הולכים למשחק 7

סדרה היסטורית של שחקן היסטורי, גם אם גולדן סטייט לוקחים את משחק 7

לפני המשחק רבים חשבו שזה יהיה משחק בין לברון לקרי, זה בערך היה זה, ולברון ניצח בנוק אאוט מוחלט.

*

זו הסדרה הכי גדולה של לברון בקריירה, הרבה יותר גדולה מהסדרה שלו שנה שעברה בגמר, וקשה להאמין שאפשר להתעלות על הסדרה הזאת. הוא יעיל, קולע למעלה מחמישים אחוז, דומיננטי בהגנה, בריבאונד, הוא קבוצה של איש אחד. גם אם יפסידו במשחק 7 המעמד ההיסטורי שלו זכה לבוסט אדיר בסדרה הזאת.

*

סטף ניסה לתת את מה שיש לו, אבל זה לא ממש זה. הוא עשה פאולים שטותיים שאסור לו לעשות. הוא איבד ריכוז בהתקפה יותר מדי פעמים, ובהגנה הוא חסרון יותר גדול מקיירי, וזה המון להגיד על שחקן. זה לא מעניין המצב הפיסי שלו, הוא חייב היה למצוא את האנרגיות להגיע ולהשתלט על המשחק, וזה לא קרה.

*

משחק 7, הופעה של הבוס בברלין, אחר כך הליג פאס יעבוד. כדי לעבור את לברון, סטף יהיה חייב לתת משחק ענק, קליי יהיה חייב להצטרף מהתחלה, וגרין לא יוכל להיות מוגבל בהתקפה. נראה שאיגי מוגבל כבר מהמשחק הרביעי בסדרה, אולי אין טעם להכניס אותו במצב כזה למשחק. הוא בטח לא יכול לשמור על לברון כשהוא בחצי כח, ובהתקפה הוא גורם לגולדן סטייט לשחק ארבעה נגד חמישה.

*

בהחלט שחקן היסטורי, לברון כמובן.

*

אביבה אחותו של רונן דורפן חברי נפטרה הלילה, אני בטוח שכולכם מצטרפים אלי בהשתתפות בצער

הדרך לבית הלבן
סטאסיס (יוספוס לעם 4, א 31)

221 Comments

קלבדוס 17 ביוני 2016

תנחומים לרונן ולמשפחה.

the bird 17 ביוני 2016

וואו שלא יידע עוד צער !!!!!

the bird 17 ביוני 2016

הוריד מכל האדרנלין מהמשחק ישר למציאות,
ובהחלט משחק ענק של לה ברון,
בתור "לא אוהב" שלו (שונא זו מילה קשה)
בהחלט סדרה ענקית שלו
אם הם יקחו זה יהיה משהו שמתקרב לרמות של ג'ורדן וההשפעה שלו על המשחק
כי הפעם הוא גם נתן משחק הגנה מושלם
להבדיל משנה שעברה.

יהודה 17 ביוני 2016

קבוצה של איש אחד ???? מה עם קיירי שניצח משחק עם 41 נקודות ב70 אחוז קליעה ???

גיל שלי 17 ביוני 2016

הלילה

גיל שלי 17 ביוני 2016

והכוונה היא שהוא עצמו קבוצה שלמה

the bird 17 ביוני 2016

היום הוא הזכיר לי אישית את ג'ורדן
בסדרות הגדולות שלו
וזה לא קרה עדיין (בדומניטיות הזו בכל האספקטים המכריעים)
למרות שראיתי אותו במלא התפוצציות התקפיות (כמו בזמנו עם ה25נק' רצוף בערך בסוף המשחק מול דטרויוט)
היום זה היה משחק שלם יותר

שמעון 17 ביוני 2016

לברון ענק אבל בלי אליפות זה עוד גמר כמו שנה שעברה רק ששנה שעברה לו היה לו את קיירי והוא באמת היה התקפה של איש אחד. בסוף זוכרים את האליפויות. אם גולדן לא יקחו השנה זה מראה שגם שנה שעברה הם נהנו מאלילת המזל שסידרה להם פציעה של קיירי

איציק 17 ביוני 2016

רונן, ליבינו איתך.

S&M 17 ביוני 2016

אוי ואבוי. גרה בארץ?

גיל שלי 17 ביוני 2016

כן

Shadow 17 ביוני 2016

שוב סטיב קר שכח את קליי בתחילת הרבע הרביעי.

לא מבין מה זה הקיבעון הזה.

ירוק 17 ביוני 2016

זה ברצינות מה שיש לך להגיד? קדימה, רוצים לשמוע כמה מילים על לברון..

shadow 17 ביוני 2016

מה יש להגיד כבר אחרי משחק שעבר אמרתי שאני מוריד את הקובע.

הוא נמצא עכשיו משחק אחד מלהפוך את הקריירה והמורשת שלו על פיה. ינצח ויזכר כאחד הגדולים ואולי גם ירכב על גלי ההצלחה לעוד אליפויות. יפסיד וכנראה יזכר כאחד הלוזרים הגדולים.

נחיה ונראה אם ישנה לעצמו את ההיסטוריה או יקרוס תחתיה.

shadow 17 ביוני 2016

קובע = כובע

אלעד 17 ביוני 2016

אתה קולט כמה זה הזוי ושרירותי הקביעות האלו? לוזר, ווינר, אגדי…. כל זה ייקבע על בסיס משחק אחד בחוץ מול קבוצה שהפסידה רק 15 משחקים כל השנה.

Shadow 17 ביוני 2016

חבר. לברון לא נמצא מאתמול בליגה.
הלוזריות שהוא הפגין במהלכן של 13 עונותיו בליגה מרוחה בכל פינה.

כהשמש עולה בבוקר קובעים שזו זריחה וכשיורדים מים מהשמים קוראים לזה גשם אם זה מוקדם בבוקר קוראים לזה טל. אתה קולט כמה זה הזוי ושרירותי הקביעות האלה?

כשאתה מפסיד יותר ממנצח אתה כנראה לוזר. וכמו שכבר אמרתי הרבה פעמים כבר ודיי התעייפתי(אבל רק עוד פעם אחת), לוזר יכול להיות רק מישהו בעל יכולות. לוזר יכול להיות רק מי שטוען שהוא ווינר אבל לא מנפק קבלות.

נתחיל עם לא 3 לא 4 לא 5… אלא אם כן אתה טוען שכוונתו היתה שהוא לעולם לא יקח יותר משתיים. ואז הוא חתיכת ווינר בתחום הגדת עתידות.

בקיצור כל העבודה שהוא עשה בסידרה הזו לא שווה כלום בראיה היסטורית אם הוא מפסיד ומביא את הקבוצה שלו לאותו סוף ידוע מראש במקרה שלו. בעצם בראיה היסטורית הוא פשוט יזכר כשחקן מעולה ולוזר.

יריב 17 ביוני 2016

רק אעיר שאם ההגדרה ל"מנצח" היא " זוכה באליפות", יש מעט מאוד שחקנים שניצחו יותר משהפסידו. כנראה רק כאלו ששיחקו עם ביל ראסל או ג'ורג' מיקן (והם עצמם, כמובן).

גיל 17 ביוני 2016

דווקא הוא ניצח הרבה יותר משהפסיד, כולל בפלייאוף וזה אפילו לא קרוב. הוא אולי דוחה אישית, נרקיסיסט, לא תמיד פוגע ברבע האחרון, אנדרא'ציבר, מחפש את הדרך הקלה לאליפות ויש לו נפילות לא מוסברות בחלק מהמשחקים, אבל לוזר הוא בטוח לא.

אלעד 17 ביוני 2016

"לוזריות שמרוחה על פניו". הבנאדם הביא אינספור תצוגות לפנתיאון עם הגב לקיר.
איזה מזל למג'יק, בירד ודומיהם שלא שיחקו בעידן האינטרנט. הלגאסי שלהם היה נראה אחרת לגמרי

Shadow 17 ביוני 2016

גם ברקלי הביא תצוגות לפנטאון גם מאלון וסטוקטון ועדיין היו לוזרים

זה שהוא מתעלה רק מוכיח שהוא שחקן טוב אבל אין לזה קשר לווינריות.

ווינר הוא זה שמנצח וגם זה שמושך את כולם לניצחון. לברון בשנים עברו במעמדים המלחיצים אפילו במיאמי היה בורח מהכדור כמו מאש או כמו שברח מקליבלנד בפעם הראשונה.

הוא מציג את הניגוד הכי גבוה בהיסטוריה בין יכולות לקבלות(תארים).

