יומן השביזות של הג'איינטס

יש גם עונות כאלה

לא משהו העונה הזאת, ממש לא. תופעה מאוד מעניינת השנה. הג'איינטס והסטילרס קורסות יחד, שתי קבוצות שהצטיינו בעשור האחרון. אטלנטה והרדסקינס פתחו חלש, בקיצור, הפוטבול כמו הפוטבול מאמין ברוטציה של סוסה.

*

הכשלון הגדול ביותר של הג'איינטס השנה הנו כשלון מבני. הפילוסופיה של הג'איינטס מאמינה בהשקעה בקווים הקדמיים. ישנה אמונה פחות בקו האמצע בהגנה (ליינבקרס). החולשה של הליינבקרס של הג'איינטס עדין לא הכריעה משחקים, כאן אין בעיה מבנית, קבלנו את מה שריס היה מוכן לשלם בשבילו. להיפך, אומנם במשחקים מול קרולינה ומול דנבר ניכרו הבקיעים במרכז השדה, משחק הריצה של היריבות אכן נעצר באופן יחסי לעונה שעברה, בזכות חיזוק האמצע של קו ההגנה הקדמי.

הבעיה העיקרית מצויה דווקא במקום בו הג'איינטס מאמינים בו. הקו ההתקפי של הג'איינטס הוא מהיקרים בליגה השנה. הקו ההתקפי של הג'איינטס הוא הבעיה מספר אחת של הקבוצה. אתמול הקו חסר שני שחקנים מרכזיים כמו סני ובאס, אך בקו בו מושקעים 30 מיליון דולר מתוך התקציב, אין בכך כדי לתרץ. יתרה מכך, החסימה לריצה היתה טובה יותר בהעדרם של שני שחקנים ותיקים אלה. הקריסה של סני ובאס לא הגיעה בהפתעה. סני עבר ניתוח בפגרה, כמו גם באס. באס אמנם נתן שישה עשר משחקים בעונה שעברה, אך לא ממש הותיר את חותמו. כהחתמה יקרה שהחליפה את שון אוהרה, מדובר בכשלון צורב.

*

המקום השני בו הג'איינטס נופלים השנה הוא בקו החשוב ביותר בפילוסופיית המשחק של הג'איינטס. זהו הקו הקדמי ההגנתי. האמצע של הקו שופר ללא היכר. אך שני הקצוות לא נותנים תפוקה. ג'י פי פי, לא התאושש עדין מהניתוח ביוני, קיוונוקה לא משחק הרבה במקומו, אך גם הוא לא מותיר חותם עז. ג'אסטין ט'ק ממשיך לסגת מעונה לעונה. בקיצור, הקו הקדמי לא מלחיץ את הקווטרבק היריב, והמחשבה שניתן לסחוט עוד עונה מהשחקנים הותיקים כמו טאק, סני, באס, התברר כהימור כושל. הג'איינטס הם מהקבוצות המבוגרות בליגה, אין עומק מאחורי השחקנים הותיקים, וכך גם הג'אינטס נראים.

ניו אורלינס קרסו בעונה שעברה, שם ניתן היה לתרץ את הקריסה בהשעייתו של שון פייטון. טום קופלין עדין מאמן בג'איינטס, אך לא די בכך כדי למנוע את הקריסה השנה. מתאם ההתקפה גילברייד ומתאם ההגנה פרי, לא הצליחו להתאים פילוסופיית משחק מתאימה, להרכב השחקנים המוגבל של הכחולים השנה. בינתים מדובר בעונה שהיא כשלון מערכתי.

