עלייתו ונפילתו בכותרות העיתונים

מסתבר שכשאתה חי על יחסי ציבור, אתה גם מת בעיתונים, תשאלו את ענבל אור, או את רוני לוי

הייתי רוצה לדון במקרה היפותטי לחלוטין ברשותכם. ברור שאין מקרים כאלה בישראל, אבל בואו נניח שקיים מאמן נקרא לו לשם ההנחה בלבד כמובן בני חוטמן. מאמן זה התחיל מלמטה, צבר תנופה והצליח בקבוצות רבות. תוך כדי ההתקדמות שלו, הוא מאוד דאג ליחסי הציבור שלו בעיתונים. הוא היה משוכנע שיחסי הציבור שלו בעיתונים הם שמקנים לו את הקידום לקבוצות הגדולות, הרבה יותר מהתוצאות שהשיג.

לכן אותו מאמן פיתח יחסי קירבה עם עיתונאים שסקרו את הקבוצות בהם אימן. הוא היה מדליף להם הרכבים בעוד מועד, הוא היה מוסר להם ידיעות על שחקנים שסרחו, ועוד ועוד.

כמובן שכל עוד בני הצליח בקבוצות שלו, הוא זכה לסיקור מאוד אוהד בעיתונים אלה. כאשר חיפש את מקום העבודה הבא, העיתונאים היו מסבירים איך המאמן הקיים באותו מקום עבודה לא טוב מספיק, וכן הוסיפו שגאון כמו בני רק יקדם את הקבוצות לאליפות.

הבעיה התחילה כאשר בני הגיע לקבוצה והתחיל להפסיד. נניח והוא הפסיד כל כך הרבה, עד שכבר לא יכול היה למצוא עבודה נוספת. משום מה באותו רגע, אותם עיתונאים שהללו ודאגו לו כל כך, החלו לפרסם עליו סיפורים איומים. למשל, אותם עיתונאים סיפרו איך בני היה מסתכסך עם שחקנים. הם סיפרו שלמעשה בכל השנים כל ההצלחות של בני נבעו ממזל, וגם ההצלחות היו הרבה פחות מוצלחות למעשה.

*

נראה לכם שיש דברים כאלה?

אז ענבל אור

post hoc ergo propter hoc
בין בחריין לארגנטינה

88 Comments

ניינר / ווריור 5 באפריל 2016

זה הולך להיות ענבל בור שחור. עוד יתגלו חובות עצומים ולא אתפלא אם הגברת תבלה כמה שנים בנווה תרצה.

גיל שלי 5 באפריל 2016

אבל מי איפשר לה להיות ענבל אור? בדיוק אלה שמכסחים את האם אמא שלה עכשיו. היא לא היתה כל כך מוצלחת כשעלתה, וגם לא כזאת נוראית כשנפלה. מצחיק שאותם עיתונאים עכשיו צועקים איפה היתה המדינה, למה היא לא שמרה על הרוכשים מפני קבוצות רכישה.

אמיתי 5 באפריל 2016

הבעיה היותר קשה לדעתי מהתקשורת הם הרשויות ובעלי המיקצוע.
מעורכי דין ורואי חשבון שהסיטו את המבט ועד למישטרה.
הכתובת הייתה בהרבה מקומות ואנשים לא פתחו את הפה.

ששון 6 באפריל 2016

זה כמו להאשים את אופירה אסייג בכשלונות של הנבחרת.

Lord Anthony 5 באפריל 2016

ענבל אור היא אשת שיווק מהדרגה הראשונה, בתור אשת עסקים היא כנראה קצת פחות מוצלחת.
דרך אגב, חייבים להגיד שהסיפור של ענבל אור הוא לא הפתעה כזאת גדולה, רק לפי מה שפורסם בעיתונות בשנים האחרונות (וזה מסתבר רק חלקיק מהעובדות) נראה היה שלמי שאין כסף מיותר לבזבז כשאי להתרחק ממנה.

איתן 6 באפריל 2016

הטענה שלך רק מוכיחה ששיווק זה נוכלות לשמה,זריקת חכה למים ולחכות שהדגים(לקוחות ייפלו במלכודת)
בכל מיני שיטות של כשר אבל מסריח באדיבותם של עורכי דין מלוכלכים וחוזים לא ברורים.

