פינת החדשות הטובות

כנראה צריך גם להגן בכדורגל

בסך הכל היתה חוויה מעניינת אתמול בבלומפילד.

כשעה לפני המשחק הגעתי למקום מושבי בשער 7 (לא מקום מושבי הקבוע, אין שם מקומות מסומנים), פגשתי עוקבת טוויטר חביבה, והתישבתי להתכונן למשחק הכדורגל שבו נבקיע מספר שערים רב לרשתו של קליימן. ידעתי שנתקשה מעט, בני קיבל עונש על אי הכנת שיעורי הבית, ולא הגיע למשחק. ברור היה שחסרונו יורגש, אך בשעה 20:00 לא תיארתי לעצמי עד כמה.

כבידור לפני המשחק, הקשבתי מעט לשירי העידוד של אוהדי (סימן של בחילה) בית"ר, או נכון יותר אוהדי לה פמיליה. הם הרי אוהדים בעיקר את עצמם. היה להם שיר שמטיל עלינו את האחריות להתנהגותם, הם טוענים שהדבקנו להם סטיגמה של אנשים רעים, והם רק רוצים להוכיח לנו שאנחנו צודקים.

לאחר מכן הם שרו איזה שיר אהבה ליגאל עמיר. למען האמת התרגשתי מעט מהמחווה לכבוד יום הזכרון לרצח יצחק רבין. הם הפגינו אהבה טהורה, וטוהר כידוע הוא מוטיב חשוב מאוד לאנשי לה פמיליה. לקינוח הם שרו לג'ורדי שיר בלחן עממי (הלחן המוצמד ל – "איך ערן זיין אתכם" למשל) ובו שאלו את ג'ורדי איך זה לקבל סרטן. זה יפה שהם מצליחים לקרוא (לפחות חלקם) ומתעניינים בחדשות בינלאומיות. כאמור אנשים טהורים. השיר של שער 11 היה בית"ר הזבל של המדינה, נדמה לי שאני מסכים הפעם עם האולטראס. אך חייבים לזכור, אנחנו אלה שאחראים להתנהגותם, זה רק בגללנו, הסטיגמה שהדבקנו להם ללא כל עוול מצידם.

*

המשחק נפתח. יוקאנוביץ' עלה בסגנון מעניין, הוא שיחק את סגנון המשחק הצפוי בשיטת שלושת הבלמים ההתקפית של סוזה, רק בשינוי מינורי קטן, עם שני בלמים בלבד.

עוז ראלי השתתף בכל ההתקפות, ורמוט פינה לו את הקו, ועוז ראלי קיבל את הכדורים במקומות מסוכנים ביותר. הבה נגדיר זאת כך, לפחות אתמול לא הבנתי למה ג'ורדי כל כך רדף אחריו בעבר. מכל ההתקפות המסוכנות בהן הוא השתתף, לא יצא ולו כדור אחד חיובי ממנו אל תוך הרחבה, למרות שבסגנון היוזם של יוקאנוביץ', חיכו הרבה שחקנים ברחבה.

מכבי הגיעו להרבה מצבים, אך כנראה ההחלטה שרק לערן זהבי מותר לבעוט לשער, הפריעה מעט. ברק יצחקי בחר משום מה לחפש את ערן כאשר היה רחוק עשרה מטרים מהשער חופשי ומאושר. השחקנים האחרים שהסתובבו במרחק עשרים מטרים מהשער (גם אלברמן, פרץ ומיטרו) לא ניסו לבעוט את הריבאונדים פנימה. הנעת הכדור של מכבי היתה טובה מאוד, קרלוס וטיבי השתתפו בהתקפות בחלק המגרש של בית"ר, ומיותר לציין שלא רק שני המגנים עלו, אלא גם אלברמן שוטט רבות בתוך מחצית המגרש של בית"ר.

בדרך פלא, איבוד כדור ממסירה לא טובה ליד ה16 של בית"ר הפך לאחד על אחד חופשי ומאושר של ראוקוביצה מול ראיקוביץ. אני מאוד אוהב את התכונה המעניינת של ראיקוביץ, הוא חוסך באנרגיה ולא מזנק אף פעם, אלא אם הוא בטוח שיש לו סיכוי של 100% להגיע לכדור. 1:0 לבית"ר.

מכבי ממשיכה לשחק בצורה שוטפת, ורמוט מתעתע בצד ימין בתוך הרחבה, ומלביש כדור מצוין על הראש של זהבי, זה עם האישור לבעוט לכיוון השער, 1:1. ורמוט הגיע למכבי בשעה טובה. כמה דקות חולפות, יצחקי משאיר כדור מצוין לערן, 2:1. עוד כמה דקות, ורמוט מגיע לעימות ישיר מול קליימן, ושוכח לרגע שאין לו אישור לבעוט לשער, הוא נזכר בזה כנראה תוך כדי הבעיטה הראשונה, וגם בשניה לאחר ההדיפה של קליימן, עדיין 2:1.

ריקן מאבד עוד כדור (כאן המקום לציין, ריקן הוא לא מגן שמאלי, עוז ראלי הוא לא), משום מה דור פרץ לא טורח להתערב בצורה אגרסיבית מדי, ראוקוביצה מגיע לבעיטה מ18 מטר, ראיקוביץ' עסוק מדי בחישובי אחוזים כדי להחליט אם לזנק או לא, הוא גמר את החישוב כאשר הכדור שכן ברשת.

אתם כבר יודעים שבמחצית השנייה רק בית"ר כבשו, אפילו שניים. ראוי לציין שעדן בן בסט עלה למגרש, אני ראיתי את זה קורה, לא ראיתי אותו עושה יותר מדי עד שבדקות הסיום הגיע למצב של אחד על אחד מול קליימן שהסתיים בקליימן, ולאחר מכן הוא בעט כדור שהרג לפחות שתי ציפורים. אפשר כנראה לקבוע שגם עדן בן בסט הוא לא.

*

לסיכום. יוקאנוביץ' ציפה שהשחקנים ירוצו מעט יותר כנראה. הוא האמין ששחקנים ישראלים יכולים ללחוץ כמו משוגעים על הגנת בית"ר, אך גם לעזור לבלמים בהתקפות המתפרצות. אלברמן, פרץ ומיטרו לא ממש סיפקו לו סיבות להמשיך להאמין בזה. עוז ראלי כמגן מחליף של המגן המחליף, הוא אולי טוב מיואב זיו, אך לא בטוח בכלל. נוסא מאוד מאוד חסר. ראדוניץ' לא יתקל בתחרות עזה מדי ברגע שיחזור ללכת בלי צליעה, הבעיה היא שאין לדעת מתי זה יקרה, כלומר התנסינו שנה שעברה בעונה בה פריצה היה פצוע כמעט לאורך כל העונה, ולראדוניץ' יש הסטוריה מטרידה, אולי ג'ורדי התקנא מעט בהחתמה של פבראני במכבי פוקס.

אני לא מוטרד מדי מהמשחק, רואים שיפור במשחק ההתקפה של מכבי, בטח לעומת המשחק מול מכבי פתח תקווה למשל. הגישה המעט מזלזלת אכן לא היתה במקומה, אך זה סביר לגמרי כאשר מכבי צריכה לרדת מהאולימפוס של פורטו ולהתרכז בבית"ר.

*

ולסיכום הסיכום. כל שנותר לי לאחל לאוהדי בית"ר שישבו אתמול בבלומפילד, אני מאחל לכם גיס ערבי שיתחתן עם אחיכם.

 

מכבי תבוסות תל אביב – חלק ג'
משנתו של דון חואן

118 Comments

יורם 27 באוקטובר 2015

אני מתחיל לדאוג לחוש השמיעה שלך.
גם אתמול שרו מאות אוהדי מכבי משער 11 "סלים טועמה מחבל" ו"אין ערבים – אין פיגועים".
כנראה שחוש השמיעה שלך מדרדר אם לא שמעת את זה.
אתה עלול להגיע לדרגת חוש השמיעה של המשקיפים או השופטים, אשר ב-15 השנה האחרונות מעולם לא שמעו את השירים האלה (זה ההסבר האפשרי היחיד לכך שמכבי מעולם לא עמדה לדין על גילויי גזענות).

גיל שלי 27 באוקטובר 2015

אגב, באמת לא שמעתי אתמול את השירים האלה, אולי בגלל ששער 7 רחוק משער 11. בכל אופן, אני ממש האיש שעובר על הדברים האלה בשתיקה

יורם 27 באוקטובר 2015

קראתי שוב את התגובה שלי, ואני קצת לא מסכים עם עצמי….
זה לא יצא ברור מספיק.

