לקראת צ'לסי

אין חשש פותח דף חדש. הדרכים ידועות

בחלק מהאתרים ראיתי ציטוטים אנונימיים בסגנון, נרצה לא לרדת מובסים, שצ'לסי לא יוציאו עלינו את העצבים וכו'. אני בטוח שיוקאנוביץ' היה מוריד את הראש לשחקן שמדבר בסגנון הזה. צ'לסי קבוצה חזקה מאחת הליגות הטובות באירופה, ואילו מכבי קבוצה בינונית מליגה בינונית, אך עדין אין שום סיבה לחשוש מהכחולים, כמו שאין סיבה לחשוש משום קבוצה בעולם. שרק לא נרד מובסים זהו סגנון המתאים לשנות החמישים לקבוצות חובבניות ולאלי גוטמן, זהו לא סגנון המתאים לקבוצה המכבדת את עצמה.

*

ברור לגמרי שמכבי היא האנדרדוג המובהק במשחק בלונדון, זה לא ממש חדש לקבוצה שכך הגיעה גם למשחקים מול באזל וגם למשחק בצ'כיה, אך אין בעמדה זו כדי לגרום לקבוצה רצינית לחשוש. מכבי תבוא גם הערב כדי לסגור את המשחק, אך בניגוד לנבחרת ישראל בקארדיף, מכבי לא תגיע כמתאגרף בפאניקה שמבקש רק לא לחטוף נוק אאוט, אלא בסגנון הגנתי שבונה על תזמון מכות נגד מעטות אך חשובות. אני בטוח שמכבי לא תעלה במערך שלא תורגל מעולם, כפי שגוטמן עשה בקארדיף, וכן שמכבי לא תוותר על אפשרויות תקיפה מתוך חוסר אמונה.

*

טל בן חיים הבלם הבטיח לא לחגוג במידה ויבקיע מול צ'לסי, אני מבטיח לא לרכוש את הפועל תל אביב גם אם אזכה בשלושה מיליארד פאונד בלוטו באנגליה.

*

עד מתי נקרא על השריר הפגוע של נוסא?

*

כמה שערים יבקיע זהבי הערב?

*

אני מקווה שראיקוביץ' הוציא את השטויות מהסיסטם במשחק מול קרית שמונה.

*

מעניין אם מוריניו מתכונן להחנות את האוטובוס המפורסם שלו ברחבה לקראת המשחק הערב, אולי דווקא ברחבה שלנו?

*

בהחלט הרבה יותר כיף להתכונן למשחק בלונדון הערב, ולא למשחק בלונדון ביום חמישי בערב, זו הזדמנות נוספת להודות למכבי על העונג שהם גורמים לנו בשנים האחרונות, ועל העונג האדיר שכבר הסבו לנו השנה, אני בטוח שזה רק יימשך.

מחשבה בעקבות הפציעה של שואו
ארז אדלשטיין נכנס לבית קפה

104 Comments

יוסי 16 בספטמבר 2015

זהבי-1, השריר של נוסא זה כמו בניון לפני משחקים בנבחרת, צ'לסי אחרי מכת פציעות נקווה ששוב הכוכבים יסתדרו בשבילנו

אוריה 16 בספטמבר 2015

בסוף טב"ח I יתן גול…

גיל שלי 16 בספטמבר 2015

יחגוג או לא יחגוג?

אוריה 16 בספטמבר 2015

תלוי בהימורים שלך בלוטו האנגלי

נולי 16 בספטמבר 2015

אם טב"ח 1 ייתן גול הוא פשוט יתעלף :)

אורי 16 בספטמבר 2015

יש מצב שיבקיע – שער עצמי

ירושלמי 16 בספטמבר 2015

טב"ח1: אם אבקיע מול צ'לסי לא אחגוג.

אני: אם אתן בראש לקייט אפטון לא ארוץ ואספר לחבר'ה.

אור שחולם להיות אלבס 16 בספטמבר 2015

לייק!

שאול 16 בספטמבר 2015

הצחקת אותי.

מעניין מה היחס לגול של טל בן חיים הבלם.

yaron 16 בספטמבר 2015

כמו שאורי אמר – יש הרבה יותר סיכוי שיבקיע גול עצמי…
מצד שני הכל אפשרי.
מצד שלישי, אם הוא יבקיע לא אתפלא אם הוא יפר את ההבטחה שלו :-)

תומאס נוימן 16 בספטמבר 2015

מכבי לא תבקיע היום, בקושי תתקוף.
אחוזי ההבקעה המטורפים של זהבי באירופה לא יכולים להימשך, כך שגם אם יגיע בדרך נס להזדמנות, זה לא יהיה בפנים.
לא רואה שחקן אחר מבקיע חוץ ממנו.
במקרה הטוב ייגמר 0:0.
תוצאה של 1:0 או 2:0 לצ'לסי היא יותר מסבירה.

רוג`רס אהרון 16 בספטמבר 2015

אברהם גרנט הבטיח להיות מועמד לצלסי במידה ומכבי ינצחו

רוג`רס אהרון 16 בספטמבר 2015

Ii

נולי 16 בספטמבר 2015

ראיתי אתמול את ריאל נגד שחטאר דונייצק. אלה בערך פערי הכוחות בין צ'לסי למכבי.
כל עוד מכבי תשחק כדורגל (שלא כמו המופע המביש של הנבחרת בווילס) יהיה בסדר גמור, גם אם היא תפסיד בהפרש של כמה שערים. הרי אף אחד לא באמת מצפה ממכבי לנצח בסטמפורד ברידג' ואפילו תיקו יהיה סנסציוני.
האמירות כאילו מכבי מקבלת את צ'לסי ב"תקופה נוחה" וש"אפשר לנצח" נראות לי מופרכות ונועדו להכין את הקרקע לקטילתה של מכבי במקרה של "כישלון", כפי שהשרפים והפרימואים אוהבים לעשות.
אז תודה מכבי ובהצלחה!

ניב 16 בספטמבר 2015

בול

no propaganda 16 בספטמבר 2015

הפערים בין מכבי לצ'לסי הרבה יותר גדולים.

yaron 16 בספטמבר 2015

לגמרי.
וזה עדיין לא אומר שנקבל בראש כמו שחטאר :-)

no propaganda 16 בספטמבר 2015

הסיכוי לקבל בראש כמו שחטאר די נמוך לדעתי.
משתי סיבות עיקריות:
1. צ'לסי היא קבוצה הרבה פחות נותנת בראש מריאל באופן כללי
2. שחטאר לא היו מקבלים ככה בראש אם לא היו מקבלים אדום(מוצדק), בלי האדום ריאל היו מנצחים אבל לא בכזה הפרש.

omer 16 בספטמבר 2015

ב3 השנים האחרונות צ'לסי מבקיעה בבית 5.33 שערים נגד קבוצות דרג 4 (6,6,4).עם זאת אני מסכים איתך שהיא לא קבוצה שנוטה להביס כמו ריאל, באיירן, ברצלונה או אפילו סיטי.

