מכת ברק

לפספס פנדל בדקה האחרונה זה בהחלט מאכזב, אך לא מטריד

סוף המשחק, ערן זהבי, מי אם לא הוא, מוכשל ברחבה. השופט נזכר שפאול או יד ברחבה זה פנדל, רבע שעה קודם, יד קפריסאית שיחקה בכדור ברחבה, ללא תגובה מהשופט או מהעציץ שעמד על קו הרוחב שני מטר מההתרחשות. ערן זהבי קם לבעוט את הבעיטה, ברק יצחקי ניגש לדבר עמו. בקהל רחש לאחר המולת השמחה. כולם מתחננים ליצחקי שיוותר על הבעיטה לזהבי. הפור נפל, ברק יבעט. השקט בקהל ניבא את התוצאה, בעיטה חלשה לצד ימין של השוער, הדיפה, סוף משחק.

יש משהו בברק יצחקי שמעורר אנטגוניזם בקהל של מכבי. לא זכינו לראות ממנו תצוגות, הוא היה שותף לסבוטאז' נגד איווניר, זכינו באליפות בלעדיו, ולאחר שג'ורדי השתמש בשירותיו הטובים כדי להבהיר לכולם ובעיקר לאלירן עטר, מי הבוס, נהנינו מאוד מאלירן.

ברק יצחקי עוד לא מצא את עצמו בתוך הקבוצה הצהובה למרות הגול היפה בהונגריה. התפקוד של על הקו, לא מוצלח במיוחד. ייתכן ועוד ישתלב במערך, אך ייקח לו הרבה זמן לשכנע את הקהל הצהוב שהוא ראוי לאהדה, כפי שהקהל הירושלמי אהד אותו פעם.

*

מכבי שיחקה מול יריב שחיפש את ה0:0 בדומה לכתומים שבאו לבלומפילד לפני הפגרה. בניגוד להתחלה המוחצת לפני פגרת הנבחרת ויום כיפור, מכבי לא פתחה את המשחק בסערה. המערך של סוזה מאוד זהיר בפתיחת משחקים, ולא כל יום טל בן חיים יזכה לחגוג על עוז ראלי באחד על אחד. מכבי כן הצטיינה בסבלנות רבה, 30 הדקות האחרונות זכו לתגבור הילוך, התרבו מצבי הכיבוש ככל שהדקה ה90 התקרבה, ושוב הקהל הצהוב עמד בפני חגיגה של גול בדקה ה90. התגובות הישראליות של הילולה או ביזיון בהחלט לא מתאימות במקרה הזה. מכבי נראתה כמו קבוצה חזקה, שלא הפגינה את משחקה הטוב ביותר העונה, או אפילו קרוב לכך, אך עדין היתה קרובה הרבה יותר לנצחון מאשר להפסד.

*

הקפריסאים הם בהחלט לא מאריות אירופה, אך ככל הזכור לי, גם אנחנו טרם זכינו בצ'מפיונס ליג. מכבי היתה עדיפה ושלטה במשחק ללא עוררין לאורך כל 90 הדקות, והכתיבה למעשה את מהלך המשחק. החילופים של סוזה היו התקפיים, ובדומה לחילופים במשחקים קודמים, השינוי הטקטי שהגיע כתוצאה מהשינוי האנושי במגרש, הניב מצבי כיבוש ליד השער. העברת ערן זהבי לעמדה של ראדי, הביאה להרבה מבוכה בהגנה הקפריסאית. טל בן חיים עוד ילמד שכדאי לנסות למסור מדי פעם, לפעמים קשה לעבור את כל ההגנה בדרך לשער. דאבור זכה לדקות ראשונות משמעותיות, הפציעה של מאנה העלתה למגרש את עמרי בן הרוש, ולא הורגשה ירידה חזקה ברמה. העומק של מכבי מצדיק את עצמו, גם אם יש יותר רינונים בעיתונים ובאתרי האינטרנט. לא נראה לי שמישהו מתרגש מהרכלנים במכבי.

*

יום שני חיפה. גם אם ננצח שם, שום דבר לא יוכרע במשחק הזה. השטויות הרגילות כמו "יכולת כזו לא תספיק בחיפה", הן לא יותר משטויות. היכולת של מכבי לא צריכה להטריד את אוהדיה, מכבי ממשיכה להראות כמו קבוצה טובה ומאומנת, גם 18 יום אחרי המשחק הרשמי האחרון. עוד יום בהיסטוריה הצהובה המתהווה מול עינינו.

Lightning_hits_tree

עקרב נשאר עקרב - אורי קורט
מספרים. סיכום המשחק מול אלקמאר

70 Comments

אסף THE KOP 19 בספטמבר 2013

המשחק הזה עוד נחשב למשחק "הקל" של מכבי בבית.
אתם בצרות.

עידן א 20 בספטמבר 2013

אחרי העל האש של החג לא היה להם כוח לשחק ורק התחילה העונה לא כולם חדים (ע"ע יצחקי)

גיל שלי 19 בספטמבר 2013

חולק עליך כמו בהרבה נושאים אחרים. ממש לא בצרות, למרות שכנראה אכן נפגשנו ביריבה הקלה מבין השלוש

אסף THE KOP 19 בספטמבר 2013

אני מתכוון לצרות באירופה.
לא בליגה הישראלית.

אם מול החלשה מבין 3 האחרות מכבי השיג רק תיק"ו, בבית, מאיפה תביאו את הנקודות ?

ראיתי את המשחק, מכבי אכן שלטה, אבל כמו שאוהבים לקרוא לזה אצלנו זאת הייתה "שליטה אופטית", אתם בכלל לא סיכנתם את השער הקפריסאי.

גיל שלי 19 בספטמבר 2013

בחצי השעה הארונה בהחלט סיכנו את השער, אם כי הרבה פחות מאשר במשחקים קודמים העונה. אני לא משוכנע שנפגוש קבוצה הדומה ברמתה לבאזל בבית הזה, כך שלא נראה לי שיש סיבה לחשש, הכל עוד פתוח

אסף THE KOP 20 בספטמבר 2013

שיהיה לכם בהצלחה.
מתאים לי לראות אתכם מארחים את יונייטד בשלב הנוק-אאוט… (-:

גיל שלי 20 בספטמבר 2013

מסתבר שאנחנו יכולים להסכים :-)

red sox 20 בספטמבר 2013

מקרה כזה יאלץ אותי להיות בעד מנצ'סטר יונייטד לראשונה בחיי. אם ברק יצחקי הרחיק את מכבי היום מהאפשרות התיאורטית שזה יקרה, הוא ראוי לכל שבח.