*

איליי מאנינג לא מצליח להתגבר על הקשיים. הוא לא מרגיש בטוח עם הקו שלו, הוא מתעקש לגלות מחדש שניקס הוא לא רסיבר שיזכה בחוזה של רסיבר על בשנה הבאה, ובעיקר אין לו סבלנות שתוציא את הג'איינטס מהשבלונה שאיפיינה אותה, כאשר הג'איינטס היו הקבוצה עם קו ההתקפה שמרשה הכי מעט סאקס בעונה. החיפוש הוא עדין אחר המהלכים הגדולים, המסירות לטווח קצר לא מובילות להתקפות עם מומנטום. רבים מתרכזים באינטרספשנס, אך לדעתי שלושה דאונס ובעיטה משולים לאינטרספשן, ויש הרבה יותר מדי כאלה. האינטרספשן שאיליי מסר במשחק הזה היה יעיל לא פחות מפאנט. אך שמונה הפעמים בהם לא הושג דאון ראשון אחד בהתקפה, אלו הם שלא מאפשרים לכחולים לפתח משחק התקפה. דיוויד ווילסון הוכיח שהוא ממשיך לנסות בכל כוחותיו גם כאשר הכל תקוע. גילברייד לא סומך עליו כאשר מדובר בהגנה על הקווטרבק. אך כאשר הרצים האחרים לא מוכשרים מספיק כדי לספק תוצרת, וכאשר הטייט אנדס לא מספקים את החסימות שסיפק מרסליוס בנט, אולי היה צריך לתפור משחק התקפה שמתאים ליכולות של ווילסון, במקום לבכות על חוסר יכולתו להיות ברדשאו?

*

סלולה הדרך לעונה מחורבנת. בעונה שהיא לא עונת שביתה, הג'איינטס לא הפסידו את ארבעת המשחקים הראשונים מאז 1979. הארגון יעמוד בעונה כזאת, ואין סיבה שהעונה הבאה לא תראה טוב יותר, בדיוק כפי שהסיינטס התאוששו בינתים. לא בוכים על כסף שנשפך לפח, לומדים מזה.

Super_Bowl_Football(11)_t607

הצד האפל של ברנדן רוג'רס-אחרי הנצחון מול סנדרלנד
מבט נוסף על השיא של קיפסאנג

34 Comments

אריאל גרייזס 30 בספטמבר 2013

לדעתי זאת העונה האחרונה של קופלין. הוא מיצה את עצמו עם המועדון. אני יודע שאמרתי את זה כבר פעם-פעמיים בעבר, אבל זה מרגיש כאילו השחקנים לא משחקים בשבילו, אפילו רוצים שהוא ילך.
כמו שאמרת, יש גם עונות כאלו. ללכת לבניה מחדש זה לא רע בשביל הג'איינטס, יש להם עוד מספיק שנים של איליי "לבזבז"

גיל שלי 30 בספטמבר 2013

זו כנראה העונה האחרונה של קופלין, אך אני לא מסכים איתך שהשחקנים רוצים שהוא ילך. ההגנה היתה מצוינת אתמול בשלושת הרבעים הראשונים, והם נתנו את התחת. ההתקפה היתה הבעיה, ושם זה לא עניין של רצון, פשוט עניין של יכולת.
עד להחזרה של הפאנט לט"ד היינו במשחק רק בגלל ההגנה, למרות משחק התקפה קטסטרופלי שלא נתן להגנה לשבת על הספסל ולנוח בכלל.
עדין, בגילו של קופלין, כנראה הוא יבחר לוותר על העונה האחרונה בחוזה, דבר אחד בטוח, לא מארה ולא טיש יבעטו אותו החוצה, לעומת זאת ג'רי ריס יהיה מתוח הרבה יותר בנוגע לעתידו

ניינר (ON THE QUEST FOR SIX) 30 בספטמבר 2013

כבר כתבתי לך איפשהו שקופלין הולך הביתה בסוף העונה. קריסה מכוערת כזו תגרום לפיטורי כל מאמן. וזה עוד בעונה שהבית שלכם חלש ביותר וקבוצה נורמלית היתה לוקחת אותו בהליכה.
האם החוזה המופרך של סני הוא בגלל הקשר המשפחתי?

