מנסים לגנוב לי את הקבוצה

מצטער שאני משתף אתכם בגועל נפש הזה, אבל חייבים לחשוף את החרא כדי שיטפלו בו.

למכבי תל אביב יש ארגון אולטראס עאלק. הם פרסמו ודאגו שה"אוהדים" ישירו שיר חדש. להיות גזענים ומכוערים זה כבר לא מספיק, עכשיו הם צריכים לשיר על זה שהם יאנסו את הבנות של אוהדי הפועל, מעניין לאיפה עוד אפשר לרדת, הם כנראה מודאגים שלה פמיליה יתמתנו קצת תחת לחץ החקירות, אז הם מנסים להגיע לשם.

הנהלת מכבי ניהלה איתם מלחמה בשנה שעברה, אבל אני חייב להודות שאני מודאג מאוד השנה. אין כרגע מנכ"ל לקבוצה, ועושה רושם שגם אין מי שילחם בארגון הזה, להיפך, הוא עדיין מקבל שיתוף פעולה מצד גורמים כלשהם במועדון. למה צריך לארגן להם הסעות למשחקי חוץ? למה צריך לאשר להם להכניס כרזות לאצטדיון? למה צריך לדאוג להם למשהו בכלל?

משחקי הרדיוס שהם גורמים לנו זו עילה נזיקית אמיתית, אבל אני מאבד משהו גדול יותר בגללם, את הכיף בללכת לאצטדיון עם הבן שלי.

אני מאוד מקווה שמכבי תסיר את הכפפות, לא די בטיפול נקודתי במי שזרק את רימון העשן, צריך לטפל בארגון עצמו. מצידי שכל אוהד יצטרך לבחור, האם הוא אוהד מכבי, או אוהד פאתטיקס, ושיאסרו כניסת אוהדי פאתטיקס לאצטדיון, לא פחות.

דרבי תל אביבי בחיפה
הפרידות מתחילות

185 Comments

ארז 16 באוגוסט 2016

יישר כח, גיל.
יש לי בת. ויש לי בחילה, פיזית ממש.

yaron 16 באוגוסט 2016

זה עושה לי בחילה בלי שום קשר לעובדה שיש לי בת…

שי 16 באוגוסט 2016

השיר הזה הוא רמה חדשה של זוועה, מבחינתי עדיף אצטדיון בלי עידוד מאשר את העידוד שהם מובילים, באמת שזה ממש גורם לי לרצות לא לבוא למשחקים
הנהלת מכבי גם בשנה שעהרה ניהלה מלחמה מאוד פושרת, כביכול גם אנחנו צריכים להילחם על הקבוצה
אבל זה לא שאני אקים מחר ארגון אוהדים ואתחיל להרים את כל האופרציה כדי להיות אלטרנטיבה

יניב פרנקו 16 באוגוסט 2016

אני גאה בך גיל.

אזי 16 באוגוסט 2016

אני לא מבין למה גיל צריך לגנות את התופעה כדי שאתה תהיה גאה

ארז 16 באוגוסט 2016

הי אזי,
לא יודע למה פרנקו התכוון, מבחינתי לגנות ולהתעמת עם אוהדים בעלי מאפיינים עברייניים בשם גלוי וכשאתה דמות לא לגמרי אלמונית זה דבר שמצריך אומץ ואינטגריטי. ולכן ראוי לשבח.

יניב פרנקו 16 באוגוסט 2016

אני גאה בו כי אני יודע כמה זה קשה לצאת ככה נגד הקבוצה שאתה אוהב כשהאינסטינקט הבסיסי זה להגן עליה.

ארז 16 באוגוסט 2016

פרנקו,
זה לא נגד הקבוצה. זה נגד חלאות שמבחינת גיל (וגם מבחינתי לצורך העניין כשמדובר בחלאות ביציעי הפועל) לא מייצגים את הקבוצה והוא לא רוצה שיהיו מזוהים איתה (או איתו).
מבחינתי המכנה המשותף שלי עם רוב המגיבים פה, ללא קשר לאהדה שלהם, רחב יותר מאשר המכנה המשותף עם האולטראס "שלנו".

יניב פרנקו 16 באוגוסט 2016

ארז מסכים. ועדיין לא טריוויאלי בנוף שלנו שרגיל במלחמות "הצד שלהם גם ".
ראוי להערכה. ליציאה בקול גלוי. וחלק מהפתרון.
הרבה חומר למחשבה גם אצלנו בכלל ואצלי בפרט.
הבטן שלי התהפכה אתמול והבנתי מה זה עושה לאוהד הנורמטיבי במכבי ששומע דברים כאלה בצד שלנו. יש מקום לחשבון נפש.
העובדה שידעתי שגיל הולך להתייחס לזה מראה לי כמה זה גדול מצידו.

צביקה פחחות 21 באוגוסט 2016

במקום בו חוזרים בתשובה עומדים..

yaron 16 באוגוסט 2016

לא חושב שגיל יצא נגד הקבוצה. להיפך, הוא יצא בעד הקבוצה.
החוליגנים האלה לא צריכים להיות חלק מהקבוצה בשום צורה.

אזי 16 באוגוסט 2016

אני מקווה שיניב הבין למה התכוונתי, אבל אני אסביר.
מה שגיל עשה צריך להיות מובן מאליו לכל בר דעת.
למען הסר ספק, גם אני נגעל מכל מה שקורה עם האולטראס, אני שורק בוז בשירים הגזענים וגם פה הם חצו קו בצורה גסה.

התגובה שלי ליניב היתה בגלל שכל פעם שהיה מעשה דומה של קהל של הפועל (לא רבים יודעים, אבל לאולטרס מכבי אין מונופל על שירים דוחים) ויניב התחמק ממתן תגובה הולמת, הוא היה כותב משהו בסגנון "אני לא אגנה את הקהל של הפועל רק כי אתה ביקשת".
עכשיו אני יודע שפרנקו לא נמנה על החלק הדוחה בקהל של הפועל, אבל עדיין הוא סירב תקופה ארוכה להודות בפומבי שיש חלק כזה.
לכן הגבתי לו כמו שהגבתי.
כי מה שגיל עשה זו התגובה הטריוויאלית.
זה תגובה שכל אדם שפוי צריך להגיב.

יניב פרנקו 16 באוגוסט 2016

יש בזה לא מעט. מקבל.
אבל אגיד רק דבר אחד – הרבה כעס הצטבר אצלי שראיתי את הפנאטיקס של מכבי מתעצמים ובמקביל כל אלמנט בקהל של הפועל מקבל רעש תקשורתי. אז בין היתר זו תגובה לזה.
חשבתי גם (ובמידה רבה עדיין חושב) שיש ערבוב מוחלט וסלט בכל הנושא הזה – ואני חושב שהמחיר התדמיתי ששילמה הפועל שני רק למחיר של בית"ר ושם זה כבר משהו שחורג מתרבות אולטראס שירדה מהפסים ועברה למה שאלפסי כתב ובצדק – ארגון אלים מאורגן.

אבל הייתי צריך להיות גדול יותר – כשראיתי אתמול את הפוסט של הפנאטיקס הבטן התהפכה לי. כשאני חושב על אוהד מכבי ששומע את שירי השואה אני מניח שהגיב דומה.
אז אתה צודק.
הייתי צריך לכתוב פוסט כזה מזמן.
ולכן אני מאוד גאה בגיל.
וקצת כועס על עצמי.

תני 16 באוגוסט 2016

יפה

משה 16 באוגוסט 2016

כל הכבוד יניב.

ד"ר רזי הופמן 16 באוגוסט 2016

יפה אמרת

לפני אוהדים אנחנו בני אדם ואחים לדת ולעם. אפשר להיות יריבים ועדיין להתנהג בהומניות זה כלפי זה.
שירים לעידוד הקבוצה והשחקנים כן, שירי שנאה לקבוצה היריבה שחקניה ואוהדיה, חד וחלק לא. רימוני עשן וחזיזים לא ולא.

יואב 16 באוגוסט 2016

יניב,
יפה כתבת.
יכול להעיד על עצמי שהבטן עדיין מתהפכת לי עם כל שיר שואה גם היום. לעולם לא אתרגל "לשגרה" הזאת.
כנל בשירים מסויימים מהצד הצהוב.

אסף the kop 16 באוגוסט 2016

יפה גיל.
עוד הבדל בינך לבין אוהד הפועל הממוצע.
עם טרוריסטים לא מדברים. טרוריסטים מורידים.

צור שפי 16 באוגוסט 2016

אסף, בתגובה קצרה טעית שלוש פעמים:
פעם אחת – אוהדי הפועל ממוצעים הגיבו כאן והם (אנחנו) הרבה יותר דומים לאוהדי מכבי ממוצעים ממה שאתה חושב.
פעם שניה – החלאות ביציע הצהוב (או האדום) אינם טרוריסטים. הם חלאות.
פעם שלישית – ודאי שמדברים עם טרוריסטים. ההסטוריה מלאה בדוגמאות.

רועי 16 באוגוסט 2016

לגבי שלישית – ראינו איך זה נגמר.

צור שפי 16 באוגוסט 2016

היו פעמים שזה נגמר עם פרס נובל לשלום (מנדלה, בגין) והיו פעמים שזה נגמר…בפרס נובל לשלום (ערפאת).

dk 16 באוגוסט 2016

בגין היה במקרה הטוב טרוריסט בדימוס כשדיברו איתו

אביאל 16 באוגוסט 2016

צור – בגין ומנדלה הן לא דוגמאות טובות כל כך, בטח לא בהשוואה להיום, ההגדרות של טרור הן בעיה רצינית, הן גמישות מאוד אבל יש הבדל מהותי, עניין החפים מפשע והסיבה, לגבי שניהם, בגין ומנדלה יצאו נגד משטר צבאי ונגד משטר גזעני, לא פגעו באזרחים בכוונה תחילה ועוד כמה אלמנטים שמבחינים אותם מהטרוריסטים בימנו.

באבא ימים 16 באוגוסט 2016

ה ira פגעו באזרחים. הבריטים דיברו איתם כשהם ישבו בכלא.

גיא זהר 16 באוגוסט 2016

בגין ומנדלה (שאני מאוד מעריך) לא פגעו בחפים מפשע? ספר את זה לאלו ששהו בשוק בחיפה כשהניחו שם פצצה. והיו עוד ממין זה

צור שפי 16 באוגוסט 2016

אביאל – עד כמה שאני יודע שני הג׳נטלמנים האלה, בשלבים שונים בחייהם בהחלט פגעו באזרחים חפים מפשע בכוונה. כבן לאב ששרת בהגנה ולאם שהיתה באצ״ל הייתי תמיד חשוף לויכוחים על הלגיטימיות של פגיעה באזרחים במסגרת מאבק לאומי. אני לא במאה אחוז סגור על עצמי לגבי זה אם כי הנטיה שלי היא לחשוב שלפעמים באמת אין מנוס. את ההבדל המהותי בין שני אלה ובין ערפאת אני דווקא לא רואה בשיטות אלא יותר בחזון. בעוד שלשניהם היתה ראייה חיובית של תקומה לאומית אצל ערפאת (ובמידה ידועה אצל יורשיו עד היום) הפוקוס הוא שלילי: העיקר אצלם הוא לקעקע את הזהות הלאומית היהודית ורק במקום הרבה יותר נמוך בסדר העדיפות בא הנושא של בניין אומה.

