לא שחקן של חוזה מקסימום

סטף קרי

הדראפט של שנת 2009. הניקס בוחרים במקום ה8, הווריורס בחרו במקום ה7. בוב נייט אומר במהלך הערב שסטף קרי הוא הרכז הטוב ביותר שיוצא מקולג' מאז מג'יק, ג'ף ואן גנדי לא יכול להפסיק לצחוק. בטח התכוונת לשוטינג גארד הוא אומר לבוב נייט.

*

מסתבר שגם הג'נרל מנג'ר האחרים בNBA לא שותפים לדעה של בוב נייט. ממפיס בוחרים אחד האשים ת'אביט, הבחירה של מיליצ'יץ באותו מקום נראית הגיונית יותר. פוינט גארדס שנבחרים לפני סטף, טייריק אוואנס, ריקי רוביו, ג'וני פלין (שניהם אגב נבחרו על ידי מינסוטה, תמיד נוהלה על ידי גאונים). דוני וולש מתחיל להאמין בסיכויים שסטף קרי ייפול לו לידיים, לניקס אין רכז (כלומר יש סטפן אחר, אחד שכבר כולם יודעים שהוא לא רכז), אך מעשה שטן, שוב הניקס נמצאים בחירה אחת מאוחר מדי (בשנת תרפפו, הם רצו את טרל ברנדון ונאלצו להסתפק בגרג אנטוני, כיום זה לא נשמע מהותי במיוחד, אבל עם טרל אולי היתה ליואינג טבעת אחת).

דוני וולש בוחר את ג'ורדן היל שנמסר אחר כבוד ליוסטון במסגרת פירוק הקבוצה למען כרמלו אנטוני, לא הפסד גדול מדי.

*

היום הניקס נמצאים בפוזיציה מצוינת על מנת לבחור ראשונים בדראפט, לעומתם גולדן סטייט נמצאים בפוזיציה מצוינת לזכות באליפות, מצוידים בשחקן הכי מלהיב שאני ראיתי במו עיני (לא ראיתי את פיסטול פיט משחק אף פעם, התענוג בלצפות בסטף זה משהו שלי אישית עוד לא יצא להנות ממנו מאף אחד אחר באותה מידה).

*

צירפתי לכם את הוידאו כדי שתוכלו להתרשם. להזכירכם, כריס פול הוא אחד הרכזים השומרים הטובים בליגה.

*

שיתחיל כבר הפליאוף השנה. נראה שהגורל מתייצב לצד הווריורס, דוראנט לא יחזור, ובלי דוראנט ואיבקה, הסיבוב הראשון של הפליאוף הרבה פחות נורא. הספרס מדורגים שישי, כך שהווריורס יפגשו בהם רק בגמר המערב, אם המצב יישאר כך. אם אכן הגורל הוא כזה, יש סיכוי שאפילו בוגוט ישלים את הפליאוף. וואו, בהחלט תהיה סיבה טובה לקום בלילות, סן אנטוניו היו תענוג לעיניים בשנה שעברה, סקרמנטו קינגס של וובר בפליאוף היה מעדן מלכים, אבל הפינוק המשולב של הלוחמים מהמפרץ בשילוב היכולת האישית של סטף, יאללה שיקרה כבר.

אפילו יותר מראן TMC

ישראל - בלגיה, פוסט מתגלגל
היורש

66 Comments

ניינר 1 באפריל 2015

גיל, הפוסט המנחס הזה מיותר בתכלית!
GO WARRIORS!!!

גיל שלי 1 באפריל 2015

איך מיותר? אתה יכול להתעלם מהוידאו? ראיתי את זה כבר 100 פעם היום. חוץ מזה מאוד נזהרתי מלהמר עליהם

ניינר 1 באפריל 2015

אומר זאת רק פעם אחת-זו תהיה טרגדיה אם הקבוצה המדהימה שלי לא לוקחת אליפות השנה

יואב בורוביץ׳ 1 באפריל 2015

לא נעים לי לומר- אבל אני לא ממש אוהב לצפות בסטף קארי.

