ההחתמה הטובה של הקיץ!

cc chamber of fear license

סימן השאלה מהפוסט הקודם ירד סופית. כיום יהיה קשה עד בלתי אפשרי לבקר את ההחתמה של אמרה סטודמייר, וכמובן גם את ההחתמה של ריימונד פלטון בניקס. ההחתמה של אמרה היא מדהימה בכמה מישורים.

רבים יחסו את הצלחתו של אמרה בפיניקס לסטיב נאש. לאור היכולת של ריימונד פלטון, ניתן לשאול בכנות גם את השאלה ההפוכה, האם סטיב נאש היה הופך לmvp בלי אמרה.

בפיניקס אמרה הסתפק בתפקיד הסקורר. הוא לא בלט מעולם במישור הריבאונד, ומובן שאמרה לא היה המנהיג של הקבוצה. כיום בניקס, אמרה הוא בראש ובראשונה, מנהיג החבורה. התרבות של הקבוצה השתנתה מהקצה לקצה ביום ההחתמה שלו. הוא עולה למגרש גם פצוע, הוא דואג שכל השחקנים יהיו מחויבים, וכמובן שהוא האופציה המובילה ברבע הרביעי. בכלל הרבע הרביעי הוא הרבע הטוב ביותר של אמרה.

*

אפילו ההגנה הקבוצתית של הניקס נמצאית במגמת שיפור. אם ההגנה תבחן לא לפי מספר נקודות, אלא באחוזי קליעה של היריב, חטיפות, ושאר פרמטרים, נגלה קבוצה שההגנה שלה נמצאית בחצי העליון בליגה. לא, זה בהחלט לא מספיק לקבוצה ששואפת לאליפות, אך לעומת השנים הקודמות, מדובר בהתקדמות ראויה ביותר.

פיניקס בשנה הראשונה בלי אמרה, נמצאית במגמת קריסה. מסתבר שהוא היה קריטי לפיניקס לפחות במידה בה סטיב נאש קריטי למועדון.

*

פיניקס בסופו של יום לא רצו לקחת הימור על הבריאות של אמרה. כאן אני מגיע לנקודה שביל סימונס העלה ביום שישי בטור שלו. הרפואה היום בתוספת למדע אחזקת הגוף במועדונים, הביאה את הקריירה של השחקנים לנקודה שונה לחלוטין. בעבר ניתוח המיקרופרקצ'ר היווה סוף קריירה. לעזאזל אני זוכר זמנים שבהם קריעת רצועה צולבת העמידה בספק את הקריירה של השחקן. המיקרופרקצ'ר גמר את הקריירה לקטש, אלן יוסטון, כריס וובר, הרדווי, משבורן, ועוד רבים וטובים. כיום גם אמרה, וגם גארנט, נמצאים בטופ היכולת שלהם, שנתיים לאחר הניתוח. מדובר בהתקדמות מטאורית בתחום. דוגמה נוספת אפשר לראות אצל פיליפס הסייפטי של הג'יינטס. לאור זאת, גם ההימור שהניקס לקחו על הבריאות של אמרה, נראה הימור מוצדק.

כעת כשאנחנו במחצית העונה, ניתן להסתכל בתקווה קדימה. הניקס צועדים בדרך הנכונה. גאלו מתקדם, הוא כבר לא טרנט טאקר גבוה, אלא הולך לקו בקביעות, לאנדרי פילדס הוא הגנבה של הדראפט, יש מקום פנוי שנה הבאה, עם לכתו של ההחתמה הנוראית ביותר של איזייה תומאס, אדי קארי. קשה להיות ההחתמה הגרועה ביותר של איזייה, בניגוד לבחירות הדראפט שלו, ההחתמות שלו היו כושלות ללא יוצא מהכלל. התחרות בין אדי קארי ומרבורי היא קשה ביותר, אבל נדמה לי שאדי קארי לוקח.

לאור כל האמור לעיל אני מסיר את סימן השאלה באופן סופי מהפוסט הקודם שלי בנושא. למרות שביום ההחתמה הייאוש אחז בי בחזקה, ניתן לקבוע שאכן החתמה זו היתה הטובה ביותר בקיץ האחרון.

צילומים: אנדרו ווילר (+ מנה ראשונה לתחילת העונה)
אדיוס אמיגו

60 Comments

יוני 1 בפברואר 2011

גיל, אם אתה מצטט בעל טור כמו סימונס, תן לינק. לא שקשה להגיע לשם, אבל עדיין… שירות לאזרח :)

גיל שלי 1 בפברואר 2011

א' – זה לא ציטוט, הוא התעסק בנושא בתחומים אחרים.

ב' – http://sports.espn.go.com/espn/page2/story?page=simmons/110128&sportCat=nba

יוני 1 בפברואר 2011

א. זה אזכור ולא ציטוט. צודק.
ב. תודה.

גיל שלי 1 בפברואר 2011

אין בעד מה. אני פשוט מאוד מקפיד כאשר אני מצטט, או לוקח רעיון, לתת קרדיט.

אברהמי 1 בפברואר 2011

גיל, זו אחיזת עיניים. מה שאתה אומר הוא: מתאים לנו מאזן חיובי ולעוף סיבוב ראשון בפלייאוף. זו הסיבה שבגללה רק דאנטוני היה מוכן לשים את הכסף הזה על סטודומאייר, כי הוא מנשים את השיטה שלו.

ולהגיד משהו שלילי על הצוות הרפואי של פיניקס זו כמעט רשלנות. מדובר בפורצי דרך.

