לקראת חצאי הגמר

גרמניה שומרת על המסורת שלה בפן אחד, היא הנבחרת המתוכננת ביותר שהגיעה לטורניר. יוגי לב נסע שנה שעברה לברזיל, עבר באיצטדיונים בהם ישוחקו המשחקים, בשעות בהן ישוחקו המשחקים, והגיע למסקנה שלשחקנים יהיה מאוד קשה לרוץ בטורניר. הוא פחד שמגנים פשוט יקרסו בגלל מזג האוויר. ישנם פרשנים גרמנים שקובעים שזו הסיבה שלאם עלה בקישור ולא כמגן ימני. יוגי לב כנראה קרא את המשפט המפורסם של לנון לפני המשחק מול צרפת, והעדיף לחזור למבנה מוכר יותר של הנבחרת, ופחות להסתמך על טקטיקה גאונית.

*

במשחק הערב ישחקו גרמניה של פעם מול גרמניה של היום, בתפקיד גראד מולר ישחק פרד (השחקן שלא זז לשום מקום, מחכה לכדור בתוך הרחבה, עם הבדל קטן מילר גם היה מכניס גולים), בתפקיד בקנבאוור ישחק דוד לואיז, בקיצור גרמניה של פעם אך יותר פיזית ופחות מוכשרת. זו גם הפעם הראשונה בה אני קורא על מאמן גרמני שחושש שהשופט יאפשר משחק פיסי מדי, אכן זמנים חדשים.

השאלה היא האם יוגי לב שוב ינסה להתחכם טקטית מול ברזיל, ויוותר על קלוסה למשל, או שילך על גישה מסורתית יותר, נראה בעוד כמה שעות.

*

הולנד מזכירה לי את הניו אינגלנד פטריוטס של השנים האחרונות. לשתיהן יש כוכב על המגרש (רובן בתפקיד בריידי) אך אצל שתיהן הכוכב האמיתי יושב על הספסל (או עומד לידו במקרה של הפטריוטס). כאוהד הולנד השוואה זו מאוד מטרידה את מנוחתי, במקרה של הפטריוטס זה מביא את הקבוצה אל הבאר, אך הם לא שותים מים מאז שדרך כוכבו של בריידי. הולנד גם מגיעה למפגש עם הדנבר ברונקוס של האליפות הנוכחית. לברונקוס אולי היה מאמן על הקו, אך ניהל אותה שחקן על בשם פייטון מאנינג. מאנינג נחשב לקווטרבק המבין את המשחק ברמה שאין דומה לה, וכך גם מסי בארגנטינה. בקיצור, מעניין אם המפגש בין הולנד וארגנטינה ייראה כמו המפגש בין הפטריוטס לברונקוס בגמר הAFC השנה.

*

אביתר האיץ בי לקנות פיג'ו היום, מסתבר שיש להם את הסמל של הולנד על החזית, למי שעדין לא שם לב.

ml21sWECaBxFvqxEZH9ZDLQ

 

יומן ברזיל (14) - חצי סיכום
האימפריה מכה

86 Comments

כסיפוביץ 8 ביולי 2014

איזה כיף לחזור היום בלילה למציאות.
מצידי שיהיה משחק 90 יום בלי שערים.

רועי 8 ביולי 2014

אני מקווה שהשופט יהיה טוב היום ולא יאפשר משחק שיחרוג ממשחק פיזי שמזכיר ליגה אנגלית.

רומן 8 ביולי 2014

שתי נבחרות שאני מאוד אוהב ומעריך.
אני מאד מקוו לרות היום את ההרכבים הבאים:
ברזיל (הלוואי 4-4-2):
סזאר; מרסלו, לואיז, דאנטה, אלבש; פאוליניו, פרננדיניו, אוסקר, וויליאן;אוסקר פרד.
גרמניה (הלוואי 4-5-1):
נוייר; הומילס, בואטנק, לאהם(מגן ימני!!), האודיס(איפה שמלצר?!?!); שוויני, חאדירה, מולר, גצה, אוזיל; מירו

shadow 9 ביולי 2014

כנראה לא שמעת על אחד בשם קרוס.

