ניתוח עסקי קר של עניין אצילי במיוחד

אם טביב לא מתרגש, וגם אצילי וסוכניו לא ממש, אז למה המהומה התקשורתית האדירה סביב כל הסיפור? היחידים שמרגישים משהו הם האוהדים בהפעלת התקשורת.

אגודת מכבי תל אביב רוצה להודות לעומר אצילי על משיכת תשומת הלב מעניין הוצאות החוץ ביום חמישי האחרון. הביצה רוגשת בזכות סיפור מרתק חדש. אצילי שיחק לראשונה מזה חודשיים אתמול. לאחר המשחק הוא נשבע כי ברצונו להמשיך לשחק בביתר גם בעונות הקרובות, ועל הבוקר הוגש בשמו כתב בוררות לשחרור מידי מבית"ר ירושלים.

היו מי שהזדעקו על חוסר תום לבו של השחקן. היו מי שהשוו אותו למספר 14 בירוק, כלומר מספר 28 בצהוב, לא סליחה, מספר 14 באדום. איך אצילי מתעלם מהטובות שבית"ר העניקו לו? בית"ר בנו אותו כשחקן, הוא הגיע לשם בלי עתיד, וכיום הוא נמצא בפני פריצת דרך אדירה, וכך הוא באגואיסטיות מתעלם מהכל ודואג אך לאינטרס האישי שלו.

ישנם גם מי שזוכרים כי בצד השני עומדת הסבתא מכיפה אדומה, כלומר הזאב המחופש לסבתא. השאלה הגדולה היא מי אשם.

באמת, זו השאלה?

*

הבה נבחן את כל הסיפור בעיניים קרות. נדמה לי שגם התמימים שבאוהדי בית"ר יודעים שאלי טביב הוא לא בדיוק הטיפוס שבונה את המועדון לטווח הארוך, לא מדובר כאן ברץ מרתון אלא בספרינטר. בית"ר ירושלים גמרה את העונה כבר בתום הסיבוב השני, היא הבטיחה את המקום השלישי בטבלה בלי סיכוי גדול לשינוי, בטח לא כלפי מעלה, אך גם אין סכנה לנפילה למקום הרביעי. בית"ר גם הודחה מהגביע מזמן.

אלי טביב יודע זאת, כך שהגיע הזמן לדאוג לנכסים הכלכליים שלו. אלי טביב הוא טריידר, הוא הפך עונה טובה של שלומי אזולאי ל900 אלף אירו, וכך גם תרגם את העונה הטובה של אלי דסה. נכון, גיא לוי טען שאין לו צורך בנאתכו בזמנו, מאחר ויש לו את שלומי אזולאי, אך גיא לוי לא בלבל את טביב. טביב ידע שאת אזולאי אפשר להחליף בקלות מרובה.

כאשר טביב סקר את הסגל הנוכחי של בית"ר הוא ראה נכס בסיכון. שמו של הסיכון הוא עומר אצילי. לאצילי יש רק עוד עונה אחת בחוזה. לאחר מכן, הוא יוכל לחתום כסוכן חופשי בכל קבוצה בה יחפוץ, עם תמורה כספית מועטה לבית"ר בדמות דמי השבחה. מכאן כל שטביב דאג לו הוא דבר אחד. להפחית את הסיכון שהנכס ילך ללא תמורה. לכן הוא רצה להחתים את אצילי לחוזה ארוך, ולכן הוא דרש שלא ינקב סכום שחרור. האם זה מלוכלך מצד טביב? לא ממש. אולי כל ההתנהלות מסביב מסריחה, אך מדובר בצעד עסקי הגיוני, במיוחד כאשר טביב נקט בו רק לאחר שבית"ר סיימה את העונה למעשה.

*

אז הנה, מצאנו את הרשע, מדובר באצילי הורמוטאי. כלומר, למה שלא יכיר תודה לאגודה שבנתה אותו ואכן יחתום על חוזה ארוך טווח. התשובה היא ברורה כמובן. אם טביב דואג לאינטרס של טביב בבית"ר למה אצילי אמור לדאוג לאוהדים? למועדון? לזוטות כגון הכרת תודה? נדמה לי שאצילי החזיר לבית"ר כל שקל שהושקע בו בתמורה במגרש, למה צריך גם הכרת תודה לצד זה?

לאצילי אין אינטרס לחתום על חוזה ארוך טווח ללא סעיף שחרור. כמובן אם טביב היה מציע לאצילי מליון אירו נטו לעונה, אני מניח שאצילי היה מוכן לשקול חוזה שכזה, אך איזו סיבה בעולם יש לאצילי לחתום על חוזה שיקנה לטביב אפשרות ניהול מו"מ על השחקן, וישאיר את אצילי ללא תמורה כלשהיא לכך?

