רשמים ממשחק עונה

קשה לי לחכות לניתוח של איה, אז עד אז כמה רשמים שלי

באר שבע כנראה הופתעו כאשר ייני התחיל בצד שמאל כבלם שלישי, יואב זיו קשר שמאלי, ודור מיכה זכה לחופש פעולה מלא באגף שלו. כל המחצית הראשונה זיו ומיכה היו חופשיים לעשות ככל העולה על רוחם, והלחץ של מכבי בדקות הראשונות לא נרגע גם אחרי החטאת הפנדל של זהבי. היה משחק כדורגל נהדר.

*

הקהל של באר שבע היה חלק אינטגרלי מתצוגת הכדורגל המרשימה בבלומפילד, האווירה היתה לא אלימה, והעידוד שלהם היה בלתי פוסק כמעט. הפועל באר שבע לא היתה במשחק כמעט בכלל. ההרחקה לא הוסיפה להם דבר, אך הפעולה היחידה שהצליחה להוות איום על מכבי היו כדורים ארוכים לפלט. אלברמן התקשה להסתדר איתו כאשר היה על גבו, וכך גם הגיע הגול המדהים של פלט משלושים מטר. במחצית השנייה אלברמן היה לפניו, גרסיה מאחוריו בכל כדור, ופלט יצא מהמשחק לחלוטין. ברדה שיחק מאוד נמוך, בוזגלו תרם לבאר שבע כמו שתרם למכבי בשעתו, בקיצור אמנם באר שבע לא התפרקה, אך לא איימה לנצח את המשחק כלל.

*

פרימו זכה למקום של כבוד ליד אבי לוזון. לדעתי הקהל של מכבי לא היה צריך לתת לו את הכבוד הזה.

*

קראתי באתר ערוך 5 כותרת שמכבי של סוזה לא מתפקדת במשחקי הכרעה. הובאו המשחק מול באזל ומול אשדוד כדוגמאות חשובות. אכן חוש הומור הנו מצרך נדיר באתר זה, אך בדיחות מהסוג הזה תמיד תורמות למצב רוח טוב.

*

מיכה שיחק אתמול נהדר, אבל הוא חייב לאיים על השער בצורה הרבה יותר תכליתית. אני מניח שרבים הופתעו כאשר יצחקי נותר על הספסל, אך המשחק של מכבי בשלושים הדקות הראשונות הסיר כל ספק מההרכב שהעלה סוזה. אפילו הטענות הרגילות נגד מיטרוביץ לא נשמעו בקהל, והוא היה החלק הפעיל ביותר בלחץ על באר שבע בחלק המגרש שלהם.

*

אני חייב להודות שלא הצלחתי להבין איך אנשים חשבו על משחק צמוד. הזכרון מהמשחק הראשון כנראה טושטש מהתוצאה שלו. מכבי היתה הרבה יותר דומיננטית גם בבאר שבע למרות ההפסד, ולא היתה שום סיבה להניח שמכבי תהיה פחות דומיננטית במשחק אתמול.

3316_tzeif

 

מפגן הכוח הרוסי מתחיל להביא תוצאות
לא ראוי לפרסום - דור בלוך

130 Comments

בילבו באגינס 10 בפברואר 2014

מסכים איתך אחי, מי שחשב שיהיה פה קרב אמיתי התבדה. ואני אומר את זה כירוק. הבעיה שגם אלישע חשב שזה יהיה משחק העונה והוא הרשה לעצמו לחשוב שהוא יריב שווה למכבי תא , אותה טעות שעשה בנאדו כבר פעמיים העונה . במקום לשחק את המשחק הרגיל של בש של הגנה חזקה וצפופה ויציאה מהירה למתפרצות הוא הפעיל לחץ בכל המגרש שנתן למכבי תא הזמנות טובה לצאת למתפרצות וככה בא הגול הראשון.
בשביל לנצח את מכבי תא השנה חייבים לשחק סגור עם הגנה נמוכה ולקוות לעשות את השערים מכמה מצבים ספורים. כנראה שלבש עלה השתן לראש והיא ניסתה לשחק מול מכבי תא כשווה . אגב יום רע מאוד לאג'ידה. ואי אפשר בלי השופט האפס שהרס לנו עוד משחק עונה עם החלטה הזויה. למה אין לנו שופטים ראויים בארץ???
צריך כנראה לייבא אותם מחול כמו כל דבר אחר.
מכבי הייתה מנצחת גם בלעדיו אבל לפחות היה לנו משחק אמיתי.
14 אלף צופים ועוד מאות אלפים בבית לא ראו את המשחק בשביל אדום הזוי .

גיל שלי 10 בפברואר 2014

מה רוצים ממשיח? דקה לפני זה אלגרבלי עשה את אותו דבר לפריצה בלי שריקה של השופט. זה ששחקן חסר אחריות, תופס חולצה בתוך הרחבה, שחקן אחרון לפני השוער, למה השופט צריך לבלוע את המשרוקית?

קפטן קוקי 10 בפברואר 2014

אני מת על המשפט הזה "הרס משחק עונה", באמת.
שחקן מכשיל שחקן אחר במשיכה במכנסיים ומונע ממנו להגיע לשער כשהוא אחרון צריך לקבל כרטיס אדום. זה פשוט מאוד, אלה החוקים. מדהים שאיכשהו מצליחים להפוך את זה לטעות של השופט.
כאילו שבמשחק עונה החוקים שונים מבמשחקי ליגה "רגילים".

ויקטור מורוז 10 בפברואר 2014

חביבה עלי הטענה של "היה צריך להפעיל שיקול דעת. ההרחקה גמרה את המשחק". אם ככה, מותר לשחקני קבוצה שנמצאת בפיגור לכסח חופשי, כי לא מגיע להם אדום. זה יהרוס את המשחק.

דוני דארקו 10 בפברואר 2014

חוק תקשורתי-ישראלי חדש: אין כרטיסים אדומים עד תום המחצית הראשונה.

כח הגברה 10 בפברואר 2014

ראיתי רק חלק מהמשחק (עד דקה 25, וקצת בסוף).
המשחק הוכרע הדקה הרביעית (פחות או יותר):
פריצה היה צריך לקבל כרטיס צהוב על ההצגה הפאטתית שלו ברחבה, ולקבל מיד צהוב שני ואדום כשלא התבייש לצעוק על השופט משום שלא קיבל פנדל. לדעתי על הצגה כזו צריך לקבל אדום ישיר, אבל החוקה לא תומכת בכך כנראה.
את זה אני אומר לא בתור אוהד הפועל ב"ש (אני לא), אלא כי אני חושב שחוסר הספורטיביות היא הבעיה הכי גדולה של הכדורגל.