גיל שלי 2 בפברואר 2011

לא אמרתי משהו רע על הצוות הרפואי של פיניקס. זו היתה החלטה ניהולית, לא של הצוות הרפואי. אני עוד לא יודע מתי הניקס יעופו בפליאוף, אני יודע שאמארה הרבה יותר טוב ממה שחשבתי

OR-N 1 בפברואר 2011

קמצ מוזר שאתה שואל את השאלה "האם סטיב נאש היה הופך לmvp בלי אמרה" בהתחשב בעובדה שנאש אכן היה MVP בעונה שבה אמרה ישב בחוץ (עונת 2005-2006)…כנ"ל כשאתה מדבר על "פיניקס בשנה הראשונה בלי אמרה, נמצאית במגמת קריסה" – הייתה להם כבר עונה בלי אמרה (אותה עונה מדוברת) – הם הגיעו בה לגמר המערב.

Seven 1 בפברואר 2011

כשאני רואה את הניקס בודדים במקום הישיש במזרח במרחק גדול מצפון ודרום אני די בהלם.
לא האמנתי שאחזה בניקרבוקרס מתאוששים בימי חיי למרות שאני די לא סובל אותם.
עדיין לא צריך לצאת במחולות, בכזל זאת רק 3 ניצחונות מה-10 האחרונים, הבובקאטס מתחתיהם במגמת שיפור מתמיד וכו', אבל צריך להסיר את הכובע בפני דאנתוני.

עכשיו השאלה היא לאן הניקס מכוונים.
הניקס לא יזכו באליפות השנה או בשנה הבאה זה די ברור.
הם נמצאים במן מלכודת. מצד אחד זו הניקס וכל שנה יצפו מהם ללכת עוד קדימה,
מצד שני עלול לבוא טרייד על כרמלו שימשכן חצי קבוצה עבורו.

אז לאיפה הניקס הולכת מכאן? לקבוצה שתישאר בגדר הקבוצה החביבה והסימפטית שמשתפרת לאט לאט וכולם שמחים ומפרגנים, אך זה יהיה אטלנטה 2(סיבוב ראשון או שני גג בימים יפים),
או לקבוצה שרוצה לרוץ לאליפות תוך שנתיים שלוש ומתחזקת בעמדות הנכונות?

ממה שזה נראה כרגע הניקס יסיימו את העונה באיזור ה-45 ניצחונות.
ת'אמת? לא נראה לי שזה הולך להשתפר בשנה הבאה ללא חיזוק רציני ומשמעותי.
שוב קבוצה סימפטית, שוב פלייאוף, שוב סיבוב ראשון גג.

אלעד 1 בפברואר 2011

רוצה עוד? מתישהו הם יבינו שלאמארה יש הרבה מגבלות, רובן קשורות להגנה וריבאונד. מתישהו לאנדרי פילדס כבר לא יהיה סיפור כזה סנסציוני, ויבינו שהוא לא חומר של שוטינג גארד פותח בקבוצת צמרת. מתישהו יסתכלו במבט רחב על הרוסטר של הניקס ויראו שהוא לא כזה איכותי.
המתישהו הזה זה תחילת שנה הבאה, כשהציפיות יהיו בשמיים, וההצלחות לא בהתאם. ואז הלחץ הניו-יורקי יעשה את שלו והקבוצה תחזור למחוזותיה המוכרים מהעשור האחרון.

אלעד 1 בפברואר 2011

האפקט שיש לשם "ניו יורק ניקס" גורם להטעיה בהרבה מישורים. הכי מעצבן אותי (אני לא באמת מתעצבן) שיש כאלו שמזכירים את ד'אנטוני כמועמד למאמן השנה. לניקס הייתה ריצה אחת השנה, רובה נגד יריבות בינוניות, הם מחזיקים במאזן טיפה מעל 50%, בצד המזרחי שרובו מתחת לכל ביקורת.
אבל בגלל שזה הניקס, בגלל שהרבה זמן היא לא הייתה קומפטנטית, מנפחים את "הישגיה" השנה מעבר לפרופרוציות. למה לא מדברים כך על ממפיס, בעלת מאזן כמעט זהה באזור מערבי קשה בהרבה, ועל רודי גיי- זאק רנדולף?
פיניקס נפלה, לא בגלל שאמארה עזב, אלא בגלל שהם לא סתמו את החור שלו. שים במקומו את, נניח, קרלוס בוזר, והם לא היו נופלים כל כך מהר. לעומת זאת, שים את ריימונד פלטון בפיניקס של שנה שעברה במקום נאש, ואני מבטיח לך שהם לא היו מגיעים לגמר המערב.

Seven 1 בפברואר 2011

אלעד – לא למדת כבר ש "משקוף בבלומפילד שווה 6 שערים בבאר שבע"?

ובהתאמה – סיקור סטאר בממפיס שווה לסיקור חטיפה בודדת ב-40 דקות של דנילו גלינאר בתפוח הגדול.

דורי 1 בפברואר 2011

כל מה שרשמת לא שווה כלום אם סטאט יגמור את הקריירה (או יהפוך לצל של עצמו) לאחר פציעה נוספת. אילו הימורים ואני לא יודע כמה הם חכמים. הניקס היו פשוט נואשים. תחשוב על פורטלנד שעכשיו הולכת לשנים ארוכות של דריכה במקום בגלל הפציעה של ברנדון רוי, פציעה שהייתה תוצר של מצב בריאותי ידוע (לא סתם הוא נבחר מה, מקום 6?). אתה חושב שחמש הקבוצות שלא לקחו אותו (ולקחו בדיחות כמו שלדן וויליאמס ואדם מוריסון) לא ידעו שרוי הוא השחקן הכי טוב בדראפט? אבל הם ידעו שהוא פצצה מתקתקת.

אמארה הוא פצצה מתקתקת.

