סיפור בניון צריך לסמל את סוף הדרך של ג'ורדי (אם הוא נכון)

האם סיינט ג'ורדי התחיל להאמין בעלייתו לדרגת קדוש?

בתחילה כאשר קראתי את ידיעות בניון, העדפתי לחשוב שמדובר בעוד ספין מבית היוצר של נים גרופ. קבוצת נים גרופ מחזיקה כתב אחד לפחות בכל אתר ועיתון, לרוב אפילו יותר מאחד, וכך היא מצליחה להכניס ידיעות כרצונה, משל היתה חברת יחסי הציבור החזקה ביותר בארץ. בעצם, זו המהות של הסוכנות, מדובר בחברת יחסי ציבור של הכדורגל, משה דבי היה מת לחלטר כפרשן הפוליטי של ערוץ 2.

*

הבעיה היא שככל שנוקפות השעות, מתברר שכנראה ג'ורדי קרויף אכן מעוניין להביא את יוסי בניון למכבי. מהראיון שנערך אתמול עם זהבי ניתן להבין מבין השיטין, שזהבי שוחח רבות עם יוסי בניון. יתכן ומדובר במאמצים גדולים של יוסי להכנס למכבי, אך אני מתאר לעצמי שג'ורדי היה יכול לתת ליוסי להבין שאין מצב, ועדיין להשאר עם כל כללי הנימוס האירופאי, אילו רצה לקבוע שאין מצב.

מהראיון עם זהבי ניתן גם להבין שלג'ורדי יש השפעה גדולה ויום יומית על הנעשה במועדון, הטענה שלו היא שחסרונו של ג'ורדי הוביל להתרופפות מסוימת במועדון, התרופפות שעלתה ביוקר למכבי. כלומר, ג'ורדי עדיין מאוד חשוב למכבי.

הבעיה העולה מההתנהלות של ג'ורדי כיום, וביתר שאת מכל סיפר נים גרופ על שלל הוירוסים שלה, היא שנראה כי ג'ורדי לוקה בהיבריס מסוים. הוא משוכנע שבנה במכבי מועדון כל כך חזק, עד שמכבי מסוגלת לשרוד גם כאשר ג'ורדי עסוק בעניינים אחרים. זהבי מספר לו בראיון שזה לא נכון.

ג'ורדי משוכנע שבנה במכבי מועדון כל כך חזק, עד שאין משמעות לכך שיוסי בניון מתנהג בדרך שהיתה גורמת לג'ורדי להעיף שחקן מהמועדון של מכבי. כלומר, ג'ורדי חושב שיוכל להפיק מיוסי בניון בדיוק את מה שהוא רוצה, כנראה שחקן שנכנס מהספסל לפעמים ומשנה את המשחק, בלי כל תופעות הלוואי שסובבות את האיש.

ההיבריס של ג'ורדי מתבטא גם ביחס שלו לעונה החולפת. הוא לא מתרכז בנקודות החולשה שעלו, אלא מרוכז בהישגים, זו תכונה איומה למנהל. מנהל חייב לחבק את הכשלונות, ולא לספר סיפורים על 81 נקודות שנצברו. מנהל חייב לבדוק עצמו כל הזמן, ולא לדבוק במנטרה של התוכחה, המנטרה שהמאמנים הם כל כך מוצלחים, אז המחיר שווה. ייתכן שאכן זה נכון, אך מנהל חייב לבדוק עצמו בהגינות ולראות אולי משהו פה לא דופק.

עושה רושם מההתנהלות המתוארת, שג'ורדי מאוד מרוצה מהעבודה שעשה במכבי ובצדק רב. ג'ורדי עשה עבודת בנייה ראויה להערכה, הוא בנה תשתית מפוארת ועצמתית, הוא זיהה נכון את המחלות שהמועדון לקה בהן, וריפא את מרביתן. אך ג'ורדי חייב היה לדעת שמדובר בוירוסים אשר ללא טיפול מתמיד, עלולים לחזור בהרף עין. אין מדובר בניתוחים אשר הסירו את הגידולים, ובכך תם הסיפור. הרופא חייב ללוות את החולה ולשמור מכל משמר שהגידולים לא יחזרו, וגידולים אלה עלולים לחזור גם בלי שירגיש כלל.

*

כל אלה הם מאפיינים ברורים של היבריס. אני מאוד מוטרד מהיבריס, שכן היבריס מוביל תמיד תמיד לנמסיס. דווקא עכשיו מרטין ביין הולך, ולמיטש אין מישהו ישראלי שהוא יכול לסמוך עליו, מישהו ישראלי שישתף אותו בתחושה שג'ורדי אולי מתמלא מעט יותר מדי בחשיבות של עצמו. אני הייתי רוצה להיות סמוך ובטוח כמו יואב ידידי, שמיטש מספיק מרוכז במכבי כדי לזהות את התהליך גם בלי עזרת מקומי שיעביר לו את התרשמותו, אך אינני משוכנע שזה המצב. בסופו של יום, ככל הידוע לי, מיטש גולדהאר לא היה כלל בישראל מאז קמפיין הצ'מפיונס.

אלו שעות קשות לאוהדי מכבי, אני מקווה שנשמע בקרוב כי יוסי בניון החליט לפרוש, ואז נבין שאכן מיטש גולדהאר הוריד את הפטיש. אולם, אם נשמע בקרוב על החתמת יוסי בניון, הבעיה היא גדולה. אין מדובר רק בחזרת וירוס נים גרופ בדלת הראשית (ואין הדבר דומה כלל לשחקנים המיוצגים בסוכנות, שחקנים אלה מגודרים היטב במכבי, וג'ורדי ידע לנתק אותם מעובדי יחסי הציבור של הסוכנות), מדובר בסכנת היבריס, מדובר בסכנה לנפילה שתדרוש עבודת ריפוי ובניה מחדש בסוף העונה הבאה.

 

גבר הולך לאיבוד דרך ילד
ההגנה הכושלת על התואר (3): הכוכביות - אחרי

150 Comments

אזי 26 במאי 2016

מדוייק.
עצוב ומדוייק.

אוריה 26 במאי 2016

אוף-טופיק:
ראיון בלעדי של זהבי בוואלה ספורט שמצוטט אחד לאחד בספורט 5 בלי קרדיט.
זה כל הסיפור…

גיל שלי 26 במאי 2016

לא נכון, זהבי התראיין לכל אמצעי התקשורת במשותף, הבעיה היא אצל מי שכתב בלעדי

בלאנקו 26 במאי 2016

לדעתי כרגיל במכבי שיחררו אותו לראיונות במקביל לכל האתרים

אוריה 26 במאי 2016

אוקי, טעות שלי :(

גורביץ' 26 במאי 2016

אופ טופיק – שום מילה על הבכיינות המגעילה של זהבי ? איפפפפ
ראבאק, שמעתם אי פעם את אלי אוחנה, אלון מזרחי, איל ברקוביץ, עודד מכנס ושאר שחקני התקפה מחוננים ולא גדולים פיזית במיוחד מתבכיינים על משחק אגרסיבי ?
שמעתם אחד מהם אומר על עצמו שהוא שחקן העונה האמיתי ?
היו גדולים ושחצנים ממנו בעבר, אבל אף פעם אף פעם לא שמעתי אחד מהם מתלונן ומתבכיין כל כך הרבה.
כפני הקפטן פני הקבוצה – בגלל זה לא יצא שחקן אחד נורמלי מהנוער שלכם, פעם היה לכם שחקנים גברים וקשוחים, היום צוללנים חסרי כבוד

אופיר 26 במאי 2016

אחד הראיונות המעולים שקראתי, שפותח צוהר לאישיות של ווינר גדול. וכדורגל ישראלי מעניין אותי כקליפת השום.