ויקטור מורוז 10 בפברואר 2014

בוא נגיד שאתה אוהד יריבה של מכבי.
לא כל נפילה היא התחזות, כמו שלא כל נפילה היא עבירה. ישנן נפילות שהן לא עבירה ולא התחזות.

תולעת 10 בפברואר 2014

נצטרך לחכות להדמיה של ONE כדי לקבוע חד משמעית כנראה

גיל שלי 10 בפברואר 2014

נדמה לי שפרשנות של פרימו תספק כהוכחה חד משמעית, אם כי אין ספק שההדמיה של ONE תשפוך הרבה אור על הפרשה. אחי האדום היה מאוד זריז, הוא שלח לי סמס מיד עם טענות חריפות לשופט המשחק, טוב שיש לאדומים במה להתלות

ערן 10 בפברואר 2014

+1 (לאיה וגיל)

חיים הצהוב 10 בפברואר 2014

+1 לאיה

עדידס 10 בפברואר 2014

+ 1 איה….
אבל האחד הכי גדול שאפשר למצוא :)

עדידס 10 בפברואר 2014

וגם לגיל… :)

כח הגברה 10 בפברואר 2014

אני לא אוהד אף קבוצה בארץ.
אהדתי את בית"ר ירושלים עד שנת 98' בערך.
הבן שלי אוהד מכבי חיפה, ואנחנו הולכים ביחד למשחקים שלהם מדי פעם.
אני לא חובב מכבי ת"א, אבל בהחלט יכול להעריך את התהליך שהיא עוברת בשנתיים האחרונות (בלי להתעלם מכמויות הכסף שהוא מצריך), ואת הפוטנציאל שלו לקדם את הכדורגל הישראלי.
כשפריצה רואה שהוא במצב אבוד ברחבה, נתקל לעצמו ברגל בצורה מבויימת, נופל בצורה דרמטית ודורש פנדל – זו עבירה? התחזות? או לא זה ולא זה?
דרך אגב, אני אוהד ליברפול, אבל לא סובל את ההתחזויות של סוארז, וכשהוא לא מקבל פנדל שמגיע לו, אני חושב שהוא מביא את זה על עצמו.

ויקטור מורוז 10 בפברואר 2014

אם כך, צריך להוציא צהוב. בהחלט לא אדום. זה גומר את המשחק. לא סתם משחק, משחק העונה, בו כידוע, אסור לשלוף כרטיסים אדומים.

כח הגברה 10 בפברואר 2014

צריך להוציא צהוב, ועל החוצפה לעשות תנועת קוזאק נגזל צריך להוציא צהוב שני.
אבל הבנתי את הטעות שלי – המשפט השני בתגובה שלי ("המשחק הוכרע בדקה הרביעית…", אני מצטט את עצמי…) היה מיותר. ברור שהמשחק לא הוכרע בנקודה הזו (למרות ההשפעה שלה על הפנדל וההרחקה שבאו מיד אחר כך), וזה בכלל לא חשוב. מה שחשוב זה שחלק מהכישורים שנדרשים משחקנים ברמות הגבוהות בימינו, זו יכולת לרמות בלי בושה. זה הורס את הכדורגל.

ויקטור מורוז 10 בפברואר 2014

מסכים איתך לגבי התחזויות.

גורביץ' 10 בפברואר 2014

עזוב אותך מההתחסדות הזאת של להיתלות בחוק היבש, כהצדקה לאדום שהשופט הוציא לאגרבלי.
כמו שכתבו לפני, סקרטל שווה לפחות שני פנדלים ליריבה, בגלל דחיפות ברחבה כל משחק, על פי החוק היבש.
אטו בעט בפראות ובכוונה לסוארז ברחבה בסוג של משחק עונה בין צ'לסי לליברפול, וכאוהד ליברפול לא התלוננתי שהוא לא קיבל אדום ופנדל,למרות החוק היבש, כי היה שם איזשהוא שיקול דעת של השופט, שאפשר להבין(שנובע גם מהחשש שסוארז התחזה..).
הייתה עבירה, אבל לא מתוך כוונה להכשיל את השחקן, והנפילה של פריצה הוסיפה לדרמטיות.
תכלס משיח לא הפעיל שום שיקול דעת והרס את המשחק

ויקטור מורוז 10 בפברואר 2014

אין מקום לשיקול דעת, וגם לא היתה התחזות. אלגרבלי משך לו במכנסיים בדרכו ל- 1 על 1 מול אג'ידה.
וחבל שלא שורקים פנדלים על תפיסות ברחבה כמו שאמורים לעשות, ככה התופעה הזו היתה מסתיימת.

בני תבורי 10 בפברואר 2014

למה אתה קורא באתר ערוץ 5?

גיל שלי 10 בפברואר 2014

כוחו של הרגל, ולא צריך להגזים עם המלה קורא, יותר עובר על כותרות. לONE לעומת זאת, אני לא נכנס. כשאני חושב על זה, אני מאשים אותך בכשל הזה

בני תבורי 10 בפברואר 2014

:(

ערן 10 בפברואר 2014

כל מילה

בילבו באגינס 10 בפברואר 2014

קפטן קוקי זה לא שיעור באזרחות אי אפשר להגיד "זה החוקים וזהו" .
הבן אדם עשה עבירה יחסית עדינה והוא גם היה בסך הכול חצי מטר קדימה מהשחקן שמאחוריו . כרטיס צהוב ופנדל זה לא מספיק בשבילך? למה החזירות המוגזמת הזאת ? למה להגזים ? אם הוא היה נותן צהוב לא היה בן אדם בעולם שחושב שזה לא בסדר. בכל משחק ובמיוחד במשחק עונה השופט צריך להיזהר כמה שיותר מהלכריע את המשחק בהחלטות שלו וזה בדיוק מה שמשיח לא עשה אתמול. הטמפון הלחוץ הזה.

ויקטור מורוז 10 בפברואר 2014

אז מותר לכסח חופשי? הוא היה השחקן האחרון ולכן הורחק, כמו שהחוקה קובעת. אלגרבלי היה צריך להיות זהיר יותר. אל תאשים את השופט, תאשים את השחקן.

