כולנו ראדי

אני רוצה לפנות להנהלת קבוצתי הצהובה כאוהד וכבעל מנוי. אני מקווה שכל מי שחושב כמוני יצטרף לפניה באמצעות השארת שמו המלא בתגובות.

אני מעוניין להגיע לבלומפילד עם  ילדי ולהנות מאווירה ספורטיבית נפלאה. אין לי שום עניין להתעמת עם אנשים חסרי תרבות אשר מאמינים בקשר בין אמונה דתית ובין טיבו של האדם. ישנה קבוצה ברורה של אוהדים אשר קוראים קריאות גזעניות, ופוגעים במהראן ראדי מסיבה אחת ויחידה, אמונתו הדתית ומוצאו. אני מבקש בכל לשון של בקשה, שהנהלת קבוצת מכבי תל אביב תנקוט בכל הצעדים העומדים לרשותה, על מנת להרחיק אוהדים אלה מקרב הציבור המגיע אל בלומפילד ומלווה את הקבוצה.

*

ראינו תופעות אלו כבר בעונה שעברה. כאשר קבוצה של אוהדים בשער 11 קראו קריאות נגד ראדי, שאר האוהדים ביתר השערים קמו על רגליהם וקראו קריאות תמיכה בשחקן. ראינו גם את המחווה של שחקני מכבי במשחק האחרון בשנה. אין שום סיבה להשאיר את הטיפול בנגע הנורא של הגזענות לאוהדים ולשחקנים בלבד. יש חוק למניעת הסתה גזענית, יש הנהלה ששולטת במנוייה. על מנת שנרגיש שהנהלת הקבוצה דואגת דאגה אמיתית לשמה של הקבוצה, אנו רוצים לראות צעדים משמעותיים הננקטים כנגד אוהדים גזענים.

ראינו את התופעה צוברת תאוצה בבית"ר ירושלים, וחווינו גם תקופה איומה כאוהדי מכבי בזמן בו חלק מאוהדיה פנו נגד הקבוצה ונגד אוהדיה במלחמה למען איש אחד. תופעות אלה יש לגדוע באיבן, ובעצמה רבה.

*

אנא אל תגרמו לנו להתלבט ולהרגיש שהנהלת הקבוצה צריכה לבחור בין הרוב הדומם ובין מיעוט זניח אם כי רעשן בצורה יוצאת דופן.

בתודה

אוהדי הקבוצה ובעל שני מנויים לשנה הקרובה

גיל שלי

images

מילה על אלכסיס
לא היום, אתמול

145 Comments

ניר 11 ביולי 2014

אם אני לא טועה בעונה שעברה הוא היה על סף עזיבה בגלל הקללות לעברו,לא?

גיל שלי 11 ביולי 2014

כנראה גם בגלל הקללות. אם אתה תומך בפוסט אשמח שתרשום את שמך המלא. הבנתי מגורמים המקורבים להנהלה שמשום מה היא חשה צורך בגב של האוהדים על מנת לפעול

ניב 11 ביולי 2014

גיל, אני מצטרף לקריאה שלך.
אני באופן אישי התעצבתי מאוד לשמוע את הדיווחים האלה.
אגב גם הקריאות לרייכרט דוחות בעיני, אני לא מבין למה אוהדים מקללים שחקנים של הקבוצה שלהם (האמת גם שחקנים של היריבות, אבל זה כבר דיון אחר).

נ.ב- ראדי שחקן ענק ובלי שום קשר אין מקום לקריאות גזעניות לא בספורט ולא בשום מקום אחר.
איזה כיף שראדי אצלנו ולא נגדנו.

יואב 11 ביולי 2014

בראון יואב, שני מנויים.

אריק האדום 11 ביולי 2014

מי ששותה מוקה בערב שבת שלא יתפלא שהוא מחר** גזענים במוצאי שבת. ולפני שמתחילות תגובות הזעם הצהובות, אנחנו לא יותר טובים עם קריאות השואה. ואגב, מאוד פשוט. מיץ פטל, צריך לכנס מסיבת עיתונאים ולהודיע שאם זה ממשיך אז הוא לא (ראה יעקב שחר

אריק האדום 11 ביולי 2014

ראה יעקב שחר,אלונה ברקת)

ניב 11 ביולי 2014

ואתה חושב שזה יפתור את זה? אני לא בטוח בכלל, לדעתי צריך לעשות כל מה שניתן להרחיק את האנשים הגזענים האלה מהמגרשים.
שמכבי יפעילו חוקרים פרטיים ביציעים, שיצלמו ויעקבו בכדי להגיש נגדם תלונות במשטרה ותביעות בבתי משפט. שיפעילו סמויים בתוך ארגוני אוהדים מצידי.
להגיד שהוא עוזב לדעתי רק יוביל ליום שהוא יצטרך לממש את האיום (כמו ששחר ואלונה יצטרכו והם לא יממשו).
הטיפול צריך להיות אגרסיבי מול אותם חלאות ולא באיומים פולניים.

בני תבורי 11 ביולי 2014

אריק,
בדיוק! ראיתי אתמול את הכתבה על ראדי וחשבתי שהודעה של מיטש שהוא מעמיד את המועדון למכירה באופן מידי נראתה לי הדבר הנכון לעשות בעת הזאת.

D! 11 ביולי 2014

זה לא הדבר הנכון
כי האנשים האלו רק מחכים שהוא יילך וייתן להם לשלוט מבחוץ כמו שהם רוצים. הצלחת המועדון היא לא הדבר החשוב עבורם.

טל בן יהודה 11 ביולי 2014

מצטרף.

ד״ר א 11 ביולי 2014

אין לי מנוי, אני לא אוהד של קבוצת הכדורגל, אבל אני מצטרף לקריאה.

מאוריציו 11 ביולי 2014

מאור סעדיה.
שיבטלו להם את המנויים, לנבלות

בני תבורי 11 ביולי 2014

פשוט מרתיח. אסור שזה יתמסמס, פעולה מהירה יכולה לחסל את התופעה.

יובל 11 ביולי 2014

יובל כהן
מאכזב לראות את האוהדים שלנו ככה.

תני 11 ביולי 2014

אומנם נטול מנוי אבל מצטרף.
איתן פרגו

אשר 12 ביולי 2014

אמוץ אשר.

