האם התוצאה בחיפה טובה למכבי תל אביב?

האם הגאולה של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב אכן תגיע דרך היסורים של העונה הנוכחית. הגאולה תתחיל רק כשמועדון הכדורגל מכבי תל אביב יפרד מהישות מכבי נמני תל אביב.

אנשים שמתעסקים בהשקעות מכווננים לראות תבניות בכל מקום. התבנית במכבי נמני תל אביב השנה ברורה. בכל פעם שמכבי נמני משחקת מול קבוצה בעלת איכות מסוימת, מכבי נמני נעלמת מהמגרש. ניתן לראות גם תבנית בתוך המשחק, כל עוד הקבוצה לא ספגה שער, היא מנסה לשחק כדורגל. מרגע שהקבוצה נכנסה לפיגור, היא נעלמת לחלוטין מהמשחק.

הקבוצה הראשונה שאהדתי בספורט היא מכבי תל אביב. שנת 1977 היתה השנה הראשונה בה התחלתי להתעניין בספורט. אבא שלי שיחק בנוער עם שפיגל, רוזן, מיקו בלו. אולי עם קשר אולי בלי, מיד נמשכתי למכבי תל אביב. אני זוכר את האליפות הראשונה, זוכר את הגמר מול בית"ר תל אביב, וכך התחלתי את הקשר העמוק שלי לעולם הספורט.

אתמול מצאתי עצמי נאנח ברווחה כאשר חיפה הבקיעה את השער הראשון. מכבי תל אביב נחטפה על ידי ישות זרה לקבוצה. לישות זו קוראים אבי נמני. אותו שחקן אשר האכיל במרורים כל שחקן אשר העז לככב, והמקרה של ברוך דגו היה רק המקרה הקיצוני ביותר, הפך למנהל מאותו סוג. כל שחקן במכבי יודע מי הכוכב הראשי. כל שחקן יודע שאסור בתכלית האיסור להבריק יותר מדי. גם אבי נמני עושה הכל על מנת לשמר תודעה זו.

הדרך היחידה בה המועדון הזה יתעורר, תהיה בפרידה מהישות הזרה. איזה שחקן כדורגל התקדם תחת שרביטו של אבי נמני? איזה כוכב עלה מהנוער, וכוכבו דרך בזכות האמון של המנג'ר הכל יכול. איזה תבנית קיימת במועדון הזה, פרט לתבנית של נסיגה מפני כל מאבק? איך אפשר שלא לראות קשר ישיר לאדם שלמעשה הכל עובר דרכו.

אולי אחרי עונה בה יראו שגם כל הכסף בעולם לא יוציא את המועדון הזה מהדרך למטה, האנשים שלוחשים על אוזני הבעלים יבינו את הצעד היחידי שיחזיר את מכבי נמני תל אביב, להיות מועדון הכדורגל של מכבי תל אביב. הישות הזרה מתחילה לסגת בפני האוהדים של מועדון הכדורגל ביציעים, ואולי ההמשך יבוא.

עד אז, מכבי תמשיך להראות במשחקים החשובים בדיוק כמו שנראתה אתמול. קבוצה מפוחדת, חסרת חוט שדרה מינימלי, ובעלת שחקנים שמתפקדים בפחות מחמישים אחוז מהיכולת שלהם. אתמול לא מצאתי את עצמי מזדהה ולו עם שחקן אחד של הקבוצה. באווירה הקיימת בישות מכבי נמני, אין פלא שכל שחקן מחפש דרך לברוח מאחריות.

בימים אלה גמרתי לקרוא את הספר הנפלא "bloodlands”. בספר זה מתואר כיצד סטלין דאג להשמיד את מובילי המרד הפולני מול הנאצים. סטלין חשב על העתיד, ולא רצה אנשים עצמאיים מדי, ומי שהעז להלחם בנאצים, מיד סימן את עצמו כמנהיג פוטנציאלי. הפרדוקס הוא, שהאנשים שהיו תחת שלטון סטלין לפני מלחמת העולם השנייה, הכירו את המנהג הזה שלו. ולכן במקומות כמו בילורוסיה, לא התפתחו מנהיגים עצמאיים, כל אלה שחשבו להפוך לכאלה, פחדו מגזר דין מוות. להבדיל אלף אלפי הבדלות, זו התחושה שרווחת במכבי נמני. שחקנים מפחדים להנהיג, מאחר ומנהיג שכזה מיד ימשוך תשומת לב, ומיד גם את עוינותו של אבי נמני.