אסף the kop 16 באוגוסט 2016

צור -אוהדי הפועל תמיד ידעו לתת סיבות מקלות ולהסביר למה למרות הגועל נפש שהם הם לא כמו בית"ר.
הם טרוריסטים כי הם זורעים פחד – עובדה, אוהדים נורמלים לא יקחו את ילדיהם למשחק בגלל החלאות האלו.
מדברים עם טרוריסטים ? כן, הפרחים לרבין.

בלייק 16 באוגוסט 2016

נדמה לי שרבין רק המשיך את שמיר, לא?

אסף the kop 16 באוגוסט 2016

אולי.
אבל הוא משת"פ להסכם.

בלייק 16 באוגוסט 2016

משת"פים (להסכם זה או אחר שבמהלך חתימתו נוהל מו"מ עם טרוריסטים) יש הרבה.

צור שפי 16 באוגוסט 2016

דווקא כמי שלא חשוד באהדה יתרה לשמיר – אי אפשר להשוות. שמיר לא דיבר עם אש"פ וודאי וודאי שלא עלה על דעתו להגיע איתו להסכמים דוגמת אוסלו. מצד שני מה שאסף מכנה משת"פ היה תוצר של הכרעה דמוקרטית (נזכיר את בחירות 92 – עבודה 44, מרצ 12, ערבים 10). בנוסף, יתכן שרבין טעה אבל אני לא חושב שאפשר לומר שהוא הונע משיקולים שאינם טובתה של ישראל. כלומר הוא לא שיתף פעולה ביודעין עם יעדי האוייב כפי שמרמז הכינוי.

בלייק 16 באוגוסט 2016

שמיר דיבר עם אש"פ בועידת מדריד. עשו שם כמה תעלולים פוליטיים כדי שהפלשתינאים (למעשה אש"פ) ישתתפו בועידהכחלק מהמשלחת הירדנית, אבל חלק מהנציגים היו בכירים באש"פ, כולל סאיב עריקאת שהיה נציגו של עראפת בשיחות.
אולי לא עלה על דעתו להגיע להסכם, כפי שלא מעט טענו אז, אבל לדבר – דיברו.

yaron 16 באוגוסט 2016

למיטב זכרוני שמיר דיבר עם תושבי השטחים שלא היו באותה תקופה חברי אש"ף ושהתייעצו בטלפון (או בחדר ליד) עם אנשי אש"ף.

בלייק 16 באוגוסט 2016

זה בערך מה שגם אני זוכר. לזה התכוונתי בתעלולים פוליטיים.

באבא ימים 16 באוגוסט 2016

חיידר עבד אל שאפי היה איש אש״פ. הוא היה המושא ונותן הראשי במדריד.

עופר 16 באוגוסט 2016

היה הבדל בין הנהגת טוניס להנהגה בשטחים. אנשים שונים מדברים על הבדלים שונים מתוך אג'נדות. אבל חלקם טוענים שההנהגה בשטחים הייתה הנהגה יותר עממית, פחות משוחטת ויותר פרגמטית. הטענה היא שהניסיון לייצר איתם הסכם היה נראה אחרת. והם פעלו פחות כמו ארגון טרור.

yaron 17 באוגוסט 2016

עופר, אתה צודק לגמרי וזאת היתה הכוונה אבל אז התברר שהנהגת השטחים לא זזה ולא תזוז בלי אישור מטוניס וזה מה שהביא לאוסלו.

צור שפי 16 באוגוסט 2016

בלייק – לעניינים שאתה קורא ״תעלולים״ יש משמעות בפוליטיקה. שמיר יכול היה לטעון, ואכן טען, שהוא לא מדבר עם אש״ף.

yaron 17 באוגוסט 2016

צור, ממשלת רבין היתה ממשלת מיעוט (ומיצובישי) שנתמכה מבחוץ ע"י הערבים וכך המשיכה להתקדם תוך כדי גל טרור בתהליך אוסלו.
נסה לדמיין מה היה קורה אם ביבי היה מחליט על סיפוח חד צדדי של שטחי c כשהוא בממשלת מיעוט ונתמך מבחוץ ע"י מרזל לדוגמא.
עדיין היית קורא לזה "תוצר של הכרעה דמוקרטית"?

צור שפי 17 באוגוסט 2016

ירון, התשובה שלי לשאלה שלך היא חיובית מה גם שהמינוח ממשלת מיעוט קצת מטעה כאן: לעבודה ולמרצ היו 56 מנדטים, לערבים 10 ולאופוזיציה כולה (כולל חרדים שאינם בהכרח ימנים) היו 54.

yaron 17 באוגוסט 2016

הערבים לא היו חלק מהקואליצה. זאת היתה לגמרי ממשלת מיעוט.

צור שפי 17 באוגוסט 2016

ירון אתה צודק שהערבים לא היו חברים בקואליציה אבל טועה בהתייחסות לממשלת מיעוט. נדייק: כשהממשלה קמה ב-92 היה לה רוב של 62 – עבודה, מרצ, ש״ס. אחר כך ש״ס עזבה בגלל שילוב של הסכמי אוסלו והחקירות של דרעי. גם אז, כמו שכבר כתבתי, לעבודה ולמרצ היו 56 ולכל האופוזיציה ימין-דתיים 54. הצורך ב״מיצובישי״ התעורר בגלל ההחלטה של אביגדור קהלני ועוד כמה לעזוב את העבודה ולהתנגד לאוסלו. אם אתה מגדיר ממשלת מיעוט כאחת שאיננה נהנית מרוב פרלמנטרי – אני מקבל אבל גם בניכוי הקול הערבי למרכז-שמאל ב-92 היו יותר קולות מאשר לימין-דתיים.

yaron 17 באוגוסט 2016

ממשלת מיעוט היא ממשלה במשטר פרלמנטרי שהסיעות המרכיבות אותה כוללות פחות ממחצית חברי הפרלמנט. היא מתקיימת באמצעות התמיכה של חברי פרלמנט מ"סיעות תמיכה" שאינם בתוכה אך תומכים בה, ובכך מאפשרים לה לתפקד.
הסיעות הערביות לא היו חברות בקואליציה.

ר.בקצה 17 באוגוסט 2016

איזו מין התפתלות משונה זאת?
לממשלה יש הגדרה ברורה, כפי שכתב ירון. האם הערבים היו חלק מממשלת רבין?
האם אתה מונה את האיחוד הלאומי שישב באופוזיציה ב- 2009 על ממשלת נתניהו?
האם מפלגתו של ליברמן היתה חלק מהממשלה הנוכחית לפני שמונה לשר ביטחון? הרי לשיטתך הוא כלל לא נכנס לממשלה הנוכחית, משום שהיה חלק ממנה מלכתחילה.

צור שפי 17 באוגוסט 2016

ר, אין התפתלות. לדעתי הסאב-קונטקסט של הדיון הלכאורה סמנטי המתקיים כאן הוא אם ההחלטות שהעבירה ממשלת רבין היו לגיטימיות. זוהי המהות. אז בוא נוציא מהדיון את ההגדרה של "ממשלת מיעוט" בכך שאקבל את ההגדרה שזו ממשלה שאין לה רוב קואליציוני והיא נזקקת לתמיכתן של סיעות מבחוץ. בכל מיני מדינות יש מדי פעם ממשלות כאלה. אחרי ששמנו את זה הצידה אני מקווה שנסכים שממשלת מיעוט זו ממשלה לגיטימית. מעבר לשאלת הלגיטימיות עומד גם העניין המספרי – ב-92 היה רוב למרכז-שמאל (56) מול הימין-דתיים (54) גם בלי הערבים (שגם קולותיהם, אגב, לגיטימיים בעיני).

yaron 17 באוגוסט 2016

צור,
יש להבדיל בין חוקי ללגיטימי.
ממשלת רבין המשיכה במתווה אוסלו כשהפכה לממשלת מיעוט ותוך כדי גל טרור רציני.
האם זה היה חוקי? כן!
לגיטימי? שוב, תשאל את עצמך האם היית חושב שזה לגיטימי לו נתניהו היה מספח את שטחי C באופן חד צדדי כשהוא בממשלת מיעוט ונתמך מבחוץ ע"י מרזל לדוגמא.

צור שפי 17 באוגוסט 2016

ירון, התשובה שלי לשאלתך עדיין חיובית.

צביקה פחחות 21 באוגוסט 2016

ירון, למה אתה מתחבא מאחורי טיעונים פתלתלים עקרים כשמה שאתה באמת רוצה להגיד הוא שממשלה הנסמכת על קולות הערבים אינה לגיטימית.
מלבד זאת – אני כופר בהקבלה בין המפלגות הערביות למרזל ודומיו. מרזל ודומיו גזענים מעצם הגדרתם. בהפוך על הפוך זה גם סוג של גזענות לראות את כלל הערבים כאויבים וגזענים כמרזל. אני לא תמים ואין לי ספק שביניהם יש כאלה שהיו שמחים חגרש אותנו מפה (כמו שלא חסר אצלנו), אך לדעתי רובם פשוט רוצים לחיות בשלום לצידנו ואף בתוך הערים שלנו כשווים מכל בחינה שהיא. מה שלא קורה היום מבחינת תקציבים, הזדמנויות קבלה לעבודה, שכירת דירה שירותי שיטור ועוד ועוד ועוד. ובקשר לזה שהם מביעים אהדה ותמיכה לאחיהם בגדה ובעזה (חלק אפילו מאותה משפחה) – אני לא רואה במה זה שונה מדאגתנו לכל יהודי על פני הגלובוס וההתמקדות המובחנת בגורלם בכל אירוע חדשותי.

ר.בקצה 21 באוגוסט 2016

אתה כופר בהקבלה בין המפלגות הערביות למרזל ודומיו? ומה בדיוק ההבדל בין הגזען כהנא לגזען ראד סלאח, מלבד העובדה שהאחרון הוא גזען מורשע?
ואם אין הבדל ביניהם, מה ההבדל בין תומכיו של הראשון לתומכיו של השני?

צביקה פחחות 21 באוגוסט 2016

שמפלגה כמו כ"ח מורכבת כולה מגזענים והמפלגות הערביות מורכבות משלל דיעות וזרמים. בדיוק כמו שאפילו בליכוד לא חסר גזענים ופאשיסטים (במיוחד עכשיו שמסמנים אף את אלה המנסים לשמור על ערכי צה"ל ועל בית המשפט העליון כסמולנים בוגדים), ועדיין, אני לא צובע את כלל מפלגת הליכוד במברשת אחת.
בכלל, כל הדיון הזה לגבי מהם הערבים הוא קצת מגוחך כי הוא דיון בינינו לבין עצמנו, אין פה באמת מישהו שמכיר את המציאות שלהם מקרוב (גם אם ספתא שלו גרה כל החיים שלה עם ערבים והיא יודעת שאין אמונה בהם), זהו ברובו המוחלט דיון בין יהודים לבין עצמם. והכללות שטוחות ודקיקות כמו השוואת כלל המפלגות הערביות למרזל ודומיו רק חושף עד כמה הבורות שלך עצומה.

