גולדן בוי

המשחק הראשון הלך למוזהבים

בשנות השמונים והתשעים היתה מוסכמה, המזרח זה האזור של המכות, ההגנה, והסקור הנמוך, במערב משחקים כדורסל אחר, מהיר, שוטף ומלא בנקודות. הלייקרס והשואו טיים יצגו את המערב, הסלטיקס עם החפירות של הקו הקדמי יצגו את המזרח. הבוקר ראינו משחק זורם עם סקור גבוה שכנראה לא נראה במזרח, אך כדאי לזכור שגם הגנה יודעים לשחק שם.

*

הכדורסל היום הוא אחר, אם פעם המוסכמה היתה שבפליאוף לא ינצחו עם ג'אמפים, היום ברור שקליעת ה3 אינה מותרות אלא הכרח, וכשזה מגיע לגולדן סטייט, קליעת ה3 היא חלק אינטגרלי מתכנית המשחק. כאשר סטף קרי קולע 6-11 לשלוש, קשה מאוד לנצח את גולדן סטייט. פרט לקרי, האחרים התקשו באחוזים לשלוש, קליי תומפסון היה רק 1-5 הריסון ברנס החטיא שלשות פנויות, ודריימונד גרין לא הוסיף משלו, אלו חלק מהסיבות שהמשחק היה צמוד, אך אם אני יוסטון, אני לא בונה על המשך ימי קליעה חלשים לשאר השחקנים.

*

ג'יימס הארדן נתן משחק התקפה מעולה, אך ברבע הרביעי בדקות בהן גולדן סטייט ברחו, היה ברור שמכל הוצאת אאוט, גולדן סטייט עושים תרגיל של חסימה מאחור על הארדן, ומקבלים לייאפ פנוי מתחת לסל. כך גולדן סטייט רשמו ריצה של 9-0 ויוסטון לא הצליחה לחזור, בדקות אלה גם נשלח דריימונד גרין לעזור על הארדן, וכך נעצר המומנטום ההתקפי של יוסטון.

*

טרבור אריזה נבחר בסיבוב השני של הדראפט על ידי אייזיה תומאס, הוא החל את הקריירה שלו בניקס, כשרואים את כל יוצאי הניקס שמככבים בפלייאוף השנה, אפשר להבין למה הם הקבוצה הכי חלשה בליגה, פשוט כל שחקן ששיחק שם טוב והפגין פוטנציאל, נזרק משם אחר כבוד. אריזה החל קת הקריירה כשחקן אתלטי ללא יכולת קליעה, היום הוא השאיר את יוסטון במשחק עם קליעות השלוש שלו, וכמובן עם ההגנה שלו. אולם יוסטון לא תוכל לנצח את המשחקים כאשר היא מתבססת על אריזה, היא חייבת למצוא את ההגנה הקבוצתית שלה.

*

אני רק שאלה, באמת יש מישהו שאוהב כדורסל ולא נהנה מגודלן סטייט השנה, באמת?

דעתי על איכות הניהול במכבי
צאו מהארון - מיכל אנגל

68 Comments

ק. 20 במאי 2015

אחלה משחק היה. בהתחלה יוסטון נעלו את הצבע ולא נתנו לאף לייאפ של הגבוהים להכנס וחגגו בצבע בהתקפה.
מעבר מבריק של סטיב קר לסמול בול (גרין בעבודה מעולה על הווארד), לחץ אינטנסיבי על הכדור וריצה בלתי פוסקת סידר את הקאמבק. כמובן שצוות השידור הישראלי לא שם לב לעניין, ורק אחרי 6-7 דק ששימי שמע את ון גנדי אומר "small lineup" אמר שכל הכבוד לקר שמשחק עם 5 נמוכים…
אם המשחק הזה מבשר על ההמשך – צפוייה יופי של סדרה

גיל שלי 20 במאי 2015

תענוג כשערן סורוקה הוא השדר ואין פרשן לידו, הוא נותן לשמוע את השידור מאמריקה ומוסיף רק מדי פעם תובנות משלו. מה שעוד היה מיוחד בסגירת הפער ברבע השני היה שזה קרה בלי נקודות של סטף או שלשות, בעיקר מהגנה ולייאפים של ליונגסטון

