דברים שנחסכו לנו בעקבות נצחון גולדן סטייט הבוקר

תודה על סדרה ענקית, ותודה גם על אלו

במהלך העונה שמעתי ללא הפסק את המקהלה. גולדן סטייט מבזבזים כוחות בעונה הרגילה. זה יעלה להם ביוקר המרדף אחר 73 הנצחונות. כאשר אוקלהומה עלתה ל3:1 הנציגים הבכירים של המקהלה דברו על הגאונות של אוברדוביץ ורחמנא לצלן של גרשון. הטענה היתה שאלו מאמנים שיודעים להקריב הפסדים כשצריך למען המטרה הגדולה. משום מה אני לא קורא אותם היום, ותודה על כך.

*

היו מי שהסבירו לנו שהשוואה של סטף למייקל היא חוצפה, יודעים מה, אני יכול לקבל את זה. אותם אנשים הסבירו גם ב3:1, ששני השחקנים הטובים ביותר בסדרה משחקים באוקלהומה, ושסטף לא באותה סקאלה איתם. אז אמרו.

*

יש המון אנשים שחושבים שגולדן סטייט לא הוכיחו כלום שנה שעברה, סתם מזליקים שלקחו אליפות כתוצאה מפציעות של אחרים. הטענה המשלימה היתה שאילו קליבלנד היתה מגיעה בהרכב מלא לגמר, לגולדן סטייט לא היה סיכוי, בואו נראה. אם אני צריך לנחש כבר עכשיו, לטיירון לו יהיה כאב ראש אדיר לקראת הסדרה. האם הוא מוכן לוותר על קווין לאב לפרקי זמן ארוכים, או לא. אתם זוכרים מה סטף עשה לאניס קאנטר כאשר הגיע לשמור עליו, תחשבו מה יעשה לקווין לאב. התרגיל היחיד שגולדן סטייט ישחקו כשלאב על המגרש הוא פיק אנד רול בו דריימונד גרין חוסם באמצע קשת השלוש לסטף. או שיש דאבל של קווין לאב על סטף, וגרין מתגלגל חופשי ומאושר לסל, או שסטף מתעלל בקווין לאב בחילוף. מסכן לו.

*

יש את אלה שהסבירו לנו שסטף לא היה שורד בשנות השמונים והתשעים, היו מרביצים לו עד שנשמתו היתה יוצאת, והוא היה נמס מהלחץ. אם סטף לא נמס בסדרה הזאת, אם סטף קלע הבוקר 36 באחוזים מדהימים כאשר השופטים לא שורקים לפאולים בהגנה, נדמה לי שגם מטענה זו יצא כל האוויר.

*

אלה שאמרו שסטף לא נתן סדרת פלייאוף אחת מרשימה.

*

זה שאמר שסטף השחקן עם העונה הכי טובה, אבל צריך לבחון את המונח MVP לפי הvalue, ואז לא בטוח. קבלת תשובה אדון לברון?

*

בעיניי זו היתה אחת הסדרות המעניינות ביותר בשלב גמר איזורי שראיתי. המאמנים אתגרו אחד את השני, הפתיעו, ונתנו טוויסטים אדירים לעלילה. נדמה לי שגם אלה שקובעים שמאמן הוא הדמות הכי פחות חשובה בכדורסל יכולים לחשב מסלול מחדש.

 

סדרת גמר ה-NBA 2016
פרסי סראטי ופילוסופיית ה- Stotans

164 Comments

תומאס נוימן 31 במאי 2016

אני לא מאמין שאני כותב את זה, אבל ממה שראיתי היום, סטף הוא אנדרייטד

דורפן 31 במאי 2016

הוא אנדרייטד אם אתה עסוק בדיונים עם ישראלים.

אז יש כמה הנחות מוצא:

131 בוחרי האם וי פי שרואים מאות משחקים כל אחד בשנה, ומעולם לא התנהגו כמקשה אחת, נתנו לו את האם.וי.פי פה אחד. אבל מישהו בדיון אצלי תיאר אותם כעדר.

73 ניצחונות זה כי יריבות פתחו רגליים. במציאות כולן ניסו להפיל את הווריורס.

ווסטרברוק, דה רוזן, קיירי אירווינג, לילארד, כולם יותר מגוונים. מגוונים זה כנראה הטוב החדש.

גיל שלי 31 במאי 2016

איציק היה ציני לגמרי כשדיבר עליהם כעדר, זה הקטע שלו

איציק 31 במאי 2016

אני שוב מחזיר את רונן לתגובתי באותו שרשור. פתאום הוא מגן על העיתונאים, אבל כשירדו פה על האחת והיחידה אופירה אסייג, לא ראיתי אותו עומד כחומה בצורה להגן עליה.

דורפן 31 במאי 2016

זה בכלל לא רק איציק. זה כל מי שעל סמך 15 משחקים שהוא ראה בישראל קובע שהוא לא הכי טוב

איציק 31 במאי 2016

כנראה שלא ראיתה את התגובות שלי לאורך השנה גם לגבי קרי וגם לגבי לברון. אבל אני מסכים שיש גם שחושבים אחרת. מותר להם לטעות.

ד"ר רזי הופמן 1 ביוני 2016

חד משמעי, סטף הכי טוב שיש כרגע בעולם. אולי הוא לא מכונת טריפל ואתלט כמו ווסטברוק אבל הסך הכל שלו גדול מזה של דוראנט וראסל וכמובן לברון. אם הוא יהיה בריא כל הסדרה מול הקבס זה ייגמר 4:1 לטובת הווריירז. זה ההימור שלי.

איציק 1 ביוני 2016

מקווה שלא יהיו כל-כך הרבה משחקים.

גיל 31 במאי 2016

מה הקשר בין הדברים שלך לכל הסדרה? רק בגלל שסטף נתן משחק אחד גדול זה מבטל את הביקורת המוצדקת שהייתה עליו ועל הקבוצה? גם אמרו לנו כל השנה שגולדן סטייט יפסידו רק משחק או שניים כל הפלייאוף ויטיילו לתואר וזה לא קורה, אז קצת צניעות ופרספקטיבה. הם ניצחו ועלו בצדק אבל זה לא הופך אותם לבלתי אנושיים או כאלו שאסור לבקר.

גיל שלי 31 במאי 2016

ראית את הסדרה, גיל?

גיל 31 במאי 2016

בוודאי. נראה לי שאתה זה שמגיב לפי המשחק האחרון כמו שרבים עושים כאן.

7even 31 במאי 2016

לדעתי אף אחד לא אמר שיטיילו לגמר. אמרו שיטיילו לגמר האזורי וזה פחות או יותר מה שהיה.

גיל 31 במאי 2016

דורפן כל העונה חשב שהם יטיילו לתואר.

דורפן 31 במאי 2016

ובכן – גם חשבתי שסן אנטוניו יגיעו לגמר בגלל הכדורסל הנכון שלהם. הם הגיעו אולי לגמר הכדורסל הנכון והופיעה במקום קבוצה חזקה מסן אנטוניו בהרבה שהגיעה לגמר הכדורסל האמיתי. הכוכב של הווריורס נפצע פעמיים ולקח לו זמן לחזור לשיא כושרו. מרשים עוד יותר.

גיל 31 במאי 2016

אכן מרשים אני מסכים, אבל נראה שהפערים פחות גדולים ממה שהרבה אנשים חשבו.

שי 31 במאי 2016

נפצע שלוש פעמים – המרפק במשחק 2

גיל שלי 31 במאי 2016

ההפתעה הכי גדולה שלי היא כמה אוקלהומה היו טובים, מודה

קורא אדוק 31 במאי 2016

משחק גדול אחד? נו באמת

ביקורת מוצדקת על הקבוצה? הקבוצה הזו ניצחה 73 משחקים,פירקה כל דבר שהיה בדרכה ועדיין זילזלו בה
מול הקבוצה הכי קשה שיכלו לקבל בפלייאוף (וכן, זה כולל גם את הספרס האוברייטד ) הם חזרו מפיגור שלוש אחד!
אנשים מנסים לחפש כוכביות וזה פשוט מביך
גם אם הם יפסידו בגמר (ולא נראה לי זה יקרה) הם אחד הקבוצות החזקות בהיסטוריה

גיל 31 במאי 2016

מי דיבר על כוכביות? נדמה לי שאתה מתווכח עם עצמך. אתה רק מוכיח את מה שאני אומר. כל ביקורת על הקבוצה ואי התיישרות לפי הקו שהיא הכי חזקה בהיסטוריה נחשב לחילול הקודש. הם עלו לגמר ובצדק אבל גם היו חלקים לפרקים ואלמלא אימפוטנטיות מהיריבים שפעמיים שמטו הובלה משמעותית בשני המשחקים האחרונים הם לא היו מנצחים. קצת פרופורציות.

