מה עכשיו בצהוב? מסמרים ונוצות

גם אחרי המשחק המאכזב אתמול, יש יותר תשובות משאלות

ערב קשה אתמול בבלומפילד. הטעות הראשונה נעשתה בבחירה להתקיף לכיוון שער 11 במחצית הראשונה. אין לאף אחד מהשחקנים תודעה היסטורית? מיד עם פריסת הקבוצות אמרתי לשכני בשער 4 (ישבתי שם כדי לא לשבת עוד פעם בשער 7 כמו ב1995) שזו טעות קולוסאלית. לא חלפו 4 דקות והסתבר שצדקתי, אומנם השער הסתיר לי את העבירה של ייני (ההתקפה היתה כל כך לא מסוכנת, זה נחת כמו רעם ביום בהיר, בדיוק כמו בעיטת העונשין של קומיסטי), אך ההרגשה היתה ברורה, Here we go again.

*

קראתי פרשנויות שתיארו את ההתפרקות של מכבי ב25 הדקות הראשונות, הלחץ של השוויצרים לכאורה שוב עבד. לא זו היתה התחושה במגרש, אכן יצא האוויר מהשחקנים הצהובים, אך הגול השני היה לא כתוצאה מלחץ יוצא דופן, אלא כתוצאה מרכות בלתי נסבלת. אלברמן התחיל את הספרינט (יותר הליכה מתונה) יחד עם המצרי, אך העדיף להתבונן בו מרחוק, יואב זיו לא היה בסביבה, וכבר מהאיבוד של זהבי היה ברור משום מה, שזה גול. השלישי היה באמת גול מרשים, וכבר נמצא ה"אוהד" שהאיץ בכולם ללכת אחריו הביתה.

כאן חל המפנה בעלילה. תחילה שער 11 התעורר, וממש עודד את הצהובים. לאחר מכן החלו התקפות עם כוונה של הצהובים. הגול של שהר הגיע אחרי התקפה חזקה, והחל מומנטום חזק עד הדקה ה66. בגול של ראדי האצטדיון התפוצץ. האמונה שלא נטשה אותי אישית לרגע (מיד בשער השוויצרי השלישי פניתי לשכני, שטויות רק חמישייה עכשיו ואנחנו עוברים), הדביקה את האצטדיון כולו. גאל מרגוליס נראה לא מתאים למשחק, איינבינדר התרוצץ, השוויצרים ירדו לבונקר, והמומנטום נעלם. שתי קרנות הובילו לשתי נגיחות מסוכנות של טיבי ופריצה, אך הסיום היה מאכזב במיוחד.

כמובן שנמצא האוהד שהציע הצעות מיניות מגונות למוחמד סאלח ליד בני בן ה10 ובת דודתו בת ה6, בקשתי שיחדול מלחשוף את הילדים לתמונות הקשות נענתה במשפט המוזר הבא, הם גזענים, אני שונא את כל הערבים, זאת הדיעה הפוליטית שלי וכך אני מבטא אותה. בקשתי הפכה לדרישה מעט אסרטיבית יותר, והאיש בעל הכיפה השחורה אכן נרגע, קילל את ראדי עד הגול, ולאחר מכן פשוט התרחק. יש תקווה.

*

העתיד אחרי הגול של קומיסטי נראה נוגה, אך לא כך היום. החזרה של מכבי מ3:0 נתנה עוד גושפנקה לכך שמדובר בקבוצה עם עמוד שדרה יציב, למרות חילופי המאמנים. המגנים בצהוב הם לא החלק החזק, אך נראה שלליגה הישראלית זה יספיק. גם אם נקבל הגרלה קשה לסיבוב הבא בליגה האירופית, מכבי תוכל להתמודד עם כל יריבה, ואי עליה לליגה האירופית תהיה מאכזבת אך לא קטלנית.

אני לא חושב שהקבוצה הצהובה נמצאית בצומת בדרך, הדרך נראית סלולה וברורה. העיתונאים מנסים למצוא עניין ולצטט שחקנים אלמונים עם ביקורת על המאמן, אך גם רעשים אלה יחלפו עם התקדמות העונה.

עוד תראה עוד תראה כמה טוב יהיה, בשנה בשנה הבאה. זה אומנם אחד השירים העצובים ביותר שנכתבו, אך אני מצטט את המשפט בבטחון מלא, השנה יהיה טוב, בשנה הבאה יותר.

435gallery_35195

מוסקבה 2013(1)- 10,000מ', מרתון נשים, קרב 10
זו רק ההתחלה

141 Comments

דביר 7 באוגוסט 2013

עוד תראה עוד תראה כמה טוב יהיה, בשנה בשנה הבאה זה השיר החדש של עומרי בן הרוש. אמיתי לגמרי

ארז (דא יונג) 7 באוגוסט 2013

מסכים לגמרי.

רק הפריע לי קצת ניהול המשחק הציני של סוזה. ב 3-3, שהיה די ברור בו בכל מקרה שמכבי לא יצליחו להבקיע עוד 2 שערים, הוא החליט להכניס שני שפנים שאם הם היו עובדים אז הנצחון היה "שלו" ואם לא – אז אי אפשר לבוא אליו בטענות.

אני מקווה שזה לא כך והוא לא ניסה רק לצאת בסדר במקום לעשות את הדבר הכי טוב עבור הקבוצה.

גיל שלי 7 באוגוסט 2013

אני דווקא אהבתי את הנסיון של סוזה עם מרגוליס, גם אם לא הצליח. הוא הניח שהשוויצרים לא שלחו סקאוטרים שראו את מרגוליס בליגה לנוער, והוא הרבה יותר מהיר מאלטמן, כנראה הניח שהמהירות שלו תועיל

רועי 7 באוגוסט 2013

המהירות של מרגוליס אולי חריגה במונחי הליגה בישראל, אבל באירופה זה לא עושה רושם מיוחד. מה גם, שהבן אדם לא שיחק כמעט שנה שלמה (עלה פעמים בודדות כמחליף לכמה דקות בסוף העונה הקודמת).

ויכסלפיש 7 באוגוסט 2013

קילל את ראדי? ולא השתיקו אותו?

רומן 7 באוגוסט 2013

הוא פשוט ניסה לרווח את המשחקים מהאגפים, זה מה שעושים מול הגנה צפופה, נראה לי כמו ההחלטה המתבקשת פה.
הייתי גם מחליף את יצחקי דקה 80 ושולח את גארסיה להיות חלוץ מרכזי כמו שמוריניו היה עושה עם הוט בזמנו

אריאל גרייזס 7 באוגוסט 2013

חוץ מזה שהנתון לגבי צבע הכיפה (או נוכחותה) של הבחור המקלל מיותר למדי, מסכים. ינסו לחפש פה למה מכבי לא טובה, אבל זה באמת לא אינדיקציה לכלום בליגה.
צריך לשלם שכר לימוד בשביל לעלות לליגת האלופות ואתמול היה התשלום הראשון

גיל שלי 7 באוגוסט 2013

למה מיותר? זה היה מאוד בולט, היציע כולו היה מתון יחסית, והיחיד שהוסיף תנועות גוף מכוערות לשפה היפה, היה היחיד עם הכיפה השחורה. מעניין אם זו השפה בבתי הכנסת, פשוט לא הייתי שם די הרבה זמן

אריאל גרייזס 7 באוגוסט 2013

זה מיותר, כי שמעתי הרבה מאוד אנשים אומרים דברים על השחקן המצרי בלי קשר לכיפה שהיתה או לא היתה להם על הראש. יש בזה מימד מסוים של הסתה – כאילו אומר שזה שהוא דתי אז דתיים הם גזענים. לטעמי זה מיותר

אסף THE KOP 7 באוגוסט 2013

מדהים !

איצטדיון שלם ורק אדם אחד קילל את המצרי. אדם עם כיפה חשוב לציין.

היית במשחק ?

דגש 7 באוגוסט 2013

אבל הימור שלי, זה לא חובש כיפה שגילה את הכדורגל, זה חובב כדורגל שגילה את הכיפה. בכל מקרה היה עדיף לא להזכיר את זה ולהתמקד בכדורגל.

גם אני לא אהבתי את הביקורת על איך שמכבי נראתה בהתחלה. לבאזל היה את המזל לנצל את החולשות העיקריות של מכבי בלי שהם התכוונו:
אובר מוטיבציה (השער הראשון), חוסר ניסיון בהתמודדות מול לחץ וחוסר ניסיון מול התקפה קבוצתית. הפתרון לכל הדברים האלו הוא… ניסיון ולכן נראה לי חשוב שמכבי תעלה לאירופה. למרות שאני מאמין (ולמען האמת גם די מקווה) שזו לא תהיה שנת התהילה הגדולה שלה בשנים הקרובות.

לדעתי שני החילופים האחרונים של סוזה, ואני אומר את זה קצת בהשפעת שגיא כהן, היו נכונים מבחינת סדר המשחק של מכבי, אבל כנראה מעט שגויים מבחינה זו שהם הורידו את רמת המסוכנות הממוצעת של שחקני מכבי. אפשר להרחיב ולהמשיך לדון בזה, אבל הדיון צריך להיות בצל הנתון הבא: מכבי חיפה לא הצליחה לכבוש ב90 דקות מול בונקר חכם של ונטספילס הלטבית, מכבי תל אביב כבשה שער אחד ב45 דקות של בונקר חכם של באזל. נראה לי הוגן.