לא מזמן קניתי דיבורית לרכב ברשת אלקטרוניקה,מאחורי החשבונית מופיע לך חוזה של 50 סעיפים של חוקי הרשת…חבל שהמוכר לא טרח להזכיר זאת לפני מעמד הקנייה(לכן לא אכנס לרשת הזאת עוד בעתיד)

לא ברור לי כל נושא שרות הלקוחות וחברות תיקון למכשירי חשמל לדוגמא…אני קניתי טלויזיה מרשת X למה מי שמספק שרות תיקונים זה לא אותה הרשת אלא חברת Y…ברגע שמתחילות הבעיות במוצר אז אתה מבין שעשו עליך סיבוב והשרות חרא…האם נראה לכם הגיוני לדוגמא שרופא שיניים למשל עשה סתימה,נניח וזאת נפלה,תצטרכו להמתין במוקד שרות שנמצא בחור אצל רופא אחר,שלא ידוע מתיי בזמן הקרוב ניתן לטפל בבעיה וצריך להוסיף כסף לתיקון???

גם מה זה עניין הפרזנטורים לכל מיני חברות,אומנים מכרו את נשמתם לכל המרבה במחיר,ובמיוחד לחברות שלהם יש את הכי הרבה תלונות חברות ביטוח\תקשורת ובנקים

ובנתיים מי שהכי עושה עלינו קופה אלה חברות הבניה והקבלנים…איפה עוד בעולם תשמעו את שר השיכון אומר אין לי שליטה על מחירי הדירות???…זאת המפלגה שלך שגרמה לקטסטרופת הדיור מלמעלה לעשור, טמבל

ניר 6 באפריל 2016

אתה חושב שיש שר שיכון בעולם שיש לו שליטה על מחירי הדירות? אולי בצפון קוריאה. מה שגלנט אמר (המפלגה שלו אגב קיימת רק שנתיים, לא עשור) הוא שהוא מנסה לשלוט על ההיצע ודרכו להוריד את המחיר.

אלי 5 באפריל 2016

מי שיודע לקרוא עיתונים היה רואה מייד שאין לה שום סיכוי להצליח ומתי שהוא היא תיפול.

גיל שלי 5 באפריל 2016

העניין הוא שמה שהיה ברור לכל בר דעת, לא היה ברור לעיתונאים שהללו אותה ונתנו לה את הבמה, ועכשיו הם אלה שהופכים אותה לפושעת.

Lord Anthony 5 באפריל 2016

ההבדל בין פרשני כדורגל לפרשנים בתחומים אחרים הוא לא כזה גדול.

גיל שלי 5 באפריל 2016

אין הבדל

יניר 5 באפריל 2016

תוסיף לשורה את הפרשנים הכלכלים.
אגב, ענבל אור הייתה יזם קטן אך מיוחצן וגם הנזק ,בסופו של דבר, לא כזה גדול

7even 5 באפריל 2016

היפותטי גיל, הפותטי

-גיסנו- 5 באפריל 2016

או לחילופין, לחלקם של העיתונאים שעזרו לרומם היה ברור שהבועה תתנפץ יום אחד ואז יוכלו להתחרות מי שותל אותה יותר עמוק.

זה כמו נניח במדינה היפותטית שנקרא לה יסראן, שנבחרת הכדורגל שלה כושלת כבר שנים וזה לא מונע מהעיתונאים להרים את הציפיות ממנה כל פעם מחדש רק כדי שיוכלו להתחרות מי חובט בה יותר חזק אחרי הכשלון התורן

אמוץ כהן-פז 5 באפריל 2016

אתה יוצא מנקודת הנחה שהעתונאי או המומחה אכן מבין מספיק בנושא המסוקר (נמנעתי מלהוסיף מרכאות).