גיל שלי 30 בספטמבר 2013

סני היה פרובולר שנים רבות. הוא גארד מצויין, רק שהוא כבר בסוף הקריירה. בטוח לגמרי שאת ריס מעניינת הקריירה שלו, ולא קשרי המשפחה של טום קופלין. ככה זה, נשארו שנה אחת יותר מדי עם קו זקן, המדיניות של הג'איינטס תמיד היתה קו שהולך ביחד הרבה שנים.
אני חוזר ואומר, גם אם קופלין והכחולים יגמרו את הנה 0-16, אף אחד לא יפטר אותו, אבל די בטוח שהוא יתפטר וילך לביתו בגיל 68

ניינר (ON THE QUEST FOR SIX) 30 בספטמבר 2013

ילך הביתה, יסתכל לאחור ויראה קריירת אימון מאד מוצלחת ומכובדת אם כי לא ברמת HOF

גיל שלי 30 בספטמבר 2013

מאמן עם שני לומבארדי, הרבה עונות פליאוף גם עם ג'קסונוויל, נבחר לאחד מ15 המאמנים הטובים בכל הזמנים לא מזמן, ברור שהוא יהיה בHOF

אריאל גרייזס 30 בספטמבר 2013

גבולי כזה. כמו איליי..

גיל שלי 30 בספטמבר 2013

המקום של קופלין בHOF חזק יותר מהמקום של איליי (שצריך כנראה עוד כמה עונות טובות רק כדי לכפר על העונה הנוכחית אם תמשך כך). קופלין היה מאמן טוב גם בג'קסונוויל, ואיליי לא מתקרב לרשימת 20 הקווטרבקים הטובים בכל הזמנים, אפילו ברשימה שלי.
דרך אגב, עדין לא מחליף את איליי באף אחד אחר, אני יודע שאיתו יש לנו שני גביעים, אין לי את הידיעה הזאת לגבי אף קווטרבק אחר

ניינר (ON THE QUEST FOR SIX) 30 בספטמבר 2013

גבולי ביותר. איזה פוטבול נזכור מהקבוצות של קופלין? חוץ מסדרת פוקסים מדהימה של איליי, הוא לא הותיר שום מורשתאו זכרון

אריאל גרייזס 30 בספטמבר 2013

ג'קסונוויל של קופלין עשו דברים יפים מאוד. אם אני זוכר נכון, הם הגיעו לפלייאוף בעונה השניה או השלישית אחרי האקפנסשן שלהם וגם השפילו את המארלינס של מארינו עם איזה 50 נקודות

בני 30 בספטמבר 2013

אני זוכר שקראתי בלוג מאוד מעניין שמשוה את המספרים של קופלין לביל פארסלז. יחס הנצחונות וההפסדים מאוד דומה, וחוץ מההגעה של פארסלז לס"ב עם הפאטס, אין לו שום תועלת על קופלין. הוא אגב, נמצא בHOF

red sox 1 באוקטובר 2013

14-2. עד היום אני לא מאמין שהם עשו עונה כזו.

yaron 1 באוקטובר 2013

מגיע או לא מגיע, הוא יהיה ב- HOF
לגבי איליי – יש לו עוד מספיק שנים כדי להיכנס, קרוב לודאי שזה לא יהיה עם כמה עונות מצוינות עם ממוצעים מעולים, אלא עם עוד עונה מבריקה ואליפות.
אני מסכים עם גיל, הסיכוי שאיליי ייקח עוד אחד דיי גבוה. אני רק מקווה שזה יהיה עם הג'איינטס :-)

נדב 30 בספטמבר 2013

בעונה שעברה עוד הצלחתי להחזיק את עצמי לראות את כל המשחקים גם אלה שהיו מזוויעים. אתמול סגרתי את השידור בריצת TD מפאנט. כל הטקטיקה הקבוצתית קורסת וזה באמת נראה כאילו הם חבורה שמשחקת העונה לראשונה ביחד עד כדי כך שאף אחד לא יודע מה השני עושה. אני לא יודע אם קופלין יעזוב בסוף שנה, אבל הג'איינטס חייבים להתרענן בסוף העונה.
שאלה – לפי מה נקבע הדראפט בNFL? כמו בNBA (לפי מיקומי קבוצות) או סבב מסויים שנקבע לאורך הרבה השנים?