ק. 20 במאי 2015

היה מעניין לראות את התזמונים של הדאבל טים על הארדן ברבע ברביעי- שכל ההתקפה בייתה תלויה אם יצליח לחלץ את הכדור לשחקן שהתפנה או אם המלכודת מספיק טובה ומסבכת אותו. הדבר היחידי שהיו מוכנים לחיות איתו זה שהוא יזרוק על קליי מהמקום.
משחק מלא ראשון שאני רואה השנה של גולדן סטייט ורואים שלצד הזרימה של סטף והשאר זו קבוצה מאד מאומנת

ירושלמי 20 במאי 2015

מה לגבי השופטים שנתנו להרביץ חפשי להארדן?

shadow 20 במאי 2015

אתה בפוסט של גיל שלי.

כנראה שלא קראת על המטוטלת.

אחרי שהוא ניצל בצורה צינית פלופים אין ספור בכל כניסה לסל לסחיטת עבירות השופטים שמו על זה דגש ומפסיקים לשרוק על כל דבר. כתוצאה הם מפספסים גם כמה עבירות.

MOBY 20 במאי 2015

יכול להיות שאני מיושן או לא מבין כדורסל.
אני חושב שאנו רואים בדיוק את החזרה לסטיגמות של שנות ה-80-90 במזרח שיקאגו וקיבלנד מאומנות על ידי מאמני הגנה (וגאון התקפה?). כשבמערב הטיילת חוגגת זה לא רק הארדן, יש עוד כוכבים ללא הגנה, אפילו החדירות מזמינות חסימה ולא פאול וסל.
וכן הכדורסל מהנה, וקרי זו תופעה. אבל אצלי עולה השאלה מהכורסא מה היה עושה הכפפה לאחוזי הקליעה ובכלל לרצון לחיות.
אטלנטה, לא עקבתי השנה לצערי ולכן לא יכול לאפיין אותה.

גיל שלי 20 במאי 2015

תעבור על חמישיית ההגנה של השנה, כמעט כולם מהמערב. גולדן סטייט היא קבוצת ההגנה הטובה בליגה השנה. נחיה ונראה בגמר אם המזרח יצליח להוריד את האחוזים והקצב של המערב, תזכור שגולדן סטייט נתקלו למשל בממפיס עם שומר לא פחות טוב מהכפפה ומצאו פתרון לא רע. בכלל ממפיס היא קבוצה המשחקת בסגנון של המזרח, ואם היתה במזרח אני מאמין שהיתה היום משחקת בסדרת הגמר האזורי

MOBY 20 במאי 2015

נו באמת, וכמה מהם נראים לך ברמה של רודמן או פייטון ג׳ורדן או האקים ודומרס.
לא רואה אחד מחמישיית ההגנה נמצא באותה רמה.
ומי המגן של ממפיס? אלן? או אולי אולדריך?
אני לא חושב שניתן (או צריך) להשוות לפעמים נשארים עם הפנטזיות.

רוג'רס אהרון 20 במאי 2015

סטף .
הבן אדם כל כך smooth שקליפות בננה מחליקות עליו.

אריאל גרייזס 20 במאי 2015

קליעת 3 היא כמובן גם חלק אינטגרלי מתוכנית המשחק של יוסטון. ובכלל, כל הקבוצות שנשארו בשלב הזה בפלייאוף מבוססות מאוד על קליעה מבחוץ.
אני רק תוהה איפה כל אותם אלו שירדו על ה-GM של יוסטון והמאני בול עכשיו. נכון, יוסטון כנראה לא יגיעו לגמר, פשוט כי גולדן סטייט קבוצה מעולה, אבל יוסטון הצליחו לחזור מפיגור 3-1, מה שמעט מאוד קבוצות עשו בעבר, הם ניצחו את הקליפרס שהעיפו את סן אנטוניו. ועכשיו הם גם נתנו פייט מצוין לגולדן סטייט. אבל אנשים ימשיכו לרדת על "קבוצות פנטזי"

מתן גילור 20 במאי 2015

קאבס עולים עם 2 שחקנים בחמישייה שבהגדרה אסור להם לזרוק מחוץ לצבע ועוד אחד שקולע בפלייאוף מבחוץ כמו עופר פליישר.

