סיכום בית אירופי

מי צריך חמישיות בדרך, מה שזוכרים זה הסוף

אני נזכר בתגובות לאחר התיקו במשחק הביתי עם אפואל ניקוסיה. בפוסט לאחר המשחק טענתי שלמרות ההחטאה של יצחקי, אני לא מוטרד. לא מצאתי קבוצה חזקה מבאזל בבית הזה, ובכלל מכבי נראתה לי כקבוצה המצויה בדרך הנכונה. רבים מהמגיבים תיקנו אותי, איינטרכט פרקנפורט טובים מבאזל, אם לא נצחנו את הקפריסאים בבית, אין לנו סיכוי וכיוצ"ב. הסתיים הבית, מכבי השיגה 11 נקודות, עלינו מהמקום השני. נדמה לי שבחודש דצמבר אפשר לקבוע שמכבי תל אביב נמצאית בדרך הנכונה, ומגבשת קבוצה חזקה נקודה. כן קבוצה חזקה גם לדרג הבינוני באירופה.

*

חלק מהחוזקה של הקבוצה הוא הקהל המטורף שלה. אתמול קפאנו באיצטדיון (אפילו השירים של שער 11 לוו בנימה של רחמים עצמיים), ובאנו לחגוג את עצמתה של הקבוצה. המשחק עצמו לא לווה במתח מיוחד. הקבוצה הצרפתית אכן נראתה ככזו שבאה בלי שחקניה הבולטים. הם כמעט לא טרחו לעבור עם הכדור את מחצית המגרש. כמובן היה מדובר באשליה אופטית, תכנית המשחק של סוזה היתה ביצור אמצע המגרש, והנכונות להקריב סיכוי להבקעת שערים רבים, כנגד ביטול הסיכון לספיגת שערים כתוצאה מהגנה לא מסודרת. ניתן היה להבין זאת מההרכב שסוזה פתח איתו. אלברמן וראדי, עמרי אלטמן כקיצוני ההגנתי יותר לעומת טל בן חיים. גם דאבור הוא חלוץ לוחץ טוב יותר מפריצה. הדגש היה ברור, ופרט למצב מסוכן צרפתי אחד, אכן מכבי עמדה בדרישות של סוזה.

*

ברק יצחקי יכול היה להבקיע את השער עוד לפני כן, אך מכבי השיגה את השער שנדרשה לו, לצורך צבירת הנקודות בדירוג האירופי, לא לצורך העלייה שהובטחה למעשה כבר בנצחון על הקבוצה הגרמנית בבלומפילד. אנו כיצורים אנושיים מאוד מושפעים מהסיפור שאותו הזכרון בונה לנו, פחות מהמציאות עצמה. אוהדי הפטריוטס לא זוכרים עונה קסומה שארכה 18 משחקים ו57 דקות, הם זוכרים את התפיסה של טיירי ואת ההפסד לג'איינטס. לעומתם אוהדי הג'איינטס לא זוכרים את המשחקים האיומים של איליי באותה שנה, הם זוכרים את הMVP של הסופרבול.

סוזה מבין זאת היטב, הוא לא עלה אתמול כדי להבקיע חמישה שערים נגד קבוצה צרפתית מפוררת. אין לו עניין בהפגנות גבריות שכאלה, הוא בונה את העונה, והוא היה מעוניין לקחת סיכונים מועטים כמה שניתן, כך בקפריסין וכך אתמול. בעוד חודשיים כאשר משחקי הנוק אאוט בליגה האירופית ישוחקו, איש לא יזכור כיצד מכבי שיחקה נגד הקפריסאים והצרפתים, ולכן זה גם לא מעניין את סוזה. סוזה נוהג כסוחר מניות ותיק, או שחקן פוקר. הוא משחק כדי למזער את הסיכון, ורק כשחייבים הוא הולך על הסיכוי המוגדל. יש מי שהגדירו זאת כמאמן הגנתי, אך זוהי בדיחה לא מוצלחת. מאמן הגנתי לא משחק עם שלושה בלמים במערך של סוזה למרות אמירתו התמוהה של אלון חזן באחד מלילות ערוץ חמש. כאשר סוזה משחק עם שלושה בלמים, הוא משחק למעשה עם הרבה יותר שחקני התקפה, ולוחץ עמוק בתוך שטח הקבוצה היריבה.