גיל 1 באפריל 2015

כנראה שלא נעים לך מכלום בעולם כי אם סטף קארי לא גורם לך לאהוב את המשחק אז שום דבר לא יעזור.

Yavor 1 באפריל 2015

מסכים לגמרי – אתה מוכיח (שוב) את מה שכל מקטרגיך צועקים. לא יודע מי יכול לעזור לך בזה

Yavor 1 באפריל 2015

* מסכים עם גיל, מקטרגיו של בורוביץ

סימנטוב 1 באפריל 2015

מצטרף לאחי הלוחם ונוסע לקנות נרות ולהשתטח על קברי צדיקים..

ניינר 1 באפריל 2015

תדליק נר גם בשמי!

shohat 1 באפריל 2015

הקרוס-אובר שלו היה מזיז את כל "החזית המערבית" במלחמת העולם הראשונה.

עומרי 1 באפריל 2015

הכי מלהיב???

גם אצלי הם עלו לראש רשימת הקונטנשן. הם על אמת.
מה שכן ההתעוררות של הספרס היא איום אדיר והקאבס ניצחו אותו לאחרונה.

אריאל גרייזס 1 באפריל 2015

לגבי האשים תאביט, אני חושב שכל מי שראה מכללות באותה שנה ידע שהוא הולך להיות באסט עצום. קארי זה היה הרבה יותר טריקי. הרבה מאוד אנשים חשבו שהוא יהיה נמוך מדי ל-NBA. אני מודה שהייתי בינהם. לא היה לי מושג שהוא יהיה כזה סופרסטאר.
מעניינת האמירה של בוב נייט, בתור זה שאימן את איזייה תומאס בקולג'.

עומרי 1 באפריל 2015

אני לא בדיעה שקרי הוא אול-פרפס סופרסטאר.
הוא מדהים, ואמויפי ראוי, במערכת שבנו סביבו בגולדן סטייט. אין לי ספק שאם דראפט 2009 חוזר על עצמו היום אני עדיין לוקח את בלייק גריפין ראשון.

גיל שלי 1 באפריל 2015

ובדראפט של מייקל, אתה עדין לוקח את אקים ראשון?

אריאל גרייזס 1 באפריל 2015

קארי הוא לא ג'ורדן. הוא בהחלט שחקן שבנוי מעולה לשיטה של גולדן סטייט וקשה לדעת איך זה היה עובד במקום אחר. מבחינתי, הוא מזכיר במידה רבה את סטיב נאש – שחקן עם מגבלות ידועות שישב בול על שיטה שהתאימה לו והפכה אותו לפעמיים MVP (אם כי השני שבהם רחוק ממוצדק). הוא שחקן אדיר שממש כיף לראות, אין בכלל ספק. אבל סיטואציה היא מילת המפתח אצל הרבה מאוד שחקנים בליגה הזאת.

גיל שלי 1 באפריל 2015

אף אחד לא כתב שקרי הוא ג'ורדן. אבל, שים לב שגולדן סטייט תפרו לו את החליפה, ולא קרי הגיע לחליפה מוכנה

עומרי 1 באפריל 2015

נו בחייך………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

אגב, ההיסטוריה בצדק לא זוקפת לחומרת יוסטון את הבחירה ההיא.

גיל שלי 1 באפריל 2015

כן, ואיזייה הביא לו אליפות

7even 1 באפריל 2015

ממפיס, ממפיס, ושוב פעם ממפיס.
פשוט תפורים לפלייאוף , בנויים כ"כ נכון, ומשחקים כ"כ יעיל…

אל תתלהב כ"כ מהמשחק המהיר שאתה רואה היום.
הפלייאוף מתחיל עם חפירות בקטנה, נמשך עם מעדרים של ממש ובסוף מרשים לפוצץ אפילו.(כן כן, ב NBA).
הווריירס קבוצה מאד שברירית: בוגוט, דייויד לי, קרי, ליוינגסטון.