רועי מ 11 ביולי 2014

כמו שכתבו כבר מכבי חייבת לעקוב אחר הפורעים הללו, להרחיקם מכל מתחמי הקבוצה, אם הם גם אוהדי מכבי כדורסל או בעלי מנויים במחלקות אחרות להרחיקם מכול ענפי הקבוצה ובצע את זה דרך בית המשפט אם גרמו נזק כספי תביעה אזרחית. כך צריך להתנהג בכול המועדונים בארץ

תמיר אביב 11 ביולי 2014

מצטרף

ערן 11 ביולי 2014

ערן מאורי, מצטרף! 3 מנויים.

אדם בן דוד 11 ביולי 2014

לא אוהד מכבי. מצטרף לקריאה.
אני, דרך אגב, לא חידשתי מינוי שחודש ברצף מאז השיחחרור שנת 98 (חמש עשרה שנה, אלוהים אני זקן) בגלל האולטראס הפועל, מר ברקוביץ את חג'ג' והכיוון אותו המועדון לקח.

שור מועד 11 ביולי 2014

בעל מנוי משער 13

כל כך קל למצוא אותם .

במשחק מול סכנין זה היה כל כך ברור .
קבוצה של כ10 אנשים שעומדים קרוב לנקודת הקרן עם שער 13.
כל פעם שראדי ניגש להרים קרן , התחילו לקלל אותו .

מכיוון שהחברה הישראלית עוברת תהליכי הקצנה , אני לא משלה את עצמי שאם מכבי תשלול את המנויים מאותם 10 תיעלם מבלומפילד התופעה המגעילה הזו , אבל אולי כדאי להתחיל שם .

יר״פ 11 ביולי 2014

מצטרף

מיכאל זילברמן 11 ביולי 2014

אוהד מכבי, מנוי בשער 2. מצטרף לקריאה ונגעל מהאוהדים הגזענים המונהגים על ידי כהניסטים מתועבים. לא ניתן להם להפוך את הקבוצה שלנו לבית"ר 2, ולא ניתן לאוהדים הללו להפוך ללה-פמיליה 2. הבוז לשונאי האדם הגזענים.
כולנו ראדי.

פורנוהוליק 11 ביולי 2014

עדיף לעשות עצומה.

http://www.atzuma.co.il/

או כל אתר עצומות אחר.

עדי אבני 11 ביולי 2014

ובלי צחוק, מרגשת אותי התגובה הלא משתמעת לשני פנים של רובם המכריע של אוהדי מכבי ת"א כנגד הקריאות לראדי. יריבות ספורטיבית או לא- זאת הדרך הנכונה וההומנית להתנהג

יניב פרנקו 11 ביולי 2014

מצטרף – זו בדיוק התגובה הראויה ואני מקווה שהמשך דבריי ייקראו בלי ההנחה הפבלובית שמדובר בהמשך הקרבות מכבי – הפועל.

זה לא קרה מזמן- למעשה הצוות הספרדי המלא כבר היה בארץ אז אני רק אניח את זה כאן.
https://www.youtube.com/watch?v=_B8JxVdzrJo
אשמח להבין האם כנגד האוהדים שנראים כאן בתמונה נפתח הליכים משמעותיים?

מכבי מודעים לנושא- סרטון הקריאה נגד גזענות לא הופך סתם- כמות החשיפות אליו מזערית – אם יש מועדון שיש לו את המשאבים לצאת במהלך משמעותי זו מכבי.

באתר הרשמי של מכבי הכתבה המרכזית מתארת את המשחק אתמול- מי כבש ? מי שיחק ? וכך הלאה – אזכור לאירוע – יוק.

ניב 11 ביולי 2014

בנוגע לסרטון, שאלה טובה.
בנוגע למשחק, מכבי הגיבו לאתרי הספורט השונים.
מקווה שהם יעמדו מאחורי מה שהם אמרו.
אגב אם למישהו יש צילומים של האירוע, יהיה נחמד אם הוא ישתף אותו כדי שאפשר יהיה להגיע לאותם מנוולים.

רועי 11 ביולי 2014

אני מקווה שההנהלה של מכבי עשתה ותעשה יותר מ
"ישבתי ודיברתי איתם, הם באמת חבר'ה סבבה, וקשה לי להסביר להם מה לא בסדר במה שהם עושים."

איציק 11 ביולי 2014

אם זה לא יטופל עכשיו, מחר אתם תתיעצו עם איציק אלפסי לגבי מכבי תל-אביב קטמון. זה או עכשיו או מאוחר מידי.

בני תבורי 11 ביולי 2014

בדיוק!

אריאל 11 ביולי 2014

גזענים מטונפים וחסרי שכל נמאסתם!
אנחנו לא ביתר ואתם לא רצויים
כולנו ראדי!
אריאל אביטל
6 מנויים

דור לוי 11 ביולי 2014

מצטרף לקריאה.
אני מאמין גם שהתקשורת קצת ניפחה את העניין ושזה היה באמת מספר קטן של אוהדים אתמול (לא שזה הופך את המעשה לפחות מגעיל).

ניב 11 ביולי 2014

גם אותי זה קצת הרגיז, יחד עם זאת זה מגביר את הסיכוי לטיפול.
גיל כתב בעבר שבתרבות האמריקאית הבינו בעבר שגזענות זה רע לעסקים.
אז בין אם אנשים חושבים שזה לא מוסרי או לא (וזה לא מוסרי בטירוף בעיני), מכבי ואוהדיה צריכים להבין שזה בעיקר רע מאוד לעסקים.
לכן אני חוזר שוב, עדיף להיכנס בהם חזק, לדעתי תהיה לזה תמיכה גדולה מאוד של הקהל.
למכבי אין בעיה למכור כיום 10000 מנויים, לכן גם יש לה פריבילגיה לגרום שהמנויים ימכרו לבני אדם ולא לנבלות.
(זה גם יעלה לה פחות כסף בעונשים ויכניס לה יותר כסף בגלל תדמית משופרת).

גילי 11 ביולי 2014

גיל הוברמן, אוהד ללא מנוי.
להרחיק אותם מהמגרשים.

שי שבתאי 11 ביולי 2014

מסכים לכל מילה. ההנהלה חייבת לפעול להרחיק את הגזענים והגזענות ממכבי. שי שבתאי מנוי משער 13

אנונימוס 11 ביולי 2014

צל"ש ענק לראדי שלא נשבר ומוותר, ולא משאיר את הבמה לאנשים המטונפים האלו.

