לקראת הדרבי (התולעת)

נותרו עוד שבעה משחקים. כנראה שבעוד ארבעה נוכל לחגוג רשמית את האליפות, ואז נוכל להתפנות למחשבות כיצד נשרוד בלי הפוסטים של התולעת

התולעת מפנקת אותנו לקראת שבת בפוסט שיכין אותנו לנצחן בדרבי. כמו שתקראו בהמשך היא מתרשמת שפרדי דוד עושה עבודה טובה יותר בהפועל ממאמנה הקודם (נדמה לי שגם בני בן ה4 היה מצליח בכך), אך אין בכך כדי לעורר דאגה בליבי, גם אם נחסר את אלברמן וראדי במשחק הקרוב, כמובן שהתולעת רגישה יותר לזוטות מעין אלה והמתח מוריד לה שנות חיים יקרות. התולעת לא מבינה את ההגיון של ההתאחדות בקיום לוח משחקים צפוף כל כך, אני בהחלט מבין, לוזון דואג שנוכל לקרוא את פרי קלידיה פעמים בשבוע.

בקושי התאוששנו מהקרב בקריית שמונה, ובשבת כבר מלחמה בדרבי. מעניין האם בסופה של העונה לאחר בחינה שאני משוכנעת שתעשה בהתאחדות יתברר שהשבוע המטורף הזה הצדיק את עצמו מבחינה כלשהי (תדמיתית, קהל במגרשים, רייטינג). מנקודת מבטי הצרה – ממש לא. יחד עם משחקי הנבחרת אלה חמישה משחקים בהפרש של שלושה ימים אחד מהשני. כשנמצאים הרבה זמן במתח גבוה קצת מאבדים עניין ולדרבי נדמה שכולם מגיעים עם הלשון בחוץ – בעיקר השחקנים. ממש ריחמתי על השחקנים של הפועל ובני יהודה בסוף המשחק שלהם.

***

בניגוד לאוהדיה החוששים (לפחות אני), מכבי עלתה למגרש בלי פחד; סביר להניח שזה בגלל שאוהדים זוכרים ושחקנים לא. פריצה אמר אחרי המשחק שהוא לא הכיר את הסטטיסטיקה לפיה מכבי לא נוהגת לנצח בקריה.

אגב, קרית שמונה היא הקבוצה היחידה בעולם שהצליחה לספוג גם מרגלי האמריקני סקוט סילי וגם מראשו של אבי סטרול ואי שם בסטטיסטיקת ה"קבוצות שהצליחו לספוג מרגלי השחקנים שלא האמנת שיכבשו" יש לה מקום של כבוד.

במחצית הראשונה מכבי ביצעה לחץ טוב מאד על רוצ'ט וטסבסקי, כשפריצה סוגר את המגן הקרוב, לוגסי עולה גבוה מאד ורביעיית ההגנה מאד מתואמת בהחלטות שלה. כאן אפשר לראות בתמונה את לוגסי מפעיל לחץ, ובפינה השמאלית התחתונה את טיבי שמלווה את אבוחצירא. ספוילר: מכבי זכתה בכדור והגיעה להתקפה ביתרון מספרי.

image

 

שני הגולים התחילו במסירה מדויקת של אניימה ברגל; בגול הראשון זהבי רץ באלכסון כדי לפנות ללוגסי מקום, ואז מבטל במסירה 4 שחקנים של ק"ש. לוגסי נותן מסירה נהדרת בין מטוביץ' לצדק ודאבור מצליח לא להחמיץ. בגול השני דאבור משתלט על הכדור הארוך ומוסר כדור יפה לפריצה שמסיים מושלם. זה לא מובן מאליו, שדאבור הצליח לעשות מהלך פשוט כזה – בפשטות כזאת. מצפיה בדאבור גם במדי הנבחרת וגם במכבי נראה שהוא דגם של שחקן ישראלי "טיפוסי": כזה שקודם מקבל את הכדור (לרגל, בטח. לא לשטח) ורק אז מרים את הראש ומחפש למי למסור. ובסוף מחליט לכדרר עצמו לדעת.

קרית שמונה שיחקה באופן שבלוני מאד, ולא ניצלה את המהירות שלה (גבאי, עאבד) כדי להפתיע, ומרגע שיצא טסבסקי, כל התקפה של קרית שמונה החלה והסתיימה באותו אופן: כדור מהבלמים לאייבינדר ומשם כדור ארוך לאזור הרחבה. מכבי אפשרה לאייבינדר לקבל כדור (סה"כ קיבל אותו 54 פעמים – 15 פעמים מסר אותו לאזור הרחבה) ובחרה לרכז את כח האדם באזור קו ה-16, כשזהבי ולוגסי (פנויים יחסית, מאחר ואייבינדר רחוק מהשער וכך גם גרזיצ'יץ') מחכים לכדור כדי לצאת להתקפות מהירות.