הווריירס תענוג, והמשחקים במערב פשוט ברמה אחרת, במיוחד במשחק שהיה היום, אבל אני הולך עם החבר'ה מטנסי.

כלומר, אם לא מיאמי, אז ממפיס :)

עומרי 1 באפריל 2015

הם בנפילה חופשית… ורנדולף לא אותו שחקן של שנים קודמות

7even 1 באפריל 2015

לעולם אל תשליך על הליגה ממה שיהיה בפלייאוף.

גיל 1 באפריל 2015

אם ממפיס יקבלו את הספרס בסיבוב הראשון הם יעופו. לדעתי מהמערב רק הגולדן סטייט והספרס הן קונטנדריות רציניות לתואר כרגע.

דווידקה 1 באפריל 2015

כמה שזה מפתיע, עד שבוורלי נפצע, גם אותם ראיתי כקונטדורית (אומנם לא פייבוריטית) אבל נכנסת למאבק

אלעד 1 באפריל 2015

מחזיק להם אצבעות, אם הסיקסרס לא הולכים לזכות במשהו ב-40 שנה הקרובות, אז לפחות הווריורס.
אבל משום מה אני לא מדמיין סיטואציה שהם צולחים את המערב. סביר להניח גם שמתישהו בדרך הם יאבדו את בוגוט. סתם תחושה…

התואר השנה פתוח לגמרי, אפילו לקליבלנד יש סיכוי, אם כל הקלפים יפלו על הצד הנכון מבחינתם.

אריאל גרייזס 1 באפריל 2015

למה אפילו? הם נראים לי בטופ 4 של המועמדות לזכיה על ידי רוב האנשים, לא?

אלעד 1 באפריל 2015

הם מזכירים לי יותר מדי את כל הקבוצות של לברון, שאמנם שתיים מהן זכו באליפות כי היו כשרוניות מדי, אבל בדרך כלל מגיעה יריבה בפלייאוף שיותר מדי מאומנת ומוציאה אותן מאיזון.
בגלל זה צריך שהקלפים ישחקו לטובתם – לדעתי מול הספרס או ג"ס אין להם מה למכור, אם בכלל הם עוברים את אטלנטה. אולי איזו פציעה של שחקן מפתח שתסדר להם גמר מול ממפיס או משהו בסגנון…

עומרי 1 באפריל 2015

אין כמעט פלייאוף בו האלופה לא פוגשת יריבה שמקשה עליה מאוד. אפילו הספרס נדמו לרגע כבדרך להפסד בגמר המערב האחרון.

אלעד 1 באפריל 2015

עוד מהקדנציה הקודמת שלו בקליבלנד, הקבוצות של לברון מגיעות כפייבוריטיות עד שהן נתקלות בקבוצה שמוציאה אותן מהאיזון בסדרה של 7. עם קליבלנד זה קרה לו מול אורלנדו ובוסטון, עם מיאמי מול דאלאס וסאן אנטוניו (פעמיים – גם בסדרה הראשונה שמיאמי ניצחו לבסוף).
אני לא אומר כאן כלום נגד לברון אלא רק מציין עובדה. האם הקאבס הם קבוצה מספיק מאומנת שתדע לנצח גם מול קבוצות ממושמעות בסדרה של 7? האינטואיציה שלי אומרת שלא.

עומרי 1 באפריל 2015

ב-2011 מיאמי לא היו פייבוריטים בהכרח ולמעשה גם בשנה שעברה. למעשה אתה STATING THE OBVIOUS… לברון סיים יותר פלייאופים שלא אלוף מאשר כאלוף… זה טבעו של עולם אם אתה לא מייקל ג'ורדן.

edgecator 1 באפריל 2015

ב-2011 הם לא היו פייבוריטים? די נו.

