הטרייד על כרמלו – האם באמת שקל עדיף על שני חצאי שקלים?

האם באמת צדק דולאן כאשר כפה את הטרייד של כרמלו על וולש?

מאז הטרייד על כרמלו אנתוני חלפו שנתיים ימים. הטרייד בין ניו יורק ודנבר נכפה על דוני וולש מטעמים של דולאן. דולאן התעניין בעיקר באפשרות למכור יותר כרטיסים בגרדן המחודש, ובעיקר ביקש להעלות את מחירי הכרטיסים. הדרך הבטוחה ביותר למכור כרטיסים בNBA היא להביא כוכב על אמיתי. נכון גם פסבדו כוכב על עוזר, ראה מקרה סטפן מרבורי, אך אין ספק שכרמלו תואם להגדרה לצורך מכירת הכרטיסים.

התיאורייה המקובלת בNBA היא שכוכב על אחד שווה יותר משלושה שחקנים טובים מאוד. בעת הטרייד כתבתי פוסט שהבעייה נעוצה בהגדרה של מיהו כוכב על. לברון ג'יימס לדוגמה הוא כוכב על שאין ספק בהגדרתו. כל קבוצה שלברון ישתייך אליה, תהיה מועמדת להגיע לשלבים המכריעים של הפליאוף. נדמה לי שלרשימה מצומצת זו כיום ניתן לשייך גם את קווין דוראנט. לאחר מכן עולה השאלה, מי עוד שייך לרשימה?

*

מאז הטרייד על כרמלו אחוז הנצחונות של דנבר בלעדיו הנו מעל 60% בעוד שאחוז הנצחונות עם כרמלו היה באזור ה55%. דנבר כיום נמצאית ברצף של 13 נצחונות רצופים. גם במערב החזק, דנבר מדורגת שלישית. כאשר כרמלו היה בדנבר, רק פעם אחת דנבר עברו את השלב הראשון בפליאוף. גם בלעדיו דנבר לא חצו את השלב הזה, נראה השנה. בכל מקרה דנבר היא אחת הקבוצות המלהיבות בליגה, ובדומה לסן אנטוניו מדובר בקבוצה אמיתית, ולא בכוכב על ומסביבו צוות מסייע. אם יש דבר שאני בטוח בו, הרי הוא שהאוהדים בדנבר לא ממש מתגעגעים לכרמלו.

*

האם ייתכן ששתי הקבוצות הרוויחו? רבים זוכרים את יחס המשחקים של הניקס לפני הטרייד, הרבה פחות זוכרים כי יחס משחקים הזה הורכב מפתיחה מאוד חזקה, ונסיגה מיד כשהתחילו השמועות על הטרייד הצפוי. אין זה סביר לצפות משחקנים שיודעים שהם לא חלק מהתכניות של הקבוצה, להציג יכולת ורצון שמנצח משחקים. כיום דנילו גלינארי וצ'אנדלר שייכים לשישה השחקנים החשובים ביותר בדנבר. מעניין לחשוב כיצד הניקס היו נראים היום ללא הטרייד. בעיני הרכב הכולל את דנילו, ווילסון צ'נדלר, ג'רמי לין, טייסון צ'נדלר ואמרה (בהנחה שלא היו חותכים אותו באמנסטי), הוא הרכב אם סיכוי לא פחות מההרכב הקיים היום בגרדן.

הרכב זה גם צעיר יותר, ומאפשר רדיפה אחרי שחקנים אשר יכולים לעשות שינוי משמעותי יותר מסקורר על. לדעתי שנתיים אחרי הטרייד השאלה עדין פתוחה. התיאורייה המפורסמת של סימונס מוכיחה את עצמה רק כאשר מדובר בכוכב על המתאים להגדרה. כוכב על צריך להיות אחד מארבעת מקסימום חמשת השחקנים הטובים בליגה, לא אחד מחמשת הסקוררים הטובים.

יומן אליפות צהוב-כחול (23): פגרה
קח את הכסף וברח

71 Comments

עומרי 21 במרץ 2013

אי אפשר להתעלם משתי נקודות:

1. הדעיכה הקיצונית של אמארה.