*

הקהל של מכבי מבין את סדר העדיפויות של המאמן. החשדנות של פתיחת העונה, פינתה מקומה להבנה עמוקה. הקהל אתמול לא איבד סבלנות, לא דרש את הגלדיאטור הרומי כתמורה להקרבה שהקריב הקהל, אלא הסתפק בהפגנת משחק רציונאלי, משחק של קבוצה שיודעת שיהיה נחמד לנצח, אך תיקו מבטיח עלייה. מכבי נמצאית בדרך הנכונה, קרויף יישאר למגינת לבם של אוהדי הקבוצות האחרות בישראל, התכנון היסודי של העונה ושל כל משחק יימשך. הקבוצה הזאת היא בדיוק ההיפך של ה"תעלו ותלחמו", הלוואי וזה הכדורגל הישראלי החדש.

זו תמונה של אוהדת טיפוסית אתמול. עוד דבר שראוי לציון הוא האחווה בין המטומטמים שהגיעו אתמול. אני ובני הגענו ללא מטריה (הבן שלי התעקש גם על חוסר הצורך במעיל). מיד עם פתיחת הממטרים הכבדים פנה אלי אוהד מאחור והציע את מטרייתו, בעוד הוא מצטופף עם חבריו. אנחנו אולי דפוקים, אך כולנו מרגישים חלק ממשהו מיוחד, וזה ניכר בקהל.

524754_772290172788413_1853413369_n

תחגגו בספונטניות. בחסות אינטל
מה כבר אפשר לומר? - לקראת הדרבי

30 Comments

MOBY 13 בדצמבר 2013

אני נאלץ בכוח להיזכר בדבריו של נציג חברת החשמל בבוקר יום חמישי לאחר לילה סוער אחד. וכמה בטוח הוא היה לגבי התקלות האפשריות. אני די בטוח שלא נשמע גל הודעות התפטרות ביום ראשון. מה זה קשור?
התקווה של אוהד לתפוס אותך במערומייך.
מזל טוב

יונה 13 בדצמבר 2013

זאת טיפוס, זאת!
מתה עלייך אוהדת טיפוסית!

MOBY 13 בדצמבר 2013

גל נבו סגן אלוף אירופה לבריכות קצרות איזה אלוף. (לעבוד על הגלישה טוב הורדת לי 5 שנים)

המלוח 13 בדצמבר 2013

אני מזהה קורלציה בין סבלנות מאמני היציע להרכבים של סוזה לבין פציעתו של מרגוליס.

ערן 13 בדצמבר 2013

היה קר. היה כיף. היה מרגש. היה היסטורי.

חדש בשכונה 13 בדצמבר 2013

כל הכבוד לאוהדים. אישית, לא האמנתי שיגיעו יותר מששת אלפים או שבעת אלפים צופים במזג האוויר המטורף שהיה צפוי. מה זה אומר? הפגנת אמון אדירה. אני האמנתי שיסתדרו הפעם בלעדי ונתתי המנוי לצעיר ממני.
אחרי שנעבור, נקווה עם שלוש נקודות, את הדרבי ניכנס לתקופה של משחק בשבוע ומעניין לראות איך סוזה יצליח לשמור את כולם מרוצים-זה לא פשוט בכלל. התסריט הטוב הוא שיתייצב הרכב יחסית קבוע שיתן הצגות ויפתח פער מהליגה, במחיר של מספר שחקנים שידחקו לסוף הספסל ולא יהיו מרוצים. התסריט הטוב האחר הוא שתימשך הרוטציה והקבוצה תמשיך לנצח אבל אי גיבוש הרכב יגרום לחוסר תיאום ומשחקים לא מרשימים. התסריט שאף אחד לא רוצה הוא שחקנים לא מרוצים שיגרום לבלגן בחדר ההלבשה. עוד מבחן קשה למערכת, שאם היא תתגבר עליו, זה יהיה צעד נוסף לבניית המועדון כמועדון חזק שלא תלוי בתוצאה זו או אחרת.