דגש 20 בספטמבר 2013

אני לא מודאג אם נעלה או לא, קודם כל כי כמו שאמרתי אחרי באזל, זו לא אמורה להיות עונת השיא של מכבי באירופה, טוב שאנחנו באירופה בשביל שהשחקנים ישחקו מול קבוצות איכותיות יותר ממה שליגת העל מציעה ובשביל להעלות את הדרוג. לדעתי מכבי יותר טובה מאפואל, גם בבית וגם בחוץ ולמרות שהם הצליחו להשיג נקודה שלא הגיע להם, שישה משחקים אמורים לעשות יותר צדק בסופו של דבר.

מכבי, כשתתחבר יכולה עוד העונה להציג קבוצת דרג ב' לגיטימית באירופה. אם היא תעבור שלב או לא? לא כזה משנה.

אגב, נקודה שברקוביץ' העלה היא שלמכבי יהיה יותר קל בחוץ כי קבוצות פחות יתגוננו, אני חושב שזה נכון. נבדוק את זה מול בורדו.

דון נאפולי 20 בספטמבר 2013

פרקנקפורט יותר טובה מבאזל, לפחות ביכולת שהיא הציגה במפגשים נגד מכבי.

אלי 20 בספטמבר 2013

ומה עם הניצחון על צ'לסי…?

yaron 20 בספטמבר 2013

אסף,
סוף סוף יש במכבי צוות שמבין את המטרות וסדר העדיפויות בצורה נכונה, ואם היית מבין זאת גם אתה, לא הייתי קורא לזה צרות.
המטרה של מכבי תל אביב היא אליפות נוספת.
שלב הבתים באופ"א הוא הזדמנות מצויינת למכבי ולכל קבוצה ישראלית, ללמוד, לצבור נסיון, ואפילו להינות :-)
כששאלו את סוזה על העליה לשלב הבתים הוא אמר: "נשתדל להינות", וגם השבוע קיווה ל"ערב קסום" ואם אפשר גם לקחת נקודות.
סוף סוף לא מציבים את העלייה לשלב הבא כמטרה שאם לא תושג נראה בה כשלון, סוף סוף מבינים שבמפעל כזה הדרך היא המטרה, ולמכבי יש דרך.
כולנו יודעים (עד שהקבוצה שלנו מעורבת) איך משחקים באירופה – באחריות, ובנסיון לנצח בבית ולא להפסיד בחוץ. גם הקפריסאים יודעים את זה ובאו בנסיון לקחת נקודה. והמשחק של מכבי היה תגובה שקולה והגיונית לקפריסאים. לא עולים כולם בחמת זעם כי "חייבים למצח" ואז חוטפים גול במתפרצת, אלא ממשיכים בתוכנית שמאפשרת שליטה מוחלטת במשחק מתוך ידיעה שהמצבים יגיעו.
סוזה גם לא מרגיש מחוייב לעלות לכל משחק באירופה עם ההרכב החזק ביותר. יש לנו עומק, יש רוטציה, ואם צריך לנסות דברים חדשים, עדיף באירופה מאשר ביום שני בחיפה.
תקרא לזה צרות – הלוואי עלי הצרות האלה כל שנה. נהיניתי מהמשחק למרות האכזבה בסיום. אני בטוח שאהנה מהמשך ששלב הבתים גם אם נסיים במקום האחרון בבית, ואני בטוח שאם תהיה המשכיות בדרך אז בשנה הבאה נשחק יותר טוב, ואולי בעוד שנתיים נעבור לסיבוב השני. זה לא יהיה בגלל מזל זה יהיה בגלל שנהיה יותר טובים.
עד אז – המטרה היא אליפות המדינה! מטרה בלי סייגים, ובלי תירוצים – אם לא נזכה זאת תהיה אכזבה גדולה. לא באנו בשביל ללמוד (למרות שברור שללמוד ולהנות הם חלק חשוב מהתהליך), אלא במטרה למצח!
אני מרגיש שמכבי תל אביב מוכנה לאתגר ומצידי תקרא לזה שחצנות, אבל זה תלוי קודם כל בנו! אם נתנהל נכון, נשחק נכון, ונשמור על אווירה חיובית בחדר ההלבשה, האליפות שלנו.

טל 20 בספטמבר 2013

שמע, שאפו.
אמרת כל מה שצריך להגיד. כל מה שאמרת נכון.
אמנם הבית הוא בינינו משהו, אבל בהחלט המטרה היא לייצב את הספינה, להתחיל להחזיר את *הברק* שהיה ולהמשיך את מה שהתחלנו עונה שעברה.
בנתיים כל השאר זה בונוס.

תן לי אליפות נוספת השנה ואז נמשיך לרוץ כמו שצריך :)

אסף THE KOP 20 בספטמבר 2013

שיהיה לכם בהצלחה.
האתגר שלכם גדול, נראה אם תעמדו בו.