וצל"ג גדול לתקשורת הספורט. בשולי הדיווח על ראדי קראתי בפיסקה קטנה בוואלה על כך ש20 אוהדי הפועל פ"ת גורשו באלימות מהיציע ע"י אוהדי מכבי. אפשר רק לדמיין כמה כותרות זה היה מקבל אם היה מדובר באוהדי הפועל. חלק מהסיבה שהגזענות בקהל של מכבי לא נעלמת היא ההתעלמות מהאלימות המילולית והפיזית בצד הצהוב של בלומפילד.

ניב 11 ביולי 2014

לאלימות צריך להגיב באותה הצורה כמובן.
אגב, האלימות הזאת פושה בחברה הישראלית בכללותה, להערכתי היא קיימת בכל קבוצות הכדורגל בארץ.
מאחר ואני חרד לקבוצתי האהובה מאוד, אשמח אם זה יתחיל במכבי (ואשמח אם זה לא ייעצר שם).
נ.ב- לאחר שכל זאת נאמר לדעתי העקיצה בנוגע ל"קהל הצהוב" היא מיותרת. אני לא יודע את מי אתה אוהד והאם אתה אוהד, אבל אני מניח שתופעות של גילויי אלימות קיימת גם שם. היה פרודוקטיבי יותר אם היית יוצא בקריאה להנהלה שלך לבצע פעילות כנגד זה, במקום לנסות להסית את הדיון לוויכוח אוהדים סר טעם.

יואב 11 ביולי 2014

לא ברור לך את מי הוא אוהד?
ההתקרבנות הרגילה, ההכללה הגסה, התקשורת נגדנו(פחחח).

אנונימוס 11 ביולי 2014

ההנהלה שלי פעילה למדי בנושא לטעמי בכדורסל, לא מספיק בכדורגל. במכבי המצב הפוך אגב.
בכל מקרה הנקודה שהתייחסתי אליה היא תקשורת הספורט, שהיא יותר מדי סלקטיבית בהתעסקות שלה באלימות בספורט. הבעיה היא לא שמתעסקים יותר מדי בהפועל, הבעיה היא שההתעסקות הזאת לא מגיעה במקביל להתייחסות פרופורציונלית לאלימות במכבי ת"א ובמידה פחותה במכבי חיפה.
זה מוביל לגידולי פרא במכבי, ומקשה מאד על ההנהלה של הפועל לטפל בבעיה אצלה, כאשר נוצרת תחושה של איפה ואיפה.

מי שבאמת צריך לטפל בזה אגב זה לא ההנהלות, אלא המשטרה, שהייתי שמח אם הייתה לוקחת כמה אנשים משערים 5 ו-11 ודואגת להם להיכרות קרובה ותכופה עם תאי המעצר ומערכת המשפט הישראלית.

ברוך קרמר 11 ביולי 2014

מצטרף

מאיר כהן 11 ביולי 2014

מצטרף, בלי מנוי
אוהד מכבי כבר שנים, אבל בגלל מרחק הולך בעיקר למשחקים בטדי

אריק 11 ביולי 2014

אין לי מנוי אבל מצטרף לגינוי. ההנהלה יכולה וצריכה לטפל בזה.

איתן מסוארי 11 ביולי 2014

הפתרון פשוט – ראדי להפועל תל אביב.
ככה, גם אוהדי מכבי יוכלו לקרוא קריאות גזעניות, וגם תהיה להם סיבה טובה… לא?

יואב 11 ביולי 2014

ושוב תעלו את מחירי המנוי?

איה שורק 11 ביולי 2014

מנויה בשער 8. מצטרפת.

שוקי חן 11 ביולי 2014

מנוי בשער 7. מצטרף.

קפטן קוקי 11 ביולי 2014

עמרי כהן. מצטרף ומברך על כל תגובה שתגיע מהמועדון ומגופים בקהל. שהגזענים יקימו את מכבי מגן דוד, אנחנו נשארים עם מכבי שלנו.

ראינו מה קורה כשנותנים לדברים האלה להתקיים ולא הורגים אותם כשהם קטנים.

דביר 11 ביולי 2014

אני איתך!

גיל זילברברג 11 ביולי 2014

אני לא יודע מה האופציות של הקבוצה בהתמודדות עם הקומץ הזה, אבל הגיעו מים עד נפש.
להזכירכם, במשחק האחרון של העונה הראשונה של אוסקר נגד בני יהודה, יושבי שער 11 הועברו עקב עונש לשבת בשער 4-5, במשך כל המשחק הם קיללו ושרו שירים גזעניים ושירים למלכם אבי נימני שהושתקו בשריקות בוז על ידי הקהל, ואז החלה התפרצות של קללות ואיומים כנגד היושבים בשער 2, כולל זריקת חפצים וטיפוס מאיים על הגדרות לעבר יושבי שער 2.
בעונה הקודמת, שוב במשחק האחרון העניין חזר על עצמו ביתר שאת.
הדוגמאות האלו הם רק טיפה בים.
מכבי תל אביב מתגאה בהפיכתה לארגון הספורט המוביל במדינה, מסכימה לשלם בכל שנה סכומים מופרכים של מאות אלפי שקלים כקנס בגין התנהגות אוהדים אלו (בעונה הקודמת סביב 700 אלף ש"ח). במקום לטפל בנזק הכלכלי והתדמיתי שאנשים אלו גורמים.
הצעתי כבר בסוף העונה האחרונה לראשי מכבי להנפיק מנוי עם תמונה ולציין את האפשרות לשלילת המנוי עקב התנהגות בלתי הולמת.
בנוסף, מכבי חייבת לתבוע אוהדים שגורמים לנזק כלכלי. לדוגמא, באחד המשחקים האחרונים חולקו כדורים קטנים של חברת ניבאה, אוהד בשער 11 זרק את הכדור למגרש בזמן בעיטת פנדל. על המעשה הזה מכבי נענשה ב-30,000 ש"ח. למה לא לתבוע את האוהד הזה על הנזק ? ברגע שמכבי תעשה את זה מספר פעמים, תפסק ההתנהגות הזו. האם הגיוני שמי שמחזיק במנוי שעולה 1000 ש"ח יעלה למכבי 30,000 ש"ח ? וו רק דוגמא קטנה.
ועוד, מה עם הנזק שאותם אוהדים גורמים לנו, אוהדים משערים אחרים. האם עונש הרדיוס ההזוי מהעונה הקודמת לא פגע בכל אחד ואחד מכם.
מספיק ודי.
מכבי צריכה להבין שאוהדיה השפויים אלו ששורקים בוז ברגע שמתחילים לשיר שירי תועבה, אינם מספיקים. אנחנו עושים את המוטל עלינו ונותנים ביטוי לגועל שאנחנו חשים, אך אין בידינו כלים אמיתיים ונדרשת פעולה נחושה מצד מכבי בשיתוף גורמי אכיפה.