***

בעיני הפועל השתפרה מאז הדרבי הקודם. 9 מ-9 יש להפועל ובטבלה הפנימית של הפלייאוף היא ראשונה (גם ניצחה שני משחקי חוץ). פרדי דוד לא הפסיד משחק בליגה.

למשחק ההוא זהבי, ראדי ואלברמן עלו מוכנים למלחמה ונתקלו בכמעט אפס התנגדות – ללא דג'מבה דג'מבה ועם אבוטבול החד גוני והרך, כשמאחור הגנה שהיה זה ממשחקיה הראשונים יחד (כשחלק ניכר מהאימונים היו ללא מאמן, שנמצא אז במחנה אימונים של הנבחרת). שלושה מארבעת השערים הגיעו בגלל קו נבדל שברירי של שחקנים שלא סומכים זה על זה ו"גונבים" כמה מטרים אחורה. מאז בואו של דוד ההגנה התייצבה (3 שערים בשישה משחקים – 2 מהם ממצבים נייחים) וזה הישג לא מבוטל בשביל הגנה מרוסקת שחטפה 13 שערים בחמשת המשחקים שקדמו למינויו.

בששת משחקיו עלה דוד עם שישה הרכבים שונים: רק אדל ובן חיים פתחו בכל המשחקים מאז בואו. ייצוב ההגנה נובע גם מהצבת אמצע מעובה- דוד נוהג להעלות קשר דפנסיבי, שני קשרים מרכזיים ושני שחקני כנף שעושים הרבה הגנה (במשחק האחרון מול רמה"ש בן-חיים סיים עם 5 חטיפות – יותר מכל שחקן קישור/התקפה אחר). מאחר והפועל נבנתה ללא שחקן לצד שמאל ובינואר הביאה לעמדה הזאת את ניר נחום, אין לה הרבה אופציות ובמשחקיה האחרונים שיחקה על צד אחד בלבד (הצד שבן חיים נמצא בו).

נראה לי שבדרבי כהן ודג'מבה דג'מבה יעסקו בקרבות מגע כדי לקחת את הכדור ולהעביר אותו לאבוטבול ו/או ממן (מוסרים טובים אבל מכדררים בינוניים), ואלה ינסו להעביר כדורים ארוכים לחלוצים. קשה לדעת מה הפועל תקבל מממן – מחד מדובר בשחקן שלכאורה יש לו הכל – טכניקה, מסירה, פיזיות. בפועל לפעמים נראה שהוא מעדיף את היפה על היעיל. זה בסדר באופן עקרוני, אבל לא כשאתה מי שאמון באופן כמעט בלעדי על המסירות קדימה של הקבוצה; במשחק מול רמה"ש ממן מסר 21 מסירות עומק (באחוזים גבוהים: 76%). במשחק מול אשדוד 19 (באחוזים איומים: 37%). אין שחקן בהפועל עם יותר ניסיונות (במשחקים שבדקתי).

כמו הרבה מקבוצות הליגה, הפועל משחקת בצורה שאמורה לתת לה גמישות: 4-2-3-1 בהתקפה ובהגנה 4-1-4-1, כשקשר אחורי אחד נמצא ממש על קו ה-16, בן חיים ושחקן הקו הנוסף סוגרים באגפים והשאר שומרים אזורית. מול בני יהודה קו הנבדל אפשר לבני יהודה לשחק הרבה באזור הרחבה, אבל בסופו של דבר המצבים המסוכנים (למעט השניים בסיום) היו בעיטות מרחוק של גלבאן והגול הגיע ממצב נייח. בשונה מבני יהודה, מכבי משחקת עם חלוץ מרכזי דומיננטי מאד שירכז תשומת לב הגנתית (בניגוד להרפקה). בשונה מבני יהודה, אין במכבי קשר התקפי עם היכולות הטכניות של גלבאן.

***

לא ברור מה מצבם של אלברמן וראדי אבל מיותר לציין שהופעה שלהם קריטית למכבי. ראדי פצוע, ובגלל זה לא עלה לשחק מול קרית שמונה, אבל מה התירוץ של אלברמן? נגע בכדור בקושי 20 פעמים ולא ייצר אפילו מסירת עומק אחת טובה (מסירה אחת כשלה, שאר המסירות היו בחלק האחורי). עם אלברמן ביכולת כזו, אין פלא שאחוזי אחזקת הכדור נטו לטובת קרית שמונה: 55-45 במשחק כולו (כמעט 49 דקות נטו). במחצית הראשונה 51-49 לקרית שמונה ובשניה 59-41. מבין המשחקים שבדקתי, במשחקיה של הפועל משוחק הזמן המועט ביותר ובדרבי הקודם שוחקו בקושי 40 דקות נטו (56-44 למכבי). הנתון הזה פחות משמעותי כשמבקיעים שער מוקדם, אבל מכבי תקלע לפיגור, יהיה לה מעט מאד זמן לשחק.