2. ההפיכה של טיי לאוסון לאולסטאר לגיטימי

גיל שלי 21 במרץ 2013

עמרי – מסכים. אך עדין התשובה לשאלה שבכותרת הפוסט נותרה בעינה

משה 21 במרץ 2013

שחקן אגואיסט בסופו של דבר עושה יותר נזק מאשר תועלת…

ג'ורדן יש רק אחד

עומרי 21 במרץ 2013

אם כבר סימנת את סימונס כאבי הגישה הזו, הוא כידוע הרבה לבקר לאורך השנים טריידים גרועים מסוג 60 סנט לדולר וכו'

דנבר קיבלו דולר לדולר, לא זכור לי שהייתה על הטרייד הזה ביקורת בזמנו. הבעיה היא שברוב המקרים זה לא ככה ונע יותר בין 10 סנט לדולר (ממפיס על גאסול) 40 סנט לדולר (מינסוטה על גארנט) או 50 סנט לדולר (לייקרס על שאק)

גיל שלי 21 במרץ 2013

סימונס ועוד רבים אחרים הכתירו את הטרייד הזה בשם nobrainer.
לדנבר לא היתה שום ברירה, אך לא בטוח שהכינוי מתאים למה שהניקס עשו

עומרי 21 במרץ 2013

אני מאמין בהחלט שהם היו עם פחות סיכוי בפלייאוף אם לא היו עושים זאת. לא שכרמלו הוא איזו מניה בטוחה בפלייאוף.
אבל טייסון לא היה מגיע. וג'יי אר סמית לא היה מגיע. והיית מקבל אחלה קבוצת עונה רגילה שמשלימה עם גורלה להפסיד למיאמי, לבולס, לבוסטון ומאוחר יותר לאינדיאנה.

עכשיו לפחות הניקס ימותו תוך כדי ניסיון. וגם ימכרו עוד כמה כרטיסים בדרך…

גיל שלי 21 במרץ 2013

אני חושב שאתה שוכח איזה כדורסל הקבוצה שיחקה לפני השמועות על הטרייד. הניקס הציעו לטייסון יותר מכל קבוצה אחרת, הוא היה מגיע בכל מקרה.

Lior NYC 21 במרץ 2013

גיל,

בדיוק את אותו כדורסל שהם שיחקו ב 20 משחקים הראשונים השנה.

בני תבורי 21 במרץ 2013

גיל,
דנבר וכרמלו זה מים מתחת לגשר. בניקס הוא תורם את המצופה ממנו?

גיל שלי 21 במרץ 2013

אני חושב שהוא נותן מה שהוא יכול, לא בטוח שזה יביא את הניקס רחוק. השאלה הזאת מעניינת אותי לא כאוהד הניקס דווקא, אלא כשאלה של שינוי בליגה. היום קבוצות כמו דנבר, סן אנטוניו, אינדיאנה, משנות את הקונבנציות המוכרות בליגה. הגיע הזמן שמנטרת השיווק של סטרן תפנה את דרכה לכדורסל אמיתי.
מצחיק שהקולג'ים העונה בלי שום כוכב על יביאו רייטינג מטורף על המארץ' מאדנס, רייטינג שסטרן יכול רק לחלום עליו. מסתבר ששוויון ו20 מועמדות לאליפות מעניינים יותר מכוכב על אחד או שניים

שניר 21 במרץ 2013

אבל מוכרים פחות גופיות ונעליים.

ג'רמייקל רוג'רס 21 במרץ 2013

גיל טורניר המכללות מושך יותר צופים מכיוון שיותר צופיי כדורסל
"ניטרלים" שלא רואים nba רואים את המשחקים של האוניברסיטאות בהן למדו .
גם שם המשחקים עם הכוכבים מושכים יותר צופים.
כרגע ה nba נהנית מאחוזי הצפייה הגבוהים ביותר בהיסטוריה לחודש מרץ דווקא בגלל הכוכבים במיאמי ובלייקרס.
ואם זכרוני אינו מטעה אותי דנבר עם כרמלו הגיעו לגמר המערב.

