נפרדנו כך

אולי לא נגמר אתמול 7:0 אך זה בטוח הרגיש כך

אתם בוודאי מכירים את השאלה הזאת מבית ספר, הרכבת הצהובה יוצאת מתחנת הדכדוך במהירות X, הרכבת האדומה יוצאת מתחנת השיא במהירות Y, המרחק בין התחנות הוא Z, מתי הרכבות תחלופנה זו על פני זו, ומתי תגיע הרכבת האדומה לתחנת הדכדוך?

*

הרכבות הצהובה והאדומה חלפו זו על פני זו במהלך הדרבי הראשון בעידן ג'ורדי, זה שמכבי הפסידה בו, זה שאלירן עטר החטיא בו פנדל. להזכירכם, המאמן האדום היה יוסי אבוקסיס, הפועל היו מועמדים לגיטימיים לא פחות ממכבי לאליפות, ובתחילת השנה היה פרשן בשם שלמה שרף שטען כך – חומר השחקנים של הפועל תל אביב עולה בהרבה על פני זה של מכבי. עד כמה שזה נשמע מגוחך במבט לאחור, מספיק להזכר בכך שחסן אבו זייד עלה בהרכב הצהוב במשך הרבה משחקים כדי להבין שלא רק הדמנציה של שרף גרמה לו לאמר את שאמר.

נקודת המוצא של מסע הרכבות הזה היתה כאשר גולדהאר רכש את המועדון הצהוב, וטביב הצטרף להראל כבעלים של המועדון האדום, אפילו כתבתי על זה פוסט.

http://debuzzer.com/shely/2023/

בדרבי ההוא, היה כבר ברור שהסיפור של הפועל יגמר לא טוב, ונדמה לי שלמרות השלב הראשוני בו מכבי היתה, היה ברור גם שמכבי נמצאת בדרך הנכונה. ה4:0 שהגיע לאחר מכן, רק שם את סימן הקריאה על התהליך, אך הסימנים שהרכבות חולפות זו על פני זו, היו פזורים על כל הדרבי הראשון בעונה ההיא.

*

בצורה מעניינת למדי, לא הדרבי של פואד סימן את הגעת הרכבת האדומה אל היעד, אלא הדרבי של אתמול. המחצית הראשונה שנראתה אתמול בבלומפילד היתה יוצאת דופן. לפחות אישית עוד לא יצא לי לראות קבוצה אדומה שמשחקת כל כך עלוב בדרבי, הם הצליחו לעלות אפילו על התצוגה הפחדנית מהדרבי של פואד, בזמן ששיחקו כדורגל כמובן.

עוד לפני הדרבי הנחתי שנחזה במשחק במעמד צד אחד בלבד, אך אוהד מכבי השנה הרי רגיל לקבוצות שבאות במטרה להפריע למכבי, ולא במטרה לתקוף חזרה. עדין, אף קבוצה, גם לא הפועל עכו, נראתה כמו הפועל של המחצית הראשונה אתמול. זה לא שהם לא עברו את החצי, כמות איבודי הכדור בתוך מחצית המגרש שלהם היתה לא פחות ממדהימה, משחק ההגנה לא היה מאורגן כלל, ולא בוצע ולו נסיון אחד לצאת להתקפה מתפרצת, וזאת כאשר במכבי שני המגנים ובלם אחד לפחות, השתתפו במשחק ההתקפה.

הדבר המעניין הוא שהפעם בניגוד לדרבי הקודם, היה מאמן בצד האדום, אך כאשר הקבוצה נמצאת בתהליך פירוק כה עמוק, לאף מאמן אין השפעה חזקה מספיק כדי לנטרל את העצמה של התהליך, כנראה.

חשבו על כך, אחרי השנה שהחלה באבוקסיס, הפועל תל אביב החתימה מאמן עם יומרות אימון גבוהות כמו רן בן שמעון. זה אולי לא הצטיין בתפקידו, אך אין ספק שתחת אימונו, נראה היה שהפועל לפחות יודעים מה הם רוצים. לכן הצד ההגיוני ביותר בקיץ היה להעיף את רן בן שמעון, ולהביא דוגמן בית שמקרה גם חבר של אחד התורמים, ולהביא ליצן שייקח את האחריות על הקבוצה. בליגה הישראלית החלשה, לקח מעט זמן על מנת לראות את עברי פי הפחת אליהם מגיעה הקבוצה האדומה, אך אתמול זה פשוט צעק.