המנוע של גרמניה יחד עם לאהם.

רומן 9 ביולי 2014

כנראה שלא….. :-)

רומן 8 ביולי 2014

*אוסקר בהתקפה=האלק

אחד 8 ביולי 2014

השוואה הזויה ומבולבלת בין הולנד לפטריוטס

ואן חאליסי 8 ביולי 2014

למה להרוס פוסט נפלא עם השוואות למשחק משעמם כמו פוטבול?

רומן 8 ביולי 2014

+1000

כסיפוביץ 8 ביולי 2014

+2000

גיל שלי 8 ביולי 2014

אתה כנראה לא מבין שהתפקיד של המונדיאל הוא להעביר את הזמן עד שהעונה של הג'איינטס מתחילה

סלים שיידי 8 ביולי 2014

+3000

ואן חאליסי 8 ביולי 2014

הג'איינטס? אם כך, מה עושים בעשרת החודשים הנותרים של השנה?

בני תבורי 8 ביולי 2014

חמישה חודשים הוא מסביר למה הג'איינטס יהיו אלופים וחמישה חודשים הוא מסביר למה זה לא קרה… :)

גיל שלי 8 ביולי 2014

השנה זה חמישה חודשים הסברים למה הג'איינטס יהיו אלופים ועשרה חודשים של שכרון חושים אחרי זה

כסיפוביץ 8 ביולי 2014

חחחחחח!!!

Gil - Zimbabwe 8 ביולי 2014

בני הוא כמו מרכז משק שצריך להסביר דו״ח רווח והפסד.

דן-דן 8 ביולי 2014

אני מצטער, אני אוהב את הכתיבה שלך גיל, אבל הפסקתי לקרוא ברגע שהשוות את פרד לגרד מולר

גיל שלי 8 ביולי 2014

איפה החוש הומור שלך דן? מותר להנות קצת על חשבון ברזיל, דווקא ההשוואה ההזויה יותר היא של לואיז לבקנבאוור

אלעד (האחר) 8 ביולי 2014

אין סיכוי לברזיל ואין סיכוי לארגנטינה. 2-0 גרמניה, 3-1 הולנד בהארכה, 2-1 הולנד בגמר וזהו.

כסיפוביץ 8 ביולי 2014

מעולה.
עכשיו טפל בביבי וזהו.

עילאי בעל הטיפ 8 ביולי 2014

+2,000,000

אריק האחר 8 ביולי 2014

כמה רציתי לפני שנה את המשחק
ברזיל גרמניה בחצי גמר.
היום איך שהתקפה של ברזיל נראית
אני פסימי.
הלואי שברזיל תנצח.

מוסא 8 ביולי 2014

פרמטר שכדאי להתייחס אליו הוא גרף ההתקדמות של הנבחרות בטורניר.
הוא לא מצביע טובות להולנד. היא פתחה בשיא היסטורי מול ספרד, והמשיכה בשני משחקים טובים בבית המוקדם, מול צ'ילה ואוסטרליה. בשמינית היא היתה בינונית מול מקסיקו (במחמאה), והרבה מטה מכך מול קוסטה ריקה. גרף ברור של ירידה עקבית ביכולת.
ארגנטינה היא בדיוק ההיפך. מהמשחק הגרוע מול בוסניה ואיראן, שיפור מול ניגריה, התחלה של השתלטות מול שווייץ, והמשחק הראשון בו נראתה כמו קבוצה, מול בלגיה שלא עשתה כלום. גרף ברור של עליה.
יכול להיות שכלום לא יחזיק בחצי ביניהן. אבל לא הייתי מזלזל בזה.

גיל שלי 8 ביולי 2014

אני חושב שהפרמטר החשוב ביותר לקראת המשחק בין הולנד וארגנטינה נקרא מסי

no propaganda 8 ביולי 2014

מסכים. הולנד נראית כאילו היא סיימה את דרכה במועדון. לא חושב שלואן חאל יש עוד שפן.