יריב 20 במאי 2015

בגלל פציעות. בחמישיה שתכננו לשחק איתה היו ארבעה קלעי שלשות. אפשר להסתדר בלי, אבל כולם מנסים לעבוד עם.

מתן גילור 20 במאי 2015

בגלל מצב החסה בשטחים. מה זה משנה בגלל מה? כרגע היא לא קבוצה מבוססת שלשות ולאור הנתונים הפיזיים של גבוהי הצרעות, יש סיכוי לא רע שהם יהיו מבוססי טבעת הרבה יותר מאשר מבוססי קליעה מבחוץ.

גל ד 20 במאי 2015

משחק ששלשות הן חלק אינטגרלי ממנו, או אפילו מבוסס שלשות, ושני שחקני חמישיה שלא קולעים שלשות בכלל, אלה לא דברים שסותרים אחד את השני.

יריב 20 במאי 2015

הם המשיכו לשחק על שלשות גם בלי לאב. זרקו 27 שלשות למשחק מול שיקגו (קלעו 35.8%). זה מה שגולדן סטייט עשו בעונה הרגילה, הקבוצה הרביעית בליגה (האחוזים לא משהו, רק טיפה מעל ממוצע הליגה).

אריאל גרייזס 20 במאי 2015

הקאבס שניים בליגה בעונה הסדירה (ומקום שלישי בין קבוצות הפלייאוף) אחרי יוסטון בניסיונות מחוץ לקשת. לא חושב שיש הגדרה יותר טובה לקבוצה שמבוססת על קליעה מבחוץ

מתן גילור 20 במאי 2015

כזו שהרכב השחקנים שלה בפלייאוף שונה למשל…

אריאל גרייזס 20 במאי 2015

לאור העובדה שלמרות הפציעה של לאב היא עדיין שלישית בניסיונות משלוש, הטענה שלך לא עומדת במבחן המציאות. ובכל מקרה, בתור קבוצה – זאת הדרך שהיא התבססה עליה. זה שנפצעו לה שחקנים רק אומר שאולי תהיה להם בעיה בהמשך

מתן גילור 20 במאי 2015

לקחת נתונים שכוללים את המשחקים עם לאב. זה יותר מוכיח את הטענה שלי מאשר את שלך.

אריאל גרייזס 20 במאי 2015

זה בהחלט מתחרה על תואר הדיון המפגר אי פעם.

מתן גילור 20 במאי 2015

צב"ר

יריב 20 במאי 2015

אפילו לא קרוב. מה שכן, לדיון על זהות הדיון המפגר בהיסטוריה של דה באזר יש סיכוי.

omer 20 במאי 2015

בלי לאב בפלייאוף: 27.3 ניסיונות ל3 בפלייאוף.

לשם השוואה, יוסטון, שבהחלט מתבססת על ה3, לוקחת 28 שלשות למשחק בפלייאוף ומשחקת בקצב הרבה יותר מהיר (כלומר יותר פוזשנים במשחק) מקליבלנד.

90% מההתקפות של קליבלנד מבוססות על 2 דברים: בידודים של לברון וקיירי והזריקה ל3. בקבוצה עם כ"כ הרבה קלעי שלשות טובים ואף שחקן פנים שמסוגל לייצר נקודות באופן קבוע באזור הצבע, בעיניי זה הדבר הנכון לעשות.

אלעד 20 במאי 2015

זריקות מרובות לשלוש יכולות להצביע על טקטיקה כזו ויכולות גם להצביע על קבוצה לא מאומנת.
ממנ שראיתי אצל קליבלנד הרבה מהזריקות שלהם לשלוש הם זריקות רעות שנובעןת מאילתורים כשההתקפה נתקעת. זה בניגוד לג"ס, למשל שם זה ממש poetry in motion

omer 20 במאי 2015

מסכים איתך.

קח בחשבון שיש להם 2 שחקנים (אירווינג וסמית) שהם מהטובים בליגה בקליעת זריקות רעות, ועדיף לנסות זריקה רעה מ3 מאשר מ2.