*

אני בטוח לחלוטין של יהיה עוד דרבי השנה, ולאחר הדרבי של פואד, ולמרות האווירה הטובה בדרבי של אתמול, אני אפילו לא מצר על כך. אני כלל לא בטוח שנחזה בעוד דרבים בשנה הבאה. נכון, קיימות קבוצות כמו עכו והפועל פתח תקווה, קבוצות שעשויות להצליח במשימה לא פשוטה, לרדת ליגה על חשבון הקבוצה האדומה מתל אביב. אך המחזה שראיתי אתמול הותיר בי חותם עמוק, אני לא בטוח כלל שהפועל הנוכחית לא תעשה ככל העולה בידה על מנת לרדת ליגה העונה. מה שראיתי אתמול קרוי בשם האנגלי הפשוט – Death wish.

היו זמנים שזה היה אחרת.

עזרו לנו לקיים את דה באזר

 

הפחד
ממשיכים במורשת עמוס

61 Comments

שלו 3 בפברואר 2015

ראינו במחצית הראשונה מכבי מאוד חזקה.
אם השופט מרחיק את אדל או שורק לפנדל המשחק נכנס להיסטוריה.
אין לי בעיה עם הטעויות שיפוט, אני מניח שהן בתום לב וזה נוח לי מעמדת מנצח.
עוד מספר נקודות:
פרץ גדל להיות שחקן.
עם טב"ח ומיכה חסר רק חלוץ נורמלי.
אני מת על ראדי וממזמן.
מה חשב אוסקר כשרצה לשחרר את מיטרוביץ'.
ועמב"ה חייב, אבל ממש חייב להפסיק לעשות שטויות ואז יהיה מגן טוב.

ניינר 3 בפברואר 2015

אבל לצערך נתקעת עם גילי ורמוט-יכול להסביר את הרכישה ההזוייה הזו?

גיל שלי 3 בפברואר 2015

זו עסקה שכל העולם ואשתו ידע עליה כבר חודש בערך. לדעתי היא לא הזויה כלל. ורמוט פרח בנבחרת, והוא יפרח גם במכבי, הוא טוב יותר מדור מיכה כרגע, ולמכבי מאוד חסר שחקן שיכול לעבור שחקנים באחד על אחד, ורמוט מביא איתו דברים שאין לנו מול טב"ח

ניינר 3 בפברואר 2015

נחייה ונראה. שחקן סופר אוברייטד , אנדר אצ'יבר וכבר לא צעיר
לטעמי אכלתם לקרדה

כסיפוביץ 3 בפברואר 2015

+גדול
סופר סופר אוברייטד..בלי גוטמן כמאמן נבחרת היינו שומעים על פרישה צנועה בעוד כמה שנים.

דיזידין 3 בפברואר 2015

זו תופעה קבועה בכדורגל הישראלי:
מסמנים שחקן צעיר, ומאדירים אותו לכל אורך הקריירה הבינונית שלו.
בדרך כלל אלה יהיו שחקני קישור התקפי, עם כישרון מסוים ומידה של אלגנטיות בטיפול בכדור, ועם יתרון ברור לאשכנזים.
ורמוט הוא דוגמא מצויינת. גם מליקסון. והרשימה ארוכה.

שמעון 3 בפברואר 2015

+10000000 שניהם מזכירים לי את הלפרין משחקים לרוחב

רועי 3 בפברואר 2015

הלפרין לא דומה לשום דבר.

מקופח 3 בפברואר 2015

+500000!
אין ספק שיש קיפוח נגד כדורגלנים ממוצא מזרחי בישראל! מזל שסוף סוף מישהו מדבר על זה!

אלון 3 בפברואר 2015

הרשימה אכן ארוכה
ראובן עובד, אופיר עזו, מאור בוזגלו, גיא אסולין, זיו כבדה, דור מיכה
כולם קשרים התקפיים שהאדירו. וכולם אשכנזיים

גיל שלי 3 בפברואר 2015

משה אייזנברג היה ספרדי עם שם אשכנזי, אז איפה לשבץ אותו?

