ווואו, וואו, וואו

בשנה בה ספגנו גולים רבים מדי בדקה האחרונה, הגיע לנו להנות שוב מסיום דרמטי

היתה סיבה טובה לרצות את מכבי חיפה בפליאוף העליון. מכבי תל אביב של השנה, כמו קבוצות רבות שמנסות לזכות באליפות שלישית ברציפות, מתקשה להגיע חדה למשחקים שגרתיים במהלך העונה. משחק מול מכבי חיפה לעולם לא יהיה סתם משחק בשביל מכבי, התפאורה באצטדיון, האווירה, המשקל של היריבות, זהו מסוג המשחקים שלא צריך להזכיר לשחקנים להגיע אליו.

*

הרבה טענות היו לפאקו העונה, דבר אחד אפשר להיות בטוחים, אין אצלו שיקולים פוליטיים. תראו את ההרכב שעלה מול הקבוצה הצהובה, השלישייה במרכז היתה בניון, ידין וקמארה. פלא שהקבוצה הצהובה שלטה במשחק בלי שום עוררין? בניון לא בדיוק בגיל בו הוא יכול להתמודד עם איגבור או מיטרוביץ, גם אלברמן זכה מולו בכל מאבק על הכדור. ידין לא טורח מדי, היחיד שהתמודד פיסית שם היה קמארה, והוא לבדו לא מספיק. נכון, גם כשמיטשל עלה מכבי חיפה לא נראתה הרבה יותר טוב, אבל היה שם מאבק כלשהוא.

*

ההתקפה שהובילה לגול הראשון היתה פשוט מתנה לאוהדים. מהלך שנדמה ועבר דרך כמעט כל שחקני הקבוצה, הנעת כדור בנגיעה, הרמה מושלמת של מיטרוביץ, וגול של נוסא שזוכה לתמיכה מהקהל בשעה טובה. המחצית הראשונה היתה חייבת להסתיים בפער גדול משער אחד, היא התקיימה במעמד צד אחד, אבל נסלח על זה, קבלנו עונה שלישית ברציפות את הגול של העונה.

*

מכבי תל אביב בעידן קרויף, לפנק (לוגסי), לפנק (זהבי בדרבי) לפנק (זהבי אתמול).

*

מה עוד אפשר לכתוב על זהבי?

*

רק לחשוב שבמקום המשחק אתמול היינו משחקים מול רעננה, באמת תודה לעטר, בזכותך נהננו אתמול. להיות במשחק כזה, שמסתיים בצורה כזאת, עם הבן שלך לידך, באמת אין הרבה דברים טובים יותר בחיים.

 

לא חלק מהעתיד
עם יד קשורה מאחורי הגב

86 Comments

טל בן יהודה 23 במרץ 2015

אין לי מה להוסיף (בטח יהיה לי בימים הקרובים).

רק אומר שאני כל כך מסכים עם הנקודה שפותחת את הטור: "מכבי תל אביב של השנה, כמו קבוצות רבות שמנסות לזכות באליפות שלישית ברציפות, מתקשה להגיע חדה למשחקים שגרתיים במהלך העונה". מסכם את הכל.

אריק 23 במרץ 2015

מדהים. מכבי שיחקה סופסוף לעומק. היה תענוג.

המכבייה 23 במרץ 2015

1-זה לא היה קשה יותר מהפועל פתח תקווה. בלבול זה טרף קל בשביל פאקו.
בעוד האחד מעלה הרכב מופקר שנועד לרצות את הכוכב המזדקן שלו, השני מעלה את ההרכב הנכון בלי לרצות אף אחד. בטח לא את הפרופסורים בקהל.
גם ללא שער הניצחון, זה היה משחק מרשים שהראה עליונות בכל האספקטים. כושר, ספסל שיכול לשנות משחק, מתודיות, והמון קשיחות מנטאלית.
2- אלירן חיית משחק. טורף. רוצח. שטיבי פספס את השניה, זה כבר היה תלוי בו.
3- לחיפה (שרעדו ממנה פה) יש עוד דרך ארוכה. כרגע היא אולי החמישית בטיבה בליגה. לא זיהיתי שם כלום חוץ מפחד ואוונטה של ״אנחנו כוכבים״. אפילו לא אגרסיביות למראית עין. גם בסמי עופר אנחנו נשלוט וזה יהיה יותר תלוי בנו. מקווה שהמשחק יהיה פחות רלוונטי.
4- נוסא. סוף סוף הפאואר האוס שרצינו שיהיה. ניער אנשים, חילץ המון, הלך קדימה(עם הכדור ובלעדיו) וזה קריטי למערך שלנו התנועה הזאת לעומק.
5- ברק וברק. האחד גאון. השני כל כך מחוייב.
פאקו שלט לגמרי בנעשה וכשזה לא הספיק-זרק פנימה בדיוק את מה שהיה צריך.
6- צר לי אבל עומרי רק חזק ושמאלי. לא מעבר לזה.
צר לי אבל טל רק עושה הפוך וכמעט חסר השפעה.
צר לי אבל זה אגף האיקיו כדורגל מהנמוכים שראיתי.
7- שרן היה עצום היום. פשוט הופעה מופתית. גם גל. כמעט כולם בעצם למעט אלו מסעיף 6 וטיבי(כי זאת טעות של משחק).
8- ה מ ו ז ה ב .

