ג'ורדי משחק צ'יקן

השערות לקראת סגירת חלון

אנחנו לא יודעים הרבה על הכוונות האמיתיות של מכבי, אך ניתן להעריך שמכבי אכן מעוניינת להפרד מאורלנדו סה כדי להחתים בשעה טובה ומוצלחת שחקן זר שעשוי להתגלות כמגן שמאלי יותר מגרוע, ואפשר גם לנחש שיש כוונה לרכוש שחקן כנף.

הפועל תל אביב בטובה דאגה שכולנו נדע שמכבי תל אביב מעוניינת בשגיב יחזקאל. מאחר וידוע שג'ורדי קורא בעקביות את כותרות האתר וואן, כבירי מדליף ללא הרף את העובדה שביקש עבור שגיב יחזקאל 1.2 מליון יורו, וכי יש תחרות עזה בדרישה מצד הפועל באר שבע.

לאחר שבאופן מפתיע ג'ורדי כנראה לא הסכים לתג המחיר הסביר ביותר הזה, כבירי מצא את עצמו נלחץ שמא אוהדי הפועל יכעסו עליו במידה וימכור את שגיב בפחות. לכן כמו כל איש עסקים סביר, כבירי השמיד לעצמו את יכולת המיקוח, ודאג שכל העולם ידע שמדובר בשחקן שזורק זין על המועדון, כמובן דרך כתב הבית שלו. בסך הכל התנהגות רציונאלית למדי, שכן ברור שעכשיו כאשר ברור שיקשה על שגיב להמשיך לתפקד בהפועל, יש לג'ורדי את כל הסיבות בעולם להעלות את המחיר המוצע להפועל, כמו שאמרנו, הגיון של אוהד אולטראס.

*

הבעיה של ג'ורדי היא שהוא משחק צ'יקן גם עם שחקן צ'יקן מעט רציני יותר, אורלנדו סה. אורלנדו סה מודע לעובדה שמכבי התייאשה מהאפשרות שהוא יתרום לה כשחקן חוד. הוא גם יודע שמכבי צריכה את המקום שלו כזר על מנת להחתים זר בתוך המכסה, כנראה את ורגאס מבטיס.

ג'ורדי מצא לאורלנדו קבוצות זרות שמעוניינות עדיין בשירותיו. באחת השיחות שערכתי בנושא, יש מי שטוען שנמצאה אפילו קבוצה, קארדיף, שמוכנה לשלם עבור אורלנדו סה 450 אלף יורו, השד יודע איך.

אבל לאורלנדו צריך להיות אכפת רק מאדון סה. האינטרס של אדון סה הוא להוציא כמה שיותר מ1.5 מליון היורו שנותרו בחוזה שלו, ולהשתחרר כשחקן חופשי שיכול לבחור לו קבוצה כאוות נפשו. כל עוד לא יקבל את מלוא מבוקשו, הוא יכול לתקוע לג'ורדי את האפשרות להחתים מגן שמאלי זר.

לג'ורדי יש מכונית פחות חזקה במשחק הצ'יקן הזה. הוא לא באמת יכול לאיים בהקפאה, שכן הקפאה פירושה כנראה פניה למוסד הבוררות של וופ"א בדרישה לקבלת מלוא יתרת השכר המגיעה לאורלנדו סה, ושחרור מיידי כשחקן חופשי, בעצם מה שאורלנדו רוצה.

האיום היחידי המצוי אצל ג'ורדי הוא להשאיר את אורלנדו כזר שישי, כזה שלא יזכה לראות מגרש ברוב המשחקים שנותרו העונה. אילו נותרו לאורלנדו סה פחות משנתיים בחוזה, ואילו היה מדובר בפחות כסף, זה היה יכול להיות איום קרדבילי, אך אורלנדו סה יודע שמכבי אכן זקוקה למגן שמאלי בצורה חריפה ביותר.

בעוד שאני מניח שג'ורדי יצליח כנראה במשחק הצ'יקן הראשון עם הילד, אני משער שאורלנדו יגבר במשחק הצ'יקן השני ויזכה ביותר מ70% מיתרת החוזה שנותרה לו בהסכם ביי אאוט.

הבעיה היחידה היא שלא ניתן להעריך במדויק כיצד יתנהג שחקן צ'יקן לא רציונאלי, לכן בהחלט יתכן שהילד אוהד הפועל יבחר בסוף להשאר עם שחקן שלא תהיה לו שום תועלת ממנו, ולוותר על סכום כסף מכובד שיכול היה לקבל בכל זאת מג'ורדי.

 

גאון, לא נדיב בכלל, אכזר כשצריך
מפכ״ל לא גזען

150 Comments

יריב ס. 31 באוגוסט 2016

מילא ג'ורדי קורא וואן – אבל למה אתה נכנס למזבלה הזו?

גיל שלי 31 באוגוסט 2016

אני לא צריך, פשוט מקבל עדכונים מהטוויטר

yaron 31 באוגוסט 2016

סוף סוף הבנתי את ההסבר לגבזה שאני היחיד (!) בדה באזר שקורא וואן.
אם זה דרך הטוויטר זה לא נחשב?

גיל שלי 31 באוגוסט 2016

מקבל עידכונים מאוהדי מכבי ואוהדים אחרים שטורחים לקרוא את וואן. למען האמת דרך הטוויטר התרשמתי שרז אמיר, כתב בוואן מסתבר, הוא איש רציני וכתב רציני שיש לקחת את דבריו ברצינות, למרות האכסניה בה הוא כותב.

קרלוס גארסיה 1 בספטמבר 2016

מסכים איתך. גם אני הופתעתי מכך בטוויטר.
אגב, מגניב באמת שלשיחה פומבית שלך בטוויטר אתמול בערב אתה קורא "באחת השיחות שערכתי בנושא"

איציק 31 באוגוסט 2016

הוא רק מתרגם לג'ורדי, לא באמת מעניין אותו מה כתוב שם.

yaron 31 באוגוסט 2016

טעות,
ג'ורדי יכול להקפיא אותו מה שישאיר אותו עם מלוא הכסף ואם יתנהג יפה מנוי מוזל בנתניה.
גולדהר אולי לא מוכן לשחרר אותו בחינם ולשלם את מלוא שכרו (ובצדק) אבל אם יידחף לפינה לדעתי יקפיא אותו.

גיל שלי 31 באוגוסט 2016

הבעיה היא שאם יקפיאו את אורלנדו, הוא יכול ללכת לוועדה למעמד השחקן או איך שלא קוראים לזה, ולקבל שחרור מיידי בתוספת כל השכר שנותר בחוזה, איום מחורבן.

איציק 31 באוגוסט 2016

למה? יש איזה חובה להלביש שחקן חלש אם יש טובים ממנו בסגל?
יש איזה חובה לשחרר שחקן חלש ללא תמורה ולשלם את כל שכרו?
בכל קבוצה עם סגל רחב יש שחקנים ממורמרים שלא משחקים. שיתאמן עם כולם ויצפה במשחקים מהיציע. אם תהייה מכת פציעות יתנו לו 10 דקות להריח דשה.

גיל שלי 31 באוגוסט 2016

לפי הבנתי, הסיכויים הם נגד מכבי בוועדה בגלל שכך היא נוטה לפסוק במקרים של הקפאה

Lord Anthony 31 באוגוסט 2016

זה לא המצב הזה. אם הוא מעבר למיכסת הזרים אי אפשר לרשום אותו לליגה, ובמקרה הטוב הוא יהיה מחליף באירופה.