יואב 8 ביולי 2014

חשבת לפני החילוף בדקה ה 120 שיש לואן חאל איזשהו שפן ?

no propaganda 8 ביולי 2014

כמובן שלא :), לא חשבתי בכלל על שפנים עד אותו רגע אבל עכשיו נראה לי שנגמר וארגנטינה יעלו.

ואן חאליסי 8 ביולי 2014

שטויות. הולנד הייתה נפלאה מול קוסטה ריקה, אבל קשה לשחק מול קבוצה שבונה על 0-0 ופנדלים. ובכל מקרה אילולא מספר החמצות מזעזעות של ואן פרסי המשחק היה נגמר בתוך 90 דקות.
ומקסיקו קבוצה יותר טובה משוויץ, אז מן הסתם יהיה קשה יותר לשחק מולם. ארגנטינה עדיין לא התמודדה מול קבוצה בסדר גודל שאפילו מתקרב לספרד או לצ'ילה.

גיל 8 ביולי 2014

היא הייתה טובה מאוד נגד מקסיקו וקוסטה ריקה רק שזה לא התבטא בשערים. היא תקפה ברוב המשחקים הללו וחזרה מפיגור כבר 3 פעמים במונדיאל, יותר מכל נבחרת אחרת. החוסן המנטלי שלה הוא יותר מכל קבוצה אחרת ולא ראינו למשל איך ארגנטינה מתפקדת בפיגור. להזכירך, לפני רבע הגמר דיברו על איך בלגיה וקולומביה משתפרות וברבע לא ראינו מהן הרבה. כל משחק עומד בפני עצמו.

מוסא 8 ביולי 2014

בלגיה שותקה לגמרי ע"י ארגנטינה. אבל אתה קורא לזה, "לא ראינו ממנה". לא ראית, לא כי בלגיה "לא הופיעה לקונצרט רוק על במה ריקה". אלא, כי ארגנטינה היתה פשוט טובה ממנה וניצחה בקלות.

הולנד לא הצליחה להבקיע שער אחד במשך שעתיים מול קוסטה ריקה – בלי ספק, הנבחרת הכי חלשה ברבעים. ואתה קורא לזה, "הולנד היתה טובה מאוד מול קוסטה ריקה". טוב.

כמו כן, מלחמה היא שלום, וכו'.

גיל 8 ביולי 2014

בלגיה שיחקה בצורה מאוד לא חכמה עם ההגבהות שלה. אני לא לוקח שום דבר מארגנטינה שאכן שיחקה מצוין במשחק הזה והייתה יותר נחושה לכל כדור. בלגיה פשוט שיחקו באפתטיות די מפתיע.

הולנד שיחקה את המשחק הכי חד צדדי ברבע הגמר עם הכי הרבה בעיטות לשער (20) ובעיטות למסגרת (15), כולל שלושה משקופים. וזה עוד בלי שדיברנו על ואן פרסי שאם היה מצליח לבעוט לשער היה כנראה מכריע את המשחק לפני הארכה. אז כן, הם היו טובים מאוד רק שלפעמים הגולים לא נכנסים.

no propaganda 8 ביולי 2014

לא יודע מי דיבר על זה שבלגיה משתפרת, היא הייתה חלשה בכל המונדיאל ושום דבר לא השתנה מול ארגנטינה. פשוט ארגנטינה הרבה יותר טובה מהקבוצות שבלגיה פגשה לפני.

ק. 8 ביולי 2014

בעיני דווקא הולנד השתפרה במשחקי נוקאאוט כי הראית שהיא יכולה ליזום וליצור הזדמנויות רבות לא רק ע"י הגנה והעפת כדורים לרובן.
ואן חאל הראה שהוא יכול להתאים את ההרכב והמערך לשני הסגנונות.
בלגיה – כנראה המחצית השנייה וההארכה מול ארה"ב היו סטיות תקן. הגנתית היו לא רעים בכל המשחקים.