ר.בקצה 21 באוגוסט 2016

מה אתה אומר…שלל דעות וזרמים?
והנה, במשפטו של הגזען המורשע סלאח התייצבו לצידו כל מרכיבי "שלל הדעות והזרמים", וביניהם גם מנהיג הכנופיה המשותפת, איימן עודה.
http://goo.gl/XwQqSl
כעת ספר לנו- מה ההבדל בין תומך הגזען המורשע עודה לבין תומכיו של כהנא?

בלייק 16 באוגוסט 2016

אגב, נדמה לי שגם ביבי היה שם בשיחות.
אחרי שדויד לוי נעלב ולא הגיע, ביבי נשלח כסגן שר החוץ.
אבל אני לא זוכר אם הוא השתתף בשיחות עם הפלשתינאים. מצד שני גם אם הוא דיבר רק עם הסורים או הלבנונים, הם כנראה לא היו מל"ו.

ישי 16 באוגוסט 2016

הכרעה דמוקרטית תמורת מיצובישי

צביקה פחחות 21 באוגוסט 2016

שוב, גם אתה כופר בלגיטימיות של הסתמכות על קולותיהם של חמישית מהאוכלוסיה שלך (מה שאגב לא היה שונה מגישתם של חברי מפלגת העבודה דאז בעצמם). ואח"כ מתפלאים מדוע בכל העולם אנו נתפשים כגזענים. זה ההסברה, אנחנו לא משקיעים מספיק בהסברה.

יוסי מזרחי 20 באוגוסט 2016

האמירה הזו שלך מסבירה מצוין את עומק אי ההבנה של המונח "מדברים עם טרוריסטים".
אני מניח שהבסיס לטעות שלך הוא הליכת שמיר לועידת מדריד, ואם כך, אכן טעית.
אבל לא נרחיב את הויכוח. כבר מאוחר ואני רוצה לפרוש.

צור שפי 16 באוגוסט 2016

אסף – אני עדיין חושב שמה שקורה ביציעי בית"ר מבחינת אופי התופעה, גודלה (המספרים), מידת השליטה של הדבר הזה במועדון וכו' נמצא במישור אחר מאשר כל מועדון אחר בישראל. אין לי בעיה להודות שהמצב בהפועל רחוק מאוד מלהיות משביע רצון.

ולגבי הדיון הפוליטי – אני מניח שנסכים שרבין לא היה היחיד בהיסטוריה, לא שלנו ולא של האנושות, שדיבר עם טרוריסטים.

צביקה פחחות 21 באוגוסט 2016

אם אני ךא טועה, צור, אוהדי הפועל עוד לא ביצעו לינצ' כמו הלינצ' של אוהדי בית"ר בעובדים ערבים בקניון או תקעו פטיש בראשו של מישהו במה שיכול להתפרש אף כנסיון לרצח. אבל אולי אני טועה.

שי 16 באוגוסט 2016

כהרגלך אסף אתה רק טורח להכניס עוד שנאה וגועל לדיון. שום דבר בונה, שום דבר מועיל, רק עוד ועוד כתיבה אלימה ומכוערת. כמו כל אלו ששרים ביציע רק עם מקלדת ותחכום.

אסף the kop 16 באוגוסט 2016

מה שתגיד שי.
בניגוד אליך אני כותב שכל האולטראס הם חארות.
אתה מוזמן לחבק עצים ואותם כמה שתרצה.

שי 16 באוגוסט 2016

"בניגוד אלי"? התחלת לכתוב מדע בדיוני?

אסף the kop 16 באוגוסט 2016

הכל עדיף על השטויות שלך

Shadow 16 באוגוסט 2016

איזה טרול. מקצוען.

אסף the kop 17 באוגוסט 2016

אמר הטמבל.

צביקה פחחות 21 באוגוסט 2016

כבר הרבה זמן מקננת בי התחושה שישנו פער די נרחב בין רוח ליברפול לטרול דנן. באופן מסוים הוא הפנטיקס של ליברפול. אני די בטוח שהאוהד השפוי שם היה מתבייש בכל מה שיצא לו מהמקלדת. לחיי האירוניה.

שי 17 באוגוסט 2016

"השטויות שלי"? פוסט שמדבר על תופעה שאני מניח שרוב הקוראים פה נגעלים ממנה ואתה – דוחף בכוח את רבין, וימין שמאל, ומי מנהל משא ומתן עם טרוריסטים, ואוהדי הפועל ועוד.
אולי תחליף באחוזים בין להיות סתם פרובוקטור ומתקרבן (90% מהתגובות שלך) לתגובות הענייניות שלך.

אסף the kop 17 באוגוסט 2016

ברור שהשטויות שלך.
תעקוב אחרי הדיון ותראה מי הכניס ימין שמאל, מו"מ עם טרוריסטים ושאר ירקות.
אני לא אשם שאתה מאבד את הריכוז על הדרך.

ולמקרה שלא הבנת – גם אני נגעל מהתופעה הזאת ומכנה את החארות האלה בשם "טרוריסטים".

צביקה פחחות 21 באוגוסט 2016

מה שלא מונע ממך לנקוט שוב ושוב באלימות מילולית, טרוריסט מקלדת קטן שלנו.

יניב 17 באוגוסט 2016

אובבסיבי עלוב נפש, לך לטיפול

אסף the kop 17 באוגוסט 2016

אצל המטפל שלך ?

צביקה פחחות 21 באוגוסט 2016

זה היה טיפה מעל הדרדרות לרמת ה- "ומה עם אמא שלך?". הישג מרשים.
כמו הבדיחות האלה על עדות ובעלי מקצוע ונורות – כמה טרולים צריך כדי להפוך אזור טיקבוק של אתר אינטילגנטי כמו דה באזר למדור התגובות ב-YNET?!

אמיתי 16 באוגוסט 2016

פוסט לעניין. לצערי מתאים להרבה קבוצות כדורגל בארץ. עוד יותר לצערי נראה שזה לא יעזור.. הלוואי ואני טועה

רותם 16 באוגוסט 2016

תחזירו מנויים.
למנהלים מלמעלה יש רגש לכסף. לא לשם של מועדון או לאוהדים נורמטיביים שמחפשים הנאה במגרש ספורט.
בתור כלכלן בכיר אתה אמור לדעת שזה יהיה האפקט הכי גדול.

כל עוד תניפו שלטים והמנויים בכיס ההנהלה מלמעלה תמשיך להנהן בחינניות.

שי 16 באוגוסט 2016

מזה תחזירו מנויים? כבר קנינו אותם. לא יחזירו לנו את הכסף כי אנחנו מוחים נגד קבוצה בקהל

רותם 16 באוגוסט 2016

אתה מוחה ומשלם.
זה רחוק מלהשיג משהו.

ניינר / ווריור 16 באוגוסט 2016

ממתין לתגובת הנגד של המשורר הנודע גל סוקולובסקי

תני 16 באוגוסט 2016

כל מילה גיל.
השאלה מה באמת תעשה ההנהלה בפועל.
אולי בשלב כלשהו זה צריך להגיע למצב שאנחנו, שסולדים מה"ארגון" הזה נפסיק להגיע לאיצטדיון, נפסיק בצורה מאורגנת לקנות מרצ'נדייז. יש הרבה רעיונות שאפשר ליישם.

שמעון כסאח 16 באוגוסט 2016

מתי תוקם קבוצת האוהדים מכבי איזה-שם-שתבחרו תל-אביב?

סחבק 16 באוגוסט 2016

מכבי נימני זה בדם תל אביב!!!

אורן השני 16 באוגוסט 2016

אם כבר "מכבי EZ7 תחזור תל אביב"

7even 16 באוגוסט 2016

זה הזמן להגיד שגם חלק גדול מאד מאוהדי הפועל הם נגד שירי שואה או שירים גועלים מכל סוג שהוא.

אני באופן כללי נגד קללות מכוערות מכל סוג שהוא .

ישי 16 באוגוסט 2016

זה דווקא לא הזמן.
משום מה (ויניב למעלה ניסה למצוא תירוצים) אוהדי הפועל לא ממש עושים את זה בזמן. להצטרף עכשיו לחגיגה זה לא חוכמה.

yaron 17 באוגוסט 2016

שי, כל זמן הוא זמן טוב "להצטרף לחגיגה".
גם גיל (כמו כולנו) עובר תהליך והמשחק האחרון היה רק הקש ששבר את גב הגמל.
הרגע שבו כל האוהדים השפויים מכל הקבוצות יפנימו שזה מאבק של כולנו על עתיד הכדורגל הישראלי ולא רק על עתיד הקבוצה שלנו הוא הרגע שדברים יתחילו באמת לזוז.
זאת מחאה שחייבת להיות חוצת גבולות.
אוהד הפועל שפוי (אני אוהד מכבי) הוא אח שלי לאהדת כדורגל וספורט ואוהד מכבי חוליגן, מצידי שיילך לעזאזל. אין לי כלום עם מי ששר שירי שואה, אונס וכו'.

ישי 17 באוגוסט 2016

אני לגמרי איתך. פשוט כשאוהדי הפועל עושים דברים מגעילים , האוהדים השפויים שלהם נמנעים מלגנות אותם, ואז עכשיו הם נזכרים שגם הם בעצם לא תומכים בזה. אני לא מצפה מיניב לפתוח פוסט על התנהגות מגעילה במיוחד של אוהדי הפועל, אבל אני משווה את אוהדי הפועל לאוהדי מכבי שנמצאים בדה באזר – אוהדי מכבי תמיד טורחים להגיד שהם שורקים בוז לשירים מגעילים ואוהדי הפועל תמיד מתחמקים מגינוי גם אם מדובר בהתנהגות מגעילה במיוחד. אני לא בעניין של להשוות את האוהדים הבהמות של שתי הקבוצות, אלא את האוהדים השפויים, וכאן יש הבדל גדול ואוהדי הפועל לא יכולים לומר שידם לא הייתה במעל.

