שאלות לקראת משחק עונה

תנו לספורט לנצח, תשאירו את החרא בחוץ

סוף סוף יש לנו משחק עונה משמעותי, כזה שהכל מונח בו על הכף, וכל כך קרוב לסוף. ברור לגמרי שנצחון של באר שבע סוגר את הסיפור. נדמה שגם תיקו יקרב את באר שבע עד מאוד לחגיגת אליפות. נצחון צהוב, גם אם לא סוגר את הסיפור, שם את הכל בידיים של מכבי. עבר הרבה מדי זמן מאז שהיה לנו מאבק אליפות כה דרמטי, וגם אז הוא בכלל היה אדום נגד ירוק, אז זה לא באמת נחשב.

*

האם בוס החליט ללכת על מערך שלושת הבלמים? דור פרץ כבלם השמאלי עשה את העבודה בצורה סבירה מול סכנין. אבי ריקן לא הסתדר עם פיראס מוגרבי, וגם מול מליקסון זה נראה קצת מפחיד. דור פרץ לא מחלץ טוב כדורים, אך מפריע מספיק ומתמקם מספיק טוב עד שתגיע העזרה. שאלה קשה עומדת בפני בוס.

השאלה הבאה, אם כן עולים במערך שלושת הבלמים, האם טל בן חיים מתופקד עם דרישות מהותיות לעזרה בהגנה. נדמה לי שברור שהתשובה היא כן.

אין לי מושג מה המצב של מדוניאנין, הוא נראה פצוע מול סכנין בסכנין, אם הוא בריא, זה ברור שהוא ואלברמן יתנו לנו משחק מעניין יותר בהשוואה לצירוף אלברמן ושלומי אזולאי.

פותחים עם אורלנדו סה או ברק יצחקי. ברק יצחקי מסכן יותר את השער, אורלנדו סה לוחץ טוב יותר. אם הייתי צריך להמר, נדמה לי שבוס יעלה עם אורלנדו סה, בגלל הרצון לשלוט יותר בכדור, וללחוץ את הגנת באר שבע.

האם הפנטיקס יעודדו את עצמם, או את מכבי? אנו עדים לסחף מחורבן של קהל האולטראס הצהוב. הם הפכו ללה פמיליה מתוגבר. תנו לצהל לנצח, שירים נגד ערבים. הם חשובים מאוד לאווירה, אך יקטעו כל רצף שירים במידה ויכניסו את החרא שלהם, במיוחד עם שירים לכיוון ראדי. הם יכולים להוכיח שהם רוצים אליפות צהובה, נדמה לי שיותר חשוב להם להוכיח מי כאן הבוס, מה שאומר עוד חרא גזעני, מאוד חבל.

באר שבע דאגו לנו לעונה נפלאה, חבל להתעסק עכשיו בשטויות, בבכי, במחשבות על מה יקרה אחרי המשחק. תנו לספורט לנצח.

זה קרה בליברפול
שחורדיניוּת

86 Comments

איציק 30 באפריל 2016

לא מבין למה ניצחון של באר-שבע סוגר את סיפור האליפות. יש עוד מספיק נקודות בקופה ומספיק מקומות לעשות במיכנסיים. 9 נקודות בקופה ויתרון 6 זה לא מספיק. כל תוצאה אחרת היא יתרון גדול למכבי בגלל הניסיון והפרש שערים עדיף. מה שבטוח זה שלבאר-שבע אסור לשחק יותר מידי זהיר להוציא תיקו. היא לא בנויה לכך. אם תשחק על תיקו תקבל בראש כמו בגמר גביע שנה שעברה. זה לא אומר משחק מופקר אך בהחלט צריכה לנסות לנצח.
שאלה: נאמר לי שבמקרה של שיוויון נקודות הפרש שערים לא נחשב ויש משחק ראש בראש. האם יש דברים בגו?

אמיתי 30 באפריל 2016

יש דברים בגואה

איציק 30 באפריל 2016

היתה שם?

אמיתי 30 באפריל 2016

מעולם לא עזבתי

איציק 30 באפריל 2016

:-)
רואים… רואים…

אמיתי 30 באפריל 2016

you can check out any time you want but you can never leave

מכביסט טירון 30 באפריל 2016

למיטב הבנתי המשחק המכריע בוטל יחד עם הקיזוז, במקרה של שוויון נקודות הולכים על הפרש שערים ולדעתי הקריטריון הבא בתור הוא מספר נצחונות.

