בחירתו של טיירון

לבלאט היה מזל גדול בשנה שעברה, לטיירון לו יש הרבה פחות

לבלאט היה מזל גדול שנה שעברה, קווין לאב הגיע פצוע, וקיירי עשה לו את הטובה מיד בסוף המשחק הראשון בסדרת הגמר. אולי זה לא רק מזל, בכל זאת בלאט נתן לקיירי כמות בלתי סבירה של דקות לשחקן שחוזר מפציעה, אז אולי זה לא רק מזל, אולי יש כאן תכנון. סביר להניח שבלאט לא תיאם עם אוליניק את הפציעה של לאב בכל מקרה.

*

הנתונים ההגנתיים של לאב וקיירי במשחק הראשון בסדרת הגמר. המשחק בו התכנית ההגנתית של לו עבדה בדיוק כפי שתוכננה. כשלאב היה שחקן ההגנה הקרוב ביותר לזורק, נזרקו 13 זריקות ב62% בקירוב. כאשר קיירי היה השחקן הקרוב ביותר לזורק, 18 זריקות ב67% בקירוב. אגב, את כל הסלים בהם לאב הלך לאיבוד אחרי שיצא לטראפ על סטף בפיק אנד רול, וההתקפה נגמרה בשתי מסירות ובדאנק או שלשה חופשית, אלה לא נספרו על ידי המצלמות המיוחדות של הליגה כסלים של לאב, הוא היה מת להיות השחקן הקרוב ביותר לזורק, פשוט לוקח לו מלא זמן.

הבעיה היא אמיתית. בכל זאת לאב קלע 17 נקודות ולקח 13 ריבאונדים, וקיירי? הוא בכלל היה תותח על, קלע 26 נקודות ב7 -22 מהשדה. כלומר, הם לא ממש פיצו על ההגנה הנפלאה שלהם בהתקפה, אבל קלעו מספיק כדי להפוך את ההורדה שלהם לספסל לבלתי אפשרית מבחינה פוליטית.

*

לטיירון לו יש בעיה קשה. סביר ששני הכוכבים האלה ישחקו למעלה מ35 דקות בכל משחק בסדרה. אולי לברון יתן הוראה להוריד אותם לספסל אם קליבלנד תפסיד את המשחק השני במפרץ, אבל לך תדע.

כאשר לאב על המגרש, הטיפול בפיק אנד רול מוכתב ללו, בלי שום אפשרות אחרת. קווין לאב יוצא לטראפ על השחקן המכדרר, גם כאשר מדובר בליווינגסטון. קווין לאב הוא לא סטיבן אדאמס או איבקה, קווין לאב לא יכול לאפשר ללו את החילוף האוטומטי, שכן במקרה כזה סטף ישבור את שיאו העתיק של ווילט צ'מברלין, את שיא השלשות למשחק בודד, וייתכן שבמשחק אחד הוא יקלע יותר שלשות מכל שחקן אחר בפלייאוף כולו עד היום.

הבעיה היא שקווין לאב אחרי שיוצא לטראפ, הולך לאיבוד ולא זריז מחשבה מספיק כדי לדעת אל מי הוא אמור לרוץ עכשיו. גולדן סטייט עושים לו את החיים קשים, שכן הם לא מסתפקים בפיק אנד רול עם שלושה שחקנים שעומדים וצופים, הם ממש זזים בזמן שהחסימה מתבצעת.

הבעיה עם קיירי מורכבת לא פחות. כשסטף נתקע על לברון בחילוף האוטומטי, סטף מצליח להפריע לו בכדרור, ולברון לא מגיע בכל פעם למצב זריקה קל. לעומתו קיירי משמש כשטיחון בפני שחקנים גבוהים אשר לוקחים אותו עם הגב לסל. האריסון בארנס ייתן לו ולטיירון לו אחוזים מהחוזה שלו יזכה בשנה הבאה בזכות הסדרה, הוא פתאום נראה כמו כח בלתי עציר. ליווינגסטון פשוט לקח אותו לcleaners עם הגב לסל, כמו שאוהבים לאמר בארצות הברית.

*

למרות שלו אחרי המשחק נשמע די מרוצה מהטקטיקה שלו, ואמר שסביר שהothers לא יקלעו עוד פעם באחוזים כאלה, הוא כנראה ביקש מלברון, כלומר לברון ביקש ממנו שיבקש מלברון, להאיץ את קצב המשחק במשחק הבא. הבעיה של קליבלנד בהתקפה היא שגולדן סטייט מסרבים לבחור בחירות מסובכות. הם נשארים בשמירה הדוקה עם חילופים, ללא דאבלים, גם אם זה אומר שקרי נשאר על לברון. הם מוכנים לחיות עם חפירה של לברון, והעזרה תגיע רק מתחת לסל. אם לברון רוצה קצב מהיר יותר, הוא יקבל יותר זריקות, אך לא יהיה לו זמן לחפור.