אכן תמונה עצובה, אך התוצאות השנה מעוררות בי אופטימיות מחודשת. אולי שנה הבאה אשוב ללכת למגרשי הכדורגל.

השתלת אברים - זכות, ללא תנאי
תשמעו סיפור

55 Comments

יוני 4 בינואר 2011

אני חושב שמכבי חיפה לא חיפשה את הגול הרביעי כדי לא לסכן את מעמדו של נמני. ולא מטעמי דאגה לפרנסתו.

יוני 4 בינואר 2011

כנראה שהשלישי גם היה מיותר…

עמית פרוס 4 בינואר 2011

כאוהד מושבע של מכבי חיפה
אני שמח להודות
שהתוצאה בחיפה טובה למכבי חיפה

גיל שלי 4 בינואר 2011

עמית – היא טובה לחיפה השנה. חיפה מועדון גדול גם ככה. מכבי תל אביב חייבת להפסיד השנה, אחרת עוד יחשבו שיש סיכוי אחר למועדון.

אהוד 4 בינואר 2011

היא תמיד טובה לחיפה. ניצחון על מכבי ת"א תמיד יותר מתוק מאחרים, במיוחד לאור האכזבות בקרית אליעזר העונה מול הפועל ת"א, הפועל חיפה ובית"ר. ומה הכוונה שלך בלהפסיד? ההפסד הזה לדעתך הוא זה שיוציא את נמני ממכבי? או אתה מתכוון לסיום עונה קטסטרופלי – אי הגעה לפלייאוף עליון או סיום משהו כמו 15 נק' מהמוליכה, שבשיטת הקיזוז זה בהחלט קשה להשגה.

גיל שלי 4 בינואר 2011

אני חושב שאחרי השקעה כזו, ההפסדים לכל קבוצה נורמלית, תוביל את ראשי המועדון למסקנה אחת בלבד.

moby 4 בינואר 2011

גיל
התוצאה הזו טובה לתל אביב בערך כמו שהקיזוז היה טוב לחיפה.
בתור אוהד אתה חייב להכיר בעובדות.
נמני לא לקח את תל אביב כבת ערובה (השתלטות) הוא שלח גרורותיו בכל עמוד השדרה שלה. (אולי כמו עסקן ת"א שחירב את הפועל ואוסישקין). הוא כיום מכבי ת"א אתה רואה את מכבי אתה רואה את נימני. יסלחו לי אוהדי תל אביב. נראה לי שניתוח הסרת האבי ילווה בפעולות כירוגיות קשות ובביטול המערכת החיסונית של הקבוצה. האם אתם יכולים לספוג את זה? האם אתם יכולים להתמודד מול ירידה? לרדת ליגה? האם הקהל שלכם יעמוד בזה?
או שאז ברגעים הקשים באמת תקום תפילה חרישית בהתחלה ואח"כ תסחוף אתכם בשנית? הו….. להיות איתך…………..

גיל שלי 4 בינואר 2011

moby – נדמה לי שכשיש סרטן עדיף לנתח ולהתמודד עם התוצאות, מאשר לחכות לטוב.

שי 4 בינואר 2011

אסור לוותר על הסמל! אבי נמני הוא הנשמה של מכבי! מספר 8 לעד!

אבי נמני נשמה!
אבי נמני נשמה!
אבי נמני נשמה!
אבי נמני נשמה!

(הכותב אוהד מכבי חיפה שמבועת מהמחשבה מה מאמן בינוני מסוגל לעשות עם 100 מיליון שקל)

צור שפי 4 בינואר 2011

נו, וכמובן שסיסמתנו האדומים היא "אבי נמני תישאר". האמת היא שזה כבר לא מצחיק אלא כמעט (רק כמעט) מעורר רחמים.

