החותמת של קוואי כסופרסטאר

הגדולים באמת יודעים להכריע משחקים גם כלא הולך, יש לו את זה

השורה הסטטיסטית של קוואי המחישה את העובדה שהיום פשוט לא הלך לו. השחקן שקלע עד עכשיו ב60% בפליאוף, ירד לאזור ה30%. הוא גם לא הגיע לדאבל דאבל. לא חצה את רף ה20 נקודות. עדיין, היום קוואי הראה שהוא בהחלט קורץ מהחומרים של הגדולים ביותר. במשחק קריטי, במשחק בו טימי היה מעולה, קוואי היה זה שהשתלט על הדקות האחרונות. אפילו שישב לנוח בשש הדקות הראשונות של הרבע האחרון.

*

המהלך שהעלה את סן אנטוניו ל7 הפרש משלשה של בוריס דיאו, היה מהלך ענק של כדורסל. קוואי לקח כדור ורץ איתו לטבעת, ואז שחרר מסירה ענקית לדיאו שעמד חופשי בפינה. אין היום בכדורסל זריקה טובה יותר משלשה חופשית מהפינה, וקוואי ידע זאת כאשר ויתר על ליאפ שמור מול שלשה חפשית.

אחר כך במהלך האחרון של הקליפרס, המהלך שיכול היה להשוות להם את המשחק, קוואי לקח לעצמו את כריס פול. הוא השתמש בעובדה ששופטים לא אוהבים להכריע משחקים בשניות האחרונות, וקצת משך את כריס פול כמו שחקן ותיק. אחר כך פשוט כיסה אותו צמוד כל כך, עד שהקליפרס נאלצו להוציא את הכדור לשחקן אחר.

בהחטאת העונשין של דני גרין, ברור היה שקוואי יהיה זה שישתלט על הריבאונד, וגם היה ברור שלמרות שהוא קולע בפליאוף 70% מהעונשין, הוא יקבור את השניים (בניגוד למה שקרה לפני שנתיים למשל מול ההיט, שם פיספס את השניים לפני השלשה ההיא של ריי אלן).

בקיצור, היום הספרס היא הקבוצה של קוואי. וקוואי כמו שחקן גדול יודע להשפיע על המשחק כשלא הולך לו, בלי לנסות לכפות עצמו על המשחק. במשחק הרביעי הוא ניסה להחזיר את הספרס וקלע שתי שלשות מטורפות שאכן צמצמו את ההפרש, אך לא הצליח לסגור את הפער. הנקודה היתה שהספרס יצאו מתבנית המשחק הקבוצתית, ואמרו לקוואי, קח, תנסה אתה, והוא בהחלט ניסה.

הקבוצה שנמצאית בצמרת מאז הדראפט של טימי, תמשיך להיות שם בעידן קוואי, זה נצח במושגי NBA.

 

הנצחון על לסטר (וגם: באלו על פרוזאק ובנט)
#מכביבול הפודקאסט 038

96 Comments

קוואי 29 באפריל 2015

אני מקווה שהספרס יזכו גם השנה , זה יהיה closer מדהים לקריירה של טימי וגינובילי שכנראה יפרשו.
והדור הבא של הספרס יהיה לא פחות מפחיד (במידה ופופוביץ לא יפרוש גם) ויכלול את קוואי , מארק גאסול (חופשי בקיץ וגם השחקן הכי מתאים כרגע) , ומילס או אולי רכז אחר (לספרס יש את היכולת הכספית במידה ולא תציע לקוואי ומארק חוזי מקסימום).
שהספסל ימשיך לכלול בשנים הבאות את גרין , בלינלי , ספליטר , דיאו , פארקר , בונר , וביינס

גל ד 29 באפריל 2015

יש סיכוי לא רע שיקחו להם בקיץ את דני גרין. שחקני 3 & D הם מצרך סופר חיוני בליגה של היום.

ואני לא בטוח שפרישה של פופ תהיה כזו מכה נוראית, בהתחשב ביכולת שלהם לייצא מאמנים. אני משוכנע שהתשתית שפופ הניח תחזיק מעמד גם בלעדיו, שזה מה שעושה אותו בעיני לגדול אי פעם.

גיל 29 באפריל 2015

האיש שיש סיכוי הכי גדול שיגיע זה למרקוס אלדריג'.

edgecator 29 באפריל 2015

למרקוס יחזור בתקווה הביתה לדאלאס. להחתים אותו בספרס, כמו שאמר אתמול כריס וובר, זה פשוט לא הוגן.

גיל 29 באפריל 2015

אני לא יודע אם זה יקרה אבל אם הוא יעבור לספרס זו תהיה ההודאה הראשונה של שחקן על בשיאו ששווה לעבור לספרס בשביל אליפות במקום חוזה מקס במקום אחר.

ד"ר פיל 29 באפריל 2015

על רקע ההצלחה של הספרס שנה אחרי שנה, הלוזריות של הקליפרס אפילו עוד יותר בולטת. קבוצה שיש לה את הרכז הטבעי הטוב בעולם, הגרסא הבוגרת והשלמה של בלייק גריפין, דוק ריבקס כמאמן וספסל הכי עמוק בליגה – היה אפשר לצפות שיעשו את הקפיצה
או שדוק וגריפין הם אוברייטד, או שהמועדון הזה באמת מקולל. בגלל שאני לא מאמין בקללות, נראה לי שזאת האופציה הראשונה

אופיר 29 באפריל 2015

איזה ספסל יש לקליפרס בדיוק?
הספסל של הקליפרס שיחק 51 דקות בלבד, קלע 17 נקודות (באחוזים איומים בעיקר של קרופורד).