במשחק הראשון טיירון לו קיבל משחק אדיר לשלושה נגד שלושה בספורטק. לברון קיירי ולאב ניצחו את סטף קליי וגרין בשלושים הפרש. הבעיה היא שקשה לי לראות איך הם יצליחו מול ההגנה של גולדן סטייט לספק גם זריקות לג'יי אר סמית' ולצ'אנינג פריי. שניהם ביחד זרקו ארבע פעמים במהלך כל המשחק (רק מעבר לקשת השלוש) וסמית' קלע שלשה אחת, זהו. אולי בקצב משחק מהיר יותר, יהיו יותר זריקות, אבל קיירי יצטרך ממש לשקול את האפשרות של מסירה אחרי כדרור אחד, לא בטוח שזה מתאים לו.

*

בקיצור, לטיירון לו מצפים חיים קשים עד ראשון בלילה. הוא יודע בתוך תוכו שהסיכוי הטוב ביותר שלו לנצחון הוא ויתור גדול בנוגע לקיירי ולאב, אך אין סיכוי שהוא יוכל לבחור באופציה הזאת. בהגנה אין לו שום אפשרות לשינויים והסיכוי שסטף וקליי יחזרו על היכולת מהמשחק הראשון הוא לא משהו גבוה יותר מהסיכוי שלי לזכות בפיס מחר, ואני לא ממלא פיס.

סטף מוכן לקחת צרורות בקצב מהיר, ובשאר המשחק למסור את המסירה שתוליד את הדאנק, אז הטראפ של קווין לאב ממש בסדר מבחינתו. ראינו גם בסל שהכריע את המשחק, זה שהעלה את גולדן סטייט מ11 ל14, שלסטף אין בעיה לקחת את קיירי לטיול קצרצר על קשת השלוש ולהשליך שלשה.

העניין עם מוזגוב, שאמפרט והאוסטרלי הקטן היה יכול להתאים מאוד לטיירון לו, אך גם אם זה היה אפשרי, גולדן סטייט השנה טובים בהרבה מהגרסה של שנה שעברה, וגם אז להזכירכם, מרגע שגולדן סטייט פיצחו את השיטה, הם לא ממש נתקלו באתגר גדול מצד קליבלנד.

 

רגע של עלי
האם ג'ורדן ניצח את עלי?

80 Comments

פאקו 4 ביוני 2016

מעולה. ההתעללות של ג"ס בקיירי ולאב הייתה מושלמת. כמות הנקודות שהם קלעו במשחק היא חתיכת קללה עבור לו.

אריאל גרייזס 4 ביוני 2016

לא כוחות, האמת. אפשר לקרוא ללברון לוזר כמה שרוצים, האמת שמה שמסביבו לא מתקרב לרמה של מה שיש לגולדן סטייט

גיל שלי 4 ביוני 2016

נכון, אבל צריך לזכור שהוא זה שבחר אותם

ערן (המקורי) 4 ביוני 2016

ואת המאמן

יואלזיניו 4 ביוני 2016

ובחר להעיף מאמן עם יותר סיכוי למצוא פתרונות הגנתיים.

אריאל גרייזס 4 ביוני 2016

די, נו, בלאט לא היה מוציא יותר מהקבוצה הזו

אוֹרי אמיתי 4 ביוני 2016

בלאט הוציא שני נצחונות עם פחות סגל.

אריאל גרייזס 4 ביוני 2016

זאת לא אותה גולדן סטייט ולא אותו לברון.
וזהו, אחרי משחק אחד אנחנו כבר יודעים כמה ניצחונות לו יוציא מהם?
ובכלל, זה בדיוק מה שגיל מדבר עליו פה – לאור יכולות ההגנה שלהם, בכלל לא בטוח שלאב וקיירי הם כזה נכס בגמר כזה. אתה מחויב לשתף אותם והם לא שומרים טובים. בלאט יכל לתת לדלבדובה לשחק חופשי ואף אחד לא שאל שאלות.

dmc 4 ביוני 2016

אף אדם בר דעת לא יספסל את קיירי לטובת דלי

ד"ר רזי הופמן 4 ביוני 2016

גרייזס אתה צודק בדבר אחד. מוקדם מדיי לסכם.
גולדן אולי התחברה יותר השנה אבל זו אותה קבוצה משנה שעברה.
עובדה ש OKC כמעט שלקחו מהם את טייטל המערב. בינתיים לא נראה שללו יש פתרונות ישימים מול המפלצת המוזהבת.

איציק 4 ביוני 2016

אני מסכים להרבה, אבל אם לו יכול להגיד ללברון שיסתום את הפה המזויין שלו הוא יכול גם לספסל את לאב וקיירי. זו החלטה שלו. הוא מעדיף למות איתם בלי ביקורת מאשר לתת סיכוי לנצח, כיוון שגם זה סיכוי לא הכי גבוה. הוא יודי שאם הוא יכשל עם לאב וקיירי על הספסל, ישחטו אותו. הוא בוחר בפתרון הקל גם אם בסוף הוא ימות איתו.

