האם דווייט האווארד יגמור את השנה בברוקלין?

אולי אני מקדים את המאוחר, אך תמיד כיף לשמוח כשהמכשפה מתה

הזכרון של רובנו קצר, אך אני משוכנע שכולנו עדין זוכרים את הכותרות של הקיץ. במחי טרייד והחתמה הלייקרס הפכו להיות המועמדים העיקריים להגיע לגמר הNBA כנציגת המערב. אוהדי הלייקרס חגגו את נצחון המועדון. השונאים הרבים שוב התלוננו על אימפריית הרשע. לאחר שמחצית עונה כמעט עברה, ולמרות הנסיון הקודם של מיאמי, נדמה שהלייקרס לא ממש מאיימים על התואר, לא בטוח בכלל שיגיעו לפליאוף.

*

קובי נותן מספרים סטטיסטיים מצוינים, אך הוא מקור הבעיה. ההבדל הגדול בין הלייקרס לבין מיאמי של לפני שנתים וחצי הוא הכימיה הקבוצתית. בקבוצה בה נמצאים סטיב נאש, דווייט האווארד, פאו גאסול, קובי לוקח ממוצע של 22 זריקות למשחק. לאחר שסיים לקבור את גאסול, הוא פונה למלחמה עם האווארד. הלייקרס זוכרים שהחוזה של האווארד מסתיים בסוף העונה, וכבר לא משוכנעים כלל ש"סופרמן" יחתום על חוזה ארוך טווח לאחר מכן. דווייט האווארד בכלל רצה לשחק בברוקלין עם דרון וויליאמס, ועכשיו הלייקרס צריכים לשקול האם קיים סיכוי לאבד את האווארד בקיץ ללא תמורה.

*

בברוקלין כבר ברור שדרון וויליאמס הוא רוצח מאמנים סדרתי, אך כנראה שיחסי החברות שלו עם האווארד נשארו בעינם. לאחר שהחתימו את ברוק לופז על חוזה של 61 מיליון דולר, לופז נותן מספרי קריירה, מספרים די דומים לאלו של האווארד בלייקרס. בהחלט ניתן לבנות חבילה סביבו שתעניין את הלייקרס בתמורה להאווארד.

הנטס יכולים להעביר את לופז רק מה15 לינואר, אך תאריך זה מתקרב בצעדי ענק. הלייקרס רואים מעבר לפינה את סוף הקריירה של קובי, אך ספק גדול האם יסכימו להפרד מקובי, יותר קל להפטר מהאווארד. אומנם אני לא משוכנע כלל שניתן לבנות מעומדת לאליפות סביב דווייט האווארד, אולם, נראה שהעתיד של הלייקרס לא מבריק הרבה יותר גם אם יצליחו להשיג עסקה טובה עבורו.

בקיצור, המכשפה מתה.

סופו של שקרן
ממסי לאדן

50 Comments

המתקן 7 בינואר 2013

טרייד על האוורד יחד עם גאסול וארטסט.בתמורה לקיירי אירווין ואנדי ורזאו.. לא צוחק.

גל דגון 7 בינואר 2013

מצויין ללייקרס, לא רואה סיבה שקליבלנד יעשו את זה.

גל דגון 7 בינואר 2013

סליחה, טעות שלי, גם ללייקרס זה לא טוב. הם נשארים עם שני רכזים ברמה גבוהה ובלי פורוורדים, בעוד שקליבלנד נשארים עם הרבה פורוורדים ובלי גארדים.

גיל שלי 7 בינואר 2013

אולי עמרי כספי יהיה רכז?

המתקן 7 בינואר 2013

קודם כל הלייקרס צריכים לקבל החלטה שההרכב הנוכחי לא יביא אליפות השנה . ואז הם צריכים לבנות קבוצה סביב קובי לשנתיים הקרובות. קבוצה שפיל ג'קסון ירצה לאמן.
קובי צריך רכז הגנתי טוב לידו שני פורוורדים שקולעים מהשלוש וסנטר יציב בשביל לשחק את המשולש.
בשביל זה לא צריך את גאסול האוורד ארטסט ונאש. מכיוון שלנאש אין שום ערך בטרייד הוא לא יהיה חלק ממנו.
טרייד לבלייזרס שיביא את אולדרידג ולילארד או לחלופין טרייד לסקרמנטו על האוורד תמורת קאזינס ובחירות דראפט, לשלוח את גאסול וארטסט לאטלנטה בשביל ג'וש סמית . וללהביא רכז גבוהה אה לה רון הרפר שעושה הגנה. כך או כך הקליפרס יהיו הקבוצה הטובה בעיר .