גיא זהר 30 באפריל 2016

באר שבע בגמר הגביע כמו בחצי השנה מעבר לעניינים המנטליים שיחקה פתוח, אולי פתוח מדי.

גיל שלי 30 באפריל 2016

יהיה משחק מכריע רק אם יהיה שוויון בהפרש שערים, שוויון בטבלה פנימית במשחקים, שוויון במספר השערים שהובקעו

אריאל גרייזס 30 באפריל 2016

מה שובר השיוויון הראשון – הפרש שערים או מאזן בין שתי הקבוצות?

גיל שלי 30 באפריל 2016

הפרש שערים

שגיא 30 באפריל 2016

אם להיות מדויקים ממש אז:
https://twitter.com/odaskal/status/724900649226371072

נקודות > הפרש שערים > מספר נצחונות > מספר שערי זכות > אותו סדר כמו הקודמים (נק', הפרש, נצחונות, שערי זכות) רק בחישוב הכולל את המשחקים בין שתי הקבוצות > משחק מכריע

ניב 30 באפריל 2016

משחק מכריע, שיווין בהפרש השערים, אתם רציניים?
ב"ש מובילה בשלוש נקודות, היא בסה"כ צריכה לשחק מחר סגור עם יציאה מהירה למתפרצות, סוג משחק שמאוד נוח להם..
כל תוצאה חוץ מניצחון טוב לב"ש, הם יודעים את זה וגם מכבי, בנוסף ככל שיחלפו הדקות בוס יחפש הכרעה בכל מחיר מה שיגדיל את הסכנה, ראינו את זה מול סכנין, סכנין לא כבשו, קשה להניח את אותה תוצאה מול ב"ש.

איציק 30 באפריל 2016

למה ניצחון לא טוב לבאר-שבע? זה הכי טוב שיש.

ניב 30 באפריל 2016

חחח

yaron 30 באפריל 2016

גיל, אני מסיק מדבריך שדור מיכה בחוץ?
אם עולים אם שלושה בלמים וסה וטב"ח בפנים זה אומר מיכה בחוץ.
יש גם אפשרות שטב"ח יתחיל על הספסל או שלא תהיה התלבטות בין יצחקי לסה.

גיל שלי 30 באפריל 2016

לא,מיכה באנקר, ראיקו (הוא ישחק להערכתי) פרץ, טיבי קרלוס, אלברמן, מדו, מיכה דסה טבח זהבי, אורלנדו

ניב 30 באפריל 2016

גיל למה אתה חושב שראיקו ישחק (הלוואי)?
משאלת לב או מידע מבוסס?

גיל שלי 30 באפריל 2016

מניעת יצוג היא עילה לפסילה, הפסילה תגיע או מנשיאות בית הדין, או מבית משפט מחוזי

מכביסט טירון 1 במאי 2016

שיחקת אותה

גיא זהר 30 באפריל 2016

איך מידע מבוסס? לגיל יש קשרים בבתי הדין? ראיקוביץ להערכתי לא ישחק. חוץ מזה אחלה טור. לגבי הפנטיקס זה תלוי גם במכבי. ראשית, להחתים שחקן/שחקנים ערבים במידת האפשר (ברור לי שרק באופן מקרי אין השנה שחקן כזה במכבי). דבר שני, להבהיר לשחקנים שדגלי ישראל מקומם במשחקים בינלאומיים או בהקפת אליפות. לא צריך ללבות את האש. ודבר אחרון: תשארו חזקים!

שגיא 30 באפריל 2016

דגל ישראל היה חלק מיציעי מכבי הרבה לפני שפאנטיקס או שמאנטיקס היו קיימים.

גיא זהר 30 באפריל 2016

ביציע שישימו גם דגלי להב"ה. התכוונתי שחקנים מתעטפים בדגלים במשחק ליגה

שגיא 1 במאי 2016

צודק. טעיתי לחשוב שהתכוונת לאוהדים.

עדי אבני 30 באפריל 2016

אין סיכוי שישחק. לא רק שאני לא רואה את בית המשפט מתערב בסמכות של ההתאחדות, גם התירוץ של מניעת ייצוג לא ממש תופס כשבפועל דווקא כן היה יצוג.
זאת ועוד- לא מדובר בהליך משפטי אלא בהליך משמעתי, והמניעה לייצוג משפטי שם הוא נפוץ

גיא זהר 30 באפריל 2016

עדי לא היה יצוג אלא שהנאשם בחר שלא להתייצב אלא לשלוח מכתב. מסכים איתך שאין חובת ייצוג בהליך משמעתי ויש אפילו הליכים משפטיים (תביעות קטנות) שאין חובת יצוג.