אמארה הוא פצצה מתקתקת שלא מסוגלת לשמור על שחקני התקפה ברמה גבוהה ולא מסוגל לקחת ריבאונד בקלאץ'. אמארה אולי פורוורד ההתקפה הכי טוב בליגה, אבל הוא לא יכול להוביל את הניקס לאליפות. לעולם לא.

שאקיל, דאנקן, וואלאס את וואלאס, גארנט, גאסול. זוהי רשימת שחקני הפנים שהביאו אליפויות בשנים האחרונות. אתה מדמיין את סטאט ברשימה הזו? בחיים לא. בניו יורק בונים קבוצה חמודה, אבל לא קבוצה לאליפות.

גיל שלי 1 בפברואר 2011

אלעד – המגבלות של אמרה מוכרות היטב. הרי ציינתי את הייאוש שאחז בי כאשר הניקס הכריזו על ההחתמה. אך לא הכל נמדד סטטיסטית אמרה לא לוקח הרבה ריבאונד, הוא כן מנהיג. הצעת להחליף את אמרה בבוזר ואז פיניקס לא היו מדרדרים. התרגיל המקביל הוא לא להחליף את נאש בפלטון, אלא את נאש בכריס פול, רג'ון רונדו. לפני השנה בניקס, הייתי בטוח שגריעת נאש תגרום לפיניקס הרבה יותר נזק. לאחר 47 משחקים בעונה, אני כבר לא בטוח. פלטון מתפקד היום ברמה של אולסטאר פוטנציאלי, אחרי שבשארלוט הוא היה מחליף. זו לא רק השיטה של דאנטוני, שכן ראינו את הרכזים של הניקס עד שאמרה הגיע. זה כנראה גם אמרה. גלו מגיע לקו העונשין, אמרה מפנה לו מקום בצבע, וגורם לגלינארי לגוון את המשחק. בסטטיסטיקה החשובה ביותר, נצחונות הניקס השתנו בגדול, ממפיס הם בדיוק במקום בו היו שנה שעברה.

אלעד 1 בפברואר 2011

לא כל כך מסכים…
לצורך הדיון, להחליף את נאש בכריס פול מקביל להחלפת אמארה בקווין גארנט, לא בוזר (שלדעתי מקביל הרבה יותר לריימונד פלטון). פלטון נראה כאולסטאר גם בגלל השיטה, גם בגלל שהיריבות הממוצעות לא כאלה טובות במזרח. בזמנו גם כריס דוהון הציג מספרי אולסטאר אחרי חצי שנה. למרות שפלטון בהחלט יותר טוב. ממפיס נמצאים באותו מקום כמו שנה שעברה, במערב שהתחזק פי כמה… אפשר בהחלט להגיד שמלבד סקרמנטו ומינסוטה, כל קבוצה במערב שווה פלייאוף במזרח.
אני מסכים שאמארה התגלה כמנהיג ואני שמח על כך, כאוהד כדורסל, אבל אני לא אוהב את היציאה מפרופורציות בכל הנוגע לניקס השנה, ולניקס בכלל. גם לא לעניין להוריד מכבודו של נאש שבמשך יותר מחצי עשור אחראי על הקבוצה המהנה ביותר על הגלובוס.

גיל שלי 1 בפברואר 2011

לא באתי לגרוע מהחלק של נאש. אני עדין בשוק לראות שאמרה היה חלק לא פחות חשוב. לגבי דוהון אתה טועה בגדול. הוא באותה שיטה לא התקרב לפלטון העונה. אני אוהד של הניקס לכן אני מתייחס אליהם

אלעד 1 בפברואר 2011

בסדר גמור :)
רק שיפסיקו להכליל את ד'אנטוני בדיונים על מאמן העונה…

גיל שלי 1 בפברואר 2011

seven- אין לי מושג אם הם יעשו את הקפיצה הבאה ההכרחית. יש מקום מתחת לתקרה שנה הבאה, ואם יגיע משהו כמו כריס פול, דרון וויליאמס, השמים הם הגבול. בכל מקרה, לעומת השוקת השבורה שכולם הניחו אחרי שלברון לקח את הכשרון שלו לחוף הדרומי, הניקס נמצאים היום במקום עם תקווה. זה בטח לא מה שחשבתי שיקרה בתחילת העונה.

ראיתי את גלינארי משחק מול כספי ביורוליג לפני ארבע עונות. אי אפשר להשוות בכישרון של שניהם. גלינארי שחקן יותר גבוה, יותר מגוון, עם יד הרבה הרבה יותר טובה. אני עוד לא יודע לגבי האופי שלו, אבל הוא עוד צעיר. עם ימשיך במגמה, הוא כן יכול להיות כוכב שלישי מכובד בקבוצה.

Seven 1 בפברואר 2011

גיל(אגב "שלי" זה שם המשפחה? מקורי…)
שוב – כדי להביא איזה כריס פול, כרמלו, או דרון וויליאמס הם צריכים למשכן חצי קבוצה,
ואז לא בטוח שאותו סטאר ירצה בכלל לבוא.
לדעתי כרמלו הולך אליהם בסוף העונה כפרי אייג'נט אלא אם הוא ייתן איזו חתימה מפתיעה על חוזה חדש בהרי הרוקי ואז גם לא צריך לוותר על הרבה שחקנים.

אכן אמארה מפתיע, ואולי הנצחונות הם לא נגד קבוצות אה יא יאיי, אבל גםן משחקים כאלה צריך לנצח,
מה עדיף? שיפסידו אותם?
אשמתם של הניקס שהמזרח לא ברמה של המערב?

