באסה

חצי כוס מלאה

מכבי תהיה מדורגת בפליאוף הליגה האירופית. קיים סיכוי שהפעם נארח את המשחק בבלומפילד. העונה האירופית לא נגמרה.

מכבי לא ויתרה אתמול אחרי שספגה את הגול, להיפך היא כבשה גול בתוך המחצית הראשונה ויצרה מומנטום בתחילת השנייה בזכות מהפך טקטי מפתיע של אוסקר, שלושה בלמים.

מתסבר שיש קבוצה גם במשחק בינוני של ערן זהבי.

עדן בן בסט ישחק טוב השנה.

יש סיכוי שנמגר את הגזענות של מיעוט קטן וקולני בתוך האוהדים שלנו.

אוסקר יצא מהתבנית שלו, לא ידעתי שיש לו את זה, גמישות ראויה לציון.

*

חצי כוס ריקה

יש לי תחושה שמשחקו של עמרי בן הרוש אתמול, מזכיר את משחק ה3:3 מול באזל והחלפת יואב זיו בדקה ה33. אם היתה טעות של גרסיה, היא היתה הצבת עמרי בן הרוש ולא שרן ייני בעמדת המגן השמאלי. אני מנחש שהטעות הזאת לא תחזור בקרוב.

אין לנו תחליף לקרלוס גרסיה, ראינו את זה מול באזל, ראינו את זה במחצית השנייה אתמול.

אבי נמני. אני לא זוכר את רשימת השחקנים שהוא מייצג בעל פה. בגול הראשון אולי חואן פאבלו לא היה גדול, אבל שמתי לב שהוא מדבר על השוער ולא על עמרי בן הרוש שהחליק ברחבה ויצר את החור. אז התחלתי לחשוד. הבעיה היא לא נמני. הבעיה הראשונה שלי היא עם מאיר אינשטיין שעוצם עיניו. הבעיה השנייה היא עם קברניטי ספורט 2 שמשתפים פעולה עם הגועל נפש הזה. יותר שקוף מזה כבר אי אפשר.

בגול השני של מאריבור זה היה פשוט מגוחך. עמרי בן הרוש עם כל הגובה שלו, מקבל גול מגוחך בגלל כיסוי מחורבן. ראינו כאלה ממנו גם בשנה שעברה. נמני מדבר על מרכז ההגנה של מכבי בלי שמות, ושוב מציין משום מה את חואן פאבלו. אז ידעתי, עמרי בן הרוש שייך לנים גרופ. פרט לכך היה דווקא בסדר, עם נטייה לשבח את דור מיכה, אך מיכה היה בסדר גמור אתמול.

בשנה שעברה הפסדנו בשלב הזה לקבוצה טובה מאיתנו, השנה הפסדנו לחוסר ריכוז שלנו. היה מומנטום מצויין אחרי השער של בן בסט. מכבי הביכה את מאריבור בכל התקפה מרגע שעברה לשלושה בלמים. מאריבור נראתה מבולבלת לחלוטין, וקיבלנו גול מכלום. נכון, שנה שעברה מול באזל בבלומפילד קבלנו גול מכלום בדקה החמישית, אך הפעם היה לנו סיכוי ריאלי, זה הפסד צורב יותר.

נגמר לנו האוויר בדקה ה75 בערך, איפה הכושר הגופני שלנו? מה קרה במחנה השנה?

חוסר תפקוד במשחקי פליאוף למיניהם. גם בגביע הישראלי, וגם באירופה, נקווה שנתגבר על זה בסיבוב הבא.

הורד (2)

 

האולימפיאדה: סיבובים 3-1
האלטרנטיבה של גולדהאר

70 Comments

בלאנקו 6 באוגוסט 2014

בצמד המשחקים הזה מכבי הלכה שנתיים אחורה. לא הייתה אגרסיביות, העיפו יותר מדי כדורים למעלה והצליחו לחטוף 3 גולים מ- 4 מצבים וחצאי מצבים.

ויותר גרוע מהפן המקצועי, הלכה הקארמה שסידרה אינספור ניצחונות קסומים בשנתיים האחרונות. להפסיד מגול דקה 94, גול מערבוביה אחרי החצי מצב הראשון של היריבה וגול ישר אחרי שעלית ליתרון מבטיח זה רצף לוזריות שממש לא מתאים למכבי הנוכחית.

ועוד שתי הערות:
1. נימני אינטרסנט ומעצבן אבל חואן פאבלו לא מספיק טוב. לא שוער שמביא נקודות.
2. המשחק הזה רק חיזק אצלי את המחשבה שמכבי תיקח אליפות. יש פוטנציאל אדיר בקבוצה הזאת שחבל שלא מומש נגד מאריבור.

אודי 6 באוגוסט 2014

למי בכלל יש ספק שהיא תיקח אליפות בארץ?