יריב 21 במרץ 2013

בפעם היחידה שעברו סיבוב הם עברו 2 (והפסידו ללייקרס, במה שזכור לי כסדרה מאוד צמודה, עם שני נצחונות של הלייקרס בשניות האחרונות או משהו כזה)

גיל שלי 21 במרץ 2013

אתה צודק, נראה השנה, אין אף כוכב בשום קבוצה, ולא נראה לי שהרייטינג ייפגע, נראה לי שהפוך

איציק 21 במרץ 2013

השאלה לגבי כוכב על הינה שאלה אם כוכב על הוא בהכרח שחקן שקבוצתו מסיימת גבוה בפלאי-אוף או לא. לדעתי כן, וביגלל זה, כרמלו רחוק משחקן על. לכן כל הדיון על הטרייד עבורו הוא לא נכון. הוא שחקן באזזז ולא שחקן על. הוא שחקן טוב שתמיד יש סביבו באזזז של שחקן על.

אסף רביץ 21 במרץ 2013

בוא נגיד ככה- אם הניקס יציעו היום לדנבר את כרמלו תמורת גלינארי, ווילסון צ'נדלר ואנדרה מילר (שדנבר הביאה תמורת פלטון), דנבר תיקח את ההצעה בלי לחשוב פעמיים. בסופו של דבר דנבר קיבלה מהטרייד הזה שחקן אחד משמעותי- סמול פורוורד נוטה לפציעות שקולע ב-41% מהשדה. ההצלחה שלה מגיעה בזכות שתי בחירות דראפט מעולות (לאוסון ופאריד) וטרייד נהדר על איגודלה. באופן אירוני, כרמלו זה בדיוק מסוג השחקנים שדנבר צריכה עכשיו כדי להפוך למועמדת אמיתית לאליפות.

אלעד 21 במרץ 2013

אסף, אני לגמרי לא מסכים עם המשפט הראשון שלך, ולא מבין מאיפה הבאת את הקביעה החד-משמעית הזו. זה ברור שלדנבר חסר גרוש בשביל להפוך לקבוצה טובה יותר, אבל הגרוש הזה הוא לא כרמלו, בטח לא במחיר הרס הקבוצה. החוזק שלהם זה המשחק הקבוצתי, ושזו קבוצה שקשה לשמור עליה כי אתה לא יודע מאיפה תחטוף. תביא את כרמלו – והכל נהיה עומד, צפוי ופשוט הרבה יותר לקבוצה שמנגד.

גיל שלי 21 במרץ 2013

+1

גילעד 21 במרץ 2013

++++1

אלעד 21 במרץ 2013

ההשפעה של הטרייד הזה על הניקס במובן הרחב יותר היא גרועה מאוד. גם אחרי הפתיחה הטובה שלהם, ולמרות שהמזרח הוא חלש עד קטסטרופלי, הם מדשדשים. מי שטוען שהם איום לגיטימי על גמר המזרח חי באשליות.
ברוטציה הקבועה שלהם יש 4 שחקנים בני 38-40, כך שעל בנייה לעתיד אין הרבה מה לדבר. את פלטון הם איכשהו הצליחו להחזיר, אבל את שאר הצעירים שעברו לדנבר, וג'רמי לין, הם לא יחזירו. שום דבר במה שקורה עם הקבוצה הזו לא מריח מאיזו בנייה הגיונית או תכנית לאיזשהו טווח.
וכן, דנבר לגמרי שדדה את הניקס. בעיקר כשכולם ידעו שכרמלו מכוון לדנבר אקדח לרקה, ואפשר להשיג אותו בהרבה פחות.

אסף סמני 21 במרץ 2013

הניקס מדשדשים? מה ציפית, שישאירו אבק למיאמי?
כל עוד המצב הרפואי התיר זאת ( כלומר, לא יותר משני שחקני חמישיה פצועים במקביל ), הניקס עשתה את המקסימום האפשרי – מקום שני, משחק או שניים מתחת למיאמי.
עכשיו, כשקורט תומאס, וולאס, צ'נדלר, אמרה, ומלו פצועים הם ירדו למקום השלישי.
האם עם החבורה הנחמדה שעברה לדנבר הניקס היו משיגים יותר? מסופקני.

בכל מקרה, הניקס לא הגיעו לפלייאוף עשור לפני הטרייד, ומאז מגיעים כל שנה. העונה הנוכחית היא הטובה ביותר שלהם במאה הנוכחית. סה"כ, אין תלונות.

אלעד 21 במרץ 2013

רגע, אתה רוצה להגיד לי שקבוצה שהגיל הממוצע בה הוא 40 היא מועדת לפציעות? איזה חוסר מזל. אני בטוח ששנה הבאה זה ישתפר. אגב, שים את הניקס במערב והם לא מגרדים את הפלייאוף.

