מעידה בסלובניה

בניגוד למשחקי הקאנטרי קלאב מול אלופת אנדורה, המשחק אתמול נראה כמו משחק כדורגל אמיתי. שרן ייני עלה בצד שמאל, וזה ממש לא חדש. במערך שלושת הבלמים בעונה שעברה, שרן שיחק בצד שמאל, והיה טוב מאוד. השילוב שלו בצד השמאלי עם טל בן חיים תורגל רבות בשנה שעברה, וזה ניכר בדרך בה שרן הפעיל את טל. אני ממליץ לבן חיים להתחיל לתרגל יוגה בדחיפות. כאשר ילמד להשתלט על הכח המתפרץ שלו, יש סיכוי שיעשה הרבה יותר פעולות טובות בסוף הפריצות שלו, שרן היה היחיד שהצליח להפעיל את בן חיים בצורה טובה.

*

מכבי עלתה בהרכב דומה לזה שאוסקר גרסיה התחיל איתו את העונה הראשונה שלו. במקום חסן אבו זייד עלה נוסא אייגבור, וכך נוצרה חוליה פיסית מאוד, אך נוסא היה מאוד לא חד באזור הרחבה. את יכולת הלחץ בהרכב זה ראינו במיוחד בעשר הדקות הראשונות, אך נראה לי שבמשחק הבא אוסקר יזיז את נוסא אייגבור אחורה, יבחר בין ראדי ואלברמן (לאור העובדה שאלברמן מתח את השריר האחורי, סביר שראדי יעלה), ויבחר להעלות את פריצה או את דור מיכה. ערן זהבי יחזור לתפקיד הקשר הקדמי.

*

במידה וזה אכן יהיה ההרכב של אוסקר בשבוע הבא, זו הגרסה שלו להרכב שלושת הבלמים של סוזה. שפונגין וייני יתחלפו בתפקידים מדי פעם. אוסקר בניגוד לסוזה לא ממש משנה מערכים, הוא משחק את אותו מערך כל הזמן, אך הרכב השחקנים שנבחר משנה את סגנון המשחק. בעונה הראשונה שלו אוסקר חיכה עד למחצית העונה כדי לעלות עם שלישייה קדמית וקשר יצירתי מקדימה, הפעם לאור הנסיבות יש סיכוי שמכבי תעשה זאת כבר במשחק הקרוב.

*

החלודה נכרה מאוד בעדן בן בסט, וגם בנוסא, אך נראה לי שכבר במשחק הקרוב הם ייראו טוב יותר. מצד שני אנשים מאמינים במה שהם רוצים שיקרה, אז אל תבנו על זה.

*

הפעולה של ייני בדקה ה85, והעקב של זהבי שהוביל לבעיטה של נוסא, היו פעולות מבריקות, מזל ששניהם משחקים במכבי השנה.

*

אם מישהו יודע על התארגנות לנסיעה לקפריסין ביום שלישי, אשמח לקרוא על כך בתגובות.

photo (1)

הגדול מכולם
לקראת האולימפיאדה

43 Comments

ויקטור מורוז 31 ביולי 2014

שלושה דברים למדנו מהמשחק אתמול:
1. במידה והדרך האירופית תמשיך, בן בסט ופריצה ממש לא יספיקו בשפיץ.
2. אין תחליף לאלברמן שמתקרב לרמתו.
3. אין למכבי מגינים ברמה מספקת.

לאחר שאמרנו את זה, ולאחר התוצאה המגעילה מאתמול, מכבי חייבת להבקיע בשבוע הבא. הדרך היחידה תהיה, כמ שרשמת, לשחק עם פריצה ובן בסט, במערך 3-5-2, ולשחק מהר. היות ואוסקר לא יזוז מה- 4-3-3 שלו, לא רואה את מכבי עוברת את מאריבור.

no propaganda 31 ביולי 2014

המעידה הזאת יכולה להיות בכי לשנים עבור מכבי. אם הם לא עוברים אז עם הדירוג שלהם הם יקבלו יריבה חזקה במוקדמות הליגה האירופית ועלולים לא לעלות. זה יפגע בדירוג שלהם לשנה הבאה ובסיכויים שלהם לעלות לליגת האלופות בעתיד.