צור שפי 26 במאי 2016

דווקא אני כאוהד הפועל ומתעב הפיו-פיו, חושב שהוא נתן אחלה ראיון. לא בכייני ולא בטיח. הבעייתיות היחידה היא ביחסיו עם קינן וברדה אם יקבל את סרט הקפטן בנבחרת. אז שלא יקבל.

מאיר (חדש בשכונה) 26 במאי 2016

איך ברדה וקינן קשורים לנבחרת?

גורביץ' 26 במאי 2016

מעניין למה הוא לא הצליח ולא יצליח אף פעם באירופה ? מממממ אולי זה בגלל שהוא קורס תחת משחק אגרסיבי (שמשוחק בכל מקום באירופה, חוץ מבליגה השישית בטיבה)

עמית הלבבי 27 במאי 2016

הוא העיף במו רגליו שתי קבוצות אירופאיות קשוחות השנה. סתם לכלכת.

עמית הלבבי 27 במאי 2016

דשו בזה מספיק בדה באזר – אבל זה באמת מתסכל לווינר כמוהו לסיים עונה אינדיבידואלית הסטורית בכל מובן, ולהפסיד את הפרס (האינדיבידואלי) לשחקן שנתן עונה סבירה+ לכל היותר. מישהו פה לא היה מתבאס?

דעת יחיד 29 במאי 2016

ברור. זה אומנם טרום עידן האינטרנט אבל אני זוכר כמו אתמול את אלי אוחנה שמספר על הביסים שאמיר שלח נתן לו בכתף.

אריאל גרייזס 26 במאי 2016

איפה גולדהאר פה בכל הסיפור?

שגיא 26 במאי 2016

גולדאהר אישר את ההחתמה בלי שום הבטחה בחוזה לתפקיד מקצועי.
אם כבר מחתימים, אז רק בתור שחקן ורצוי שיידע את מקומו – שחקן רוטציה בסגל. שום דבר מעבר לכך.

yaron 26 במאי 2016

אני גם דיברתי עם מיטש אתמול בלילה לאחר שאישר את ההחתמה והוא התחייב בפני שברור שבלי תפקיד מקצועי :-)

רינוס מיכלס 26 במאי 2016

ובלילות ליבי מלא פחדייייםםם
לחשוב שהוא נמצא עם אחריייםםם
עצווובבב …
מתי אותך אראההה ?!
חשכה הדרךך שלפנייי !
מיטשלללל !
תטיס את קרויף ! תטיס את קרויף עד לטורונטווו !
אני נשבעע ! אוהב נורא ! את רשת וולמארט !!!
ואז נוכל ללכת אל החתונה ספרתי צ'ק וצ'ק …

יובל פ. 26 במאי 2016

למרות שזה נמצא על הגבול בין כפיות טובה לריאליות, אני מסכים לחלוטין, אני חושב שזו תהיה פרידה טובה לשני הצדדים.
הבשורה על בניון איכזבה אותי הרבה יותר מאובדן הגביע.

רועי 26 במאי 2016

אם גם הידיעות על כך שג׳ורדי מכין את השטח לכך שבניון יחליף אותו כשיעזוב, יש לי רק הסבר הגיוני אחד לכל הסיפור הזה,
הוא רוצה לוודא שאף אחד אחריו לא יצליח כמוהו.

רינוס מיכלס 26 במאי 2016

F – u – c – k – i – n – g P – r – e – c – i – s – e – l – y

yaron 26 במאי 2016

מה שאני שמעתי זה שמכינים אותו להחליף אצ גולדהר בסוף המסלול…
הסחפות קשה רבותיי :-)
נראה לכם???

יוני 26 במאי 2016

אולי אני תמים, אבל אני מקווה שהאטמוספירה שיש במכבי תשפיע לטובה גם על יוסי. הפחד הגדול שלי, כמו של גיל, מנים-וירוס. זו תהיה תמימות מצידי לחשוב שבמכבי החדשה הוא ״יתנהג בהתאם״ כי הוא יבין שאחרת זה יפגע לו בכיס?
ועכשיו מקצועית? למה לעזאזל צריך את בניון? אלא אם מדובר ב20 דק אחרונות במצב של פיגור

-גיסנו- 26 במאי 2016

לדעתי בניון לא שונה בהרבה מדור מיכה (מלבד הגיל כמובן), רק שהוא גם מסוגל לשים גול מדי פעם

גיא זהר 26 במאי 2016

מבחינת יכולת אולי, העניין הוא שיש גבול לכמות האגו שקבוצה יכולה להכיל ובניון זה להקדיש את הסאה.

פנדה 26 במאי 2016

*להגדיש, מהמילה גודש.

גיא זהר 26 במאי 2016

צודק. החגיגות בלבלו את דעתי.

ארז 26 במאי 2016

גיל, בהנחה שהכתבלב מדייק – חדשות לא משמחות עבורך ועבור שאר הצהובים כאן:
http://sports.walla.co.il/item/2964818

נראה לי שזה חומר למחשבה לכל מצדדי התהליך אשר ידעו לומר בפסקנות שזאת בדיחה לא מוצלחת, שאין לאנשים מושג על מה הם מדברים ושאם לא ג'ורדי, מיטש ימנע את העניין.

אני צופה בכל העניין בהשתאות. יש לי המון כבוד לשניהם, לא מבין מה לעזאזל הם עושים. ובעיקר לא מתלונן. :)

דותן 26 במאי 2016

פופקורן, כיף!

רינוס מיכלס 26 במאי 2016

איזה כיף זה כשיושבים עם קערת תירס מנופח , אפשר לטייל ליקומים מקבילים

ביקום המקביל ,
המהלך הראשון שלוני עושה ( אחרי שהוא מקבל את מכבי תל אביב מקבוצת הניהול – " מופת " ) ,
זה השארת קשטן ושליחת הסרטן למכבי חיפה תמורת קנדאורוב

גיא זהר 26 במאי 2016

הוירוס לדעתי נמצא שם במנות מוחלשות עם יצחקי וטבח 1. לגבי בניון כשחקן, ג'ורדי לא למד ממקרה ורמוט? לגבי תפקיד מקצועי אין שום פרסום שמדובר במשהו שמעבר לזוטר ובכל מקרה לעניות דעתי אם לא מדובר במס שפתיים, זה בכלל לא על ג'ורדי אלא על גולדהאר

שי 26 במאי 2016

לא ברור בכלל איך גורדי או מיטש שוקלים אפילו להכניס אותו למועדון
הרבה הרבה יותר עיצבן אותי בשלישי בערב השמועה הזאת מאשר ההפסד
לא יאמן שזה הגיע עד שאני מקווה שגורדי יעזוב בקרוב ויגיע מחליף סטייל גורדי בשנה הראשונה.

