המשחק הראשון העונה בו לא ספגנו שער

קבוצה ווינרית שהתגבשה כבר בעונה שעברה

שנה שעברה מכבי לא הפגינה כדורגל מבריק, אך היא ניצחה את כל המשחקים שהיתה חייבת לנצח. כולם זוכרים את הגמר, אבל זה היה בכל המשחקים, רבע הגמר מול קריית שמונה, המשחק הראשון מול באר שבע בפליאוף, הנצחון על קריית שמונה בבלומפילד בפליאוף.

מכבי גיבשה אופי ווינרי כבר בעונה שעברה, ומסתבר שזה הגיע איתה העונה.

*

ביקרתי בשבוע שעבר את ג'ורדי, ועדין אני לא מבין איך אין לנו זר איכותי שכל כך חסר לנו. אבל משהו אחד אי אפשר לקחת לו, הוא מצליח בצורה יוצאת דופן עם המאמנים. אוסקר היה המאמן הנכון בזמן הנכון בסיבוב הראשון. סוזה היה המאמן הכי טוב שדרך פה, פאקו היה אילתור מעולה בזמן קצר, ועכשיו מסתבר שהברק כן מכה פעמיים באותו מקום, להצליח להביא את יוקאנוביץ למכבי, זה פשוט מדהים.

*

עמרי בן הרוש היה זוועה מול היברניאנס, ישב שבוע שעבר, שיחק טוב בדקות שהיו לו בדרבי, והיה טוב מאוד ובעיקר מרוכז בלי טעויות איומות היום, זו עבודה של יוקאנוביץ'.

מכבי לא נתנה גול רך במשחק הזה, לראשונה העונה, במשחק באחד האצטדיונים הקשים שהיה ניתן לקבל בשלב הזה, אם לא הקשה ביותר.

*

פניה אישית לרומן, אני מבין שמסי שחקן בינוני, ערן זהבי באמת הוכיח היום עד כמה הוא איטי, לא מתאים לאירופה, מבין, באמת מבין.

*

מכביייייייייייייייי

 

היריבות לצמרת: סקירה
מהניצחונות הנחוצים יותר

174 Comments

ניב 5 באוגוסט 2015

יששש!

ניב 5 באוגוסט 2015

אגב גיל התגנבה לראשי הקונספירציה שיוקאנוביץ' השאיר את זיו בארץ בשביל לתת לבן הרוש בטחון, קצת כמו קורטז ושריפת הספינות..

מאיר (חדש בשכונה) 5 באוגוסט 2015

ואני חשבתי שזה כדי לשמור על הקוון מזריקת נעליים…אבל עכשיו ברצינות, קצת חבל לי עליו שהוא לא נמצא עם החברים לחגוג ביום אולי הכי שמח והישגי של מכבי החדשה.

yaron 6 באוגוסט 2015

חבל מאוד שהוא לא נמצא עם החברים. יואב זיו הוא גבר אמיתי ונכס בכל חדר הלבשה. אולי הוא לא המגן הכי טוב בעולם, אבל אתה יכול ליבש אותו ביציע עונה שלמה ותהיה בטוח שברגע שתקרא לו תקבל מאה אחוז של נשמה והקרבה.

ניב 6 באוגוסט 2015

אין ספק, אני באופן אישי מת עליו.

סימנטוב 5 באוגוסט 2015

מברוק!

Amir A 5 באוגוסט 2015

ההישג הכי גדול במשחק שייך לרומן לאור העובדה שהוא המחשבה הראשונה שעולה לאוהד מכבי לראש אחרי נצחון כזה גדול.

Matipool 6 באוגוסט 2015

אצלי הוא היה המחשבה השנייה ואני לא אוהד מכבי .
הראשונה הייתה איזה טמבל אני שלא הלכתי עם ההרגשה של חבר מהעבודה שהוא אוהד מכבי שרוף להמר עליהם בווינר ולהחזיר בריבית את ההפסד מאתמול בגלל אייאקס .

רומן 5 באוגוסט 2015

נראה לי שיש לי חתיכת כובע לאכול.
כל הכבוד!!
זהבי סתם לי את הפה להרבה זמן, משחק ענק שלו.

אלכס דוקורסקי 6 באוגוסט 2015

אם כבר לאכול כובע, ממליץ על כובע עם האות F עליו…

רומן 6 באוגוסט 2015

תסביר

אלכס דוקורסקי 6 באוגוסט 2015

כובע של פדרר.
יש לא מעט כובעים, שהוא גרם להם להיאכל, היות וכבר מספר שנים יש מי שמנסים להפוך אותו ללא רלבנטי וקוראים לו לפרוש.
זה כמובן לא שייך אליך. סתם נזכרתי בכובע שהוא חובש לפעמים.

גיסנו 6 באוגוסט 2015

אפשר גם סתם כובע של EZ7

אנדר 6 באוגוסט 2015

ועל מסי, אני מבין, עדיין רובצת חובת ההוכחה..

רומן 7 באוגוסט 2015

כמובן,
הצלחה בפרמייר ליג או זכיה במונדיאל או לכל הפחות בקופה שנה הבאה

אנדר 5 באוגוסט 2015

אוף איתך, כבר שברתי את הראש כל הערב מה אני כותב פה לרומן והנה אתה בא בקלאסה כזו…

איציק 5 באוגוסט 2015

בכול הסיפור הזה חסרה המילה של טל בן-…? מה קורה איתו? לאן נעלם?
רומן, קיבלת הכרה רישמית עם פיסק אלמותית בפוסט של גיל שלי בדה-באזר… זה מחייב!!!

ניב 5 באוגוסט 2015

מהאדרנלין הוא בטח חופר כרגע את הרכבת הקלה..

איציק 5 באוגוסט 2015

טל טן רומן?
לגבי הפרויקט עצמו זה בולשיט… שש שנים זו עבודה בעיינים. היה אפשר לקחת כמה חופרים מעזה, היא עושים את כל המינהרות בשישה חודשים.

shadow 6 באוגוסט 2015

שמע אם לשפוט לפי העבר את נתבג 2000, שהיה פרוייקט הרבה יותר קל לדעתי, פתחו בסוף 2004 אני חושב שנישמח עם הפרוייקט הזה יגמר בשמונה שנים.
אני מהמר על 2027.

איציק 6 באוגוסט 2015

לך למשהו הרבה יותר קטן… משכן לאומנויות הבמה בבאר-שבע סיים להיבנות בכשלוש שנות איחור אופנתי…

ניב 6 באוגוסט 2015

אני לא מבין, הטענה שלכם שלא יודעים לבנות פרוייקטים במדינה הזאת ושכל פרוייקט יסתיים (אם יסתיים) לעולם באיחור?
לא יכול להיות.

shadow 6 באוגוסט 2015

לפי איך שזה נראה גם הפרוייקט של גולדהאר יסתיים באיחור. מכבי כבר מזמן היו צריכים להגיע לשלב הבתים ;)

מעיין אוהד מכבי 5 באוגוסט 2015

אין מילים. פשוט אין מילים. הניצחון האירופי הכי גדול שלנו בשלב נוקאאוט. עם הגב לקיר מול יריבה עדיפה והר לטפס, אבל גם עם ערן זהבי אחד.
לפעמים צריך גם מזל והיום היה לנו מזל שתגמל אותנו על תהליך הדרגתי.

צור שפי 5 באוגוסט 2015

משחק אדיר. אני כנראה לא אדום מספיק. חיכיתי בקוצר רוח שייגמר כבר. כל הכבוד.

ניב 5 באוגוסט 2015

עזוב עם כל השחקנים שלנו ששיחקו אצלכם ועם השחקנים שלכם ששיחקו אצלנו, זה פשוט מבלבל ועוד היינו בלבן..

איציק 5 באוגוסט 2015

האמת, הכל היה מוכן לתסריט הקבוע, בשנייה האחרונה, כדור טיפשי לרחבה, אין כיסוי מספיק, נגיחה לשער. השוער הספרדי הזה לא הבין שהוא היה צריך לפשל ובטעות הדף את הכדור. לוזר… הורס דיפרסיות (או מניות של האדומים)… בושה… אין כבוד למינהגים לאומיים…

ניב 5 באוגוסט 2015

תאמת הוא דווקא עשה את זה לא רע שנה שעברה..

איציק 5 באוגוסט 2015

ואווו, זה היה מזמן, לא זוכר מה היה… השנה הוא פישל!!!

שגיא 5 באוגוסט 2015

ברגע שראיתי שזיו נשאר בארץ הייתה לי הרגשה טובה.
נצחון ענק ומיוחד.

אלכס דוקורסקי 5 באוגוסט 2015

כל הכבוד למכבי ובהצלחה בסיבוב הבא!

אנדר 6 באוגוסט 2015

נעדר :

מנשה יוסיפוביץ מבני ברק שמשחק כדורגל ביום שישי בבית ספר פיק"א בפתח תקווה 5 באוגוסט 2015

יש יש יש
יש שלב בתים.
יש חורף חם.
יש קצת כסף בקופה המרוששת.

לירן 5 באוגוסט 2015

אני מקווה עכשיו שכל מי שחישב את השכר של זהבי – יתפנה לעיסוק אחר כי הוא החזיר את החוזה שלו לשנים הבאות כבר היום. בישול בבלומפילד וצמד בפלזן שווים 3-4 מיליון יורו

נולי 5 באוגוסט 2015

לא יאומן!
די הרבה אנשים "טובים" ו"מביני דבר" צריכים לאכול הלילה כובעים, שזה תענוג בפני עצמו. רק אתמול שגיא כהן קבר את מכבי עם החיוך הסרקסטי שלו. שלא לדבר על הפרימואים למיניהם. יופי.
כל הכבוד למכבי (חלשלושה) ת"א ולערן (לא שווה כלום באירופה) זהבי.
קדימה מכבי!!!

ערן (המקורי) 5 באוגוסט 2015

תענוג!

edgecator 6 באוגוסט 2015

לפני שאואשם בהיעדר יכולת כלשהי לפרגן – מברוק.

