משחק דמקה, יתרון ספולסטרה

תורו של ווגל לעשות התאמות למשחק השישי

המשחק החמישי היה מבוסס על התאמות. בעוד המבנה של אינדיאנה שמאפשר לה סיכוי בסדרה זו, מבוסס על תכנון אסטרטגי מתחילת העונה, הנצחון הלילה של מיאמי מוקדש כולו להתאמות ממשחק למשחק.

במשחק השלישי ההתאמות היו בהתקפה, במשחק הזה ההתאמות היו הגנתיות. פעם ראשונה בסדרה, מיאמי החזירו את אינדיאנה לתפקוד ההתקפי הרגיל שלהם. היברט אומנם קלע 22 נקודות, אך מאזן הריבאונדים בין הקבוצות היה זהה למדי, בזכות ההחלטה של ספולסטרה להתעלם מהחסימות הראשונות של הפיק אנד רול ליד קו השלוש. מיאמי היו בבוקס אאוט אחרי כל זריקה, ושלטו בריבאונד ההגנה.

כאשר מצרפים לכך את אי התפקוד של היל ביצירת נקודות (ובביצוע פאול רביעי שגרם לאוגוסטין בחירה גבוהה בדראפט של נותנת שום דבר פרט לנזק) ושל סטיפנסון, לאינדיאנה לא נותר סיכוי.

*

לברון הראה היום שוב, שהוא פשוט חש את המשחק. כאשר החליט להשתלט על המשחק ברבע השלישי, איש לא עצר אותו. אך כדי לשמור את חבריו חדים לקראת המשחק הבא, מיד לאחר יצירת ההפרש, החל להפעיל את חבריו לקבוצה כמו אודוניס האסלם, שניצל עד תום את החניה של היברט מתחת לסל. ווייד אומנם נראה הצל של עצמו, וגם בוש לא נראה כמו סופרסטאר, אך כאשר לברון מפעיל את האחרים, גם שחקנים בינוניים כמו האסלם ואנדרסן קולעים ללא החטאה.

*

עד עכשיו כל קבוצה מפסידה עשתה את ההתאמות המספיקות כדי לנצח את המשחק הבא. מיאמי לא הבטיחו לעצמם את ההשתתפות בגמר, ובהחלט ייתכן שנלך למשחק שביעי. סן אנטוניו מאוד שמחים לראות את ווייד נשחק, המנוחה בין הסדרות ארגנה לו משחקים ראשונים טובים יחסית בסדרה, עכשיו הוא משחק על רגל אחת.

images

 

Hey hey my my
חידון מספר 345. ראשי תיבות

45 Comments

אלון רייכמן 31 במאי 2013

זו בדיוק הסיבה שלברון הוא ה-MVP, במלוא מובן המילה. Most Valuable Player. הוא באמת השחקן בעל הערך הגבוה ביותר לקבוצה שלו.
הוא חש את המשחק, יודע מתי ללכת פנימה, מתי למסור ולהפעיל את האחרים, מתי ללחוץ על הדוושה ומתי לעשות את מהלך הקלאץ' שגומר את היריבה סופית. בגלל זה הוא אחד הגדולים אי פעם.

הארכיון 31 במאי 2013

משחק 5 אגב

גיל שלי 31 במאי 2013

תודה

יפתח 31 במאי 2013

אני לא יודע עד כמה חמורה הפציעה של וויד, אבל הוא באמת נראה איום ונורא. ואם מול אינדיאנה זה איכשהו מספיק, אז מול סן אנטוניו לא תהיה לו ברירה אלא להיות בולט ודומיננטי.

יש הרבה סוגים של פציעות, והרבה סוגים של גישה אל הפציעה – אבל דוויין וויד הוא מגה סופרסטאר, או לפחות היה כזה עד ממש לאחרונה, והוא פשוט לא יכול להרשות לעצמו לא להיות דומיננטי בסדרת הגמר. זה מגוחך שכל המשקל ייפול על לברון. איפה השלישיה המפורסמת אם רק ג'יימס נותן עבודה?

מבחינתי אם וויד עולה על המגרש, הוא צריך לתת הרבה יותר מעצמו. אם הוא לא מסוגל אז שלא יעלה, אבל עם איך שההיט נראים עכשיו – האליפות הולכת די בקלות לסן אנטוניו.

