משחק שהיינו צריכים לנצח

משחק שהיינו צריכים לנצח, ולא נצחנו. עכשיו אנחנו חייבים לנצח

מכבי היתה צריכה לנצח את המשחק.

אם מכבי היתה מנצחת את המשחק, יוסי אבוקסיס לא היה בא להתגרות בספסל מכבי, ואז כנראה היינו רואים רק את שחקני מכבי מותקפים על ידי "מאבטחי" סכנין, ההרחקה של ראיקו היתה נחסכת מאיתנו.

מכבי היתה צריכה לנצח מאחר וקבוצה שמגיעה ליותר מחמש עשרה הזדמנויות לשער אמורה לכבוש.

מכבי היתה צריכה לנצח כי באר שבע ניצחה, ופער של שלוש נקודות הוא משמעותי יותר מפער של נקודה.

מכבי היתה צריכה לנצח כדי שלא נשמע עוד ברבורי שכל על כמה עלה לנו ביוקר הנצחון בסמי וסוסו בחצי גמר.

מכבי היתה צריכה לנצח, אבל לא ניצחה.

עכשיו מכבי חייבת לנצח את באר שבע.

בשנה שעברה מכבי עמדה במבחן האוליטמטיבי, פאקו ידע לקחת קבוצה מפורקת שחסרה את ההגנה הקבועה שלה, ולנצח את הגמר בצורה מרשימה, או האם זו היתה באר שבע שהפסידה אותו.

השנה ברור שבאר שבע לא תפסיד את המשחק המכריע בבלומפילד, מכבי תהיה חייבת להתנתק ממאורעות סכנין, להתגבר על הרכב חסר (מקווה שרק ראיקו, עמב"ה, נוסא, מדוניאנין נראה לי פצוע גם הוא), ולנצח קבוצה שהוכיחה שיש לה עצמה מנטלית.

עכשיו הכדור במגרש שלנו, יאללה לעבודה.

 

כל העולם נגד דונאלד טראמפ
חלוקת הארץ

144 Comments

משה 26 באפריל 2016

עלה לכם ביוקר הניצחון בסמי וסוסו בחצי הגמר.

אסף the kop 26 באפריל 2016

אם הם ינצחו את באר 7 מי בכלל יזכור את סכנין ?

משה 26 באפריל 2016

נראה לי שיהיה מי שידאג להזכיר, קצת כמו התיקו בדרבי בעונת הקיזוז שלאחריו הפועל זכתה באליפות בכל זאת. מצד שני, זה באמת לא יהיה חשוב.

היסטוריון ששל ספורט 26 באפריל 2016

איני אוהד מכבי ואיני שונא אותה ( מסתבר שיש אחד כזה ).
לדעתי לא צריך להפריז ב "עלה ביוקר"
מכיוון שגם אם מכבי הייתה מנצחת אתמול היא הייתה בפיגור נקודה מב"ש משמע צריכה הייתה לנצח בשבוע הבא בכדי להיות תלויה בעצמה.
גם כיום אם תל אביב תנצח תהיה תלויה בעצמה.
אז מה עשה המשחק אתמול.?
1. קבע שמכבי גם אם תנצח את ב"ש לא תוכל להרשות לעצמה איבוד נקודות נוסף .( במקרה של ניצחון אתמול מכבי יכולה הייתה לנצח את ב"ש ואז להרשות לעצמה תיקו ).
2. מאפשר לבאר שבע במצב של תיקו עם מכבי בשבוע הבא אפשרות למעידה קלה קרי תיקו במשחק מסויים ועדיין להיות אלופה.
בשורה התחתונה לפני המשחק ולאחריו מכבי צריכה ניצחון ב"ש תיקו וזה משחק האליפות האולטימטיבי.
כצופה לא הצלחתי להבין את בוס .
דווקא לאור מה שכתבתי למעלה.
לא הצלחתי להבין את הסיכון המוגזם שלקח.
הרי הפסד אתמול והוא לא תלוי כלל בעצמו ץ
תיקו והכל תלוי עדיין בו ובקבוצתו.
ולכן סכנין לא נקמה במכבי ולא מנעה ממנה דבר אלמלא ההחמצות השלומאליות של שחקניה שירת "אין אליפות " הייתה מוצדקת כיום גם אם לא תהיה אליפות אין לזה קשר לסכנין.
אא"כ במצב של שוויון נקודות בין תל אביב לבאר שבע סכנין תפתח את רגליה בכדי לקבל שמינייה מה שיעניק לבאר שבע את האליפות על הפרש שערים.
עוד חזון למועד אך לפי השמחה לאיד של סכנין לא ניתן לפסול זאת על הסף.

אריאל גרייזס 26 באפריל 2016

מה שעלה לכם ביוקר זה החגיגות אחרי הניצחון ההוא על ביתר. הייתם בטוחים שזהו – עכשיו האליפות היא שלכם ושכחתם שצריך לנצח עוד כמה משחקים. מאז אתם עם 180 דקות בלי שער בליגה.
ואמנם פספסתם לא מעט הזדמנויות אתמול אבל גם סכנין פספסה לא מעט, כולל בדקות האחרונות שהיה לכם מזל גדול לא לספוג מה שהיה גומר לכם באמת את העונה כי פער של 4 נקודות הייתם מאוד מתקשים לסגור. לא ברור לי מה בוס חשב לעצמו ברגעים האלו, זאת היתה חתיכת הפקרות הגנתית

אמיתי 26 באפריל 2016

לגמרי מסכים עם החלק האחרון..תיקו או ניצחון למכבי הם היינו אך
אבל הפסד היה משנה הכל. החילוף שם בסוף היה הימור ללא תוחלת.
ככה או ככה הם צריכים לנצח את בש.

השמן 26 באפריל 2016

אני מניח שבוס חשב שמכבי חייבת לנצח, מה שגורם לי לא כל כך להסכים אם הטענה הראשונה שלך. היה המון לחץ במכבי בשני המשחקים האחרונים. לחץ שלא ממש מראה על תחושת ביטחון מוגזמת או מנוחה על זרי דפנה

אריאל גרייזס 26 באפריל 2016

היה לחץ בסוף משחקים, כשהם קלטו שזה בורח להם. אבל אחרי המשחק ההוא שמענו המון הצהרות, לא רק מצד האוהדים (לאוהדים מותר להיות שאננים, אסור שזה יחלחל לשחקנים – בשנים קודמות מכבי הצליחה למנוע את זה, השנה פחות) על זה שהאליפות שלהם ואז ראינו אותם משחקים בסוג של נונשלאנט. כאילו זה רק עניין של זמן עד שיגיע הגול. שברור שזהבי בסוף ישים את הגול.

השמן 26 באפריל 2016

הייתה טיפה נונשאלנטיות בחצי הראשון מול חיפה. לא יותר מזה ( אגב מול קבוצה שנערכה בחוכמה באופן מאוד מרדים ומעקר) אתמול היה מאמץ אדיר במשך תשעים דקות. לא נכנס

גיא זהר 26 באפריל 2016

עד הדקה ה65, במיוחד במחצית הראשונה, היה באמת חוסר מזל. מהדקה ה65 סכנין הגיעה ליותר מצבים

השמן 26 באפריל 2016

לגמרי. אבל זה נבע בדיוק מהלחץ של מכבי לא משאננות של "בסוף זהבי ישים גול"

-גיסנו- 26 באפריל 2016

בדקה ה 65 בוס עשה חילוף ועבר למשחק הרבה יותר התקפי עם יותר סיכונים בהגנה. לא משהו שהוא לא עשה בעבר.
עם קצת יותר מזל במחצית הראשונה מכבי בכלל לא הייתה מגיעה למצב הזה, אבל ככה זה לפעמים

yaron 26 באפריל 2016

התחלנו לשחק בדקה ה-80…

בלייק 26 באפריל 2016

"אחרי המשחק ההוא שמענו המון הצהרות, לא רק מצד האוהדים….. על זה שהאליפות שלהם."

וואלה? זה התאים לתיזה אז זרקת את זה פנימה או שבאמת שמעת שחקן או איש צוות במכבי אומר שהאליפות היא של מכבי?