שחר דמרי 26 במאי 2016

זה נראה כאילו אובדן התארים קצת צובע לך את המשקפיים. במהלך העונה בטחת בג'ורדי בכל מהלך שלו (לדעתי די בצדק) כולל כשכולם ביקרו אותו על החיזוק שהביא בינואר. עכשיו, אחרי שבוע קצת מאכזב, הוא פתאום לא יודע מה הוא עושה.
הדבר האחרון שהייתי רוצה זה שבניון יחזור לב"ש אבל אם הסתדרתם עם אלירן עטר אתם יכולים להסתדר גם עם יוסי.
המערכת במת"א שונה מאוד מזאת שבחיפה. בניון הוא לא מנהיג אמיתי ואני דווקא חושב שבתור שחקן שעולה ל20 דקות בכל משחק וכשיש אלפה דוג כמו זהבי הוא יוציא מעצמו הרבה יותר (עם הרבה פחות דרמה)

ארז 26 במאי 2016

את אלירן עטר העיפו ולא החזירו בגלל שכבר הכירו אותו.
אם נדמה לך שבניון פתאום יהיה ילד טוב וילמד לשים את הקבוצה לפניו, אז כנראה לא חיית פה בשנתיים האחרונות.
וזה מבלי להיכנס למי מייצג את בניון וההשלכות שיכולות להיות לזה על רקע ההסטוריה המשותפת.

ארז 26 במאי 2016

תיקון: לא העיפו, שחררו לחו"ל. אבל לא פתחו לו את הדלת חזרה גם כשפחות או יותר התחנן.

שגיא 26 במאי 2016

מה העניין עם מי שמייצג את בניון? נמני מייצג כבר חצי מהסגל. למה אתם חושבים שאם בניון ישחק במכבי, תהיה לנמני השפעה כלשהי על הקבוצה?
אנשים חושבים שגולדאהר הוא טיפש. להזכירכם, הוא זה שפיטר את נמני. לא ג'ורדי ולא אף אחד אחר. הוא הראשון שיודע מה הנזק של נמני למכבי. נראה לכם שהוא יסכים להחזיר לו אפילו גרגר שליטה והשפעה במועדון?

גיל שלי 26 במאי 2016

כל מה שהיה בנמני יש ביוסי, דאגה לעצמו בלבד, מעורבות בסוכנות שחקנים, מיטש לא בהכרח מכיר את המיוצג

-גיסנו- 26 במאי 2016

ואתה לא סומך על מיטש שידע לזהות מהלכים בעייתייים של מי מהצמד חמד הנ"ל?

גיל שלי 26 במאי 2016

מאיפה מיטש צריך לדעת על סוכנות השחקנים שיוסי בניון מעורב בה? מאיפה מיטש מכיר בכלל את יוסי בניון? למה אתה חושב שהוא משקיע בזה זמן ולא סומך על ג'ורדי?

איציק 26 במאי 2016

אם מיטש מכיר את השמות מסי, רונאלדו, זלטאן, למה שלא יכיר בניון?

yaron 26 במאי 2016

סוף סוף תגובה שפויה !!!

גיל שלי 26 במאי 2016

אתה לא מוטרד בכלל מההחתמה?

yaron 26 במאי 2016

היתה כבר החתמה?
ואם תהיה אז לא, אני לא מודאג. במקרה הכי גרוע זה יהיה כשלון מקצועי והפסד כספי לגולדהר.
טב"ח 1 זה בזבוז כסף אבל לא שמעתי אפילו מילה אחת עליו או ממנו לאורך כל העונה.
בן-בסט… בכל קבוצה אחרת היה משתולל ובמכבי ממשיך וממשיך להיאבק על מקומו בהרכב במקצועיות.
יצחקי חזר ובסכום מופרז, אבל הוא דמות חיובית ומקצוען אמיתי אחרי שעבר אוורור בקפריסין.

יש לך דוגמא לרעל אחד בחדר ההלבשה שלא טופל ע"י קרויף?

גיל שלי 26 במאי 2016

יש לך דוגמה לשחקן שכל העיתונים כתבו על החתמתו לפני שזה קרה? יש לך דוגמה לשחקן שעשה את מה שבניון עשה בחיפה? יש לך דוגמה לשחקן שהוא גם סוכן שחקנים (בעצם יש לך), למה לקחת את הסיכון?

yaron 26 במאי 2016

לא יודע למה ואם כדאי לקחת את הסיכון אבל התגובה המקורית היתה לשגיא שטוען שגולדהר לא טיפש ואני נוטה להסכים :-)
אם ג'ורדי היה מתקשר אלי אתמול ושואל אם להחתים אותו סביר להניח שהייתי ממליץ שלא אבל שים לב מה קורה כאן בפוסט (אחלה קךיק בייט) ובתגובות – שעות קשות לאוהדי מכבי, ההיבריס של ג'ורדי… תכונה איומה למנהל…חזרת וירוס נים גרופ בדלת הראשית… בניון יורש לקרויף, קרויף עובר לחצי משרה, נמני משתלט על הקבוצה ועוד ועוד…

yaron 28 במאי 2016

יותר מזה גיל, כמו שכתבתי כבר, לדעתי קיים סיכוי סביר שזהבי וטב"ח2 עוזבים ואם זה יקרה ומדובר בסה"כ בחוזה לשנה זאת יכולה אפילו להתברר כהחתמה לא רעה.

גיל שלי 26 במאי 2016

מה שארז כתב

גיא זהר 26 במאי 2016

הבעיה לא במייצג אלא במיוצג. אם הידיעה של טוכמן מדויקת ומה שקסם לגולדאהר בעניין בניון שאין דמי העברה זה הזוי.

גיל שלי 26 במאי 2016

והייתי כותב אותו פוסט בדיוק אם היינו לוקחים דאבל ובניין היה מגיע

השמן 26 במאי 2016

גם אם נשים רגע בצד את ההבטחה שיש או אין לתפקיד מקצועי בהמשך ( גם אם יש זה משהו שבקלות אפשר למסמס ) איך לעזאזל מישהו חושב שהוא שווה ארבע מאות או חמש מאות אלף דולר??? על מה? על ששה גולים ושלושה בישולים??? מה זה הקשקוש הזה על עשרים שלושים דקות מול בונקר??? ממתי מביאים שחקן בשביל זה? אפשר באותה מידה לשים סכום כזה על ערן לוי, לפחות הוא סכנה תמידית בבעיטות חופשיות וקרנות. טל בן חיים הבלם על העונה המחרידה שלו שווה את הכסף הרבה יותר ממנו, הוא לפחות ברמה הפיזית הנדרשת. ועל כל הבלאגן שהוא מביא? מאז נמני לא ראיתי שחקן שלוקח מועדון שלם בן ערובה כמו שהוא עשה השנה.
אין שום דרך שיש הצדקה מקצועית לצעד הזה וזה מה שמדאיג אותי יותר מכל

yaron 26 במאי 2016

דיברתי בבוקר עם מיטש והוא מבקש לעדכן שמדובר ביורו לא דולר

השמן 26 במאי 2016

זה לא הכסף שלי, אבל אחרי הכספים של תקופת נמני נראה היה שחלה רגיעה בהשתוללות של זריקת כספים על חסרי יכולת רק על בסיס שם ועבר. אני מודאג לא מהכסף מזה שזו החלטה שאני לא מצליח לראות את ההיגיון שלה

yaron 26 במאי 2016

הכוונה שלי היתה שכולם כאן מדליקים את עצמם…
בניון כיורש לקרויף… קרויף עובר לחצי משרה… נמני משתלט על הקבוצה… בניון מקבל חצי מיליון לעונה…
כל זה לפני שבכלל נחתם חוזה!!!
אז כמו שכתב שגיא בתגובה מעל – אתם חושבים שגולדהר מטומטם ???