כיף לרצות לנצח קבוצות עדיפות ולבקש יותר ממה שמגיע לנו, (לפעמים הבקשות מתממשות במקרה ואז נענשים, תשאלו את חיפה על 000.) אבל עדיף להתרכז ולעבוד כדי שיגיע לנו יותר, ואז לבקש את מה שמגיע לנו. ולמען השם, מגיעה לנו הגרלה הוגנת ביום שישי…

גיל שלי 7 באוגוסט 2013

ההימור שלי הפוך. לא עניין אותו כדורגל, הוא בא לאוורר את הדעות הכהניסטיות שלו. בכל מקרה אני רואה את עמדתכם ומסכים שהיה מיותר לציין את הכיפה

גרבר 7 באוגוסט 2013

אגב, גיל. ללא קשר לדעותיו של כהנא, הוא היה אדם בעל יכול רטורית גבוהה ומעולם לא קילל. לא צריך להיות כהאניסט כדי לצעוק מוות לערבים, כמו שלא צריך להיות פאשיסט כדי לנהום לשחקן שחור. די להיות אדם מתוסכל ובעל יכולת ביטוי נמוכה שלא יודע לתעל את האנרגיות והכעסים שלו

ירקרק 7 באוגוסט 2013

תמיד נח להזכיר את ה000 של הירוקים באלופות.
רק חבל שלא מזכירים את הקמפיין המצויין הקודם שכל משחקיו כולל המוקדמות שוחקו בחוץ, גם משחקי הבית.
הקהל של מכבי היה ענק, שאפו גדול!
אבל אני לא מבין מה כל ההתלהבות סביב החזרה של מכבי…
החזרה היתה בגארביג' טיים.
כל פעם שבאזל היתה ב"זמן אמיתי" הם תמיד היו על היד העליונה. גם במחצית השניה בבאזל, מכבי הגיעו ל2 הזדמנויות לא רעות בכלל בזמן שבאזל הגיעה לעוד 3,4 מצבים בטוחים. כל ההתלהבות המיותרת הזו מזכיר לי את החגיגה הפתטית של גיא לוזון לאחר הנצחון הלא חשוב על אנגליה. לא כל יום אקטובה

JOSH 7 באוגוסט 2013

לחזור מ-3-0 ל-3-3, מול באזל (משהו כמו ליון של לפני כמה שנים, אולי קצת פחות), זה תמיד מרשים ולא משנה כמה ינסו לגמד את זה.

ולעזאזל, זה היה מאני טיים והמשחק לא היה רחוק מלהסתיים ב-5-3, עם כמה שזה הזוי (טל בן חיים יכל להשוות כבר במחצית הראשונה, זומר הענק עצר את טיבי בצורה מדהימה ופריצה שהגיחה שלו הייתה קרובה לאללה).

דגש 7 באוגוסט 2013

לירקרק:
לא התכוונתי להקניט או ללעוג. הדגמתי מה יכול לקרות כשקבוצה ישראלית מגיעה להישגים יותר גבוהים ממה שהיא שווה באותו רגע. במקרה הזה חיפה הגיעה לשלב הבתים אבל לא הייתה שווה את המעמד. בעיניי, ברגע שקבוצה הייתה פעם אחת בליגת האלופות, כל עוד אין לקבוצה סיכוי לפחות להילחם על המקום השלישי עדיף לה להיות בליגה האירופית.

החזרה לא הייתה בגארבאג' טיים היא הייתה בno time. ארבע דקות אחרי השער השלישי של באזל כבר היה 3:2. ואז זה לא היה גארבג' טיים, מכבי נלחמו כדי להשיג את השער השלישי ובאזל התכווצה כמו ונטספילס. ובכל מקרה זה אף פעם לא פשוט להמשיך ולשחק חזק אחרי שאתה בפיגור כזה.

גרבר 7 באוגוסט 2013

בד"כ נהנה לקרוא את הפוסטים בתור חובב ספורט. ברגע זה, שמח גם בתור יהודי. שמח עליך – גיל, שכנראה מבין כמה פרדוקסלי וגרוטסקי מחזה של אדם חובש כיפה המקלל, כלומר : אם תרצה או לא – מבין שהאמונה אמורה להקנות לאדם ערכים טובים. שמח על האחרים – שלא נוח להם שיהיה מי שיזהה בטעות את הכיפה והקללות כקשורים אחד בשני.

נועם 7 באוגוסט 2013

גרבר – תגובה לעניין!
+ גונב לך את הציטוט מהתגובה הקודמת ("לא צריך להיות כהאניסט כדי לצעוק מוות לערבים, כמו שלא צריך להיות פאשיסט כדי לנהום לשחקן שחור. די להיות אדם מתוסכל ובעל יכולת ביטוי נמוכה שלא יודע לתעל את האנרגיות והכעסים שלו") לשימוש חוזר.

גיל שלי 7 באוגוסט 2013

גם אני מאוד אוהב את התגובה שלך. חבל שלפעמים האמונה לא מלווה בערכים המתאימים

דקו 7 באוגוסט 2013

טוב עכשיו כל מי שיש לו כיפה כזה , משום מה התשקורת תמיד מסיתה נגד הדת ממה הם מפחדים? פשוט מיותר ליצנים יש בכל מקום ומה אם עכשיו איזה חילוני רוצח כולם רוצחים או איזה שוטר גנב הוא נקרא שוטר? ליצנים יש בכל מקום !! הו עשה חילול השםובעזרת השם שיחזור בתשובה!!לציין את המקרה זה הסתה !!! נגד חובשי הכיפות היהודים

ירון 7 באוגוסט 2013

היחיד שיכל לגרום לנס בסדר גודל של 3-0 הופך ל5-3 עונה לשם ערן זהבי.. סוזה החליט להוציא אותו .. התשובה במסיבת העיתונאים הייתה מיותרת ומתלהמת. לאוסקר רעשי הרקע הזה לא הזיזו .. את סוזה נראה שזה מדליק/מפרה /מצית .. סוזה זה חומר נפיץ.. נראה אם הפיצוץ יהיה חיובי/מבוקר או שלילי, רע/ גרוטסקי..

דגש 7 באוגוסט 2013

את הסיפור על זה שהוא נגח בעיתונאי שמעת?
חוץ מזה, הוא צודק. אם עיתונאי לא מצליח להבין את הרעיון ולא מצליח למצוא סיבה סבירה למהלך הזה הוא כנראה לא מבין בכדורגל. ואני מקווה שהרעיון שיש עיתונאי ספורט בישראל שלא מבינים בכדורגל לא יזעזע אותך. אם לעומת זאת הכתב מבין את הרעיון בחילופים אבל לא מסכים, והוא מתחיל להתעקש מול המצלמה שהרעיון שלו היה טוב יותר ודורש מסוזה שייתן לו תשובה מספקת או שיודיע שהוא טעה, אז גם מגיע לו שיעמידו אותו במקומו. מאמנים ישראלים נהגו לפחד מעיתונאים, אבל מאמנים חזקים לא צריכים לפחד (פרגוסון לדוגמה) ולהגיד בדיוק את מה שהם רוצים להגיד. מסיבת העיתונאים לא נועדה לדיון פתוח על תכנון המשחק של מכבי תל אביב, וההחלטות לא צריכות לעבור אישור של הכתבים. גם האוהדים לא צריכים להבין מדוע התבצעה כל החלטה של המאמן. זה אפילו הפוך, כשמאמן פורטוגזי מתחיל להגיד את כל מה שהוא חושב זה יכול להיות גרוע. תשאלו את קסיאס ופפה.

בעיני זה יכולה להיות התקדמות בסדרת החינוך שמכבי מעבירה לעיתונות הספורט בישראל…

אזי 7 באוגוסט 2013

אם כבר התייחסת לבחור עם הכיפה
אני רוצה לציין ששער 11 יצאו ענקיים במשחק הזה.
זה כמעט נראה כאילו הם ישבו עם עורך דין של אופ"א להבין מה נחשב גזעות ומה לא.
המשחק התחיל בסלאח מת (לא גזעני)
נמשך ב"אל אל ישראל" ושירת התקווה (שניהם לא גזענים, למרות שיש שמאלנים שטוענים אחרת)
והסתיים ב"שרמוטה… שרמוטה" (שזה גם לא גזעני וגם כנראה הילדים שבאו עם גיל שלי לא מבין את התרגום של המילה)

בין לבין כמובן שכל נגיעה שלו בכדור לוותה בבוז צורם.

תולעת 7 באוגוסט 2013

הקהל היה מצוין וכמו השחקנים לא נגרר לפרובוקציות של התקשורת הישראלית והמצרית. כל הכבוד גם למועדון שהתייחס ולא התעלם כמו שנוח למועדונים אחרים לעשות.

יויו 7 באוגוסט 2013

שער 11 היה על הפנים.
אחרי ש(כנראה) עצרו כמה מהאוהדים שם על קללות לסלאח, התפתחה שם תגרה ענקית עם המאבטחים, שמיד אחריה הורדו כל השלטים של ארגון האוהדים והרבה מהם (לפי מה שהבנתי) נטשו את האצטדיון.
משם ועד סוף המשחק כמעט ולא נשמע עידוד משם.
פעם ראשונה שאני זוכר ששער 13 מעודד יותר משער 11.

בכל מקרה אני לא שמעתי קללות גזעניות מאףיציע.

ויכסלפיש 7 באוגוסט 2013

שאלתי את סוזה לגבי מרגוליס במסיבת עיתונאים, ענה שרצה להוסיף שחקן מהיר להתקפה. מרגוליס נחשב מהיר אבל החילוף התברר כמחפיר ובעיקר הזיק למשחק. דור מיכה שינה מומנטום אבל מרגוליס ואייבינדר לא תרמו דבר

גיסנו 7 באוגוסט 2013

מרגוליס היה הימור. לפעמים הימורים לא מצליחים.