yaron 20 בספטמבר 2013

תודה אסף, הוא מאוד גדול, ענק!
יש כאן משהו מעבר למכבי תל אביב ואליפויות, יש כאן משהו שקשור לתרבות ספורט.
גם אני כאוהד מכבי, לומד על עצמי המון.
דוגמא: אני מת על יואב זיו! אני חושב שהוא מקצוען אמיתי ושחקן נשמה, ואני מאמין שהוא צריך להיות בסגל כשחקן ספסל.
א ב ל, אני יודע (ברמה של 100%) שקרויף וסוזה מתנהלים בצורה מקצועית לחלוטין! אם הוא לא בסגל, זה לא בגלל הסוכן/האבא/העיתונאי/החבר שלו, אלא פשוט בגלל שהמאמן חושב שכך צריך להיות.
וכן, אתמול כשמאנה נפצע דאגתי שזאת היתה שטות להוציא אותו מהסגל וכו וכו (אני הרי יודע יותר טוב מקרויף וסוזה…), אבל "גיליתי" שיש לנו את בן הרוש, ושהוא עבד מאוד קשה באימונים ושהוא מבין את השיטה ויכול להשתלב בכל רגע. "גיליתי" שיש לנו את מיטרוביץ שמוסיף לנו המון אופציות ועומק במרכז השדה, גיליתי שדור מיכה שחקן ענק, אבל לא מסוגל לשמור על יציבות במשך 90 דקות שניים שלושה משחקים בשבוע, ושזה בסדר, ושזה ידוע, ובטח לא נובע מהקפאריזות של סוסה או קרויף. וכן נשארתי גם אוהד שחושב שדאבור היה צריך להיכנס מוקדם יותר, ושיצחקי לא היה צריך לבעוט את הפנדל, אבל בינינו – קרויף וסוזה יודעים משהו על איך קובעים מי בועט פנדלים… אם הם חושבים שזאת החלטה של הקבוצה או אם הם יחליטו על בועט קבוע, אני בטוח שזאת תהיה החלטה מקצועית.

חדש בשכונה 20 בספטמבר 2013

צודק בכל מילה, למעט הבטחון המופרז לפיו הכל תלוי בנו בנושא האליפות, שכן יהיה מירוץ דו ראשי ולך תדע איזה אסים יישלפו בחלון של ינואר.

yaron 20 בספטמבר 2013

אני יודע שזה נשמע שחצני, ואני גם לא חושב שהאליפות בכיס שלנו…
זה שאני חושב שזה תלוי בנו, לא אומר שנעשה את חלקינו. אם נזלזל, או אם יהיו מחנות בחדר ההלבשה, יש מספיק קבוצות שינצלו את זה.
אבל כן, במידה ונהיה קבוצה מגובשת ומקצועית, שרעבה לעוד אליפות אני חושב שזה תלוי בנו יותר מאשר במה שיעשו המתמודדות האחרות

אריה 21 בספטמבר 2013

אפועל ניקוסיה זו קבוצה ששווה ברמתה למכבי חיפה ושקבוצה כזו עושה בונקר במשך 94 דקות אז קשה לכבוש.
מאמין שביום שני נגיע ליותר מצבים וגם נכבוש כי חיפה ישחקו פתוח

חדש בשכונה 20 בספטמבר 2013

ישבתי בשער שבע וגם היום אוהדים הרגיזו בקללות למיטרוביץ וסוזה ואחרים. וואלה, אין סיבה. נכון, מכבי לא היו מבריקים היום, לא הצליחו לפרוץ בונקר של קבוצה שמורכבת כמעט כולה מברזילאים, פורטוגזים וספרדים. לקבוצה זו יש ניסיון ובטחון של מי שעלה לפני שנתיים לרבע גמר האלופות. בקיצור, לא נראה עוד הגנה כזו השנה מול מכבי כי בורדו ופרנקפורט ישחקו יותר פתוח. בכל זאת מכבי לא הפסיקו לנסות. אם יכול כזו תספיק ביום שני? זה בכלל משחק אחר בו שני הצדדים ינסו לנצח.

גיל שלי 20 בספטמבר 2013

ישבתי בשער 7 למטה קרוב ל6 וכן הקללות מטריפות אותי. משתדל לא לקחת אותן ברצינות

מכביסט 20 בספטמבר 2013

פחחחי, כל המקללים בשער 7 אלה הטרמפיסטים שעד היום היו קונים כרטיס פעם בשנה ועכשיו פתאום עשו מנוי. סתם עושים פוזה של "אוהדים ותיקים" בשביל להרשים את היושבים מסביב…

אין מה להתרגש מהם, זה כאלה שבאים לכדורגל בשביל הפוזה שלהם, לא באמת איכפת להם מהקבוצה ובטח שהם לא מבינים בכדורגל.

אני יושב ב10-11 (וכן, גם ביציע שלי יש כאלה שהייתי שולח ישירות לשער 4-5 על מנטליות לוזרית או לטדי על מנטליות גזענית ומגעילה), אבל בפעמים שישבתי ביציעים 7-8 (נגד בני יהודה בחוץ וכדומה) אז ראיתי איזה "אוהדים" מקללים שם… חבל, סתם הורסים את האווירה ביציע שבפוטנציאל שלו יכול להיות חזק מאוד…

יואב 20 בספטמבר 2013

התיקו היום מחזק אצלי את התחושה-מכבי מאד חזקה. לא זוכר דומיננטיות כזאת במשחק אירופאי במסגרת הבתים(של מכבי).
ראדי בכושר קצת פחות טוב וזה בהחלט מאט את גלגלי המכונה. אני משוכנע שזה זמני.
ערן פשוט ענק. תמיד לוקח את הסיכון במסירת עומק, כך צריך לשחק.
אני שוכח לברק (את חטאי העבר) ונותן לו דף חלק. כך מועדון רציני צריך להתנהל.
אופטימיות אול אובר דה פלייס.

מכביסט ותיק 20 בספטמבר 2013

אם ינצלו במכבי את זהבי ובן חיים זאת תהיה מכבי מעולה. בן חיים שחקן גדול כשרון גדול.

מתן גילור 20 בספטמבר 2013

באות 2 קבוצות ישראליות. לא יותר מדי מוכשרות. מול קבוצות מדורגות מעליהן עם ניסיון אירופאי עשית יותר, ופשוט יושבות עליהן.
אפילו שהכדורים לא שרקו ליד הקורות, זה לא משנה. ואפילו אם שתיהן לא תעפילנה לשלב הבא זה לא משנה. כי בישראל, ידידי, יש 2 מועדונים שחושבים אירופה ומתנהלים אירופה. לא רק ברמת ההנהלה ו/או הצוות המקצועי, אלא הלכה למעשה על המגרש.
יש שיטה! את השיטה מיישים בין אם מדובר על ק"ש, בנ"ד, אפואל או אלקמאר. לפעמים זה מצליח יותר ולפעמים פחות.
אז פעם הבא שאומרים לכם שהמרחק בין ישראל לאירופה רק גדל, הפנו אותם לקלטות המשחקים מהיום.
יכול להיות שאני אופטימיסט חסר תקנה, אבל להערכתי תוך מספר שנים מועטות יש לנו 2 קבוצות שהן חברות די קבועות בשלבי הנוק-אאוט של הליגה האירופאית.