ארז 17 באוגוסט 2016

ישי,
אשמח אם תבדוק דברים לעומק לפני שאתה נותן "סטטיסטיקות" שלא מחזיקות מים.
רבים מאוהדי הפועל כאן ציינו שהם מקיאים מהתופעה הזאת. אני אישית הפסקתי ללכת עם הילדים שלי למגרש בגלל זה.
כשהיו כאן משחקי פיפי-קקי בסגנון של "איזה קהל יותר מגנה", אמרתי דברים דומים למה שירון כתב לך עכשיו – זה מאבק משותף ל"מתונים" מול ה"קיצונים", לא משנה מאיזו קבוצה. ואם ננהל מאבקים מטופשים כאלה במקום למצוא דרך לתמוך במאבק משותף בזה – כולנו נפסיד. אתה עושה לדעתי טעות כשאתה הולך למקום הזה.

yaron 17 באוגוסט 2016

ישי,
אני קורא את יניב כבר הרבה זמן ויכול להיות שהוא (כמו כולנו) בתור אוהד הפועל לא תמיד אובייקטיבי.
אבל,
הנה מה שהוא כתב:
"אבל הייתי צריך להיות גדול יותר – כשראיתי אתמול את הפוסט של הפנאטיקס הבטן התהפכה לי. כשאני חושב על אוהד מכבי ששומע את שירי השואה אני מניח שהגיב דומה.
אז אתה צודק.
הייתי צריך לכתוב פוסט כזה מזמן.
ולכן אני מאוד גאה בגיל.
וקצת כועס על עצמי."

זמן מצויין ודרך ראויה מעין כמוה להצטרף למסיבה.

ערן (המקורי) 16 באוגוסט 2016

כל מילה, גיל. היה ברור לי אתמול שתכתוב פוסט על כל… הלוואי והמועדון יקצץ להם את הכנפיים.
אם שנה שעברה האמנתי שהם רק שמים את עצמם לפני טובת המועדון, הרי עתה ברור שהמועדון, ויתר האוהדים שלו, לא מעניין את ה״ארגון״ כהוא זה. מרוכזים בעצמם. עם אינסוף טפיחות עצמיות על השכם על כך שנוסעים למשחקי חוץ. תודה רבה באמת, בזכותכם חצי ממשחקי הבית הופכים למשחקי חוץ.
ואחרי זה הם עוד מחלקים ציונים לאוהדים אחרים, להורים ואנשים עובדים שעבורם להגיע לטדי (למשחק בית- רדיוס בשל ״אוהדים״!) ביום ראשון זה סרט מורכב, ולעתים פשוט בלתי אפשרי.
הם מנסים לסגור את הפער מלה פמיליה, ושל מכבי מבית״ר, ולא צעד צעד, אלא בקפיצות ענק.
על הגזענות הוסיפו עכשיו שיר אונס דוחה. איזה שער גועלי. וכמה לא קשור למכבי תל אביב האמיתית.
מבחינתי כל ארגון שחבריו לובשים במאורגן חולצות שחורות במקום חולצות של מכבי או צבעים של המועדו, הוא ארגון למען עצמו ולא למען הקבוצה.
לובשי חולצות שחורות: עם המחאות האינסופיות ולא פוסקות שלכם נגד ההנהלה; הנזקים הבלתי פוסקים למועדון וכלל הקהל שאתם גורמים בקנסות ורדיוסים; ועם שירי האונס הגועליים שאתם מחברים: ברכות. הצלחתם להמאיס את עצמכם על רוב הקהל הצהוב במגרש.

ד"ר רזי הופמן 16 באוגוסט 2016

הכל טוב ויפה. צריך לבער את הנגעים האלה ממכבי וגם משאר הקבוצות.
בתי הדין הפכו למחלבה של הקצות. חולבים כסף מקבוצה על התנהגות של פושעים שמצאו במגרש מקום להוציא אגרסיות.
קראתי את כל התגובות מעלי ולא מצאתי התיחסות בכלל לסכנה של הפושטקים האלה לקבוצה אותה הם כביכול אוהדים.
מיץ גולדהר הוא מכבי תל אביב של השנים האחרונות. יש לנו מזל שהוא קנה את הקבוצה ושינה אותה. השקיע המון כספים ומצפה שהכסף ילך למטרות שקשורות לקידום הקבוצה בארץ ובחו"ל. יש סיכוי שיום אחד ימאס לו לשלם את כל הקנסות. גם משחק בלי קהל הוא קנס כי הקבוצה מפסידה מאות אלפים. המטומטמים האלה שלא מפעילים את הראש לא מבינים שיום אחד ימאס לגולדהר מהשטויות האלה והוא יעזוב. הגישה צריכה להיות מאד חריפה. הקומץ צריך לצאת בחוץ ולפנות מקום לאוהדים השפויים.

ערן (המקורי) 16 באוגוסט 2016

מסכים בהחלט.
למקרה שהדברים לא היו מספיק ברורים: הפגיעה בקבוצות עשויה לגרום לעזיבת בעלים שהן אנשים טובים עם כוונות חיוביות. ואז נישאר רק עם הטיפוסים המפוקפקים שכבר שנים חוסים תחת צילו של הענף.
עם זאת אני לגמרי לא מסכים איתך ועם אחרים שמדובר באנשים שנוהגים ב״טיפשות״. אני חושב שהמאבקים שלהם הינם מכוונים, ומיועדים להראות מי שולט בקבוצה, מי הבעלים האמיתי שלה.
אין לי ספק שיש מי שישמחו אם וכאשר מיטש יעזוב, והאג׳נדה שלהם של פגיעה בבעלים דרך קנסות ורדיוסים אינה מקרית, מאחר שעזיבת הצוות הזר ומקצועי תהווה הזדמנות עבורם להגדיל את כוחם. (ברור שטובת המועדון אינה מעניינת את אותם אנשים כהוא זה. )

yaron 17 באוגוסט 2016

מסכים שזאת לא טיפשות אלא מאבק שליטה.
אני מקווה שגולדהר וקרויף מבינים את זה כי זה הולך להיות מאבק ארוך ולא קל.
אם יום אחד יימאס לגולדהר זה יהיה בדיוק מהסיבה הזאת.

ערן (המקורי) 17 באוגוסט 2016

החשש הגדול שלי הינו שהקטנת המעורבות של מיטש בשנה האחרונה (לא הגיע למשחק ההכרעה בליגה ולא לגמר הגביע), וכן הקטנת המימון שלו בצורה דרמטית (יש קופת מזומנים גדולה משלב הבתים בצ׳מפיונס וכן ממכירת זהבי; אין לנו אף חלוץ איכותי; ולמרות זאת לא הוצאנו שקל על כרטיס שחקן הקיץ), מסמנים שכבר נמאס למיטש, ולפיכך השחורים ניצחו, משמע מכבי הפסידה.

ארז טיקולסקר 16 באוגוסט 2016

תבורך. קול חשוב. גם לה פמיליה היו פעם קטנים. אם לא יטפלו בזבל הזה בכמה קבוצות שהוא מרים ראש, תוך שנים ספורות יהיו עוד כתבי אישום על עבירות הרבה יותר חמורות מכמה שירים מגעילים.

יניר 16 באוגוסט 2016

אסור שתהיה טיפה סבלנות לתופעה הזו. וזה התפקיד של הנהלת הקבוצה להילחם בתופעה, להוקיע אותה באופן ברור ולפעול בתקיפות. דווקא עכשיו כשהאצטדיון קטן התופעות האלו יותר מפריעות וזו ההזדמנות לחסל את הענין.

רועי 16 באוגוסט 2016

מעניין מתי מועדון ישראלי יפעל כמומף ברצלונה בזמנו.

גם ברצלונה נהגה לממן את לובשי השחורים שנותנים את "הצבע" ביצועים, הם עזרו להם בציוד.

הבעיה שהם היו אלימים, מכרו סמים ועבקו בפעילות עבריינית גם מחוץ לאצטדיון.

זה היה קשה אבל הם הצליחו בעזרת המשטרה והחוק להכניס אותם לכלא ולהרחיקם מהמגרשים.

בכלל כל יהודי אדיוט שלובש שחור כארגון אולטראסאונד צריך לשלוח אותו לחינוך מחדש ולימוד מהו אולטארס באמת.

צור שפי 16 באוגוסט 2016

כל מילה והלוואי שגם אצלנו.

גיל ז. 16 באוגוסט 2016

כל הכבוד גיל, הטור הזה מבטא היטב את מה שאני מרגיש, ואני נגעל פעם אחר פעם.
גם הקבוצה והשחקנים מרגישים כבני ערובה של הקומץ, ולראייה ההתנהגות במשחק עם פאנדורי מהרגע שאלברמן העביר את סרט הקפטן לבניון. אני יושב כרגע במזרחי התחתון (מתחת לקומץ) והייתה התמרמרות רבה בקהל עליהם במקרה הזה.
גם השחקנים מפחדים להתעמת עם הקומץ, ולמרות ההתנהגות החוזרת ונשנית עדיין דואגים, דבר ראשון לאחר שמסתיים המשחק, להתרכז מולם ולהודות להם.
גם אני שלחתי בעונה הקודמת מספר מכתבים לגורמים שונים בקבוצה, ואני חושב שהטיפול בהם לוקה בחסר, במיוחד נוכח העובדה שגורמי המשטרה לא באמת מעוניינים לטפל בזה.
אני נמצא בסיטואציה מרגיזה כי ככל שאני נהנה יותר מהקבוצה, כך אני יותר ויותר נגעל מהקומץ הזה.
אני המלצתי בעונה הקודמת לגורמים במכבי שעל כל מנוי תהיה תמונה (עלות אפסית) שם ומספר ת"ז, ורכישת מנוי תהיה מלווה בהתחייבות שבמידה ויבוצעו עבירות מכבי תוכל לתבוע נזיקית את אותו אוהד או את מי שהשתמש במנוי בשמו. אגב, התחייבות כזו ניתן לרשום על כל כרטיס.
כך ניתן יהיה לשלוט על הבלאגן שהם יוזמים.
אגב, אני באמת חושב שבמידה ומכבי יקבלו רדיוס נוסף בגלל הרימון עשן שנזרק אתמול, צריכים אוהדים להתארגן ולתבוע נזיקית את אותו אוהד.

yaron 17 באוגוסט 2016

רעיון מצויין, פשוט ולא ברור לי למה לא מיישמים אותו…
תמונה והסכמה בכתב שאוהד שלא יתנהג בהתאם לחוזה המנוי צפוי לא רק לביטול אלא גם לתביעה משפטית.

רן 16 באוגוסט 2016

ישר כח גיל

אני אשאל שאלה קטנה רק, איפה עובר הגבול. האם אבוקסיס חולה סרטן או טועמה מחבל או כל אדום צריך לרגום או לובש אדום ימות היום או היום נשחט את הפועל או… עוד הרבה דברים זב לגיטימי יותר

אישית אני שרקתי בוז ב3 שנים האחרונות לכל שירי טועמה מחבל הים אני יושב במזרחי עליון לא יודע אם יש לי אומץ לשרוק בוז , בטוח לא אהייה חלק מהשירה.

אני באמת תוהה איפה עובר הגבול מה מותר ומה אסור?

נ.ב.
אם תהיה תביעה נגד המועדון על כל משחקי הרדיוס אני אצטרף אולי המועדון יתבע את פנאטיקס ואיכשהו זה ירגיע אותם

צהבי 16 באוגוסט 2016

מעניין מה היית רושם אם היית אוהד של ביתר

יואלזיניו 16 באוגוסט 2016

מה מעניין בזה?