חדש בשכונה 11 ביולי 2014

כל מילה בסלע

דליה גור 11 ביולי 2014

מצטרפת!

יאיר בן עמי 11 ביולי 2014

הלוואי וזה יצליח.

אביעד 11 ביולי 2014

אביעד אשכנזי, מנוי בשער 13… מצטרף.

חיים שדמי 11 ביולי 2014

מצטרף. ביג-טיים מצטרף.

ירון סומך 11 ביולי 2014

אני סתם אדם שאוהב כדורגל ואשמח אם המקללים, המגדפים ואנשי השנאה יילכו ויתמעטו

עמיר חן 11 ביולי 2014

מצטרף. האנשים האלו לא מייצגים אותנו, וצריך להרחיק אותם מהחיים שלנו ככל האפשר.

אילן 11 ביולי 2014

אפתח בגילוי נאות, אני קורא אדוק של האתר כבר מספר שנים, עד היום לא מצאתי פוסט שהיה לי משהו להגיב ועוד לא נאמר- זה ללא ספק הפוסט הנכון.
אילן בן חיים, מנוי 20 שנה, מגיל 4 :), מצטרף +8 (החבורה מהיציע)

בישבש 11 ביולי 2014

אבישי אלדד- מנוי לשער 7

יוזמה מבורכת וחשובה
כל הכבוד

בישבש 11 ביולי 2014

עוד שני חברים מנויים אך לא קוראים באתר תומכים נלהבים

רועי ויינברג 11 ביולי 2014

מסכים עם כל מילה.

שלו 11 ביולי 2014

אוהד ללא מנוי, יכול לארגן עוד 4 שיצטרפו אלי לקניית המינויים של אלו שמכבי תשלול להם.

Gil - Zimbabwe 11 ביולי 2014

שלו אתה יכול לארגן 3 אני מתחייב לקנות גם אם לפעמים אני קצת רחוק.

נועה קארו 11 ביולי 2014

מצטרפת

דור כהן 11 ביולי 2014

מצטרף, די לגועל נפש!

יואב הצהוב 11 ביולי 2014

מצטרף!

אזי 11 ביולי 2014

מצטרף. מנוי בשער 2.

להעיף אותם כבר מהמגרשים. נמאס.
אין שום כוונה להגן עליהם או לבלבל את המוח על מיעוט, קומץ ובני טובים.
את התירוצים אני משאיר לאוהדי קבוצות אחרות.
מכבי תל אביב צריכה לעשות הכל כדי להעיף את הטיפשים האלה מבלומפיד ולהרחיק אותם מהקבוצה.

shay 11 ביולי 2014

שי סלע

איתן רדושינסקי 11 ביולי 2014

להרחיק את הגזענים לאלתר, כאן זה לא לה פמיליה!
ראדי אוהבים אותך

ערן (המקורי) 11 ביולי 2014

מצטרף. שני מנויים, שער 13

מאור 11 ביולי 2014

מאור בן שמעון, מנוי לשער 11.

אבשלום בן צבי 11 ביולי 2014

אבשלום בן צבי. לא מנוי,מגיע למשחקים מהצפון כבר 20 שנים. קורא להנהלה לשלול את המנוי של מי שמקלל על רקע גזעני.

D! 11 ביולי 2014

גיא טרייבר

מצטרף,
אוהד ללא מנוי. מגיע לשערה משחקים בעונה בדרך כלל.

אני חושב שמי שעוד צריך לעשות משהו ולא עושה זה השחקנים של הקבוצה. נמאס לראות אותם רצים לשער 11 אחרי כל שער ואחרי כל משחק. שיחרימו בעצמם את מי שפוגע בחבר שלהם לקבוצה.

וגם הקהל, יען אנחנו, לא עושה מספיק. לא מספיק שריקות בוז. צריכים דגלי ענק שייפרסו לפני ותוך כדי משחקים – לא דגלים של תמיכה בראדי – דגלים שבהם יופיעו שמות האוהדים המקללים וגינוי לדבריהם.
צריך להפסיק לשתף איתם פעולה במסגרת עידוד (קשר בין שער לשער וכו'). ואולי צריך להגיע למשחק הראשון של העונה ולא להכנס בכלל. לעודד מבחוץ, שיהיה אפילו יותר קל (לא שזה קשה גם ככה) לזהות אותם.

חדש בשכונה 11 ביולי 2014

מעריך את מחשבותיך אך אף אחת מההצעות אינה מעשית לצערי.

D! 11 ביולי 2014

הצעות הן קודם כל עבור בסיס לדיון
למה הן לא מעשיות?

מאיר ארביב 11 ביולי 2014

אז ככה:
לדרוש מהשחקנים שיצאו נגד חלק מהקהל זה לדרוש מהם להיות בעלי אופי חזק מאוד כי הם לא מסתכנים מול הקהל בכל העולם וגם אצלנו.
דגלי ענק שבהם יופיעו שמות המקללים. נו, זה כבר פנטזיה. מי מהקהל ייקח את זה על עצמו? הקהל בשער 11 הוא זה שמכין את התפאורה ואפילו כולם יודעים מי המקללים, נראה לך שיפלילו אותם באופן גלוי, אם בכלל?
להגיע למשחק ולא לעודד או לא להיכנס. את מי אתה מעניש? איך מתארגנים לזה כל אלה שאינם מקללים?
ובכל זאת, כל הכבוד על המחשבה החיובית שגם עלינו, הקהל החיובי יש אחריות מסויימת למיגור התופעה.

D! 13 ביולי 2014

כמו שציפיתי משחקנים בביתר לעמוד מול לה פמיליה, אני מצפה משחקני מכבי לעמוד מול האדיוטים. אני אפילו לא מצפה מהם לעמוד נגד – פשוט לא לעודד אותם.