גל ד 29 באפריל 2015

אתה מדבר אולי על הספסל עצמו? זה ששחקני הספסל הגרועים שלהם יושבים עליו?

מיכאל 29 באפריל 2015

זאת נראית האפשרות הכי סבירה. מעניין מה העומק המיוחד שלו – 40,50 ס"מ?
האם יותר נוח לשחקנים ככה? לא שזה משנה משהו, כי שחקני הספסל שלהם גרועים, אבל עדיין מעניין.

ד"ר פיל 30 באפריל 2015

הכוונה הייתה לספסל בעונה שעברה שהיה, העונה הספסל שלהם באמת לא משהו

גיל 29 באפריל 2015

הקליפרס לא לוזרים, בטח לא השנה (והסדרה עוד לא הסתיימה להזכירך). מה לעשות שהם פגשו את הקבוצה הכי חמה בליגה בשלב הזה? אם היו מסיימים שניים ומגיעים לגמר המערב ואז מפסידים לספרס או גולדן סטייט אף אחד לא היה קורה להם לוזרים. העובדה שזה קורה בסיבוב הראשון היא די מקרית.

shadow 29 באפריל 2015

שום דבר שקשור בלוזרייות של כריס פול היא לא מקרית. זה ככה בכל עונתיו בליגה.

גיל 29 באפריל 2015

לצאת בהצהרות מפוצצות בלי להסביר חסר ערך. מה בדיוק לוזרי בו? בניו אורלינס בעונה הראשונה שלו בפלייאוף הוא היה שני בהצבעה לMVP וחיסל את דאלאס בסדרה אדירה מצידו. אחרי זה נתן עוד סדרה אדירה נגד הלייקרס שהם הפסידו. עם הקליפרס הוא הפסיד בחצי הגמר לספרס ואוקלהומה שנה שעברה והשנה עוד לא ברור אבל גם אם יפסיד זה יהיה לאלופה. אז נכון שנראה שחסר לו משהו כדי להיות בין הכי גדולים והמיינריזם שלו מוגזם. אבל מכאן ועד ללוזר רחוקה הדרך.

היסטוריון של ספורט 29 באפריל 2015

כשאתה לא מצליח להגיע לגמר אזורי ואתה בן 30 ויש לך עוד שחקן טופ 10-15 בליגה ביחד איתך .
יש לך בעיה להיכלל בגדולים באמת וזה בדיוק הבעיה של פול.

גיל 29 באפריל 2015

זה לא הופך אותו ללוזר. הוא התמודד נגד יריבות מאוד קשות ונתן משחקים מעולים גם אם לא תמיד. הרבה שחקנים עברו קריירה דומה עד שבסוף פרצו את תקרת הזכוכית והגיעו לגמר או זכו באליפות.

shadow 30 באפריל 2015

זה בדיוק העיניין ודי דומה ללברון בהקשר הזה.

יש לי אלרגיה לשחקני מיין סטרים עם סטטיסטיקות מנופחות ויחסי ציבור מוגזמים ובלי קבלות.

כזה הוא כריס פול.

והחישובים שלך למי הוא הפסיד הם בדיוק ההבדל בין ווינר ללוזר.
אני לא אומר שווינרים לא מפסידים, אבל ההבדל בינם לבין לוזרים הוא שמדי פעם הם מנצחים את המשחקים החשובים. כריס פול תמיד הפסיד אותם.

דבר נוסף הוא מה הוא עשה בדקות המכריעות כדי לנצח את המשחק, אם תבדוק טוב תראה שהוא מאוד דומה גם בזה ללברון. הוא בדרך כלל נעלם או מעביר את האחריות לשחקן אחר.

קשקשן בקומקום 30 באפריל 2015

אתמול הוא לקח על עצמו את המשחק לגמרי ברבע האחרון.
את משחק 4 הוא ניצח די לבד.
הקליפרס עד השנה לא באמת ברמה של הגדולים ביותר והשנה – סדרה קליפרס – ספרס היא באמת אכזרית. שתיהן שוות לדעתי יותר מפורטלנד, ממפיס ויוסטון, אבל אחת מהן תלך הביתה. בין זה ללוזריות המרחק גדול

Yinon Yavor 30 באפריל 2015

גם יותר מדאלאס וניו אורלינס. רק ג"ס מעליהן במערב

גיל 30 באפריל 2015

כריס פול רחוק מלברון אבל גם רחוק מלהיות לוזר. הוא משחק מצוין גם אם לפעמים מפשל קצת. הבעייה עם הדיעה שלך היא שהיא מאפשרת רק שני מצבים, ווינר או לוזר. יש הרבה דרגות ביניים שרוב השחקנים נופלים אליהן. פול הוא לא ווינר אבל גם לא לוזר.

shadow 30 באפריל 2015

שוב אתה מתעלם מנקודת המוצא שלי.
אני אומר שאם שחקן נבחר כל כך הרבה פעמים כרכז הטוב בליגה והוא משחק בקבוצה טובה, אז אחד משניים, או שהוא לא הרכז הטוב בליגה או שהוא לוזר.

זה לא שהוא משחק בקבוצה גרועה ויכול לטעון לסיטואציה.

גיל 30 באפריל 2015

הוא יכול להיות השחקן הכי טוב לעמדה שלו אבל הקבוצה לא מספיק חזקה. הווארד במשך שנים היה הסנטר הכי טוב בליגה ושחקן ההגנה הכי טוב בליגה ולא השיג הרבה, האם זה הופך אותו ללוזר? הוא מאוד אנדראצ'יבר אבל זה לא הופך אותו ללוזר.