אסף 21 במרץ 2013

הייתי מסכים איתך, אם הפציעות היו מוגבלות לגיל 35 ומעלה.
אבל תראה מה קורה לחבר'ה ה"צעירים" :
שאמפרט ואמרה התחילו את העונה באיחור של חודש וחצי – חודשיים בגלל פציעות מהקיץ. פלטון החמיץ קצת יותר מחודש בגלל ששבר את הזרת, מלו מחמיץ כמה משחקים מידי פעם בגלל פציעות שונות, אמרה שוב סיים את העונה לפני ולם ועכשיו אפילו צ'נדלר פצוע.

זה לא סביר, זה משהו ברמה של הקליפרס או הקאבס בשנות התשעים.
אולי במקום להביא מפיניקס את סטודמאייר היו צריכים להביא משםאת הצוות הרפואי.

ואגב אם תשים את הניקס בליגה הישראלית הם לוקחים אליפות. אבל הם לא משחקים בישראל, וגם לא במערב. הם משחקים במזרח, ומצבם שם לא רע בכלל, למרות הכל.

אורן 22 במרץ 2013

את הניקס מרכזים קיד ,שלא עולה ברמת האתלטיות שלו מעמוס פרישמן,והידית שלו מזכירה את שמוליק ברנר(שאם תשאיר אותו חופשי הוא יקלע,וסליחה שהרסתי את מעמד השחקן הישראלי במיוחד בימים אלו),וריימונד פלטון,שיותר מאשר הוא רכז,הוא קלעי.שני שחקנים כל כך לא משפיעים.איפה הם ואיפה ווסטברוק ודומיו?או אםילו ,איפה הם ואיפה לין של לפני שנה?
הניקס יעופו בחצי גמר המזרח.

תמיר 21 במרץ 2013

אין לי הרבה מה לתרום בתחום הניתוח המקצועי. אבל בתור אוהד, לפני הטרייד סבלתי ממש לראות את שתי הקבוצות האלו ועכשיו אני נהנה לצפות בשתיהן.

גל דגון 21 במרץ 2013

סבלת מלצפות בדנבר בעונת הבילאפס?

קיש 21 במרץ 2013

טור יפה, נקודה יפה. השאלה היא כמובן מה המטרה של כל אחת מהקבוצות – דנבר על פניו ללא ספק הרויחה מהטרייד, ותסיים כנראה שלישית את העונה. הניקס אמנם "מלהיבים" יותר, ויסיימו גבוה במזרח (החלש בצורה מגעילה), אך הם לא קונטנדרים לאליפות באף תסריט שהוא. גמר המזרח יהיה יפה מאוד עבורם.
נקודה נוספת היא, שאחרי שאתה מביא כוכב אחד – לפעמים קל יותר למשוך שחקנים נוספים, ולכן לא בטוח שגם שנתיים זה מספיק.
בכל מקרה – הרעיון של לבחון כדאיות של טריידים שעושים הרבה רעש במבחן הזמן, שנתיים-שלוש אחרי – הוא רעיון יפה ונכון מאוד. כן ירבו.

גיל שלי 21 במרץ 2013

אין מקום מתחת לתקרה, הכוכבים הנוספים בניקס הם אמרה וטייסון צ'נדלר. רק אחד מהם שווה את הכסף שלו

קיש 21 במרץ 2013

זה עניין אחר, שאני מודה שלא חשבתי עליו. אבל מצד שני לניקס אין ממש בעיה לשלם את הקנס אם צריך, בטח בשביל לבנות מועמדת אמיתית לאליפות.

גיל שלי 21 במרץ 2013

הם לא יכולים להביא שחקן מבחוץ ביותר ממה שהמקום מתחת לתקרה מרשה להם. מותר להם להחתים שחקנים נוכחיים ביותר, ואז לשלם את המס

ניצן פלד 21 במרץ 2013

לא יודע למה אתה מתכוון אבל כל קבוצה, לא משנה כמה היא כבר משלמת, יכולה לצרף רוקיז, וותיקים בחוזי מינימום, ולפרק את ה-MLE שלה – וכל זה גם אם היא מעל לתקרה.

קבוצות מנצחות, עם כוכבים ומסורת וסיכוי לאליפות, מושכות שחקנים ותיקים שמוכנים לבוא בשביל חלק מה-MLE או חוזי מינימום.