ערן לוי 10 בפברואר 2014

החוק אינו אומר דבר וחצי דבר על שחקן אחרון בדרך לשער, רק על הכשלה בעמדה ודאית לכיבוש שער.
גם אם משיח היה שולף צהוב לאלגרבלי זה היה מתקבל, אף אחד לא היה פורץ במחאות נגד ההחלטה, בעיקר מפני שפנדל התלווה אליה, ופנדל משכיח את משיח. מה שיותר חמור ממשיח – שבסך הכל עשה את העבודה שלו – זו היהירות חסרת המעצורים של ערן זהבי.

ויקטור מורוז 10 בפברואר 2014

אם לא ההכשלה, פריצה לא במצב ודאי לכיבוש שער?

ערן לוי 10 בפברואר 2014

אתה צודק, אבל בחוק אין שום התייחסות ל״שחקן אחרון״, רק למניעת הזדמנות ודאית לשער. כתבתי זאת בנוגע לדבריך על היות אלגרבלי ״השחקן האחרון ולכן הורחק״. ״שחקן אחרון״ זו דוגמא מובהקת לאמירה שאם חוזרים עליה כל הזמן היא הופכת לאמת – גם אם היא לא האמת.

אבו ראמי 10 בפברואר 2014

איך את יודע? אני זוכר כמה דקות אח"כ "מצב וודאי" יותר שנגמר ביציאה של אג'ידה, ברגל של פריצה לגוף של אג'ידה שקם אחרי דקה ופריצה נשאר לשכב.

הרעיון היה אמור להיות מישהו עבר את ההגנה, רץ ל 1 על 1 נוח מול שוער ושחקן הגנה מכשיל אותו.

אבל שוב. העניין הזה בניגוד לעבירה של זהבי בשער הראשון הוא לנבדל של ראדי נתון לפרשנות השופט וכשמשיח שופט את מכבי ת"א יש לו נטייה לפרש דברים באופן מאוד מסויים.

ויקטור מורוז 10 בפברואר 2014

המצב הוא ודאי. כיבוש השער לא.

ויקטור מורוז 10 בפברואר 2014

אתה צודק, היהירות מרגיזה, אבל בסופו של יום זהבי "בישל" את 3 השערים.

ערן לוי 10 בפברואר 2014

הבהרה-אין לי חצי טענה נגד זהבי, רק ביקשתי להסיט את הדיון ממשיח (;

יואב הצהוב 10 בפברואר 2014

שוב הטענות ההזויות על כך שזה משחק עונה ולא צריך להרוס אותו? אז לפי ההגיון שלך מותר לכסח חופשי במשחק עונה?
אלגרבי עצר את פריצה, שהיה אחרון מול השוער, במשיכה ברחבה. פנדל ואדום. סה טו

קפטן קוקי 10 בפברואר 2014

לפעמים החוק הוא רק חוק. מודה ומתוודה שאני חוצה לפעמים במעבר חציה גם כשהרמזור אדום אם אין תנועה.
במקרה הזה אין היצמדות לספר החוקים. הטיעון היחיד ללמה לא לדבוק בחוקה במקרה הזה הוא שמדובר במשחק עונה וזה "הורס" את המשחק, אבל אם היית בצד השני היית חושב שמדובר בשטויות. you wouldnt have it any other way. הרי הצדק הוא תמיד יחסי ותלוי בזווית הראיה.
שחקן הגנה שמונע מחלוץ לעמוד מול שוער במצב של גול ודאי צריך להיות מורחק. לא כי זה החוק, אלא כי אם לא יתנו על זה כרטיס אדום זה יגרום לחוסר איזון במשחק וליתרון ענק להגנה.
קל להגיד שמשיח היה יכול להסתפק בצהוב, אבל באותה מידה אפשר להגיד שאלגרבלי היה יכול להסתפק בנסיון לגליץ ואז אולי לפספס ולחטוף גול אבל הקבוצה שלו היתה נשארת ב11 שחקנים.

גיסנו 11 בפברואר 2014

אתה יכול לחצות באדום, ושוטר שנמצא במקום יכול לתת לך קנס. לא בטוח שיעשה את זה, ואם יעשה את זה ב 8 בבוקר בדרך לעבודה יכול להיות שהרס לך את היום, אבל לפי החוק ביצעת עבירה המחייבת קנס. היית אומר לשוטר ״קצת שיקול דעת, רק התחיל היום!!״ כדי שיוותר על הדוח?

עידן. 10 בפברואר 2014

הפנדל צריך להיות מחוץ למשוואה כי הוא תוצאה (ברורה ומוסכמת על כולם כפי הנראה) של עבירה שנעשתה בתוך הרחבה.

אז מה שנשאר הוא האם העבירה מצדיקה אדום. כאן תשאל את עצמך מה הייתה עמדתך אם אלגרבלי היה תופס את פריצה באותה דרך (שפריצה אחרון בדרך לשער), חצי מטר מחוץ לרחבה. במצב כזה מכבי לא הייתה מקבלת פנדל. האם לדעתך גם אז לא היה מקום לכרטיס אדום?

בילבו באגינס 10 בפברואר 2014

אני מבין שיש לי עסק עם סטודנטים למשפטים.
אני מוותר מראש על התענוג.
נכון החוקה קובעת והחוק המפורש .. בלה בלה בלה.
רק מציע לכם לחשוב עם הראש לפני שאתם מדברים כמו אהרון ברק שם רשעים ירקב.

גל ד 10 בפברואר 2014

אתה רוצה שבמקום שריקה חוקתית שיכולה להכריע משחק, אתה מעדיף שריקה מנוגדת לוקה שיכולה להכריע משחק בכיוון השני?

איש הפח 10 בפברואר 2014

חוקת הכדורגל והשינויים שהוכנסה בה בשנים האחרונות נועדו לעודד משחק התקפי והבקעת שערים, לכן יש מוקומות שיש בהם לשופט שיקול דעת ויש מקומות שלא.
כוונת המחוקק, כמו שנוהגים לומר, היא לצמצם את המגע ברחבה למינימום על מנת להגדיל את מספר השערים שמובקעים במשחק.
אם כבר ההיגיון אומר שבאופן גורף לא נשרקים מספיק פנדלים, ולא נשלפים מספיק כרטיסים אדומים על עברות ברחבה.