כדי שמישהו יוגדר כלוזר הוא צריך לגרום במו ידיו להפסד הקבוצה שלו או להפסיד ליריבות נחותות. פול לרוב משחק טוב מאוד עד מצוין גם אם עושה טעויות פה ושם וחסר לו משהו כדי להיות באמת גדול. אם ג'ורדן לא עושה גול טנדינג והם מנצחים במשחק ואחרי זה בסדרה אז פול פתאום הוא ווינר גדול?

גיל 30 באפריל 2015

ואני לא חושב שהקליפרס חלשה אלא אחת מ4-5 קבוצות הכי טובות בליגה שמה לעשות, קיבלה בהגרלה אחת מה4-5 הכי טובות בליגה גם כן.

sp 29 באפריל 2015

מאז ומתמיד האמנתי שדוק הוא אובר רייטד.

גיל שלי 29 באפריל 2015

היתה תקופה לפני בוסטון בה לא ניתן היה לקבוע שדוק הוא מאמן אובר רייטד, מהסיבה הפשוטה שהרוב המוחלט חשב שהוא מאמן חלש במיוחד

אריאל גרייזס 29 באפריל 2015

דוק הוא מאמן שמתאים לסוג מאוד מסוים של שחקנים. הוא לא מאמן X ו-0, אף פעם הוא לא היה. הוא טוב כגורם מחבר בחבורה של וטארנים, כמו שבוסטון היתה ב-2008-2010. וכמובן, אז היה לו את תיבודו בתור מאמן הגנה. חשבתי שבקבוצה כמו הקליפרס הוא יוכל לתת את האקסטרה, כשיש שם רכז מנוסה כמו פול, אבל מסתבר שלא

ק. 29 באפריל 2015

לא שאני מחזיק ממנו יותר מדי אבל ההפסד בסדרה, אם יקרה, הוא לא כשלון, הם נראים מצויין ומלבד משחק 3, הפסידו במשחקים צמודים ביותר לקבוצה מעולה ומנוסה.
אם היו מנצחים את שני אלה אז הוא כן היה מביא להם את האקסטרה?

גל ד 29 באפריל 2015

כל הכבוד. סוף סוף תגובה מאוזנת.

אסף 29 באפריל 2015

שיחכה עוד כמה שנים, אז כולם שם יהיו וטרנים.

omer 29 באפריל 2015

הם לא נראים מצויין בתור קבוצה. הם כבר 3 שנים דורכים במקום. משחק ההתקפה שלהם לא בדיוק מהמתוחכמים בליגה למרות שיש להם 2 סופרסטארים מאוד אינטלגנטיים.

במשחק מס' 4 אוסטין ריברס קלע 7 מ8 (תחזית: המשחק הזה יייזכר כמשחק השיא שלו אי פעם בפלייאוף) ופול וקרופורד קלעו המון זריקות קשות שלרוב לא אמורות להיכנס.

דוק הג'נרל מנג'ר הפך את הספסל של הקליפרס לקצר בליגה אחרי שלפני שנתיים שלוש הוא היה אחד העמוקים בליגה.

דוק המאמן לא מצליח יותר מויני דל נגרו המושמץ. אחרי 3 שנים בתפקיד, הקליפרס של דוק לא התקדמו במילימטר וזאת העדות הכי גדולה לכישלון שלו.

גיל 29 באפריל 2015

עומר, הם לא צריכים להיות מתוחכמים אלא יעילים וזה מה שהם. גם שסטוקטון ומאלון היו משעממים אבל הגיעו לגמר פעמיים. אתה צודק לגבי הספסל וזה באמת ביזיון שבא לידי ביטוי בפלייאוף.

גיל 29 באפריל 2015

נכון, הסדרה הזו היא לא מדד לכלום, אם כבר דווקא ליכולת שלהם למצות את הפוטנציאל. תראה איזה חיים קשים הם עושים לספרס כששיבשו לגמרי את משחק המסירה שלהם רוב הסדרה.

no propaganda 29 באפריל 2015

אברם כזה? :)

בליקי 29 באפריל 2015

שחקן מצוין, אבל לא פרנצ'ייז פלייר. רחוק מזה

גל ד 29 באפריל 2015

פרנצ'ייז פלייר באבו-אבוה. השומר הכי טוב בליגה על עמדות החוץ + 13% ריב' כללי + 16.5 נק' למשחק ב 32 דק' בממוצע. בכל סטטיסטיקה אפשרית האיש הוא הרבה מעל הממוצע, וזה כשכבר מזמן התחילו להביא אליו שמירות כפולות ואת השומרים הטובים ביותר של היריבות.

עומרי 29 באפריל 2015

זה די פשוט עבורי, כששחקן הוא:
1. אמויפי מכהן של הגמר, בו היה הכוח ההתקפי המוביל של קבוצתו וגם שמר על השחקן הטוב בעולם הכי טוב שאפשר
2. סובל מפציעה בעונה העוקבת הגורמת לקבוצתו להיראות כמו קבוצת שולי פלייאוף בלעדיו
3. חוזר והקבוצה הופכת לקונטנדרית הבכירה עבור כל רוב מי שראה דבר או שניים בליגה הזו
4. זוכה בשחקן ההגנה של השנה ומשלים הישג ייחודי לג'ורדן והאקים

הוא אחד מ-5-7 השחקנים הטובים בעולם.