מיכאל 23 במרץ 2015

+1 על כל הסעיפים. הייתי מוסיף שלמרות השער, זהבי היה די אגואיסט אתמול.
עם עוד קצת שחרורי כדור לחברים, המשחק היה יכול להסתיים הרבה יותר מוקדם.

יוסי 23 במרץ 2015

לא מסכים מיכאל. זהבי אמנם בעט הרבה לשער אבל "בישל" כמה כדורים (עקב לנוסא, כדרורי עומק לטב"ח ששכח לרוץ, יצחקי) שלא נכנסו. בכל מקרה כל ההתקפה של מכבי בנויה סביב התנועה הגאונית של זהבי שמבלבלת את ההגנות (שפכו על אברהם פאס הרבה ופרלטיבים אבל אתמול אני מאמין שקיבל סחרחורת)

מאוריציו 23 במרץ 2015

הייתי שם את ס' 8 תחת המספר 7, בשביל הסימבוליות ;)

דניאל 23 במרץ 2015

להשים אותו תחת הספרה שמונה זה סימבולי לא פחות…..

יעקב נקש 24 במרץ 2015

כמה שחצנות, בליל של שטויות, ממש בארסה משולבת באיירן, נראה אותכם שתעשו בושות שוב לכל המדינה ולא תעפילו לאירופה…

קפטן קוקי 23 במרץ 2015

מכבייה – דווקא אתמול פחות שמתי לב לשרן, כנראה בגלל המתח ברוב המשחק. האזכור שלו חשוב, משבוע לשבוע הוא נותן משחקים גדולים. באמת המגן הימני הטוב בארץ.

אני חושב שבפעם הראשונה העונה אני ממש רוצה לראות את המשחק כולו שוב.

B. Goren 23 במרץ 2015

חזרתי הביתה בתחושה של אורגזמה רוחנית ממש.
אה, בטח גיל, היה נחמד להיפגש.

יעקב נקש 23 במרץ 2015

רק אוהד מכבי יגיד על זה שער העונה… אפילו הגול של רועי קהת מאתמול יפה יותר, ושניהם לא יפים כמו השערים של דסה, רייכרט, ברדה ועוד כמה…

אריק 23 במרץ 2015

הכוונה בשער העונה היא בחשיבות שלו.

יעקב נקש 23 במרץ 2015

לא חושב שלזה הוא התכוון, עובדה שהביא את שער העונה של לוגסי (זכה בשער העונה) ואת של זהבי בדרבי (אני לא בטוח, זכה גם?)

קפטן קוקי 23 במרץ 2015

דווקא שני הגולים האלה הפכו לכל כך גדולים בגלל המעמד, הדקה וההשפעה שלהם על המשחק. שלושה ווינרים שהביאו שלוש נקודות קריטיות, ולא בגלל היופי שלהם.
אני חושב שכל מי שהיה באצטדיון יסכים, שפרץ הרגשות אחרי הגול של זהבי התקרב למה שהיה אחרי הגולים ההם.

רוג'רס אהרון 23 במרץ 2015

זה כאב במיוחד .

שגיא 23 במרץ 2015

היו הרבה שערים יפים העונה אבל זה לגמרי אחד מהם. בדיוק מסוג הבעיטות שכל אחד מאיתנו חולם להכניס בשכונה.
תוסיף לזה את החשיבות והמעמד ותקבל ללא ספק את אחד משערי העונה.

גיל שלי 23 במרץ 2015

יעקב, אריק והקפטן יותר בכיוון

יעקב נקש 23 במרץ 2015

אם זאת הכוונה גיל, אני מסכים לגמרי… אבל השער הזה גם העצים את התלות של מכבי בזהבי, חיפה לא הגיעו למשחק אתמול ועדיין מכבי התקשתה…

אריק 23 במרץ 2015

לא חושב שזה העצים את התלות בו. בסה"כ היו כמה הזדמנויות לסיים קודם, של יצחקי למשל. אם לכל שחקן התקפה של מכבי היו אתמול את מספר ההזדמנויות של זהבי, כולל בעיטות מחוץ לרחבה, זה היה נגמר אחרת.

גיל שלי 23 במרץ 2015

נו, אז? כל קבוצה תלויה בכוכבים שלה, מכבי תלויה בזהבי, חדשות לא מרעישות במיוחד

שגיא 23 במרץ 2015

צודק, מכבי תלויה בזהבי וניצחו אתמול בזכות זה שחיפה לא הגיעו למשחק…. אם רק הייתם מגיעים למשחק, בטח מכבי היתה חוטפת איזה חמישיה, אה?