צור שפי 8 ביולי 2014

הולנד היתה נחותה ממכסיקו עד שהמאמן המכסיקני חירב לנבחרתו את המשחק עם החילופים ההזויים והפחדניים שלו.

shadow 9 ביולי 2014

לא ברור על איזה גרף של עליה אתה מדבר הארגנטיה.

הגרף של הכביכול ירידה של הולנד הוא נסיבתי.

אני הייתי במשחק נגד מקסיקו וזה היה סיוט מבחינת החום.
אני בתור צופה סבלתי ונשרפתי, אז אני לא רוצה לתאר מה עבר על ההולנדים, ולמרות זאת הם ניצחו.

גם במשחק מול קוסטה ריקה הייתי והם שיחקו מצויין. זה שהיה להם חוסר מזל לפגוש 4 קורות + שוער שלא מוכן לספוג גול, לא אומר שהם שיחקו רע.

מוסא 8 ביולי 2014

ולגבי ברזיל גרמניה, קצת בגלל משאלת לב לגמר דרום אמריקאי אני אלך עם ברזיל. (אלא אם כן תבטיחו לי מראש נצחון של הולנד על גרמניה בגמר, וריפוי הפצע שיושב אצלי 40 שנה).

ברזיל, כי אנחנו ממעטים בכוח של ברזיל בבית. היתרון הכי גדול בעולם הכדורגל. שווה בערך פור של שער. מתי בכלל הם הפסידו בבית במשחק רשמי?

מוסא 8 ביולי 2014

לא התעצלתי :)
ברזיל, 39 שנים רצופות, 63 משחקים רשמיים בלי הפסד ביתי. חתיכת פרמטר.

יוסי 8 ביולי 2014

וואו.
ולמי הם הפסידו לפני 39 שנה?

ואן חאליסי 8 ביולי 2014

לפרו,בחצי גמר הקופה אמריקה.

ואן חאליסי 8 ביולי 2014

ואגב, אותו הפסד התרחש באותו מגרש בו יערך היום המפגש נגד גרמניה.

ואן חאליסי 8 ביולי 2014

"מתי בכלל הם הפסידו בבית במשחק רשמי?"
הסטטיסטיקה הזו מטעה. מלבד מונדיאלים, ברזיל פוגשת במשחקים רשמיים רק נבחרות מדרום אמריקה. המונדיאל האחרון שנערך בברזיל היה לפני למעלה מ60 שנה.

עכשיו, ברזיל היא הנבחרת הבכירה של דרום אמריקה, ולכן כמעט בלתי נתפס שהיא תפסיד בביתה לנבחרת דרום אמריקנית.
כלומר, לא נערכו מספיק משחקים ביתיים בין ברזיל לבין נבחרות אירופאיות כדי שניתן יהיה להסיק משהו.

גיל שלי 8 ביולי 2014

יש לי עוד נתון סטטיסטי מעניין, נבחרת ישראל מעולם לא הפסידה בווסרמיל

the bird 8 ביולי 2014

למרות הזלזול הלא ברור במשחקים מול "דרום אמריקאות"
שזה כולל
ארגנטינה
קולומביה
אורוגוואי
צ'ילה
וכל מי שביקר בברזיל בשאר ה39 שנים האחרונות,
נראה לי שזה נתון די רציני שיש בו יותר מאשר
משחק של נבחרת ישראל בוסרמיל (:

shadow 9 ביולי 2014

יתרון ביתיות זה אחד הדברים הכי אוברייטד בספורט.

אין לו שום חשיבות ברמות הגבוהות. אולי בקט סל זה משפיע.

מי שיותר טוב מנצח.

ערן (המקורי) 8 ביולי 2014

גרמניה של פעם מול גרמניה של היום –
Spot on!