המשחק היום, לכשעצמו, הוא לא אינדיקציה לדבר חוץ מאשר לגדולתו של זהבי. לתהליך שהתרחש אצלכם בשנים האחרונות, שהלוואי והיה מתרחש במועדונים נוספים בארץ, לא ראינו שום זכר במשך 76 דקות. זה היה משחק רע מאוד מבחינה התקפית של שתי הקבוצות, עד הפנדל מכבי הגיעה במקרה הטוב לשני מצבים סבירים שלא היתרגמו לכלום. תכנית המשחק של יוקאנוביץ' בעצם כשלה, ומכבי שיחקה, לאט לאט יש לומר, לידיים של הצכ'ים. שאגב, אם אני אוהד שלהם אני מתבאס קשות על הקבוצה, שלא יזמה בכלל ובגדול נראתה לאורך רוב המשחק כאילו באה להעביר 90 שקטות, לעשות את העבודה המינימלית וללכת הביתה.

בשורה התחתונה, זה היה משחק של שתי הברקות בודדות של שחקן בודד, בצירוף יכולת הגנתית לא רעה. אמנם, שחקן בודד הוא חלק מקבוצה, כך שאין מקום לבודד את היכולת שלו מההצלחה הקבוצתית. אבל זו בעצם הנקודה – יש להכיר ביכולת שלו ובחלקה היחסי בהצלחה הקבוצתית, לעומת היכולת של שחקנים בודדים אחרים ובעיקר היכולת של הקבוצה כולה כיחידה אחת. וכשעושים זאת, הרי שביחס למשחק היום, לא מגלים תהליך ולא נעליים, מגלים זהבי. ואחרי כל זה – אין ספק שזה יכול לתת לכם בוסט רציני, כי הפוטנציאל הקבוצתי בהחלט נמצא שם, במיוחד עם חיזוק נקודתי. ראינו את זה לא פעם בשנים האחרונות, אבל ממש לא חושב שראינו את זה היום. לכן הרשו לי להסתייג מכל הסופרלטיבים שנשפכים ועוד יישפכו כאן ובמקומות רבים אחרים.

ושוב – מברוק.

אחד 6 באוגוסט 2015

קראת את תכנית המשחק של יוקאנוביץ כדי לקבוע שהיא כשלה? ואולי זאת הייתה התכנית , להרדים את היריב ואז לבלבל אותם עם שינויי המקום של זהבי.

edgecator 6 באוגוסט 2015

יכול להיות – אם כי אני בספק גדול שהתכנית שלו הייתה להגיע 15 דקות לסיום ללא אף שער. אתה באמת חושב אחרת? אני גם משער, רק משער, שפלזן התכוננו קצת לקבוצה שהם שיחקו מולה, והכירו את התצורה שבה הגולר היחידי שלה משחק בעמדת החלוץ.

שלומי 6 באוגוסט 2015

אצטט לך את התגובה של שפונגין אחרי המשחק: (מהאתר של מכבי)
"זו הייתה התוכנית למשוך עד הדקה ה-65 בלי לספוג. ללחוץ אחרי זה להבקיע את הראשון ואני שמח שזה בדיוק הלך ככה. זה טבעי שיבקרו אותנו, תמיד מחפשים לבקר. אבל התפקיד שלנו זה להתרכז בעבודה שלנו ובדרך שלנו וזה הכי חשוב וככה אנחנו משיגים את התוצאות".

או במילים אחרות: למרות הפיגור, מכבי באה לשחק על תוצאה.
חילופים אדירים של יוקאנוביץ'.

edgecator 6 באוגוסט 2015

החילופים אכן היו מצוינים, בהחלט טרפו את הקלפים, אבל תרשה לי לקחת בערבון מוגבל את מה שאומר שחקן של הקבוצה. אם היו מבקיעים לפני הדקה ה-65, מה הייתה התכנית אז? האם הכדור היה נכנס בטעות? לא קונה את זה, ומשום מה יש לי תחושה שעד הדקה ה-75 אף אוהד מכבי גם לא קנה את זה. כולנו חכמים בדיעבד, ופתאום זה משחק אדיר.

שלומי 6 באוגוסט 2015

בערבון מוגבל? איזו סיבה יש לו לשקר בשיא החגיגה והלהט?
מן הסתם שאם היו כובשים, תוכנית המשחק הייתה משתנה. יש רצוי ויש מצוי.
שים לב איך באמת מהדקה ה-60 בערך, מכבי התחילה להפעיל יותר ויותר לחץ, עד שורמוט ומיכה נכנסו ושם התחיל משחק מרחבה לרחבה.

שלומי 6 באוגוסט 2015

ודרך אגב, בפורומים של מכבי העלו הימורים, וכולם קנו על עיוור אפשרות שמכבי עולה ליתרון ברבע השעה האחרונה. מוזמן לקרוא.
אין כאן חוכמה בדיעבד.

edgecator 6 באוגוסט 2015

חלילה לשקר. תגובה אינסטינקטיבית של שחקן שהוא חלק מהקבוצה, לאחר שזו הצליחה במשימתה (ברמת התוצאה). ולא שקראתי בפורומים של מכבי, אבל גם אני הייתי קונה תסריט כזה. זה לא אומר שלא היו לא מעט תסריטים, חלקם לא מופרכים כלל, שהייתי קונה אפילו ביותר כסף.

edgecator 6 באוגוסט 2015

ורק בשביל להדגיש – אני ממש לא טוען שזו אופציה שכלל לא הייתה על השולחן. מה שכן, לי אישית קשה מאוד להאמין שזו הייתה האופציה הראשונה. החילופים אגב דווקא די תומכים בזה בעיניי, טב"ח, יצחקי וריקן (ברוב המשחק) לא שיחקו טוב בכלל.

לירן 6 באוגוסט 2015

כאילו פירגנת.
באירופה צריך לשחק נכון ולנצל 2 מצבים ל2 גולים – בדיוק כמו שפלזן עשתה בבלומפילד אבל כשפלזן עושה את זה – זה קבוצה אירופאית במיטבה שממחישה את ההבדל בין נבחרת צ׳כיה שמושתתת על פלזן לעומת נבחרת ישראל שמושתתת על מכבי.
כשמכבי עושה את זה – זה פוקס בזכות שחקן העל זהבי ולא משהו שנבנה לאורך שנים. זאת הצביעות שאני לא יכול לסבול.
מסי לא מצליח בארגנטינה כי השחקנים מסביבו חלשים לעומת היריבות וזהבי לא מצליח בנבחרת ישראל כי הוא חכם על הליגה העלובה שלנו (לא כי הנבחרת נחותה מול כל יריבה).
לגבי המשחק עצמו – טעות מרה בידיך , טקטיקה נכונה שאומרת כל עוד לא נספוג – מספיק שנבקיע שער אחד כדי להכניס את הצ'כים לפאניקה. אומנם השער בא מאוחר מהמתוכנן אני מעריך אבל זאת בדרך להפוך תוצאה כזאת. דמיין את מכבי פותחים עם 2 חלוצים והרכב סופר התקפי ומקבלים גול – הכל קורס כמו מגדל קלפים כי לך תשים עכשיו 3 גולים. במקום שהלחץ יהיה על פלזן – הוא עליך.

edgecator 6 באוגוסט 2015

טוב – לא אמרתי כלום על פלזן אחרי אותו משחק, אין צורך להכניס לי מילים לפה. כמו גם "פוקס", למשל. ואני בטח לא יודע מה הקשר למסי.

ובכל מקרה, גם לא טענתי שהיה מקום לעלות עם הרכב סופר התקפי. אותה טקטיקה "נכונה" שאתה מתאר היא טקטיקה אחת מסוימת, שיכולה לעבוד ויכולה שלא. עצם זה שזה בא מאוחר מהמתוכנן, ואני באופן אישי לא חושב שיכול להיות בזה ספק, ובמיוחד אחרי שהוחלפו שלושה שחקנים ששיחקו רע, מעיד על אחד מהשניים – או שזו לא הייתה הטקטיקה, או שהיא הצליחה במידה מאוד מוגבלת, כשלשאר ההצלחה מקור אחר.

ארז 6 באוגוסט 2015

יש קורלציה בין התגובות של שפונגין וגם זהבי אחרי המשחק לתוכנית של המאמן, לתגובות נוספות:
טל בן חיים על המשחק – "המאמן אמר לנו כל השבוע בואו נשמור על שער נקי בואו נגיע לשלבים המכריעים של המשחק בתיקו אפס ואנחנו נצליח לעשות את זה והתוכנית משחק שלו עבדה כמו שהוא תכנן והוא העביר לנו".
יוקאנוביץ' בעצמו על מה שאמר לשחקנים במחצית – "הסברתי להם בצורה ברורה שאנחנו חייבים להיות מרוכזים במחצית השנייה ושזה לא יהיה נורא אם לא נכבוש ישר מההתחלה ושנהייה סבלניים ובסוף יהיו הזדמנויות"

אז מתוכנן או לא מתוכנן?

אפשר לנחש שהם תיאמו עמדות אחרי המשחק, אבל ברור שהנחה סבירה יותר תהיה שזו פשוט היתה התוכנית. מהדברים אפשר ללמוד שאפילו הגול לא הגיע באיחור מדי.

כשמגיע פרגון, מפרגנים.

edgecator 6 באוגוסט 2015

כאמור, אני בטוח שזו הייתה אופציה שהם דיברו עליה. וכמו שפונגין, גם טב"ח וזהבי, בתור שחקני הקבוצה, היו מאמצים את העמדה לפיה זו הייתה הטקטיקה לאורך כל הדרך גם אם זו לא הייתה מעבר לתכנית גיבוי. מה יגידו אחרת? ומה יגיד יוקאנוביץ' לשחקנים במחצית? שחייבים לשכב עליהם ישר מהפתיחה ואם לא הבקענו פעמיים תוך 20 דקות אבדנו? נשמע כמו אמירה שגרתית של מאמן. ושוב אשאל, אם הכדור מתלבש לאיגייבור ונניח הכדור של הצ'כים הולך לשער במקום למשקוף, ומגיעים לדקה ה-75 במצב של 1-1 – טוב יותר כמובן מ-0-0 – ובסוף מנצחים ועולים, האם גם אז התכנית הייתה עובדת? הרשה לי להניח שכן, רק שאז התכנית הייתה כמובן שונה.

בכל מקרה, כמו ששפונגין אמר, אכן יש מבקרים שתמיד יחפשו לבקר. רק מה, יש מי שלא מוכן לקבל ביקורת ולעולם לא יהיה מוכן לעשות זאת. במכבי ובכל מקום אחר. מותר לפרגן על העלייה ולחשוב שזה היה משחק לא מוצלח של מכבי? או שאולי בעיניכם זה בכלל לא אפשרי לוגית.