אלעד 1 באפריל 2015

עמרי, אני יודע על מה מבוססת התחושה שלי. כשהכל זורם הם נראים כמו הקבוצה הכי מחוברת ודורסת שיש. אבל כשבצד השני עומדת קבוצה מאומנת שעושה התאמות ממשחק למשחק, ומוצאים איפה לשים את המעצור, אז מתחיל המשחק הסוליסטי עם הראש בקיר, וזה לא תמיד עובד.

אסף 1 באפריל 2015

מה הקשר בין קליבלנד הקודמת של לברון למיאמי או לקליבלנד הנוכחית?
מו וויליאמס היה האופציה ההתקפית השניה באותה קבוצה, כאן הוא היה יכול להיות מחליף ראשון. מיאמי בכלל היתה קבוצת הגנה רצחנית לעומת ההגנה האנמית (בינתיים) של החבר'ה של בלאט… בקיצור, חוץ מלברון אין דמיון בכלל.
ואתה יודע מה – אפילו לברון היום הוא שחקן שונה מאוד מזה של 07 או 11. אפילו ביחס לשנה שעברה הוא השתנה: הוריד משקל, עבר לשחק רחוק יותר מהסל, דברים שמשתקפים יפה במספרים שלו.

אלעד 1 באפריל 2015

אתה צודק, בגלל זה הם יכולים לזכות, כי יש להם יותר כישרון. כבר ראינו שגם כשהם נתקעים קיירי אירווינג יכול לנצח להם משחק ביכולת יוצאת דופן. לתחושתי זה לא יספיק מול הקבוצות היותר טובות (בעיקר ג"ס והספרס).
אבל לא צריך יותר דמיון מלברון – הוא שחקן שבדמותו נבנות הקבוצות שלו. אתה יכול לדמיין נניח את אטלנטה עם לברון בהרכב? כל הנעת הכדור המפורסמת שלהם הייתה נעצרת כי העיניים של כולם היו מחפשות אותו בכל הזדמנות. זה טבעי… ועדיין הסיכוי של קליבלנד לזכות גבוה מהסיכוי של אטלנטה. הוא עד כדי כך טוב.

גיל 1 באפריל 2015

נכון מאוד. קליבלנד היו פייבוריטים ברורים באותה סדרה (אפשר לראות את יחס ההימורים). וזה בדיוק העניין עם גולדן סטייט. קבוצת עונה רגילה גדולה אבל כזו שתבחן בפלייאוף בסדרה. זה מה שיפה בנבא בניגוד לכל ספורט אחר. העונה הרגילה אומרת משהו זה ברור, אבל היא גם מרמה. משחקים מול קבוצה שונה כל יום שלא ממש מאפשר התכוננות אופטימלית, יש עייפות, פציעות וכו'. הספרס למשל משחקים כרגע את הכדורסל הכי טוב חוץ מגולדן סטייט ואם היו קצת יותר טובים בתחילת העונה ולא מפסידים כל כך הרבה משחקים צמודים על שטויות (כמו נגד הניקס) הם היו שניים במערב. גולדן סטייט צריכה לדאוג ממאצ'אפ נגדם שיכול לקרות בסיבוב השני. אם הם יעברו את הספרס, אני לא רואה מי שיעצור אותם בדרך לאליפות.

גיא זהר 1 באפריל 2015

בגמר המערב? התכוונת אולי בסיבוב הראשון מול דאלס

רועי 1 באפריל 2015

פילי לצערי לא יעשו דבר בשנים הקרובות.

אלעד 1 באפריל 2015

כבר סופרים 32 שנה ללא אליפות. בפרק הזמן הזה הגיעו רק פעם אחת לגמר.
בגלל זה אני בעד הווריורס, כי מבחינתי אליפות של הווריורס היא אליפות של פילדלפיה.

רועי 1 באפריל 2015

התנועה הזאת מפצחת ברכיים.

תוהה בדרכים 1 באפריל 2015

הפוך גוטה.