גיל 8 ביולי 2014

אני חושב שלהשוות את רובן לבריידי זו טעות גדולה. בריידי נמצא בירידה ורובן כרגע בשיאו ודווקא הוביל את הקבוצות שלו להישגים בשנים האחרונות (כולל הגעה לגמר במונדיאל הקודם שזה הישג לא רע למרות האי זכייה). מכל מי שנשארו הוא הכי נחוש לא לתת לקבוצה להפסיד ואני מקווה שזה יגמר בניצחונות על ארגנטינה וגרמניה כדי לחסל את כל השדים מהעבר שלו ושל הולנד.

אריק 8 ביולי 2014

אם אגנטינה תנצח את גרמניה בגמר יהיו לי 15 מ15 בשלב הנוק אאוט. זה עד כדי כך צפוי.
דרוש משחק שנוכל לזכור מהטורניר המדרדר הזה. ורצוי כזה שיתקיים אחרי היום ה2.

כסיפוביץ 8 ביולי 2014

יש טורניר מדרום לשדרות…
שידורים ישירים 24 שעות עם מלא פגיעות בול, אנשים על אלונקות ודגלים באויר.

כרגיל בפירוטכניקה הישראלים מובילים בלי מתחרים [אפילו יש שמועה על אמצעי עידוד אולטרה סגולים זרחניים]

מסתמן כמו טיול קליל לשלב הבא ששם כנראה שוב הנבחרת שלנו בחאקי תחזור בבושת פנים הביתה אך עם ביקור וטלפון מראש הממשלה על ההופעה ההירואית!!!

ממליץ לך לעבור לשם במקום לסבול עם איזה טורניר מתדרדר ששם אנשים מתחבקים אחד עם השני יום שלם ורק ל-90 דקות נאבקים אחד עם השני ברוח ספורט…

וזה נכון לכל שבוזי המונדיאל למיניהם.

ביבי זה בשבילכם!

אריק 8 ביולי 2014

אין קשר כמובן. הקיטורים על המונדיאל מהווים הפוגה משגרת הקיטורים על המצב. חייבים להתאוורר.

כסיפוביץ 8 ביולי 2014

ברור שאין קשר…סתם מקניט ;-)

סתם אני קונה עוד חודשיים כדורגל משעמם על פני יונית לוי וההוא שאת שמו אסור לשאת לשוא..[מתחיל ב-"ר" שם משפחה דניאל…]

אריק 8 ביולי 2014

המונדיאל הזכיר ליש שוב בדרך המקרה שחדשות 1 הכי רגועות ולא מתלהמות. בכל מקרה חדשות 2 – בשום אופן לא!

כסיפוביץ 8 ביולי 2014

לגמרי…אולי הערוץ הכי מיושן אבל לפחות לא מציג אושיות רייטינג צעקניות…
עדיין כל קפיצה לחדשות באמצע משחק כדורגל ואני מרגיש כמו אורי זהר.

ונסכם באמרה המפורסמת של אוהד מנצסטר כלשהו:

"ילדים"
"כדורגל"
"אישה"

"כל השאר"

Matipool 8 ביולי 2014

לגמרי איתכם בעניין חדשות ערוץ 2 . לא מסוגל לראות אותם ובעיקר את יונית עם הגבה והפאוזה הדרמטית .
אם אני כבר רואה חדשות אז זה ערוץ 10 .
בזכות המונדיאל יצא לי לראות קצת ערוץ 1 . לא רע בכלל והזכיר לי גם שאמיר בר שלום היה קצין אצלנו בגבעתי והוא אחלה בן אדם .

כסיפוביץ 8 ביולי 2014

מדהים אותי הערוץ הראשון.
כמה פוטנציאל לתת תקשורת ברמה גבוהה מול הפסטיבלים התקשורתיים של הערוצים המסחריים.
וכמה שהם אוהבים את זה…

the bird 8 ביולי 2014

יש לך את זה ביותר מגעיל ומתנשא עלינו?
במקום לתמוך בצבא ובאזרחים אתה בוחר להיות גס רוח
ושונא ישראל ובעד משטר הטרור בעזה ,
איכס וגועל נפש !