גיסנו 5 באפריל 2016

לא ממש, וגם זה לא שונה בהרבה מכתבי הספורט

yaron 5 באפריל 2016

היה ניסיון כזה גם עם ראיקוביץ'
קרויף תאר אותו כאחד הטובים באירופה לגילו אבל עם הגדרה כזאת לא הולכים למכולת (קליקים) אז הפכו את זה ל"גורמים במכבי אומרים שהביאו את השוער הטוב בעולם לגילו" שזה כבר הרבה יותר טוב מבחינת הכותרות. כמובן שאחרי שלא העביר אותנו שלב בליגת האלופות מייד התחילו לכסח גם אותו וגם את קרויף…

Amir A 5 באפריל 2016

דבר אחד אני לא מבין. אני לא כלכלן גדול ולא איש כספים מוכשר במיוחד. ועדיין, ברור לי שאם מישהו מנסה למכור לי "דירה רעיונית" אז אני צריך לברוח כמו מאש. איך, לעזאזל, אנשים השקיעו כספים ב"דירה רעיונית"? אני מבין שאנשים לרוב הם יצורים מטומטמים, אבל עד כדי כך?

גיל שלי 5 באפריל 2016

הסיפור פשוט. לקבוצות רכישה היה אמור להיות יתרון במחיר, לכאורה האנשים נהיים בעלים משותפים בקרקע, וחוסכים את רכיב המע"מ בקרקע. בהתחלה קבוצות רכישה היו המצאה של מקצוענים, ב.ס.ר היו הכי מפורסמים וטובים בעניין. הם ארגנו קבוצות רכישה שאפשרו רכישת (משרדים בעיקר) יותר זולים מרכישה מקבילה מקבלן. אחר כך נכנסו מלא שרלטנים, ענבל אור לדוגמה, הם פשוט לא ידעו לנהל את קבוצות הרכישה, אך הציגו מצג שיאפשרו רכישה זולה יותר. ברגע שאמרת זול יותר, אנשים קופצים, וכן רוב האנשים בעולם מטומטמים, הם יחסכו בעורך דין 5,000 ש"ח ויפסידו מליונים שהלכו לפח

מתן גילור 5 באפריל 2016

ממש לא צריך לברוח כמו מאש. זה כנראה הדרך הכי משתלמת לרכוש היום דירה חדשה. אתה פשוט צריך לוודא שיש הערת אזהרה על שמך בטאבו וליווי בנקאי דרך הפקדת ערבויות (הכסף מועבר לקבלן עם קצב הבניה ובמקרה שהוא לא מסוגל להשלים אותה הבנק משתמש בכסף כדי לסיים את הבניה, קרי למצוא קבלן חלופי).

MOBY 5 באפריל 2016

אז יש תוכנית בסופ השבוע ב- 103 או לא?

ניר 5 באפריל 2016

הבעיה היא לא בשיטה, קבוצות רכישה יכולות להיות עסק לגיטימי ועובד, הבעיה היא בשרלטנים. שרלטנים יש גם כמו בועז יונה וחפציבה, ובהרבה מקומות אחרים.

גיל שלי 5 באפריל 2016

מסכים, עכשיו קניתי משרד באמצעות קבוצת רכישה

ארז 5 באפריל 2016

גיל, לטובת ההשוואה בין השניים – 1. האם לענבל אור היו הצלחות ממשיות כלשהן לפני שהתחיל הקמפיין האינסופי שלה מטעם עצמה? בין אם דיברת על רוני לוי ובין אם התכוונת לאלי גוטמן – לשניהם יש מספר קבלות מרשימות ביותר בקנה מידה ישראלי; 2. היכן ראית שעיתונאים מהללים אותה? לאורך כל השנים נחשפתי לשם שלה, מעבר לפרסום "טהור", רק בהקשרים של טענות ותלונות. לא זוכר שראיתי עיתונאים מרוממים אותה. דווקא בגלל זה כל כך הופתעתי שאנשים ממשיכים לשים אצלה כסף.

גיל שלי 5 באפריל 2016

היו המון כתבות אוהדות שציירו אותה כמומחית גדולה בענייני נדל"ן, יש כתב נדל"ן שהגיש איתה תכנית רדיו עד לא מזמן. כל פעם שהיו צריכים להביא מומחה לנדל"ן הביאו אתה כמומחית.
וכן, בהתחלה היא כנראה הצליחה, כלומר אנשים שקנו דרכה דירות קיבלו את הדירות שלהם, והיא עשתה מצג של חברת ענק משגשגת, מצג שלא נבדק אבל זכה לשיתוף פעולה מלא בעיתונות.