יעקב נקש 23 במרץ 2015

ממש לא היינו שמים חמישייה, די להיכנס למגננות מטופשות, ההבדלים בין הקבוצות ברורים ולא היה צורך במשחק הזה בשביל לדעת… עכשיו גיל, יש להיות תלוי בכוכב ויש להיות קבוצה של שחקן אחד, מכבי הזאת, בלי זהבי, נאבקת על להיכנס לפלייאוף העליון…

אריק 23 במרץ 2015

לא ברור לי איך הגעת לזה, אבל בסדר.

יעקב נקש 23 במרץ 2015

הגעתי לזה מכמות המשחקים שניצחתם אך ורק בזכות הברקה של זהבי…

יוסי 23 במרץ 2015

כן. אבל אם הוא לא היה על המגרש ייתכן ששחקן אחר היה מבקיע, לא?
חוץ מזה – כולם אומרים שהספסל/יציע של מכבי יכול לקחת אליפות בליגה אז ההרכב בלי זהבי אפילו לא נכנס לפלייאוף?

יעקב נקש 23 במרץ 2015

עובדה, שהוא היה בתקופה לא טובה, לא ניצחתם ואחרים לא הבקיעו…

שגיא 23 במרץ 2015

עובדה שהיו משחקים שערן זהבי לא כבש ומכבי ניצחה בעזרת כיבושים של אחרים.
כדי לבדוק את העובדות לפני שכותבים "עובדה".

שגיא 23 במרץ 2015

*כדאי

שגיא 23 במרץ 2015

וחיפה בלי עטר נאבקת על הירידה מול עכו, אם אתה בקטע של "מה היה קורה אם". שזה הקטע של אוהדי חיפה ב3 שנים האחרונות.

יעקב נקש 23 במרץ 2015

נכון, כי אוהד מקקי שחצן אמר… המציאות של אוהדי חיפה בני 30+\- כמוני, היא שיש קבוצת-על אחת במדינה הזאת, מכבי חיפה, זה אתם שתקועים בשנות ב-50…

פאקטי 23 במרץ 2015

וואו. תת רמה.
בנתיים אנחנו עם 4 מתוך 4 עליכם העונה, וכנראה שגם יהיה 5/5.
אולי זה אתה שתקוע בעשור הקודם? תחשוב על זה קצת.

יעקב נקש 23 במרץ 2015

אני חושב מספיק, תודה… שתי אליפויות ויצאתם כל אוהדי ההצלחות מהמחילות שלכם, סליחה כן, אבל זה לא מרגש אותי… ותכתוב תת רמה וכל מה שגורם לך להרגיש פחות מסכן עם ההתבטאויות הפתאטיות שלך…

תני 23 במרץ 2015

כאן זה לא one

המכבייה 23 במרץ 2015

ומי אתה אדון נקש?
ירדתם ועליתם. היית שם שהפועל המקומית אנסה אתכם פעם אחר פעם? מי אתה ומי אתם?
תכבד ותקבל כבוד.

יעקב נקש 23 במרץ 2015

כתבו לך שפה זה לא וואן נכון? אז תרגיע את הדיבור שלך ומהר… הקבוצה האחרונה שמגיע לה כבוד זה אוסף השחצנים מתל אביב, והאוהדים סלודי האף שלה, ואני תל אביבי כל החיים יכול ללמד אותך על העיר, עאלק תן כבוד, נראה לי מאוחר באבי, לך תסדר ילקוט (מכוון לכל אחד ממכם ולכולכם יחד)

יעקב נקש 23 במרץ 2015

חטפנו מהפועל המקומית??? למי יש יותר אליפויות להפועל חיפה או הפועל תל אביב? מי ניצחה את מי יותר פעמים, הפועל חיפה את מכבי חיפה או הפועל תל אביב את מכבי תל אביב? מי יותר שולטת בעיר שלה? אתה אמיתי כתבת את זה עכשיו? מדברים על כדורגל, אתה איתנו?

המכבייה 23 במרץ 2015

לא יעקב הדביל,
אתה לא יכול ללמדני כלום.
אני כותב כאן עוד לפני שידעת להשתמש באינטרנט, אתה מוזמן לחזור לוואן למרות שגם שם זה גדול עליך.
בדיחת הילקוט שלך כבר מיצתה את עצמה. אתה לא מודע לסה שאתה דביל?
בוא תרגיע אותי. זה יהיה נחמד.
כשאתה היית עסוק בלעלות ליגה, במכבי לקחו את האליפות הדו ספרתית שלהם אדון יעקב נקש שהתגלגל לאתר שגדול על מידותיו.