יניב 13 בדצמבר 2013

ברכות – ניהול קמפיין מצוין והישג יפה -11 נקודות בבית במפעל הזה זה תמיד הישג .
גם מופע הקהל אינו טריוויאלי ובלומפילד מלא הוא פקטור אמיתי בזירה האירופאית – להפועל זה נתן תמיד אקסטרות .

רק כדי לעשות את תפקיד האוהד האדום הקטנוני עד הסוף – פרנקפורט קבוצה לא פחות טובה מבאזל ואם זה היה מגיע להתמודדות נוקאאוט ובוודאי על ליגת האלופות אני לא רואה את מכבי עוברת אותם .
אני מניח שמי שמקבל במכבי את ההחלטות המקצועיות יודע טוב את ההבדל .

צור שפי 13 בדצמבר 2013

וכאדום קטנוני/מפרגן נוסף נזכיר שעלינו מהמקום הראשון עם נקודה שלמה יותר ממכבי מבית עם אריות כמו סלטיק והמבורג ובהקשר של מזג האוויר נזכיר גם את ה-1-0 של אוסטרץ עם הכדור האדום במינוס 14 במוסקבה (ניצחנו איפה שנאפוליאון הפסיד!) אבל זו נוסטלגיה, ההווה, מה לעשות, הוא צהוב וכרגע נראה שגם העתיד. מגיע לכם לשמוח, יש לכם באמת קבוצה טובה (ואף מילה על יום שני…)

יניב 13 בדצמבר 2013

צור אתה מתייחס לנושא של הגדרות ההישג כהיסטורי והאמת אחרי ששמעתי את אלברמן טוען שמכבי היא הראשונה לשלב בהצלחה בין 2 מסגרות זה לא לעניין .

אבל אני לא חושב שזה הדיון – אני התייחסתי להערה של גיל על זה שאף אחת מהקבוצות בבית לא טובה יותר מבאזל , עכשיו באזל קבוצה נהדרת אבל אי אפשר להשוות בין החשיבות וההיערכות שהיו פה אצל חלק מהקבוצות – הטענה שלי שזה שמכבי צלחה משימה אירופאית שכזו בהצלחה לא מנבאת את ההישגים העתידיים – המבחן המרכזי של מכבי הוא לנצח קבוצה בכירה ברמת באזל ,פרנקפורט או מי שתגיע עכשיו בהגרלה בהתמודדות נוק אאוט על כסף גדול .

קבוצה ישראלית צריכה לדעת לקחת את כל מה שנותנים לה – אם זה כרטיס חופשי או יריבות כאלה ואחרות , ובזה מכבי עשתה גדול ונכון עבורה – וזה שזה חלק מתהליך מובנה מעצים את זה .

עדיין להסיק מההתנהלות בבית שקבוצה איקס חלשה יותר מקבוצה אחרת זה יותר מדי .

משה 14 בדצמבר 2013

סחתיין על מכבי.
כלא אדום קטנוני, אוהדים בכל אירופה מגיעים למשחקים במזג אוויר כזה וגרוע יותר על בסיס שבועי. כל הכבוד הנוכחות אתמול אבל לטעון שזה יתרון מול קבוצות אירופיות זה קצת יומרני.