איציק 31 באוגוסט 2016

אני מדבר על מצב בו הוא לא מביא זר נוסף כי אם מחפש ישראלי כבררת מחדל.

yaron 31 באוגוסט 2016

סאן מנחם פנוי :-)

yaron 31 באוגוסט 2016

איציק, לא להלביש שונה מלהקפיא, הרעיון הוא לפנות משבצת לזר נוסף שיוכל לשחק בליגה.
האמת היא שהרגשתי שעניתי לגיל בנחרצות יתר ואני כבר חצי שעה מחפש את החוק בנוגע להקפאת שחקנים ולא מוצא…
Help please :-)
בכל מקרה אני מאמין שמכבי תעשה הכל כדי לפתור את הבעיה בדרכי נועם ותלך לצעדים קיצוניים רק במקרה של אין ברירה.

גיא זהר 31 באוגוסט 2016

אין זמן. ומי אמר שקארדיף/פאוק רוצים את סה?

yaron 31 באוגוסט 2016

כתוב בטוויטר :-)

גיל שלי 31 באוגוסט 2016

אגב, בול, יש הרבה יודעי דבר בטוויטר

גיא זהר 31 באוגוסט 2016

לפרימו יש טוויטר? וברצינות, אתם טוענים שיודעי דבר הם גורמים רשמיים

yaron 31 באוגוסט 2016

לוואן יש טוויטר

עדי אבני 31 באוגוסט 2016

ילד שחובש …? סיריוסלי? ממך ציפיתי ליותר

גיל שלי 31 באוגוסט 2016

תוקן, אתה צודק לגמרי, מיותר מצידי

Lord Anthony 31 באוגוסט 2016

צריך לקחת בחשבון שהסגירה עם סה תלוייה במידה רבה גם בהאם יושג סיכום עם מגן שמאלי זר.
כרגע אנחנו מניחים שמתקיים משא ומתן, אנחנו עוד לא יודעים אם יש סיכום והאם סה הוא המכשול לביצוע העיסקה.
בנוגע לשגיב יחזקאל זה נראה לי יותר ספין במו"מ עם קבוצה אחרת מאשר עיסקה עם מכבי.
לחשוב שמכבי ישלמו סכומים כאלו לשחקן שמיועד להיות שחקן ספסל נראה לי מופרך בכל קנה מידה.

יואב 31 באוגוסט 2016

למכבי יש עשרה אחוז על הכרטיס של יחזקאל.
ליחזקאל יש עוד כמה אחוזים על כרטיסו.
רוב החוב על רייכרט לא שולם.
וזה בכלל לא קשור לחוב של תשע שנים! על דוס סנטוס.
הידד.

שלו 31 באוגוסט 2016

אם יש משהו שלא השתנה בהפועל מאז ההסתדרות זה מוסר התשלומים.

צור שפי 31 באוגוסט 2016

נו, גם בתוך הכאוס יש אי קטן של…עוד כאוס.

yaron 31 באוגוסט 2016

אומרים שזה גם קשור לחוב יותר חדש על (ה)בן האובד ששב הביתה…

רועי 31 באוגוסט 2016

לי נראה שכל סיפור יחזקאל זה כי במכבי הבינו שזה הסיכוי היחיד שלהם "לראות את הכסף" על בן רייכרט.
כמובן שזה לא באמת לראות כסף, רק לקבל שחקן בתמורה לחלק מהחוב.

yaron 31 באוגוסט 2016

גיל,
3.5 מליון על חלוץ וג'ורדי צ'יקן?
ויותר מכך, אתה באמת חושב שלג'ורדי יש סמכות לשחרר את סה בחינם ובמשכורת מלאה לשנתיים הבאות?

השמן 31 באוגוסט 2016

הוא לא צ'יקן אלא משחק צ'יקן, הבדל גדול במשמעות בין שני הדברים

גיל שלי 31 באוגוסט 2016

מה שהשמן כתב

yaron 31 באוגוסט 2016

טעות שלי אתה מצטער :-)

איציק 31 באוגוסט 2016

יצאת צ'יקן.

yaron 31 באוגוסט 2016

ולגבי הסמכות לשחרר בחינם ולשלם 70%?

רועי, אני מתנצל על ההשתלטות העוינת :-)

גיא זהר 31 באוגוסט 2016

ויש גם את שלומי אזולאי. לא בסכומים האלו אבל לא מעט כסף.

גיל שלי 31 באוגוסט 2016

נכון

yaron 31 באוגוסט 2016

אזולאי לא תופס משבצת של זר.

גיא זהר 31 באוגוסט 2016

ועדיין נראה שימכר, אם בכלל, בפחות כסף ממה שהיה אפשר להוציא עליו לפני חודש-חודש וחצי.

גיל שלי 31 באוגוסט 2016

נראה לי ששמרו את אזולאי למקרה שאצילי לא היה זוכה בבוררות, כקלף לתת לטביב בנוסף לכסף

גיא זהר 31 באוגוסט 2016

יכול להיות. אבל אצילי זכה בבוררות לפני עשרה ימים כמדומני ולא נשאר עוד הרבה זמן לחלון העברות בארץ והקבוצות הפוטנציאליות שמסוגלות/מכבי רוצה לקלוט אותו הצטמצמו מאוד.

yaron 31 באוגוסט 2016

הכל טוב ויפה אבל הבעיה היחידה במקרה של אזולאי היא שזה עולה כסף לגולדהר. זה לא משפיע על בניית הסגל כמו שסה משפיע.

גיא זהר 31 באוגוסט 2016

למה משפיע? כמו במקרה של אזולאי הכל עניין של כסף (רק הרבה יותר). כמו ששיחרת את ח.פ ברגע האחרון אתה יכול לשחרר גם את סה.

yaron 31 באוגוסט 2016

צודקף, לא משפיע, כולה יותר מ1.5 מליון יורו. בנון ישלם.

Ollie Williams 31 באוגוסט 2016

סה תופס משבצת של זר, אזולאי לא.
את ח.פ. שחררו עם שנה לסוף החוזה. בשכר יותר נמוך. ועבור השקעה שהיא מקצועית וכלכלית כאחד.
לסה יש עוד שנתיים בשכר לפחות כפול מזה של ח.פ. אם לא יותר. המחליף שלו הוא השקעה מקצועית ולא כלכלית (גם החלוץ וגם המגן שצפוי להגיע).
הנזק הכלכלי של לא למכור עכשיו את אזולאי גם כן מתגמד מאוד אל מול הנזק המקצועי והכלכלי שיכול להגרם אם סה לא יסכים לעבור לקבוצה אחרת.

אתה יודע, אולי במכבי בעצם לא כאלה דבילים כמו שמשתמע מהתגובות שלך.

yaron 31 באוגוסט 2016

למה אין לך כובע?

גיא זהר 31 באוגוסט 2016

לא הבנתי, להתקע עם סה שגם סותם משבצת של זר עדיף? אפשר גם להשאיל עם אופציית מכירה. לפעמים צריך למזהר נזקים. ככה זה. גם למליארדרים.

yaron 31 באוגוסט 2016

לא, אתה צודק, עדיף לשחרר בחינם ולתת לו את המליון וחצי המסריחים שלו

ניב 31 באוגוסט 2016

עדיף לנסות ולמזער נזקים, כלומר לקבל שחרור ולא לשלם את מלוא החוזה, כמו שגיל אמר בסוף לזה יש פה יכולת מיקוח גדולה מאוד. בנוסף יכול להיות שעוד אין סיכום סופי עם השחקן שאמור להחליף אותו ואז אין סיבה לשלם לו כבר עכשיו.
במידה ואין סיכום עם שחקן מחליף יכול להיות שעדיף להשאיר אותו רשום ומ יובש היטב מתוך תקווה שעד ינואר כבר חמאס לו לחמם ספסלים ולהחטיא בגביע הטוטו, או שיקרה נס והוא יתחיל פתאום לשחק כדורגל (עכשיו כשאין עליו לחץ).