כסיפוביץ 8 ביולי 2014

קודם כל אין לי את זה יותר מגעיל..
ואיך הגעת למסקנה שלך תהיה בריא [כי אתה באמת חולה בראש]

קח מערכון לבריאות הנפש!

http://youtu.be/RWVPu1SThQA

the bird 8 ביולי 2014

רק אוויל משריש כמוך יכול לקרוא לי חולה בראש

זה לא חלק מההוויה פה .
מי שרושם
"יש טורניר מדרום לשדרות…
שידורים ישירים 24 שעות עם מלא פגיעות בול, אנשים על אלונקות ודגלים באויר.
כרגיל בפירוטכניקה הישראלים מובילים בלי מתחרים [אפילו יש שמועה על אמצעי עידוד אולטרה סגולים זרחניים]
מסתמן כמו טיול קליל לשלב הבא ששם כנראה שוב הנבחרת שלנו בחאקי תחזור בבושת פנים הביתה אך עם ביקור וטלפון מראש הממשלה על ההופעה ההירואית!!"

וחושב שאיננו מבינים את נקודת המבט המגעילה שלך שדואגת לעזתים
ומזלזלת בצבא שלנו
מזלזל באינטלגצייה שלנו,
ואתה יכול לדחוף את ההתנשאות שלך למקום שנמצא בין הירכיים שלך בפנים

כסיפוביץ 8 ביולי 2014

אני דרך כלל לא מגיב לקללות האלו אבל תן לי את הכתובת שלך ואני אשלח לך פרטים מזהים [באמת] ובכלל שתבין כמה אתה טועה.

מתוך זה אני יכול לגלות לך שמשפחתי חיה בדרום [באר שבע-באר טוביה]

אני מילואימניק המון שנים [לוחם חמודי, לוחם]
שירתתי בכל חור אפשרי שהמדינה שלחה אותי.

אז אם ההומור שלי [ועוד עשרות אליפם ברשת] לא טוב לך, אל תקפוץ למסכנות שאני בעד העזתים ועוכר ישראל.

רק נקודת מבט כל כך צרה יכולה לקפוץ למסכנות כאלו.

עכשיו צבאית אם אתה רוצה לנתח את העניין אני יכול לשלוח לך טזה למה הצבא בראשות ביב הולך למצע כושל [כמו כל המבצעים שלו בעבר]

האיש הוא נפל בכל מה שקשור לטקטיקה צבאית וכדומה.
צהל לא הראה הצלחה אחת [ולא באשמתו תחת האיש המושל הזה].

בגדול זה מספיק להבין משו…

ורק אל תאיים על כל מגיב ציני בתנוחות בלתי אפשריות.
נסה בעצמך ותעלה ליוטיוב.

כסיפוביץ 8 ביולי 2014

תזה כמובן.

אריק 8 ביולי 2014

מקסים.

צור שפי 8 ביולי 2014

מסקנות, מסכנות זה טעות כתיב או פרויד?

כסיפוביץ 8 ביולי 2014

צור.
מסכנות. למרות הדיסלקציה הקשה ;-)

כסיפוביץ 8 ביולי 2014

והלינק שלך לא עובד…כמו כושר הקריאה שלך…
אההה… ואתה לבד במערכה. לא "עלינו"

the bird 8 ביולי 2014

אתה יכול ללכת לחפש את החברים שלך שם "מדרום לשדרות"

אסף THE KOP 8 ביולי 2014

"אידיוט שימושי", הגדרה (מתוך ויקיפדיה):

"אידיוט שימושי" הוא כינוי גנאי ששימש בשיח הפוליטי, לתיאור תומכיה של ברית המועצות במדינות המערב והיחס שהעניק להם המשטר הסובייטי. תומכים אלה היו בעיקר ליברלים, סוציאליסטים וקומוניסטים. לאחר תום המלחמה הקרה השימוש במושג התרחב, אך הפך לפחות ברור.