נ.ב
לארסנל קרה דבר דומה בגמר ליגת האלופות, ככה שבהחלט יש תקדימים

חיים הצהוב 10 בפברואר 2014

יש מקרים שאין מקום לשיקול דעת. עבירה על שחקן כשהוא אחרון ועם הפנים לשער מחייבת כרטיס אדום.

יואב הצהוב 10 בפברואר 2014

1.גיל, נהדר כהרגלך.
2.בתקופה האחרונה עוד התייחסתי לאתר ערוץ הספורט כמפלט האחרון מכל התקשורת הרקובה שלנו, אבל גם הוא הדרדר מהר מאוד למעמקי האופירות והפרימואים.
3.אני מת על הטענות שמכבי של סוזה לא מתפקדת במשחקים חשובים. גם שנה שעברה אמרו את זה על גארסיה. שיעשעה אותי במיוחד הדוגמא על "הכישלון מול באזל".
4. 0
5. מיכה הכי טוב אתמול במגרש
6. אכן מכבי הייתה הרבה יותר טובה גם אתמול וגם בוסרמיל. מצחיק שאלישע לא בא בטענות לאל עוברה שאישר להם בסיסו הקודם גול מנבדל של בערך 7-8 מטר (לא מגזים)?
7 ואחרון- אכן אווירת כדורגל טובה הייתה אתמול בבלומפילד. בלי שטויות, נטו יריבות ספורטיבית. אני חושב שיש כבוד הדדי בין שני המועדונים. שימשיך ככה.

יואב הצהוב 10 בפברואר 2014

6. בסיבוב*

איתמר 10 בפברואר 2014

לא מגזים בכלל, ולראיה:
http://oi58.tinypic.com/2ryroqo.jpg

לצערי אין בשום אתר בארץ סטטיסטיקות של שליטה בכדור ובעיטות לשער,
אבל גם בסיבוב הקודם וגם אתמול, אני חושב שמכבי בעטו מעל 20 פעמים לשער, לעומת אולי 5 בעיטות של ב"ש. ואתמול בוודאות הבעיטה היחידה של ב"ש למסגרת היתה הגול.
גם לא אשכח את הסיקור של המשחק מהסיבוב הקודם, כשבכל גוף תקשורת הנבדל של ברדה תואר כך:
"שער אדיר של ברדה (מנבדל)"

גל ד 10 בפברואר 2014

הרושם העיקרי שלי – לערן זהבי יש מנת משכל ש… בוא נגיד שאם זו המנה, תוצאת פעולת החילוק שואפת לאינסוף.

יואב הצהוב 10 בפברואר 2014

למה? כי הוא החטיא פנדל?

גל ד 10 בפברואר 2014

הפנדל הוא חלק מהעניין (וזו לא התוצאה, זו הדרך.) היו גם שני נסיונות חסרי סיכוי למספרת, ועוד הרבה פעולות שהיעילות שלהן מוטלת בספק. כל המשחק הוא התאמץ להופיע באיזה סרטון היילייטס יותר מאשר לנצח את המשחק.

יואב הצהוב 10 בפברואר 2014

שכנעת אותי. במיוחד בשני הגולים שהוא בישל. בכלל לא ניסה לנצח את המשחק.

חיים הצהוב 10 בפברואר 2014

הניסיונות החסרי סיכוי למספרת הביאו את הגול הראשון, והוא תמיד משחק בצורה הזו פשוט אתמול לא הלך לו.
נראה לי שאתה יותד מדי מושפע מפרימו כי אין שום קשר למה שכתבת למציאות

גל ד 10 בפברואר 2014

העובדה שהניסיון הראשון הסתיים בגול לא הופך את הפעולה לכזו שסיכויי ההצלחה שלה הופכים אותה לפעולה רצויה. זה נגמר בגול כי ההגנה של ב"ש חסרת ניסיון ופריצה גבר.

על הקרן מגיע לזהבי קרדיט, אבל פה שיקול הדעת שלו מינימאלי. על זה שיש לו טכניקה אני לא מערער, אני מתלונן פה על חוסר האינטיליגנציה שלו.

ערן לוי 10 בפברואר 2014

חוסר אינטיליגנציה? לא הייתי אומר דברים כאלה בגלל פנדל ושתי מספרות כושלות, פופוליזם זו מחלה רעה.
יש ביטוי באידיש שתואם את זהבי של אתמול הרבה יותר – אובר חוכם

ערן 10 בפברואר 2014

תראה איך ייבש את העיתונאי אחרי ההפסד בגביע נגד אשדוד. נראה אם עדיין תחשוב כך או תראה בו אדם פיקח

פאקו 10 בפברואר 2014

ייבש את המה?

ערן 10 בפברואר 2014

צודק. ייבש את שדר הקווים הפרובוקטור החצוף, שעד היום לא התאושש מהכאפה (הוירטואלית) של זהבי

גל ד 10 בפברואר 2014

ראיתי. אתה צודק שזה היה טוב.

הוא בכל זאת אידיוט.

אלי 10 בפברואר 2014

שוב, מנסים להיות חכמים בלי להבין על מה מדברים.
מנה היא התוצאה של פעולת החילוק.
אתה התכוונת ל"מחלק", ובכל מקרה כאשר הוא 0, אז התוצאה היא אינסוף, ולא "שואפת לאינסוף".

גל ד 10 בפברואר 2014

צודק. טעות שלי. התכוונתי למכנה.

וכאשר המכנה הוא אפס התוצאה לא מוגדרת. כשהוא שואף לאפב התוצאה שואפת לאינסוף.

גל ד 10 בפברואר 2014

אפס, כמובן.

אלי 10 בפברואר 2014

מנת משכל לא יכולה להיות "שואפת לאפס".
או שהיא אפס או שלא.
אמנם טעות נפוצה היא להגדיר משהו מאוד קטן כ"שואף לאפס" אבל אין לזה שום משמעות מתמטית.

כפי שנזכר למעלה, לא כתוב בספר החוקים שעבירה של שחקן אחרון בדרך לשער מחייבת כרטיס אדום, אבל אם חוזרים על זה מספיק פעמים אז זה נהיה נכון. אותו הדבר לגבי "שואף לאפס". סתם שימוש לא נכון במושג מתמטי על מנת להשמע אינטיליגנט.