גיל שלי 30 בספטמבר 2013

הקבוצה עם המאזן הכי גרוע בוחרת ראשונה, וכך הלאה. הקבוצות שעלו לפליאוף בוחרות לפי המיקום הסופי

אריאל גרייזס 30 בספטמבר 2013

ההנחה ב-NFL היא שאין טאנקינג וכולם רוצים לנצח. זאת הנחה מפוקפקת במקרה הטוב, בטח אם אתה מסתכל על ג'קסונוויל של השנה או אפילו פיטסבורג. אני לא אעלה את אינדי של לפני שנתיים מהאוב.
טאנקינג לא חייב להיות של השחקנים, אלא בדרך כלל של ההנהלה, שעונה מסוימת פשוט לא מביאה החתמות יקרות או שחקנים טובים.

נדב 30 בספטמבר 2013

אתה יכול גם להראות את קליבלנד שבינתיים הטרייד לא מפריע לה יותר מדי…הבעיה אצל הג'איינטס היא שיש החתמות יקרות רק שהן לא עושות כלום

אריאל גרייזס 30 בספטמבר 2013

זה מקרה קלאסי של הנהלה שמנסה לעשות טאנקינג אבל השחקנים לא ממש שמים לב..
גם זה שנפצע להם ווידן והם שמו את הויר, שמסתבר שהוא כנראה ק"ב יותר טוב, די דפק להם את התוכניות

ניינר (ON THE QUEST FOR SIX) 30 בספטמבר 2013

עם בית כזה, הבראונס בטעות יגיעו לפלייאוף

גיל שלי 30 בספטמבר 2013

הם תכננו לשים את הויר בכל מקרה, ווידן הוא ממש לא קווטרבק שיהיה טוב בליגה הזאת אי פעם.

נדב 30 בספטמבר 2013

עם כל הכבוד להויר הוא לא יכול לקחת אותם לפלאייוף.רק העלה אותם קצת בטבלה הכללית דבר שדופק אותם קצת

אריאל גרייזס 30 בספטמבר 2013

מי דיבר על פלייאוף? דיברתי על לעשות טאנקינג ולהיות בטופ-5 בדראפט. עכשיו הם בדרך לעונה של 5-6 ניצחונות, שזה סתם בעסה

נדב 30 בספטמבר 2013

עניתי לניינר. לנסות לעשות טאנקינג ולהיכשל זה בעייתי מאוד ויכול להיות שהGM של הבראונס יפוטר בסוף העונה

ניב 30 בספטמבר 2013

מה שראיתי בעיקר זה עד כמה איליי לא מאמין בתופסים שלו. הבעות התסכול שלו של רותסברגר מאוד דומות. השיא היה בדאון שלישי של 15 יארד לקראת סוף החצי שבכל סיטואציה אחרת היה נגמר במסירה, איליי נתן לרץ שעשה עבודה יפה אבל ברור שלא היה סיכוי לגמור את המהלך בטוב.