D! פה 3 בפברואר 2015

רק המחיר לא קשור לכלום.

וחוץ מזה, בתור אחד שלא מאד מחזיק מדור מיכה, אם שחקן של היריבה הגדולה יתרום לנו מעט בעבור התפתחות של אחד משחקני הבית היחדים בקבוצה, זה קצת חבל לי.

אבל כן, סיכוי מצויין שבמכבי ורמוט ייתן ערך גדול מאד, והוא לא צפוי לעזוב. אפשר לבנות עליו. גם לתת להם את מרגוליס זה בונוס.

איתמר 3 בפברואר 2015

כמו שכטר, גם ורמוט שחקן שנמצא הרחק מעבר לשיאו, חי שנים רבות על זכרונות עונת הדאבל בהפועל ומצליח להשיג חוזים מצוינים ללא קשר ליכולתו.
מכבי לא זקוקה לורמוט כדי לזכות באליפות ובאשר לאירופה ורמוט הוא לא הגורם שיעשה את ההבדל ויביא את מכבי לשלב הבתים בליגת האלופות.
מבחינה מקצועית ומנטלית ורמוט איננו מנהיג.
אני לא אתפלא אם ורמוט ימצא עצמו לא מעט על הספסל אצל פאקו שכבר הוכיח ששמות של שחקנים ישראלים לא עושים עליו רושם מיוחד.

rami 3 בפברואר 2015

זו בדיוק הנקודה. ורמוט לא מנהיג. מי שמצפה ממנו להנהיג ואחכ מתאכזב או טוען שהוא אוברייטד לא מבין מי זה ורמוט.
במכבי של היום ורמוט הוא שחקן משלים. בדיוק כמו דור מיכה או איינבינדר או פריצה.
ורמוט לא הולך לעשות את ההבדל עבור מכבי בהעפלה לשלב הבתים. הוא לא הולך לעשות למכבי את ההבדל כי לא לשם זה הוא נרכש. הוא נרכש כדי להעמיק את הסגל, כדי שבמשחק X שבו מכבי תתקע יהיה עוד שחקן עם יכולת טכנית וניסיון שיוכל לעזור, לבצע פעולה מפתיעה, לבשל ממצב נייח, להכניס כדור עומק שדורש קצת קצת טכניקה ודמיון (משהו שיש למעט מאוד שחקנים ישראלים).
הוא מוסיף עוד עומק לעמדה שלדעתי אין במכבי עומק בכלל = העמדה הטבעית של זהבי.

אגב, אצל פאקו אף שם לא עושה עליו רושם. בדיוק ככה מצא את עצמו קרלוס גרסיה על הספסל אתמול.

D! פה 3 בפברואר 2015

אתה הרגע שמת את פריצה באותה השורה עם אייבינדר (או מיכה) או שהמחשב שלי התבלבל???

מהחלוצים הגדולים שעברו פה.

rami 3 בפברואר 2015

מסכים. מה הקשר בין היותו חלוץ ענק לזה שהוא שחקן משלים במכבי הנוכחית?
אצל הרבה מאוד מאמנים פריצה היה פותח ב80 אחוז מהמשחקים (כשהוא כשיר) ומשחק את ה65-70 דק שלו. אצל פאקו זה לא המצב. הוא שחקן משלים.

D! פה 3 בפברואר 2015

אני לא חושב שהוא משלים
אלא עם חוץ משחקן אחד או שניים כולם משלימים.

הוא בטח לא משלים כמו אייבנידר (חבל שלא עבר להפועל) או מיכה. הוא סקורר והוא עושה את זה נהדר. שניהם בוסר במקרה הטוב.

rami 3 בפברואר 2015

קולינאס, טיבי, ייני, בן הרוש, מיטרוביץ, זהבי ובן חיים. זה השלד של מכבי. הם המהות של הקבוצה. היתר הם שחקנים משלימים – חלקם משמעותיים יותר ופחות.
לא מסכים לגבי איינבינדר. אני חושב שהוא שחקן סגל לגיטימי מאוד. אלברמן וראדי לא צעירים, הירידה ביכולת של אלברמן כבר מורגשת מאוד, לא היה מקום לשחרר אותו לדעתי.