ארז 6 באוגוסט 2015

ברור שמותר. מותר לחשוב הכל ולהגיד הכל. ולכן מותר לי מנגד לחשוב ולהגיד שהעמדה שלך לא משכנעת בעיני.
ולדיון הענייני:
אם מכבי היו מבקיעים מוקדם יותר, מעולה. פלוס מצויין לתוכנית. זה לא אומר שלא היתה תוכנית כזו מראש.
כשיש כזו קוהרנטיות בין מה שכולם מתארים, הסברים אחרים הם פשוט פחות מסתברים כי הם דורשים יותר מדי הנחות של יש מאין.
אגב, אני כשלעצמי לא בטוח שהתוכנית של להרדים את המשחק ולא לספוג 60-70 דקות היא תוכנית חכמה במשחק שבו אתה חייב לכבוש שניים. זה לא משנה את העובדה שכל הנתונים מצביעים על זה שזה מה שביקש המאמן, ושהפעם זה עבד לו.

edgecator 6 באוגוסט 2015

אם מותר אז מצוין – מותר גם להימנע מהתגוננות פבלובית סטייל "פרגן, מה יש לך". אפילו די רצוי.

ההנחות שלי לגבי הציטוטים, שלו דברים היו נראים אחרת על המגרש גם השחקנים היו נשמעים אחרת לחלוטין, נראות לי כמו הנחות סבירות במיוחד. ולמען האמת עדיין לא ראיתי מישהו שחולק עליהן. מעבר לזה, אין שום נתון שמעיד שעמדה שלך נכונה, יותר משיש נתון שמעיד שהעמדה שלי נכונה. העובדה שהשערים הובקעו מאוחר יכולה לכל היותר להוות אינדיקציה מסוימת לתכנית משחק מסוימת, כשמנגד היכולת הרעה של שחקני החלק הקדמי, ומימוש התכנית רק לאחר החלפתם, עשויה להוות אינדיקציה דווקא לתכנית משחק אחרת, או לכל הפחות להפריך ברמת סבירות מסוימת את העמדה השנייה.

וכאן גם המקום להזכיר שהמקריות שולטת בכדורגל, ודברים כמעט לעולם לא מתנהלים כמתוכנן (לא בהכרח ברמת התוצאה) כאשר הפערים בין שתי הקבוצות אינם גדולים.

ארז 6 באוגוסט 2015

סבבה אחי, אני פה כי הדיון מעניין אותי. אז אם הגענו למבוי סתום בדיון, סלמאת.
אם לא, והדיון בפני עצמו מעניין אותך, אז אני כמובן מסכים שמקריות היא גורם מכריע בכדורגל. זו כנראה גם הסיבה שאם המשחק היה מתפתח לרעתנו (וברור שהיה סיכון כזה, אני לא חושב שהתוכנית של יוקאנוביץ' היתה חפה מסיכונים) כנראה שלא היינו שומעים מה היתה התוכנית מלכתחילה.

גיסנו 6 באוגוסט 2015

אבל למה אתה משוכנע שלא זו הייתה התכנית? על אף הסיכונים יש בסיס להנחה ששער מאוחר יחסית יכול ליצור בליץ ומומנטום – וראינו את זה אתמול בפעולה.
אם היו סופגים או כובשים מוקדם יותר – אז היו אומרים משהו בסגנון "השער המוקדם שינה לנו את תכנית המשחק" וזהו.
אני לא מבין למה אתה נתפס על זה כ"כ, היות ומשחק כדורגל לא תלוי רק בקבוצה אחת אפשר לבנות תכנית ולנסות לגרום לה להתממש אבל שום דבר לא מובטח. אתמול זה עבד. יש ימים שלא ואז מתמודדים.

edgecator 6 באוגוסט 2015

אמרתי כבר שבהחלט יש לזה בסיס, ושאכן סביר מאוד להניח שזו אופציה שהייתה על השולחן.

אני לא נתפס על זה יותר משאתה או שאר האוהדים נתפסים על העמדה ההפוכה. כאמור, יש אינדיקציות לכאן ולכאן, אני משתכנע יותר מעמדה אחת ואתם מהשנייה. אני לכשעצמי מתקשה מאוד להאמין שכאשר הקבוצה שלך חייבת להבקיע שני שערים, אתה תבחר לצמצם משמעותית את מסגרת הזמן שבה היא תוכל לעשות זאת. ובכל מקרה, המבחן התיאורטי די פשוט – אם בדקה ה-75, אחרי תצוגה התקפית רעה ואפילו לא מצב ממשי אחד לרפואה, הייתי עוצר את המשחק ושואל אתכם אוהדי מכבי האם אתם מרוצים ממה שראיתם עד עכשיו, והאם בעיניכם תכנית המשחק עובדת, מה הייתם אומרים?

edgecator 6 באוגוסט 2015

או שבעצם זה אפילו לא מבחן תיאורטי – שכן אם אתם טוענים שתכנית המשחק הוצאה לפועל כפי שתוכנן, לא הייתם צריכים להיות מודאגים מדי לקראת הסיום ולפני השער הראשון. האם אתה או מי מחבריך הייתם רגועים ובטוחים שדברים מתנהלים עד כאן כפי שהם צריכים להתנהל?

גיסנו 6 באוגוסט 2015

אני לא ידעתי מה תכנית המשחק של יוקאנוביץ'.
אני גם חשבתי שהחילופים שלו יעזרו לא לספוג אבל לא ראיתי מצב שמכבי תצליח לכבוש.
ואז קיבלתי דז'ה-וו לעונה של סוזה.

כנראה שבגלל זה יוקאנוביץ' מוליך את מכבי לפלייאוף האלופות ואני יושב ומגיב בדה באזר

D! פה ועכשיו 6 באוגוסט 2015

מה הקשר בין ביצוע תוכנית משחק ואוהדים רגועים?

קבוצה יכולה להצליח בתוכנית המשחק שלה עד מחר ועדיין לא להצליח לעמוד במשימה. זו בדיוק הבעיה במדידה של דברים לפי משחק בודד או אפילו כפול. ואם זהבי מחמיץ את הפנדל אז הכל גרוע ולא נכון? מטופש.
התוכנית עבדה. הקבוצה לא ספגה, לא נתנה יותר מדי מצבים ליריבה והצליחה מדי פעם לנסות להגיע למצב. אם היו הצ'כים היו מבקיעים בדקה הראשונה שער עצמי אז תוכנית המשחק הייתה משתנה קצת.

כשבאזל הגיעו לכאן ודפקו שלישה הם עמדו בתוכנית שלהם אבל היו עומדים בה גם בלי ההבקעות. כנ"ל לגבי התוכנית של הצ'כים שבוע שעבר.

edgecator 6 באוגוסט 2015

הקשר פשוט – חוכמה בדיעבד. מהמקום שבו כבר הצלחתם, קל מאוד לטעון שזו הייתה התכנית all along. לחילופין, הייתי יכול לשאול אתכם אם יוקאנוביץ' היה רגוע בדקה ה-75 אחרי שהקבוצה שלו נראתה כמו כלום מבחינה התקפית לאורך המשחק, שמח ומאושר על הצלחת התכנית שלו עד כה.

ארז 6 באוגוסט 2015

תיקון והוספה לסיום:

התיקון זה שאני לא חושב שהוא ניסה להרדים את המשחק, אני חושב שהוא פשוט בחר במודע לא לקחת סיכונים בהגנה עד אזור דקה 60.
ההוספה היא שזה גם היה ניכר מצפייה במשחק עצמו (ואני באמת לא מבין גדול בטקטיקה, פשוט ראו את זה). כל המחצית הראשונה תקפנו בלי מגנים בכלל. החל מאזור הדקה ה60 היו התקפות לא מועטות בהן שפונגין ובן-הרוש עלו שניהם למעלה, וההגנה התבססה על קו של שני מגנים.

ארז 6 באוגוסט 2015

ארז,
שנה קצת בבקשה את השם.
זה תפוס…

ארז ברז 6 באוגוסט 2015

סבבה.
זה פנוי?

ארז 6 באוגוסט 2015

למיטב הידיעה חיובי…
תודה לך.

vered s 6 באוגוסט 2015

תהיה בטוח שיוקאנוביץ׳ וג׳ורדי חשבו על המישחק הזה ועל הקבוצה הצ׳כית וראו את כל המשחקים שלה ושל המאמן שלה (או מישהוא היסתכל בשבילם) ועל פסיכולוגיה הרבה מאד זמן. מכבי עלתה במערך מסויים ושיחקה באחריות בהגנה ולא זרקה הכל על התקפה וזה ביותר מובן אחד הרדים את פלזן. החיסרון של פלזן היה שהם עלו למישחק עם הרבה מה להפסיד והמאמן שלהם גם ציין את העובדה שלמכבי ת״א אין מה להפסיד. אבל מכבי ת״א שיחקה כאילו יש לה מה להפסיד. היה שם קרב פסיכולוגי ותוכנית וזה נכון שדברים יכולים להישתנות בכדורגל בשניה ונכון שדברים יכולים לא להצליח אבל מאמן צריך לחשוב על יצירת מצב אופטימלי או חלון היזדמנויות עבור הקבוצה שלו להבקיע ואת זה יוקנוביץ׳ עשה ובהצלחה גדולה מאד. הוא כניראה סבר שאם מכבי ת״א תצליח לא לספוג ואפילו תיספוג 1 אז שינוי שיטת ההתקפה של מכבי ת״א בערך בדקה השישים של המישחק תהיה בעייתית מאד עבור השחקנים הצ׳כים – שירגישו שהם עוד מעט עוברים וכל ההשלכות של זה ביכלל זה לחץ מאד גדול דווקא של שחקני פילזן לעומת תחושה של רוגע אצל שחקני מכבי ת״א שהוכנו הייטב לסיטואציה הזאת במישחק ותהיו בטוחים שהסבירו להם שהצ׳כים יהיו במצב פסיכולוגי מאד מסויים בדקה ה 60 70 כשהם ירגישו שהם תיכף באלופות ושהם חייבים לשמור על זה. ושאז יגיעו עשרים או שלושים דקות שזה הרבה זמן שמכבי ת״א תוכל לשחק כדורגל יותר משוחרר מבחינתה. להציג דברים חדשים שלא הוצגו בתחילת המישחק כמו שינוי עמדה של שחקנים ערן זהבי יותר למעלה מיטרו שניכנס לשחרר שחקנים ממטלות הגנתיות. וכיוצא בזה. שזה הרגע שאולי פערי הכוחות בין הקבוצות יהיו פחות חשובים ושזה יותר מאבק בין חוסן מנטלי של בני אדם. שמכבי ת״א תוכל להנות באותם עשרים דקות שבהן לא יהיה לה מה להפסיד ולפילזן יהיה להפסיד את הכל. יודע מה ? אני בטוחה שדברים גרועים יותר נאמרו על ידי מאמנים לפני משחקים מול קבוצות ישראליות נחותות בהרבה – סבלנות – תוכנית בכל הפעמים האלו שקבוצות ישראליות חוסלו באירופה.

edgecator 6 באוגוסט 2015

ואגב, דבר נוסף לגבי הטקטיקה – בתסריט שבו מכבי עולה ליתרון מאוחר במשחק, היא חייבת ללחוץ חזק מאוד בדקות הנותרות וחשופה לשוויון מהיר של הצ'כים. במקרה שבו היא עולה ליתרון מוקדם יותר, יש לה די זמן להגיע לשער השני תוך שמירה על משחק הגנה מאורגן והקטנת הסיכון לספוג שער. ובכל מקרה, הצ'כים היו נלחצים לאחור (ובכלל) בדקה ה-80 אם השער היה מגיע גם חצי שעה לפני כן.