7even 7 בינואר 2013

אכן מחשבות יפות. רק רק בעייה אחת, קטנה, מסכנה.
מי יסכים לוותר על הפרנצ'ייז פלייר שלו תמורת סנטר שמסיים חוזה 4 חודשיפ לאחר מכן?

trailblazer 8 בינואר 2013

שכחת להוסיף את באטום,כדי לחסל את הסיכויים של הבלייזרס להגיע לפלייאוף,ושהווארד יעזוב לברוקלין בסוף העונה. איזה GM לא היה חותם על טרייד "נפלא" שכזה?

קורא אדוק 7 בינואר 2013

והנה כל שונאי הלייקרס ובראיינט יוצאים מהחורים עם הפוסטים הפשוט מגוחכים האלו

"קובי יעזוב בטרייד",הצחקת אותי,אתה כנראה לא מודע למה שהוא מסמל לפרנצ'ייז הזה ולעיר הזו.
כמו שביל סימונס ציטט ורשם בצורה כל כך נפלאה בטור שלו לפני שנתיים:
"
It's the right match of player and crowd… this city has been dealing with talented, tortured, enigmatic stars for decades"

בסה"כ השחקן השני בגדולתו בלייקרס ואחד מעשרת השחקנים הטובים בהיסטוריה (תשים אותו איפה שאתה רוצה אין לי כח להתווכח גם לגבי זה)

כמה משחקים שלמים ראית של הלייקרס השנה? אני לא מדבר על תקצירים,אני מדבר על משחקים שלמים,שבהם בחנת לעומק את הקבוצה?
רק המחשבה מגוחכת בטירוף ובלי שום קשר לקובי לדעתי יש סעיף בחוזה שרק הוא יכול להחליט אם הוא עובר בטרייד

וזה פשוט מגוחך,לא רציני ושגוי להגיד שהוא מקור הבעיה
אם היית רואה משחקים שלמים של הלייקרס היית רואה שהבעיה טמונה לפני כן בכל כך הרבה דברים כמו מאמן לא מתאים,הווארד לא במאה אחוז כושר,לא משתמשים בגאסול בצורה הנכונה,ההגנה השערורייתית והספסל לא הקיים

אז שכולם ימשיכו לטעון שהמכשפה מתה ושגרגמל נתפס ושג'ייסון וורהיס מת, הפרנצ'ייז מספר אחד בעולם בכדורסל בארבעים שנים האחרונות ימשיך להצליח, ואם לא השנה,אז שנה הבאה או אחריה.
אנחנו לא הסלטיקס שצריכים 22 שנים בשביל לקחת אליפות

p 7 בינואר 2013

לא ראיתי את כל משחקי הלייקרס השנה, אבל ראיתי משחקים, בעיקר מול הקליפרס.
אני גם לא חושב שיש סיכוי שיעיפו את קובי, אז דיון על כך לא משנה ממש.
להגיד שהאוורד לא כשיר במאה אחוזים? באמת? הוא משחק יותר מחודשיים. לא כשיר, שיירד לספסל. לא נראה לי ששחקן לא כשיר במאה אחוז לוקח 26 ריבאונדים במשחק (האחרון).
היו לכם שני מאמנים כבר העונה. אני לא סובל את שניהם ולא תופס מהם.
אבל שווה לך לחשוב שנייה על איך קובי משחק ולא מה הוא תורם סטטיסטית. קובי ענק העונה. אין על זה ויכוח, מי שטוען אחרת, לא מבין. אבל חשוב לזכור שקובי לוקח התקפות שלמות לבדו וגם ליריבים(שלא מצליחים לעשות מול זה כלום) וגם לשחקניו לקבוצה זה ברור.
תחשוב שאתה משחק כדורסל(מאמין שיצא לך) ואתה יודע שכמעט כל התקפה, לא תגע בכדור ואתה לא תזרוק. כמה אתה תהיה "בתוך" המשחק?
אתה תשלים עם זה שאתה רק שחקן הגנה וניצב בהתקפה? יהיה לך מאד קשה להסתגל למשחק התקפי כזה.

קורא אדוק 7 בינואר 2013

תודה על התגובה השקולה, אבל בשיא הכנות,לראות שני משחקים מול הקליפרס (ועוד כמה בודדים) זה ממש לא מדגם מייצג…

קובי דווקא ממש שמח שהכדור בעיקר בידיים של נאש כי הוא מעדיף בשלב הזה של הקריירה להיות shooter הוא גם בכל ראיון אפשרי אומר את זה והוא מודע מאוד ליכולות של נאש
אתה יכול לראות גם שהאחוזים שלו השתפרו מאוד ביחס לשנים קודמות

רוב שונאי קובי (ושלא תבין אותי לא נכון,אני לא קורא לך אחד כזה) לא מודעים בכלל ולא רואים מספיק משחקים בשביל לשים לב שקובי התבגר ושהוא בשלב בקריירה שבו כל מה שמעניין אותו זו אליפות ושום דבר אחר לא באמת רלוונטי
אפשר לראות את זה בכל משחק,בכל ראיון,בכל ציטוט.