ושוב הוא זה שמיצב את עצמו בנקודה ששופטים אותו. לא אני קבעתי את הגדולה שלו. הוא זה שטען דברים ולא עמד בהם. אז כשאני שופט אותו אני שופט אותו לפי הסטנדרטים שהוא הציב לעצמו ולהיסטוריה.

לוזר או ווינר זה הרבה עניין של ציפיות, מטרות והדרך לשם.

הפועל עכו יכולה לצאת לוזרית/ווינרת רק מול קבוצות ברמה שלה או מתחת ורק לארוך זמן.

אם טוענים שלברון הכי טוב והוא טוען שהוא הכי טוב, וכמובן שהוא מנסה לטעון שהוא הגדול בכל הזמנים. אז חובת ההוכחה עליו. אם הוא מפסיד זה מחליש את הטיעון שלו כי הטובים ביותר בהיסטוריה הביאו תארים.

נ.ב

לא היה אף אחד בהיסטוריה שהתעסק במורשת ובגדולה שלו כמו לברון.
ולכן זה טיבעי ביותר להתעסק בנושא שהוא דואג כל הזמן להשאיר על סדר היום. זו חרב פיפיות.

גיל 18 ביוני 2016

באיזה עולם בדיוק ברקלי לוזר? נתן את אחת התצוגות הגדולות ביותר אי פעם לשחקן בגמר נבא והפסיד לשחקן הטוב בעולם בשיאו.

Shadow 18 ביוני 2016

אין ספק שהוא לא לוזר ברזולוציה של סוטקטון ומלון אבל שנתיים ג'ורדן הלך והא לא הביא אליפות אז כנראה שהבעיה לא היתה ג'ורדן. חוץ מזה שהוא עבר שלוש קבוצות אז כנראה שגם הקבוצה לא הייתה הבעיה או שכן.

בכל מקרה הוא אובראצ'יבר ביחס לנתוני הפתיחה שלו וזה לזכותו, לעומת לברון שהוא אנדראצ'יבר.

אלעד 18 ביוני 2016

shadow, אתה חי בעולם חד מימדי, שבו התוצאה לעולם אינה תלויה בצד השני. בסוף כל עונה יכולה להיות רק אלופה אחת.

ניר 17 ביוני 2016

יש פה אנשים מתחומי עיסוק רבים ומגוונים ואני מאמין שכל אחד מהם היה חותם על להיות "לוזר" כמו לברון בתחום שלו, ובחיים בכלל.

גיל 17 ביוני 2016

כמו שהוא קרס בשני המשחקים האחרונים שהיו משחקי הדחה?

Shadow 17 ביוני 2016

זה לא רלוונטי כי אחרי המשחק הזה אין יותר הדחות ויש הכתרה.

ככה שהתוצאה היא חד משמעית וסופית בניגוד למשחקים הקודמים

נחיה ונראה

אני אהיה הראשון לברך אותו אם יעשה את הבלתי יאומן. לפחות מבחינתי.

עסק שחור 17 ביוני 2016

שחור ולבן במקום חמישים גוונים של אפור.

גיל 17 ביוני 2016

למה זה לא רלוונטי? הרי אם באחד משני המשחקים הללו הוא פחות מפנומן אז הוא כבר בחופש.

ירוק 17 ביוני 2016

מסכים לגמרי עם גיל, התייחסתי למטה. הגישה של הצל פשטנית (אבל מאפשרת לו ללכלך על לברון, אז למה לא..)

Shadow 18 ביוני 2016

נו? אז הוא בסך הכל עשה את העבודה שלו אחרי שהיה בהלם שני משחקים.

זה שהוא עשה את העבודה שלו עד עכשיו רק יבטיח שלא יזכר כבדיחה.

נראה לי שכולם מסכמים שאם זה היה נגמר בסוויפ קליבלנד לברון ולו היו נשחטים במדיה.

אז הוא עשה את העבודה שלו ואם יפסיד במשחק על התואר אז הוא יהיה אותו לוזר מוכר.

נ.ב

אם היו מפסידים בסוויפ או 4-1 כל החבילה שם הייתה מתפרקת.
האמת, לא בטוח שהיא לא תתפרק בכל מקרה.

גיל 18 ביוני 2016

אה, הבנתי. מפסיד בסוויפ הוא לוזר. סדרה צמודה הוא רק עושה את העבודה. להזכיר לך מה אתה ואחרים ציפיתם שיהיה לפני הסדרה לגביו? איכשהוא כשהוא עושה הרבה מעבר למה שאתה ציפיתם אז הוא רק עושה את העבודה. אם זה ככה, אז אף אחד אחר לא עושה את העבודה שלו בסדרה וכולם צריכים להיות מפוטרים.

ירוק 17 ביוני 2016

צל, בכל הכבוד – אתה עושה כאן עוול. מפיגור 3:1 כשנראה שהסדרה גמורה, מול קבוצה הסטורית, הוא נתן שני משחקים פסיכיים (אחד מהם בבית של היריבה שכמעט לא הפסידה שם) והשווה את הסדרה. אז בגלל שהוא אולי יפסיד את משחק 7 (בבית של הווריורס!) אז הוא לוזר? זה מגוחך. היו לו רגעים לוזריים בעבר, אבל הפלייאוף הזה ייזכר לו מאד לטובה, הוא פשוט אדיר עד עכשיו, ובמיוחד ברגעים המכריעים (עליהם ביקרת אותו בעבר).

גילוי נאות: לא מחובבי לברון ובעד הווריורס.

Shadow 17 ביוני 2016

זה יהיה הרבה יותר בגלל ה 7-2

Shadow 18 ביוני 2016

אגב תגיד מה היית חושב על גולדן אם היו מפסידים לאוקלהומה?

ברור שהרושם הגדול הוא מהעובדה שהם חזרו משלוש אחת לניצחון.

קליבלנד עוד לא עשו את זה ולכן לא עשו עדיין כלום. הצילו את הכבוד אמנם אבל עוד לא סיימו את המשימה. המשימה באנבייאיי היא לזכות בתואר ולא לקבל מחמאות על חזרה מפיגור להפסד מכובד. למעשה מה שקרה פה זה בדיוק מה שקרה עם אוקלהומה. בסוף הכל מתנקז ליתרון ביתיות.

גיל 19 ביוני 2016

אתה כמובן מתעלם מההבדל העיקרי שגולדן סטייט הייתה פייבוריטית ברורה נגד אוקלהומה וכל קבוצה אחרת. יש להם 18 ניצחונות יותר מאוקלהומה ו16 מקליבלנד לכן הפסד לכל אחת מהן זו הפתעה. בסך הכל מתקזז ליתרון ביתיות מתעלם מזה שקליבלנד משחקת שני משחקי אלימיניישן בחוץ נגד קבוצה שהפסידה רק 4 משחקים בבית. יש גבול לכמה אפשר לזלז ועובדה שאף אחד לא מסכים איתך על זה.

NoOne 17 ביוני 2016

מה היה לעיישה קרי לאמר אחרי המשחק? מקווה שראית….

Maldini 17 ביוני 2016

כמה כסף יש לך על קליבלנד יא הייטר? או שזה מה שהפסדת על אוקלהומה?

NoOne 17 ביוני 2016

לראות את לברון זוכה באליפות בקליבלנד זה יהיה לא ריאליסטי כמו לראות את מארק סאנצ'ז ק"ב פותח בדנבר.
שמתי אלפייה על זה שאתה עושה פיגוע המוני בלוקר רום של דנבר אחרי המשחק הראשון

Maldini 17 ביוני 2016

אחרי שנה שעברה הטראש טוק הזה כבר מתחת לרמתי, עליתי לליגה של הגדולים, פחות מאוהדי עגלות של ניו אינגלנד וגרין ביי וכלום לא חודר אליי

שי 17 ביוני 2016

תנחומינו לרונן ומשפחתו

AdamB 17 ביוני 2016

משחק ענק ללברון, ועדיין אני מהמר על נצחון של גולדן-סטייט ביום ראשון.
בעיקר כי קליבלנד לא מרשימה הגנתית. יותר מידי פעמים במחצית השנייה קליי וסטף
מוצאים את עצמם מטיילים בצבע.

notRobot 17 ביוני 2016

ו….מחטיאים, מאבדים, נופלים ואדישים…
קליבלנד פשוט מנסים לנוח קצת בין דאנק לדאנק.

shadow 17 ביוני 2016

תגיד אה רציני? לקליבלנד אחלה הגנה. גם שנה שעברה הם הציגו אותה רק שהיו הרבה יותר קצרים.

הם גרמו לגולדן לקלוע שיא שלילי לרבע העונה. 9 נקודות.

אתה בטוח שהסתכלת על המשחק הנכון?