גיל שלי 31 במאי 2013

חולק עליך, לדעתי זה מראה את הגדולה של ווייד. אתה לא שומע אותו מדבר על כמה הפציעה מגבילה אותו, וגם על רגל אחת הוא יותר טוב מהתחליפים שלו, אם זו לא הקרבה למען המטרה אז מה כן?

יפתח 31 במאי 2013

אתה באמת חושב שהוא יותר טוב מהמחליפים שלו כרגע? לפחות מבחינת כמות הדקות, המצב ממש לא טוב. וויד שיחק 41, 35 ואז 37 דקות בשלושת המשחקים האחרונים ( בהתאמה ), וקלע 14, 18, 16 עם בערך 6 ריב' ו-6 אסי' למשחק.

המשחק האחרון הוא שיחק שוב פעם 41 דקות, קלע רק 10 נק', נתן אמנם את ה-6 ריב' אבל עם רק 4 אסיסטים ושלושה איבודים. בשביל 41 דקות על המגרש, זה על הפנים בשביל שחקן כמו וויד. תן לו פחות דקות שיהיה יותר יעיל, ואולי דווקא המחליפים שלו יכולים לעזור יותר.

אני חושש שבדיוק בגלל שהוא לא מתלונן על הרגל, והוא עדיין דווין וויד, אז ספולטורה נותן לו להיות כמה שהוא רוצה על המגרש בלי להגביל אותו, וזה פוגע במיאמי על המגרש ( הייתה על זה כתבה לא מזמן לא? ).

גיל שלי 31 במאי 2013

גם על רגל אחת הוא נותן יותר מריי אלן ומנוריס קול. צ'למרס משחק לא רע, אבל ווייד לא היה על המגרש, לא היה לו כל כך הרבה מרחב פעולה. ספולסטרה נותן לו את הדקות האלה פשוט כי אין לו תחליף. בלי ווייד, לברון יצטרך להוביל את הכדור בכל התקפה, לא יוכל לעשות פוסט אפ, ותאבד אותו לחלוטין כסווינג מן. כשלברון ישחק רכז, יהיה הרבה יותר קל לשתק את כל האחרים, ועם כל גדולתו הוא לא יכול לנצח אחד נגד חמש, ראינו את זה בקליבלנד

יפתח 31 במאי 2013

מסכים עם מה שאתה אומר, וחושב שאין מנוס מלתת למייק מילר דקות משחק במקום וויד

The Real Fan 31 במאי 2013

וויד הוא עדיין וויד, למרות הפציעה הוא יכול להביא את המהלכים שלו בהפתעה, ובגלל זה הוא לא צפוי עכשיו יותר. וגם זה שאין מישהו אחר שיקח לו את הדקות, אם זה ריי אלן או שיין בטייה ששניהם לא פוגעים.

The Real Fan 31 במאי 2013

אם וכאשר מיאמי יגיעו לגמר, המצ׳אפ אפ נגד סאן אנטוניו ׳יותר נח׳. אצל בוש זה יותר בולט. במקום לקבל את היברט הענק ו-ווסט הפיזי, הוא מקבל שני שחקנים הגנתיים אומנם כמו דאנקן וספליטר, אבל הם יותר מתאימים לו מבחינת גודל.
גם ללברון יהיה יותר נח, כשפול ג׳ורג׳ לא יהיה שם, וגם לא היברט. ואין לסאן אנטוניו את היתרון בריבאונד שיש לאינדיאנה. (גם היא כמו מיאמי, היתה מהקבוצות החלשות בליגה בריבאונד)
לסאן אנטוניו יש מאמן גאון שיודע לחסל את השחקן המרכזי, אבל לברון קצת יותר טוב מראנדולף, ואצלו צריך לשמור גם על המסירה. כאחד השחקנים המוסרים הטובים בליגה, הוא יכול לתפעל גם כשיש עליו דאבל טים בפוסט.
אבל זה קצת מוקדם מדי… בינתיים סאן אנטוניו יושבים בבית ובעיקר לומדים להכיר את היריבה. אם זאת תהיה מיאמי, זה יהיה קצת יותר קשה, כי זאת קבוצה מגוונת מאוד.