כמו שאלי טביב דואג למספר 1, כך גם אצילי, וחברים זהו טבעו של עולם. אצילי מגיש בורורת כנגד בית"ר בגלל שהוא יכול, לא צריכה להיות סיבה נוספת. טביב מפעיל לחץ על אצילי בגלל שהוא יכול, אין לו צורך בסיבה נוספת. היחידים שמתרגשים בסיפור, היחידים שמכניסים רגשות לכל הסיפור הזה, תמצאו אותם רק בצד המסקר. המסוקרים קרים כמו דגים, בדיוק כמו שהם אמורים להיות.

אה, ואם לא נמאס לכם מסיפורים צהובים, מזחיחות צהובה, הנה הפודקאסט של טל דובי ושלי.

 

הניצחון הגדול של קיפצ'וגה - 2:03:05ש'
הבעיה של הכדורסל בישראל

115 Comments

גיא 25 באפריל 2016

הלהט של חצילי לעזוב בעיני מעידה על אחת משתי האפשרויות:
א. הסוכנ\ת מפתה אותו בכחש על איזו הצעה מחו"ל (ע"ע ויקי ועקנין וטאלב טוואטחה) כשרוב הסיכויים שמדובר בספסול ארוך טווח נוסח מרציאנו בקבוצה משעממת מעדות מרכז הליגה הבלגית
ב. יש הצעה קונקרטית וברורה של הרבה כסף שהונחה על השולחן לפני זמן מה ע"י ג'ורדי \ אלונה \ שחר (סבירות נמוכה אבל עדיין אפשרי) \ כבירי (אם יש 800 מליון לאצטדיון ימצאו כמה לירות גם לחצילי) שבמסגרתה חצילי מקבל חתיכת בגד ומסיים את גלגולו כעבד בעולם הזה.

כך או כך אני חושב שברור לכולם, כולל חצילי וטביב, שבשנה הבאה הוא ישחק בקבוצה שאינה בית"ר ולכן כל אחד עושה את המיטב האפשרי (מבחינה אישית) כדי למקסם רווח.

בקרוב באינטרנטים הקרובים לבתיכם: הקמפיין המרגש #לחצל_את_חצילי, בחסות הסביח של עובד

חבובה 25 באפריל 2016

לא צריך הצעה קונקרטית בשביל להיות בטוח במאה אחוז שהוא יקבל שכר גבוה בהרבה ממאה אלף דולר לעונה בלי שום מאמץ.
יש בליגה לפחות ארבע קבוצות שבלי מו"מ בכלל ישלמו לו לפחות פי שתיים.

אסף THE KOP 25 באפריל 2016

ועל אף הניסיון של אצילי, אני בוחר להשיב את העניין של מכבי-סכנין…
אתמול כתבו 2 ליצנים 2 טורים בצהובון "ידיעות אחרונות", בשעה שהמכביסט שביניהם היה לא יותר מקריקטורה על צדקנות וטרחנות, בחר היועץ (מיל) של ערפאת להפוך את הסיפור הלא-ספורטיבי לעניין לאומני בכלל, יחסי יהודים-ערבים וכמובן "אקיבוש", איך אפשר בלי "אקיבוש".

אז אם כך, למרות הסימפטיה לבאר שבע והבחילה מטב"ח, אני מקווה שמכבי תנצח את סכנין היום, תוצאה של 2:0 משערים בדקה ה-48 וה-67 תתקבל בברכה.

גיל שלי 25 באפריל 2016

גדול העניין של הדקות. אגב גם הגאון ירום הודו גדעון לוי כתב בנושא

אסף THE KOP 25 באפריל 2016

אם כך, נשאר רק לשמוע את תגובת חצרו של האדמו"ר עמוס עוז.

חיים הצהוב 25 באפריל 2016

התגובה של גדעון לוי שברה שיאים חדשים של גועל וצביעות.
אדם פשוט דוחה שרואה את המציאות במשקפיים מאוד מצומצמות ועקומות.
לא אשכח לו לעולם את היציאה כנגד הורים השולחים את ילדיהם לטייס, בעוד שהבן של המנוול הזה סוחר סמים מורשע, אכן אבא למופת.

אסף THE KOP 25 באפריל 2016

וואלה ? לא ידעתי.
הבנתי שגם הצאצאים דל דב חנין הם שוס גדול.

קובי 25 באפריל 2016

גדעון לוי רוצה שער ניצחון לסכנין בדקה ה93

מתן גילור 25 באפריל 2016

מקו ה-5

אסף the kop 25 באפריל 2016

או בין הדקות 39-45

קובי 25 באפריל 2016

וכמה שיותר בדקות האלה שיהיה אסון למכבי

צור שפי 25 באפריל 2016

אחלה שרשור והקרדיט לאסף שהתחיל (בדגש על הדקות, גדול). למדתי משהו ואשמח לעוד פרטים על לוי ג'וניור. רק שלא יעזור בית דין, אני בעד באר שבע.