לא, לא נראה לי שיפלילו אותם. אבל כולם יודעים מי הם – כולל המועדון – זה מה שאני רוצה לומר. ובעצם כן. בוא נפליל אותם.

הקהל בשער 11 הוא אל היחיד שדואג לעידוד, אם כי הרבה יותר אחרי ההשתלטות הסופית שלו במסגרת המלחמות בתוך המועדון. וגם מתוך אלו לא כולם שייכים לז'אנר המלוכני.

כן, לא לעודד. כבר נעשה בעבר, אם כי בתוך המגרש.
איך מתארגנים לזה? פה, בפורומים, בוואטסאפים. מגיעים למשחק, עוברים את הגדר הראשונה ולא נכנסים. לא מענישים אף אחד. גם ככה חצי מהמשחקים הם עונש. מראים למועדון שיש דברים שרוב הקהל לא רוצה לקבל ושיש לגיטימציה לפעול.

כל זה נאמר – אני עדיין חושב שמי שצריך לטפל בכל זה זו המשטרה.

בן אהרוני 11 ביולי 2014

אוהד מכבי 40 שנה, ללא מנוי, מצטרף לקריאה וקורא בקול: חלאס עם הגזענות.

ליבר 11 ביולי 2014

ניר ליבר.
למשפחה יש מנוי לכדורגל ושלושה מנויים לכדורסל.
להעיף אותם לכל הרוחות!

Adam 11 ביולי 2014

אדם אבו רזק, אוהד ללא מנוי. מצטרף ומחזק

א.ק 11 ביולי 2014

אמיר קפלן שער 8 מצטרף.
גיל כל הכבוד, סתם שאלה קטנה:
איך ערן או שרן או גל או כל שחקן אחר לא קם
באופן עצמאי וגינה את האנשים האפסים ( חס וחלילה אל תקראו להם אוהדים )

אחד לא טרול 11 ביולי 2014

אמיר איך אותם שחקנים שהזכרת לא גינו את מה שכתב טב"ח היום באיסטוש?

א.ק 11 ביולי 2014

יופי איתן חוטר ישי

אבירם טננבאום 11 ביולי 2014

3 מנויים , מצטרף

אבירם טננבאום 11 ביולי 2014

לתת למהרן את סרט הקפטן כתגובה לקריאות האלה יכול לעזור

מאיר ארביב 11 ביולי 2014

אוהד כבר כמעט 50 שנה.
אחרי הצעד העצום שמכבי עשו בשנתיים האחרונות מבחינת ההתנהלות התקשורתית, המקצועית והאדמיניסטרטיבית, דבר שגרם לכל אוהדי הקבוצה להתגאות בה, הדבר הבא שיגרום לי גאווה יהיה שהנהלת מכבי תוביל מאבק בגזענות ובאלימות בקרב חלק ( אמנם קטן) בקירבנו.

אלון צברי 11 ביולי 2014

אין לך מושג, תמיד היית מנותק מהשטח מעולם לא טרחת לבדוק את הדברים עליהם אתה כותב. ההנהלה היא זאת שבנתה את האנשים האלה ונתנה להם את הכוח. ההנהלה בחרה את האנשים במודע לכן היא גם בחרה את הדרך.

מכסא המקלדת אולי נראה קלי קלות להתעמת עם האנשים האלה או להחליף אותם, אבל זה ממש לא כך. לא מדובר על קומץ של 10 אנשים ואימות אתם יגרור עימות עם יציע שלם אולי יותר.

ולבנות ארגון מאפס ועוד כשאין לו שום גב זה מסובך בהרבה ממה שנראה בשלבים שונים של ההקלדה.

גיל שלי 11 ביולי 2014

אלון אם הם יותר מקומץ אז זה חשוב עוד יותר לטפל בהם כבר עכשיו. אף אחד לא חושב שזה קל אבל זה בטוח הכרחי. יש לי את מלוא הכבוד למה שנבנה במכבי בשנים האחרונות, והטיפול בגזענים בייחוד על רקע השבועות האחרונים הוא חלק אינטגרלי מהDNA של המועדון.

אלון צברי 12 ביולי 2014

גיל אתה לא מפנים וחבל.
ההנהלה היא שקבעה את הדרך והציבה דרישות ברורות למרות שגם המחיר היה ברור. אתה חושב שההנהלה פתאום תשנה את דעתה ב 180 מעלות ? ונניח שהיא תשנה את דעתה, אתה חושב שיהיה לה עם מי לעבוד ביציע ?

להנהלה גם אין אופציה של מלחמה בהנהגת האוהדים הקיימת, היא פשוט לא תקבל יד למאבק כזה מאף אדם רציני ביציע אפילו לא מהמתונים ביותר.

בשביל שיקרה משהוא ההנהלה צריכה לשנות את הגישה בכל כך הרבה נושאים שזה פשוט לא סביר שזה יקרה.

מאחרי המקלדת קל לתת עצות, אבל העבודה בשטח מסובכת בהרבה ותלויה בהמון גורמים שלא כולם רציונליים.

גיל שלי 12 ביולי 2014

אם זה המצב הפוסט הזה בא להבהיר להנהלה שיש גם מחיר לאי עשייה, שיבחרו

א.ק 11 ביולי 2014

אלון,
איזה הנהלה בנתה את האנשים האלה?
בטח לא ההנהלה הזאת.
זאת ההנהלה הקודמת (והקפטן) שהיו דואגים להם לכרטיסים חינם וכסף לציוד.
היום אם אני מסתכל על שער 11 רובו ילדים שרופים שזה נראה קצת כמו התארגנות בצופים.
זה אולי לא 10 אנשים אבל זה גם לא 200 ואפשר להעיף אותם.
כי בלי להיות במגרש לאנשים האלה אין יותר כוח.
ורוב רובו של הקהל נגדם כבר כמה שנים.

אלון צברי 12 ביולי 2014

אתה טועה לגמרי איש יקר.
ההנהלה הזאת ספציפית כולם כולל כולם ( למעט צדיק אחד).
הם התעקשו, הם לחצו, הם קיבלו מה שהם דרשו.
נכון שמה שהם דרשו לא הוביל למה שהם רצו, אבל הוסבר להם והובהר להם מספר פעמים שזה מה שיקרה ושזה סופי!