אריאל גרייזס 26 באפריל 2016

אתה שוכח כנראה את החגיגות אחרי הגול של זהבי. הכי גדול בעולם הכתירו אותו. מרוב חגיגות שכחו שיש להם עוד כמה משחקים לנצח

בלייק 26 באפריל 2016

אז אני מבין שהתשובה היא שלא שמעת או קראת ציטוט של מישהו ממכבי שאמר את זה.
החגיגות היו על שבירת שיא שהחזיק כאן יותר מ- 60 שנה. בארה"ב עוצרים משחקים באמצע על הרבה פחות.
יכול להיות שהחגיגות האלה לא היו בריאות להמשך העונה, אבל זה עדיין לא הופך את מה שכתבת לנכון.

אריאל גרייזס 26 באפריל 2016

איפה כתבתי שמישהו אמר את זה? אמרתי שהיו בטוחים בזה וזה התבטא יפה מאוד בכל החגיגות

yaron 26 באפריל 2016

"שמענו המון הצהרות, לא רק מצד האוהדים (לאוהדים מותר להיות שאננים, אסור שזה יחלחל לשחקנים – בשנים קודמות מכבי הצליחה למנוע את זה, השנה פחות) על זה שהאליפות שלהם"
העניין הוא שאתה צודק חלקית… היו כמה התבטאויות, היתה קצת שאננות והיו חגיגות מוגזמות (לדעתי).

יואב 26 באפריל 2016

כי אתה בוחן לב וכליות ידוע. נו שוין…

rochu 26 באפריל 2016

מי שחשב שהאליפות סגורה לאחר המשחק הם דווקא "הפרשנים" ואוהדי הקבוצות היריבות. אין אוהד מכבי אחד שדיברתי איתו ונסחף עד כדי להגיד שהאליפות של מכבי…

Zen 27 באפריל 2016

צפה בסדרה של אורן יוסיפוביץ'

עדי אבני 26 באפריל 2016

יכולתם להפסיד בדיוק כמו שיכולתם לנצח. בדיוק כמו שהמחצית הראשונה היתה שלכם ולא השכלתם להבקיע, המחצית השניה היתה לחלוטין של סכנין והיו להם לפחות 3 הזדמנויות מצויינות.
ולגבי סכנין- אבוקסיס מוכיח שמעבר לפרובוקטור הוא מאמן לא רע בכלל. גם ברמת הכנת הקבוצה למשחק וגם ברמת סתגלנות לשינויים תוך כדי משחק.

צור שפי 26 באפריל 2016

תיקון לשוני – חמש עשרה הזדמנויות ותכל׳ס, מעבר לאלמנט הפסיכולוגי אין הבדל בין התיקו ובין ניצחון, בשני המקרים מכבי חייבת לנצח את באר שבע. ואוף-טופיק: ברכות ללסטר, מזה טוטנהאם כבר לא תחזור.

גיל שלי 26 באפריל 2016

תודה, אתקן

יוסי 26 באפריל 2016

יש הבדל בין תיקו וניצחון. עעשיו, מכבי חייבת לנצח את כל ארבעת המשחקים שנותרו. אם הייתה מנצחת, היא הייתה צריכה לנצח את באר שבע, אולם היו מספיקים לה שני ניצחונות ותיקו בשלושת המשחקים האחרונים.
כעת אין מקום למעידות- 5 מ-5 עד סוף העונה, בשביל דאבל.

השמן 26 באפריל 2016

1. היינו חייבים לגמור את זה במחצית הראשונה. אז זה היה פשוט משחק נורמלי. כל הבלאגן והלחץ בסוף היה נמנע. גם לא מסכים שזה קשור בכלל לגביע ולכל הסערה שאחריו. היה משחק ספורטיבי לחלוטין ולא רע בכלל של מכבי. רק ההחמצות הובילו אותנו לפריצת השורות בסוף, שהובילה את סכנין למתפרצות מסוכנות. כל קשר למשחק הגביע צץ רק לאחר שריקת הסיום
2. שבוע הבא בלי ראיקו, כשלב"ש מספיק תיקו, ולנו אין יותר נקודות להפסיד. הולך להיות מאוד מאוד קשה.
3. ההעדפה הטבעית לב"ש הופכת את כל העניין לקשה. לא חושב כמובן שרעננה מכרו או משהו אבל הרכות שלהם הייתה מטריפה. כל כך שונה מאיך ששיחקו מולנו
4. לדעתי הפסדנו את האליפות. לא רואה אותנו מנצחים ארבעה רצוף.
5. אתמול אחרי המשחק בכלל לא יכולתי לחשוב על חישובים וניתוחים כמו תמיד. הארועים כל כך הגעילו אותי. מדהים לראות את האנשים שמתפרנסים מהענף כורתים אותו ככה. האוהדים היו בסדר גמור תשעים דקות. ואז המאמן והשחקן הזה והמאבטח ההוא גורמים לכל הגועל נפש הזה. ופתאום זה עניין של דגלי ישראל והתבטאויות לאומניות וטמטום גורף. לדם הרע לא היה שום קשר ליחסי ערבים יהודים אבל זה נכנס בכל זאת. עצוב. אתמול ממש היה כבר לא היה לי אכפת אם ניקח אליפות. היום זה קצת השתפר

גיא זהר 26 באפריל 2016

רעננה וגם סכנין בשבוע שעבר שיחקו נגד בש מאוד רך ופתוח. מצד שני אותן שתי קבוצות לקחו מבש ארבע נקודות רק לפני חודש

מכביסט שמאלני 26 באפריל 2016

ברכות על האליפות , מגיע לכם אחרי כלכך הרבה זמן, עכשיו גם נראה איך תצליחו לשמור על התואר, כי בעונה הבאה נחזור בתור הציידים :)

גיא זהר 26 באפריל 2016

פחחח. לא יעבוד לך. סומך עלינו שנשתנק.

השמן 26 באפריל 2016

לא התכוונתי לבוא בתלונות אליהן, כמו שאני לגמרי מבין את ההעדפה התקשורתית. פשוט ציינתי את זה כמשהו שיקשה עלינו מאוד לקחת אליפות.
הן תרמו כבר את שלהן למאבק שלנו, זה ברור, ובוודאי שגם חיפה

מכביסט שמאלני 26 באפריל 2016

דוחא חייב להיסגר, מה שהיה אתמול זו בושה וחרפה, גם הסיקור התקשורתי של תומר לוי ושגיא כהן ביזיון ומחדל, עותמן חייב להיות מורחק אחרי שקילל את בוס במחצית בלי שום סיבה.

ופתיחות הרגליים לב"ש ממשיכות והעולם שותק, קבוצה שכל העונה בקושי מצליחה לכבוש מעל שני שערים למשחק פתאום נותנת רביעיות כל משחק, אני מצטער אבל סכנין ורעננה הסריחו את הדשא מולם בשני משחקים האחרונים.

משה 26 באפריל 2016

כמה בכי בתגובה אחת, אתה נשמע רחמא ליצלן כמו טל בן חיים. תנצחו ותשתיקו את כולם, ככה זה עובד בספורט.

אריאל גרייזס 26 באפריל 2016

אני מציע גם להתלונן על זה שקבוצות משקיעות נורא חזק נגד מכבי, זה גם לא בסדר

ברק 26 באפריל 2016

א. כנראה שלא ראית את המשחקים.
ב. חבל שלא כולם ספורטאים למופת כמו ברק לוי.

גורביץ' 26 באפריל 2016

רגע, שאני יבין,
כשאותם סכנין ורעננה הוציאו תיקו מול בש סיבוב קודם וקיבלו בראש מכם, זה אך ורק בגלל הדורסנות של מכבי, וכשהם מקבלות בראש מבש ואחת מהם מוציאה ממכבי תיקו , זה בגלל שהם פתחו רגליים והעולם שותק, לא קשור ללחץ שמשתק את בש בבית, רק פתיחת רגליים.
הגיוני, אם אתה אוהד מכבי בכיין..

מכביסט שמאלני 26 באפריל 2016

הרכות הזו של סכנין ורעננה בעייתית, קבוצות פליאוף עליון שסופגות שערים של קבוצות פליאוף תחתון במאני טיים של העונה.

אין מה לעשות, התקשורת כמה ימים רק מסיתה וכותבת נגד מכבי וזה מחלחל לשאר הקבוצות.