אלעד קאופמן 20 בספטמבר 2013

נורא מזכיר לי את מה שאמרו על הפועל ת"א לפני כמה שנים..
האמת הכואבת היא שלא משנה איזה קבוצה תקום פה, היא לא תצליח להחזיק מעמד יותר משנתיים-שלוש..

יואב 20 בספטמבר 2013

בוודאי שתצליח אם תנוהל נכון ,עינינני ומקצועי, אם תמשיך לייצר שחקני נוער טובים לבוגרת(המשכיות). אם תמשיך לספק הכנסות שיצמצמו את התלות.
ובקיצור-כל מה שקורה במכבי(פלוס כיסים עמוקים) וכל מה שמעולם לא היה בהפועל.

יניב - אדום עולה 20 בספטמבר 2013

״כל עוד תמשיך לספק הכנסות שיצמצמו את התלות״ .
רק לזכור שמכבי גם בשנה של מכירה יפה לצרפת ועליה לשלב בתים בכרטיס חופשי עדיין תלויה בבעלים שלה ב60 אחוז מהתקציב השנתי .
התלות היא מוחלטת .

yaron 20 בספטמבר 2013

זה נכון, אבל הוא לא משקיע במכבי בשביל לעשות כסף… הוא משקיע בשביל סיפוק אישי, ולכן אם יצליח לבנות כאן מועדון מקצועי עם קהל רב שיוכל להתמודד בכבוד על עלייה לשלבי פלייאוף במפעלים אירופאיים, ושיוכל להיות מועדון דומיננטי בליגה הישראלית, אני לא חושב שתהיה לו בעיה להמשיך.
אם יוכל להביא אלפי צופים בכל שבוע למגרשים ולתת להם חוויה ששוה את הכסף זה זה לא דבר שצריך לפסול.
כל המועדונים הגדולים באירופה נמצאים בחובות ותלויים בבעלים, מכבי לא שונה מהבחינה הזאת ממנצ'סטר סיטי לדוגמא.
אם אתה רוצה לבדוק את הנתונים החשובים באמת, תבדוק כמה כרטיסים מכבי תל אביב מכרה לפני שנתיים וכמה היא מוכרת השנה. תבדוק אם היא מסוגלת לקדם שחקנים למקומות טובים יותר באירופה, לא רק מבחינה כלכלית, אלא גם מבחינת ההכנה להם עוד לפני שם עוברים, תבדוק אם היא שולחת שחקנים לנבחרת. וכן, תבדוק גם אם היא לוקחת אליפויות וגביעים. לגולדהר יש סבלנות, לאו אני לא בטוח…

אסף THE KOP 20 בספטמבר 2013

אתה אופטימיסט חסר תקנה.

מתן גילור 20 בספטמבר 2013

בוא נאמר שהסיכוי שזה יקרה גדול אלפי מונים מהסיכוי שבית"ר ת"א תחזור לליגה הראשונה ;)

אסף THE KOP 20 בספטמבר 2013

זב גם נכון.
ביום שבית"ר ת"א יתפרקו זה יהיה יום עצוב-שמח מבחינתי.
עצוב, כי קבוצה שאני אוהד 35 שנה תיכחד.
שמח, כי ככה אני אוכל סוף-סוף להתנתק מהבדיחה שנקראת כדורגל ישראלי.

קורא 20 בספטמבר 2013

בעיניי האנטגוניזם לברק יצחקי, ואני מדבר בכלל בתור אוהד של קבוצה אחרת, נובע מהפער העצום בין היכולת האמיתית לבין הדימוי העצמי שלו. היה ברור לי שהוא הולך להחטיא את הפנדל, והיה ברור לי שאם זהבי יבעט זה ייכנס, ובכל זאת ברק יצחקי לקח את הבעיטה. יצחקי, למעט עונה מדהימה בבית"ר, כבר יותר משנתיים לא עושה עם עצמו דבר. כן, הכישרון נמצא שם, אבל משהו בחיווט לא עובד בסדר, לפחות בינתיים. כולי תקווה, גם בתור אוהד קבוצה יריבה, שזה יסתדר.

יניב - אדום עולה 20 בספטמבר 2013

קולאוטי שעשה בדיוק את אותה הדרך פורח בענק בקפריסין
מה זה אומר על הליגה הקפריסאית ועל יכולתה לנבא הצלחה ? די הרבה .
הליגה הקפריסאית בוודאי בשנתיים האחרונות סובלת מהמשבר הכלכלי העצום שם ולכן זה נראה טוב במספרים ואבל לא שווה הרבה .
גם אפועל ניקוסיה וגם ההצלחות הגדולות של הקבוצות האחרות במפעלים הבכירים לא משקפים את מצבה היום .
בקיצור ,את הקפריסאים צריך לקחת בערבון מוגבל .
נ.ב
הסיבה המרכזית שקרויף פה זה שהוא הבין שבאקלים הכלכלי הקפריסאי הנוכחי בישראל הוא יכול להצליח יותר .

yaron 21 בספטמבר 2013

קרויף הגיע למכבי לפני שהתפרץ המשבר בקפריסין. הסיבה העיקרית שהוא כאן היא מיץ' גולדהר, לא הכלכלה הישראלית…

yaron 21 בספטמבר 2013

קורא,
קח בחשבון שהעונה של יצחקי נראית בכלל לא רע בינתיים. אם הוא היה מבקיע את הפנדל הוא היה מלך וסוזה קוסם :-)
לשפוט את יצחקי בגלל החמצת פנדל זה מגוחך. הלו כולם! הוא בסך הכל החמיץ פנדל!
בגדול, אפשר גם לומר שהחילופים של סוזה (גם בהרכב וגם במשחק) היו נכונים ותרמו למשחק או שלפחות לא פגעו בו.
יצחקי הוא כשרון ענק עם בעיות אישיות כמו 90% מה"כוכבים" בארץ.
כל אחד בסגנונו שלו, אבל הוא לא שונה בהרבה מעטר או בוזגלו. עטר התאפס על עצמו לשנה אחת וראה מה גישה מקצוענית עושה למשחק שלו. בוזגלו קיבל סתירת לחי בבלגיה וחזר לב"ש לאלישע לוי שהוא המאמן המושלם בשבילו (בוזגלו צריך דמות אב), ושאיתו הוא פרח בעבר.
אני מאמין שלקרויף זה ברור, ושאם הוא החליט לתת לו עוד צ'אנס, זה שווה את זה. ברור לי גם שאם זה לא יעבוד, לקרויף לא תהיה שום בעיה לזרוק אותו בחזרה לקפריסין.