המכבייה 24 במרץ 2015

יעקב נקש,
חוזר בי מההתנצחות.ומתנצל. היא לא מכבדת אותנו ולא את האכסניה המכובדת שמארחת אותנו.
רק שתדע, לא כולם פה ילדים וחלקם נמצאים במגרשים כבר ארבעים שנה. בארץ ובחול.
יכול להעיד על עצמי שאין בי שום זלזול בחיפה כמועדון. נהפוך הוא.
כבוד מגיע למי שנותן אותו.
מעכשיו, אני אקשיב, אפנים ואם יהיה לי משהו לתרום לדיון אני אתרום. הכל ברוח טובה.
לילה טוב.

שגיא 23 במרץ 2015

אנחנו לא תקועים בשום עבר. אנחנו בהווה לגמרי ובהווה הזה, אתם מקבלים מאיתנו בראש כבר 3 שנים רצופות. בכל מגרש, בכל סיטואציה ובכל מסגרת.

יעקב נקש 24 במרץ 2015

המכבייה, אני מניח שהוזהרת ע״י מנהלי האתר או משהו, אין מקום לדיבור כמו שלך באתר בזה, לא מגיב בוואן, מצטער בשבילך שאתה בכלל נכנס לאתר הזה… לקרוא בשמות גנאי על גבי האינטרנט לאנשים זרים זו הגבורה של שנות האלפיים, שיבושם לך…

המכבייה 24 במרץ 2015

נקש,
לא הוזהרתי כלל. פשוט לא מתאים לי הנמיכות הזאת.
יום טוב.

יעקב נקש 24 במרץ 2015

אז חבל שלשם לקחת את זה. כולם יכולים לקרוא מה שנינו כתבנו, קללות יש רק אצלך…

המכבייה 24 במרץ 2015

לכן התנצלתי.

יעקב נקש 25 במרץ 2015

מקבל את ההתנצלות, מצטער אם תרמתי להתלקחות היצרים… :)

ערן (המקורי) 23 במרץ 2015

אלה השערים שאוהדי מכבי (וגם לא מעט אוהדים אחרים) יזכרו עוד הרבה שנים. בשנת 2030 בהחלט יכול לעלות בשיחה של אוהדי כדורגל:
"אתה זוכר את עונת האליפות של אוסקר, זאת עם הגול של לוגסי" או "הגול ההוא של זהבי לחיפה בדקה ה- 90 מול אלירן עטר ובניון".
הגול (הנהדר) של קהת לא יעמוד במבחן הזמן.

שלו 23 במרץ 2015

נדמה לי שגם גל פינק את חיפה לפני שנה בגול בדקה ה 90…

גיל שלי 23 במרץ 2015

כן, אבל זה כבר היה כשהאליפות היתה בכיס

רוג'רס אהרון 23 במרץ 2015

מציע טרייד:
בן חיים ועמב"ה לחיפה תמורת אלירן עטר.

גיל שלי 23 במרץ 2015

תכניס בפנים את טוואטחה, ואני הולך על זה בכיף

יעקב נקש 23 במרץ 2015

קחו גם את קאמארה ואברהם פס, למה לא… טל בן חיים אחר הבלופים הגדולים בכדורגל הישראלי, שום הבדל מעידן ורד

יעקב נקש 23 במרץ 2015

אחד*

שגיא 23 במרץ 2015

לוקח את עמב"ה על כל מגן בארץ, בטח שעל טוואטחה ואחרי כל הסאגה של עטר עם גוטמן, גם לא רוצה את עטר אצלי.

יעקב נקש 24 במרץ 2015

עומרי בן הרוש, על אף טעויות רבות, לא הבעיה של מכבי, לא שחקן כזה גרוע, לא מתקרב לקרסוליים של טוואטחה אפילו לא בצחוק… עטר, אופי לא אופי, יותר טוב מכל החלוצים של מכבי כולל יצחקי…

עופר כהן 23 במרץ 2015

יצאתי ברגשות מעורבים מהמשחק:
מצד אחד ניצחנו, נראנו מעולה ובאמת שנהיתי לראות את הביטחון והנעת הכדור הנהדרת.
מצד שני, אין קילריות, ואין מספיק מצבים (והבעיטות של טב"ח וזהבי לא היו במסגרת). יספיק מול ב"ש?

שגיא 23 במרץ 2015

היו לא מעט מצבים. איגבור, מיכה, יצחקי, בדש. עם קצת יותר ריכוז בקלות היה יכול להיגמר עם רביעייה או שלישיה. מנגד, אני לא זוכר את חיפה בועטת לשער אפילו פעם אחת, פרט לשער.
לי יש הרגשה טובה לקראת ב"ש.