שלו 16 באוגוסט 2016

זה רק נראה שהרימון אתמול היה תגובה לפרסום שהקבוצה תפעל נגד גזענות או שרק אצלי בראש יש את המאזן הזה?
ניסיתי לקחת את בני למשחק של מכבי (נגד סכנין בחצי) הוא היה מוקסם מהמגרש מהמתח ומזה שנצחנו בסוף.
בדרך הבייתה החלו שאלות על מה ששרו האולטראס (הוא לא כל כך הבין את המילים ומי זה חליילה וכו').
זה הספיק לנו לבנתיים.
כן צריך מערכת לזיהוי מנויים.
צריך להאבק באלימים.
ועל כל מנוי שילקח יהיה מי שיקנה אותו.
תגידו קהל של קונצרטים.
תגידו רולקסים בזלזול.
אבל שם יושב הכסף,
ככל שגולדהאר ימהר להבין את זה כך ייטב.
למי ששאל איפה הגבול, יש לעודד את הקבוצה שלך.
שם בשבילי הגבול.

רן 16 באוגוסט 2016

אני קצת משחק אותה העו"ד של השטן אבל זה כדי קצת להקצין ולהעלות את הדיון על זה
ניקח לדוגמא כמה שירי יציע שנתנו כדוגמא לשירים טובים

העיר תל אביב –
כל פליט אדום הוא בן זונה, הפועל זונה ,

רוב השעות (או כל השעות?)
באמת נטו אהדה

welcome to yellow hell
נשחט את הפועל , אמן ייקח אותכם האל

המורי הזקן הקונטרה לייקה לייקה צהוב עולה עולה (בית 2 ו 3)
אני בכלל לא רושם כבר.

אז איפה בדיוק עובר הגבול מה מותר ומה אסור?

נ.ב.
שיהייה ברור השיר הזה מגעיל אותי וכמו שרשמתי אני לחלק מהשירים שר בוז, אבל אני גם לא חושב שכל שיר שמקלל או מתעסק ביריבה הוא פסול

שלו 16 באוגוסט 2016

מחוץ לגבול, אם לא הבנת אותי.
הייתי כותב כל מה שילד בן חמש לא צריך לשמוע,
אבל תמיד יקפוץ פרקליט של השטן לבדוק מה ילד בן חמש לא צריך לשמוע.
כל מה שמתקרב למשהו שצריך להסביר אם כן או לא, אז לא.
כן גם לא לעשן ביציע של לא מעשנים.

רן 16 באוגוסט 2016

קצת חולק,
אני חושב שחלק מהדברים הם לגיטימיים.
גזענות היא מחוץ לחוק ולכן אין מקום לגזענות גם לא לתנו לצהל לנצח לז$^ן תערבים. קללות יכולות להיות לגיטימיות.
השיר מאתמול זוועה אבל לקחת את כל ההקנטות הנהוגות ולזרוק לפח זה גם לא בסדר.
אני באמת תוהה לעצמי אעפה הגבול, בשבילי לפחות הוא לא באותו מקום כמו שלך

אנונימוס 16 באוגוסט 2016

אני גם לא מבין איך זה באמת יוצא דופן מכל איחולי הסרטן/שואה/מוות/שריפה שיש דרך קבע במגרשים (לא רק בישראל)

שלו 16 באוגוסט 2016

למה זה לא בסדר?
מה ההקנטות נאספו בעמל רב והן בעלות ערך ערכי כה רב שחבל שלא ננחיל לילדנו?
אונס הוא ערך אוניברסלי כל כך חשוב ובדרך להעלם מהעולם שאנחנו חייבים להעביר אותו הלאה.
או שאולי גרזן בראש / ירי זיקוקים מיציע אחד לשני / מלחמות אותטראס זה זה מה שמחזיק את החברה שלנו מאוחדת.
מעניין שבאנגליה בסוף שנות השמונים חשבו כך, התברר אחרת.
אפשר ממש לאהוד קבוצה בלי לקרא לשחקן בן מיעוטים מהקבוצה היריבה מחבל.
הסיבה שאני שמח שראדי עבר לב"ש ולקח שם אליפות היא שהוא אינו צריך לאכול את מה שהאכילו אותו.
ובניון גם לא.
כל כך הרבה אמוציות שליליות שלא נשאר אהבה למשחק ולקבוצה.

רן 16 באוגוסט 2016

כמו שאמרתי
אונס הגעיל אותי
שירי מחבלים שורק בוז
אוטו באריץ בן זונה באצטדיון ר"ג זה היה אחד הרגעים עם האווירה הכי טובה שהייתי בהם, גם באנגליה יש שירים חיפוש קצר מצא את זה
Your father is your brother
Your sister is your mother
They're F***ing one another
The Blackburn Family.
וזה יחסית משהו מתון שמצאתי

ZORK 17 באוגוסט 2016

זה סוג חדש ומיוחד של פאשיזם הורי. כל מה שילד בן 5 לא צריך לשמוע, מרדד את החברה לרמה המנטלית של ילדים בני 5. בבחירה בין הילד בין 5 שלך לבין ההנאה שלי, אתה מוזמן להתקשר לבייביסיטר.

שלו 17 באוגוסט 2016

בגלל זה אתה מגיב באנונימיות ואני בשמי.
בגלל זה האולטראס מסתובבים עם כיסוי פנים.
אני בספק אם יש לך מושג מה זה פאשיזם, אבל המרחב הציבורי שיך לכולם,
לא למי שרוצה להחריב אותו.
לא למי שאין טיפה כבוד לחוק ולסדר.
אתה יכול להיות חכם, אנטילגנטי ורהוט זה לא אומר שאתה צודק (אתה כגוף שני לא אתה ספציפית).
זה בסדר,
לפני 40 שנה עישנו בבתי קולנוע ולא חגרו ילדים במכונית מאחור, ילד היה מבוגר קטן.
היו תודה לאל, העישון נעלם מהמרחב הציבורי, ומי שלא חוגר ילדים או את עצמו מקבל קנס.
זה יגיע גם לכדורגל,
לפני או אחרי "הילסבורו הישראלי" זה רק שאלה של זמן.

ZORK 18 באוגוסט 2016

אם המרחב הציבורי שייך לכולם אז הוא שייך גם לחברי האולטראס, אבל אתה לא באמת מאמין בזה.

למרות שאתה משתמש בטרמינולוגיית "רבים" אינקלוסיבית , בסופו של דבר המטרה שלך היא למחוק תופעה תרבותית שהתפתחה ביציעים. המחשבה שהמרחב הציבורי צריך להתאים את עצמו לדרישות החינוכיות של הילד בן ה-5 שלך היא גרוטסקית ומסרסת (תנסה להתאים את שאר התרבות האנושית לילדים בני 5, זה לא יעבוד). הגישה הדוגמטית שלך דווקא מזכחרה את חברי האולטראס הרבה יותר ממה שתרצה לדמיין. עם שני הבדלים משמעותיים- אתה מסתמך על כוח קנייני (יש לי יותר כסף/ אני שווה יותר כסף ולכן מגיע לעמדה שלי לנצח) ועל ההגנה המשטרתית שקיימת לזכויות הקניין ולכלכלה הצרכנית; ושנית, בניגוד לארגוני האולטראס שמבקשים יציע אחד לעצמם אתה מבקש את כל האצטדיון. בבחינת גנון ענק של ילדים בני 5. וזה בדיוק החלק הפאשיסטי (ואם אתה לא מאמין לי, אתה יכול לעלעל בטענת הפילוסוף שמיט כי השליט והמדינה מתממשים ביכולתם להגדיר מיהו אויב ומי אינו שייך לחברה האזרחית הסדירה, כלומר מיהו המיעוט המוקצה שאין לו מקום בסדר החוקתי- וזה בדיוק מה שאתה עושה במאמר).

וזה מוביל אותי לעליבות האמיתית של העמדה שלך. עם כל הכעס שלך כלפיהם, אף אחד לא מנע ממך לשבת בשער 2. רחוק רחוק משער 11 האימתני, ולהקים שם קהילת אוהדים בלי חולצות שחורות ובלי קללות עסיסיות. אבל זה לא קרה (ופה אני מפסיק לדבר עלייך באופן אישי כי אין לי מושג איפה אתה יושב בבלומפילד, ועובר לדבר על התופעה הרווחת). בסופו של יום, אין לך את היכולת לייצר ולספק את כל מה שגורם לילדים בני 5, לצעירים בני 15 או למבוגרים בני 55 להתאהב במשחק ובקבוצה- קהילה, שייכות, רעות וזהות. אתה צרכן של ספורט, ואף אחד לא אוהב להרגיש צרכן.

סיימת את התגובה שלך בטענה המודרניסטית הקלאסית של קידמה. יכול להיות שאתה צודק, והקרב אבוד מראש. אבל אני מבטיח לך שיהיו הרבה אנשים שישמחו ללכת בראש מורם לקרב הזה. ורק שווה להיזכר, האחרונים שהיו כל כך משוכנעים ברעיון הקידמה הבלתי נמנעת היו בני המאה ה-18 וה-19, וסופה של הקידמה הזאת ידוע לכל.

שלו 18 באוגוסט 2016

אין לך שום מושג עלי באופן כללי או ספציפי,
אתה עושה מניפולציות פסאדו אינטלקטואליות כדי להצדיק את עצמך.
אתה לא יודע כלום לא על כוח הקנייה שלי, לא על תפיסת עולמי או מחשבותי.
אבל הי מותר לירות מילים במקלדת תחת חסות האנונימיות.
תלך תראה מה עשו אירגוני אולטראס לקבוצות באיטליה ותבין שאין שום אידיאולוגיה שם וכאן רק מאפיה.
אונס, רצח וקללות עסיסיות הם עולמך? לבריאות.
תחזור לטיעוני ילד בן 5 כאילו זה היה מרכז הטענות שלי.
מה שגורם לך להתאהב במשחק הוא להוציא אגרסיות כחלק מקבוצה ללכת לקרבות אוהדים,
זו גבורה גדולה כל הכבוד לכם.
קהילה, שייכות רעות וזהות – וזה לא פאשיזם, הבנתי.
שכחת את הלאומנות.