-גיסנו- 26 במאי 2016

אני פחות מתרגש מזה שמדברים על הישגים בעונה הזאת כלפי חוץ. רוב המנהלים שנתקלתי בהם תמיד יציגו כלפי חוץ ואפילו כלפי עובדים זוטרים יותר. החברה שאשתי עובדת בה, למשל, נמצאת בקשיים לא מעט זמן. כולל סבב קיצוצים משמעותי לא מזמן. אבל בכל הכנסים של החברה כשיש נאומי מנכ"ל, תמיד נשמע שזו החברה הטובה בעולם במצב הכלכלי הטוב אי פעם.
הייתי רוצה להאמין שג'ורדי עדיין מפיק לקחים באופן פנימי ושיש לו מספיק תכניות מגירה.
בנוסף אני חושב שנראה מכבי הרבה יותר "דורסנית" בחלון הקרוב בשוק הישראלי. בקיץ שעבר לא באמת נלחמו על שחקנים כמו צדק ו-וואקמה, שחררו בקלות ובחינם שחקנים עם תפקיד חשוב ברוטציה ובחדר ההלבשה כמו ראדי ואיינבינדר.

לגבי בניון, לא באמת ברור לי המהלך הזה – אבל יש מחשבה אחת שאני יכול לראות שכן יכולה לתת הגיון בשגעון – והיא שכמו מדוניאנין, מדובר בשחקן שלא יודע להנהיג. בניון היה שחקן נהדר בצעירותו בחיפה, סנטנדר ו-ווסטהאם אבל כמעט אף פעם לא ה-מנהיג. בחיפה הנוכחית ציפו שיהיה המנהיג הזה אבל פשוט אין לו את זה. במכבי יש כבר מנהיגים, ברור מי השחקנים המובילים והחשובים בקבוצה ואולי בלי המעמסה הזאת הילד הקטן שיש בו יהיה קצת יותר שקט.

עובר אורח 26 במאי 2016

בנבחרת הוא היה המנהיג והוביל אותה לקמפיינים מאוד יפים

-גיסנו- 26 במאי 2016

וואלה? הנבחרת עשתה אחלה קמפיינים ולא ידעתי מזה?

לנבחרת היו רק שלושה קמפיינים סבירים בכל ההסטוריה האירופית – עם שרף עד שהושפלנו מול דנמרק, עם נילסן עד המשולש גרשון-נמני-הרצוג, ועם גרנט כשסחטנו תיקו מכל העולם. בשניים הראשונים בניון עוד בקושי התחיל את דרכו בבוגרים, ובשלישי הוא שיחק טוב, זה היה קמפיין הפריצה שלו בנבחרת – אבל לא הוא היה המנהיג שם.
שוב, לא הוא אשם בכשלון הנבחרת, היא פשוט הייתה כושלת ונשארה כושלת גם במשמרת שלו. הדבר שהכי זוכרים לו מלבד הצמד הנפלא ההוא נגד שוויץ, זה הריב עם קשטן אחרי החילוף נגד לטביה.

עובר אורח 26 במאי 2016

קמפיין התיקו היה קמפיין טוב מאוד. בהגרלה יותר קשה משאר הקמפיינים שמנית. בניון היה השחקן הכי טוב בנבחרת. להגיד "הוא לא היה המנהיג שם" זה סתם הייטריות

גיא זהר 26 במאי 2016

מכבי לא נלחמו על וואקמה ושיר צדק כי הם בכלל לא רצו אותם. וואקמה הוא סטייל הטבח, אף אחד לא חשב שיהיה כזו מפלצת ועדיין לא בטוח שיש לו, בטח כתופס משבצת של זר. לגבי צדק בדיעבד כשהעדיפו עליו את הטבח השני אולי טעו אבל ההחלטה בזמנו היתה הגיונית. לגבי אייבנדר, ראדי ותוסיף גם את בדש, לרצון השחקן גם יש משמעות. אייבנדר שוחרר אחרי שאזולאי חתם. לגבי ראדי היה חסכון כספי ובש היתה כנראה היחידה שהיתה מוכנה להחתים בתנאי השכר של מכבי. ראדי נתן בדיוק חצי עונה טובה שהתבררה כמשמעותית. האם מכבי היתה צריכה להעביר לסכנין ולהשלים את שכרו. כנראה, אבל למיטב ידיעתי לא נוהגת לעשות זאת. בעיניי הרשלנות הכי גדולה של ג'ורדי בתחילת העונה שהשאיר את הקבוצה ללא שוער מחליף. זה ממש הזוי.

ניר 26 במאי 2016

במהלך העונה כתבתי שמה שעלה למכבי תל אביב באובדן האליפות הוא האיבוד של ג'ורדי בדיוק ברגע הקריטי. זה לא היה בשליטה, ואפילו אובדן אליפות זה לגיטימי כשמאבדים אבא, יש סדר עדיפויות בחיים, אבל מה שקורה עכשיו הוא קצת פארסה. ג'ורדי כבר מתכנן לעבוד בחצי משרה ולחלטר עם גיחות לאירופה לעסקי האבא, ולדעתי הגיע הזמן להיפרד כידידים כי מכבי תל אביב עדיין לא במצב שבו היא יכולה להתנהל בטייס אוטומטי בחצי משרה.

מעבר לזה, כאוהד חיפה, אני שמח שבניון עובר אליכם, ובאמת מתקשה להבין את המהלך ההזוי הזה. רק הסאגה של היומיים האחרונים, עם הראיון פרידה שלו, ההגעה להנפת הגביע ומשחקי האגו, היו אמורים להרחיק כל קבוצה נורמלית מיוסי בניון. הייתי מגדולי אוהדיו אבל ההתנהלות שלו בשבוע האחרון פשוט משאירה ממנו טעם חמוץ, על כל הקריירה הנפלאה, וחבל. אם כבר לקחת שחקן חיפאי, בתור מכבי תל אביב, הייתי מחתים את טוואטחה. כל היתר בסגל לא מספיק טובים.

yaron 26 במאי 2016

ג'ורדי מתכנן חצי משרה, בניון יחליף אותו, גולדהר לא בא לארץ, נמני משתלט על המועדון…
אפילו חוזה כשחקן עדיין לא נחתם ואם ייחתם מה כבר יכול לקרות? מיטש יפסיד כמה לירות? ביג דיל

אמיתי 26 במאי 2016

אתרכז בקטע שולי שנגעת בו ועולה מהראיון עם זהבי: בהעידר ג׳ורדי לא היה מי שיישר שחקנים והם קצת פרקו עול. עכשיו גם ביין הלך ואתה משחרר פה את ההולנדי. איך תהיה המשכיות?
מי יחליף אותם?..