אריאל גרייזס 26 באפריל 2016

עד כמה שאני זוכר, רעננה הוציאו תיקו מול באר שבע בסיבוב הראשון של הפלייאוף העליון וגם ביתר הוציאו מהם תיקו. ברור שבשלב הזה של העונה לקבוצות יש פחות מוטיבציה (ראה ערך השישיות ושמיניות שברצלונה שמה), מכבי יכולה להאשים רק את עצמה שהיא נתנה לסכנין אקסטרה מוטיבציה נגדה

אורן 26 באפריל 2016

מה שחילחל זה השקשוק שעמיחי שפיגלר קיבל אתמול בשידור ופחד לדבר נגד מכבי.
הצטרפה עליו המשוקשקת מירי נבו שכמעט דפקה נוגרה לשגיא כהן שלא יעז לדבר נגד ראיקוביץ.

אורן 26 באפריל 2016

או מה שנקרא-"זה פשוט כתף ארוכה"

-גיסנו- 26 באפריל 2016

ברור, התקשורת כ"כ בעד מכבי העונה. והשפוט אתמול מהזה חילק מתנות למכבי, כמו בחצי גמר.
אתם טוענים שכולם שונאים את מכבי, מתמוגגים מכל פיפס שתוקף את המועדון גם אם הדובר הוא פרימו או שרף, ואז עוד מתלוננים שהתקשורת מגינה על מכבי? סכיזופרניה זה כאן

אורן 26 באפריל 2016

גיסנו,
1.השיפוט-ביום ה ,השיפוט קיפח את מכבי לגמרי.אתמול היו כמה החלטות(קטנות,כמו אותה "כתף ארוכה")שהיו לטובת מכבי.
שלא לדבר על ההסטוריה של גרינפלד מול מכבי.אבל ניחא.
2.התקשורת-ערוץ שמפרשנים בו-נמני,בוני ,קלינגר ,ומנוהל על ידי בעלי מכבי סל,ופרשן ערוץ 1 ,שאמנם הוא איש מקצוע ראוי ,אבל יש לו נטייה לו להיות לגמרי אובייקטיבי בכל מה שנוגע למכבי והחלטות שיפוט.כל אלה לא בדיוק מראים על תמונה שמחפשת את מכבי.תאר לך אם הפועל היתה במקום מכבי בכל השבוע האחרון.

-גיסנו- 26 באפריל 2016

אין לי מושג על מה אתה מדבר, חוץ מהיד הגבולית הזו שנתפסת עליה, היו יותר מקרים של עבירות שנעשו ע"י סכנין ולא נשרקו מאשר להיפך. כנ"ל 2 נבדלים של מכבי שהדגל הונף על כלום ושום דבר.
אבל ואני מאוד מדגיש את זה (הייתי כותב בפוהט גדול ומודגש אם היה אפשר) – לכאן או לכאן לשופט אתמול ממש לא הייתה השפעה על התוצאה, ואף קבוצה לא יכולה או צריכה להרגיש מקופחת. המשחק עצמו זרם כראוי, בלי פרובוקציות והתחזויות מיותרות של אף קבוצה. אפילו היה שלב שדסה נפגע ונשאר על הדשא, סכנין המשיכו לשחק, ולכולם זה נראה טבעי ולגיטימי – וככה זה צריך להיות.

ומה היה קורה אם הפועל הייתה במקום מכבי? בוורסט קייס של הפועל, הם היו מקבלים את היחס שמכבי זכתה לו. כנראה שהסיקור היה קצת יותר מאוזן, וכנראה שמצד סכנין והתקשורת לא היו מדרבנים אווירת מלחמה ונקמה שהיא כל-דבר-מלבד-ספורטיבית – למרות שהקונפליקט הוא ספורטיבי לגמרי.

להצדיק שמאבטחים תוקפים שחקנים בזה ששחקן אחר הוציא הוצאת חוץ שנויה במחלוקת? זה נראה לך הגיוני?! לא זוכר שחקן של הפועל בשנים האחרונות, גם לא המלוכלכים שבהם ולא חסרים, שזכה להתקפות וההאשמות שבן חיים זוכה להן.

בכלל, כמו שכתבו גם בדף "ציון 3" בפייסבוק – זה בסדר ולגיטימי שכולם בעד האנדרדוג, הסיפור של ב"ש יותר מרגש ואני אפילו יכול לבלוע את הצפרדע של סיקור מקצועי לא אובייקטיבי- אבל הפיכת אליפות של ב"ש למשימה לאומית, במיוחד בשבוע האחרון, עברה כבר מזמן את גבול הטעם הטוב.

אורן 26 באפריל 2016

מסכים איתך על השיפוט.לא השפיע על התוצאה.

גיל שלי 26 באפריל 2016

אף קבוצה לא פותחת את הרגלים לבאר שבע. רעננה גמרו את העונה, וקשה להם לסחוב על אדי דלק בלי שום מטרה רצינית, כי ביננו, מה יצא להם מלהשתתף באירופה? חיפה עלו לגמר, לכן אני בטוח שישמרו על רמת תחרותיות מסוימת עד סוף העונה. ביתר, לא בטוח בכלל. סכנין בטוח כבר יהיו בחופש מול באר שבע, טבעי.
בסוף, הכל בידיים של מכבי, אם היא תנצח את באר שבע ואת שלושת המשחקים שאחרי, היא תהיה אלופה, אם לא, מגיע לבאר שבע להיות אלופה

מתן גילור 26 באפריל 2016

בניגוד לרעננה, סכנין מאד רוצים אירופה, כי הם יכולים לארח מול 5,000 אוהדים ולא מול 500 אוהדים. לפיכך, יהיה מאבק עיקש על המקום הרביעי. בהחלט ייתכן מצב בו סכנין מגיע לב"ש כשהיא צריכה נקודות בשביל להגיע לאירופה. אני משוכנע שזה יותר מעניין אותם מזהות האלופה. אלא אם אתה מניח שיווצר פער גדול מ-3 נק' ב-3 המחזורים הקרובים. לא בלתי אפשרי, אבל יותר סביר שגם זהות המקום הרביעי יקבע במחזור האחרון, ולא רק זהות האלופה (כך לדידי).

יניב פרנקו 26 באפריל 2016

מה קשור דידי הררי ?

גיל שלי 26 באפריל 2016

הלוואי

גיא זהר 26 באפריל 2016

קשה לי להאמין שמשחק בו יספיק לבש תיקו יגמר בהפסד גם אם יבטיח אירופה (ולא בטוח בכלל שיש לסחנין מה לחפש באירופה ושזה מעניין אןתם). אם בש יצטרכו לנצח זה כבר סיפור אחר

רומן 26 באפריל 2016

אתה שומע את הקהל בכל המגרשים צורח באר 7, באר 7..
במדינת כדורגל נורמלית זה היה מחריד ומגעיל, אבל פה בארץ שכל הממסד שלכם, שאתם שנים מסתכלים על כולם מלמעלה, כשאתם הקבוצה של הממסד, כשיש לכם תקציב של קבוצת פרמייר ליג, איתו אתם רוכשים את כל כוכבי הליגה , אז זה מתבקש.
האוהדים לא טיפשים, הסלידה מכם התיעוב והשנאה אליכם חוצה מגזרים (מה שמחמם את הלב קצת).
כשחיפה רמסה ושלטה בליגה ביד רמה, לא שמעתי קריאות כמו "הפועל הפועל" בכל איצטדיוני הארץ.

ניב 26 באפריל 2016

קבוצה של הממסד???

אלון 26 באפריל 2016

כמו שמכבי הסריחו מול חיפה 2010? או שמכבי הסריחו יותר?

מכביסט שמאלני 26 באפריל 2016

מכבי הסריחו וקיבלו את העונש שלהם, דאבל להפועל.

אריק האדום 26 באפריל 2016

מתחיל להזכיר את המרוץ לאליפות הראשונה של הסיטי בעידן השייחים.
באר שבע ומכבי ממש זורקות את התואר אחת על השנייה.

ניר 26 באפריל 2016

היה ברור שלסכנין תהיה הרבה יותר מוטיבציה אחרי מה שקרה בגביע, וזה אכן קרה. ניוזפלאש, אם מחממים מישהו הוא מתחמם. כל אלה שעמדו מאחורי המהלך של טל בן חיים צריכים עכשיו לחשוב אם היה שווה להם ניצחון טקטי בשביל הפסד אסטרטגי.

מכביסט שמאלני 26 באפריל 2016

מי שחימם זה התקשורת ותחושות הקיפוח של סכנין.