שותפיו של אלברמן למרכז המגרש, זהבי ולוגסי, למרות שעבדו קשה, לא הצליחו לייצר שליטה במרכז השדה בגלל שבניגוד לראדי לשניהם אין סבלנות – זהבי רץ קדימה ולא יודע לשחק לרוחב, ולוגסי נראה כמי שזקוק לריטלין – ב"וואלה" כינו אותו "פרץ אנרגיה לא ממוקד" ואני מסכימה עם ההגדרה הזו. שניהם איבדו בקרית שמונה 15 כדורים כל אחד – לוגסי החטיא 10 מתוך 16 מסירות העומק שלו, זהבי החטיא 9 מתוך 17 ועוד ארבעה בכדרור לא מוצלח. בדרבי, כאמור, הם ייתקלו כנראה בהתנגדות אלימה ויצטרכו להפיק מעצמם הרבה יותר (או פחות איבודים, גם בסדר).

***

הנה סטטיסטיקות של יריבתנו האדומה בשני משחקיה האחרונים (רמה"ש בחוץ, בני יהודה בבית – את הסטטיסטיקות של המשחק מול ק"ש הבאתי בפוסט הקודם):

רמה"ש – הפועל: סך הכל שוחקו 50 דקות נטו, רמה"ש החזיקה 61% מהזמן בכדור (בשתי המחציות). רמת השרון השלימה 357 מסירות (86.6%) בסך הכל, 70 מתוכן בסביבת הרחבה (עד 35 מ' מהשער) ב- 66.6% דיוק. תום מנשרוב נגע בכדור 62 פעמים, 48 מסירות רוחב ושבע מסירות עומק (מתוך 11 ניסיונות). פורצ'ן, החלוץ של רמה"ש נגע רק 8 פעמים בכדור. המגנים של רמה"ש (נוסבאום ומוסא) היו מעורבים מאד במשחק ההתקפה, והשלימו (ביחד) 16 מסירות מתוך 24 באזור הרחבה.

הפועל השלימה 167 מסירות (73.9%) בסך הכל, 41 מתוכן בסביבת הרחבה של רמה"ש ב-55.4% דיוק. חנן ממן נגע 39 פעמים בכדור, השלים 14 מסירות רוחב (93% דיוק) ו-16 מסירות עומק ב-76% דיוק (היחיד בהפועל שמסר יותר בעומק מאשר בשאר המגרש). בן חיים חילץ 5 כדורים, אבל איבד 17 (13 במסירות שלא הושלמו). שני המגנים של הפועל מסרו ביחד 2 מסירות טובות מתוך 8 ניסיונות באזור הרחבה של רמה"ש (שתיהן של קוסטה).

הפועל – בני יהודה: סך הכל שוחקו 51 דקות נטו, 52-48 לבני יהודה באחוזים (54-46 לבני יהודה במחצית ראשונה, 51-49 להפועל בשניה). הפועל השלימה 254 מסירות (79.6%) בסך הכל, 62 מתוכן בסביבת הרחבה של בני יהודה ב- 64% דיוק. כהן וממן נגעו בכדור 34 פעמים כל אחד. כהן שיחק בעיקר בחלק המגרש של הפועל (21/26 מסירות שם, ממן: 13/15) וממן בעיקר באזור הרחבה (14/21 מסירות שם, כהן: 5/7). המצטיין במשחק, טל בן-חיים, בעט 6 פעמים לשער, חילץ 2 כדורים ואיבד 11 (8 איבודים במסירות שלא הושלמו).

בני יהודה השלימה 286 מסירות (84%) בסך הכל, רק 49 באזור הרחבה של הפועל (60.5% דיוק). ראלי ואדרי (שיחקו מגנים) השלימו 9 מסירות מתוך 24 ניסיונות באזור הרחבה של הפועל. עגייב, מרינקוביץ' וגלבאן איבדו כל אחד 6 כדורים בגלל כדרורים מיותרים.

אף אחד מארבעת הבלמים במשחק (פביצ'ביץ', רוצ'לה, עזוז, כהן) לא ניסה למסור כדור ארוך לאזור רחבת היריב.