אסף the kop 25 באפריל 2016

0-6 מתאים לך קובי ?

-גיסנו- 25 באפריל 2016

אני תוהה אם גדעון לוי הוא כמו אמיר חצרוני.

הכוונה פה היא שחצרוני לדעתי בכלל עובד על תזה בפסיכולוגיה או אנתרופולוגיה, ומבצע מחקר על בסיס המוני תגובות הזעם מכל פרובוקציה דבילית שהוא עושה. כל פעם שאני נתקל בפוסט שלו אני משתכנע עוד קצת שאין מצב שהבנאדם הזה אשכרה מאמין למה שהוא כותב.

yaron 25 באפריל 2016

שניהם מגיעים לאורגזמה מתגובות נאצה, הבעיה היא שגדעון לוי כותב בהארץ וגרוע מכך בהארץ באנגלית…

Ljos 25 באפריל 2016

לא יודע אם למטרות מחקר, אבל כן. אתה צודק לגבי חצרוני.

yaron 25 באפריל 2016

בהחלט כתב…
"לרגע אחד, סערת הרגשות שאחזה בי במשחק הזה, היתה פחותה רק במעט — כמה מביך — מהסערה שאחזה בי נוכח הצפייה בהוצאה להורג בחברון…"

אסף THE KOP 25 באפריל 2016

"הוצאה להורג"… לא פחות.
הנה, ככה הסמול על סוכניו הזרים מפיץ את עלילות הדם שלו.
פסח זה זמן מעולה לעלילות דם אגב.

גדי 25 באפריל 2016

גם אני סמול?
אב לארבעה. רב סרן במיל. עושה מילואים בגיל 47.

אסף the kop 25 באפריל 2016

אז ?

גדי 25 באפריל 2016

אז האם אני סמול למרות שאני חושב אחרת?

אסף the kop 25 באפריל 2016

לא יודע. מה התשובה שלך ל yaron ?

yaron 25 באפריל 2016

השאלה היא אם מקרה טב"ח מזכיר לך את "ההוצאה להורג" בחברון או שאתה חושב "לכן בעט, בן חיים, בעט; וגם: הרוג, אזריה, הרוג. שניכם יכולים. שניכם תותחים"

צור שפי 25 באפריל 2016

האמת היא שחשבתי לעצמי בזמן אמת – מה אבוקסיס נותן לעותמן הוראה לשכב, הוא לא יודע שבפעם האחרונה שערבי שכב על הארץ זה לא נגמר טוב?

yaron 25 באפריל 2016

אבל עותמאן הוא לא טמבל ולכן עשה טובה ובקושי התיישב, וגם זה אחרי שטב"ח כבר החזיר את הכדור למגרש :-)

עדי אבני 25 באפריל 2016

ובהקשר הזה, ברכות למכבי תל אביב שהצליחה לגרום ליהודים כשרים לראות מעבר למגבלת הלאום ולהיות בעד הערבים רק משום שהצהובים מהצד השני (עד שבאו הטיבי והגידעון, כמובן, וישרו את ההדורים)

אסף THE KOP 25 באפריל 2016

אתה מתבלבל אבני
הם היו בעד ההוגנות. אין שום קשר ליחסי יהודים-ערבים.
עד שבאו הג'יהאדיסטים של הארץ ושל ערפאת.

אסף THE KOP 25 באפריל 2016

של

עדי אבני 25 באפריל 2016

לשם שינוי אנחנו דווקא מסכימים, אסף :)

אנדר 25 באפריל 2016

לא מסכים. כבר בשידור של כהן ולוינטל הורגש מאמץ מוגזם להאדיר את המקרה ואת אוהדי סכנין ולא בשל שינאת מכבי גרידא לדעתי

אנדר 25 באפריל 2016

עמיחי שפיגלר כמובן

-גיסנו- 25 באפריל 2016

אתה מתגאה בזה שמי שמספיק דביל לתגובה אוטומטית נגד ערבים המיר אותה בתגובה אוטומטית נגד מכבי? אכן כבוד גדול

עדי אבני 25 באפריל 2016

לא מתגאה כמו מופתע מזה שלשניה תפקדנו כמו ארץ נורמלית

-גיסנו- 25 באפריל 2016

כשנורמלי = חושב כמוך וכמוך בלבד?

עדי אבני 25 באפריל 2016

כשנורמלי= מתייחס לשנאה ספורטיבית יותר מאשר לשנאה לאומית כשללאומיות אין קשר

אמיתי 25 באפריל 2016

אז אתה פשוט בוחר להמשיך עם ההגיון שלהם.. איפה בדיוק אתה שונה מהם בערבוב המטומטם הזה בין ספורט לפוליטיקה?