Ollie Williams 1 בספטמבר 2016

ואולי הנזק הפוטנציאלי שייגרם מלהכנע למשחקי הקקי של יעקב שחר, גדול יותר בטווח הארוך מאשר לשלם לאזולאי שכר ככל הנראה עד ינואר? אולי יש מערכת שיקולים גדולה יותר? גם טענת שהיה צריך כבר לשחרר את אורלנדו סה מזמן, ובסוף הפלא ופלא – ההמתנה התבררה כהחלטה נכונה.

בלאנקו 31 באוגוסט 2016

אני מרגיש מעט לא בנוח עם הסרקסטיות הבוטה כלפי כבירי כשמהצד שלנו יש לא מעט דוגמאות ללקרדות שאכלנו במחיר מוגזם (ורמוט, בן בסט, ריקן, אזולאי, סה…)

אורי 31 באוגוסט 2016

רייכרט עולה על כולם
יותר אדומים משערים

השמן 31 באוגוסט 2016

האמת שבעיני ג'ורדי ביצע שורה של שגיאות מקצועיות בקיץ הזה. הוא אומנם יכול לתקן אותם ב24 שעות הקרובות אבל אני בספק אם יצליח.
חיזוק ההגנה היה חייב להיות בראש מעייניו. גרסיה אולי היה צריך ללכת בכל מקרה, אבל גם בכושר הפחות טוב שלו הוא נהג לחפות לא מעט על המגן השמאלי התורן, שלא נדבר על השקט שהשרה על טיבי. כרגע החיסרון שלו צועק לשמיים, הרבה זמן לא ראיתי מופעי אימים כאלו כמו שתי המשחקים האחרונים. לדעתי השקעה של 3.5 מליון יורו במגן ובלם איכותיים והישארות סה הייתה מחזקת את הקבוצה לא פחות, ואולי אף יותר. למרות שהאסלנדי נראה מבטיח. אני מניח שמגן שמאלי יהיה בסוף, ונותן קרדיט לפיליפנקה שהוא עוד ישתפר, אבל כרגע זה נראה מדאיג. הפסדנו את האליפות על ההתראה של זהבי המחזורים האחרונים, או כי לא שמרנו על היתרון מול בש ורעננה? ונאלצנו לרדוף אחרי הפועל וביתר?
מעבר לזה כרגע, גם אם האיסלנדי משתלב מושלם, שלושת החלוצים האחרים נראים כחסרי יכולת לתרום. היה צריך לסמן מראש עם מי הולכים למלחמה ולתת לו את כל הביטחון שאפשר.
ולגבי יחזקאל, אנשים פה קצת מתממים, לקבל את הכסף על רייכרט? ספין של כבירי? נו באמת. ג'ורדי רוצה אותו, וזה בסדר גמור. הוא טעה בעבר וצדק בעבר. לא צריך תמיד לנסות להתחכם. ג'ורדי חושב שהוא שווה 900 אלף יורו כרגע וזהו. האמת שאין לי מושג עם הוא שווה משהו, אבל קונספט של צעיר שיקבל בהבנה את מעמדו על הספסל הוא רצוי בהחלט במכבי, לאור אוסף הבכיינים שעברו שם בשנתיים האחרונות (ורמוט, בן בסט, אזולאי, יצחקי וכו')

yaron 31 באוגוסט 2016

לפני שבוע כתבת שכבר שנתיים אין חלוץ ואמרתי שנדבר בסוף החלון, עכשיו כשהביאו חלוץ שנראה תותח (פריצה צעיר) אז המחליפים לא מספיק טובים…

השמן 31 באוגוסט 2016

לא סותר. מה אתה לא צריך מחליפים? הרי שנים לא השקענו בזרים כי "יש סיכון בתהליך הקליטה שלהם"
חוץ מזה, אני שמח שהביאו חלוץ מבטיח, זה לא אומר שאני מסכים עם כל שאר הצעדים

yaron 31 באוגוסט 2016

שנים לא השקענו בזרים??? אתה לא נסחף טיפה?
ראיקוביץ', מדוניאנין, נוסא, סה(נכון, לא עבד), סקאריונה, קיארטאנסון

השמן 31 באוגוסט 2016

זה לא אני אמרתי. זה ג'ורדי, שנים הוא אמר שאת הכסף הגדול צריך להשקיע בישראלים בגלל תהליך הקליטה והגבלת הזרים. גם השנה הכסף הושקע באיסלנדי כי חמד ושוינפלד סירבו לבוא.
עזוב אבל, זו לא הנקודה שלי. נכנסת לקיץ, ועוד לפני ששתי העזיבות המשמעותיות (זהבי וגרסיה) היו ידועות, היו לך שלוש בעיות משמעותיות בסגל מגן שמאלי( שידעת על הבעיה כבר שנתיים) , בלם לצד טיבי (שגם זה אתה יודע שקרלוס נחלש כבר שנתיים), וחלוץ (שוב כולל העונה האחרונה של פריצה, שנתיים). אז הבאת בלם, שבנתיים נראה נורא, והבאת חלוץ (בתקווה שבפעם השלישית גלידה) ועכשיו אתה תקוע עם בזבוז כסף עצום על סה ומגן שנראה הרבה פחות מבטיח, אם אזולאי ויצחקי שנראים לגמרי לא בעניינים, עם גולסה שלא רואה מגרש במשחקים חשובים, בלי גיבוי לאלברמן, ואני יכול להמשיך. בעיני זו שורה לא קצרה של טעויות מקצועיות. עד עכשיו הן לא עלו לנו בכלום חוץ מהרבה דפיקות לב, ואין ספק, שאפילו עכשיו מכבי יכולה לרוץ חזק מאוד השנה בליגה הישראלית, אבל אני חושב שאלו טעויות שעוד נשלם עליהן

yaron 31 באוגוסט 2016

הבלם שהבאת לא תופס משבצת של זר, עלה 250K ולצערי אני לא ברמה שלך ויכול לקבוע אחרי שני משחקים איך הוא נראה.
שוער – בינגו
מדוניאנין – בינגו
נוסא – בטח שלא כשלון
זהבי עזב ומייד הבאנו (גנבנו!) את סקאריונה.
הבאנו חלוץ תותח שבמאלמו איימו לשרוף את המועדון אם יילך.
מצטער, אבל אין ביטוח ואף אחד לא יודע איך הם ישתלבו וכמה טובים יהיו.
מגן שמאלי – הדבר היחידי שיותר קשה למצא זה בלוגר אוהד ב"ש :-)
הבאנו את גולאסה ובניון בהעברות חופשיות.

אני פסימי, אני מאוכזב, אני מודאג…

השמן 31 באוגוסט 2016

שמע, אולי פיליפנקה ישתפר, אבל לא מבין את הבעיה להגיד שבינתיים זה לא נראה טוב. מעבר לזה, לאור הנסיונות להביא את בירנבוים, כנראה שאני לא היחיד שחושב כך.
לגבי מגן שמאלי, שנתיים!!! "קשה למצוא"? לא נשמע לך קצת מוגזם??
אתה לא צריך למנות לי את כל ההצלחות של ג'ורדי, אני מודע להם לא פחות ממך. כמו שכתבתי באחת התגובות הקודמות אני מגדולי הצייצנים, ושנה שעברה דיברתי בדיוק כמוך. השנה אני חושב אחרת, ג'ורדי מזניח את ההגנה, על חשבון ההתקפה. בעיני זו טעות. הוא גם סיכן את ההופעה בשלב הבתים בשל ההמתנה שלו.

Lord Anthony 31 באוגוסט 2016

הנחת העבודה של ג'ורדי, ולדעתי בצדק, שבליגה הישראלית, שבה מכבי בעיקר מתמודדת עם בונקרים, יותר חשוב להשקיע בהתקפה מוצלחת מאשר בהגנה מוצלחת.
את האליפות בעונה שעברה מכבי לא הפסידה בגלל הגנה לא מספיק טובה, אלא בגלל התקפה לא מספיק יעילה.