גורביץ' 26 באפריל 2016

אוי נו באמת מכביסט שמאלני, אני גם מאלה שחושבים שבאמת אין משהו נורא במה שטב"ח עשה במיוחד כשזה חצי גמר, וסכנין ירו לעצמם ברגל יופי טופי עם הפנדל המטופש הזה. אבל למה לא להגיד יכול שטעינו כשלא החזרנו, קורה, להרגיע את הרוחות ואחרי זה לתת שלוש חתיכות לסכנין, שזה פחות או יותר מה שאתם שווים מולם ? חטא ההיבריס

-גיסנו- 26 באפריל 2016

כי פשוט אפשר לחשוב שלפני 3 חודשים כל המדינה הייתה בעד מכבי.

אמיתי 26 באפריל 2016

שטויות אין ממש קשר ואם מכבי היו מבקיעים במחצית הראשונה באמת הכל היה נראה אחרת.. לא רואה מצב שמישהו משנה את דעתו רק בגלל התוצאה אתמול.

ניר 26 באפריל 2016

התקשורת אכן חיממה, ויוסי אבוקסיס הוא מומחה בחימום יתר, אבל היה עדיף לא להיכנס לבור הזה מראש. לולא זריקת המוטיבצייה של טל בן חיים אין לי ספק שסכנין היתה מפסידה אתמול.

מכביסט שמאלני 26 באפריל 2016

שטויות, כשב"ש עשו את זה לסכנין ולא החזירו כדור, סכנין לא בכו והתחממו, התקשורת אשמה במה שקרה, ותאכלס לזה הם כיוונו שתהיה אלימות שיהיה להם מה לסקר.

ניר 26 באפריל 2016

אוקיי, אז התקשורת לא חיממה שכבאר שבע עשו משהו דומה, ו? שורה תחתונה, יש דברים שעדיף להימנע מהם.

שלו 26 באפריל 2016

במשחק חשבתי כל הזמן על הגמר משנה שעברה,
כשעומרי בן הרוש וגל אלברמן עלו בהרכב כבלמים.
דבר שני היה מאוד לא רחוק לאבד גם את הנקודה, עדיין מכבי בחיים וההכרעה עברה לבלומפילד.
זאת העונה ולכל אורכה שום דבר לא היה קל, והכל נסגר ברגע האחרון.
מצד אחד כל השנה ההגנה נראית רע, מצד שני לא זורקים שחקנים שלקחו אליפות וגביע (גם חואן פאבלו).
כמה משחקים של הזדמנות אחרונה היו השנה, אז יש עוד אחד.
הרבה כבוד לבאר שבע בלי קשר לאם תקח אליפות.

הדיווח אתמול בערוץ 5, היה כל כך בעייתי מבחינה עיתונאית שזה מביש שמשהו כמו שגיא כהן בכלל מופיע על המסך.
לא רואה בעיניים (שגיא) ומירי נבו הייתה מביכה.
כאילו משהו כתב להם טקסט.
לו אני מכבי תל אביב, אני לא משתף פעולה עם הערוץ הזה.
עושה את המינימום הקבוע בהסכמים.
שולח שחקני משנה להתראיין.
זה לא שאי אפשר לבקר את מכבי או ראיקוביץ' באופן ספציפי, זה רק צריך להיות נקי.
אני לא חושב שהם באמת אנטי מכבי, הם רק מוכרים את נשמתם לאלוהי הרייטינג והסנסציה.

משה 26 באפריל 2016

זה גם מביך כשאיווניר מפרשן כמו אחרון האוהדים וששפיגלר מפחד לנסות לרמוז שהיתה יד של ראיקוביץ׳ (עד עכשיו לא ראיתי מספיק הילוכים חוזרים כדי להחליט שלא היתה ) אחרי קיתונות הביקורת שקיבל מאז יום חמישי.

שלו 26 באפריל 2016

ההבדל המרכזי, ושישמור אותי האל שאני מגן על איווניר ושפיגלר.
תוך כדי שידור (כמו שחקנים תוך כדי משחק או רגע אחריו) יש הרבה טעויות,
מנטליות, וסתם שגיאות.
שפיגלר בהחלט הראה בעבר סלחנות לשער שבית"ר הבקיע נגד מכבי בזמן שנוסא פצוע,
אישית אני חושב שהיה בסדר גמור, השער.
ונזעק כקוזק הנגזל בחצי הגמר.
שגיא כהן, תחת הערוץ שמתיימר להוביל שידור ציבורי ספורטיבי,
תוקף מצד אחד את מכבי על כך שקיבלו את המגיע להם.
מצד שני מתעלם מהחלק שלו, מהדלק שהוא שפך למדורה.
חוץ מזה שהוא לא מבין כלום בכדורגל (לעומת נגיד איווניר, או ביתי הקטנה בת ה -3 ).
מדהים שבאופן כללי, הקהל, משני הצדדים לא היה חלק מהמהומה.

זה בסדר ולגיטימי שאוהדי סכנין שמחים ושרים שירים נגד מכבי.
היו כמה שירדו לדשא ושמחו עם שחקניהם, זה לא בסדר אבל לא נורא.
אני ראיתי במהומה אגרוף שפגע בשחקן מכבי (אחרי מה שראיקוביץ' עשה לאבוקסיס).
מעניין אם גם מצלמות האבטחה.

אורן 26 באפריל 2016

זה לא היה יד,זה היה "כתף ארוכה"…

משה 26 באפריל 2016

ולמען הסר ספק, שגיא כהן אכן היה מביך.

-גיסנו- 26 באפריל 2016

עוד ירידה ברכבת הרים. זה לא ייגמר עד שזה ייגמר, גם אם זה לא נראה מעודד. אם לא חוסר מזל בהתקפה במחצית הראשונה, לא היינו צריכים את המזל בהגנה במחצית השניה.
מקווה שאירועים שלא קשורים לכדורגל לא יכריעו את גורל משחק העונה בשבוע הבא. היה מגיע למאבק כזה להסתיים בצורה יותר מכובדת.

ותודה לאמצעי התקשורת ובראשם ספורט 5 (בטח העורכים שם השפריצו מאושר כשהתחילה המהומה), ההתאחדות ואנשי סכנין שדאגו ללבות את האווירה מאז חמישי ולהפוך את כל מה שסביב למשחק הזה למלחמת עולם. דווקא בדיוק כשבאתי לכתוב לחברים שהיה משחק טוב והוגן, בלי הצגות ובלי פרובוקציות, באו אבוקסיס והמאבטחים והפכו את הכל לשדה קרב, על פארש. זה שהם מגעילים כמובן לא מוריד מהטמטום של ראיקו, אבל זה נראה שכשטוריחו ואבוקסיס צועקים אחד על השני לפתע מסתערים פנימה עשרות מאבטחים ושוטרים ומתחיל בלגאן.

ועם כל זה שיש העדפה ברורה לאליפות של ב"ש, וזה בסדר, הקטע הזה שכל קבוצה שמוציאה נגדנו תיקו יוצאת להקפת אליפות נהיה קצת פאתטי.

אלון 26 באפריל 2016

אתם המצאתם את הקפת האליפות אחרי תיקו

גיא זהר 26 באפריל 2016

כל קשר בין השמחה של אתמול ללפני שבוע מקרי בהחלט. השמחה של חיפה כמו של אוהדי מכהי בדרבי ההוא פתאטית. השמחה של אוהדי סכנין אחרי אירועי חמישי בהם הרגישו שקופחו, בצדק או שלא בצדק, מובנת.

מכביסט שמאלני 26 באפריל 2016

ברגע שביטלו את הרדיוס לסכנין נגד מכבי, היה ברור למי ההתאחדות מכוונת שתיקח אליפות ושיש התערבות במאבק.

גדי 26 באפריל 2016

זה נהדר שממשיכים לבכות. זה לגמרי עושה את העבודה.

רק שואל.
למה מכבי תל אביב צד ברדיוס של סכנין על התנהגות במשחק נגד בית"ר ירושלים?

כל העולם סובב סביב מכבי תל אביב?

מכביסט שמאלני 26 באפריל 2016

כי יש פה השפעה ישירה על מאבק האליפות.

גדי 26 באפריל 2016

וואלה.
אז למה סטויקוביץ קיבל הרחקה מהמשחק נגד מכבי אחרי ששיחק נגד באר שבע על יריקה אחרי המשחק?

איך בית הדין לא התחשב בזה?

אתה מבין שכל מה שאתם עושים זה לבכות?