אסף THE KOP 25 באפריל 2016

תמרח בן-גיי על שריר הצדקנות

אמיתי 25 באפריל 2016

קודם תשים פלסטר על חצ׳קון הקורבן שלך

אסף the kop 25 באפריל 2016

ביום שתהיה מקורי

בני 25 באפריל 2016

יקרה הרבה לפני שאתה תהיה מעניין

אסף the kop 25 באפריל 2016

אופס
לא הרגשתי שעוד עלוקה נצמדה לי לרגל

אמיתי 25 באפריל 2016

ביום שלא תהיה צפוי ובכיין כמו האוהדים של הקבוצה שלך

אסף the kop 25 באפריל 2016

תמשיך לעבוד על המקוריות.
שתגדל תהיה מאנו.

אמיתי 25 באפריל 2016

אני לומד ממך. אתה סוג של תוכי. ולא רק איתי ולא משנה על מה הפוסט. תוכי אסי

אסף the kop 25 באפריל 2016

נו
אז איך קוראים לטפיל שחי על פרוות התוכי ?
אמיתי ?

MOBY 25 באפריל 2016

ולחשוב שלפני איזה 20 פוסטים צחקתי על דור שאפשר לטעון שהקירח עשה את מעשיו בשל הכיבוש.
לא ידעתי שהפוליטיקאים הבינוניים שלנו קוראים דה באזר.
ואמנון לוי הוא ממציאי הסיפורים המעולים בעולם. לא פעם קראתי על סיפוריו בשטחים בשבתות בצהריים, כשמעשית ישב בקפה בתיה המעולה.

צור שפי 25 באפריל 2016

גדעון, לא אמנון. אמנון זה מהחרדים. אגב, אפילו ערבית הוא לא יודע (גדעון).

אריאל גרייזס 25 באפריל 2016

לא מבין למה תמיד צריך להיות פה צדיק ורשע. סתם עניין שלכל צד יש פה אינטרס אחר. זה קורה כל שנה בין מועדונים לשחקנים, לא רואה מה שונה פה. למה כל דבר במדינה הזאת ישר צריך להפוך לעניין שבו צריך לבחור צדדים ויש בו אנשים טובים ואנשים רעים?

אורן השני 25 באפריל 2016

כמו במשחקי ספורט ובפוליטיקה, הקהל נוטה לבחור צד בכל ויכוח.

אגב לדעתי אצילי צריך לברוח משם לפני שיהפוך לבן שושן / ברוכיאן / "סמל" בית"רי כלשהו שלא ייצא לו מזה כלום אחר כך

היסטוריון ששל ספורט 25 באפריל 2016

אני מסכים שאצילי צריך ללכת אבל כל הדוגמאות שהבאת היו של שחקנים שהיו כוכבים בבית"ר ושיחקו בנבחרת במשחקים רשמיים ( לא ידידות ).
וביום שעזבו את בית"ר גמרו את הקריירה ואפילו מקום בליגת העל כשחקני סגל כבר אין להם.

אורן השני 25 באפריל 2016

זה מה שאני אומר, לרגע הם היו אוחנה החדש וכשעזבו את בית"ר כבר היו רחוקים מכך וכבר לא הייתה קבוצה גדולה שתרצה אותם.

בלייק 25 באפריל 2016

הם גמרו את הקריירה לפני היום בו עזבו את ביתר. הם עזבו כדי לנסות להציל את הקריירה ולא כל כך הצליחו.
אני לא אומר שביתר גמרה להם את הקריירה, הם כנראה לקחו חלק משמעותי בזה.

עדי אבני 25 באפריל 2016

ובכל זאת, יש אינטרסים ויש דרך לנסות להשיג אותם.
אצילי הוא לא השחקן הראשון בארץ שסירב לחוזה חדש משום שהתנאים שבו לא מצאו חן בעינייו. הוא כן הראשון, לפחות מאז ביטול חוק ההסגר, שהועמד בסיטואציה המאיימת להשבתה של שנה וחצי בעקבות הסירוב הזה.
כבר קרו מקרים בארץ של "קבוצות מנודים", בין היתר בגלל סירוב לחתום על חוזה, וגם אז המחוקק הביע את חוסר הסובלנות שלו להתנהגויות כאלה, אבל אז דובר על תקופה של חצי שנה, חלון העברות אחד, לא שלושה, כשבמקרה אצילי היא מתלווה גם בהצעת חוזה שלחלוטין לא תואמת את השכר הריאלי שלו בשוק (100 אלף לעונה) , כשבקבוצה לפחות 6 שחקנים שמרוויחים יותר ובקבוצה אחרת יוכל לקבל לפחות כפול, וזה עוד לפני שלילת סעיף היציאה לחו"ל.
אז כן, זה לגיטימי שטביב ירצה לשלם כמה שפחות ואצילי ירצה כמה שיותר, אבל מי שקבע את הטון השלילי הוא טביב, בהצעתו ובסנקציות שהטיל. לא חושב שלאצילי היתה ברירה אחרת מלבד בוררות