הטענה שלי היא שברוב הקבוצות הגדולות יש גרעיני אוהדים עם שירים מתועבים.
בהחלט יתכן שאצל ביתר הגרעין הזה גדול יותר, משפיע יותר ומתועב יותר משאר הקבוצות.
אבל אוהדי ביתר שאני מכיר חשים שיש חוסר פרופורציה ביחס התקשורת אליהם לעומת קבוצות אחרות (למשל, העונש המגוחך שקיבלה סכנין).
יחס של איפה ואיפה מצד הרשויות כלפי הקהלים הוא גם לא צודק וגם מזין את תחושת הנרדפות שלהם ותורם להקצנה.

בכל מקרה הטענה שלי כלפיך היא לא צודקת, ועל זה אני מתנצל.

רפאל 28 באוקטובר 2015

יצאת גבר, יורם : )
ד"א- מי שפותח עיניים יודע שזה המצב ( כנראה גם לגבי כמות המתפרעים )
יש קבוצות וקהלים שמקבלים יחס מועדף במיינסטרים של התקשורת ( בעיקר מי שיש לו הרבה כסף לשפוך על פרסומות ), כמובן שזה לא פוטר את מי שצריך לשמור על הסדר
ולאכוף את החוק ( יש חוקים בכלל? ) ובטח לא פוטר את הקהל מלהצביע ברגליים ( ועושים זאת ).

-גיסנו- 27 באוקטובר 2015

חיפוש מהיר בגוגל מראה שאו שאתה טועה או שאתה משקר בכוונה:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4598171,00.html

אבל זהו, ניצחת בדיון כי הסטת את האש. איזה גבר. ככה זה הרי בכל דבר, אם מישהו מאשים אותך מה זה משנה אם הוא צודק או לא – תאשים אותו במשהו בחזרה והכל יהיה בסדר. ככה אף אחד לא ייקח אחריות על כלום וכולם ילכו הביתה במצפון שקט. אני בטוח שאם תחפש טיפה תמצא גם מספיק גינויים של גיל שלי לשירים האלה של הפנאטיקס אבל למי אכפת בעצם? הסטת את האש, הכל בסדר וסימנת וי.

אבל זה בסדר אתה לא היחיד, זו השיטה היחידה במדינת ישראל להתמודד עם ביקורת, וזה מצליח כל פעם מחדש. ימני? תאשים את השמאל. שמאלני? תאשים את הימין. חילוני? החרדים. דתי? חילונים. יהודי? אז ערבים. ערבי? אז יהודים. גר בחיפה? תאשים את התל אביבים. תל אביבי? תאשים את גבעתיים. מעל 1.90מ'? תאשים את הנמוכים. גבר? תאשים את הנשים.

יידישקייט 28 באוקטובר 2015

לא אהבתי את הסיווג שלך לנמוכים. בכל השאר אני מסכים ב100 אחוז

-גיסנו- 29 באוקטובר 2015

זה היה השלב בתגובה שבו חיפשתי דוגמאות אבסורדיות משהו, אל תיקח את זה קשה ;)

funfun 27 באוקטובר 2015

הרגת אותי עם הברכה בסיום
אהבתי את הסרקזם והציניות. ואני שואל ברצינות – מי אחראי לעוקץ הזה שנקרא ראיקוביץ'? לא עדיף כבר שאוחיון יעשה את הטעויות?
יוקאנוביץ' למד לקח הפעם, הוא כבר לא ינסה לשחק עם מגינים תוקפים שלא קוראים להם דסה
שבוע קשה עם אנשי ההר "הקדוש" – נעבור גם את זה

אריק האדום 27 באוקטובר 2015

ממש עסקה מבית היוצר של "ורמוט למכבי" ג'ורדי רוכש 1000 שחקנים ופוגע באחד (זהבי) אז אומרים שמדיניות הרכש של מכבי מעולה.
שטויות במיץ גולדאהר

funfun 27 באוקטובר 2015

טוב , אני מקווה בשבילך שאתה לא מאמין למה שאמרת
יש לי המון טענות כלפי ג'ורדי העונה אבל להגיד שהוא פוגע באחד – לא רציני
נראה לי ורמוט יכבוש במשחק הליגה הבא שלנו :)

יואב 27 באוקטובר 2015

פאןפאן,
הוא מאמין. וזה נהדר לנו.

תומאס נוימן 27 באוקטובר 2015

ראדי. טיבי. פריצה. קרלוס גרסיה. נוסא. ריקן. בנוסף לפגיעה בול עם זהבי.
כמה שהוא פגע, ככה גם ג'ורדי גם לא פגע.

אריק האדום 27 באוקטובר 2015

בדיוק העניין. כשקונים הרבה מצליחים לא מעט. רק ערן זהבי היה הברקה.

4 קל 27 באוקטובר 2015

זה מצחיק שאתה אומר את זה בהתחשב בכמה שחקנים הקבוצה שלך קנתה בקיץ ואיך היא נראית עכשיו

אורי 27 באוקטובר 2015

וארבעה מאמנים תותחי על

גיל שלי 27 באוקטובר 2015

אגב, אני כן רואה את הפוטנציאל שיש בראיקוביץ, מאוד יכול להיות שבסוף זו תהיה עסקה טובה, אני חושב שג'ורדי לקח סיכון מחושב טוב.
ראיקוביץ' עוד לא נתן את המשחק שבו הוא לקח את הנקודות, אבל, יש לו ביטחון מטורף עם משחק רגל מעולה, יש לו אינסטינקטים טובים, מאמין שעוד נראה ממנו את מה שלא ראינו מחואן פאבלו. מאמין גם שנצליח למכור אותו ביותר ממה שעלה, ואז חביב יהיה השוער הראשון

שלמה 27 באוקטובר 2015

יש במקרה מישהו שתיעד את השירים המתועבים ויש לו לינק?

גיל שלי 27 באוקטובר 2015

לא טרחתי, ראיתי כמה חברה שישבו לידי וצילמו עם הסלולרי

גיא זהר 27 באוקטובר 2015

עלה באתר של ערוץ הספורט

עידוקוליס ליפשיץ 27 באוקטובר 2015

סיכום חד ונוקב.

מצטער שאני משתמש בפלטפורמה הזו בשביל דיון טיפה ילדותי:
כשערן זהבי וסוגדיו לא מבינים מה יש לא לאהוב בדמות הזאת, מעבר להתגייסות שבטית (כל אוהד לפי השבט שלו) – שישימו לב איך הוא מגיב להפסדים.
מעבר לצלילות, ליבבות כלפי שופטים ותחושת הקורבן התמידית – חוסר הפרגון ליריבות זה סתם נמוך ומעיד על בנאדם.
"בית"ר לא היו טובים, אנחנו שלטנו והם עקצו בכמה מתפרצות."
בואנה, נתנו לך 4 חתיכות בבית ואתה עוד מתנשא? לפעמים צריך לדעת לסתום

הזכיר לי מיד את האמירה בשנה שעברה "הבלוף של ב"ש עוד יתגלה" מיד אחרי הפסד בוסרמיל.

אריק האדום 27 באוקטובר 2015

שונא את שניהם, אבל לזהבי בחיים לא יהיה את הקלאס שהיה לאבי נימני.
למרות שגם לנימני יש מספיק צדדים שלילים…

יואח האדום 27 באוקטובר 2015

איזה קלאס היה בדיוק לאבי נימני?
וערן זהבי מתגלה מעבר להיותו שחקן ענק גם כמרואיין מעניין ולא בפעם הראשונה , חף מכל הקלישאות הנחמדות של שאר הכדורגלנים .
עצוב שהוא לא איתנו, האיש שהיה אחראי לכמה מהרגעים הספורטיביים הגדולים והמאושרים ביותר שחוויתי – לא מסוגל לשנוא אותו .

יואב 27 באוקטובר 2015

יואח,
ביג לייק.

אריק האדום 27 באוקטובר 2015

זהבי מדבר הרבה. מזכיר לי את לברון שמתעסק ב"לגאסי" שלו לפני שהקריירה נגמרה
כנראה ששניהם דואגים לפן הכלכלי/שיווקי שזה בסדר
אני לא חייב לאהוב אותם
וכן… ערן זהבי אחראי על אחד מרגעי האושר של ה-top10 שלי
אף אחד לא ייקח את זה ממנו.
אבל כשהוא סמל של מכבי אני מחוייב לשנוא אותו
(:

יואח האדום 27 באוקטובר 2015

Top 10? אשריך צדיק . אני השנה חוגג 50 ( !!!!) רבאק
ולא מצליח לגרד 5 .
מה הtop 10 שלך ?