גיל שלי 29 באפריל 2015

ותוסיף שהוא עוד לא 24

גל ד 29 באפריל 2015

ועם גרף שיפור כמעט לא ייאמן. כשהוא הגיע לליגה הוא בקושי ידע לקלוע ולכדרר.

אסף 29 באפריל 2015

5-7 הטובים בעולם?
עוד לא נבחר לאולסטאר, עוד לא נבחר לחמישיה השלישית של העונה, עוד לא קיבל קול אחד בהצבעה ל mvp.
משחק עם 3 פיוצ'ר הול אוף פיימרים.
בוא נחכה עם זה קצת.

אדם 29 באפריל 2015

אני הייתי לוקח את קוואי לקבוצה שלי לפני ווסטברוק

shadow 29 באפריל 2015

שמע "לא נבחר לאולסטאר" זה טיעון ריק מתוכן שכן אוהדים בוחרים לאולסטאר.

עסק שחור 30 באפריל 2015

המאמנים בוחרים את המחליפים.

shadow 30 באפריל 2015

רובן בחירות פופוליסטיות

גיל 29 באפריל 2015

הייתי שם אותו יותר בכיוון של 10-15 אבל הכיוון ברור. ורק לחשוב שאם היה משחק בכל קבוצה אחרת בקושי היו שומעים עליו.

Asaf 29 באפריל 2015

הוא אכן 10-15 היום אבל כמו שציינו כאן גרף השיפור שלו בעל שנה הוא מדהים ועדין יש לו לאן להתקדם וללטש בצד ההתקפי, בעיקר קליעה משלוש , יירש את דאנקן בכבוד רב בעונה הבאה

גיל 29 באפריל 2015

הוא לא ירש את דאנקן כי אף אחד לא יכול לרשת אותו. הוא יהיה בזכות עצמו ובהחלט בקליבר של MVP. יש לו את החבילה השלמה של חדירה, פוסט אפ, קליעה מרחוק, יצירת מצבים לעצמו וכמובן הגנה. אני חושב שהוא צריך להיות קצת יותר אגרסיבי כי הוא יותר מדי ביישן ולכן אם איזה למארקוס אלדריג' יבוא ויעבור לו לשאת בנטל זה יהיה לא רע.

מאירי 29 באפריל 2015

לא כל כך אוהב את מה שקורה עם קוואי בתקופה האחרונה, יותר מדי הייפ, הוא הצליח להפוך מאנדרייטד לטיפ-טיפה אוברייטד.

אין לו בכלל גו טו מוב בטוח, והדרך עוד רחוקה מלהשוות אותו לפרנצ'ייז פלייר ברמה של דאנקן.

גל ד 29 באפריל 2015

דאנקן הוא שחקן היסטורי, זה אילן קצת גבוה להיתלות בו.

אבל אם תשאל אותי היום אם אני לוקח את קוואי על פני שחקנים כמו סופרסטארים לעילא כמו ג'ון וול, ראסל ווסטברוק, או אפילו גריפין או דוראנט אני לוקח את קוואי. וכל אחד מהם זה שחקן שאם הייתי מאמן הייתי מרגיש בר מזל לבנות סביבם קבוצה.

גל ד 29 באפריל 2015

איכס. איפה כפתור העריכה, איפה?

omer 29 באפריל 2015

גיל,

גם אני חושב שקוואי הוא סופרסטאר בהתהוות אבל אני חושב שאתה מגזים לגבי המשחק הספציפי הזה. ברבע האחרון דאנקן, דיאו ופארקר תרמו יותר מבחינה אינדיבידואלית לניצחון של הספרס.

Spurs 29 באפריל 2015

אחלה כתבה!!!!
Go Spurs Go!!

Dorigil 29 באפריל 2015

פארקר בחצי כוח, לא יודע אם הוא פצוע, חלוד או שהקליפרס עושים עליו מאסטרפיס, אבל אם פארקר משחק כמו טוני פאקינג פארקר לקליפרס לא היה סיכוי להראות כשווים בין שווים עם הספרס.

omer 29 באפריל 2015

סוחב 3 פציעות שונות

גיל 29 באפריל 2015

הוא לא מצליח להתרומם והזריקות שלו שטוחות וגם הכוח המתפרץ שלו בכניסות חלש. אין ספק שהקליפרס סתמו את הצבע אבל פרקר בשיאו היה הרבה יותר טוב. אם אני פופוביץ הייתי נותן לו לנוח משחק הבא בתקווה שיחלים עד הסדרה הבאה.

edgecator 29 באפריל 2015

אני לחלוטין ממעריצי קוואי ובעיניי הוא לכל הפחות טופ 10 בליגה כבר עכשיו, אבל אני ממש לא חושב שהמשחק המסוים הזה הוא אינדיקציה לכך. בסה"כ ביצע פעולות טובות ברבע האחרון אבל בטח לא משהו שראוי להאדרה שכזו. לומר שזה היה ברור שהוא ייקח את הריבאונד זה מופרך ברמות אחרות, גם אם נעזוב לרגע את החוכמה בדיעבד, הרי הכדור הגיע אליו די במקרה. מה גם שאם לא השטות של ג'ורדן, בכלל לא היה על מה לדבר.