C.V 6 באוגוסט 2015

יפה אמרת

עופר כהן 6 באוגוסט 2015

1) במשחקי נוקאוט זה מה שאתה מחפש, אתה המהלך האישי שישבור את הקרח. מכבי תפסו את הצ'כים ברבע שעה אחרונה עם פנדל וזהבי מדורבן.
2) אורי קופר כתב שרק 6% מהקבוצות עשו את מה שמכבי עשתה, אם נוסיף לעובדה שפילזן עדיפה ממכבי ואת העובדה שהליגה הצ'כית כבר הותנעה- הגיוני שהצ'כים היו בהילוך נמוך. מי לעזאזל ציפה לזה?
3) יוקאנוביץ' מעוניין ליצור קבוצה שתלויה פחות בזהבי, זה נובע מאיך שהוא מדבר ומהעובדה שרוצים חלוץ שייקח את עול הכיבושים גם על עצמו.
4) הקבוצה צריכה להתחזק מעט ולתת ליוקאנוביץ' להטמיע את חותמו. סגנון המשחק אותו הנהיג בצ'מפיונשיפ לא שם דגש על פוזשנים
ארוכים כמו פאקו, סוזה ואוסקר. ייקח זמן לקבוצה להשתנות.
5) עצוב לדעת שקרלוס הוא החוליה החלשה בהגנה, עזוב עצוב על קרלוס, עצוב שזו ההגנה שמכבי תרוץ איתה השנה, זה מתכון לאסון.

בנישי 6 באוגוסט 2015

אומר זאת כך: אם מכבי מובילים 2-0 מחצית הם לא היו עולים. מכבי לא היתה מצליחה לשמור על היתרון מחצית שלמה.

תולעת 6 באוגוסט 2015

בעיני דווקא ראינו את השפעת "התהליך"; מקבוצה שעד לפני ארבע שנים הפסד היה מכניס אותה למשבר ומרסק לה את העונה לקבוצה שאחרי הפסד כואב בבית עם כל הטעויות הקלאסיות של הכדורגל הישראלי יוצאת ממנו ומנצחת דרבי (לא מובן מאליו למרות הפערים) ומנצחת משחק חוץ בתוצאה רצויה אחרי משחק ממושמע ונכון.

יאיר 6 באוגוסט 2015

למכבי יש זר אחד והיום הוא היה בשיאו: נוסא איגבור. בעונה שעברה הוא הגיע מאוחר מדי לעזור באירופה והאמת שגם בליגה לקח לו הרבה זמן להיכנס לעניינים. היום הוא היה השחקן שהכי רצה והכי נלחם על המגרש. הרבה בזכותו מרכז השדה של מכבי היה מאוד דומיננטי, הוא היה בכל מקום.

holden 6 באוגוסט 2015

ראשית ברכות מכל הלב על הנצחון של מכבי תל -אביב.
הציגו אותי פה כאחד שלא מבין בכדורגל, חיפאי הזוי ומסטול מכימיקלים,
אז רק אשים את זה כאן למען הסר ספק:
את הידע שיש לי על המשחק אין להרבה ובטח לא להרבה כותבים כאן באתר.
עוד היום בצהריים ידעתי שמכבי עלולה לנצח, השאלה היתה מתי יגיע השער הראשון,
במשחק הצלבה לשער הראשון יש אפקט פסיכולוגי והוא מעניק רוח גבית אדירה לקבוצה שצריכה עוד עקיצה קטנה,
רוב הצהובים פה היללו את הכדורגל הצ'כי, טענו שהוא בעלייה ,
הרשו לי לגחך,
הכדורגל הצ'כי בירידה תלולה, למרות שבבית מוקדמות היורו הם גנבו כמה נקודות יפות,
הצ'כים משחקים כדורגל אפור, שבלוני אבל ממושמע,
צ'כיה זה בערך הפועל חיפה של אלי גוטמן,
ידעתי בוודאות שמכבי ביום טוב אוכלים אותם בלי מלח,
דווקא אותם אוהדי מכבי רעדו מההגרלה,
שאני כתבתי בשבוע שעבר: כולה ויקטוריה, כולה פלזן חשבו נפלתי מהירח,
לעולם לא צריך להרגיש נחות מול אף קבוצה צ'כית.
זהבי הוא לא מסי ובטח לא רונלאדו, מבחינת כדורגל נטו אני לא הכי מתלהב ממנו, אבל הוא וואחד ווינר, הוא אמביציוני, הוא יודע להתמקם ברחבה כמו בני טבק או עודד מכנס, להבדיל מטבק או מכנס יש לו בעיטות מחוץ לרחבה לא רעות בכלל.
הבעיה הכי גדולה של זהבי שאצלו זה או סקנדל או קרנבל במשחקים מול אירופה, גם במדי הנבחרת וגם במכבי, הרבה פעמים הוא נפקד נוכח במשחק,
הערב אהבתי לראות איך אחרי הפנדל(פנדל דיי מפוקפק וצלילה מרהיבה של זהבי, לא כל שופט היה שורק)זהבי רץ בהתלהבות והלהיב את חבריו לקבוצה, הערב סרט הקפטן היה תפור עליו,
הלוואי שמכבי יגיעו לליגת האלופות, באמת שאני לא פנאטי נגד תל אביב,
הצלחה של הצהובים היא הצלחה לכולנו:
לחיפה, לבאר שבע ולירושלים .

זהבי הרים את קרויף מהבור כמו שחילצו את יוסף וכותונת הפסים ממצרים,
קרויף ניצל בעור שיניו כי את העונה הזו הוא הכין גרוע או למעשה לא הכין בכלל , המאמן תיקן את הנזקים של יורדי

איציק 6 באוגוסט 2015

מזל שאתה מעיד על עצמך, כי לא ידענו שאתה כזה. מהיום נתייחס אליך כעל בר-סמך. הרי רובינו כותבי דה-באזר שלא מבינים דבר וחצי דבר. האם אתה במקרה שיעה… סתם חשבתי לפי התגובה.

holden 6 באוגוסט 2015

מי זה שיעה איציק? אין לי שמץ.
אבל כן יש לי מושג כלשהו במשחק, לא יתכן שלפני ההתמודדות עשו פה כותבים את פלזן למינימום אתלטיקו מדריד,
קבוצות מפוארות הרבה יותר מפלזן אכלו מרורים מקבוצות ישראליות,
בוא נמתין לשלב הבא ולאחר ההגרלה נהיה חכמים יותר,
אם נשים את באזל בצד לרגע , מכבי יכולים להיות שקטים,השנה יש למכבי סיכוי גבוה וממשי להתברג אל תוך הבתים עצמם.
לא שאין סיכוי בכלל נגד באזל, אבל מבין כל ה-5 באזל הכי יציבה ומבוססת,
אם כולם כאן כאלו מבינים בכדורגל אז לא תמיד צריך להיות פריפריאלי ולהתייחס לתגובה של אדם על פי מוצאו הגיאוגרפי ,
זה אוהד חיפה-הוא אנטי צהוב ולא מבין כלום מחייו וכו.
איך שלא יהיה כפי שכבר כתבתי מצידי שמכבי יקחו את ליגת האלופות כולה,
הצלחה צהובה זו הצלחת כולנו

ישראל 6 באוגוסט 2015

תגובה לפנתיאון…
"כמו שחילצו את יוסף וכתונת הפסים ממצרים"

עשר 6 באוגוסט 2015

התרשמתי רבות מהידע הנרחב שלך בכדורגל

holden 6 באוגוסט 2015

הציניות היא מפלטו של הסקפטי

D! פה ועכשיו 6 באוגוסט 2015

אני חושב שהוא היה סקפטי

אחד 6 באוגוסט 2015

עוד באירופה הוא היה סקפטי

D! פה ועכשיו 6 באוגוסט 2015

הוא היה.. חרא של בן אדם.

holden 6 באוגוסט 2015

אפרופו הפנדל שלא היה ולא לנברא ומשום מה איש לא התייחס כאן לצלילה המרהיבה של זהבי, הנה דברים בשם אומרם:
"דויד לימברסקי, שהכשיל את חלוץ מכבי בפנדל ממנו נכבש השער הראשון, הגיב: "אני לא חושב שהיה צריך לשרוק לבעיטת 11 מטר. היה מגע והוא נפל. הוא בעצמו אמר לי שכנראה לא היה פנדל, אבל לצערי השופט שרק".

עומר 6 באוגוסט 2015

תודה לך על הקביעה הנחרצת, קולינה.

rami 6 באוגוסט 2015

איש לא התייחס לזה כאן כי זו לא הייתה צלילה. היה מגע, וזהבי הקצין אותו. לא כל פנדל צריך להיות רצח. אם העבירה הזו הייתה מתבצעת 25 מטר מהשער אני מטיל ספק שאתה היית טוען שזו צלילה.

רק מכבי 6 באוגוסט 2015

פנדל ברור. דחף את זהבי עם שתי ידיים.