מה שאכפת להם זה סטטיסטיקות מגוחכות בסגנון "כשקובי קולע מעל 30 נקודות הלייקרס במאזן שלילי" השנה וכל מיני דברים כאלו, תעשו לי טובה ותבדקו לאורך כל הק-ר-י-י-ר-ה שלו מה קורה כשקובי קולע מעל 30 נקודות

בכל מקום בעולם רושמים פוסטים שלמים על ההתבגרות המרשימה שלו והמודעות שלו לתהליך האכזרי של ההזדדקנות ומהללים אותו ואת היכולת לעשות את השינוי הזה בצורה בכל כך טובה

לגבי הווארד-הוא אמור היה לחזור לשחק רק בינואר ולא בתחילת עונה והוא אחרי פציעת גב מאוד מאוד מאוד מסובכת, לדעתי הוא יחזור לשיאו רק עוד חודשיים שלושה

לעניות דעתי הבעיה המשמעותית ביותר זה סגנון המשחק של ד'אנטוני שגורם לביטול כמעט כל יכולותיו המאוד מאוד גבוהות של גאסול

אביאל 7 בינואר 2013

ניתוח מעולה לגבי המצב של הלייקרס, בדיוק מה שאני חושב העונה.

גאסול וד'אמטוני צריכים להתעורר, פשוט חבל שג'קסון לא הגיע.

גיל שלי 7 בינואר 2013

איפה קראת שהלייקרס יעשו טרייד על קובי? כתבתי בדיוק הפוך, שאין סיכוי לכך.

קורא אדוק 7 בינואר 2013

אי אפשר גם ככה,ביררתי,כמו שחשבתי יש לו no-trade clause

רוסי 7 בינואר 2013

גאסול תוקע את הצבע.
טרייד עליו תמורת ראיין אנדרסון ועוד בחירת דראפט ירווח את המשחק לפיק אנ רול יעיל.(

קובי 7 בינואר 2013

הבעיה הראשית היא המאמן,וכימיה קבוצתית(בסדר הזה).
הלייקרס משחקים כדורסל רע,בעיקר בהגנה שזה שערוריה.
קופצאק עשה טעות ענקית שהביא דאנטוני ולא את פיל.
דאנטוני מאמן רק התקפה,שגם בלי אימון תגיע לאיזה 95 נקודות למשחק,
ומאמן הגנה גרועה ולא מתפקדת שמבחינת מדד מקום אחרון בליגה.
הרכב השניי הגבוהים לא עובד עכשיו,לא יעבוד בעתיד,ולא עבד גם בתקופת פיל שבקלאץ תמיד שם את גאסול 5 ואודום 4.
לגביי כימיה לפי מה שהווארד אמר אתמול המצב בכי רע,
יכול להיות באשמתו של קובי ויכול להיות שפשוט אין קליק.
עכשיו אם אתם שואלים מה עושים בעתיד,לפי דעתי העונה הזאת גמורה,
לא מאמין שיהיה עוד טריידים ובכל מקרה אפילו אם כן הם יגיעו לפלייאוף בלי יתרון ביתיות ויפלו על התאנדר או הקליפרס או הכי גרוע הספרס,הפסד כמעט בטוח.
הווארד ילך בקיץ ויפנה מקום בתקרת השכר,אולי קופצאק עוד יביא שחקן רציני ויהיה סיכוי למשהו בקרוב אבל בכל מקרה הלייקרס לקראת סוף שושלת כפי שהיא היום שקובי מסיים חוזה עוד שנתיים וגם פאו ואז הקבוצה תלך לבנייה ארוכה(כל הבחירות דראפט בשנים הקרובות הלכו בטריידים למיניהם).