מנחם לס 30 בספטמבר 2013

גיל, משום מה אתה מסרב לגעת באיליי, ולהודות (או אולי אתה כלל לא רואה – או מבין – ואז זאת בעייה יותר חמורה!) שהבעייה של הג'איינטס היא לא "מבנה" (איזה "מבנה"?) אלא איליי. אני טוען כבר מתחילת העונה שהוא גרוע מאד. אני לא מדבר על הסטטיסטיקות שלו שהן בינוניות ולאו דווקא מהגרועות בליגה. אבל כל מי שחוזה בו רואה מין אובדנות ומובסות בכל הבודי אימאג' שלו. ה-18 מ-37 זה גרוע מספיק, אבל שני FUMBLES של קוורטרבק הם תוצאה של לוזריות וחוסר בטחון.
אני יודע את עברו הנפלא. כמובן שאני יודע על שני הסופרבולים ב-2007 ו-2011, ואני יודע על כל השיאים במיסיסיפי. ראיתי את הסרט "משפחת מנינג" ב-ESPN השבוע. קראתי את הספר. העבר נפלא. וחבל שהכל קורה דווקא עכשיו עם הסרט והספר. הבעייה היא שההווה שחור (לא שקו ההתקפה עוזר לו), ולדעתי הוא-הוא הסיבה הקובעת ביותר לנפילת הג'איינטס.

אני הייתי אמש באטלנטה וישבתי במושב VIP של CNN, קרוב מספיק לראות את טום בריידי. איזה הבדל! אתה רואה בו ווינר שאין כמוהו. והעידור שנתן לצעיר – Undrafted Free Agent – ת'ומפקינס היה משהו-משהו לראות. פשוט ההיפך לחלוטין מאיליי: שמחת חיים, התלהבות, ודחיפת קבוצה קדימה, ללא שני שחקניה הטובים ביותר ה-TE רוב גרונקוסקי, והרסיבר דני אמנדולה!

yaron 1 באוקטובר 2013

כשאין pocket, גם בריידי גרוע… להאשים את איליי במצב זאת הדרך הכי קלה. אין לו שום הגנה!
דמיין לרגע את איליי בניו אינגלנד בחמש השנים האחרונות – כמה טבעות אתה חושב שהיו לו?

מנחם לס 30 בספטמבר 2013

הסרט הנפלא החדש של ESPN נקרא THE BOOK OF MANNING

shohat 1 באוקטובר 2013

תודה. נשמע מרתק.

יאיר 30 בספטמבר 2013

כמה דברים:
1. נראה לי שריס לומד מה שאוזי נויסום ילמד בשנים הקרובות(והסטלירס לומדים בשנתיים האחרונות). כשאתה נותן חוזה ענק לQB שהוא לא העילית של העילית (פייטון/בריידי/רוג'רס/בריס) יש לך ממש מעט מקום לטעויות. כמה חוזים לא טובים מספיק, בחירות דראפט לא מי יודע כמה ופתאום הכל מתפרק כי לQB שלך אמנם יש יד חזקה וביצים אפילו יותר חזקות ולכן כשה כל מתחבר אז אפשר ללכת עד הסוף אבל מצד שני הוא לא יצליח לנמח משחקים עם NO NAMES כשההגנה לא משהו כמו האלה מלמעלה.
מהבחינה הזאת נראה לי שיהיה מעניין לראות מה יקרה עם השלב הבא באבולציה של הקונספטים של הספרד שיותר ויותר קבוצות מאמצות קריאות פשוטות לQB כמו שקלי מנסה לשחק בפילי ומה שמנסים לעשות בבאפלו וSD(וגם סיאטל והניינרס) בעצם מנסים להריץ התקפות יעילות שבהם לא צריך QB על. אם זה יצליח ביחד עם השינוי במשכורות הרוקיז זה יכול לשנות את כל טבלאות ה שכר בליגה לQB כשקבוצות יעדיפו להמר הרבה יותר על QB צעירים בשביל פחות כסף. אני לא רואה את קאטלר ממשיך בשיקגו בשביל חוזה גדול (בלי קשר למשחק הנוראי שלו אתמול), ריברס בטוח ייחתך שנה הבא בSD. מעניין על איזה חוזים יחתמו נויטון ןקאפרניק שנה הבאה. נראה לי שבעוד 2-3 הג'וב סקיוריטי של QB שהם לא העילית בליגה לא יהיו משהו/לא יקבלו חוזים מטורפים.