D! פה 4 בפברואר 2015

טוב, נצטרך לא להסכים

כסיפוביץ 3 בפברואר 2015

מבחינתי אותה נקודה היא היום שבו מכבי ת"א החליטה שהיא עוברת ליצרן אירופאי, QA תוצרת אירופה, הטמעה תחת פיקוח אירופאי ויישום על פי הסטנדרטים המקובלים אי שם באירופה וגם בספרד.

הפועל "ישראל" תל אביב פשוט מייצגת היום את הדייסה שהעסקונה כאן יודעת לבשל.
היא מועדון ישראלי קטן מאוד עם שם גדול מאוד מן העבר.
מי שחשב לפני כמה שנים שזה הולך להיות טעים כנראה גדל על קרקרים.

קריית שמונה והפועל באר שבע מעמידות היום מועדונים יותר טובים מהפועל.
הן מייצרות כבר כמה שנים רצף לא רע של שקט תעשייתי בביצה הזו.
אם אני שחקן כדורגל ישראלי מקצוען, שמחפש עבודה יום יומית בהנאה, אני בורח מהמועדון הזה כמו מאש כרגע.

איתמר 3 בפברואר 2015

העונות הגרועות של מכבי הפכו אותה למועדון ישראלי קטן מאוד עם שם גדול מאוד מן העבר ?

שגיא 3 בפברואר 2015

גם העונות הכי גרועות של מכבי, הן לא היו גרועות כמו העונות האחרונות של הפועל.

איתמר 3 בפברואר 2015

בעונה שעברה הפועל סיימה במקום הרביעי.
לפני שתי עונות הפועל סיימה במקום השלישי.
לפני שלוש עונות הפועל סיימה במקום השני וזכתה בגביע.
בעונות הגרועות של מכבי היא לא התקרבה למקומות הללו.

כסיפוביץ 3 בפברואר 2015

גם בעונות הגרועות של מכבי היא לא הגיעה לביזוי שכזה.

הפועל ת"א היום היא מועדון קטן. אין לה שום שאיפות לגבוה שנה אחרי שנה אלא רק לסדר ולנקות את ה*** מהשנה החולפת.

ואני רחוק מלהיות מכביסט או הפועליסט, אבל דבר אחד מהצד בטוח.
מכבי עשתה את השידרוג שלה בהתאם לרמת הציפיות של המועדון, ולא נשארה שם גדול עם מנטליות של מועדון קטן.

צור שפי 3 בפברואר 2015

מכבי היתה מזליקית למצוא רוכש עם אורך נשימה והפקת לקחים, לקח לו שנתיים להיפטר מהנימניזם שתקע את מכבי למשך כעשור. כל ההבדל בין המועדונים (חוץ מזה שלמכבי יותר אוהדים) הוא שלהפועל לא היה מזל כזה.

כסיפוביץ 3 בפברואר 2015

לא מסכים כל כך. בעיקר בגלל העובדה שלמזל אין שום קשר במקצוענות.
בין אם מכבי התעוררה בדקה ה-92 או ה-88 זה לא רלוונטי.

הפועל מתנהגת בשנים האחרונות כמו אחרון המועדונים, ונראה שכולם מחכים שההילה מן העבר תביא מושיע בדמות גולדהאר.
זו כוונתי במועדון קטן כיום עם שם גדול. אם לא יתעוררו שם אז בקלות הם יכולים למצוא את עצמם במצב של בית"ר.

שנה אחרי שנה לא ברור מה יהיה עם המותג הזה שפעם הרעיד את המגרשים כאן [לחיפה אני לא דואג כרגע].

עם כל הליכלוך שנשפך על לוני הרציקוביץ, דבר אחד ברור וקבוע במציאות. ממר יצא מתוק מבלי להתרסק לחתיכות בצורה כזו.
בסוף שאתה בוחן בית עסק במשך עשור, על העליות והמורדות שהוא עובר, התוצאות מדברות בעד עצמן.