לגבי המשחק אתמול:
מכבי נראו די טוב, היו כמה התקפות יפות. אחת ממש יפה בין בן בסט לבן חיים. ראדי היה מעולה בעיקר עד שהועבר קדימה. השחקן שהרחיק את הכדור לחוץ בדקה האחרונה, לפני הגול(נראה לי זה היה אייבנדר) פשוט הרס למכבי, למה להרחיק לחוץ כשאין לחץ חזק עליך?.

ויקטור מורוז 31 ביולי 2014

מכבי תהיה מדורגת בפלייאוף הליגה האירופית. לא שזה אומר משהו, כי היא מדורגת גם עכשיו…

no propaganda 31 ביולי 2014

זה אומר הרבה. בתור מדורגת יש סיכוי של +- 70 אחוז לעלות כלא מדורגת האחוזים יורדים דרסטית.

ויקטור מורוז 31 ביולי 2014

הכל תלוי הגרלה.

no propaganda 31 ביולי 2014

כמובן, הכוונה היא בשכלול כל האפשרויות.

ערן (המקורי) 31 ביולי 2014

אכן אייבינדר הרחיק את הכדור אל החוץ.
וזה שחקן שקיבל שנה שעברה הרבה קרדיט ושבחים, אני לא תמיד מבין למה. באזור הרחבה של היריב הוא איננו איום ישיר (לא זוכר כמעט בעיטות שלו לכוון המסגרת ולא לעננים). לא מספיק בישולים (בטח בהשוואה לראדי של עונת אוסקר הראשונה). גרוע מזה – הוא רך. ההרחקה שלו אתמול אל החוץ, בדקה האחרונה, במקום להעיף הכי רחוק שאפשר קדימה (ואכן לא הופעל עליו לחץ ברגע ההרחקה) גרמה לי לאבד פעימה ולרתוח (מישהו מדמיין את אלברמן נותן במתנה כדור חוץ במקום הזה ובדקה הזו, ככה בקלות??). בין כל האשמים בשער האידיוטי והמיותר שספגנו, איינביבנדר בעיניי האשם העיקרי יחד עם ייני שהסתכל מהצד על הנגיחה האחרונה במקום לעלות לכדור(והיו לייני עוד כמה טעויות הגנתיות קשות אתמול שבמזל לא עלו לנו בשערים).

ניב 31 ביולי 2014

לאייבינדר יש גם דברים שהוא עושה מצוין, אין ספק שהוא חייב לשפר את יכולת הבעיטה שלו.

ויקטור מורוז 31 ביולי 2014

ועוד יותר מרגיז, שעם התוצאות בהתמודדויות האחרות, למכבי היה סיכוי להיות מדורגת גם בפלייאוף האלופות.

גיל שלי 31 ביולי 2014

הלו ויקטור עוד לא הודחנו, חכה

ויקטור מורוז 31 ביולי 2014

קשה לי להיות אופטימי. הקבוצה לא מחוברת מספיק + אירוח בקפריסין (+ מאמן לא גמיש, אבל אני משתדל לא לחטוא בחטא ה"אני מבין יותר מהמערכת המקצועית").

אלעד אחד 31 ביולי 2014

סה"כ מכבי שיחקו די טוב, היו להם דקות טובות מאוד והתקפות יפות ומסוכנות, אם כי לסלובנים היו יותר בעיטות מסוכנות בסה"כ.
לדעתי ההתעקשות ה"ברצלונאית" של אוסקר על החזקת הכדור פגמה לעיתים במכבי, כשחלק גדול מהמצבים המסוכנים נוצרו ע"י מעבר מהיר מהגנה להתקפה (כדור ארוך או פריצה).
אני חושש שיש פה נסיגה קלה לעומת הגמישות שהפגין סוזה בשנה שעברה, אם כי משחק ראשון וכו'.
ואני חייב לציין שעד לפני שנתיים מכבי היתה הקבוצה השנואה עלי בארץ, ואילו מאז המהפך הניהולי – אני מוצא את עצמי רוצה בהצלחתה,
כדי שתהווה דוגמא ומופת ואולי תסחוב למעלה את כל הכדורגל שלנו פה.