ג'וני 20 בספטמבר 2013

אין הבדל גדול בן מכבי ת"א לאפואל ניקוסיה
בסה"כ קבוצות בינוניות ומטה מליגות נחותות והתוצאות בהתאם.

הבעיה של מכבי ת"א דומה מאוד למכבי חיפה
זורקות מיליונים על שחקנים ישראלים בינונים וחוסכות על השחקנים זרים.
סליחה ,אבל אתה לא יכול להצליח באירופה עם שלד ישראלי בלבד !!!

אם אני יודע את זה למרות שאני לא מאמן אז ההנהלה של מכבי חיפה ות"א לא יודעות? או שפשוט הן לא בונות על אירופה כי במילא הן יודעות שהן לא יזכו בליגה האירופית.

לבנאדו יש את שחקן כמו עמאשה שהוא יותר טוב מכל החלוצים שלו אז למה לעשות דווקא ולא להודדות שטעית לגביו ולתת לו לשחק
הרי האדו של באנדו לא נותן לעמאשה לשחק כי אם יחזיק אותו הוא יצטרךף להסבער מה קרה אחרי שכבר החליט שהוא לא בסגל מבחינה מקצועית

זה שעמאשה לא בסגל זה לא מקצועי!!! בנאדו משלם על מחיר היהירות שלו.

ג'וני 20 בספטמבר 2013

אופסס..הרי האגו של בנאדו לא נותן לעמאשה לשחק כי אם יחזיר אותו הוא יצטרך להסביר

איתמר 20 בספטמבר 2013

אהבתי את הניתוח הסולידי. מסכים שלא כל מאורע הוא מחדל או פסטיבל.
שבת שלום.

מכביסט ותיק 20 בספטמבר 2013

הקהל של מכבי מתגלה בטינופיותו(הטיה נכונה של המילה?) הבלתי נגמרת. זה למעשה המשך של המשחק מול בני יהודה.
דור מיכה האליל החדש של הבבונים. הרי הבבונים צריכים איזה אליל. נמני עטר ועכשיו בכח מכתירים את מיכה. ומיכה נתן עוד משחק גרוע כשהוא פותח ב-11. סוזה כבר הבין את זה מזמן.
ואז מתחילים לצרוח תכניס תכניס. את מי? אז יצחקי נכנס וכולם מבסוטים. 0 תרומה במגרש. אם יצחקי לא היה נכנס אולי מישהו אחר היה בועט את הפנדל? אולי מישהו אחר מחמיץ. אבל הבבונים ביציע לא מרפים.
הקללות לסוזה משער 7-8 לא מטרידות. ממילא הן לא מגיעות לספסל. שימשיכו לצרוח הבבונים. הבעיה אלו הצרחות בשערים 2-13.

2 השחקנים הכי כשרונים במכבי טל בן חיים וזהבי. הראשון זוכה לביקורת על כל פעולה שלו. אתמול 2 מהלכים שעבר 3 שחקנים בכל מהלך. אבל הבבונים צורחים.

אפשר לחשוב שבעונה הקודמת מכבי נראתה כמו ברצלונה. אומנם כבשה יותר אבל ממש לא שחקה טוב יותר.

וכמובן אתמול עוד פעם הסרחונות בשער 11- אין מוסלמים/ערבים אין פיגועים. לוקח את הקבוצה הזאת מחזיר להם את המנוי ששלמו ואוסר עליהם להכנס למגרש

... 20 בספטמבר 2013

עובדות הן ממך והלאה. זהו המשחק הראשון שדור מיכה פותח בהרכב, והוא אגב היה טוב במחצית הראשונה ולא גרוע כמו שתיארת. בנוסף, רוב האוהדים אוהבים אותו, ילד טוב, שחקן מצוין וחכם, אוהד מילדות, צנוע ועובד על המגרש. לא רק הבבונים מ11, בפעם האחרונה שבדקתי אני יושבת ב8 ואני לא בבון. כשטל בן חיים לקח את הכדור הוא היה צריך למסור כי מה עוזר משחק בלי תכליתיות?
שיקחנו טוב יותר מכולם ועוד איך, כפועל היוצא מזה היא האליפות. ולגבי השיר שוב עובדה לא נכונה, כי בשיר שרים אין אדומים אין פיגועים, השיר נחשב גזעני בשל הוספת המילה מחבל לטועמה ( לא שיש רק ערבים מחבלים, הרי יש גם יהודים, אז מי פה הגזען?)
בקיצור הגיגי שטויות בלי טיפת אמת עובדתית.

אלכס 21 בספטמבר 2013

מסכים עם כל מילה
מכבי נראית כמו קבוצה למרות 12 אלף הפרשנים שכל אחד חושב שהוא יודע יותר מהמאמן
עוד נקודה אחת -בשנה שכברה מכבי בתקופה הזו נראתה פחות טוב
לוקח זמן להישתלב ולהיתחבר

גיל שלי 20 בספטמבר 2013

מכביסט ותיק – עברת את סף הסובלנות שלי בתגובתך האחרונה. ציונים לאינטילגנציה של מגיבים אחרים, זלזול בנשים, כל אלו לא עוברים אצלי. נא מתןאת סגנונך האלים,

תiמר 20 בספטמבר 2013

איפה בדיוק הוא זלזל בנשים?