קורא אדוק 31 במאי 2016

ממש לא חילול הקודש,פשוט חוסר הערכה בסיסי (אולי לא מצדך אבל כן מצד רבים ואחרים) , קבוצה ששוברת את שיא הנצחונות בנבא ומשחקת כדורסל כל כך נפלא צריך להעריך. אני לא רשמתי שהיא הטובה בהיסטוריה,אבל היא כן אחת הטובות.
אתה רושם שיריבות שמטו פעמיים הובלה משמעותית ו"מפיל" עליהם את ההפסד כשאתה צריך להעריך את היכולות המנטליות של הווריורס לחזור פעמיים מפיגור זה.
גם כשמדברים על טעויות שיפוט במשחק הזה כנגד OKC, צריך לזכור שהיו לטובתם בשני הסיבובים הקודמים. טעויות שיפוט תמיד קורות.

גיל 31 במאי 2016

אין שום קשר לעונה הרגילה. העונה הרגילה שלהם היסטורית והם שיחקו כדורסל מדהים. למה לא ראינו כמעט ממנו בפלייאוף? זה בדיוק הטענה. שבפלייאוף הם פחות טובים ופגיעים וקארי עד אתמול כמעט לא התעלה, בטח לא במשחק שלם.

אכן כל הכבוד לגולדן סטייט שחזרו מפיגורים אבל למה הם נכנסו אליהם מלכתחילה? בטח לא בגלל משחק טוב שלהם. הרי החזרה לסדרה לא הגיעה כי הסדרה התחילה ב3-1. הם שיחקו פחות טוב כמה משחקים ובלי קשר אליהם, הם לא היו רחוקים מהפסד אם היריבה הייתה עקבית יותר. אז צריך להזכיר ולא לטאטא מתחת לשטיח.

ואני לא חושב שהיו טעויות שיפוט בסדרה הזו אלא פשוט החלטה לתת לשחקנים להרביץ שיוצרת עדיפות לגולדן סטייט.

thomas 31 במאי 2016

זה כבר מצחיק. טיעון סיבובי:
– אם היו נותנים להרביץ, ג"ס לא היו מצליחים להגיע ל-73 נצחונות, ובכלל לא היו כאלה טובים כמו שעושים מהם(בארקלי, למשל)
– "החלטה לתת לשחקנים להרביץ שיוצרת עדיפות לגולדן סטייט"

אני לא אוהד ג"ס. ממש ממש לא. גם לא טוען שהם הגדולים בהסטוריה או משהו כזה. אבל הסיבוביות הזאת מצחיקה בטירוף.

ולגבי "למה היא נכנסה אליהם מלכתחילה?", ובכן, יש לי הסבר פשוט. אולי לא תסכים איתי, אבל הוא עדיין פשוט: הקבוצה השנייה פתחה הכי חזק שאפשר, המשיכה חזק, ובאיזשהו שלב נגמר הכח. זאת בעוד ג"ס המשיכה לשחק את הקצב שלה, כשהיא מאמינה שבסוף הקבוצה השנייה תתעייף וידה תהיה על העליונה. גם זאת שיטה. למכבי ת"א בכדורסל בליגה שלנו זה עבד יפה בשני העשורים האחרונים.

גיל 31 במאי 2016

שוב, מי דיבר בכלל על העונה הראשונה? אתה ואחרים ממשיכים להזכיר אותה כאילו יש בינה ובין מה שראינו בשבועיים האחרונים קשר. אני מדבר על הפלייאוף בלבד. עובדתית, נותנים יותר להרביץ בפלייאוף וזה בהחלט משרת את גולדן סטייט כי אוקלהומה שיחקו פנימה המון וחטפו פיצוצים שהיו מניבים שריקות בעונה הרגילה. לא נראה לי שאפשר להתווכח על זה.

לגבי המשחק אתמול אתה אולי צודק בפסקה האחרונה שלך אבל איך היא קשורה ליכולת הרבה פחות טובה שלהם בכמה משחקים בסדרה הזו?

שמעון 31 במאי 2016

קרי בשנות ה80 היה ממטיר עליהם בלי הכרה כולם שם שיחקו יותר איטי ופחותמ אתלטי הבולס קיבלו קרב קשה מפאקן אינדיאנה ששיחקו שם רגי מילר מארק גקסון וריק סמיתס פאק מן קליי וסטף 10 דרגות מעל רגי ומארק גקסון הבולס היו מקיזים דם נגדם ובעידן של מייקל בשנות ה90 אסור היה לשמור אזורית ומול מייקל לא באמת היה תחרות כמעט אף פעם כי כדהיה בשנות ה80 הוא קיבל בראש מי נתחרו נגדו פורטלנד עם קלייד מגיק גמור בארקלי עם פיניקס בלי הגנה ויוטה עם דטוק ומלון השחקנים היום שמתחרים אחד בשני כולם יותר טובים מהם קובי לפני כמה שנים לברון קרי דוראנט ראסל טימי עולים כל שחקן שם התחרות הרבה יותר קשה מייקל שיחק בשהין הכי חלשות של הליגה שהוא לקח אליפויות ועדיין הוא השחקן הכי גדול בהיסטוריה ביי פר

-גיסנו- 31 במאי 2016

הבעיה היא שבשביל רוב האנשים והמקטרגים, אין דרגת אמצע בין "הקבוצה הטובה בהסטוריה" ל"סתם קבוצה שיש לה מזל שהליגה חלשה וכולם פצועים נגדה".

קפטן קוקי 1 ביוני 2016

בול!
ואח"כ כולם תוקפים את תופעת העדר.

אוהד אוקלהומה 31 במאי 2016

אין טעם להתווכח עם גיל, לא ראיתי ויכוח אחד שלו בדה-באזר בו הוא היה בצד הנכון/השתכנע/שכנע/לא נגרר לפסים אישיים או לטיעונים מעגליים אבסורדים.

גיל 31 במאי 2016

ואני עוד לא ראיתי דיון אחד שאני מעורב בו שאני חולק על אחרים שבו לא מגיע המגיב האנונימי התורן והפחדן שכל מה שהוא עושה זה לתקוף אישית. אולי במקום להשמיץ תגיד משהו בעל משמעות?

אוהד אוקלהומה 31 במאי 2016

לא אנונימי, כותב פה עוד לפניך, ולא תוקף אותך אישית פשוט מסביר לאנשים אחרים שאין טעם להתווכח איתך.

גיל 31 במאי 2016

אתה לא יכול לפניי כי אני הייתי המגיב הראשון אי פעם בבלוג. אז תחזור לחור שלך אם אין לך מה לומר חוץ מלתקוף אישית.

אוהד אוקלהומה 1 ביוני 2016

המילה האחרונה בשיחה הזו (LOL, בחלומות)

טיפה סרוחה 1 ביוני 2016

בלי לקחת צד,הפוסט הראשון אי פעם היה חסר תגובות.זה הפוסט השני http://debuzzer.com/dorfan/30316/
המגיב הראשון הוא "אמיר"
תמשיכו

גיל 1 ביוני 2016

בוא נגיד שאוהד אוקלהומה לא היה שם וגם לא יכל להיות שם במשך שנים כך שהטיעון שלו מופרך (מעבר לזה שמעולם לא ראיתי אותו כותב כאן ודי ברור שהוא טרול שמפחד לכתוב בכינוי האמיתי).

ניימן 1 ביוני 2016

נראה לי שעל זה הוא דיבר, כי את התגובה שלך היית יכול להתחיל ב'ואללה, טעות שלי, אני לא "הייתי המגיב הראשון אי פעם בבלוג".

אוהד אוקלהומה 1 ביוני 2016

:)

גיל 1 ביוני 2016

זה בכלל לא השאלה. השאלה למה אתה ואחרים מתייחסים לטרול שכל מטרתו להשמיץ ולטנף?

גיל 1 ביוני 2016

הגיע הזמן שיחסמו טרולים.

טיפה סרוחה 1 ביוני 2016

אם להיות הוגן,מופיע "גיל" כבר בפוסט השלישי או הרביעי.בכל מקרה תמשיך להגיב אחי,אותי התגובות שלך מעניינות ומעשירות

גיל 1 ביוני 2016

הפוסט שהבאת הוא לא הפוסט הראשון אגב וגם לא השני.