לגבי המשחק שהיה, שני המאמנים שונים. אם פרנק פוגל יודע לעשות התאמות בין משחק למשחק, אז החלק שהוא חלש בו, זה בדיוק החלק החזק של ספולסטרה שיודע לעשות התאמות תוך כדי משחק.
אינדיאנה ומיאמי מביאים סדרה גדולה שיכולה וצריכה (ואפילו חייבת, בשביל הפייריות) ללכת למשחק 7.

מיכאל 31 במאי 2013

לא מסכים איתך,לפי דעתי בוש יתקשה מאוד נגד סאן אנטוניו , אם רנדולף וגאסול יתקשו , אז ה"גבוהים" של מיאמי לא היו אתגר בכלל.
לפי דעתי סאן אנטוניו יקחו ב שישה משחקים 4-2 , ושוב לברון יחנק בגמר.

פול גורג והיברט לא שם? סאן אטוניו קבוצת הקנה בהרבה , בהרבה יותר חזקה מאינדיאנה

The Real Fan 31 במאי 2013

אינדיאנה היתה קבוצת ההגנה הכי טובה בליגה. ראנדולף הוא לא שחקן מגוון, דאבל טים עליו נועל אותו, כי הוא לא יודע למסור. לא שבוש שחקן מגוון, אבל לא עליו הגנת סאן אנטוניו תתמקד, כי לא צריך להביא עליו דאבל טים. הוא יוכל לרווח את המשחק עם הג׳אמפ שוט שלו (וקצת שלשות), ולמשוך את דאנקן/ספליטר החוצה, והנתיב חדירה ללברון או לוויד יהיה יותר פנוי.

לברון לא יחנק בגמר, זה אנחנו כבר ב-2013. אל תסגור את העיניים בכוונה, היום לברון למד להשתלט על כל משחק, גם במאני טיים. לסאן אנטוניו אין שחקן כמו פול ג׳ורג׳ ששייך לרמות הגבוהות בהגנה. קוואי לאונרד או דני גרין לא מספיק חזקים/גבוהים מספיק בשביל לשמור את לברון בפוסט. ואין להם את העבודת רגליים שיש לפול כדי לשמור עליו מחדירה.
לדעתי מיאמי תיקח את הסדרה ב-6 משחקים, ואולי אפילו 5. הסוויפ שהם עשו לממפיס מטעה, כי היא קבוצה מוגבלת בלי קלעי חוץ. שאפי׳ קונלי לא יזרוק שלשות כל הזמן שהוא פתוח, מה שנתן להם את האופציה לצופף את ההגנה על הגבוהים של ממפיס. נגד מיאמי זה בדיוק הפוך, עם סוללת הקלעים שיש להם, ולברון ו-וויד בחדירות, יהיה קשה יותר. נראלי שלברון יחזור למה שהוא עשה שנה שעברה בגמר, וינהל את המשחק מעמדת הפוסט. תהיה סדרה מעניינת, אם וכאשר….

אלעד 31 במאי 2013

מיאמי אולי עוד יזכו באליפות השנה, אבל הדיבורים על שושלת של כמה אליפויות נראים כרגע מוגזמים.
ההיט לא בנו קבוצה מאוזנת. הם הסתמכו על כך שיש להם 3 כוכבים וזה יחפה על חיסרון בגובה ובעמדת הפוינט גארד. הבעיה היא ש-3 הכוכבים הם רק 2, ואחד מהם הולך ונשחק ומאבד כל הזמן מהדומיננטיות שלו. בסיטואציה כזו החיסרון בגובה של ההיט בולט יותר ויותר (גם אם לא הערב).
אני לא אתפלא אם עוד שנה לברון ימצא את עצמו בסיטואציה מוכרת מימיו בקליבלנד – כל הקבוצה נותנת את התחת בהגנה, ובהתקפה עומדים מסביבו ומצפים שייצור משהו. וכידוע הוא נהיה פרי-אייג'נט בקרוב…
ההיט צריכים לעשות שופינג רציני בקיץ – בעיקר בעמדות מתחת לסל, ולהביא איזה אתלט צעיר שיוכל לתת לווי 15 דקות מנוחה בערב בלי שזה יורגש.