גיל שלי 20 בספטמבר 2013

הוא צירף נשים וכדורגל ….
כל רוח התגובה היתה רוח אלימה ולא מתאימה בעיקר לאדם שמלין על "בבונים"

מכביסט ותיק 20 בספטמבר 2013

אמרתי כבר מצידי רק תאמרו לי לא לכתוב אעשה זאת בשמחה. הרי רק אדיוט כמוך (וכן אתה אדיוט נפוח) משאיר הודעה שלה שתומכת בצעקות ש- ערבים/מוסלמים אשמים בפיגועים. כמו שאמרתי בבונים יש ביציע וגם בבלוגים של היציע. אין חדש תחת התחת. אולי תתן לתולעת עם הניתוחים המרדימים לכתוב במקומך לפחות יהיה מצחיק לקרוא מישהו שחושב שהוא מבין בכדורגל.
לפחות הבבונית הזאת הייהת קוראת את התגובה לפני המחיקה כי זה שאתה קראת לא מזיז לי את קצה המיכה.

אלכס 21 בספטמבר 2013

נו די להיתממות אני יושב בשער 11 כבר 4 שנים והשירים והאמירות והלך הרוח היא -שונא ערבים שחורים וכו
גם כשמנצחים יש הרבה אוהדים שימשיכו לקלל את ראדי כי הוא ערבי
המפגן מול סלאח היה אחד המיפגנים הגיזעניים הכי רעים שראיתי (למרות שגם השחקן הוא מפגר לא קטן)

מכביסט ותיק 20 בספטמבר 2013

כותב הטור מסית נגד ברק יצחקי. קובע עובדות. מטיל האשמות. הרי כל דבר שנכתב אפשר לפרש כרצונו של איזה ליצן.

yaron 20 בספטמבר 2013

מכביסט,
למרות שברמה העקרונית אני מסכים עם חלק גדול מהנקודות, אני לא מבין מה אתה מנסה להשיג?
נניח (רק נניח) שגם כאן בדה באזר יש אידיוטים בבונים, מה תורמת ירידה שלך לרמה הזאת?
גם אני מתעב את הקללות, אבל לשבת במגרש בשקט ואז לקלל בחזרה (בבונים) בדה באזר לא יגרום לך להרגיש טוב יותר
אומרים שאם תתווכח עם אידיוט מספיק זמן באיזשהו שלב יהיה קשה מאוד להבדיל מבחוץ מי כאן האידיוט ומי לא…
אז בסופו של דבר אתה מצטרף ללהקה… אני ממש לא חושב שגיל אידיוט, אבל גם אם הייתי חושב כך לא הייתי מתבטא כמוך… כי מהצד כבר מתחיל להיות קשה להבחין מי זה מי :-)
יש גם צדדים חיוביים השנה – סוזה וקרויף לא מקשיבים לכל הרעש הזה… סוזה לא הכניס את יצחקי למשחק בגלל צעקות מהיציע…
והוא לא קובע את ההרכב לפי עיתונים…
אז הם צועקים. תמיד יצעקו, ויקללו, אני מקווה שעם הזמן פחות ופחות, אבל תודה לאל שהם לא קובעים, ושיש מספיק אוהדים טובים שקולם נשמע הרבה יותר חזק וברור אתמול. לפחות בטלוויזיה :-)

מכביסט ותיק 20 בספטמבר 2013

החמצת את מה שנמחק לכן קבלת חצי סיפור בחסות ובעריכת בעל הבית "הפמניסט". לכן אם תקרא מה שנמצא יצא שאני אדיוט. אם היית קורא גם את מה שנמחק היית חושב שאני לא אדיוט אלא רק פה מצחין. אני מעדיף את האחרון.

גיל שלי 20 בספטמבר 2013

מכביסט ותיק – תירגע לא יצאת אידיוט. מאחר וטרחת לספק לי את איבחונך המדויק על מצבי, אנסה לתרום לך את התובנה שלי בטרם אבקש ממך לא לטרוח ולהגיב בפוסטים שלי יותר.
אתה כמו הרבה אנשים אלימים פשוט פחדן. מתכסה בכינוי כדי שחס וחלילה לא תזוהה עם דבריך, ומשתמש בזירה כדי לנבל את פיך. אנשים פחדנים ואלימים הם מסכנים בעיני. אפשר לפתור את הבעיה באמצעות טיפול פסיכולוגי מעמיק, אם יהיה לך האומץ להתייצב מול השדים המניעים אותך.
אם אתה זקוק לטלפונים של טנשי מקצוע אשמח לעזור חך.
אתה מתבקש לא להשחית את זמנך במקום זה

yaron 20 בספטמבר 2013

קודם כל אני ממש לא חושב שאתה אדיוט. אני מסכים עם חלק גדול מהדברים שאתה אומר. אני גם לא חושב שהגעת לדרגת "פה מצחין".
סתם שואל ברצינות. מה המטרה?
כי אם זה להתנצח אז אתה מצליח יופי, אבל אם זה להעלות את רמת הדיון, או אפילו לא להעלות אלא סתם להשתתף מדי פעם בדיונים מעניינים, אז אתה מפספס… הייתי יכול להצטרף לדיון על הקהל ועל ברק יצחקי ולתת לך שם כתף :-)

ליבר 20 בספטמבר 2013

בפן המקצועי, מיטרוביץ שיחק לא רע בכלל. מנסה לדחוף קדימה כל הזמן. הוא בטח לא אשם בתיקו. בן הרוש גם היה לא רע. חייב לעבוד על הדיוק במסירה אבל הוא פיזי ומהיר וזו בהחלט התחלה טובה.
הבעיה הכי גדולה במכבי זה ראדי. הוא בכושר נוראי. שנה שעברה היה הברומטר והשנה הוא בינתיים לא בעניינים בכלל. אולי זה כי הוא לא מרגיש מסוזה את הבטחון שקיבל מאוסקר…
בעיה מדאיגה במיוחד זה הכושר הגופני. שנה שעברה היינו ברמה אחת מעל הליגה והשנה זה נראה הפוך. טב״ח גומר את הסוס אחרי מחצית, דור מיכה מחזיק רגל ויצחקי שמנמן. שיתחילו לעבוד ולהתאמן כמו שצריך! ממש מעצבן אותי לשמוע שעושים רק אימון אחד ביום. למה? שיבואו ויעשו גם אימון ערב. העיקר שיכנסו לכושר.
וכמה שעטר חסר… אין מי שישים גול. טב״ח ומיכה לא גולרים ויצחקי פשוט לא… אולי דאבור זה הפתרון למרות ששנה שעברה היה המחמיצן הכי גדול

מכביסט טירון 20 בספטמבר 2013

תחפש משחקים של מכבי מתחילת העונה שעברה. לא כושר גופני ולא נעליים. חכה עוד שניים שלושה מחזורים ואז נדבר.
בקשר לסקוררים, לא שכחת מישהו? אולי באירופה הוא קצת מתקשה, אבל בליגה פריצה רמה מעל כולם (no pun intended), ואני מאמין שטב"ח יצחקי ודאבור יכנסו קצת לפוקוס וישתפרו בהמשך. בקשר למיכה זה רק משחק ראשון שלו בהרכב העונה (נכון?) וצריך לתת לו עוד הזדמנויות, רק עדיף שלא מול היריבה הישירה שלנו לתואר. אפשר לחכות מחזור.