אוהד אוקלהומה 1 ביוני 2016

אני לא טרול, לא קיללתי או "טינפתי", פשוט הצבעתי על תכונות מסויימות שמאפיינות כל נסיון לנהל דיון איתך.
למשל -אתה תמיד חייב לתת את המילה האחרונה.

עידן. 31 במאי 2016

אני זוכר *אנשים* שאמרו שאין מה לדאוג ושמכבי תעקוף את באר שבע ותזכה באליפות. אותם *אנשים* גם שמחו על היריבה בגמר הגביע ואמרו שכרגיל, מכבי תיתן בראש לחיפה. אז אמרו.

מיותר לכתוב פוסט תוכחה על דברים שאנשים אמרו בזמן אמת ובדיעבד התבררו כשגויים. אין אדם שלא חטא פעם בתחזית שגויה או אפילו בחריצת דין מוקדמת בענייני ספורט.

גיל שלי 31 במאי 2016

לא כתבתי על תחזיות כלל

משה 31 במאי 2016

אמרו אתמול שסביר להניח שתהיה היום שחיטה…

גיל שלי 31 במאי 2016

לא מסתתר מאף הערכה שלי, כתבתי כאן על דברים שנאמרו בדיעבד לא על תחזיות או הערכות

איציק 31 במאי 2016

אני עד היום טוען שמכבי תעקוף את באר שבע.

גיא זהר 31 במאי 2016

היא עקפה. ואז באר שבע עקפה בחזרה.

איציק 31 במאי 2016

זה נחשב?

southport 31 במאי 2016

היא גנבה למכבי את הגניבה של האליפות

7even 31 במאי 2016

לגבי השיא – האמריקאים מביאים לפעמים סטטיסטיקות כאלה מופרכות וכאלה מטומטמות סטייל – 'השחקן הראשון שזורק 5 זריקות משלוש ב 2 הדקות הראשונות של משחק מס' 1 בסיבוב הראשון של המזרח בין השנים 2005 ל 2016. שטויות כאלו.
אבל השיא הזה, זה רק מראה כמה אנשים מעולם לא היו ספורטאים תחרותיים באמת.
זה שיא שיירשם ככל הנראה לעולמים עבור השחקנים האלו, המאמנים האלו, והמועדון הזה. אז אף אחד לא יכול לבוא בטענות לכל אחד במועדון הזה, מהאפסנאי ועד סטף קרי שרצו את השיא הזה שיהיה רשום על שמם.
ורק להזכיר, שעד 3 ימים לפני סיום העונה אפילו יתרון הביתיות לא היה מובטח, ככה שהיה פה מרדף לא רק אחרי השיא אלא גם אחרי ביתיות,
וכמו שראינו הבוקר, הביתיות מקבלת משמעות הכי גדולה במשחק 7.

MOBY 31 במאי 2016

ברור שאם יש אפשרות רודפים את השיא.
ברור שזה לא השפיע – זה משפיע רק בדיעבד אם נכשלים, ז"א יש תירוץ או מנוף להתלהמות.
(נשאל את פרנקו לדוגמה, אם לא היה עדיף לו להמשיך את רצף הנצחונות ולא על פי דרבנן "ההפסד הזה בא במקום ובזמן")
גם נותני המנוחה וההפסדים ברך כלל עושים זאת רק אחרי שהשיגו את היעד ,ואז גם ככה השחקנים הבכירים מורידים הילוך (מקצועיות) ודווקא הצעירים יכולים לההיכנס לרוטציה בלי לחץ.
והסדרה- ואוווווווו, ללקק את האצבעות אי אפשר למחוק את החיוך.

S&M 31 במאי 2016

אתה פזיז מדי בהתחשבנות עם המבקרים. אני אשמור את זכות התגובה לאחרי שלברון ינשק את הגביע ויזיל דמעות מזויפות.

לגבי לאב – הוא בעיה חמורה בהגנה, אבל נגד טורונטו בלטה העובדה שהפכו אותו לפאוור פורוורד בהתקפה, ומשחקים עליו הרבה פנימה. זה אומר שג"ס תבזבז שני בעלי גוף לשמור עליו ועל הסנטר. משמע, על לברון ישמור רבע עוף. ואם לא על לברון, אז על לאב ישמור מי שלא יכול לעצור אותו בצבע. זה אומר שהבעיות של ג"ס בהגנה יהיו חמורות בגלל חוסר התאמה. די לראות מה אדמס עשה להם בסדרה הזאת, כדי להבין שקליבלנד תשחק פנימה בכוח.

אני אומר 4-1 או 4-2 קליבלנד. את הראשון בחוץ קליבלנד לוקחים בוודאות. בשני יהיה צמוד. הנה הימרתי.

גיל שלי 31 במאי 2016

להמר זה בסדר גמור. לגבי השמירה. האריסון בארנס שומר על טיפוסים כמו לאב הרבה יותר טוב מאשר על דוראנט, ישאיר את איגי וגרין ללברון כנראה. זה ממש לא מיס מץ' לקליבלנד

קשקשן בקומקום 31 במאי 2016

לא רואה שום בעיה לקליי לשמור על לאב או לברון. סטף את קיירי, גרין (או קליי או כמובן איגי) את לברון, בוגוט את תומפסון ובארנס את סמית. איפה הבעיה?

DW 31 במאי 2016

לברון הוא מיסמאץ' מול כל שחקן בכל קבוצה.

איציק 31 במאי 2016

לדעתי הבעיה הגדולה של GS היא כשקליבלנד תשחק עם הסנטר שטווח משלוש (אוי הזכרון, ברח לי השם). זה יחייב אותם לשחק בהרכב נמוך, מאד פתוח ואז ללברון יש יתרון פיזי על כולם להיכנס בכידרור מבחוץ פנימה. גם לאירוינג זה סוג משחק מתאים. מצד שני זה יצור גם לקליבלנד בעיות בהגנה. יהיה מעניין.

גיא זהר 31 במאי 2016

צ'אנינג פרי. והוא יותר 4. לו שיחק עם לאב הרבה כ-5 דווקא. לאב לא מצטיין במיוחד בפוסט אפ. תומפסון מהווה איום במיוחד בריבאונד התקפה ולא מעבר. הרבה שחקנים אצל קליוולנד לא מסוגלים לשים כדור על הרצפה. אני דווקא חושב שאולי דלבדובה ואריווניג ישחקו קצת ביחד. ועדיין, לג"ס יתרון בכל עמדה פרט ל-3 (אם קליוולנד ישחקו נמוך יהיה להם קשה מאוד).

גיל שלי 31 במאי 2016

שמו פריי. אגב, גולדן סטייט הולכים לשחק נגד לברון באחד על אחד בדיוק כמו שנה שעברה, בכל הרכב. אם לברון ישחק כמו שנה שעברה, המשמעות היחידה שתנבע מנוכחותם של קיירי ולאב תהיה הגנה הרבה פחות חזקה. אם לברון ינסה לשחק קבוצתי כמו שהוא משחק עד עכשיו בפלייאוף, זה שגולדן סטייט לא תביא עליו עזרה, יגרום להמון קשיים. באופן עקרוני המאצ' אפ של אוקלהומה היה הרבה יותר קשה לגולדן סטייט מהמאצ'אפ עם קליבלנד, זה כמובן לא אומר שגולדן סטייט בטוח מנצחים, אבל עדיין יש לזה משמעות.

איציק 31 במאי 2016

כל מה שכתבתי זה שיהיה מעניין. מי שלא מסכים שימשיך לישון ;)

משה 31 במאי 2016

התגובה של ג"ס מזכירה קצת את זה :
https://www.youtube.com/watch?v=_BB7kUUKVN0
* אין באמור לעיל לרמוז שהם היסטורים ברמה של הבולס או לרמוז לקשר לוגי כלשהו בין סטף לשוכן במרומי צפון קרוליינה

Niv 31 במאי 2016

מישהו יכול להסביר לי את הקפיצה המטורפת של קרי ספציפית ושל גולדן סטייט כקבוצה החל משנה שעברה?
לא זוכר דבר כזה

איציק 31 במאי 2016

סטרואידים אנאבוליים. תראה איזה רולוט הם פתאום.