בלאנקו 6 באוגוסט 2014

לא מעט אוהדי חיפה התחילו להרים את הראש אחרי אתמול… גם שמעתי ציוצים מכיוון ב"ש…

ויקטור מורוז 6 באוגוסט 2014

חיפה תהיה חזקה השנה. אידריסו גדול על הליגה.

אודי 6 באוגוסט 2014

לא יודע… כאוהד מכבי חיפה, אני לא מרגיש שיש באמת סיכוי לקחת אליפות השנה. אני מאמין שניראה הרבה יותר טוב מעונה שעברה, אבל עדיין, הסגל של מכבי ת"א צריך להספיק להם לעוד אליפות.

ויקטור מורוז 6 באוגוסט 2014

לשתי הקבוצות יש עוד מקום לזר חמישי. יש עוד משתנה והוא אם מכבי תשחק בליגה האירופית או לא.
בקיצור, נראה לאן נושבת הרוח במחזור ה- 20 :-)

ורד שפירא 6 באוגוסט 2014

אני חושבת שהיא לא תיקח. מכבי העונה קבוצה שעושה צעדים אחורה. אישית וקבוצתית. קבוצות שהולכות אחורה מפסידות גם את מה שהיו אמורות להרויח. המילחמה דפקה את הרכש שגו׳רדי רצה לעשות – אם האוהדים מתחילים עכשיו להגיד שזה רכש מעולה אז בדיוק. זה. התחושות האלו. פייק. מכבי ת״א היתה אמורה לעמוד עכשיו בכניסה לאירופה עם עוד רכש בסיגנון של קרלוס גרסייה – זה לא קורה עכשיו בישביל כל כך הרבה אנשים במועדון. זה מוכרח להשפיע. מכבי לא הפסידה לחוסר ריכוז שלה יש לה במרכז הקישור שחקנים שלא ברמה האירופאית. הסגל שלה בינוני בעמדות מסויימות. והיא לא קיבלה העונה את הבוסט שנותן חיזוק איכותי מאירופה. האמירה של החיזוק שלה העונה זה אנחנו פותחים איתו על הספסל. לא בישביל זה ערן זהבי נישאר. דברים כאלו. זה ליסחוב עוד עונה ולכן לדעתי צכבי תל אבי תאבד העונה את האליפות.

עודד 6 באוגוסט 2014

יכולת הסקת המסקנות של אוהדי מכבי תל אביב מצמד משחקים כל כך גרוע של הקבוצה שלהם מדהימה אותי. על סמך אתמול הסקת שאתם הולכים לקחת אליפות?

בלאנקו 6 באוגוסט 2014

למרות התחושה שהלכנו אחורה, המשחק אתמול לא היה בואקום אלא קדמו לו שנתיים מצוינות.
סגל הקבוצה הנוכחי עם חיזוק של בן-בסט, איגיבור ושפונגין בכושר צריך להביא אליפות.

ניר 6 באוגוסט 2014

גיל,הדבר שהכי מטריד אותי זה ההגנה איפה הלחץ שאפיין את מכבי של אוסקר לפני שנתיים והכושר הגופני יבוא תוך כדי העונה אני יותר אופטימי מפסימי מאמין שנגיע לבתים בליגה האירופית ושניקח אליפות

סימה 6 באוגוסט 2014

מבקשת מכל אוהדי מכבי שנתקלים בגילויי גזענות ביציע לצלם את החוליגנים.
אם ראיות זה מה שנדרש אנחנו נספק אותן.
וכל מי שמחשיב עצמו אוהד שפוי – להגיע עם חולצה של ראדי למשחק נגד נתניה בשבת.

אריק 6 באוגוסט 2014

שיחקנו לאט מדי. אחרי הדקה העשרים הגברנו קצב ושלטנו יפה. חבל. כמה חסר שחקן סטייל ורמוט…

עירן 6 באוגוסט 2014

אריק, "שיחקנו", "הגברנו", "שלטנו" ?????

דן-דן 6 באוגוסט 2014

עירן, ״אל״ ״תהיה״ ״קטנוני״

אריק ב 6 באוגוסט 2014

עירן, מה הבעיה שלך בדיוק?

ניינר 6 באוגוסט 2014

לא אוהד מכבי אבל התבאסתי. לא מבין איך עם כל ההשקעה והצוות האירופאי, עדיין עושים את אותן טעויות טיפוסיות של קבוצות ישראליות. מתי ילמדו משהו כאן?
לנושא נמני-לא אמיתי. עד מתי???

ויקטור מורוז 6 באוגוסט 2014

ברגע שיש לך שחקנים ישראלים, תעשה טעויות של קבוצות ישראליות.