ד"ר רזי הופמן 5 ביוני 2016

איציק

תהיה בטוח שלברון נתן ללו רשות מראש להגיד לו שיסתום ואת זה הוא עשה מול השחקנים כדי שידעו שמיידי פעם הוא מאשר לטיירון לסתום לו את הפה. הכל הצגה לתקשורת.
האפקטיביות של לאב וקיירי בעיקר בתחילת המשחק ואז צריך להשתמש בהם. אחרי כן לשחק שמירה קשוחה אחרת אין לקליבלנד סיכוי! אם טיירון לו לא ימצא פתרונות וילך בסוויפ או בתוצאה פחות טובה מבלאט, קיימת אפשרות סבירה שיביאו בשנה הבאה מאמן חדש במקומו. אני מניח שהוא מודע לאופציה הזו.

איציק 5 ביוני 2016

אם לברון אישור ללו לצעוק עליו אז לו צריך לבקש מלברון אישור לספסל את לאב וקיירי לתקופות ארוכות יותר. מי יודע, אולי כבוד המלך יאשר את המהלך.

שמעון 4 ביוני 2016

בגיים 2 גולדן יתנו בלואו אאוט הרבה יותר גדול, חכה תראה מחר הולך להיות מטווח שלשות, לברון כבר ברבע השלישי ירד לספסל ויחכה לגיים 3.

שמעון 4 ביוני 2016

בלאט היה גורם לגולדן להקיז דם.

מט 5 ביוני 2016

בלאט כבר לא שם, כך שכל הימור זוכה.
בכל מקרה, הפסד בפחות משבעה משחקים רק יעשה לו טוב ויגדיל את ההערכה להישג עם קבוצה של שחקן התקפה לגיטימי אחד, גם אם הוא באחד-על-אחד הטוב בעולם.
בלאט לא אהב את לאב וההתבטאות שלו שלאב לא שחקן טופ לא היתה מקרית, גם אם כביכול טכנית בגלל השכר שלו

יהושע פרוע 4 ביוני 2016

אין על המוח היהודי אחחח !!!

תגובה דבילית!

mnm 4 ביוני 2016

ומה שהיה ללברון במיאמי היה הרבה יותר מדאלאס…כדורסל זה ספורט ובספורט אף פעם לא ישחקו קבוצות שוות לגמרי אחת מול השניה…

שמעון 4 ביוני 2016

לא מתקרב? ללברון יש פקאן 2 אולסטארים בשיא הקריירה לצידו, בלאט כמאמן היה גורם לגולדן סטייט להקיז דם בסידרה הזאת עם קיירי.
הבעיה שלברון לא מסוגל לקלוע בכלל מחוץ לצבע והוא בירידה מתמדת בשנייה שסוגרים לו החדירות לסל הוא סתם עוד שחקן רגיל אלא אם כן הזריקות מבחוץ נכנסות לו.
מבחינת שחקן שחקן יש להם קבוצה ברמה של גולדן סטייט על הנייר, הם נופלים בעמדת המאמן בענק כי לברון מאמן פח.
השנה הולך להיות לו 2 מ7 בסדרות גמר, שנה הבאה זה יהפוך ל-2 מ8 ועוד שנתיים מ-2 ל9 וכו'. זה יהיה מביך ביותר.
הבעיה זה שלברון כבר מעבר לשיאו והוא כבר לא השחקן הטוב בעולם והוא רק ילך וידעך, גם המאמן שלו הוא פח. בלאט הוא מאמן של משחקים גדולים, כאשר הכסף על השולחן זה לא טיירון. אז התירוץ המגוחך הזה שללברון אין שחקנים זה בדיחה זה לא הקאבס של 2007.

אביאורי 4 ביוני 2016

פייס קונים, לא ממלאים. (זה טוטו)

גיל שלי 4 ביוני 2016

סליחה על הבורות

גמאני 5 ביוני 2016

את שניהם קונים (אלא אם כן אתה מפעיל דוכן בעצמך).
פיס זה לא מוצר.
יש כרטיסים שמגרדים ויש טוטו/לוטו שממלאים.
אם אתה גבר מתקן……

גמאני 5 ביוני 2016

*גבר=כבר

א ח 4 ביוני 2016

המשפט האחרון לא קשור לפה…

no propaganda 4 ביוני 2016

מסכים עם הרב.
אמנם אי אפשר להוריד את לאב וקיירי לספסל אבל אפשר לא לתת להם לשחק בו זמנית הרבה דקות.

ודבר נוסף אם לברון היה מחליט לטחון את סטף עם הגב(ואני מצפה שהוא יעשה את זה במשחק היום) אז סטף יראה לא פחות רע מקיירי כשעושים לו את זה.

בהצלחה לגולדן סטייט.