גיל שלי 21 במרץ 2013

כריס פול לא יגיע בשביל mle כמו גם כוכבים אמיתיים אחרים

ניצן פלד 22 במרץ 2013

אני לא דיברתי על פול, וגם אתה לא, אז מה הוא קשור?

דיברנו על האפשרות לחזק את הקבוצה – אחרי שכבר יש לך קבוצה שאתה משלם לה מעל לתקרה.

ואם יש לך את מלו, אמארה וטייסון, והם מנצחים (מה שלא בדיוק קורה, אבל זו לא הנקודה), אז יותר קל למשוך את הווטרנים שישלימו את הקבוצה, מאשר אם יש לך את גלינארי, ווילסון ולין.

אלעד 22 במרץ 2013

נו, הם משכו וטרנים – קיד, ואלאס, תומאס וקמבי. שנה הבאה הם משכנעים את רודמן לחזור מפרישה.

martzianno 21 במרץ 2013

ועדיין, כדי לקחת אליפות צריך כוכב-על.
מה שאומר שלא דנבר ולא הניקס יהיו שם…

גיל שלי 21 במרץ 2013

עדיף שיהיה לך כוכב על, נכון אבל….
דאלאס, דטרויט, קבוצות שלקחו אליפות בלי כוכבי על (דירק לא נחשב אחד מחמשת הגדולים לפני שלקח אליפות)

אלעד 21 במרץ 2013

כוכבי על שכרגע לוקחים אותך לאליפות הם לברון ודוראנט. זהו. לדנבר אין אותם וגם לא היה סיכוי לקבל אותם. הם עדיין שיפרו עצמם משמעותית עם הטרייד הזה.
היות ולברון ודוראנט חברו בעצמם לשחקנים מוכשרים, יהיה קשה לקחת מהם אליפות. בכל זאת, אפש רלראות גם בספרס כמועמדת, למרות שהיתרון שלהם הןא בקבוצה ולא בכוכב הבודד (בשלב הזה של הקריירה של דאנקן). ואני אומר – אם הספרס, אז למה לא דנבר? הם כרגע נראים לא פחות טובים מאף קבוצה, וכבר היו דברים מעולם. אף אחד לא חזה את האליפויות של דטרויט ודאלאס, ואפילו האליפות הראשונה של מיאמי.

martzianno 21 במרץ 2013

בגלל הניסיון של הספרס.
אני לא אומר שהם יקחו אליפות, יהיה להם קשה מאוד מול הסייחים מאוקלהומה. אבל אם אתה שם אותם מול דנבר, זה למה.
חוץ מזה, כמו שאמרת – גם לספרס תמיד היה כוכב על – פעם דאנקן, היום פארקר. לטעמי הרכז הטוב בליגה ביי-פאר, שכבר יש אליפות על שמו.

עמית 21 במרץ 2013

דווקא בגלל שאוקלוהומה צעירים אני חושב שהם יפסידו לספרס. הספרס הרבה יותר מנוסים במשחקים כאלו ואילו התאנדרס שפעם אחרי פעם השנה הפסידו במשחקים חשובים(היט,דנבר,ספרס אפילו) מוכחים שהם לא בשלים עדיין.גם האליפות האחרונה של בוסטון נעשתה ללא סופרסטארים שכן כל השלושה היו כבר די זקנים ומעולם חוץ מגארנט אלן או פירס נחשבו לסופרסטארים.

דייוויד 21 במרץ 2013

גמר המערב זה דנבר נגד סאן אנטוניו
בג'אמפ שוט לא מגיעים רחוק בפלייאוף
ואוקלהומה לא מצאו מחליף להארדן
מה שאומר שבמקום להשתדרג הם עשו להשתנמך

אורן 22 במרץ 2013

גיל,אבל נוביצקי עדיין נחשב לכוכב גדול בליגה.בטח שלדנבר הנוכחית אין משהו שמתקרב לזה.