ירושלמי 6 באוגוסט 2014

אפשר לחשוה שלא ראינו טעויות מביכות מקבוצות קצת יותר טובות כמו ברצלונה או ריאל.
לעזאזל, ג'רארד גמר את העונה עם האיבוד כדור המטופש מול צ'לסי.
על קסיאס שעשה טעויות פי 2 יותר מביכות מחואן פאבלו בגמר האלופות ובמונדיאל אני לא רוצה לדבר.
הגיע הזמן להפסיק להאשים את הטעויות.
כמו שמכבי עשו טעויות כך גם הסלובנים עשו טעויות וכולם עושים טעויות.
ההבדל הוא שיש כאלה שיודעים לנצל את זה ויש כאלה שלא.

ניינר 6 באוגוסט 2014

הבעיה שאנחנו לא לומדים מהטעויות שלנו ולא מתקנים אותן ולא רק בכדורגל…

רועי 6 באוגוסט 2014

לא ברור לי בדיוק מה עבר על השחקנים מחצית ראשונה, כולם פשוט עמדו כל הזמן, גם כשהכדור אצלנו, גם כשהכדור אצל מאריבור, חוסר חשק טוטאלי.
עומרי בן הרוש כבר משחק רביעי רצוף לא מתפקד, לא התקפית ובטח לא הגנתית, יותר מדי טעויות.
שתינקודות של חוכמה בדיעבד:
1. אולי בשלב כזה מוקדם של העונה, היה צריך להיצמד לדברים הבסיסיים והמוכרים, ייני מגן ימני, יואב זיו מגן שמאלי.
2. דווקא בגלל שידוע מראש שלא משחקים בבלומפילד ויתרון הביתיות לא יהיה קיים, היה צריך ללכת יותר חזק על המשחק הראשון בחוץ, ולא לחפש את התיקו המאופס (שגם לא היה עוזר).

אין מחליף ראוי לגל אלברמן בעמדת הקשר האחורי, אין בסגל אף שחקן שזה התפקיד הטבעי שלו.

ומשהו לגבי אוסקר,
לא אהבתי את הראיון שלו בסוף המשחק, בהתייחסותו האם זה כישלון, זו חוכמה קטנה לציין את זה שמכבי קבוצה קטנה באירופה, זו עובדה שברורה לכולם, נגד מאריבור היו צריכים להראות טוב יותר. נקודה.
הכישלון הוא לא אי העפלה לליגת האלופות, הכישלון הוא שלא עברו בסיבוב השלישי קבוצה פחות טובה.

רועי 6 באוגוסט 2014

כשמפסידים לבאזל, אחרי שהקבוצה נתנה 120%, ופערי הרמות ברורים לכולם, אז אפשר להגיד שמכבי קבוצה קטנה באירופה, לא אחרי שמפסידים לקבוצה כמו מאריבור ומשחקים כמו תחת (תסלחו לי על הביטוי).

ירוק 6 באוגוסט 2014

מסכים לגמרי רועי. לא לעלות לפלייאוף (בייחוד עם הגרלה כזו) זה כשלון בשביל קבוצה כמו מכבי ת"א, נקודה. ואוסקר היה צריך לקחת אחריות על זה (יש תירוצים לגיטימיים… למרות שגם אותם הוא אמר)

חוטב עצים 6 באוגוסט 2014

גיל, גם השנה מכבי ת"א הפסידה לקבוצה טובה ממנה.
הכוס מלאה מעבר לחציה, העובדה שבכלל בסיומו של מפגש כפול ישנה תחושת אכזבה כזו מעידה על חוזקה של הקבוצה, וזה בשלב מאוד מוקדם.
זה עוד יגדל…
מה לעשות אוסקר צודק, מכבי ת"א הוא לא מועדון גדול באירופה, אפילו לא במידות של מאריבור.
נצחון במפגש כפול היה הצלחה מסחררת, התוצאה הזו יפה וריאלית.

ויקטור מורוז 6 באוגוסט 2014

אתה צודק, אבל יש להפסיד ויש להפסיד. במחצית הראשונה (מודה שלא צפיתי במשחק לאחר השער הראשון של מאריבור, גם משום חשש לנאחס וגם משום חשש לבריאותי) השחקנים נראו חסרי חשק ואונים. היה נראה שהם לא יודעים מה לעשות. וזו עבודה של מאמן. אני גם לא יודע אם היה תרגול ל- 3-5-2, אבל לפחות אוסקר יצא מהקבעון שלו.
אני מקווה שקרויף ייצא מהעונה הזו עם מסקנה: לא מביאים שחקני רכש משמעותיים שבוע לפני משחקים חשובים.

גורביץ' 6 באוגוסט 2014

נו מה כל פעם שתפסידו באירופה תגידו שיש פערי רמות והקבוצה השנייה טובה יותר ?
אני מחכה כבר לזה שיכתוב שבגלל שלא היה לכם ביתיות, קיבלתם גול דקה 94 שרק קבוצה ישראלית יכולה לחטוף, והפסדתם את המשחק השני.
יאללה תתקדמו. או בעצם לא.. אתם די תקועים במקום..