פאןפאן 31 במאי 2016

לא רק. הם משתמשים בתאי קרח מיוחדים והתזונה שלהם מבוססת על תפריט אבוריג'יני עתיק

רוג'רס אהרון 31 במאי 2016

אם אני קליבלנד אני משחק עם טריסטן ת'ומפסון על גרין ועם קווין לאב על בוגוט.
גרין איגי ובארנס יעשו את שלהם על לברון שמצידו ייתן את המספרים הרגילים שלו.
השאלה היא מי ישמור על לאב ועל קיירי, כי הם ההבדל בין שנה שעברה להשנה .
והשאלה הגדולה היא על מי בדיוק מבין סטף או קליי יישמור [ או יותר נכון יסתכל ] קיירי.
כמו כן בניגוד לדונובון וההתאמות שלו , טיירון לו לא באותה ליגה.
דאבס בחמש.

אלון 31 במאי 2016

בוגט לא ישרוד הרבה דקות הרכב.
השאלה על מי לאב שומר בחמישייה הנמוכה. גרין? בארנס? אולי אפשר להחביא אותו על איגודאלה.

יוסי מהאבטיחים 31 במאי 2016

ישב לך בבטן הרבה זמן הפוסט הזה, הא?
אני לא מצליח להבין למה אי אפשר באותה נשימה להגיד שהם גם קבוצה היסטורית עם שחקן על וצוות מסייע מדהים, וגם שיש להם נפילות מדי פעם ושלא היה חסר הרבה שאפילו לגמר הם לא יגיעו.

לא חייבים להיות הומרים כדי להילחם בהייטרים, אתה יודע.

גיל 31 במאי 2016

בדיוק. הכל חייב להיות שחור או לבן בלי שום מורכבות.

רועי 31 במאי 2016

אני הרגשתי, ואולי לזה גיל התכוון גם, שהביקורות היו כאילו הסדרה גמורה (לטובת OKC), וכבר סיכמו את הכישלון של ג"ס וסיבותיו.
זה מזכיר לי בערך את "הכישלון השנה באירופה זה על ג'ורדי" לאחר ההפסד במשחק הראשון ליריבה ממלטה. משהו שחזר על עצמו סיבוב גם אחרי ההפסד במשחק הראשון לצ'כים סיבוב אחרי זה.
לא מסכמים משהו לפני שהוא גמור.

יוסי מהאבטיחים 31 במאי 2016

מסכים לגמרי.
מצד שני, גם כשדברים נגמרו הם לא הופכים להיות בינארים. ניצחנו או הפסדנו.
אין ספק שג"ס היו מתחת לרמתם בחלקה הראשון של הסדרה, מבלי לקחת כלום מ okc.
אין ספק שגם לך יש להגיד משהו על המשחק של מכבי נגד פלזן לפני שלב המהפך.
אין ספק שהרבע הרביעי המטורף של קארי במשחק 6 החביא מאחוריו שלושה רבעים גרועים והתאפשר רק בגלל קליי.
אז מה? קארי הוא או הסגן של אלוהים או סמרטוט?
ניתוח מעמיק מסתכל גם על הדרך, לא רק על התוצאה.

רועי 31 במאי 2016

הבעיה היא לא עם ביקורות ספציפיות על משחקים, מה עשו טוב, מה לא עשו טוב, מי פגע, מי לא פגע,
הבעיה, שלי לפחות, היא עם הסיכומים הבומבסטים והסקת מסקנות מרחיקות לכת בטרם עת.

בוודאי שהיה לי מה להגיד אחרי המשחק עם פלזן, שהם קבוצה יותר טובה. אבל סיכום כישלון הקמפיין האירופי ? זו הגזמה.

איציק 31 במאי 2016

קרי לא הטבעע את חותמו במשחק מול פלזן. היה אפשר לצפות ממנו ליותר.

גיא זהר 31 במאי 2016

זהבי היה מצוין ברבע הרביעי של משחק 6

עמי ג 31 במאי 2016

נכון. רק חבל שגילי ורמוט לא הגיע למשחק

טל 1 ביוני 2016

לגילי יש פטור מאז 2011

ירוק 1 ביוני 2016

לדעתי רק אחד מבין קרי וזהבי יזכה בתואר קבוצתי השנה

אלעד 31 במאי 2016

לגבי הגמר מול קליבלנד..
קודם כל מאחל בהצלחה לקליבלנד. משום מה אני בעדם.
דבר שני, במהלך השנה בחלק מהויכוחים, ניסיתי להסביר שקליבלנד הרוויחה מכך כשהגיעה חבולה ופצועה לגמר בשנה שעברה. כלומר, לא היה להם סיכוי לזכות ככה, אבל את 2 הנצחונות שלהם הם השיגו במלחמת חפירות שהקצב שלה הוכתב על ידם.
השנה יש להם את לאב ואירווינג, מה שאומר שהם יצטרכו לנסות לנצח את ג"ס בקרב יריות… לא דבר חכם מול תומפסון וקארי. האלטרנטיבה היא לתת יותר זמן לשחקני ספסל קשוחים על חשבון שחקני ההתקפה המגוונים יותר. וזה די מחזיר אותנו למה שהיה בגמר בשנה שעברה.

גיל 31 במאי 2016

דבר טוב יצא מהסדרה הזו שעכשיו התירוצים שגולדן סטייט נחלשו בגלל הפציעה של קארי כבר לא יהיו תקפים יותר. אם הם יפסידו אז זה יהיה כי הקבוצה השנייה טובה יותר ואם הם ינצחו זה באמת יעלה אותם מדרגה כי לנצח שתי סדרות נגד קבוצות חזקות כמו ששיחקו נגדם זה לא דבר של מה בכך.

אסף 31 במאי 2016

לא הבנת. הוא פצוע רק בהפסדים.

עובר אורח 31 במאי 2016

מה פתאום, אחרי כמה הפסדים קליבלנד יהפכו להיות קבוצה חלשה

גיל 31 במאי 2016

קליבלנד לא חלשים ואם הם יפסידו בצורה משכנעת אז זה יהיה מאוד מרשים מבחינת גולדן סטייט. אני חושב שהסדרה תהיה צמודה.

שמעון 31 במאי 2016

אם לברון יקח את הגביע הוא יוצא ענק אבל כולנו יודעים שהוא יחנק במאני טיים

יואב דובינסקי 31 במאי 2016

מה הקטע של סגירת חשבונות? היתה אחלה סדרה, באמת שהיה לא רחוק שמשחק מס' 6 ילך לאוקלהומה, סופסוף הגענו לגמר המיוחל. כיף.

גיל שלי 31 במאי 2016

זו לא סגירת חשבונות, כתבתי על דברים ספציפיים שקראתי המון. העניין שאנשים פתאום מצאו לעצמם "הוכחה" שלנצח 73 משחקים זה דבר רע, הם לא בהכרח שונאי גולדן סטייט, סתם אנשים שמחפשים הסבר לכך שהם ידעו כל הזמן יותר טוב מסטיב קר מה טוב לגולדן סטייט.
הדבר השני הוא הזלזול ביכולת של כל מי שמסקר את הספורט ברצינות להעריך את סטף קרי. מי שקובע נחרצות בסוף העונה שקרי הוא שחקן פחות טוב מדוראנט ומראסל, הוא אדם שחושב שרק הוא מבין כדורסל, וכל השאר אידיוטים.

גיל 31 במאי 2016

עדיין נתון לויכוח האם המאבק על 73 ניצחונות (גם אם היה הכרחי כדי לשמור על הביתיות) לא גרם בעקיפין לשחיקה ולפציעה של קארי.

ונראה לי לגיטימי לבקר את קארי על היכולת שלו בפלייאוף. לא חושב שמישהו ברצינות לא חשב שמגיע לו הMVP על העונה הרגילה.

אסף 31 במאי 2016

למה מישהו לא יכול להחזיק דיעה שונה?
לפחות על פי צפיה בסידרה האחרונה, לא ראיתי את סטף מראה עליונות על השניים האחרים. ובכל מקרה, אני הייתי בוחר לmvp של הסידרה הוא קליי.

גיל שלי 31 במאי 2016

אתם פספסתם כנראה את הכתבה שאני מכוון אליה. זו לא דעה שונה, זו היתה קביעה נחרצת וחד משמעית שסטף הוא בלוף מוכח, ושדוראנט וראסל עולים עליו בהרבה, לא בכושר הנוכחי שלהם, אלא כשחקנים בכלל.