השמן 31 באוגוסט 2016

לא מסכים לגמרי, תראה מה כתבתי למעלה. אם היינו שומרים על היתרון מול בש או רעננה, ולא מסתבכים מול ביתר והפועל היינו אלופים.
מעבר לזה בעונה הראשונה שלו ג'ורדי טען (ובצדק גמור) כי הסטטיסטיקה מראה על מתאם גבוה בין הקבוצות שסופגות הכי מעט לבין האלופות. הבקענו יותר שערים מבש שנה שעברה וההפרש שערים שלנו היה טוב יותר, רק במחזור האחרון עם השער של מוגרבי הם השתוו אלינו מבחינת הספיגות. מעבר לזה שההגנה נחלשה עוד יותר השנה, נכון שגם ההתקפה, ובכל זאת

yaron 31 באוגוסט 2016

תיקו אחד שהיה הופך לניצחון

השמן 31 באוגוסט 2016

נו, זה בדיוק מה שאמרתי

עופר כהן 31 באוגוסט 2016

שמן- מעריך אותך כמגיב כאן אבל הטיעונים שלך לגבי ההגנה הם שטויות במיץ' ויסלח לי אבי מלר.
מכבי וב"ש ספגו את אותו מספר שערים. את זה גם התקשורת ומסתבר שגם החבר'ס פה לא מודעים לזה.

השמן 31 באוגוסט 2016

גם אני מעריך אותך בתור מגיב. תודה
לא הבנת נכון. אני יודע שספגנו אותו מספר כמו בש אבל כבשנו הרבה יותר וזה לא עזר. לעומת זאת בכל האליפויות הקודמות ספגנו הכי מעט, משמעותית אם אני זוכר נכון. וזו סתם הערה צדדית, הנקודה המרכזית שלי היא שלדעתי הקיץ הזה ג'ורדי היה צריך להתרכז בהגנה יותר מבהתקפה. למה? כי אפילו בלי זהבי, אני לא רואה בעיה משמעותית בהתקפה , בטח עם סקאריונה, אבל ההגנה מקרטעת כבר שנתיים, לא חושב שהסיבה של קרלוס תועיל לה במיוחד

נולי 31 באוגוסט 2016

ההגנה עושה התקף לב כל משחק. מבשלת שערים ליריבים. עם כמות הכסף שנכנסה למועדון בשנתיים האחרונות אי אפשר להשקיע גם בהתקפה וגם בהגנה? איך ב"ש מצליחה להביא שחקני חיזוק משמעותיים להגנה ומכבי לא? מוזר…

yaron 31 באוגוסט 2016

אני מסכים שהוא סיכן את הבתים אבל זאת הדרך והשיטה שבה הוא וגולדהר עובדים.
התקציב גדל לפי ההצלחות באירופה ולא להיפך.
למכבי מס' עקרונות שהם עומדים בהם דיי בעקביות:
1. עדיפות להעברות חופשיות.
2. עדיפות לישראלים/יהודים)
3. התקציב גדל בהתאם להישגים ולא להיפך.
אפשר לאהוב את זה ואפשר שלא, אבל הם עקביים והתוצאות עד עכשיו אדירות!
אני באופן אישי חושב שאת האליפות בשנה שעברה הפסדנו בגלל גול אחד פחות מדי ולא בגלל גול אחד יותר מדי אבל זאת סמנטיקה.
כמה מגנים שמאליים טובים נחתו בארץ בשנים האחרונות? בעניין הזה אני חושב שאלונה עשתה טעות ענקית כששיחררה מגן שמאלי מצויין במליון יורו.

גיא זהר 31 באוגוסט 2016

דודזדה מגן מצוין? הממממ. היתרון היחידי שלו שהוא ישראלי.

yaron 31 באוגוסט 2016

כמה ישראלים יותר טובים ממנו אתה מכיר?
גם דיי בטוח שמי ששילם עליו מיליון לא מבין כלום נכון?
אז יופי, הוצאת בכום יפה על מחליף (נכון, פחות ממה שקיבלת), לך תדע אם הוא יתאקלם / שווה את הכסף ובנוסף ביזבזת משבצת של זר.

גיא זהר 31 באוגוסט 2016

כמה שערים בישל וכבש דודזאדה בשנים האחרונות? כמה משחקים יש לו בנבחרת? מגן בינוני שיש לו סוכן מקושר שמנצל את המצוקה בעמדה הזו ורצה מאוד לשחק באירופה. ומי אמר ששילמו עליו מליון? אולי 700 אלף

השמן 31 באוגוסט 2016

מודע להלך המחשבה.
כמו שרואים עם האיסלנדי או עם ראיקו, כשרוצים, ג'ורדי יודע לדלג על עיקרון מס 1+2. עניין המגן השמאלי נמשך כבר שנתיים. זה היה חייב להיפתר הקיץ. לא צריך מגן שמאלי טוב, צריך מגן שמאלי. אחד יספיק לי. כרגע אתה משתמש בקשר (שחבל מאוד שהוא לא חלק מרוטציית הקישור שלך, את היכולת הכי טובה שלו אבי ריקן הפגין כששיחק בקישור) ובשחקן לחלוטין לא מתפקד כמו עמב"ה
גם בלם, כמו שכתבת הביאו בלם שידעו שהוא יותר שחקן סגל מבלם בכיר, איבדת את קרלוס, המצב שם בעייתי מאוד.
ואגב לגבי עיקרון 3, על המגן לא נראה לי שהולכים להוציא הרבה כסף, כך שזה לא ממש השיקול.
כמו שאמרתי, לדעתו המקצועית של ג'ורדי, חיזוק ההתקפה חשוב יותר כרגע מחיזוק ההגנה. בזה הוא משקיע את המשאבים. בעיני זו טעות

עופר כהן 31 באוגוסט 2016

ההשקעה בראיקו ובראגנאר לוט'ברוק הן ממש לא שבירות של העקרונות.
העקרונות מורים על מתן עדיפות ל-. כלומר, מתוך 10 החתמות 7-9 מתוכן יהיו לשחקנים חופשיים ו/או יהודים/ישראלים. סטטיסטית. שנית, חלוצים שמגיעים לסוף חלון העברות בלי קבוצה, הם לא חלוצים שמכבי רוצה מכיוון שהם חלוצים שכנראה אינם בכושר משחק. עם מגינים שמאליים אתה יכול לקחת את הזמן, בעמדת החלוץ וסליחה על הביטוי כבר 2 עונות נשבר הזין.

לגבי המגן השמאלי: אם יגיע לפה מגן שמאלי, גם אם הוא יהיה טוב, שאף אחד לא יצפה פה למישהו שירים כדורים לראש של ראגנאר בדיוק של מילימטר, כאלה לא מגיעים לפה. יגיע לכאן מישהו שיודע לסגור את הקו שלו, קבלת החלטות בסיסית, רגל שמאל טובה ורגל ימין כמו של סבתא שלי, עדיפות לביצוע של אותו מהלך התקפי בלי קשר לנעשה במגרש ומשהו בעייתי כמו גיל/כושר משחק/בעיה חברתית.
זה למשל היה סטיב גורי ז"ל, שאמנם היה מגן ימני, ואפילו היה ממש סבבה (עזב מסיבות אישיות) אבל הבנאדם היה נראה קצת מסובב, מסורבל, העברה חופשית ושאר התסמינים המוכרים של פלופ אצל ג'ורדי.