גיל 31 במאי 2013

לברון עוזב כמעט בוודאות את מיאמי אחרי שנה הבאה ויש סיכוי יותר מסביר שזה יהיה ללייקרס.

אלעד 31 במאי 2013

זה מה שהתקשורת האמריקאית הספקולטיבית מפמפמת בלי הפסקה. אני מקווה שזה לא נכון. לדעתי השימוש במילים "כמעט בוודאות" ו"יותר מסביר" הוא שגוי ומטעה כי אף אחד לא באמת יודע.

גיל 31 במאי 2013

היא לא מפמפמת אלא זה מה שהוא אומר בשיחות פרטיות. העזיבה שלו היא די וודאית בדיוק כמו שידעו שיעזוב את קליבלנד. לגבי הלייקרס, זה יותר ספוקלטיבי.

אלעד 31 במאי 2013

אגב, זה יהיה לצערי לא כי אני אוהד מיאמי (אני לא) או שונא לייקרס (אני כן), אלא כי אני חושב ששחקן של פעם בדור כמו לברון לא צריך להחליף קבוצות כמו גרביים. בעולם אידיאלי היו לו 2 אפשרויות – להישאר במיאמי עד סוף הקריירה ולנסות לבנות שושלת, או לחזור לקליבלנד ולבנות מחדש את מה שהוא הרס.

גיל 31 במאי 2013

אני מסכים אם כי חזרה לקליבלנד תהיה בגדר שוד לאור יום. שנה אחרי שעזב הם לקחו את אירווין והשנה יש להם עוד בחירה ראשונה כך שהוא יחזור למקום הרבה יותר טוב מבחינתו ולא יצטרך לבנות הרבה בשביל אליפות.

משה 31 במאי 2013

הוא בטח יבחן שוב איפה הוא יכול לחבור לכוכבים אחרים כדי לקחת תארים ביתר קלות ויחליט…

אלעד 31 במאי 2013

אם לברון עושה עוד מעבר, ועוד ללייקרס, ועוד כשדווייט הווארד שם – קשה לי לחשוב על קבוצה שתעורר יותר אנטגוניזם מהקבוצה הזו. בהיסטוריה

אסף 31 במאי 2013

למה הביטחון שלברון עוזב? בגלל שיחות פרטיות? נשמע לי כמו מלפפון בוסר.

אני לא מסכים שההיט קבוצה לא מאוזנת.
ראשית, כי קבוצה עם 3 שחקנים טובים שיכולים לעשות נקודות זה כבר יותר ממה שיש לרוב הקבוצות בליגה, שבד"כ נסמכות על כוכב אחד או שניים ( כוכב = שחקן טוב ).

אבל בעיקר, בגלל שמיאמי נבנתה מלכתחילה בהתאם לגרעין השחקנים שלה. אין שם גבוהים שסותמים את הצבע, אלא בוש והאסלם שיודעים לקלוע מחצי מרחק ולפנות מקום לחדירות של לברון ווייד וצ'אלמרס. יש שם סוללת קלעי 3 שחיה מהדאבל טים על לברון או ווייד בחדירות. ויש אחד, לברון ג'יימס, שיודע להפעיל את כל המכונה הזו.
פעם בכמה משחקים, כשהעסק לא זורם, לברון עובר למוד קליבלנד. אבל זו בהחלט פלאן בי, ודי נדיר לראות את מיאמי מגיעים למצב הזה.

אלעד 31 במאי 2013

אני לא חושב שההיט "נבנתה". האסלם שם שנים, ובוש הגיע בעיסקת החבילה ששלושת החבר'ה רקמו ביחד. שאר השחקנים הגיעו בשוק החופשי לפי האסטרטגיה של קבוצה שבוחרת נמוך בדראפט – קח את השחקן הטוב ביותר שנשאר, לא משנה באיזו עמדה. מילר, באטיה (אולי ההחתמה היחידה הבאמת אפפקטיבית), אלן, לואיס (?!). ההבאה של אנדרסון עוד סבירה כי הוא נותן להם קצת גובה. זה יעבוד כל עוד וייד הוא וייד, אבל לאחרונה הוא נראה שחוק – פיזית וגם מנטלית.
אני לא מבין למה בקיץ האחרון מיאמי לא חיפשה פיתרון לבעיות שלה, שדי נחשפו בסדרות מול הפייסרס והסלטיקס כבר בשנה שעברה. הם כנראה סומכים על לברון שישחק 5 עמדות ויעשה הכל. אבל זה מה שהיה בקליבלנד, לא? בקליבלנד לפחות היו לו קצת גבוהים בסגל.