איציק 7 בינואר 2013

כל הדיון כאן הזוי, במיוחד של קורא אדוק. הטרייד להבאת הווארד ונאש היתה טיפשית מההתחלה. כל טרייד אחר לא היה עוזר גם-כן. בכלל, הבאת שחקן שיש לו אגו מינימאלי ל-LA היתה כישלון ידוע מראש ללא קשר ליכולת השחקן. גם מאמן אחר כמו רילי/ג'קסון/פופוביץ'/גרשון/אני לא היה עוזר. בראינט הינו אגו מניאק המחרב כל יחסי אנוש אפשריים. כמו שכתבתי כבר, ההבדל העיקרי בינו לבין מיקל ג'ורדן למשל הינו בכך ש-MJ היה מכור להצלחה. הוא מוכן לנגב פרקט, לזוז הצידה, לחסום לשחקן שלו, הכל רק כדי לנצח. קובי להבדיל מכור להצלחה על שמו, ועם הגיל זה רק מחמיר אצלו. אם בשלושת האליפויות הראשונות הוא איכשהו בלע את היות שאק כינור ראשון, לאחר מכן הוא דרש להיפתר ממנו. אליפות לא מעניינת אותו וכך גם ניצחון במשחק זה או אחר. מה שחשוב בשבילו שהנצחון יהייה חתום על שמו. הוא מדכא כל שחקן, רוצה שכולם יהיו שוטפי הרצפות ומצחצחי הנעלים שלו. לכן גם שחקנים לא נוכנים יותר לשחק בשבילו. הסטאטיסטיקה מספרת על מספרים מדהימים אך לא מספרת כמה פעמים הוא מפספס ממצב מטורף ושחקני קבוצתו רק ממתינים שימסור להם בעמדות מעולות. הוא לא סופר אותם, הם לא מעניינים אותו. זה כל הסיפור. וכן, לא יהייה טרייד על קובי, לא רק בגלל הסעיף שיש לו, כי אם כיוון שגם אף אחד לא ירצה אותו.
ל-LA לא תהייה תקומה וחבל להשקיע בקבוצה כל עוד קובי שם. כשיפרוש, אפשר יהייה להתחיל להזיז עניינים ולבנות שושלת חדשה. בנתיים במקום לבנות שושלת הם מסתפקים בלשלשת של קובי.

קורא אדוק 7 בינואר 2013

לך יש את הדעה שלך ולי את הדעה שלי
אתה לא רואה אותי קורא לדעות שלך הזויות

איציק 7 בינואר 2013

קורא אדוק,
מתנצל, אכן התבטאות לא במקום.
מה שמפריע לי בתגובות שלך, היא ההגנה העיוורת על קובי (ואין ספק שהוא שחקן איכותי), והרבה פעמים תגובה על גבול התוקפנית כשמשהו כותב נגדו.
בכול אופן, לא היה ראוי מה שכתבתי לגביך.

קורא אדוק 7 בינואר 2013

איציק בקטנה,אתה מהמגיבים האיכותיים פה
אני נוטה להפגין טיפה תוקפנות משום שלפעמים אני מרגיש שדה באזור הוא אנטי לייקרס מכל פינה…(שזה גם כמובן לגיטימי)
בכל מקרה אני תמיד נהנה מהפוסטים של גיל,נראה לי שנינו עוד מדחיקים שהג׳איינטס לא עלו לפלייאוף

גיל שלי 7 בינואר 2013

בהחלט יום קשה היה אתמול. צרות של אחרים זו נחמת עניים אבל עדין סוג של נחמה

ירושלמי 7 בינואר 2013

אני חושב שבאמת היא איפשהו באמצע.
כבר לפני ארבע וחמש שנים התחילו לספר לנו שקובי זה לא אותו קובי ושהוא התבגר וכבר לא מעניין אותו לקלוע שבעים וחצי נקודות למשחק/לרבע/לדקה ושכרגע מה שמעניין אותו זה אליפות.
נמר (או בלק ממבה במקרה הזה) כמה שתנסה לחנך אותו ברגע שיעבור לידו במבי קטן הוא יחשוף שיניים וירצה לטרוף אותו. יספרו לך שהוא השתנה והתחנך ועכשיו הוא בכלל צמחוני. אבל נמר נשאר נמר. לא יעזור כלום, זה הטבע שלו.
אני מאמין שקובי ניסה ואפילו הצליח להתבגר מעט, אבל מהות החיים שלו על המגרש זה לזרוק את הכדור לטבעת ולהיות זה שקובע את הדברים עך הפרקט בפועל. כל השאר הם רק תפאורה וכלי שרת בעולם שנקרא קובי.
ואל תגיד לי ראית או לא ראית משחקים של הלייקרס (הייתי מנוי ליג פס 3 שנים עד לתחילת העונה האחרונה).
זאת מהות הקובי.
פעמים ששחקו לצידו שחקנים כמו שאק ישר בשיאם ואז האליפות הייתה בכיס עם מעט עזרה מהשופטים. פעמים שהם באמת היו הכי טובים וזכו בזכות. ופעמים שנדרשה הרחקתו של שחקן הגנה כזה או אחר בסדרת הגמר כדי לנצח.
כנראה שהשנה זה לא מספיק ואין מספיק כלים שיחביאו את מגרעותיו (הלוואי עליי מגרעות שבאות בצוותא עם יתרונות כמו שלו לצידן) של קובי.