אריק האדום 27 באוקטובר 2015

לאו דווקא בסדר כלשהו:
יונייטד ב 99 בגמר
יונייטד ב 99 בדלה אלפי חצי יובנטוס (1:1 בבית 0:2 בדקה ה-12 אם אני זוכר נכון 3:2 בסיום – פנומנלי גדול יותר מהגמר)
יוייטד ב 99 נגד ארסנל בגביע (שמייכל ואז גיגס וגיגס וגיגס וגיגס)
הפועל ב 86 (לנדאו…נבדל פסיבי)
הפועל ב 2010 (זהבי שלהם)
יונייטד ב 2008 (החלקה של טרי)
הלידה של הגדול
הלידה של הקטן
הגירושים
ו… מממ… פנאתניקוס ב- 2000 (קטש, פלוגה שלמה רדפה אחרי עם קרשים)

אריק האדום 27 באוקטובר 2015

אני יליד 80…. מתנצל שהיה שמח (:

יואח האדום 27 באוקטובר 2015

אתה קוסמופליטי אתה , מצטער אבל יש לי ריגוש רק מקבוצה אחת ויחידה בעולם ( מה שכן , מזדהה עם הולדת הילדים והגירושין – אכן רגעים ( ספורטיבים ? ) גדולים .
אוסיף לך :
1 לעמוד בסן סירו עם הקבוצה הקטנה שלנו ועוד 10000 אוהדים .
2,התיקו בלונדון נגד צלסי .
3 . הדאבל של 2000
4 . העלייה של קבוצת הכדורסל לליגת העל והניצחון בדרבי באותה עונה

יניב פרנקו 28 באוקטובר 2015

הכי גדול שלי היה בקפריסין אחרי מילאן – החגיגות במתחם האוטובוסים.

אריק האדום 27 באוקטובר 2015

ובונוס! 5:0 של יונייטד על פורטסמות של גרנט (המכביסט!) למה כזה מיוחד?
יום הולדת 60 של אבא לקחנו אותו לאולד טראפורד – סגרנו לו את הפינה משנת 58, הוא חווה את אסון מינכן בתור ילד.
ובמקרה ובאופן מצמרר זה נפל על יום השנה לאסון, והיה טקס והיה מרגש יותר מאשר מאושר.
זה לגמרי שאלת הבונוס…
והפיש אנד ציפס ליד האיצטדיון והחולצות של המאזן של גיגס אל מול גראד… שמאז השתנה לרעתו של המחליק אפילו יותר

יואב 27 באוקטובר 2015

אריק,
היה לנמני קלאס כשחקן. מעבר לזה הוא היה פוליטיקאי שלעולם לא נכשל בלשונו. אותי זה תמיד שיעמם.
ליפשיץ,
ערן שחקן נפלא שתורם לקבוצה שלי. לא יודע, זה נראה לי טבעי לאהוב ולהעריך שחקן כזה. זאת גם נראית לי תופעה חובקת עולם.
לא יודע על איזה צלילות מדומיינות אתה הוזה.
וערן קורבן? הוא האמא של ההפך. הביטחון שלו(או שחצנות לדעתך), זה הדרייב שלו. מה שעושה לו את זה ומשפר את הקבוצה שלי-נהדר.

אריק האדום 27 באוקטובר 2015

אתה מתבלבל בין התגובה שלי לתגובה שהגבת עליה.
אני פשוט לא אוהב אנשים שחצנים

יואב 27 באוקטובר 2015

טל בן חיים אמר את זה אחרי ההפסד בווסרמיל.

גיל שלי 27 באוקטובר 2015

רגע, והבלוף של ב"ש לא התגלה?

עידוקוליס ליפשיץ 27 באוקטובר 2015

1. הבלוף של ב"ש אכן התגלה אך לא בזה עסקינן.
2. הוא לא מתראיין מעניין וכנה, הוא פשוט מנצל את הבמה לפעמים כדי לרדת על אחרים.
3. לא דיברתי פה על חוסר הקלאס של רב"ש/לוזון/ברק בכר. דיברתי על העובדה שערן זהבי מתקשה לפרגן ליריבים שלו. הרעיון הוא שגם אם מפסידים או מנצחים, לוחצים ידיים בסיום ואומרים "יופי של משחק". כמו שאומרים "בהצלחה" בהתחלה.
הרי הוא לא ממש נתן ניתוח מקצועי של המשחק, הוא פשוט אמר "אנחנו יותר טובים מבית"ר, ואני בכלל לא סופר אותם. היה להם סתם מזל"
4. אין דרישת חובה לפרגן אחרי הפסד. או לא להגרר לעקיצות ואמירות מתנשאות. רק שלא יתפלא אח"כ כשהוא מייצר אנטגוניזם, זה הכל

כאילו, קלאס שכזה מקובל בעיקר באירופה ובאנגליה (סטגדיש), אבל אני רק רציתי להאיר נקודה מסוימת.

קפטן קוקי 27 באוקטובר 2015

הוא לא אמר "אנחנו יותר טובים מבית"ר", הוא אמר – "בית"ר לא נדרשה לעשות דברים יוצאי דופן כדי לנצח אותנו".
קל לקרוא לזהבי שחצן, אבל זאת לא התמונה המלאה.

עומר 28 באוקטובר 2015

עזוב, למה לבלבל אותם עם עובדות וציטוטים מדויקים? זה הורס להם את הקונספציה.

-גיסנו- 27 באוקטובר 2015

"אני לא חושב שבית"ר שיחקו כדורגל טוב. במחצית הראשונה שלטנו וגם במחצית השנייה, אבל הם תפסו אותנו בכמה מתפרצות וכבשו. אני לא מאשים את ההגנה, כל משחק ההגנה לא היה מספיק טוב. זה המצב כרגע. אנחנו עדיין במצב טוב ובמקום הראשון או השני בטבלה. ברור שאיבדנו קצת מומנטום, אבל אנחנו עם הפנים לדרבי ויש לנו מטרה לשמח את הקהל שם. היה היום לא נעים. אנחנו צריכים להשתפר ואת זה נעשה כולם ביחד". (ציטוט מוואלה).

לדעתי זה די משקף, ואני לא רואה פה איזו עקיצה או שחצנות יוצאת דופן. לא רואה פה "במה לרדת על אחרים". הוא גם אמר בפה מלא שכל הקבוצה צריכה להשתפר. אבל כשמחפשים בכח תמיד מוצאים.

shadow 28 באוקטובר 2015

מסכים.

בתור אוהד ניטרלי לא מבין מה לא נכון או לא בסדר במה שאמר.
באר שבע אכן היו בלוף וביתר אכן עקצה במיתפרצות.
הוא רוב הזמן מפרגן לחברים שלו.
להשוות אותו ללוזר מקלבלנד זו בדיחה. אין קשר, אפילו לא קרוב.

חוץ מזה לא רואה שום דבר רע בקצת טראש טוק ספורטיבי. בטח אם הוא לא מלוכלך.

אלון 28 באוקטובר 2015

להשוות אותו ללוזר מקליבלנד זה באמת בדיחה

מיקו גוטליב אהלן סבבה 27 באוקטובר 2015

בית"ר עברו את החצי במשחק הזה יותר מאשר מכבי עד כה באירופה בכל המשחקים מלבד נגד המלטזים. לא שמעתי את ערן זהבי מדבר על איכות המשחק שלהם בכזאת התלהבות.

בלייק 27 באוקטובר 2015

המשפט הראשון הוא כמובן שגוי (שלא לומר שקרי).
כשבית"ר מצליחה נגד מכבי "בשיטה" שמכבי מצליחה נגד באזל, או נכשלת נגד צ'לסי/דינמו/פורטו (בגדול, נקרא לזה בונקר ומתפרצות כשממש אפשר) אז היא זקוקה לפרגונים והתלהבות. בכל זאת – 3 נק' בליגה לא הולכות ברגל.
אחרי שמכבי עוברת את פלזן ובאזל, ועדיין רוב התגובות מחוץ למועדון הצהוב הן – איזה פוקס, פעם במאה שנה, בלי זהבי אתם כלום, והכי אני אוהב את אוהדי היריבות שטוענים בלהט ש"אוהדי מכבי רק צריכים חיבוק" (כן, אריאל אני מדבר גם אליך).
אז כאוהד מכבי לא ייצוגי אני אפרגן לבית"ר – פוקס מטורף, פעם במאה שנה תנצחו בבלומפילד, קבוצה שתלויה בשחקן אחד, שאתמול הגיע ל- 4 בעיטות והבקיע 3 פעמים, מה אתם מתלהבים?

נ.ב.
שכחתי גם שזה בקושי מספיק לפלייאוף בליגת העל, באירופה אתם כלום

מיקו גוטליב אהלן סבבה 28 באוקטובר 2015

אין מצב שאתה לא ציני עם המשפט האחרון.