אריאל גרייזס 20 במאי 2015

הבעיה עם הזריקות לשלוש שם זה עם לברון. האחוז שלו משם מזעזע בפלייאוף (אני חושב איזה 16 אחוז) וכמות הזריקות שלו קרוב לסל, מה שהיה הלחם והמים שלו, ירדה משמעותית. זו בעיה לקליבלנד

Srtest 22 במאי 2015

או שהן יכולות להצביע על הצייטגייסט, רוח הזמן של התקופה הזו בכדורסל – כדורסל של אחוזים. מי שמסוגל לנפק אחוזים טובים יותר או לייעל את האחוזים, קרי, להשיג יותר נקודות בפחות זריקות, נחשב לשחקן יותר מועדף. נכון שהרבה היו מעדיפים יותר קלאסיקה וחדירה והוצאה ומשחק מגוון אמיתי אבל כרגע זה מה יש אלא אם כאן אתה אוהב את זי-בו ואני כן.

גיל 20 במאי 2015

השאלה כמה קולעים מכל הזריקות הללו.

איציק 20 במאי 2015

עופר פליישר הוא חבר, אז נא לא ללכלך עליו. חוץ מזה אם תיקח את הגיל המאוחר שהתחיל לשחק, היסודות הלקוים שהקנו לו בעומר, וחוסר אתלטיות, אז הוא השיג בקרירה שלו הרבה מעבר לגובה שלו…

גיל שלי 20 במאי 2015

לא יודע, אבל נראה לי שעופר פליישר לא אמור להעלב מהשוואה עם לברון

איציק 20 במאי 2015

מיזה לברון?

אריאל גרייזס 20 במאי 2015

איציק כהן???

איציק 20 במאי 2015

גם איציק כהן מעומר?

גיל 20 במאי 2015

אני לא ראיתי שום מאני בול בפעולה אתמול וגם לא במשחקים אחרים. יוסטון זו קבוצה שמקהייל נותן לה לזרום ואתמול זה עלה לו אולי במשחק כשבמשך 7 דקות בערך בסוף החצי הוא לא עשה כלום לשנות את המומנטום. זה עבד מצוין במשחק 6 אבל בשני המקרים לא היה שום שינוי (שזה לא דבר רע בהכרח אבל לא מאניבול).

אריאל גרייזס 20 במאי 2015

נו באמת, מאני בול זאת שיטת ניהול ובניית קבוצה, לא שיטת משחק. כלומר, לא רק. גם זריקות משלוש היא חלק מהמאני בול של מורי.
הקבוצה נבנתה על ידי מורי שירדו על דרך בניית הקבוצה שלו. מה שקורה מכאן והלאה פחות רלוונטי. הם הגיעו לגמר המערב, מגיע לו קרדיט על זה

גיל 20 במאי 2015

זה גם שיטת משחק, אם אתה מחליט לשחקן סמול בול או מה שזה לא יהיה. בשורה התחתונה, מאני בול יכולה להוביל אותך עד גבול מסוים אבל למה שקורה במשחק כולל החלטות מאמנים יש חשיבות גדולה. אכן הם הגיעו לגמר וכל הכבוד להם על זה אבל זה בעיקר בגלל הקריסה של הקליפרס. נראה אם תהיה לזה המשכיות.

shadow 20 במאי 2015

לא כל יום פוגשים את הקליפרס.

אריאל גרייזס 20 במאי 2015

מעניין שפתאום זה הקליפרס, אותה קבוצה שהעיפה את האלו פה שלב קודם וכולם הכתירו כבר לאלופים הבאים.
אין קשר בין סמול בול למאני בול. בנו ביוסטון קבוצה לתפארת בעזרת סטטיסטיקות מתקדמות, כמה קשה זה לתת קרדיט?

איציק 20 במאי 2015

אריאל, יש כבוד, אבל אתה הרי צריך לדעת שהניצחון של על סאן אנטוניו והלוזריות של הקליפרס, זו סטייה חד פעמית מהנורמה. משהו שנדיר להעלות במדגם. אין לזה קשר לרמה של הקליפרס כי אם לקרמה שלהם. הסיכוי שהקרמה הלוזרית תפשל פעמים פשוט בילתי סבירה.

shadow 20 במאי 2015

לא פתאום ולא נעלים הקליפרס עברו את הספרס עם הרבה מזל ופציעה של פארקר.
זה לא העיד על שום דבר ורוב האנשים ראו את זה כהפתעה.
בכל מקרה זה התיישר בהמשך כמייטב המסורת.
עם כל הכבוד לקבוצה שחוזרת מ19 הפרש אי אפשר להתייחס לזה באותה המידה כמו הכישלון של הקבוצה המפסידה. מספיק שהיו עושים הגנה נורמלית וזה נגמר.