במצב המשחק שהיה זה יכול היה להתברר כהברקה בדיוק כמו שזה התברר ככשלון. החילוף של איינבינדר גם היה במקום. דור מיכה הלך לאיבוד באמצע. אחרי המחצית הראשונה המצויינת של טב"ח, יאקין חיזק את ההגנה בצד ימין וחנק את בן חיים שלא בא יותר לידי ביטוי. אז איינבינדר נכנס כדי לתפוס את האמצע (והיה לא מבריק אבל גם לא רע) ולשחרר את מיכה לאגף.

עד הדקה ה 37 לא היה אחד ביציע שלא אמר שצריך להוציא את זהבי, אחרי המשחק הגרוע בבאזל שבוע שעבר ו 2 איבודי כדור שהובילו לשערים (גם השער השלישי בא מהתקפה שיצאה אחרי איבוד כדור של זהבי באזור החצי). מרגע שכבש הוא השתחרר וכנראה שלא היה צריך להוציא אותו אלא את יצחקי, שחוץ מהבעיטה שהובילה לגול העצמי פשוט לא היה קיים.

יויו 7 באוגוסט 2013

המומנטום השתנה בגלל שני חילופים הגנתיים של יאקין שגמרו את המשחק, לא בגלל החילופים של סוזה.
לאחר החילופים האלה באזל עשתה למכבי בית ספר להגנה (יש יגידו בונקר).

טומי 7 באוגוסט 2013

לעבור כל יריבה?
קצת עלה לכם השתן לראש מהקאמבק הנאה לכל הדעות אולם יש לזכור כי השוויצרים כנראה כבר היו עם הראש במשחק הבא שלהם.
לגבי הליגה האירופאית הגרלה אכזרית נוספת עם קבוצה כמו קאזאן או כדומיה ישלח אותכם גם השנה לחפש ריגושים בעכו אשדוד וקרית שמונה, למרות שכאן כבר ככל הנראה יהיה לכם הרבה יותר קל

עמרי כהן 7 באוגוסט 2013

השוויצרים רעדו מפחד שהם הולכים להפסיד את המשחק, וגם המאמן הזחוח שלהם. גם אחרי הגול הראשון של מכבי ראו שהשוויצרים לא רגועים בכלל, ובאים בטענות אחד לשני.
אחרי הגול השני זה כבר היה סחף אדיר שאי אפשר לעצור. הם הלכו לאיבוד לגמרי, עד כדי בונקר מוחלט שאפילו לא מנסה לעקוץ במתפרצות.
אל תגיד הראש במשחק הבא. הם קיבלו שלוש מתנות בלי שהם ממש ניסו לשחק (3 בעיטות למסגרת כל המשחק לפי הספירה שלי, כולל הפנדל), ובמשך רוב ההתמודדות הם ממש לא נראו כמו קבוצה בטוחה בעצמה שנמצאת עם הראש בשלב הבא.

ירקרק 7 באוגוסט 2013

זו לא קבוצה בסדר גודל של אקטובה
רעדו להם הביצים? חח הם ירדו לבונקר כדי להיות עם "ראש קטן" ולא להסתכן יותר מידי
אתה באמת חושבת שאם הם היו צריכים להבקיע גול, או שהמשחק לא היה מובטח להם מהקה ה30 הם היו משחקים בצורה הזו?

אוהדי מכבי אומרים שהיה חסר להם "כולה" 2 גולים כאילו שיחקו נגד הפועל עכו, קצת לחיות בסרט לא?

קירון בטון 7 באוגוסט 2013

לגבי הכיפה השחורה-
בבתי המשפט, העצירים מופעים עם כיפה שחורה, לא בשל חזרה בתשובה פתאומית מרגשת, אלא כי הם יודעים כי הם בדרך לכלא, והכיפה (משמע, אני יהודי שומר מצוות) מאפשר תנאים מסוימים בכלא, בלי קשר לאמונה שלך.

או בקיצור-
האיש הבין מראש מה פסק+ גזר הדין.

כריסטי ברטו 7 באוגוסט 2013

זה לא חדש, אגב. אבא שלי היה סטאז'ר בבית משפט השלום בירושלים בשנות השבעים, ומספר שגם אז כל העצירים והנידונים חבשו לפתע כיפה. פעם אחד הגיע לדיון איזה מוחמד, שנתפס פורץ לבתים. השופט החליט להסתלבט ושאל את מוחמד אם גם הוא במקרה לא חזר בתשובה לאחרונה. "לא", עונה לו מוחמד, "אבל אני משפץ בתי כנסת!"

טל בן יהודה 7 באוגוסט 2013

אני רק רוצה לציין שאני לא האוהד ש"האיץ בכולם ללכת אחריו הביתה". ;) אחרי השלישי, אבא שלי אכן אמר לי "בוא נלך", אבל אני את הלקח שלי למדתי.

נהניתי לקרוא ומסכים עם הכל. אתה נוגע בנקודה שהטור שלי (שצפוי להגיע בהמשך) מתעסק בו בהרחבה.

איציק 7 באוגוסט 2013

האם אתה הבחור עם הכיפה השחורה :-)

אריק החדש 7 באוגוסט 2013

גיל קראתי את הפוסט והסכמתי לכול מילה.
לא התיחסתי לנושא הכיפה אך דוקא התיחסותך לאריאל גרמה לי לחשוב שוב.
אינני מבין מדוע ציינתה את הכיפה וצבעה.
אם הסיבה היא להדגיש אלימות והתנהגות לא הולמת הרי שבמגרשי הכדורגל יש עוד עשרות רבות של דוגמאות וגרועות יותר של מגזרים
אחרים ואנשים פרטיים כולל בשערים שציינתה.
אם זה נובע מסלידה אישית שלך כלפי חובשי כיפות שחורות באשר הם
אזי ודאי שאריאל צודק .
בקיצור לטעמי מיותר לחלוטין.

גיל שלי 7 באוגוסט 2013

רק לשם הבהרה, אין לי סלידה מאף קבוצה, היתה לי סלידה גדולה מאוד מהאיש הזה, כבר כתבתי, בדיעבד כנראה אריאל צדק (כרגיל) ועדיף היה לא לאזכר עובדה זו

שלום 7 באוגוסט 2013

הכדורגל הישראלי כרגיל עושה בושות

בכדורסל המצרים והשוויצרים היו מקבלים מאיתנו בראש !!!!

שי 7 באוגוסט 2013

איזה "תעברו כל קבוצה" ? יש לכם, לאוהדי מכבי את האופי שאחרי שלקחתם אליפות שנה אחת, אתם יכולים אפילו על ריאל וברצלונה. תרגעו מהר מהר. תגיע לפה טוטנהאם או פיורנטינה ותפתח אתכן. ואז נראה אותך, כותב הבלוג שוכח את מה שכתב רק לפני שבועיים-שלוש. קצת צניעות. אני אמנם לא אוהד הפועל, אבל קודם תעשו משהו באירופה כמוהם ורק אחר כך תדברו.

מרכוס אורליוס 7 באוגוסט 2013

אמת ויציב.

טומי 7 באוגוסט 2013

צודק לגמרי
בארץ מתמחים בלפזר צקים ללא קבלות

עמרי כהן 7 באוגוסט 2013

בסיבוב הבא נקבל יריבה מאוד קשה ובלתי אפשרית, אבל אם תקרא שוב את הטור תשים לב שדובר על השנה הבאה.
בשנה הבאה, אם לא יהיו הפתעות כמו בקיץ הזה, מכבי תמשיך עם רצף מקצועי הרבה יותר חלק. בתקווה שלא יהיו מהמורות כמו עזיבה של כל הצוות המקצועי. לסגל הנוכחי יהיה נסיון וכוח, והידיעה שדקות כמו שהיו אתמול בבלומפילד יכולות להרתיע כל קבוצה.
אז זה לא קשור לצניעות.

סחבק 7 באוגוסט 2013

גיבוב של שטויות. אם לא תעלו השנה לשלב הבתים בליגה האירופית ותצברו קצת נקודות דירוג, גם בשנה הבאה תוגרלו מול קבצה חזקה מכם כבר בסיבוב השלישי. פלטיני שינה את השיטה אבל זה עדיין לא אומר שתגרילו את שטורם גראץ בדרך לשלב הבתים בצ'מפיונס. היה חסר לכם הרבה יותר מגרוש ללירה כדי להגיע לפליאוף. מה גורם לך לחושב שבשנה הבאה כל מה שצריך זה עוד קצת מזל ותהיו בבתים?

JOSH 7 באוגוסט 2013

נקבל יריבה קשה, אבל (כך אני מקווה) לא את הקשה ביותר.
מול כל מדורגת פרט לבאזל וסלטיק מכבי הייתה עוברת דיי בוודאות, ואני מרשה לעצמי לומר את זה בביטחון.

אורן 7 באוגוסט 2013

בטוטנהאם מאד מוטרדים משרן ייני.לא ישנים בלילות.

תולעת 7 באוגוסט 2013

מה שבטוח שהקוונים באנגליה זוכרים היטב את יואב זיו וזה באמת מדיר שינה מעיניהם.

פאןפאן 7 באוגוסט 2013

LIKE :)

ירקרק 7 באוגוסט 2013

חשבתי שהמשחק נגד פריז נתן לכם את הניסיון הזה לא?
אה רגע, בעצם גם המשחק הזה היה בגארביג' טיים…
זה נשמע כאילו אני מנסה להתריס אבל לאחר אליפות אחת האף עלה קצת יתר מידי גבוהה

אתם לא צריכים ניסיון, אתם צריכים זרים ברמה הרבה יותר גבוהה

Nativ 7 באוגוסט 2013

הדבר הכי חשוב שמכבי צריכה לקוות לו עכשיו זה הגרלה סבירה, (יש 5-6 קבוצות שלמכבי אין סיכוי לעבור, אבל יש עוד 10 שכן) אם היא לא מגיעה לבתים של הליגה האירופאית לא יעזור שום נסיון ושום המשכיות של הסגל הנוכחי. מכבי צריכה לצבור נקודות דירוג! וזה עושים בדר"כ דרך המפעל המשני.