הבנתי שהערתי את רגשי הנחיתות המכביסטים אז אמשיך. מכבי ת"א וג'ורדי הנהדר עושים מה שכל קבוצה ישראלית שהיה לה תקציב גבוה יותר בפער מהשאר עשתה עד כה, לוקחת אליפויות.

בלייק 28 באוקטובר 2015

ברור שהתגובה צינית…
זרקתי סט מייצג של תגובות אוהדים אחרים לעלייה של מכבי לליגת האלופות. למה מישהו מכם (אני מניח שאתה לא אוהד את מכבי) מצפה למשהו אחר?
לגבי הניתוח הפסיכולוגי, אני מבין שכל אוהדי מכבי חושבים אותו דבר ומרגישים אותו דבר, ככה שגם בי, כמו בכל אוהדי מכבי,, יש "רגשי נחיתות מכביסטים". נחיתות ממי בדיוק? וממתי למכביסטים יש רגשות בכלל?
המשפט האחרון, כנראה בשיטתיות, גם הוא שגוי, שלא לומר שקרי.

-גיסנו- 27 באוקטובר 2015

יש מצב שאתה שרון פרי?
ממתי "פרגון ליריבה" נהיה קריטריון בראיונות? מתי לאחרונה יריבה כלשהי פרגנה למכבי? כשקלינגר חטף חמישיה ואמר שעם 100 מליון הוא היה עושה יותר? כשרב"ש ואבי לוזון הסתערו על גרינפלד? כשברק בכר אמר "שלטנו במשחק, והם עשו לנו גול ממצב אחד"?

מכבי שיחקה יותר טוב והגיעה ליותר מצבים. בית"ר יצאה ל 5 התקפות מתפרצות כש 4 מתוכן הסתיימו ברשת. אז אין בזה פסול, בית"ר עשתה את מה שהיא הייתה צריכה בצורה מצויינת, כל הכבוד להם. למה זו פתאום דרישת חובה משחקני מכבי לפרגן ליריבה כל פעם שהם מפסידים?

קפטן קוקי 27 באוקטובר 2015

ערן ביטא תחושה של עוד כמה אוהדי מכבי.
בהפסד לרעננה, קיבלנו שיעור איך קבוצה נחותה מתעלה, עושה בונקר ועוקצת במתפרצות. היה ברור שהם הוציאו לפועל ברמה שקרובה לשלמות.
לעומת זאת, אם מעמידים את בית"ר מול רעננה, אפילו שבית"ר הבקיעה רביעיה, התחושה היתה שבית"ר נהנתה מהמון מזל. הרבה האסל והרבה בלגאן, (לפחות) שתי מתנות שלא נובעות מלחץ או מעמידה טקטית יוצאת דופן של בית"ר וחלוץ אחד מאוד מהיר. זהו. אז כן, אפשר לפרגן ולהגיד כל הכבוד על הרביעיה, אבל אפשר גם להגיד שזה לא שהם נתנו משחק יוצא דופן. זה מה שעצוב. ערן זהבי לא בא להיות שחצן, אלא לשים את האמת בפנים.

יואב 27 באוקטובר 2015

התחושה של אוהדי מכבי בארבעים וארבע הדקות הראשונות של המשחק היתה שמדובר במשחק קל.
כל הכבוד לביתר אבל ערן בהחלט שיקף את רחשי הלב של כל מי שנכח במשחק.

גיא זהר 27 באוקטובר 2015

האמירה על הבלוף היתה של בחור מעודן אחר טב"ח 2, ובתור אוהד של ב"ש, לצערי צדק.

בלייק 27 באוקטובר 2015

אולי צדק, אבל בניגוד לדברים של זהבי, בחר בשפה בעייתית, כאילו הוא נעלב מההפסד.
אגב, בהמשך הוא התנצל והסביר את כוונתו במילה בלוף.
בכל מקרה, אם יש מישהו שאמור להבין את המילה בלוף זה הוא…

יואב 27 באוקטובר 2015

גיל,
אני חושב שהם שרו לשלומי אזולאי-איך זה לקבל ספסל. ולא את שיר הסרטן.

גיל שלי 27 באוקטובר 2015

יכול להיות, אפילו מקווה שכן, אבל היו עוד כמה ששמעו את מה שאני שמעתי, והם שרו גם את זה לשלומי

מאיר (חדש בשכונה) 27 באוקטובר 2015

גם לי משער 7 זה נשמע כך, נקווה שהם לא כל כך נבזים שישירו על מחלה של מישהו

מאיר (חדש בשכונה) 27 באוקטובר 2015

להבהרה, שמעתי ספסל ולא סרטן

בית"רי 27 באוקטובר 2015

"נדמה לי שאני מסכים הפעם אם האולטראס". מי נתן לך את האפשרות לפרסם מאמר\כתבה עם ניסוח עילג כזה?! ועוד אתה מסתלבט על לה פמיליה? חתיכת אימבציל חסר תקנה

מתן גילור 27 באוקטובר 2015

מי נתן לו אישור לפרסם טור בבלוג שלו? כנראה ששיטת המשטר הדמוקרטית.
ברם, אם אתה שייך ללה פמיליה, כנראה שאתה בז לה.

גיל שלי 27 באוקטובר 2015

תודה על הערת העריכה המעודנת, אתקן

איציק 27 באוקטובר 2015

אני חושב שאתה צודק. כדי שאתה תבין את הנאמר, הניסוח היה אמור להיות הרבה יותר עילג.
גיל, בפעם הבאה בבקשה פרסם את הפוסטים שלך בשני נוסחים. אחד בנוסאח ממש עילג בשביל המגיב בעל השם המחייב, בית"רי.

shadow 28 באוקטובר 2015

ואחרי זה מתפלאים שם בירושלים למה יצא להם שם של בבונים דפרים.

גם כשיש להם במה מכובדת הם בוחרים בבהמיות.

-גיסנו- 27 באוקטובר 2015

אחלה ניתוח.

האמת שאתמול לראשונה מאוד התאכזבתי מיוקאנוביץ'.
היה ברור כבר בגול הראשון, ובכלל לאורך המחצית, ששני המגינים למעלה מדי עבור מערך של 4 בהגנה, והקשרים המרכזיים ביום חלש. עד עכשיו ברוב המשחקים יוקה דווקא הגיב לא רע למתפתח במגרש, הפעם נראה שהוא היה אאוט לגמרי.
אנחנו חוטפים כל משחק כמעט גולים קלים מדי וזה מתחיל ממש לעצבן. משוער שאמור להיות בטופ העולמי לגילו הייתי מצפה לקחת לפחות אחד מהגולים שחטף אתמול, גם אם מלבד הגול השני הם לא באשמתו הישירה. הוא אמור לתת ערך מוסף והיציאות שלו כשמגיע מולו שחקן ב 1X1 פשוט חלביות. בתור תלמיד של מאמן שוערים שבזמנו כל חלוץ שהגיע מולו לרחבה קיבל רעד בברכיים הייתי מצפה לקצת יותר.

מקווה שקריסה כזו קולוסלית היא באמת משהו חד פעמי, הגיע הזמן שיתעוררו קצת מחלומות הצ'מפיונס.

holden 27 באוקטובר 2015

מבי תל אביב חלשה, חלשה ופגיעה בשני הקצוות שלה: בעמדת השוער ובעמדת החלוץ.
כל מי שלא רואה את זה לא מבין בכדורגל חד וחלק, למכבי חסר גרוש ללירה בכדי להפוך לקבוצה עם מערך בריא.
אני טוען כבר כמה חודשים שקבוצה לא יכולה להתבסס אך ורק על שחקן אחד טוב ככל שיהיה.
מה יקרה עם ערן זהבי יחטוף וירוס שפעת? או הצטנן חלילה?

ערן זהבי חייב לשחק עם עוד חלוץ מטרה רציני ובעל גוף מלפניו, ערן שחקן של אחרי החלוץ ולא חלוץ מטרה.
עדן בן בסט כבר קיבל עשרות צ'אנסים, אין לו את זה.
יצחקי שחקן טוב, שחקן מוכשר אבל בעיקר לקט רגל או כדורגל חופים, יצחקי הוא להטוטן ולמבי תל אביב חסר חלוץ כמו אלי דריקס כמו ראדה פריצה כמו ראקוביצ'ה.

אתמול ביתר התחפשה למכבי תל אביב ומכבי התחפשה לבאזל, ניצול הזדמנויות מקסימלי של הירושלמים,
עושה רושם שהשנה יהיה מתח בצמרת, חודש ינואר זה הזמן של מכבי להתאפס על עצמה ובגדול.