תבואו שבוע למשחק, תנצחו אותנו ותוכלו שאתם ראויים. במקום זה ממשיכים להתעסק בזה שאתם מכבי תל אביב זה הקוזק הניגזול

מצחיק

ברק 26 באפריל 2016

ומה לגבי הקטע הזה שבו לסכנין היה עונש על תנאי של משחק אחד בלבד ונתנו לה שניים כדי שהצהובים חלילה לא ידפקו, גם זה היה ספורטיבי? או שמעכשיו כל קבוצה שנענשת ברדיוס צריכה לשחק רדיוס נגד כל היריבות של אותה הקבוצה לשם ההוגנות?
אז בא דיין והחזיר דברים אל דיוקם, זה הכל.

אלון 26 באפריל 2016

קח טישו. בכיין עלוב

אורן 26 באפריל 2016

גיסנו,
"הקטע הזה שכל קבוצה שמוציאה נגדנו תיקו יוצאת להקפת אליפות נהיה קצת פאתטי."
ענק,לפנתאון.
לחובבי הזכרון הקצר בלבד.

-גיסנו- 26 באפריל 2016

אני זוכר טוב מאוד. לא רואה סתירה בין מה שהיה פאתטי לפני 6 שנים במכבי נמני, ומה שפאתטי היום.
כמו שאין סתירה בין זה שראיקו יצא טיפש לזה שאבוקסיס גועל נפש.

דווקא בגלל איך שהעונה ההיא הסתיימה, הייתי מצפה מהחוגגים להירגע קצת

rochu 26 באפריל 2016

תודה גיסנו +1

גורביץ' 26 באפריל 2016

איזה גועל נפש של בונקר מה נהיה מסכנין ? פעם הם היו אימפריה.
הפעם הם אשכרה נלחמו והוציאו תיקו. גועל נפש. וראיקוביץ' אחרי המשחק ? פרובוקציה, עלי עותמן אמר לאבוקסיס ליפול, פאתטי ומביך

גיא זהר 26 באפריל 2016

אני חושב בניגוד אליך שחובת ההוכחה על בש, קבוצה שלצערי בדי.אן.איי שלה להפסיד משחקים מכריעים ורק מהראש יש לי לפחןת שבע דוגמאות ואולי שתיים הפוכות. מה שכן בניגוד לגמר בש תעלה הרבה יותר טאקטית. סוף סוף משחק עונה 4 מחזורים לסוף. אני כבר מזמן הפסקתי לנשום

תולעת 26 באפריל 2016

הגענו למספיק הזדמנויות כדי לנצח, ואהבתי את ההתאמות של בוס אחרי חצי הגמר, כשעלה עם 3 בלמים. השחקנים נראים סחוטים מאד ולא חדים.
עם ובלי קשר- מצפה לשמוע אמירות ברורות מראשי המועדון על הימים האחרונים. לא ציטוטים של גורמים, לא אמירות של מקורבים. את גולדהאר או ביין או קרויף מדברים ומראים חזון ומנהיגות, ולא משאירים את זה לשחקנים ולמאמן.

גיא זהר 26 באפריל 2016

לגבי מה? מה קשור מרטין ביין לאירועי חמישי? לגבי אתמול בהחלט יש מה להגיד ואולי מכבי היתה הצד המגיב אבל יש מקומות ששחקנים לא צריכים להיכנס אליהם ולא דווקא בדחיפה של ראיקוביץ.

maorbe 26 באפריל 2016

נכון, בושה ששחקני כדורגל עומדים על המגרש אחרי משחק ולא יורדים לחדרי הלבשה.
הגיע להם לקבל מכות ממאבטחים.

גיא זהר 26 באפריל 2016

לא התכוונתי שלא ירדו מהמגרש אלא להצהרה של זהבי על רמאללה ולהתעטפות בדגלי ישראל. נכניס גם את העניין הלאומי למדורה (ולא חשוב אם לא היו מבעירי שריפות מקצועיים כמו טיבי – לא איתן, וגדעון לוי שכבר קשקשו קשקושים בנידון) ובכלל יהיה כיף. ששחקנים יתעסקו במה שצריכים להתעסק.

תולעת 26 באפריל 2016

הוא המנכ"ל של המועדון אז הוא קשור. יכול לבקר או לגבות אבל צריך לדבר. לא אליך ולא לכל מי שמחכה למכבי בסיבוב, אלא אליי ואל אוהדי הקבוצה, גם אלה ששרפו כיסאות אתמול וגם אלה שחטפו אבנים.

השמן 26 באפריל 2016

לגמרי תולעת בדיוק מה שחסר!!!
מקווה מאוד שהקשקוש על "ראיקוביץ' לא הפיל…" ייעלם מהר מאוד. דחף אותו עם שתי ידיים בבירור

גיא זהר 26 באפריל 2016

אחד האנשים שהתחילו עם הסיפור הזה היה בעל הבלוג.

אלון3131 26 באפריל 2016

מכבי תא איבדו את הפאסון שלהם בשבועיים האחרונים.
אחרי 3 שנים של באמת התנהגות מקצוענית, סביבת עבודה אירופאית ומנותקת מהבאלגן והכאוס הישראלי משהו נסדק בקור רוח של המועדון.
זה התחיל בהתבכיינות על ה"בונקר" של מכבי חיפה ב0-0 לפני שבועיים(כאילו שחיפה אמורים לשחק פתוח בכיף ולהפסיד 4-2), והמשיך במלחמת גוג ומגוג נגד כולם, כל הקבוצות רוצות לדפוק אותנו(מה לעשות, אתם אלופים 3 פעמים רצוף מה ציפיתם), התקשורת נגדנו(היא באמת חרא, אבל לכולם) , וזה לא מקרה שאחרי תקופה של חודשיים שלושה שדרסתם כל דבר שזז, בשנייה שהתחלתם להתעסק בשטויות שמסביב פתאום הכדור לא נכנס.

גיא זהר 26 באפריל 2016

אני בכוונה חוזר כל פעם לאירועי הדרבי. קרה שם אירוע מאוד מאוד חמור אבל כבר אז היה איבוד שליטה של המערכת כולל גם שם הסתובבןת של המון גורמים שלא היה להם מה לחפש על הדשא.

ארז 26 באפריל 2016

גיל,
אשמח לשמוע (או לפחות לקרוא) את התייחסותך למספר נושאים שבעבר הלא רחוק צרמו לך מאוד בהקשרים אחרים (בעיקר באדום):
1. שירים גזעניים בקרב יציעי מכבי (בלט בחמישי בחיפה, במכבי נשמו לרווחה כשלא אוזכר בדוח המשחק).
2. התעטפות השחקנים בדגלי ישראל.
3. ההתבטאות של הקפטן הנערץ שלך בסיום המשחק.
4. אלימות בלתי נסבלת *של שחקן ולא אוהד* שקדמה לה התגרות (?).
5. "כולם נגדנו".
6. "התקשורת מתנכלת לנו".
7. יש עוד, מניח שהעיקרון מובן.

לאחר התלבטות ארוכה אם לכתוב את התגובה הזאת או לא, כי אני ממש לא בא לשמוח לאיד (חושב/חושש שמכבי תזכה בעונה שרק עצים אותה ותשבור את ב"ש), לריב עם מישהו או להתחיל כאן שרשור אוטומטי בין אדום לצהוב, החלטתי שכן. בגלל "תמונת המראה".
כלומר, החרא קיים בכל מקום, וכשקצת פחות הולך הוא צף.
נדמה לי שיש אוהדים ששוכחים זאת ובעונה האחרונה קיבלנו כאן אינספור הטפות וקמפיינים חינוכיים מאוהדי מכבי, שהסבירו לנו על עליונות המועדון והאוהדים של מכבי ועל למה יש פריחה שם וריקבון בכל מקום אחר. איך הגרעין החיובי של אוהדיכם ריסן וביער את (רוב) החלאות.
ממה שרואים במועדון ובקרב האוהדים של מכבי בשבועות האחרונים אפשר ללמוד קצת צניעות ופחות יומרות חינוכיות.
מציע לא לבלבל בין הצלחות מקצועיות לחינוכיות/ערכיות. שכל אחד יתעסק בביעור האספסוף שלו.
אצלנו יש המון עבודה.
גם אצלכם, עם כל הכבוד וההערכה הכנים לשורה של שינויים חיוביים, יש לא מעט עבודה.