לא מזלזל ביוסטון בכלל כי יש להם אחלה סגל, אבל הם עדיין לא עשו שום דבר מיוחד דווקא בגלל הציפה מסגל כוכבים שכזה

גיל 20 במאי 2015

למה זה בדיוק סותר? הייתה להם סדרה מופתית מול הספרס ומשחקים טובים נגד יוסטון אבל כשקבוצה מובילה 3:1 בסדרה ו19 הפרש רבע וקצת לסוף בבית, ומפסידה את הסדרה אז האשמה היא בעיקר עליה בלי לקחת כלום מהיריבה. אגב, איך המאני בול יסביר שאת הקאמבק שהוציא אותם מהמתים הם עשו בלי הארדן? זו קריסה נדירה של קבוצה שהם פשוט נהנו ממנה. אין לזה שום קשר לאיזה תכנון ארוך טווח.

איציק 20 במאי 2015

אני לא כל-כך נהנה מגולדן סטיטס השנה. הם פשוט משחקים בשעות כאלו שלא יוצא לי להנות מהם מספיק.

ניינר 20 במאי 2015

אני מאד אופטימי אחרי המשחק הזה
הארדן יעשה את שלושים הנקודות שלו כל ערב אבל נוכל לחיות עם זה
האוארד ובוגוט לא היו פקטור במשחק הזה, מעניין יהיה לראות אם יצליחו להיות גורם משמעותי בהמשך
ולמה ערוץ הספורט חייב לחרב משחקים של הקבוצה הנפלאה שלי עם שימי ריגר באולפן? אפשר ורצוי להסתפק בואן גאנדי וג'קסון (שבטח בא לו למות תוך כדי שידור)

omer 20 במאי 2015

אם אתה אוהד ג"ס, האופטימיות שלך אמורה להיות ברמת שיא לאורך כל העונה.

ריגר וזילברשטיין שידרו את המשחק כאילו מדובר בבמשחק בין נבחרת ישראל לחמאס (אולי הזקן של הארדן בלב אותם?). אם זה מפריע גם לאוהד ג"ס, כנראה שהם הרבה יותר גרועים ממה שאני חושב, ואני חושב שהם גרועים. מעדיף שנוימן את ארבל ישדרו את הNBA.

רן הנרגן 20 במאי 2015

חחח אוהד גס אמיתי לעולם יסייג את האופטימיות שלו. 2 הופעות בפלייאוף ב 25 שנים גורמות לך להיות מאד זהיר ומסוייג

ניינר 20 במאי 2015

ברור :)

סימנטוב 20 במאי 2015

בדיוק :)

omer 20 במאי 2015

גיל,

ההגנה של יוסטון מבוססת על חילופים אוטומטיים. יישום ישיר של פילוסופיית מורי שקודם כל מונעים את השלשה (בעיקר מהפינות) ואכן יוסטון הובילה את הליגה באחוז שלשות מחוץ לקשת של היריבה. כלומר, שחוסמים את הארדן אוטומטית הגבוה אמור לקחת את השחקן שלו. כך שלהאשים אותו בליי אפים יהיה קצת לא הוגן.
הארדן ימשיך להיות מושמץ בעוד כוכבים אחרים כמו קרי או רוז שלא שומרים טוב ממנו לא יקבלו ביקורות על משחק ההגנה שלהם. בסה"כ להארדן היום היה משחק הגנתי טוב.

עוד הערות:

1. האספקט היחיד שלא הצלחנו לשפר העונה הוא איבודי הכדור. איבודי הכדור שלנו, יותר מכל אספקט אחר במשחק, היטו את הכף לטובת הווריירס.

2. מי שטוען שאלופה לא יכולה להתבסס על קליעה כנראה לא שמע על סטף קארי. לא יהיה מוגזם להגדיר אותו כבר עכשיו כקלעי הכי גדול אי פעם.