אל תשווב את כספי של לפני ארבע עונות לשנתיים האחרונות, זה שחקן אחר לגמרי.
מה גם שבניו יורק מוסרים קצת יותר מבקינגס האינפנטילים

גיל 1 בפברואר 2011

אמארה הוא אכן בדיוק מסוג השחקנים שמתאימים לניקס. שחקן וקבוצה שההייפ סביבם חורג מכל פרופורציה, שיכולים לתת כמה משחקים טובים פה ושם אבל בסופו של דבר לא יגיעו לשום מקום. בהרכב הנוכחי הם מקסימום שווים סיבוב שני בפלייאוף. אם כריס פול או כרמלו יגיעו לשם אז זה סיפור אחר.

גיל שלי 1 בפברואר 2011

גיל – אם אמארה מביא אותם לסיבו ב שני בפליאוף אז הייפ יותר ממוצדק

דורי 1 בפברואר 2011

אם אמארה מביא אותם לסיבוב שני אני חושב שלא אוכל להכיל את כל האושר בתוכי. זה יהיה סנסציה אדירה אם הניקס יצליח להדיח את מיאמי, שיקגו או אורלנדו (ההוקס בחיים לא יסיימו במקום השלישי.). זו אולי תהיה הסנסציה הכי גדולה בנ.ב.א. מאז שגולדן סטייט העיפו את דאלאס (אנשים נוטים לשכוח שגולדן סטייט הייתה אז קבוצה מעולה בשנה מצויינת של הקונפרנס בזמן שהמאמן שלה היה המאמן הקודם של דאלאס שהכיר וגידל את הסופר סטאר שלה).

גיל 1 בפברואר 2011

כן, אבל האמת היא שאני לא רואה את זה קורה.

דורי 1 בפברואר 2011

מצטער על כל שגיאות הדקדוק, כתבתי את ההודעה בעירנות חלקית.

גיל שלי 2 בפברואר 2011

דורי – משום מה התגובות שלך עלו באיחור של יום, זו הסיבה שעד עכשיו לא התייחסתי אליהן. לגבי ההימור הבריאותי של אמארה התייחסתי בפוסט. זה עוד מוקדם, אבל נחיה ונראה. לא מסכים לגבי ברנדון רוי, הבעיות שלו לא היו ידועות בזמן הדראפט. הוא פשוט נחשב נמוך מדי לתפקיד השוטינג גארד. אמארה בציוות עם עוד שחקן ציר, יכול להביא את הניקס גבוה, לגבי אליפות, נדע יותר טוב שנה הבאה.

אלון 1 בפברואר 2011

גיל שלי, 5 שנים ומאה מליון דולר וכבר אחרי 50 משחקים אתה טוען שזו החתמה טובה כשהניקס בקושי במקום השישי במזרח. עוד שנתיים יהיה אפשר לשפוט את ההחתמה ולא עכשיו.
פלטון לא היה מחליף בשארלוט, הוא פתח בכל השנים שלו שם והקבוצה זרקה אותו למרות העבר שלו באוניברסיטה שגם ג'ורדן שיחק בה. אם הוא כזה טוב לדעתך (אולסטאר?) למה אתה מחכה לפול או לווליאמס?

אני מבין שאתה אוהד אבל במקום לחשוב על סיבוב שני בפליאוף כדאי קודם להסתכל אחורה ולראות כמה פילי, שארלוט ומילווקי קרובות לסגור את הפער מהניקס.

Seven 1 בפברואר 2011

עדיין זה 4 ו-5 משחקים הפרש…לא כזה קל לסגור,
בטח כשהאחרות הן לא בדיוק "אריות".
אבל בכל מקרה הניקס היו בתקופה מצויינת ועכשיו קצת דועכים לעומת הבובקאטס שנכנסו לפורמה מאז שסילאס בתפקיד.

אלון 1 בפברואר 2011

לא תאמין כמה 5 משחקים יכולים להסגר מהר.
הבובקאטס בפורמה בעיקר כי בראון עזב. גם אינדיאנה בלי אובריאן יכולים לאיים על הניקס.

יריב 1 בפברואר 2011

בעיקר לא תאמין כמה משמעות דוחפים לכל סדרה מקרית של שניים שלושה משחקים (נצחונות או הפסדים). הניקס טובים מפילדלפיה ושארלוט, אבל הם יחטפו בפליאוף. אני מסוגל להאמין בנצחון פליאוף אחד, אבל לא יותר. (מילווקי יכולים גם להדביק את הניקס)

גיל שלי 1 בפברואר 2011

מילווקי ושאלנו לא ראו את הניקס במראה פנורמית שנה שעברה. ברור שעוד שנתים נדע טוב יותר. מהאפשרויות שעמדו בפני וולש, ההחתמה של אמרה, פלטון לשנתים, ולא לעשות צעדים היסטריים כשלברון וווייד לא שמו קצוץ על הניקס, צעדים אלה היו הכי טובים שאפשר. ברור שאני רוצה אליפות, אבל לצאת מהבור של איזייה זה קשה מספיק. נדמה לי שהמעקב חזרו לפני האדמה. סקוט לידן לא היה יותר טוב מאיזייה. הוא זרק את קמבי ובחירת דראפט שיכלה להביא את אמרה, בשביל משחק קדם עונה של מקדייס

אלון 1 בפברואר 2011

הסיבה היחידה שוולש החתים את אמרה היתה כי הוא היחיד שהסכים לבוא.
אף אחד לא מתכחש לשיפור של הניקס אבל כרגע שארלוט, מילווקי ופילי הם היריבות. בוסטון, מיאמי, אורלנדו ושיקאגו רחוקים מהם שנות אור. המקסימום שדאנטוני, אמרה ופלטון יכולים לקחת אותם זה סיבוב ראשון בפלייאוף. לא בטוח שזה שווה 100 מליון.