אביאל 7 בינואר 2013

איציק – אל תגזים, אני מוכן להתערב שרוב הקבוצות היו לוקחות את קובי היום מאלף ואחת סיבות וגם הסיבה המקצועית נמצאת שם, הוא ווינר וזה מה שצריכים בNBA, לכל הנחמדים והחביבים בליגה הזאת אין טבעות על הידיים, להשוות תמיד לג'ורדן זו לא חוכמה גדולה.

איציק 7 בינואר 2013

אביאל,
ראשית הוא בהחלט איכותי, ואני מסכים שהרבה קבוצות היו רוצות אותו. ביכולות שלו, כנראה גם היו מנצחות יותר מאשר בלעדיו, אבל אלו לא קבוצות כמו מיאמי/בוסטון/אוקלהומה/סאן-אנאוניו, בקיצור לא קבוצות שרצות לאליפות או עם גאוות איכות. קבוצות כאלו לא צריכות אותו או לא רוצות אותו. לעומת זאת, קבוצות אשר רוצות לשדרג את עצמם ולהיות מומדות למעבק על הטבעת ישמחו לפנות לקובי, או לפרודו :-)
אכן להשוות אותו ל-NJ זה לא פייר כיוון שהוא רחוק ממנו, אבל האובססיה שלו דומה מבחינת העוצמה אך שונה מבחינת המטרה, ולכן בוצעה ההשוואה. האובססיה שלו היא הרבה יותר הרסנית לקבוצה מאשר של MJ. הוא היה רודן אך למען הצלחת כולם למען מטרה ולא למען הצלחה שלו בלבד, וזה ההבדל הגדול.

roei034 7 בינואר 2013

1-"מחי טרייד והחתמה הלייקרס הפכו להיות המועמדים העיקריים להגיע לגמר הNBA כנציגת המערב…." מי שהבין קצת יכל לשער שגאסול וההוארד לא מתאימים כי שניהם סנטרים כבדים והם פשוט לא יכולים לשחק יחד ברמה מספקת. הלייקרס בהחלט לא נחשבו לפני סן אנטוניו "המשומנים" ואוקלהומה "הסוסים הצעירים".
2-לופז תמורת הווארד— לופז שידרג עצמו אבל ממש לא מספיק כדי להתקרב לפונטציאל של הווארד.
3-לסיכום- מה שהליקרס צריכים זה טרייד על גאסול ולהביא במקומו 4 שיהיה מהיר ויוסיף מהירות וקופצניות.

ירושלמי 7 בינואר 2013

1. בניגוד לגאסול-ביינום שנחשבו לצמד גבוהים קלילים…
2. עדיף לופז אחד ביד מהווארד שבורח בסוף השנה.
3. מי ירצה לגעת בגאסול? הם לא יקבלו בעבורו אף שחקן בקליבר שהם מחפשים.

roei034 7 בינואר 2013

1- בינום יותר 4 מ5 וגאסול יותר חמש מ4. מה לעשות זו המציאות.
2- לא עדיף לופז מהווארד בשום צורה.לופז הוא סנטר רך.יחד עם גאסול ולופז לדידך יהפוך את הליקרס למרגרינה בלובאנד.
3-כמו שאמרתי וזה גם מה שיהיה-הוארד ישאר והליקרס יעשו טרייד הכרחי על גאסול.

ירושלמי 8 בינואר 2013

1. אתה אמיתי? ביינום יותר 4? הוא אולי הסנטר האמיתי היחיד שיש היום בליגה. כל השאר הם 4 שהוסבו ל-5 (ע"ע הורפורד) או נגרים שיודעים רק לחסום ולקחת ריבאונד (ג"ג דיאנדרה ג'ורדן). ביינום הוא סנטר התקפי קלאסי.
גאסול יכול לשחק גם 5, עם זה אני מסכים. אבל הוא לא יותר 5 מאשר 4.
2. עדיף לופז וגאסול מאשר שהווארד יעזוב תמורת כלום בסיום החוזה. אתה לא סותר אותי במה שאתה אומר.
3. אי אפשר לדעת. אם הווארד ירצה ללכת לשחק בברוקלין אתה לא יכול למנוע את זה ממנו בסיום העונה. ללייקרס אין מה לעשות זאת ההחלטה הבלעדית שלו.

roei034 8 בינואר 2013

גאסול צריך לידו משהו קופצני שרץ -לא משנה עכשיו 4 או 5 ,ובינום היה כזה,בגלל זה היתה לו התאמה מוצלחת עם גאסול. שים אותו עם לופז זה טו-מאץ אטיות .