גיל 31 במאי 2016

אתה מערבב דברים שלא מן העניין. לא ראיתי מישהו אחד שכתב שקארי הוא בלוף מוכח. לגיטימי לחשוב שדוראנט ווסטברוק עלו עליו בהרבה כשאוקלהומה הובילו 3-1. אתה גם מכניס את העניין של שנה שעברה כאילו לחזק את הטענה שלך אבל זה רק מחליש אותה. אז הוא באמת היה יותר חלש וגולדן סטייט בהחלט נהנתה ממזל אחרי שהיריבות נפצעו. זה עובדה, לא נראה לי שאפשר להתווכח על זה.

גיל שלי 31 במאי 2016

אתה לא ראית, אני קראתי טור שלם באתר של עיתון ישראלי. וכן, סטף היה צריך לשבת בצד בגלל שקליבלנד עלו פצועים מולו

גיל 31 במאי 2016

אוקיי, אז מישהו כתב על זה, זה משקף משהו? לא ראיתי מישהו באתר הזה כותב דברים ברוח דומה אז כנראה שזו סתם מחשבה של מישהו שמנסה להיות חכמולוג ואתה מכליל ממנו להרבה אנשים.

והמשפט השני שלך מדגיש את האיש קש שיצרת. אף אחד לא אומר שקארי היה צריך לנוח כי קליבלנד היו פצועים, אבל האם העובדה שהוא שיחק הופכת אותם לפחות פצועים? את הדרך לגמר שנה שעברה כשכל הרכזים מולם הוא שיחק פצועים פחות? אלו עובדות שמתארות את רמת התחרויות של גולדן סטייט בפלייאוף בשנה שעברה. השנה יש להם הרבה יותר תחרותיות וקבוצות בריאות.

Ljos 31 במאי 2016

נכון. היו פציעות שנה שעברה לקבוצות שנגדן הגולדן ספלאש שיחקו. מתי ואיך וכמה זה משפיע משתנה מדיעה לדיעה, מסתבר.
מה שנשאר קבוע זו הדיעה הבאה – אם גולדן מנצחת פצועות, זה מוריד מההישג שלה כי לא הייתה תחרות. אם גולדן מנצחת כשהיא פצועה (כמו השנה), זה מוריד מההישג שלה כי היא מתקשה מול תחרות לראשונה. כשהיא מנצחת כשהיא בריאה והיריבות בריאות, זה לא נחשב כי זו עונה רגילה. אז… מתי זה יתחיל להיחשב, ולמה יש כל הזמן פציעות בפלייאוף?

גיל 31 במאי 2016

נראה לי סביר לחשוב שקבוצות ששחקנים בכירים שלהם נפצעו היו טובות יותר לא? בכל מקרה, תהיה הזדמנות לבדוק את זה עכשיו.

לא ראיתי שמישהו אמר שמשהו ירד מההשג של גולדן סטייט שניצחה. אם יקחו אליפות זו תהיה אליפות אחרי ניצחון של יריבות חזקות מאוד. פשוט שנה שעברה זה לא היה ככה.

Ljos 31 במאי 2016

תלוי. שחקן נפצע בדקה האחרונה במשחק האחרון ב-30 הפרש, היה עוזר לקבוצה שלו לנצח?
וכן, זו הקצנה אטומית של דקויות קטנות שאנשים עדיין מתווכחים עליהן בקשר לשנה שעברה.

לא ראית. עדיין קיים ובהרבה מקומות, כולל פה. אפשר לבקר את קרי שהוא פתח יחסית רע והשתפר במהלך הסדרה, למשל, אבל להתעלם שהוא חוזר מפציעה. או להתלונן שהגולדן לא ניצחו בצורה מספיק מרשימה את פורטלנד, כשחצי סדרה השחקן הטוב ביותר (וה-Most Value, לברון) היה בחוץ.

גיל 31 במאי 2016

שחקנים פספסו משחקים קריטיים וסדרות שלמות כך שלא נראה לי שזה איזו דקות.

לגבי קארי, עד כמה הוא פצוע וזה משפיע עליו? כשהוא מצוין בהארכה וקולע 17 נקודות אז הפציעה כבר מאחוריו, אחרי שהוא חלש פתאום הוא שוב פצוע. אתה עושה פה מה שאתה יוצא נגדו וזה שהוא תמיד יראה טוב גם כשהוא לא.

Ljos 31 במאי 2016

אמרתי שזו הקצנה אטומית. אתה רוצה יותר ספציפי? נגיד בברלי, רכז בקבוצה שכבר יש לה שחקן שמחזיק את הכדור בכל התקפה כל ההתקפה. נגיד קיירי ולאב, שחקנים שטובים מאוד במה שקליבלנד לא שיחקה עליו בכלל שנה שעברה וחלשים במה שכן (לא אומר שהם היו מחלישים את קליבלנד, אלא שהמשחק היה כל כך שונה שאי אפשר להתייחס אליו בכלל, ולא בטוח שהמשחק שהיה נוצר היה פועל לטובת קליבלנד).

גם כשהוא מצוין בהארכה הוא פצוע וגם כשהוא פחות טוב לפני זה. בסך הכל הוא נתן הופעה טובה מאוד מאוד במשחקים שהוא כן שיחק, ואם מתייחסים לפציעה, זה מרשים.

גיל 31 במאי 2016

בברלי באמת חסר חשיבות אבל מייק קונלי שהיה פצוע זה משמעותי והם גם הובילו 2:1 בסדרה. לגבי קליבלנד, עם אירוינג שהיה מצוין במשחק הראשון הם ניצחו כך שיכלו להמשיך מה שעשו אז. עכשיו נוכל לראות באמת מה הם שווים.

גיל שלי 31 במאי 2016

הפסידו התכוונת, קליבלנד נצחו את השני כשקיירי ישב בצד, אבל מה זה חשוב העובדות

Ljos 31 במאי 2016

הטענה שלי בנושא הייתה שאפשר להתווכח על החשיבות. תראה מה אנחנו עושים – מתווכחים על החשיבות.
ותיקון קל – עם אירווינג המצוין במשחק הראשון – הגולדן ניצחו. בהארכה הגולדן פתחו חזק ואז קיירי נפצע. בלעדיו במשחק הבא הגיעו שוב להארכה והפעם הקליב ניצחו.

גיל 31 במאי 2016

צודק, הפסידו בהארכה. אתה לא חושב שאם היה משחק בסדרה שלמה הם היו יותר טובים משמעותית?

גיל שלי 31 במאי 2016

אין לי מושג אם קליבלנד היו טובים יותר או פחות עם קיירי שנה שעברה, זו גם שאלה ממש לא מעניינת בעיני, העובדה היא שאיתו הפסידו לגולדן סטייט, אחר כך נצחו שני משחקים, אחר כך הפסידו עוד שלושה

Ljos 31 במאי 2016

אתה טוען שבהכרח כן? אני אומר שאי אפשר לדעת. אולי בלעדיו קליבלנד בחיים לא היו משחקים בצורה שבה שיחקו, שעזרה להם לנצח את שני המשחקים הבאים? זה לא שהוא הראה שהוא שובר שיוויון בסדרה.

Ljos 31 במאי 2016

ומה שגיל שלי כתב. לחתולין.

אלעד 31 במאי 2016

מעתיק תגובה שלי מלמעלה, שרלבנטית לויכוח שלכם:

במהלך השנה בחלק מהויכוחים, ניסיתי להסביר שקליבלנד הרוויחה מכך כשהגיעה חבולה ופצועה לגמר בשנה שעברה. כלומר, לא היה להם סיכוי לזכות ככה, אבל את 2 הנצחונות שלהם הם השיגו במלחמת חפירות שהקצב שלה הוכתב על ידם.
השנה יש להם את לאב ואירווינג, מה שאומר שהם יצטרכו לנסות לנצח את ג"ס בקרב יריות… לא דבר חכם מול תומפסון וקארי. האלטרנטיבה היא לתת יותר זמן לשחקני ספסל קשוחים על חשבון שחקני ההתקפה המגוונים יותר. וזה די מחזיר אותנו למה שהיה בגמר בשנה שעברה.

גיל 31 במאי 2016

כשהשחקן השני הכי טוב בקבוצה שלך לא משחק אז בהחלט יש פגיעה בקבוצה, זה נראה לי אלמנטרי. וקליבלנד גירדה שני ניצחונות בקושי ולא היה לה אוויר בסדרה הזו. לא היה לה שום סיכוי ממשי לקחת אותה בהרכב שלהם.