ד"ר רזי הופמן 4 ביוני 2016

במצב שלברון יחפור כל סטף. לברון יקלע הרבה אבל גם יאבד הרבה כדורים כי יהיו עליו דאבל אפים בכדרור. הקבס הפסידו 3 פעמים השנה לגולדן כלומר לא היתה להם תשובה למשחק הנפלא של הקבוצה הזו עד כה! ותחשבו על זה…

AdamB 4 ביוני 2016

נגעת פה בעקיפין בשאלה בסיסית – איך בדיוק נקבעות החלטות הסגל בקליבלנד, ובפרט
איך לברון מחליט. מישהו לוחש על אוזנו ?

גיל שלי 4 ביוני 2016

נראה לי שהוא מחליט לגמרי לבד את ההחלטות הגדולות

AdamB 4 ביוני 2016

הטרייד של וויגינס עבור לאב נעשה ביוזמתו .זה ברור. אבל
היו עוד מספר החלטות בשנתיים האחרונות – לוותר על בחירת סיבוב ראשון בדראפט האחרון.
להביא את פריי במועד ההעברות לקבוצה שכבר יש לה את לאב. להתחיל את העונה שעברה
בלי רכז מוביל כדור מחליף. לממש את האופציה של מוזגוב בקיץ האחרון במקום להביא שחקן אחר
באותו הכסף.
בבניית סגל לאליפות כל החלטה כזו יכולה להתברר כחשובה. אלו לא בהכרח בחירות לא טובות –
רק שלא ברור איך בדיוק הן נעשו.
ובכל מקרה לא זכור לי שפורסם בתקשורת איך לברון מחליט על בניית סגל. עם מי הוא מתייעץ ?

גיל שלי 4 ביוני 2016

חלק מההחלטות שציינת שייכות גריפין. באופן עקרוני לברון הוא בדיוק הטיפוס שיודע הכל הכי טוב ולא זקוק לעצה מאיש

איציק 4 ביוני 2016

דווקא מספרים שהוא מאד מושפע מחבריו מהשכונה ובית הספר. כנרא הוא חושב שהם מבינים טוב מאד.

Duncan 4 ביוני 2016

לאב הוא שחקן טוב . לא טוב מאד. בטח לא אחד ששווה מקסימום. הוא קולע פחות טוב מפריי למשל. עדיף לשחק עם פריי.
קיירי הוא שוטר. גארד קלעי שנולד גמד..לכן הוא "רכז".
גם דלי לא יכול ממש לעצור את קרי אבל בטח היה עושה חיים יותר קשים.
הקאבס רכים מאד. אין להם ממש סיכוי.
בהתקפה גם הם חזרו להירובול.
גם עם בלאט זה היה נגמר לטובת ג"ס

דוני דארקו 4 ביוני 2016

מצויין .הדרך היחידה של קליבלנד היא באמת במשחק "מכוער" ,כמו שנה שעברה .ועדיין ,זו סדרה ולקליבלנד יש עוד שני משחקי בית לפחות ,ככה שתסריט של 4-1 או 4-2 הוא בהחלט סביר .

ירון 4 ביוני 2016

האריסון בארנס ייתן לו ולטיירון לו אחוזים מהחוזה שלו יזכה בשנה הבאה בזכות הסדרה /// / / / // צחקתי בקול . פוסט מצויין.

חולוניה 4 ביוני 2016

גיל שלי, אתה צודק בכל מילה. לא יודע אם בלאט היה מנצח את הסדרה, ג"ס שיחקו שנה נוספת ביחד והם טובים יותר מהשנה שעברה, אבל בלאט מצא פתרונות הגנתיים טובים יותר, אין ספק בכך, מוח יהודי או לא. ג"ס ניצחו בשנה שעברה את משחקים 4-6 בגלל שלקליבלנד נגמרו, פיזית, הרגליים. וטיירון לו מנהל את המשחק עם סגל מלא ובריא כמשותק. הוא בא מהבית עם החילופים, נכון יותר, עם החוסר בחילופים, כמו בלאט בימיו הרעים במכבי.

עומרי 4 ביוני 2016

קווין לאב תמורת קליי תומפסון – הקונצנזוס היה מאוהב בטרייד הזה לפני שנתיים. יותר מהכל בווריורס זו ההחלטה של השושלת.

גיל שלי 4 ביוני 2016

מינסוטה דרשו תמורת קליי וגרין בהתחלה גולדן סטייט הסכימו לקליי תמורת לאב לבד, גולדן סטייט צריכים להודות למינסוטה לא פחות מלג'רי ווסט

עומרי 4 ביוני 2016

לא מכיר את זה שהסכימו לקליי-לאב, אתה בטוח?