אסף 31 במאי 2013

נבנתה – כמובן אחרי קיץ 2010.

בשנתיים הראשונות מיאמי שיחקה עם אילגאוסקאס/אנתוני כמספר 5 ובוש כמספר 4 קלאסי. השנה בוש הוא הגבוה ולידו בחמישיה האסלם ( שעד העונה עלה מהספסל ) או באטייה. זה הסמול-בול המדובר.

מילר, באטייה אלן ולואיס הם בדיוק הסוג של קלעי ה – 3 שפורחים ליד לברון. זוכר את הגמר שנה שעברה? איך הם שרפו את הת'אנדר עם שלשות של מילר ובאטייה? זה לא מקרה, זה נובע מריווח נכון והוצאת כדור של השחקן החודר.

להגיד שלברון משחק 5 עמדות זו קלישאה שלא קשורה למה שמיאמי עושה. ללברון יש תפקיד מרכזי מאוד בקבוצה, עם כפתור פאניקה למקרי חירום ( כמו הלילה ). זה הכל.
הקבוצה שנבנתה שם השנה היתה טובה יותר מזו שבשנה שעברה, ולטעמי טובה יותר מכל קבוצה בליגה ב 10 השנים האחרונות.

אלעד 31 במאי 2013

ועדיין מול קבוצות גבוהות ופיזיות הם מגמגמים. אגב, הסידרה מול אוקלהומה הייתה הרבה יותר נוחה להם, כי גם לאוקלהומה לא היה גובה. לברון משחק הרבה יותר מדי ונוגע בכדור הרבה יותר מדי. אין למיאמי פלאן B למקרה שהוא לוקח משחק "לנוח".

גיל 31 במאי 2013

בדיוק כמו שידעו שהוא יעזוב את קליבלנד יודעים שיעזוב את מיאמי. אני חושב שגם הוא יודע שוייד כנראה בדרך לדעיכה ורק על בוש הוא לא יוכל לבנות לאליפות עם כמה מהחברה המזדקנים לצידו.

אסף 31 במאי 2013

גיל, אלא אם כן "השיחות הפרטיות" היו בין לברון לבינך, אני לא קונה את זה.
בקליבלנד היתה ללברון קבוצה ברמה נמוכה מאוד, ולמרות זאת הוא נשאר שם 7 שנים. ואתה טועה – אף אחד לא ידע מראש שיעזוב. כבר שכחת את הדרמה סביב "ההחלטה"? את האכזבה הגדולה בקליבלנד?

במיאמי הוא על סף הגמר שנה שלישית ברצף, ומשחק עם חברים טובים שלו – איך אתה בכלל משווה?
הוא בסיטואציה נהדרת, עם קבוצה שבנויה כדי למקסם את היכולות שלו, מוערך, מצליח.
לא, לא נראה לי שיעבור.

גיל 31 במאי 2013

הם לא ביני לבינו אבל כל הכתבים שמסקרים את מיאמי ולברון יודעים את זה. תקרא מה הם כותבים.

הסיבות הן לא בהכרח מקצועיות לעזיבה אבל אני דווקא חושב שהוא מבין שאחרי 5 שנים יש מיצוי מסוים. וייד כבר לא מה שהיה וזה רק יחמיר והשחקנים המשלימים לא מספיק טובים בסך הכל. תחכה עוד שנה ותראה.

גיל 31 במאי 2013

בסופו של דבר מיאמי טובים יותר מאינדיאנה. אינדיאנה קבוצה נחמדה שיש להם סנטר שהיום נחשב לגדול, אבל מלבדו וג'ורג' שנותנים תפוקה קבועה כמעט כל משחק אין עוד שחקן שתורם הרבה בקביעות. מיאמי פשוט משחקת מתחת לרמתה אם בגלל פציעות של וייד או זקנה של שחקנים כמו אלן אבל כל עוד יש לברון בכושר שיא הם ינצחו את הסדרה ולדעתי גם במשחק הבא.