חיים הצהוב 15 בדצמבר 2013

לדעתי פרנקפורט טובה יותר מבאזל ברמה לפחות

קפטן קוקי 13 בדצמבר 2013

גם אני באתי בלי מטריה למשחק, אבל קיבלתי מטריה ענקית של מכבי תל אביב מאחותי, שישבה מתחת לגג. ישבתי ביחד עם חבר מתחת למטריה הצהובה כחולה, ואת המטריה שהוא הביא מהבית נתנו לאוהד שישב וקפא מקור וגשם לידנו. היה מדהים לראות את האיש הלא צעיר הזה יושב לבד מכוסה בקפוצ'ון ורועד מקור בשביל לראות את מכבי במשחק שהתוצאה בו שולית. באווירה שהיתה באצטדיון, כולנו קפאנו ביחד אבל היה לנו חם בלב.
אני כל פעם מופתע מחדש מהאווירה שמשרה הקהל באצטדיון ומהקשר בינו לבין הקבוצה. הייתי ילד בשנות ה-90 והתרגשתי מכל גול וכל תואר שלקחנו, התרגשתי בכל פעם שהמשטח הירוק של אצטדיון רמת גן היה נגלה לעיני תוך כדי העלייה במדרגות וחיכיתי כל השבוע לראות את מכבי. היום אני כבר פחות ילד, אבל בשנה האחרונה חוויתי כל כך הרבה רגעים מדהימים עם הקבוצה הזאת והקהל הזה. הכי חזק מבחינתי זה לחוות את התפרצויות השמחה הספונטניות האלה ואת גילויי הקירבה והאחדות בין אוהדים לאו דווקא אחרי שהקבוצה מבקיעה, אלא כשיושבים במשחק לא מאוד מעניין בגשם שוטף ובקור מקפיא, וכשבמחצית משמיעים שירי חתונה ו12 אלף איש קופצים ורוקדים, גם אם הקבוצה (עוד) לא מנצחת.

יואב דובינסקי 13 בדצמבר 2013

אני דווקא מאוד מודאג מיכולת ניצול המצבים החלש של מכבי ת"א, בעיקר ע"י השחקנים הישראלים. זה עלה בנקודות מול ב"ש ובעיקר מול מכבי פ"ת וכמעט עלה בנקודות מול בית"ר. אתמול היה פחות קריטי, אבל עדיין משחק שהיה צריך להסתיים בניצחון גבוה יותר אם יצחקי היה מדוייק.

ערן 14 בדצמבר 2013

לדעתי זו אחת הנקודות העיקריות שישימו עליהן דגש עכשיו, לאחר שהושלמה משימת המעבר לשלב הבתים. כלומר, יתנו יותר דקות במגרש למי שיביאו גולים באחוזים גבוהים. פחות רוטציה.
ויש לי הרגשה שאחת המטרות של גורדי לחודש ינואר קורה להבאת חלוץ נוסף. העלייה לשלב הבא תשחרר, אני מקווה, תקציב לכך.

יניב 14 בדצמבר 2013

בשנה שעברה בינואר בלי עלייה לשלב בתים ובלי הכנסות ואם אותו מצב בליגה – מכבי הביאה את פריצה וזהבי וגם כמה פלופים לידם .
ככה שהשיקול אם להתחזק כן או לא ,לא נראה לי תלוי בהכנסות האירופאיות -ומכבי תתחזק .

ערן 14 בדצמבר 2013

חיזוק יהיה בוודאות.
אני ניח שהאתגר הבא באירופה – שלב הנוק-אאוט – כמו גם ההכנסות מהליגה האירופית עד כה (אשר מן הסתם לא נכללו בתקציב בתחילת העונה), יאפשרו רכש יקר יותר.
כלומר, ניתן לקוות לא רק לשחקנים מבוגרים יחסית בהעברה חופשית (כמו פריצה) אלא שחקנים צעירים יותר עם עלות כרטיס של מיליון יורו ומעלה (בדומה לרכישת זהבי).
שיחרור מאנה יאפשר זר טוב. התחושה שלי – זר בקישור קדמי או התקפה.
[אני מניח שלא יביאו יותר זרים לעמדות הגנה. קרלוס הוא החתמה נהדרת. פידלף היה פלופ גדול. מאנה- היכנשהו באמצע.]
עמדת הבלמים היא היחידה ללא רוטציה. אם יש בעיית צהובים (או חלילה פציעה) ייני או בן הרוש ייכנסו לעמדה של קרלוס או טיבי. גם זיו יקבל דקות משחק. מגינים – אני מעריך שיגיע ישראלי. דובר על עוז ראלי ועל שפונגין, אולי אחד מהם באמת על הכוונת. בצד שמאל, בן הרוש קיבל את המפתחות.
קישור אחורי – יש לנו מבחר גדול כל כך, שכראה ישחררו את לוגסי בהשאלה.
לכן לדעתי הדגש יהיה על חיזוק החלק הקדמי כדי להגדיל יצירת וניצול מצבים ליד השער.