צביקה פחחות 21 באוגוסט 2016

+אינסוף

צביקה פחחות 21 באוגוסט 2016

לפי ההגיון שלך לירוק בפניו של אוהד קבוצה יריבה זה זכות ביטוי לגיטימית של נוזלי הגוף שלך וכל נסיון למנוע ממך את זה הוא פאשיזם.
לא היית סתם צועק באמצע תיאטרון "נו תתחילו לשחק יא בני זונות!". היית מת מבושה.
מי קבע שאצטדיון הכדורגל הוא נחלתם הבלעדית של הבהמות האלימות ואלה שמעשנים איפה שאסור וכל השאר שמגיעים עם הנורמות (והחוקים) המקובלים בחברה הם אורחים שעושים להם טובה שנותנים להם להכנס.
אתם רוצים מקום בו תוכלו להוציא ת'אגרסיות שלכם? תקימו מועדון פייט קלאב פרטי שאתם קובעים מי יכנס אליו ולשם אין לי בעיה שתגבילו את כניסת הילדים בני ה-5.
מרחב ציבורי אין משמעו שאתה יכול לעשות ככל העולה על רוחך. מרחב ציבורי משמעו שאתה חופשי לעשות כל דבר שאינו פוגע בזכויותיו של האחר. לדעתי אנשים מסוגך פוגעים ביכולתם של אנשים להביא את ילדיהם למגרשים, גם כי כל האלימות המילולית מייצרת סביב האיצטדיון מעין בועה של אלימות וג'ונגל שכל הורה שפוי בדעתו לא יחשוף את ילדיו לכך. שלא לדבר על האפשרות שגם אם הוא ישתוק מפחד לאורך כל המשחק מישהו אחר יכול להחליט שמשהו שמישהו שלישי אמר לא מוצא חן בעיניו ותתפתח תגרה שתגרום נזק פיזי מסוכן וטראומטי לילד. מי רוצה ללכת למשחק ולחשוב כל הזמן מאיזו צרה אני צריך להגן על הילד?! ואתה עוד כופה עליו למצוא בייביסיטר, חוצפן.

שי ר. 16 באוגוסט 2016

בזמנו הפסקתי להגיע לבלומפילד כשהתחיל כל סיפור החולצות השחורות . בשנים האחרונות מגיע עם הילדים. לא עדין נפש, אבל רמת הקללות פשוט בלתי נסבלת. לא בטוח אם מדובר באוהדים או בחולי תסמונת טורט.
לא מצליח להשתחרר מהתחושה שחבורת אוהדי נימני עושה כמיטב יכולתה לפגוע במיטש ולהרחיק קהל כעונש על זה שהבן האובד לא במכבי.

ערן (המקורי) 16 באוגוסט 2016

התסריט שציינת בסוף בהחלט עבר אצלי בראש בשנים האחרונות. אני מאמין שיש קורלציה גבוהה בינם לבין אנשי נימני.

עודד 16 באוגוסט 2016

מבחיל..

הופמן 16 באוגוסט 2016

סחתיין גיל. לא קל לשאת קול מול הטמבלים הפנאטים. שיתפתי בעמוד הפייסבוק של הבלוג.

יואב 16 באוגוסט 2016

תודה גיל. פוסט חשוב ומדויק.

זינק 16 באוגוסט 2016

יש לי תחושה שעד שלא יחליטו בחלונות הגבוהים להלחם בתופעה, לא יהיה שום סיכוי להלחם בה.
גם אם קבוצות יגנו מהיום עד מחר, את החארות זה לא יזיז. בכלל נראה לי שהפלת כל התיק על הקבוצות זו בריחה מאחריות, בסופו של דבר למועדונים יש יכולת מאוד מוגבלת לטפל בעבריינים (לא יהיה מופרך לקרוא לחברה כאלה עבריינים).
מגרשי הכדורגל בארץ (ולא משנה אם זה אדום, צהוב, ירוק או כחול ים) מזוהמים בתרבות עידוד בזוייה.
גם אם מרבית הקהל בסדר, התופעה רחבה מספיק בשביל להעכיר אווירה לכולם.
לא מקום להגיע אליו עם ילדים.

פרילי 17 באוגוסט 2016

שנה שעברה היה מישהו בגרמניה שזרק איזו קללה נאצית בדקת דומיה, אם אני לא טועה תוך כמה ימים הוא קיבל הרחקה לשש שנים, פה המצב קטסטרופה בעיקר בגלל זה. האנשים האלה הולכים למשחק כדי להוציא אמוציות ועצבים כאילו הם הגיעו לסרט פייט קלאב, בלי ענישה מתאימה הרוח הזאת לא תעצר.
דווקא האולטראס שלנו היה יחסית מתון עד עכשיו אבל אין הבדל בין שירי אונס לשירי שואה לשירי מוות לכל הערבים, בכל מקרה ברוך הבא לעוד שנה של אלימות מילולית במקרה הטוב.

ניב 16 באוגוסט 2016

היה מבחיל נשאר מבחיל והגיע הזמן לטפל בזה.
פשוט מביך שהם ואני אוהדים את אותה קבוצה.

yaron 16 באוגוסט 2016

יישר כוח גיל!
קבוצה שנלחמת ברצינות בחוליגנים לא צריכה להיענש בשום צורה על התפרעויות של חוליגנים.
כן, קבוצה שתעשה את כל מה שנידרש לא צריכה להיענש בשום צורה!
מי שצריך להיענש אלה החוליגנים עצמם.
הפתרון מאוד פשוט – במקום להיות מורחקים מהמגרש הוא יישלחו למעצר עד שייראו שופט (לילה שניים באבו כביר למשל), חלקם יישלחו לכלא, לחלקם ייפתח תיק פלילי ולחלקם יוצא צו הרחקה מכל מגרשים שלשם שינוי ייאכף ויחייב אותם להתייצב בתחנת המשטרה בזמן שקבוצתם "האהובה" משחקת.

אריק האדום 16 באוגוסט 2016

מצטער על האזכור והעל הפוליטיזציה… אבל איפה השרה רגב? בריו… בעצם… היא יכולה להגיב לזה גם משם…

אסף the kop 16 באוגוסט 2016

ליד האוהד האדום בוז'י הרצוג.
ההוא ששומר על זכות השתיקה.

ערן (המקורי) 16 באוגוסט 2016

בוז׳י סמרטוט ובדיחה. אבל מה הוא קשור, איך דחפת אותו לפה- הוא שר הספורט?
מיהי שרת הספורט והתרבות (עלק)? תהגברת רגב, שאכן חזקה בלרדת על אמנים מתל אביב, בלחתוך קופונים בברזיל, ובין לבין, בחנופה לאיל גולן.

MOBY 16 באוגוסט 2016

אסף אני חייב להבין את התשובה הזו.
האם הצרה בסדר?
האם בוג'י בסדר?
האם הצרה בסדר כי בוג'י לא בסדר?
האם בוג'י לא בסדר כי הוא בוג'י אבל הצרה בסדר כי היא מהליכוד?
אני חבר ליכוד. אני מסכים עם הרבה מהתשובות שלך, אבל אפשר להיות ביקורתי בלי "אבל ככה היה קודם" או "תראה אותם".
מובילים, חוץ מבולט אבל גם הוא, לא מסתכלים כל הזמן לאחור.

עומרי (ירוק) 16 באוגוסט 2016

+1
אסף, עם כל הרצון לרדת על בוז'י בכל הזדמנות (וזה באמת די כיף והוא מצדיק את זה כל יום, צריך להודות) – מה הקשר? הוא פחות רלוונטי כמו שישראל כץ או ליברמן פחות רלוונטיים כאן. מי שרלוונטי הוא זה שאחראי על הספורט. כזו יש רק אחת.

אסף the kop 16 באוגוסט 2016

התשובה פשוטה.
מה קשורה השרה רגב לשירים של מכבי ?
דוחפים אותה לכל דיון כי סימנו לעדר שמותר להכנס בה חופשי.
שאריק יתעסק באולטראס של הקבוצה שלו. הם גרועים פי אלף מהשרה רגב.

yaron 17 באוגוסט 2016

מי שלא הבין אותך עד עכשיו כבר לא יבין…

צביקה פחחות 21 באוגוסט 2016

אני אנסה להסביר לאט כדי שתוכל להבין מה.. אוקיי, גם כן לאט.
השרה מירי רגב אחראית על תחום הספורט ובנוסף יש באחריותה משאבים לא מבוטלים להקים יוזמות ומנגנונים להלחם באלימות —> השרה מירי רגב לא עושה כלום לעשות משהו משמעותי נגד האלימים ואף הצטלמה בחביבות עם חברי לה פאמיליה (מעניין מה היית חושב אם שר הספורט הגרמני היה מצטלם ככה בכיף עם כמה אולטראס ניאו נאצים), אולי ממחשבה שהגזענים מבית"ר ומכבי הם חברי ליכוד וזה יפגע בה בפריימריז הבאים, אולי כי היא בתכלס מזדהה עם עמדותיהם הבסיסיות (הרי קראה לכלל העובדים והפליטים הזרים סרטן – במה היא שונה מכל מפלגת ימין פופוליסטית באירופה?!). היא מעדיפה לקפץ על מדליסטים אולימפיים שבניגוד אליה כן עובדים קשה עבור משהו. —> בין אם מאוזלת יד ובין אם מקריצת עין שובבית כל הדברים האלה אינם מופיעים על הרדאד שלה (למעט בעימותים עם אוהדי בני סכנין – שם אפשר לגרוף עוד הון פוליטי ואהדה עממית זולה. בנוסף לכך יש לדבריה משמעות סמלית כאחראית על תחום הספורט והתרבות (עילגות) בממשלת ישראל. אך פני העם כפני הכלב, היא בסה"כ נותנת ביטוי למה שכל כך הרבה חושבים בליבם או אוזרים אומץ ומלהטטים במקלדת.

צביקה פחחות 21 באוגוסט 2016

ספר את זה לביביהו שלך ואמרות השפר הבלתי נשכחות שלו על השמאלנים ששכחו מה זה להיות יהודים והערבים והנהירה שלהם.

Ollie Williams 16 באוגוסט 2016

בוז'י שתק בחקירה כלשהי לפני 17 שנה ולכן כל שר ממשלות ימין פטור מלדבר אי פעם כשזה לא מתאים לו, יהיה ההקשר אשר יהיה.

על אותו מטבע, לפני 39 שנה רבין התפטר מראשות הממשלה כי התנהלה חקירה משטרתית נגדו ונגד אשתו.
נאה דורש נאה מקיים לא?

ולא, אוסלו לא רלוונטי כי זה היה 16 שנה מאוחר יותר, גם לא אלטלנה וגם לא זה שרבין היה שתיין ברמה כזו או אחרת. ולא, זה לא אומר שבוז'י היה, הינו או יהיה בסדר. אז פעם אחת תענה לנושא ולא באיזה נפיחת אד-הומינם כזו או אחרת

אסף the kop 16 באוגוסט 2016

מי שלא תהיה ומאיזה חור שצצת. אם שמת לב, אז האד-הומינם המומצא שלך היה בתגובה אליה הגבתי.

קפיש, נודניק ?

שי 16 באוגוסט 2016

עוד תגובה עלובה שלך. יש שרת ספורט של רק שאחראית מיניסטריאלית על הנושא אלא גם בעלת קשרים ויידע לגבי ארגוני אולטראס. אבל בשנאה שלך זה לא משנה. העיקר שאפשר לדחוף את הרצוג. מתי תצליח להתעלות מעל העליבות שבתגובות שלך?

אסף the kop 16 באוגוסט 2016

הבנתי, אתה הממונה מטעם דה-באזר על רמתן של התגובות. אז לעניין, השרה רגב לא צריכה להגיב לכל נפיחה של ליצנים ביציע. הזכות הזאת שמורה רק ליצורים בעלי עליונות מוסרית כמוך.