להפועל לא היה את עמוד השידרה שהיה למכבי תל אביב בהתמודדות עם המשבר הזה.

התארים עם קשטן לא יביאו שחקנים, לא יביאו משקיעים ולא יביאו כסף כרגע.

אדם 3 בפברואר 2015

כל מה שמנע ממכבי להתרסק לחתיכות זה גולדהאר. נימני השחיט שם כל חלקה והיה מחסל את המועדון אם לא היה מגיע מישהו ועוצר אותו. לא הייתה התעוררות, היה מזל.

קובי 3 בפברואר 2015

הפועל היה מועדון גדול, ישאר מועדון גדול עם הופעות היראויות במפעלים באירופה, שחקני על, תארים, איצטדיון וקהל.
זה שעסקונה מתעובת השתלטה עליה, ואנחנו בפשיטת רגל זה נושא אחר, קרה למועדונים מפוארים כמו לידס, מארסיי ועוד.
קריית שמונה מועדון מקצועני ללא קהל, ובאר שבע מועדון בינוני שיתקע בבינוניות שלו לעוד הרבה שנים.

כסיפוביץ 3 בפברואר 2015

בסדר…תמשיכו להסתכל על פוסטרים מלפני 10 שנים. כנראה זה מה יש…

יעקב נקש 3 בפברואר 2015

לא עסקונה מגעילה, לא לא, תעבוד על עצמך ולא עלינו, כי כל מה שקורה למועדון, אבל הכל כולל הכל זה באשמתם הישירה של אוהדי הפועל, ״קומץ״ שאין שני לא בהרבה מקומות שמכבדים את עצמם… תתבשל במיץ שלכם בשקט, זה רק מגיע לכם, גם לאוהדים ה״שפויים״, ישבתם בחיבוק ידיים נתתם לפחי אשפה להשתלט על היציע ולהבריח כל משקיע ראוי…
מועדון גדול לא הייתם וגם בטוח לא תהיו, מקווה שתתפסו במהרה את מקומכם בליגות הנמוכות, גם בכדורסל, ואני לא מכביסט, אני אוהד מכבי חיפה, עוד יריבה שהכרחתם בכוח לשנוא אותכם…

ארז 3 בפברואר 2015

גיל,
כאדום, אין שום מחלוקת בינינו במישור המעשי – השופט הציל אותנו אמש מתבוסה הסטורית.
עם זאת, אם יורשה לי, הזחיחות והיהירות אינן הולמות אותך כלל, אפילו בכובעך כאוהד. לתחושתי הנימה הזאת וה"אקסטרות" מיותרות. הן בד"כ חלק מהאקססוריז של הכותבים הצהובים הפחות מוכשרים, אינך זקוק להן והגישה ה"מתונה" שלך מזמינה דיונים פתוחים ומגוונים יותר בפוסטים שלך.
אני חוזר ומסייג – אין לי שום כוונה "לחנך" או להטיף, זאת כמובן זכותך המלאה. אבל לטעמי האישי זה קצת חבל.

לאלי כהן עוד לא היה זמן לעשות דבר – אני מאמין שבתוך מספר שבועות אוסף השחקנים האקראי הלובש אדום יתחיל להיראות כמו קבוצה.

בנוסף, כמי שתמך בטענות על ה"פער האיכותי" שצבר, לשיטתכם, הקהל הצהוב על פני זה האדום והדף בתוקף טענות של אדומים כאן (פרנקו והח"מ ביניהם) על כך שמדובר באוהדים שבקלות יכולים היו להשתייך למחנה הנגדי ושבזמנים טובים קל יותר להיות מנומס וקולו של האספסוף פחות דומיננטי, וכן טען בתוקף כי ניכרים אצלכם פירות השקעתו של חינוך הקהל הצהוב וכו' – מדוע לא מצאת לנכון להשחיל מילה על ה"קומץ" שלכם, שהחל בשריפת דגלים בשבת (ניחא, מספר יצורים בלבד) והמשיך בדגל ענק, ענק ומושקע בעל מסר פייסני במיוחד, שאותו, על-פי דוברת המועדון שירלי בר דיין, סירבה הנהלת מכבי לבקש מן הקהל להסיר? האם ייתכן חלילה כי לקית בעיוורון סלקטיבי?