השמן 31 באוגוסט 2016

עופר, שנתיים כבר נמשך עניין המגן השמאלי. חלוצים לפחות ניסו.
וזה לא רק זה, שוב, אתה משתמש בקשרים כמגנים מחליפים, וכבלמים מחליפים, אין לך מגן שמאלי פותח וחסר לך גם בלם בכיר. אם לא יהיה לך אף חיזוק עד יום חמישי, יהיה לנו קשה מאוד הגנתית העונה

יואב 31 באוגוסט 2016

השמן,
אין כאן שום היתממות בקשר ליחזקאל. זה בא מהפועל.
צודק בקשר לבלם וארחיב:
טיבי צריך פיגורה לידו. אין לו את הקוליות והפאסון להיות שחקן ההגנה המוביל.
היום מבינים(אני תמיד הבנתי) כמה קרלוס היה חשוב באספקט הזה.
ולעניין המצחיק של המהירות- אין חיה כזאת בלם במהירות סבירה שמגיע לכאן. גדי ברומר הקדוש היה האחרון שלנו עם מהירות טובה לבלם.

גיל שלי 31 באוגוסט 2016

גם פולוקארוב נראה רע במשחקים הראשונים פה, אולי פיליפנקה יפתיע אותנו ויהפוך לבלם טוב, הלוואי

yaron 31 באוגוסט 2016

גם אובארוב.
העניין עם פיליפנקה הוא שהוא עלה רק 250K ולא תופס משבצת של זר.
יכול להיות שהוא יפתיע ויהפוך לבאנקר אבל גם כמחליף הוא רכישה טובה.

ניב 31 באוגוסט 2016

הפחד שלי בנוגע ליחזקאל זה שלא עושה רושם שהוא שחקן צעיר ש"מבין את מעמדו", אולי שוב מדובר במקרה בניון שסתם מוקף במערכת חולה, אבל על פניו הבחור משוכנע שהשמש זורחת לו מהפתח של המוצקים.

עופר כהן 31 באוגוסט 2016

קרלוס לא עמד בעומס וצבירת הכרטיסים שלו (שנבעו כנראה גם מחוסר היכולת שלו לשמור בלי לעשות עברות), גרמו לו לתפוס מקום של זר. כנראה גם שהחליטו על השחרור שלו רק שידעו שמישהו יגיע, אפילו אם יגור לא היה סגור דאז.
אבל לחלוטין מסכים שמבחינה חברתית-מנטלית היינו צריכים אותו.

yaron 1 בספטמבר 2016

קרלוס שוחרר לבקשתו וקרויף עשה מאמצים להשאיר אותו. אם היה מצליח היינו מתלוננים שהוא כבר זקן ואיטי…

גיא זהר 31 באוגוסט 2016

למה 24 שעות? 12 אם אתה בונה על זרים

תני 31 באוגוסט 2016

הבעיה היא שג'ורדי משחק צ'יקן עם העצבים שלי.

גיל ז. 31 באוגוסט 2016

אני פסימי גיל (תרתי משמע), צריך לוליינות מטורפת כדי שינחתו בזמן עוד שחקנים.
גם סה היה אמור להיות על איזה מטוס כדי להספיק להבדק ולחתום במקום אחר.
קצת איחרנו את הרכבת.
אגב, גם וארגס (אם יגיע ) הוא ברירת מחדל בסגנון העברות חופשיות שהסיכוי שיצליחו נמוכים משמעותית מהסיכוי שיתרמו בצורה חיובית. ע"ע מאנה, גורי ז"ל ועוד.
לא לילד הזה פיללנו לצערי.

גיל שלי 31 באוגוסט 2016

אם סה פשוט משוחרר, אין עליו לחץ של חלון העברות, הוא יכול לחתום בכל קבוצה מתי שבא לו. ברור שמכבי כבר לא תראה עליו שקל

yaron 31 באוגוסט 2016

אני לא חושב שמכבי מנסה לראות עליו שקל. אם היה מסכים היה משוחרר מזמן עם מכתב המלצה חם בקרויף.

גיל שלי 31 באוגוסט 2016

כנראה, רק שיש הטוענים שמכבי יכולה היתה למכור אותו אילו הסכים. בכל מקרה, מדובר בוויכוח על כמה כסף ישלמו לו, אולי מחכים עם הסגירה עד שיהיו בטוחים שבאמת מחתימים את הורגאס הזה.

yaron 31 באוגוסט 2016

אז עכשיו זה "הורגאס הזה"…
תגידו, יש מצב שתהיו מרוצים מתישהו?

גיל שלי 31 באוגוסט 2016

וואו, אתה בטוח שאתה לא האלטר אגו של ג'ורדי? מי בא בטענות, בחייך, שחרר קצת

yaron 31 באוגוסט 2016

מנסה להוציא אתכם מ"טראומת ב"ש"
בימים עברו היית עכשיו בעיצומו של בלוג אליפות.

גיל שלי 31 באוגוסט 2016

מה אליפות, אנחנו לוקחים אליפות ומגיעים לשמינית גמר ליגת אירופה לפחות, ורק בגלל זה לא ניקח דאבל, נוותר מרצוננו כבר בשלב הראשון

גיא זהר 31 באוגוסט 2016

ספרטה פראג שלא הרבה יותר טובה ממכבי (אחרי שכתבתי על אלקמר מותר לי לנסח את זה ככה?) הגיעה בשנה שעברה לרבע הגמר.

yaron 31 באוגוסט 2016

פחות מרבע גמר יהיה כשלון

עופר כהן 31 באוגוסט 2016

גיא אני מצטער להציק לך גם בנושא ספרטה פראג. אבל פה מדובר בקבוצה אירופאית יותר לגיטימית מכל שושלת וקמפיין אירופי של הפועל תל אביב, חיפה ומכבי. זו קבוצה מנוסה ודומיננטית מאוד בליגה שלה.
לא צריך אתרי שוק העברות, פשוט רואים את הביצועים שלהם באירופה ב5 שנים האחרונות (פלוס מינוס)

ד"ר רזי הופמן 2 בספטמבר 2016

מסכים עם עופר כהן.
הבעייה שאנחנו תמיד מזלזלים באחרים. מי זו ספרטה פרג?
ספרטה פרג הרבה יותר מכובדת באירופה מאשר קבוצה לא מוכרת יחסית כמו מכבי תל אביב.

עופר כהן 31 באוגוסט 2016

לא מבין למה לא חתכו את סה יחד עם קרלוס. יצחקי יותר טוב מסה והיה יכול להחליף אותו. חבל.
מכבי נתקעו על חוקי הזרים המפגרים האלו. פשוט באסה.

יואב 31 באוגוסט 2016

יצחקי כבר פרש. הוא רק עוד לא הכריז על זה.

עופר כהן 31 באוגוסט 2016

ונגד אשדוד היה יותר מסוכן מסה נגד בערך כל קבוצה.

ד"ר רזי הופמן 2 בספטמבר 2016

הלוואי והבטחון היה חוזר לו אבל את הזמן אי אפשר להחזיר.

שין 31 באוגוסט 2016

לשמחתנו כבירי הוא קודם אוהד אבל במקרה הזה לא כזה רלוונטי. הצ׳יקן הוא בין גולדהאר לנימני, כרגיל שחקנים של נימני מחיר מופקע, ואם זה לא יקרה, להערכתי, זה רק אם גולדהאר ילך נגד גורדי ויבין שזו עסקה מופרכת לגמרי.

יואב 31 באוגוסט 2016

יחזקאל למכבי זה לא רעיון רע מקצועית.
הסכומים המדוברים, לא רלוונטים ומנופחים גבוה מלכתחילה כדי שהפועל תרוויח מזה שלוש מאות אלף יורו. לא יותר.

יואב 31 באוגוסט 2016

גיל,
הסעיף המפורסם של -שחקני הפועל לא עוברים למכבי- בוטל לפתע פתאום(((:?

גיל שלי 31 באוגוסט 2016

מעניין, אולי באמת בסוף גם שוינפלד בדרך?