עידוקוליס ליפשיץ 16 בספטמבר 2015

תהיה בטוח שלראיקוביץ' יש עוד הרבה שטויות בסיסטם שלו. לדעתי באירופה הוא ייתן משחקים גדולים, אבל מגרשים מעפנים כמו בקרית שמונה יוציאו ממנו את הילד.

*כל הנאמר מבוסס על תחושת בטן בלבד

holden 16 בספטמבר 2015

להערכתי ראיקובי'ץ לא יעז להיות עם אובר בטחון עצמי בבמה המרכזית של הכדורגל האירופאי,
אם מישהו ממכבי יצליח לעקוץ זה יהיה טל בן חיים באחת הפריצות המהירות שלו מהאגף, טל בן חיים יחגוג להבדיל מטל בן חיים הבלם.
אם אני חייב ללכת על תוצאה אהמר על :2-1 לצ'לסי,
בכל מקרה אני מאחל לצהובים הצלחה ובעיקר הופעה מכובדת הערב בלונדון,
מכל ששת משחקי הבית זה המשחק הכי יוקרתי, זה גם מול צ'לסי וגם בלונדון, זה היהלום שעליו עמלו ג'ורדי ומיטש במשך שנים, הם חצבו באדמה ובעמל רב ועם קצת מזל והמון יכולת ומשמעת טקטית הגיעו לתצוגה המרכזית והאמיתית,
הבעיה שצ'לסי עם הגב לקיר, העיתונות באנגליה סונטת במיוחד והוא יגיע רעב להצלחה מול הקהל הביתי,
רק שלא יקבלו פחד במה ופיק ברכיים,

אני משוכנע שכל שחקן יתן את המירב שטמון בו בידיעה שעשרות מגלי כשרונות וסוכני שחקנים יגדשו את היציע המרכזי, הבעיה שלפעמים מעודף השתדלות יש פאלטות וטעויות מביכות.
למכבי אין מה להפסיד ובמצב כזה זה יתרון אדיר,
עליהם להנות מהמעמד הנכבד ולשים כל הפחדים וההתרגשות במגירה נעולה,
למאמן יש לוק ופאסון של ליגת-האלופות, כל מה שנותר זה פריצה מהירה מהאגך של טל בן חיים והרבה ריכוז ליד השער של הבוסני

עופר כהן 16 בספטמבר 2015

תאמת שסקאוטרים מחפשים מגמות והפאדיחות פחות מעניינות אותם, כי הרי מה סקאוטר שיעקוב אחרי חלוץ של מכבי יראה? חושך, הרי מכבי בקושי תעבור את החצי.
זה לא המצאה שלי זה נאמר בעבר על ידי אנשי מקצוע.
בנוסף, אורי אוזן בראיון לנבדל אמר שיש תוכנות סקאוטינג היום, משמעות הפאדיחה לא גדולה כ"כ. יתר על כן, שחקני מכבי כנראה לא מתייחסים לזה, יש להם דברים יותר מלחיצים לחשוב עליהם.

אורי 16 בספטמבר 2015

תוכנת הסקאוטניג המובילה היא פוטבול מנג'ר?

בילבו באגינס 16 בספטמבר 2015

גיל אני חושב שאתה לא ממש מבין את פערי הכוחות צ'לסי למרות התקופה הרעה היא אחת הקבוצות הטובות בעולם. אף אחד לא יופתע אם היא גם תיקח את הצ'מפיונס. מכבי זו קבוצה חביבה. אני נותן לכם רבע שעה לפני שאתם מתפרקים . וזה רק בגלל שאני מעריך אותכם

מאנו 16 בספטמבר 2015

אף אחד לא יופתע? אתה קצת מגזים. צ'לסי, ובלי קשר ליכולת כזו או אחרת כרגע בליגה, לא שווה חצי גמר צ'מפיונס. מקסימום רבע. עם בונקר מוריניו אכן יוכל לזכות בגביע, אבל את זה ניתן להגיד על עוד כמה קבוצות בעולם.

שאול 16 בספטמבר 2015

בא לי שנדבר במאי.

זה בדיוק מסוג העונות שצ'לסי הולכת מאוד רחוק באלופות.

מאנו 16 בספטמבר 2015

שוב, לגנוב גביע מוריניו מסוגל. ועדיין, צ'לסי לא ב-6 הגדולות בעולם כרגע. לדעתי גם לא ב-8.

yaron 16 בספטמבר 2015

דווקא הרבע שעה הראשונה מפחידה יותר :-)

באבא ימים 16 בספטמבר 2015

עד שטל בן חיים בא לשחק נגד צ'לסי טורס כבר לא שם? לא יפה.

funfun 16 בספטמבר 2015

אם נעבור את חצי השעה הראשונה עם מבלי לספוג איכשהו – יש מצב להוציא משהו מהמשחק.
לצערי אני חושב שאנחנו מגיעים בתזמון גרוע למשחק, במקום לתפוס אותם שאננים ומשחקים אותה נותנים כבוד לקבוצה איזוטרית מההולי-לנד נקבל מחליפים שמתים להוכיח שמקומם בהרכב הפותח בליגה על חשבון אלו שעושים רק נזקים מפתיחת העונה שלהם…
גם ה"מיוחד" השנוא עליי כל כך יגיע חד ולא זחוח :-(
מצד שני , מזה שמגיע מהבטן (או מהלב) , יש לי תחושה ערטילאית לא מוסברת שנצליח איכשהו להשים גול ולגרום לקהל לשרוק בוז לקבוצה שלו, למאמן , משהו…
חלומות בהקיציס…
גיל צודק – תודה לך מכבי על העונג שאת מסיבה לנו בשנים האחרונות
היציאה של טב"ח הבלם היא מההזויות ששמעתי בפרי גיים מאז ומעולם. אולי הוא התכוון לגול עצמי???

7even 16 בספטמבר 2015

הקטע עם טל בן חיים חזק!