ירושלמי 8 בינואר 2013

שוב לא מדוייק.
גאסול היה 4 גבוה ואיטי.
ביינום היה סנטר גבוה ואיטי.
שניהם הסתדרו מצויין בעיקר בגלל התקפת המשולש של פיל.
עכשיו שהלייקרס כבר לא משחקים בשיטה הזאת זה פחות משנה אם זה הווארס ביינום או לופז, כל אחד מהם יבוא פחות לידיי ביטוי כשהם משחקים לצד גאסול. ככה שכולם מפסידים בשיטה הנוכחית.
אין קשר לקופצניות של הסנטר.
וודאי שעדיף מישהו שגם יודע לשים את הכדור בסל וגם לעשות הגנה, אבל עובדה שכרגע גם עם הווארד השיטה הנוכחית לא עובדת.

קאק 7 בינואר 2013

קורא אדוק, משום מה נראה לי שאתה לא ראית אף משחק של הלייקרס ורק מסתכל בסטטיסטיקה- ״קורא הדוק״.
הלייקרס הם פח של כדורסל

גיל שלי 7 בינואר 2013

אתה מתבקש לא להתחזות למגיבים אחרים. עשית זאת בפוסט הקודם, בבקשה מספיק

ניינר 7 בינואר 2013

מה אתה מקשקש, למי התחזיתי?

בנו 7 בינואר 2013

בלי קשר לנושא הפוסט, נחמד לראות פה איזה התייחסות ל NBA.
יש עוד ענפי ספורט בארה"ב חוץ מפוטבול…

אלון י 7 בינואר 2013

אני נאלץ להצטרף למגינים על קובי. בתור מי שראה כמעט את כל המשחקים שלהם השנה (כמו שהם נראו, אנ צריך להוסיף "לצערי"), אני יכול לומר שהלוואי וקובי היה הבעיה שלהם. האבחנה בפוסט הופכת סיבה ותוצאה: קובי זורק הרבה כי הקבוצה לא מתפקדת התקפית, לא להיפך. קחו את שני ההפסדים האחרונים מול הקליפרס ודנבר כדוגמא: קובי קלע את רוב הנקודות שלו בחלק השני של המשחק, אחרי שנוצר הפרש ליריבה, ואכן זה היה השלב בו הלייקרס חזרו למשחק. אמנם קובי לא הפך לשחקן הכי קבוצתי בליגה, אבל הוא בהחלט לא הגורם הראשי שהורס את הקבוצה כרגע. הוא כן מוסר יותר בשנים האחרונות, אבל אני לא מבין מה מצפים שייעשה: ימשיך למסור לוורלס פיס ופאו, שקלעו יחד 2 מ-11 מול הקליפרס? או לג'ודי מיקס, רול פלייר שהגיע לקלוע מבחוץ וקלע 2 מ-8 מחוץ לקשת באותו משחק? או להווארד, שלא מסוגל לעשות פוסט אפ כמו שצריך ורשם 5 איבודים אתמול מול דנבר? מי שבאמת רואה את המשחקים, בניגוד לגיבוש דעות קדומות על בסיס תקצירים, רואה קבוצה לא מתפקדת, למעט קובי ונאש (וקצת ג'ורדן היל מהספסל). הייתי מעיף את כל השאר לפניהם.

בכל מקרה, מי שראה את הלייקרס משחקים העונה יודע שביקורת על קובי ועל ההתקפה שלהם מחמיצה את הסיפור האמיתי: ההגנה המזעזעת בליגה. למרות כל האמור, ודווקא בזכות קובי יותר מכולם, ההתקפה דווקא מתפקדת לא רע: מקום חמישי(!) בליגה עם כמעט 103 נקודות ללילה. עם זאת, הם גם מקום חמישי במספר הנקודות של היריבה, עם כמעט 101 ללילה. וכאמור, מעבר למספרים, כואב לראות איך היריבות עושות מה שהן רוצות מולם. לא חסרות סיבות לכך: אין תיאום (כולם), אין רגליים (נאש) ואין קשיחות (פאו, אוי פאו) שנדרשות להשיג איזשהו סטופ הגנתי.