Ljos 31 במאי 2016

גיל, אתה יודע שמדובר בכדורסל. אחד מענפי הספורט המיוחדים האלה (לא ציניות) שבהם גם אם א>ב, ב>ג, עדיין יכול להיות ג>א. לפעמים צריך קיירי ולפעמים חייבים דינגו אוסטרלי שינסה לטרוף את הרוצח עם פני התינוק.

גיל 31 במאי 2016

אם יש משהו שהפלייאוף הזה לימד אותנו זה התלות של הקבוצה בכוכבים. כשהשחקנים הבכירים לא מתפקדים הקבוצה כולה פחות טובה. כאמור, זה יבחן בשבועיים הקרובים.

Gilad 31 במאי 2016

מניח שאתה מתכוון לזה http://www.haaretz.co.il/blogs/yoavborowitz/1.2946596
היום הוא כבר כתב את זה http://www.haaretz.co.il/blogs/yoavborowitz/1.2960543

גנב דעת שכמותו

אסף 31 במאי 2016

כנראה פספסתי.
מה שהסידרה הזאת לימדה אותנו הוא שצריך להיזהר מקביעות נחרצות במקומות שהאופי האנושי והגוף האנושי מעורבים בהם.
73 נצחונות, mvp פה אחד, יתרון 3-1 או תבוסות ביתיות, הכל יכול להתהפך. וכנראה האמיתות שאנחנו משכנעים את עצמנו בנכונותן (סטף שני רק לג'ורדן! הווריורס בדרך לפו,פו אנד פו!, אוקלהומה בטוח בגמר!) הן משהו בין משאלות לב לניחושים לא מושכלים.

אורי 31 במאי 2016

סיכום גמר המערב: השפיץ של הנעל.
במשחקים 6-7 מאזן הרבעים הוא 6-2 לאוקלהומה

עובר אורח 31 במאי 2016

מה זה קשור? לא מדובר פה על טניס

דוד 31 במאי 2016

דווקא נתון מעניין, בניגוד לתגובה שלך

S&M 31 במאי 2016

נתון מדהים

ק. 31 במאי 2016

מצטרף לתחושה הכללית שלך (פה יותר התמקדת בביקורת ששמעת על הווריורס), וגם לי הפריע שחייבים להדביק לאחת הקבוצות תווית של כשלון, במקום להודות לשתי הקבוצות על סדרה אדירה (הייתי בעד אוקלהומה, למרות החיבה לשתי הקבוצות) שאחת הקבוצות הייתה צריכה לקחת, וכמו שדורפן רשם, זאת עם מכונות הקליעה המשוכללות והשחקן הטוב בעולם ניצחה.
משום מה (ובצדק) רק הספרס לא מקבלים ביקורת על זה שמדי פעם הם לא מצליחים בפלייאוף למרות שהם מציגים את אחת מקבוצות הטופ 3-4 כבר שנים. אולי כי הם המון שנים בסביבה הצמרת ויש יותר פרספקטיבה. נצחון של אוקלהומה היה יכול להיות מקביל במידה מסויימת לנצחון של הקליפרס על הספרס שנה שעברה – נצחון שבעיקר צריך לתת קרדיט למנצחת על הופעה אדירה.
בהמשך לזה, אם OKC היו מנצחים בסדרה ולא היה חסר המון, GS וסטף עדיין היו שווים את כל הסופרלטיבים והיו חוזרים נחושים יותר שנה הבאה ללכת עד הסוף

טיפה סרוחה 31 במאי 2016

מסכים לגבי קליפרס סן אנטוניו שנה שעברה.שם באמת אחת הלכה רק כי מישהו חייב.ממש לא מסכים שזה היה המצב גם בגולדן אוקלהומה

ק. 31 במאי 2016

ברור שהיו טעויות ולאף קבוצה לא הייתה סדרה מושלמת (שתיהן שיחקו מול יריבה חזקה, אגב ), אבל זו לא סיבה להדביק תווית כשלון על המפזידה. כל אחת שהייתה לוקחת את גיים 7 הייתה ראויה. שתיהן סחטו את עצמן עד הקצה.
בוא נראה את הקבוצה בפרספקטיבה של אפילו 4 שנים – אם יהיה רצף שיכלול למשל אליפות-פיינלס (השנה )-אליפות-גמר אזורי- לא ישחטו אותם על הפסד בגמר האזורי ב-2018 בקונפרנס חזק

ק. 31 במאי 2016

מפסידה כמובן

קלבדוס 31 במאי 2016

נצחון המכביזם.
700 שנה של הקבוצה של המדינה, בסינדרום סטוקהולם, הביאו המון אוהדים להצטרף לעגלת הפייבוריטית הברורה, לעזאזל הפתעות, לעזאזל וואחד הפתעות, ולהגן בחירוף נפש על המובן מאליו, לנמק מדעית בכל הסטטיסטיקות האבסולוטיות למה הכל בעצם היה ידוע, והסדר חייב לעמוד על כנו.
גולדן סטייט! קארי! וזה סטף קארי, בהגיית ערוץ הספורט, יעני kerry.
ושוב: גולדן סטייט! היסטורית! הוכיחו פה! יצאו מבור פה! עשו מהפך פה! וסתמו פיות! לכולם הם סתמו פיות!
לסתום פיות כרוח התקופה.
וקארי!

גלעד 31 במאי 2016

כל כך צודק.
הדיון על סטף מזכיר לי כך כל את הדיון על מסי. (אוף טופיק – שימו את מסי בקבוצה שהיא לא ברצלונה מה תקבלו?)
ואוהדי ברצלונה (בעבר אוהדי יונייטד), שאהדו עד פיטורי בלאט את קליבלנד, קופצים על העגלה בשמחה ובששון.
ובכלל לזרוק שלשות כמו מטורפים זה בשבילי לא כדורסל. או. קיי. זה מנצח להם משחקים, אז מה?

Ljos 31 במאי 2016

איך זה פחות כדורסל משני ענקי טבע שמתאמצים ומתחרים מי מצליח להחטיא פחות ממרחק עשר סנטימטר מהסל? זה לא כדורסל, זה שני עובדי משרד משועממים שמתקשים לקלוע חתיכת נייר לפח.
איך זה פחות כדורסל משחקנים עתירי קפיצים ושרירים שנדחפים דרך שדה שחקנים? זה לא כדורסל, זה אדם שמסתובב בג'ונגל פראי עם מצ'טה.
איך זה פחות כדורסל משחקנים שמקבלים את הכדור בקצה הצבע, חושבים יותר מדי זמן מה לעשות, אבל איכשהו תמיד מגיעים לאותה מסקנה – להסתובב ולזרוק? זה לא כדורסל, זה ילד קטן שפעם ראשונה רואה מגרש כדורסל ומנסה להבין מה עושים פה.
ובכלל, גולדן לא רק זורקת שלשות כמו מטורפים. הם משחקים כדורסל.

NoONE 31 במאי 2016

ראית את משחקים 6 ו 7 ? הם זרקו שלשות כמו מטורפים וזה לא כדורסל.

Ljos 31 במאי 2016

הם קולעים הרבה מהשלוש. אין ספק.
כשהייתי צעיר יותר, דיברתי הרבה בטלפון עם חברים. אבא שלי תמיד טען שזו לא תקשורת. עכשיו בהתפוצצות האינטרנט, הוא בכלל אובד עצות.
אז איך בדיוק זה לא כדורסל, מלבד חוסר הקבלה לקבל אספקט חדש שנכנס למשחק והשתלט, ומה בעצם ההבדל מחברי האמיש, שמסרבים לעבוד עם מגרפה מודרנית כי היא חידוש מהשטן?

שמעון 31 במאי 2016

זה כדורסל ועוד איך מה זה שונה ממיקל שהיה זורק מחציממרחק או לברון ושאק שהשתמשו בפיזיות כל אחד משחק עם הכלים שיש שלו ובמה שהוא טוב וקרי הקלעי הכי גדול בהיסטוריה וקליי בין הגדולים וזה שעות ושניםהשל אימוניםנאגב דוראנט מבחינת קליעה גם בלבל הזה

Shadow 1 ביוני 2016

סם הינקי. זה כדורסל!

עמי ג 31 במאי 2016

להגיע לגמר המונדיאל ולהפסיד בהארכה זה הישג ענק. וזה בעיקר היה בזכות מסי. בסוף יש רק זוכה אחת.
אי אפשר לשפוט שחקן לפי תארים של הנבחרת שלו.
לפי העיקרון הזה ראיין גיגס הוא חתיכת אפס מאופס. תראה איזה הישגים עלובים לנבחרת שלו.