ויקטור מורוז 31 ביולי 2014

לדעתי אוסקר הוא נסיגה ביחס לסוזה. עם סוזה לא היינו מפסידים אתמול.

אלעד אחד 31 ביולי 2014

אני נוטה לחשוב שאתה צודק, אם כי מוקדם להגיד.

אזי 31 ביולי 2014

ההבדל הגדול בניהם הוא שאוסקר מאמן של שיטה וסוזה מאמן של משחק.
החילופים של אוסקר היו נוראיים.
אין ספק שבטווח המיידי סוזה מאמן יותר טוב מאוסקר, אבל בחלק השני של העונה קבוצה של אוסקר אמורה להיות יותר טובה מקבוצה של סוזה.
אוסקר גרסיה זה מאמן שמטופש להביא לעונה אחת, כי לוקח לי חצי עונה לייצב קבוצה.

קפטן קוקי 31 ביולי 2014

+1 לאזי (אמרתי דברים דומים, אבל אתה הסברת את זה יותר יפה :-))

בלאנקו 31 ביולי 2014

אזי, אני חושב שאתה נחרץ מדי. אל תשכח ששניים מהחילופים נכפו עליו עקב פציעות של אלברמן ונוסא ומרווח התמרון שלו לא גדול במיוחד. גם החילוף השלישי היה בגבולות הסביר לנוכח תרומתו האפסית והפציעה הקלה של טב"ח.

כמו כן, הקבוצה לא השתנתה כמעט בכלל מאז השנה שלו. היסודות שם. ייקח לו הרבה פחות זמן להכניס את כולם לתלם.

בקיצור, יש לי ספק גדול לגבי מה שלך אין ספק :)

ניב 31 ביולי 2014

מצחיק שעד לרגע האחרון עוד הייתי קצת מבואס שאנחנו מסיימים בתיקו אפס.
איינינדר צריך למסור אחורה גם במצב שהוא לבד מול שער ריק.

אזי 31 ביולי 2014

אתחיל מהסוף
דווקא נוסא לא היה חלוד כל כך לדעתי. אם אתה מיחס לסיומת שלו מול השער – זה השחקן. זו לא חלודה, זה חוסר יכולת.
במרכז המגרש הוא היה מעולה.
דווקא עדן בן בסט, בניגוד להערכה האופטימית שלך, נראה שהוא ממש מתאמץ והוא בכושר פיזי מעולה, אבל לא חד מול השער ולא מחובר לקבוצה ואני לא חושב שזה משהו שאפשר לפתור עד שבוע הבא.

לגבי המערך, לעלות עם ערן זהבי באגף זה פשוט ביזבוז של השחקן הכי טוב בקבוצה.
אני לא חושב שסוזה עשה את זה בשביל לבלבל את מאריבור שכנראה עשתה סקאוטניג רק על זהבי, אלא כי הוא רצה את נוסא שיעשה לחץ בחלק ההתקפי של מרכז המגרש. (שיחק ככה גם לפני שנתיים עם ראדי)
אז החלץ נעשה אבל לא היה מי שינצל את הלחץ הזה.
עוד הפסד בהצבה שלו שם הוא שבאגף הוא נאלץ לבזבז הרבה יותר אנרגיה, והשחקן עם יכולת המאני טיים הכי גבוהה במכבי הגיע לסיום המשחק בלי אוויר.

למרות המוזרות בחוליית ההגנה, יכול להיות ששפונגין בימין ושרן בשמאל ירכיב את חוליית ההגנה הכי יציבה של מכבי.
חוליית הגנה של שפונגין בימין וזיו בשמאל תרכיב חוליית הגנה התקפית מאוד.

גם אני, כמו הרבה אחרים, חושב שעוד חודשיים תהיה למכבי קבוצה קטלנית ברגע שכל החלקים יתחברו ויכנסו לכושר משחק.
השאלה אם תהיה לקבוצה הקטלנית הזאת מסגרת ראויה לשחק בה.

Zofo 31 ביולי 2014

תשובה:
ליגת הטוטו שתיגמר באזור ינואר.