yaronv 14 בדצמבר 2013

המשחק הזה הוא דוגמא מצויינת להבנת הרוטציה של סוזה.
אני כותב את זה בהמשך לדיון באחד הפוסטים הקודמים בדה באזר.
בגדול ניתן לראות השנה את סוזה משחק עם שתי קבוצות, או שתי פילוסופיות שונות.
הראשונה, באירופה או במשחקים בליגה שנראים יותר קשים / חשובים – במשחקים האלה אנחנו רואים בדר"כ את אלברמן ואלטמן פותחים.
השניה, במשחקי הליגה האחרים בהם צפוי משחק הגנתי ונסיון לגנוב תיקו של היריבות – במשחקים האלה נראה את בן חיים ודן אייבינדר פותחים.
ופתאום הכל נראה לי קצת יותר הגיוני בשגעון (הרוטציה) של סוזה :-)
כשמשחקים זהיר, או כשמשחקים מול יריב רציני שצריך ללחוץ, יש צורך לשחק בגישה הישנה והטובה של מעבר מסודר מהגנה לקישור ולהתקפה – במשחקים האלה רואים כמה אלברמן שחקן חכם וחשוב בכל המערך, וכמה קרדיט סוזה נותן לראדי.
כשחשחקים מול "בונקרים" אפשר לראות שמכבי מדלגת על השלב של הקישור האחורי וחלק ניכר מהמהלכים מתחילים בטיבי שפשוט מעביר את הכדור קדימה להתקפה, או את טל בן חיים יורד טיפה אחורה ומתחיל את ההתקפה מצד שמאל. זאת גם הסיבה שבמשחקים האלה טל בן חיים משחק יותר. החיסרונות ההגנתיים של בן חיים פחות קריטיים כשמשחקים מול רעננה, למרות שניתן לראות את סוזה צועק עליו לא מעט ואפילו את זהבי מעיר לו על כך… לעומתו אלטמן שחקן הרבה יותר ממושמע וזה לא מפתיע שדווקא במשחקים החשובים הוא פותח. טל בן חיים(למרות המספרים) הוא גם שחקן יותר אנוכי, ולדעתי או שסוזה יעשה ממנו שחקן, או שנראה את מכבי גוזרת עליו קופון ומחליפה אותו בשחקו יותר "שלם" על אותה משבצת. אחד הדברים היפים שראו אצל עטר בשנה שעברה היתה הנכונות שלו להפוך לשחקן הרבה יותר קבוצתי ולהשתתף במשחק ההגנה בלי לתת לעצמו הנחות כמו שבן חיים עושה.
לגבי ראדי, מטרוביץ' ואייבינדר – ראדי התוודה בעצמו באחד הראיונות עמו שהוא משחק בתפקיד שונה השנה ושהדרישות של סוזה ממנו שונות. אנחנו אולי מוטרדים מהמספרים שלו, אבל נראה שסוזה ממש לא מתרגש מזה. המשחק באחרון הוא דוגמא מצויינת לכך. ראדי מפעיל המון לחץ על היריבות וזה לא הכרחי בחצי ממשחקי הליגה, אבל כשהכסף מונח על השולחן ראדי משחק. אייבינדר ומיטרוביץ משולבים בהתאם ליריב הספציפי, וכך גם ההחלטה אם לשחק עם דאבור או פריצה.

חדש בשכונה 14 בדצמבר 2013

הכל נראה הגיוני, אבל אלברמן מהווה לדעתי גם כלי התקפי ממדרגה ראשונה בכך שהוא ממהר לחלץ כדורים מייד כשעברו ליריב ובכך מגביר עליו את הלחץ, דבר שבסופו מייאש את היריב וממוטט אותו. מבחינתי, למעט מנוחה קצרה אלברמן הוא בנקר והייתי רוצה אותו בקבוצה עד פרישה, פשוט מודל לחיקוי. אה..ועד שדור מיכה לא יחזור לרוטציה אני אחשוש שהוא עלול להיעלם וזה יהיה ואוחד בזבוז של שחקן בית.