הווריירס הם אחת משלוש קבוצות (יחד הספארס וקליבלנד- התנדר ואולי הבולס גם היו שם ללא הפציעות) שאפשר לדמיין אותן זוכות באליפות. לאנשים אולי קשה לקבל את זה כי מעולם לא היו במעמד הזה בהיסטוריה המודרנית של הליגה. אני באופן אישי אפילו מהמר עליהם.

יוסטון, הקליפרס, ממפיס הם מסוג הקבוצות שיכולות לנצח 55-60 משחקים בעונה לאורך שנים, אבל לעולם לא יזכו באליפות בתצורה הנוכחית שלהן.

omer 1 באפריל 2015

מסכים איתך פרט לקליבלנד.

קליבלנד מועמדת לאליפות רק כי מישהו צריך להגיע לגמר מהמזרח. במערב היא לא שווה יותר מיוסטון/פורטלנד/ממפיס. בלי ביתיות (ואם קליבלנד של השנה הייתה במערב לא היה לה יתרון ביתיות), קליבלנד נופלת כבר בסיבוב הראשון במערב.

כל אחת מ6 המובילות במערב- לו היו במזרח היו הופכות אוטומטית למועמדת מס' 1 להגיע לגמר.

אני חושב שהקבוצה היחידה שיכולה למנוע מג"ס (בריאה) אליפות היא סן אנטוניו.

תוהה בדרכים 1 באפריל 2015

אני מסכים חלקית.

ברור שהעובדה שהם משחקים במזרח מגדילה משמעותית את הסיכויים שלהם, פשוט מכוון שיש להם דרוג יותר גבוה וסדרות פחות קשות בדרך לגמר.
מצד שני, יש להם את לברון שזה בפני עצמו יתרון שאין לקבוצות שהזכרת. אתה מסתכל עליהן: לממפיס אין התקפה מספיק טובה, יוסטון שכונתית וחסרת עומק מספק ולקליפרס אין חוסן מנטלי וגו טו גאי אמין שהדברים הולכים קשה במשחק העומד.

מלבד הפיסטונס ב2004 (במידה מסוימת הספארס בעונה שעברה, אבל להם היה המון ניסיון, הרבה בכלים התקפיים ומשחק קבוצתי שאין לקבוצות אחרות), לכל הקבוצות שזכו באליפות הNBA בעידן המודרני היו שני מרכיבים: הגנה טובה וסופרסטאר התקפי. לקאבס יש את שניהם.

asaf 1 באפריל 2015

,תוהה בדרכים דווקא את ממפיס לא הייתי שורף כל כך מהר,מסכים שהם בירידה בתקופה האחרונה שלא מבשרת טובות אבל מנגד הם הקבוצה אולי מלבד הספרס שהכי בנויה לכדורסל של פלייאוף שכולל בתוכו לא מעט חפירות ומכות,מה עוד שחיזקו את אחת החולשות הבולטות שלהם שהייתה חוסר תרומה משמעותית מהספסל אם ההבאה של וינס קרטר בתחילת העונה והתוספת של ג'ף גרין במהלכה…
לגבי סטף קארי אני חושב שמה שהכי מדהים אצלו שאת כל מה שהוא עושה מתרחש לגמרי בתוך השטף של המשחק הקבוצתי (בניגוד לווסטבורק או הארדן למשל שכל המשחק ההתקפי של קבוצתם מתבסס עליהם) ועוד יותר מדהים שעושה זאת בכמות דק' סבירה יחסית ביחס לכוכבים אחרים בקבוצות שונות. השילוב שלו עם קליי תומפסון הוא אחד הטובים ביותר שראיתי מזה הרבה שנים של צמד גארדים דומיננטיים , בקיצור לא אתנגד לראות את גולדן סטייט הולכת עד הסוף.

תוהה בדרכים 1 באפריל 2015

לא יודע, כל הקטע של "כדורסל פלייאוף" הוא קצת קלישאה בעיני. לא חסר קבוצות התקפה שהצליחו מאד בפלייאוף וקבוצות הגנה שלא עמדו בציפיות.