קפטן קוקי 31 ביולי 2014

לגבי האמירה שאוסקר הוא הליכה אחורה לעומת סוזה – יש בזה משהו, כי סוזה היה גאון טקטי ברמה הכי גבוהה שיש בכדורגל, לא רק בקנה מידה ישראלי (לדעתי).
עם זאת, לאוסקר יש יתרונות רבים וגדולים, ואני באמת חושב שהוא יגדל להיות מאמן גדול. אם הוא נופל מסוזה, זה לא בהרבה וזה מושפע מגיל ונסיון בתור מאמן.
אבל הנקודה החשובה היא שגם בעונה שעברה הרגשנו את אותו דבר. התחושה שלי – ושל רבים אחרים – היתה שאם מכבי של אוסקר היתה פוגשת את באזל היינו שווים להם.
אין ספק שיש צורך להתרגל למאמן ולניואנסים של המשחק שלו, ושזה מחליש את הקבוצה.

דבר נוסף – כמו שגיל אמר, עדיין לא הודחנו. אם היינו שווים למאריבור בחוץ, אז גם היתרון הקטן של משחק "בית" בקפריסין יכול לתת לנו את האדג' שצריך כדי לעבור אותם. זה לא יהיה פשוט, צריך לשחק מאוד חכם ולא בטוח שיש לנו את זה בשלב הזה של העונה, אבל זה אפשרי.

ויקטור מורוז 31 ביולי 2014

באזל גדולה על מכבי ולא משנה מי המאמן. זה התבטא הכי הרבה בפיזיות ובמהירות המחשבה והביצוע. מכבי עדיין לא שם וספק אם תהיה (בשל מגבלת הזרים).
לגבי אוסקר וסוזה, אם כבר התקדמת באיכות המאמן, אל תחזור אחורה. תבחר מאמן ברמה דומה לזה שהלך. אוסקר אפילו לא קרוב לסוזה ברמה הטקטית. יהיו לו עוד הרבה שנים של טעויות טקטיות ואסטרטגיות ללמוד מהן.

קפטן קוקי 31 ביולי 2014

באזל בהחלט גדולה על מכבי, ועדיין – בסיבוב הראשון לא היה חסר הרבה שנעבור אותם.
מכבי צריכה לצבור נסיון באירופה, וכשהסגל יורכב מאחוז גבוה של שחקנים שהזירה האירופית היא הרגל מבחינתם – וזה נכון גם לזרים וגם לישראלים – היא בהחלט יכולה להתקרב לרמה של קבוצות כמו באזל. זה ייקח כמה שנים, אבל זה לגמרי אפשרי.
לגבי סוזה – כמו שאמרתי, סוזה מאמן טוב מאוסקר בעיקר כי הוא בשל יותר. זה שהוא טקטיקן בחסד זה נכון, ולדעתי אין הרבה מאמנים ברמה שלו באירופה מהבחינה הזאת. אבל חשיבה טקטית היא רק חלק מהתכונות שהופכות מאמן לגדול.
אני חושב שלמרות שאוסקר נופל מסוזה בתחום הזה הוא מאמן נהדר, שיהפוך להיות מאמן גדול, ולהגיד שלמנות אותו זו חזרה אחורה זאת פריבילגיה מאוד גדולה בשביל מכבי.