גיל שלי 4 ביוני 2016

כן, זו היתה ההצעה הראשונית של גולדן סטייט

Tal 4 ביוני 2016

סביב לברון היו לאורך השנים שחקני רוטציה שלא נפלו מליבינגסטון, ברבורסה וכו'. מו וויליאמס היה אולסטאר (בגלל לובי של לברון, אבל עדיין) ושיחק רכז מחליף, היקסון, ג'פרסון, אנדרסון ורז'או בשיאו וכו'. הבעיה היא שאף אחד מהכוכבים לא מוכן להקריב מהדקות שלו וקווין לאב לא בנוי להנהיג את החמישייה השנייה כמו שקליי תומפסון נשאר להנהיג אותה ברבע השני, והכי גרוע – כלום לא צומח מסביב ללברון, רק נובל.

יכול להיות שקליבלנד יגנבו את המשחק הבא ואז כל הדיבור ישתנה, אבל אין ספק שהמשחק הקודם היה מדהים מבחינת הבדלי תפיסה – החמישייה השנייה שמורכבת כולה מנוודים ושחקני קצה ספסל פירקה את שחקן מיליארד הדולר ושני שחקני חוזה המקסימום שסביבו (+טריסטן תומפסון שלא רחוק ממקסימום).

גורביץ' 4 ביוני 2016

קיירי זה בדיוק מה שהיה חסר לקליבלנד שנה שעברה, השחקן היוצר השני ליד לברון, ואני באמת חושב שעם הסיטואציה שנוצרה שנה שעברה זה היה מספיק לאליפות אם הוא לא היה נפצע. לאב זה אופרה אחרת.
הבעיה הגדולה של לו זה שפאונד פר פאונד הוא נחות מול ג"ס, ופה מגיעה היצירתיות והמלכודות בהגנה שהוא צריך לייצר לעומת קר שצריך "רק" למקסם התקפית את מה שיש לו ביד. לא מאמין שיש לטיירון לו את מה שצריך כדי למצוא את הפורמולה שתכריע את גולדן סטייט, יכול להיות שלדיוויד יש, אבל לברון רצה להיות השחקן הראשון בהיסטוריה שלוקח אליפות בתור מאמן-שחקן, בהצלחה עם זה..

גיל שלי 4 ביוני 2016

ביל ראסל לקח אליפות כמאמן שחקן

עומר ה 4 ביוני 2016

שתי אליפויות כמאמן שחקן

ד"ר רזי הופמן 4 ביוני 2016

נכון ביל לקח 2 כמאמן-שחקן. האמת שגם בשנה שלפני כן עם רד כמאמן מי שהיה המאמן דה פאקטו היה בעצם ביל. לדעתי זו גם הסיבה שאורבך פרש מאימון כשהחניך שלו התלבש על המשבצת.

איציק 4 ביוני 2016

אתה מתכוון ראשון כשחקן-מאמן-GM.

dmc 4 ביוני 2016

ככה אתה מבטל בהחלטיות שני שחקנים שכל קבוצה בליגה הייתה רוצה? מזכיר לך שגם כתבת ש"כל מי שחושב שלאוקלהומה יש סיכוי מול הרכב מלא…" וכו' וכו'. אני לא אומר שקליבלנד יקחו או אפילו ינצחו שניים בבית, אבל מה תגיד אחרי שקיירי ינצח משחק בסדרה או שלאב ישחק 35 דקות בניצחון ב-15 הפרש? אתה באמת ממליץ ללו לספסל את קיירי ולאב? לדעתי נסחפת מאוד פה, אני יודע שאתה שונא לברון אבל בכל זאת

טל 12 4 ביוני 2016

לפני תחילת הסדרה חשבתי שקליבלנד קצת פיבוריטים לאור מה שקרה בפלייאוף.גולדן סטייט לא שיחקו כדורסל כזה גדול, סטף אמנם חזר לעצמו במהלך הסדרה קליי שמר ושמר אותם במשחק,אבל בגדול הם פתאום לא נראו לי מי יודע מה כקבוצה,ומנגד קליבלנד שיחקו כדורסל די טוב,הראו שיש להם יותר כלים בהתקפה מבחוץ העונה ביחס לעצמם ונראה שהם יכולים ללכת עם זה ואז הגיע המשחק הראשון בסדרה וגולדן סטייט נותנים תצוגה קבוצתית ברמה כזו… היה ברור שקליבלנד הולכים לצאת חזק עם הגנה בפרימטר כדי לסגור בעיקר את הגרדים הנהדרים וכתוצאה מההתמקדות הזו גולדן סטייט יוכלו לתמרן יותר טוב את הכדור,אבל לא שיערתי ולא הייתי קרוב לשער את ההצגה הקבוצתית שם נתנו במשחק הראשון,יש להם את היכולות האלו והם עשו את בגדול.קליבלנד כנראה בנו על כדורים חוזרים בהגנה- כאלו שנופלים רחוק מהסל ועזרים לצאת להתקפות מעבר-אבל גולדן סטייט בלכו פנימה.שחמט.