ירוק 6 באוגוסט 2014

תגובה פשוט מנותקת.

מאריבור זה ממש, אבל ממש לא באזל. מכבי ת"א, מכבי חיפה, והפועל ת"א עברו קבוצות כאלו מספיק פעמים בעבר (וגם טובות יותר כמובן). להפסיד לבאזל זה לא בושה, לפעמים אין מה לעשות מול הגרלה. להפסיד בפלייאוף – כנ"ל. אבל להפסיד בסיבוב הזה לקבוצה כמו מאריבור זה "יפה וריאלי"?? נו באמת.

חוטב עצים 6 באוגוסט 2014

קבוצה שסיימה בתיקו מול סביליה ורובין קאזאן בשנה שעברה, ניצחה את וויגאן, כולן קבוצות שכנראה לא היית מופתע אם ינצחו את מכבי ת"א…
הם לא כאלה פראיירים כמו שניסו להציג אותם.

ירוק 7 באוגוסט 2014

לא אמרתי שהם פרייארים. קבוצה סימפטית וזה לא טריוויאלי לעבור אותם מן הסתם. מכאן ועד "יפה וריאלי" המרחק גדול.

רועי 6 באוגוסט 2014

עוד נקודה,
אני לא מזהה את הגמישות שאתה מזהה אצל אוסקר, כל החילופים ושינויי המערכים בשני המשחקים היו פחות או יותר כפויים עקב פציעות.

MOBY 6 באוגוסט 2014

מפרקים אתכם השנה

גיסנו 6 באוגוסט 2014

בנאדו עוד מחכה למעידה.

ירוק 6 באוגוסט 2014

אני די בטוח שהוא היה ציני :)

לצערי אני לא אופטימי. הצהובים כרגע פייבוריטים מוחלטים. נקווה שיהיה פייט.

ניב 6 באוגוסט 2014

תתעודד יש לכם אחלה קבוצה לדעתי,
יהיה מעניין והמשחקים בבית השקשוקה יהיו בטח עם האווירה הכי טובה שהייתה פה שנים.

ירוק 6 באוגוסט 2014

אופטימיות זהירה בנתיים שנראה יותר טוב (אני מקווה שהרבה יותר טוב). אבל עדיין – מבחינת הסגל מכבי ת"א עדיפה. כל עוד נשחק טוב ונהיה בתמונה האליפות עד הסוף – אני אהיה מרוצה.

שלו 6 באוגוסט 2014

מספר דברים:
1. חואן פאבלו נתן משחק טוב מאוד, לקח 2-3 שערים וחוץ מזה שבשער הראשון אולי אם היה הודף יותר טוב לא היה גול.
2. זרים באופן כללי, כנראה שאנחנו לא מבינים איפה אנחנו חיים, צריך לזכור שזרים לא באים לכאן ללא קשר לשכר. ומכבי צריכה זרים טובים כמו אוויר לנשימה, עד שהיא לא תצליח להחתים חמישה כאלה, אין מה לדבר על שדרוג. יש שלושה סבירים / טובים (חואן פאבלו, גרסיה ופריצה).
3. אלו היו שני המשחקים הרשמיים הראשונים של העונה ולכן כושר המשחק הלקוי, לגבי כושר גופני אני לא מבין מדוע נגמר האוויר בדקה ה 75, אבל ברור שבמהלך העונה זה ישתנה. צריך לחשוב איך מתחילים את העונה חודש קודם (סה"כ אף שחקן של מכבי לא היה במונדיאל…)
4. נקודה חיובי, נראית קבוצה בכלל לא רעה, כלומר לדעתי תהיה עונה אפילו יותר טובה משנה שעברה. יצחקי עוד יחזור, ההגנה תתיצב (כמה שהיא צריכה להיות יציבה מול קבוצות בארץ) משחק האגפים אתמול היה טוב, והחלוצים יבקיעו.
5. בסופו של דבר מה שהכריע את ההתמודדות היה הגול במפגש הקודם.
6. ויש מחיר לחוסר ניסיון, אם מכבי תהיה טובה לאורך שנים היא תלמד לעבור קבוצות כאלה.

עומר 6 באוגוסט 2014

לגבי הנקודה הראשונה- חואן פאבלו סובל מתסמונת יואב זיו. מה לעשות שהמסות צריכות שעיר לעזאזל. בשנה שעברה מיטרוביץ' חלק עמו את התואר, השנה הוא יחטוף יותר, למרות שגם שפונגין מועמד טוב (וכבר חטף בקדנציה הקודמת). חואן פאבלו היה טוב מאוד בשני המשחקים, כמו ברוב העונה שעברה, ואני יכול בקלות לחשוב על 4-5 שערים בטוחים שהוא הציל.