גיל שלי 26 במאי 2016

מסכים, לא היום, באמצע העונה

איציק 26 במאי 2016

באמצע העונה משחררים מאמן. אם תשחרר את המנג'ר, מי ישחרר את המאמן?

אמיתי 26 במאי 2016

אלא עשו סמטוחה איצעק
המנכל עזב. מאמן אין. ועכשיו גיל מפטר את המנג׳ר. הכל קונספירציה.
טלבי מאמן. שדמי מנג׳ר וגיל מנכל.
דה באזר שולטטטטט

גיל שלי 26 במאי 2016

גדול, אגב, אני מסכים עכשיו להתמנות למנכל זמני במכבי, מבטיח לישר את ג'ורדי ולהשאיר אותו

איציק 26 במאי 2016

רק תחשוב שאחרי כל החתמת שדרת הניהול בהמלצתך, מיטש מוכר את הקבוצה לטביב :-)

גיל שלי 26 במאי 2016

אארגן קבוצת רכישה שתמנע זאת

אמיתי 26 במאי 2016

אמן ואמן איציק

גדי 26 במאי 2016

מאור בוזגלו בדרך. שיהיה בהצלחה

יניב פרנקו 26 במאי 2016

זו דווקא החתמה לא רעה בכלל.

אלון 26 במאי 2016

החתמה מצוינת לבאר שבע

גיא זהר 26 במאי 2016

מיטש רוצה שחקנים בלי דמי הערה. נכון שג'ורדי עשה מחווה לראדי ואולי מצפה לגמול דומה מאלונה. לא נראה לי למרות ההצהרות שתשחרר בחינם. חוץ מזה שמכבי כבר נכוו מבוזגלו. כנראה שאם התראיין יש לו קבוצה וזה לא רק ענייני שיפור חוזה – יותר סביר שמדובר בחיפה.

איציק 26 במאי 2016

זה נראה כמו עיסקה סיבובית. בניון למכבי תל אביב, בוזגלו למכבי חיפה, זהבי לבאר שבע.

עובר אורח 26 במאי 2016

בוזגלו בחיים לא ישחק במכבי חיפה. יעקב לא ירשה לשחק אצל שחר

יניב פרנקו 26 במאי 2016

יעקב מסתכל רק קדימה ורק על הכסף.

גיל שלי 26 במאי 2016

הייתי מעדיף את בוזגלו במכבי על בניון במכבי, וזה אפילו לא קרוב

איציק 26 במאי 2016

יפה שלאף אחד לא הפריע ההעברה של זהבי לבאר שבע. כנראה הוא לא כזה כמו שסיפרתם. לנו הוא יתאים כגיבוי לברדה מהספסל.

yaron 26 במאי 2016

אבל ברדה כבר על הספסל… אולי יארח לו חברה :-)

איציק 26 במאי 2016

לא, יש עוד ספסל נמוך לזהבי, ולשגרירים הטורכים.

אוריה 26 במאי 2016

תן לו חילוף שלישי אחרי אביתר אילוז :)

דויד 26 במאי 2016

אם אתה מחליץ את זהבי בעזרא, יש התכנות לא רעה שזה מה שיהיה בסוף

holden 26 במאי 2016

החתמה הזויה של הילד המזדקן מדימונה,
היו כבר חילופי שחקנים בין חיפה לתל אביב, חלקם היו מוצלחים:מנו שוורץ ז"ל וניר קלינגר יבדל לחיים ארוכים,
היה מעבר של ברקוביץ בעידן הגלקטיקוס שהיה אמור להרים למעלה את המועדון ולא צלח,
המעבר הנוכחי של בניון זה באג בתוך המערכת, זה וירוס קטלני לא פחות מהוירוס שהרסד את תכנית הגרעין האירני או לפחות עיכב אותה,
בניון זה הסטוקנסט של הפרויקט של גולדהר,
כמה טיפש יכול להיות מי שלוקח את בניון?
כדורגל כבר לא מי יודע מה נשאר לו ברגליים, נשאר לו רק האגו והקטנוניות,
הנצחון האמיתי של חיפה לא היה במשחק הגביע, הנצחון האמיתי היה בהעברה הזו ובמתנה הזו שהיא כמו המתנה של אודיסיאוס לבני טרויה,
גם הם לא יכלו במשך מספר שנם לטרויה, לא הולך בכוח?הולך בתחבולות, העניקו מתנה בחים(ללא כרטיס שחקן) ואשכרה מיטש בולע את הפתיון כמו טירון,
מהלך של סוס טרויאני מנצח,
בהצלחה לצהובים ותהנו מהמתנה

רינוס מיכלס 26 במאי 2016

הולדן ידידי , אין פה קשר כל כך לכדורגל עצמו ,
אלא למועדון ולעמודי התווך שלו

גם אם מכבי תל אביב תמשיך לקחת עוד 700 אליפויות , 5000 גביעים , 10 גביעי ליגת אלופות , ועוד 7 קלאוסורה ואפרטורה רצופות , זה לא ישנה את העובדה שבעקבות המהלך הזה , מתעתדים להיות ישראלים במערכת הניהולית של המועדון – וכל מה שכרוך בזה …

שוב , אין בזה רע ופסול , ( אני מתכוון מבחינת בעל זכויות ניהול במועדון כלשהו שרכש את הזכויות בכספו )
כל עוד אתה כבעלים של המועדון , מציג את אימרותיך ומחשבותיך בצדקת דרך זו ,
( שידע 99% מהקהל , שזאת הדרך החדשה שנבחרה למועדון )

ופה העניין ,
כי מהרגע שהגיע ההולנדי המעופף , לבעלים היה מאוד חשוב להעביר את המסר הברור והחד שנבע מאימרותיו – מועדון ששואף למקצוענות ומנוהל על ידי אנשים שמחוייבים 100% לשאיפה הזו , וזה אומר – לא על ידי ישראלים בשום פנים ואופן !

ורק כדי לאמוד עד כמה הזוי המהלך הזה ,
אל מול המהלך הזה , המהלך של הבאת מלמיליאן מביתר בזמנו למכבי תל אביב , נראה כמו חטיפת מסי ללה מאסיה

holden 26 במאי 2016

הזכרת לי את ההפגנות והמחאה האדירה בימים שאהוד בן טובים כמעט עבר לירושלים,
אז היתה הזדהות אבסולוטית בין האליל לאוהדים,
בניון הולך ? על הפאטה!

איתמר 26 במאי 2016

כאוהד הפועל ובהתייחסות מקצועית בלבד – לא הייתי לוקח את בניון אפילו אם היה מסכים לשחק בחינם.
הסיפור של בניון מזכיר לי את המעבר של ורמוט למכבי : כעסתי על כך שורמוט עלה לשחק בדרבי כאשר הוא כבר ידע שזה משחקו האחרון. מנגד, כמו כל מי שראה את ורמוט בשנים האחרונות שלו בהפועל, ידעתי שהתרומה שלו למכבי תהיה מועטה.
ג׳ורדי טעה בגדול עם ורמוט וכעת הוא חוזר על הטעות עם בניון.