שגיא 20 בספטמבר 2013

גם בשנה שעברה הכושר הגופני הטוב ביחס לליגה בא לידי ביטוי רק מאמצע העונה והלאה.
מכבי פתחה שנה שעברה את העונה עם כדורגל הרבה פחות טוב ממה שהיא מציגה היום. העניין הוא שאז היה את עטר בכושר הבקעה טוב, אז זה חיפה על היכולת החלשה. השנה אין בנמצא שחקן בכושר הבקעה טוב. אבל זה יגיע עם הזמן. לפחות ההגנה מסודרת ויציבה ונראה שקשה מאד להבקיע נגד מכבי, בייחוד לקבוצות ישראליות.

העונה ראדי לא מקבל גיבוי מסוזה? אם אני לא טועה, הוא פתח בכל המשחקים, היה חלש בכולם והמשיך לפתוח בהרכב.
מעניין למה לא נותנים צ'אנס לאייבינדר וללוגסי. הייתי שמח לראות קצת מ"הפלפל" שיש לשניהם להציע

חדש בשכונה 20 בספטמבר 2013

אתה נשמע כמו איוב…הכל רע ויהיה עוד יותר…ראדי לא נראה בכושר נורא. בסה"כ אף אחד מאלה ששיחקו אתמול לא היה מעולה אבל גם אף אחד לא הבריק. הקבוצה עבדה תשעים דקות מול בונקר של שחקנים שברובם פורטוגזים או ברזילאים, יחסית טכניים ומאד פיזיים ולכן התקשתה להגיע למצבים. קורה. מיכה מתח שריר כי כבר שכח מתי שיחק משחק שלם ובוודאי באינטנסיביות הזו. לגבי החוסר ברגל מסיימת, יהיה בסדר בליגה, אין אמנם סורר בולט אבל יש לפחות חמישה עד שישה שחקנים שיכולים להבקיע בכל רגע נתון ודבור מבין הטבים שבהם.

ג'וני 20 בספטמבר 2013

הבעיה של מכבי ת"א הוא שהזרים שלה ברמה של השחקנים הישראלים וככה אי אפשר להצליח באירופה אפילו נגד קבוצת פח מקפריסין.

את ג'ורדי וסוזה הביאו רק בשביל להצליח באירופה ובנתיים הם בועטים בדלי
הכסף של גולדהאר הולך לשווא .

חנן 20 בספטמבר 2013

ב-2010 וב-2011 הפועל תל אביב הצליחה באירופה עם סגל שהיה בנוי על הישראלים שלה. הזרים היו תוספת כוח חשובה, אבל המרכז של הקבוצה היה ורמוט – שכטר – זהבי – נאתכו – בן סהר. אבל אל תתן לעובדות להפריע לך.

yaron 20 בספטמבר 2013

טעות, המרכז של הקבוצה היה אניימה ודה סילבה!
הם אלו שאיפשרו לקבוצה לשחק משוחרר ולהביא לידי ביטוי את הכשרון הרב של כל השחקנים שציינת.

חנן 20 בספטמבר 2013

אם קבוצה ישראלית זקוקה לשני זרים וחצי (טובים ככל שיהיו) כדי להיות ברמות הגבוהות של הכדורגל האירופי, כנראה שמצבו של הכדורגל הישראלי לא נורא כל כך.

yaron 21 בספטמבר 2013

חנן, אני מסכים לגמרי. כשיש קבוצה שמתנהלת בצורה מקצועית מספיק זמן, אנחנו לא כל כך רחוקים והמצב לא כל כך נורא.
ראינו את זה עם מכבי חיפה בשנים הטובות, ראינו את זה עם הפועל תל אביב, ולדעתי ראינו את זה עם מכבי תל אביב של קלינגר (אני לא נכנס לוויכוח מה נצחון על אייקס, ותיקו מול יובנטוס בבית שכולל גם את באיירן נחשב), למרות שבמקרה של קלינגר אין ספק שהמערכת הכניעה אותו ונכנסה לעשור נמני…
הבעיה היא המשכיות – בעלי הקבוצות, המאמנים והשחקנים הישראלים לא יודעים להתמודד עם הצלחה… השתן עולה מהר לראש, האגו יוצא משליטה, יש כאלה שנרדמים בשמירה, ויש כאלה שמרגישים שמיצו את עצמם.

אחד 20 בספטמבר 2013

יצחקי הוא לא הכוכב של הקבוצה . והעזבתו עשתה לקבוצה רק טוב. הוא מביא משהו רע איתו ולמעשה עובדתית אף פעם לא סיפק את הסחורה במכבי.
במצב כזה מצופה ממנו להתנהג בצניעות ובמקצועיות
הרי הוא גם לא כוכב גם ביכולת בינונית וגם עדין קר
שב בצד ותן לזהבי לבעוט.
לדעתי חובה למכור אותו ולהביא חלוץ קשר מהיר שלא תוקע את המשחק

גרי לנצנר 20 בספטמבר 2013

לכל המגיבים .יש לי לב צהוב כחול כבר משנות החמישים ואני עוקב בדבקות אחר כל פרסום הנוגע למכבי תל אביב בצימאון רב .הפסקתי ללכת למגרשים (גם בעצת אבי ז"ל ) בגלל האלימות המילולית והפיזית שחדרה למגרשי הכדורגל .להערכתי אם תופעת האלימות תעלם יבוא מספר רב יותר של צופים למגרשים וכולם ייצאו נשכרים גם הקבוצות ובעיקר הקהל ,ממש כמו באירופה .