גיל 29 באפריל 2015

קוואי שחקן גדול ואני מסכים עם רוב מה שכתבת אבל הקבוצה היא לא שלו. הקבוצה עד הפרישה תהיה תמיד של דאנקן. בלעדיו הם כרגע קבוצת פלייאוף חביבה. הרצון הכל כך חזק שלא לנצח והפעולות הקטנות והגדולות שהוא עושה דווקא בסופי משחקים הם אלו שמגדירים כוכב. לקוואי היה מזל שהכדור נפל לידיים שלו בריבואנד וזה לא איזה מהלך מבריק ומתוכנן. טוב מאוד שקלע את השניים כי הוא באמת התקשה בעונשין בסופי משחקים אבל הגג של דאנקן על גריפין שהוביל לאיבוד כדור שני פוזשנים קודם לכן היה אולי הרגע הכי חשוב במשחק. דאנקן לא מסוגל לשמור על הטבעת כל הזמן כמו שהיה עושה בעבר אבל דווקא כשכולם מתעייפים הוא פתאום פורח וזה כולל את ההארכה במשחק השני. ברגע שדאנקן יפרוש (משהו שיקרה עוד מקסימום 5-6 שנים) קוואי יוכל להשתלט עליה.

Ivan Pedroso 29 באפריל 2015

5-6 שנים
D:

הלוואי!

יותם 29 באפריל 2015

אפשר הסבר לעבירה של ג'ורדן? מה ההבד בין זה לבין טיפ אין רגיל?

גיל 29 באפריל 2015

אסור לגעת בכדור מעל הטבעת.

איציק 29 באפריל 2015

ב-NBA אסור לגעת בכדור בשני מקרים:
1. כדור מסתובב על הטבעת. מותר לגעת רק בכדור שנמצא באויר.
2. כדור מעל הצילינדר של הטבעת, כלומר יש סיכוי שיכנס לבד.

duncan 29 באפריל 2015

לנארד הוא ה3 הכי טוב אחרי דורנט ולברון

אלון 29 באפריל 2015

נתחיל בזה שקווי שחקן אדיר וצעיר והולך להיות (אם לא כבר) סופרסטאר בליגה.

אבל,נעשה איזשהו טרנד להלל אותו כג'ורדן הבא באיזשהו הפוך על הפוך. להלל את לאונרד הפך להיות לאיזשהו תו איכות פרשני.

לאונרד שחקן נפלא. אבל נהנה מריווח התקפי שאין באף קבוצה אולי חוץ מגולדן סטייט. נהנה ממהמאמן הטוב בליגה ומשקט תעשייתי נדיר.
קראתי פה כבר שהוא טוב יותר מווסטברוק,גריפין ואםילו פאקינג קווין דוראנט(מדהים איך פציעה אחת וכולם שוכחים).
נכון שהאופי המדהים שלו מאפשר לו להיות חלק גדול ממערכת משומנת.
הייתי מדמה אותו לדווין סמית ממכבי, שחקן מדהים שפורח במשחק קבוצתי וניזון מאחרים ותורם בכל אספקט של המשחק. ללאונרד כמובן יכולת אישית גבוהה ביותר, אבל תוציא אותו מההתקפה המושלמת של סן אנטוניו והאחוזים והיעילוץ שלו יצנחו
הייתי ממקמם אותו איפשהו ב10-15 שחקנים הטובים בליגה אחרי לברון דוראנט דיווידס פול הארדן קרי ווסטברוק ואני לא בטוח שיותר טוב מגריפין, ופול גורג בריא.

לאונרד מספיק תותח והולך להיות מספיק טוב בלי שיגזימו ויגידו שהוא יותר טוב מדוראנט.

גיל 29 באפריל 2015

אלון, הוא מסוגל ליצור מצבים לעצמו דווקא כשאין ריווח התקפי. אם תשים לב חלק גדול מהסלים שלו בסדרה נגד הקליפרס הוא מה שהוא יוצר לבד. ברור שהוא נהנה לשחק עם שחקנים אחרים טובים ומאמן טוב אבל אני כן חושב שהוא טוב מווטברוק כי קבלת ההחלטות שלו טובה יותר. אם רק היה לו קצת מהאסרטיביות של ווסטברוק היה אפילו יותר טוב.

היסטוריון של ספורט 29 באפריל 2015

אהבתי את ההשוואה לסמית והיא הגיונית .
יחד עם זאת בניגוד לסמית הוא צעיר מאד ועם תואר שחקן ההגנה (גם סמית שומר טוב ).

גל ד 30 באפריל 2015

דוראנט סקורר יותר טוב משקוואי יהיה בחיים. מה שכתבתי זה שהייתי מעדיף לבנות סביב קוואי קבוצה מאשר סביב דוראנט, וזה מכמה סיבות:
1. כדורסל משחקים משני צידי המגרש, ודוראנט שומר מזעזע.
2. קוואי מציג גרף שיפור משכנע יותר (זה בעיקר כי לקוואי יש מאמן על ולדוראנט היה דחליל.)
3. קוואי כבר עכשיו מוסר טוב יותר, ורואה משחק טוב יותר.

גיל 30 באפריל 2015

השאלה אם דוראנט הגיע כבר לתקרה שלו וזה עוד בלי לדבר על הפציעה. אולי רק כשישתחרר מווסטברוק נוכל לתת לזה תשובה.

גל ד 30 באפריל 2015

אני חושב שיותר משווסטברוק היה הבעיה שלו, סקוט ברוקס היה הבעיה שלו. מאמן חסר דמיון שרואה רק מה שקיים, ולא מה שיכול להיות. אני חושב שכבר עכשיו יש ללאונרד משחק פוסט אפ יותר טוב משל דוראנט לדוגמה, שזה הזוי. שנה שעברה כריס פול נחל הצלחה בשמירה על דוראנט, תחשוב מה יקרה אם ינסו את זה עם קוואי.