גיא זהר 1 באוגוסט 2014

אם שני גולים זה לא חסר הרבה מלעבור אז באמת מכבי לא רחוקה מלהשתוות לבאזל…

רן 31 ביולי 2014

קישור אחורי שמורכב מאלברמן וראדי לא מספיק באירופה – אתמול עלפ ני השטח זה בלט במנות קטנות בלבד בגלל סגנון המשחק של מאריבור, במידה והיו לוחצים יותר גבוה לדעתי היו מרסקים את מכבי.
בנוסף, למכבי אין משחק התקפה והוא מורכב משתי פעולות שחוזרות על עצמן בכל מצב במשחק – לחפש את זהבי ובררת מחדל לחפש את בן חיים, בתקווה שאחד מהם ישתלט על הכדור ויבצע פעולה מכריעה. ושני השחקנים שקבלו 95% מהכדורים בהתקפות (אין לי סטטיסטיקה זו הערכה) בשתי הזדמנויות בלבד ניסו למצוא את בן בסט. לצערי זה לא כדורגל.
ומילה על מרגוליס שלא ברור לי מדוע הוא חלק מהסגל של מכבי, הילד צריך להשתפשף והרבה לפני שהופך לשחקן לגיטמי בסגל של קבוצה שמתחרה באירופה. אין לו היום את זה. כל היתרונות שהיו לו בנוער, נכון להיום לא קיימים (דבר דומה היה עם קטן ולקח כשלוש-ארבע שנים להפוך לשחקן לגיטימי בליגת העל).
סיכוי קלוש שמכבי יעברו לשלב הבא.

ואני בהחלט מסכים עם מי שכתב מעלי – עם סוזה לכל הנראה מכבי הייתה עוברת.

בלאנקו 31 ביולי 2014

קצת בהמשך לתגובה שלי למעלה.

אני לא מבין את הצורך הזה בלבקר את הקיים ולהלל את מי שכבר לא נמצא. אין לי כח לחפש פוסטים מהעונה שעברה אבל זכור לי שהתגובות שפעו מחמאות לאוסקר וביקרו את סוזה על הרוטציה/מערך הגנתי/בחירת הזרים וכו'…

שניהם מאמנים מעולים. אוסקר עשה הישג גדול כשהוא ייצב את הקבוצה ולקח אליפות בשנה הראשונה. סוזה עשה הישג גדול כשהוא הביא ריפיט במקביל לריצה באירופה. ועכשיו המבחן של אוסקר להוכיח שהוא יכול להביא טריפיט במקביל לריצה באירופה (ואולי גם גבי רחמנא ליצלן?).

אוגוסט עוד לא הגיע וכבר חורצים גורלות? סבלנות…

בלאנקו 31 ביולי 2014

*גביע

חדש בשכונה 1 באוגוסט 2014

סוף סוף תגובה שפויה

טרנטה 31 ביולי 2014

הרבה ניתוחים של כשלון על התמודדות שנמצאת בחצי הדרך.
המפגש היה שקול ולדעתי ביתרון קל של מכבי. היריבה לא יצרה איום רציני על השער 94 דקות ורק בגלל חוסר ריכוז מטופש יצאנו עם תוצאה רעה והרגשה יותר רעה דווקא אחרי משחק חוץ לא רע בכלל של מכבי.
נכון שהגומלין יהיה קשה אבל זה בהחלט אפשרי.

יניב פרנקו 31 ביולי 2014

מה עוד שמכבי היו לגמרי במשחק – אני לא מבין את הפסימיות

D! 31 ביולי 2014

כל הכבוד למועדון
ממש חבל שאי אפשר לארח בבית – אז לא הייתי מוטרד כמו שאני עכשיו

D! 31 ביולי 2014

משחק מתסכל מאד.
שני חילופים גרועים של אוסקר שלא תרמו למשחק כלום וגרמו לנו לאבד את השליטה. אלברמן אמנם נפצע אבל החילוף הרג אותנו וחילוף שני בוזבז על מנת לתקן את הנזק. אישית כבר קיוויתי שנפטרנו מהאיש שלא יכול לפגוע במסגרת אבל כך.
מה גאל מרגוליס עשה על המגרש בכלל ניצב גבוה מאד והרחק מבינתי. ההתקפה הייתה תקועה כל המחצית השנייה. מיכה באגף או פריצה בחוד ובן בסט באגף (על תקן עטר) היו יכולים לשדרג אותנו פי כמה.

אוסקר רצה תיקו וחטפנו גול מצ'וקמק דווקא במשחק הכי טוב שאני זוכר של פאבלו בשער.