אבישי (הרמתגני) 10 בפברואר 2014

http://football.org.il/Game%20Constitution/12.pdf

עמוד 40 סעיף 5. כן כתוב בספר החוקים.

אבישי (הרמתגני) 10 בפברואר 2014

כמובן תחת הכותרת עברות המחייבות הרחקה.

אלי 10 בפברואר 2014

או שאני לא יודע עברית או שאתה לא מבין מה כתבתי.
1. לא כתוב "שחקן אחרון".
2. לא כל עבירה על שחקן "כאשר הוא נע לכיוון השער".
3. תנאי הכרחי הוא "מונע מהיריב הזדמנות בטוחה להבקעת שער".

כלומר, גם אם יש עוד שחקן אחריו, עדיין ניתן להוציא כרטיס אדום, כל זאת במידה שהשחקן מנע מהיריב הזדמנות בטוחה להבקעת שער.

אבישי (הרמתגני) 10 בפברואר 2014

אבל העבירה של אתמול עדיין נופלת תחת הסעיף.

אלי 10 בפברואר 2014

אין ספק!
פשוט קצת נמאס לשמוע "שחקן אחרון…", ובודקים בטלוויזיה מכל מיני זויות אם באמת היה אחרון או שהיו כמה מילמימטרים הבדל, כאילו זה מצב של נבדל.

רני 10 בפברואר 2014

אתה טועה ביג טיים. בכלל אני סבור שלכוכבי כדורגל אמיתיים, כאלה שנחשבים כמצטיינים בדור שלהם יש מנת משכל הרבה הרבה מעבר לממוצע.

עכו"ם 10 בפברואר 2014

השופט היה צריך להפעיל שיקול דעת ולשרוק מיד לסיום המשחק והפסד טכני למכבי, למה להעיר את באר שבע מהסרט שלהם?

גיא זהר 10 בפברואר 2014

תגובה בוגרת בדיוק כמו כותרות העיתונים המזלזלות היום.

עכו"ם 10 בפברואר 2014

מודה, ההבדל הוא שאני אוהד וככזה יכול להיות מוטה ואינפנטיל בעוד הם מתיימרים לתאר מציאות בצורה אובייקטיבית.

אבישי (הרמתגני) 10 בפברואר 2014

אלישע לוי לא מתבייש להפנות אצבע מאשימה לשופט כאשר ההכנה שלו למשחק העונה היא לא יותר משערורייתית. התפרקות טוטאלית תוך 8 דקות, אני אפילו הצלחתי לחזות את מערך 3 הבלמים של סוזה.
ובנוסף, חוסר הבנה של חוקת המשחק.. כאילו מה? הוא תדרך את אלגרבלי לעשות פאול ברחבה, "אל תדאג, לא ייתנו פנדל ולא אדום, זה משחק עונה".
שחקני הקלאץ' של ב"ש לא היו במשחק. ברדה שותק ע"י אלברמן, בוזגלו ע"י ייני. גבאי ע"י ההלם מעצמת המעמד.
כנראה שאלישע באמת בא רק להנות מהמשחק ולא בשביל לנצח אותו.

עדידס 10 בפברואר 2014

+1

בילבו באגינס 10 בפברואר 2014

מסכים איתך . אלישע האמין כנראה למה שאומרים עליו פרימו ושאר חברי הפאנל והוא חשב שהוא יכול לשחק פתוח נגד הצהובים. צריך ענווה מול מכבי תא להתחיל בבונקר ולנסות לגנוב שער, כמו שכל קבוצות התחתית עושות. חבל שגם שבנאדו לא הבין את זה.

MOBY 10 בפברואר 2014

לא ראיתי את המשחק ולא את התקצירים.
שיפוט גרוע.
האלופה מקבלת יחס מועדף, זה לא יתכן שקבוצה מתאמנת כל השבוע וככה מחרבים לה את המשחק.
חייבים לטפל בהתחזויות של הכוכבים בארץ ובעולם הם מקבלים שריקות סתם.
לא הייתה עבירה.

MOBY 10 בפברואר 2014

דונטה וחיפה זכו מההפקר. איזה כיף לנו

תורג'י 10 בפברואר 2014

צודק. לא מספיק לתפוס במכנסיים.
אם לא מורידים אותם זו לא עבירה.

MOBY 10 בפברואר 2014

אתה צנון

תורג׳י 10 בפברואר 2014

מצטער.
נמאס לי לקרוא את כל הבכי.
סלח לי אם חטאתי מלהבדיל בין תגובה צינית לאמיתית.
כזה יום של בכיינות לא ראיתי אפילו בימים הכי גדולים של הפועל תל אביב.
אין ספק באר שבע, (וגם קצת חיפה, למרות שלא ברור לי מה הבכי, עשינו לכם טובה ענקית אתמול) נכנסתם לרשימה של הגדולים ביותר.

תורג'י 10 בפברואר 2014

אוף כמה דמעות יהיו פה.
עשו טובה תחסכו את זה מאיתנו.

עכו"ם 10 בפברואר 2014

תורג'י, אני מניח שאם תקרא שוב פעם את מה ש-MOBY כתב, תבין שאין לך על מה לכעוס.
אגב,הבלבול בין בוזגלו לפלט היה משהו שאפילו יורם ארבל לא אמור לטעות בו…
יורם,תוריד את המשקפיים, אתה רואה מצוין בלעדיהן…

רועי 10 בפברואר 2014

הבלבול היה כי הוא התסכל על המוניטור ולא על המגרש בכלל, הוא ראה כדור נכנס מרחוק והימר שהכי הגיוני שזה יהיה בוזגלו.

B. Goren 10 בפברואר 2014

חברים באר-שבעים דווחו לי שאחרי ההפסד של מכבי באשדוד, החלו בבאר-שבע חגיגות הזכייה בדאבל.

ויקטור מורוז 10 בפברואר 2014

קרלוס גארסיה הוא אח!

יואב הצהוב 10 בפברואר 2014

ובינתיים בספורט 5- "ביכולת הזאת יש לבש סיכוי לזכות באליפות"-לירן שטראובר. מה ?!