אורי 4 בינואר 2011

מסכים עם כל מילה
חוץ מהנשמה כמובן

(אוהד מכבי חיפה שנהנה עד מאד מהמשחק אתמול, ויצא במחולות בעקבות הודעת הפיטורים של היום…)

גיל שלי 4 בינואר 2011

עוד דבר קטן, יש בעולם מקרים של win win. זה אחד ממקרים אלה

אזי 4 בינואר 2011

אני חושב שאתה אופטימי, כתבתי מכתב לנממני בפוסט הבדיחה של לוינטל שמבקש ממנו לשחרר אותנו אבל אין שום איבר בגוף שלי שמאמין שנמני לא יהיה חלק כזה או אחר ממכבי גם בעונה הבאה…
אם גרנט הצליח לפטר את מוריניו, את חניכו אין אף אחד שיכול לפטר

גיל שלי 4 בינואר 2011

בכדורגל בניגוד להשקעות, חייבים להיות אופטימיים. זה עניין של אהבה ורגשות, לא של הערכה מושכלת. ועדין, נמני הכניס עצמו לסד מרגע שהוא יושב על הספסל. למרות התרגיל השקוף עם יוסי מזרחי, ברור לכולם מי עומד מעל כולם. התמיכה בו ביציע יורדת, הוא מאבד כח, ויש סיכוי. עד אז, אני לפחות מסתפק בענפי ספורט אחרים. דרך אגב עוד קבוצה שאני אוהד סבלה מגוף זר בשם איזייה תומאס. והנה השנה, עושה רושם שהניתוח להסרת הגידול הממאיר נותן תוצאות.

הופ 4 בינואר 2011

מסכים לגמרי. הדבר הכי גרוע שיכול לקרות למכבי ת"א זה שהיא תצליח במקרה לנצח בדרבי או אותנו. נמני ואוהדיו כבר יצליחו לשכנע את כולם שזה סימן לבאות, התחלה של דרך וכל זה.
דבר אחד אני לא מבין. הבעלים של מכבי ת"א הוא למיטב ידיעתי איש עסקים מצליח. הוא לא רואה את התבניות האלה?
וכמובן, מצטרף לקריאות לנמני: תישאר, תישאר, תישאר.
למגיב שי – איפה אתה? הוקדשה לך פינה מיוחדת הפעם!
http://bit.ly/eBEn1j

א.ק 4 בינואר 2011

אני בכוונה ארשום את תגובה זאת בשני הפוסטים.
מישהו בדק מה היקף ההימורים הלא חוקיים נגד מכבי תל אביב.
הרי יש לנו מאמן שהוא "חבר" של איש העולם התחתון "לשעבר".
איפה העיתונאים? איפה התחקירים? מה יותר שקוף מזה שנמני פשוט עושה דווקא. הרי באמת כל מאמן בינוני היה לוקח משחק צמרת פה ושם.
בוזגלו מוסר- לספסל
מדוניאנין מבקיע- ליציע
עטר לעיתים מבריק- נאכיל אותן מרורים
רנגלוב וקולאוטי לא מתואמים -מקום של קבע בהרכב
יש רק הסבר אחד

גיל שלי 4 בינואר 2011

תמיד יש יותר מהסבר אחד.

גיל שלי 4 בינואר 2011

אהלן הופ – לגבי איש עסקים מצליח. אתם מחזיקים יותר מדי מהתואר הזה. יש כל כך הרבה רנדומליות בדרכים להפוך מיליארדר. זה שהלך קלף, לא אומר שהחפיסה אצלך. אני לא בונה על העילוי שבגולדהאר, אלא בחוסר ברירה שתווצר לאחר העונה הנוכחית.