נולי 16 בספטמבר 2015

שאלו אותו שאלה ישירה אז הוא ענה. השאלה יותר מצחיקה מהתשובה :)

Guss 16 בספטמבר 2015

לא אוהד מכבי ולא שונא מוריניו. אבל אם הייתי אוהד מכבי לא הייתי מתבאס מבונקר שמנסה לגנוב גול, או 0-0 יקר ערך במגרש חוץ קשה. דווקא בגלל שזה הנשק של מוריניו במשחקי חוץ, אפילו מול קבוצות שוות ערך לצ'לסי (ולאו דווקא טובות ממנה).
במשחקי חוץ משחקים על תוצאה. תיקו, עדיף עם איזה שער חוץ. בלי בושה. מוריניו הפך את זה לשיטת עבודה, אז שלא יתלונן כשזה יגיע אליו בהפוכה (זאת אומרת בטוח שהוא יתלונן, אבל ניחא)

yaron 16 בספטמבר 2015

במה בדיוק יעזור לך שער חוץ?
למקרה שנתמודד עם צ'לסי על המקום הראשון וזה יוכרע על שערי חוץ?

B. Goren 16 בספטמבר 2015

תודה גיל, שיהיה לנו בהצלחה הערב.

משה ו 16 בספטמבר 2015

השאלה כרגיל היא מי זה "לנו"?
גם אני מאחל לנו-צ'לסי בהצלחה הערב. הזמנות לשים את הצרות בליגה מאחור ע"ח קבוצה בינונית מינוס.

-גיסנו- 16 בספטמבר 2015

תן לי שזהבי ישים גול, גם נסגור את הפינה של ה 0-0-0 וגם זה ידפוק לחבר אוהד הפועל את ההימור.
בצד הספיגות באמת שכל דבר פחות מ 3 יהיה הפתעה וזה לא משנה בכלל איך צ'לסי נראית בליגה, כמו שאיך מכבי נראית בליגה לא רלוונטי למשחק הזה.

מצד שני, שנה שעברה צ'לסי סיימה בתיקו 1-1 בבית גם נגד שאלקה וגם נגד מאריבור (ולא נדבר על תוצאות החוץ בינתיים…..:/)

4 קל 16 בספטמבר 2015

מאריבור קיבלה שישייה בלונדון שנה שעברה, בבית הוציאה 1-1

-גיסנו- 17 בספטמבר 2015

צודק, פירוט התוצאות בויקיפדיה לא היה ברור מדי

גיל 16 בספטמבר 2015

למה מכבי משחקים נגד צ'לסי דווקא? המחזור הראשון לא אמור להיות בין הקבוצות שמדורגות 1 או 2 בהגרלה?

omer 16 בספטמבר 2015

אין חוקיות.

המחזור הראשון הפגיש את פסו מול יונייטד (דרג 1 מול דרג 2), את באיירן מול אולימפיאקוס (דרג 1 מול דרג 3) ואת מכבי מול צ'לסי (דרג 4 מול דרג 1).

זה היה רע מאוד אם באותו מחזור היינו רואים רק דרג 1 מול דרג 2- היינו מפספסים המון משחקים טובים משום שהיו נערכים במקביל.

אבו צ'יצ'ריטה 16 בספטמבר 2015

יש ליין אם טל בן חיים הבלם כובש צמד?

עופר כהן 16 בספטמבר 2015

גיל, הבנתי שעדן האזאר נמצא על הקו של עמב"ה. יוצאים עם 6 חתיכות חבר'ה……

ק. 16 בספטמבר 2015

הזארד בדר"כ בכנף שמאל של ההתקפה.
עם זאת מסכים איתך על השש חתיכות…

Amir A 16 בספטמבר 2015

הסיכוי היחידי של מכבי תל אביב הערב זה אם השחקנים שלה יהיו במצב המנטלי המכונה בספרות המקצועית "איליי מאנינג": היכולת לא לתת לשטויות שאתה עושה ברגע נתון להשפיע על מה שתעשה שניה לאחר מכן.

ניינר / ווריור 16 בספטמבר 2015

עבד מעולה נגד דאלאס

Amir A 16 בספטמבר 2015

זה כי נשארו לו רק 7 שניות על השעון אחרי הט"ד של דאלאס. אם היה לו יותר זמן הוא היה הורג את דאלאס. תאמין לי, הייתי שם כבר פעמיים.

גיל שלי 16 בספטמבר 2015

יעבוד מול אטלנטה

האחר 16 בספטמבר 2015

אל תתפלאו מתוצאה טובה של מכבי…
הסבוטאז שהשחקנים עושים למורניו ברור מאוד…

גור אילני 16 בספטמבר 2015

כבר כמעט האמנתי לתיאוריה שלך…

מאיר (חדש בשכונה) 16 בספטמבר 2015

למכבי יש נטיה חזקה בעונה זו להתחיל משחקים בשקשוק של עשר דקות. היום זה פשוט אסור. אם זה כן יקרה, נצטרך הרבה מזל שצלסי לא ינצלו זאת לגול או שניים. במידה ועוברים רבע שעה בלי גולים, אזי אפשר יהיה לצאת עם תוצאה סבירה שתנוע בין הפסד של גול עד שלושה והלוואי עם שער. תוצאה טובה מזו תהיה בגדר התעלות ונס.
בכל מקרה נקבל אותם בשמחה ביום א נגד רעננה להמשיך את העבודה על הרביעית ברציפות.

Ko 16 בספטמבר 2015

חבל… הפסד של התרגשות יתר. אבל איבגור או איך לעזאזל קוראים לדבר העלוב וחסר השכל הזה הרס את הכל. אפס.

ניב 16 בספטמבר 2015

תירגע, הם הרבה הרבה יותר טובים, תהנה מהמשחק ותקווה שהם לומדים.

איתן 16 בספטמבר 2015

תגובה שלאחר המשחק

לא נעים להגיד זה פשוט נראה כמו משחק של בודרים מול נערים ב. אבל אלו פערי הרמות.

מצד שני מעניין לבצע השוואה מלפני 11 שנה שמכבי השיגהה נצחון ותיקו בבית עם באיירן ואייאקס., האם התקדמנו או הלכנו אחורה לעומת אירופה?

קורא 16 בספטמבר 2015

בדיוק חשבתי על זה. לכל אלה שאומרים שהכדורגל הישראלי התקדם, אני רוצה להזכיר את הקמפיין הראשון (ולא השני הנוראי) של מכבי חיפה בליגת האלופות. משחק ראשון באולד טראפורד, יניב קטן נותן שער אדיר וחיפה מצליחה להבקיע אפילו עוד גול. אחר כך אולימפיאקוס וניצחון נוסף על יונייטד בקפריסין. לטעמי, אף קבוצה ישראלית לעולם לא תהיה עוד ברמה של מכבי חיפה דאז, שילוב הזדמנויות נדיר של התרסקות יוגוסלביה וזר איכותי מאפריקה, וחומר גלם ישראלי משובח, יצר את הקבוצה ההיא. היום היוגוסלביים לשעבר משחקים בליגות הבכירות באירופה ולעולם לא יגיעו לישראל.