3. היכולת של הארדן לקרוא הגנות ולקבל החלטות נכונות בהתאם פנטסטית. גם על הבסקטבול איי.קיו שלו הוא לא זוכה למספיק קרדיט. למרות המשחק הטוב מאוד של הארדן, צריך לציין שקלי תומפסון הוא שומר נהדר שעשה עליו עבודה טובה מאוד (וגם נהנה מכמה פאולים שלא נשרקו). תומפסון גרם להארדן לעבוד קשה עבור כל סל שקלע.
הסיבה העיקרית, לפחות לדעתי, לירידיה במספרים של תומפסון מול יוסטון בשנתיים האחרונות נובעת מהמאמץ הגדול בהגנה על הארדן.

4. קרדיט גדול מגיע לסטיב קר על המעבר לסמול בול. קרדיט גדול יותר מגיע לדריימונד גרין שנטרל לבדו את יתרון הגודל של יוסטון באותו שלב. איך לעזאזל הוא לא נבחר לשחקן ההגנה של העונה? כנראה שאת הקולות שלו העונה, לנארד הרוויח כבר בגמר 2014.

5. אין סיכוי שנצליח להתמודד עם ג"ס בסמול בול. גם שהווארד מנוטרל, אין סיבה לא לתת יותר קרדיט לקאפלה שמתגלה כשחקן יעיל וכפוטנציאל מאוד גדול לעתיד

עמית זילברבוש 20 במאי 2015

4. קרדיט גדול במיוחד מגיע לג'וש סמית' שנפל על הברך של דווייאט הווארד ובכך אפשר לג"ס לשחק סמול בול כל המשך המשחק.

גיל 20 במאי 2015

יוסטון דווקא עלו ליתרון כשהארדן שיחק יותר בתור רכז ומסר ופחות קלע. דווקא בסגנון כזה יש להם יותר סיכוי וזה למרות שהוא היה זה שהחזיק אותם במשחק ברבע הרביעי. סטף קארי אדיר אבל נראה לי הרבה פעמים שהוא מנסה להראות כמה הוא גדול ולקחת כמה זריקות בכוח. אז נכון שהוא אולי השחקן עם השחרור הכי מהיר אי פעם וכזה שיכול ליצור נקודות מכל מצב אבל אין הגיון כשאתה בהתקפה מתפרצת של שניים על אחד לא ללכת לסל ובמקום זה לזרוק שלשה שלא נכנסה.

ומקהייל נראה לי מאמן אולד סקול שנותן לשחקנים שעל המגרש להסתדר בעצמם. זה עבד יופי במשחק 6 נגד קליפרס אבל אתמול כשגולדן סטייט עשו את הריצה בסוף הרבע השני הוא לא לקח שום פסק זמן ולא עצר את המפולת.

omer 20 במאי 2015

הוא לקח פסק זמן בריצה הזאת. דקה ןקצת אחרי שהתחילה הריצה. זה פשוט לא עזר…

השלשה במתפרצת היא האופציה מס' 1 של הווריירס לאורך כל העונה. זה עובד. אין סיבה להפסיק עם זה.

גיל 20 במאי 2015

הוא לקח כשהיה 10 הפרש אבל ב5:30 הדקות האחרונות כשגלדן סטייט כבר הובילו הוא לא עשה כלום.

וזה שזו האופציה הראשונה לא אומר שהיא בהכרח טובה. עדיף שתי נקודות בטוחות על שלשה לא בטוחה.

רן הנרגן 20 במאי 2015

הוא אמר שחשב שאין לו יותר

גיל 20 במאי 2015

באמת? הרי במחצית הראשונה אף פעם לא משתמשים בכל פסק הזמן. לפחות בלאט לא לבד.

איציק 20 במאי 2015

אם בלאט היה מביא טיעון כזה, היו צולבים אותו. אם העוזרים שלו לא הודיעו לו שנגמרו פסקי זמן אז יש לו.

יואב דובינסקי 20 במאי 2015

נכון שהיריבות הגדולה היתה לייקרס-סלטיקס, אבל מי שסמנו את המכות במזרח היתה דטרויט. זה גם היה הבדל תרבותי, של הוליוויד והשואו-טיים של לוס אנג'לס, מול המכות והאפרוריות הקשוחה של דטרויט.