ארז 5 באפריל 2016

תודה. אני לא עוקב מקרוב, אז כנראה שהתמונה שהצטיירה לי הייתה חלקית ולא משקפת.

יניב פרנקו 5 באפריל 2016

ענבל אור שילמה הרבה כסף על זמן המסך שלה – זה נקרא תוכן שיווקי וזה הסיפור.
זה לא מה שאנחנו רואים בכדורגל.

דמיינו שניר קלינגר משלם כסף כדי להגיש תכנית – זה מה שהיה אצל ענבל אור .

ארז 5 באפריל 2016

זה מה שאני חשבתי. גיל אומר דברים אחרים.

יניב פרנקו 5 באפריל 2016

היתה לה בין היתר פינה בתכנית שבה משפצים דירות – כל התכנית זה תוכן שיווקי – מגיע המעצב פנים – עובר ספק ספק ("מומחה" לצבע, "מומחה" לריהוט "מומחה" לתאורה וכך הלאה) והיא היתה מגיעה בסוף ונותנת את חוות דעתה לשווי הדירה לפני השיפוץ ולאחריה (תמיד שווי השיפוץ היה קופץ פי שלוש בהשוואה לדלתא ).

גיל שלי 5 באפריל 2016

בתמורה לכספים שהשקיעה היא קיבלה גם את כל מה שאני כתבתי, כתבות צבע אוהדות, זימון לחוות דעתה כמומחית בתכניות חדשות ועוד ועוד

יניב פרנקו 5 באפריל 2016

אבל זה סותר את מהות הפוסט.
מאמן שמדליף ומקבל תקשורת חיובית זה דבר אחד – עיתונות ששומרת על מפרסם גדול זה דבר אחר.
במקרה המאמן זה מראה משהו על שני הצדדים – במקרה הזה הבושה על התקשורת.

גיל שלי 5 באפריל 2016

לא מסכים, זה חוסר אתיקה עיתונאית לצייר אדם כמומחה רק בגלל שקנה פרסום, בושה לא יותר קטנה ממקרה המאמן

יניב פרנקו 5 באפריל 2016

זה יותר גרוע מחוסר אתיקה – זו מעילה מוחלטת של תפקיד העיתונאי

אמיתי 5 באפריל 2016

התשלום של קלינגר בדוגמא הזאת הוא במידע פנימי…
העניין פה הוא הכוח של התקשורת ליפות ולארוז סיפורים כדי
למכור אותם ולעאזאזל האמת והנתונים. זהו כשל חמור אבל שוב
לדעתי הפחות חמור משל שאר הגורמים המעורבים (בתי משפט עורכי
דין רואי חשבון)

אזי 6 באפריל 2016

מכמה שאני זוכר, גם בתחילת דרכה, כשאנשים קיבלו את הדירות, הן אף פעם לא היו מה שהיא טענה שהם יהיו.
קודם כל היו עיכובים של שנים, אחר כך מרמה במפרט.
אני זוכר ספציפית בניין שהיא שווקה באיזור רמת גן גבעתיים שהיא שיווקה אותו כבניין בשכונה מאוד יוקרתית אבל דלת הבניין היתה לכיוון ההפוך, כך שהוא היה שייך עירונית לשכונה יוקרתית הרבה פחות (אולי אפילו עיר אחרת, לא זוכר בדיוק).

ענבל אור, מהיום הראשון ששמעתי את שמה, נקשרה לרמאויות אין סופיות.
כל פעם שראיתי אותה בטלווזיה, לא הבנתי איך מישהו יכול להרשות לעצמו להביא רמאית ידועה כל כך כעד מומחה.

גיל שלי 6 באפריל 2016

כל מילה אזי, רק מה, בעיתונות בארץ אם היא עשתה כסף, היא סופר מוצלחת

-גיסנו- 6 באפריל 2016

מתי לאחרונה רמאות ושקרים הדביקו קלון למישהו במדינה הזאת?