ג'וני 14 בדצמבר 2013

גל נבו זכה במדלית כסף באליפות אירופה ואתם מתעסקים בבלוף הזה שנקרא מכבי ת"א בכדורגל כאילו שהיא זכתה בגביע אירופה לאליפות.

הישג יפה בשביל קבוצה קטנה כמו מכבי ת"א זה רק לפחות משמינית הגמר ומעלה אבל נכון לעכשיו יש עוד שלב לפני השמינית הגמר ולכן אין ממה להתלהב שהיא עברה לשלב הבא כי צריך לזכור ששלב הבתים העכשוי זה מה שהיה פעם הסיבוב מוקדם של גביע אופ"א עם כל קבוצות הפח בסדר גודל של מכבי ת"א.
בסה"כ היא שיחקה בבית חלש שלא הצליחה לנצח את הקפריסאים, ניצחה פעם אחת בבית קבוצה תחתית מהליגה הגרמנית שבאה בהרכב חסר ולמרות זאת הספיק לה לסיים את הבית במקום הראשון ולנצח פעמיים קבוצה צרפתית חלשה שכולן ניצחו אותה.

צור שפי 14 בדצמבר 2013

טרול, קישטה!!

yaronv 14 בדצמבר 2013

מיכה כשרון ענק וכולם רוצים לראות אותו משחק יותר, אבל האמת היא שהוא לא מספיק יציב. לפני הפציעה הוא היה המחליף האולטימטיבי, אבל לשחק 90 דקות פעם פעמיים בשבוע הוא עדיין לא מוכן.
אלברמן מודל לחיקוי, אבל מה לעשות שבלפחות מחצי מהמשחקים בליגה לא צריכים אותו?

עופר 14 בדצמבר 2013

ירון אמר כאן משהו חשוב:
בשנה שעברה ראינו כמה אוסקר אוהב לקחת דרך מסויימת ולכפות אותה על הקבוצה שלו.
השנה זה נראה כאילו סוזה כופה את הקבוצה שלו על הדרך.
אז גל אלברמן הוא מודל לחיקוי, אבל הוא כמעט לא משחק וזה חלק מהדרך, לעיתים טועים בדרך. הרי גל אלברמן דווקא טוב מול קבוצות הבונות על מתפרצות (גם הפועל ,אגב, כובשת את רוב שעריה ממשחק מעבר/התקפה מהירה). אצל אוסקר זו לא הייתה טעות, זו הייתה אבולוציה, פעם הבאה הוא ימסור יותר לעומק, או יתקל יותר חזק, זה לא החלק הקריטי.
בכלל, לדעתי הדרך של לקיחת סיכונים בהתאמה לקבוצה במשחק נתון היא הכי התקפית שאפשר, וכאן אני מסכים עם גיל, להגיד שסוזה הוא מאמן הגנתי זה פופוליזם תקשורתי זול.
לגבי דור מיכה, רק אלוהים/ג'ורדי יודעים למה הוא לא מקבל יותר דקות, אני חושב שזה דווקא בגלל זהבי, שניהם אוהבים את הכדור אצלם וזה לא עובד.בנוסף, הם ממעטים לשחק יחדיו וכתוצאה מכך הם לא מתואמים מספיק במהלך המשחק. אני לא זוכר באיזה משחקים הם שיחקו ביחד (רעננה?) אבל זה לא תאם את הציפיות…

גיסנו 15 בדצמבר 2013

סתירה אחת לתיאוריה שלך – מיטרוביץ' ואיינבינדר פתחו נגד פרנקפורט בבלומפילד ונדמה לי שגם סיימו את המשחק.