בילבו באגינס 10 בפברואר 2014

אני לא מבין את האוהדים של מכבי ת"א , ניצחתם הייתם הרבה יותר טובים יש לך בעלים מיליארדר , זה העונה שלכם , אז למה אתם לא יכולים להודות שהשופט הרס את המשחק אתמול? אתם מעדיפים לנצח קבוצות בעשרה שחקנים? מה הקטע ? אני אישית הייתי מעדיף משחק של 11 על 11 ובכל זאת לנצח בתנאים שווים.

רועי 10 בפברואר 2014

אני מפנה אותך לפוסט של אריאל גרייזס בנושא "הרס את המשחק".

ויקטור מורוז 10 בפברואר 2014

לא אשמת מכבי תל אביב ואוהדיה ששחקן של ב"ש הכשיל ברחבה. אני באמת לא מבין מה אתה רוצה.

ויקטור מורוז 10 בפברואר 2014

הכשיל בעבירה שדינה כרטיס אדום.

אבישי (הרמתגני) 10 בפברואר 2014

גם אני מעדיף נצחון 11 על 11. יחד עם זאת ההעדפה הזו לא הופכת את ההחלטה להרחיק שחקן לשגויה, ואת הניצחון לניצחון עם כוכבית.
השופט לא הרס את המשחק, הוא מילא את תפקידו. גם אם היה טועה ולא מרחיק, עדיין הוא לא היה הורס את המשחק, ועדיין ממלא את תפקידו.

לפי הסנטימנט, מי שהרס אתמול את המשחק זו מכבי ת"א שניצחה בניגוד למשאלת ליבם של הפרימואים.

עדידס 10 בפברואר 2014

ושום מילה על יד של פלט בגול שלו.

ויקטור בלקין 10 בפברואר 2014

האם רק לי אירועי ליל אמש הזכירו את סצינת הנקמה (סגירת החשבונות) מהסנדק

מנה ראשונה סגרנו חשבון עם האדומים מהכדורסל בנוקיה ולמנה עיקרית נסגר החשבון עם הגמלים.

כרגע נשאר חשבון פתוח אחד עם החברים של צאלח מבאזל

חיים הצהוב 10 בפברואר 2014

+1

יואב הצהוב 10 בפברואר 2014

אותו אני בספק אם נצליח לסגור

גורביץ' 10 בפברואר 2014

עם החברים של צאלח אולי תצליח לעשות משהו, אבל העובדות היבשות אומרות שה-cunt הזה בא לבית שלכם, לא לחץ לשחקנים שלכם את היד, והשפיל את האמאמא שלכם – השחקנים והאוהדים. בבית. ועוד נתן קטנה אחרי הגול עם הסימון פקה פקה לאוהדים, וההשתטחות לכיוון מכה.
איפה כל השחקני נשמה ה"קשוחים" של מכבי היו אז – ראדי, אלברמן, ייני..
אז נכון זה נחמד לסגור חשבון עם הרכב ליגה שנייה של הפועל תל אביב, ועם עזרה של שופט שמרחיק בלם ליריבה דקה שמינית, אבל בליגה של הגדולים, כמו תמיד אתם עושים את המוטל עליכם – לצבור השפלות.

אבישי (הרמתגני) 10 בפברואר 2014

רודה 10-0

גורביץ' 10 בפברואר 2014

אוהד חיפה, לא באר שבע..
ועניין ההשפלה עם סאלח היה אישי, ולא ספורטיבי-קבוצתי.
באמת שקשה לי להבין איך השחקנים נתנו לו לחגוג עליהם בבית ככה, לא תגיד שזה שחקן עם יריבות ספורטיבית מול מכבי, זה פשוט מישהו שלא הסכים ללחוץ להם את היד בפנים.
אבל זה מתאים לקבוצה שחצנית, שרגילה לחגוג על חלשים.
ד"א, לא הייתי מגיב, אבל אם השחצנות המכביסטית כבר העלתה את הנושא של סאלח אז..

דגש 10 בפברואר 2014

מאוד מאוד חלש.

מוחמד סלאח הוא כדורגלן טוב ובנאדם מגעיל. מכבי לא "נתנה" לו, הוא לקח. כי הוא טוב בכדורגל. לכן הוא בצ'לסי היום. מה נעשה? נכרות לו את הידיים? ולמרות זאת זה היה משחק גדול של מכבי שלמרות פיגור מקדים מול קבוצה עדיפה הצליחה לחזור וביססה מאזן ביתי נטול הפסדים העונה. למרות שביקרו בו כמה קבוצות כדורגל רציניות. וגם מכבי חיפה.

יואב 10 בפברואר 2014

ואתם באמת חלשים. תבואו כל יום…

ויקטור מורוז 10 בפברואר 2014

אוהו, מישהו ממורמר…

יואב הצהוב 10 בפברואר 2014

מה?

יואב 10 בפברואר 2014

אני מ כ ב י מי אתם בכלל(:

גיסנו 10 בפברואר 2014

אבל להפועל יש כבוד, הראו לזהבי הבוגד מה זה ועד היום הוא לא כבש בדרבי

אלון רייכמן 10 בפברואר 2014

אה, ונקודה שמתפספסת מדי פעם אצל לא מעט עיתונאים ופרשנים (ואוהדים). למכבי יש שחקנים הרבה יותר טובים. זה הכל.

יואב הצהוב 10 בפברואר 2014

+1

גיסנו 11 בפברואר 2014

נו באמת, להתפס לכזה דבר שולי

יניר 10 בפברואר 2014

כמה נקודות:
1. זהבי אכן שחצן אך מדהימה היכולת המנטלית שלו לחזור מהטראומה ( שהוא גרם לעצמו אמנם) ולהיות השחקן הכי טוב על המגרש.
2. מיכה היה מאד פעיל אך לא מאד יעיל. אני מחכה לניתוח של איה כדי לראות כמה קרוסים היו לו לרחבה מול איבודים או מסירות לאחור.
3. באר שבע התבססה על כדורים ארוכים ובוודאי לאחר ההרחקה. האם לא היה הגיוני להוציא קשר אחורי מוקדם יותר ולהכניס את יצחקי או בן חיים?
4. אלישע לוי כנראה מאזין לפרימו שהמליץ אתמול לעלות " ללא רגשי נחיתות" ובהרכב הרגיל. אם זהבי לא מזייף בפנדל, ב"ש הייתה חוזרת דרומה עם חמישיה
5. בוזגלו שוב הוכיח
6. העבירה וההרחקה- גריזס אמר הכל

הארכיון 10 בפברואר 2014

לכל מי שמתלונן על השופט, לא לשכוח שבמשחק הראשון באר שבע נהנתה משער בנבדל ופנדל ברור שלא נשרק.
אז מספיק עם גניבת הדעת, ואני בכלל אוהד אשדוד…

עדידס 10 בפברואר 2014

לכל המקטרגים
איך ייתכן שאתם לא מתייחסים לגול של פלט ?????
שבהילוך החוזר רואים בוודאות שיד שמאל שלו עוצרת את הכדור מלברוח שמאלה….