ההנהלה רצתה לשלם את המחיר, היום אולי יש להם מחשבות שניות. אבל עכשיו זה מאוחר לתקן. גם אם ההנהלה תחליט שהיא רוצה לתקן אי אפשר לסובב את הגלגל לאחור.

Adam 11 ביולי 2014

אחרי שהוספתי את השם שלי לפני, רק רציתי באמת לברך על הצעד. כאוהד דרוזי-ערבי של הקבוצה, תמיד ידעתי שהרוב המוחץ של אוהדי מכבי ת"א אינם גזענים ולכן מעולם לא חשבתי להפסיק את האהדה שלי לקבוצה בגלל אותם אנשים.
טוב לראות אוהד שמייצג את הרוב האילם לוקח יוזמה בנידון. לפחות במקרה של מכבי ת"א רואים שאכן קיים רוב אילם נגד הגזענות, להבדיל מהקבוצה ההיא..

אלון צברי 11 ביולי 2014

גיל קבל התנצלות לגבי המשפט "תמיד היית מנותק" חשבתי שמישהו אחר כתב את הכתבה. כל השאר כמובן נכון וכל מי שמכיר את הדברים יודע את זה.

אבי 11 ביולי 2014

1. אני חושב שזה קצת משטרת מחשבות.
מחר אני יכול להגיד משהו שלא יראה למישהו/חלק אחר בקהל וישללו לי את המנוי.
יש גזענות? יש חוק נגד גזענות? תפעילו משטרה.
כרגע זה נראה שמכבי היא גם השופטת גם המחוקקת וגם המענישה…

2. יש לציין שהאוהדים הללו טוענים שהכל התחיל מכך שהוא מנסה לחנך אותם.
הכל התחיל משירים ששרים אותם כבר עשור ביציעים ומהראן ראדי החליט להתעסק עם זה "ולחנך" את הקהל. האם זה התפקיד שלו?
עם כל הכבוד: "אין אדומים אין פיגועים" ו"שער 5 מחנה פליטים" זה לא גזענות לדעתי ואין שום קשר לראדי בנושא הזה (דאבור לא קיבל קללות אף פעם)

3. אני נגד קללות לשחקני מכבי. נקודה.
יש אולי שחקנים שאני לא אוכל לעודד אותם (לא יכול לעודד אדם ששר למוני ז"ל) אבל אני לא אקלל אותו.

גיל שלי 11 ביולי 2014

יש לי כבוד עוד יותר גדול לראדי על כך שניסה לדבר עם אותם אנשים, זה רק מחזק את דעתי שהם לא ראויים לבוא בשערי בלומפילד. זו לא משטרת מחשבות, לא קראתי להכניס אותם לכלא, קראתי להבהיר להם שהגזענות היא לא חלק ממכבי

אבי 13 ביולי 2014

עד כמה שידוע לי כן היתה שיחה בין הצדדים, הוא ממשיך להתעקש ולחנך את הקהל למרות שהוסבר לו שזה לא פוגע בו בשום צורה (אני מדבר על לפני שהתחילו את כל הקללות נגדו)
לא קיללו את דאבור.

היום גזענות זה לא חלק ממכבי, מחר זה יהיה קללות זה לא חלק ממכבי… אז בוא נשלול מנוי מכל מי שמקלל במהלך המשחק.

פור דה רקורד- אני לא מקלל שחקן מכבי. אני רק חושב שצריך שיהיה את שני הצדדים.

D! 11 ביולי 2014

זה לא התפקיד שלו
זה רק עושה את זה שהוא מנסה לשנות את זה זה לדבר יותר גדול

זה תפקיד של מערכת החינוך, של המשטרה, של ההתאחדות, של המועדון ושל האוהדים. אם הוא ראה שזה לא משתנה, והוא מבין את המשמעות של זה ובכל זאת הלך וניסה "לחנך" אותם כמו שאתה אומר – יש לי עוד יותר ריספקט אליו.

majed 11 ביולי 2014

מאג'ד פארס. אוהד ללא מנוי. מצטרף.

שלומי 11 ביולי 2014

מצטרף וקורא בנוסף למועדון למנות את ראדי לקפטן-משנה.

רז מסינג 11 ביולי 2014

מנוי שער 13.

לבטל להם את המנוי + תביעה אזרחית לפיצוי על הנזק התדמיתי וקנסות בבית הדין.

מציע בנוסף שמכבי תוציא את החולצה של ראדי במחיר מיוחד ושכל האוהדים יגיעו עם החולצה של ראדי העונה.

D! 11 ביולי 2014

אחלה של הצעה

גיל שלי 11 ביולי 2014

רעיון גדול

חיים שדמי 11 ביולי 2014

גם אני חושב.

ניב 11 ביולי 2014

אני אקנה בשמחה.

בוקוקו 11 ביולי 2014

אין מקום לגזענות בספורט ובטח לא ביציעים,
מועדון מכבי תל אביב צריך להרחיק את אותם אוהדים בדיוק כפי שפעל כנגד האוהד שזרק חפצים למגרש.
יאללה מכבי

ברק מורג 11 ביולי 2014

קורא הדוק אבל לא נוהג להגיב.
לא אוהד מכבי כלל וכלל, אבל תמיכה מלאה לכם מבאר שבע.
ישר כוח!

רני ברג 11 ביולי 2014

מצטרף כמובן

תמיר יערי 11 ביולי 2014

מצטרף, מנוי לשער 11.

אמיר 11 ביולי 2014

אמיר ארז, שניים.

קורא את הבלוג תקופה מאוד ארוכה ופעם ראשונה שאני מגיב, חשוב וראוי להשמיע קול בסוגיה הזאת בכל דרך אפשרית.

רועי 11 ביולי 2014

מצטרף, שער 2.

מ.ש 11 ביולי 2014

מנוי בשער 13, מצטרף לקריאה.

אריק אופק 11 ביולי 2014

מצטרף ומקווה שזה יתן את המוטיבציה לגמור עם הנושא סופית, ביציעים הצהובים שלנו ובכלל במגרשים

ג'ודי מירון 11 ביולי 2014

מצטרפת, 4 מנויים בשער 8.

צרפתי 12 ביולי 2014

לא הייתי אוהד מכבי…
מצטרף ממרחקים
אמוץ כהן-פז
דיז׳ון
צרפת

רן מון 12 ביולי 2014

לא אוהד מכבי אבל אוהב ספורט ואוהב כדורגל וככזה לא יכול שלא להצטרף.