עם זאת, חייבים להגיד שבחירת הזרים של המאמנים בישראל היא פשוט עלובה וגם מהחומר שהם יכולים למצוא בחו"ל, הם בוחרים גרוע, אם זה בגלל קומבינות סוכנים או השד יודע מה. אלי כהן היה אשף בבחירת הזרים ותמוה בעיניי שקבוצות לא נעזרות בו.

-גיסנו- 17 בספטמבר 2015

אנחנו הלכנו קדימה צעד אחד, אירופה התקדמה ב 3 צעדים.
מכבי חיפה של אז הייתה קבוצה יוצאת דופן באיכותה ושלפחות בדקות הראשונות נגד יונייטד נהנתה מאלמנט השאננות/הפתעה, אז היא הצליחה לכבוש באולד טראפורד. לאחר מכן באו 4 נק' יפות מול אולימפיאקוס ונצחון יפה אך בגארבג' טיים על יונייטד.
צ'לסי של אתמול באה להשתקם ולצבור בטחון על חשבון קבוצה מליגה קטנה.

מצחיק אותי שמבקריה של מכבי אתמול הם אלו שתמיד זועקים על היתרון התקציבי שלה בארץ, מראים כדוגמה איך מכבי מעלה מהספסל שחקנים כמו ורמוט, בן בסט ויצחקי, אבל כשהקבוצה מנגד מעלה מהספסל את רמירז ודייגו קוסטה זה לא נחשב.
שזועקים שלמכבי יש תקציב גדול פי 5-10 מחלק מיריבותיה בליגה, אבל זה לא נחשב שהתקציב של צ'לסי (או לפחות השווי המוערך של הסגל) גדול בערך פי 26 מזה של מכבי.

אלה ההבדלים היום, מה שחיפה והפועל עשו לפני 13 ו 14 שנה כבודו במקומו מונח ויש לו אפס קורלציה למה שמכבי תעשה השנה. אם דונייצק מפסידה 4-0 לריאל, מנשנגלאדבך מפסידה 3-0 לסביליה ובאטה בוריסוב חוטפת 4-1 מלברקוזן, אז מכבי חוטפת 4-0 מצ'לסי זו לא כזו תוצאה מופרכת. לא נעים, לא נורא, עדיף היה לחטוף את השוק הראשוני במשחק הזה שהיה גם ככה חסר סיכוי.

גיא זהר 17 בספטמבר 2015

מצד שני דינמו זאגרב, אומנם בבית, ניצחה את ארסנל.

איתן 17 בספטמבר 2015

לגבי רוב האמירות אני מסכים. לגבי המציאת זרים. היום בעידן האינטרנט קל מאוד למצוא כשרונות. וקבוצות מחתימות שחקנים כבר בגיל 14-15.

יש לזכור שגם מכבי חיפה שהגיעה בזמנו לרבע הגמר מול פארמה היתה קבוצה יוצאת דופן

-גיסנו- 17 בספטמבר 2015

למכבי יש עוד דרך לעבור עד שכשרונות אמיתיים בגיל 14-15 ירצו להגיע אליה. וכשרונות בגיל 14 לא נותנים תוצאה מיידית כמו שהזרים של חיפה נתנו אז, זה לוקח כמה שנים טובות. אולי ראיקוביץ' והחלוץ הצעיר יסמנו תחילת מגמה חדשה.

-גיסנו- 17 בספטמבר 2015

מצד שלישי דינמו זאגרב זכתה בינתיים ב 10 אליפויות רצופות, בתקופה הזו שיחקה 7 פעמים בשלב הבתים של הליגה האירופית וזו הפעם השלישית שלה בליגת האלופות.

רפאל 17 בספטמבר 2015

לא קרה כלום. מכבי ניסו לחפש את השער, כמעט הצליחו.
קבוצות עשירות בהרבה ממכבי הפסידו בצורה הרבה יותר גרועה וחד צדדית לקבוצות הרבה פחות טובות מצ'לסי.
אם לא הגול לפני המחצית, לכו תדעו אם לא היה נגמר בפער 2 שערים בלבד.
סתם מחפשים לעשות סנסציה, כאילו תבוסה, כאילו אכזבה.
היה מופע עידוד מרשים והצוות המקצועי של הצהובים הוא ברמה אירופאית ומוכן להתמודד עם התחרות ביבשת.
משתדל ליהנות מזה כל עוד זה נמצא וכל עוד הליגה תיאורטית עוד פתוחה.
בקיצור, משתדל לא לראות או לשמוע שניה אחת מעבר למה שקורה על המגרש.

גל ד 16 בספטמבר 2015

מה שבלט לי יותר מכל דבר אחר זה הבדלי המהירות. כל מה שקשור לטכניקה והבנת משחק אפשר לשים בצד. מה ששחקני מכבי היו צריכים לבצע בשבריר שניה שחקני צ'לסי היו יכולים לעשות אחרי כוס קפה והתייעצות במדריך.