ולסיום, מילה על הווארד. מעולם לא חיבבתי אותו. עכשיו, כשראיתי אותו משחק חצי עונה, אני עוד יותר לא מבין את מי שהשוו אותו לשאקיל. כן, הוא חוזר מפציעה וזה, אבל הוא פשוט חסר אונים התקפית. 5 איבודים אתמול, למשל, היעדר משחק פוסט אפ או ניצול של הגודל שלו, ילדותי ולא נוכח בדקות החשובות. שיילך לברוקלין, אני לא חושב שזה יהיה הפסד גדול. אין ספק שלייקרס צריכים לבנות קבוצה אחרת בהסתכלות קדימה, אבל אני דווקא הייתי משאיר את קובי ונאשר ומחפש צעירים עם פוטנציאל שיכולים להרוויח מהנסיון וממה שנשאר להם בקנה (ומי שראה את נאש מנהל משחק אתמול ראה שבהחלט עוד יש). והכי חשוב, בעת הבנייה המחודשת לזכור שגם ההגנה חשובה…

קסיוס קליי 7 בינואר 2013

הכול כבר נאמר עוד כשדאנטוני חתם. ג׳ים באס מרסק את המועדון וזה ל התחיל העונה. ההבדל הוא שעכשיו כל האנטי לייקרים יוצאים מהחורים. דאנטוני סימל את ריסוק המועדון כפי שהכרנו. אסור היה להחתים את מייק בראון זה גרם לחוסר אמון במערכת. אסור היה להשאיר את גאסול ואסור היה להביא את דאנטוני. אפילו לברון בעצמו היה קורס שם השנה אין קשר לקובי. ראינו איפה השכל של הווארד נמצא וראינו את האפאטיות של דאנטוני ואת ניהול הטריידים הגרוע של מיץ קופצאק.

איציק 7 בינואר 2013

קסיוס,
אכן, החתמת בראון היתה תטות חמורה והחלפתו בד'אנטוני היתה טעות על טעות, אבל אף מאן, ואדגיש שנית, אף מאמן לא היה מצליח השנה עם הצוות הקייםץ LA צריכה לטרייד רבתי כולל קובי ואולי במיוחד קובי, אך אין סיכוי שזה יקרה. לכן, LA צריכה למזער נזקים, ולהמתין לפרישה שלו ואז לבנות מחדש. קובי הוא שחקן גדול שאולי רק האגו שלו גדול מרמת המשחק שלו. לו אפשר היה להוריד לו את האגו לטובת הקבוצה, עם טרייד ראוי אולי עוד היה אפשר לעשות משהו (כמובן עם מאמן אחר), אבל נראה לי שזה כבר מאוחר בשבילו להשתנות. הדוגמה לאגו מניאק אחר שהשתנה בשביל טבעת, פול פיירס. חבל שקובי לא עושה זאת.

קסיוס קליי 7 בינואר 2013

תוריד את קובי והוצאת לקבוצה את הרוח מהמפרשים. כשלברון לא הצליח לקחת אליפות בקליבלנד גם אמרת את זה??… הסגל שלו לא היה. מספיק טוב וחרא של מאמן. יש מעט מאוד שחקנים בקליבר כזה. את מי תביא?? עוד כמה שחקנים משלימים כדי שהלייקרס יהיו סתם קבוצה סימפטית??? זה מה ששונאי הלייקרס מייחלים. שהם יהיו סתם קבוצה. לא תודה

איציק 7 בינואר 2013

בשושלת של שנות ה-80 אני קמתי כדי לעודד את LA, אבל מה שקובי עושה לה מוציא את החשק. אתה יודע, בית קברות מלא באנשים שאין להם תחליף. LA תמיד ידעו לבנות שושלות, אם זה סביב צ'מברלין, אחר-כך ג'אבר, מג'יק ושות', לקח קצת זמן וקיבלנו שאק וקובי הצעיר, אחר-כך קובי הבוגר וצוות מסייע. גם אחרי קובי יבנו משהו חדש. אני לא דואג. אבל לגבי ההשוואה בין קובי ב-LA ולבורן בקליבלנד, היא לא הוגנת. בקליבלנד לא היה ממש עם מי לשחק, הרי ורז'או כמה שלא יתאמץ זה לא כוכב וגם אם כן לא מספיק ולקובי יש צוות מסייע הרבה יותר טוב (על הנייר בחמישיה הפותחת). דבר נוסף, אצל לבורן המספרים היו לא רק בנקודות. הוא ניסה להכניס את כולם למשחק. ראה כמה אסיסטים וריבאונדים היו לו (השתפרו מעונה לעונה). אצל קובי אין את ניסיון שילוב הקבוצה, הוא מנסה לרדות בהם ולא לשתף אותם.
תחשוב גם, שאפילו אם כל מה שאתה כותב נכון, עדין, כמה זמן קובי ישאר בסביבה בואתה רמה בגילו המופלג? הרי זה בדיוק הזמן להתכונן ליום שאחרי. להתחיל להתכונן בעוד שלוש שנים יהיה כבר מאוחר.