בכלל, זה היה מין שילוב של שיטת המשחק של סוזה עם זו של אוסקר. לא ברור. אישית אני לא מבי את הרצון לשחק על תיקו, בעיקר כשראינו בתחילת המשחק שאנחנו לא נופלים מהם בכלום. זה לא שבוע הבא אנחנו עם הקהל בבלומפילד. בסך הכל עוד משחק חוץ מצפה לנו.
מילא לפתוח עם נוסא כדי לחזק את האמצע בהתחלה אבל למה בן בסט ולא פריצה. תכניס אותו בחצי רענן, הוא לא הספיק להתאמן עם הקבוצה בכלל וזה נראה על המגרש בקשר שלו עם זהבי.

בקיצור – אוסקר אכזבת המשחק שלי.

אריק 31 ביולי 2014

מכבי בכלל לא באו לשחק על תיקו. מאריבור שיחקו הגנתי מאוד ברוב שלבי המשחק. מכבי לחצו, בעיקר במחצית הראשונה. מזל נאחס..

ניב 31 ביולי 2014

זה מה שמדאיג אותי, אין להם עכשיו שום סיבה לשחק פתוח, מאריבור בסך הכל צריכים לשחק את המשחק שגם ככה נוח להם לשחק.
מכבי לעומת זאת חייבת לכבוש, כל הלחץ עליה ומנגד אסור לה לספוג.
זה לא שמאריבור טובה ממכבי לדעתי או שזה בלתי אפשרי לנצח אותם בהפרש של יותר משער. הבעיה היא שמבחינה טקטית הם בסך הכל צריכים לשחק את המשחק הרגיל שלהם.

D! 31 ביולי 2014

אני חולק על העניין

בחצי הראשון כששלטנו במגרש יכולנו להבקיע בחצי השני איבדנו את השליטה ואוסקר לא עשה שום נסיון להשפיע על המשחק בחלק ההתקפי.
כל המיקום של זהבי היה מכוון לסגירה של המשחק ולא לניצול היכולת שלו מול השער.

גם הגול בסוף הוא לא מזל נאחס כמו שחוסר היכולת של אייבינדר לפגוש במסגרת או של נוסא למצוא את השער כשהוא לבד מולו הם לא רק מזל נאחס. זה קורה יותר מדי פעמים. הקבוצה לא ניסתה להבקיע ונתנה למאריבור את השטח. כמו שאמרו פה – גם להרחיק צריך לדעת. בעיקר איפה ומתי.

אבל אני טס וחוזר אחרי החגים כמו חדש בלי לדעת מה הגיע ומי עזב ולאן כל קבוצה העפילה. תעשו חיים ותשמרו על עצמכם.

ניב 31 ביולי 2014

תהנה! מי ייתן ויחכו לך בשורות טובות בכל החזיתות.

רז מסינג 31 ביולי 2014

אוסקר מאמן שמרן ששונא סיכונים. לדעתי, בגלל הפסד הביתיות הוא עוד יותר חשש לקחת סיכון במשחק החוץ ואפילו משחק ההתקפה המבוסס על כדורים ארוכים היה עם חשיבה הגנתית. הכוח של מאריבור הוא בהתקפות מתפרצות מהירות עם הרבה שחקנים. ובאמת במחצית הראשונה, תכנית המשחק עבדה, מאריבור כמעט ולא זכתה באף כדור באמצע ומספר ההזדמנויות היה שווה לשתי הקבוצות. בתחילת המחצית השנייה מאריבור זכו כמעט בכל הכדורים באמצע והייתה תחושה של בליץ סלובני, אח"כ שהשחקנים התאוששו מהחילופים הכפויים המשחק שוב התאזן והיה יכול להיגמר 0:0 ואפילו 1:0 למכבי.
מאריבור היא באמת לא קבוצה גדולה כמו באזל שמכריחה אותך לעשות טעויות ומכבי הצליחו 88 דק' להימנע מטעויות. העניין הקריטי באירופה עבור קבוצות ישראליות שכמעט ולא פוגשות יריבות נחותות מהן, זה ניצול המצבים. לצערי, מכבי (גם של סוזה) לא מספיק טובה בזה.

נק' תורפה נוספת באירופה היא המגינים. שפונגין/ייני ובן-הרוש מספיקים לליגה אבל לא מספיק טובים לאירופה.

אני די פסימי לגומלין ומהמהר על 2:1 למכבי. אם בכל זאת הגיבורים בצהוב יעברו את הסלובנים אני מעריך שג'ורדי ינסה להביא מגן זר.