אחים לנשק
התקפת המשולש

41 Comments

ג'וני 5 באפריל 2013

הדרבי התל אביבי בכדורגל משעמם ורק התקשורת מנסה לייצר באזז סביב המשחק
אם מכבי והפועל ת"א היו משחקות השנה במפעלים האירופאים הבכירים אולי הן היו מעניינות מישהו אבל אין בהן כלום העונה במיוחד בהפועל ת"א שנראית רע
לשחק פעם בשבוע בביצה המקומית החובבנית זה משעמם ולא מספיק בשביל להביא עניין וזה לא משנה כמה התקשורת תנסה לשווק את המוצר הפגום הזה שנקא כדורגל.

הדרבי התל אביבי השנה בכדורסל היה מרתק והביא כותרות מהמגרש ומחוצה לו.

המלוח 5 באפריל 2013

"אם הדרבי התל אביבי לא מעניין אז למה נכנסת והגבת לכתבה?"
ציטוט שלך, עם שינוי קטן, מהפוסט של אריאל גרייזס.

המלוח 5 באפריל 2013

תולעת- תודה רבה!
לגבי דאבור- אני חושב שבבישול שלו ראינו מה אפשר לקבל ממנו כשהוא לא מתעקש לכדרר עצמו לדעת.
ד"א- מי חילץ הכי הרבה כדורים במכבי? נדמה היה לי שאלברמן הרס לקריית שמונה הרבה התקפות, אבל מהכתוב אני מבין שפעם נוספת את מוכיחה לי שהעיניים שלי מטעות אותי.

רועי 5 באפריל 2013

לגבי דאבור, בניגוד למה שתולעת כתבה, ההתרשמות שלי ממה שראיתי היא שבמשחקי הנבחרת הצעירה הוא חושב על המסירה הרבה יותר מאשר במכבי.
חבר שלי קשר את זה לעובדה שאולי בגלל שבנבחרת הצעירה הוא פותח ומשחק 90 דקות, ואילו במכבי הוא בדרך כלל עולה בסביבות הדקה ה 70, ולכן חושב פחות על המסירה ויותר על המבצעים האישיים.
יכול להיות שהמשחק בק"ש בו הוא פתח, שיחק 90 דקות, ונראה הרבה יותר קבוצתי מחזק את הטענה הזו.

יוסי 5 באפריל 2013

סחתיין ! אהבתי את הניתוח. מה יהיה עעם מיכה? אפשר לשחק עם שניהם ואם כן, מי יורד לספסל?

תולעת 5 באפריל 2013

שרן, 8 חילוצים. גל עם 5.

עופר 5 באפריל 2013

אנקדוטה מעניינת למחשבה: לפני שתי עונות, כאשר מכבי הייתה מקום שלישי ובלי סיכוי ממשי לאליפות,היא ניצחה את הפלייאוף עם ניצחונות יפים מאוד,הרבה יותר משל הפועל בשלושת המשחקים האחרונים.

פאןפאן 5 באפריל 2013

בניגוד לדרבי הקודם אני מגיע עם העדפה ברורה לאחד אפס ענק שיביא לנו את השלוש נקודות ותו לא
אני חושב ששיטת המשחק של הפועל משחקת לידי מכבי בעניין השליטה בכדור – יהיו הקשרים מי שיהיו (ברור שעדיף שראדי ישחק)
לצערי עטר איבד קצת מהחדות שלו והתעסק בשטויות במשחק האחרון – אני מקווה שאוסקר והצוות יאפסו אותו. ומהר.
מסכים עם כל מילה שלך לגבי דאבור אבל בואי לא נשכח את גילו ובטח את התפוקה שלו – השחקן הצעיר האפקטיבי ביותר במכבי אם נתעלם מברק לוי
הוא יהיה חלוץ מצוין לליגה שלנו וגרף ההתקדמות שלו משנה שעברה רק מחזק את זה
לוגסי משמעותית היה טוב יותר מזהבי – אם מסתכלים על כל ההיבטים הסטיטסטיים :)
נתון מעניין ששווה בדיקה הוא נתוני אחזקת הכדור ללא ראדי במגרש – זה חייב להדליק נורה אדומה גדולה אצל הצוות המקצועי לעונה הבאה עלינו לטובה. לא ייתכן ששיטת המשחק תפגע באופן כל כך חמור מחסרונו של שחקן אחד
התחזית שלי לשבת – נפרק אותם אחד אפס :-)

מיכה 5 באפריל 2013

חבר'ה חשבתם לרגע מה היה קורה בכל כלי התקשורת אם הפועל היתה זו שמקבלת יום מנוחה פחות לפני דרבי? במיוחד בתקופת ההתנשאות שלהם? לפני שלימדנו אותם קצת צניעות(4 שיעורים)תדמיינו לכם את אבוקסיס מתבכיין מול המצלמות על כמה ההתאחדות דופקת אותם. וכאן מגיעות המחמאות ל יורדי שעשה לנו שינוי לא רק בכדורגל אלה גם בתרבות הארגונית, אוי כמה שאני אוהב כל רגע בעונה הזו,רק שאני סכיזופרן שכמוני ,ביחד עם ההנאה מודאג כל הזמן שאיזה מועדון גדול ומחורבן באירופה יגנוב לנו אותו.