איתי סממה 12 ביולי 2014

מצטרף ומזדהה עם כל מה שנאמר.

דורון 12 ביולי 2014

מצטרף ומזדהה, גם ללא מנוי

מור 12 ביולי 2014

אני מנוי שנים בשער 11 ואני מצטער להגיד לכם אבל מה שאתם מציעים הוא לא ריאלי.
ה"קומץ" הזה מאוד חזק ולא ניתן להחליפו, הוא זה שמוביל את העידוד בבלומפילד ובמשחקי חוץ הוא בכלל הרוב (בגלל זה אוהדים רבים אוהבים משחקי חוץ כי לשם מגיעים האוהדים "האמיתיים").

אני למדתי שפשוט כדאי לדבר איתם ולהגיע איתם להבנות, אם בעבר לא היו שרים לראדי בחימום, היום אנחנו שרים לו בכל משחק (וזה מגיע מ-11, לא מ-13, אני וחברים שלי תמיד מתחילים את השירה לראדי).
בעיקרון הם טוענים שראדי עסוק מדי בלחנך אותם במקום לשחק כדורגל ונותנים את דאבור כדוגמה לשחקן שלא התנכלו לו למרות שהוא ערבי.

בכל מקרה אני נגד הגזענות הזו, ובחיים לא אקלל שחקן שלובש את מדי הקבוצה שלי אבל לא חושב שאוהד מכבי צריך לדרוש סילוק של אוהד אחר מבלומפילד, הכי טוב פשוט לדבר איתם ולהגיע לעמק השווה ולא לזרוק סיסמאות ריקות מתוכן בסגנון:
"להעיף מבלומפילד את כל חברי הארגון הגזענים!"
הרי אתם לא תצליחו, הם חזקים מדי ובסה"כ הם עושים עבודה מצויינת והם הסיבה העיקרית שבגללה בלומפילד הוא כזה מבצר בשנתיים האחרונות.

עכו"ם 12 ביולי 2014

אתה טועה, הם עושים המון נזק, צריך לטפל בהם ביד חזקה ולא בכפפות של משי.
שידעו שצריך להיות בני אדם גם ביציעים.
מה זה בכלל להגיע איתם להבנות? שיקללו כל משחק שני? שיזרקו דברים למגרש רק כשמפסידים?
צריך לחפש בצורה אקטיבית, להעיף את מי שתופסים ולשקול תביעה כנגד הנזק, זאת לא סיסמה.
גם לא הבנתי מה הקשר ל"עושים עבודה מצוינת".
למכבי יש מספיק אוהדים ומספיק רוכשי מינויים, עדיף שהעידוד יהיה פחות חזק אבל שהאוהדים יהיו בני אדם.

ערן (המקורי) 12 ביולי 2014

להזכיר, כל ה״עבודה המצוינת״ שלהם לעתים בטלה בששים מול הנזקים שעושים. אני לא יכול להצביע ולאמר שמי שמקלל את ראדי אחראי גם ליתר התופעות שאציין, אך צריך להזכיר: בעונה של אוסקר עונות סגרו את שער 11 והעבירו את האוהדים לשער 4-5 בגלל ארוע קטן משחק חוץ נגד בני יהודה בבלומפילד.
ובשנה האחרונה נגררנו 3 פעמים לנתניה – מגרש חדש אך ללא תחושה ביתית, מחוץ לתל אביב, וללא דרכי גישה. וחניה רחוקה מאד. התגלה כסיוט נוראי להורים שבאו עם ילדים, והיו צריכים לצעוד אתם קילומטרים אחר כך ואז לחכות שעה כדי להימלט סוף סוף אל כביש החוף. כל זאת, בגלל בלגן של קבוצת אוהדים אלימים קטנה במשחק חוץ באשדוד.
בקיצור, לא רוצה את הבלגניסטים, המקללים, האלימים, הגזענים. נסתדר גם בלעדיהם, לא צריך טובות.
להעיף את כל מי שנוהג בחולגיניות. באנגליה זה עבד, זה יעבוד גם פה (אם תתקבל החלטה לאכוף חוקים קיימים), וזה ייעשה לנו רק טוב.

מור 12 ביולי 2014

א. בעונה הראשונה של אוסקר נענשנו בעקבות מצית שנזרקה משער 13 שהיה מאוכלס באוהדי היריבה באותו משחק.
ב. אנגליה זו דוגמה שאני בכלל לא אוהב, זו תרבות כדורגל חולה שאותי באופן אישי היא מחליאה.
המשחק שם הפך לעשירים בלבד ובני מעמד הפועלים לא יכולים לרכוש כרטיסים למשחקי קבוצתם, אם אתם רוצים דוגמה לתרבות כדורגל בריאה אז הייתי מציע את גרמניה שגם שם יש חוליגנים אך ההתאחדות אינה מענישה קבוצות כמו בארץ.
ג. ארגון מכבי פנאטיקס הוא ארגון אדיר שמשתייכים אליו המון אנשים טובים שלא מקללים את ראדי, המקללים הם קומץ קטן שחלקו אף לא משתייך לארגון וחבל לי שאתם מכלילים ומכתימים ארגון שלם בגלל כמה עשרות אנשים שחלקם אפילו לא שייכים אליו.

אבל בואו נדבר תכלס:
לרוב אוהדי מכבי לא אכפת מכך שראדי נפגע, רובם מודאגים יותר מהעונשים השערורייתים של המוסד המושחת שנקרא בית הדין של ההתאחדות ובגלל זה ציינת בתגובה שלך בעיקר את הנזקים שנגרמים עקב העונשים של בית הדין.
לי באופן אישי כואב לראות לפעמים את ראדי יורד מהדשא עם דמעות בעיניים.
הייתי שמח לראות בדה באזר פוסט המשווה בין העונשים של קבוצות כמו מכבי/הפועל/בית"ר לבין העונשים שסופגת חיפה, תאמינו לי שתגלו פתאום שאפשר לקחת את כל הכתבות והטורים שכותבים על השליטה של שמעון מזרחי בכדורסל ולכתוב במקום יעקב שחר והתוכן עדיין ישאר נכון.
אם כבר אז

ניב 12 ביולי 2014

מי מכליל, כותבים להעיף את מי שיראו (וניתן יהיה להוכיח) שקורא קריאות גזעניות, פועל באלימות וכדומה.
יתרה מזאת, אם אחרי שיתפסו חמישה כל היתר יפסיקו, דיינו.