דייוויד 21 במרץ 2013

מי היה הכוכב בדאלאס שהם לקחו אליפות?
נוביצקי?
אז אם הו כוכב אז גם מלו כוכב!
ואליפות לוקחת קבוצה שבאה במומנטום הכי טוב
עם החיבור הכי טוב וההגנה הכי טובה
כרגע לצערי זה נראה כמו מיאמי

עופר 22 במרץ 2013

נוביצקי של אז יותר טוב מכרמלו, גם ברמת הישגים אישיים, גם ברמת הישגים קבוצתיים עוד לפני האליפות וגם ברמת היכולת בקלאץ'. שוכחים דאלאס כבר היתה בגמר, לקחה כמה פעמים את העונה הסדירה ושלדירק יש MVP.

דייוויד 22 במרץ 2013

עופר אתה צודק
באמת ששוכחים מהר
איך אהבתי את הסדרה שדאלאס ניצחה

יריב 21 במרץ 2013

למעשה, כרגע דנבר חמישית במערב, אם כי היא קרובה מאוד למקום השלישי.

יניר 21 במרץ 2013

טרייד כמו בעסקים אינו משחק סכום אפס.
בגדול שתי הקבוצות הרויחו ואילולא הטריידים כנראה שמצב שתי הקבוצות היה פחות טוב,
אין טעם לנתח מי משתי הקבוצות הרויח יותר.
בכלל ניתוח טרייד צריך להעשות בפרספקטיבה של שנתיים- שלוש לפחות

אריאל גרייזס 21 במרץ 2013

אין אף קבוצה במזרח, למעט ההיט (מן הסתם) שהיא קונטנדר ודי ברור שגם בלי הטרייד הזה זה היה המצב. למעשה, המזרח כרגע, אלא אם ייקרה משהו מאוד יוצא דופן, לא יוציא קונטנדרית אחרת לאליפות לפחות בשלוש-ארבע השנים הקרובות. כך שכל ניסיון לבחון את הטרייד הזה בראיה הזאת הוא טעות.
השאלה שצריכה להשאל היא – האם הטרייד על כרמלו החזיר את הניקס לרלוונטיות. אני חושב שהתשובה היא חיובית

עמית 21 במרץ 2013

אני לא חושב שהטרייד החזיר אותם.כשמסתכלים על הטרייד שבוצע צריך לקחת בחשבון על מה הניקס ויתרו ומה הם קיבלו:
1.הם ויתרו על דנילו גאלינרי ווילסון צ'נדלר שתי שחקנים צעירים שהיום בדנבר הם מובילים את הקבוצה להצלחה ויכלו להיות העתיד של הניקס ועם קצת עזרה מההנהלה שהמצב שתיארת יכל היה להיות שונה בשנים הקרובות(גג שלוש שנים מעכשיו הם היו קונטנדרים לאליפות)
2. הם הרויחו שחקן הפכפך בשם כרמלו אנתוני שמעבר לחוסר יציבות שהפגין בדנוור הוא שחקן מורמר(לפי דעתי) שמסתכל בקנאה שמאלה וימינה לחברי הדור שלו(2003) שמכיל כבר כמה אלופים.
אני חושב שההתייחסות לטרייד היא נכונה כי מצב הקבוצות הוא פחות או יותר ההפוך כרגע מאשר לפני הטרייד היות שניקס היו קבוצה ללא כוכבים ודנבר הייתה בעלת 2 אולסטרים.

גיל 21 במרץ 2013

שיקאגו עם רוז בריא שוות ערך למיאמי. השאלה אם הוא יחזור להיות מה שהיה.

ירושלמי 21 במרץ 2013

הוא לא.

גיל 21 במרץ 2013

גם אני חושב שהוא לא יחזור, בטח לא השנה. אבל נראה שאצלו הבעייה כרגע היא מנטלית יותר מפיסית.

GA'02 21 במרץ 2013

צריך לשאול את השאלה הזאת את ברנדון רוי

גיל 21 במרץ 2013

מה הקשר לברנדון רוי? כל אחד והפציעה שלו.

דוד 22 במרץ 2013

ניו יורק זה לא לשחקנים צעירים

עמית 21 במרץ 2013

אני חושב שדנבר פעלו נכון בשחרור מלו לניקס שכן השתי חצאים שיש להם אפקטיבית שווים כמו שתי דולר לפי הסטיטסטיקות של דנבר בחודש האחרון ומלו נשאר דולר מכיוון שהוא שחקן דולר. אני די חושב שדנבר פעלו בגישה של בילי בין מאוקלנד שהעדיפו בכך שלא לשלם למלו סכומי עתק ובסכומים שהם יכלו לתת לו להביא כמה שחקנים קטנים אך שביחד כמו בסן אנטוניו השלם עולה על סכום חלקיו ורואים זאת במפורש.