כמובן שהכל ישתנה אם פול ומלו יגיעו אבל אז יספיק פורוורד ב 50 מליון.

גיל שלי 1 בפברואר 2011

התקציב של הניקס השנה 58 מליון. לא מהתקציבים הגבוהים בליגה, וחצי מהתקציב בתקופת איזייה. וולש יכול היה ללחוץ ולהציע לרודי גאי או לדייוויד לי משכורות שמנות. הוא שיחק עם הקלפים שהיו לו את המשחק הטוב ביותר

אלון 1 בפברואר 2011

אחרי 3 שנים של המתנה לקיץ 2010 הוא היה חייב לתת לאוהדים שם גדול ולא הארכת חוזה לדיוויד לי. רודי גאי זה לא מספיק מה עוד שממפיס יכלו להשוות את ההצעה של הניקס.
היה לו רק קלף אחד ביד ולא קלפים. אמרה היה האופציה היחידה.

גיל שלי 1 בפברואר 2011

הכוונה היתה בנוסף לאמארה. היה לו מספיק מקום מתחת לגג

אריאל 1 בפברואר 2011

היה שווה לקרוא את הכתבה רק בשביל השורה: "אם ההגנה תבחן לא לפי מספר נקודות וכו'". אני מציע לאמץ את זה. נגיד אתה ברוקר, אז הרווחים שלך לא ייבחנו לפי כמות הכסף שאתה מרוויח :-)

בשורה התחתונה, הדבר היחיד שאמארה הביא איתו זו איזושהי לגיטימיות לניקס, לא הרבה יותר. והסיבה שהוא עושה את זה היא פשוטה – הוא משחק עם מאמן שמתאים לו בול, כמו שראינו בפיניקס. אמארה לא כזה שחקן טוב אבל עם מאמן כמו ד'אנתוני הסטטיסטיקות שלו מתנפחות. הניקס עדיין בדרך לשום מקום, רק שעכשיו הם יקבלו בחירת דראפט נמוכה יותר.

גיל שלי 1 בפברואר 2011

אריאל – דוגמה מצוינת. הברוקר השקיע בתיק שהרוויח 15אחוז בשנה במשך שלוש שנים, חמישה אחוז מעל כל האחרים, והפסיד 50 אחוז בשנה רעה, 20 אחוז יותר גרוע מהמתחרים. הוא עשה עבודה טובה? הכל שאלה מה מודדים, וסטטיסטיקות הן ממש לא הכל. אני לא חושב שעם שחקן אחר במקום אמארה למשל גארנט, הניקס היו יותר טובים

אריאל 1 בפברואר 2011

וואלה, הצלחת לבלבל אותי. הייתי אומר שהוא עשה עבודה גרועה, אבל זה באמת לא התחום שלי.
הכי חשוב שכשהבוס שלי יבוא אליי פעם הבאה ויגיד שאני לא נותן את התפוקה המתאימה אני תמיד אוכל להגיד לו שסטטיסטיקה זה לא הכל :-)

גיל שלי 1 בפברואר 2011

שמח לעזור ולא יודע לשים סמיילי

גיל שלי 1 בפברואר 2011

אריאל – אהבתי את הפוסט שלך על גלנט בבלוג המצוין שלך, דבר קטן וטוב. אני מכיר את איזנקוט מהתקופה שלי בצבא, והוא הפוך בתכונות האופי

אריאל 1 בפברואר 2011

זה נשמע כאילו שילמתי לך שתעשה לי קידום מכירות..

יריב 1 בפברואר 2011

דבר אחד, ההגנה של הניקס בבירור בחצי התחתון של הליגה.
מקום 22 בנקודות למהלך ליריבה.
מקום 18 באחוזים אפקטיביים מהשדה ליריבה (נקודות לזריקה – 1.012).
מקום 26 בריבאונד הגנה (אחוזים – 0.711. גם מקום 22 באחוזים בריבאונד התקפה – 0.243, כך שבאופן כללי יש בעיה בריבאונד).
רק בכפיית איבודי כדור הם מדורגים מעל החציון, במקום הארבעה עשר (שוב, באחוזים, 0.137).
מקום 17 בשליחת היריבות לקו (0.234 זריקות עונשין לכל זריקת שדה).
הקבוצה השתפרה משמעותית, אבל אני בכלל לא בטוח כמה מהאחריות לכך היא של אמארה (ושים לב שהוא מקבל פי חמש מגלינארי ואלוהים יודע כמה יותר מפילדס). אופטימיות לאוהדי הניקס, בטח, ההחתמה הטובה של הקיץ? מסופקני. חוץ מהמקרים הברורים (כן, החתמה של לברון עדיפה על החתמה של אמארה בשכר גבוה יותר), יש מה לדבר אפילו על החתמה כשל שאקיל, בשל כך שיש לו עוד בהחלט מה לתרום, והוא עושה זאת בשכר מינימום, אחד חלקי חמש-עשרה מהשכר של אמארה.

אני חושב שגם מוקדם להספיד את פיניקס, גם לפני שנתיים, בעונה עם שאקיל הספידו אותם, ואיכשהו הם הצליחו לחזור בשנה שעברה בגדול. הם כנראה לא יגיעו לפליאוף השנה, אבל האם זו אכן הדעיכה המצופה? ימים יגידו.