Shadow 1 ביוני 2016

אז ככה נראים אוהדי לברון כשרועדות להם הביצים?

לפחות הם מראים סולידריות.

קלבדוס 1 ביוני 2016

כידוע, לברון הוא מכביזם לא פחות. גם בהבנת הנקרא אתה לא מצטיין, מה.
הסיפור של אוקלהומה היה הדבר הכי יפה ומפתיע באנ.בי.איי כבר הרבה שנים. אבל אתה מוזמן להצטרף לעגלה של סטף וסטפני, די צפוף שם. כה לחי, הצל.

shadow 1 ביוני 2016

אני לא אוהד של גולדן ולא של אוקלהומה אבל אוהב מאוד את שתי הקבוצות. הייתי שמח מאוד גם אם אוקלהומה היו מנצחים אבל אני לא חושב שהיה להם סיכוי מול הקאבס. גולדן יפרקו את הקאבס.

ניימן 1 ביוני 2016

למה אי אפשר להיות על שתי העגלות בו זמנית? שני הסיפורים יפים, והייתי שמח אם כל אחת מהן הייתה עולה לגמר המערב לתת ללברון בראש.

גלעד 2 ביוני 2016

לזרוק לשלוש כחלק משטף של משחק זה בהחלט כדורסל. לזרוק משלוש כל התקפה כמעט ללא מסירה/חסימה/תרגיל/משהו זה אימון קליעות אבל לא משחק כדורסל.

shohat 31 במאי 2016

אני הולך פשוט:
1. כל הכבוד לאוקלהומה סיטי שהם ההפתעה בנעימה של הפלייאוף. בזכותם קיבלנו פלייאוף מרתק, מותח בלתי נשכח. והם חייבו את גולדן סטייט to step up. מישהו חייב להפסיד אבל מגיעות במררה הזה ברכות ומחמאות. אני חושב שזמנם עוד יגיע.
2. סטף וקליי הם היום 1-2 פאנצ' שמייצר פער איכותי של ממש. אוקלהומה סיטי הצליחו לשבש היתרון הזה במשחק הגנה אדיר ואתלטי. אך בשלבי הכרעה הפער נותר פער. יכולת הקליעה מרחוק באפקטיביות כזו היא כמו מטוס קרב שמשגר מעשרות קילומטרים בלי צורך בdog fight. זה באמת מיוחד.
3. תהיה סדרה טובה מול קליבלנד. אני מאדסקרן לראות אם העוצמה של הקאבס בפלייאוף היא for real.
4. הבעיה הגדולה של קליבלנד היא לא במאצ אפ אחד על אחד דווקא אלא בחילופים על סטף (בעיקר) וקליי. זה מה שאו קיי סי הצליחה לעשות מעולה שלושה משחקים וזה מבחן גדול לקאבס, לו, לאב.
5. יהיה כיף

Amir A 31 במאי 2016

זה שבלאט כנראה עומד לחתום בתורכיה אומר שגם יחסכו לנו עכשיו כל הכותרות העלובות בוואלה שקושרות כל פיפס באנ.בי.אי לבלאט (בסגנון "האם בלאט בדרך לאגדת האנ.בי.איי? המנג'ר של הלייקרס נצפה הולך לשירותים בקניון המקומי עם הסלולרי ביד.")?

איציק 31 במאי 2016

אם זה נכון זה בושה. מאמן ישראלי יאמן בתורקיה. בטח יתנו לו שם לשבת על שרפרף קטן ליד הספסל. אם היתה לו גאווה לאומית הוא לא היה הולך לשם עד שהדיקטטור ארדואן לא יתנצל, אם לא בפני ביבי, אז לפחות בפניו.

Amir A 31 במאי 2016

צחוק צחוק, אתה זוכר את הבלגאן שהיה כשרלף קליין הלך לאמן את נבחרת גרמניה?

איציק 31 במאי 2016

כן, ואני זוכר שרלף אמר שזה הניצחון הכי גדול שלו שמזמינים אותו לאמן שם.
לא ברור לי איזה ניצחון זה לבלאט.

Amir A 31 במאי 2016

לפי השמועות מדובר על מיליון וחצי יורו נטו לעונה. חתיכת ניצחון, אתה לא חושב?

אמיתי 31 במאי 2016

זה במסגרת הפיצויים של המרמרה?

איציק 31 במאי 2016

זו המקדמה.

גיל שלי 31 במאי 2016

יפה מצד בלאט להקל את הנטל של תשלום חמישה מליון הדולר שקליבלנד חייבים לו לעונה הבאה (הסכום יקוזז כמובן)

איציק 31 במאי 2016

עד כמה שידוע לי, הנהלת קליבלנד עודדה את בלאט להפסיק להתבטל ולצאת לעבודה בהקדם האפשרי. כמה אפשר בגילו להישאר תלותי.

Amir A 31 במאי 2016

אתה בטוח לגבי זה? אם כן זה סעיף מאוד מעניין, ודרקוני, בחוזה שלמעשה מרוקן את המשמעות של חוזה מתוכנו. הייתי מבין סעיף כזה אם הבחירה לעזוב היתה של בלאט, אבל אם המעסיק בוחר לסיים את ההעסקה?

גיל שלי 31 במאי 2016

ממש לא סעיף מיוחד, קליבלנד חייבת לשלם לו חמישה מליון דולר לעונה, אבל אם בזמן שהוא מובטל הוא מוצא עבודה אחרת, התשלום מקוזז מהחוב, אני לא בטוח בזה, אבל ככל הידוע לי מדובר בסעיף סטנדרטי בחוזי עבודה של מאמנים, אם לא היה מפוטר הוא היה צריך להמשיך להיות בקליבלנד

Amir A 31 במאי 2016

נכון, אבל הוא לא זה שבחר לעזוב. כשאתה שוכר בעל מקצוע וסוגר איתו על סכום גלובלי על העבודה, האם החוזה מאפשר לך באמצע העבודה לבטל את העסקתו לטובת בעל מקצוע אחר ולהודיע לו שבמידה והוא ימצא עבודה אחרת במהלך הזמן שיועד לפרוייקט אתה תפסיק לשלם לו את מה שהיית אמור לשלם? הייתי יכול להבין צעד כזה במידה והיו קריטריונים ברורים להערכת עבודתו ובמידה והוא לא עומד בהם אז העסקתו מופסקת, ובמצב כזה מצידי גם שיוסכם על כך שהוא לא יקבל את התשלום המלא בכלל. אבל סתם ככה כי סר חינו בעיניך?

גיל שלי 31 במאי 2016

לא מפסיק לשלם, משלם את הפער בין מה שמצא לבין מה שאתה חייב, זה סעיף סטנדרטי לחלוטין בכל הסכם עבודה כמעט

דוד 31 במאי 2016

גם לא הכי ברור איזה ניצחון זה היה לרלף, לפחות לטעמי

NoONE 31 במאי 2016

אני עדיין טוען שג"ס לא עושים שום דבר יותר טוב מ OKC חוץ מלקלוע שלשות , הם רק עושים את זה עם שני שחקנים האמה שלא נראתה עד עכשיו.
לדעתי בכלל קליי תומפסון נתן סדרה יותר טובה מקארי.
עוד דבר שהם עושים יותר טוב זה שפשוט לא רועדות להם הביצים , שכקארי או תומפסון לוקחים שלשה זה לא משנה להם אם זה בדקה הראשונה או בדקה ה 47 , לעומת זאת רואים שדוראנט ו-ווסטברוק מאבדים את העשתונות בדקות האחרונות , אני חושב שחלק גדול מזה הוא העובדה שגם קארי וגם תומפסון הם דור שני לשחקני NBA ויכול להיות שזה משפיע.
דוראנט הוכיח שהוא 2ND TIRE סופרסטאר , דוראנט הוא אלן אייברסון בלי כל הבלגן , יש להם אותה קרייירה פחות או יותר.

איציק 31 במאי 2016

בקיצור, GS טובה יותר.

NoONE 31 במאי 2016

תמיד הקבוצה שמנצחת היא הקבוצה היותר טובה.

איציק 31 במאי 2016

זו הפאנטה. נתת הסבר ש-GS לא עושה שום דבר יותר טוב מאוקלהומה פרט לקליעת שלשות (וביצים שלא רועדות). כנראה שזה שובר השוויון שמספיק כדי להגדיר את GS כטובה יותר.

דיזידין 31 במאי 2016

כמו שיוסיין בולט לא עושה שום דבר יותר טוב מהמתחרים שלו חוץ מלרוץ קצת יותר מהר

איציק 31 במאי 2016

המילה קצת זה אנדרסטייטמנט.