לעניין עסקת ורמוט – אם אכן מדובר ב-650,000 יורו + רייכרט ואולי גם מרגוליס – בעיניי עבור הפועל זאת עסקה נהדרת. אולי גם עבור מכבי.

גיל שלי 3 בפברואר 2015

כתבתי את הפוסט בלי שום טיפה של זחיחות, להיפך אני מבואס מהמצב שלכם, תאמין או לא. וכן, הייתי מת לזרוק את האולטראס שלנו שמתמקדים בשנאה לאחרים במקום באהדה למכבי.
אני מסכים לגמרי שעסקת ורמוט טובה לשני הצדדים

ארז 3 בפברואר 2015

מאמין לך לגמרי. בכנות. לקחתי בחזרה.

אזי 3 בפברואר 2015

חייב להגיב.

א. אני לא בטוח שאני יודע מה הבעיה בשרפת דגלים
ב. השלט שהאוהדים בשער 11 הרימו היה מוגזם, גרוטסקי ועלוב ושמעתי הרבה אוהדי מכבי אומרים ש"אנחנו לא צריכים להיות כמוהם"
ג. ראוי שבתגובה שאתה מוצא לנכון לציין מה האוהדים של מכבי עשו, תציין את אלפי האוהדים של הפועל ששרו שירים של הבן הצעיר של שורה אובארוב שנהרג בתאונה מצערת ושרו שתהיה שואה למכבי

ארז 3 בפברואר 2015

אה.
וגם היו אתמול אוהדי הפועל שהתבעסו בשירי נאצה ואמרו שאנחנו לא צריכים להיות כמוהם. חרא הוא חרא, בין אם עטפו אותו באדום ובין אם עטפו אותו בצהוב.
לא טענתי שאין חרא בהפועל ולא ניסיתי לייפות את המציאות, רק הבהרתי שטוהר המחנה שטענתם לו לא קיים.
אם שריפת דגלים נראית לך צעד לגיטימי, תהיה בריא.
ולדעתי ולשמחתי, בנו של אובארוב חי ובריא וקיים.

ניב 3 בפברואר 2015

וכל צד ממשיך להסביר למה החרא שלו פחות מסריח..
השלט מבחיל אין מילים אחרות, שריפת הדגל מעשה שבמקרה הטוב מבוצע ע"י חבורת אידיוטים שלא מבינים את המשמעות הסמלית ובמקרה הרע קרימינלים שלא מבינים מה זאת יריבות ספורטיבית – איפה מתחילה והיכן נגמרת.
* אני אוהד מכבי.

באבא ימים 3 בפברואר 2015

הבן של אובארוב נהרג?

אזי 3 בפברואר 2015

אם טעיתי בקשר לבן של שורה אני מתנצל.

רועי 3 בפברואר 2015

לא נהרג נפצע. אישתו הייתה בדיכאון שלאחר לידה. הילד התגייס לצבא למיטב זכרוני

תולעת 3 בפברואר 2015

מנוי לשער 13

דניאל 3 בפברואר 2015

יש למישהו תמונה של הדגל?

קפטן קוקי 3 בפברואר 2015

ואז בא ג'ורדי וטרף את הקלפים.
מה שכתבת פה כל כך יפה ונכון, אבל אז בא ג'ורדי וטרף את הקלפים בעסקה שהתזמון שלה מצער (בלי להתייחס למשמעות המקצועית שלה, שהיא זניחה לעומת הבחינה האחרת). הוא נתן להפועל חבל הצלה וישנה לה את העונה.

D! פה 3 בפברואר 2015

יריבות זה טוב

רועי 3 בפברואר 2015

אם זה לא היה ג'ורדי זה היה יענקלה.
אני חושב שהדבר האחרון שמעניין את ג'ורדי זה מצבה של הפועל.
אצל שמעון זה לא היה קורה :)

רוקט 88.2 3 בפברואר 2015

ורק אני היחידי שמפריע לו הביטוי "הדמנציה של שרף" ???
אני יודע שהוא ראוי לשלל השגות והעלבות אבל איכשהו להגיד דמנציה בכזו קלות על איש מבוגר (70+) קצת מטריד אותי.