קסיוס קליי 8 בינואר 2013

ניסו עם הווארד והניהול של הלייקרס היה גרוע ב 3 שנים האחרונו.ת והטרייד שבוטל עם פול הרג את גאסול ואודום. אני מזמין אותך לתגובה שלי אחרי ביטול הטרייד . צפיתי שזה יגרום למועדון לא לחזור למה שהוא היה בשנים הקרובות אבל החתמת מייק בראון סימל דרך של בינוניות. קובי יש כ 5 אסיסטים . לסקנד גארד ושוטר כמוהו זה די והותר. גאסול היה כבר גמור לפני 3 שנים פשוט אתה או שאר הכותבים התעוררתם עכשיו. ניסו לתקן אבל להחתים את נאש כשהגיבוי זה בלייק? אין פה חשיבה בכלל.

אפי 8 בינואר 2013

באמת השוות עכשיו בין קובי בראיינט לפול פירס?

בין מרדף אחרי טבעת שישית למרדף אחרי טבעת ראשונה וכנראה יחידה בקריירה?

roei034 7 בינואר 2013

שאלה- למה דאנטוני לא מנסה לשחק עם ארטסט כ4?
תשובה-כי אין לו שלוש נורמלי על הספסל. וזה גם מה שהליקרס צריכים לכוון בטרייד -אפילו הנדרסן משארלוט תמורת גאסול ישדרג את הליקרס וישנה להם את המשחק. גאסול תמורת 4 נורמלי או שלוש ותראו איזה קבוצה תהיה הליקרס עוד השנה.

קסיוס קליי 7 בינואר 2013

ארטסט כ 4 ??? הוא נמוך מדי.

roei034 8 בינואר 2013

קסיוס- ארטסט 2.01 שוקל 117 קג מאסיבייייייי……
כרמלו 2.03 שוקל 103 ומה כרמלו משחק …? 4.ועד שהוא היה 4 ושחקן פנים הוא היה עוד שחקן בתור 3.

אלעד 7 בינואר 2013

לא יודע מה עם הלייקרס, מה שבטוח זה שמי שיביא את גאסול ירוויח, בעיקר אם זו תהיה קבוצה אינטליגנטית (ואין כאלו הרבה). סביר להניח שהערך שלו יורד עכשיו, כך שיביאו אותו בתמורה שלא שווה לערכו האמיתי, כשברור שהירידה בכושרו היא שנמאס לו לשחק בקבוצה הזו, בלי לנקוב בשם מפורש (קובי). רואים את זה כבר 3 שנים. זה שחקן שבקבוצה כמו מינסוטה או הספרס יפרח. בלייקרס כל היכולות שלו הולכות לאיבוד.

תומר שור 7 בינואר 2013

קובי הורג את הקבוצות שלו מחוץ למגרש, לא פחות מכפי שהוא הורג אותן מחוצה לו. מי שחושב שפאו גאסול חמאה, חלש וכל היתר שיקח עוד פעם את הקלטות מהקיץ והפייט מול הדרים טים.
קובי גורם לכל מי שבקבוצה לא לרצות להתאמץ מחד או ירידה חדה בביטחון מאידך. זה הדבר האמיתי מאחורי ההגנה הגרועה של הלייקרס – הגנה זה מאות פעולות קטנות הנובעות ממאמץ מיוחד של כל אחד בקבוצה – וזה בדיוק מה שלא קורה בלייקרס. קראו מה שכל חבר בקבוצה מספר על התענוג המפוקפק של להיות עם קובי באותה קבוצה..לכאורה מקצוענות זה שם הסיפור – אבל גם הח'ברה האלה בני אדם ולקובי יש קילינג אינסטינקט – הוא גורם לשלם להיות הרבה פחות מסך חלקיו…

amitpros 8 בינואר 2013

אני מוכן לקחת את גאסול לסלטיקס
קחו את באס ולי
אבל מהצד נראה שהבעיות של הלייקרס הן בעיקר-חוסר תיאום שנובע בגלל שהחמישייה שלהם שיחקה בערך כלום זמן ביחד
ומחסור חמור בספסל.

אגב כל ההצעות לתת את גאסול תמורת כל מיני כשרונות צעירים הן בעייתיות,הוא יתאים רק לקבוצה שרוצה אליפות עכשיו-אף קבוצה בבנייה לא תתן פרוספקטס תמורת שחקן בן 32 שמרוויח איזה 17 מיליון גם לעונה הבאה.

רמי מורנל 8 בינואר 2013

אמן שלא יעלו לפלייאוף

סוסמעץ 8 בינואר 2013

כן

matipool 9 בינואר 2013

זה יסב לי שמחה גדולה .

פאקו 8 בינואר 2013

נראה שצריך לשנות את הכותרת של הפוסט ל- האם הווארד יגמור את השנה נקודה.

Comments closed