רן 6 באוגוסט 2014

גם אם באיזושהי דרך הקובייה היתה נופלת על הצד הנכון ומכבי הייתה עוברת את מאריבור, שהיא קבוצה טובה בהרבה ממכבי למרות שחקניה אינם טובים מאלה של מכבי, מכבי היתה עפה בשלב הבא.
ההיסטוריה אינה משקרת, אני חוזר על הודעות שלי בתגובות קודמות, קבוצה ישראלית ללא קישור אחורי המבוסס על שחקנים אירופאים לא תשרוד.
הולמאי, פישונט, אונישנקו ואבוקסיס חיפו על גרשון, בכר, אנטבי ודומב (האחרון דווקא כן היה שחקן טוב).
ז'אוטוטאס, פראליה ובאזיר חיפו על הגנה חיפאית מגוחכת, להוציא את קייסי, הכוללת שוער פתאטי (אוואט היה נורא בהופעות של חיפה).
היוצאת מהכלל היא מכבי ת"א בהופעה ב 2004 שאין לי הסבר לה.
הפועל ב 2010 נהנתה משוער אדיר ובלם פנטסטי שלא חייבו קישור אחורי מהסוג המדובר וכמובן את גוטמן היסודי.

מי שלא לומד משלם.
במקום לשפוך סכומים הזויים על בן הרוש, אלברמן וייני – שתביא את בוהר, פניאציץ (קשרים) ווינציץ (מגן) ממאריבור וזו תהיה קבוצה ראויה בשנה הבאה לאלופות.

עודד 6 באוגוסט 2014

וואלה צודק..רק שלעלייה של מכבי ת"א ב2004 יש הסבר- הגרלה נוחה בצורה מגוחכת בדמותה של פאוק סלוניקי אנמית (שגם הפסידה את אחת המשחקים הפסד טכני).

ויקטור מורוז 6 באוגוסט 2014

את אותו משחק של הפסד טכני, היא הפסידה גם על המגרש.

עומר 6 באוגוסט 2014

ששש
לא להפריע…
חוץ מזה- גם אם עברנו את פאוק על המגרש (ששש), זה לא משנה- הרי חיפה והפועל כשעלו הגיעו כאנדרדוג מובהק וסיפקו תצוגה הרואית.

מה? גם הן נהנו מהגרלה נוחה במיוחד?
ששש

יהודה סנפירי 6 באוגוסט 2014

אז נאמר זאת כך, לחיפה והפועל היו קבוצות יותר טובות לנצל את תחום ההגרלות הקלות לפניי העלייה.

מה לעשות שפעם אחת זה פחות מפעמיים. פי 2 פחות.

וזה מבלי להזכיר הגעה לשלבים מאוחרים של גביעי אופ"א והמחזיקות השונים.

חבל להזכיר למי שאין גולגולת אמיתית על החגורה איך זה מרגיש לנצח קבוצה רצינית.

גם חיים סילבס ניצח את אייאקס במשחק לא חשוב.

עודד 6 באוגוסט 2014

הצהובים שהגיבו לי פה צודקים כמובן, מכבי ת"א אכן הייתה מדיחה את פאוק גם ללא ההפסד הטכני. הנקודה המרכזית שלי הייתה החולשה המטורפת של פאוק באותה עונה. ולהשוות את פאוק לקבוצות האוסטריות שמכבי חיפה והפועל תל אביב עברו זה לא רציני..

עומר 6 באוגוסט 2014

כי אתה קבעת?

ויקטור מורוז 6 באוגוסט 2014

מדוע? גם האוסטריות היו חלשות בצורה מטורפת באותן עונות.

יוסי 6 באוגוסט 2014

מסכים עם כל מילה. מכבי עדיין לא מוכנה לליגת האלופות למרות שהיה נחמד אם היינו עוברים את מאריבור. עונה אירופית דומה לזו של עונה שעברה, עם אליפות בארץ = עונה חלומית. לא חייבים להתקדם בצעדי ענק באירופה בכל עונה, תהליך של כמה שנים עדיף בהרבה מכיוון שכך אם תגיע לבתים באלופות עוד תוכל "לעשות משהו" – כמו באזל, זה צריך להיות המודל. העיקר לקחת אליפות בארץ !
בנוגע לנמני, פשוט מביך. הוא האשים את קרלוס בגול הראשון ואף את חואן פאבלו אבל האשם היחידי היה עמרי בן הרוש. בגול השני הוא האשים "את ההגנה" ואת השוער. שוב, האשם היחידי הוא עמרי בן הרוש. בכלל לשמוע שוב את המשפט: "לא צריכים – חייבים!" מפיו של הפרשן המהולל גורם חלחלה.