במקור המונח תיאר את היחס הנאיבי של אותם תומכים כלפי המעשים אותם ביצעה ברית המועצות, כדוגמת הטיהורים הגדולים של סטלין, והטלת הספק בהאשמות של המערב כלפי אותם המעשים, לעומת האופן הציני שבו המשטר הסובייטי ניצל את אותם התומכים התמימים לצורך השגת מטרותיהם. נהוג לשייך ללנין את טביעת המונח "אידיוטים שימושיים מהמערב", ביחס למפלגות וארגונים במערב התומכים באופן אוטומטי בברית המועצות, אם כי מעולם לא נמצאו בכתבי לנין עדויות לכך. האזכור המוקדם ביותר של המונח נמצא רק ב-1948 במאמר בניו יורק טיימס.‏

כיום יש המשתמשים בכינוי הגנאי כלפי יריביהם באופן דומה לשימוש שנעשה בו כלפי תומכי ברית המועצות. מטבע הדברים, טיבה של האנלוגיה הוא סובייקטיבי.

שימוש עיקרי במונח כיום הוא בהתייחסות לקבוצות ואנשים המביעים תמיכה בדיקטטורות, ארגונים רדיקליים וקבוצות טרור אסלאמיסטיות.‏ לעתים, קבוצות שמאל רדיקלי, פעילי שלום, פציפיסטים ואף ארגוני זכויות אדם מכונים על ידי מתנגדיהם "אידיוטים שימושיים של האסלאם".‏ המשתמשים במונח זה טוענים שחלק מארגונים אלה, החורתים על דגלם את עקרונות ההומניזם וזכויות האדם, מעלימים-עין ממעשי זוועה, טבח, טרור, פרעות, פשעים נגד האנושות והפרות זכויות אדם שלא היו נסבלים במדינות מערביות, מצד הארגונים בהם הם תומכים. יש המסבירים תופעה זו בגזענות של ציפיות נמוכות, שלטענתם קיימת בקרב אותם ארגונים, הגורמת להם להיות סלחנים לגבי מעשי זוועה והפרות זכויות אדם מצד אותם ארגונים וקבוצות הנתפשים כנחותים מוסרית מהעולם המערבי הנאור והדמוקרטי.

כסיפוביץ 8 ביולי 2014

אסף נשמה.
לא יודע למי הגבת.
בכל מקרה הטקסט הוא נגד שני הצדדים. לא חושב שראית אותי כותב כאן במהלך השנים משהו בעד העזתים ובעד הרג של מי שלא יהיה.
אז הקופי פייסט מיותר כאן אם מיועד אלי.

מעניין לי תתחת פוליטיקה בימים אלו.

אסף THE KOP 8 ביולי 2014

מיועד לכל מי שחושב שמה שהוא כותב לא יחזור אליו כמו בומרנג.
ימין, שמאל, אמצע.

כסיפוביץ 8 ביולי 2014

בזה אני מסכים איתך עד הסוף.
וזו הסיבה שאין לי שום כוונה פוליטית היום.
אבל באמת הפסטיבל התקשורתי הזה מזעזע אפילו ברמת הסאטירה

אריק 8 ביולי 2014

13 מ13. ואני לא עושה מזה גרוש…

גל ד 8 ביולי 2014

אז רובן הולך לחטוף סאק ממסצ'ראנו?

אריק האדום 8 ביולי 2014

בהמשך להקבלה שלך של הפטריוטס נגד דנבר… מי זו סיאטל בעצם? בטח לא ברזיל…

גיל שלי 8 ביולי 2014

אין סיאטל בהמשך

אריק האדום 8 ביולי 2014

עדיף. למי יש כוח לעוד גמר חד-צדדי אחרי זה של ה-NFL וה-NBA והיורוליג…(-:

גיל שלי 8 ביולי 2014

אריק מי כמוך ידוע מה שוות הנבואות שלי….

אריק האדום 8 ביולי 2014

4:0 הולנדי אגדי בגמר על גרמניה. סוגר את החשבון ארוך השנים (אני מדבר רק על ספורט… בלי מלה"ע למינהן), יוגי לב הולך הביתה. ואן חאל מגיע לאולד-טראפורד כדי להראות לכולם שמוריניו הוא לא יותר ממתורגמן…

D! 8 ביולי 2014

פיג'ו?