חיים הצהוב 25 באפריל 2016

למה אתה חושב שהוא יהיה בהשבתה?
לאצילי דרכון רומני, הוא יוכל לחתום בכל קבוצה שירצה בחול בתום העונה ולהשתחרר ללא תמורה, דמי השבחה יהיה לביתר רק אם יחתום בקבוצה בארץ.
בכל מקרה הכיס של טביב הרבה יותר כואב לו מאשר הכבוד ככה שגם אם לא יחתום טביב לא יהסס למכור אותו בארץ בהצעה הראשונה שתגיע (כדי לחסום כל ניסיון לעבור לחול ללא תמורה).

עדי אבני 25 באפריל 2016

יש לו חוזה לעוד עונה מעבר לעונה הנוכחית, ולכן לא יכול לחתום בשום מקום אחר

יניב פרנקו 25 באפריל 2016

יכול כבר בינואר לחתום.
להשתחרר בקיץ הבא.

גדי 25 באפריל 2016

למה דמי השבחה?
הוא לא גדל בבית"ר ירושלים.

חיים הצהוב 25 באפריל 2016

הייתי בטוח שהוא מסיים חוזה השנה

יניב 25 באפריל 2016

האשם העיקרי ללא צל של ספק זה טביב. לפחות כלפי חוץ זה נראה שהוא לא באמת רוצה להחתים את אצילי ואם כן אז רק בתנאים מחפירים יחסית. ההתנהלות של טביב נראה לי היא רק בכדי שהקהל לא ייצא עליו.זה הזמן של טביב לעשות כסף על אצילי וכסף טוב עכשיו הוא כבר הצהיר ששנה הבאה הוא יעמיד קבוצה לאליפות( ההרגשה שיש לפחות לאוהדי ביתר שאם היה לנו עוד איזה 2 שחקנים טובים יכלנו להתמודד על אליפות) עכשיו איך הוא יסביר שהוא מוכר את אצילי למרות ההבטחה שלו פשוט מאוד הופכים את אצילי לאיש הרע( הנה הילד החוצפן מגיש בוררות נגד ביתר) והופ דעת הקהל הופכת להיות עם טביב.

-גיסנו- 25 באפריל 2016

טביב בחיים לא יבנה בבית"ר קבוצה לאליפות, זה יקר מדי.

יניב 25 באפריל 2016

שמע בדיוק שהתחיל הבלאגן עם אצילי( זה אפילו עוד לא היה בלאגן זה היה רק הודעה שטביב רוצה להאריך לאצילי את החוזה). ראיתי משחק עם 2 חברים. אחד אופטימי ללא תקנה שאמר שטביב כן ישקיע ובטיב ביתר זה לא אותו טביב. וחבר שני יותר מציאותי אמר בדיוק כמוך שטביב בחיים לא ישקיע. אני האמת התלבטתי ואמרתי לשניהם שנראה איך הוא יתנהג עם אצילי. שורה תחתונה לפני איזה חודש שלחתי הודעה לחבר המציאותי שהוא כמובן צדק ובגדול

-גיסנו- 25 באפריל 2016

אני פשוט לא מבין איך מישהו עוד יכול לצפות למשהו מטביב.
בדיוק כמו שגיל אמר – ברגע שהמקום השלישי פלוס מינוס הובטח החל המסע השנתי להורדת מחירים והנמכת ציפיות, כדי שכולם ירגישו שהעובדה שבית"ר מתחילה את העונה היא נס והעין המקצועית הטובה של טביב תגיע לפלייאוף העליון.

יניב 25 באפריל 2016

אתה יודע האופוריה שביתר שיחקה טוב וסהכ לא חסר הרבה בשביל שביתר באמת תתמודד על אליפות גורמת לך להזיות. :)

yaron 25 באפריל 2016

אם אני טביב גם בשנה הבאה אני מנסה להגיע לאירופה ובמקרה הטוב לקחת גביע, בטח שלא נכנס להרפתקאות כלכליות בנסיון לקחת אליפות.

-גיסנו- 25 באפריל 2016

זו פשוט השיטה הישראלית. לעסקים, לפרסום ומה לא.
קחו לדוגמה את אל על – מחירים מופקעים, שירות לרוב רע, וגם ציבור נוסעים לא מלהיב מדי. אבל כמה פומפוזיות ומשחק על רגשות פטריוטיים בשקל עושים לך בכל פרסום.
כנ"ל תנובה והקוטג' שלה, הכל משחק על הרגש ואין שום יתרון של המוצר או מחיר הגיוני – רק מפמפמים לך ש"תנובה זה הבית" ואם לא תקנה תנובה כנראה שמדינת ישראל תקרוס ותושמד.