אורן 5 באפריל 2013

איזה קטע.בדיוק היום אוסקר התבכיין על זה.אל תדאג,אף כלי תקשורת לא דיבר על זה.בדרבי הראשון של השנה הפועל שיחקה 3 משחקים בשישה ימים(האחרון היה הדרבי,האמצעי היה בצכיה).נראה לי מצב יותר קשה מאשר שלושה משחקים בארץ בשבוע.אבל אבוקסיס הוא "בכיין" ואוסקר סתם דיבר על זה היום.בכלל,מאד סופרים את הפועל בהתאחדות.איינוגבה מסמן אתבע משולשת לקהל ולא מעמדים לדין,אבל את דמארי על דבר דומה כן.את טוטו על שקט לקהל גזען -גם הרחיקו.
ממש ההתאחדות והתקשורת "אדומה".

אורן 5 באפריל 2013

ואני אוהב את החבר'ה שלך.זה הפך לאתר הבן של השחקן ה12.מאוזן פה כמו סיקור של שירלי בר דיין.

תולעת 6 באפריל 2013

ג'וני, יש עוד פוסטים באתר.

תולעת 6 באפריל 2013

הפועל קיבלה יום פחות לבני יהודה וזה בהחלט ניכר במשחק שלהם (ושל בני יהודה).

אורן 6 באפריל 2013

אני מניח שלהאשים אנשים ב"ג'וני",זה ה"אתה מדבר שטויות" החדש.
אני לא ג'וני.אני לא מחרטט על הליגה הנפלאה בכדורסל.
אגב,המשחק של הפועל נגד בני יהודה היה אחד הטובים שלנו השנה-מה שמעיד על כמה אנחנו גרועים.

תולעת 6 באפריל 2013

לא, זה להגיד שאם לא בא לך לקרוא על מכבי (גם אם חצי ממילות הפוסט מוקדשות להפועל) אז אל תקרא פוסטים שנכתבים על מכבי. ואם בכל זאת נכנסת לפוסט של כדורגל כדי לכתוב שכדורגל לא מעניין אז כנראה שאתה "ג'וני".

אורן 6 באפריל 2013

אני כתבתי שכדורגל לא מעניין?
כדורגל לא מעניין זה "ג'וני".
התעלמות מבכיינות של מכבי-זה אני.ובכל מקרה התייחסתי רק למה שמיכה כתב.

תולעת 5 באפריל 2013

אולי השתמע מהכתוב שיש לי משהו נגד מואנס וזה לא נכון. דווקא הכישרון שלו מעצים את הכישלון במחלקות הנוער. זה לא יוצא דופן – במשחק של הצעירה אפשר היה לראות שגם כאלה שגדלו במקומות אחרים נראים ככה.
זה גם לא העניין שהם אנוכיים כמו זה שהם מרימים את הראש רק אחרי שהם מקבלים כדור במקום לפני.

לא הבנתי את המשפט לגבי לוגסי וזהבי, הסטטיסטיקות שלהם די זהות.
לוגסי בישל שער אחד, מסר 17/20 בשני שליש מגרש (85%), 6/16 באזור הרחבה (37.5%). חילץ 4 כדורים, איבד 2 ובעט פעמיים לשער.
זהבי כבש שער אחד, מסר 9/11 בשני שליש מגרש (81.8%), 8/17 באזור הרחבה (47%), חילץ 5 כדורים, איבד 4 ובעט פעם אחת לשער.

אדום עולה 5 באפריל 2013

ממה שאני מבין דאבור הוא שחקן חופשי (או אם סוג של סעיף יציאה נמוך ) שאחרי היורו צעירות אמור לעזוב.
זה נכון?

תולעת 5 באפריל 2013

סעיף יציאה נמוך

פאןפאן 5 באפריל 2013

לא חשבתי שאת נגד דאבור, רק שאין מה לעשות ולוקח זמן להוציא את "השכונה" מהשחקנים הצעירים ועל הכישרון שלו אנחנו שנינו מסכימים
למרות הנתונים הסטאטיסטיים לוגסי היה טוב יותר מזהבי!
מבחינתי דרך אגב הוא בישל גם את הפנדל :)
בכל מקרה – תודה לך על ההתיחסות
שבת שלום

גיסנו 5 באפריל 2013

תולעת, אם הייתה לי הסבלנות שלך להשקיע בלימודים כמו שאת משקיעה בניתוחים של מכבי הייתי יוצא מצטיין דיקן….:) עוד שאפו ענק! מה גם שאני מתאר לעצמי שזה לא פשוט לשבת ולצפות בסיזיפיות בנצחונות של הפועל.