טיפה סרוחה 17 ביוני 2016

ממש קיוויתי שישארו על חד ספרתי עד סוף הרבע אבל אני כמעט בטוח שבסוף קלעו 11

סימנטוב 17 ביוני 2016

תנחומיי לרונן ולמשפחה, שלא יידעו עוד צער.

אלעד 17 ביוני 2016

גם אם ג"ס ינצחו את משחק 7, חלק מהסיבה לפלייאוף המאוד לא-דומיננטי שהיה להם, קשור בחטא ההיבריס.
ברגע שהם התחילו עם ה"להתחיל לחגוג את השלשה עוד לפני שהכדור עזב היד", למשל. הקבוצה החביבה הפכה לקבוצה שחצנית שלא תמיד מגבה את השיקים שהיא כותבת.

S&M 17 ביוני 2016

זה הכל בראש שלך. אני לא ראיתי חגיגות כאלה. השופטים נותנים להרביץ, והם קטנים וחלשים. לא מצליחים לקבל זריקות קלות. לברון עמיד כי הוא בנוי כמו אל יווני, וגם מקבל כבוד מהשופטים.

notRobot 17 ביוני 2016

פלייאוף טיים בייבי
נגמרה העונה הסדירה שכולם עמדו בתור ללטף את האחים הנוצצים.

אלעד 17 ביוני 2016

החגיגות האלו כל כך מפורסמות שחיפוש פשוט ביוטיוב יעלה לך אותן. אבל לא זו הנקודה. ההתנהלות שלהם נהייתה שחצנית, ותכל'ס זה ברור למה, הם בכל זאת בקושי הפסידו השנה. אבל עוד מהסדרה מול אוקלהומה נראה שהם שכחו ששום דבר לא מונח לך בכיס באופן אוטומטי

אמוץ כהן-פז 17 ביוני 2016

בשלב מסויים ברבע השני, כשג׳׳ס במומנטום וההפרש ירד מתחת לעשר, קארי השליך שלשה ׳די בלתי סבירה׳ כשמסביב היו אפשרויות לא רעות, והחטיא… ההמשך כבר לא הפתיע.

שמעון 17 ביוני 2016

בחייאת אתה אמיתי אותם גולדן ששנה שעברה זכו באליפות רק כי קיירי הושבת ואתה מתלונן? מי מרביץ הקאבס שומרים מעולה כמו שגולדן שמרו מי מרביץ למה להמציא דברים איזה כבוד לברון מקבל מהשופטים?

ניק 17 ביוני 2016

זה גם השחצנות וזה גם הפסטיבל שנאה ללברון שהם עשו אחרי ההרחקה של גרין.
זה גם מוציא אותם מריכוז וגם הרבה יותר עבד לטובת לברון מאשר לרעתו

סופרפלי 17 ביוני 2016

תנחומיי לרונן ולמשפחה

אלעד טורונטו 17 ביוני 2016

שלא ידע עוד צער

מתן גילור 17 ביוני 2016

אוי. חדשות רעות שממגמדות לחלוטין כל דבר שקשור לספורט.
משתתף בצערו של רונן ומאחל לו שלא ידע עוד צער.
רק בשורות טובות וכולם.

עוד אמיר אחד 17 ביוני 2016

אביבה, לא.

מתן גילור 17 ביוני 2016

ואם בכל זאת קצת כדורסל…
הסדרה הזו, כמו קודמתה, תוכיח שהפרס הוא FMVP של הקבוצה המנצחת בלבד.
כדאי שפשוט ישנו את זה בהגדרה.

איציק 17 ביוני 2016

אם קליבלנד לוקחת, לא תסכים שלברון הוא ה-MVP?

מתן גילור 17 ביוני 2016

השבוע עליתי על דוכן העדים.
עו"ד: "האם תוכל לזהות הזרמת כסף של בעלים בדוח תזרים מזומנים?"
מתן: "רק אם ניתן גילוי נאות."
עו"ד: "זה כמו להגיד שאם אתה לובש חולצה אפורה אתה לא לובש חולצה אדומה."
מתן: "אין לי חולצות בצבע אדום או צהוב."

בקיצור… לא יקרה אז אין טעם לדון בתרחיש.

איציק 17 ביוני 2016

אני לא הבנתי כלום ממה שכתבת, חוץ מההרגשה שנהנת על דוכן העדים. אותה הרגשה אומרת לי שלברון יהיה ה-MVP מטעם האלופה.

יריב 17 ביוני 2016

אני רק אזכיר שהצהרת בבטחון גמור על נצחון צפוי של הווריורס גם במשחק 5 וגם במשחק 6. למה במשחק 7 אתה חושב שאתה חסין מטעות?

מתן גילור 17 ביוני 2016

קצרה היריעה מההסבר, אבל אני בהחלט מוכן לשים על זה התערבות מול כל מי שמעוניין :)
אבל אני משוכנע שה-MVP יבוא מהקבוצה המנצחת.

אדם 17 ביוני 2016

ה-MVP יבוא מהקבוצה המנצחת כי סביר שהיו ארבעה משחקים בהם השחקן הכי משמעותי במגרש היה בקבוצה המנצחת. הפרס מעולם לא דיבר על מי השחקן הכי טוב והכי משמעותי לקבוצה בראייה כוללת אלא רק בהקשר של סדרת הגמר. קשה לומר שהשחקן הכי משמעותי לקבוצתו הפסיד, כי, הוא הפסיד.

מתן גילור 17 ביוני 2016

"כי סביר שהיו ארבעה משחקים בהם השחקן הכי משמעותי במגרש היה בקבוצה המנצחת" – אני נאלץ לא להסכים עם הקביעה הזו כלל ועיקר. דווקא ב-NBA יש המון משחקים שהשחקן הכי טוב או זה שמביא הכי הרבה ערך למשחק הוא מהקבוצה המפסידה. בספורט קבוצתי מנצחת קבוצה ולפעמים זה בניגוד להשוואת האינדיבידואל שהיה הכי טוב בכל קבוצה בנפרד.

אדם 17 ביוני 2016

בסדרה הזו בה אין משחקים צמודים אני לא רואה איך אפשר לטעון שבשלושת ההפסדים של קליבלנד לברון היה השחקן הכי משמעותי במגרש.

מתן גילור 17 ביוני 2016

עזוב רגע את לברון. הוא לא האישו, אלא העיקרון. אם בשלושה ניצחונות של קבוצה שחקן X היה הכי טוב באילו ב-4 ההפסדים שחקני ABCD לקחו על עצמם את המשחק, כל אחד בניצחון אחר, אין זה מפריע לטעון שהוא היה הטוב ביותר.

טיפה סרוחה 17 ביוני 2016

+1 למתן

אמוץ כהן-פז 17 ביוני 2016

השחקן שהביא הכי הרבה ׳ערך׳.
מכיוון שהערך העיקרי הוא הניצחון הרי שהmvp יכול לבוא רק מהקבוצה המנצחת. כל זה לא סותר את האפשרות שהשחקן הטוב בסידרה יבוא מהצד המפסיד.

מתן גילור 17 ביוני 2016

קבוצה מנצחת וקבוצה מפסידה. בהגדרה אין דבר כזה ששחקן הביא ניצחון, כי שחקן לא מנצח או מפסיד לבד. השאלה היא כמה כל שחקן תרם לטובת הסיכוי של הקבוצה שלו לנצח.

איציק 17 ביוני 2016

מזה שחקן לא מנצח לבד ולא מפסיד לבד?
לאב מנצח לבד לקליבלנד.
בארנס מפסיד לבד ל-GS.
ביניינו, אם קליבלנד לוקחת, בארנס צריך להיות MVP.

אדם 17 ביוני 2016

הייתי מסכים איתך אם הסדרה הייתה מתנהלת אחרת. הוא היה חסר משמעות בהפסדים עד עכשיו כי המשחקים לא היו צמודים. אם השביעי יהיה צמוד ויוכרע סל לפה או לשם אז אולי אבל אם ג״ס מנצחת בהפרש גדול אז הטענה שהוא הכי משמעותי בסדרה בעייתית.

עסק שחור 17 ביוני 2016

לברון יזכה בלי קשר לזהות המנצחת (אלא אם יהיה לו משחק מחריד).

עסק שחור 17 ביוני 2016

תנחומי לרונן ומשפחתו.

ארז 17 ביוני 2016

תנחומים לרונן. עצוב.

עסק שחור 17 ביוני 2016

עוד פעם מחצית שניה של קליבלנד עם המון בידודים… אבל שלברון (או קיירי) קולעים באחוזים כאלו אין מה לעשות.

הרבה פעמים בפלייאוף הזה גולדן סטייט מתחילים את המשחק נורא מפוזר ונקלעים לפיגור. קשה לשחק ככה פסיכולוגית.