סתם סטודנט 16 בספטמבר 2015

משחק ראשון של מכבי בצ'מפיונס אחרי 11 שנים, מול מועדון כמו צ'לסי שהוא מועדון מהטופ 8 של הכדורגל האירופאי וגם אם הקבוצה הנוכחית בתקופה פחות טובה היא עדיין קבוצה שנמצאת עשר רמות מעל מכבי.
אם נתעלם מהתוצאה אז אני די נהניתי לראות את המשחק של מכבי, הקבוצה הציגה פה כדורגל יותר טוב גם אם פחות יעיל מזה שראינו במוקדמות. הייתה יותר הנעת כדור, שחקנים לא פחדו לבצע פעולות אישיות כשחלק משמעותי מהן גם היו די מוצלחות, ראינו כמה מקרים של חילופי מסירות מהירים על שטח קטן ונראה לי שיוקאנוביץ' ממש עובד על זה ומתעקש לשלב את זה במשחק גם כשזה עלה למכבי בלא מעט איבודי כדור, זו נקודה שהיתה חסרה למכבי וכלי שיעזור לה הרבה אם הוא ייטמע כמו שצריך. ראדוניץ' יהיה חלוץ מפחיד בהמשך השנה, הוא מהיר, הוא חזק, הוא יודע לשמור על הכדור, נשאר רק לקוות שיתחבר מהר לקבוצה ולא יפצע. דור פרץ ממשיך להשתפר, טל בן חיים ואיתן טיבי נתנו עוד משחק מעולה. חוץ מאיגייבור שנתן משחק חלש (וגם פה הוא עדיין הראה כמה כדורגל יש לו) וראיקוביץ ששיחק בלי בטחון כולם נתנו הופעה יפה, כן, אפילו עמב"ה היה לא רע בכלל.
לדעתי בדיוק כמו שבהרבה מקרים עד עכשיו המזל הלך עם מכבי היום המזל הלך נגדם, לצ'לסי לא היו הרבה התקפות שמורידות את הלב לתחתונים, אבל הם עשו גולים ממה שהרגיש לי כצופה כמהלכים אקראיים שבמשחקים אחרים נגמרים בדרך כלל בכלום. אם להקביל את זה לכדורסל, מכבי נתנה להם לזרוק ממקומות קשים והם קלעו בסטטיסטיקה מטורפת. חלק היה באשמת ראיקוביץ' (אבל עדיף שאת שכר הלימוד שלו נשלם במשחקים שהיינו מפסידים בכל מקרה) חלק בגלל שקוסטה מוציא מים מסלע וחלק כי המזל לא עמד לצידנו.
לסיכום זה לא הרגיש כמו משחק של ארבע אפס, צ'לסי לא הייתה כל כך טובה ומכבי לא הייתה כלכך רעה.

נתי 17 בספטמבר 2015

איזה פעולה איגיבור עשה שהוכיחה כמה כדורגל יש לו?אני לא רואה הרבה כדורגל ישראלי אבל מהמעט שאני רואה תמיד חשבתי שהוא בזבוז של זר

נתי 17 בספטמבר 2015

והכי מטריף שהוא גם דופק חיוכים אחרי החמצות,אין לו רעב לנצח-אז בהמשך לפוסט אחר אני מעדיף את הפוזה של רונאלדו כי רונאלדו אחרי החמצה כזאת דופק את הראש בקורה

ניב 17 בספטמבר 2015

לדעתי החיוכים שלו הם לא מחוסר אכפתיות אלא ממבוכה/ניסיון לשדר לעצמנו שהכל בסדר (חייך הכל לטובה כזה).

-גיסנו- 17 בספטמבר 2015

הוא כמו אניימה, גם אניימה היה מחייך אחרי טעויות וגולים שחטף גם אם באשמתו, זה כנראה משהו בגישה לחיים ולכדורגל בפרט.

סתם סטודנט 17 בספטמבר 2015

הצטרף יפה להתקפה, נוכחות בהגנה שרק אלברמן מתקרב אליה, יודע לשמור על הכדור נהדר. המשחק הרע שלו התבטא בעיקר בכמה מסירות רעות ובכניסה נאיבית למלכודות. עוד יהיו לו החמצות מעצבנות אבל עם קצב ההגעה שלו למצבים נוחים (גם את זה צריך לדעת לעשות, עם כניסות חכמות והרבה תנועה) יהיו לו גם הרבה יותר שערים, גם במשחק הרע הזה הנוכחות שלו על המגרש הייתה הרבה יותר משמעותית משל מיטרוביץ' שאומנם עשה פחות טעויות אבל אין לו באמת מה למכור מעבר להכנסות כדור יפות לרחבה.

-גיסנו- 17 בספטמבר 2015

אלברמן היה טוב בהרבה מאיגבור אתמול, גם הגנתית וגם התקפית.
זה לא רק ההחמצה של איגבור, הוא חירב יותר מדי התקפות על הדרך.

אוהב אותו מאוד אבל אתמול הוא היה ממש חלש ולא חושב שהוא סיפק הרבה נוכחות כמו שהתרגלנו ממנו.

סתם סטודנט 17 בספטמבר 2015

לא מתחיל להתווכח על זה שאלברמן היה הרבה יותר טוב אתמול, זה יהיה נכון בהשוואה לכל שחקן אחר במכבי אתמול, ולאיגייבור היה באמת משחק רע התקפית והתייחסתי לזה.
בהגנה שחקנים צריכים להפגין מגוון יכולות, בנוכחות אני מתכוון לקילומטרז' ולעובדה ששחקנים שמגיעים מולו צריכים לקחת שני צעדים הצידה, אלברמן שחקן מעולה, אבל היכולות שלו מתבטאות בעיקר בטכניקה מעולה של חילוץ כדורים ובקריאה טקטית נבונה של המשחק, מעבר לזה הוא גם מכסה המון שטחים אבל, רוב השחקנים לא יחשבו פעמיים לפני שהם יכנסו למסלול ריצה כשאלברמן עומד בדרך ולא יזוזו לקבל כדור קצת הצידה כי הוא עומד לידם, שם נמצאת הנוכחות ההגנתית שבה נוסא נותן ערך מוסף והוא נתן גם המשחק. בסך הכל רציתי להגיד שנוסא הוא שחקן עם יכולות מרשימות, כאלו שעם עוד ליטוש והכוונה ישפיעו גם ברמות האלה ואנשים נוטים לשכוח שמדובר בשחקן שעוד לא הגיע לגיל 25.

-גיסנו- 17 בספטמבר 2015

על היכולות של נוסא לא ערערתי לרגע, אתמול הוא פשוט לא היה טוב בשני צדי המגרש.
לקח לו זמן להבין שבמשחק הזה (ובכלל באירופה) הוא לא יוכל לנפנף כל שחקן בקלילות כמו שהוא עושה בליגה.
עצירות כדור מסורבלות, מסירות לא מדויקות, לפחות פעמיים עבר 40 מטר בכדרור ואז נבהל, עצר וחזר אחורה כמעט עד השוער.

הוא נכס גדול על זה אין סתירה. פשוט אתמול לא שיחק טוב.

משה 17 בספטמבר 2015

אני חייב לציין שזה הרגיש לי יותר כמו משחק של 6-7, נוק אאוט מוחלט וכל רשימת המצטיינים שציינת לא ברורה לי (טב"ח הבלם ??) אבל אני אשמח להידבק באופטימיות שלך.