עודד 31 במאי 2013

נכון שמיאמי קבוצה יותר טובה (ההוכחה בליגה) אבל בנוסף לסיבות שציינת הם משחקים פחות טוב כי אינדיאנה קבוצת הגנה מעולה.
כנראה שזה לא יספיק, אבל להערכתי גם לא יהיה רחוק מכך.

איתן 31 במאי 2013

הסדרה די בינונית בעיני למרות שהמשחקים רוב הזמן צמודים. ההרגשה היא שזה הכל בידיים של מיאמי ושלברון יכול לעשות סל מתי שיתחשק לו. ברגע שהוא יתחיל להתקשות והכף תיטה לאינדיאנה וייד ייקח על עצמו יותר, כרגע הוא (למרות הפציעה) עדיין בחצי קלאץ'.
והשופטים פשוט מבאסים עם שריקות שלא קשורות לכלום.
נגד סן אנטוניו יכולה להיות סדרה מדהימה ואם הם יצליחו לשמור על לברון (מי?) הם יכולים לקחת.

איתן 31 במאי 2013

ולמה השמרנים האלה לא שומרים אזורית? הקבוצה הראשונה שתלמד לשמור אזורית תיקח אךיפות.

מנחם לס 31 במאי 2013

כהרגלי מדי שבוע אני ניכנס לדהבאזר לקרוא כמה בדיחות שיעשו לי את השבת. הגדולה שבהן היא הידיעה מאת מומחה הכדורסל החדש גיל (לא כותב הפוסט; זה מניו מכסיקו)"המבטיח" לנו שלברון לא נישאר בהיט אחרי העונה הבאה. הבדיחה השנייה היא של אחד בשם איתן השואל מדוע לא שומרים אזורית, כי זאת שתשמור אזורית תנצח. לא שומרים אזורית ב-NBA כי ישנו חוק 3 השניות שלא מאפשר זאת. כמעט כולן משתמשות באזורית עד גבול יכולתן, ככל שהחוק מרשה.
ההיט ניצחה אמש בגלל שני שינויים שהיא עשתה בחצי השני, שני שינויים שדברנו עליהם באתר שלי הרבה לפני שספואלסטרה (או רוני רוטסטין, עוזרו היהודי שהיה פעם מאמן ההיט והוא הטקטיקן מס' 1 לדעתי בליגה) החליט עליהם:
1. ברגע שהיברט מקבל כדור עם הגב לסל, מיד מתקרב לעומתו השחקן הקרוב ביותר אליו מלבד שומרו האישי, ולא מאפשר לו את הכידרור האחד או השני שבלעדיו הוא לא מסוגל לעשות את הספין שלו ולקלוע. עבדול ג'אבר היה מסוגל להסתובב ללא הקפצה. היברט לא מסוגל, והדאבל טים הזה מלפנים ומאחור חיסל אותו.
2. הגארדים של ההיט שעד אמש בחצי השני "חיכו" לגארדים של אינדיאנה ליד הקשת, התחילו לשמור עליהם כבר מרגע הוצאת הכדור. זה היקשה עליהם להסתדר לפיק אנד רול, ו-"פתח" את כל המשחק, דבר שאיפשר גניבת כדורים רבים, וטרנזישיון גיים שמיאמי כה טובה בו.

שני דברים פשוטים ששינו את כל המשחק. וגיל (הפעם כותב הפוסט) – לברון לא חילק כדורים לחבריו להכין אותם למשחק הבא. הוא אפילו לא חשב לשנייה על המשחק הבא (השחקנים לא עד כדי כך חכמים ומסתכלים רחוק; הכי רחוק שהם מסוגלים להסתכל זו השנייה הבאה). הוא מסר להם כי בחצי הראשון כל שחקני ההיט עמדו והסתכלו על לברון. במחצית השנייה היתה תנועה נון-סטופ של השחקנים כשמיאמי סוף-סוף משחקת את משחקה).
דבר אחרון: דוויין ווייד משחק עם ברך פצועה. אבל הוא גבר שמעולם לא מתלןנן ולא בוכה. אתה מדבר כאן על שחקן מיאמי היט, ולא איזה בכיין נוסף מהלייקרס.