גיל שלי 1 בפברואר 2011

יריב- מקבל את התיקון הם מובילים את החצי התחתון. אם היו מחתימים את שאקיל במקום אמארה הם היו יותר טובים? לא ראיתי ששאקיל חוזר לימיו הגדולים. כל עוד הם מתחת לגג, ויש מקום לעוד כוכב שנה הבאה, ההחתמה היתה טובה. הם לא שילמו יותר ממה שקבוצות אחרות היו מוכנות

יריב 1 בפברואר 2011

ודאי שאם היו מחתימים את שאקיל במקום אמארה לא היו במצב יותר טוב, מה שאני אומר הוא שבהחלט יתכן שההחתמה של שאקיל עבור השכר שהוא מקבל עדיפה על זו של אמארה עבור מה שהוא מקבל. זה לא שאקיל לעומת אמארה, זה שאקיל ועוד 15 מיליון דולר למשכורות לעומת אמארה. אמנם יהיה להם עדיין המון מקום מתחת לתקרה בשנה הבאה (תלוי מה תהיה התקרה, לפי הנוכחית למעלה מ20 מיליון), והעובדה שהשנה הם יגיעו לפליאוף תעזור למשוך שחקנים (אגב, במערב הם לא היו מגיעים לפליאוף), אבל אני חושב שלא צריך להיסחף. אגב, רק השנה ראינו שיש יתרונות גם ליכולת להחתים שני חוזי מקסימום יחד…
בסופו של דבר, האם ניו יורק תחזור להיות רלוונטית במאבקי הצמרת? ימים יגידו, אני עדיין לא חותם. בינתיים הם מעין פיניקס של המזרח, ולא פיניקס שנראתה כמאיימת על האליפות.

ליאור 2 בפברואר 2011

דאנטוני הוא מאמן לא מוצלח, אם נעזוב את ההשתנקויות שלו בפליי אוף עם פיניקס וניקח רק את השנתיים וחצי שלו בניקס הוא כשלוןץ

בכל השנתיים שהניקס חיכו ללברון לא נבנתה בניו יורק שום קבוצה והשנה התחילו את הכל מהתחלה.

למרות שהקבוצה בדרך לפליי אוף הקבוצה לא ממצה את הפוטנציאל הסך הכל של כמעט 50% הוא מביך.

אמארה זה בינגו ופלטון לקבוצה בינונית אולי בטח לא לקבוצה שרוצה לאיים על אליפות.

גניבת השנה והחתמת העונה לדעתי זה לנדרי פילדס שפשוט מדהים אותי כל משחק מחדש. יש לו כל כך הרבה כדורסל ובייצים ענקיות.

אביעד 2 בפברואר 2011

ושוב חוזרים לעניין אמארה…
1. ההגנה שלו חורבנת ואני לא מסוגל "לדלג" על זה כי זה לא שהוא לא יודע או לא יכול לשמור אלא לא רוצה.
2. אמארה לא ריבאונדר טוב. יחסית לכמות הפוזשנים והזריקות במשחקי הניקס וכמות הדקות שלו, המספרים שלו בריבאונד בינוניים במקרה הטוב.
3. אמארה לא מנהיג. הוא לא יסחוב את הקבוצה יותר ממשחק אחד או שניים כשקשה. הוא רק ידבר על זה שהוא צריך ורוצה להיות המנהיג.
4. בקשר לשאלה ההפוכה שהעלית: "האם סטיב נאש היה הופך לmvp בלי אמרה", אז יש לך תשובה ברורה. כן. כי סטיב נאש היה MVP גם כשאמארה היה פצוע לעונה שלמה.
5. הניקס היא לא יותר מקבוצה בינונית. ההחתמה "הכי טובה של הקיץ" לא יכולה להיות שחקן שיש לו מניות רבות בהפיכת קבוצה מגרועה לבינונית.
ההחתמה הכי טובה בקיץ, נכון לרגע זה, היא טייסון צ'נדלר.
6. אז מה כן יש לנו? יש לנו כאן שחקן התקפה פנטסטי. מגוון, אתלטי, שיכול לעשות סל במליון דרכים. שחקן שפיניקס חסרה נואשות. אבל לא צריך להגזים.
אגב, הסאנס וויתרו עליו כי לא חשבו שניתן לבנות קבוצה אלופה מסביבו ובדרישות השכר שלו, זה בדיוק מה שהוא רצה. הקבוצה עם הצוות הרפואי הכי טוב בליגה לא מוותרת כ"כ מהר על שחקן שמשחק אצלה בגלל שיש לו "בעיות בריאותיות".

דורי 2 בפברואר 2011

אביעד, כל מילה בסלע.

אם כבר אנחנו בנושא, מה לדעתך(ם) ההחתמה הגרועה של הקיץ? אל הרינגטון? כריס בוש? דיוויד לי? רודי גיי? ג'ו ג'ונסון? אמיר ג'ונסון?

גיל שלי 2 בפברואר 2011

אהלן אביעד חיכיתי לתגובתך הנזעמת. אני מסכים שהוא ריבאונדר חלש, ונמאס כבר להזכיר את בדיחת הענק של בארקלי. לגבי ההגנה – ברבע הרביעי, שזה הרבע שבו הניקס מתחילים לשמור לצערי, הוא מתפקד טוב בהגנה. דרך אגב, לא ראיתי שההגנה של נאש מפריעה לך כל כך.

לגבי מנהיגות – זו כבר לא שאלה, הוא המנהיג הבלתי מעורער של הניקס. כאמור אני הייתי בדעתך לפני תחילת העונה, אך בינתיים מסתבר שוולש יותר חכם ממני, לא מפתיע.