אזי 4 בינואר 2011

חוסר הברירה תתבטא בכך שגולדהר יגיד לנמני "טוב, זה לא עובד. תפרק הכל ותבנה מחדש"

גיל שלי 4 בינואר 2011

אם זה יהיה המצב אז אוי ואבוי

אזי 4 בינואר 2011

אוקיי… מודה בטעות ולוקח חזרה
תודה גולדהר. אבל הייתי מעדיף שנמני יעזוב מעצמו מטעמי קהל המאמינים המפגר שלו.
יהיה מעניין ביציע נגד ביתר

הופ 4 בינואר 2011

גיל – צודק. אבל אני לא אומר שהוא גאון, אלא רק שהוא איש עסקים, ובטח גם מוקף באנשי עסקים. לכן הוא או יועציו מן הסתם רואים את אותן תבניות שאתה רואה.
השאלה אם הוא יכול בכלל לעשות משהו. להעיף את נמני (או לנסות להתנהג בחכמה ולהציב אותו בתפקיד בו הוא לא יוכל להזיק) – האם זה אפשרי בכלל? לוני ניסה לעשות את זה וכשל. אם אוהדי נמני יוצבו בפני האלטרנטיבה – הכסף של גולדהאר או נמני, במה הם יבחרו? זו שאלה אמיתית, ואני בכלל לא בטוח שהתשובה ברורה.

הופ 4 בינואר 2011

…ועכשיו נקבל את התשובה הזו.
המשוואה הבעייתית (אגב, גם בחיפה ובבית"ר ובכלל בכדורגל) היא שמבחינה תקשורתית וציבורית,
"האוהדים" = האוהדים ששומעים אותם.
האוהדים ששומעים אותם = האוהדים הכי קולניים.
האוהדים הכי קולניים = (ברוב המקרים) האוהדים הכי כוחניים.
ולכן מה שקורה כשאין בעלים חזק:
האוהדים הכי כוחניים הם אלה שקובעים את גורלה של הקבוצה.

א.ק 4 בינואר 2011

גיל
אולי יש יותר מהסבר אחד אבל למכבי יש פתרון אחד
פירוק והרכבה מחדש.
גם אם זה אומר שנהיה 3000 ביציע זה עדיף על הסבל הזה.
אם גולדהאר עוזב אנחנו באותו מצב של בית"ר ואף גרוע מכך עם חוזים מפלצתיים הרבה יותר.
מכירת החיסול הזאת תביא לירידה או הישרדות בקושי אבל נוכל להתחיל מהתחלה ולחזור לימים שגם אם לא זכינו באליפות(זכיתי לאהוד רק שלוש עונות אליפות מ-93), זכינו לראות מלחמה ונצחונות גדולים לפרקים ודרך כלשהי-גם אם לא תמיד המועדפת עלינו.

גיל שלי 4 בינואר 2011

מסכים

chimpfive 4 בינואר 2011

זה לא "קשרים" לעולם תחתון, אבי נמני הוא עולם תחתון, רואים את זה ברעד של כל גורם בעולם הספורט, מעתונאים עד שופטים, נמני מקלל את יפת, השופט הזה בדרך כלל לא דופק חשבון לאף אחד, מי שישים לב בכל משחק נמני יכול לקלל אותו ויפת ירעד, גם מאיר לוי.
אני מאחל לכם את נמני לעוד 20 שנה, בהצלחה בכל ושתמשיכו להיות יותר פאתטיים מהצמד הבסטיונרים שמנהלים את המועדון שלי, כל מועדון והנמני שלו – מוני הוא הנמני שלנו.