איציק 4 ביוני 2016

לדעתי אם קליבלנד רוצה שיהיה לה סיכוי, היא צריכה לנסות שני דברים:
1. שלו יבצע מצעד גאווה ללאב ולו. כלומר שיגרום להם להרגיש מושפלים על איך צוחקים על ההגנה שלהם. לגרום להם להתאבד בהגנה. זה לא יהפוך אותם לשומרים גדולים אבל ייתן להם הרבה יותר ממה שיש עכשיו.
2. לנקות באסטרטגיית ניקו גאליס. שסטף יקלע 60 נקודות אבל לעצור את כל האחרים. נראה מנצח אותנו לבד. אפילו לסטף זה בלתי אפשרי.
3. לא לדאוג… שום דבר מזה לא יקרה.

תומר 4 ביוני 2016

אני לא כל כך בטוח שיש לו כלים לעצור את כל האחרים

איציק 4 ביוני 2016

אתה כזה אופטימיי, אתה לא בטוח… אני בטוח שלא, אבל צריך לנסות משהו, אחר מה "תמות אישתי עם פלישתי"?

גל ד 5 ביוני 2016

אני חושב שלאב כבר נותן את כל מה שיש לו בהגנה, הוא פשוט איטי מידי. בכל המובנים.

איציק 5 ביוני 2016

תן לו צ'אנס להוכיח את עצמו.

גל ד 5 ביוני 2016

יאללה, משחק 517 גלידה.

Lord Anthony 4 ביוני 2016

נפלת לאותה מלכודת שטיירון לו נפל במשחק הזה.
הבעייה של קליבלנד היא בכלל לא בהגנה, שם זה קרב אבוד בכל מקרה, הבעיה של קליבלנד היא בהתקפה.
ברגע שקליבלנד לא מצליחים לקלוע יותר מ90 נק' אין להם מה לחפש מול ג"ס, ובטח לא כשרק ארבעה שחקנים מספקים יותר מסל אחד לשחקן.
הדרך היחידה של קליבלנד לאתגר את ג"ס היא לא בהגנה אלא בהתקפה.

איציק 4 ביוני 2016

בגלל ההגנה הם לא מצליחים לרוץ.כשאין ריצה הם בקושי מגיעים ל-90. אין בררה, צריך להשתפר בהגנה.

Lord Anthony 4 ביוני 2016

הם לא מצליחים לרוץ כי הם לא רוצים לרוץ.
תסתכל על הסקור של הסדרות של ג"ס מול אוקלהומה ותקבל קנה מידה למשחק ריצה.
מבחינה הגנתית הם דווקא עשו עבודה סבירה והביאו את ג"ס לרמת נקודות טובה מבחינתם, הבעיה היא שההתקפה של קליבלנד היתה לא מספיק יעילה, ובעיקר לא מספיק חכמה.

איציק 4 ביוני 2016

GS לא קלעה הרבה יחסית כי היו פחות התקפות כי קליבלנד עשתה התקפות ארוכות. ההתקפה העומדת של קליבלנד לא היתה טובה. מאז שלו החליף את בלאט מפמפמים לנו שקליבלנד רוצה לרוץ ולרוץ ולרוץ. אם היו יכולים, היו רצים, אבל אופן ההתקפה של GS לא איפשר זאת.

Lord Anthony 4 ביוני 2016

אתה רואה, גם אתה עלית על הבעיה.
לקליבלנד אסור לעשות התקפות ארוכות ואסור לה לגרור את המשחק לסקור נמוך, זה לירות לעצמם ברגל.
קליבלנד צריכה לרוץ, הם יודעים לרוץ ויש להם כלים יותר טובים למשחק ריצה מאשר למשחק איטי. עם האחוזים שהיו להם במשחק הראשון, גם אם היו זורקים כל התקפה אחרי 8 שניות זהלא היה יכול להיראות רע בהרבה.
קליבלנד צריכה לשחק על היתרונות שלה, והגנה כרגע היא לא בראש הרשימה.

איציק 4 ביוני 2016

כדי לרוץ הם צריכים את הכדור במקומות מהם הם יכולים לרוץ. במשחק הראשון GS מנעה זאת מהם. כשיש התקפה עומדת, הם לא מצליחים לעשות התקפה מהירה של 12-14 שניות. זה לא שלא רוצים, לא מצליחים וזה כיוון שאין דאבל-אפים בהגנה כדי להניע מהר כדור, וכל שחקן ב-GS מצליח לשמור לא רע בכלל באחד על אחד. אולי במשחק השני קליבלנד תצליח למצוא פתרונות. לדעתי אחד מהם יכול להיות מוזגוב, אך אני לא מאמין שמאמינים בו, ושהוא במצב נפשי שיאפשר לו לתת משחק טוב.