יניב פרנקו 31 באוגוסט 2016

הסירו דאגה – עם חשקה נפשכם בדודו ביטון וקלאודיו בומבה אתם אפילו לא צריכים להתקשר. שלחו סמס אחר כך ונבטל את הסעיף רטרואקטיבית

פאןפאן 31 באוגוסט 2016

אני לא מאמין שהחלוון ייסגר בלי החתמה. אחרי שהשקיעו ככה בתותח על הראשון הם לא יעצרו
כנראה שזה יעלה למיץ ביוקר :@
באמת מעניין מה שיואב אמר שפתאום אין סעיף אי מעבר למכבי….

יניב פרנקו 31 באוגוסט 2016

הסעיף הזה כמובן שלא אוסר על העברות למכבי – רוצה מכבי ורוצה הפועל ובתשלום הנכון ויש תמיד על מה לדבר.
הסעיף הזה נולד לדעתי בהעברה של בן חיים שהייתה מהמשפילות שאפשר – לקחת שחקן באמצע אימון זה חוסר כבוד בסיסי וכך בלא מעט מקרים שגם נטחנו פה בדה באזר.
אז הפועל הכניסה סעיף פשוט שאומר שגם עם יש לשחקן סעיף שחרור בגובה איקס הוא אינו תקף למכבי – סעיפים כאלה ישנם לפעמים בגובה דמי שחרור שונה בין הליגה לאירופה ובכל מקרה זה הסיפור.
לא צריך להיתמם – כל הפועל היום על המדף בסכום הנכון – אבל גם לדלפונים יש כבוד עצמי ואם רוצה מכבי שחקן שתרים קודם טלפון ואז תנהל מו"מ.
ואם הפועל רוצה למכור ובמקרה הזה היא מתה למכור היא גם יודעת את המספר.

יואב 31 באוגוסט 2016

יניב,
זה כמובן ברור לך ולי.
לא העברת ורמוט היתה הקו האדום?

יניב פרנקו 31 באוגוסט 2016

העברת ורמוט הייתה רגע משפיל הרבה יותר כמובן משליפתו של בן חיים ( שהיה בסהכ שנה במועדון ) מאימון .
העברתו של קפטן לילה לאחר דרבי כשלכולם ידוע שעלה לשחק בידיעה שהוא כבר סגור ביריבה העירונית היא אחד הרגעים המשפילים שיש.
אבל. בעיני לא בגלל האירוע הזה נוסח הסעיף הזה – העברת ורמוט היא בגידת הבעלים והקפטן הרבה מעבר לכל דבר והסעיף הזה לעולם לא יוכל לעצור מצב שבו בעלי הקבוצה רוצה לבצע אקט שכזה.

Ljos 31 באוגוסט 2016

הסעיף כפי שתיארת אותו מונע רק ממכבי תל אביב לעשות מעשה שכזה. לא מאף קבוצה אחרת.

יניב פרנקו 31 באוגוסט 2016

1. קבוצות אחרות לא עשו.
2. קבוצות אחרות פחות כואב.
3. שחקנים לא יסכימו לחתום על סעיף שיש בו את כל הקבוצות הגדולות – מסכימים כי יודעים שברגע האמת אם מכבי תרצה היא תרים את הטלפון ותשלוף את הצ'ק.

וכבר אמר דוביד – כולם עובדים על כולם.

גיא זהר 31 באוגוסט 2016

ורמוט לא ידע, הוא לא ידע

ניב 31 באוגוסט 2016

חחח

טרנטה 31 באוגוסט 2016

זה באמת היה משפיל שהיינו צריכים לראות את גילי "לא רציתי לשחק במכבי" ורמוט לובש את המדים היפים שלנו ומנסה בכל כוחו לשחק רע.

אריק ב 31 באוגוסט 2016

יניב, למה למכבי זה דין אחר משאר הקבוצות לפי ההיגיון שלך?
ברור לך שזה פוגע בשחקנים ואף שחקן לא יבקש להוריד את הסעיף כי האוהדים יקטלו אותו.

יניב פרנקו 31 באוגוסט 2016

כי את מכבי אנחנו באמת שונאים.

גיל שלי 31 באוגוסט 2016

רק שתדע פרנקו, אני ממש מתחיל לחבב את הפועל

יניב פרנקו 31 באוגוסט 2016

אתה לא מייצג – בסל אתה בכלל חצי חבר עמותה.

יואב 31 באוגוסט 2016

השנאה היא הדדית. ההשפלה והקטנת העצמי- שלכם לגמרי(ראה את האתר הרשמי שלכם). מכבי קיימת גם אם תכתבו מכמבי.

גיל שלי 31 באוגוסט 2016

איך אפשר לשנוא את הקבוצה שהעניקה לנו את זהבי, טל בן חיים, ובקרוב אולי עוד שני שחקנים טובים, איך?

יואב 31 באוגוסט 2016

מומלץ לשמוע מה ניר צדוק חושב על ההתנהלות של הקבוצה שלו.

עופר כהן 31 באוגוסט 2016

מישהו למען השם מוכן להסביר לי למה לקבוצה שיש את ראייקו, ליפשיץ וברק לוי (כשוער שלישי) צריכה גם את טננבאום?
אם ראיקוביץ' הולך תגידו עכשיו שאני כבר אכין את הממחטות…

גיא זהר 31 באוגוסט 2016

ברק לוי מתאושש מפציעה וראינו איך זה נגמר בקבוצה שהוא היה שוער ראשון שלה (בתקופה שהיתה תחרותית הרס להם לא מעט). אף אחד לא ישאיר קבוצה רצינית עם שלושת השמות שציינת

yaron 31 באוגוסט 2016

אולי כי מאמינים שאפשר להשביח אותו ולקבל שוער טוב ליום שאחרי ראיקוביץ'.
אולי מאמינים שאפשר להשביח ולמכור ב- 2.6 מיליון.

עופר כהן 1 בספטמבר 2016

אבל יש סיכום עם הכוכב האדום שאם ראייקוביץ' נמכר אז מביאים את מי שהיה השוער השני שלהם בזמנו, אחרת לא הייתי תוהה.

ערן (המקורי) 31 באוגוסט 2016

וואוו, סטנדרד ליאז׳.
מוריד את הכובע בפני ג׳ורדי.

גיל ז. 1 בספטמבר 2016

לפי עמוד הויקיפדיה של סטיב בירנבאום, כנראה שהוא מגיע למכבי
https://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Birnbaum

ערן (המקורי) 1 בספטמבר 2016

עדכונים בויקיפדיה אמינים כמו הנפצות של צנציפר.
קל להטריל שם,

KC 1 בספטמבר 2016

כשאורלנדו סה חתם במכבי ויקיפדיה הקדימה את כל ה"עיתונאים"

אורי 1 בספטמבר 2016

ובסוף סה בליאז' וג'ורדי ניצח גם אותו בצ'יקן

גיא זהר 1 בספטמבר 2016

מי אמר שג'ורדי ניצח? אולי סה קיבל מה שרצה?

אורי 1 בספטמבר 2016

אין לי ספק שסה יצא מרוצה אחרת לא היה הולך
התכוונתי שג'ורדי השיג את מבוקשו/מבוקשה של מכבי, מה שאתמול עוד נראה היה מוטל בספק גדול

Ollie Williams 1 בספטמבר 2016

ג'ורדי רצה שסה יעזוב ושתהיה קבוצה שתקלוט אותו, במקום לחתוך אותו או להקפיא ולשלם את כל שארית החוזה.
איך בדיוק ג'ורדי לא ניצח פה?

ואולי זה שגם סה יצא מרוויח, מראה עוד יותר על מהלך מבריק של ג'ורדי? גם קיבל את מה שרצה וגם הצד השני יצא מרוצה. תסביר לי בדיוק מה ג'ורדי מפסיד כאן.