Amir A 20 במאי 2015

אם היו לוקחים את הזריקות ששתי הקבוצות זרקו ל-3 במשחק הזה והיו מחליפים אותן בזריקות ל-2 עם אחוזי ההצלחה במשחק הזה של הזריקות ל-2 התוצאה היתה נשארת פחות או יותר אותו הדבר. יוסטון היתה יורדת מ-106 ל-104 וגולדן סטייט היתה נשארת על 110. אני רק אומר.

אריאל גרייזס 20 במאי 2015

תלוי איזה זריקות לשתיים. אתה צודק ש בממוצע כללי זה יוצא אותו דבר אבל זריקות שלוש שהופכות ל זריקות משתיים הן בדרך כלל מיד-ריינג' ג'אמפר שהאחוזים שלהם נמוכים ולכן הן לא יעילות.
זה פחות או יותר האסטרטגיה של יוסטון – או זריקות קרוב לסל באחוז גבוה או שלשות שהאחוז שלהן נמוך אבל התמורה גבוהה יותר.

Amir A 20 במאי 2015

לא חיפשתי נתונים על אחוזי זריקות ל-2 מטווחים שונים. מצד שני, לא בטוח שהטענה שלך שזריקות 3 היו הופכות למיד-ריינג' ג'אמפר. דווקא בסיטואציה של זריקה ל-3 ההגנה מרווחת יותר מה שיכול לאפשר בקלות יותר הכנסת כדור קרוב לסל.

יריב 20 במאי 2015

כי ההגנה מפחדת מהשלשות. ההתקפה חייבת להפוך את השלשה לאיום אמין כדי לרווח את ההגנה.

omer 20 במאי 2015

זה לא מקרי ש4 מ5 הקבוצות שקולעות הכי הרבה שלשות הן גם ה4 שמרכיבות את הפיינל פור השנה.

זה לא מקרי ש3 מ4 האלופות האחרונות היו גם הקבוצות שקלעו הכי טוב והכי הרבה ל3 בפלייאוף.

החשיבה בג"ס ויוסטון אומרת שמשתלם לזרוק ל3 (2 הקבוצות שמתבססות הכי הרבה בליגה על כל עניין הסטטיסטיקה המתקדמת). הGM של 2 הקבוצות בנו אותן בהתאם לאסטרטגיה וזה הטבע של הקבוצות.

המרה כמו שהצעת אפשר לבצע רק בתיאוריה.

רונן דורפן 20 במאי 2015

ואת שמפרט ואת ג׳יי אר סמית ואת דייויד לי ואפילו ג׳רמי לין. האם לא ברור שכרמלו אנטוני הוא הבעיה?

omer 20 במאי 2015

הבעיה גם היא מי שנתן לו רק בקיץ האחרון חוזה מקסימום ל5 שנים, אחרי שכרמלו הוכיח כבר מעבר לכל ספק שעליו לא בונים קבוצה.

Asaf 21 במאי 2015

זה לא ההוא שרבים טוענים שהוא מועמד יותר מלגיטימי להיות המאמן הכי גדול בכל הזמנים????
אגב דריימונד גרין זה השחקן שמחבר את החלקים בגולדן סטייט, יש טוב ממנו בדמות סטף קארי ואולי אפילו קליי תומפסון אבל הוא כל כך מגוון ונותן לגולדן סטייט כל כך הרבה אפשרויות לעשות שינויים והתאמות בזה שמסוגל לשחק בפנים ובחוץ למרות המגבלות הפיזיות ובעיקר לשמור כמעט על כל עמדה במגרש, מסתבר שלהיות טווינר בין עמדות זה לא כל כך נורא

איציק 20 במאי 2015

כרמלו לא הבעיה. הבעיה היא מי שהחתים אותו וממשיך להחזיק בו.

דמוסתנס 20 במאי 2015

לא, לא ולא. הבעיה האמיתית היא שהם הניקס.

YG 20 במאי 2015

אותו אחד שנתן חוזה של 100 מיליון דולר לאלן יוסטון לא?

סימנטוב 20 במאי 2015

בסדרה נגד ממפיס הלוחמים התאימו עצמם נהדר, לקח להם קצת זמן היום להיכנס לגרוב מחדש.

Comments closed