ערן (המקורי) 13 ביולי 2014

וואוו מור, איזה סלט עשית.
– אנגליה, גרמניה, טורקיה או שוודיה. מה זה חשוב? העיקר שיש דוגמאות לכך שהתמודדו עם חוליגניזם, אלימות וגזענות והוציאו אותם מהמגרש.
– בגלל שהרחיקו את הקומץ האלים המחירים עלו? ממש ממש לא. וגם אם היה נכון, סבבה. אני קונה עסקה כזאת
– מי דיבר על מכבי פנאטיקס? דיברתי על האלימים. והגזענים. אתה הכנתה עכשיו ארגון שלם, ולא בצדק.
– או קי, בבני יהודה דפקו אותנו. אשדוד גם (הקהל המקומי עשה פרובוקציות, והדיין היה הזוי). אבל היתה אלימות שבגללה קיבלנו רדיוס כבד. האלימים דפקו את הרוב השקט שנגרר בגללם לנתניה. עובדתית זה מה שקרה.
– הדף המצוין משה פרימו ציון 3 הוכיח לפני כמה חודשים בבטחה ברורה, ששחר מקבל עונשים מגוחכים לעומתנו. ברור שסה עקום ומסריח. אבל, שוב, זו לא הנקודה. הקנסות והרדיוסים שחטפנו היו נמנעים אילו חוליגנים ועברייני- צעצוע היו מקבלים הרחקה מהיציע.

אלון צברי 12 ביולי 2014

קצת מוזר שאנשים שאין ממהרים לקבוע עובדות כל כך נחרצות בנושא שאין להם בו כל מושג. מצד שני זה מספק פנינים כמו "באנגליה זה עבד זה יעבוד גם פה"
רק למען הסדר הטוב מרוב שזה עבד באנגליה במשחק אחד רגיל יכולה להיות להם יותר אלימות מאשר פה בארץ בעונה שלמה בכל הקבוצות יחד.

סתם לסדר הטוב. ( וזה רק קצה המזלג )

איתמר 13 ביולי 2014

אלון,
אתה כל הזמן כותב שאנחנו לא מבינים. מה יש לא להבין?
אנשים גזעניים הם לא אוהדים וצריך להעיף אותם מהכדורגל.
לא חשוב שהם מעודדים
לא חשוב שהם (לטענתך) היחידים שמעודדים
לא חשוב שזה לפעמים
לא חשוב שזה (כאילו) בגלל ראדי
לא חשוב שמישהו שיתף איתם פעולה מתישהו בעבר
לא חשוב שזה לא חדש

חשוב שהם פוגעים בקבוצה, באוהדים, בשחקנים בבני אדם בכלל ובכל מי שחשוב לו הספורט בארץ

א.ק 13 ביולי 2014

מור ,מה קשה כל כך בזה שיעפו אוהד שמגיע למשחק אימון סגור ומקלל את שחקן קבוצתו ועוד קללות גזעניות.
ברור שרוב הפאנטיקוס אוהדים מצויינים. אלה שאנחנו רוצים להעיף הם לא אוהדי הקבוצה. תאמין זה שהם יושבים עם חולצות צהובות בשער 11 לא אומר שהם אוהדי מכבי תל אביב. כבר למדנו בעבר שיש למכבי הרבה אוהדים שאוהבים את עצמם ואת התשומת לב יותר מאשר את הקבוצה. אני לא באמת צריך להזכיר לך….

צור שפי 12 ביולי 2014

אוהד הפועל. כל הכבוד גיל ולשאר המכביסטים שהגיבו כאן.

נמרוד 12 ביולי 2014

נמרוד, 2 מנויים לשער 8
מצטרף כמובן

ניצן ליבנה 12 ביולי 2014

מנוי אחד, שער 13.

איתמר 13 ביולי 2014

איתמר ירון

3 מנויים לכדורסל ומזדמן כשאפשר לבלומפילד

אנונימוס 13 ביולי 2014

החבר'ה ממשיכים לתת עבודה
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152600268174810&set=a.495054779809.302851.665124809&type=1

מציע לכל אוהדי מכבי להיות הרבה יותר אקטיביים בנושא. הדרך מפה ללה פמיליה והיציע המזרחי קצרה משאתם חושבים

D! 13 ביולי 2014

הו ואוו
זה הולך ומשתפר.

אלעד יצחקיאן 13 ביולי 2014

מצטרף.

אמיר 13 ביולי 2014

אמיר לוין.
חי את מכבי רגל וסל, במשפחה כמה מנויים לסל.

מוטרד, מצטרף ומזדהה.

טרנטה 13 ביולי 2014

אמנון דרורי. שער 2. רק מכבי תביא שלום ואחווה!

עמית ריבלין 13 ביולי 2014

מצטרף בשמחה. עמית ריבלין, לא מנוי, מגיע לבערך 15 משחקים בשנה.

עידו לזר 13 ביולי 2014

מצטרף. לא נסבול גזענות. 4 מנויים.

YN2003 13 ביולי 2014

כולנו ראדי!! מנוי כדורסל!!מגיע ל-5 משחקים!!

כסיפוביץ 13 ביולי 2014

הנהלת מכבי תל אביב הגדולה לא הצליחה עד היום לעשות משהו?
give me a fucking break

יש כאן כל כך המון אנשים טובים. חבל שאתם הולכים להיבלע בתוך הקומץ החזק שיודע שההנהלה לא תעשה כלום ומאומה.

איתי מאירסון 13 ביולי 2014

יוזמה נהדרת.
שיהיה לנו בהצלחה.

דן לזר 13 ביולי 2014

מנוי לשער 7.
תנו לראדי את הסרט, ותסלקו את הגזענים!

שיר 16 ביולי 2014

שיר בלינדר. מנויה שער 13

ענת 22 ביולי 2014

ללא מנוי, ולא אעשה כל עוד יש אוהדי מכבי שמצטרפים ככאלה באופן מאורגן לאריות של הצל. כבר יש פה לה פמיליה אחת וזה מספיק.

בכל מקרה, מצטרפת לדברי הכותב ומאחלת לראדי עונה שקטה.

Comments closed