צ'אנדלר עם כל הכבוד, עוד לא משפיע על דאלאס בצורה קיצונית. הוא שחקן משלים נחמד, לא יותר מזה. אמארה, דווקא בגלל הדעות שלי עליו מתקופת פיניקס הוא הפתעה מרעישה. וכן, קבוצה שהיתה בבור עמוק כמו הניקס, זה הישג נפלא להביא אותה להיות קבוצה מכובדת. היא לא יותר מבינונית, אבל ניצחה כבר את סן אנטוניו, מיאמי, שיקאגו, יוטה, ובקיצור מאזן סביר, מקום בפליאוף לקבוצה ששנה שעברה היתה חסרת תקווה לחלוטין, הישג רציני ביותר.

הסאנס הציעו לו חוזה לשלוש שנים ולא לחמש, רק בגלל הניתוח. הם לא רצו למשכן את העתיד שלהם על שחקן שנפצע לעיתים קרובות. אני לא חולק על השיקול, אבל לאור היכולת של גארנט, וגם של אמארה, ניתוח מיקרופרקצ'ר כבר לא מאיים כמו פעם.

ד'אנטוני הוא לא מאמן השנה, אבל דוני וולש הוא בהחלט המנהל של השנה אצלי.

אלעד 2 בפברואר 2011

דוני וולש לא מנהל השנה, כי הוא לא עשה שום דבר יוצא דופן. גם פלטון וגם אמארה הגיעו כי הם רצו והיו חופשיים והיה כסף לשלם להם, ובמזל גם השילוב הצליח.
רוצה רעיון למנהל השנה? מה דעתך על המנהל של סן אנטוניו, למרות שזה לא מקורי. לפעמים גם לא לפרק ולא לעשות מהומות צריך לדעת, ולעומת זאת למלא חללים חסרים עם האנשים המתאימים לקבוצה, גם באופי

גיל שלי 2 בפברואר 2011

מזל זה תמיד חשוב.

יריב 2 בפברואר 2011

ההגנה של נאש מאוד מפריעה, אם היתה לו הגנה הוא היה בוודאי מוזכר כרכז הטוב אי פעם, כי התקפית בהחלט נראה שהוא כזה. אולי גם היו לו טבעות. וההשפעה של צ'אנדלר על דאלאס מהותית, הוא שיפר (כך נראה) משמעותית את ההגנה שלהם. כשאתה מסתכל על מה שעשו השנה, זכור שדירק היה פצוע 9 משחקים, הם 30-8 במשחקים איתו (ובהזדמנות זו, אם הוא לא יבוא לאליפות אירופה, אולי הנבחרת תעברו סיבוב). זה שיפור גדול לעומת המאזן שלהם בעונה שעברה, לולא הפציעה של דירק הם היו עדיין מתחרים עם סן-אנטוניו על המקום הראשון במערב ויתרון הביתיות בגמר.

גיל שלי 2 בפברואר 2011

אז דירק הוא השחקן החשוב בדיוק כמו אמארה בניקס. ההשוואה בין החתמת רול פלייר להחתמת כוכב היא קשה.

יריב 2 בפברואר 2011

ודאי שדירק הוא השחקן החשוב, אבל ציאנדלר הביא רוח חדשה להגנה, במפתיע. הוא הביא שינוי, והשינוי הזה שווה להם די הרבה (הם בין המועמדים הבולטים לאליפות, נכון להיום). בלי דירק זו לא קבוצת פליאוף במערב, אבל אנחנו מדברים על ההחתמה, וזו של צ'אנדלר היתה החתמה מצוינת, מסתבר. אם אתה משווה החתמות ולא שחקנים, אז תסתכל על זה (אם כי צ'אנדלר הגיע בטרייד). כמובן, אני גם אטען ששהחתמה של לברון היא בכל זאת ההחתמה הטובה של הקיץ, לקבל שחקן כמוהו בשכר מקסימום זו מציאה…

גיל שלי 2 בפברואר 2011

למנהל של סן אנטוניו מגיע פרס על מפעל חיים. העונה, הוא לא עשה שום דבר מיוחד, אלא המשיך בדרך, שזה כמובן מצויין. אני חולק עליך שוולש עשה את המובן מאליו. הלחץ בניו יורק, ובמיוחד אצל האדיוט דולן, הוא אדיר. אחרי שלברון הודיע את הודעתו הפחדנית, וולש היה בקלות יכול להחתים שמות גדולים על משכורות מנופחות, ולהשמיד את הקבוצה. במקום זה הוא החתים את אמארה, החתמה לא מובנת מאליה, היה שם קרלוס בוזר לדוגמה, והחתים את פלטון על הסכם זול, לשנתיים עד שפול ודרון יתפנו מהחוזים שלהם.

הוא גם לא נכנס ללחץ עם כרמלו. הוא בניגוד לנטס, לא חיפש לפרק את הקבוצה על מנת להשיג את כרמלו בכל מחיר, הוא חיכה בסבלנות, למרות נסיבות קשות של סוף חוזה של וולש השנה, וגם הטמטום של דולן שרצה להביא את איזייה חזרה לקבוצה.

הבחירה בפילדס היא בטח לא מובנת מעצמה, שכן פילדס נבחר בסיבוב השני. צריך לחכות ולראות, אבל אם יצא משהו מטימופי מוזגוב, אז בכלל יש כאן משהו יוצא דופן.