אני לא יכול שלא להזכר בשפע הטעויות של סאבו כשעוד שיחק אצלנו, ואז לדמיין אותו שומר את פריצה על המשחק.

אני לא יודע כבר מה אני מעדיף במידה שגם ראדי וגם אלברמן לא כשירים. אופציה אחת היא אבו זייד, ואני מצטער אני פשוט לא אוהב את השחקן הזה, עדיין לא ראיתי משהו ממנו שהצדיק את המחיר וההתעקשות, בטח כששולחים את רפי דהאן להשאלה.
אופציה נוספת היא להחזיר את שרן לעמדה המועדפת עליו ושלדעתי אחרי כל מה שלמד בשנתיים האחרונות והאגרסיביות שהוא פיתח, הוא יהיה בה מצויין, ולתת לו לתפוס את מקומו של אלברמן לצד לוגסי. או אז יש שתי אפשרויות בהגנה ששתיהן מעלות בי לא מעט חששות – לעלות עם עומר ורד בימין, או לעלות עם פידלף כמגן שמאלי ולהעביר את זיו ימינה.

יש תמיד את האופציה של לשים את דור מיכה כקשר חופשי לצד זהבי ולוגסי אבל מאוד קשה לי לראות את זה קורה, זה הרפתקני מידי למשחק הזה. ובתכלס, כמו שאמר פאןפאן – רק צריך לפרק אותם 1-0. בשלב הזה של העונה, שהפרשנים יברברו כמה שירצו – אנחנו רק צריכים נקודות.

תולעת 5 באפריל 2013

רפי היה די בינוני במשחקים של בני יהודה בפלייאוף והוא באופיו יותר התקפי מאלברמן.
בעיני חשוב לשמור על מערך ולא לפרק את הקבוצה, גם אם ייני יעשה עבודה טובה יותר בקישור האחורי מאבו-זייד.

גיסנו 5 באפריל 2013

אני מסכים עם זה לגמרי, אני רק טוען שנכון לעכשיו כמעט כל דבר שאבו זייד עשה על המגרש הביא לי עצבים, בהתקפה או בהגנה. לא שרפי דהאן היה מדהים, אבל תרם יותר מאבו זייד בשני צידי המגרש על אף סגנונו ההתקפי יותר.

המלוח 5 באפריל 2013

אני די בטוח, וגם מקווה, שנראה את אבו-זייד.
גם בגלל מה שתולעת אמרה, וגם כי עומר ורד מפחיד אותי יותר מטוטו תמוז.

פאןפאן 5 באפריל 2013

לא ייאמן מה נהיה מעומר ורד!
איך שמחתי שראינו אותו מציץ במהפכת הצעירים עם החוצפה החיובית והפריצות על הקו
מאז המשחק מול חיפה לפני 2 עונות כמדומני, שגולסה עשה ממנו פורפרה ברחבה, הוא פשוט שבר כלי
הססן, רגליים שמאליות ויכולת מעצבנת לעשות פנדלים מיותרים לפחות כמו הראיונות של החכית מירי רגב
חבל
אני מאוד מקווה שגבאי סגור אצלנו לעונה הבאה – חייבים מגן ימני מהיר למאבקים באירופה

גיסנו 5 באפריל 2013

לגמרי!

האמנתי במשך הרבהזמן שרק צריך לתת לו לשחק שיצבור נסיון וילמד לעשות הגנה, כי כשרון בהתקפה היה לו.

עכשיו אני חושב שאיחרו קצת את הרכבת, והוא נידון לקריירה של בינוניות ופוזות בבינתחומי.