השמן 1 בספטמבר 2016

ג'ורדי הימר, ואכן הצליח בהימור שלו, לא צריך לעשות ממנו גאון. בעיני, זה היה הימור שגוי. כי הסיכון, להיות תקועים עם סה וללא מגן שמאלי, במצב ההגנה שלנו היה גדול מהסיכוי

יואב 1 בספטמבר 2016

בלם זאת החשיבות העליונה.
לא מגן שמאלי.

השמן 1 בספטמבר 2016

מסכים. רק מחזק את הטענות שלי בעיני.

יואב 1 בספטמבר 2016

אכן. וכאן פיקששנו. טיבי צריך פיגורה איתו.

yaron 1 בספטמבר 2016

לדעתי קרויף נתן קיץ אדיר !!!
איך בדיוק פיקששנו אם עדיין לא נסגר החלון?
וגם אחרי שייסגר יכולים להיות שחקנים שישוחררו ואותם עדיין אפשר להחתים (גם אם לא ישחקו באירופאית).
אפילו אם לא יצליחו זה שפינו את המשבצת זאת התחלה מצויינת, מקסימום נתחזק בינואר.

השמן 1 בספטמבר 2016

עוד מוקדם לקבוע אם זה קיץ אדיר או לא, אולי סקאריונה וקיארטנסון יהיו פלופים? אולי פיליפנקו יתייצב לבלם מדהים? אין טעם לנתח כעת הצלחה או כישלון, ניתן להגיד אם ההנחות וההימורים של ג'ורדי היו נכונות יותר או פחות, וגם זו במסגרת הבעת דעה. נניח, האם היה לגיטימי מצידו להניח שאם ההגנה הנוכחית נעלה לשלב הבתים? עלינו בסוף אבל לדעתי במזל, וההנחה הייתה שגויה. ניתן לשאול, האם נכון היה קודם כל לאבטח את ההתקפה לאור העזיבה של זהבי, או שצריך היה לייצב את ההגנה בעדיפות ראשונה? אני לא מסכים אם ג'ורדי, אבל אשמח מאוד לטעות.

yaron 1 בספטמבר 2016

בדיעבד כולנו מיליונרים…
השאלה היא אם ההחתמות טובות בזמן אמת, כלומר עכשיו.
לדעתי ההחתמה של עדן בן בסט בזמן אמת היתה טובה והמציאות אומרת נפילה.
גם ההחתמה של סה בזמן אמת נראתה החתמה טובה.
לצערינו הרב אין ביטוח הצלחה בכדורגל. היו נפילות גדולות מאלה וזה חלק מהמשחק. בינגו אחד שווה שלושה פלופים ולקרויף לא מעט בינגואים.
לגבי סקאריונה וקיארטנסון אני חושב שאלה החתמות אדירות ושגולדהר/קרויף בהחלט העלו הילוך והקפיצו אותנו לרמה של קבוצות דרג ג' באירופה. קרויף גם מבין שהמשחק משוחק עד השניה האחרונה ואנחנו רואים שהוא שחקן צ'יקן לא רע בכלל.
פיליפנקה הוחתם כשחקן סגל/רוטציה ובמחיר שלו והעובדה שהוא לא זר אני חושב שהוא בהחלט החתמה טובה, מקווה שיפתיע לטובה ויהיה באנקר בהמשך העונה.
האם נכון להמר על עליה לשלב הבתים? אני בדעתך שלא, אבל מאחר ומדובר גישה עקבית לאורך שנים אני מבין שזאת לא טעות אלא חלק מתוכנית. יש הרבה משתנים במשוואה הזאת ובסופו של דבר התקציב נקבע בהתאם לתוצאות ולפייר פליי. גולדהר/קרויף לדעתי מוכיחים עקביות יצירתיות והם גם ממש לא מקובעים. כשיש הזדמנות אמיתית אין להם בעיה לפתוח את הארנק ולהוציא 3 מליון או לשלם מליון לשנה.
בשורה התחתונה קרויף הופך אותנו למועדון אירופאי לכל דבר. המכירות של זהבי ובתקווה שגם טב"ח וראיקוביץ' יתקדמו בקריירה הם הדברים הכי טובים שיכולים לקרות לנו (במחיר הנכון כמובן). חזון באזל קורם עור וגידים אל מול עינינו ורק מי שעדיין בטראומת ב"ש לא רואה זאת.
הגנה – שנה שעברה רבים טענו שהיתה טעות להאריך חוזה לקרלוס. השנה כולם מתגעגעים… קרויף ניסה להשאיר אותו ונכשל. אני לא כ"כ מודאג מהמצב. עמב"ה/ריקן מספיק טובים לליגה ועליה לפלייאוף באירופאית זאת לא המטרה אלא בונוס. המטרה היא אליפות!
אני בטוח שנעשים מאמצים כבירים להביא בלם ומגן שמאלי בעלי שיעור קומה ומבחינתי אם לא החתימו לא מצאו שחקנים מספיק טובים.
והכי חשוב – החלון עדיין לא נסגר, זה לא הזמן לסכם.

השמן 1 בספטמבר 2016

קודם כל תודה על התשובה המפורטת, איכשהו איגדת את כל הנימוקים לאורך התגובות למשנה סדורה ומשהו שהרבה יותר קל להבין.
אין לי טראומת בש ובוודאי שלג'ורדי יש הרבה בינגואים. בוודאי שאי אפשר לדעת מה יקרה אם כל שחקני הרכש גם אלו עם הרקורד המרשים וגם אלו עם זה שפחות מרשים, גם ברור לי שאולי אני טועה בהערכתי את ההגנה שלנו, והיא תתייצב ותיראה נפלא. הכול נכון ירון, באמת שאין צורך להפוך אותי לרואה שחורות, גם עם הסגל הנוכחי אין לי ספק שנרוץ חזק השנה בליגה.
כל זה לא משנה את הטענה המרכזית שלי שהיא שג'ורדי טעה בבחירות האסטרטגיות שלו הקיץ מבחינת חיזוק. לאחר העזיבות של זהבי וקרלוס, ראש מעיניו לדעתי היה צריך להיות נתון להגנה. כדי לייצב את הקבוצה ולאפשר לה להעפיל בקלות יותר לשלב הבתים. אז סקאריונה היה הזדמנות, ולכן הבנתי את ההחתמה שלו, אבל מעבר לזה, הסיכון שג'ורדי לקח אולי ישתלם לו, אבל היה שגוי. תביא בלם, תביא מגן שמאלי, ובסוף תחליף חלוץ בחלוץ זו דעתי.

Ollie Williams 1 בספטמבר 2016

אני דיברתי כאן רק על ה"צ'יקן" מול סה, ותהיתי איך יכול להיות שג'ורדי מפסיד מזה שסה עבר לליאז'.

כן, היה סיכון, אבל בהתחשב בהתעניינות שכן הייתה בו בסופו של דבר וכמות העסקאות שגם ככה נסגרות ביום האחרון של החלון – היה סיכוי סביר שבסוף הוא יעבור לאנשהו. ואמנם זה מעצבן בצד המקצועי שלא הביאו חיזוק קודם – אבל אני יכול להבין למה מיטש לא רצה לשלם מליון וחצי יורו פיצויים כ"כ מהר. זה כבר לא ארנשו ומאנה, שהגיעו בהעברה חופשית, בשכר נמוך בהרבה ועם אופציה בחוזה לחתוך אותם אחרי חצי עונה.

yaron 1 בספטמבר 2016

ברור, מי ירצה לחרב לעצמו את הקריירה?
חוק הזרים אומר שרק חמישה משחקים אז גם סה הבין שלהיות הזר השישי זה אסון מבחינתו.
מסתבר שגם לג'ורדי היתה מכונית חזקה.