הנקודה היא שמלבד הפיסטונס ב2004 ( שהייתה להם דרך הרבה יותר קלה לגמר) לכל קבוצות ההגנה שהלכו עד הסוף, היה סופרסטאר התקפי מהטופ של הטופ בליגה- ג'ורדן, אלג'ואן, דאנקן, אייזאה. גם לקבוצות ההגנה שהגיעו קרוב היה סופרסטאר התקפי- יואינג, רובינסון, מאלון. בוא נאמר שאפילו קמפ ופייטון בשיאם זה הרבה יותר ממה שיש לממפיס היום בגזרת הכוכבים.

אם היית שם אותם במזרח, אולי. לעבור שלוש סדרות קשות במערב, אני לא רואה אותם.

אבו צ'יצ'ריטה 1 באפריל 2015

פסדר, יודע לכדרר. אבל כרמלו יותר קבוצתי!

גיל שלי 1 באפריל 2015

מלח על הפצעים

ד"ר פיל 1 באפריל 2015

אני גם הולך עם ממפיס, יש לי הרגשה שגם יוסטון וגם גולדן סטייט יפלו מוקדם מהצפוי (למרות שבמקרה של יוסטון זה די צפוי)
בכל מקרה – לצפות בסטף קארי העונה זה כמו לראות את המטריקס בפעם הראשונה – זה אפילו יפה יותר בהילוך איטי

איציק 1 באפריל 2015

קארי זה המרענן הרישמי של העונה, אבל עדיין אני יותר נהנתי לראות את סטיב נאש. את פיסטול פיט גם אני לא ראיתי, אבל את נאש כן. גולדן סטייטס מאוד מהנים, אך בפלאי אוף צריך גם לדעת להיות מכוער, וזו השאלה, האם הם יודעים להיות מכוערים כשעצטרכו?
לגבי פול, שומר גדול, אך גם הוא קיבל יפה את מה שקארי עשה לו והעביר על זה צחוקים. שאפו…

רועי 1 באפריל 2015

התנועה הזאת מפצחת ברכים.

אדם בן דוד 1 באפריל 2015

אני אהבתי את TMC וגם את מרצ'לונס. הייתי בשוק כשוובר ברח בגלל שנעלב.
תמיד תהיה לי פינה חמה לוורירס גם בגלל מר קופר.
האנדרדוג זה סיפור יפה. הילד שבא משום מקום והוכיח לכולם מאיפה משתין הדג.
קארי הוא בן של שחקן. הוא תמיד היה בספרים של סקאוטים. אני זוכר סרטון שלו ממחנה כדורסל שהעביר לברון.
הוא נבחר שביעי בדראפט- שביעי!
מקום מאוד מאוד מאוד מכובד.
כמו כריס מאלין או קווין ג'ונסון.
הוא לא הגיע משום מקום. אני מת עליו והוא שובה עין.
והוא MVP ראוי (אם כי אני אישית חושב שלהארדן מגיע יותר.)
אבל – גם אני חושב שגריפין הוא בחירה יותר מהגיונית לפניו. ת'אביד נרשם תחת בחירות של סנטימטרים.הארדן וטייריק הן בחירות הגיוניות גם הן. הארדן מוכיח את זה כל שנה ובעיקר מאז המעבר וטייריק נתן עונת רוקי מדהימה. ריקי רוביו זה כישרון שאפשר להבין למה הלהיב וג'וני פלין זה מיניסוטה.
סה"כ יותר מהגיוני.

גיל 1 באפריל 2015

אני כל כך אוהב את זה שאנשים במבט לאחור קוטלים בחירות של קבוצות כאילו ברור שכולם פספסו כישרון שברור שיהיה ענק. בפועל, למעט כמה בחירות תמוהות קשה מאוד לחזות מה יצא מכל שחקן ואיך הוא יתפקד במקצוענים.

והספרס באותו מאזן כמו הקליפרס רק אם משחק פחות כך שיש סיכוי גבוה שהם יסיימו מקום חמישי ואז מפגש עם הווריורס בחצי.