רומן 26 במאי 2016

תקחו תקחו אותו אחלה שחקן, הוא שיחק בליורפול צ'לסי וארסנל!

אודי 26 במאי 2016

בניון חתם על החוזה עם ג'ורדי לפני שהוא הלך מכות עם האוהד ביציע או אחרי? זה נחמד שהוא סגר את כל הפרטים (אם הוא באמת סגור שם) בזמן שהוא חתום על חוזה במכבי חיפה.

גיא זהר 26 במאי 2016

הוא יכול לפי הכללים לנהל מומ חצי שנה לפני תום החוזה היינו החל מינואר האחרון

Lord Anthony 26 במאי 2016

חוץ מזה שהערך המקצועי של בניון הוא מועט, אני לא רואה בעייתיות בהחתמה הזאת.
בניון הוא לא ברקוביץ', לאורך הקריירה שלו בניון לא היה ידוע כשחקן בעייתי, ולמעשה רק העונה, תחת רוני לוי, הוא התחיל להצטייר ככזה.
אם הוא מגיע כשחקן רוטציה זאת החתמה לגיטימית למדי, ובכל מקרה יותר טובה מההחתמה של טב"ח בתחילת העונה.

אורי 26 במאי 2016

הוא לא היה בעייתי כשהיה בקבוצות נורמליות.
בחיפה כשחקן צעיר, בנבחרת ובקדנציה השנייה בחיפה – שחקן ענק וילד קקה.

עופר כהן 27 במאי 2016

מהתוכנית דוקו שנעשתה עליו בתקופתו בליברפול נראה שהוא היה אהוד שם. אני זוכר שהוא הבקיע 1:0 על פולהאם כולם חיבקו אותו אחרי המשחק. בחיפה שהבלאגן חוגג אז ברור שידברו על בניון, הוא הכי מעניין. אבל גם עטר, טווטחה, עזרא וקינן אוכלים חרא מהמצב שם.

איציק 26 במאי 2016

אני לא בטוח שמה שג'ורדי אומר זה גם מה שהוא חושב. יש מה שצריך להגיד בתקשורת… היתה עונה טובה… היתה מתחרה ראויה לאליפות… היה חוסר מזל בגביע, או כל דבר שבא לו. במשרד עובדים ומפיקים לקחים. לא כל ההחלטות יהיו תמיד טובות אך אני חושב שג'ורדי יודע מה הבעיות ומה צריך לתקן.
ההגעה של בניון זו טעות אלה אם בניון יודע שהוא בא לשבת על הספסל רוב הזמן והוא שלם עם זה (לא מאמין בזה). ג'ורדי פעל להערכתי פה באופן אמוציאונאלי ופחות מקצועי ללא קשר לנים לא נים. הוא זוכר לבניון חסד נעורים של תקופת הזהר ומקווה שקצת יגיע גם לתל אביב. לג'ורדי יש עבר של הבאת שחקנים טובים שבחלק היורד של הקרירה שלא ניתן היה להביא בשיאם. זה כנראה מקרה דומה, אבל הפעם את השגיאה רואים עוד לפני העיסקה.

עופר כהן 26 במאי 2016

צריך לזכור שג'ורדי לא קורא תקשורת כמונו, הוא לא מכיר את הנפשות הפועלות כמונו. יכול להיות שמבחינתו בניון הרבה פחות רעל ממה שעושים ממנו, מה שבטוח שהוא מכיר את בניון ודיבר איתו יותר מאיתנו.

גיל שלי 26 במאי 2016

לא מסכים, אני בטוח שהוא חושב שהוא מכיר טוב את יוסי בניון, אני גם בטוח שהוא דיבר עם רוני לוי על יוסי בניון, זה לא אומר שהוא יודע יותר מאיתנו על האיש

איציק 26 במאי 2016

אני לא בטוח שאתה צודק. כיוון שעד היום ג'ורדי הוכיח את עצמו כאדם רציני (זה לא אומר שהוא תמיד צודק), לא אתפלא שהוא עשה עם בניון תאום ציפיות, אולי בנה לו פרופיל פסיכולוגי אצל מומחה בתחום, התייעץ לא רק עם רוני לוי כי אם גם עם הבוסים בקבוצות הקודמות. במקרה כזה, בהחלט יתכן והוא יודע דברים שאתה, ובטח שאני לא יודעים. אני עדיין חושב שזו טעות ולא רק למכבי כי אם גם לבניון, אבל זה לא אומר שג'ורדי יודע פחות מאיתנו.

גיל שלי 26 במאי 2016

אני מסכים שג'ורדי יודע לפחות את כל מה שאנחנו יודעים, לכן אני חושב שמדובר בהיבריס, הוא בטוח ביכולת שלו לנטרל את החרא, ואין סיבה להיות כל כך בטוח בזה

עופר כהן 27 במאי 2016

איציק, מסכים אתך לחלוטין ואוסיף: לא רק שג'ורדי עושה את זה כי ככה נכון, אלא כי בטוח מיטש ידרוש משהו כזה ממנו.
בניון זה שם ועד היום מכבי מיעטה להחתים שמות ישראלים גדולים.

שגיא 26 במאי 2016

על סמך מה אתה אומר את זה? לי נראה שג'ורדי מבין מצוין את הנפשות הפועלות בכדורגל הישראלי. דווקא מי שניזון מהתקשורת – קרי, אנחנו – נראה לי שיודע פחות על מה שבאמת קורה.

בלאנקו 26 במאי 2016

אני בפחד אטומי לפתוח אתרי ספורט. איזה עוד לקרדה ידחפו לנו?
חלאיילה כדי לעבות את המרכז?
מגרלשווילי מגן סופה?

מקווה להתעורר עוד שבוע עם טיבי, רמי גרשון ותומר חמד ולא עם כל השאריות שמנסים לדחוף לנו

-גיסנו- 26 במאי 2016

זה חלום נחמד, עם או בלי לקרדות ושמועות, אבל איזה אינטרס יש לתומר חמד ורמי גרשון לבוא למכבי (או לכל קבוצה אחרת בארץ)?

בלאנקו 26 במאי 2016

אל תבלבל אותי עם העובדות :)
בינתיים כל המגעים המפורסמים הם עם שחקנים שלא ברור לי מה האינטרס של מכבי להביא אותם

גיל שלי 26 במאי 2016

שכחת להוסיף את רפאלוב ונאתכו

רניב 26 במאי 2016

כסף ואוכל של אמא

עופר כהן 26 במאי 2016

את נתאכו עם המון כסף אפשר להביא, למיטב הבנתי הוא תקוע בספסל יחד עם הדוב של פוטין

סופר מריו למיו 26 במאי 2016

זה חסר נימוס להפריע למיטש. תכלס יש רק ספורט אחד שהוא ממש אוהב ומשקיע בו. לדעתי החולצה הכי יקרה בהוקי שאי פעם נמכרה במכירה פומבית נקנתה על ידיו בערך במשכורת השנתית של זהבי. חכו אחרי הסטנלי…

פנדה 26 במאי 2016

אני רק תוהה לגבי הראיון של בוזגלו. התיאורים מסביב מריחים כמו ראיון מוזמן.