לברון כבר שני משחקים ברצף בלתי ניתן לעצירה בהתקפה וענק בהגנה. כואב לי להגיד את זה אבל משחקים כאלו מזכירים לי למה קארי לא באותה רמה (בעיקר כי אין לו את היכולת להיות כל כך דומיננטי בהגנה).

אריק 17 ביוני 2016

משתתף בצערך רונן.

חכם בדיעבד 17 ביוני 2016

האיש הגדול דורך על הילד בסדרה הזאת
מעבר לזאת רק מסתבר כמה קרי הוא שחקן מוגבל מאוד מול האפס הגנות בליגה הזאת.
הוא קלעי מהטובים שנראו בהסטוריה.
לברון שחקן\מאמן שמעיף את הקבוצה שלו למעלה כל הפלייאוף הזה.

אחרי המשחק הבוקר אני מאוד מקווה שהוא לאריווינג ידאגו שוב לדרוס את הלא ברור הזה שמציגה גולדן סטייט.

נקודה נוספת
שאמפרט וג'פרסון נכנסו לבעיית עבירות מוקדמת [למרות הבכי של ילדי הפרחים על השיפוט].
אף אחד בגולדן סטייט לא מבין שעדיף להרחיב את הרוטציה אצל קליבלנד?
פשוט כדורסל לא אינטיליגנטי.
משחק שבנוי על כשרון ה"פוף ברודר" או מה שלא המציאו בנתיים.

אריק 17 ביוני 2016

לברון הזה אוברייטד. כזה לוזר וצוקר. יוחזר בלאט.

אלכס 17 ביוני 2016

גם לי יש תגובה צינית, שהצנעתי אבל אתה התחלת:
עם על השירה על גולדן סטייט כקבוצה היסטורית, רק מסקנה אחת עולה מהמשחק הזה – בוגוט הוא סנטר היסטורי!

מה יהיה עם הצער הזה 17 ביוני 2016

אין כבוד לפרטיות של בן אדם

ירוק 17 ביוני 2016

נורא. תנחומים לרונן.

אופיר 17 ביוני 2016

כמה עצוב לשמוע על רונן!

גיא זהר 17 ביוני 2016

תנחומי לרונן

southport 17 ביוני 2016

תנחומים לרונן ומשפחתו שלא תדעו עוד צער

יוני (המקורי, מפעם) 17 ביוני 2016

תנחומים לרונן. יצר קהילה מדהימה.

לגבי המשחק, זו תנועת המטוטלת.

מאיר 17 ביוני 2016

רונן, תנחומים לך ולכל המשפחה. שלא תדעו עוד צער

זיו 17 ביוני 2016

שומע את לברון מדבר על הקשר עם לו ולמה בגלל ששניהם הגיעו מהשכונה ממשפחה חד הורית וקצת רוצה שקליבלנד תיקח את זה…

קלבדוס 17 ביוני 2016

לברון ג'יימס מוליך את כל השחקנים משתי הקבוצות בכל חמש הקטגוריות: נקודות, ריבאונד, אסיסטים, חטיפות וחסימות.
שאלה מסקרנת: מי יזכה בפיינאלס mvp?
שאלה מסקרנת באותה רמה: מי השחקן הטוב בעולם?

אריאל גרייזס 17 ביוני 2016

תנחומיי הכנים לרונן.
במעבר חד – מדהים לראות עד כמה עם כל הגדולה של הבאש-בראדרס, הברמוטר של הקבוצה הזאת הוא גרין. אם במשחק הקודם היה לגולדן סטייט את ההנחה שגרין לא שיחק והפעם שזה משחק חוץ, במשחק 7 הם בבית עם כולם (טוב, בלי בוגוט, לא חושב שהוא כזה פקטור) ואין להם שום תירוץ.
והכי מצחיק שזה סדרת הגמר הכי לא שקולה-שקולה שאני זוכר. פעם ראשונה אי פעם שכל משחק נגמר בדאבל דיג'יט בגמר NBA. מצד שני – התוצאה הכוללת של ששת המשחקים? 610-610.
אשמח מאוד לראות את לברון לוקח את הסדרה הזאת ושאולי אז אנשים סוף סוף יורידו ממנו את התווית המגוחכת של הלוזר (שאחרי שני המשחקים האחרונים היתה צריכה לרדת מזמן) – אבל היי, על מי אני עובד

omer 17 ביוני 2016

זה לא משנה בכלל מה עשה/יעשה בהמשך הקריירה שלו על המגרש- אחרי המעבר למיאמי עבורי הוא תמיד יהיה לוזר. בגישה. במהות.

אין אף שחקן היסטורי אחר שבחר לעשות לעצמו חיים כ"כ קלים. מייקל ג'ורדן והאקים אולאג'וואן נבחרו ע"י 2 מועדונים שהיו כושלים (עד הגעתם) לא פחות מקליבלנד טרום לברון. אף אחד מהם לא ויתר על המועדון שלו. לשניהם לקח לא מעט זמן, אבל בסופו של דבר הם זכו בטבעת. לברון פשוט ויתר- אין אקט יותר לוזרי מזה עבור ספורטאי שאמור להיות האלפא דוג של הענף.

מתן גילור 17 ביוני 2016

נכון, אין אף שחקן היסטורי אחר שעשה את זה. בטח לא שאקיל אוניל. וקארים עבדול ג'אבר. וווילט צ'מברליין. ומוזס מלון.

omer 17 ביוני 2016

אין מה להשוות לעידן של טרום תקרת השכר. מוזס מלון למשל עבר לפילי מיוסטון בטרייד ב81 כי יוסטון לא הייתה יכולה לעמוד בשכר שלו. דבר שלא קיים בNBA בעידן תקרת השכר.

קארים עבר בטרייד ממילווקי ללייקרס.

שאקיל עזב את אורלנדו לקבוצה פחות טובה, כי כנראה הוליווד עניינה אותו יותר מטבעות באותה תקופה (זוכר את קאזאם?). הוא לא התייאש מהקבוצה שלו וחבר לשחקן ה2 או ה3 הכי טוב במשחק.

לברון ג'יימס ויתר על קבוצה שניצחה 61 ו66 משחקים לפני שעזב.

אני חושב שמקצועית שנינו נסכים שלברון הוא טופ 10 היסטורי. זה לא אומר שהוא לא לוזר בגישתו למשחק. המעבר למיאמי יחד עם אינספור התבכיינויות ופלופים (פה הוא לא טופ 10 היסטוריה, הוא בודד בפסגה. לא היה פלופר בכדורסל כמו ג'יימס. הוא נותן תחרות לפפה)- לא ככה מתנהג ווינר.

מתן גילור 17 ביוני 2016

בקיצור, אתה נותן קריטריון למהו לוזר מבחינתך ואז מחריג את כל מי שנמצא בו חוץ מאחד. זכותך. אני חושב שזה טיעון ממש לא ענייני.

איציק 17 ביוני 2016

קארים עבר אחרי שהטביע את חותמו.
שאקיל לוזר.

אלעד 17 ביוני 2016

אף אחד ברשימה הזאת לא יכול להיחשב לוזר, אבל בואו… קארים הטביע את חותמו אבל ראה שהארגון לא הולך לשום מקום (ואוסקר רוברטסון הזדקן), והטרייד ללייקרס לא הגיע סתם ככה וולונטרית מצד מילווקי. כנראה שהופעלו לחצים מצידו

איציק 17 ביוני 2016

בטח ששאקיל לוזר, וזה להבדיל מלברון צ'וקר.

מתן גילור 17 ביוני 2016

חחח :)

omer 17 ביוני 2016

לא מחריג אף אחד. שום דוגמה למעבר שנתת לא דומה לזו של לברון. לא היה ספורטאי במעמדו שוויתר על קבוצה חזקה כדי לאחד כוחו עם השחקן ה2 הכי טוב באזור שלו אחריו על מנת ליצור סופר קבוצה.

לא עבדול ג'אבר, שהגיע ללייקרס אחרי שלקח אליפות במילווקי והרבה לפני הגעתו של מג'יק. לא שאקיל, שעזב מסיבות לא מקצועיות ולא מאלון, שעבר קבוצה רק כי הרוקטס נקלעו לקשיים כלכליים.

האם לדעתך לברון היה "חוזר הביתה" אם קליבלנד לא זוכה בבחירה הראשונה בדראפט (ובכך נוצרה לה האפשרות להביא עוד כוכב, כי הרי לברון חייב לידו מינימום 2 כוכבים) כמה שבועות לפני?

עבורי, החלטות מקצועיות כאלו מעידות הרבה יותר על אופי של ספורטאי מאשר האם הוא קלע או פספס את הזריקה המכריעה במשחק.