השוער עד עכשיו פלופ, קליימן טוב ממנו ובהרבה, עושה רושם שהסרבי הצעיר הזה בא הנה שאנן ובהתנשאות על ליגת העל ובינתיים משחילים לו כדורים לרשת בכל הזדמנות.
מילא הוא, אבל מה עם אובארוב?
השוער סופג גולים בהכנעה ובהשלמה, ככה לא בונים חומה וככה לא לוקחים אליפות, גם לא בליגת העל.
אם מכבי לא יביאו חלוץ 9 לצידו של זהבי אני מוכן להמר על כל סכום שהשנה מכבי ללא תואר האליפות.

נולי 27 באוקטובר 2015

באסה להפסיד. במיוחד לבית"ר.
חבל ששחררו את חואן פאבלו בשביל שוער שחצן ולא מבושל. חבל שפריצה רצה לחזור לשבדיה ושלא הביאו חלוץ נורמלי ובריא במקומו. חבל ששחררו את ראדי. חבל שאיגיבור (כמה שהוא חסר) פצוע. חבל שוויתרו על פאקו (למרות שיוקאנוביץ לא רע בכלל). ואפילו חבל שמכבי עלתה השנה לליגת האלופות. זה מוקדם מדי, הקבוצה לא נערכה כראוי. ההפסדים והעומס הפיזי והמנטלי עלולים להכניס את הקבוצה לסחרור.
ברם – זה הכדורגל ואלה החיים. אף אחד לא מצליח כל הזמן (גם עם הרבה שכל, ידע וכסף) ואי אפשר לשלוט בכל הפרמטרים. זה מה יש.
והכי חשוב – בריאות לאבא של ג'ורדי. כל השאר כבר יסתדר וגם לא נורא חשוב.
יאללה מכבי!

ניינר / ווריור 27 באוקטובר 2015

אני מציע שמעכשו אוהדי מכבי יוודאו שהבן שלך הכין שיעורים לפני משחק :)

מישהו 27 באוקטובר 2015

שלושה נצחונות בארבעת המפגשים האחרונים איתם והם ממשיכים לתרץ.
אחזקת כדור ומסירות לרוחב לא מעידים על שליטה במשחק, מצבים מסוכנים כן.
(ברור לי שמכבי קבוצה טובה יותר אבל הם סיכנו את השער אתמול בערך כמונו)
לגבי העקיצה השנונה(פחח) בסוף הטקסט
תפרגן משהו בסגנון גם לחבר׳ה בשער 11
בשורה התחתונה הם LF וונאביז..

דראמנון 27 באוקטובר 2015

טור מצוין. שונא כל הפסד, ובמיוחד לקבוצה הגזענית של המדינה.
אתמול היה אקסטרה מתסכל כי בדיוק כמו שזהבי אמר – בית"ר לא היתה צריכה להתאמץ. מכבי הפסידה לבד.
כל הדברים שנכתבו מעליי נכונים – הצורך בחלוץ זועק, המגינים חלשים (ריקן לא מגן, ראלי סתם גרוע), קרלוס נראה גמור לצערי, מיטרו משוטט בחוסר מעש ומדי פעם מקפיץ איזה כדור ליידים של בוריס המתחזה, ורמוט לא ישים גול בחיים ובן בסט הוא בן בסט.
אבל – גם במשחק המזעזע שלנו אתמול היינו מנצחים עם חמישיה אם ורמוט נותן את השלישי בדקות שבית"ר קרסה לקראת סוף המחצית.
הדרבי יהיה משחק מעניין מאד ואני ממש מקוה שהוא יגיע לסיומו הפעם. יש לי הרגשה שלא…

אזי 27 באוקטובר 2015

אתמול לא היה שום דבר חדש.
מה שכן קרה, זה שכל הדברים הרעים שכבר ראינו בעבר – קרו ביחד. ועם תוספת של התעלמות בוטה מאלילת המזל.
מעבר לכל מה שרע וקרה, נראה היה שיוקאנוביץ' ניסה למצוא את המערך והשיטה שיתאימו לכל רעה חולה שקיימת במכבי.
ריקן הוא לא מגן. זה לא שהוא מגן גרוע כמו בן הרוש. הוא פשוט לא מגן.
הוא לא מבין את התפקיד של מגן ואין לו צורת משחק של מגן.
אז כדי לחזק את זה שהוא לא מגן, יוקאנוביץ' ציוות לידו את גרסיה, שהוא אולי בלם. אבל אחד מאוד איטי ומאוד לא בשיאו.

אבל היי! קואץ' יוקאן לא עצר שם!
בלם איטי אמרתם? יש לקואץ' רעיון! בואו נעשה מלכודת נבדל 50 מטר מהשער!
השער הראשון של בית"ר נכבש כשטיבי וגרסיה עמדו ממש על קו החצי!
זאת לא היתה הפעם היחידה שרוקביצה ניצל את השטות הזאת.

אבל הגנה זה צד אחד והתקפה זה צד אחר.
אז כמו שגיל שלי אמר, יש במכבי תל אביב שחקן אחד שמותר לו לבעוט לשער. ערן זהבי שמו. וזה המצב כבר שנתיים.
אין אף שחקן במכבי שמסוגל לשים כדור בשער, וגם ערן זהבי יגמר בסוף.

ופה אני מתכוון לעשות את הלא יעשה ולהטיל את האחריות על סיינט ג'ורדי. האיש שהרים אותנו מאשפתות והביא אותנו לליגה האירופית ולצ'מפיונס!
הרכישות האחרונות של ג'ורדי קרוייף הם: עדן בן בסט, נוסא איגאבור, רייקוביץ', בן חיים1, אלי דסה, שלומי אזולאי, אבי ריקן, גילי ורמוט, עוז ראלי וראדוניץ'.
10 שחקנים.
למעט נוסא, בן חיים1, ואבי ריקן, אף אחד מהשחקנים לא משפר או תורם למכבי שום דבר.
בן בסט, אזולאי, ראדוניץ' ועוז ראלי לא תורמים כלום
רייקוביץ' הוא תואם חואן פאבלו
ורמוט הוא תואם דור מיכה
מי משפר את מכבי?
בשביל מה כל הרכש הזה?
מה עזר להחליף את אייבינדר באזולאי? את פריצה בראדוניץ'?
שום דבר.
ג'ורדי קרוייף צריך לעשות בדק רציני על הרכש האחרון שהגיע למכבי…

יואב 27 באוקטובר 2015

הגול הראשון הגיע ממסירה רעה של ראלי בשש עשרה של ביתר. איפה רצית שהבלמים שלנו יעמדו בהתקפה שלנו וכשאנחנו בשליטה מוחלטת? ברור שעל קו האמצע בשביל לצמצם רווחים להשתלט על הרחקות ולהמשיך באחזקת הכדור ובשליטה.
אז כן, דברים כאלה קורים אבל לא היתה שום בעיה במיקום שלהם. להפך.

בלייק 27 באוקטובר 2015

הבעיה במיקום היתה ביחס לשחקן ההתקפה. אם ראקוביצה כל כך יותר מהיר מההגנה, אז אל תשחק על נבדל גבוה. אפשר לשחק עם בלם אחורי שתפקידו למנוע מהסתננויות כאלה להתרחש. אפשר להפעיל לחץ אמיתי במרכז המגרש על המוסרים.
לגבי הרכש, אזולאי היה בעיקר פצוע עד עכשיו, ורמוט היה כזה בעונה שעברה ואני לא ממש מבין איך הוא ומיכה זה אותו שחקן, ראדוניץ׳ גם פצוע אבל אצלו זאת קצת חידה כי הוא כנראה הגיע פצוע ועם היסטורית פציעות, ראלי מושאל שהוחתם כדי לסתום חור בעמדה בה שני שחקנים נפצעו בזמן קריטי ודסה בעיני תרם למכבי לא מעט אפילו עכשיו.

יואב 28 באוקטובר 2015

לא משחקים על נבדל גבוה, הקבוצה קצרה כמו שהיא אמורה להיות. אבל איבוד כדור שלומיאלי כשכל קוה עם הפנים קדימה זאת בעיה לכל קבוצה בעולם.

-גיסנו- 28 באוקטובר 2015

הבעיה היא בדיוק מה שגיל אמר – תכנית משחק של 3 בלמים כשבפועל היו שניים.
זה בדיוק מה שיצר את החור הענק באמצע שרוקביצה נכנס אליו פעם אחר פעם.
הופתעתי שיוקה לא הגיב לזה בכלל.

הייתה לי הרגשה בקיץ שמי שהכי נתגעגע אליו הוא שרן ייני, אני מתחיל להרגיש את זה ממש.