אדום עולה 5 באפריל 2013

פרדי עושה החלטות נכונות שאבקסיס ״הבכיין״ לא הפנים .
מצד שני ״הבכיין״ סבל מהמון פציעות ואני שומע בתגובות של הפוסטים האחרונים את אוהדי מכבי ״מתבכיינים״ לא פחות על חסרונו של ראדי ואולי גם אלברמן .
כל אחד שומע מה שהוא רוצה .
בכל מקרה אצל פרדי יש כמצופה סדר הגיוני בתבנית המשחק
בלמים משחקים כבלמים ומגינים כמגינים . גם הוויתור על באדיר נכון , סאבו מעורר בכם זיכרונות מענגים במחשבה על שמירה מול פריצה וזה לא פשוט גם לי אבל באדיר כבד בהרבה .
אבוטבול הוא פחות הגנתי מגמבה וכנראה יפתח אבל הוא מוסר טוב ויודע להוציא את העסק קדימה .
האם זה ההרכב האידאלי ? לא יודע , ספורי מרגיש לי צעיר מדי , אבל זה נראה הרכב סביר מאוד ללכת למלחמה.
מצד שני השחצנות שרצה בתגובות פה מזכירה שיש כמה חוקים שעוד לא הופנמו מספיק בצד הצהוב .
לדרבי חוקים משלו .
וזה תקף גם על ניתוחים סטטיסטיים ממשחקים לא רלוונטיים .
אני מקווה שנהיה גאים בבחורים .

עופר 5 באפריל 2013

שתי בעיות למכבי:
1)
המגנים: זיו טוב כמו שהקבוצה טובה, וגם ככה טל בן חיים לא משחק על הצד שלו. משתי נתונים אלו נובע כי איכות משחקו של זיו תלויה בנו ולא ביריב-אז דיינו. ייני הוא עיקר הבעיה-התקפית! הוא לא מגן טבעי ועדיף שישחק בקישור,אחרת ההרמות ומהירות המשחק באגף תמשיך להיות לקויה(לא כל שחקן יודע להרים במדויק אבל כל מגן חייב לדעת לשחק מהר באגף-ייני לא עושה זאת על הצד הטוב ביותר),חוץ משני אלו ייני באמת משהו מיוחד בכדורגל שלנו.
ההצעה שלי: ייני בקישור-פידלף בימין (אמרו שהוא יכול לשחק בכל עמדה בהגנה).

2)
חסרונו של ראדי-אלברמן, או אלבראדי אם תרצו. אלברמן יעלה לשחק אחרי פציעה קטנה וראדי אם ישחק בכלל זה יהיה אחרי הרבה זמן ללא אימונים מלאים ומתאימים,כאשר משחקו האחרון היה נגד צפון אירלנד.
ניתן למצוא תחליף לחילוצי הכדור בדמות ייני ומבחינה התקפית צריך מיכה/לוגסי לצד זהבי.
הצעה שלי: אלברמן,לוגסי/מיכה,זהבי,ייני.למשחק כזה,במיוחד אחרי שמכבי בלי ראדי פתאום מתחילה לכדרר עצמה לדעת,צריך מישהו שיעשה את העבודה כמו שצריך,על כן מיכה עדיף.
מצד שני,אוסקר יכול לפתוח עם דאבור,אך בשביל לשחק עם שלושה שחקנים כ"כ התקפיים כמו פריצה,עטר ודאבור-חייבים איזשהו איזון הגנתי בקישור ועזרה התקפית גדולה מהמגנים. שימו לב שחיפה הייתה חייבת את האגפים שלה מול מכבי שהיא יצאה להתקפה, הם פשוט נתקעו בלי משומר או טווטחה! (אם משומר משפיע אז…….)
אם עולים עם דאבור: אלברמן,זהבי,ייני. אתם יכולים להתלונן כמה שאתם רוצים. אני לא רואה את אוסקר לוקח סיכון מול הפועל (ואולי יסתפק בתיקו) בדרבי גם אם חיפה תנצח .ייני הוא קשר מצוין הרבה יותר ממגן, לוגסי לא עושה הגנה טוב כמוהו,יווצר איזון בין התקפיות בחוד לבין הקישור. המנהיגות של ייני ושל אלברמן תחפה מעט על חסרונו של ראדי (עדיף לשמור אותו להמשך).

יוסי 5 באפריל 2013

כצהוב בדם, מסכים איתך. גם עם מכבי תשלוט, טוטו ובן-חיים יכולים לגמור משחק בפריצות סוחפות ובהברקות. אם נוסיף את הקטע המלחמתי ( זה דרבי ועוד אחרי השפלה ), אז הכל פתוח עם יתרון קל למכבי.

הקורא האדוק 5 באפריל 2013

לדעתי נראה את פידלף בצד ואת שרן באמצע.
פרדי חייב לשחק עם קישור מעובה, כמו ששיחקה חיפה.
ל-הפועל יש לו את ההתקפה הקטלנית בליגה, כשהם רוצים לשחק כדורגל,
פרדי צריך לסגור את האמצע ולתת לסילונים שלו לרוץ.

אדום עולה 5 באפריל 2013

הסילון זה טוטו .
קצת כבד.
אבל כן קישור מעובה ולנסות לעקוץ . זה מה שיש

אורי הברווז 5 באפריל 2013

הרגע קלטתי שאני הולך למשחק של המטס בזמן הדרבי.
העדפתי בייסבול על הדרבי.
מה נהיה ממני?!