סתם סטודנט 17 בספטמבר 2015

מבאס שזה בא דווקא ממנו כי הוא השחקן הכי מנוסה אבל לטל בן חיים היו באמת כמה טעויות של התרגשות, או שאולי יהיה נכון יותר לקרוא לזה טעויות של ניסיון הקרנת ביטחון מול האקסית, המזל הוא שהן נעשו בעיקר בהובלת כדור מיותרת וזה משהו שקל יחסית למתן אצל שחקן הגנה אם המאמן יחליט שזה נחוץ. הגנתית הוא ואיתן טיבי סגרו את מרכז ההגנה גם בגובה וגם על הרצפה, בשום שלב לא הייתה טיילת ברחבה של מכבי, הייתה אגרסיביות ועוצמה במשחק שלהם ותיאום שהיה כיף לראות, כשגם ראיקוביץ יכנס לתיאום הזה יהיה למכבי מרכז הגנה מפחיד.

funfun 17 בספטמבר 2015

ראית את המשחק על אקסטה או מה?
טב"ח הבלם היה עלוב. התרגש כמו ילדונת בטקס סיום כיתה ו' – שילמד מדור פרץ הגבר איך משחקים פעם ראשונה בסטאמפורד ברידג' בלי רגשי נחיתות וכו'. האכזבה הכי גדולה שלי במכבי
נוסא כנראה טרם התאושש מהפציעה – קיבלנו רמז נגד ק"ש וגם אתמול רואים שמשהו שם לא מכוון לו בגוף. חבל אבל לפחות יש לו סיבה
מיטרו ממש נעלם לי – חיפשתי חיפשתי ולא מצאתי
מעמבה עשו פורפרירה מחצית ראשונה בשניה הוא כבר התאפס קצת ועדיין ניצח לדעתי רק תיקול אחד
ראיקוביץ' – חבלבל אבל זה העונש המוסרי שלנו על מה שעשינו לקולינאס. נקווה הוא סיים עם המתנות לחודש הקרוב. לא אמרתי נואש
כל השאר באמת שיחקו וניסו ואלברמן היה מעל כולם. איזה מלך!!
באופן אישי רציתי לראות את ורמוט במחצית במקום נוסא אבל זה לא קרה.
לא נורא – זו המשחק הכי קשה בסדר המשחקים ומכאן נוכל רק להשתפר :-)

ניב 17 בספטמבר 2015

אלברמן היה מדהים!

סתם סטודנט 17 בספטמבר 2015

קצת בירה והרבה הנמכת ציפיות, אבל כתבתי את מה שהרגשתי מהמשחק, אם יש לך דוגמאות לחורים בהגנה שטב"ח יצר אשמח לשמוע.
לא ציפיתי שננצח, אבל כן קיוויתי לראות התפתחות של סגנון משחק והתחלה של חיבור, את זה ראיתי.
האופטימיות שלי מההגנה נובעת מזה שבמוקדמות הייתה תחושה שבכל התקפה של היריבה שבה לא כולם עומדים מאחורי הכדור מכבי עלולה לספוג, הפעם, במשחק מול יריבה טובה יותר מהיריבות של המוקדמות, לא הייתה תחושה כזו, לא הייתה טיילת גם אחרי התקפות של מכבי שבהן השתתפו ארבעה שחקנים ויותר.
מצד שני במשחקים מהסוג הזה שחקנים אמורים לתת ולרצות יותר, אם גם הטוב ולא רק הרע נוצר בגלל ההתרגשות ומוטיבציית היתר אז המצב פחות אופטימי, בכל מקרה אני מאמין שנוכל לזהות את הכיוון במהלך החודש הקרוב.
מיטרוביץ' הוא כבר מזמן בעיקר שחקן של הכנסות כדור לרחבה. אני מקווה שדור מיכה יעלה קצת מסה ואגרסיביות ואז הוא יחליף את מיטרו גם במשחקים מהסוג הזה, אם זה יקרה אני מאמין שעד סוף השנה נגיע למצב שריקן ישחק יותר במרכז הקישור, וגם דור פרץ יידחק את מיטרו קצת רחוק יותר במורד הרוטציה, אני עדיין לא מדבר על ראלי ואזולאי שיוכלו גם הם לגוון את הרוטציה של הכנפיים והמרכז, נקווה שליוקאנוביץ' יהיה כאב ראש מהסיבות הנכונות ושמיטרוביץ' יהיה פחות נחוץ, בלי מיכה מיטרוביץ נחוץ כשחקן היחיד שיודע לחלק כדורים מתוחכמים.

נולי 17 בספטמבר 2015

נכון. מכבי בהחלט ניסו לשחק ולהתקיף. הפתיעו אותי לטובה

ליבר 17 בספטמבר 2015

דבר ראשון הייתה במגרש אווירה מטורפת. הסדרנים היו בהלם מאיתנו וממש מחאו לנו כפיים בסוף המשחק.
סה"כ היה משחק לא רע של מכבי שלפי דעתי הייתה שווה גול. לא היה משחק של 4-0 ושופט קצת יותר סימפטי היה מוותר על הפנדל השני.
אין מה לעשות זו לא הרמה של מכבי כרגע אבל אני מאמין שנוציא נקודות במשחקי הבית.

נ.ב. בטלוויזיה עבר העידוד של הקהל של מכבי? באיצטדיון לא שמענו את הקהל של צ'לסי בכלל.

גור אילני 17 בספטמבר 2015

הקהל של מכבי נשמע היטב. במיוחד בשידור שמפטפטים בו פחות מבישראלי

גיא זהר 17 בספטמבר 2015

הפנדל הראשון היה מאוד גבולי. השני היה גם היה (שני הטב"חים ניסו לעשות הורדת זקיף לקוסטה).

נולי 17 בספטמבר 2015

הקהל של מכבי היה נהדר. שמעו אתכם כל הזמן וגם צילמו לא מעט. כל הכבוד.
מכבי ניסו לשחק ולהתקיף. חבל שלא הבקיעו אבל לא היה משחק ביזיון לטעמי.

ניב 17 בספטמבר 2015

נכון

רומן 17 בספטמבר 2015

אז מה? קיבלתם 4 חתיכות מהרכב שני של קבוצת תחתית בפרמייר ליג.
העיקר חגגתם פה את הנצחון על האימפריה השוויצרית כמו שחגגתם את הנצחון בששת הימים.
חזרתם קצת למציאות? תקחו אוויר כי שבוע הבא דינמו קייב באה לפה לתת לכם שיעור קטן.
ומה קרה למלך שערי המוקדמות, ולאיש שכל בעיטה שלו זה גול? ההוא שהעזתם להשוות בגדולתו לברקוביץ?

-גיסנו- 17 בספטמבר 2015

או! חיכיתי שג'וני 2.0 יקפוץ בראש

רומן 17 בספטמבר 2015

אתם בדרך הבטוחה לשבור את השיא שלנו.
מתחילים מהר ולאט לאט מגבירים.
ה4-0 היה רק מתאבן, מול קבוצה מפורקת לחלוטין, שנראית זוועה בליגה, לא יצרתם אפילו איום אחד על השער.
פשוט מביך, עם כל הכבוד ויש כבוד להעפלה שלכם, אלה דברים שצריכים להאמר בריש גלי.
השפלה מביכה.