א.ק 4 בינואר 2011

אין מה להשוות. מוני ואלי טביב אולי לא מנהלים גדולים( להיפך הוא הנכון) אבל הפועל מתפקדת בשלוש שנים האחרונות טוב. אצלנו כבר שבע שנים שהקבוצה על כל גורמיה מתפקדת רע מאוד. שאול אייזנברג מתחיל לקנא בנמני והצלחותיו. אצלכם גוטמן מצליח בדרך פלא להסתיר חוסר תשלום משכורות, מענקים וכספים לספקים.
אצלנו כל הרשע מתנקז למגרש וכשנראים ככה במגרש כל שדרת הניהול( המקצועי-כי השאר יחסית טוב) צריכה להסיק מסכנות.
מה אוהדים כמוני צריכים לעשות? הבעלים מתחבא בקנדה( כמו טביב) ואין דרך להתלונן או להביע דעה. אנחנו פשוט דועכים לאט לאט.
שחר אחרי תצוגות נפל נכנס לחדר הלבשה וצועק. אפשר להתווכח על הדרך אבל התוצאות לרוב טובות אחר כך. החלום שלי שיתנו לי לנסות לנהל משחק אחד.
התחושה עם השחקנים האלה( לפני שנהרס להם כל שבב בטחון) שאני באמת יכול להעמיד אותם טוב על המגרש

גיל שלי 4 בינואר 2011

הופ – יש או אוהדי מכבי או אוהדי נמני. הם יצטרכו להחליט. אני לא מכיר תופעה כזאת בעולם, אתה רואה את אוהדי ברצלונה או אוהדי מסי. האם יש אוהדי ווין רוני או אוהדי מנצ'סטר.

פאקו 4 בינואר 2011

גיל – קיבלת את התשובה מהר מכפי שחשבת.

קרקו 4 בינואר 2011

משעבוד לגאולה
ומחשיכה לאור גדול.

דודו 4 בינואר 2011

זה קורה (במידה קטנה יותר ) בהפועל באר שבע, זה קורה בצורה בומבסטית במכבי ת"א : הכסף מחרב את הכל.
באין בעל בית דומיננטי או מנהל ספורטיבי אמיתי מרגישים המאמנים כמנו ילד שקיבל כרטיס אשראי מאבא ויכול ללכת לקנות בויס אר אס מתי שבא לו.

לא חושב שזה רק עניין של נמני, אם כי בהחלט שאפשר לתהות אודות העבודה שלו כמנהל סופרטיבי אם יש כזו.
מדובר בכניעה לקלות הבלתי נסבלת של הרכישה.
רק לפני שנה שמענו על בניה לעתיד ולפרקים אפילו ראינו את שירן יינו וזה נראה כמו קשר מצויין בהתהוות.
והנה שנה שנתיים אחרי ייני נמצא בסיטואציה הרבה פחות מעודדת מזו שהיה בה לפני שנה, על התקדמות אין מה לדבר. גל אלברמן וסידיבה סגרו את האופציה הזו. ואה כן,יש גם מדוניאנין. טוב מדובר כרגע באוהד יקר של הקבוצה.

רק לפני שנתיים יובל אבידור היה אחת הסחורות החמות בשוק, מהיר, תחבולן שחקן ליגה מצויין, אולי לא חומר להיות שחקן על אבל חלוץ מתקבל על הדעת ויותר מזה.
והנה כעבור שנה וחצי שנתיים מדובר באחד שיכול לפתוח את המפעל הכי מצליח לספסלים אחרי שהכיר אותם ב 4 כנפות ארץ.

הקלות הזו של הרכש זו ששלחה את מכבי ת"א להביא 10 שחקנים וכשנפצע בלם במקום ללכת על הספסל (והרי בשביל זה בונים סגל ארוך לא?) הלכה והביאה אחד וכשנפצע יצחקי במקום "להסתפק" בקולאוטי,עטר,בוגזלו ואבידור הלכה להביא עוד אחד.

אי אפשר להביא 10 שחקנים בקיץ אחד ולהפוך אותם לקבוצה, עוד יותר אי אפשר כשבשם הרוטציה (ואולי השקט הקבוצתי) מוותרים על היררכיה.

אחרי המשחק מזרחי כמו הילד עם כרטיס האשראי ביד פסק שאין מנוס חייבים להביא עוד שחקן או שניים. ואני אומר שבעלבית עם הבנה סבירה היה מודיע "הפוך גוטה הפוך" – שחרר לפחות 2 שחקנים מהסגל.

יואב 4 בינואר 2011

ידעתי כבר אתמול שנגמר עידן.מכבי תצא לדרך חדשה ונטולת צל ותוכל סוף סוף לראות את השמיים.
מיטש פה כדי לנצח וזאת הבשורה החשובה ביותר לצהובים(ולכל הליגה בעצם).