Funfun 23 במרץ 2015

עופר להמליץ לך על אופטימטריסט?
לא היו מצבים?
אני מקווה שזה אני שפספסתי את הנימה הצינית אבל אם לא אז אתה חי בסרט רע
ישב לידי כל המשחק אוהד ב״ש שלא הפסיק לרעוד
משחק כסה דומיננטי עם עליונות מוחלטת בכל הפרמטרים קשה לקבל
החמצות מסמרות שיער של גולים בטוחים, לחץ גבוה, התקפות מכל אגפי המגרש. מה אתה עוד רוצה?
אז שמנו רק צמד. קורה גם לבארסה וריאל – אלף אלפי הבדלות
הגמלים בלחץ ובצדק! אם זה לא מספיק לך אז תבדוק באינטרנט מה הרצף משחקים שלנו בבלומפילד כמארחים ללא הפסד. כולל אירופה
שרק יימשך לעולם

קפטן קוקי 23 במרץ 2015

היום כשחלמתי בהקיץ על המשחק, נזכרתי בילד (קטן, אולי בן 6 או 7) ואבא שלו שישבו לפנינו בשער 7.
לפני המשחק היה שם איזה עניין עם מאבטחים שחשבו שהוא התפלח, והילד קצת נלחץ וכמעט היו לו דמעות בעיניים. אחרי שהמאבטחים הלכו האנשים מסביב דאגו שתהיה לו הרגשה טובה ושהוא יהיה בעניינים.
בקיצור, כל ההקדמה הזאת רק כדי להגיד שפתאום חשבתי עליו, ואיזה כיף זה לדעת שמעכשיו הוא יהיה צהוב לחיים בזכות החוויה הרגשית החזקה הזאת.
הגול של זהבי החזיר אותי לגול של לוגסי, או של זהבי בדרבי (לא הייתי באצטדיון) או הגול של שוקאנוב מול בית שאן. אבל זה אף פעם לא יהיה כמו בפעם הראשונה, ככה זה בחיים.
כשיש את ההזדמנות לראות את זה מהצד, קורה בפעם הראשונה, כשהלב נכבש ונצבע בצבע הנכון, זה מזכיר איזה דבר נפלא זה כדורגל ואיזו זכות גדולה יש לנו להיות אוהדים של מכבי בימים היפים האלה.

ערן (המקורי) 23 במרץ 2015

גדול

תומאס נוימן 23 במרץ 2015

קשה לשים את האצבע על תופעת הזהבי. אנחנו מורגלים לזה שהגדולים בהיסטוריה הם כישרונות-על – רביבו, ברקוביץ, נמני, סיני, מלמיליאן. זהבי הוא מוכשר, אבל מבחינת כישרון נטו, אפילו לא המוכשר בדורו (נאתכו, עטר, יצחקי, רפאלוב – מוכשרים ממנו).

אבל יש בו משהו … תכליתיות , ההבנה הבסיסית שהמטרה היא לשים את הכדור בשער. לכן בועט כל כך הרבה פעמים במשחק. כי אם בועטים 5-8 פעמים, סביר להניח שאחד מהם יתלבש לך. לכן כל הזמן מחפש קדימה ורץ קדימה לשטח מת. ויותר מהכל – sheer will. אה, ואינטיליגנציית משחק. קל להבחין עד כמה הוא מתוסכל לפעמים ממשחק "טיפש" של השחקנים לידו.

אם יש "קורס" לכדורגלנים – צריך לעשות שם סמסטר על תנועה ללא כדור, ולהקרין לסטודנטים משחקים שלמים כשהמצלמה רק עליו. כך אפשר יהיה ללמד דור שלם של קשרים/חלוצים מיומנות שכיום קיימת, בישראל, כמעט רק אצלו.

יוסי 23 במרץ 2015

+1

עם ותק של כ-30 שנה בצפייה בכדורגל הישראלי – אני טוען שלא היה שחקן עם תנועה כמו של זהבי – מדהים !!!
כמעט אחרי כל מסירה שלו הוא פותח לקבל חזרה לעומק, והוא תמיד יודע לאן לרוץ (שטחים פתוחים)
כמובן שחוץ מתנועה יש לו גם רגל פצצה ושליטה מעולה בכדור (לא דריבליסט נוסח טב"ח אבל טאץ' אלוהי)

המכבייה 23 במרץ 2015

המוזהב הוא 7,8 בהכל חוץ מחוכמה, תנועה וגולריות, שם הוא 10.
אין שום אספקט במשחק שהוא חלש בו. ויש כמה, שהוא אלוהי בו.

תומאס נוימן 23 במרץ 2015

נגיחה הייתי נותן לו 6.
יודע להבקיע בראש, אבל אין לו עוצמה בנגיחה.
תוסיף את הציון 10 גם לתכונה החמקמקה מכולן – "ווינריות" (ע"ש מיקי ברקוביץ)

קפטן קוקי 23 במרץ 2015

עוד דבר אחד שיש לזהבי – למרות שאין לו שליטה מופלאה בכדור או זריזות רגליים בולטת, קשה מאוד להוציא לו את הכדור מהרגל. ייתכן שזה בגלל זריזות מחשבה וקור רוח, ואולי זה בגלל המעמד שלו אבל כשהוא מקבל את הכדור פתאום יש שקט ויש סביבו הילה של הגנה.