אזי 28 באוקטובר 2015

לגבי מיקום השחקנים אני מבין את ההסבר, אבל ההסבר, נכון ככל שיהיה, לא הפריע לרוקביצה לעשות את אותו תרגיל 5 פעמים.
לגבי ורמוט, מה לא דומה בו למיכה? שחקן אגף שאוהב להכנס למרכז, לא מסוגל לכבוש ובפועל לא תורם כלום לשום דבר. אני מזכיר לך שבמשחק נגד בית"ר היה הבישול הראשון של ורמוט.
למעשה, אם מיכה יקבל את הדקות של ורמוט, לדעתי יצליח הרבה יותר.

משה 27 באוקטובר 2015

לה פמיליה באמת לא אשמים, המופתי אמר להם לעשות את זה.

צור שפי 28 באוקטובר 2015

אתה טועה משה – מה שהמופתי אמר להם זה שלנצח נאכל חרב.

אריאל גרייזס 27 באוקטובר 2015

ראיתי אתמול רק את המחצית השניה, בדיוק ביתר כבשה גול כששחקן ביתר מגיע לבד מול השוער ושם את הכדור ברשת, ומוטי איווניר מתגולל על ראיקוביץ כאילו הוא לפחות אחראי לרצח ארלוזרוב. עכשיו, אני מבין שראיקוביץ עשה טעויות בחצי הראשון (לא ראיתי) ובטח יש לו אשמה בשער או שניים ולא בפעם הראשונה העונה אבל ההתנפלות עליו, לא רק מצד איווניר אלא מצד כולם, כשההגנה של מכבי השנה זה בדיחה (במיוחד באירופה) נתפסת לי כשילוב די מגעיל של שמחה לאיד לקרויף והתנכלות לשחקנים זרים. אני רואה את ההגנה של מכבי ויש שם אפסים לא קטנים. טל בן חיים היה צריך לפרוש כבר לפני שנתיים. ואיכשהו, הוא לא חוטף רבע מהריקושטים שראיקוביץ חוטף. עצוב בעיניי

בלייק 27 באוקטובר 2015

לא יודע אם שמת לב, אבל בגול השלישי (או שאולי זה היה הרביעי. לצערי, חזרו הימים שאני כבר לא זוכר איזה מהלך הוביל לאיזה גול שספגנו) ראיקוביץ' ממש התפרץ על ההפקרות. הוא עוד לא הביא נקודה למכבי (אולי חצי נגד ב"ש במשחקו הראשון), מספר ההצלות שלו ממצבים קורצים נמוך ממספר המיליונים ששולמו עליו, אישיותית הוא נע בין אובר-ביטחון שחצני לחוסר ביטחון אינפנטילי אבל נמצא רק בקצוות האלה….
ועדיין – הוא פשוט הופקר אתמול. אני לא רוצה להאמין שמישהו עשה משהו בכוונה, גם אין לי סיבות לחשוד בזה, אבל משחק ההגנה של מכבי אתמול היה עלוב ביותר. ציוותית, טקטית, אישית. התיק של ההפסד לבית"ר צריך ליפול על לא מעט דמויות במועדון לפני ראיקוביץ'.

קורא בין השורות 27 באוקטובר 2015

לא נראה לי שיש ויכוח על רמת הכישרון של ראיקוביץ' ובכלל לא בטוח שהיינו סופגים פחות באלופות עם שוער אחר וכן בהחלט סביר שנמכור אותו ביותר אבל לא לגמרי ברור למה הביאו אותו… לא חושב שהיינו מקבלים פחות תוצרת מחואן פבלו.
נקווה שהוא יסיים כמו אוברוב (שתחילת הקריירה שלו במכבי היתה מזעזעת) ולא בתור פלופ נוסף.

עדיף שריקן יעלה כמחליף לקישור מהספסל מאשר שיפתח כמגן שמאלי.
האם נראה את קרלוס גרסיה מוחלף בינואר ע"י בלם שעוד יכול לרוץ?
אם מיטרוביץ' רוצה להתחיל לתרום לקבוצה השנה שיציע חלקי חילוף מגופו לנוסא וראדוניץ' :/

בלייק 27 באוקטובר 2015

אחרי כמה עונות כושלות נפסיק להשוות כל שוער חלש (בלי קשר לראיקוביץ') ל-5 המחזורים הראשונים של אובארוב?
בהפועל חיפה עוד אומרים על קובאר (או קובאז'?) שגם אובארוב פתח את הקריירה במכבי באופן גרוע….

גיל שלי 27 באוקטובר 2015

בלי קשר לשורה, אולי מדובר עדיין בתקופת הסתגלות

בלייק 27 באוקטובר 2015

אני מסכים. אני לא יכול לקבוע היום שראיקוביץ׳ שוער רע (או טוב, לצורך העניין). בכוונה החרגתי אותו מהאמירה שלי. אובארוב הגיע למכבי בגיל 30 או 31 אחרי ששיחק במונדיאל ונחשב לשוער גדול במונחים של בריה״מ. ראיקוביץ׳ ילד, כנראה עם פוטנציאל (אין לי כלים לקבוע את זה מלבד דברים שאמרו עליו אנשים שמבינים בשוערות הרבה יותר ממני וראו את ראיקוביץ׳ הרבה יותר ממני), אבל לצפות ממנו שיהיה עכשיו ברמה של אובארוב בשיא הקריירה, זה בערך לחשוב שהבאנו את קסיאס הצעיר.

קפטן קוקי 27 באוקטובר 2015

תקופת הסתגלות או לא, ככל שאני רואה את ראיקוביץ יותר מתגבשת אצלי דעה שזאת טעות קולוסאלית של מכבי.
הסכום ששולם עליו, לפי הרבה מאוד עדויות, קרוב מאוד ל4 מיליון יורו. נניח שלאחר תקופת ההסתגלות הוא ייתן שתי עונות טובות. בכמה אפשר למכור אותו? בכמה נמכרים שוערים גדולים? מדובר בשוער שמשחק במכבי תל אביב הקטנה (במונחים אירופיים), ואפשר לקבוע בבטחון שבליגת האלופות – הבמה המרכזית מבחינת שוק ההעברות – יהיה לו קשה להראות משהו יוצא דופן.
אני חושש שמכבי לא יעשו עליו רווח משמעותי, גם אם יהיה טוב. אם מכבי ימכרו אותו באותו מחיר שקנו אפשר יהיה להגיד תודה.

פה איתמר 27 באוקטובר 2015

משחק טוב,
6 שערים שני מהפכים.
שלושער וצמד.
גיל, אם כבר להפסיד, לא עדיף ככה?
והקהל של בית"ר דוחה מבחינה כמותית ואיכותית עשרות מונים על קהלים אחרים.
שירי הלל ליגאל עמיר הם בגבולות חופש הביטוי.
קריאות מוות לערבים לא.
ואלימות בוודאי שלא.
ענישה פלילית וכלכלית של האוהדים היא הפתרון.
גם לא היה מזיק אם השחקנים היו מביעים עמדה.
בעניין זה יזכרו לגנאי אבוקסיס שסלח לאוהד על חזיז "כי הוא אוהד הפועל" ונמני, קפטן הנבחרת דאז, כמו גם שאר השחקנים שנאלם פיהם בטדי בעת שבמשחק נבחרת ניאצו מהיציע את עבאס סואן ששיחק באותו משחק למען ישראל.
אבל יש סיכוי. שחקני חיפה לא ה"התקופפו" בשבת.

בלייק 27 באוקטובר 2015

לא יודע אם ההערה לגבי חיפה היתה צינית, אבל בסיפור של השחקנים והקהל בחיפה יש יותר מסתם שחקנים שהתעצבנו על שריקות בוז מהקהל שלהם (ע״פ מקורות זרין ליוני הללי).

פה איתמר 28 באוקטובר 2015

לא ציניות (אבל כן שנינות במילה "התקופפו").
אני באמת מוקיר אותם על כך שהם עומדים על שלהם מול המנאצים. כנל בניון והתביעה שלו.

בלייק 28 באוקטובר 2015

גם אם השחקנים רוצים להודות לקהל, ורק בניון ממריד אותם כדי לא לפגוע תביעה השמפטית או סתם מתוך נקמה קטנונית?
זה בכל זאת קהל שממלא איצטדיונים שנים, למרות חוסר הצלחה מקצועי מתמשך וייאוש מהקברניטים, ואין שם כמעט אירועים אלימים, אין חולצות שחורות או חיתולים, אין חרמות. אז אחרי 4 שנים שרקו בוז, השחקנים באמת חושבים שמלחמה עם הקהל תעזור להם במשהו?