החלק היות מענין הוא הפרסום לגבי הסיכום של חיפה-ת"א על ריקן וטווטחה כחלק מההעברה של וורמוט. החלק היותר מעניין הוא ששני השחקנים לא מעוניינים במעבר כזה.

יואב 26 במאי 2016

דעתי מאד לא נוחה מההחתמה הצפויה אבל כדאי להבהיר משהו בעניין מכבי-נמני:
הוא בתקשורת יומיומית עם יורדי וגם עם מיטש מעצם היותו סוכן בכיר. זה לא שנמני מוחרם במכבי.
לא מדובר כאן על דריסת רגל במועדון, אלא על יחסי עבודה רגילים ותקינים.
וכל מה שגיל כתב בפוסט.

מיכאל 26 במאי 2016

מה לגבי העובדה שגורדי (שמעון) סוגר עסקה (בעפ, לכאורה…) עם שחקן מרכזי של יריבה לפני שני משחקים שמכריעים עונה שלמה?
אתיקה של אירופה הקלאסית או מנהל קבוצת כדורגל נכלולי?

נועם 26 במאי 2016

באירופה זה מאוד נהוג. על שחקן בשנתו האחרונה בחוזה אין שום מגבלות לגבי משא ומתן עם קבוצות אחרות.
זה לחלוטין חוקי ולחלוטין אתי.
לדוגמא לפני חצי הגמר שנה שעברה ריאל הודיעה שהיא שוקלת אם להחזיר את מוראטה (ע"י סעיף החזרה) ששיחק ביובנטוס, יריבתה בחצי הגמר. לא זכור לי גורמים ביובנטוס שהתלוננו שזה לא אתי.

-גיסנו- 26 במאי 2016

ספר את זה לבאיירן מינכן. ולגצה, לבנדובסקי, והומלס….

עופר כהן 26 במאי 2016

הפוך לגמרי: בגלל שבאירופה נהוג להיות ספורטיבים ולקדש את ספורטיביות המשחק, שחקן שנמצא במו"מ עם מועדון שהוא עתיד לשחק משחק מכריע מולו יודע שאין שום משקולות עליו מבחינה ספורטיבית ושהוא צריך לעשות את המיטב.
רק בארץ חושבים שאם שחקן הולך לעבור ליריבה שלו בגמר גביע זה צריך איכשהו להשפיע על איכות המשחק שלו, ואז בלי בושה משליכים את זה על מכבי ת"א.

שגיא 26 במאי 2016

בדרך כלל רק אוהדי הפועל מתייחסים לשטויות האלה. בכל העולם מקובל – וחוקי ! – לדבר ולסגור עם שחקנים בינואר האחרון לפני תום החוזה שלהם. מה בדיוק הבעיה פה?

ערן (המקורי) 26 במאי 2016

גיל,כל מילה. אני מזועזע מהרעיון.

עופר כהן 26 במאי 2016

גיל אני מופתע ממך- לא למדת לא להקשיב לתקשורת המנפחת וחסרת כל תחושת אחריות?

שגיא 26 במאי 2016

אתם חייבים להסכים איתי שזאת פתיחת עונת המלפפונים הכי מטורפת שהיתה בכדורגל הישראלי אי פעם.

יניב פרנקו 26 במאי 2016

חכה.
עוד לא ראית כלום.
הולכים לקיץ תענוג

איציק 26 במאי 2016

האם אתה רומז שהפועל הולכים לשבור את שיא ההעברות משנה שעברה?

-גיסנו- 26 במאי 2016

כבירי מודאג מנדודי השינה של יניב, אז הוא מסדר לו מאגר חדש של וולקאמים לספור לפני השינה ;)

שגיא 26 במאי 2016

לגמרי, כולי ציפיה דרוכה. אני רק מתבאס מזה שתקעו לנו באמצע יורו ואולימפיאדה.

ערן (המקורי) 26 במאי 2016

חזק :)

עופר כהן 27 במאי 2016

תענוג, הכי תענוג לקרוא שצנציפר מנסה לתקוע את המילה כישלון וג'ורדי בכל משפט בכתבות שקר שלו. עלאק כישלון שלא הביא את שוינפלד…
המשרדים של ספורט 5 צריכים לשחרר קיטור אחרי העונה המלחיצה שעברה עליהם.

דוד 26 במאי 2016

אפשר להבין את הפחדים מהאישיות ומהירידה בסטנדרט הניהולי, אבל מכאן ועד המעטה מוחלטת ביכולותיו של בניון הדרך ארוכה. הוא איבד הרבה מהירות (שמלכתחילה לא הייתה הצד החזק שלו) אבל יש לו המון דברים אחרים ובקבוצה כמו מכבי ששולטת במשחק כמעט בכל משחק ומתנהלת דקות שלמות בחצי של היריב, בניון יכול להיות אחלה נכס

גיל שלי 26 במאי 2016

השאלה היא האם יוסי בניון עדיף למכבי על פני מאור בוזגלו למשל, בהתחשב בכל הנזק הסביבתי שהוא מביא עימו. בכל מקרה, הפוסט הוא לא רק על יוסי, הפוסט הוא על ג'ורדי, אני באמת חושש שאנחנו עדים לקצת היבריס אצלו

שגיא 26 במאי 2016

למה לא גם וגם? בוזגלו משחק בימין, בניון באמצע.
אני חושב שאם ג'ורדי יוכל להגדיר ליוסי את תפקידו בקבוצה כשחקן ספסל שובר שיוויון ויוסי יקבל את זה, זאת יכולה להיות אחלה החתמה.
אם היה לנו את בניון ביום שלישי כדי שייכנס בדקה ה-65, היינו מנצחים 3-1. שחקן כזה שיודע להכניס כדורים חכמים ולאיים על השאר, זה בדיוק מה שהיה חסר למכבי במשחק הזה ובעוד כמה משחקים העונה.
לגבי בוזגלו – בנטרול נזקים סביבתיים, בוזגלו בימין, טב"ח בשמאל וזהבי באמצע, זאת אחת מחוליות ההתקפה הכי טובות בהיסטוריה. אמנם חבל לי על דור מיכה, אבל הוא פשוט לא מספק את הסחורה.

אם כבר נכנסתי פה לפנטזיות סטייל פוטבול מנג'ר, אז הייתי שמח מאד לראות גם את קהת בקבוצה. זה שחקן שאפשר לבנות אותו כמחליף לזהבי.

גיל שלי 26 במאי 2016

אתה חושב שאפשר להביא את יוסי ולהשאיר בחוץ את האגו של יוסי, כמו שג'ורדי כנראה חושב?

שגיא 26 במאי 2016

לא יודע. גם סייגתי את זה בכך שיוסי יקבל את זה שהוא מגיע כשחקן ספסל. אני וגם אתה לא מכירים את יוסי באופן אישי וניזונים בעיקר מהתדמית שיצאה לו בתקשורת. יכול להיות שהמרחק ממנה ליוסי האמיתי הוא גדול וג'ורדי מכיר בכך.
בכל מקרה, אני לא חושב שפתאום צריך להפסיק לסמוך על ג'ורדי בגלל כשלון במירוץ צמוד ביותר על שני תארים.