המכבייה 23 במרץ 2015

לגמרי. ההילה הזאת היתה גם סביב קאנטונה. יוצר לעצמו את המרחב האישי.
אבל יש לו אחד על אחד טוב. לא ברמת נמני או בניון אבל טוב.

בילבו באגינס 23 במרץ 2015

אם כמה שזה כואב לי המשחק אתמול הזכיר לי את המשחק שלנו בצ'מפיונס נגד באיירן מינכן בתקופת אלישע לוי.
הרגשתי שיש פה מפגש של קבוצות מליגות שונות, אחת מליגה ישראלית מזרח תיכונית ואחת מליגה אירופאית כלשהי.
אני לא חושב שחיפה הקבוצה החמישית יותר לכיוון השנייה , אבל ברור שהמרחק בין השנייה לראשונה הוא עצום.
שמכבי תא התחילה את השינוי שלה קיוויתי שזה יקרין על כל הליגה ונראה פה עלייה דרמטית בקצב המשחק ובכושר
מה שקרה בפועל זה שכל הקבוצות פשוט הורידו את הראש וקיבלו בהכנעה את העובדה שמכבי ת"א היא האלופה .
שאר הקבוצות מוכנות להסתפק בשאריות. היחידה שלא הסכימה להוריד את הראש היא מכבי חיפה שהחליטה שהיא תתמודד על האליפות מול מכבי .
וזה בדיוק הבעיה שלנו ,חיפה באה כאילו היא שווה למכבי וקיבלה גול תוך 20 שניות.
במקום לבוא צנועים ולנסות לגנוב ניצחון כמו ביתר. מעמידים פנים שאנחנו קבוצה טובה. זה נראה רע.
בחיפה עדין בטוחים שאליפות זה ענין של רכש ומאמן טוב, אתמול זה היה יופי של סטירה מצלצלת לגישה הזאת.

המכבייה 23 במרץ 2015

אתם לא יותר טובים מרוב הליגה ללא עטר(למדתי ממכם את המשחק הזה של בלי הכוכב) . ואיתו, זה לא מספיק כדי להיות טובים מבש, קש וביתר.

אורן השני 23 במרץ 2015

אם אתה באמת זוכר את המשחקים ההם בצ'מפיונס, אתה גם אמור לזכור שהיא נראתה מצוין עד השער הראשון ואפילו הייתה יותר מסוכנת מבאיירן. גולסה נתן את משחק חייו.

אז נכון, כדורגל לא משחקים 60 דקות אבל למה סתם לזלזל. דווקא אז חיפה לא נראתה רחוקה כל-כך מבאיירן.

בילבו באגינס 23 במרץ 2015

התכוונתי למשחק בגרמניה

המכבייה 23 במרץ 2015

נקש,
אם החיפה האומללה והפרימיטיבית הזאת עלתה לפליאוף, אז מכבי ללא המוזהב היתה רצה לאליפות בכל מקרה. כי היא קבוצת כדורגל מאומנת, מתודית ובעלת כושר גופני. זה היה בוגרים מול נוער אתמול אם לא שמת לב.
וללא עטר, אתם לא טובים יותר מהיריבה העירונית שלכם. ברצינות לגמרי. פשוט סתמיים כמוהם.

עודד 23 במרץ 2015

אני תמיד יודע שאוהד מכבי תל אביב כותב מהבטן ולא מהראש כשהוא משתמש באחד הביטויים הבאים- "סתמיים", "אשדוד", "עם תארים", "אין בכם כלום". כל זה מבלי להיכנס לויכוח הקצת ילדותי שמתנהל פה.
מדהים לראות שההרתעה שיצרה מכבי חיפה עדיין מחזיקה אחרי 4 שנים שאנחנו שק חבטות של כל הליגה.

המכבייה 23 במרץ 2015

מקצועית? אתם סתמיים לגמרי השנה. לא שונה מרוב קבוצות הליגה. זה מה יש. שום שחצנות. אשמח אם לא תפנימו את זה.
היה משחק קל אתמול לצהובים, זאת האמת. היו עונות שזה היה הפוך.

עודד 23 במרץ 2015

אם התכוונת מקצועית אז אתה צודק לגמרי וקבל התנצלותי. אני פשוט רגיל לניסיונות ההקנטה הפאתטיים של חלק מהאוהדים שלכם..

המכבייה 23 במרץ 2015

לא קרה כלום(:
לא ממני תשמע זלזול על מכבי חיפה כמועדון.

ירוק בכל רמח אבריו 23 במרץ 2015

בלבול מאמן פשוט מזעזע.
שום דבר לא יצליח לשכנע אותי שמכבי חיפה בתצורתה הנוכחית שווה התבטלות כזו מול מכבי ת"א.
הכל מתחיל ונגמר בעבודה של מאמן, אם הוא ראוי להיקרא מאמן בכלל.
החל מהגישה שלו לשחק בונקר כאילו הוא מאמן את סכנין וכלה בפרישה על המגרש ובכמה שהקבוצה שלנו לא מאומנת.
אחד הדברים שמאוד מסקרנים אותי הוא מה המאמנים הכושלים האלו עושים באימונים?