yaronv 15 בדצמבר 2013

יכול להיות שאת המשחק ההוא היינו ח י י ב ים לנצח? ושבשני המשחקים האחרונים היינו חייבים לא להפסיד?
תשמע, התאוריה שלי היא לא – Buleetproof – מה שאני טוען זה שהרוטציה לא מוחלטת משיקולי מנוחה לשחקן זה או אחר, אלא שלמכבי יש בגדול שתי שיטות משחק שמותאמות ליריב. באחת מהן אלברמן משחק, ובדר"כ גם ראדי ואלטמן. בשניה טל בן חיים משחק יותר וכך גם אייבינדר מיטרוביץ' ומיכה.
אני בטוח שתמצא דוגמאות שסותרות את "התאוריה", אבל שוב, זאת באמת רק תאוריה :-)

אזי 15 בדצמבר 2013

מעבר לרוטציה, סוזה עם בטקטיקה שראינו גם מול בית"ר וגם מול בורדו כשזהבי מהאמצע נכנס להיות חלוץ שני
יצחקי מאגף ימין נכנס למרכז מאחורי שני החלוצים (פריצה/מונס + זהבי)
והקשר האחורי (אייבינדר/ראדי) הולך ימינה לחפות על העמדה שיצחקי השאיר.
זה קצת דומה למה שהיה בתחילת העונה מול מכבי חיפה כשראדי היה זה שחיפה בצד ימין על הקשר שברך תמיד להיות חלוץ.

עוד דבר מאוד מאוד בולט שהיה מול בורדו הוא שייני שיחק על סף החלוץ.
הוא היה הכי התקפי שאני זוכר אותו מאז שהגיע למכבי.

יואב 14 בדצמבר 2013

אני חושב שהמטרה היא שגל יגיע רענן ופרשי לחלק השני של העונה.
הוא לא משחק הרבה ועם זאת הוא בכושר הטוב ביותר שלו בחולצה הצהובה. פשוט נהדר.
קמפיין נהדר, דומיננטי, בטוח, מקצועי שהחל בהחמצת פנדל(סיבה לטראומה מתמשכת במכבי של פעם) ובפיגור לא צודק בבורדו.
מכבי לא מפחדת. גם לא מטובות ממנה. תענוג.

yaron 15 בדצמבר 2013

אני חושב שהעונה של אלברמן תלויה יותר בכמה סיבובים ימשיך הקמפיין האירופי. באמת שתענוג לצפות בו, ומצד שני זה קצת טרגי, כי לדעתי הוא לא יכול לשחק ברמות הגבוהות ביותר באירופה בגלל טיפת איטיות שהופכת לקריטית ככל שהרמה תעלה.

גיסנו 15 בדצמבר 2013

ברור שהמשחק הזה לא מייצג, ושלמרות ההרכב המשני של בורדו בתנאי מזג אוויר שכזה אין מה לקחת סיכונים ועדיף לשחק על תיקו ואילו לגנוב נצחון בסוף – אבל היה דבר אחד שנראה לי מוזר במה שהצלחתי לראות מבין המטריות.
היה נראה לי שמכבי עלתה לשחק יותר עם מערך של 3 בלמים מאשר 4-3-3 קלאסי, רק שהפעם במקום בן הרוש כקשר מצד שמאל, ייני שיחק יותר כקשר מצד ימין. היה נראה לי קצת מוזר, אני בטוח שסוזה מודע למוגבלויות ההתקפיות של ייני, למרות שבכל זאת סיפק כמה כניסות יפות.

אגב, עוד מישהו שם לב שיואב זיו כמעט שם גול?!?!?!

yaron 15 בדצמבר 2013

כל כך הגיע לזיו שהכדור הזה יינעץ ברשת! שחקן מקצוען ממדרגה ראשונה! הוא לא מספיק טוב למכבי הנוכחית אבל הוא מחליף סביר עם גישה כל כך חיובית.
לגבי המערך – נקודה מעניינת. לא חושב שמישהו חשב על זה, בטח שלא הפרשנים…

פאןפאן 15 בדצמבר 2013

תענוגות
גיבורים כל אח ואחת שהיו בבלומפילד בחמישי
שאפו!!!
מסכים עם כל מה שנאמר כאן, למעט ג'וני האינטליגנט והטבעת, ובעצם שום דבר לא משנה
תביאו לנו את הדרבי :)

Comments closed