MOBY 5 באפריל 2016

גיל אני לא מבין איך ב30 יום מישהי שהיתה "המומחית" ומיטב תוכניות הטלויזיה בנושא נתנו לה פתחון פה. תוכנית רדיו משלה ועוד.
הגענו להעלמות מס – "צווארון לבן"
ומעשים פלילים של מרמה.
איפה כל שומרי הסף הידועים שלנו?
האם עתונות הנדל"ן היא כמו עיתונות הפוליטית והעיתנות הצבאית של…
"כן ידענו, היו סיפורים…. והשמועות אומרות…"
אנחנו בצרות.

Lord Anthony 5 באפריל 2016

ואיך אבי נמני משמש כפרשן?
אותו דבר.

אמיתי 5 באפריל 2016

בכל זאת קצת שונה…נימני גונב דעת. זאתי חלומות ועבודה של שנים

Lord Anthony 5 באפריל 2016

על זה כבר נאמר:
"שבעה גנבין הן: הראשון שבכולן גונב דעת הבריות…"

גל 5 באפריל 2016

העניין הוא שמי ששם את כספו בקבוצת רכישה לא קונה דירה, אלא קרקע.
ומי ששם את תשלום המקדמה או דמי הרצינות הוא לא קונה כלום, אלא נרשם לפרוייקט.
הבעיה היא עם הרוכשים הללו, אלא שנרשמו והפרוייקט לא התקדם ולא קיבלו הערות אזהרה.
אצל כל יזם נורמלי דמי הרישום מופקדים בחשבון נאמנות אצל עורך דין. אצלה לא כך היה. וזה יצר לה אפשרות להשתמש בכספים האלה. וזה יצר אנשים שרכשו דירות ללא בטחונות.

סחבק 7 באפריל 2016

וזה בעיקר קרה כי אנשים שמים מליון וחצי שקל על דירה רעיונית וחוסכים כמה לירות על עורך דין והולכים למי שיצג אותם ברבע אחוז כולל מע"מ
(או במקרה הפסיכי עוד יותר – נותנים לעורך הדין של הקבוצה לייצג אותם).

איציק 5 באפריל 2016

כשקראתי את הפוסט לא חשבתי על אור, חשבתי שאתה מסווה את מה שקורה בישראל בכדורמים.

אחד 5 באפריל 2016

הקבלה די חלשה. בכדורגל אנשי מקצוע מחליטים את מי לקחת בתור מאמן, והם(לפחות כך אני רוצה להאמין) אינם מסתמכים על כותרות בעיתונים.

לעומת זאת חברה כמו ענבל אור קמה ונופלת על יחסי הציבור שלה

אמיתי 5 באפריל 2016

אתה צריך לעבור הרצאה של איציק על אמונה…((-;

איציק 5 באפריל 2016

מה אני קשור לסיפור???
אני אפילו טעיתי בקשר לנושא הפוסט.

אמיתי 5 באפריל 2016

הבחור רוצה להאמין..

איציק 5 באפריל 2016

בבקשה, אין שום בעיה, רק לעשות זאת בשקט בין שתים לארבע.

udi 5 באפריל 2016

לפי הכותרת המשנית ציפיתי שתכתוב על רוני לוי.

יניב פרנקו 5 באפריל 2016

צריך לעשות פעם מחקר על הסלידה שמעורר אבי חוטמן אצל אוהדי מכבי – מאנשי המקצוע הכי טובים שהיו כאן ומתואר כגונב דעת סדרתי.
אבל אפשר להבין את חלק מהבעיה – שנות חוטמן בהפועל היו מהגרועות בתולדות היריבה העירונית.

גיל שלי 5 באפריל 2016

גוטמן ורוני לוי הם היינו הך מבחינתי

עדי אבני 5 באפריל 2016

יתכן וזה מכיוון שחוטמן מחזיק במאזן לא נוח במשחקי ה'זרבי', באופן היפוטתי

יואב 5 באפריל 2016

יניב,
לא בטוח. עברתי את שלוש עשרה השנים המפורסמות וגם את העשר האחרונות.
אין לי שום בעיה עם קשטן והקמפיין האירופאי המפואר איתכם. זאת אומרת יש לי אבל לא אישי. וזה לא בגלל הדאבל של 96.
בכלל, לא שונא שחקנים ומאמנים באופן אישי. ממש לא. גם לא את סיני וקוקוס שמיררו לי את שנות התיכון.
חוסר האהבה שלי לחוטמן, הוא עתיק. עוד מימי ביתר. לא יכול לראות או לשמוע אותו. גם אם היה מאמן רעננה.
כשהשם שלו עלה בהקשר של מכבי לאחר יוקאן, זה היה בלתי נסבל מבחינתי. אבל במקרה הזה, זאת היתה מנת חלקו של כל מאמן ישראלי. אני פשוט מאמין יותר לגויים(:

יניב פרנקו 5 באפריל 2016

יואב – מקבל – האיש מעורר אמוציות.
אבל אי אפשר לקחת ממנו את היכולות המקצועיות שלו – מערבב גדול – כן. איש מקצוע יסודי – גם כן.
ממש לא הטייפ שחי מהדלפות לעיתונאים.
עשה גביע היסטורי בבאר שבע, אליפות היסטורית בהפועל חיפה , קדנציה פנטסטית בהפועל , מאזן משחקים באירופה מצוין, ממגלי הזרים הטובים שהיו פה – איש מקצוע.

גיל שלי 5 באפריל 2016

לא לוקח את מה ששייך לו, להיפך עוד פחות מבין למה הוא צריך את כל החרא הזה כשהוא באמת יודע לאמן

גיא 5 באפריל 2016

איכשהו כל המקצועיות הזו היתה שווה אפס בתקופה בבית"ר וגם (בעיקר) בנבחרת. היום בני חוטמן הוא הרבה יותר מערבב מאשר מאמן.
"ממש לא הטייפ שחי מהדלפות לעיתונאים"? בלי בני חוטמן לעיתונאי היפותטי בשם מוני גלה-לי לא היתה קריירה.

יניב פרנקו 5 באפריל 2016

במקרה של גוטמןצזה נובע בעיניי מ2 סיבות יסוד – העובדה שחצב את דרכו לצמרת הענף בלי להיות שחקן עבר – ילדי חוץ תמיד שרוטים יותר ולראייה ההתנהלות של גרנט מאוד דומה.
השניה זו הקדנציה בביתר שבה למרות תוצאות סבירות בהחלט הוא נזרק משם ולכן לדעתי הוא לא סומך אף פעם על שיפוט של מבחן התוצאה.

וחוץ מזה כל מי שמנהל רומן עם אופירה אסייג לא יוצא מזה אף פעם אותו בןאדם.

אריאל גרייזס 5 באפריל 2016

הזכרת את גרנט, אני חושב שהדמיון בינהם רב. שניהם אנשי מקצוע מצוינים (או לפחות היו), גם גרנט עשה דברים גדולים בזמנו – הביא את פתח תקווה קרוב מאוד לשוקת, לקח אליפויות במכבי אחרי שנים במדבר (ומול מכבי חיפה די היסטורית) והאמת שהוא גם זה שהביא את הנבחרת הכי רחוק שאפשר. ועדיין, מרבית אוהדי הכדורגל בארץ מתעבים אותו כי מרגישים שהוא כזה שמערבב כל הזמן. בנקודה מסוימת, התיעוב הזה מתגבר על האיכויות המקצועיות (שגם הן, במקרה של השניים האלו, לא משהו בשנים האחרונות).
או שפשוט אפשר להסתכל על זה ככה – כל מאמן ישראלי שמגיע לנבחרת מתגלה בסופו של דבר כגאון קטן מאוד. ואז כבר לא מחזיקים מהיכולות המקצועיות כמו קודם

יניב פרנקו 5 באפריל 2016

אל דאגה אריאל – בקרוב יגיע לנבחרת מאמן שעוד לפני הקדנציה ייחשב כגאון קטן מאוד

איציק 5 באפריל 2016

מסי מגיע להבחרת ישראל?
אולי גורדון סטראכן או קוין קיגן?

גיא 5 באפריל 2016

דווקא מאמין שגרנט עשה עבודה טובה בנבחרת, זה היה הקמפיין המוצלח ביותר מאז הזונות של שרף.

גיסנו 6 באפריל 2016

הסוויץ' במקרה של גרנט זה אחרי המינוי לצ'לסי, שאין אחד בעולם מלבד גרנט עצמו שחושב שהמינוי הזה היה מקצועי נטו וללא קשר להתערבבות עם אברמוביץ'.
לגבי גוטמן, צורת הדיבור שלו ובעיקר הנטייה שלו לא לקחת אחריות אמיתית בכשלונות תציד הציקו לי, אבל הפרצוף שלו בהגרלה של מוקדמות היורו האחרון שבר אותי סופית.