שי 16 באוגוסט 2016

ממונה מטעם עצמי להגיב לך. הצדקנות והאלימות שלך מפריעות לי, כמו שמפריעות לי קללות (מסויימות) ביציע. כשאתה רוצה לכתוב לעניין, אתה יכול (זה מהמינוי העצמי שלי לתת ציונים).

yaron 17 באוגוסט 2016

אני לא הדובר של אסף ולא מסכים עם כל מה שהוא אומר אבל נראה לי שהתבלבלת…
לזרוק בכל הזדמנות "הצרה רגב" ו"מירי רקב" ואז להתרעם כשמישהו זורק לכם איזה בוז'י קטן בפרצוף… אתה שם לב לגיחוך?
ואם כבר מדברים, רגב וארדן הקימו צוות בין מישרדי למלחמה באלימות ואחד הצעדים הראשונים שלו היה הקמת יחידת משטרה ייעודית לספורט וגל מעצרים בלה פמליה.
עוד מוקדם לחגוג וחובת ההוכחה עליהם אבל זה בהחלט צעד בכיוון הנכון שאף אחד מקודמיהם לא עשה.

שי 17 באוגוסט 2016

ירון, תודה על התגובה השקולה. לא יודע מי זה "לכם", אבל בעיני יש הבדל משמעותי בין רצון / דרישה שבעל תפקיד, כמו שר ממונה, יעסוק בתחום (גם אני חושב שלהתייחס ל"צרה רגב" זה טיפשי) לבין דחיפה אקראית של דמות מהצד השני, בשם האיזון. הרי הבעיה הזו נוגעת לכל הקבוצות. אז לענות על טענה כזו ב- "מה עשה בוג'י" או "תראו את אוהדי הפועל" זו התממות במקרה הטוב. כשזה מלווה בטון אלים ואגרסיבי, זה אפילו יותר.

אסף the kop 17 באוגוסט 2016

הטון האלים והאגרסיבי הוא רק בראש שלך.
תתחבר למציאות.

ארז 17 באוגוסט 2016

לא אסף, זה לא רק בראש שלו.
זה בחלק גדול מאוד מהתגובות שלך.
בודדים טורחים להעיר לך כי לאור התגובות שלך זה מרגיש כמו בזבוז זמן.
אבל אם כל כך הרבה אנשים בכל כך הרבה פוסטים אומרים לך שזה אתה (והתגובות שלך) – יהיה ממש נחמד אם תבדוק את זה ותגיב עניינית במקום לתקוף אישית כל בנאדם כזה.
אני אישית יכול להגיד לך שלא פעם מצאתי את עצמי נמנע מלהגיב בדיונים שאתה מעורב בהם. נראה לי שזה מנוגד למהות ה"מפגש" כאן.

אסף the kop 17 באוגוסט 2016

מהות המפגש כאן היא הבעת דעות.
זה שאנשים מתעצבנים מהתגובות שלי זאת בעיה שלהם.
אני מגיב לכל אחד באופן הראוי לו.
במקרה הספציפי, מדהים איך ההערה הקטנה שלי על בוז'י מוציאה אותך ואחרים מאיזון.

ארז 17 באוגוסט 2016

ממש לא מוציאה אותי מאיזון. אני לא רוחש יותר מדי כבוד והערכה לבן אדם. אם זה רלוונטי בעיניך לדיון (בעיניי לא), אז אני ימני ובא מבית רוויזיוניסטי גאה.
אין לי בעיה עם אף דעה שלך. חבל לי על הטונים והגישה שמשדרים זלזול וחוסר כבוד כמעט כלפי כל מי שלא חושב כמוך.
קראתי בעבר לפחות פוסט אחד מצוין שלך וראיתי אותך בעבר נותן אינפוטים בעלי עומק ובלי השתלחות, ודווקא בגלל זה התגובות ה"רגילות" שלף מבעסות עוד יותר.

the bird 17 באוגוסט 2016

בעיניי ארז
אסף ענה בהתאם להודעה הפוליטית/לא קשורה באותה נימה של חוסר קשר.
כמו שירון הסביר.
הדעות באתר הן מאוד סובייקטיביות ובתגובות
רב רובם של המגיבים הם שמאלנים מהצד הכי שמאלי שיש ואז לכן אסף מקבל ריקושטים יותר מאחרים

yaron 17 באוגוסט 2016

כאמור אני לא הדובר של אסף, אבל הטון האגרסיבי בשרשור היה דווקא שלך.
אני אסביר את הדברים מנקודת מבטי שוב:
אתם זה כל מי שמרגיש צורך לצעוק "הצרה רגב" או "מירי רקב" בכל הזדמנות עם או בלי קשר לעניין -או- כל מי שנעלב או התרעם כשאסף זרק להם בחזרה את השם בוז'י בתגובה…

ארז 17 באוגוסט 2016

ירון,
איפה ראית ששי אמר דבר כזה?

yaron 17 באוגוסט 2016

ארז, שי היה הראשון שפנה לאסף ואמר שתגובתיו עלובות.
אני פשוט משועשע מחוסר היכולת של רבים להבין את הסאב קונטקס בתגובות של אסף.
אני הבנתי מייד את כוונתו בלי קשר לאם אני מסכים או לא.
תעבור שוב על הדרשור ותבדוק מי תקף את מי ראשון ומי סיפק הסבר לכוונתו למבקשים.

ארז 17 באוגוסט 2016

אני לא יודע מי תקף ראשון את מי. פחות רלוונטי לדעתי.
אתה כותב את הדברים כאילו הם נטולי הקשר וסיבה. כאילו כל מי שהגיב פה לאסף לא בסדר כי כולם מחמיצים אותו ורק אתה מבין אותו. כל מי שהגיב לאסף (הנה, הגיעו מים עד נפש והיום, אחרי שנים כאן, גם אני עשיתי את זה לראשונה) מכיר אותו לא מהיום ויודע איך נראות (רוב) התגובות שלו ובמה הן מאופיינות.
ואם אתה מייחס משהו לשי – תייחס משהו שנאמר. מה שייחסת לשי קודם פשוט לא נאמר על-ידו.

yaron 17 באוגוסט 2016

אני בטוח שאני לא היחיד שמבין את אסף אבל כנראה שאני משועשע באופן יוצא דופן מזה שרבים מחמיצים את הפאנץ' ונופלים לכל מלכודת שלו.
אם השרשור הזה הוא על תגובותיו הקודמות לדורותיהן אז אין טעם בדיון. הרי מה אתה טוען, יכול להיות שבשרשור הזה הוא היה פחות תוקפני והותקף לפני שהגיב אבל זה לא ממש משנה כי מגיע לו מפוסטים אחרים.
בערך כמו היחס שנותנים למירי רגב. כבר לא משנה מה תעשה או לא תעשה, היא הצרה מירי רקב…
מודה שזה דיי משעשע אותי :-)

ארז 17 באוגוסט 2016

לא, זה לא מה שאני אומר.
אני אומר שלאור ההיכרות המוקדמת עם הגישה והסגנון הפרשנות ה"מחמירה" לדעתך הרבה יותר סבירה מהפרשנות ה"מקבלת". ושצידדת בו מול שי כשאתה מייחס לשי דברים שהוא לא אמר. אבל עזוב, השחתנו על זה כבר יותר מדי אנרגיה ומפה כנראה כבר לא נתקדם.

שי 18 באוגוסט 2016

כמו שהסברתי כבר, יש הגיון בלכתוב על מירי רגב כשרת ספורט בדיון על ספורט. אני מבין שכולם פה בעלי רמת כתיבה גבוהה והסאבטקסט הוא המלך. אבל וואללה, הבנתי את הסאבטקסט ואני חושב שזה עלוב. למה? כי זה עלוב לא להתייחס לעובדה שיש הבדל בין שרת הספורט לחבר כנסת, כי זה עלוב בשם השנינות לתקוף בלי הפסק, כי זה עלוב לקחת דיון ענייני ומאחד ומייד, בשם הסאבטקסט, לזרוע סתם פירוד ושנאה. אני לא מאמין שאני היחיד שמרגיש שהדברים נכתבים באגרסיביות. נראה לי שמיצינו בדיון הזה, ניפגש בפוסטים הבאים.

אלכס דוקורסקי 16 באוגוסט 2016

כל הכבוד גיל

גילי 16 באוגוסט 2016

מסכימה עם כל מילה. לא משנה מכבי, הפועל, בית"ר בכל המועדונים יש תופעות דומות של קבוצה שמקבלת יותר מידי כח ומקום עם ועל אף בחירות נוראיות שלה/של חבריה. צריך לעצור את התופעות וחשוב שתהייה עיקביות. הם פשוט הורסים את החוויה ומזיקים לכדורגל. גם בבית מול המסך זה מביא את הג'ננה.

רטקסס 16 באוגוסט 2016

לא מגיע למגרש כבר כמה שנים (למעשה מאז האליפות הראשונה בעדין מיטש), נמאס לי
שצעתי על הפאנטיקס האלה במקרה אלברמן בניון והיית בטוח שזו פארודיה או משהו. בהלם שהם אמיתיים.

Gilad 16 באוגוסט 2016

כל הכבוד;
פעם התעניינתי בכדורגל הישראלי [קצת אהדתי את הפועל].
ממעוף הציפור רק יכול להעיד שמבחינתי אין כל הבדל בין האולטראס לשמולטארס ולפטתיקס שמתטיקס. כולם [חוץ מלה-פמיליה שם זה כבר בטריטוריה הפלילית/לאומנית מזמן] בנויים אותו דבר, פורקים את אותם תסכולי בית/משפחה/עבודה/ילדות במגרש ומנתבים אלימות למקום שבו היא עדין יותר מקובלת.
לא רואה הבדל ממשי בין מזרחי תתאבד לטועמה מחבל, ולא בין השואה ההיא לשואה הזאת. סה"כ שיקוף של האלימות שבה אנחנו חיים, כשכל קבומת אוהדים מוסיפה את התבלינים המיוחדים שלה. הכל אותו חרא.
זה בטח לא מה שיחזיר אותי למגרשים אחרי 15 שנים.

miranda veracruz de la hoya cardenal 18 באוגוסט 2016

+1

רז מסינג 16 באוגוסט 2016

עקב אירוע משפחתי נותן את הכרטיס שלי בחינם למכבי נגד היידוק ספליט לכל מכביסט שפוי שיעודד את הקבוצה ויהיה לו האומץ לשרוק בוז לגזענים ביציע ממול.
https://www.facebook.com/raz.messing/posts/10154389302893476

עדי 16 באוגוסט 2016

ואחר כך מתפלאים שנשים כמעט ולא נראות באצטדיוני כדורגל, עם האוהדים הדוחים הללו, והקהל הגדול ששותק מולם, שלא לדבר על שחקני הקבוצה ומנהליה.

נולי 16 באוגוסט 2016

נכון!