אוריה 30 באפריל 2016

להבנתי בתביעות קטנות **אסור** לייצג .
רוצים למנוע מקרה של אזרח קטן שתובע חברה גדולה וזו שולחת עליו סוללה של עו"ד לבית משפט לתביעות קטנות.
ובלי קשר, קשה לקבל את העובדה שלא נותנים לשחקן שלא דובר עברית ובקושי אנגלית זכות ייצוג…

גיא זהר 30 באפריל 2016

התכוונתי איסור ייצוג. והיתה לו אפשרות למתורגמן למיטב ידיעתי. אני חושב שהיה צריך לאפשר לו ייצוג, האם איסור הייצוג הוא עילא לפסילת ההליך? למיטב הבנתי לא.

yaron 1 במאי 2016

יש כאן שתי שאלות:
1. האם השחקן זכאי לייצוג עפ"י חוק. עושה רושם שאין אחידות ועקביות.
2. אם בית הדין יכול להחליט על מתן ייצוג בכל מקרה לגופו – האם במקרה הזה פעל בצורה לא סבירה כאשר מנע ייצוג מהשחקן.
עפ"י מכבי, בית הדין אפשר מתן עדויות וחקירה נגדית ומכיוון שכך זה בלתי סביר למנוע ייצוג.
בלי קשר, אני חושב שלראיקוביץ' מגיע עונש ושייצוג היה עוזר לו בערך כמו שעזר לנייט רובינסון (לא עזר…).

yaron 1 במאי 2016

אין סיכוי אבל הוא משחק :-)

yaron 1 במאי 2016

קשה לי לראות את בוס עולה עם חוליית הגנה שכוללת שלושה בלמים ומגן ימני.
אני חושב שאם פרץ יפתח זה יהיה כקשר הגנתי ועל חשבון מיכה/טב"ח/סה/יצחקי.

גיל שלי 1 במאי 2016

בוס לא יסטה מההרכב שמתפקד הכי טוב, זה עם ארבעת השחקנים הקדמיים לדעתי. מכאן שיש לו שני לבטים, ריקן או פרץ, אורלנדו או יצחקי. אגב, מאמין שנוסא יעלה מהספסל בדקה שישים

yaron 1 במאי 2016

אבל אם יעלה בהרכב שאתה מעריך / מציע שיעלה איתו זאת סטייה מהמערך.
אני טוען שאו שהוא לא ישנה כלום או שאם יעלה עם פרץ זה יהיה במקום אחג ההתקפיים.

מאנו 1 במאי 2016

"האם הפנטיקס יעודדו את עצמם, או את מכבי? אנו עדים לסחף מחורבן של קהל האולטראס הצהוב. הם הפכו ללה פמיליה מתוגבר. תנו לצהל לנצח, שירים נגד ערבים. הם חשובים מאוד לאווירה, אך יקטעו כל רצף שירים במידה ויכניסו את החרא שלהם, במיוחד עם שירים לכיוון ראדי. הם יכולים להוכיח שהם רוצים אליפות צהובה, נדמה לי שיותר חשוב להם להוכיח מי כאן הבוס, מה שאומר עוד חרא גזעני, מאוד חבל."

שאפו. כל הכבוד.

שגיא 1 במאי 2016

לגבי ההרכב והמערך. לא רואה שום סיבה למה לא לחזור ולשחק 4-2-4 כמו תמיד. בבאר שבע זה כבד מצוין. מכבי שלטה ושיחקה הרבה יותר טוב עם המערך הזה.
אם ראדי משחק אז אפשר לוותר על הקשר השלישי באמצע בייתר קלות.

רפאל 1 במאי 2016

הספורט ינצח, אל תדאג.
ספורט בכדורגל ובקומבינות העסקנים המקומית בפרט זה סגירת חשבונות
ומול מי שווה יותר להתאמץ ומתי.
נראה את בית"ר, חיפה וסכנין נותנות חצי מאמץ ממה שייתנו מול ב"ש.
לא אתפלא אם מכבי ינצחו מחר ואת יתר המשחקים ועדיין יפסידו את הצלחת על הפרשי שערים….
בסדר, קיצוני אבל הרעיון ברור.