מישהו 6 באוגוסט 2015

תן לי להבין משהו, אתה מצטט את המכשיל שאומר שהוא לא חושב שהיה פנדל.. מבריק.

holden 6 באוגוסט 2015

לתת לך להבין?ווקשה, בוא אאכיל אותך:
אני מצטט את המכשיל שאמר שגם זהבי המוכשללללל הודה בפה מלא שזה לא ממש היה פנדל
מט

איציק 6 באוגוסט 2015

אז אמר, תגיד גם אתה. תשאל את המוכשל ותראה מה הוא יענה לך. בטח זה יהיה משהו כזה "בטח שצללתי, בכלל אין שאלה, לא היה פנדל, ואפילו אמרתי זאת למכשיל, שהוא לא באמת המכשיל כי הרי צללתי." נראה לי טקסט מעולה…
האמת, אחרי שראיתי מספר פעמים בריפלי, הילוך איטי, ומכל זוית אתה התגובה שלך, השתכנעתי.

יוגב 6 באוגוסט 2015

פנדל אבו-פנדל.
נכנס בו מאחורה עם שתי ידיים ורגל. אולי בצ'כיה הקשוחה לא היו שורקים על זה, אבל זה לגמרי סביר.
אף אחד פרט למכשיל לא ערער על הקביעה הזו..אה, חוץ ממך.

holden 6 באוגוסט 2015

מה אגיד לך, ממש נכנס בזהבי בברוטאליות וריסק לו את הצלעות,
סהכ עשה לו ליטוף דיגי דיגי נעים בגב וזהבי מכח האינרציה ומהתיאטרליות שטמונה בו נפל ארצה אפרקדן והשופט בלע את זה.
לבריאות
פנדל זה לא היה

גיל שלי 6 באוגוסט 2015

רגע, לא היה פנדל, סתם כל השחקנים יצאו מהרחבה, נתנו לזהבי לסדר את הכדור על נקודת ה11 ולבעוט. וואי איזה מזל שהם עשו את זה.

יוגב 6 באוגוסט 2015

רץ אליו מאחורה, נגע בו עם כל הגוף בלי לנסות ללכת לכדור בכלל. נכון שלא היתה חדירה, אבל זה לגמרי מספיק בשביל להכשיל שחקן ולשרוק לפנדל.

מדהים אותי כל פעם מחדש כמה המציאות שונה דרך העיניים של אוהדי קבוצות. אתה לא תראה פנדל גם בעוד 100 שנה, אלא אם יחליפו שם את הצבע של החולצה.

גיסנו 6 באוגוסט 2015

אני מבין שרק כריתת רגל מצדיקה שריקה לפנדל?

holden 6 באוגוסט 2015

בוא נסכם שלא כל שופט היה שורק לפנדל.
תתכונן למחר, יש אופציה שתוגרלו מול " אריות-היבשת" בוריסוב שמשחק בה בוריס החשמלאי ממינסק שעובד בשרותי הבטחון של הדיקטטור לוקשנקו,
אולי תגרילו את ניקוסיה שהשחקנים שלה כל היום גם יושבים בבתי קפה ולוגמים פראבה קר, הקפה הקפריסאי טוב מהיווני.
אז תוכלו לטעון שעברתם עוד אימפריה אירופאית, עברתם את ניקוס מניקוסיה ובוריס החשמלאי מבאטה בוריסוב.
אם לא תוגרלו מול באזל אתם בפנים חזק
תנצרו ותהנו מהרגע

יואב 6 באוגוסט 2015

אוף הולדן. מה זאת החשיבה הסטראוטיפית הזאת? אפילו גזענית במובן מסויים.
אם נלך על הקו שלך-מי אלה מנגבי החומוס האלה שנתמכים על ידי ארצות הברית?
לא מכובד. באמת.

יואב 6 באוגוסט 2015

נ.ב
אל תדאג למה שננצור. כל רגע עם המוזהב זאת פריבילגיה.

holden 6 באוגוסט 2015

למה חשיבה גזענית יואב?
זו אמת שמוטחת בפרצוף.
באטה בוריסוב זה מועדון קטנטן במושגים אירופאיים שהיה לו כמה שבועות של חסד לפני כמה שנים,
אפועל ניקוסיה? רק השם הופך לי את הבטן מצחוק.
אפועל? נו באמת , הגיעו זמנים יפים, מכבי " הגדולה" חוששת מאפועל?
לקפריסין מגיעים כל הנפלים מרחבי היבשת שלא הלך להם:
רן בן שמעון ואחד בשם: יורדי קרויף,
קפריסין זה האליס איילנד של הכדורגל האירופאי.
עיר מקלט לכשלונות שמגיעים לאי לצבור קצת ויטמין די

גיל שלי 6 באוגוסט 2015

אהבתי, בהתחלה זו לא חכמה לקחת אליפות בישראל, עכשיו זה ממש לא נחשב הישג להיות בצ'מפיונס אם נגיע, כשננצח את ברצלונה זה בטח יהיה בגלל שעלו עם חצי הרכב.

יואב 6 באוגוסט 2015

יהיה אסון אם נובך בקאמפ נואו(:

גיל שלי 6 באוגוסט 2015

לא דואג, הם לא קבוצה, כולנו יודעים שמסי סתם שחקן

איציק 6 באוגוסט 2015

חברה, זה לא יפה מה שאתם עושים לא, הוא הרי כתב כבר מההתחלה שהוא אחד שמבין הרבה ובטח יותר מרובינו, ואתם מזלזלים בו. היתי מצפה להתנצלות מצידכם. פויה!!!

holden 6 באוגוסט 2015

אם וכאשר תגיעו לבתים של הצ'מפיונס בסך הכל תשתוו למה שעשתה קבוצה צפונית בעלת מדים ירוקים שהיה כבר פעמיים במעמד הזה,
חצי הרכב? אם אני לא טועה אותה הקבוצה גם ניצחה את מנצסטר יונייטד,
תמשיכו לנפח את בוריסוב ואת ניקוסיה,
וכן, זה הישג אדיר להגיע לליגת האלופות,
מכבי חיפה פעמיים
מכבי תל אביב רק פעם אחת
אם תגיעו לבתים באלופות זה נצחון כפול, גם תשדרגו את הניקוד של הקבוצות מישראל וגם תפסידו את האליפות בארץ,
שנאמר"שתיים באותו הכרטיס"
בהצלחה למנחשים
הסיכון היחיד בהתמודדות מול בוריסוב זה שהשחקנים לא יוכלו לחגוג בחוצות מינסק בלילה כי בשעות הערב המאוחרות כוחות הביטחון החשאים יוצאים לסיורים במקומות הבילוי להרתיע בליינים ולעשות קופה קטנה ושוחד.
בוריסוב קבוצה ענקית באירופה, היא בערך ענקית כמו מכבי רמת עמידר

יואב 6 באוגוסט 2015

הולדן,
אם לא הבנת לבד את ההודעה הסטראוטיפית והדוחה שלך, לא אוכל לעזור לך. סורי.
בכלל לא דברתי על הרמה הכדורגלנית שלהם. שוב-לוקחי השוחד/בטלנים מול מנגבי החומוס.
הניסיון שלך להשמע מגניב, ציני וידען- מאד מאולץ.
יורדי לבלבלב

יוגב 6 באוגוסט 2015

נכון. חיפה היתה פעמיים במעמד הזה. וניצחה ניצחון מכובד את מנצ'סטר. (הספסל של מנצ'סטר, אבל עדיין).
מישהו מנסה לקחת להם את זה? מישהו הקטין את זה?
המציאות היום היא לא אותה מציאות. הקבוצות ה"קטנות" האלה מגיעות למעמד הזה כל שנה, ומנוסות יותר ממכבי. הן גם נהנות ממנטליות עדיפה, כי פה האופי של השחקנים על פי רוב די חלש. דומה לאופי של האוהדים.
פרט לבאזל וסלטיק, כנראה שכל הקבוצות ברמה די דומה. "חוששים" מהן כי יש מה להפסיד. יש משהו על הכף. ככה זה.

אני מבין שאתה מהצד הירוק של המפה, אז למה אתה מתעסק בתל אביב? לא צריך לראות שיוסי מגיע לאימון מחר?

גיסנו 7 באוגוסט 2015

עד מתי טרולים בדה באזר

עידן. 6 באוגוסט 2015

ברכות לאוהדים הצהובים.

כדורגל זה משחק מוזר. עד הדקה ה75 מכבי היו מביכים. בלי יכולת להניע כדור מהר או מדויק, בלי לחץ, בלי אף מצב לשער ועם שני שחקנים בלבד שנראים כאילו הם בכלל שייכים לרמה הזאת (איגבור וזהבי).

פנדל מטופש של שחקן ההגנה (מעניין אם גם זה היה חלק מהתכנון המדויק של יאנקוביץ) ועוד שער מהיר ופתאום כולם מקבלים ציון 7 ו-8 באתרי הספורט.

אבל אין מה להגיד, יצאו וינרים.

קפטן קוקי 6 באוגוסט 2015

כנראה שלא ראית המשחק חבר. או שלא הסתכלת טוב. תחליף סטרימינג.

לירן 7 באוגוסט 2015

כמו שרשמתי קודם – ככה משחקים באירופה, זה בדיוק מה שקרה במשחק הראשון, מכבי הגיעו ל5 מצבים של גול ושמו 1 ופלזן 2 מ2 ומכבי היו עם ציונים נמוכים למרות שהיו טובים ומסוכנים מפלזן – אז לא קפצת ובכית

יואב 6 באוגוסט 2015

כנראה הזרים האלה יודעים משהו.
זה הכי גדול של מכבי ביבשת. ואני נוצר.
וגם קצת בכיתי. ואבא.
מעניין לראות אם מדיניות הרכש משתנה.
המוזהב כמעט סגר היום את כך החוזה העתידי שלו.
בנוסף לכל, הוא גם הכובש הישראלי הכי גדול בהיסטוריה של הכדורגל שלנו.
בכמה הוא נרכש?

ירוק 6 באוגוסט 2015

סתם פנדליסט, מה קרה לך…

ברכות, יואב. שיחקתם אותה, לצערי. לא נותר אלא לקוות שהתקופה הורודה הזו שלך תיגמר במהרה בימינו ושתהנה מכל יתר האספקטים בחיים שלך חוץ מכדורגל :)

ירוק 6 באוגוסט 2015

זו כמובן תגובה ליואב.