מאיר (חדש בשכונה) 27 באוקטובר 2015

לצערי, משחק ההגנה של אתמול לאורך כל תשעים הדקות היה תאונה שעומדת לקרות. מכבי ספגה השנה בליגה בבלומפילד 8 מתוך 10 השערים שספגה בליגה בכלל. וזה בשלושה מתוך שמונה משחקים ודווקא מול יריבות קלות על הנייר. 2 נגד סכנין, 2 נגד רעננה ו 4 מול ביתר. ההסבר הוא שבביית ובעיקר מול יריבות חלשות המערך פתוח מאוד והדריכות אינה כבמשחקי חוץ ובוודאי מול יריבות חזקות יחסית. ברור שעמידה נכונה זה תפקיד של מאמן ולא תהיה לו ברירה אלא לתקן זאת, אבל רק אחרי גמר ההרפתקה באלופות, שכן, כרגע הוא חייב ברוטציות, דבר שמקשה על התיאום.
כמה מילים על הקהל של מכבי אתמול-
קצת שובע בעידוד- טבעי
קיבלו יפה את אייבינדר
עודדו את קליימן כשהתאושש מהפצצה לפנים-יפה
חלק עזבו בדקה ה-81-לא מובן

רומן 27 באוקטובר 2015

יאללה איזה לוקש מכרו לכם הסרבים.. "הם עבדו עליי דוד"…
תענוג לראות את הבובל הזה ב3 מיליון דולר מקבל 4 חתיכות, כשמנגד עומד שוער אדיר בעשירית מחיר, שהוא גם גאווה לעדה:-).
תאכלס היה משחק כיפי לצפיה, אבל זה היה צפוי עם המזג האוויר הזה.
שמעתי שמיקיטה רוקאביצה היה מועמד אליכם לפני שנה, איזה פספוס שלכם.
מה שחשוב זה שהפער רק 8 , השחקניות שלכם כבר מטנפות על השוער מאחורי הגב(מישהו יכול לדמיין במדינה נורמלית ששחקנים ידברו על השוער מאחורי הגב) יש לכם דרבי בשבת ואחרי זה את ההשפלה התורנית בצ'מפיונס, וואי וואי אני מריח פאניקה..

יואב 28 באוקטובר 2015

שוער אדיר והגאווה לעדה היה אחראי לדרבי הגדול ביותר בכל הזמנים. הכדור של המוזהב מתגלגל עד עכשיו לפינה וסוזה עדיין לא התחיל את הספרינט.נוזה עוד הרבה לפני שהמוזהב השחיל לו מתחת לבטן. הוא כבר התרגל בוריס, גם אתמול קיבל צמד קל בחצי הילוך של המוזהב.
דש ליוסי. ילד חרא היה כאן בצעירותו וילד חרא הוא חזר. אתה משורקי הבוז כלפיו אגב או שכבר הפסקת ללכת למשחקים?

יואב 28 באוקטובר 2015

דש ללוקש שמכרו לכם. אתם בסך הכל תקועים בין סוכנות השחקנים שלו לשל קטן. לא משהו דרמטי ולא מקצועי.
זה כבר גדול מיענקלה הזועף. השחקן היחידי בסגל שלכם שהייתי לוקח כבר הבין את זה. לפחות תיפרד ממנו יפה בינואר, אם תיהיה לך אנרגיה להגיע בכלל.

רומן 28 באוקטובר 2015

הלכתי ל 2 השנה, גם מול בת"ר אני אלך.
אתה בא להסתלבט עליי על יוסי? ביום שהוא חתם, נדמה לי שדווקא פה איפשהו כתבתי שזה אסון, הבנאדם פרש מכדורגל פעיל לפני 6 שנים, הוא פאטת, מזל שהוא לא יכול לתבוע אותי.
רוני לוי רואה ומטפל בעגלה הזאת, אין לו מקום בליגה א'.
אני מבטיח להיות פה גם אם נמשיך להתרסק, אבל יש לי הרגשה שרוני לוי, ואליינטה, קריאף, אוברניאק, עטר ושכטר יחזירו לנו תגאווה.
בכל אופן אצלכם כל חזאי מתחיל כבר צופה את הסערה, הפסד/תיקו בדרבי, השפלה מול פורטו, והבוץ מחדר ההלבשה יעלה על גדותיו, כמה זהבי עוד יוכל למשוך? בכל המשחקים שלכם שראיתי הוא היחיד שמאיים על השער בכלל, זה לא בריא לקבוצה התלות הזאת.

-גיסנו- 28 באוקטובר 2015

לא נמאס לך כל פעם לחזות שורה של מפלות שלא מגיעות? כבר 3 וחצי שנים.

בעונה של אוסקר היה לנו שבוע עם מכבי חיפה-ק"ש בחוץ-דרבי. בניתם שנוציא נקודה בלחץ, הוצאנו 7.
בעונה של סוזה הייתם בטוחים כל פעם מחדש שנפסיד לב"ש, ושנפסיד בקרית אליעזר.
בטוח שגם בעונה שעברה הייתה לכם איזו תקוות שקר שכזו שכבר התעלמתי ממנה.

מה שכנראה יקרה בפועל: מכבי תנצח בדרבי, בית"ר תפסיד את המחזור הקרוב לא יודע אפילו נגד מי – זה גם לא משנה כי במועדון הזה כל נצחון מלווה בנפילת מתח שאחריו – ומכבי חיפה תתעורר מהאופוריה של הנצחון על האימפריה האדירה מעכו ותוציא שוב תוצאה מביכה כזו או אחרת.

יניב פרנקו 28 באוקטובר 2015

רומן, אפילו אני שידוע באופטימיות שלו לא בונה על הדרבי.
צליל חתוכה נגד זהבי….
לא משם ייסגר הפער.

עומר 28 באוקטובר 2015

רומן, אתה ענק.
אתה גם מפתח עמידות מעוררת התפעלות, בעונות הקודמות התנדפת אחרי התבוסה במחזור 3.

רומן 28 באוקטובר 2015

השנה יש לנו את רוני לוי, ועליו אני סומך בעיניים עצומות, ואת אוברניאק שהוא שחקן ענק.

עומר 28 באוקטובר 2015

אשריך יא רומן, אשריך.

גיל שלי 28 באוקטובר 2015

לא הבנתי, חשבתי שרוני לוי הוא מושתל של קרויף שנועד לחבל במכבי חיפה

עומר 28 באוקטובר 2015

אולי גם רומן מושתל

ירוק 28 באוקטובר 2015

רומן – רוני לוי? באמת? וואו, אפילו יחסית לדברים שלך זה מופרך.
אני מבין שהתצוגות המרשימות מול אריות הליגה שכנעו אותך שאפשר לסמוך על רוני לוי. באמת אשריך.

רומן 29 באוקטובר 2015

3 אליפויות והופעה מאוד מכובדת בגביע אופ"א כולל נצחון על צסקא שכנעו אותי.
אחרי זה הצלחה ברומניה ושנה שעברה חצי עונה אדירה בקבוצה שהיתה אמורה לרדת ליגה בהליכה.

עומר 29 באוקטובר 2015

צודק, בטוחני שגם את חיפה הוא ישאיר בליגה.

רומן 29 באוקטובר 2015

לא ככ מבין מה עוד מאמן אמור לעשות בשביל לזכות בכבוד.
אגב, אחרי שניצחתם את הבנקאים חגגתם פה כאילו זכיתם במונדיאל, אם אנחנו הולכים על ההגיון הזה, הדחה של צסקא בנוקאוט אמורה לתת לו תהילת עולם.

ירוק 29 באוקטובר 2015

היה לו פשוט סגל טוב בהרבה מכל השאר, רומן.
הוא גם הצליח להמאיס את עצמו על כל המערכת בערך.

כרגע כשאני מסתכל עלינו אני רואה אפס טביעת יד של מאמן. ועם סגל כזה אנחנו צריכים להיות מינימום מקום שלישי-רביעי. תעשה את החשבון.

רומן 30 באוקטובר 2015

תקשיב, עבר חצי סיבוב, הוא הרוויח מספיק כבוד כדי שיעבור לפחות סיבוב עד שתכרות לו את הראש.
הוא קיבל קבוצה חולה, עם בניון הערסי, אני סומך עליו.

שלו 28 באוקטובר 2015

יפצ'וק הכל בסדר עדיין לא לקחו לכם את השוער?
שמעתי שהוא עוזב בינואר…
ד"א כל הכבוד על הרביעייה, עכשיו יש לכם את רוני לוי עד סוף השנה.

רומן 28 באוקטובר 2015

יפצ'וק? מה זה?

שלו 28 באוקטובר 2015

"הלהקה" לא ראית?