גל 7 באוגוסט 2013

אני ישבתי בשער 13, וזה השער שהרים את כל הקהל, מה שהלך בשער 11 זה היה פשוט בזיון. אחרי הגול הראשון הם הורידו את התופים, הדגלים ופשוט הפסיקו לשיר ולדחוף את כולם. מה עוד שהיה שם מהומה שהזכירה שנים רעות של מכבי בה הקהל היה חצוי ופגע בקבוצה.
לסיכום, שנים שאני לא זוכר את בלומפילד עומד 90 דקות על הרגליים, כולל שער 2-4. ואווירה כזאת בהחלט יכולה לתרום להרתעה של מכבי מול כל קבוצה שתגיע לבלומפילד.

שדג 7 באוגוסט 2013

האבטחה לקחו את התופים והדגלים אחרי שהיה מריבה בין שתי הארגונים, אל תגיד דברים שאתה לא יודע !! בשער 11 כל הזמן ניסו להרים את הקהל , אבל בלי תופים קשה מאוד , ולמרות זאת היה עידוד מעולה !!

JOSH 7 באוגוסט 2013

כן אבל… כבר אין שני ארגונים. הם התאחדו.
זו הייתה מריבה עם המאבטחים שקצת תפסו תחת.

edgecator 7 באוגוסט 2013

אני חלילה לא מנסה להתגרות והפסבדו-קאמבק הזה היה באמת נפלא ומרגש (בלי ציניות), אבל אני לא מבין איך אתם כאוהדים רציונליים יכולים לטעון שיש לכם סיכוי ממשי מול טוטנהאם, פיורנטינה, שטוטגרט, סביליה ודומותיהן, בייחוד לאחר תצוגת נפל במשחק וחצי מול קבוצה שנופלת ברמתה מחלקן. ענווה מעולם לא הייתה מנת חלקם של אוהדי מכבי ת"א, אבל מה עם קצת מציאותיות?

שחר האדום 7 באוגוסט 2013

מכבי כאלה פח באירופה שהם מתרגשים מהפסדים מכובדים

קיש 7 באוגוסט 2013

קשקוש מוחלט.
כרגיל בגרמניה, מתעלמים מהעובדות ומציגים את מה שנוח. כמו בעונות הגלאקטיקוסים למיניהן, עם מכירות של 10,000 מנויים ומשחקים בסיבוב השני עם בקושי 2,485 צופים, חצי מהם עם חולצות שחורות, וכמו בהצהרות של "אלופת הקיץ" בעשרים השנים האחרונות.
הרי כמו שנכתב היום באחד הטורים, כבר אחרי הגול הראשון היה ברור שתישאר נציגה אחת בלבד עם שתי הופעות בליגת האלופות, מכבי.
אחרי חצי שעה – וזה טבעי לגמרי – השוויצרים הלכו לישון, כי היה להם חם, וכי הם חיכו כבר למקלחת ולמזגן בדיוטי.
אסור לשכוח גם שגרמניה "חזרה" למשחק בזכות שער עצמי די אומלל, שספק אם היה קורה בתוצאה של 0-0, למשל.
נ.ב.
כבר היה קאמבק אחד של קבוצה ישראלית מפיגור 3-0, והיא דווקא ניצחה ועלתה שלב.
תודה לך מכבי (חיפה), תודה לך סאלח, תודה לך באזל.
יאללה טוטנהאם!!!

תולעת 7 באוגוסט 2013

לדעתי סוזה ראה שההפתעה הראשונה שלו (כשעבר לשחק עם 3 בלמים) הצליחה והוא ניסה להפתיע גם בפעם השנייה עם חילוף כפול מתוזמן.
בן-חיים שהיה עייף מאד מהריצות על הקו (בגלל המשחק בשלושה בלמים) הוחלף למעשה במרגוליס, וזהבי שעיקר כוחו בהצטרפות להתקפה ופחות במסירה לעומק הוחלף במוסר מצוין כמו איינבינדר. החילופים היו בתזמון שונה (בפועל מרגוליס החליף את זהבי ואיינבינדר את בן חיים) כי סוזה ניסה להרוויח כמה דקות של הסתגלות שוויצרית. זה לא עבד אבל בזמן אמת זה היה ניסיון יפה. לא היינו עוברים גם עם זהבי על המגרש.

תולעת 7 באוגוסט 2013

לא התכוונתי להגיב לקיש כמובן אלא תגובה נפרדת.
פשוט בדיוק צחקתי מהמשפט "מתעלמים מהעובדות ומציגים מה שנוח" ו-9 שורות אח"כ להזכיר קאמבק אדיר מול קבוצה מקזחסטן תוך השוואה לקבוצה שוויצרית.

edgecator 7 באוגוסט 2013

וזה אגב פוסט שמשווה בין קבוצה ישראלית לקבוצות אנגליות, איטלקיות, גרמניות וספרדיות. באמת מצחיק.

טל בן יהודה 7 באוגוסט 2013

וואו, כמה התגעגעתי לכל הירוקים…
למעשה לא שמענו מהם מאז המשחק מול רמת השרון.

טוב נו, היה ברור שהם ייצאו בהמוניהם מתי שהוא מהחורים.
אל תדאגו, עוד מעט ואתם כבר חוזרים פנימה…

תולעת 7 באוגוסט 2013

איפה ראית השוואה?

edgecator 7 באוגוסט 2013

איה (נכון?) – להבנתי, השורה התחתונה של הפוסט והמסקנה של אוהדי מכבי ת"א היא ש"מכבי תוכל להתמודד עם כל יריבה". רוצה לומר, "אנחנו לא נחותים משמעותית מטוטנהאם, פיורנטינה וסביליה ויש לנו סיכוי ממשי מולן". הנה ההשוואה.

טל – חיפשתי וחיפשתי, ולא מצאתי מילה בשפה העברית שלוכדת הן את המשמעות של "אירוניה" והן את זו של "חוסר מודעות עצמית". אם תמצא תודיע לי, כי נראה לי שזו תהיה המילה שתתאר בצורה המיטיבה הצהרות של אוהדי מכבי ת"א על כך שאוהדי מכבי חיפה הם שיצאו מהחורים.

תולעת 7 באוגוסט 2013

זו לא השוואה אלא חלומות (באספמיה). להגיד "כבר היה קאמבק אחד של קבוצה ישראלית מפיגור 3-0, והיא דווקא ניצחה ועלתה שלב" כשאני מניחה שהוא מתכוון לקאמבק האדיר של חיפה מול קבוצה קזחית בהתייחס למשחק אתמול בו מכבי חזרה מול קבוצה שוויצרית – זו השוואה.

אגב חוסר מודעות עצמית –
בינואר 2013 החיפאי "אלי הירוק" כתב בתגובה לאחד הפוסטים של טל:
"… אם נורא מתחשק לך להאמין שדוקא השנה הסטרולים שלכם יגדלו ביצים – שיהיה לך לבריאות. אבל לפי דעתי אנחנו רואים שוב את אותו הסרט וזה לא משנה אם קוראים לגיבורים שלך דרור מיכה ולוגסי במקום שבלול וביטון.
עם כל הדיבורים על ברצלונה, שורה תחתונה יש לכם קבוצה של ילדות + חיזוק דרג ב' מקפריסין + סוסים מתים כמו קולאוטי, אלברמן ויואב זיו . זה טוב בשביל להסתלבט על מיץ', לא בשביל להוציא בכח את האליפות מגברים כמו קטן וקינן או וורמוט וטועמה."

יומיים (ינואר 2013, כן?) אחר כך כתב המשתמש GA02:
"העונה נגמרה? למיטב הבנתי עוד לא. מארק מיי וורדס אמיגו.קטן גם יקבל צלחת וגם יניף גביע"

נדמה לי שזו תכונה חוצת מגזרים וצבעים והכרחית במידה מסוימת לאוהדי כדורגל.

שלו 7 באוגוסט 2013

לא זכרתי שחיפה הופיע פעמיים בליגת האלופות,
מתי הייתה הפעם השנייה?

קיש 7 באוגוסט 2013

אם הכוונה היא שבפעם השנייה חיפה לא באמת "הופיעה", אלא בעיקר הייתה שם במקרה… אני מסכים לגמרי, ובכל זאת.
edgecator – תודה לך, זו באמת הזיה לקרוא אוהדים גרמניים אומרים על אחרים שהם "יצאו מהחורים"…
ולכל הצהובים – ההשוואה שלי נעשתה אך ורק לגבי התוצאה, לא לגבי הקבוצה היריבה. חיפה ניצחה, אתם לא. חיפה עברה שלב, אתם לא. שבו בשקט.

תולעת 7 באוגוסט 2013

כשאתה כותב "גרמנים" ביחס לאוהדי מכבי למה אתה מתכוון? לנאצים? למה אתה לא כותב את זה בפירוש?

udi 7 באוגוסט 2013

"גרמנים" זה כינוי ידוע של מכבי ת"א כבר הרבה מאוד שנים. לא שאני מצדיק את זה, אבל זה מה שנדבק…

תולעת 7 באוגוסט 2013

לממציאי הכינוי דווקא אין בעיה לקרוא לאוהדי מכבי "נאצים".