גיל שלי 3 בפברואר 2015

כאשר שרף ייתן כבוד ולו למישהו אחד, אזהר יותר בכבודו, מבטיח. האיש הזה מרשה לעצמו לתקוף בשפת רפש, לכסח כל מאמן זר שדרך פה, ולנהוג לפי שלל אינטרסים. לא רואה סיבה שאברור מילים לגביו

רוקט 88.2 3 בפברואר 2015

גיל, מישהו אחד זה לא בעיה…
יצחק שום, טוברוק, צביקה רוזן, אייל ברקוביץ'….

רועי 3 בפברואר 2015

צודק. לא רק בגללו אני רוצה שאברם יביא גביע לגאנה. שיאכל את כל החרא שיש בעולם ואת הלב.

משה 3 בפברואר 2015

לפרשן שאומר על שחקן שהוא "חלוץ של ליגה ג׳", גם אם אינו מבכירי החלוצים בליגה (והוא לדעתי גם לא אחד הגרועים בה ) אין כבוד לאנשים ולא צריך לקבל כבוד חזרה.

תורג'י 4 בפברואר 2015

אמר ליגה ז' מלשון זין
לא ג'

אריק האחר 3 בפברואר 2015

גיל פוסט נכון וממצה.
חשתי אתמול מבוכה ממה שנשאר מהפועל ת״א
הנס שלהם שכנראה יש קבוצות יותר חלשות מהן.
כתבתי מספר פעמים ואכתוב שוב
הפועל תמשיך להידרדר ( ויש עוד לאן ) כל זמן
שרמון יהיה קשור אליה .
דומב , ברקוביץ או השריף הם נקודות או סיבות
המפולת וההרס זה רמון .
בכלל מדברים כל הזמן על התקציב של מכבי
נכון הוא גבוה מול שאר הקבוצות אבל בקיזוז
ההכנסות כולל השקט התעשייתי ( פיטורין והחלפות בלי הפסקה כמו בחיפה או בהפועל)
אני כבר לא בטוח שהפער כל כך גבוה .
הקבוצה ״שלקחה״ הכי הרבה נקודות למכבי
היא כמובן הפועל רק בגלל זה אשמח אם הפועל
תינזק בסוף העונה בירידה בגלל הגריעה בנקודות שלה בחשבון הסופי.
והשלט היה מגעיל ומיותר לחלוטין כולל שריפת הדגל אלו לא אוהדים אלא פרחחים שעושים רק
רע למכבי.
ההנהלה הייתה חייבת לעשות מעשה עם השלט.

יואב 3 בפברואר 2015

כמו לקחת מוצץ מתינוק.

אריק האחר 3 בפברואר 2015

יואב
למרות הציניות.
הם לא תינוקות בכלל
הם בריונים עלובי נפש שמסתתרים בהמון.

דרור בר-נור 3 בפברואר 2015

גם אני לא זוכר דרבים חד צדדים כאלה.

גלן 3 בפברואר 2015

מאחר ו מדובר בתת תרבות של ספורט בעת החדשה גם ההתאמה כנראה בבלוג. בכל בלוג שמחשיב את עצמו וכותב שמחשיב את עצמו במדינה של איליי מנינג המונח דימנציה כמו שנכתב כאן היה נמחק תוך שנייה. אבל אכן זה כדורגל ישראלי שנות 2000 ואם הוא לא מתאים רמתו לבלוג, הבלוג ירד אליו.

גיל שלי 3 בפברואר 2015

עכשיו שכנעת אותי גלן, אמחק את המילה דמנציה, הצעות לתחליפים בבקשה

B. Goren 3 בפברואר 2015

באותו דרבי מפורסם ב-24.1.1970, הייתי עדיין בחור צעיר, אבל אני בטוח כמעט לחלוטין שהדרבי של אתמול היה הרבה יותר חד צדדי מאותו משחק מיתולוגי שהסתיים בתוצאה 5:0.

burro 3 בפברואר 2015

כן, ואני Y.GEVA
;-ׂׂ)

Comments closed