אורן 26 באפריל 2016

לזכותו של גיל,הוא אולי המכביסט היחידי שלא נכנס לדברים האלה.

ארז 26 באפריל 2016

נכנס גם נכנס, ויותר מפעם אחת, לסיפורים זהים/מקבילים בהפועל, והעלה טענות מהסוג הנ"ל כלפי הפועל.
אחרת לא הייתי מעלה את זה כאן.
סיבה נוספת שאני מעלה את זה כאן היא שהוא באמת לא "מכביסט טיפוסי" – אני אכן סקרן לשמוע את התייחסותו (לא כתבתי את זה לשם הפרובוקציה). לא הייתי מעלה את זה בכל בלוג.

גיל שלי 26 באפריל 2016

ארז, כבר בפוסט הקודם כתבתי על הגועל שלי מהאולטראס שלנו. הדגלים היו מתריסים ומיותרים סכנין ישראלים כמונו. אבל, שחקני מכבי הותקפו אתמול על הדשא בידי קהל ומאבטחים. הקהל ספג אבנים. אם זהבי ביטא כך את תחושתו כמותקף, אין לי טענות כלפיו. בנסיבות העניין כך הרגיש. הקהל של סכנין שפגשתי בחיפה היה מעולה. מה שהיה אתמול בסכנין הוא בלתי נסלח, שמאבטחים ירביצו לשחקנים, שקהל יספוג אבנים.

גיל שלי 26 באפריל 2016

ולא עניין אותי אף פעם הקהל שלכם, רק הגעיל אותי

ארז 26 באפריל 2016

מקסים.

גיל שלי 26 באפריל 2016

כתבת שאני התיחסתי לקהל שלכם, מעולם לא עשיתי זאת. האווירה הכי אלימה במשחקים שהייתי בהם היתה בדרבי, מה לעשות

ארז 26 באפריל 2016

נדמה לי שאני זוכר דברים נוספיים שכתבת ביחס לקהל של הפועל. אני כותב "נדמה לי" כי אם אתה אומר שלא כתבת אני פחות בטוח, ובכל מקרה לא חשוב לי "לנצח" עד כדי פשפוש בכל הפוסטים שלך שבהם היה אזכור לאוהדי הפועל.
אם טעיתי וייחסתי לך מילים שלא נאמרו – אני מתנצל.
מכל מקום, אם אתה מרגיש מאוים יותר בדרבי מאשר במשחקים מול בית"ר, למשל – אשריך.
אגב, לא מזמן התכתבנו בנושא. כתבתי לך שאני לא אביא את הילדים שלי לדרבי בשנים הקרובות, ואתה כתבת שאתה מגיע עם הילד ושאינך חווה אלימות או איום בשום משחק של מכבי,

גיל שלי 26 באפריל 2016

עדיין מביא את הילדים גם לדרבים אבל דווקא שם האווירה הכי מגעילה. ביתר גם לא משהו אבל האוהדים שלהם פחות שונאים אותנו. כמובן שמדובר על חלק קטן מהאוהדים

yaron 27 באפריל 2016

נכנס, אבל אחד היחידים שמבקר את האולטראס של הקבוצה שלו בלי "גם אוהדי הפועל/בית"ר ככה" או "הם התחילו/הם אשמים"
ביקורת עצמית שאני לא רואה (או רואה פחות) אצל כותבים/מגיבים אוהדי הפועל/בית"ר.

ארז 27 באפריל 2016

נראה שהראייה שלך סלקטיבית.
אחוז הביקורת העצמית של אוהדי הפועל כאן בדה באזר גבוה דרמטית מזה של אוהדי מכבי.
מזה אוהדי הפועל/חיפה/ב"ש מתחרפנים כאן מזה תקופה, ובשבוע האחרון במיוחד.

Gilad 26 באפריל 2016

+200
שכל אחד יתעסק בחצר שלו ויפסיק לחלק ציונים לקהל של קבוצות אחרות. כאילו שיש דבר כזה "קהל של קבוצות אחרות" – כולו אנשים שבאים לראות כדורגל, חלק כדי להעביר את הזמן, חלק בגלל התמכרות וחלק כדי להוציא את האגרסיות של החיים. ההבדל הוא הצבע של החולצות. תתקדמו.

חבובה 26 באפריל 2016

מועדון מטונף טייק 3467753346675444477
תכחדו וחלאס

-גיסנו- 26 באפריל 2016

חשבתי שלדבר ככה על סכנין זו גזענות

גדי 26 באפריל 2016

התכוון לבאר שבע

rochu 26 באפריל 2016

וואו, תצוגת גועל נפש שלא פסחה כמעט על אף גורם שמעורב. נוראי להיות אוהד כדורגל שפוי במדינה שלנו. לפני המשחק אני וחבר נזכרנו בימים שהיית הולך לראות משחק ויושב, בלי כל חשש, ביציע מעורב (!)ץ הפעם הראשונה שהייתי במשחק כדורגל, דרבי ! יושב ביציע מעורב באיצ' ר"ג, עם אוהדי הפועל!!! רחמנא ליצלן. היה סבבה… עקיצות הדדיות, המון הומור ישראלי משובח וסתם אווירה של כיף… אז כן, פעם היה פה הרבה יותר טוב.
אני והחבר הגענו להסכמה שאין סיכוי שבעתיד הנראה לעין סיטואציה כזאת יכולה לחזור… חבל, דווקא בא לי.

נ.ב.
אוף טופיק קצת, מישהו ראה את ההחמצות האיומות של ז'ורז'יניו אתמול? יש מצב שהאיש כבר חתום במכבי?? אם כן אז יופי… שחקן ראוי

רועי 26 באפריל 2016

אז יצחקי חתום בב"ש ?

rochu 26 באפריל 2016

לך דע…

חבובה 26 באפריל 2016

מה שהכי שידע אותי זה הטענה הכל כך מגוחכת של העמלק שכביכול אבידור הוא זה שהפיל את אבוקסיס.
בפעם האלף, במקום לטפל בשחקן אידיוט שלך שלא שולט על סוגריו, מעדיפים בשם היוהרה להתפתל בסבך השקרים.
זו תמצית היינו פת של המועדון הדוחה הזה שקו מקביל עובר בין כל כנפיו, כדורגל וכדורסל ומה לא.

גם השקרים על מכות רצח של מאבטחים, היכן נעלמו המכות המטורפות האלו? כיצד המלצמה לא הצליחה לקלוט שחיטה כזו בזמן ששחקני מכבי תל אביב לא יצאו מהפריים ולו לרגע?

שקרנים עלובים.

-גיסנו- 26 באפריל 2016

יש צילומים של מאבטחים מכים שחקנים, בגלל זה לפחות שניים מהם כבר נעצרו.
ואף מילה על סכנין כמובן…

אבל זה בסדר, אנשים כמוך גם ימכרו את אחותם לדאעש אם זה יפגע במכבי.

תומאס נוימן 26 באפריל 2016

תגובה של אדם שכנראה לא היה חשוף לכלי תקשורת מאז המשחק (כך אני מקווה, אחרת אתה פשוט משקר).
רואים את שלומי אזולאי חוטף מכות ממאבטח

yaron 27 באפריל 2016

ובהארץ ממשיכים לכתוב על "ספורט"…
"בשיא המהומה ניצלו המאבטחים את המצב והכו את שחקני מכבי. מדובר היה בהפעלת אלימות מיותרת, אין ספק, אך לא משהו שאוהד הכדורגל הממוצע לא ראה, או לרוע מזלו, חווה, ממאבטחים בעבר…"
http://www.haaretz.co.il/sport/israel-soccer/1.2926973

בני 26 באפריל 2016

הגעלתם את כל המדינה עם הבכיינות שלכם, לצערי באר שבע תפסיד בשבוע הבא.