אבישי (הרמתגני) 10 בפברואר 2014

חבל לתת לאמת להרוס סיפור טוב.
או:
חבל לתת ליד להרוס כזה שער מדהים.
(באמת שער מדהים, אם אני שופט אני גם אני מאשר אותו. לא ציני)

עכו"ם 10 בפברואר 2014

עדידס, אתה רציני? לא שורקים לנגיעת יד בדקה- 30…

דוני דארקו 10 בפברואר 2014

+3

Yair 10 בפברואר 2014

אף אחד לא מתייחס לזה שמכבי עשתה את הבלתי יאומן והצליחה לנצח אחרי שאיבדה את מונאס דאבור? מי היה מאמין שתתאושש ממכה כזאת

גיא זהר 10 בפברואר 2014

כאוהד ב"ש ממש לא אהבתי את הבכיינות של אלישע שלצערי לא בא מוכן טקטית ולחץ גבוה מדי, בטח כשיש לו הגנה חסרת נסיון. במקומו של משיח הייתי מאשר את השער הראשון למרות שגם אם היה פוסל אותו זה בסדר כי עם כל הכבוד לאדון זהבי השחצן (שחקן ענק אבל די עם המספרות והפוזות) מדובר במשחק מסוכן. השער השלישי היה לא מנבדל גבולי אלא ברור מכיוון שבלי שום ספק שראדי השפיע על המהלך אבל באמת שלא היה כבר משמעותי בשלב הזה. אני לא ראיתי נגיעה של פלט ביד (לפחות לא בטלוויזיה וקשה לי להאמין שבמגרש היה אפשר לראות אבל העיקר מאור הגולה ברקוביץ אמר). בסך הכל היה שיפוט סביר שלא השפיע על התוצאה. ולגבי פריצה במהלך הקודם לפנדל הוא נפל מעצמו או הפיל את עצמו. אלגרבלי מספיק מסכן, לא צריך להפיל עליו עוד תיקים.מופתע שסוזה לא הכניס את יצחקי בדקה 30, זה היה נגמר בבכי.ניצחתם בצדק, אתם יותר טובים, תעזבו בשקט את הסיבוב הקודם. עוד מעט נגיע לרצח ארלוזורוב ואלטלנה. שחררו.

סניור 10 בפברואר 2014

כדורבנות!

חדש בשכונה 10 בפברואר 2014

צודק וגם אני כאוהד מכבי הייתי מעדיף לנצח מול אחד עשר שחקנים, אבל זה החוק שבמקרה זה הינו מאוד יבש ומשיח שרק נכון. לטעמי צריך לבטל את הכפל קנס הזה שנקרא פנדל פלוס אדום, צריך פייר פליי שיאפשר לשתי הקבוצות להישאר עם כל השחקנים עד לסיום. בכל מקרה, התוצאה במשחק אתמול לא מראה את ההבדלים ברמות כי לא ניתן לבחון במצב כזה. דווקא בבאר שבע כשמכבי הפסידה, היא הוכיחה שהיא טובה יותר.

יואב 10 בפברואר 2014

באר שבע היא לא קבוצת פוזשן. היא קבוצה מגיבה, עם מעברים מהירים קדימה.
היה ברור לי שנחזיק בכדור ונשלוט במתרחש.
מכבי קבוצה טובה יותר בכל אספקט-
מתפרצות, פוזשן, הגנה, תיאום, חוכמה, קשיחות, בשלות.
מי שהיה בבאר שבע זוכר שהתפתח שם משחק דומה. רק ששם, קרו יותר מידי צירופי מיקרים.

מילה על ברדה-המון כבוד. הופעה נהדרת של מנהיג אמיתי על הדשא.
מילה טובה נוספת לקהל שלהם שמחא כפיים לשורה בירידה לחדרי ההלבשה בסוף המשחק.

ש.ק 10 בפברואר 2014

מדהים שקבוצה שחיברה כל העונה 7 מסירות ממוקמת במקום השני…
ומדהים עוד יותר שכמה ניצחונות והם פתאום בטוחים שהם יותר טובים ממכבי ולא מדברים (עם חצי חיוך) על אליפות.
אני לא מזלזל ב"פוטנציאל" שיש בב"ש, אבל הגיע הזמן שיחזרו לכדה"א

גיא זהר 10 בפברואר 2014

אני מת על התגובות שלכם. נכון את יותר טובים (לא בטוח שבכל פרמטר)ואני הראשון שאומר שב"ש לא יותר מבינונית פלוס אבל איפה ראיתם שחצנות. אני רואה שחצנות רק מכיוון אוהדים (וברק יצחקי וערן זהבי) של צד אחד.

ש.ק 10 בפברואר 2014

האמת שזה יותר התקשורת (ובוזגלו וגל אראל) שפימפמו את העובדה שב"ש הולכים לנצח בהליכה ופחות האוהדים, אז בזה אתה צודק

יואב הצהוב 10 בפברואר 2014

אוהדים יכולים להיות שחצנים עד מחר, מה שמשנה זה מה קורה על הדשא. ומי שדיברו ללא הפסקה בשבוע האחרון היו שחקני ב"ש לעומת דממת האלחוט המופתית שקיימת במכבי מאז המהפכה של אוסקר.

גיא זהר 10 בפברואר 2014

אני לא בטוח שדממת האלחוט היא כל כך מופתית. זה מאוד משעמם (ואני לא פרימו).

יואב הצהוב 10 בפברואר 2014

משעמם את מי? זה, יותר מהכל, מסמל את מכבי החדשה. לא רצים לתקשורת על כל שטות, באים לעבוד. קוראים לזה מקצוענות. מי שחושב שזה משעמם ימשיך לראות אותנו דורסים את הליגה

דור 10 בפברואר 2014

אוהדי מכבי (ואני ביניהם) שחצנים. ואני מת על זה.