רועי 5 באפריל 2016

חשבתי גוטמן

נתן העזתי 5 באפריל 2016

זה סיפור על בני חוטמן שתמיד הלך לו קלף?

נתן 5 באפריל 2016

גיל הייתי מצפה ממומחה שכמוך [בלי מרכאות ,אני באמת נהנה לקרוא אותך] שדוקא תשים את המקרה בפרופורציה . הסכומים לא כאלה גדולים. הבחורה נראית משוגעת. ובהשוואה לתספורות של תשובה ,דנקנר, לבייב ועוד ועוד די בטל בשישים. ועדיין הכותרות גדולות יותר.

גיל שלי 5 באפריל 2016

ניסיתי למען האמת, כנראה כשלתי

גל ד 5 באפריל 2016

אני חשבתי שזה דווקא עבר מעולה. סיפור ענבל אור זה גליצ'ים של העיתונות הכלכלית. מתעסקים בזה כי זה צבעוני, וכי זה לא דורש מהתקשורת לאתגר את טווח הקשב של צרכניה. בשביל התייחסויות לכסף הגדול פשוט אי אפשר להסתמך על גופי התקשורת המסחריים. למעשה לא מספיק להסתמך עליהם בכלל.

גיסנו 6 באפריל 2016

לענבל אור יש תקשורת אוהדת (או לפחות הייתה), אבל אין לה כלי תקשורת צעצוע משלה….
חוצמזה, ממתי בארץ מה שהכי חמור הוא מה שעושה הכי הרבה כותרות?

ניר 6 באפריל 2016

אל תשווה בכלל בין סיפור דנקנר ותשובה לסיפור ענבל אור. התספורות שדנקנר ותשובה היו לכספי המוסדיים, והיו בטלים בשישים ביחס לכלל ההשקעות של המוסדיים. לדעתי עשו פעם את החשבון בעיתונים הכלכליים וכל התספורות שנעשו אי פעם בישראל עלו לחוסך הישראלי גג 20 שקל לבן אדם.

לעומת זאת, ענבל אור עלתה לקבוצה קטנה של 100-500 איש, מאות אלפי שקלים ואולי אפילו מיליונים וייתכן ואפילו מוטטה כלכלית משפחות.

איתן 6 באפריל 2016

צודק,לפיכך מתארגנת קבוצת רכישה של קילשונות ולפידים, האיסוף ליד ביתה של ענבל אור ,שאגב גם הוא נקנה דרך קבוצת רכישה…
בעתיד הקרוב גם קבוצת רכישה של קבלנים שרלטנים,שתנסו לרכוש את האמון של רוכשי הדירות בפרוייקט של ענבל אור.

קבוצת רכישה-זה גאוני

נתן 5 באפריל 2016

ולטעמי ברוב המקרים נוכלות הינה דיל לכל דבר בין שני צדדים

קשקשן בקומקום 5 באפריל 2016

לא שאני מעריץ גדול של התקשורת אבל כאן הבעיה היא (גם) שאנשים שקונים דירות מחברות כמו של ענבל אור יודעים שיש ליווי של עורכי דין ורואי חשבון וכו' וכו'. מי שאמור לפקח עליה ולאשר את הדוחות שלה צריך לשבת בכלא. העיתונאים צריכים רק לשתוק להבא

עופר כהן 5 באפריל 2016

גיל לדעתי אתה טועה בענק בקשר לאלי גוטמן:
עם מצב התקשורת בארץ, הדרך היחידה שלך לדעת אם מאמן שווה משהו זה תוצאות. מכיוון שחסר ניתוח מקצועי, מדובר אך ורק בשורה התחתונה.
לכן מה שאתה אומר פה לא הגיוני, חומר השחקנים שהיה לו בהפועל אמנם קומבן חלקו ע"י טביב, אבל לקחת שחקנים כמו שכטר ו-ורמוט, להנחית פה את אניימה ויחד עם שחקנים כמו בן דיין וקנדה להגיע למקום שלישי בליג"א זה הישג ענק. בטח ובטח עם הנהלה בעייתית. הדאבל קיזוז זה כבר מזמן לא בדיחה מצחיקה, הפועל היו יותר טובים וכולם יודעים את זה.
חכה לעונה הבאה תראה הפועל הרבה יותר טובה ולעזאזל אני קצין בכיר בצבא הצייצנים של ג'ורדי, המודל בהפועל הוא האויב המקצועי שלי ;)