עידו 23 במרץ 2015

מסכים ולא מסכים.
מאמן נוראי. אבל לא נראה לי שהוא כיוון לבונקר. המאמנים הישראלים לא מגיעים לרמה טקטית גבוהה במיוחד, אבל בדרך כלל מצליחים להחדיר לפחות התלהבות או לוחמנות בחניכים שלהם. בלבול לא. הוא אדיש עד כאב. וככה חיפה נראתה אתמול (חוץ מעטר).
הוא העלה מערך יחסית התקפי, וקיווה שמה שהלך מול קבוצות קטנות ילך מול מכבי. הוא לא התאים את עצמו בס"מ למשחק הזה, וככה זה נראה.
אבל זה לא מפתיע באמת. זה קורה לחיפה שוב ושוב והם מתעקשים לא ללמוד. מצליחים לחבר כמה נצחונות (אם בזכות החלפת מאמן או שחקנים) ופתאום הם מועמדים לאליפות הבאה בעיני עצמם. יוסי חוזר לנבחרת, עטר הכי טוב בארץ, פאס יכול לתת עוד שלוש עונות טובות ועוד כל מיני שטויות. הכי גרוע שכל זה מודלף מיד לתקשורת שעוזרת לשתן להגיע לראש, והופ מגיע שלב הכאפה המצלצלת.

מכבי תל אביב לעומת זאת נראתה נהדר. מוכנה מנטלית ורעבה להוכיח. ברק יצחקי הוא תוספת כוח אדירה לקבוצה הזו. דוחף את המשחק עוד קדימה.

המכבייה 23 במרץ 2015

הפוך ירוק. לא עלה בונקר אלא במערך מופקר שנועד לשרת את הכוכב המזדקן שלו.
לא היה לו סיכוי ואמרתי את זה כבר בשבת. עזרא/בניון על חשבון קשר הגנתי? פחחח. זה לחם לפאקו.

רפאל 23 במרץ 2015

הסיומת היתה אדירה, ההתלהבות בהתאם…
אבל שוב, ליגת הכדורגל בהכרעה לאורך עונה שלמה ללא סדרות פלייאוף זה שיעמום ארוך, צפוי ומייגע
שמוציא בעיקר אמוציות שליליות ממי שכביכול לא עומד בציפיות ( ותמיד יהיו כאלה, גם אם הציפיות הומצאו במיוחד בשביל שיהיה אפשר לקטול ולפרנס כמה עיתונאים ).

לא באמת תפסנו את קרית שמונה כמועמדת לאליפות, למרות שהיא היתה מצוינת עד התקופה האחרונה שנגמר להם הכח.
באר שבע קבוצה טובה אולם תלויה לחלוטין ביכולת של מכבי ת"א, כפי שנתניה לפני כמה שנים היתה תלויה לחלוטין ביכולת של בית"ר ירושלים וכו'.

הגולים הדרמטיים האלה הם בעצם כולם נגד קבוצות שלא משחקות על אותם דברים ובטח שלא מאיימות על האליפות, בין אם זה כבר מתחילת העונה, המחזור החמישי או העשירי.
זו בדיוק הנקודה- אלה גולים שנותנים 3 נקודות יקרות במירוץ שמתבטא בפורמט הנוכחי בעיקר בטבלה ולאו דווקא ( בד"כ לא ) מוכרע על המגרש.
סוג של אשליה תקשורתית… אם לא ינצחו, יש ליגה. אם מנצחים, הסיפור נגמר וכן הלאה.
מה ההתלהבות הגדולה?
מכבי ת"א היא קבוצה שהדבר היחיד שיכול למנוע ממנה את המקום הראשון בתחרות לאורך זמן הוא סכסוכים פנימיים וחוסר חשק מצד השחקנים.
קבוצות אחרות לא רלוונטיות בכלל, בטח אלו שלא רואים את עצמם עומדים בקצב של לפחות 70 אחוזי הצלחה לאורך העונה.

אז ניצחו את חיפה שבקושי נכנסו לטופ 6 וגם אם היו מנצחים את כל עשר המשחקים לא היה להם סיכוי לאליפות.
תעשו לי טובה.
הליגה יכולה להיות פי כמה יותר טובה וחזקה אם רק היו משנים את הפורמט ונותנים סיבה לקבוצות האחרות להיות קיימות.
בפורמט הקיים אין סיכוי ששום דבר אי פעם ישתנה.
יהיו קבוצות עשירות ויהיו את היתר שמשמשות תפאורה. ככה הכדורגל ( הספורט של העם, כן? ) נראה, ככה הוא מרגיש, ככה הוא ימשיך להיות לנצח אם לא עושים שינוי לטובה.