יאללה מכבי!

קורא 1 באוגוסט 2014

כצופה מהצד ואוהד של מכבי חיפה, מכבי תל אביב נראו ממש לא רע, בטח ביחס לזה שהיה משחק חוץ. מבחינתי הקינוח של גול בדקה ה-94 היה נהדר, אבל מעבר לזה, מכבי תל אביב תיקח להערכתי גם השנה אליפות, הסגל פשוט נהדר. עדן בן בסט אמנם קצת חלוד אבל הוא שחקן מעולה ונוסא אייגיבור הוא בוודאי שדרוג. להוסיף לזה את ערן זהבי וטל בן חיים, ועוד ראדה פריצה, זו יכולת התקפית שלאף קבוצה אין יכולת להתמודד איתה, בטח כשזה מתלווה לחיבור של שנה שנייה או שלישית, תלוי איך סופרים.

wiz 1 באוגוסט 2014

אני לא אוהד מכבי, אך מוצא עצמי רוצה בטובתה מאז המהפך הניהולי. זכור לי שקראתי בתגובה לאיזה פוסט עוד מישהו שאמר את זה.

לעניין:
אוסקר מאמן טוב, אך המו שאמרו פה – הוא מאמן של שיטה, לא של משחק.
מניח שעם סוזה החילופים היו בינגו והתקפיים יותר כמובן.
סהכ לדעתי מכבי שיחקה היטב וברוב הדקות היו הקבוצה הטוסה יותר על המגרש.
מיוחד ב-20 דקות הלחץ של תחיחת המשחק.

נוסא ובן בסט נראו טוב, בכושר פיזי מספק לפחות השלב הזה.

מקווה שהפציעה של נוסא לא רצינית ויוכל לשחק במשחק הבא. נוסא היה פעיל מאוד ודומיננטי מרכז המגרש.
לגבי ההחמצה שלו, מאחת מזוויות הצילום היה נדמה לי ששחקן ההגנה דחף רגל בזמן הבעיטה או שפגע בו לאחר מכן…
מישהו כתב פה ש"זה השחקן", יכול להיות. לא יצא לי לראות משחקים שלו בהפועל או בטיס. מה שבטוח אני רוצה לראות אותו עוד.

בן בסט צריך לאפס כוונות. זה יבוא עם הזמן ודקות המשחק. קראתי איזה סטטיסטיקה באתר whoscored שהוא אחד החלוצים המדוייקים/ מבעלי ניצול ההזדמנויות הגדול בליגה הצרפתית. אני אישית התאהבתי בשחקן במוקדמות הנבחרת למונדיאל. סיומת נפלאה ועושה רושם של שחקן חכם.

חילופים על הפנים – אייבינדר הוא שחקן ליגה סביר שעושה נפלאות לרוטציה בליגה, כי עוזר לשמור על הכדור ומול רוב הקבוצות בארץ זה מספיק. במפעלים אירופאים לא צריך לשחק, אלא אם הוא חילוף אחרון של הדקות האחרונות לטעמי.

על מרגוליס אין מה לדבר, אני בכלל הייתי בטוח שיכניס לדקות האלה את פריצה על חשבון בן בסט או בן חיים. אבל אוסקר כנראה העדיף 0-0 וזה מה שגמר את המשחק.

אולי היה עדיף לפתוח עם אלברמן ונוסא במרכז, זהבי בתפקיד המקורי ולא באגף ומיכה על חשבון ראדי. חוליית ההגנה תישאר כמו שהיא.
ראדי שחקן ליגה מצוין, אך מחליף באירופה (ואחד לגיטימי בניגוד לאייבינדר).
נראה לי זה הרכב די מאוזן ולא מן הנמנע שנראה אותו או הרכב דומה (פריצה על חשבון מיכה, ימוקם במרכז, בן בסט בשמאל ובן חיים בימין) בגומלין, שכן תצטרכו לשחק התֿתקפי יותר.

wiz 1 באוגוסט 2014

קשה לכתוב תגובות ארוכות בפלאפון. מתנצל על השגיאות.

Comments closed