2. בקשר לגייאנטס. נראה לי שלכולם ברור שזו השנה האחרונה של קופלין (תכלס קצת מפליא שהוא לא פרש אחרי הסופרבול האחרון). אני מסכים איתך שהוא HOF, יש מאמנים שנכנזו על פחות. ואני די בטוח שהשחקנים שרובם כמו שכתבת ותיקים (יותר מדי)מאוד רוצים עדיין לשחק בשבילו. אני די בטוח שאתם מנצחים את האיגלז. למרות שאמת המצב שלכם זוועה הבית המזרחי כל כך מסריח שתכלס הסבירות שהגייאנטס ינצחו אותו עם 7 נצחונות לא כל כך פחות סבירה מזה שRG3 יוכיח שהוא באמת אליל ויעיף סטירה לשנאהן (באחת הוא יכפכף את שניהם!) כדי שיתחילו לתת לו לרוץ לחופשי ולהביא אותם לפלייאוף עם 8 נצחונות…

איתמר 1 באוקטובר 2013

את הכסף סופרים במדרגות. הענקים מציגים יכולת של ליגה א, אבל, אף קבוצה לא מראה דומיננטיות בבית המזרח ולמרות חולשתו היחסית גם העונה הוא תשלח ממנו לפחות קבוצה אחת לפלייאוף…. כמו שהיו עונות הפוכות שאותם הענקים פתחו עם 2:6 וסיימו עם 8:8 אולי העונה ההפך יקרה.

איתמר 1 באוקטובר 2013

*צ.ל. ״… גם העונה תשלח…״

יאיר 1 באוקטובר 2013

גיל, כתבת אצל דורפן שבריז שנה שעברה היה ברמה של איליי השנה וזאת שטות גמורה שאני לא מאמין שיש אפילו הרבה אוהדי גייאנטס שמאמינים לה.

שנה שעברה ב4 ההפסדים של NO בתפיחת העונה הם שמו 32, 27,24 ו27 נקודות בהפסדים. רק פעמיים הם ירדו מ20 נקודות במהלך העונה(14, ו13).
איליי רק בשבועים האחרונים הוביל לתצוגות התקפיות של 0 ו7 נקודות (לא נראה לי שבכל התקופה של בריז בניו אורלינס היו 2 משחקים עם פחות מ10 נקודות).
בכל מדד סטיטיסטי בריז לא רואה את איליי. ולמען האמת גם שנה שעברה שבאמת היתה הפחות טובה שלו מאז שהגיע ל NO הוא היה בכמעט כל מדד סטיטסי טוב מאיליי של שנה שעברה(שהרצת אותו לMVP שנה שעברה להזכרך). לא לדבר על איליי של השנה…

מבחינת כלים. למרות שזה נראה שיש לו תמיד רסיברים תותחים אז גם הם בחירות דראפט נמוכות USFA שבריז עושה אותם מה שהם יותר מהכשרון שלהם.

לא שאני אומר שאיליי הוא הוא QB גרוע אבל הוא לא מתקרב לרמה של בריז.