קיש 7 באוגוסט 2013

לא, אני לא מתכוון לנאצים, ואם הייתי מתכוון, הייתי כותב.
בוודאי שלא אני המצאתי את הכינוי, לא "גרמנים" ובטח שלא "נאצים", אבל דווקא הכינוי הראשון, אני מוצא אותו מתאים ביותר, הן לאוהדים והן לקבוצה/מועדון.

תולעת 7 באוגוסט 2013

באיזה מובן?

שלו 7 באוגוסט 2013

קיש – אני לא כותב נגד חיפה כי אין לי שום דבר נגדם,
אני חושב שלקרוא למשהו גרמני זה לא לרמה של האתר הזה.
אני מבין שיש לך את הצורך לרדת על מכבי כי היא עפה אתמול,
תתאמץ קצת ויצא לך משהו יותר איכותי,
לדעתי הכינויים האלה והדרך שחלק מהאנשים כאן מגיבים מביישים בעיקר את עצמם.
אם אתה לא מסוגל להתעלות מעל עצמך ולנהל דיון תרבותי, לא אני אסתום לך את זכות הביטוי, אבל לא אשתף אתך פעולה.
אני חושב שגם איה שהיא לפחות עשר דרגות מעלי בהבנה שלה לא צריכה להגיב לרמה כל כך נמוכה של דיון.
למרות שבתגובותיה היא מראה את הפער בינה לבינך.

שוב לא מצער אותי שאוהדי חיפה / הפועל / בית"ר שמחים על הדחת מכבי, זה נורמלי.
סגנון הביטוי הוא מהנמוכים ביותר פה באתר, שהיה פעם (ובמרבית הזמן, גם היום) "שמורת טבע", והייתי רוצה לראות אותו נשאר כזה.

קיש 7 באוגוסט 2013

אני מתנצל מעמקי נשמתי באם שפתי ו/או תגובותיי אינן הולמות את האכסניה המכובדת הנקראת בפי כל "דה באזר".
לא יודע מי זו איה, אבל היא מצטיירת ככוהנת כדורגל גדולה וידועה, ומעתה ואילך אשתה בצימאון כל מילה מתגובותיה המושכלות.
בנושא אחד אין ביננו כל מחלוקת, והוא כי פועם בי צורך עז "לרדת" על הגרמנים על כך שהם כל כך נפוחים מחשיבות עצמית, ובכל זאת מצאו עצמם מחוץ לאירופה (האמיתית) וככל הנראה (ב"ה, וההגרלה, והדירוג) גם מחוץ לאירופה השנייה.
Having say all that, אני באמת ובתמים לא חושב שלקרוא למישהו ו/או קבוצה של אנשים "גרמנים" זה כל כך נורא כמו שאתה מציג זאת.
כשלעצמי, הייתי מוכן עכשיו להחליף את הדרכון וללכת לגור בברלין.
פרט לכך, אינני מוצא בדרך התבטאותי כל פגם, ואודה לך באם תצביע על אחד כזה.
בידידות

תולעת 8 באוגוסט 2013

קיש, מה כל כך קשה להסביר באיזה מובן מכבי ואוהדיה "גרמנים"?

חורחן 7 באוגוסט 2013

אם אתה לא מבין שלומר למישהו גרמני זה לומר לו שהוא נאצי אז אתה או עובד עלינו או על עצמך

קיש 7 באוגוסט 2013

אם אתה לא מבין את ההבדל בין גרמני לנאצי, צר לי עבורך.

ירוק 7 באוגוסט 2013

קיש, שלו (ואיה) צודק מאה אחוז.

אני אוהד מכבי חיפה שרוף, ושמחתי (מאד) שמכבי ת"א הודחה אתמול, ואני לא מתנצל על כך.

אפשר גם ללעוג על השאיפות שלהם ועל ההישגים שלהם באירופה, ועל החשיבות העצמית, וכו' וכו' וכו'. לא חסר. אבל בשביל מה לקרוא להם "גרמנים"? זה אולי בסדר כהלצה פעם ב (אולי), אבל כשאתה קורא להם כל הזמן ככה – זה פשוט מגעיל. ותעשה לי טובה ואל תגיד שזה בגלל האיכות הבלתי מתפשרת וההקפדה על משמעת שלהם, או משהו כזה. זה כינוי גנאי, וזה מגעיל.

מה הבעיה לקרוא להם "הצהובים"?

JOSH 7 באוגוסט 2013

אתה משווה את באזל לאקטובה.
פרייסלס.

אורח 7 באוגוסט 2013

רצו כאן כמה הגזמות,
אין ספק שבאזל זו לא אקטובה, אלא קבוצה הרבה יותר חזקה.
אבל קל לשכוח (או להתעלם)מהעובדה שבגביעי אירופה, כשיש שני מפגשים הניצחון האמיתי הוא בסיכום של שניהם. מכבי תל אביב לא הייתה קרובה להדיח באזל – זה מה יש – ולכן לא היה פה קאמבק, וגם לא היה קאמבק אפילו אם בדרך נס מכבי תל אביב הייתה שמה את הרביעי, כי היא לא עברה. היו נקודות יפות ובאזל אכן עברו לבונקר, שזה מכובד, אבל לא הרבה מעבר.
מכבי חיפה נגד אקטובה אגב, השלימה את המהפך לפני דקה 60.
אז אוהדים צהובים רואים דבר אחד (היו שתי נגיחות קרובות לקראת הסיום), וירוקים רואים דבר אחר (שפרט לדברים מקריים מכבי ת"א סיימה לאיים על השער בדקה 60 בערך, ובעיטה כמו של ראדי שנכנסת פנימה גם נכנסת להגדרה של פוקס).

בנוגע לדברים של תולעת – אכן היו כמה אוהדים ירוקים שבאו עם יציאות הזויות ולא קשורות. בצד הצהוב של המתרס הזה אמירות כאלה הרבה יותר מייצגות את האוכלוסיה…

חדש בשכונה 7 באוגוסט 2013

היה נדמה לי שמי שכותב פה צריך להיות עם רמת יושרה מינימלית. אקטובה ברמה של באזל????? הרי גם אתה לא זוכר אפילו מאיזה חור היא הגיעה, האקטובה שלך. אה, וכל הקמבק התחיל מגול עצמי אומלל…אז ככה, מי שמתיימר להתמצא בספורט מבין מה זה מומנטום ואתה טוען שמפה התחיל שלנו. נכון. ומה עם המומנטום השלילי שהיה במשחק, שאם לא היינו נכנסים אליו, יש מצב שלא היינו נזקקים למומנטום חיובי כדי להשוות ולאיים על ההעפלה שלהם?? את זה שכחת. ומה גרם למומנטום השלילי? פנדל גבולי ברמה שנזרקת אחת לעשרים. אז אתה שמח היום ומברך את סלאח וכו׳. אומר רק לאוהדי חיפה תרימו את הראש ותהיו שם כשמכבי תמעד….

כחולה צהובה 7 באוגוסט 2013

יש לנו קבוצה
לקח זמן והרבה סבלנות בשביל שמכבי תהיה גדולה על הליגה, אבל זה הגיע, ככה גם עם אירופה, סבלנות.
אהבתי את ההתייחסות בטור לכתב נ.צ. שככל הנראה לוקה באימפוטנציה ומשתמש במילה האהובה על העיתונאים "גורמים / שחקנים" בלי להגיד שם אחד של שחקן.

יש לנו קבוצה טובה ובכושר מעולה, שיחקנו הרבה יותר טוב מבאזל.
החומר שיש כרגע מספיק לאליפות בליגה, ויותר מזה, המנטליות… המנטליות של הקבוצה היא הבשורה הגדולה, מה זה פיגור של 3? ממשיכים הלאה!

בסוף נהיה שם. סבלנות.

אדם 7 באוגוסט 2013

אז אם אני רוצה לצטט אותך מתישהו בעתיד הנראה לעין מכבי תהיה גדולה על אירופה?
איך אני אוהב אוהדי מכבי, זה לעולם לא יימאס!

צהובה 7 באוגוסט 2013

דמגוג חביב אתה :)

B. Goren 7 באוגוסט 2013

מכבי לא אמורה לספוג 3 שערים במשחק, בודאי לא נגד קבוצה כמו באזל ואני לא מזלזל בהם. אני מחכה לרגע שבו יבין סוזה שדור מיכה צריך לפתוח ולא להיכנס במצבי מצוקה ולשנות מומנטום.

חנן 7 באוגוסט 2013

אוי אוהדי מכבי. יש משהו מכמיר לב כבר בשכנוע העצמי העמוק שאם הייתם טובים למשך עונה אחת אין ספק שבזו שאחריה אתם לוקחים אליפות, ורק צריך להתכונן כמו שצריך למוקדמות ליגת האלופות בשנה הבאה.
mark my words:
אתם לא לוקחים אליפות השנה.

לחנן 7 באוגוסט 2013

אופטימיים חיים יותר.
ואתם? לנצח בצילנו

adam 7 באוגוסט 2013

היהירות שלכם לנצח תאפיין אותכם.היא שתתקע אותכם בצל של עצמכם.
עוד לא בחנתם קבוצות כמו טוטנהם או שטוטגארט וישר הצבתם אותם כמו קונוסים בדרך לשלב הבא.
אין שום הבדל בין הקבוצות הטובות של מכבי ת"א לאלו של היום בגלל שלכולם יש את הדפקט המנטלי שמושרש גם בקהל.מדובר על לתת כבוד ליריב יא נבלות.