יואב הצהוב 10 בפברואר 2014

אנחנו לא שחצנים, אנחנו מושלמים

וודר 10 בפברואר 2014

זאת בדיוק הבעיה עם הספורט בארץ והכדורגל בפרט. היהירות הזאת, המחשבה והתחושה שאין שני לנו (ולה משנה כרגע מי האלופה המכהנת) זה בדיוק הבלון שאחנו עצמנו מנפחים עם סיסמאות ואז מתפוצץ לנו בפנים, ואנחנו עוד מופתעים.
מכבי שיחקה אתמול סביר. לא היה שם משחק כדורגל גדול. מכבי קבוצה נהדרת שמאומנת נכון ורואים את התצאות בשטח. אבל, וזה אבל גדול, זה משהו רגעי. אני לא מתכוון עכשיו לנבאות מתי הסגל הנוכחי כבר לא יהיה רלוונטי/ימכרו שחקני מפתח לחו"ל (דוגמאת חיפה שבעונה אחת מכרה 3 שחקני מפתח ונתקעה). העניין הוא שמה שמכבי עשתה בקבוצה הבוגרת מבחנת הניהול והתפיסה של איך עיניינים צרכים להתנהל בקבוצת כדורגל מודרני, ראוי לשבח ובאמת שצריך לשמש דוגמא לשאר הקבוצות בליגה. אבל בסופו של יום זה לא ישנה במאומה את המצב של הכדורגל הישראלי ורמתו. פה אנחנו חוטאים, הכדורגל הישראלי חייב מהפכה מהיסוד (ילדים, נוער ) ורק אז נוכל לראות שיפור והתקדמות של הליגה שלנו ושל מעמד הכדורגל הישראלי באירופה. עד שזה לא יקרה שם קבוצה בארץ (כולל מכבי) לא תוכל להתברג קבוע בשלבים וקמפיינים השונים באירופה כבדרך קבע. מידי פעם יהיו הבלחות (חיפה , הפועל, מכבי) אבל זה בדיוק מה שיגרום לחלק מאותם אנשים להאמין למשל שנבחרת ישראל חייבת להיות ביורו הבא…..אז זהו שלא!!!

עדידס 10 בפברואר 2014

אז וודר רק שתדע שמהפכת הנוער והילדים של מכבי התחילה כבר לפני כמה קצת יותר משלוש שנים.

דור 10 בפברואר 2014

האמת שזו הגדרה יותר טובה.
לפני כל משחק של מכבי חברים שלי שלא אוהדים את מכבי שואלים אותי תמיד מה יהיה במשחק. למשל בדרבי האחרון שנה שעברה, עניתי שניתן 4 בקלות, מה שגרם לכל אותם חברים לקרוא לי מכביסט שחצן ויהיר. אחרי המשחק (4-2) אמרתי להם דבר מאוד פשוט, זו לא שחצנות אם זה נכון.

וודר 10 בפברואר 2014

עדידס, שאני מדבר על מהפכה בגילאים היותר צעירים, אני מדבר על שינוי מהותי בהתייחסות ובגישה לאיך שזה מתנהל כרגע.
הכוונה שזה לא מספיק לצערי בכוונות הבאמת טובות של מכבי או חיפה שגם שם מנסים לעשות קצת אחרת, אלה צריך למחוק הכל ולתכנן מחדש. אני מדבר על השיטה על ההבנה הבסיסית של אימון ילדים ונערים . אני מדבר על הקניית ערכים, מתקנים ברמה יותר גבוהה, ללמד כבר מגילאים נמוכים איך לעמוד על מגרש.אתה יודע מה, קודם ללמד איך לחיות ולהתנהג כמו ספורטאי (אוי כמה שזה חסר לנו) כל זה צריך להגיע מההתאחדות (שכן אני יודע שזה סיפור בפני עצמו). אבל מה לעשות כל עוד כל יהיה את הבסיס הזה. פשוט לא נתקדם. כמו בהרבה דברים בחיים אין קיצלורי דרך, והכסף גדול ככל שיהיה לא יפתור את הבעיה של הכדורגל הישראלי

ש.ק 10 בפברואר 2014

וודר, אני מסכים איתך שזה מצב שעלינו לשאוף אליו וזוהי האוטופיה. אבל, כמובן שבמקרה של אוטופיה, הכל בגדר חלום. לא תוכל להקנות ערכים, במדינה שבה ערכים וכסף הולכים יד ביד, לא תוכל ללמד, כי אין מי שילמד (פרט לאלי אוחנה), בימים שהורים הולכים מכות במשחקים של ילדים, מה אתה מצפה שיהיה?
כולנו זוכרים את הקולות מהמשחק בליגת הילדים (ואם שכחת: http://sports.walla.co.il/?w=/157/2623616), אז אם אלה המחנכים, למה אתה מצפה?
בוא נגיד שאם לטפל בשורשים, יש שורשים יותר עמוקים (וחשובים) לטפל בהם לפני שיהיה בכלל מה לדבר על הכדורגל.

קפטן קוקי 10 בפברואר 2014

בפרקים הראשונים של יציע העיתונות אמרתי – "היי, הנה אנשים שיודעים קצת לצעוק ואכפת להם ממצב הספורט בארץ. אולי יש מקום לתקווה". ואז איבדתי (שוב) את התמימות.
מה שיפה במכבי של גולדהאר, זה שלראשונה יש לנו נחשון שמסמן לכולם איך צריך להתנהל. אם השינוי לא מתחיל וגם לעולם לא יתחיל מהבסיס, אולי דווקא הראש יהיה זה שימשוך את כולם למעלה. כשאני שומע את הבכיינות של כל שאר הקבוצות על התקציב אני מבין שגם כאן הייתי נאיבי.
אבל זה לא מוריד מהעבודה של מכבי תל אביב, מתקדמים צעד צעד, מסמנים מטרות ריאליות ומשיגים אותן. טווח ארוך. כל מה שאין בארץ ("מתי כבר תדברו על אליפות?"). הלוואי שהליגה תצטרף גם כן. אבל גם אם לא, זה לא מוריד מהעבודה המרשימה של חבורת גולדהאר המופלאה.

תורג׳י 10 בפברואר 2014

יואבים יקרים, מי מכם הוא יואב הידוע בכינויו ״המכבייה״??
נחנקנו!

יואב 11 בפברואר 2014

אני(:

Comments closed