גיל שלי 1 באוקטובר 2013

יאיר – אני חושב שבריז נמצא באותה מדרגה עם איליי ובן רות'ליסברגר, הוא לא נמצא במדרגה של ארון רודג'רס לדעתי.
אני לא חסיד גדול של סטטיסטיקות בקווטרבקים. סטיב דה ברג היה מלך הרייטינג של הליגה, ולא הגיע לכלום עם הצ'יפס. מונטנה החליף אותו ומיד הצ'יפס הגיעו לגמר הAFC, אלו סטטיסטיקות בשבילי. אלכס סמית' סטטיסטית הוא אחד הקווטרבקים הטובים בליגה, I REST MY CASE.
הסטטיסטיקות של בריז הן תוצר של השיטה של שון פייטון. לצורך ריענון הזכרון, כשבריז היה בצ'ארג'רס, הם החליטו לבחור בדראפט את איליי, הסתפקו בריברס, מאחר ולא היו משוכנעים שבריז הוא פרנצ'ייז בשבילם. זה לא אומר הרבה, בכל זאת הצ'ארג'רס, אבל בכל זאת.
אצל שון פייטון כמתאם התקפה קרי קולינס הגיע לסטטיסטיקות נהדרות, וגם טוני רומו.
בריז זכה בסופרבול, ניצח משחקי פליאוף, קווטרבק מצויין, אבל לא בדרגה אחרת מאיליי ובן. לפני שנתיים, איליי היה לדעתי ולדעת ג'אסטין טאק למשל, הMVP של הליגה. עונת הסופרבול הזאת, איליי העמיס על כתפיו משחק ריצה מספר 31 בליגה, והגנה בתחתית הליגה מבחינת יארדים, וכזאת שהכריחה אותו לנצח שבעה משחקים בדרייב האחרון בו חזר מפיגור (מתוך תשעה נצחונות סך הכל), אז הסטטיסטיקות שלו לא היו משהו, אבל טבעת זה הביא

יאיר 1 באוקטובר 2013

גיל אדבר ראשון לקחת החלטות של SD לפני עשור כמשהו מייצג (להזכרך ארגון שפיטר מאמן אחרי עונה של 14 ניצחונות, ומאז לא הצליח לנצח יותר מ11). טוב שלא כתבת שהוא לא QB גדול כי מיאמי העדיפו את קולפפר על פניו…
אני מסכים שסטטיסטיקות הן לא חזות הכל אבל אם דעות והרגשות קצת קשה להתווכח ולכן אני בכל זאת מציין את העובדות.
בכל מקרה גם אם נתעלם לשניה מכל המספרים פרט לחשוב ביותר אז מאז שבריז הגיע(וגם פייטון, אבל מכיוון שאין לנו נקודת התייחסות אי אפשר לדעעת בדיוק מה החלק של כל אחד מהם כמו שאי אפשר להפריד בין בריידי לבליצק) הם מנצחים בממוצע 10 משחקים לעונה במקום שלא ניצח מעולם (אם אני לא טועה לפני 2006 עונה מנצחת אחת ב15 שנה)כל זה עם הגנה שרוב העונות היתה חוטפת 20 נקודות למשחק גם בIFL, וגרועה משמועתית מכל הגנה שהיתה לכל שאר הקווטרבקים שלקחו אליפיות לאחרונה (היחדי שאולי מתקרב זה ההגנה שהיתה לפייטון באינדי בחלק מהשנים) ובנוסף בבית שלהם ישנה קבוצה שמאז 2008 היא באופן קבוע מאוד טובה (מה שלא היה לפייטון מנינג ב2 הקבוצות שלו, ולא לבריידי). שהם צריכים לשחק פעמיים בשנה באופן קבוע.
אני אישית שם אותו באותה קומה של רוג'רס (ניתן לברייד ופייטון עדיפות בגלל סיניוריטי) ומעל הקומה של בן (שוהא לדעתי אנדררייטד רציני ויגיע לHOF) איליי ופלאקו(שמבחינת נצחונות בדרך אולי לשבירת שיאים, למרות שברור -כנראה לא למי שנתן לו 20 מליון לשנה- שזה לא בגללו) שהם QB טובים שכשההגנה מסביבם טובה ושקמים על הצד הנכון הם יביאו טבעת אבל קשה לדעת מה תקבל מהם בכל יום נתון בניגוד ל4 למעלה. בריז הוא כן שם כי גם בעונה שהגדרת אותה כממש גרועה שהיתה לו שנה שעברה (זה מה שאני מבין מההשוואה לאיליי של השנה…) הוא עדיין שם כמעט כל שבוע 30 נקודות על הלוח, מאיליי ומבגי אי אפשר לצפות לזה.

Comments closed