ניב 17 בספטמבר 2015

אני לא יודע אם מכבי תכבוש בליגת האלופות (אני משער שכן), אני לא יודע אם יהיו לה יותר מאפס נקודות (אולי), אבל אני בטוח שלא כותב דברים בוודאות גמורה לפני שהם קרו.
זה כאילו אתה נהנה לאכול את הכובע.
תודה לך על התוספת אושר הקטנה שאתה מוסיף כשאנחנו מנצחים.
האמת שנסתדר גם בלעדיך ובלי שמחה לאיד, אבל אתה כמו בפרסומת – לפנק לפנק לפנק.

רומן 17 בספטמבר 2015

דינמו זאגרב עם רבע תקציב שלכם ניצחה את ארסנל, גנט עשתה 1-1 עם ליון.
אתם הבדיחה של אירופה כרגע, תמשיכו כך.

גיל שלי 17 בספטמבר 2015

אנחנו ממש בדיחה טובה, אני בטוח שבבאזל ובצ'כיה לא מפסיקים לצחוק. זאגרב היו שם כבר כמה פעמים, כבר במשחק הבא תראה את ההבדל בנסיון גם אצל מכבי.

רומן 17 בספטמבר 2015

בהצלחה

-גיסנו- 17 בספטמבר 2015

הקולות שאתה שומע בראש שלך זה לא "אירופה"

לירן 17 בספטמבר 2015

גם דינמו וגם גנט עם תקציב גדול משלנו. זאגרב שיחקו בבית (לא שאנחנו מנצחים את ארסנל בבית) וגנט – גם בבית וגם מול קבוצה נחותה בהרבה.

שלו 17 בספטמבר 2015

שומרים כוחות למאבק התחתית מול חיפה…

ניב 17 בספטמבר 2015

שכחת מועמדת לירידה וקבוצה שגרנט אימן.
על איזה עוד קבוצה אפשר לכתוב את זה היום? (רמז: איזור חיוג 04).
רומן אתה באמת קורא לצ'לסי קבוצת תחתית?

Lord Anthony 17 בספטמבר 2015

לא כולם יכולים לשחק באירופה כמו שהם משחקים בליגה, חוץ כמובן מהקבוצה שמשחזרת את קמפיין ה 0-0-0 מליגת האלופות גם בליגת העל.

נולי 17 בספטמבר 2015

מצחיקה אותי השמחה לאיד של אוהדי קבוצות כושלות כמו מכבי חיפה והפועל תל אביב. מה קרה? הפסד בחוץ לאלופת אנגליה. ביג דיל. הקנאה פשוט אוכלת אותם. מכבי משחקת על הבמה המרכזית של הכדורגל בעוד הקבוצות שלהם מדשדשות במי אפסיים של הפסדים מביכים באמת, פיטורים מבישים וסכסוכים בחדר ההלבשה. ההתלהמות של "תקשורת הספורט" והצגת המשחק ככישלון קולוסאלי, כאילו מישהו ציפה שמכבי תתמודד כשווה עם צ'לסי, הם כבר עניין אחר, ראוי לעיון ובדיקה, כי מהפרשנים ניתן לצפות לקורטוב של מקצועיות וענייניות. בולט לטובה – אבי מלר

מתי 17 בספטמבר 2015

אני לא מי יודע מה מתעניין בליגה הישראלית אבל אוהדי מכבי מצליחים לעצבן אותי. אני לא אוהב קבוצות "רדופות". בעולם של מכבי התקשורת תמיד עוינת, וכל העולם נגדם, ובכלל המערכת והשופטים תמיד מנסים לדפוק אותם. וזה עוד כשהם מצליחים. נמאס כבר מהבכיינות הזאת.

ארז 17 בספטמבר 2015

נולי,

1. לא יודע כמה זמן את בעניינים, אבל אם חיית כאן ואהדת מכבי מראשית שנות ה-2000 לפחות את בטח זוכרת את החגיגות של אוהדי מכבי כשמילאן הדיחה את הפועל ברבע גמר גביע אופ"א, למשל. אז טלי קורה ואל תשפטי דברים כאילו ההסטוריה של הכדורגל הישראלי ואוהדיו החלה עם בוא הגולדהאר. זה טבעו של עולם וזהו טבעם של אוהדים, בכל מקום בו יש בו תרבות (?) ספורט יצרית וחזקה. לכן התבעסתי אך גם הבנתי כשחבריי הצהובים שתו לי את הדם בקשית גם כשזה נראה לי כמו שמחת עניים.

2. "שרק לא נרד מובסים זהו סגנון המתאים לשנות החמישים לקבוצות חובבניות ולאלי גוטמן, זהו לא סגנון המתאים לקבוצה המכבדת את עצמה…
ברור לגמרי שמכבי היא האנדרדוג המובהק במשחק בלונדון, זה לא ממש חדש לקבוצה שכך הגיעה גם למשחקים מול באזל וגם למשחק בצ'כיה, אך אין בעמדה זו כדי לגרום לקבוצה רצינית לחשוש…בניגוד לנבחרת ישראל בקארדיף, מכבי לא תגיע כמתאגרף בפאניקה שמבקש רק לא לחטוף נוק אאוט, אלא בסגנון הגנתי שבונה על תזמון מכות נגד מעטות אך חשובות…מכבי לא תוותר על אפשרויות תקיפה מתוך חוסר אמונה".
זאת הייתה ציפייה מתונה יחסית של אוהד מכבי אינטליגנטי מאוד ומבין כדורגל רק אתמול. והיו בעלי דעה צהובים שכיוונו גבוה יותר. אז אנא ממך, עזבי את התקשורת.

3. אני חושב שלא רק הפרשנים, אלא גם אוהדי מכבי שוכחים שלצד כל המחמאות והפרגונים המוצדקים, מכבי עלתה גם עם יותר מקורטוב של מזל. מספר הבעיטות לשער בשני סיבובי הפלייאוף האחרונים (ובמיוחד בשני המשחקים האחרונים) היה זעום, וזהבי (באמת עילוי נדיר) ייצר שערים ממצבים שהם לא ממש מצבים. אני חושב שאם היו זוכרים זאת, גם בתקשורת וגם בקרב הצהובים, הציפיות היו צנועות ומתונות יותר, המכה הייתה פחות כואבת והמבט היה בעיקר קדימה, ופחות התעסקות בשאלות מטופשות כמו באילו שערים אשם השוער והאם חילופי השוערים היו מוצדקים (שאלה שמדגימה חשיבה צרה, הסתכלות מוגבלת וסגידה למבחן התוצאה (המיידית). ודעתי בעניין לא תשתנה גם אם ראיקוביץ' יהיה לבסוף סוג של פלופ).