המכבייה 6 באוגוסט 2015

טנקס ירוק

S&M 6 באוגוסט 2015

ההצלחה *המנטאלית* הכי גדולה של קבוצה ישראלית באירופה. היה צפוי שיחטפו 2-3 ויעופו. וואו.

ran 6 באוגוסט 2015

מההישגים הגדולים והמפתיעים שהתרחשו בכדורגל הישראלי.
כל סופרלטיב מתאים (גברים וגו׳), אבל הנצחון הושג יותר בגלל הצ׳כים מאשר יתרון ישראלי.
היה בולט החולשה והרכות של מכבי, גם איגיבור הפיזי לא הספיק.
אם הייתי במצב של להמליץ למישהו במכבי הייתי אומר להם להציץ בהרכב של פלזן ושולף משם שני שחקנים להכניס מסה לקבוצה (דוגמת וולנק במקום מיטרוביץ), מכבי לא טכנית מספיק על מנת לכפות על החולשה הפיזית בהמשך.

לירן 7 באוגוסט 2015

אתה כנראה לא מבין שפלזן עשירה ממכבי ואין להם שום סיבה לעבור למכבי

אורן 6 באוגוסט 2015

אז עכשיו תורי לברך.
נאלץ לאכול את הכובע.סחטיין על מכבי.נצחון ראוי וענק.זהבי הוא פנומן.
מעל לכל,פשוט הגיע למכבי.סחטיין ועוד פעם סחטיין.
נשבע שבגול השני ,אפילו אדום כמוני התרגש קצת.כי היתה הרגשה שאני רואה פנומן שהרבה זמן לא היה פה.
תהנו

אורן 6 באוגוסט 2015

ועוד דבר,איזה נהדר אבי ריקן.

ארז 6 באוגוסט 2015

בדירוג הסטורי הוא אמנם רחוק לטעמי מברקוביץ', אבל מבחינת ווינריות ודומיננטיות (בליגות ומסגרות בהן הוא פעיל כמובן; קשה להשוות התעלות במסגרות כאלו להתעלויות מול יונייטד או ריאל) – הוא לא רואה אף ישראלי ממטר.
ברקוביץ', רביבו, אוחנה – אף אחד לא התקרב לכזאת דומיננטיות ולכאלו ביצועים בכל-כך הרבה רגעי שיא. לא ייאמן.

גיא זהר 6 באוגוסט 2015

זהבי ווינר ענק ושחקן גדול אבל להגדיר אותו כגדול בכל הזמנים, אפילו בליגה הישראלית זה מוגזם. אפילו במכבי היו שחקנים לא פחות ענקים ממנו. רשימה חלקית: גלזר, שפיגל וויקי פרץ (שעשו קריירה באירופה בתקופה בה ישראלים לא שיחקו בה בכלל שזהבי רק יכול לחלום עליה ואפילו נמני.

אריק 6 באוגוסט 2015

מה יוקאנוביץ עושה פה? תפסתם מציאה

שלו 6 באוגוסט 2015

לרייכרט יש מענק עלייה לאירופה בהפועל?

סלבישה 6 באוגוסט 2015

+100000000000000

אורי 6 באוגוסט 2015

עכשיו כשיש כסף ואפשר לקנות שחקן או שניים, שנעתי שיש איז עיוי מטורף ששוה מליונים, בן רייכרט. שווה לרכוש אותו

אזי 6 באוגוסט 2015

לא היה לי מה לכתוב אתמול
ואין לי מה לכתוב עדיין היום
אני פשוט בהלם

רק רציתי להודות לך על הרעיון לכתוב טור, גם אם בלי הרבה מלל, ישר אחרי משחקים, כדי שנוכל לשפוך את מה שיש לנו בתגובות.

אחרי אתמול, יש לך לכתוב לפחות עוד שמונה כאלה.

אבי ערך מוסף 6 באוגוסט 2015

ושום מילה על הטור הפתטי והמביך של משה פרימו בערוץ הספורט מלפני שבוע על "האחראי על כישלון מכבי באירופה:רק ג'רדי קרויף"
פשוט לא מובן לי איך העורכים שם מעלים רפש כזה.
בדיחה עצובה.

עופר כהן 6 באוגוסט 2015

תסתכל על הצד הטוב:
כל פעם שפרימו "חורץ" את גורל מכבי ומוקיע את אחד מאנשיה, הקבוצה עושה בדיוק ההפך.
רצה לפטר את אוסקר- אליפות.
רוטציה של סוזה- הישראלית היחידה שלקחה גם אליפות וגם קמפיין אירופי.
כדורגל משעמם של פאקו- 6:2 בגמר גביע, כל תואר אפשרי בישראל (הוא לא היה במוקדמות באירופה) וכו'…
ג'ורדי נכשל באירופה- עולים לפלייאוף אלופות.

אבי ערך מוסף 6 באוגוסט 2015

הבחור פשוט עילוי. "אין נביא בעירו".

גיסנו 6 באוגוסט 2015

למען ההגינות, ומבלי לגרוע מהעונה הגדולה של סוזה – אני חושב שדאבל הקיזוז הפועל גם כן העפילו משלב הבתים של הליגה האירופית

גיא זהר 6 באוגוסט 2015

צודק. מהארבע שעלו לשלב הבתים של האלופות אף אחת לא זכתה באליפות. הכי קרובה היתה חיפה של שום היחידה גם שסיימה שלישית שהפסידה על הפרש שערים לקלינגר את עובד שניצחה את הפועל פ"ת במשחק שהועבר לר"ג.

לירן 7 באוגוסט 2015

אז למען ההגינות – הפועל לקחה אליפות עם פחות נקודות מהקבוצה במקום השני

גיסנו 7 באוגוסט 2015

סמוך עלי שאני האחרון שבא להגן על אליפות הקיזוז, אבל זה מה יש

no propaganda 6 באוגוסט 2015

לדעתי נותנים לזהבי יותר מדי קרדיט על המשחק הזה. כלומר היה לו משחק מצוין ובכלל הוא שחקן מצוין אבל השחקן הכי טוב של מכבי במשחק בכלל היה איגיבור.

מצד שני בפעם המי יודע כמה ראו כמה טל בו חיים החלוץ הוא דנילסון הישראלי. פעם בכמה חודשים עושה פעולה מרהיבה, כולם מתלהבים אבל בפועל הוא שחקן עם קבלת החלטות איומה ולמרות הדריבל הטוב, חסרה לו הבנה בסיסית בכדורגל.

לגבי ההמשך:
למכבי יש סיכוי לא רע לעלות. יכולה לנצח את זאגרב, ניקוסיה ובאטה וגם נגד סלטיק לא היייתי שולל את הסיכוים שלהם לגמרי.

אוף טופיק:
אתמול בהרכב של פנרבחצ'ה שיחקו: נאני, דייגו, מוסה סאו, ברונו אלבס, סימון קיאר וראול מיירלש. שאחטאר נתנו להם שלישיה קלה. דוגמא מצויינת לקבוצת פנטזי לעומת קבוצה מאומנת היטב.

rami 6 באוגוסט 2015

+1 על איגיבור.

+100 על טל בן חיים.

לגבי האוף טופיק. הטורקים שופכים ערימות של כסף על סוסים מתים/מזדקנים/ריג'קטים כבר שנים ועדין לא עושים כלום בזירה האירופית (הדבר החיובי היחיד שאני זוכר מהם לאחרונה זה את משחק השלג של גלא מול יובה עם החגיגה של סניידר ודרוגבה. וזה היה סתם משחק ביזארי שלא מעיד שם על כלום)

no propaganda 6 באוגוסט 2015

גאלאטסריי היו ברבע הגמר בעונת 12-13, זה הישג די יפה.

ערן (המקורי) 6 באוגוסט 2015

קצת יותר רחוק – גלאטסראי לקחו גביע אופ"א ב- 2000. בדרך ניצחו בהתחלה את מילאן 3:2 משני גולים של הקא שוקור ומהפך ברגעים האחרונים. ההפסד של מילאן (אימפריה ענקית באותו זמן) העיף אותם מאירופה (מקום רביעי בבית המוקדם) והכניס את צ'ים בום, לסבב של אופ"א.
הייתי במשחק הזה באיסטנבול.
טירוף, זה לשון המעטה.

כסיפוביץ 6 באוגוסט 2015

האמת, עם כל המחמאות אני מלא מבין את ההתפרקות הריגשית הזו.
מכבי צריכה להיות ברמה של בוריסוב, ניקוסיה ובאזל, ולשם היא צריכה לשאוף.

מועדון בינוני [ או טוב במושגים של הליגה שלנו] כמו הצ'כים הנחמדים לא צריך להיות כזה מכשול ענק בשביל לקבל מחמאות ותארים מכאן ועד הירח.

אם נחזור למציאות נגלה שלמכבי יש משימה לא קלה בכלל.
מדובר במועדונים וצברו יותר ניסיון בליגת האלופות ואירופה ממכבי תל אביב.

אני הייתי מצפה לראות צניעות אחרי משחק יפה שכזה ולא לצאת בהצהרות על כמה "מגיע" לנו להיות באלופות.
בהצלחה

rami 6 באוגוסט 2015

מכבי יכולה לשאוף להיות ברמה של באזל כמה שהיא רוצה, זה בלתי אפשרי. תסתכל על הסגל של באזל, כמה זרים יש שם? ואז תבדוק כמה זרים מכבי יכולה להחתים. נניח ובעוד מיליון שנה ישנו את חוק ה5 זרים, כמה זרים איכותיים ירצו להגיע לישראל במקום לשוויץ/אוסטריה/יוון וכו'? מיעוט.

פלזן הם מועדון בינוני בקנה אירופי אבל הם נשענים על בסיס צכי שהוא באופן מובהק טוב מהשחקן הישראלי, ולא מהשנים האחרונות אלא היסטורית. גם אם הצכים כרגע בירידה הם עדין טובים יותר מהישראלים. אני חושב שהמחמאות הן בעיקר על העובדה שהיה אתמול קאמבק – ועוד במשחק חוץ, אם מכבי היתה מנצחת את המשחק הביתי ואתמול מסיימת בתיקו או הפסד ועדין עולה, ככל הנראה לא היית שומע מחמאות ככ גדולות (ובצדק) – וזה אגב, בדיוק מה שזהבי אמר.

אתה מצפה לצניעות ממי? משחקנים ישראלים שדוחפים להם 10 מיקרופונים אחרי לילה שהם כנראה לא ישנו בו? בוא נהיה מציאותיים, זה הרגע שלהם להתלהב וזה מה שהם עושים. מעבר לזה שלא ראיתי בשום מקום שחקן שאמר שמגיע להם לעלות.

rami 6 באוגוסט 2015

תיקון – אני רואה שזהבי אמר את זה. אז החלק הראשון של הפסקה האחרונה תקף לגבי האמירה הזו.