No ONE 1 באפריל 2015

רק משהו לגבי טנקינג ואיך זה משתלם , בעונה לפני הדראפט שהוורירס בחרו את קארי בדראפט בכלל לא היה אמור להיות להם בחירה בדראפט
הם שלחו את הבחירה בטרייד אבל היא הייתה מוגנת לטופ 7 בדראפט
הוורירס ראו שהם הולכים לפספס את הפלייאוף אבל הבחירה שלהם תיפול במקום 10-12 ותועבר לקבוצה אחרת
אז הם הושיבו את כל השחקנים המובילים בפציעות דמיוניות והפסידו את 20 המשחקים האחרונים כדי שהבחירה תהיה מספר 7 ןהם עדיין יחזיקו אותה
זה טנקינג לתפארת שעבד בצורה יוצאת מן הכלל

גיל 1 באפריל 2015

אין לי מושג על מה אתה מדבר. בעונת 2007-08 הם סיימו את העונה 11-11 ופספסו בשני משחקים את הפלייאוף למרות עונה מצוינת שלהם. לומר שזה שהם הפסידו כמה משחקים בסוף העונה רובם לקבוצות פלייאוף בשביל לקפוץ כמה מקומות שנה אחר כך זה קצת סטרץ'.

אלון 1 באפריל 2015

הוא נבחר 2009

No ONE 1 באפריל 2015

אצל גיל הזה לא משנה אם השנה לא נכונה , העיקר שהנרטיב שלו עובד
הם סיימו את עונת 2008-2009 מאחרי האולסטר 9-17 והעלו חמישייות מצחיקות רק כדי לא לאבד את בחירת הדראפט
ואין לי בעיה עם זה , הם עשו את הדבר הנכון, רק שלא נגיד שטנקינג לא עובד

גיל 1 באפריל 2015

אני יודע שהוא נבחר ב2009. אני לא מתמצא בפרטי הטרייד אלא הלכתי על מה שהוא כתב. לפי מה שהוא כתב חשבתי שהוא מתכוון לעונה לפני העונה של הדראפט. אם הוא מדבר על העונה של הדראפט אז זה לא קרוב למה שהוא אמר. הם גמרוו 20 משחקים מתחת למקום בפלייאוף וכל השנה היו גרועים. אז אם הוא חושב שהם עשו טאנקינג כל השנה כדי להבטיח בחירה 7, בסדר, זה ממש הגיוני.

עידו ג. 1 באפריל 2015

נראה לי שהכוונה היא לבחירה של האריסון בארנס בעונת 2012. למיטב ידיעתי הבחירה בקרי לא הועברה בדראפט כבחירה מוגנת.
ב-2008/09 הווריורס סיימו 12-8 ובעקבות כל הטריידים באותה עונה לא היה להם ממש את מי להושיב. את הבחירה הראשונה שלהם ב-2011/12 הם העבירו בטרייד לנטס 3 שנים קודם. באותה עונה הם סיימו 17-3 כשקרי ובוגוט שהגיע פצוע בטרייד נשארים בחוץ ובחמישיה ב-20 האחרונים עולים: ג'רמי טיילר הזכור לטוב צ'רלס ג'נקינס ומייקל גלאדנס (מי??)

שי אבן-צור 1 באפריל 2015

זה לא רק ההתקפה המעולה בראשות השחקן הכי מלהיב בליגה.
זה גם ההגנה המצוינת.
רק שיישארו בריאים. טפו, טפו, טפו

סימנטוב 1 באפריל 2015

ההגנה של הוורירס הרבה יותר טובה מהקרדיט שנותנים לה כאן (ע"ע דריימונד גרין). אריאל ציין בצדק שהיו ספקות לגבי קארי בדראפט אוסיף שגם כשעשו את הטרייד של אליס ובוגוט היו ספקות אם קארי יוכל להוביל לגבהים, העבודה של קאר נפלאה (מתקשה להאמין איך התבאסתי על מארק ג'קסון). לגבי קארי וMVP אציין רק שהדקות של קארי נמוכות ביחס לשחקנים אחרים.