לצפות שהספורט ינצח זה כמו להתפלל שהמשיח יגרום לנו לחשוב בצורה ראציונלית

גיא זהר 1 במאי 2016

לא הבנתי. סכנין שהוציאו 2:2 בטרנר. חיפה שהוציאו ששלושה תיקו מב"ש לעומת תיקו אחד ממכבי. רעננה שהנקודה מהארבע בסך הכל שהוציאו בפלייאוף היתה נגד ב"ש ושמכבי ניצחו שלוש אפס. מכבי צריכים להתעסק בעצמם ולא בב"ש.

רועי 1 במאי 2016

כמו שאתה מתעסק בב"ש ולא במכבי אני מניח.

גיא זהר 1 במאי 2016

גם הגבתי לפוסט על הפועל, זה מותר לי?

רועי 1 במאי 2016

בוודאי שמותר,
רק בבקשה אל תרביץ בנו תורה על "צריכים להתעסק בעצמם" , בזמן שבשבועיים האחרונים התעסקת והתערבת בכל מילה שנכתבה על מכבי יותר מאוהד מכבי ממוצע.

גיא זהר 1 במאי 2016

ראית אותי בפורומים שלכם? נראה לך שזה מעניין אותי? נראה לך שאוהדי מכבי מעניינים אותי? יש סוגיות עקרוניות ובא לי להתייחס אליהן, ברשותך. כשתפתח בלוג, אני מבטיח לא להיכנס אליו.

רועי 1 במאי 2016

אז לאנשים אחרים בא להתעסק עם קבוצות הפלייאוף העליון וב"ש בין היתר.

גיא זהר 1 במאי 2016

אם לא שמת לב אין לי בעיה מה האוהדים עושים. דיברתי על המערכת של מכבי, במיוחד על בוס שהתעסק כל הזמן עם ב"ש (נכון שזה היה בתשובה לשאלות אבל היה נוח לו עם הלוחמה הפסיכולוגית). אבל וואלה, שיהיה גם להם לבריאות. בשורה התחתונה, הכל תלוי בהם.

רועי 1 במאי 2016

המערכת של מכבי לא מתעסקת בב"ש. בוס נשאל על המירוץ מול ב"ש אז הוא מתייחס אליהם בראיונות.

yaron 1 במאי 2016

רפאל, קבוצות יתאמצו יותר אם המאבק על אירופה עדיין רלוונטי (סכנין) ופחות אם לא נשאר להן על מה לשחק.
האם רעננה התאמצה אתמול נגד חיפה? לא בטוח… לדעתי לא בגלל שרצו "לתת" לחיפה מקום באירופה אלא בשל ירידת מתח.
סיבה נוספת לשחקנים להתאמץ היא שבמשחקים של מכבי (לא רק) יושבים לא מעט סקאוטים ביציע.

גיא זהר 1 במאי 2016

אני חושב שעניין אירופה זניח אצל סכנין ורעננה. אין ספק שסכנין התאמצה יותר נגד מכבי בגלל אירועי חצי הגמר. האם גילי ורמוט או טוואטחה או סטנקוביץ או לחילופין אייבינדר או רוקביצה או קלאודמיר מעדיפים שב"ש יקחו אליפות? (בניון, עזרא וד. גבאי מן הסתם כן). לא נראה לי שחוץ מבמערכת של חיפה אולי (והיום גם אצל סכנין) וגם זה בעיקר אצל האוהדים, יש העדפה מובהקת לטובת ב"ש. במקרה של בית"ר יש אולי העדפה מערכתית הפוכה. אבל באמת שזה חרטא.

yaron 1 במאי 2016

אצל סכנין בטח שלא זניח, אצל רעננה אולי.
קשה לבוא בטענות לקבוצות ושחקנים שסובלים מנפילת מתח ולא ריאלי לצפות שלכל הקבוצות בליגה יהיה על מה לשחק עד המחזור האחרון.
אני לא מאמין ששחקנים (בניגוד לאוהדים) באמת מתעסקים עם מי תיקח אליפות, בטח שלא שחקנים כמו אייבינדר, עזרא ובניון שמסיימים חוזה והקריירה שלהם הרבה יותר חשובה להם. משחק ענק נגד ב"ש/מכבי יכול לשדרג חוזה בשנה הבאה לפחות לחלקם.
אני כן מאמין שיש שחקנים "שסובלים" מעודף מוטיבציה במשחקים מסויימים (וורמוט נגד מכבי לדוגמא) וזה לגיטימי.