yaron 6 באפריל 2016

עופר (ויניב),
אתמול פורסם שכבירי ביקש מהמנהלת הלוואה של שלושה מיליון…
נראה קצת קשור לנושא הפוסט – היללו ושיבחו אותו השנה ופתאום נראה שבשנה הבאה יש אפשרות שיקרעו אותו…

עדי אבני 6 באפריל 2016

ואתה מביא פרסום (בלעדי!) בOne כעדות אובייקטיבית? ועוד דווקא בפוסט הזה?

yaron 6 באפריל 2016

הייתי בטוח שאני היחיד מבין המגיבים בדה באזר שקורא one… :-)
כשיש ציטוט של מנכ"ל המנהלת ולא "גורמים" כלשהם וכשבהפועל בתגובה לפרסום לא מכחישים, אז כן, אני מתייחס לידיעה כאמינה יחסית,מה שהופך אותה לרלוונטית בדיוק לפוסט הזה.

עדי אבני 6 באפריל 2016

הפועל דווקא כן הכחישו, וטענו שיח עם קבוצות נוספות ביקשו להקדים קבלת כספים שמגיעים להם בסכום אחר לגמרי. ההבדל בין משחק חשבונאי בכספים שלך ובקשת הלוואה בסכום גבוה פי שלוש הוא מעבר ל'טעות סופר'

yaron 7 באפריל 2016

קריאה סלקטיבית זה לא התחום שלי…
אני מתאר לעצמי שגם איחורים המשכורות זה רק כותרות לא מבוססות?

בלייק 6 באפריל 2016

אני מחזיק מגוטמן מאמן טוב וגם מערבב לא קטן. זה לא סותר, כמובן.
היו כמה אי דיוקים בתגובה שלך. משתמע שגוטמן והפועל הנחיתו את אניימה מחו״ל, אבל הוא ״בסך הכל״ הגיע להפועל מבני יהודה. הפועל לא סיחמה באותה עונה במקום השלישי בבית שלה בליגת האלופות, אם כי היתה קרובה מאוד. מרחק שער במשחק האחרון, אם אני לא טועה.

סחבק 7 באפריל 2016

בבוקר שאחרי ענבל אור, תוכנית הבוקר של ערוץ 10 דנו בנושא "איך להצטרף לקבוצת רכישה ולא ליפול לנוכלות", וכדי להעמיק בנושא הם הביאו את רוני מאנה שיסביר.

וזה כל מה שאני זוכר דוקטור

פאקו 7 באפריל 2016

הייתי אומר שהעצה הראשונה לא ליפול לנוכלות היא לא לצפות בתכניות בוקר.

S&M 7 באפריל 2016

אני המום. לחלוטין.
כשקראתי את שם המאמן בפוסט, הייתי בטוח שאני מבין למי הכוונה. ואז, בטוקבקים התברר לי שאני לא מבין כלום, או שהכותבים כאן בני 12.

רקע לפוסט:
הענף הוא כדורסל ולא כדורגל.
המאמן "בני חוטמן" הוא לא "אלי גוטמן" (ובטח לא רוני לוי). המאמן הוא בני פורמן.
לענבל אור היו עיניים גדולות. לכו לראות את הסרט.
אמ;לק: אי אפשר לתת לאנשים אצבע ולקחת את כל היד. כי בסוף הם ייקחו לענבל אור את הראש.

https://youtu.be/Vss4YgdEuTs

איתן 8 7 באפריל 2016

ענבל אור בלונדינית, די יפה, חזה גדול, קול מתפנק, נראית כאילו יצאה מסרט למבוגרים בלבד, וגם עושה רעש וקמפיינים גרנדיוזיים, הכי הגיוני שתמשוך אש מכל הכיוונים, לטוב ולרע.

Comments closed