NoONE 31 במאי 2016

זה אומר שגולדן סטייט ביום קליעה לא טוב לא יכולים לנצח והם בדרך כלל מובסים וראו את זה במשחקים 3 ו 4

Shadow 1 ביוני 2016

זה אוצר שכשבולט לא רץ מספיק מהר הוא תמיד מפסיד.

מזל שהוא רוב הזמן רץ הכי מהר.

Shadow 1 ביוני 2016

אוצר = אומר

שמעון 31 במאי 2016

אני מאד אוהב את סטף אבל מקומו בהיסטוריה נכון לעכדיו הוא הרבה מתחת ללברון אפילו עלאק מייקל. שיתן קודם כל עוד איזה 3 או 4 עונות נוספות ואז הוא בכלל יכנס לטופ 10 אין לו הגנה ברמה שמייקל לקובי או לברון שיחקו כדי להיות ברשימה של הגדולים ביותר עונה אחת ענקית מדהימה ככל שתהיה 2 תארי אמ ויפי ו2 אליפויות ממש לא מספיקות להיות שם. לברון קריירה שלמה משחק כמעט באותה רמה אז סטף עוד יצטרך לתת הרבנ עונות כאלו בכלל בשביל להיכנס לטופ 10 הרמה של מייקל בחיים לא יגיע כבר הוא פרץ מאוחר מידי. מה שכן הוא הקלעי הכי גדול שהיה והוא גיים ציינגר כי מעולם לא היה שחקן בסגנון שלו הוא ווינר אולטימטיבי ורוצח בקלאץ אני מאמין שיש לו עוד כמה עונות כאלו בקנה בשנים הקרובות. דבר שני גולדן סטייט באמת לא התמודדו עד אוק מול קבוצה רצינית כי הקאבס היו פצועים אל תשכחו לו זה לא בלאט בלאט היה מתעלה במאני טיים ולדעתי עם הרכב מלא היה לוקח שנה שעברה אבל גולדן הרבה יותר טובה השנה ולו הרבה פחות טוב מבלאט ומי שלא יושב אתם תראו בסדרת הגמר כי המאמן האמיתי זה לברון שם. רק שלא יתחילו לתרץ אחרי שהקינג יקבל בראש.

רן הנרגן 31 במאי 2016

זה לא השלשות בהן ג"ס טובים יותר. זו היכולת לתת את הקווץ כשצריך. הסידרה הזו היתה קשה מאד בשבילי. תחושת ההפסד צרבה מאד. אוקלהומה עשתה כמעט הכל נכון. ג"ס גימגמה. אובדן היתרון במשחק הראשון – להפסיד אחרי שהוליכו ב 15 נק – נדיר ביותר אצל ג"ס. קרי לא היה טוב רוב המשחקים, לדעתי המשהו בין הפגיעה בברך לפגיעה במרפק הוריד משהו מהחדות שלו. שחקני השפסל לא סיפקו את הסחורה במשחקי החוץ. השתן שעלה לגרין לראש לא לגמרי נעלם. קלי היה מצויין, אבל קלי מחזיק את האוניה צפה הוא לא מעיף אותה. זו המחלקה שלקרי.

ובכל זאת באספקט החשוב ביותר בספורט, החוסן המנטלי, ג"ס היתה טובה יותר. אמנם זו לא היתה הדומיננטיות של 2/3 העונה הראשונה, אלא יותר של 20 המשחקים האחרונים. חישוק שפתיים וחריקת שיניים. בשהסידרה היתה על כף המאזניים קרי תמיד היה שם כדי להרים את ג"ס לשחקים. לזה לא היתה לחברה מאוקלהומה תשובה.

רוני 31 במאי 2016

איכשהו לי יש הרגשה שגולדן סטייט סתם פוקסיונרים עם השלשות המטורפות האלה, אבל הם עושים את זה כל הזמן. כוסומו. נקווה שלברון ייקח. האיש די זבל, אבל זה שהוא גדל עם הציפיות הכי פסיכיות בעולם ועדיין עומד על שתי רגליים ואחד משני השחקנים הטובים בעולם גורם לי להיות בעדו.

ק. 1 ביוני 2016

גם לקלוע מרחוק זה כדורסל ואני חושב שגולדן סטייט והפרשנים לא נותנים מספיק קרדיט לראשון ששיחק בשיטה הזאת. דובי גל כמובן

ניימן 1 ביוני 2016

לול

פיצפוץ חמוץ 1 ביוני 2016

האם תסכימו איתי שאם ג"ס תזכה השנה באליפות, היא תחשב לקבוצה הטובה בהיסטוריה.

Duncan 1 ביוני 2016

תלוי. תמיד יבוא פוץ תורן שיגיד שהם הפסידו לבאקס.
הם היסטוריים אבל הליגה סופר חלשה. בעונה רגילה הם על 15-18 הפסדים שזה מעולה

רפאל 1 ביוני 2016

אני מסכים שאם לא היו מגיעים לגמר, לא היינו שומעים את הסוף על קבוצות
שהיו טובות לא פחות, כולל הניקס של 99' שהגיעו לגמר בעונה המקוצרת.
אין חוק שמונע מאנשים לבלבל את המוח. זה חלק מהכיף.
אבל להבדיל מהכדורגל ( ובפרט הישראלי ), הדיבורים שלנו הם התוספת למשהו אמיתי שקורה ולא להיפך.

לא מבין בהסטוריה. יודע שבתקופה של ג'ורדן אנשים בכל הגילאים והמקצועות היו קמים בהרגשה שאסור לפספס.
בימינו עושים טובה שמדליקים טלוויזיה ל 5 דקות אחרונות ותופסים איזה תקציר עם הסלים.
כל זה למרות שהשחקנים היום בליגה טובים מאי פעם מבחינת יכולת וקושי לשמור עליהם.

היו ימים אחרים, אווירה אחרת, שיווק שונה של המשחק והיריבויות.
היום קבוצה מפסידה וכל אחד יוצא מהלימוזינה שלו ואומר לתקשורת איך חבל שהזריקות לא נכנסו ושזה רק כדורסל.
בניינטיז אם ג'ורדן היה מפסיד אנשים היו לוקחים מחלה מהעבודה בשביל לראות איך הוא מתעצבן ומחזיר את הכבוד.
היה מתח באוויר כל השבוע ולא משנה באיזה פינה בעולם אתה חי.

וזה היה ההבדל- הגברים קיבלו את עול מלכותו של ג'ורדן והליגה.
הנשים בינתיים פיטפטו על איך שהם רוצות שהבית שלהן ייראה ועל אילו דרישות יצטרך הגבר לענות ומה הן לא יעשו בבית.
ואז המחירים עלו ונהיינו סמרטוטי האג'נדות ה'מודרניות' שאומרות למה לראות משחק כשיש תקצירים עם המהלכים וההטבעות
וכך יש לך יותר זמן להיות מתוזז על כל מה שהאשה שלך דיסקסה עם החברות והרגישה שהיא חייבת גם אצלה
כי לא יכול להיות שההיא תיהנה מהחיים יותר ממנה.

ואתה לא מבין מה קרה לך כל השנים האלה ואיפה אתה נמצא.
מזל שהיא אוהבת את הבת של סטף….

גיל 1 ביוני 2016

לא, כי בלי קשר למאזן יש הרבה גורמים אחרים שמשפיעים. גם קשה להשוות בין תקופות אבל ללא ספק היא תחשב לאחת החזקות אי פעם.

פיצפוץ חמוץ 1 ביוני 2016

גם בימי ג'ורדן העליזים, חלק מעכברי הכדורסל טענו שג'ורדן שולט בליגה בגלל שאין לו באמת תחרות והליגה נחלשה משמעותית אחרי הפרישה של מג'יק, בירד וקארים. הם היו בטוחים שאם ג'ורדן היה משחק בתקופתם הוא לא היה מלקט 6 אליפויות. פשוט היה לו מזל שהוא בא אחריהם.
אז אמרו.

גיל 1 ביוני 2016

אז למה דווקא הוא שלט? למה לא מאלון, ברקלי, האקים או פייטון? ג'ורדן שלט בעשור הזה כל עונה ששיחק במלואה. כל קבוצה שתגיע להישגים דומים ולא חשוב מה תהיה התחרות שלה תחשב להיסטורית.

Amir A 1 ביוני 2016

פחחח….. הם הפסידו לבאקס.

Comments closed