גיא זהר 1 במאי 2016

אני דווקא כן חושב שיש שחקנים שיש להם סימפטיה לאחת הקבוצות. עד כמה זה משפיע עליהם? בקטנה. ולגבי סכנין, אני לא בטוח שההרפתקה האירופאית כל כך מעניינת אותם. כסף הם לא רואים מזה והם בטח לא יתקדמו לשלב הבתים. זה כמו הרדיוס שהם ערערו אבל בתכלס (לפני כל האירועים והאמוציות) הפסידו המון כסף אם המשחק נגד מכבי היה בנתניה לדוגמא.

yaron 1 במאי 2016

1.הטענה של סכנין היא שהם מאוד מעוניינים.
2. בניגוד לב"ש של השנה שעלייה לבתים סביר להניח שהיתה פוגעת להם בתחילת העונה, סכנין לא מכוונת לאליפות כך שזה רק יכול להועיל גם אם ייקח להם כמה שנים כדי להגיע לשלב בתים.
3. גם שניים שלושה משחקי בית זה כסף.
אחד הדברים שלא מובנים לי זה הזלזול בהשתתפות בליגה האירופאית. עלייה לשלב הבתים שווה 4-5 מיליון יורו וזה גם משדרג את הקבוצה ביכולת שלה להביא זרים יותר איכותיים וביכולת למכור כשרונות מקומיים. כך יוצרים מסורת!

גיא זהר 1 במאי 2016

דווקא אירופה מבחינת ב"ש היא קפיצת מדרגה (והשנה אם היו עוברים את טון היו בעלי סיכויים ריאליים לעלות לשלב הבתים – נכון שספרטה פראג הגיעה עד רבע הגמר אבל היא לא משוכה בלתי עבירה). בוא נלך איתך ונגיע עם סכנין עד הפלייאוף. כמה הכנסות היו להם משלושה משחקי בית בנתניה/חיפה עם מקסימום חמשת אלפים צופים? כניסה לשלב הבתים (וכזכור מכבי הגיעה לשם בחסדי הקפצה אם כי יש מצב שהיו עוברים את היוונים) בשביל קבוצה כמו סכנין ואפילו ב"ש זה כבר נחמד. הסיכוי לזה קטן עוד יותר מלהיכנס לליגת האלופות כי בסבירות גבוהה שהיריבות בפלייאוף יהיו טובות עד טובות מאוד (אם כי לא בהכרח בשיא המוטיבציה)

yaron 1 במאי 2016

מסכים לגמרי שעבור ב"ש זאת קפיצת מדרגה, אבל כרגע המטרה שלהם היא אחת (אליפות) ומקדשת את כל האמצעים ובצדק. לדעתי אף אחד שם לא הזיל דמעה השנה כשכשלו מול טון…
אבל, ברגע שהם יורידו את הקוף הזה מהכתף (מקווה שלא השנה :-) ) אין לי ספק שהם יבינו שהשלב הבא הוא להיות מסוגלים לשחק במסגרת אירופאית ולהיאבק על האליפות במקביל.

גיא זהר 1 במאי 2016

בדיעבד אולי אף אחד לא מצטער, למרות שלדעתי את סלביה לא היינו עוברים. בזמן אמיתי הייתה אכזבה עצומה.

דור 1 במאי 2016

1. להערכתי סכנין מאוד מעוניינת לנסות ולהגיע לשלב הבתים (אם כי הסיכוי קלוש), משום ש5 מ' יורו לסכנין זה כמו מתת אל (ואומר שנה בלי בעיות בבקרה, בלי בקשות נדבה מגבירי המגזר, ובלי שחרורים הזויים של הבלם הכי טוב שלך ל"פטרון" מהצפון.
2. מכבי חיפה, וזה ברור, צריכה אירופה כמו אוויר לנשימה. טיפונת הרגשה של הצלחה ספורטיבית לקהל הענק באיצטדיון החדש, משיכה לזרים חדשים, הרגעת הקהל מהמחאה שמאיימת לפרוץ בכל רגע.
3. כל עוד סכנין וחיפה שתיהן במאבק על המקום הרביעי, אני בטוח שהמשחקים יהיו ספורטיביים לגמרי (כן, גם סכנין תנסה להוציא נקודות מב"ש במחזור האחרון אם היא תצטרך אותן בשביל אירופה). לאור כל זאת, ועל אף הסלידה מההתנהלות של סכנין ב"משבר חצי הגמר", אשמח אם היא תנצח היום את בית"ר.