הוא שחקן ענק, שיכול היה להיות גדול יותר. עבורי, אם לא היה עובר למיאמי, לאליפות אחת שלו בקליבלנד היה ערך גבוה בהרבה מ2 עם מיאמי.

מתן גילור 17 ביוני 2016

ווילט הלך לשחק עם ווסט וביילור.
לברון הלך לקבוצה בה לא היה שום שחקן משמעותי שעשה פלייאוף.
אולי ההגדרה שלנו לכוכב קצת שונה.
לא מתלהב משחקנים שנותנים 20 נק' בקבוצות לוטורי, בהן מנפחים סטטיסטיקות.
אבל זה בסדר גמור אם נסכים לא להסכים.
ולגבי זה שקליבלנד היתה חזקה – ראינו בדיוק כמה חזקה היא היתה אחרי העזיבה של לברון.

גיל 17 ביוני 2016

נכון, וילט עשה מעשה דומה אבל עצם העובדה שזו דוגמא מלפני כמעט 50 שנה אומרת הכל. ווילט עשה את זה לקראת סוף הקריירה שלו, דומה לריי אלן וגארנט שזה יותר נסלח אחרי שלא הצלחת להוביל קבוצה לכלום. קליבלנד עם לברון הייתה כבר בגמר.

עופר 17 ביוני 2016

ווילט עשה את זה אחרי שהבין שאין לו שום סיכוי לנצח קבוצה ספציפית ששלטה בצורה מוחלטת באותה תקופה. לברון לא היה בסיטואציה דומה

גיל 17 ביוני 2016

נכון, זו תקופה אחרת ופחות תחרותית.

יריב 17 ביוני 2016

ווילט עשה את זה אחרי הראשונה שלו באליפות.

רוני 17 ביוני 2016

לג׳ורדן היה את פיפן. להאקים היה את דרקסלר. ללברון היה את מו ויליאמס. למגיק ובירד בכלל היו קבוצות על. אחרי מספר גדול של עונות שלא מצליחים להביא אף אחד שישחק איתו, נשמע לי בסדר לעזוב. הדרך שבה הוא עשה את זה היא הבעיה.. והוא הבין את זה אחר כך.

פה איתמר 17 ביוני 2016

נוקדן:
דרקסלר הגיע בעונת הריפיט

אשר 17 ביוני 2016

וגם לא היה קלייד דה גלייד מהימים היפים.

שמעון 17 ביוני 2016

אכן עד שלברון היה במיאמי הוא שיחק עם נגרי על המעב3 היה חכם מאד מצידו וצעד מתבקש אבל הדרך שבה זה נעשה וחגיגות הלא 1 2 3 4 וכו זה היה מביך בטקס האורגייה הזה עם וויד ובוש לברון הכניס את עצמו לפינה שעד היום הוא לא יצא מזה.

אריאל גרייזס 17 ביוני 2016

דרך אגב, מעניין מה היו עושים ללברון אם הוא היה זורק את מגן השיניים שלו כמו סטף היום.

omer 17 ביוני 2016

אין ספק שהוא היה מקבל הרבה יותר heat מסטף. אבל אתה לא חושב שהרוויח את זה ביושר?

גיא זהר 17 ביוני 2016

לברון דרך עיתונאי החצר שלו דורש הרחקה לקרי

אריאל גרייזס 17 ביוני 2016

ללברון יש הרבה יותר שנים בליגה.כרגע מצטייר שגולדן סטייט בכיינים לא פחות והתגובה של סטף בכלל היתה מחוץ לפרופורציות. הם מזכירים לי, ולא בקטע טוב, את הפטס של 2007 – חושבים שהתואר שלהם בזכות עוד לפני שלקחו אותו. אצלי הם מעוררים המון אנטגוניזם כרגע

ירוק 17 ביוני 2016

לצערי, נאלץ להסכים.

גיל 17 ביוני 2016

היו הורגים אותו. וזה לא רק זה, קארי המשיך לקלל פאק יו ולא ירד מהמגרש מיידית. כבר הרחיקו שחקנים על זה בעבר אבל אין סיכוי שיעשו את זה כאן.

אדם 17 ביוני 2016

אי אפשר לקבל החלטה יותר גרועה מלהרחיק את קארי ממשחק 7. המצב היחידי בו זה יהיה לגיטימי זה אם הוא יורה במישהו.

גיל 17 ביוני 2016

זה עניין של חוק ואם העבירה הזו הייתה מחייבת הרחקה אז היו חייבים להרחיק אותו. למזלו מה שקרה הוא די נדיר ושחקנים בעבר קיבלו בעיקר קנס על זה כך שברור שהוא לא יורחק.

שמעון 17 ביוני 2016

בושה להרחיק על זה שיתנו לקלל מה קרה קצת אגרסיות ואנושיות גם ההרחקה של גרין הייתה בזיונית אין מה להרחיק על דברים כאלו

cookie-monster 17 ביוני 2016

למה לא. האמריקנים מפורסמים בגישה שלהם לחוקים הרי. בודקים ב7 עיניים כל החלטה בוידאו ומפרסמים את ההחלטה בטוויטר וכו.

גיל 17 ביוני 2016

קיבל קנס של 25 אלף.

oz 17 ביוני 2016

תנחומים לרונן – שלא תדעו עוד צער

oz 17 ביוני 2016

נו מה כבר חדש? לברון ענק, נותן פלייאוף (מדד יעילות 32) וגמר מדהימים . יותר גדול מבירד. ויפסיד שוב בגמר

יואב בורוביץ' 17 ביוני 2016

תנחומים לדורפן ולכל משפחתו.

שלי- אני לא חושב שהיינו צריכים לחכות לסדרה הזאת כדי לדעת שלברון היסטורי. השאלה היא רק עד כמה היסטורי. אם הוא טופ 3, 5 או 7 (ברמת העיקרון). אבל אני כן חושב שהמשחק הבא הוא משחק מגדיר קריירה מבחינת לברון.

יניר 17 ביוני 2016

תנחומים לרונן.
אתמול הוא כתב שלמרות רצף הארועים הוא יעדר מסיבות אישיות ולא הבנתי

דניאל 17 ביוני 2016

תנחומיי לרונן.

באבא ימים 17 ביוני 2016

עצוב.

הביטוי ״שלא תדעו עוד צער״ תמיד נשמע לי מוזר. מה שהוא בעצם אומר זה: תמות לפני כל מי שאתה אוהב. צער הוא חלק מהחיים.

עופר 17 ביוני 2016

+1

דיזידין 17 ביוני 2016

כשהייתי צעיר וחלמתי להיות לני ברוס היה לי קטע על ״שלא תדעו עוד צער״.
דימיתי את בני האדם לעדר למינגים שרץ אל הצוק, בדרך חלקם נופלים ומתים ואלה שסביבם קוראים זה לזה ״שלא תדעו עוד צער״ תוך כדי דהירה אל מותם.

D! פה ועכשיו 17 ביוני 2016

משתתף בצערכם רונן

עמית הלבבי 17 ביוני 2016

אם כל הכבוד ללברון – מי שניצח את המשחק הוא לאב, שדאג להתגבר על כך ש*לא* קיבל מכה בראש במשחק הקודם, ודאג להוציא את עצמו מהרוטציה ע"י 3 עברות מהירות. אילו היה נשאר בפנים, מי יודע איך המשחק היה מתפתח.

ניק 17 ביוני 2016

זה פשוט מדהים כמה לאב חסר תועלת. וזה הופך את מה שקליבלנד משיגים פה לעוד יותר גדול. הם מגיעים למשחק 7 מהקבר עם 5.5 שחקנים שאשכרה נותנים איזשהיא תפוקה, וזה כשבג"ס שאפילו השחקן ה10 (מקדו) שלהם נותן תפוקה לא רעה

אמוץ כהן-פז 17 ביוני 2016

תנחומי לרונן.

חולוניה 17 ביוני 2016

תנחומים לרונן. שלא תדעו עוד צער.

ישיק 17 ביוני 2016

תנחומיי לרונן

משה 17 ביוני 2016

רונן, תנחומיי.

טל 12 17 ביוני 2016

תנחומי לרונן

לקח להם זמן לקליבלנד להסתגל לקבוצה החזקה מהמערב החזק. גולדן סטייט הגיעה אחרי מאבק רציני בסדרת גמר המערב והם נראו מוכנים יותר במשחקים הראשונים.עכשיו נראה שהשחקנים של קליבלנד הסתגלו,הם מגעים למקומות שלהם בהתקפה,הם חזרו לרוץ כמו שהם רגילים, הם משחקים בקצב שלהם ולא נותנים לגולדן סטייט לגרום להם לקחת זריקות שם לא רוצים לקחת.קשיחות מנטלית, זה מה שהיה חסר בעיקר לקליבלנד,כך נדמה לי.ועכשיו הם נראים חזקים יותר,גם בשמירה..לו אמנם מאמן רוקי,אבל הראה שהוא מאמן טוב וזה מה שחשוב.