אנונימוס 26 באפריל 2016

מכל הדיבורים וההתנשאות על כל העולם ואשתו מכבי (וחלק גדול מאוהדי מכבי) שכחו שבסופו של דבר היא אותה מכבי, עם אותו קהל, באותה ליגה ישראלית, באותה מדינת ישראל, רק עם יותר כסף מכולם. זה כל הסיפור.
גם אם מכבי תיקח אליפות בסופו של דבר, העונה הזאת היא reality check ללא מעט אנשים שהיו צריכים אותה

מאנו 26 באפריל 2016

מה, לא מרשימה אותך האנגלית של פיוטר, הקלאס של ג'ורדי והכיס של ריץ'? אפילו לא הטריינינג של טוריחו? האמת שתמיד שעשעה אותי השילוב בין היומרה הפילוסופית-מגובה במזומנים של ריץ' ואווירת העסקים המקצועית-קרה של ג'ורדי, לבין הטינופת של טב"ח, החוסר קלאס בהתנהלות של זהבי, הגזענות, הטיפשות והאלימות של הקהל, והחור באוזן הפתטי של סידי והרמקולים המיושנים בבלומפילד. יש שם קאקופוניה צהובה של חוסר התאמה בין ציפיות למציאות, או יותר נכון בין בעלים וצוות מקצועי לבין שאר האנשים שלא בדיוק התיישרו איתם, בטח שלא במובן ההתנהלותי וההתנהגותי.

מאנו 26 באפריל 2016

*שעשע

יניב 26 באפריל 2016

אני אוהד ביתר וכמו כל מי שלא אוהד מכבי מחזיק אצבעות לבאר שבע. גם לי די נמאס מהבכיינות של מכבי ואוהדיה על התקשורת אולם אחרי שאמרתי את זה. אני רואה אתמול חדשות הספורט ומראים את הדחיפה של ראיקוביץ עשרות פעמים ומיד אחריה רואים שכנראה מאבטח רץ באמוק לראיקוביץ שולח רגל ומנסה לבעוט בו, אני די הזדעזעתי ושגיא כהן ומירי בנו לא אומרים על זה מילה. רק אחרי שעברו שוב לתומר לוי שדיווח ששלומי אזולאי קיבל אגרוף ממאבטח הם הואילו להתחיל לדבר על זה. לעניות דעתי אירוע שבו מאבטחים מרביצים לשחקנים הוא האירוע הכי חמור שיכול להיות ראבאק הם אמורים לשמור על סדר ועל ביטחון השחקנים

חבובה 26 באפריל 2016

אין מה להשוות בין תקיפה של מאמן מצד שחקן היריבה לבעיטה שבאה בתגובה לכך.
תהיה סמוך ובטוח שאם היה מדובר בשחקן של כל קבוצה אחרת שאינה מכבי ת"א העליהום עליו היה כאין וכאפס לעומת הליטופים שראיקוביץ' הפוחז מקבל מהתקשורת.

אורן השני 26 באפריל 2016

אותי מעניין למה ההתאחדות לא קובעת את המשחק של הראשונה נגד השנייה במחזור האחרון.

נץים 26 באפריל 2016

כי אם האליפות מוכרעת כמה מחזורים לפני סיום העונה, המשחק מאבד כל חשיבות.

היסטוריון של ספורט 26 באפריל 2016

אם קבוצה מובילה על קבוצה נניח ב 7 הפרש המשחק מאבד ממילא כל חשיבות.
לא הגיוני סדר המשחקים של הפליאוף

שלו 26 באפריל 2016

הערה אחת
כתוב עכשיו מכבי חייבת לנצח.
גם קודם הייתה חייבת לנצח.
הפרש נקודה אחת או שלוש הוא אותו דבר.

יניב פרנקו 26 באפריל 2016

לא מדויק – הפסד לבאר שבע ו4 נקודות פער זה מצב מסובך – 6 זה סוף הסיפור.
תיקו מול מכבי במצב של 1 נקודה זה דבר אחד כי זה אומר שבאר שבע חייבת לנצח את כל המשחקים שלה עד סוף העונה – תיקו במצב של של שלוש הפרש נותן לבאר שבע אופציה של 7 נקודות לתואר.

צור שפי 26 באפריל 2016

לא נכון יניב. תיקו מול מכבי, בהנחה שאת כל השאר הצהובים מנצחים, עדיין מחייב את בארשבע ל-9 מ-9.

צור שפי 26 באפריל 2016

אופס, טעות שלי. אתה צדקת.

בועז 28 באפריל 2016

טעות. תיקו מול מכבי נותן לב"ש אפשרות "למעוד", דהיינו תיקו באחד משלושת המשחקים האחרונים ועדיין לסיים 1.

שלו 26 באפריל 2016

כדי להיות תלוי רק בתוצאות שלך, אין הבדל.
מכבי צריכה לנצח עד סוף השנה. כך או אחרת.
לו היה נקודה הפרש, עדיין הייתה צריכה שבאר שבע תאבד נקודות (שכנראה לא יקרה).
לכן זו סמנטיקה.
עדיף להגיע בפיגור נקודה מאשר שלוש.
אבל הסיפור אותו סיפור, מכבי צריכה לנצח עד הסוף כך או אחרת.

ארז 26 באפריל 2016

כן ביחס למשחק הקרוב ולמיקום בעקבותיו, לא בתמונה המעט יותר רחבה.
כי עם תיקו פה ב"ש תוכל לשמוט נקודות לפחות פעם אחת (תיקו, לא הפסד) מבלי לאבד את הפסגה.

זיו 26 באפריל 2016

אחרי עונה קשה עם ליגת אלופות, עזיבת מאמן, כשלון התחלתי בזרים, לא מעט פציעות סוף סוף הגענו למקום שרצינו להיות בו במועד הזה בלוח השנה.
בדר"כ זו הקבוצה הצהובה השניה, משחק 5 בהצלבה לפני הפיינל פור עם הגב אל הקיר בתורכיה או ביוון.
דקה לסיום ושתי הפרש ליריבה ו….
תנו לשבת מול הטלויזיה בעוד שבוע אחרי שלושה ימים שכל התוכניות ברדיו ובטלויזיה יפמפמו את המשחק ולהינות.
אולי אפילו יקרה נס ומישהו בערוץ 1 יבין שהוא יכול לעשות קופה וימכור את הזכויות לערוץ 2 שיחליפו לשדר ופרשן אחר.

גיא זהר 26 באפריל 2016

את מי אתה מעדיף כצוות חלופי? יעקובי/שרף, צמד הכהנים, ארבל/ ברקוביץ? תהנה

MOBY 26 באפריל 2016

מה אתה רוצה מראיקו ושאר חוטפי המכות.
זו המדיניות של המועדון. להפיל מאמן של היריבה כי הוא מעצבן. אחר כך לא להבין למה היריבה גם לא מגישה את הלחי השניה, להתגרות באוהדי הקבוצה היריבה (הקפצונים כמשל) .
והעיקר להאשים את הפרשנים, היריבים,אוהדי הקבוצה היריבה, מאבטחים וכיסאות שהחליטו להתפרק מהברגתם ולקפץ לידי המלאכים.
הקירח שרץ לחבק את זהבי הוא פשוט פושטק-כנראה ש״… אי אפשר להוציא את הלוזוניה ממנו״ הוא כבר לא ילד ומתנהג כמו תינוק- מגעיל.

-גיסנו- 26 באפריל 2016

ברור שלסכנין אין שום חלק באירועי אתמול, זה הכל בן חיים אשם עם ההוצאת חוץ שלו.

MOBY 26 באפריל 2016

לאוהדי סחנין יש חלק? די בטוח שאם היה,הייתי שומע על כך. אשמח ללמוד.
לאבוקסיס ולמכבי תל אביב משקעי עבר שלא קשורים לסכנין.
אבל להפתעתך, לא מעניין אותי מי אשם. רק תפסיקו להתייפייף.

גיסנו 26 באפריל 2016

תגיד לי איפה ראית את המילה אוהדים.
יפה שאתה שוטח את ה"אני מאשים" שלך ואז טוען שזה לא מעניין אותך מי אשם.

MOBY 26 באפריל 2016

כשחוסר ספורטיביות מגובה על ידי הנהלה וקפטן (עוד מימי ארואסטי ומליקה) אז אנחנו מדברים על רוח מועדון.
זו הרוח, תפסיקו להתייפייף.

בלייק 27 באפריל 2016

אם זאת "רוח המועדון" אז בחיפה רוח המועדון היא גזענות (כי הרי יענקל'ה אמר שהוא יעזוב אם יקללו את טוואטחה. הוא לא עזב – משמע הוא מגבה את הקריאות נגדו), רמיסת זכויות (מנודים, בכל זאת) וניצול כוח פוליטי להשגת יתרונות לא ספורטיביים (שחר).
משחק נחמד. בפעם הבאה נשחק ברוח המועדון של הפועל תל אביב. יש כמה מקרי קיצון שיכולים להגדיר את רוח המועדון הזה באופן מאוד מדויק.
אז בפעם הבאה כשאתה מטיף, כדאי שתזכור שאתה אוהד מועדון גזעני, רומס זכויות ולא ספורטיבי.