עופר כהן 1 במאי 2016

הפיתרון הטקטי למצב בו המגן השמאלי שלך הוא פח אשפה (למרות שריקן אחד מהאהובים עליי) הוא לקבל סיוע מהקשר האחורי בסגירה, אז יש שלושה תרחישים לפי דעתי:
1) מדוניאנין כשיר- אלברמן ופרץ מאחור, מישהו מהם מסייע לריקן. מדו משחק גבוה אבל אז או מיכה או טב"ח בחוץ. לא סביר. לחילופין ייקח סיכון ויפתח בלי פרץ, אבל זה פשוט מטורף להשאר רק עם אלברמן שיודע לעשות עבודת הגנתית. מילא עם עמב"ה, לא עם ריקן.
2) מדו לא כשיר- אלברמן אזולאי ופרץ, כאשר אזולאי משחק את תפקיד הקשר המרכזי-התקפי. שוב מיכה או טב"ח בחוץ. לא סביר בכלל, גם בלי מדו וגם בלי אחד מהם מכבי מאוד אפורה מול ב"ש.
3) מדו לא כשיר- אלברמן ואזולאי. בוס לוקח סיכון מטורף, פותח עם זהבי כקשר מאחורי חלוץ (סה, לא יצחקי, במערך 4-2-4 אתה רוצה חלוץ לוחץ) טב"ח בשמאל ומיכה בימין. אזולאי מסייע לאלברמן בהגנה ובוס ידרוש מהם לדחוף קדימה מהר כדי לא "להתקע" מול הקישור של ב"ש.

מצד שני- יכול להיות שריקן למד מצמד המשחקים מול סכנין. מוגרבי הוא אחד הקיצוניים היותר טובים בישראל כיום ואין לזלזל בזה.
אני חושב שהמשחק הזה, בקונסטלציה הנוכחית יותר קשה מהמשחק הביתי נגד באזל.

דור 1 במאי 2016

4) שלושה בלמים (טיבי, פרץ, גרסיה), ריקן "קשר מחפה לשמאל", אלברמן "קשר מחפה לימין", מדו (אזולאי), מיכה, טבח, המוזהב, סה (יצחקי). בוס מנסה את המערך הזה בכל משחק כבר חודש בערך. הבעיה במערך – לפעמים אלברמן לא עומד בעומס, והאופציה האפשרית היא אזולאי, שעם מדוניאנין מתקשים להחזיק את הקישור האחורי. איפה נוסא כשממש צריכים אותו? שמו נעלם מהרדאר.

עופר כהן 1 במאי 2016

3-3-4 זה מערך מעניין, אבל לדרוש מאלברמן לחפות מימין מוריד הרבה מהאפקטיביות שלו בתור גרזן.
חוץ מזה מסכים אתך.

גיל שלי 1 במאי 2016

דסה לא עולה אצלך? מעדיף את הגרסה שלי

דור 1 במאי 2016

לא רואה בעיה בהושבה של דסה על הספסל אחרי המשחקים הגרועים שלו נגד חיפה ובעיקר נגד סכנין, מה גם שאם נעלה ליתרון, האפשרות לשלבו במהלך המשחק ושינוי המערך יכול להיות שח מט.

גיל שלי 1 במאי 2016

מעדיף את דסה בשילוב מיכה בצד ימין, על פני ריקן בשילוב טבח בצד שמאל, גם בגלל שמיכה ודסה מתורגלים ביחד, וגם בגלל שטבח מספיק אתלטי כדי להסתדר לבד ולעזור לפרץ בצד שמאל

עופר כהן 1 במאי 2016

גיל- לא מסכים אתך בכלל.
אמנם לטב"ח יש כושר לעשות גם הגנה, אבל להתחיל התקפה 50-40 מטר מהשער לעומת 70-60 מטר מהשער זה הבדל עצום.
אם טב"ח עושה הגנה אתה מאבד אותו בהתקפה אחרי, או במקרה היותר טוב- הוא יתרום מעט פחות. אני לא רואה את טב"ח נותן 90 דקות של עבודה על הקו אם הוא יחזיק את שמאל לבד.
ואין פיתרון יעיל, דסה אמנם סלע הגנתי אבל רוצח יונים סדרתי בהתקפה, אזולאי פשוט לא בנוי למשחקים האלו, וחואן טוריחו צריך לשאול את עצמו האם לעשות הסבה לנגרות אחרי שאנחנו בלי מגן שמאלי וזר באנקר 4 מחזורים לסיום העונה…

גיל שלי 1 במאי 2016

אזולאי? מה מדו פצוע?