לברון,הוא כבר היה בסדרות גמר פעמים רבות.אני חושב רואים את הניסיון שלו,הוא מרוכז במשימה.מוכן לעשות מה שהוא יודע.והפעם הם גם הגיעו בריאים.משלושת הגדולים שניים מככבים -לברון וקיירי.ברגע שקיירי הגיע לסדרה הוא שינה אותה לדעתי,שני כוכבים ביכולת כזו נהדרת זה משנה,ויש להם עוד כלים בהתקפה..

נכון לעכשיו אחרי משחק כזה מושלם של לברון הוא מוביל כמעומד ל MVP (מגיע לו קצת יותר מקיירי) של הסדרה לדעתי ובכל מקרה,גם אם קליבלנד מפסידים, הפעם אני מניח שוהוא כן יקבל את כבוד המגיע לו.הוא היה צריך להיות ה MVP בסדרת הגמר של העונה שעברה,למרות ההפסד בסדרה.אבל אני בכלל חושב שקליבלנד מנצחים את משחק מספר 7.

אמיתי 17 ביוני 2016

תנחומי למשפחה

Guss 17 ביוני 2016

תנחומי הכנים למשפחת דורפן, משתתף בצערכם

יהושע פרוע 17 ביוני 2016

דבר אחד מטריד אותי.

אם אכן גולדן סטייט מנצחים (יש הסתברות כזו- תודו!) אחד מהשלושה הבאים יקבל את תואר הMVP- גרין קליי או סטף.

סטף – שחקן שלא הופיע למשחקים הראשונים בסדרה, נוטה להסתבך בעבירות שעוצרות את המומנטום של הקבוצה ובעיקר נקודת התורפה של הווריורס בהגנה

גרין – שחקן התקפה מוגבל (למרות משחק אחד טוב), והשאיר את הקבוצה בלעדיו למשחק 5 בעקבות פאול מטומטם, שינה את המומנטום, וחיסל את התוכניות של המאמן שלו להתמודדות בהגנה

קליי – לפעמים עושה מהלכים תמוהים של איירבולים משלוש במתרפצות, מתחיל כל משחק עם 7 החטאות לשלוש

האם אחד מאלה יכול באמת להיבחר לשחקן עם הערך המוסף הגבוה ביותר?!?!?

oz 17 ביוני 2016

אם ג"ס מנצחים אז קווין לאב הMVP

ניק 17 ביוני 2016

אכן בעייתי.. אבל אולי (כנראה שלא) בNBA יגדלו קצת ביצים ויתנו את זה ללברון\קארי אפילו אם הם יפסידו, דבר שקרה רק פעם אחת בהיסטוריה ממה שאני זוכר

גיל 17 ביוני 2016

מי שיתן משחק טוב יקבל MVP. קליי לרוב זה שמשאיר אותם במשחק. משחק טוב שלו וניצחון והוא MVP.

אבי 17 ביוני 2016

זה מה שמטריד אותך לפני משחק כ"כ מעניין על אליפות?
יש אוהדים מוזרים בימינו….

shohat 17 ביוני 2016

רונן היקר, תנחומיי.

Dan Dan 17 ביוני 2016

רונן ומשפחת דורפן – קבלו גם את תנחומיי.
משתתף בצערכם.

גילי פלג 17 ביוני 2016

רונן, משתתף בצערך.

אלכס דוקורסקי 17 ביוני 2016

רונן, תנחומיי.

oz 17 ביוני 2016

יותר מאשר בגב של איגודאלה, במשחק 7 הרבה תלוי בקיירי – לברון לא יכול לסחוב אותם לבד וסביר שייתן משחק פחות טוב עם איבודים והחטאות אחרי 2 תצוגות על.
קיירי נתן עד כה פלייאוף מצויין. בגמר הוא נעלם במשחקים 1-2 ובהם זה לא היה כוחות, אבל מאז הוא משחק טוב, טוב מאוד או מדהים (במשחק 5). היום היא מצויין מחצית ראשונה אבל קיבל מכה ונעלם מחצית שנייה – אם יש שם פציעה רצינית והוא לא יהיה כשיר 100% אז חבל על הזמן של קליבלנד. אם לא, אז יש להם סיכוי

שמעון 17 ביוני 2016

קיירי גם חייב להיות בשיאו אכן אלא אם גי אר יתחרפן עם איזה 8 שלשות או משהו בסגנון

גיל 17 ביוני 2016

אוי ואבוי, תנחומים לרונן. כל השאר לא חשוב כרגע.

holden 17 ביוני 2016

תנחומים למשפחת דורפן

cookie-monster 17 ביוני 2016

אוי כל כך עצוב. תנחומי.

ומספר 7 יהיה חתיכת משחק. ..

אבי 17 ביוני 2016

תנחומים לרונן. שלא תדע עוד צער

גיל 17 ביוני 2016

ובכל זאת כמה מילים על המשחק. אני חושב שהמשחק הזה והפלייאוף בכלל מוכיחים שגולדן סטייט הם קבוצה של one trick pony, הם עושים אותו מעולה אבל כשהוא משתבש אז אין להם אלטרנטיבות והמשחק שלהם הופך למבולגן ופרוע ושחקנים מאבדים עשתונות. הכל קם ונופל על הקליעות לשלוש שלהם. קארי מוביל את הדרך אבל כשבארנס לא פוגע ושומרים על קארי חזק אז פתאום הקבוצה מתבכיינת והם חוטפים תבוסות. אין עוד קבוצה היסטורית שחטפה כל כך הרבה תבוסות בפלייאוף.

לברון ענק וצריך להיות הMVP של הסדרה גם אם יפסידו. יהיה מה שיהיה זה יהיה פלייאוף זכור מאוד אבל לא בהכרח בגלל דברים טובים שהיו בו. יותר מדי משחקים חד צדדיים, שופטים לא עקביים שהופכים לחוכא ואיטלולא ככל שהפלייאוף מתקדם, רמה די נמוכה והרבה פציעות לשחקני מפתח. לדעתי גולדן סטייט ינצחו את השביעי אבל אם לא, לברון הופך למלך העולם ובצדק.

shadow 17 ביוני 2016

קצת כמו קליבלנד לא? בידודים של קיירי ולברון. אם הם בערב קליעה לא טוב זה נראה כמו משחקים 1 ו-2

גיל 17 ביוני 2016

נכון, אבל כבר משחק שני שלברון בערב קליעה טוב אם כי קיירי פחות טוב.

שמעון 17 ביוני 2016

בדיוק זה ליגה של כוכבים ובד"כ מה שהם מביאים מביא את הניצחון. מעניין אם לברון וקרי יתנו קרב סטייל לברון ופול פירס בגיים 7 (אז לברון קלע נראה לי 47 ופירס 46 אם אני לא טועה) לפני כמה שנים.

עופר 17 ביוני 2016

זה לא קשור לקליעה משלוש אלא לזה שאם בארנס לא פוגע אפשר לעזוב אותו ולשמור על השאר הרבה יותר חזק. להזכירך – ג"ס לקחו ככה אליפות.

גיל 17 ביוני 2016

נו, אז איך זה לא קשור לקליעה מ3? בארנס 3 מ16 משלוש בשלושת ההפסדים שלהם.

שמעון 17 ביוני 2016

חתיכת וואן טריק פוני, הבעיה שלא מצליחים לעצור את זה. זה כמו שתגיד שהלייקרס עם שאק היו אותו דבר מביאים לשאק בצבע. כל קבוצה והיתרון שלה, גולדן משחקים על השלשות כחלק מאסטרטגייה של המשחק ואם זה הספיק להם עד כה אין להם בעיה עם זה, בבית זה גם בד"כ הולך להם חזק מאד. מספיק שרק בארנס ישים כמה צאקות ואז תראה את הדומינו של הקאבס, אני לא רואה את לברון מנצח משחקי 7 ודווקא במשחקי 7 הוא תמיד טוב במהלך הקריירה שלו,אני לא זוכר משחק 7 שלו שהוא אכזב, תמיד נתן שואו, מצד שני אני לא רואה אותו מגיע ל40 נק וזה כנראה מה שהוא יצטרך לעשות בשביל להביא אליפות והשאלה זה איזה יום גולדן יתפסו מה-3, האם יקלעו 15 שלשות אן 25 שלשות, במקרה השני גם 50 של לברון לא יעזור.