אלעד 31 במאי 2013

מנחם, שכחת עוד 2 סיבות שההיט ניצחו:
1. הם קלעו יותר
2. כי הם קוראים באדיקות את המאמרים של הופס.קו.יל

מנחם לס 31 במאי 2013

אבל לפחות צלצלתי לרענן כץ ושאלתי אותו למה הם לא עושים מה שהצעתי. אני מאמין שהוא תפש את ספואלסטרה והכניס לו מילה טובה בשמי (אבל אם אני מכיר את רענן, הוא יעשה מזה המצאה שלו)

אלעד 31 במאי 2013

אני מסכים שוייד בבירור פגוע. אבל מעבר לזה שהוא "גבר" זו בעיה אמיתית להיט, כי זה לא משהו חדש. הבנאדם כבר דפוק מכל הכיוונים. מכאן זאת רק ירידה בצד השני של הגבעה עבורו.

מנחם לס 31 במאי 2013

אני בטוח שברגע שהוא יהפוך ל-LIABILITY לא ישחקו איתו.

גיל 31 במאי 2013

יפה מנחם שאתה ממשיך לזלזל בידע של אחרים אבל מה עם הספרס שכל כך זילזלת בהם והגיעו לגמר?

אלעד 31 במאי 2013

מה עם ה"פלאח הסרבי"

מנחם לס 31 במאי 2013

אה, עכשיו אני מבין. כתבת שלברון עוזב את מיאמי מתוך "ידע". אם כך, אז סליחה.

גיל 31 במאי 2013

לא ידע שלי אלא של כל מי שכותב על הקבוצה.

גיל שלי 31 במאי 2013

אהלן מנחם. לדעתי הנתון החשוב במשחק הו שהפייסרס הפעם לקחו רק 6 מתוך 28 ריבאןנדים מתחת לסל של מיאמי. ברור לי שהיו הרבה התאמות במשחק, אך זה נראה לי ההבדל המכריע.
אני לא שגיא כהן. לא טענתי שלברון תכנן כבר את המשחק הבא אלא חש. שים את קובי במקום לברון והוא ממשיך ברבע הרביעי לזרוק ולזרוק. לברון לעומתו מיד לאחר ההפרש חיפש להכניס את ריי אלן והאסלם בכח.

אסף 31 במאי 2013

גיל, אני חושב שלחפש את אלן והאסלם זה האינסטינקט של לברון. ללכת עם ראש בקיר זה פלאן בי. ברגע שהוא ראה שאפשר לחזור לתוכנית המקורית הוא עשה את זה.

גיל שלי 31 במאי 2013

מסכים.

מנחם לס 31 במאי 2013

מה שלא ברור לי זה מה הבעייה עם מייק מילר. לא רק שאלן ובטייה איבדו לחלוטין את הטאץ' זה המשחק הרביעי בסידרה (רק במשחק הרביעי הם קלעו בינוני-מינוס, ולא "מתחת לכל ביקורת"), אלא שמילר הוא אחד הריבאונדרים הטובים ביותר בהיט. אולי הגב מטריד אותו, לך תדע.

מקורב 1 ביוני 2013

ואני לתומי חשבתי שמנחם מכיר ויודע בדיוק מה קורה במיאמי, ויודע יותר טוב מכולם מה ואיך צריך לעשות כדי לקחת אליפויות. אז מנחם אני מצפה ממך שלקראת המשחק הבא תברר מה בדיוק קורה עם מייק מילר ומדוע הוא לא משחק יותר, בסדר ? תחזור אלינו עם התובנות שלך, או שאולי תכתוב אותן באתר שלך כדי שיועברו ישירות לרענן כץ, ספולסטרה, ריילי ואולי גם יוצבו בחדרי ההלבשה בהגדלה אחרי תרגום, כי בלעדיהן שחקני ההיט והצוות לא יהיו מסוגלים לעשות את זה.
מה קרה נגמרו המגיבים באתר שלך שחזרת לכאן כדי ללמד את הלבנטינים ?

Comments closed