עופר כהן 1 במאי 2016

התכוונתי נוסא ועמב"ה…

גיל שלי 1 במאי 2016

מבין, אבל מה אזולאי עושה בהרכב שלך? אצלי דור פרץ בלם שמאלי, או מגן שמאלי, איך שתקרא לזה, כאשר כל השאר זה קרלוס, טיבי, דסה, מדו, גל, זהבי, מיכה, טבח ואורלנדו

דור 1 במאי 2016

גיל, אני חייב להסכים איתך שהשילוב בין מיכה לדסה מביא לאגף האימתני ביותר של מכבי מבחינה התקפית. עם זאת, לא הייתי רוצה שהמשחק ייגרר לשוויון (או חס ושלום פיגור) לתוך המחצית השניה, ולכן הייתי מעדיף לשחק עם עוד שחקן התקפה. אם כך המחלוקת בינינו נוגעת לזהות שחקן ההגנה שכדאי לוותר עליו – דסה או ריקן. אז אני נזכר בשיתוף הפעולה הנדיר שקיים בין מיכה לזהבי, לעומת שיתוף הפעולה הטיפה פחות מדהים שיש לזהבי עם טבח, ועל כן מעדיף לבחור דווקא בריקן על פני דסה.

גיל שלי 1 במאי 2016

לא הבנתי, טבח עולה בהרכב, והוא מאזן בצד שמאל את מיכה ודסה בצד ימין, זהבי משתף פעולה עם טבח ועם מיכה בהרכב הזה. אגב, מסתבר שנוסא יהיה בסגל מחר

עופר כהן 1 במאי 2016

נוסא חוזר? לא אאמין עד שאראה, כבר דיברו כאילו יצא לתפוס שיזוף בים.
דור, לא מסכים אתך שצריך עוד שחקן התקפה משיקולי תוצאה- למכבי עדיף תיקו בעשרות מונים יותר מהפסד, הפסד גומר את הסיפור. תיקו הרבה פחות.
השיקול הוא שדסה מאוד שבלוני, רק מרים וכבר לא עושה פעולות חכמות כמו בעבר, וגם הן כבר כמה פעמים היו בנבדל. מצד שני הוא משחרר את מיכה לאמצע, שזה כלי עוצמתי. אבל גם לזה יש פיתרון (חילופי מקום עם זהבי וכאלה).
גיל- פרץ בתור מגן שמאלי על סמך משחק אחד זה הימור לדעתי. אבל אם נוסא יפתח בהרכב זה סיכון מחושב הרבה יותר.
ולשם הדיון- אשמח לדעת קצת יותר מדוע דור פרץ מגן שמאלי זה רעיון טוב.

-גיסנו- 1 במאי 2016

בסופו של דבר במשחק הקודם בין הקבוצות בוס עלה עם אלברמן ומדו במרכז המגרש, האמת שלא זוכר אם עמב"ה או ריקן פתחו בשמאל – ובלי טב"ח. התקבלה שליטה כמעט מוחלטת בקצב המשחק ובמרכז השדה.
צריך לזכור שבמיוחד במשחק כזה ב"ש ישחקו הרבה פחות על האמצע ויצאו יותר למתפרצות, כמו בנצחון שלהם במהלך העונה.
לגבי דסה – ראינו דוגמאות, לדוגמה המשחק נגד רעננה שהסתיים בנצחון גדול הרבה יותר בגלל מזל (וראיקו) מאשר שכל, עד כמה הוא קריטי למערך גם אם הוא לא תמיד מבשל/כובש. השת"פ שלו עם מיכה מצויין ומשחרר במשהו את הפקק שתמיד יוצרים נגד מכבי במרכז הרחבה.

ובכל זאת, אני בעיקר מודאג שהראש של השחקנים לא יהיה מספיק במקום.

גיל שלי 1 במאי 2016

זה רעיון רע, זה יותר טוב מריקן ושפונגין בעמדה הזאת

דור 1 במאי 2016

דרך אגב גיל, שאפו עם רייקו. אני בתור משפטן לא חשבתי שהתרגיל של מאירי יעבוד.