כסיפוביץ 6 באוגוסט 2015

חחחח
ממתינה לי התגובה עם הלינק…
כתבתי שזה לא כהתרסה אישית אלא פשוט זוית ראייה על כמה לא מבינים כאן ספורט…לצערי גם אוהדים אוות הדבר.

או סקנדל או פסטיבל

כסיפוביץ 6 באוגוסט 2015

זהבי הונף: "מגיע לנו להיות בצ'מפיונס"
http://vod.sport5.co.il/?Vc=147&Vi=194564

זה לא הכתרסה אלא סתם בראייה לחוסר הבנה בספורט…מה מגיע ומה לא, ואיך בכלל מבינים שאין דבר כזה מגיע לי בספורט.
אבל היי…"אין עוד אחד מלבדו" כמו שאמר האיש ההוא אחרי גביע היסטורי.

באזל שואפת כבר לשמינית חביבי אחרי כמה עונות מוצלחות בבתים. זה גם מה שמביא זרים….
מכבי עוד לא שם..

באמת זה הזמן לשמוח ובכיף אבל לא צריך לקחת את זה למקום שלא ראוי לו.
ראיתי בחיי כמה נצחונת גדולים בכדורגל הישראלי.
זה לא אחד מהם.

אבל אנשים מבינים דברים דרך גודל הפונט שדוחפים להם באתר החביב עליהם או בדבר השיקרי הזה שנקרא עיתון.

אני לא מתכוון להוריד משחקן זה או אחר.
כתבתי שזהבי הוא השחקן הישראלי הכי טוב היום, בטח לליגה שלנו.
זהבי צריך לתת עונה אירופית טובה אחת לפחות שתשים אותו ואת מכבי במקום שצריך והיא רוצה להיות. זה עוד לא קרה.
המועדון הזה צריך לתת כמה עונות טובות באירופה עם מגמת התקדמות כי ככה בונים מועדון מיקצועני, בטח עם הסכומים שנשפכים שם. גם זה עוד לא קרה.

תבין שבמקצוע האכזרי הזה אין פנטזיות. יש תוצאות, והן נספרות רק בסוף הדרך.

גיא זהר 6 באוגוסט 2015

למיטב ידיעתי מכבי יכולה לשחק רק עם חמישה זרים שהם לא מהאיחוד האירופי במפעלים האירופאים. במשחק אתמול פתחו שני זרים ונכנס עוד אחד. קודם תביא חמישה זרים טובים ואז נדבר. גם את באזל אפשר להעיף בנוקאאוט. זו לא מנצ'סטר או פורטו.

rami 6 באוגוסט 2015

לבאזל בסגל יש כרגע 18 שחקנים (מתוך 28) שהם לא שווייצרים. למכבי יש אפשרות ל5 כאלו בלי קשר להאם הם מהאיחוד או לא. זה פער ברמה שאי אפשר לסגור.

ועדין, אני מסכים שיש מקום לשיפור בגזרת הזרים והבעתי את דעתי בנושא הזה בפוסט בעבר כאן. לטעמי גם אם היו למכבי 5 זרים ברמת איגיבור (שהוא הזר הכי טוב ובהחלט ברמה גבוהה) עדין מול באזל מכבי בנחיתות משמעותית. זה לא אומר שאין סיכוי לעבור אותם, אבל הוא קטן מאוד.

גיסנו 6 באוגוסט 2015

בגדול אפשר להעיף כל קבוצה בנוקאאוט, השאלה מה הסיכוי.
באזל עדיין גדולה על מכבי, ותעבור ב 8 או 9 מתוך 10 מפגשים כפולים.

פלזן קבוצה עדיפה על מכבי שמכבי הצליחה להתגבר עליה – אבל באזל זה עדיין רמה או שתיים מעל.

גיא זהר 6 באוגוסט 2015

מסכים שבאזל טובה מפלזן ושזו טובה ממכבי. ועדיין זה לא בלתי אפשרי. לא הייתי מעביר משחק הפלייאוף לסוסו. בלומפילד בייתי יותר

גיסנו 7 באוגוסט 2015

אז מסתבר שבאופן (ממש לא) בלתי צפווי נקבל בקרוב תשובה…

ראיתי בתגובות איפושהו באתר שחייבים לשחק את שלב הפלייאוף באותו מגרש שבו תארח בבתים לכן יעבירו לסוסו אם ירצו לארח שם בבתים.
למישהו כמוני שלא מצליח להשיג מנוי זו ברכה, ואני לא בטוח שהרגשת הביתיות תפגע במשהו (ראינו מה הביתיות עזרה לנו בשבוע שעבר נגד פלזן…)

פרלה 6 באוגוסט 2015

טור כ"כ איכותי ומעניין צריך היה, לדעתי להיפתח ב"בשנה שעברה" ולא במילים "שנה שעברה"
התוצאה הדרמטית של אמש מעידה על ווינריות אבל ההתיחסויות אליה מעידות על היציאה הסטנדרטית מפרופורציות
נצחון במשחק חוץ על קבוצה צ'כית בסיבוב השלישי של המוקדמות.
נו שוֹין…

גיסנו 6 באוגוסט 2015

אחרי שנתקלתי היום באוהדי חיפה שעדיין מתרגשים מהקאמבק מול אריות אקטובה, ספר לי עוד על יציאה מפרופורציות

פרלה 6 באוגוסט 2015

נגד אקטובה היה נצחון דרמטי אבל לא הישג מרשים במיוחד
אתמול היה נצחון דרמטי. קבוצות מישראל כבר השיגו נצחונות מרשימים יותר, נגד קבוצות חזקות יותר ובשלבים משמעותיים יותר.
מה היה כ"כ גדול בליל אמש שמתעלה על הנצחון שלנו בזלצבורג בשלב הפלייאוף למשל?
אחלה, ניצחתם קבוצה צ'כית בחוץ בגומלין, עליתם לפלייאוף, סבבה ובהצלחה

גיסנו 6 באוגוסט 2015

אני רק חזרתי על מה שראיתי אוהדי חיפה אומרים בדיוני פייסבוק (לא מכליל – מדובר שאוהדי חיפה ספציפיים).

שלוש סיבות למה הנצחון הזה גדול יותר מהנצחון על זלצבורג:
1) פלזן היום טובה יותר מזלצבורג של אז – אני חושב שיש רוב גדול שיסכים על כך. זלצבורג של אז הודחה פעמיים, בשני הפסדים כפולים אם אני לא טועה, בתוך שנתיים, ע"י האלופה הישראלית.
2) חיפה לא ניצחה בחוץ אחרי הפסד 2-1 בבית ו"רגל וחצי בחוץ" כמו שאומרים. אם מכבי הייתה מנצחת 2-1 בבית ואז מנצחת 2-0 בחוץ, הנצחון הזה היה הרבה פחות גדול.
3) חיפה הייתה מדורגת בסיבוב המוקדמות השלישי (ואולי גם בפלייאוף אני כבר לא זוכר לרמה הזאת).

אז אני מסכים שזה כנראה לא הנצחון הכי גדול אי פעם של קבוצה ישראלית באירופה – אבל הוא נכנס לטופ של הרשימה, בטח ובטח כשמדברים על נצחונות חוץ.

אורי 6 באוגוסט 2015

ד"ש ליוסילה שרץ לשחר לבקש הבהרות לגבי מעמדו במשחקי טרום עונה

כסיפוביץ 6 באוגוסט 2015

מגישים לך זבל בפיתה מאת עריצי הספורט ואתה בולע בשקיקה.

גיא זהר 6 באוגוסט 2015

פלזן טובה מזלצבורג

אורן 6 באוגוסט 2015

לא מבין למה ההשוואות האלה כל הזמן.
מכבי שיחקו אותה אתמול.בעיקר הפגינו אופי.
סחטיין עליהם וכל ההשוואות מיותרות.
היום זה זמן מכבי לחגוג.

שלו 6 באוגוסט 2015

לגבי הסגל,
נראה לי שעם טב"ח הגדול וטיבי כבלמים עמ"ה ופרץ כגיבוי אפשר לשחרר עמדת זר.
גם בקישור ניתן לקבל החלטה אם יש עוד זר בקנה ע"ח מיטרוביץ' ולהשאילו לנתניה כי לליגה שלנו הוא טוב מספיק.
עם שלושה זרים ודסה נראה לי שהסגל עמוק מספיק.
הייתי מביא (אם יש כמובן) בלם קשר וחלוץ ונותן להם את הזמן (כמו עם נוסא) להיכנס לקצב.
ברמת הליגה נראה לי כל עונה שהקבוצות האחרות סוגרות על מכבי,
ואז מכבי פותחת פער גדול יותר.

ב"ש אם תצליח ליצר עונה טובה תייצב עצמה כקבוצה מספר שתיים.
ק"ש מוציא כל שנה מים מאבן נראה לי שהשנה תהיה במאבק עם חיפה על מקומות שלישי-רביעי,
אם חיפה כמובן תנצל את הפוטנציאל שלה.
הפועל בית"ר תלויות במצב רוח.

רועי 6 באוגוסט 2015

אני מקווה שכאשר דברתם על מביני דבר שצריכים לאכול את הכובע לא התכוונתם לשלמה שרף.

איציק 6 באוגוסט 2015

הוא אמור להבין באכילת כובעים, אם הוא מסוגל להבין משהו.

גיסנו 6 באוגוסט 2015

שלמה שרף תמיד צודק ולעזאזל המציאות והעובדות הארורות האלה

דרור בר-נור 6 באוגוסט 2015

טוב אפשר להרגיע. שתו מים.
לא צריך להכנס לאופוריה כמו שאין מה להכנס לדיכאון לאחר שנגיע כנראה רק לליגה האירופית שזאת מטרה ראויה בפני עצמה.
כול הכבוד לשחקנים שהבינו כמו שטיבי אמר שיש להם מאמן ועשו מה שהוא אומר.
כול הכבוד לג'ורדי על פגיעה מדויקת נוספת בעמדת המאמן 4 מ 4.
לכול מי שדרש חיזוק יקר ומוקדם ,התשובה היא קודם מבטיחים קמפיין באירופה ואז מביאים את מי שצריך, בהתחשב ביכולות כספיות וגורם משיכה לא מאוד אטרקטיבי כמו מדינתנו.