אריק י. 16 באוגוסט 2016

אמת

מאנו 16 באוגוסט 2016

שאפו

נולי 16 באוגוסט 2016

אפשר לקחת דוגמא מאנגליה. שם מיגרו את החוליגניזם במגרשים כמעט לגמרי. כעת טוענים האוהדים שלקחו מהם את הכדורגל, כי רק עשירים ותיירים יכולים לעמוד במחירים המופקעים ושהכדורגל הפך להיות סטרילי מדי. בקיצור – אין מושלם, אבל חייבים לנסות ולנקות את המגרשים פה מהזבל האנושי. אין ברירה. עם כל אהדתי למכבי, אין סיכוי שאלך פה לאצטדיון בידיעה שמה שאני הולכת לשמוע זה קללות מבחילות, לחטוף דחיפות וייתכן גם שיזרקו עלי רימון עשן….

ניב 16 באוגוסט 2016

תודה גיל , לטפל בהם ויפה שעה אחת קודם .

יוני 16 באוגוסט 2016

תודה גיל. הפעם האחרונה שלי בבלומפילד היתה כשפוטד עשה פואד והבטחתי לעצמי שלא אחזור בקרוב. אני חושב שהפיתרון יכול להיות קל יותר ממה שחושבים, מספר מהלכים משולבים:
שלילת כניסה ל30 חברי פאנטיקס מובילים. או שהשאר יבינו את הרמז ויפסיקו להגיע, או שימשיכו בשלהם ואז לשלול לעוד. עד שיש יישור קו. אפשר לגבות עם שיחות מקדימות איתם, סוג של כרטיס צהוב אחרון בהחלט.
רוב יושבי האצטדיון צריכים למחות בזמן השירים המדוברים. זה תהליך שקורה כבר כמה שנים ויש לו פוטנציאל להתעצם.

מאשקה 16 באוגוסט 2016

גיל, תעזוב את הכדורגל, ותעבור לכדורסל, כדורעף, כדוריד.
קהל הכדורגל בישראל הוא ברמה של קבוצות הכדורגל, ( חוץ מהקהל של באר שבע שאלונה ברקת עשתה שם חריש עמוק " עמה יעמיק" ) .

יואב 16 באוגוסט 2016

ראיתי מחזות משפילים וגועלים לא פחות בסל וביד.
והקהל של בש לא שונה מהותית מאחרים. ממש לא.

ניתאי 2 17 באוגוסט 2016

לא יודע על סמך מה הסקת שמה שקורה בטרנר שונה ממה שקורה בשאר המגרשים בארץ.

אחד מהעם 16 באוגוסט 2016

עבריינים יש בכל קהל והקשר בינם לבין הכדורגל הוא מגעיל אבל משני.
אגב, תגידו מה שתגידו על הקהל של בית"ר אף פעם לא שרנו שירי אונס.

תמשיכו לבלבל במוח על כמה הקהל שלנו הכי דפוק ואלימות מקהלים אחרים תתגבר.

אסף the kop 16 באוגוסט 2016

הדברים שלך מייצגים את הבעיה.
אתה מדרג את ארגוני האולטראס ובכך בעצם מגן עליהם.
השאלה שאתה צריך לשאוך את עצמך היא האם היית רוצה שהבן שלך ישיר את הגועל הנפש הזה ביציע ויהיה אולטראס בעצמו.

אחד מהעם 16 באוגוסט 2016

ברור שלא, הבעיה היא שכבתקשורת אומרים "אוהד קבוצה X נעצר" אז זה בעצם הופך אותו לאוהד שרוף שאוהב את הקבוצה במקום שיגידו שעבריין נעצר הוא מכונה בתואר המכובד "אוהד". אם רוחץ בים ביצע פשע אז זה לא מעניין אותי שהוא רוחץ בים, רק בספורט הוא פתאום הופך ל"אוהד".

אסף the kop 16 באוגוסט 2016

OK

צביקה פחחות 21 באוגוסט 2016

שרתם רק שירים על רצח עם.

גיא זהר 16 באוגוסט 2016

יישר כוח

יניב 17 באוגוסט 2016

1) זה נראה לי מבחוץ כאילו המכבי פנאטיקס האלה החליטו שהם עושים הכל כדי לגרש את גולדהאר מהקבוצה. הם כמעט כל משחק כבר במשך שנה פותחים אבוקות ורימוני עשן. לא נותר לי אלא לאחל להם בהצלחה..
2) משום מה, מכבי היא די טפלון תקשורתי בנושא הזה. אף אחד לא מדבר על האלימות והצרות שהאוהדים שלה עושים, והם עושים המון כמו שציינתי בשנים האחרונות. התדמית שלהם עדיין נקיה.

the bird 17 באוגוסט 2016

כל הכבוד ,
כל הצורה המגעילה במגרשי הכדורגל כבר גרמה לי להדיר את עצמי ומשפחתי ורוב חבריי משם,
כבר קרוב ל15 שנה,זה פשוט גועל נפש מה שקורה שם .
מצד כל הקבוצות (ואני אוהד מכבי) פשוט בלתי ניתן להנות באמת מהכדורגל
מבלי לקבל "תרבות" או דרך חוש השמיעה או לפעמים דרך חוש הקרב מגע,
מקווה שיתחילו כבר לבער את הזבל הזה מהמגרשים

the dove 17 באוגוסט 2016

האם מנהל קבוצה (בני טבק שאני מאד מחבב והערצתי שהיה שחקן פעיל) יש לו סמכות כלשהי לצאת נגד הברברים האלה?

צביקה פחחות 21 באוגוסט 2016

אם הוא מסתכל על מה שעשו לקורנפיין ומשפחתו הוא בטח אומר לעצמו אז מה הטעם. מה שלא עצר בכלל את צמיחת ארגון לה פאמיליה למימדים שלו כיום.
ללא תמיכת מוסדות המדינה זה לא יעבוד.
זה לא יעבוד עם שופטים רחמנים בני רחמנים שמרחמים על אכזרים וכפועל יוצא מתאכזרים לכל מי ששפוי ומציית לנורמות החברתיות הבסיסיות.
זה לא יעבוד עם חוקים רכים מדי ועם זה שהאכיפה בישראל עצלנית וסלקטיבית.
זה לא יעבוד כי הגיבורים הגדולים האלה לא רואים שום סנקציה משמעותית להתנהגות העבריינית שלהם. שים אותם איזה חודש בכלא עם עבריינים אמיתיים ותראה עד כמה הם מפחדים להפוך לעבריינים סדרתיים. אם בכל זאת יש להם אומץ אז בפעם הבאה חודשיים, וזו שאחריה – ארבעה חודשים. באיזשהו שלב אפילו נמוכי מצח כאלה יתעוררו ויבינו שהם מבזבזים את החופש שלהם על פאקינג קבוצת כדורגל.
וזה הרי זועק לשמים כי אין פה שום צורך להמציא ת'גלגל. מנה (יותר נכון מני) מישהו כפרוייקטור שישלח לאנגליה כדי ללמוד לעומק מה כבר עשו שם ועבד (ומה עשו ולא עבד כדי לחסוך מאיתנו סתם טעויות יקרות) ושהשרה תתחייב שהיא מעניקה לו את כל הסמכויות שהוא צריך כדי למגר ביעילות את התופעה עם הבטחה לחוקק חוקים שעוד לא חוקקו וחיוניים למאבק. אם היא הייתה מובילה מהלך כזה בהצלחה היה לה קרדיט אדיר מהציבור כמו זה של כחלון, כי כמו שאנחנו רואים את תוצאות מלחמתו בחשבונות הסלולרי שלנו, כך נראה זאת בסדר ובארגון ובתחושה הבטוחה שתהיה לבוא למגרשים ולהפוך את זה לחגיגה לכל המשפחה. זה גם ימלא עד אפס מקום את האיצטידונים שלנו ויעשיר את קופות הקבוצות. (יותר מהוזלת כרטיסים ל-30 שקלים. תשלמו לי 1000 שקל ואני לא הולך למזבלות האנושיות האלימות האלה. אני רוצה להנות, לא להרגיש שאני בא למילואים בשדה קרב)
אבל קלושים הסיכויים שזה יקרה. הרבה יותר קל להסית, לבצע קפיצות לאומניות על מדליסטים אולימפיים ולשחרר אמירות עילגות ומביכות על תחומים שבכלל לא תחת אחריותה (תאגיד השידור הציבורי) מאשר למלא את המנדט שניתן לה – לשרת את הציבור. עד שלא תשתנה הרוח הקיימת פה מאז קום המדינה – שהאזרחים משרתים את המדינה במקום שהמדינה תשרת את האזרחים – והמדינה זה אנחנו כי אנחנו קיבלנו את הרוב – הכל ימשיך לדשדש.

צהוב כחול 48 17 באוגוסט 2016

חבורת אפסים שלוקחת את הכיף מהמשחק ,אין לאפסים האלו שום קשר או אהדה למכבי ,זו אלימות נטו ללא קשר לכלום
יש להפסיק ומיד את תופעת האפסים אחרת ביתר ירושלים תהיה קרובה מתמיד

עמר 17 באוגוסט 2016

פוסט מעולה וגם הדיון מעודד.

רק שאלה,
מכבי מחפשים מנכל למועדון,
עכשיו, ברור שלגיל יש עסק ומחויבות, אבל תכלס מה הסיכוי שמריצים קמפיין לשכנע להיכנס מתחת לאלונקה? (בטוח שאם הוא יסכים גולדהאר יעוף על זה)

צביקה פחחות 21 באוגוסט 2016

לא כדאי להפוך את הפירמידה למיקומה ההגיוני ולשאול קודם כל את גיל אם הוא מסכים?

miranda veracruz de la hoya cardenal 18 באוגוסט 2016

בושה וכלימה. לאן הגענו.
שונא את ארגוני האוהדים האלה. בכל הקבוצות ובמיוחד במכבי.

ספיר דיאמנט 18 באוגוסט 2016

גיל צודק מאה אחוז, באתי עם ילד בן 6 שממש לא צריך לשמוע את החרא הזה. וגם למי זה עושה טוב?! מי בכלל סופר את הפועל?

צביקה פחחות 21 באוגוסט 2016

אני אישית בכלל לא מבין איך בן אדם עם אינטילגנציה מינימלית במשך שנים על גבי שנים מתנהג בכזו רצינות וכובד ראש באלימות שהוא משקיע בכאילו מאבק למען קבוצתו ונגד הקבוצה שנתפשת כאויבת. הם לא נזכרים לפעמים שזה כולה שתי קבוצות של שחקנים שרודפים אחרי כדור?! הם לא מבינים שזה קצת אינפנטילי להסתכל על הדברים בכזו דרמטיות המובילה לאלימות?! כולה ספורט. כולה PASS TIME.
זה מגוחך כמו להלחם מלחמת חורמה למען DC ולצאת נגד כל סרט שיוצא (וברוך השם יוצאים) של מרוול.
אני מבין שזה תיעול סולבמיטיבי של יצר השבטיות שלנו והאלימות המקננת בקולקטיב.
אבל בחייאת, מתי נתבגר מהמקומות הילדותיים האלה?
(את הנאמר לעיל ניתן לשבץ בדיוק באותה מידה בקונטקסט של הסכסוך היהודי-ערבי)

Comments closed