רומן 7 באוגוסט 2013

+1

תולעת 7 באוגוסט 2013

בהמשך לדברים שכתבתי למעלה, הנה עוד כמה ציטוטים מינואר, הכל בתגובות לפוסטים של טל:
אלי הירוק כתב:
"הכל נכון.
אבל אם מכבי לא היתה בלוף היא היתה מנצחת אתמול. או את הדרבי. או את חיפה. או סתם לא מפסידה 5 משחקים מתחילת העונה.
העיקר שאתם מבסוטים מהסטייל האירופאי שלכם.
כמו שכבר חזיתי:
מקום שלישי ואוסקר בורח על המטוס הראשון לבלגיה."

וגם –
"אני מבסוט ממך טל. אתה חיובי.
אבל מה לעשות, היום אלישע חושף(שוב) את הבלוף שלכם. הפועל לפניכם, אנחנו מאחוריכם – ולכם יש את שירן ייני, דרור שבלול ועד כמה ילדות שלא ניצחו אף פעם דרבי.
אתם לפני קריסה."

והוסיף –

"…עשית לי את היום. וגם הוכחת כמה אתם חלשים ורכים מבפנים.
עכשיו אני בטוח שאפשר לשבור אותכם בפלי-אוף."

ג'ינו הירוק כתב:
"אתם בדיחה ותמיד תהיו, אל תשכחו שאתם פוגשים את חיפה, בית"ר והפועל עוד פעמיים כל אחת לפחות.

למעט ניצחון דחוק במחזור הפתיחה לא ניצחתם אף אחת מהן..

היידה שחצנים"

וגם –
"אני אספר לכם.. לראשונה מזה 8 שנים מכבי חיפה משחקת כדורגל שובה עין.. בין אם תקחו אליפות ובין אם לאו, אנחנו כבר המנצחים הגדולים של העונה הזאת, כל השאר זה רק בונוס..

אני מחכך ידיי בהנאה ויודע (כמו כולכם, חבורת פחדנים) שרועדות לכם הביידות מהפלייאוף..

מחכים לכם בקריה"

וGA02 כתב: ""אבל בקיצור זבש"ך!!! יניב יניף צלחת בסוף השנה!".

אפשר להמשיך עם ניתוחים פסיכולוגיים קבוצתיים עכשיו.

ירקרק 7 באוגוסט 2013

ההבדל, שאוהדי מכבי חיפה "הרוויחו" בזכות להגיב בצורה הזו
לקחת אליפות אחת ב10 שנים ואז לחיות בסרט שעם קצת ניסיון אתם הולכים להיות ברצלונה זה ממש, אבל ממש לחיות בסרט

אתם בהחלט ברמה אחת מעלינו(חיפה) ובכמה מעל הליגה
אבל מעניין מה יקרה כשתעופו מאירופה, יש לכם סגל של 22 שחקנים "בכירים" מעניין כמה זמן יקח לשחקנים להתמרמר/לעזוב

ועם כל הכסף הגדול, איזה זרים תל אביב הביאו? שנה אחר שנה קרוייף נכשל בהבאת זרים(שלא שיחקו בעבר בארץ)

תולעת 7 באוגוסט 2013

כמה אליפויות צריך לקחת כדי "להרוויח"? וממתי מתחילים לספור?
וכמה זרים מצוינים צריך להביא כדי להרוויח את הזכות לטעון אחרי 4 משחקים רשמיים שחואן פבלו, מאנה ומיטרוביץ' (שעדיין לא שיחקו) הם כישלון? ואיפה פריצה וקרלוס שיחקו בארץ לפני שהגיעו למכבי?

חדש בשכונה 7 באוגוסט 2013

אם אתה אדום או ירוק אתה טועה. אנחנו רואים בכם יריב, הבעיה היא שאתם רואים בנו אויב. ספר לנו מאיפה באה השנאה הזו.

אורן 7 באוגוסט 2013

כן לנצח בצילכם.חוגגים תיקו הירואי מול באז,לבזמן שהפועל מנצחת קבוצות באלופות כמו בנפיקה 3-0 ועושה תיקו בליון וחשה מאוכזבת,כובשת רביעיה בפריס סן זרמן(במזן אמת-לא כמו אצלכם).וחיפה מנצחת את מנצסטר ואת צסקא מוסקבה.אבל כולם לנצח בצילכם.כן ברור.
מוזר שאתמול לא נראו אף אוהדי מכבי חוגגים את התיקו בכיכר רבין.
ובארופה משקשקים מאתמול.חיים בסרט.גם אביבית בר זוהר חושבת שהיא זמרת.

רועי 7 באוגוסט 2013

מה שמוזר דווקא זה שלא נראו אוהדי הפועל בכיכר שחוגגים את התיקו.

אורן 7 באוגוסט 2013

אנחנו פשוט רגילים כבר להישגים שלכם בארופה.שוב תם קצת מתבלבלים בין מחלקת הכדורסל לכדורגל שלכם.
חשבנו אם לחגוג בכיכר אחרי ההפסד נגד סנטה קולומה,אבל התאפקנו כי ידענו שתלחמו כמו אריות בגומלין ותנצחו.אריות!

ההוא 7 באוגוסט 2013

עוד אחד שחי בסרט. אם תקבלו את טוטנהאם- אתם מסוגלים להם? או קבוצה מספרד, מאיטליה, מצרפת, מגרמניה, מפורטוגל? צאו מהסרט שלכם. אפסים הייתם אפסים נשארתם אפסים תהיו גם. אתם בקושי שווים סיבוב שני באירופה ואתם עוד אומרים- אחרי שעפתם (!!) שאתם מסוגלים להתמודד עם כל קבוצה? גם כזו שהיא חזקה יותר מזאת שהעיפה אתכם?? חיים בסרט קשה אתם.

שלו 7 באוגוסט 2013

איכשהו צורת ההתבטאות לא מוסיפה כבוד לטוענים טענות.
רק מעידות על הכותבים עצמם ולא דברים טובים.

edgecator 7 באוגוסט 2013

מעידות על הכותבים? אולי. אך מה לגבי התייחסות לטענות לגופן?

שלו 7 באוגוסט 2013

לאיזה טענות?
באזל קבוצה יותר טובה ממכבי.
ואם מכבי תעבור שלב בליגה האירופאית אני לא יודע,
יש קבוצות (מהליגות הבכירות) שמגיעות למוקדמות הליגה האירופית כי לא הצליחו להשיג מקום בצ'מפיונס והן רואות בזה טרדה לליגה, אז הן מעדיפות בתכנית האימונים לבנות סולם כזה שהשיא שלהן יהיה בסביבות פברואר ולכן יש את האפשרות שקבוצה פחות טובה תדיח אותן (והן גם לא תוזלנה דמעה על כך).
אם מכבי תנצח קבוצה כמו פיורנטינה (שזה נראה לי בלתי אפשרי) זה עדיין לא הופך אותה ליותר טובה ממנה.
לגבי הליגה בארץ, אליפות לוקחים במגרש ולא בדיבורים.
מכבי צריכה לעבוד קשה כל שבוע ולהזיע את הליגה הזאת כמו הקודמת.
אבל כאן היא לא קבוצה נחותה או איטית מול אף קבוצה.
יחסית לרמות הגבוהות של אירופה יש לה המון מה להשתפר, בליגה שלנו היא קבוצה לא רעה בכלל.

לגבי המשחק מול באזל אסור להתבלבל, הפסדנו אותו שם כשלא כבשנו שער חוץ, ושוב אין מה לעשות באזל קבוצה יותר טובה, נקודה.

רומן 7 באוגוסט 2013

בואו גם קצת נרגע מה"קאמבק" זה היה גארבג טיים מאוד מאוד ארוך.
זה יותר קל לשחק כשאתה יודע שהכל גמור, המרחק עד להעפלה היה מאוד מאוד רחוק

איצקו 7 באוגוסט 2013

אני לא מאמין שאף אחד לא אומר את זה בקול, אבל:
שום קבוצה ישראלית לא צריכה לחשוב על התמודדות בליגת האלופות בשנים הקרובות. גם תקציב של 120 מיליון לא מכסה את העובדה שמנטאלית ותשתיתית – אנחנו פשוט לא שם, אפילו לא בערך.
מה שכן צריך לקרות – זה שאיפה שלכל הקבוצות הבכירות להשיג ניקוד גבוה כמה שיותר, ולהגיע לשלבי-ההכרעה בליגה האירופית, לבנות רקורד ושם, ואולי אחרי כמה שנים לנסות ולעשות משהו בשלב הבתים בצ'מפיונס.

ולגבי האוהדים הצהובים, וואלאק – אני קוף ירוק, ואני חייב להגיד לכם – היכולות המדהימות של אוהדי מכבי ת"א להמשיך ולהתבלבל בין קבוצת הכדורסל שלהם למועדון הכדורגל שלהם היא מרשימה.
היכולת שלכם לחשוב שיש לכם "שם" באירופה היא מרשימה.
אפילו בכדורסל אף אחד חוץ מאוהדי הכדורסל (אין צורך לציין מספרים, עובדתית זה ספורט זניח באירופה) לא יודע מי זאת "מכבי".

דעו לכם שהטעות הכי גדולה שאתם חוזרים עליה כל הזמן לאורך השנים – זה שאתם מעצבנים אותנו. אנחנו אוהבים שאתם מעצבנים אותנו…
אתם ממשיכים ואומרים שלמכבי ת"א הכי הרבה "קהל", בעוד שכבר 15 שנה בכל הסקרים מראים שלמכבי חיפה הכי הרבה קהל.
אתם ממשיכים לספור אליפויות שנלקחו מול המשטרה הבריטית, ובשנים שבהן לכדורגל היה עוד שרוך ושלא המציאו את חוק הנבדל.