גיל 30 באפריל 2015

אני מסכים ולכן טוב ששיחררו אותו למרות שאנשים מתלוננים שזה לא צודק. עכשיו נראה מה בילי דונובן שווה בנבא.

duncan 29 באפריל 2015

הסיבה שחלק חושבים שהוא טוב מדורנט – הגנה. מה שלדורנט אין.
לנארד היום זה החבילה השלמה אולי אחרי לברון.
פול ג'ורג' עד השנה היה שחקן הגנה טוב והתקפה די טוב.
לנארד עולה עליו בשניהם לדעתי.
לנארד פיתח ג'אמפ סטופ סטייל קובי (לא טוען שהוא טוב כמו קובי בהתקפה). אבל זה משהו שלא היה לו בעבר. היום יש לו. הוא קלעי סביר מהשלוש כאשר הוא חופשי. הוא עדיין צריך לשפר את הורדת הכדור לרצפה.
אין ספק שהוא שחקן של חוזה מקס'

אלון 29 באפריל 2015

גם רשרד לואיס היה שחקן של חוזה מקסימום… זה לא המדד.
אני לא מסכים איתך. היכולת ההתקפית של לאונרד נופלת מהרבה אחרים.

7even 29 באפריל 2015

גרג פופוביץ' מגעיל אותי, פשוט מגעיל אותי עם ה-האק א ג'ורדן.
די עם זה, מספיק.

אדם 29 באפריל 2015

אל דאגה, עוד מעט תקבל האק א האוורד בשביל לרענן את השורות

גיל 29 באפריל 2015

למה מגעיל אותך? כריס וובר ורג'י מילר הצדיקו את הטקטיקה הזו. וובר אמר ששחקן שלא משקיע בללמוד פעולה כדורסלנית בסיסית לא צריך לקבל פרס בדמות שינוי החוקים. הוא עצמו שיפר מאוד את זריקות העונשין שלו בקיץ בעונה אחת. הגדיל את האחוזים ב30%.

edgecator 29 באפריל 2015

זה לא משנה. ברור שראוי ששחקנים כמו ג'ורדן ישקיעו קצת בשיפור אלמנט כ"כ בסיסי במשחק, אבל זה לא מוריד כהוא זה מהפגם שיש בטקטיקה הזו. הרי פופ בוחר בדרך הקלה מאוד שאין לה וליכולות האימון שלו שום קשר, מה שגורם לך לחשוב שהוא פשוט לא היה מסוגל להתמודד עם הקליפרס בסדרה הזו במשחק רגיל בלעדיה. ואולי זה לא בהכרח נכון, כי זה הרי פופוביץ' – אבל כנראה שלעולם לא נדע. בעיניי זה כתם שאף אחד כמובן לא יזכור.

גיל 29 באפריל 2015

אין שום כתם בפעולה לפי החוקים שממקסמת את הסיכויים של הקבוצה שלך לניצחון ומשחקת על החולשות של היריב. משחק כדורסל מורכב מהרבה אלמנטים שזריקות עונשין היא חלק אינטגרלי ממנו. יתכבד ג'ורדן וילמד לקלוע עונשין כדי להפוך את הטקטיקה הזו ללא רלוונטית. זה כמו לטעון שלעשות דאבל טים על משהו זה פגום כי הוא לא מסוגל להתמודד איתו באחד על אחד.

shadow 29 באפריל 2015

מסכים לחלוטין.
אין ספק שזה פוגע בשתף המשחק והופך משחק שהוא גם ככה ארוך מדיי לעוד יותר ארוך ומייגע, אבל אין זה מעניינו של פופוביץ' לקבוע את החוקים, הוא רק משתמש בהם.

אם הליגה לא אוהבת את זה היא יכולה לשנות את החוקים, כנראה שכבר שנה הבא יהיו חוקים שונים לגבי העיניין הזה.

ההיגיון אומר שעבירה כזו היא עבירה במתכוון כמו שהיה נהוג להגיד בעבר במחוזותינו.
עבירה כזו היה בדרך כלל שולחת את השחקן לשתי זריקות עונשין וכדור מהצד.
לדעתי זה מה שצריך לעשות.

כמובן שצריך להבין שיש להגדיר את החוק כמה שיותר מדוייק כי ישנן גם עבירות שקורות מתחת לסל על מאבק לתפוס עמדה שגם במיקרים האלה העבירה נעשית על שחקן ללא כדור.

אני הייתי מגדיר את הכוונה כגורם העיקרי האם הייתה כוונה לבצע את העבירה במכוון על שחקן ללא כדור.

גיל 30 באפריל 2015

לא בטוח שישנו. זה כבר קיים הרבה זמן ולא שינו אז למה דווקא עכשיו?

shadow 30 באפריל 2015

בואדי ששינו.
פעם לא הגבילו את זה עד 2 דקות לסוף המשחק.

מה גם שבעבר השתמשו בזה פחות. המציאו את זה נגד שאק ואחרי שהוא פרש זנחו את זה.

רצה הגורל ושנתיים ברציפות הספרס פוגשים את הקליפרס. רצה הגורל ואם יעברו הספרס יפגשו את יוסטון ששם אתה הולך לראות את זה שוב על סמית ועל קאוורד.

מכיוון ששינויים בדרך כלל באים אחרי הגעה למצבים קיצוניים, אין ספק שיהיה שינוי ולו מהסיבה שהקיצוניות שבה משתמש פופוביץ' בטקטיקה הזו (שגם מאמנים אחרים החלו לחקות אותו) וההשפעה ההשלילית שהיא גורמת לחווית הצפיה יגרום לכך שיהיה שינוי.