עופר כהן 1 בספטמבר 2016

ירון, גיל, השמן- נלחמנו יפה, אבל זה עוד חלון בו מכבי לא מחתימה שחקן רציני בחוליית ההגנה. ואף אחד לא חושב על פאדי נז'אר כמשהו שהוא לא סגירת חורים במקרה של פציעה.
מצד שני, לפי הדיווחים המודלפים (ע"י כבירי) יחזקאל מגיע ב-700 יורו. קיצוץ של כמעט חצי. המחיר הגיוני: חלוץ ישראלי, צעיר ומוכשר. ככה זה שחמד לא רוצה לחזור, אבל הוא כמו איתן טיבי, שחקן שלא מרכזי שזוכה לעדנה מחודשת בקבוצה שרצה לצמרת.
תכלס ג'ורדי לא נכשל, אתרי הספורט פשוט (באתי לכתוב שהם לא אשמים, ואז בזווית העין אני רואה את צנציפר מדבר ביציע שמכבי פספסו מלא שחקנים- אז לעזאזל אני מאשים אותם) מציגים את התנהלות הרכש כאילו שמרו הכל לרגע האחרון, למרות שהמציאות יותר מורכבת. זה חודר פנימה ללא מעט אוהדים. חבל שלא הביאו שחקן הגנה יותר רציני, ואני מאמין שלא יבוא בהתחשב בכך שהשעה כרגע 23:48.

אני אכין פופקורן ואחכה לטור האישי של פרימו בנושא הכישלון של ג'ורדי "אה לה – לפטר את אוסקר, אוסקר נכשל" המפורסם.

yaron 2 בספטמבר 2016

אין בכלל ספק שאנחנו צריכים בלם ומגן שמאלי טובים. ממש טובים.
אני לא שמח מהמצב הזה, זה אולי יספיק לליגה אבל זה לא מספיק לקבוצה שרוצה לעלות כל שנה לאירופאית ולהילחם על מקום שני.
אני פשוט בטוח שקרויף עושה את מירב המאמצים למצא כאלה ושאם הוא לא הביא זה בגלל שהוא לא מצא מה שהוא מחפש והוא לא מוכן להתפשר. גולדהר/קרויף הוכיחו שכשיש הזדמנות טובה הם מוכנים להשקיע אפילו 2-3 מליון.
נז'אר לא בא במקום מגן תותח, הוא בא כי מאמינים שאפשר להפוך אותו לשחקן. אותו דבר נכון גם ליחזקאל. אם הם מוכנים לעבוד קשה (ממש קשה!) שנתיים שלוש יש סיכוי שיהפכו לשחקנים שלמים ואולי גם יביאו הרבה כסף למועדון. שכחתי את טננבאום, אותו דבר.
נסו לדמיין את המערכת של מכבי בשבועות האחרונים. מצאנו "מחליף" לזהבי במיידי, החתמנו חלוץ תותח, השאלנו את אוחיון, המו"מ עם סה, נסיונות להחתים בלם ומגן שמאלי, החלפנו מאמן (ושוטה נראה טוב). העפלנו לשלב הבתים!
יש כאן מכונה מתוקתקת עם תקציב ותוכנית עבודה מסודרת. כסף גדול שלא ראינו בארץ ואנשים אולי שוכחים אבל זה כבר לא רק הארנק של גולדהר. ליגת אלופות ופעמיים אירופאית, זה הרבה כסף! בלומפילד סולד אאוט ובעוד שנתיים איצטדיון אמיתי, מרצ'נדייז והכי חשוב, מכירת שחקנים. מכרנו את זהבי בשמונה מליון! אוחיון מושאל עם אופצית רכישה ב-2.5. עלינו ליגה.
יותר מזה, אני מודה שממש קיוויתי שטב"ח יילך לגראנדה. לא בשני מליון, בשלוש וחצי+ ואני מחכה ליום שראיקוביץ יימכר בשש. וכשזה יקרה אני ממש ממש ארצה שיצליחו כמו שאני שמח שסוזה מצליח, בשביל זה אנחנו כאן.

שגיא 2 בספטמבר 2016

אפשר להסתדר עם חוליית ההגנה הנוכחית.
הייתי מעביר את עמב"ה לעמדת הבלם ומקבע את ריקן כמגן השמאלי עם נאג'ר כמחליף.
יש למכבי שוער מעולה שמצליח לחפות על הפאדיחות שמלפניו.

השמן 2 בספטמבר 2016

אתה לגמרי מייפה את המציאות לדעתי.
עלינו ליגה נכון, ולא להאמין איפה אנחנו היום לעומת לפני ארבע שנים. אבל איפה היית היום אם מדוניאנין מחמיץ את הפנדל מול ספליט? בלי יכולת למשוך שחקנים, מאבד דירוג באירופה, סתם קבוצה.
מערכת מתוקתקת מצליחה למצוא מגן שמאלי לאורך ארבע חלונות. אנחנו יוצאים לעונה הזו אם הגנה יותר חלשה משנה שעברה. וזו טעות שעלולה לעלות לנו ביוקר.

עופר כהן 2 בספטמבר 2016

ואיפה היינו היום עם פריצה שם את הכדור 20 ס"מ יותר שמאלה בקורה שלו נגד באזל לפני 3 שנים?
ואיפה היינו אם יאנקו לא מחמיץ ממטר ופסיק לפני שנה?
ואיפה היינו אם דאבור לא שם את השני מול חיפה לפני 4 שנים?

בואו נתעסק בהווה.

השמן 2 בספטמבר 2016

אני מתעסק בהווה. אתם מתעסקים ההצלחות העבר. בעבר עמב"ה הספיק לאליפות (אפילו יואב זיו), בעבר גרסיה בכושר חלש הספיק לאליפות, זה לא הספיק שנה שעברה. לא בטוח שיספיק השנה

ויקטור מורוז 2 בספטמבר 2016

החלון הישראלי עוד לא נגמר. יכול להיות שיבוא חיזוק להגנה עד יום רביעי, ויכול ויכול שרק בינואר.

שגיא 2 בספטמבר 2016

עמבה מספיק לאליפות גם השנה. אני מסתכל על המגנים השמאליים האחרים שמשחקים בארץ ולא רואה שום שחקן שטוב ממנו משמעותית. מה גם שהוא בגלל מחליף. המגן הראשון הוא ריקן.

השמן 2 בספטמבר 2016

אולי גם יואב זיו יספיק לאליפות השנה, הבנתי שאין לו קבוצה עדיין

פאןפאן 2 בספטמבר 2016

צודק – אי אפשר עם כל משחקי האילו האלו…

חבל שבאירופית לא נהנה משחקן הגנה טוב יותר אבל אני משוכנע שיוחתם שחקן כבר לפני ינואר.

מי יודע אולי אלישע דואג לשדרג לנו שחקן שצריך קצת דקות משמעותיות ומאמן שמאמין בו :-)

עופר כהן 2 בספטמבר 2016

מצד אחד הסיפור עם גולסה ואלישע נראה קצת לא מובן. מצד שני יכול להיות שהוא מנצל את הקמפיין הזה, שאין שום ציפיות ממנו, כדי לעשות ניסוי כלים.
זה ממש לא ייחודי לנבחרת ישראל בכדורגל, לנסות שחקנים שלא מצפים מהם לכלום. לפעמים זה גורם להם להוציא מעצמם הרבה יותר.
מצד שלישי- כשיש לך הרכב כמו : טיבי,צד, דסה/ביטון, (מי המגן שמאלי?), נאתכו, ביטון, זהבי, חמד דאבור, טב"ח 2- מה אתה צריך בכלל את גולסה? יש לך מספיק צעירים רעבים שיוכיחו את עצמם.

yaron 2 בספטמבר 2016

מגן שמאלי דוידזאדה.
אלישע מכיר ומאמין בגולסה, אם זה הזימון "הפוליטי" היחידי שלו דיינו.

Comments closed