זה לאבד קרדיט, להמליץ על דבר מזעזע שכזה.

גיל שלי 8 ביולי 2014

אולי אסתפק בלהוריד את הסמל מאיזה אוטו

ניינר 8 ביולי 2014

רק להזכירך גם על השרוול של מנצח וימבלדון השנה מופיע השם פיג'ו

גם מבחינתי התכלית היחידה של המונדיאל זה להעביר את הזמן עד שיתחיל הדבר האמיתי אבל אני חייב לומר שאני מאד מוטרד מהנבואה שלך בעניין איליי ושות' ומחפש כל דרך אפשרית לניחוס

כסיפוביץ 8 ביולי 2014

לכלכת D
מילא סיטרואן..

רודי 8 ביולי 2014

השוואה מגוחכת לחלוטין בין ברזיל של היום לגרמניה של תחילת ה-70.
אין ספק, ולו הקטן ביותר שלא צפית במשחק אחד של הנבחרת האגדית בהנהגתו של הלמוט שן על הקווים, החתול מאנציג בשער, הקייזר ששלט על הכל, ברטי פוגטס, ברייטנר בצעירותו, שוורצננבק (כשחושבים על שחקן גרמני מפחיד – זו התמונה). הונס, אוברת', דר בומבר (כן הוא קטן ושמנמן, אבל חלוץ הרחבה הכי חד שהיה). אפשר להוסיף לזה שחקן מוכשר כמו נצר שבכלל לא שותף. וחלוץ מצוין כמו היינקס יושב על הספסל בגלל "פרד הגרמני".
מעליב גיל, מעליב.

גיל שלי 8 ביולי 2014

רודי, אל תעלב, כנראה לא קראת ביסודיות את הרמיזות בפוסט, וכמובן שלא הבנת את רוח הדברים, הקייזר הוא אחד השחקנים הנערצים עלי

גיל שלי 8 ביולי 2014

חוץ מזה אם זכרוני אינו מטעה אותי, בזמן הזה בכלל ישבת בניו יורק, אז אם כך כנראה שגם אתה לא ראית הרבה מהנבחרת הזאת, אלא על המסך הגדול במדיסון סקוור גארדן

רודי 8 ביולי 2014

לדאבוני לא ביקרתי בארצות הברית בחיי. אך זה לפוסט נפרד.
כנראה שיש כאן רודי נוסף, מתנצל על הבלבול.
ניסיתי, ניסיתי ידידי להבין את הרמיזות, אך אני בז לנסיונות למצוא הקבלות בין נבחרות עם היסטוריה ומסורת שונה וגם בעידן כדורגל שונה לחלוטין.
הבעיה נעוצה בעיקרון ההשוואה בין הנבחרות, לדוגמה "זאת לא ברזיל 70" היא בכלל "גרמניה של פעם" בהסוואה. ובכן, ככל שברזיל מודל 2014 תתאמץ יותר להיות ברזיל 70 ככה היא תסיים את דרכה, והפלא ופלא היא כבר בחצי הגמר.
בכדורגל אתה צריך להיות עצמך, לא לחקות אף אחד. ואנחנו אשמים בכך שאנחנו מחפשים את ההשוואה לנבחרות עבר. במקום להנות מדור חדש אשר טוב בדרכו שלו אנחנו מתרפקים על נבחרות עבר.
ובנינו, אפילו את ברזיל 82 הרוב לא באמת ראו.
שיהיה לילה שקט ברחבי ישראל. ומלחמת עולם ב-בלו הוריזוצ'ה.

כסיפוביץ 8 ביולי 2014

ממליץ בחום גם לראות לפני הגמר את הסרט :
La gran final

סרט מדהים מ-2006 על אנשי שבטים שמחפשים טלויזיה לראות מונדיאל.

מזכיר לנו למה ספורט הוא הדבר החשוב ביותר עלי אדמות..

Comments closed