גיל 21 במרץ 2013

השאלה היא לא נכונה לטעמי. כרמלו הוא מסוג השחקנים ש"סותם" את הקבוצה ואת ההתפתחות של שחקנים אחרים. לא פלא שדנבר פורחת בלעדיו. דנבר כיום היא לטעמי הקבוצה השלישית בטיבה בליגה אחרי הספרס ומיאמי ויכולה לקחת את המערב. הרצף שלהם יותר מרשים כרגע מזה של מיאמי כי הם ניצחו קבוצות יותר חזקות (פעמיים את אוקלהומה כולל אחת בחוץ, ממפיס, קליפרס). את התקרה של כרמלו כולם יודעים. סיבוב אחד, מקסימום שניים בפלייאוף והביתה ואילו דנבר יהיו כאן לזמן רב.

שניר 21 במרץ 2013

כן , 8 נצחונות מתוך ה 13 היו מול קבוצות עם מאזן חיובי.
בכלל , המאזן של דנבר מול 4 הראשונות במערב הוא 9-4 , לא רע.

גיל 21 במרץ 2013

הם פשוט נכנסו לזון מטורף כרגע ואף אחד לא מדבר עליהם בגלל מיאמי ואולי טוב שכך. אוהלקומה להערכתי לא תגיע לגמר השנה. העזיבה של הארדן שיבשה להם את המשחק וחסר להם סקורר שלישי שיוציא אותם מרגעים מתים במשחק שקורים להם יותר מדי. הספרס עושים ניסים כרגיל ואני מקווה שהשנה יגיעו לגמר אבל בשביל זה הם צריכים את פרקר בריא.

דייוויד 21 במרץ 2013

שחכתם את גורג קארל..שהוא בעצם עושה את ההבדל בדנבר
שהוא יודע להוציא מהשחקנים שלו 100 אחוז
תראו מה עשה העונה מלואוסון
ובכלל השדרוג שלהם זה פאריד את לאוסון את איגודאלה
ולגבי מלו אז כן הוא סופר סטאר
וניו יורק זה עיר שרוצה כאן ועכשיו ולא לבנות מהפלייאוף
או לבנות בכלל
אזייאה דיי החריב את הקבוצה באופן שיטתי
אבל העסק מתקדם
בנייה וניסויים זה יוטה יוסטון וכדו'

IDO 22 במרץ 2013

מסכים. גורג' קארל זה אחד שלוקח 2 חצאי דולר ועושה מהם דולר וחצי!

אורן 22 במרץ 2013

דנבר הנוכחית מלהיבה ותוססת אבל לא זוכר קבוצה ללא כוכב על זהגיעה עד הסוף.אגב, דנבר 2013 מזכירה במבנה הקבוצתי את דנבר שהעיפה את סיאטל של קמפ ופייטון.גם אז ,הסקורר היה הרכז(עבדול ראוף לעומת לאוסון),וסמול פורוור שנחשב לפוטנציאל הכי גדול(רג'י וויליאמס לעומת גלינרי).הלוואי שילכו עד הסוף.לא רואה את זה קורה.

גיל 22 במרץ 2013

דטרויט ב2004.

אורן 22 במרץ 2013

ואללה שכחתי.מה שנתן את האליפות לדטרויט באותה שנה זה ההגנה המהפכנית שהם שיחקו.מאז דטרויט של סוף שנות ה80-בנבא לא הורגלו להגנה כזו.ולמרות זאת,צודק ושכחתי מזה.בלי קשר,היתרון של קבוצות עם כוכב על,זה עזרה מהשופטים בפלייאוף.בנבא זה מאד בולט.