טביב נתן לאצילי חרא של הצעה, חד וחלק. וכשאצילי לא הסכים הוא מתחיל להתעמר בו מחד ולשסות בו את הקהל מנגד, תוך כדי משחקים על הרגשות של הקהל (קהל כדורגל הוא אולי הציבור הכי קל להשפעה, מלבד חרדים בחצר הרבי, ע"ע כל הויכוחים הלוהטים על פאקינג הוצאת חוץ. וגם אני במושפעים כמובן). משחק על הרגשות כאילו הבעיה האישית מול טביב היא בעצם בעיה מול כל בית"ר. למרות שטביב דואג לעצמו בלבד וכלל לא לעסק שאותו הוא מנהל. ככה זה היה גם עם תמוז וזהבי בהפועל – נראה שהבוררויות האלה הן סמן לתחילת הסוף של טביב במועדון, להערכתי תוך לא יותר משנתיים ביב חותך ומשאיר בבית"ר עיי חורבות.

אריאל גרייזס 25 באפריל 2016

טוב, זה בערך כמו להמר שהשמש תזרח מחר בבוקר..

-גיסנו- 25 באפריל 2016

ההערכה היא נטו על התזמון, לא על עצם הריסוק. דווקא היה רושם שבבית"ר זה יחזיק קצת יותר זמן עד שהכל יתרסק

Lord Anthony 25 באפריל 2016

ככה מתנהל מו"מ במזרח התיכון, טביב בטח לא הראשון שעושה את זה, ואפילו לא הראשון שעושה את זה בארץ. אם שחר עשה את זה בחיפה עם קבוצת המנודים, ואפילו סניידר ישב חצי עונה ביציע באינטר, מי אנחנו שנלין על טביב.
אין יותר מדי מה להתרגש מזה, בסופו של דבר לכולם ברור שאצילי לא יהיה בבית"ר בעונה הבאה ועכשיו כל צד מנסה למשוך את המחיר לכיוונו, גם לא הייתי רואה בזה אינדקציה לכלום, אני לא חושב שטביב ילך מבית"ר כל כך מהר, בניגוד להפועל (שגם שם היתה סאגה שעוד לא נגמרה), אני לא רואה שהוא יצליח כל כך מהר למכור את בית"ר, בטח לא בסכומים שהוא מבקש.

רני.ב 25 באפריל 2016

במכבי של קרויף זה לא מתנהל ככה.

S&M 25 באפריל 2016

אני מנחש שטביב ינצח. בדרך כלל לשחקנים אין ביצים לשבת שנה ביציע.

יניב 25 באפריל 2016

כל המהלך נועד להכשיר את המכירה של אצילי למכבי תא. אז אצילי לא יישב שנה ביציע זה בטוח

בלייק 25 באפריל 2016

כמו המהלך עם גולאסה?

S&M 25 באפריל 2016

מה פתאום. אצילי לא היה מבקש בוררות אלא מבקש להימכר, וטביב היה מוכר. אצילי רוצה להימכר לפני שייגמר החוזה, אבל בלי סעיף יציאה. כלומר ללכת בחינם או בסכום קטן מסעיף השחרור.

רני.ב 25 באפריל 2016

אני לא חושב שהוא יקח סיכון משפטי להושיב אותו שנה ביציע. היה שחקן של מכבי חיפה (כבר שכחתי מי זה) שהגיש בוררות בעניין הזה וזכה. מעביד חייב לתת לעובד שלו "לעבוד".

S&M 25 באפריל 2016

לא מכיר פסיקה כזו. אשמח להפנייה.
אני מכיר פסיקה ששחקנים שהוצאו מהסגל גם לא קיבלו שכר, אז חייבו את הקבוצה לשלם להם שכר. אם אצילי יקבל שכר, יתאמן, ולא יתלבש, אין לו שום עילת תביעה. אם הייתה, כבר מזמן היו שחקנים מבקשים צווי מניעה נגד הוצאתם מהסגל.

yaron 25 באפריל 2016

בארה"ב שחקנים ממשיכים לשחק עד הדקה האחרונה של החוזה, מתאמצים, עושים הכל בשביל הקבוצה (והחוזה הבא) ואף אחד לא מנדה אותם או מפעיל עליהם לחץ.
לא ברור לי כל העניין הזה בארץ.