גיל שלי 26 במאי 2016

אני לא מתיחס כלל להפסד התארים, זה ממש לא מעניין

שגיא 26 במאי 2016

אז למה פתאום אתה לא סומך על ג'ורדי ? אתה – גנרל בצבא – מבקר את ההחלטות שלו פתאום ? למה? כולנו כבר ראינו שהחלטות שנראו טובות בהתחלה הפכו לרעות בהמשך וההיפך. בסך הכל ג'ורדי פוגע די טוב בהחלטות שלו. למה להפסיק לסמוך עליו?
השינוי היחיד שאני רואה הוא שהעונה לא זכינו בתארים. יכול להיות שפספסתי משהו בטור.

גיל שלי 26 במאי 2016

כנראה פספסת את כל הטור, אני מפחד שג'ורדי סומך על עצמו יותר מדי, שהוא חושב שיצליח לסדר הכל, בהחלט יתכן ואני טועה, אבל אני מכיר היבריס ממש טוב מעצמי, זה מגיע לכולם בסוף

שלו 26 במאי 2016

אני חושב שבעיקר אנחנו לא יודעים כלום,
אולי זו הדרך לגרום לאחרים לבוא.
אולי זה סתם ברווז עיתונאי.
צריך הרבה אוויר, עברנו את משה גריאני עודד מכנס ויעקב כהן. אורי מלמליאן, דוד אמיגה ואלי מיאלי.

ישי 26 במאי 2016

רק שאוהדי מכבי לא יתחילו להתנהג כמו אוהדי חיפה.

איתן זיבי 26 במאי 2016

אם שכחת, או סתם אם רצית לשכוח, הייתם בסרט הזה עד לפני לא הרבה זמן.
אצלכם זה היה גרוע בכמה וכמה רמות.

שגיא 26 במאי 2016

היי היי… את הגביעים חסרי החשיבות שלנו בתקופת לוני ידענו לחגוג כמו שצריך, בניגוד אליכם.

גורביץ' 26 במאי 2016

בהצלחה במשחק עונה / גמר הגביע הבא.. אתם אוהבים לסיים מקום שני לפי התגובות פה
תמיד אפשר לסמוך על השביקה של מכבי במאני טיים (מכביזם אלק)

יואב 26 במאי 2016

כן אה? 03 ו-2010 מזכירות לך משהו? תמיד שהיה צמוד הפסדתם. אפילו לפתח תקווה ללא ליפקוביץ המכור.
שלא לדבר על ההשתנקות של קלינגר ורוסו בפנדלים מכריעים בשני גמרים שונים. גם בחצאים אגב אתם ממש מתים עלינו(83, 92).
אתה אפילו לא בדיחה, סתם פרודיה ירוקה חסרת חיים…
תבואו כל יום((((((;

גורביץ' 26 במאי 2016

יפה שאתה משתמש בהפועל כדוגמא להשתנקות של מכבי חיפה ( אנחנו מכבי מי אתם ? פחחח אפילו עד הפועל הגעת)
1-0 חן עזרא, לא זה אוברניאק לא זה חן עזרא לא זה אוברניאק, למי אכפת..

יואב 27 במאי 2016

אפשר גם ללכת ל95, 96.
אולי גם 86.
שזה צמוד, אתה מפסיד! משתנק! נחנק! קורס!
לא רק מול מכבי.
משעשע משהו…

יואב 27 במאי 2016

העיקר שלמדת לספור עד שש… בפעם הבאה נתקדם בשיעור.

Zivush 27 במאי 2016

דבר אליי כשתלמד לספור עד 10

יואב 27 במאי 2016

כמעט כמעט. ללא גמר הגביע וטבח וערן עוד במגרש, הייתי סוף סוף לומד.
בנתיים תנסה לספור עד 22. ואחר כך, תשנן את זה שוב(אליפויות וגביעים), ואז תחזור אלי חמוד.

שגיא 27 במאי 2016

אמר זה שאוהד קבוצה שלוקחת גביע פעם ב-18 שנה בממוצע.

Zivush 27 במאי 2016

אם ואם ואם. 10:0 זה תוצאה יפה, עגולה ובאמת משפילה. ליגה ג' בואכה ברצלונה מול ב"ש. פרייסלס.
לגבי אליפויות – ספרתי. 12 אליפויות ב35 שנה האחרונות. כמה יש לכם?
גם סנדרלנד זכתה ב6 אליפויות לפני המלחמה. אתה חושב שהם מסתלבטים על אוהדי צ'לסי?

יואב 27 במאי 2016

אולי בגלל הכימיכלים, הכדורגל בחיפה התחיל ב84.
משום מה זכור לי שהייתי בדאבל של 77 ובאליפות של 79, אבל אולי הזיתי. אשאל את אבא שלי מאוחר יותר.
אנחנו לפני המלחמה, תוך כדי המלחמה, אחרי המלחמה, וגם בימי שלום(אינשאללה). אנחנו סנדרלנד וצלסי ביחד. אין לי מושג מי אתם(:

יואב 27 במאי 2016

הספירה מ70 גם מרגשת אבל לא כמו לספור מתחילת האלפיים, כי זה מה שקובע!

טום 26 במאי 2016

אני מקווה שבניון הוא ספין של גורדי. אני מקווה להתעורר לשבוע חדש. לשבוע בו גורדי עשה בית ספר לכולם.
מקווה, אבל מפחד להתעורר.

Tal 26 במאי 2016

הרגע שיעקב שחר אמר "ננצח את מכבי" וכל הבכיינים הפתאטיים בחיפה הזדעקו ש"רק בחיפה יש מכבי" הוא פרייסלס, בכל כך הרבה רמות.

בניון יהיה בכייה לדורות במכבי, אבל לפחות אפשר להתנחם שבחיפה יש בעיות גדולות ושורשיות יותר.

קובי 26 במאי 2016

אם מכבי הסתדרו עם האגו של טל בן חיים הבלם,הם יסתדרו גם עם הילדותיות של בניון

Gil - Zimbabwe 26 במאי 2016

גיל שלי, האמת אתה קצת מפתיע אותי בניתוח המצב של ג'ורדי.
אתה מייעץ תמיד לחשוב לטווח הרחוק, ג'ורדי לא הולך לסיים את הקריירה שלו במכבי. לכן הוא יברח ממצב של היבריס.

עופר כהן 27 במאי 2016

עוד רגע יתחילו לבקר את כאן את ג'ורדי שרוצה להביא את ארבלדזה כי הוא מקורב לו. ואז נצטרך להסביר לו שאוסקר, פאקו, סוזה ובוס היו מקורבים לו.
מינוי מקורבים נשמע בצדק דבר רע, אבל יש לו גם יתרון וזה היכרות טובה ויחסים טובים. אם מדובר באיש מקצוע ברמה של בוס/סוזה יהיה מעניין.

עופר כהן 27 במאי 2016

לו=להם

Comments closed