מאור 22 במרץ 2013

לא צריך ללכת רחוק,רוב הפעמים השנה שכרמלו לא שיחק, הניקס ניצחו.
אני מחזיק מאנשים פה מבינים בכדורסל ולא צריך להיות אפילו אחד כזה כדי לראות כמה כרמלו זה שחקן אגואיסט שתוקע את השטף של המשחק.
שום סטטיסטיקת נקודות מרשימה ככל שתהיה לא תעבוד על מה שהעיינים שלי רואות כל פעם שאני צופה בניקס.
אגב עוד שחקן מהסוג הזה זה ראסל ווסטברוק, מה שהוא עושה לפעמים זה פשוט להחריב את משחק ההתקפה ולהוציא שחקנים אחרים מהריתם כשהוא לוקח זריקות בלי שאף אחד אחר נוגע בכדור.(מסכים עם מי שכתב פה שאוקלוהומה לא תהיה בגמר, לא כשראסל זורק יותר מדוראנט,פשוט לא).
מחכה לגמר בין מיאמי לספרס.. אז נראה כמה מיאמי מסוגלת לסחוב מול קבוצה עם גבוהים ועם הרכז הטוב בעולם (ביי פאר,לא כריס פול ולא אף אחד אחר,בלי תחרות בכלל).

בעז 22 במרץ 2013

הניקס עם 8 הפסדים ו-6 נצחונות בלי כרמלו, אבל אל תתן לעובדות להפריע לך.

אלעד 22 במרץ 2013

אני גם בונה על הספרס, אבל בלי ששמנו לב הם התהפכו בשנים האחרונות. כל השנים שהם לקחו אליפויות הם התחילו לאט, תפסו תנופה אחרי האול-סטאר, והגיעו לפלייאוף בכושר שיא. בשנים האחרונות הם מחזיקים במושכות מהשנייה הראשונה. ואז בפלייאוף… לפני שנתיים עפו בסיבוב הראשון מול מדורגת 8, ושנה שעברה הפסידו בגמר המערב, למרות שרבים – ואני בתוכם – ראו בהם פייבוריטים מוחלטים לזכייה. אז מבחינתי הספרס הם אניגמה.
לגבי מיאמי, כבר כתבתי בתחילת השנה שהם כנראה החליטו לבדוק כמה זמן לברון יכול לשחק 5 עמדות, כולל סנטר, בלי להישבר. הם פשוט לא משקיעים בעמדות הפנים. למזלם המזרח כל-כך גרוע, שהם יטיילו לגמר בלי התנגדויות. אבל מול קבוצה גבוהה כמו הספרס יהיה להם קשה.

Rocky1 23 במרץ 2013

גבוהים?

חוץ מדאנקן אין להם אף אחד שאפשר לסמוך עליו. כשהוא נח בחוץ הרחבה שלהם היא טיילת.

אלי 22 במרץ 2013

כל מה שעובר על דנבר השנה זה הכל בגלל הטריד עם איגודלה שנה שעברה הם היו קבוצה שלא עברה את הסיבוב הראשון בפליאוף ובקושי עלתה איגודלה עשה את כל השינוי

בעז 22 במרץ 2013

הניקס לפני הטרייד לא שיחקו מדהים. היה להם מאזן לא רע, אבל הם לא היו טובים כמו שהם היו בתחילת העונה הנוכחית כשפתחו במאזן 18-5 וניצחו בפער ממוצע של קרוב ל-9 נקודות במשחק.

אני לא מעריץ גדול של כרמלו, אבל העונה הוא הכי טוב שאפשר לצפות ממנו. פה ושם הוא עדיין זורק כשלא מתאים, אבל בגדול הוא כן מניע את הכדור ושומר לא רע.

הניקס בהרכב הכי חזק שלה, כשהוא בכושר שיא (כמו בתחילת העונה), היא קונטנדרית. המרחק של הניקס מכושר שיא הוא חזרה של ראשיד וואלאס מפציעה, חזרה של ג'ייסון קיד לכושר, חזרה של פלטון לכושר, חזרה של ג'יי.אר. סמית לכושר, חזרה של מלו לכשירות מושלמת, וכבונוס גם חזרה של אמר'ה מפציעה וחזרה של שאמפרט לכושר של שנה שעברה. סביר להניח שכל הדברים האלו לא יקרו בזמן לפלייאוף, ולכן הניקס יעופו גג בסיבוב שני.

אלעד 22 במרץ 2013

וואחד רשימת תנאים הצבת. שכחת את התנאי הכי חשוב – אם היה אפשר להחזיר את השעון 5 שנים אחורה, כשכל השחקנים שציינת אשכרה היו בכושר משחק.

בעז 22 במרץ 2013

לא צריך 5 שנים. לפני 3 חודשים כל התנאים הללו התקיימו (בלי הבונוסים) והניקס נראו מעולה.

Comments closed