גיל 17 ביוני 2016

זו אכן חתיכת וואן טריק פוני שקשה לעצור, אבל כשעושים את זה, נראה שהם מאבדים את הראש.

Shadow 17 ביוני 2016

נראה לי שיותר מהכל הם התחילו להתעייף היה להם פליאוף הרבה יותר ארוך מלקליבלנד.

וההרחקה של גרין מן הסתם רק הוסיפה לזה. יש מצב שהפציעה של איגואדלה היא מהשחיקה במשחק הקודם.

בכל מקרה המשחק בראשון הוא משחק על מורשת ויש כמה חברה בגולדן שהמורשת שלהם עומדת למבכן לא פחות מלברון.

Shadow 17 ביוני 2016

למבכן = למבחן

מתי הטלפון ידע לבד מה אני חושב:)

יריב 19 ביוני 2016

17 לעומת 14 משחקים. יותר, אבל לא הייתי אומר שהרבה יותר.

גיל 19 ביוני 2016

הם כבר ככה חודש שלם זה לא משהו של המשחק האחרון. שכחת כבר שהפסידו 25 הפרש לאוקלהומה, גם אז דיברו על עייפות והם יצאו מזה. כשיש להם 3 ימי מנוחה בין רוב המשחקים בגמר עייפות היא לא תרוץ.

לברון יכול רק להעצים את המורשת שלו עם ניצחון, אבל הפסד לא ישנה הרבה. לקארי וגולדן סטייט הרבה יותר מונח על הכף כי זו תהיה קריסה היסטורית בגמר.

פאקו 17 ביוני 2016

משתתף בצערך רונן. כל השאר לא חשוב.

איציק 17 ביוני 2016

כמה מחשבות לאחר המשחק:
1. כמי שממש לא מחבב את לברון, הוא נותן סדרה אדירה, ובמיוחד שני משחקים אחרונים. זה לא רק כמות הנקודות, האסיסטים או הריבאונדים. זו הדרך. הוא ממשיך לעשות דברים נכונים ברבע הרביעי, הוא נראה רגוע ויודע מה הוא והצוות שלו הולכים לעשות. מגיעות לא מחמאות רבות על הסדרה, למרות שזה ממש קשה.
2. כל הזמן אמרנו שלברון הוא המאמן של קליבלנד כדי לרדת גם על לברון וגם על לו, אבל לא משנה מי המאמן, כנראה שהוא מבין דבר או שנים ועושה את זה טוב.
3. הרבה צחקו פה על המזרח החלש וספרו שזו הסיבה שקליבלנד טיילה. כנראה שהמזרח לא כל-כך חלש כמו שקליבנד חזקה. הם בהחלט מתפקדים טוב גם התקפית וגם הגנתית לפחות בשלושה משחקים בסדרה זו (בעצם בדיוק בשלושה משחקים בסדרה זו).
4. השיפוט זוועה. כל הפלאי אוף כולל 4 משחקים ראשונים במשחק הגמר השופטים נתנו לפוצץ כל מה שזז. בשני המשחקים האחרונים הם שורקים הרבה יותר, לפעמים עד גיחוך. בארבעת המישחקים הראשונים סטף היה מסיים גג עם שלוש עברות על מה ששרקו לו 6 במשחק 6. זו לא צורה. סטף גם לא מקבל כבוד מהשופטים מה שכוכבים ברמתו מקבלים ובטח לברון.
5. GS משחקת בלי בוגאט, בלי איגודאלה (היחיד שמסוגל לשמור על לברון), ובמיוחד בלי בארנס. השנים האחרונים נמצאים הרבה על המגרש אבל לא ממש מופיעים. אחד סובל מפציעה והשני לא יודע ממה. בארנס עושה המון נזק ל-GS. אם הקליעה של גרין לא יציבה, ויום טוב נחשב בונוס, אז בארנס היתה מנייה בטוחה של שחקן שלא מאפשר להגנה להתכווץ כשסטף וקליי חודרים. עכשיו הם משאירים אותו פנוי ומבקשים שיזרוק כי זו מתנה בישבילם. אם הוא יחזור לעצמו במשחק 7, אז זה יהייה חבל ההצלה של GS, בלעדי זה לא רואה אותם מנצחים.
6. מאוד לא רציתי שהכל יגיע למשחק 7, אבל אולי אמצע בנתב"ג טלויזה בה יראו את המשחק.
7. הימור שלי, תהייה היסטוריה בה קבוצה חוזרת מפיגור 3-1 לקחת אליפות :-(

איציק 17 ביוני 2016

שאלה: היש מי שמהמר שמשחק 7 יסתיים בפחות מ-10 הפרש?

אלכס 17 ביוני 2016

יש גם אובר/אנדר לתגרה בין לברון לגרין?

אחד 17 ביוני 2016

תהיה היסטוריה בה הקבוצה הפחות טובה לוקחת סדרת גבר,אתה מתכוון.
בוא נקווה שזה לא יגיע לידי כך

גיא זהר 17 ביוני 2016

בין חמש לעשר לטובת מכבי?

איציק 17 ביוני 2016

במיוחד אחרי שהחתימו את צביקה הדר כעוזר מאמן.

שמעון 17 ביוני 2016

לרףאיפה כבודו טס

איציק 17 ביוני 2016

זה קל
בילבאו

שמעון 17 ביוני 2016

מה יש לך בבילבאו? ביזנס או פלז'ר? תהנה עם הבאסקים בכל אופן.

איציק 17 ביוני 2016

כנס + יומים סתם לעצמי.
תודה, אם יש המלצות, יתקבלו בברכה.

ק. 18 ביוני 2016

יותר באזור פמפלונה, לא רחוק מדי מבילבאו, selva de iraty – לשכור רכב ולהסתובב שם – יש טיולים פשוטים מכל הסוגים. אזור מאד יפה. יש גם כמה עיירות/כפרים קטנים שאפשר לעשות שם לילה

ירון ביאלי 18 ביוני 2016

סן סבסטיאן, בערך שעה מבילבאו, עיר מקסימה, אחת היפות בספרד. אל תפספס

ד"ר רזי הופמן 17 ביוני 2016

דורפן, משתתף בצערך.

איציק, מסכים אם רוב מה שכתבת ובמיוחד הביקורת על השיפוט. העבירה שהדביקו לקרי בחטיפה והשישית הם בדיחה עצובה מבחינת ג"ס!
הקומישנר שרצה קרב צמוד קיבל אותו. חבל שגרין לא קיבל את ההשעייה בסדרה מול OKC. אז באמת היה צודק להשעות אותו. אולי היינו מקבלים גמר בין לברון לדוראנט. בגמר כזה אני מאמין ש OKC הייתה לוקחת יותר בקלות. אם לסבתא היו גלגלים….

גל ד 17 ביוני 2016

לגבי 3. בחייך, זה גם וגם. ראית את גמר המזרח?

איציק 17 ביוני 2016

אני גם חושבשהמזרח חלש יותר, אבל הוא לא "בדיחה" או "ביזיון" כמו שכינו אותו. רק חלש יותר במידה כזו שלא איפשרה לדעת את הכח האמיתי של קליבלנד.

שמעון 17 ביוני 2016

המזרח פח פשוט אוק ספרס גולדן וקאבס הן מעל כל הליגה, מולן כל הליגה נראיתכמו המזרח. פשוט יצא ש3 מ4 הקבוצות הטובות בליגה במערב. שאר הקבוצות לא רלוונטיות פורטלנד או טורנטו הכל פח גדול.

Matipool 17 ביוני 2016

איציק – חזרנו אתמול בלילה ממילאנו ( טיול עם המשפחה המורחבת של אשתי לאזור גארדה , ונציה וורונה . היה מדהים ותודה לחמי הנדיב . מכה קשה לחזור ממזג האוויר שלהם לכבשן הלוהט כאן ) . הטיסה לשם נפלה על אנגליה -רוסיה . הטיסה חזרה על אנגליה – ווילס . אני אוהד אנגליה ולא כאן ולא שם מצאתי טלוויזיה לראות כמה דקות מהמשחקים . אולי אם תוכל להיכנס לאיזה לאונץ׳ , תצליח למצוא שידור .

קפטן קוקי 17 ביוני 2016

משתתף בצערו של רונן. עצוב מאוד לשמוע.

Wazza 17 ביוני 2016

רונן תנחומיי לכל המשפחה

דודיק 17 ביוני 2016

רונן, תנחומי לך ולמשפחה

דיזידין 17 ביוני 2016

בגלל שאני איש עסקים ממולח, פתחתי מסעדת כובעים עבור חבריי מדהבזר.
מוזמנים לבוא לאכול.