ובינתיים – במציאות:
מכבי חיפה עוברת לאיצטדיון שיעזור לה להכפיל את התקציב השנתי, למשוך זרים יותר איכותיים, וליצור (שוב) תקדים בכדורגל בארץ (איצטדיון מטורף, מוזיאון קבוצה, מועדון אוהדים מסודר וכו').
ההנהלה שפוייה מתמיד, עם מאמן רציני ומחובר למציאות ולא מנותק ומעופף כמו אלישע.
קבוצת הנוער ברמה אחת מעל כל השאר.

אז צהובים יקרים שלי – רק תמשיכו לעצבן אותנו, ככה אנחנו אוהבים אתכם.

שלו 7 באוגוסט 2013

מעניין שאלישע הביא לכם שתי אליפויות ורוני לוי שלוש ואתם בזים להם בכל במה אפשרית.

JOSH 7 באוגוסט 2013

שלוש נקודות:
1. את האליפות הראשונה לקחה מכבי כשכל הקבוצות הגדולות כבר היו קיימות.
2. חיפה לא תיצור שום תקדים במעבר לסמי עופר. סמי עופר אינו האצטדיון של מכבי חיפה, אלא אצטדיון עירוני שחיפה משכירה במשחקיה. הוא באופן ודאי יגדיל הוצאות (יותר כסף למשחק), אבל לא בטוח שיגדיל הכנסות, בטח לא יכפיל את התקציב. תקדים ייווצר בארץ כשיהיה כאן אצטדיון פרטי של קבוצה, וכיום נראה שאם זה יקרה, זה יקרה במכבי של גולדהאר.
3. הנוער של חיפה לא מעל כולם. הישגי מחלקות נוער לא מודדים בתארים (נראה שהסקת את המסקנה לנוכח הדאבל של קבוצת הנוער), אלא בהתפתחות השחקנים לבוגרת, בעוד התארים הם בונוס. אני מסכים שמחלקת הנוער של חיפה מצוינת, אבל מבחינה עבודה מקצועית זו של מכבי לא נופלת ממנה ואפילו טובה יותר.

Beni 7 באוגוסט 2013

עצוב שאתם מזלזלים באליפויות שלנו מזמן הבריטים ועדיין חוגגים מאה שנה לקיומכם – יש לע רעיון אולי תתחילו לספור מהקמת המדינה או יותר טוב מהרגע שבנאדם נהיה מאמן, לא מאמין לסקרים מה שכן אני אוהב עובדות מהשטח בעוד שמכבי תמיד מובילה את מכירות המנויים אתם מדשדשים מאחור גם אחרי עשור עם שש אליפויות,אז בקטע הזה קצת ריספקט, בקשר לזרים – יש זרים יותר איכותיים מפילאבסקי ואנדלובו?

רועי 7 באוגוסט 2013

איצטדיון שיעזור לה להכפיל את התקציב השנתי ? בינתיים ראיתי שחתכו את המחירים ליום חמישי כי מקווים שיגיעו 7000 צופים.

פאןפאן 7 באוגוסט 2013

אני יודע שזה יצרוב את המקלדת לחלק מהאוהדים הצהובים אבל חברים – קצת צניעות!
הפסדנו, זה כואב , ואירופה לא מחכה לנו.
אותי אישית מאוד מתסכל שכל ילד מנוזל יודע כבר 3 עונות שכל מה שאנחנו צריכים זה 2 מגינים נורמאליים ושום דבר לא קורה!
אנחנו לא יכולים לדעת איך תתנהל העונה הבאה עלינו לטובה, גם אצלנו ,כמו גם אצל היריבות שלנו, השתנו דברים.

לכל האוהדים של הירוקים והאדומים אני מציע להמתין עם הקונפטי וחגיגות אליפות אירופה והליגה.
מספר עובדות שיעזרו לכם לא להתבלבל:
א. עוד 3 חודשים שתראו את באזל נותנת הופעות בצ'מפיונס – אל תתנצלו בפני החבר המכביסט היחיד שלכם.
זה בסדר.
זו פשוט קבוצה טובה מדי עבורנו ומי שמבין כדורגל כבר יודע זאת.
ב. מסתמן כעת שנקבל הגרלה קטלנית גם לפני הבתים באירופה (עזות מצח של גיל לחשוב שקטן עלינו הפלייאוף של הליגה האירופית) – כשאתם תטחנו משחקים ב2 מסגרות אנחנו נתמקד שוב פעם רק בליגה…
ג. אם חיפה לא תביא חלוץ ברמה גבוהה ביותר – הם לא מסיימים גם מקום שני
ד. להפועל ייקח זמן מה עד שהם יתחברו (אם בכלל). זמן מה בפולטיקלי קורקט שווה כמה נקודות פור
בהצלחה מול אריות אירופה מלטביה ורומניה!

חדש בשכונה 7 באוגוסט 2013

נאה דרשת!!

edgecator 7 באוגוסט 2013

איה – חלומות באספמיה זה נחמד. אין שום דבר בלתי סביר באוהדים שרואים בדמיונם כיצד קבוצתם האהובה מנצחת ומדיחה יריב חזק ממנה. לפעמים זה אפילו מתממש. אבל מכאן ועד להכריז שהקבוצה הזו יכולה להתמודד מול קבוצות שחלקן טובות מזו שכבר דילגה מעליה בעצלתיים – והנקודה הזו תהיה תקפה גם לגבי פרשנות מקלה יותר של צמד המשחקים מול באזל – הדרך הרחוקה. כמובן שזו רק הצהרה הזויה אחת מיני רבות, וסלחי לי אם אני לא נובר בארכיונים כדי להדגים. אני בטוח שאת היית עדה ליותר הצהרות כאלו ממני.

ואם בארכיונים עסקינן, התגובות אותן הבאת כדוגמה לחוסר מודעות עצמית שלנו הירוקים לא עושות דבר מלבד להדגים את הצד השני של המטבע – אמונה מצד אוהדים כי הקבוצה היריבה תיכשל. גם זה לא בלתי סביר ומשותף לכל אוהדי הכדורגל, ובזה אני אכן מסכים איתך. אבל בעוד שאנחנו מתבססים על ההיסטוריה של 30 השנים האחרונות, אתם מתבססים על הגאווה המנופחת שלכם שמעולם לא תאמה למציאות.

edgecator 7 באוגוסט 2013

*הדרך ארוכה, כמובן

תולעת 7 באוגוסט 2013

מעניין, כמה אליפויות חיפה לקחה במירוץ צמוד אחרי שסגרה פער של 10 נקודות כשאוהדיה "התבססו" על ההיסטוריה בפנטזיות שלהם שהפער בפלייאוף יצטמצם ושמכבי היא זו ש"ירעדו לה הביצים" (למרות שהם "ילדות") מול ורמוט, טועמה, קינן וקטן "הגברים"?

edgecator 7 באוגוסט 2013

כנראה שלא הרבה. מאידך, כמה פעמים התמוטטה מכבי ת"א תחת הררי הציפיות שבנתה לעצמה?

אגב, למעט בתקופה הקצרה שבה הפער עמד על 5 נקודות, אני באופן אישי קיוויתי אך לא האמנתי שתאבדו את זה גם הפעם. ברור לי שמכבי ת"א היא מועמדת רצינית לזכות באליפות גם השנה (כמו שצריך להיות ברור לכל בר-דעת), אבל אני לא אתפלא אם העונה שלה תסתיים ללא אף תואר. הבעיה היא שאתם כן תתפלאו – הנה, אליפות אחת ושוב אתם לוקחים הכל כמובן מאליו. צר לי, אבל זה לא עולה בקנה אחד עם חלוקת הכוחות בכדורגל הישראלי של העשורים האחרונים.

תולעת 7 באוגוסט 2013

אני לא אתפלא אם לא נזכה באליפות למעשה אני חושבת שלא נזכה בה השנה. אני גם חושבת שלא צריכות להיות דרישות סף מציאותיות לאמונות, פנטזיות, חלומות והזיות של אוהדים. אוהדי חיפה לא שונים בכך מאוהדי מכבי למרות שהרטוריקה שבה השתמשו המגיבים הירוקים במכוון או שלא היא כזו, שכל אחד מהם מייצג רק את עצמו (השפוי והמציאותי כמובן) אבל כל אוהד מכבי שכתב כאן מייצג את כל האוהדים הצהובים, את המועדון ואת האגודה.

edgecator 7 באוגוסט 2013

לא מצאתי עדות לרטוריקה הזו, אלא אם התכוונת אליי. לי נראה שלכל קהל יש נטייה להתייחס לאוהדים בודדים של הקבוצה היריבה ככאלו שמייצגים עמדה קולקטיבית של המועדון במובנו הרחב. את המאפיינים הצהובים והאדומים, ככל שהם קיימים, לא קשה לזהות. ואת הירוקים? זה קצת יותר מאתגר. אולי זה נובע מהפריחה המאוחרת של המועדון, אולי לא.

בכל מקרה, נראה לי שמעגל הדיון פחות או יותר הושלם.

משה פרימו - ציון 3 7 באוגוסט 2013

למה את חושבת שלא נזכה בה השנה?

ranibe 7 באוגוסט 2013

פריצה ויצחקי נראו על הפנים בשני המשחקים מול בזל. אני במקום מונס דבור מחכה. תוך חודש הוא חלוץ פותח בהרכב (ביחד עם בן חיים).

דגש 7 באוגוסט 2013

אתה כותב את זה בעקבות הכתבה של ONE? אני לא הייתי בונה על זה שפני הדברים הם כאלה. הוא הרי היה בדרך חזרה להרכב הראשון ואחרי שהוא פתח מול ק"ש הוא כבש ובישל, היה אמור לפתוח בדרבי (שנגמר 2:0) ואז נפצע ומאז לא שיחק, (וביורו הצעירות היה פצוע ובקושי זז על המגרש) אבל בעיקרון הוא שחקן הרכב ראוי ואני לא רואה סיבה שזה ישתנה. בנוסף אני מאמין שבונים עליו כשחקן עתיד במועדון ורוצים לשמור על שחקני הבית ושהוא יודע את זה.