אזי 6 באוגוסט 2014

אני לא מבין מה ראיתי אתמול, ובשלושת המשחקים שקדמו לאתמול.
לא ראינו זכר לכל מה שזכרנו על מכבי של אוסקר.
לא היה לחץ, לא תנועה לקבל כדור, לא כושר גופני וגם לא אותה רמה של הנעת כדור שזכרנו.
במחצית הראשונה אני זוכר שוב ושוב את אותה התמונה של טיבי עם הכדור, ו10 שחקנים עומדים מסביבו ומסתכלים עליו. משקיפים מטעם האו"ם.
אף אחד לא בא לקבל כדור, לא היתה תנועה לכדורים, לא קרה כלום. עומדים.
בהתקפות של היריבות לא ראינו אפילו ניסיון להראות לחץ. כלום.
זהבי ובן בסט עמדו והסתכלו על הבלמים.

אחרי החילוף והמעבר המוזר לשלושה בלמים (מוזר כי שפונגין לא בלם ובן הרוש לא שחקן) השחקנים התחילו לרוץ יותר. כנראה כי הבינו שאין הגנה אז חייבים לעצור את ההתקפות לפני הרחבה.

אני חושב שהמשחק אתמול הסביר סופית לכל מי שתהה למה פריצה לא פתח, שהוא לא אותו פריצה שהגיע למכבי לפני שנה וחצי.

אבל בשורה התחתונה, ולמרות כל הדיכאון והפסימיות, קיבלנו אתמול את ההבדלים הריאלים בין שתי קבוצות שוות ברמתן, כשלאחת יש יתרון ביתיות ו5 משחקים רשמיים עודפים על השניה.
זה היה כל ההבדל.

כרגע נראה שלהגיע לליגה האירופית יהיה עוד יותר קשה מלהגיע לליגת האלופות, למרות הדירוג.
נצטרף להתפלל לנס בהגרלה.

יורם אהרוני 6 באוגוסט 2014

לא ראיתי את המשחק כי אין לי מנוי לערוץ בו הוא שודר. אני מתייחס להערה שהכושר נגמר בדקה ה-75. נדמה לי שזה מאד מאפיין את הכדורגל הישראלי. לא ראיתי עדיין נתוני כושר גופני על קבוצה או נבחרת ישראלית. האם עושים בכלל מבחנים? האם מתבצע מעקב אחרי הכושר? פניתי בעבר למנהלי מחלקות נוער בשלוש אגודות כדורגל ושאלתי אם יש בהן מעקב רב-שנתי אחרי הכושר של השחקנים. באף אחת מהן לא היה מעקב כזה. זה לא דבר מסובך לעשות. יש מבחנים די פשוטים ומהימנים מאד. באחת האגודות אפילו כמעט הצלחתי לערוך מבחן כזה (לקבוצת בוגרים) אבל אז מאמן הכושר איים על המאמן של הקבוצה שאם יערך מבחן כושר הוא יעזוב את תפקידו. למותר לציין שהבהרתי מראש לכולם באגודה כי אני לא מחפש תפקיד ובודאי לא רוצה להחליף את מאמן הכושר.

גיל שלי 6 באוגוסט 2014

עכשיו אני קורא שאבי נמני ממליץ למכבי על אריאל הרוש, אז יותר דברים מתבהרים מהשידור

יניב פרנקו 6 באוגוסט 2014

אפשר להגיד על נמני שהוא הרבה דברים.
סוחר מצטיין וטיפש הוא לא.

אם הוא דוחף ככה את הרוש – הוא כנראה חושב שעל מישהו זה עובד ואולי זה כבר עבד…

גיל שלי 6 באוגוסט 2014

לצערי זה בטוח עובד, לא בטוח על מכבי, אבל על מישהו כנראה שכן

קורא אדוק 6 באוגוסט 2014

כישלון טוטאלי
מילא לא לעלות לצ'מפיונס זה עוד כביכול מתקבל אבל לא לעבור את הסיבוב הזה? פשוט מביך,ואף תירוץ-כולל המלחמה לא מתקבל.

מכבי הנוכחית קבוצה טובה מאוד אבל היא בכלל לא מגרדת את הרמות של חיפה של תחילת שנות האלפיים או הפועל שסיימה שלישית בצ'מפיונס ,כמו שהתקשורת ואוהדי הקבוצה מנסים לתאר ולהאדיר

צור שפי 6 באוגוסט 2014

הפועל לצערי סיימה רביעית בצ׳מפיונס אבל היא סיימה ראשונה ביורו-ליג בבית עם סלטיק, המבורג וראפיד וינה.

Zofo 6 באוגוסט 2014

כסף לא קונה מקצוענות.
רק רצון מייצר אותו.

המקצוענים חברי מכבי תל אביב מאוד רוצים כסף…בזה הם אלופים.

ויקטור מורוז 6 באוגוסט 2014

מה הקשר בין מקצוענות לבין מה שרשמת?