גיל שלי 1 במאי 2016

בכל זאת הייתי עורך דין שנה שלמה אמנם לפני 26 שנים

yaron 1 במאי 2016

אפשרות נוספת – במחצית הראשונה פרץ קשר במקום מיכה, טב"ח או סה/יצחקי, ובמחצית השנייה חזרה ל- 3-3-4

עופר כהן 1 במאי 2016

לך תדע מה יהיה במחצית השנייה, ולהוציא את פרץ כבר במחצית (ואפילו בדקה 60) נותן לבכר יתרון עצום לחילופים שלו. לא סתם בוזגלו וברדה לא מתורגלים אצלו בהרכב, הוא גם שומר כמה קלפים להפתעה. תרחיש האימים הוא שבכר מכניס חלוץ נוסף כשבוס יעשה את ה-all in שלו, ואז יתחילו התפילות,הניחוסים ודפיקות הלב כל פעם שקרלוס קרוב 10 מטר לכדור.

ואגב ניחוסים, מה עם פודקאסט?

yaron 1 במאי 2016

ברור שהכל תלוי בתוצאה ובהתפתחויות במגרש.
אני לא אופתע אם בוס יתחיל קצת יותר זהיר, בטח אם איגיבור בריא.

ניב 1 במאי 2016

דסה פחות יעיל התקפית בגלל שמאמנים יריבים כל כך חוששים ממנו (ומהשת"פ שלו עם מיכה) שהם שומרים עליו בשבע עיניים גם על חשבון התקפה.. שים שפונגין ונפגעת גם בהתקפה וגם בהגנה כי לשחקני האגף של הקבוצה השנייה אין בעיה לשחק יותר התקפה.

נולי 1 במאי 2016

יש לי חשש שגם אם מכבי ינצחו מחר, ב"ש ינצחו את כל המשחקים שנותרו בתוצאות אסטרונומיות באדיבותן של קבוצות הפלייאוף העליון ומאזן השערים שלהם יהיה עדיף. בקיצור – הסיכוי לאליפות רביעית קלוש מאד לצערי.

פאקו 1 במאי 2016

סתם בשביל הקטע בדקתי את מה שאמרת: מכבי עכשיו בהפרש של 5 שערים על ב"ש. נצחון בהפרש מינימלי של שער ייתן לה הפרש של +7. מה שבעצם אתה אומר זה שאם מכבי ינצחו בהפרש של שער אחד את שלושת המשחקים הבאים, ב"ש תצטרך לנצח אותם בהפרש מצטבר של +10. יפה.

נולי 1 במאי 2016

לפי איך שסכנין ורעננה שיחקו נגד ב"ש זה לא מופרך

עודד 1 במאי 2016

לא יודע להגיד לגבי כל הקבוצות, אבל לפחות לגבי מכבי חיפה אתה יכול להיות בטוח שהיא קבוצה מספיק גאה (בינתיים, תלוי עוד כמה יענק'לך ישלוט בכיפה) כדי לא לעשות חיים קלים לכם ולהפועל ב"ש.

ערן (המקורי) 1 במאי 2016

גיל, שיחקת אותה עם ההערכה שראינו ישחק.
עכשיו צריך לראות איך הפרשה תשפיע עליו.
לאחרונה הוא בפורמה מצוינת; אבל בפעם הקודמת שאירחנו את באר שבע הוא לקה עדיין בתסמונת קשה של יציאות חפוזות ולא אחראיות מהשער לאמצע המגרש.

Funfun 1 במאי 2016

חופשי שיחק אותה עם ראיקוביץ׳. חשבתי שזה היה הקטע המופרך בהרכב שלו. שאפו
ועדיין אני עולה עם מיכה ואורלנדו, אולי עמבה החלים? :)

אמיתי 1 במאי 2016

וואלה מגיע שאפו. ראה את הנולד

איאן ראש נטול שפם 1 במאי 2016

יש לי הרגשה שזהבי יחזור להבקיע

אמן איזה שער עצמי.

צור שפי 1 במאי 2016

טוב שראיקוביץ משחק וירצה את העונש במשחקים הבאים. מגיע לו עונש אבל גם ההליך חשוב. וסחתיין על התחזית המדוייקת.

yaron 2 במאי 2016

שום דבר עוד לא סגור.
הסאגה הזאת לא עושה טוב לאף אחד,בטח שלא לשני השוערים…

-גיסנו- 2 במאי 2016

אבל העיקר שבית הדין מתלונן שלא נותנים לו מספיק כבוד….

גיל שלי 2 במאי 2016

ראיקו לא קורא עברית, לא מודאג, וכן סגור

Comments closed