Lord Anthony 4 ביוני 2016

זה פשוט לא נכון, לקליבלנד היו רק שני פוזשנים פחות מלג"ס.
מה שמנע מקליבלנד לנצח זה 15 איבודים מול 9 של ג"ס ואחוזים איומים מהשדה.
אם ההתקפה של קליבלנד היתה מתפקדת כמו שהיא היתה צריכה לתפקד הם היו מנצחים בסידרה. קבוצה שקולעת בפחות מ39% היא בבעיה לא משנה כמה ההגנה שלה טובה.
קליבלנד הגיעו למצבים, הם רק לא ניצלו אותם, כי במקום לעשות התקפות יעילות הם חזרו למשחק הבידודים של לברון וזאת שיטה שעובדת באחוזים נמוכים למדי (וגם לאיירווין לא היה ערב קליעה מהמשובחים).
אם קלילנד ישחקו חכם יותר בהתקפה יהיה להם סיכוי מול ג"ס, ימשיכו לשחק לא אינטילגנטי זה יגמר מהר מאוד.

איציק 4 ביוני 2016

אתה כותב שזה פשוט לא נכון, והסיבה לכך היא פשוטה, אתה טועה!!!
אני בכלל לא מדבר על מספר הפוזשנים כי אם מה אתה מסוגל לעשות איתם. כדי לרוץ עם הכדור חשוב מי לוקח את הריבאונד, היכן הוא לוקח אותו, היכן מפוזרים שאר השחקנים והיכן ממוקמים שחקני היריבה. קליבלנד אוהבים שהכדור ילקח על ידי לאב קצת בצד ולברון וקרי ירוצו בצדדים והוא מעיף אליהם את הכדור. לקליבלנד לא היתה אופציה כזו ולכן נאלצו להיכנס בהתקפה עומדת. ההתקפה העומדת של קליבלנד היתה גרועה (כמה כתבת? 39%, זה מה שהם מסוגלים מול התקפה של GS. כדי לשפר זאת הם יצטרכו לשנות את אופי ההתקפה העומדת). אני לא בטוח איך קליבלנד תוכל לשנות את צורת היציאה להתקפה ולרוץ, הם יצטרכו לעשות שינוי בהתקפת המעבר ובהתקפה העומדת. אני לא יודע בכמה זה יכול להגדיל את מספר הפוזשנים אבל אולי זה יגדיל את האחוזים.

Lord Anthony 4 ביוני 2016

ד"א רק בשלושה משחקים בםלייאוף עד עכשיו היריבה קלעה פחות נקודות ממה שקליבלנד קלעה, ככה שההגנה בטח לא היתה הבעיה המרכזית במשחק הזה.

רן הנרגן 4 ביוני 2016

מספיק עם זה, די לנחאס לי את הקבוצה.

כולם כאן מוחקים את קליבלנד כאילו הם כלום.

גם סאן אנטוניו טחנו את אוקלהומה במשחק הראשון.

עד שלא מנצחים 4 משחקים לא זוכים באליפות.

איציק 4 ביוני 2016

אפשר לסגור שמספיק 3?

אמיתי 4 ביוני 2016

עוכר ישראל שכמוך

גיל שלי 4 ביוני 2016

בקשתי מסטיב קר שיחסום את הגישה לדה באזר לכל שחקני הקבוצה עד תום סדרת הגמר, לא רוצה את עודף הבטחון שלהם על מצפוני

קשקשן בקומקום 4 ביוני 2016

תוך 5 דקות ראו במשחק הזה כמה גדולים היו אוקלוהומה בפייאוף הזה וכמה גדולים ג"ס. לא הסכמתי אז ולא מסכים היום שלמה שקרה לגולדן סטייט היה קשר. אוקלוהומה היחידים שהצליחו לשבור לג"ס את שיטת המשחק, לגמרי. אילצו אותם לנצח מהתעלויות של כוכבים, ולא חושב שיש מישהו רציני שלא חושב שאוקלוהומה שווים לג"ס, אם לא יותר טובים, למרות שהפסידו.

היום עם 11 נקודות ג"ס פירקו את קליבלנד, בטח מועמדת יותר גדולה מאוקלוהומה, ללא תנאי. שלטו לגמרי במשחק, כמו שעשו כל העונה וכל עונה שעברה. אף קבוצה בליגה עד אוקלוהומה, לא סן אנטוניו ולא קליבלנד הצליחו באמת לשבור את זה…לקליבנד אין שום סיכוי.

שמעון 4 ביוני 2016

לאוק יש 2 מ4 השחקנים הטובים בעולם בשיאם לכן הם הקיזו לגולדן את הדם אבל גם הם נחנקו בסוף. לקאבס יש רק שחקן 1 כזה והוא מעבר לשיא ולא מסוגל לקלוע מחוץ לצבע לכן הסיכויים של הקאבס הרבה פחות טובים.