נמרודי 5 באפריל 2013

אני צופה משחק אלים מאוד מצד הפועל, ומקווה שמכבי לא תיגרר לפרובוקציה. הפועל תעלה עם אש בעיניים, אבל מה שקורה כשיש אש בעיניים וחרא של קבוצה – זו מלחמה אמיתית. מכות. אני ממש רואה את אלמוג כהן מכסח את זהבי ואת שי אבוטבול מוריד את מיכה. למכבי אסור לאבד עשתונות. אם נשחק כדורגל לעומק, אני רואה ניצחון ואפילו גול של… טוב אני אחכה עם זה.

גיא 5 באפריל 2013

כל דרבי מחדש שומעים את זה ובסוף ייני מתחיל מכות

פאקו 7 באפריל 2013

פגיעה יפה נמרודי. את הגועל נפש מצד שחקני הפועל אתמול יהיה קשה לשכוח.

יויו 5 באפריל 2013

לדעתי צריך לקבל החלטה קשה לגבי התיפקוד של שרן ייני בשנה הבאה.
לדעתי – שרן וראדי קשרים אחוריים ואלברמן בספסל, ולהביא מגן ימני ברמה גבוהה.

אדום עולה 5 באפריל 2013

ייני וראדי זה לא קישור אחורי לקבוצה שרוצה לעשות קפיצת מדרגה ולהיות הרבה יותר טובה מהנוכחית כדי להצליח באירופה וגם בליגה תחרותית יותר.
שפונגין או גבאי טובים מייני כמגנים ימניים , והכסף הגדול יכול למצוא קשרים אחוריים טובים בהרבה . גם מגנים זרים כמובן .
העונה הזו מוציאה את השחקנים של מכבי הרבה יותר טוב ממה שהם באמת , תיקון , יותר טוב .
דווקא בנבחרת ראינו שלמעט ייני וגם זה לתפקיד מסויים , הכוכבים של מכבי לא בנויים להוביל כרגע .
ייני בסגל קבוצה שצריכה לחלק הרבה עומסים זה נהדר . ראדי כנל . אלברמן כנל .
אבל ההחלטות הם קשות

יויו 6 באפריל 2013

לא מסכים איתך.
ייני עשה קפיצת מדרגה משמעותית השנה, ולדעתי צריכים להפסיק 'לשגע' אותו ולהציב אותו כקשר אחורי קבוע מהעונה הבאה. הוא לא מגן.
לדעתי הוא מספיק טוב גם לאירופה.
אני מסכים שאלברמן לא מספיק טוב לאירופה, ולראדי יש עוד עונה אחת כמו הנוכחית בקנה.

אם יורדי ואוסקר נשארים בעונה הבאה, אני מתמתח בספה רגוע, כי יש אנשי מקצוע שיודעים את העבודה.

אדום עולה 6 באפריל 2013

ייני ליד ראדי לא מספיק כדי לעבור קבוצות חזקות כמו שהדירוג הנמוך של מכי כנראה יזמן לה.
ייני לבדו שחקן נהדר שיש לו יותר שנים טובות בקנה .
אבל השנה הבאה לא תהיה דומה לנוכחית , גם בעומסים ירגישו את זה .
לדעתי אחד החיזוקים של גורדי שלכם לשנה הבאה מתמקד בקשר אחורי

שלו 6 באפריל 2013

דברים שלמדתי בדרבי האחרון:

1. מכבי קבוצה מאומנת, כך שלהחליף שחקן כמו ראדי בהרכב זה לא פשוט.

2. לוגסי נכנס לאט לאט לתפקיד, לא קל לו אבל הוא משתפר ממשחק למשחק.

3. הדרך היחידה לשלב שחקנים חדשים היא דרך קבוצה רצה.

4. הפועל היא קבוצה לא מאומנת, יש לה שחקנים טובים, אין לה שום דרך. אבל כשימצאו מאמן אמתי יש להם קבוצה חזקה.

5. מכבי חיפה גם קבוצה טובה, ואי אפשר יהיה לפתוח פער על הליגה בכסף, זה טוב לכדורגל, זה טוב למכבי. אף על פי כן צריך להביא חמישה זרים איכותיים ולהתחיל לחשוב על סגל של 22 שחקנים, אי אפשר יהיה למשוך עונה נוספת עם כזה פער בין הספסל להרכב. היום מכבי עומדת על סגל של 14 שחקנים בקושי.

hid 格安 2 ביוני 2013

纯正交换用からバイク用HIDまで豊富な品そろった。 hid 格安 http://www.jp-hid.com/

Comments closed