גיל שלי 6 באוגוסט 2015

התהיה שלי (ממש לא דרישה) היא על ההחתמה של קרלוס למשל וגם העובדה שלא חיפשו למיטרוביץ קבוצה. לא חשבתי שצריך להביא את די מריה, כן חושב שג'ורדי היה צריך לצאת מאזור הנוחות שלו. זו לא הצלחה אדירה של ג'ורדי שעלינו אתמול עם שני זרים למשחק

דרור בר-נור 6 באוגוסט 2015

מסכים לגבי קרלוס.
את מטרוביץ צריך לשמור הוא מספיק טוב לשנות משחק כמו אתמול,
אני חושב שגורדי ומיטץ מתנהלים פיננסית יותר נכון השנה, מעדיפים את המוכר ולא מהמרים,
למרות שיש לו כמה פיספוסים, כמו בן-בסט למשל ,בוא לא נשכח ששחקנים לא ממש עומדים בתור לשחק בישראל.
ולכן בתוכנית הגדולה הצעדים של השנה נראים לי נכונים.

גיסנו 6 באוגוסט 2015

חשבתי על זה.
תחשבו על השנתיים הראשונות – גונזאלו גרסיה, סטיב גורי, רוברט ארנשואו, מאנה, מארבל, ויש לי הרגשה שאני שוכח מישהו.
אחרי שנעשו הרבה נסיונות, גם אם המחיר הכלכלי של הטעויות לא היה גבוה כי הוכנסו סעיפים לחוזים, אני יכול להבין את ג'ורדי שמעדיף ללכת עם המוכר גם אם לא בהכרח מסכים.
לגבי בן בסט – אני חושב שהוא כשלון שלו עצמו ולא של ג'ורדי. לא כי ג'ורדי חף מטעויות – אלא כי בנקודת הזמן שבה הביאו אותו הוא היה חלוץ מוכח בליגה הצרפתית, עם הופעות טובות בנבחרת, והחלוץ הבכיר ביותר בשוק שניתן היה להביא בנקודת הזמן ההיא. אני חושב שמעט מאוד אנשים ציפו שזה ייגמר בכשלון כ"כ קולוסאלי, ולדרוש לשחרר אותו בלי שיש קבוצה שמוכנה לפחות לשלם את רוב השכר שלו אם לא יותר מזה יהיה קרוב לבלתי אפשרי עכשיו.

דרור בר-נור 6 באוגוסט 2015

נכון לגבי בן-בסט הוא בלבד אחראי למצבו, אבל לא נראה לי שמכבי באמת שמו אותו על המדף.
כמו את ראדי שלצערי שוחרר.

Gil - Zimbabwe 6 באוגוסט 2015

אם כל החיבה לראדי הוא כבר לא ברמות האלו, ראדי כבד איטי ומסורבל. מאבד הרבה כדורים זה לא ראדי של העונה הראשונה. מדי פעם מתלבשת לו בעיטה או מסירה למרחק, אבל באמת שעדיף להשקיע את הדקות שלו בריף פרץ.

גיסנו 7 באוגוסט 2015

*דור פרץ
מסכים עם גיל, ראדי לא מתאים יותר להוביל את מכבי בטח לא בשאיפות אירופיות. הוא רוצה להוביל קבוצה וביקש לעזוב וזה בסדר.
אני מניח שבמכבי ניסו למצוא קבוצה לבן בסט אבל זה קשה כששחקן משחק כ"כ לא טוב ושני מאמנים ברצף עושה רושם התייאשו ממנו לחלוטין. מניח שכל עוד היה אפשר לקשר את זה לפאקו גם השחקן וגם המועדון חיכו לראות מה יקרה בקיץ. אם גם יוקאנוביץ' לא יספור אותו אני מניח שינואר יעשו יותר מאמצים להעביר אותו הלאה.

ניר 6 באוגוסט 2015

גיל, אני לא רוצה לקלקל את החגיגה, ואפילו שאני אוהד חיפה שמחתי בשביל מכבי תל אביב, אבל השוער שלכם פשוט קטסטרופה והעובדה שלא ספגתם גול היא לא בגלל ההגנה הטובה אלא בגלל חוסר מזל צ'כי. היו המון הזדמנויות, מכבי תל אביב שיחקה לא טוב, אבל לפעמים גם כשמשחקים לא טוב אפשר לנצח. הייתי לוקח את התוצאה הזו עם קורטוב של מלח, בעיקר כשראיתי את יצחקי משחק נוראי וגם את כל יתר השחקנים, חוץ מאחד, ערן זהבי, שאני לגמרי מסכים עם יוקנוביץ' שהוא השחקן הכי טוב בארץ.

לירן 7 באוגוסט 2015

לא היו המון הזדמנויות ויצחקי וזהבי היו באותה רמה עד החילופים , כל ההתקפה לא תיפקדה. יצחקי בריא – השחקן השני הכי טוב בליגה , הבעיה היא שהוא לא בריא

ניר 7 באוגוסט 2015

שמע, השוער הזה הוא פשוט לא טוב. כן, יש לו הצלות מדהימות מדי פעם אבל היציאות שלו הזכירו לי את שטראובר.

שורה 7 באוגוסט 2015

ניצחון ענק
מרגש
מצמרר
הרואי
אבל יום וחצי אחרי נזכרים בדברים מדאיגים
שלפעמים הוד רוממותו זהבי לא יוכל להציל
כמו למשל בינוניות של חלוצים – יצחקי בן בסט
בינוניות של שוער – כמעט איבד כדור מטופש עם הרגל, וגם בסוף יציאה שבה שמט כדור, לדעתי עם יד של איגייבור
ההגנה עוד לא בשיאה – בדקות האחרונות היתה פאניקה, שניצלנו ממנה בנס, בן חיים הבלם ייתן עונה גרועה בוודאות, ולא ייאמן שהשוער השני הוא בן 15, איזה חוסר אחריות
הדברים האלה יכולים ליצור נזק ומבוכה באירופה.

וג׳ורדי באמת עם עוד קיץ חלש ומנומנם, וזה מספיק לו להצלחה, וגם זה מעט מדאיג, שבעתיד יהיה אפילו יותר פסיבי וזחוח…
גם, מעצבן אותי שמשלמים כל כך הרבה על דסה ואזולאי – אני לא בטוח שדסה יותר טוב משפונגין וגולדברג ושאזולאי יותר טוב ממיטרו ופרץ… אני לא פנאט, אבל תמיד נחמד לראות שחקני בית בהרכב. לא שאני מרחם על חשבון הבנק של מיטש, אבל חבל לי שנכנס כסף לקופה, והוא ייצא על שטויות.

עם זאת, זה אדיר איך עד הדקה ה-75 פלזן היו קבוצה אירופאית חכמה ומנוסה ופיזית, שיש הרבה מה ללמוד ממנה, שמראה כמה אנחנו רחוקים מאירופה, ופתאום מתברר שהכדורגל הצ׳כי בירידה מתמדת! לא ידעתם?

שורה 7 באוגוסט 2015

וגם, למה אף אחד לא מתייחס למעבר לאצטדיון בחיפה?!
מקבלים את זה כגזירה משמים?
מילא בשלב הבתים, אבל עכשיו, לפלייאוף, במשחק שהוא באמת קריטי? לדעתי טעות.
אל תחשבו שאני אוהד ממורמר, אני לא, אני מתמוגג מהניצחון הזה ושר כבר יומיים
אבל כבר עברנו את השלב של החגיגות, בוא נסתכל קדימה

חן הצהוב 7 באוגוסט 2015

קראתי באחד האתרים, שהמשחקים בשלב הבתים צריכים להיות משוחקים באותו איצטדיון שבו שוחק שלב הפלייאוף.
אם זה אכן כך, יש הגיון לשחק בחיפה.
קראתי גם שיתנו עדיפוץ לכרטיסים למנויים, אם גם זה נכון, יש עוד יותר הגיון לשחק בחיפה (מותר גם לאלו שלא מצליחים/יכולים לקנות מנוי לראות את מכבי מהיציע)

לירן 7 באוגוסט 2015

אתה יודע שחביב אוחיון לא בן 15 ומצוין ששמים אותו מחליף אם הוא שוער העתיד, גם זול, גם ניסיון וגם אין מרמור. לשים אותו שלישי ואת ברק לוי שני?!
ההגנה לא מתואמת וחלק מהשחקנים לא בכושר – כי ככה זה צריך להיות. תחילת עונה , מאמן חדש ובלם חדש בהגנה (גם המגן הימני לא שיחק כל העונה שעברה) איך יהיו מתואמים?
הסתכלתם קצת על התוצאות מסביב – מדורגות נפלו, מדורגות עברו בשיניים, זאת תקופה קשה לכל הקבוצות ותמיד זה נראה לא טוב. מי יהיה בשיאו ביולי? אחרי עונה כל כך מתישה?!
פה חשוב האופי – וזה מה היה שצריך בשלב הזה

holden 7 באוגוסט 2015

ישנו רחוב בבאזל ששם ניתן לרעוש את השוקולדים המופלאים של sprungli, המחירים קצת יקרים אבל לשחקני מכבי לא חסר כסף נזיל, ממליץ על השוקולד קקאו עם שבבי קוקוס,
זה הדבר היחיד שאיתו מכבי יחזרו מבאזל, לנוחיות הסגל הרחב של מכבי רשמתי את הכתובת:
Güterstrasse 115 ,
אוי האימה, אוי האימה,
סלחו לי על השמחה לאיד, לא יכולתי להתאפק

איציק 7 באוגוסט 2015

על השמחה סולחים, על הטיפשות המופגנת בגאון ממש לא.
מדגיש, המגיב אינו אוהד מכבי.

גיסנו 7 באוגוסט 2015

משה פרימו, יפה שלמדת לכתוב שם באנגלית, אבל זה המקום לומר לך שאתה לא באמת מבין בכדורגל!

holden 9 באוגוסט 2015

אני מצטער לאכזבך, אני מכיר רק את ציפי פרימו מחולון,
אני מדבר וכותב " אנגלית, ספרדית, איטלקית ורומנית, איך אתה ?
נניח שאני לא מבין את המשחק, גם ממך לא קראתי פנינת חכמה עד כה מלבד לרדת לגופו של אדם,
א
עך הדשא שאתה צופה אני הזעתי בזמנו, אז אתה האחרון שתלמד אותי כדורגל מהו.
סך הכל הייתי לויאלי למכבי ונתתי להם המלצה על קונפסארי מעולה בבאזל,
חבל שיחזרו רק עם 3 עדורים ברשת, לפחות השוקולד המעולה ימתיק להם את הגלולה המרה.
שבוע טוב ידידי, לי להבדיל ממך אין דבר אישי כנגדך

Comments closed