הוא אמנם לא היה בסגל במשחקים האחרונים, אבל הוא גם לא השתתף במשחקי האימון ויכול שסוזה היה צריך זמן כדי להכיר אותו יותר, או אולי רוצים להחזיר אותו בהדרגה ובאזל היא לא הקבוצה האופטימלית לשלב שחקנים שחוזרים מפציעה. (ברואה אולי מתאימה יותר)

וגם אם נגיד שאני טועה וסוזה מסיבה מפתיעה כלשהי חושב שאין לו מקום בסגל העונה, שחקן שבגיל 20 ב14 משחקי ליגה בהם פתח כבש 8 שערים (2 נוספים הוא כבש כשהצטרף כמחליף מול בית"ר) הוא שחקן שמכבי תעדיף לשמור ולהשאיל ולא תוותר עליו בקלות.

ranibe 8 באוגוסט 2013

בעיקר התכוונתי להתייחס לזה שהחלוצים היו על הפנים. מקווה שאתבדה אבל לא רואה יותר מידי ח'יר מהצמד הזה העונה.

דגש 9 באוגוסט 2013

נראה לי שתתבדה.
אי אפשר להסיק כלום משני משחקים. בטח שלא שני משחקים נגד באזל. בטח שלא על יצחקי שחדש בהרכב הזה של מכבי (פריצה, בן חיים ואלטמן לא היו פה בפעם הקודמת שהוא שיחק).

ז׳וטא 7 באוגוסט 2013

כל פעם שמכבי ת״א משחקת באירופה, אני חושב לעצמי שאני רוצה שיעברו, וכמה זה חשוב שקבוצות ישראליות יצליחו במפעלים האירופאים.
אבל ברגע שאני פותח את הטלוויזיה ורואה את המדים הצהובים כחולים האלה, כמו אינסטינקט, אני מוצא את עצמי תופס את הראש באכזבה אחרי כל החמצה של היריב וגם אחרי כל גול של הצהובים. הראש בקונפליקט עם הלב והלב מנצח.
רק אחרי שהמשחק נגמר הראש חוזר לתפקוד מלא ואז אני חושב בואנה איזה באסה שלא ניצחו והעלו את הדירוג של ישראל באירופה…ובאמת חבל.

רק שלא יקבלו את טוטנהאם כי אז לראש אין בכלל סיכוי :-) .

גיל שלי 7 באוגוסט 2013

עוד הבהרה חשובה, להתמודד אין פירושו בטוח נעבור. אני חושב שהתמודדנו בכבוד עם באזל, למיטב ידיעתי לא עברנו אותם.
עוד משהו קטן, אצלי כל שנה מכבי מועמדת לאליפות, והשנה היתה מועמדת לאליפות הצ'מפיונס ליג, למרות שהסיכויים לכך נפגעו משמעותית אתמול (ייתכן ובאזל ייפסלו לאור הצדעה במועל יד של אחד מאוהדיהם לפני המשחק, ואז מכבי עדין יכולה לזכות בגביע עם האוזנים)

רומן 7 באוגוסט 2013

איך התמודדתם בכבוד?!
המשחק נגמר בדקה 35?
חבל שכיבו את האור בבלומפילד, אחרת הייתם יכולים לחזור בלילה ובשקט בלי שאף אחד יפריע ולתת עוד שלישיה.

wazza 7 באוגוסט 2013

ראשית אני אוהד מכבי חיפה ומשחר ילדותי התרגלתי לשנוא את מכבי ת"א כדורגל וכדורסל, קשה לי להגיד שאני עצוב שהודחתם מליגת האלופות אבל אני מודה שהייתי אפילו בעדכם במשחק הזה גם הודות לסלאח ומעבר לזה מגיע לכם כבוד על דרך ההתנהלות שלכם בכללי וגם על המשחק עצמו, התמודדתם עם קבוצה טובה מכם ושיחקתם לא רע, טבעי שאתם מתלהבים מהאליפות שלקחתם וצריך לזכור שאף אוהד (כנראה) לא מייצג את כל הקהל של הקבוצה שלו.

חדש בשכונה 7 באוגוסט 2013

״״התרגלתי לשנוא את מכבי ת״א״ -הבעיה שהאמירה המכוערת הזאת מושרשת אצלכם בקהל ובמחלקות הנוער. לא מעט פעמים שמענו שחקנים שלכם מתבטאים שחינכו אותם לשנוא את מכבי ת״א. לא נעים לומר, אבל זה ממש מזכיר איזשהו צד במזרח התיכון…

יואב 8 באוגוסט 2013

חדש בשכונה,
לא צריך להיסחף. בסך הכל משעמם שם אז הם המציאו איזה יריבות מיתולוגית.
לא אמור להזיז לנו במיוחד. אנחנו מ כ ב י.

יואב 7 באוגוסט 2013

אחרי האכזבה של גראסהופרס מכבי יצאה לדאבל מפואר.
מצבה היום טוב יותר מכל בחינה.
כשאתה מאמין במערכת ולמערכת, אז הפסדים והדחות מקבלות את הפורפורציות הנכונות.
זאת הרי הרוטינה של מועדון כדורגל בריא, חזק ומתוקתק. ומכבי בדיוק שם.

רומן 7 באוגוסט 2013

נדמה לי שמתפתח פה איזה סוג של וויכוח לגבי איזה קבוצה ישראלית הצליחה יותר באירופה.
מכבי ת"א שלישית אחרי בית"ר ירושלים והפועל באר שבע בכמות ואיכות ההשפלות שהיא ספגה.
זה במסורת של המועדון לשקשק מפחד במשחקים גדולים, חלק מהדנא.
ושלא תטעו ותטעו, מכבי ת"א הושפלה אתמול, באזל הביסה את מכבי ת"א, המשחק נגמר בדקה ה35 משם זה היה עוד אימון שחרור בשביל השוויצרים.
מאז המשחק של בית"ר נגד קראקוב , שום קבוצה ישראלית לא הושפלה בצורה כזאת, אבל העיקר שעשית קאמבק..
מאחל לכם פתיחת עונה נהדרת, כדי שתוכלו לבוא לקרית אליעזר עם המון בטחון, חזה נפוח ומיטב התחפושות מכיכר המדינה , לקבל את התבוסה השנתית שלכם ולחזור חזרה הביתה למדינת ת"א.
ובבקשה אל תשלחו לנו גם שחקנים לנבחרת, אין לנו צורך באסיפת לוזרים שלכם.

גיסנו 7 באוגוסט 2013

העיקר שאתה ושכמותך מכתירים אותנו לאלופי הקיץ.

רובן ראיוס כבר נבחר לשחקן העונה ואבוחצירא כבר מלך השערים לא?

תולעת 8 באוגוסט 2013

תלוי ממתי סופרים.

יואב 8 באוגוסט 2013

תולעת לב לב לב

ירוק 7 באוגוסט 2013

אוי לא, אתה אוהד מכבי חיפה?

חשבתי ש"אלי הירוק" היה ההזוי היחיד.

בחייאת, קצת צניעות. אחרי שנביס אותם בקרית אליעזר, אתה מוזמן לחגוג בראש חוצות. עד אז – תעשה לי טובה ותפסיק עם השטויות.

כחולה 8 באוגוסט 2013

רומן, ברכות על כך ששברתם את שיא כמות המנויים של עצמכם, הגעתם ל-5000 מנויים, קהל נפלא אתם, פשוט נפלא

יואב 8 באוגוסט 2013

כחולה,
גדול!
כמעט כמו באר שבע…

שלו 8 באוגוסט 2013

אל תזרוק אבנים אם אתה חי בבית מזכוכית,
הספרה 0,
ושיא שלילי בהופעה בשלב הבתים של ליגת האלופות איכשהו לא נחשב להישג מכובד.

רומן 8 באוגוסט 2013

והשלישיות מול אולימפיקוס ומנצסטר יוניייטד?
רבע גמר גביע המחזיקות?
נצחנון על צ.ס.ק.א (!!) בגביע אופ"א.

ג'וני 8 באוגוסט 2013

רק בענף עלוב ופשוט כמו כדורגל קבוצה משוויץ יכולה לנצח קבוצה מישראל וזה אפילו לא יחשב כהפתעה .

גיסנו 8 באוגוסט 2013

כי ידוע ששוויץ היא מדינה ענייה ונחשלת בלי שום תרבות ספורט, או תרבות בכלל.

D! בארץ הקודש 8 באוגוסט 2013

היי עכשיו יש לנו את ג'וני, את האח התאום שלו שלום
וגם את רומן – שאומר יותר אבל לא הזוי פחות

יואב 8 באוגוסט 2013

היי, אבל לפחות הוא לומד לתואר שני. פחחח.

רומן 8 באוגוסט 2013

באמת פחחחח, חתיכת ליצן
מה מעשייך ביום יום?

יואב 8 באוגוסט 2013

לבוז למתנשאים שכמותך(ועוד מפאקינג חיפה!!??) שלא נותנים כבוד מינימלי לפוסטים מושקעים. אני ואפסי עוד תשמור לעצמך חסר מושג.

רומן 8 באוגוסט 2013

עברית שפה קשה?

יואב 8 באוגוסט 2013

דע לכבד פוסטים מושקעים(התולעת) וביקורת לא חייבת להיות מזלזלת.
יום טוב.

Comments closed