בחיים לא אתרגש מהשטויות האלה כל עוד זה עבודה בעיניים.

אריאל 23 במרץ 2015

אני מקווה שכל ההתבטאויות האחרונות של עטר/גוטמן מסבירות אולי את השיקול שהביא את ג'ורדי לוותר עליו. נכון, בעונה הראשונה הוא היה שקט יחסית אבל תראו מה קורה עכשיו, אחרי שכולה לא זומן לנבחרת.

MOBY 23 במרץ 2015

תהנו יא ז……. וז…….. וקצת ז…….
הפורסט גאמפ של הכדורגל הישראלי.
חכו חכו רק בלם קשר 50:50 קשר התקפי חלוץ של 20 שערים ומאמן (היי שוער כבר יש לנו) ואנחנו מפרקים אותכם.
אם רק ב…. היה פותח את הליגה.
:)

D! פה ועכשיו 23 במרץ 2015

+.
התגובה הכי שפויה פה

אבי7 23 במרץ 2015

בזמנו כתבתי כמה פזיז וטפשי יהיה לפטר את סטויקוביץ. לשמחתי, כאוהד מכבי, שחר לא הקשיב והחליף אותו בבלבול, ובואו נראה מה קרה מאז…
1.פליאוף עליון שבזמנו היה ברור מאליו מהמקום הרביעי הפך להישג אחרי רכש מאסיבי.
2.רמת אימון. זוכרים את אותה מכבי חיפה שהייתה צריכה ויכולה לתת למכבי 3 בתוך 20 דקות מגן עדן עד אותה הרחקה אומללה של משומר? כי אני זוכר היטב, סיוט ירוק ששטף את המגרש והביך שוב ושוב את הגנת מכבי וגרם לה להיראות כמו גבינה שוויצרית. וכל זה ללא עטר ושכטר.
3.מה בלבול תרם? מה הוא הביא? הוא ירד ממקום רביעי למקום שישי ומשום מה זה נחגג כהישג?
4.אתמול ריאנו את מכבי בתצוגת ענק, אבל מעל הכל ראינו כמה יצחקי מוסיף לנו. בלעדיו שלטנו ללא עוררין במחצית הראשונה אבל בקושי הגענו למצב אמיתי וחצי מאז הגול. ואיתו שטפנו את המגרש, לא שליטה עקרה של החזקה בכדור אלא סופה התקפית שהייתה אמורה להסתיים בכמה וכמה שערים קלים שהיו מוציאים את העוקץ מהביצוע הוירטואזי של זהבי.
5.וכמה כיף לנצח ככה, כשאתה מתחיל להפנים את התיקו ולבכות את המצבים הקורצים… כשזהבי תופס את הפריים, עוצר על החזה ושולח טיל קרקע אוויר לחיבורים ומסיים בפיו פיו מתריס.
תסריט כזה אי אפשר לכתוב…

עודד 23 במרץ 2015

דבר ראשון אתה צודק לגבי סטויקוביץ', טוב שבסוף החליטו לא להעיף אותו (נ.ב, מה קורה עם גונזלו גארסיה? התאושש מהתקף הלב שלו?)
דבר שני, אתה כנראה מדבר בתור אחד שלא ראה הרבה משחקים של מכבי חיפה השנה. סטאנוייביץ' היה ליצן. הוא ובלבול מאמנים בערך באותה רמה.

אבי7 24 במרץ 2015

חחחח הטעות עליי… סורי סטויינוביץ.
ואני מדבר אך ורק לפי המשחק של חיפה מולנו(מכבי) בתחילת העונה.
אבל ליצן או לא, אין שום ערך מוסף בהבאתו של בלבול שהוא פשוט כלום… היה עדיף לתת לליצן לסיים את העונה ולו לשם מראית עין של יציבות.

ערן (המקורי) 23 במרץ 2015

כל מילה גיל, כל מילה

אריק האחר 24 במרץ 2015

יופי של פוסט מפנק
השאלה שלי אולי נובעת מחוסר ידע והבנה
אבל למה לא לפתוח עם יצחקי?
אם אין לו כושר משחק וכושר גופני אפשר
להחליף אותו כשנגמר לו הכוח.
למה לא להתחיל עם הרביעה שמסיימת כל כך
טוב ( בדש , יצחקי ,זהבי , ומיכה )

אבי7 24 במרץ 2015

כי אז לא תוכל לשנות איתו את המשחק…
וגם יותר קל לו מול שחקנים שכבר שיחקו 60 דק מאשר מול שחקנים רעננים, במיוחד בכושר הנוכחי שלו… ובכללי אני שמתי לב שתמיד אנחנו בבליץ על היריב ב70-90 או לפחות בעשר דקות מבין הדקות הנ"ל. ולהכניס באותו מזן את יצחקי/בן חיים/בדש מהספסל זה פשוט אס…

Comments closed