חדש בשכונה 20 בספטמבר 2013

נדמה לי שמכבי די בכיוון הנכון בעניין זה אבל הפעולה צריכה להיות משולבת, ארוכת טווח וסבלנית, אף אם יהיו מהמורות בלאורך הדרך.
עיקרי התכנית הם כדלקמן:
עקביות בהימצאות בצמרת כתנאי בסיסי.
בניית איצטדיון ביתי של עשרים וחמישה אלף מקומות עם אפשרות הרחבה בהמשך.
קשר עם הקהילה הרחבה ועם המנויים.
מחירי כרטיסים סבירים.
התנהלות מקצועית שאיננה מושפעת מהרחוב כפי שהיה עד לפני העונה הקודמת.

מתוך כל אלה, רואים שיש ניצנים בכמה תנאים. הימצאות בצמרת, נקווה שנמשיך כמו עכשיו ולשנים. מחירי כרטיסים-אתמול ראיתי כי למי שאין מנוי, כרטיס לשער שבע עלה 175 ש״ח שזה די מטורף. לגבי ההתנהלות המקצועית והשקט סביב הקבוצה, אינני יודע מה מההדלפות נכון ומה לא, מה מומצא ע״י הכתב ומה לא, אבל זה צריך להיפסק, אם יבינו שאין לזה השפעה על הרוח הקבוצתית והמשמעת.
ברור שאווירה אלימה ביציעים אינן יכולה לבוא בחשבון ונדמה לי שככל שנראה יותר משפחות וילדים עם הורים ביציע האלימות לא תרים ראש וגם היום מצבנו בעניין טוב בהרבה מאצל אחרים.

שרון לוינסון 20 בספטמבר 2013

ההנהלה ממה שראיתי עוזרת לעמותת אחים לסמל {שהיא עמותה שתורמת לקהילה}

ג'וני 20 בספטמבר 2013

מכבי ת"א בכדורגל זה לא זה.
אפילו המקבילה שלה בכדוריד נראית הרבה יותר טוב ממנה .

כפיר 20 בספטמבר 2013

נהנתי לקרוא,
אכן מלא שטויות באתרי הספורט השונים,
מלבד הבאתו של מיטרוביץ' שכרגע נראה כמו עוד שחקן, שזה בסדר, אבל בסדר זה לא מספיק, לזר.
אם הוא מתעלה על היכולת של לוגסי,ספק, אם הוא מצדיק את הבאתו כזר? לא.
פרט לכך, אני מאוד מאמין בסגל ובהופעות הקבוצה, שעוד זקוקה לליטוש בהתקפה, עם הזמן תבוא החדות, אבל כרגע, בוא לא ניתן לעיתונים להשכיח מאיתנו דבר אחד.. מכבי של היום עשתה מהפך גדול מלפני שנתיים, ועל הופעה כזאת יכולנו רק לחלום אז.
וכמו שהוא אמר, הסגל לומד מהופעות כאלה, ואני מקווה שנשמור על היכולת בתוספת החדות שתשתפר בהמשך.

yaron 21 בספטמבר 2013

אני דווקא מאוד מרוצה מההופעה של מיטרוביץ'.
הוא בהחלט מתעלה מעל היכולת של לוגסי (בייחוד במשחקים כאלה), והוא נותן לנו עוד אופציות במרכז השדה. הוא יכול להחליף גם את ראדי וגם את אלברמן וזה לא מעט!

D! בארץ הקודש 21 בספטמבר 2013

לא יודע, לצערי לידי ביציע יש כאלו שמחבבים את יצחקי.
אני מוכן להשתתף עם צריך ולשים, נגיד, עשרה שקלים בשביל לקנות לו לאפה ושלא יגיע יותא למשחקים.
אצטדיון שלם ידע שהוא יחמיץ. לפחות היו לו ביצים לבעוט. מגיע שחקן ווינר וגונב פנדל דקה 94 ומי בועט? הלוזר של הקבוצה?

מאנה היה חלש מאד. עמרי עשה רושם לא רע בכלל.
מיטרוביץ היה בסדר גמור אם כי הכניסה שלו נראית כאילו באה על חשבון ראדי ולא על חשבון אלברמן. ראדי הסתובב בלי קשר במגרש, לא קיבל כדורים ולא השתתף כמעט בניהול. חבל.
בן חיים שחקן שכונה. צר לי.גרוע יותר מעטר של נמני. יש עוד הרבה עבודה עד שהוא יהיה שווה משהו. הרבה מאד.
אני לא מסכים לגבי החילופים של סוזה. יותר מדי מאוחרים ולא בהכרח קשורים. ולא בפעם הראשונה העונה.

אני מסכים עם מי שאמר למעלה שאלו היו נקודות שחייבים לקחת. בבית מול הקבוצה החלשה ביותר.

D! בארץ הקודש 21 בספטמבר 2013

אם צריך
יותא=יותר

עכו"ם 22 בספטמבר 2013

אני לא בטוח שאתם צודקים לגבי בן חיים, אני חושב שהוא יכול להפתיע את כולם. אם הוא יאמין במאמן אני מניח שניתן לשפר את קבלת ההחלטות שלו, כשרון יש לו בסיטונות.. הוא רק צריך להאמין שלפעמים לעשות פעולה אפורה על חשבון כיבוש מרשים יותר סקאוטים (ואוהדים, תזכרו את הירידה להגנה של עטר שנה שעברה)
בן הרוש גם נראה כמו פתרון לא רע (בהנחה והוא יצליח למסור טיפה יותר חלש ממה שמסיקה היה בועט…), ייני נפלא בהגנה, כמעט כל משחק כשיש מתפרצת של היריבה החור הוא בצד שמאל של מכבי (או לפחות כך נדמה לי).
אני אסיים במילות הרגעה לחוד של מכבי מפרי עטו של הבלשן הנודע וחוקר כתבי שייקספיר- מר שלומי ארבייטמן: "פאס פאס, איט'ס אה קאם."

Comments closed