יניב 25 באפריל 2016

למה רק בארהב. אני זכור לי שבתחילת השנה אייתן טיבי הודיע שהוא לא מחדש את החוזה שלו במכבי תא לא זכור לי שהשעו אותו או הפעילו עליו לחצים

יניב פרנקו 25 באפריל 2016

טוטו תמוז שיחק בהפועל של רמון עד השניה האחרונה ויצא כשחקן חופשי.
והיו עוד אופציות.
רועי קהת שיחק ככה בקרית שמונה.
מואנס דאבור שיחק בלי הפעלת לחץ.
ויש עוד הרבה דוגמאות.

הדוגמאות הקיצוניות הם גולסה במכבי חיפה וטביב לסוגיו השונים.

יניב 25 באפריל 2016

דווקא דאבור עד כמה שאני זוכר ניצל סעיף שחרור מאוד מצחיק ועשה למכבי מעין ויברח

-גיסנו- 25 באפריל 2016

לא יודע מה היתה הסיטואציה של קהת, אני מעריך שתמוז שיחק כי לרמון אולי קצת היה אכפת מהביצועים של הקבוצה (בניגוד לטביב). במקרה של דאבור בשל סעיף השחרור המגוחך, הוא די החזיק את מכבי בביצים במו"מ הזה.

כך שאני לא יודע איזה מהדוגמאות כאן תקפה לחלוטין עבור אצילי.

גיא 25 באפריל 2016

ראה די הרבה ספסל, בהקשר של החוזה וגם בגלל יכולת ירודה (שאינה הגורם היחיד לספסול כי גם קרלוס וטב"ח היו רעים מאד).

אריאל גרייזס 25 באפריל 2016

בארהב כל הקונספט של שוק חופשי עובד לגמרי שונה מאשר בארץ, אין שום יכולת להשוות. וגם בפוטבול, אם שחקנים לא מרוצים מהחוזה שלהם, הם עושים הולדאאוט ולא משחקים עד שמשנים להם את החוזה. כל העולם מתנהל בדיוק לפי אותם כללים

יניב פרנקו 25 באפריל 2016

אצילי הגיע לבית"ר כשחקן עם באזז – הוא נרכש ב700,000 שקל וחתם רק לשלוש שנים – כבר אז היו לו קלפים מול טביב.
זה לא דומה לרייכרט שהחזיק חוזה לעוד 5 שנים או לשלומי אזולאי.

אין לאצילי שום סיבה לחתום היום על ההצעה של טביב ל100,000 דולר לעונה בלי סעיף שחרור מוגדר.

טביב בבעיה פה – ולכן עשה לאצילי כמה תרגילים מוצלחים – טביב גם רוצה לצאת בסדר עם האוהדים שרוצים את אצילי בבית"ר וכרגע טביב סובב את זה יפה ככה שברור שבבית"ר הוא לא נשאר.

ההערכה האישית שלי – יחתום במכבי חיפה תמורת סכום סביר בדמי העברה וטרייד כלשהו.

yaron 25 באפריל 2016

למיטב ידיעתי טביב מציע 120 ואצילי מסכים בתנאי שיהיה סעיף שחרור.
הבעיה היא שטביב רוצה גם לאכול את העוגה וגם שתישאר שלמה…
אם אין סעיף שחרור אצילי מבקש 180-200 ובצדק.

ברלה 25 באפריל 2016

גיל, יש לך הסבר רציונלי למה ששחקן כדורגל שיש לו אלטרנטיבה יבחר לחתום חוזה עם אלי טביב? הרי סיכוי סביר שזה יגמר בבית משפט.
או בתרגום לתחום המומחיות שלך – האם למוניטין שלילי של מעסיק לא צפויה להיות השפעה על השכר?

יניב פרנקו 25 באפריל 2016

לא נתקלתי בשחקן חופשי שיכל לחתום במכבי ת"א או מכבי חיפה שחתם בבית"ר.
כל מי שחתם שם – או שבא לפרוץ או שבא בגלל מיעוט אופציות או שגם וגם וגם הגשים חלום לשחק בבית"ר.

ברלה 25 באפריל 2016

יש עוד קבוצות בארץ חוץ ממכבי ומחיפה. הנה, עכשיו מדברים על מגעים של טביב עם רוקאביצה שמן הסתם יש לו עוד אפשרויות טובות אחרות

-גיסנו- 25 באפריל 2016

רוקביצה כבר בקבוצה, ולא ישראלי (כלומר לא הכיר את כל הסיפורים כשהגיע).
זה לא אותו הדבר, סתם לדוגמה, כמו אם שחקן בסדר גודל של רז כהן מכפ"ס היה מקבל הצעות מקבוצות כמו חיפה, ב"ש ובית"ר – והולך לסגור אצל טביב בלב שלם.

גיל שלי 25 באפריל 2016

ברור שמשלמים, מחיר יקר מאוד

yaron 25 באפריל 2016

כי טביב הבטיח שלא יעצור אותו אם תגיע הצעה טובה… :-)

היסטוריון ששל ספורט 25 באפריל 2016

אם האפשרות היא בית'ר או הפועל תל אביב אין לי ספק שהייתי חותם בבית"ר.