אסף THE KOP 27 באוקטובר 2015

האוהדים האלה של בית"ר…. כל-כך לא מתורבתים… ממש זוועה…

באותו משחק בבלומפילד שנגמר שוב בשיוויון
שרקו לכם לפנדל זרקתם ת'רימון
הכיוון היה לגרשון הפגיעה באבוקסיס
שישר צנח לדשא התפתל מהרסיס

יוסי יוסי יוסי יוסי מתי תפסיק עם הצגות
שהרימון הבא אינשאללה ישלח אותך לבית קברות

לא נשכח גם את טועמה ובאדיר המחבלים
שעוד מעט חוזרים לעזה או לגריל באווזים
כי הפועל זה כמו אשף נותנים לערבים מקלט
אז טועמה שים בפיתה חומוס צ'יפס סלט

כל הפועל על הזין אני שונא אותכם בדם
יום יבוא ואז הפועל נתלה אותכם כמו את סדאם

——————————————————–

בין הרים ובין סלעים טסה הרכבת
ומכל הגרמנים את תאומים דורסת

להלהלהלהלה…

אני שונא תאדומים, הפו*ל טאליבן
כל קומוניסט לובש אדום שיקבל סרטן

להלהלהלהלהלה….

בין יציעים ושערים טסה הרקטה
ומכל הערבים פוגעת היא בשביטה

להלהלהלהלהלה….

——————————————–

שער 11 שר בקול
למענך אתן הכל
כי רק אותך אני אוהב
עכשיו כולם להסתובב

צהוב עולה עולה עולה

לובש אדום הוא בן זונה
אני צהוב בנשמה
סלים טועמה מחבל
אני שונא את הפועל

—————————————–

Refugees not Welcome !

—————————————–

אסף THE KOP 27 באוקטובר 2015

C – כל הזכויות שמורות ליציע הצהוב

יואב 28 באוקטובר 2015

סחתיין על התחקיר המעמיק. תמצא כאלה בכל קבוצה. אם אתה לא רואה את ההבדל בכמות שתומכת בזה והאלימות אז זה ממש מאכזב.

יוסי מזרחי 28 באוקטובר 2015

יואב.
לא השתתפתי בויכוח מפני שאני מלא בושה על אותם LF שקוראים להם אוהדי ביתר, ושגרמו לי לראות רק חצי משחק בטלויזיה, כי למגרשים אני כבר לא הולך בגללם.
רק אל תעשה את הטעות של "כמות וכמה תומכים". זה לא מדיד באמת וזה לא משנה בכלל. אלא ואלא בני בליעל ויחד אתם "בעלי הבית המקוריים מיציע 5". זבל הוא זבל הוא זבל.

שלו 28 באוקטובר 2015

נכון

-גיסנו- 28 באוקטובר 2015

אבל זה בסדר, בימינו אתה יכול להפנות את הזרקור לזבל של מישהו אחר, ואז זה מצדיק את הזבל שאתה עושה.

יוסי מזרחי 28 באוקטובר 2015

אתה מגדיר מצוין את המוגבלות שבהבנתך את הדברים שלי.

יואב 28 באוקטובר 2015

יוסי,
אתה צודק ודברי לא נכתבים מאיזשהיא שנאה לביתר. ההפך. יש לי חברי נפש אוהדי ביתר שמרגישים שגנבו להם את הקבוצה. אני מאד אשמח אם התופעה הזאת תיעלם, בעיקר בשבילם. אין בי שמחה לאיד.
ואתה יודע בדיוק כמוני שהתדמית הזאת מרחיקה אנשים רציניים ממכם. וזה הנזק הגדול.

יוני 28 באוקטובר 2015

כשאולטראס מכבי שרים את:

"אין אדומים אין פיגועים
שער חמש הם מוסלמים
לא מייצגים את ישראל
סלים טועמה מחבל"

כל יתר הקהל הצהוב שורק בוז צורם כדי לסתום להם את הפה. זה גועל נפש של שיר, כמכביסט אני לא עומד מאחוריו, אבל לפחות אני מתנחם במחאה האקטיבית של יתר הקהל השפוי. בתקווה שמחזור אחרי מחזור, יפחתו הטיפשים ששרים שירי מוות לעומת החכמים שמנסים לסתום להם את הפה.

גלעד בלום 28 באוקטובר 2015

לא קורה כמעט שאני שמח על נצחון של ביתר (למעשה רק מול מכבי), לצערי הרב מצפיה בהיילייטס זה המשחק האחד מתוך עשרה שביתר לוקחים נקודות ממכבי, אם השוויון לא מגיע בדקה ה-44 זה נגמר ב5-1 למכבי, הטעויות של מכבי בהגנה פשוט נבעו מזלזול שלא ייאמן, אצלי בליגת החובבים בניו יורק (30 פלוס) אין חורים כאלה, לפחות אני שמח בשביל קליימן שחווה השפלות ממכבי בעבר.

אהיה מופתע אם מכבי לא יחזרו לסדרת נצחונות ואנחנו נהיה הקורבן הראשון בשבת, אחרי הקצב של פורטו ביתר נראו כמו בדיחה במשחק השדה, היה קל מידי למכבי ולכן השאננות, ההפסד הזה לצערי יעשה רק טוב לצהובים.

מצד שני כבר טעיתי בעבר לא פעם, יש מצב שיקרה נס בדרבי , תבוא עוד השפלה בליגת האלופות ואולי יקרה משהו טוב בעונה הזאת, אשמח לעמוד על טעותי (ואגב גוטמן שפן שמחכה לחתום אחרי התבוסה הצפויה בדרבי כדי להגיע כמושיע).

אביאל 28 באוקטובר 2015

גלעד – מספר הנקודות שבית״ר לוקחת ממכבי בשנתיים האחרונות יא לא רעה בכלל.

שלו 28 באוקטובר 2015

בכללי התאכזבתי,
רוצה לראות את מכבי משחקת בליגה עם מגנים שממש מסוגלים להרים כדור לרחבה.
אם יש שני בלמים (וזה אם גדול…) ושלושה קשרים אחוריים (וגם הם היו נוכחים נפקדים), כל השאר צריך להיות התקפה.
ועכשיו לביקורת שמית:
ראיקוביץ' – יגיע הרגע שהוא יבין שהוא צריך להפסיק לזלזל, הוא יהיה שוער טוב. הוא נמצא בין שלב ההתאקלמות למקצוענות, לדעתי הוא מזלזל בליגה ולא ממש מבין שהוא כאן כדי לשחק. יוקנוביץ' יטפל בזה.
עוז ראלי – נראה כאילו הוא משחק בבני יהודה ולא במכבי, הוא לא הבין כנראה שיש סיכוי סביר שהוא יראה דשא עד סוף העונה ולא ממש ישחק.
דור פרץ – נתן משחק חלש, אולי הכי חלש שלו שראיתי, קורה. כנ"ל אלברמן ומיטרוביץ' השילוב של שלושתם במשחק חלש ביחד, הוא הסיבה האמתית להפסד. כיוון שאני לא חושב שזה נובע מזלזול אני קצת פחות מוטרד.
בן בסט – כל כך חלש שזה מעציב, סה"כ בחור טוב, אבל אפילו בעשר דקות האחרונות למשחק, למרות כל המשחק החלש הוא היה בשני מצבים שצריך להבקיע מהם שני שערים.empty uniform

יש מבני יהודה היום (יום רביעי), מצפה למינימום אנרגיה, לא חשוב, לא אכפת, ויפה שעה אחת קודם לתת הזדמנות לאלו שלא משחקים.
לו אני יוקנוביץ', אני שולח עוזר מאמן עם הרכב משני ובמקביל עורך אימון להרכב הדרבי.

יוני 28 באוקטובר 2015

תהייה לגבי ראיקוביץ':
אני בעד הקונספציה של רכישת ילד-זר-תותח, להשביח אותו, להינות ממנו ולמכור ברווח, אבל האם לא היה נכון יותר להביא את אותו ילד-זר-תותח במשבצת אחרת? נאמר, קשר/חלוץ?
לא נראה לי שג'ורדי בנה על ראיקוביץ' כמשדרג בין הקורות ברמה שמכבי תהיה שווה פתאום מקום 3 בבתים של האלופות. המטרה החשובה כרגע היא אליפות ואני חושב שמכבי תשיג אותה גם עם ליפשיץ או אוחיון בשער.

גלעד בלום 28 באוקטובר 2015

מהמעט שאני מבין בכדורגל שוער זה חצי קבוצה, לדוגמא- בלי שביט כל המסע של הפועל באירופה בזמנו היה מסתיים במפח נפש. עוד דוגמא- עם שוער נורמלי (אפילו הרוש או דני עמוס בכושר) להפועל של העונה עוד 4-5 נקודות למרות עליבותה.

ילד בן 19 שמגיע לקבוצה חדשה שרצה כמה שנים למעלה יכול לערער את כל ההגנה ( אלא אם הוא ממש עילוי כמו קורטואה ), סיכון שג׳ורדי לקח, בינתיים זה עולה לו. מצד שני לא ראיתי את חואנפאבלו מספיק.

Comments closed