Zofo 6 באוגוסט 2014

להסביר מה זו מקצוענות?
כמו לנסות ללמד כמה זה 1+1 בערך..

Zofo 6 באוגוסט 2014

הנה, החלטתי לעזור לך ויקטור:

"ספציאליסט, מומחה, איש מקצוע, מיומן בתחום עיסוקו: אדם העושה את עבודתו או תפקידו היטב, באופן איכותי או ברמה גבוהה מאוד. (המילה ההופכית: חוֹבְבָן)."

עכשיו תפתח את החוזים האישיים של כוכבי מכבי תל אביב, הבט במספרים ואמור לי במה הם באמת טובים.

אריק 6 באוגוסט 2014

עם כל הכבוד zofo, תחסוך מאיתנו את השטויות שלך.

Zofo 6 באוגוסט 2014

אריק לקחת בעלות?
חבוב. תלמד שבחיים אין מתנות.
על חובבנות משלמים ביוקר.

לך תקרא ניתוח על דרך ההתנהלות של המועדון בשנים האחרונות ותגלה שחוץ מלרכוש את הכוכבים הנוצצים שלנו שמשחקים בחו"ל מכבי תל אביב כבר שלוש שנים מפספסת את המטרה העיקרית.

תגיד לי שאליפות ישראל מספיקה? בשבילך אולי.
מכבי תל אביב נכשלה באופן ברור וטוטאלי במסגרת האירופית ביחס לתקציב ולרצינות שהיא משדרת או מנסה לפחות.

אצלך חובבנות זה בסדר..אצלי לא.

אבל עזוב…מקצוענות זה שטויות. תהנה לך בוסרמיל.

אריק 6 באוגוסט 2014

zofo, לדבר בסיסמאות זה נחמד, אבל תנסה להתעלות מעבר לזה.
עם כל העקיצות שלך אתה לא אומר כלום. מועדון מפורק, לא פחות מזה, ב-10 שנים האחרונות פתאום מתנהל בצורה הכי טובה בישראל; לוקח שתי אליפויות רצופות; קמפיין אירופי נחמד שנה שעברה. על מה אתה מתלונן?
הצוות המקצועי של מכבי לא מקצועי? האימונים לא מקצועיים? תפסיק לדבר שטויות.
אליפות זו תמיד המטרה העיקרית. קמפיין אירופי עוד יהיה המטרה, אבל רק התחלנו.
באמת תחסוך את השטויות שלך אם אין לך מה להגיד חוץ מסיסמאות מטופשות. תהיה מקצועי!

ירוק 6 באוגוסט 2014

לדעתי צריך להביא את מויס במקום אוסקר.

Zofo 6 באוגוסט 2014

אני לא יורה שום סיסמאות.
ההנהלה יורה כל הזמן.

נביא את ההוא ואת זה. אנחנו מכוונים לאירופה ונילחם בגזענים בכל חומרת הדין.
תקרא קצת לפני שאתה מגן בחירוף נפש על תצוגות הנפל של הקבוצה.

אריק ב 6 באוגוסט 2014

ההנהלה יורה? ממי בדיוק שמעת את מה שההנהלה רוצה להגיד ואת מי היא רוצה להביא? משירלי בר דיין, נדב צנציפר, יניב טוכמן ואחרים?
אז אתה כנראה צודק.
לא אמרת עד עכשיו שום דבר שהוא לא עקיצות ריקות מתוכן. תמשיך להתעלם מהעובדות וזרוע רעל.

Zofo 6 באוגוסט 2014

אם אני לא מכיר את השמות הנ"ל כנראה שקראתי את זה במקומות הנכונים.
או שבאמת אתה מאמין שהמטרות של גולדהאר ב-3 שנים האחרונות הן אליפות ליגת הטוטו.
תהנה בוסרמיל.

ניב 6 באוגוסט 2014

התגובות ב442 ברמה כל כך יותר גבוהה,
נו מילא המגיבים פה כל כך חובבנים, מקריאה שלהם הם טובים רק כקלדנים.
הכל ריק מתוכן.
תהנו בוואן.

גיסנו 6 באוגוסט 2014

אם את המשחק המפוזר בחלק הקדמי בגלל שינוי שיטה ושילוב של שחקנים חדשים כמו בן בסט ואיגייבור אני יכול איכשהו להצדיק, למה שעובר על ההגנה אין שום הסבר. וזה לא רק בן הרוש, כל ההגנה נראית מבולבלת ולא מתואמת, יש כל הזמן איזה פער בין הקישור האחורי לקו ההגנה שאליו נכנסו שחקני מאריבור לבעיטות מרחוק (או למשוך אליהם את המגן כדי לפתוח לאגך להגבהה נוחה, אם אני לא טועה זה מה שקרה בשער השני אתמול) וגם עניין הפציעות האלה כ"כ מהר ממש ממש לא ברור.