דיזידין 17 ביוני 2016

(shadow, שמרתי לך סומבררו בשולחן הכי טוב)

Shadow 17 ביוני 2016

ועוד משהו. הסומבררו קצת אירוני במקרה שלי. יפה שפגעת

איציק 17 ביוני 2016

צריך לשמור אחד סופר גדול לשמעון.

שמעון 17 ביוני 2016

עם טאקו בבקשה אין בעיה מוריד את הכובע בפני לברון ואם הוא ינצח גיים 7 יש לי כסף נחמד ביד אבל קודם שיזכה אחרת עוד הפסד בגמר אמנם לא בבושת פנים אבל הפסד נראה אם יוכל להפוך את הקערה על פיה הוא יצטרך לקלוע לפחות 32 ומעלה בשביל לנצח 6לא בגארבג.

Shadow 17 ביוני 2016

אני דיי רעב האמת. אבל אני מקווה שלא תיתקע עם כל הסחורה.

עד עכשיו לא טיעיתי בהרבה בהימור. מה שרשמתי אז מול אוקלהומה התברר כמדוייק.

בוא נראה מה יהיה עם לברון. הפעם היחידה בקריירה של לברון שטעיתי לגבי זהות האלופה היה מול הספרס במפגן הלוזריות הגדול.

אני עדיין מהמר על גולדן אבל חייב לציין שלברון נותן לי תחושה שהשנה הוא ממש מסוגל לעשות את זה בניגוד לסדרה מול הספרס שזו היתה הפתעה גמורה.

משהו נראה בו שונה מאז שגרין שיחק לו בענבים. עושה רושם שהנגיעה באיזור הזכירה ללברון שכשהוא נולד, הפקידו בידיו(או בין רגליו) זוג אשכים ויש להשתמש בהם במאני טיים.

אולי הוא סופסוף התבגר מנטאלית ומצא את הזן והזון שלו?

הוא נראה מפוקס וכשיש לו כוכב כמו קיירי לידו ועוד בכושר כמעט כמו שלו יש לו סיכוי. הוא נראה פחות מהוסס ברבע האחרון ובמאני טיים, שלא כהרגלו.

אלה היו שני המשחקים הראשונים מאז "ההחלטה" שנהנתי לראות אותו מנצח. זו היתה הפעם הראשונה שהוא נתן תחושה שהוא הולך באמת לנצח את המשחקים האלה וגם ניצח אותם באמת.

דיזידין 17 ביוני 2016

באהבה, שדואו, אנחנו בעיקר חלוקים ביחס ללברון.
אבל אני מסכים איתך. תמיד חשבתי שהבעיה היחידה של לברון היא שהניצחון לא מספיק חשוב לו.
השנה, ואולי כבר בשנה שעברה, הרושם הוא שהוא רוצה יותר.

Shadow 17 ביוני 2016

למה לא חשוב לו? חשוב לו מאוד פשוט יש אנשים בעולם הזה שנלחצים מסיטואציות מסויימות.

הוא נלחץ כשהכסף על השולחן והדברים תלויים בו.
הוא מתפקד פחות טוב כאשר המצבים הם כאלה שטעות יכולה לגרום להפסד שירשם ישירות על שמו.

מצד שני עכשיו שאני רושם טת זה יש משהו במה שאתה אומר.

הניצחון פחות חשוב לו במובן שהוא מוכן לוותר על ניצחון מלבד שהטעות או ההפסד לא ירשמו על שמו.

יש גם אנשים כאלה. ביבי הוא כזה.

NoOne 18 ביוני 2016

LOL

Gilad 17 ביוני 2016

תנחומים רונן

גל ד 17 ביוני 2016

תנחומי לרונן ולמשפחה.

לגבי המשחק, הייתי בהלם מהרבע הראשון. זה כאילו שג"ס חשבו שעצם הנוכחות של גרין תפתור להם את כל הבעיות, ושלא צריך ממש להתכונן ללחץ של קליבלנד.

גיל 17 ביוני 2016

אני חושב שלפלייאוף הזה יהיו השלכות מרחיקות לכת על מה יקרה בעונות הקרובות בלי קשר לתוצאה של הסדרה. גולדן סטייט נראים היסטריים כרגע וכאילו לא יודעים מה קורה סביבם. אין סיכוי שיתנו עוד עונה רגילה קרובה לזו וסביר שיתנו יותר מנוחות לשחקנים כדי לשמור אותם יותר רעננים לפלייאוף. גם עונה בלי מרדף אחרי שיאים תרגיע אותם קצת. אני גם מהמר שקבוצות ישחקו יותר אגרסיבי עם קארי כי נראה שיש לו פיוז די קצר והשיבוש של המשחק שלו משפיע על כולם.

אבל הכי חשוב, כמה מיליונים הפסידו בארנס ולאב במשחקים האחרונים?

duncan 17 ביוני 2016

ברנס אולי הפסיד. לאב חתום על חוזה חלומי על שחקן ששווה אולי 10-12 לעונה.

גיל 17 ביוני 2016

אבל הם לא ירצו לשמור אותו ויעשו עליו טרייד כנראה.

Duncan 18 ביוני 2016

כולם מבינים שלאב שחקן בינוני חדגוני שרק יודע לקלוע עם הפנים לסל ללא שמירה.
כסף אבל הוא לא יפסיד.

גיל 18 ביוני 2016

אף אחד לא ידע את זה, לפחות לו ברמה הזו, עד השנתיים האחרונות. ואולי הוא לא יפסיד בשנה הבאה אבל בחוזה הבא שלו עוד 3 שנים כשהוא אמור להיות בשיאו כבר לא יהיה חוזה גבוה כל כך.

Shadow 17 ביוני 2016

בארנס הוא בלי ספק המפסיד הכספי הגדול מבין השניים ולאב המפסיד התדמיתי.

7even 17 ביוני 2016

תנחומיי רונן…
לברון…קיירי.
המשחק הבא לא רק מגדיר קריירה אלא מגדיר עיר

7even 17 ביוני 2016

לברון…קיירי…ואוו…מדהים.

אלכס 17 ביוני 2016

בכל זאת זה המשחק של ג"ס להפסיד.
הקבוצה עם מאזו העונה הרגילה הטוב בהיסטוריה, משחק ביתי על כל הקופה.
להפסיד לפייבוריט לא אומר עליך שום דבר מיוחד לדעתי.
ניצחון לעומת זאת..

Matipool 17 ביוני 2016

רונן – משתתף בצערך . עצוב .

אבי 17 ביוני 2016

מאד מצער לשמוע. תנחומים לרונן ולמשפחתו.
רונן בנה פה משהו מאד יפה. הבלוג שלו הוא חלק מהחיים שלי כבר 8 שנים, ואני יודע שזה כך אצל רבים פה.

יוני (המקורי, מפעם) 17 ביוני 2016

זה יום שישי ראשון בלי חידון מאז, 2006?

אביאל 17 ביוני 2016

תנחומים לרונן, שלא ידעו עוד צער.

אלעדוס 17 ביוני 2016

תנחומיי לרונן ולמשפחה

גל אל-איי 17 ביוני 2016

תנחומים לרונן.
ההופעה של הבוס בברלין – צפה לעינוג של בין שלוש וחצי וארבע שעות. ראיתי אותו בספורט,ס ארינה באל-איי. כל השירים של ״הריבר״ אנד סאם.
מחזיק אצבעות לקליבלנד ביום ראשון. גולדן סטייט צריכים ליפול על חרבם.

Trailblazer 17 ביוני 2016

תנחומיי לרונן ומשפּחתו

שחר ע. 17 ביוני 2016

רונן משתתף בצערך

שניר חבר של עמרם 17 ביוני 2016

משתתף בצערך רונן

עגל 17 ביוני 2016

תנחומים לרונן דורפן ממני ומאנשי הופס
שלא תדע צער

קורא אדוק 17 ביוני 2016

תנחומיי לרונן ומשפחתו

איאן ראש 18 ביוני 2016

תנחומים לרונן ומשפחתו. שלא תדעו עוד צער

ארנון 18 ביוני 2016

משתתף בצערך, רונן.
שלא תדעו עוד צער.

פישמן דוד 19 ביוני 2016

מצטרף לתנחומים של כל קודמי.תנוחם בין זקני ציון וירושלים

סאמיר זאמפיר 19 ביוני 2016

רונן, משתתף בצערך. ליבי איתך.

מנחם לס 19 ביוני 2016

רונן, רק עתה נודע לי. משתתף בצערך. מי כמוני יודע מה זה לאבד אדם קרוב כל כך בטרם עת..

Comments closed