-גיסנו- 27 באפריל 2016

דיברת על אוהדים ועכשיו עברנו לרוח המועדון?
דחוף עוד כמה "להתייפייף" בתגובות נטולות הקשר שלך, זה בטוח ייתן לך נופך אינטליגנטי.
לפי מה שאתה אומר, רוח המועדון אצלכם זה שחקנים שיורקים על הקהל וקהל שזורק משענות ראש של רכבים על השחקנים.

אני עוד מחכה שתסביר לי איך מעשה לכאורה לא ספורטיבי אחד נותן לגיטימציה למועדון להפוך משחק לשדה קרב פוטנציאלי (שיירות מאובטחות), לגיטימציה לשחקנים לקלל את מאמן היריבה, לגיטימציה לשלוח עשרות מאבטחים (שלפי אנשי סכנין, כח האבטחה שם מורכב בעיקר מאנשים שעוסקים באומנויות לחימה והם גם אוהדי הקבוצה) להרביץ לשחקני היריבה, לגיטימציה לפרובוקציות של המאמן. כי זה לא נותן לשוער לגיטימציה לדחוף את מאמן היריבה, למשל.

השמן 26 באפריל 2016

אגב אם לא ננצח שבוע הבא את ב"ש, נוכל אנחנו לפתוח רגליים במחזור האחרון נגד חיפה כדי לדפוק את סכנין. על זה הם לא חשבו….הם עוד יצטערו על זה שדפקו לנו את האליפות ;-);-);-)

MOBY 26 באפריל 2016

אל תפתחו רגליים. אחרת עוד ישאר הרוני אצלנו, בעצם זה גם אינטרס שלכם.

ניב 26 באפריל 2016

חחח

יוסי מזרחי 26 באפריל 2016

קראתי את כל התגובות.
אף אחת מהן לא דיברה על הבעיה הקשה שנקראת סכנין, זאת על רקע של מאבק לאומי בין יהודים לערבים והפרשנות שניתנת בשני הצדדים למונח חופש הדיבור.
לא ראיתי את המשחק אבל כן ראיתי את המהלך של בן חיים בחצי הגמר. זה היה דוחה משום שהשחקן שהוציא את הכדור היה זה שנפצע והיה ברור שהוא מחכה להחלפה. זה קרה באמצע החצי הראשון ולכן הטיעון של בזבוז זמן לא תקף, והייתי מצפה להתנהגות אחרת ולהחזרת כדור לסכנין.
ואחרי כל זה, מישהו יצטרך לבחון טוב טוב את מה שקורה מסביב לסכנין ולמופעי הלאומנות ושנאת המדינה.
אני כמו שרובכם יודע אוהד ביתר וככזה אני אמור להיתפש כלא אוביקטיבי. אלא שהסלידה שלי והקריאה לפעולה נחרצת נגד תופעת לה פמיליה הביאה אותי אל מחוץ למגרש ולכן אף אחד לא יטען שאני משוחד. תזכרו את הדברים האלה, כי בכל מה שסובב את סכנין, זה הולך להחמרה וזה יגיע לדם. בצד שלנו אני רואה לפחות הסתייגות וסלידה ממאפייני גזענות מה שאין בצד השני,ראו אחמד טיבי ששם עצמו כדובר שלהם והרקע כולו פוליטי. תזכרו, כי מהר מאוד נגיע לשם.

the bird 27 באפריל 2016

מחכה להחלפה?
הוא שיחק כל המשחק מבלי בכלל לקבל טיפול….
הסיבה היחידה שהוא ניסה להשאר בתחומי המגרש היא כי המאמן שלו הורה לו על זה.
אולי תראו מה היה לפני שתקבעו דעה?

יוסי מזרחי 28 באפריל 2016

ראיתי את השידור החוזר.
אתה מתמקד בטיעון טכני (אני כתבתי שהוא חיכה לחילוף ובפועל הוא רצה "רק" טיפול) ואני חוזר על מה שאמרתי: המשך המשחק ברגע ההוא היה מעשה לא ספורטיבי של בן חיים ושל מכבי תל אביב.
וכל מה שכתבתי, מילה במילה.

עופר כהן 27 באפריל 2016

זה היה יותר מדי לא צפוי, תיקו בחיפה זה הגיוני. אבל ההחמצות מול סכנין זה כבר מחדל.
זו בעיה שקיימת במכבי הרבה לפני ג'ורדי ואין לה פיתרון. אחוזי ניצול המצבים של מכבי הם שואפים לחד ספרתי (בעיקרון) וזו נקודה
מאוד מוזרה.
הטעות היחידה של בוס במשחק היא (לדעתי הצנועה בלבד) שהוא הכניס את טב"ח מאוחר מדי, אם כבר עושים שינוי עדיף בדקה 70 ולא 80.
ואז השחקנים הוסיפו חטא על פשע- נכנס טב"ח בדקה 80 רענן, וכל ההתקפות הולכות על דסה ששפך לאגר כי אף אחד לא רצה לשחק על אגף שמאל הטלוא ובצדק. דסה לא יודע להרים ועושה פוזות של הרמה בנגיעה. אולי במקום אזולאי עדן בן בסט היה צריך לשחק בשמאל וזהבי בקישור, וכך אפשר היה לעשות חילופי מקומות ולפצח את הבונקר, ולתת עוד מטרה כדי לעזור לדסה עם ההרמות משומר שלו.
גם אם מכבי תנצח את ב"ש, היא כנראה לא תנצח את בית"ר בטדי. מה שבטוח- אם מכבי תנצח את 4 המחזורים הבאים היא האלופה.

רפאל 28 באפריל 2016

להיות תלוי בעצמך זה הנכס הכי חשוב שיש.
תתחילו אם לנצח במחזור הקרוב בבלומפילד ומאז אתם בוודאות תלויים בעצמכם.

נוח לנו להתעלם מהבעייתיות בפורמט הנוכחי.
הרי כביכול אומרים שכל מועמדת לאליפות ( מכבי וב"ש מהמחזור השביעי ואילך לדעת כולם, כולל אוהדי חיפה שוויתרו ובית"ר שמבחינתם היו קונים מקום חמישי ) פוגשת פעמיים כל יריבה בבית העליון- בית וחוץ.
על הנייר זה באמת כך.
במציאות, מקבלים מפגשים ( fixtures, נניח מול בית"ר בטדי ) מול קבוצות שבזמן קיום המשחק היה להם הרבה יותר על מה לשחק מאשר בהתמודדות מול היריבה האחרת.
בית"ר בטדי במחזור ה 29 היה מעשית יותר מאתגר מאשר בית"ר בטדי במחזור ה 35, שעה שנגמרה להם העונה כבר לאחר 31 מחזורים.
אין אפילו דיון תאורטי במונחים של סיכויי זכיה בלוטו. העונה סגורה מבחינתם. יפסידו את כל המשחקים, ינצחו. הם מקום שלישי. נגמר. ידוע. לכולם.

נכון, זה לא מונע מכך שהם יבואו להרוס, אבל יש משהו לא מעודן בסיטואציה כזו.
האליפות אנו אומרים מוכרעת בעיקר בהישגים מול יתר הקבוצות- ואחת מהן באופן וודאי סיימה את בנק המטרות שלה.
אין בעיה עם דבר כזה לכשעצמו, העניין הוא שיש קבוצות אחרות שמשחקות מולן שבעיצומו של המאבק על המטרות בעונה.
זה מתכון בטוח לקונספירציות, בין אם הן מבוססות או לא.
ולך תוכיח שלא.

גם המשחק האחרון מול חיפה יתקיים אחרי גמר הגביע ( נראה לי ), יכול להיות שעד אז לחיפה לא יהיה אכפת כי כבר לקחו את הגביע ואי לכך את המקום באירופה ( או לחלופין שתמונת המקום הרביעי כבר סגורה ).
זה בעייתי. לא לכיוון של קבוצה מסוימת לעומת השניה בהכרח, אלא באופן כללי.

המסגרת לא משאירה מקום לספיקות באשר לקונספירציות וחוסר ספורטיביות מובנית.
השאלה if anyone gives a damn

Comments closed