קשקשן בקומקום 4 ביוני 2016

היה קשר לפציעה של קרי…סליחה

אסף 4 ביוני 2016

קליבלנד נבנתה כקבוצה התקפית, והיא לא צריכה להתכחש לאופי שלה דווקא עכשיו.
כך הם דרסו את המזרח, ורק כך הם יכולים לנצח את הווריורס. ביום טוב הם בלתי עצירים – יודעים לטחון מתחת לסל, לחדור ולטווח מהשלוש. יודעים לרוץ ויודעים להניע כדור בסבלנות סביב הקשת.
אפשר לרדת על היכולות של לאב בהגנה כל היום, אבל יש מעט שחקנים בליגה שיכולים לקלוע מכל נקודה בין השלוש לצבע, ולקחת את הריבאונד של עצמם במקרה של החטאה. גם את קיירי אין באמת דרך חיצונית לעצור (אלא אם הוא מחליט להעביר את האמצע ולזרוק בלי לתת לאף אחד אחר נגיעה בכדור. היה 1-9 במהלכים כאלה במשחק 1).
סמית', פריי – הם חייבים לתרום לפחות 2-3 שלשות בכל משחק. זה לא קל, אבל אלו דברים שהם עשו, גם נגד קבוצות הגנה מצוינות.
הם לא צריכים לשאוף לנצח 90-85, אלא 125-115.

ניינר / ווריור 5 ביוני 2016

פוסט אדיר עם כמה משפטים לפנתיאון. מקווה שאתה גם צודק

דני 5 ביוני 2016

פוסט נהדר. מה שהיה חסר לקליבלנד במשחק הזה ומה שהיה לה המון בשנה שעברה זה ריבאונד התקפה. תומפסון כמעט לא הצליח לגנוב ריבאונד התקפה. מה ששנה שעברה עבד מצוין זה הפיק אנד רול בין דלי לתומפסון שגם הוא היה חסר מאוד במשחק הזה, מכיוון שדלי לעניות דעתי לא שיחק מספיק. לדעתי כשדלי משחק קליבלנד מסוכנים יותר למרות שאני מאוד אוהב את קיירי מול גס הוא לא הפתרון בטח ובטח כשמוסיפים את ההגנה שלו לעסק. מסכים עם מי שכתב שצריך לשחק או עם קיירי או עם לאב על המגר, שיהיה ביניהם עמה שפחות זמן ביחד על המגרש.
אני גם בדומה לשנה הקודמת הייתי פותח עם שאמפרט ולא עם סמית׳ . סמית׳ צריך לעלות במקום לאב. לתחושתי ולהבנתי המעטה יש לקליבלנד לא מעט דברים לעשות כדי לשמור על סידרה שהיא לא בלואו אאוט אחד גדול. אבל איך אומרים אצלינו, כדורסל משחקים 48 דק׳ ובסוף גולדן מנצחת.

עידו ג. 5 ביוני 2016

לקאבס היו 15 ריבאונדים בהתקפה לתומפסון 6.

דורון 5 ביוני 2016

הומור משובח ומתוכחם,
ראיה נהדרת, מצוין גיל.

MOBY 5 ביוני 2016

לדעתי זה מגוחך עכשיו להגיד שעדיף בלי…(בייחוד שרובנו, בדומה ל"אם בנאדו היה מתחיל את…" טוענים ש"אם הם היו בריאים אז…")
חוכמת המאמן היא להוציא מהסגל יותר ממה שהסך אומר. אין פרשן או דעתן אחד שחשב שקליבלנד יכולים לקחת משחק בודד לאחר הפציעה של קיירי.
יש מספיק דעתנים שטוענים שקליבלנד יכולים לקחת את הגביע הקדוש כבר העונה.
אני הייתי נותן למפל(צת)ברון מנוחה בשלושת הרבעים הראשונים יותר ממה שבלאט נתן שנה שעברה (עכשיו שיש מי שיעשה סל כשהוא על הספסל). מרבית ההפסדים של קליבלנד בשנה שעברה הייתה על קבלת החלטות בזמן של עייפות קיצונית. אם לו יצליח להביא את לברון פחות עייף לדקות האלו ושהמשחק יהיה חי, הוא עשה את שלו.
על זה הוא יבחן.
וכלום לא סגור.

איציק 5 ביוני 2016

גם השנה אוקלהומה נפלה במידה רבה כי הכוכבים נפלו מהרגלים והראש לא תפקד ברבע האחרון. זה נכון והשאלה האם יש בררה אחרת. אם דקות מנוחה ברבעים 1-3 יגרמו לנזק בילתי הפיך, מה תעזור הטריות של הרבע האחרון? בחירות קשות יש ללו.

נדב 5 ביוני 2016

"בחירתה של סופי היתה קלה יותר, היא לפחות בחרה ילד אחד שיחיה, לטיירון יש רק בחירות גרועות."
וזה מהאיש שכתב
"הגיע הזמן שנציין את יום השואה."

גיל 5 ביוני 2016

באמת משפט שלא ראוי היה להכתב.

גיל שלי 5 ביוני 2016

שכנעתם אותי, ירד בעריכה

7even 5 ביוני 2016

טור אדיר…שנון מאד ועם זאת חד ומדוייק

Comments closed