אלא אם הצוות הספרדי נשאר כל היום בממ"ד והעביר הוראות בווקי טוקי דרך שרן ייני, אין לי מושג איך מכבי הגיעה לתצוגה הגנתית כ"כ מביכה.

ואגב, מצדי שיביאו אפילו את אלון מזרחי לעבוד עם החלוצים, גם בשנתיים האחרונות הטובות אחוז ניצול המצבים של מכבי (מלבד אולי במשחק נגד פרנקפורט בבית) פשוט מזעזע.

B. Goren 6 באוגוסט 2014

עם כל הרצון שלנו לשחק בליגת האלופות, צריך להודות על האמת: מבחינת הרמה, הרבה יותר מתאימה לנו הליגה האירופית. אני נוטה להסכים עם רוב התובנות של גיל אך אני בטוח שאוסקר יעשה את השינויים הנדרשים כולל מתן קרדיט גדול יותר לברק לוי.

יואב 6 באוגוסט 2014

יותר מידי דברים הלכו נגדנו ובהתמודדות שקולה זה מכריע.
להכיל את האכזבה וללמוד ממנה.
זאת הדרך היחידה וזאת מכבי של מיטשענק. אנחנו מטופלים בידיים הכי טובות שיש נ
ב-96 חווינו שיברון לב גדול יותר מול גראסהופרס ויצאנו ממנה לדאבל מפואר על הראש של ברקוביץ, רביבו ושחר.
יאללה מכבי.

הארכיון 6 באוגוסט 2014

אני לא אוהד מכבי אך ברצוני לומר שזה ממש לא הוגן שהמשחק לא נערך בארץ ואפשר לומר שזו פשוט חוצפה ביחוד אחרי שכבר לא יורים על גוש דן.
אם מקיימים משחק במגרש נייטרלי אז גם המשחק השני אמור להיות במגרש נייטרלי.
אין שום סיבה שבעולם שקבוצה תהנה מיתרון ביתיות על היריבה במשחקי נוק אאוט.
כל פעם שארחנו בחוץ (למעט העונה הראשונה של חיפה באלופות) אכלנו פיתה עם חצץ והדרדרנו בדירוג. עדיף במקרה כזה פשוט לא להופיע למפעל או לעלות עם הנוער. זה פשוט לא לעניין וספורט ללא אוהדים לא מעניין בכלל

תולעת 6 באוגוסט 2014

מבחן ענק לכל המערכת אחרי המשחק הזה.
מבחינת היכולת על המגרש האתגרים די ברורים. משחק ההגנה חייב להשתפר באופן משמעותי. ההגנה פגיעה מאד כשקרלוס לא משחק ובעיקר משחק הגובה. כשטיבי יצא מהעמדה לא הייתה עזרה מהקישור האחורי וזו בעיה משמעותית נוספת, כיוון שלאלברמן אין תחליף בסגל. סוזה מצא לזה פתרונות יצירתיים במערך של שלושה בלמים, אוסקר פשוט החליף שחקן בשחקן (ייני במקום אלברמן) וזה לא עבד טוב. מישהו יהיה חייב להתאים את עצמו – אוסקר לסגל עם פתרונות טקטיים טובים יותר, או ג'ורדי לאוסקר עם רכש של קשר אחורי.
בנושא הכושר הגופני אני ממש לא שותפה לביקורת. מאריבור כבר אחרי 3 מחזורי ליגה ושני סיבובים באירופה. להבנתי, כושר משחק אפשר להשיג רק במשחק ואף אימון לא יכול לחקות את האינטנסיביות שנדרשת בכל פעולה במהלך 90 דקות מכריעות.

מהבחינה הניהולית מבחן משמעותי מאד – בימים האחרונים יש היסטריה תקשורתית סביב הקבוצה, גם בגלל אי-ההעפלה וגם כי בפעם הראשונה בשנתיים האחרונות התקשורת מצליחה לקבל תגובות ישירות מהמערכת (בנושא הקריאות נגד ראדי), מה שלא קרה בשום הקשר בשנתיים האחרונות. כמו אחרי הדרבי הראשון של אוסקר בליגה, ג'ורדי מתייצב בפרונט כדי לנסות ולהרגיע את הבאז השלילי ולבודד את השחקנים מההיסטריה. אז זה הצליח, נקווה שגם הפעם. בסך הכל ברור שההפסד והיכולת מאכזבים והקריאות הגזעניות דוחות, אבל ההיסטריה מוגזמת לחלוטין בשתי הגזרות. מי שישב ביציעים של מכבי בעשר השנים האחרונות יודע איזה תהליך הקהל הזה עבר ועובר משירים לברוך גולדשטיין להשתקת שירים ותיקים ביציע. ומי שישב אז ביציעים יודע להעריך גם את התהליך המקצועי.

Comments closed