גיל שלי 4 בינואר 2011

נדמה לי שמכבי תל אביב ניצחה אתמול, הניצחון הכי חשוב שלה זה שמונה שנים

הופ 4 בינואר 2011

אגב, הרבה מאוד עכשיו תלוי בנמני ובהודעה שלו היום לתקשורת.
יכול להיות שההודעה הזו (וייתכן שרק הטון שלה) תקבע האם הצהובים באמת יוצאים לדרך חדשה, או שהוא לא מתכוון ללכת כל כך מהר.
ממליץ להקשיב להודעה הזו בזהירות וחשדנות של פרשן פוליטי.

יואב 4 בינואר 2011

גיל, בוודאי ומי שקצת הבין מי זה מיטש, ציפה לזה. אולי לא היום אבל בזמן הקרוב. מעניין איך השמש נראית, התגעגעתי. מיטש שלח מסר היום- זה מעניין אותי ואני פה כדי לנצח. היינו זקוקים למיטש כדי שיזכיר לנו את מה ששכחנו מזמן. עם ניהול נכון, משאבים ותשוקה- העתיד נראה ורוד יותר. אמרתי לחבר אדום אתמול-זכור את התאריך, זהו יום חשוב.  

גיל שלי 4 בינואר 2011

יואב – אני לא מכיר בכלל את מיטש גולדהאר. אני מקווה שהצעד הזה מראה שהוא מבין עניין. מה שבטוח, אם קודם לא היתה תקווה, עכשיו יש סיכוי. נראה שהמהלך שאביב בושינסקי התחיל לפני שנה וחצי, הצליח גם אם היה צריך להקריב את המלכה בדרך.

chimpfive 4 בינואר 2011

אוי ואבוי… עכשיו מכבי יכולה אשכרה להיות קבוצה, למרות שקשה לי להאמין שנמני לא יפעל מאחרוי הקלעים להפעיל את הצבא שלו. יפה גיל, כנראה מיץ' קורא את הטורים שלך.

גיל שלי 4 בינואר 2011

chimpfive – לא לוקח קרדיט, אבל אשמח אם יבוא להתייעץ איתי לגבי השקעות בעתיד.

יואב 4 בינואר 2011

גיל שלי,
מיטש לוקח החלטה.כמה תלוש זה נשמע במכבי של השנים האחרונות(שניידר ולוני).הוא מוביל-לא נגרר.המשמעות היא אחת-מכבי מעניינת אותו מאד(ואני יודע את זה גם קודם) וחלק מהעניין זה לקחת החלטות קשות(הקרדיט לפרגי על הציטוט).
הוא לא פה כדי לספק גחמות של כת או אדם אחד.הוא פה כדי לנצח.והוא גם איש עסקים שרואה את הנכסים היקרים שלו לא משחקים,או מתלבשים במשחק כל כך חשוב, אותם נכסים שהוא התרוצץ ברחבי העולם כדי להחתימם על פי בקשת "איש המקצוע".יש גבול.

גיל שלי 4 בינואר 2011

לקורא מיטש – הצעד המתבקש הבא הוא להחתים את גוטמן לשנה הבאה. שתי ציפורים במכה

ויכסלפיש 4 בינואר 2011

איזה מהלך בושינסקי התחיל? הוא מינה את נמני למנהל כדי להעיף אותו ועף במקומו לטובת אנגלידיס. אז הצליח או נכשל?

גיל שלי 4 בינואר 2011

זו כמובן הקרבת המלכה

גיל שלי 4 בינואר 2011

אביב בושינסקי לא מעניין אותי
טוב שהוא מינה את נמני כי ככה יש לו אחריות. דרך אגב שאולי כהן למד בעירוני ד׳ כך שיש לנו היסטוריה חיובית עם הקבוצה

ויכסלפיש 4 בינואר 2011

נכון, גיל, גם רני כהן אחיו היה בשכבה שלי, מחזור 1992, ואתה?