האנביאיי זה לא פיפ"א. באנביאי מכניסים שינויים באופן יחסית מהיר.

גיל 30 באפריל 2015

כן, אבל זה לא רק הספרס שמשתמשים בזה. האמת יכול להיות מצחיק לראות את הקליפרס נגד יוסטון כשכל קבוצה משתמשת בזה נגד השנייה.

edgecator 30 באפריל 2015

אם מחזות מגוכחים כמו החיבוקים שבונר מחלק לדיאנדרה שקולים בעיניך לדאבל טים, באמת שקטונתי. אתה הרי יכול גם לטעון שיתכבד השחקן שעושים עליו דאבל טים וילמד איך עוברים שני שומרים בדרך לטבעת. בכל מקרה, כל מאמן מוזמן לעשות מה שהוא רוצה – אין לי טענה של ממש לגבי עצם השימוש בטקטיקה, אבל מדובר בעיניי בנקודה שעומדת לחובתו של המשתמש בה.

גיל 30 באפריל 2015

למה זה מגוחך? האם מגוחך לדעתך לבצע עבירה אפילו על שחקן טוב כשאתה מוליך בשלוש כמה שניות לסיום רק כדי לא לחטוף שלשה? למה אז לא אומרים שזה פוגע בטוהר המשחק וקבוצה צריכה לדעת לשמור? לא יותר הגיוני לבוא בתלונות לשחקן שלא יודע לזרוק עונשין? למה הם מקבלים פאס במקום לרדת עליהם חזק? לא מבקשים מהם לעשות משהו שלא בטוח שהם יכולים כמו נניח לקלוע שלשות. מדובר בפעולה אולי הכי בסיסית בכדורסל שאימון ומחויבות של שחקן יגרמו לו להשתפר בה.

ולדעתי להפך. מאמן שלא משתמש בטקטיקה כזו כשהוא יכול והיא הגיונית זו נקודה לרעתו כי מקצועית הוא נכשל בלתת לקבוצה שלו את ההזדמנות הטובה ביותר לנצח.

edgecator 30 באפריל 2015

ורק בשביל להדגיש – לחובתו מבחינה מקצועית, לא בהכרח מבחינה מוסרית (וגם על זה אפשר כמובן להתווכח).

dmc 29 באפריל 2015

הוא לא הכריע את המשחק, הטעות של ג'ורדן הכריעה אותו. הוא בסה"כ היה טוב בסוף הרבע. הם לא הקבוצה שלו עדיין והוא ממש לא מתעלה לרמות שאתה מתאר. אני מבין את ההתלהבות ממנו אבל היו שלושה שחקנים יותר טובים ממנו הלילה. זמנו עוד יגיע, לא צריך בכוח

Yavor 29 באפריל 2015

מסכים עם אלו המקררים את ההתלהבות ממנו.
שחקן מצוין אך לא בין ה-20 הטובים בליגה. 2 מ-16 היה לו היום? זה לא מעט נזק לקבוצה שלך

גיל 29 באפריל 2015

5 מ16.

shadow 29 באפריל 2015

כמה הערות על המשחק וגם על הכתבה.

על המשחק:

שוב ניתן היה לראות תצוגת אימון חלשה של דוק ריברס שהשאיר את ג'ורדן יותר מדי זמן על המגרש.
לא משתמש בספסל שלו בכלל. ביג בייבי והבן שלו היו טובים מאוד במשחק הקודם וכמה שיחקו אתמול? 10 דקות כל אחד בעוד הוא שוחק את החמישיה שלו עם שלושה שחקנים מעל 40 דקות.
גריפין היה גמור ברבע האחרון, הוא פשוט נפל מהרגלים.
כמובן ששוב באופן לא ברור כריס פול ממשיך למסור את הכדורים לגריפין במאני טיים כשידוע שהוא לא חזק בזה. בעצם זה ברור הוא לוזר וכך היה כל הקריירה שלו.

לגבי כל נושא הנגיעה של ג'ורדן.
קודם כל לא ברור לי למה אנשים קובעים שבגלל הנגיעה הם הפסידו? אף אחד לא יכול לקבוע מה היה קורה לאחר מכן כי נשארו כמעט 5 שניות שזה המון באנביאי. יכול להיות שעדיין הספרס היו מנצחים ככה שאין מה להתייחס יותר מדי למה היה קורה אם.

דבר אחרון לגבי הנגיעה, מכל הזויות שהראו במשחק והראו את כולן ממש לא ניתן לקבוע בבירור שהכדור אכן היה נכנס לסל בסופו של דבר.

רק במשחק עצמו היו לפחות שלושה ארבעה כדורים שהיה נראה שהם נכנסים בוודאות ובסוף יצאו. אם אני זוכר נכון לגריפין היה לפחות אחד כזה שהסתובב פעמים על הטבעת ולא נכנס.

לגבי הכתבה.

כמו שכבר אמרו לפני, אני חושב שהכתבה טיפה מאולצת. גם תיאור המסירה וגם תיאור הריבאונד. אני חושב שזה היה המשחק החלש שלו בסידרה ובגלל זה הקליפרס נשארו צמוד.
וגם יש לך טעות הוא קלע במשחק ההוא אחד משתיים שזה בעצם מה שהשאיר את הסיכוי לשלשה המטורפת של ריי אלן.