אני עם וולש, ורק מקווה שדולן לא ילחץ בסוף השנה על כפתור ההשמדה העצמית שנמצא אצלו בכוננות מתמדת

גיל שלי 2 בפברואר 2011

רשימה מעניינת בבלוג של הניו יורק טיימס שמנתחת מאיזה בור הניקס יצאו.
http://offthedribble.blogs.nytimes.com/2011/02/01/to-judge-knicks-remember-from-where-they-came/?ref=sports

גיל שלי 2 בפברואר 2011

יריב – לתומי חשבתי שלברון החתים את מיאמי בקיץ ולא להיפך

יריב 2 בפברואר 2011

מה שאתה אומר הוא שמובן מאליו, לכל הקבוצות, שהחתמה של לברון היא מציאה, ולכן כולן רדפו אחריו וזו היתה הבחירה שלו. זה נכון, ובכל זאת ההחתמה שלו היא המשתלמת ביותר בליגה. כמו כן, זה לא שלאמארה לא היו הצעות אחרות. אם כרמלו יגיע לניקס בקיץ תאמר שהוא החתים את הניקס?

אם מה שאתה רוצה לומר הוא שההחתמה של אמארה היא ההחתמה החכמה של הקיץ, זו ששווה הכי הרבה ביחס לציפיות או משהו כזה, זו טענה אחרת. במצב כזה באמת לא נשווה להחתמה של לברון, אבל העסקה שהביאה את צ'אנדלר היתה משתלמת יותר, ואפשר לדבר על כמה החתמות אחרות בקטגוריות הללו.

כאמור, לא שאני חושב שהניקס עשו עסקה רעה עם אמארה, אני פשוט חושב שההתלהבות מוגזמת. לניקס יש קבוצה מהנה, כזו שתגיע לפליאוף ותחטוף 4-1 (במקרה הטוב) בסיבוב הראשון. נחמד, אבל אני לא חושב שאפשר יהיה לעשות הרבה מעבר. יש להם בעיות מובנות בשיטת המשחק בהגנה, אמארה הוא בעיה בהגנה, לא ברור לי איך בדיוק בונים מזה קבוצה שתאבק על האליפות, גם אם תביא את כרמלו זה לא נראה לי כחומר לאליפות, הוא לא שחקן הגנה גדול, ובלי הגנה אין אליפות (אפילו בעונה הרגילה קשה להצטיין בלי הגנה, דנבר היא קבוצת ההתקפה הטובה בליגה, אבל עם הגנה בינונית, בערך ברמה של הניקס, וזה מביא אותם כל הדרך למקום השביעי במערב). אתה חושב שאפשר לבנות הגנה סביב אמארה-כרמלו? אני לא רואה את זה. כריס פול חתום לפחות לעונה נוספת, והליגה בחיים לא תשלח אותו מניו-אורלינס במשמרת שלה, אז זה לא סביר בעתיד הנראה לעין. יש לך רעיונות אחרים לגבי איך תהפוך הניקס לקבוצה דומיננטית? לי אין.

גיל שלי 2 בפברואר 2011

למזלם של הניקס מי שצריך לחשוב על העתיד הוא דוני וולש ולא אנוכי הקטן. אני עוד לא התחלתי לחפור ברשימת הפרי אייג'נטס שנה הבאה, וגם לא ברור מה יהיה הסכם השכר החדש. הכיוון כרגע טוב, ויש עוד מה לשפר. אני מבין שהניקס יילכו חזק על מארק גאסול בקיץ, ונראה מה יהיה ב24 בפברואר.

אביעד 3 בפברואר 2011

גיל – נאש מגן די גרוע. אבל נאש דווקא מנסה לשמור. הבעיה שלו בהגנה היא בהתמודדות עם שחקנים שיותר מהירים וחזקים ממנו. אמארה לעומת זאת, הוא כן אתלטי מספיק וכן חזק מספיק. אז למה הוא לא שומר טוב? כי לא בא לו. אתה אמרת בעצמך שלדעתך ברבע הרביעי הוא שומר טוב. אז למה הוא לא יכול לשמור גם ברבע ראשון? שני שלישי? כי לא מתחשק לו? הבנאדם מקבל 100 מליון דולר ומבחינתך זה בסדר שהוא מספק תוצרת רק בצד אחד של המגרש כי זה מה שמתחשק לו ואין בעיה שהוא עושה בכאילו רק ברבע הרביעי.
דורי – ההחתמה הכי גרועה של הקיץ היא בלי שום ספק ג'ו ג'ונסון. זה לא שהוא שחקן רע, אבל אטלנטה סתמו את תקרת השכר וכל סיכוי להתקדמות בשש השנים הקרובות בשביל שחקן שהוא לא יותר מחביב.

רמי מורנל 3 בפברואר 2011

אחת ההחתמות של הקיץ,ולא מדוברת בכלל,היא ת'יבוטו בתור מאמן שיקאגו.קודם כל להיפטר מדל-נגרו,תודה לאל!! ועוד פעם-תודה!! לגביי ת'יבוטו,הסגל של שיקאגו לא השתדרג כ"כ למעשה.אמנם נוסף בוזר,אבל לפני שנה היו גם סלמונס,היינריך והפורוורד האתלטי שמשום מה שמו ברח מראשי..בינתיים הבולס הפכו מקבוצה שבקושי עלתה לפלייאוף לקבוצה שכגרע ממוקמת שלישית(!!!) בליגה.נכון שהרבה מאוד בזכות השיפור המטאורי של דריק רוז,ובכל זאת,אי אפשר שלא להתפעל ממה שת'יבוטו עושה בינתיים עם הקבוצה שלנו.וזה בלי שוטינג גארד,בלי ספסל,ועם חיסרון של בוזר או נואה למרבית העונה עד עכשיו

גיל שלי 3 בפברואר 2011

מסכים לגבי ת'בודו. ג'ף ון גנדי תמיד אמר שהוא יהיה מאמן גדול, חבל שאיזייה לא הקשיב לו בניקס

אביעד 3 בפברואר 2011

מה שמעלה את השאלה הבאה: כמה טוב יהיה בלייק גריפין כשיהיה לו מאמן אמיתי?

Comments closed