גיל שלי 4 בינואר 2011

מחזור 87

יואב 4 בינואר 2011

התאמנתי עם שאולי כהן(סיני גמר לו את הקאריירה בימקא במדי הפועל ירושלים).
שנתון69 היה צחיח. הוא, ג'קי צרפתי ואריכא(10-0).
שנתון 70 לעומת זאת-מליקה, שוהם, שלח כמדומני ועוד…

כדי לפטר את נמני ושזה יעבור בשקט יחסי,צריך סיטואציה(אולי אפילו לייצר אותה).

גיל שלי 4 בינואר 2011

יואב- אני רואה שאנחנו אותו שנתון. שיחקת גם עם משה פז

יואב 4 בינואר 2011

גיל,
שיחקתי זאת הגזמה.בעיקר התאמנתי(: וזה ארך כחצי שנה.
לא זכור לי השם אבל אם היינו באותה קבוצה אז דודו בראון המנהל(שהוחלף בשמעון קורק באמצע העונה)הוא אבא שלי…

גיל שלי 4 בינואר 2011

לא אני הייתי בכדורסל אז. רק שחקתי איתם בבית ספר

תבורי 4 בינואר 2011

מעניין שבשלב מסויים כל אוהד של קבוצה מקרטעת, מגיע למסקנה המרקסיסטית הבלתי נמנעת, שצריך שיהיה רע לפני שיהיה טוב…

הופ 5 בינואר 2011

מה שעשו ב"חדשות הספורט" הלילה היה בזיון בעיני. לא מצאו פרשן אחד שחושב שהפיטורים של נמני היו מוצדקים. או שהם החליטו להדליק את האוהדים בכוח (למרות שאפילו אוהדי נמני היו שקטים היום) או שגם קופמן ושרף חברים של נמני (על שגיא כהן אני לא מאמין). בכל מקרה זאת היתה בושה.
ואחר כך "משדר מיוחד! בכל הערוצים!". אחרי שקודם לכן הכותרת בוואלה היתה "עולם הספורט הוכה בתדהמה". אם מישהו חזר היום לארץ אחרי שבוע בחו"ל הוא היה בטוח שנסע אחורה בזמן ישר למוות של אבי כהן.

moby 5 בינואר 2011

גיל
החליטו ללכת על הכירורגיה הקשה – כל הכבוד.
עכשיו שלב הכימו.. הוא ארוך וקשה נראה לי שחצי קבוצה תלך שוק המציאות. ומאמן. סוגיה מעניינת. הצעת את גוטמן נראה לי קצת בעייתי לסכם איתו עכשיו על העונה הבאה אבל בישראל הכל אפשרי.
שאלה מתבקשת היא איזה מאמן יהיה השנה, האם הוא יחתום רק לחצי שנה? והאם הקהל יהיה סבלני לאי הצלחה של הקבוצה? ומה המטרות כרגע? אליפות? גביע? לא לרדת?

גיל שלי 5 בינואר 2011

אהלן מובי – אתה קצת נסחף עם לא לרדת. בשממון של הליגה הישראלית, מספיק להעלות 11 שחקנים שיודעים קצת לשחק, כדי לעלות לפליאוף העליון. אם עם נמני הם מקום שלישי, קשה לי לראות אותם תחת מאמן אחר, יורדים הרבה יותר נמוך. דווקא מקרה כזה מזמין קבוצה משוחררת יותר, כדורגל טוב יותר, תגובה קלאסית לפיטורי מאמנים בכל מקום בעולם. מטרות – להתחיל להראות כמו קבוצת כדורגל. עד סוף השנה, אני הייתי לוקח את שורה שיאמן. אני לא חושב שהוא יודע פחות כדורגל מכל אחד אחר, הוא אהוד על כולם, והוא בשר מבשרה של מכבי לא פחות מכל אחד אחר.

לגבי גוטמן הייתי מחכה לשנה הבאה. אבל שוב, זה גם לפרק את הפועל, וגם טוב למכבי.

Comments closed