זה הלינק של הדקה האחרונה למי שרוצה לראות את זה, למי שרוצה לראות איזה ווינר ענק ריי אלן ואיזה לוזר ענק הוא לברון.
https://www.youtube.com/watch?v=O3_Rw3O9u1c

גיל שלי 30 באפריל 2015

אכן טעיתי, זכרתי את הפרצוף של קוואי אחרי שאלן קלע, ואת זה שהאשים את עצמו בהפסד. כנראה בגלל זה הנחתי שהוא פספס שתי זריקות בזכרוני, מצטער על הבילבול

אלון 30 באפריל 2015

לא התעייפתם כבר מלברון לוזר? נכון הוא לא ווינר כמו ג'ורדן(אף אחד לא היה), אבל אפילו במשחק הזה ספציפית הוא לגמרי לבד יחד עם מייק מילר וצ'אלמרס החזיר את מיאמי מפיגור 17 הפרש ליתרון, וקלע שלשה אחת שהורידה ל2 הפרש לפני השלשה של אלן.

גיל 30 באפריל 2015

אני לא חושב שהוא לוזר אבל אי אפשר להתעלם מאיבוד כדור שהוא מסר לספרס בדקה האחרונה, ושני אירבולים בזריקות לפני השלשה הזו. זה שהספרס לא ניצלו את זה לא קשור ללברון. אם הספרס היו קולעים את העונשין אז ההפסד היה על לברון בדיוק כמו שהוא היה על גריפין במשחק 2.

shadow 30 באפריל 2015

כשלו ימאס מיחסי הציבור המוגזמים שלו והדיבורים על מורשת כשהבחור עוד בשיא הקריירה שלו, אולי ימאס גם לי מהלוזרייות שלו.

בכל אופן כל זה לא משנה כשהלכה למעשה הבנאדם לוזר בנשמה (כאדם וכשחקן), עם יחסי ציבור או בילעדייהם.

shadow 29 באפריל 2015

כמה הערות על המשחק וגם על הכתבה.

על המשחק:

שוב ניתן היה לראות תצוגת אימון חלשה של דוק ריברס שהשאיר את ג'ורדן יותר מדי זמן על המגרש.
לא משתמש בספסל שלו בכלל. ביג בייבי והבן שלו היו טובים מאוד במשחק הקודם וכמה שיחקו אתמול? 10 דקות כל אחד בעוד הוא שוחק את החמישיה שלו עם שלושה שחקנים מעל 40 דקות.
גריפין היה גמור ברבע האחרון, הוא פשוט נפל מהרגלים.
כמובן ששוב באופן לא ברור כריס פול ממשיך למסור את הכדורים לגריפין במאני טיים כשידוע שהוא לא חזק בזה. בעצם זה ברור הוא לוזר וכך היה כל הקריירה שלו.

לגבי כל נושא הנגיעה של ג'ורדן.
קודם כל לא ברור לי למה אנשים קובעים שבגלל הנגיעה הם הפסידו? אף אחד לא יכול לקבוע מה היה קורה לאחר מכן כי נשארו כמעט 5 שניות שזה המון באנביאי. יכול להיות שעדיין הספרס היו מנצחים ככה שאין מה להתייחס יותר מדי למה היה קורה אם.

דבר אחרון לגבי הנגיעה, מכל הזויות שהראו במשחק והראו את כולן ממש לא ניתן לקבוע בבירור שהכדור אכן היה נכנס לסל בסופו של דבר.

רק במשחק עצמו היו לפחות שלושה ארבעה כדורים שהיה נראה שהם נכנסים בוודאות ובסוף יצאו. אם אני זוכר נכון לגריפין היה לפחות אחד כזה שהסתובב פעמים על הטבעת ולא נכנס.

לגבי הכתבה.

כמו שכבר אמרו לפני, אני חושב שהכתבה טיפה מאולצת. גם תיאור המסירה וגם תיאור הריבאונד. אני חושב שזה היה המשחק החלש שלו בסידרה ובגלל זה הקליפרס נשארו צמוד.
וגם יש לך טעות הוא קלע במשחק ההוא אחד משתיים שזה בעצם מה שהשאיר את הסיכוי לשלשה המטורפת של ריי אלן.

זה הלינק של הדקה האחרונה למי שרוצה לראות את זה, למי שרוצה לראות איזה ווינר ענק ריי אלן ואיזה לוזר ענק הוא לברון.

ארנון 30 באפריל 2015

מצטרף לכל המבקשים להמתין טיפה עם הכתרים לראשו של לנארד. שחקן נהדר עם גרף התקדמות מרשים מאד, אבל…
אני לא מתפעל מההגנה שלו בסדרה הזאת.
הוא החטיא המון במשחק האחרון והספרס נראו רע מאד ברגעים בהם הוא ניסה לקחת את המשחק על עצמו.
הספרס ניצחו במשחק מספר 5, וכאוהד כואב לי לומר זאת, הרבה בגלל סדרת החלטות מאד שנויות במחלוקת של השופטים.
הוא קלע הפעם את השתים האחרונות, אבל אני עדין לא סומך עליו על הקו במאני טיים.
בואו נחכה קצת ונראה.

ותיקון קטן: לפני השלשה דוקרת הלב ההיא של ריי אלן, קוואי החטיא רק זריקת עונשין אחת מהשתים. אם היה קולע גם את השניה, הספרס היו חוגגים כבר אז.

שאול 30 באפריל 2015

בתור אוהד של ההיט, כל פעם שאראה את השלשה הזו תיהיה לי צמרמורת מטורפת.

אריק 1 במאי 2015

אופססססי

גיל שלי 1 במאי 2015

אכן

שי אבן-צור 1 במאי 2015

תיקון קטן – לפני השלשה של אלן הוא לא פיספס שתי זריקות. רק אחת.

Comments closed