בני 25 באפריל 2016

אתם סתם נטפלים לטביב בגלל מוצאו העדתי, קשה לאנשים לראות שהמשיח הוא תימני

מאנו 25 באפריל 2016

טור גאוני. לא ידענו שלטביב יש אינטרס, לאצילי יש אינטרס, ותקשורת (!!!) יש אינטרס. מדהים.
בסוף תגיד לנו שגם לטב"ח ולגולדהאר יש אינטרס?

גיל שלי 25 באפריל 2016

תן ציון, אל תסתפק בהערכה

מאנו 25 באפריל 2016

48 או 67, תבחר

גיל שלי 25 באפריל 2016

73?

בני 25 באפריל 2016

if it's 30 make it 40

אסף the kop 25 באפריל 2016

אני מוכן לגול מצמצם בדקה ה 93 בגלל שמישהו נרדם בשמירה…

אסף the kop 25 באפריל 2016

ב 48 מובילים
ב 67 שוברים

Yavor 25 באפריל 2016

וב-73 חוטפים…

אסף the kop 25 באפריל 2016

אם היינו חוטפים היינו מתים.
פשוט עד אימה.

צור שפי 25 באפריל 2016

3,000 מתו ב-73, חטפנו כהוגן. זה שהצד השני חטף יותר – נחמה קטנה מאוד.

אסף the kop 25 באפריל 2016

חטפנו
אבל אנחנו פה לספר

S&M 25 באפריל 2016

גם הם מספרים על נצחון במלחמת אוקטובר

אסף THE KOP 25 באפריל 2016

ובכן,
העובדה שאתה עדיין נושם די מוכיחה אחרת

Amir A 25 באפריל 2016

(-: יפה, גיל.

Yavor 25 באפריל 2016

אגב שאלה כי אני לא הכי בקיא:

למה דראפיץ' לא נותן לו לשחק? נשמע כאילו הסכסוך הוא עם הבעלים, ועדיין זכרתי שהמאמן כעס מאוד על אצילי. זה בגלל נאמנות לבוס או שיש סיבה אחרת?

-גיסנו- 25 באפריל 2016

דראפיץ' רצה לתת לו לפתוח נגד מכבי, אצילי סרב.
טביב טען שזה בגלל מכבי, אצילי טען שזה כי הובהר לו שאם ישחק – דראפיץ' יפוטר.

עדי אבני 25 באפריל 2016

יש הבדל בין " המאמן כועס" ל"גורמים בקבוצה מוסרים שהמאמן כועס". לכאורה ההנהלה נשאירה למאמן 2 אופציות: לכעוס או ללכת בדרך כל קורצקי

Yavor 25 באפריל 2016

תודה

מיקו גוטליב אהלן סבבה 25 באפריל 2016

בפועל אין לנו מושג מה קורה שם, במקרה הטוב אנחנו מקבלים את הידיעות מכתבי חצר של האחים קצב או טביב.
מבחינת אצילי, היה הוגן לחתום על חוזה עם סעיף שחרור לאירופה, כמו שגארת' בייל עשה בטוטנהאם לפני שעבר לריאל. מבחינת טביב הכי הוגן היה להבין שאצילי לא יישאר ולאפשר לו סעיף שחרור סביר וחוזה שיתן לו את מה שמגיע לו עד שזה יגיע.
מכיוון שעד כה לא הגענו להסכמה, כנראה שלפחות אחד הצדדים לא מתנהל בצורה הוגנת, או אולי שניהם.

בכל מקרה, לאצילי יש חוזה ואם הוא ירצה להשתחרר בחינם הוא יצטרך לשבת בשנה הקרובה ביציע.

אנדר 25 באפריל 2016

כמו כל אוהד אני נושא עיני אל הסמלים, מתרגש מהם, ושומר בארון מגיל 15 את החולצה של דל פיירו

כמו כל אדם רציונלי אני יודע ומסכים ששיקוליו הראשונים במעלה של השחקן צריכים להיות רווחתו ועתידו הכלכלי והמקצועי.

זה הכל

ניינר / ווריור 25 באפריל 2016

אני בכלל רואה הקבלה בין סיפור אצילי לסיפור של ג'וש נורמן רק בסכומים אחרים לגמרי

תומר חרוב 25 באפריל 2016

אם אני לא טועה גם השבחה הוא לא יקבל כי אצילי לא גדל בביתר.

S&M 25 באפריל 2016

דמי השבחה לא קשורים לאיפה הוא גדל, אלא לשווי שלו לפני ואחרי ש"פרץ" בקבוצה מסויימת שתובעת עליו דמי השבחה. זה די דומה למס שבח במקרקעין. ;-)

Comments closed