4. בגישה מנטלית נכונה וצנועה, אני חושב שמכבי יכולה להפתיע ולהגיע למקום השלישי. לצבור 5-7 נקודות. יש להם את הכלים והיכולות המנטליות לעשות את זה. המיקוד המנטלי וסימון היעדים צריכים להיות רגישים וחכמים, וצריך לדאוג ל(המשך) מעטפת איכותית שמשאירה רעשים אינפנטיליים מחוץ למערכת. אני לא טוען שדירוג האיכות בבית של מכבי אינו משקף. אני כן טוען ש-3-4 נקודות מול האוקראינים (ניצחון בארץ יהיה הישג מצוין אך הוא אינו דמיוני) בצירוף משחקים חכמים מול פורטו בחוץ ובעיקר בבית וציפיה לקבל את צ'לסי בארץ אחרי שכבר תבטיח את הבכורה – יכולים להפוך לחלוטין את התמונה והתחושות הנוכחיות, המטעות.

ניב 17 בספטמבר 2015

נו ארז ואיך אוהדי הפועל הגיבו אז? בהבנה והכלה? תיארת יפה לדעתי את המצב, גם התלונות שלנו (אוהדי מכבי במקרה זה ) הם חלק מאותה מציאות.
נ. ב- אני אוהד מכבי ואני למרות הכל מבסוט היום, הקבוצה שאני אוהד בליגת אלופות, כמה כיף לי.
נ. ב- מתי, מתי תפסיק לבכות? ומה עם איזה גילוי נאות, מי הקבוצה שאתה מסמפט בליגה שאתה לא כל כך עוקב אחריה והאם עצם זה שאתה פחות עוקב קשורה בהצלחה פחותה שלה? ועוד דבר קטנטן, אוהדי הפועל לא מרגישים מקופחים? אוהדי באר שבע? בעלי ק"ש? אוהדי חיפה? אוהדי הפועל רעננה? בית"ר וכו'…
גם תחושת קיפוח היא חלק מהמשחק, לעתים הוא אפילו נכונה (כמעט תמיד לא בגלל קבוצה ספציפית אלא יותר פוזיציה – team to beat וכדומה). הלוואי שמכבי תישאר בפוזיציה הזאת תמיד (היא לא, אני מניח).

ארז 17 בספטמבר 2015

ניב,
לא כל כך הבנתי על מה אתה מדבר. גם לא הבנתי מדוע התוקפנות.
אתה מייחס לי דברים שלא אמרתי ואולי מבלבל אותי עם אדם אחר.
על איזה בכי אתה מדבר? מי אמר שאני לא עוקב אחרי הליגה?
אני לא מרגיש מקופח בשום צורה ואופן.

אני אוהד הפועל.
אם לא הבנת, עם כל אי האהבה הספורטיבית שלי למכבי אני מכבד ומעריך מאוד את מה שעושים שם, וחושב שכל עוד הם ממשיכים בכיוון הזה הם ישיאירו שאריות של אבק ליתר הליגה.

כתבתי "התבעסתי אך גם הבנתי כשחבריי הצהובים שתו לי את הדם בקשית גם כשזה נראה לי כמו שמחת עניים". נראה לי סוג של הבנה והכלה, לא?

ניב 17 בספטמבר 2015

ארז החלק השני מיועד למתי לא לך…
בכל אופן לעניין ההכלה וההבנה (קטע שכן היה מיועד אליך ולא היה תוקפני כלל ועיקר), אמרתי שכמו שהסברת לנולי שככה נוהג עולם, אני טוען שגם הטענות שלנו (אוהדי מכבי) בין חלק מאותו עולם, לצורך העניין זה לא משנה אם אתה הבנת והכלתה, אלא העובדה שהיו כאלה שלו וזה לא נאמר כאמור ביקורתיות, בסה"כ בטענה שזה ראוי להבנה באותה המידה.

ניב 17 בספטמבר 2015

דפריות+מקלדת עם תיקון אוטומטי=ברכה אמיתית..
עם הקוראים הסליחה.

ארז 17 בספטמבר 2015

אין לנו ויכוח.
גם אתה וגם אני אומרים שזאת דרכו של עולם, וזה מה שאמרתי לנולי.

נולי 17 בספטמבר 2015

לארז –
כתבתי שהשמחה לאיד של אוהדי הקבוצות הכושלות בארץ מצחיקה אותי. אם אוהדי מכבי ת"א הכושלת בשנת 2000 עשו אותו הדבר (ומן הסתם כך קרה), זה היה אז מצחיק באותה מידה. ברור שהשמחה לאיד היא חלק מהיריבות הספורטיבית אבל זה לא אומר שהיא לא מגוחכת, במיוחד נוכח "ביצועי" הפועל ומכבי חיפה בליגת הפח המקומית וכשכל נקודת דירוג בינלאומית נדירה משרתת את כל הקבוצות בצמרת הליגה.
אוהדי הפועל ת"א ואוהדי מכבי חיפה מפחדים שמכבי ת"א תעשה חלילה הישג שיאפיל על ההישגים של הקבוצות שלהם בליגת האלופות ומכאן עליצותם על ההפסד אתמול. אוהדי ב"ש מפחדים שמכבי תהפוך לקבוצה דומיננטית נוסח מכבי ת"א כדורסל של שמעון מזרחי. הכל טבעי, ברור ומובן.
מה שלא ברור ומובן לי זו ההתנהלות הלא מקצועית בעליל של מרבית ה"פרשנים", שמתנהלים כמו אוהדי הקבוצות המייחלים לכישלונה של מכבי. זו לא "רדיפה" אלא מציאות.
אף אחד לא שוכח שמכבי עלתה לצ'מפיונס עם הרבה מזל. לטעמי היה עדיף לה לא לעלות, כדי להתמודד עם קבוצות פחות אימתניות בליגת אירופה ולצבור יותר ניסיון אירופאי, אבל הגורל וזהבי רצו אחרת והפסדים כאלה הם חלק מהמחיר.
כך או כך, אין ספק שמדובר ב"צרות של עשירים" וטוב שכך.
יאללה מכבי!

ארז 17 בספטמבר 2015

נולי,
עשירים בלי מרכאות :)
ואכן, מאחל לי (בכל המישורים) ולך (בכל המישורים למעט הספורטיבי) רק צרות כאלו…

Comments closed