עסק שחור 1 באפריל 2015

Adjusted for pace Golden State has the best defense (and offense) in the NBA

http://espn.go.com/nba/hollinger/teamstats/_/sort/defensiveEff/order/false

גיל 1 באפריל 2015

נכון, וסן אנטוניו שניים ולמעשה יש להם את ההגנה הכי טובה בחודש האחרון. מפגש ביניהם יכול להיות אחת הסדרות הכי גדולות אי פעם.

רן הנרגן 1 באפריל 2015

ה 11 מיליון שקרי לוקח הם המפתח לסגל שהווריארס בנו. בקיץ הם יחליפו את לי עם ה 15 שלו בכלום ויפנו מקום לחוזה לגרין. הןא יקבל בין 12 ל 17 מיליון ויחד עם קרי יהוה את השלד לחמש השנים הבאות. החוזה של קרי יגמר כאשר תקרת השכר תזנק ל 90 מיליון והחוזה הבא שלו כ 25 מיליון לא יסתום את מערכת השכר כמו שחוזה מעל ל 11 היה עושה.

כשקרי חתם על החוזה הוא היה אחרי שנתיים של ניתוחי קרסוליים (אחד שנכשל ואחד שבדיעבד הצליח מאד) ומעט מאד משחקים והחוזה הזה היה הימור לא קטן מבחינת הווריארס.

גרין יהיה לשחקן הכי גדול שיצא ממישיגן סטייט מאז מגיק. יש לו הבנת משחק מעולה. הוא שומר אדיר שיכול לשמור על כל שחקן 1 עד 5, מוביל כדור טוב לשחק פוינט-פורורד. אבל מעל לכל יש לו מנטליות של מנצח. כבר בשנתו הראשונה בווריארס הוא היה מזמין את קרי לתחרויות שלשות (אותן כמובן שהפסיד). בשנה הראשונה הוא זרק 65 וקלע 20%. השנה הוא זרק 300 וקלע 33%. בשנה הבאה האחוז שלו יהיה טוב יותר.

Amir A 1 באפריל 2015

אוקיי, שמישהו יסביר לי משהו על תקשורת הספורט האמריקאית ובלאט. לפי ברייאן וינדהורסט התפקיד של בלאט מסתכם בלשמש מגבר לג'יימס. ג'יימס קובע את המהלכים וכל מה שבלאט עושה זה לוודא ששאר השחקנים שמעו את זה. מצד שני מארק שטיין בוחר בו למאמן השליש השני, והיום הוא זוכה לתואר מאמן החודש במזרח. ולסיכום הוא גם מדורג במקום ה-19 הלא מחמיא בדירוג המאמנים של ESPN.
מישהו יכול לעשות לי סדר על מפת האינטרסים שמובילה את חוסר העקביות הזו?

גיל 1 באפריל 2015

בריאן וינדהוררסט הוא כתב החצר של לברון ועקב אחריו כל הקריירה. מהיום הראשון שנא את בלאט כמו הרבה כתבים אחרים ורצה שיפטרו אותו. זה חלק משנאת הזרים שיש בארה"ב לחלק מהכתבים. רק בגלל זה הייתי רוצה שיזכה באליפות. אגב, אם לברון עושה מה שהוא רוצה והם מצליחים בשביל מה צריך לפטר את המאמן החלש ועוד להביא מאמן דומיננטי שחס וחלילה יגיד ללברון מה לעשות?

Amir A 1 באפריל 2015

אם כך, מה האינטרס של לברון לפגוע בבלאט?

גיל 1 באפריל 2015

אין לו אינטרס כרגע כי הם מנצחים, אבל יכול להיות שהוא מכין את הקרקע להחלפה שלו אם יכשלו בפלייאוף. אני מקווה שההנהלה תעמוד על שלה כי לא נראה לי שהוא יעזוב את קליבלנד אחרי שנה.

Comments closed