קבוצה יש, ביום שבת צריך לדאוג שגם העונה תהיה בחיים

הענף לא נשבר, עכשיו שיצליף ביריב ביום שבת.

אולי דווקא בגלל הסוף האופטימי, נתחיל בפתיחה פסימית. מגן שמאלי אין. הגול הראשון נבע מכך שאבי ריקן לא חי כמגן, לא משחק כמגן, לא חושב כמגן, הוא רק מוצב כמגן. עבירה שלושים מטר מהשער של חיפה, ורמוט רואה את זנטי חופשי ומאושר באגף השמאלי של מכבי, וריקן מאוחר מדי נזכר שבעצם הוא זה שאמור להיות שם, פותח במיאוץ ומותח שריר. הגול השני היה גול קלאסי של עמב"ה, האיסור לקחת רטלין גורם לאיבוד קשב וריכוז, רועי קהת לא נזקק לאותם עזרים, גול שני על עמדת המגן השמאלי.

*

איזה כיף ששרן חזר. צוות השידור הבינוני להחריד לא מבין למה שרן ולא עמב"ה החליף את ריקן בעמדת המגן השמאלי. פרט לצוות השידור, כל אוהדי מכבי נשמו לרווחה. בהפסקה ג'ורדי החליט להשתלט על מרכז המגרש, ובהחלטה שבהחלט עזרה לכך, העביר את שרן לעמדת הבלם. שרן תפקד כגרסה של אבי כהן האגדי. לא, הוא ממש לא ברמה. אבל, עצר את ההתקפות בשקט מופתי, ומסר תמיד את המסירה הנכונה. הוא תפקד כל כך טוב, שכמעט לא הרגשנו שגל אלברמן עדיין על המגרש, וכאשר הרגשנו זו היתה תחושה מאוד לא טובה.

*

גל נמצא בתקופה רעה בערך מחודש אוקטובר השנה, ובמחצית הראשונה זה עלה לנו במשחק בו מרכז השדה החיפאי שלט לחלוטין. המחצית השניה בזכות העברת שרן למרכז, ויתרה מכך, בזכות העייפות החיפאית, התאפיינה בשליטה מלאה שלנו באמצע השדה. השליטה הזו לא תורגמה ליותר מדי מצבים בגלל שסקריונה פצוע, בגלל שברק יצחקי לא מסוגל לשחק בקצב טוב יותר מארבעים דקות, ובגלל שגם בניון נשם דרך קשית אחרי מאה עשרים דקות ששיחק ביום רביעי. היה שם גם אחד, טל בן חיים, שחקן קלאב ברוז' אני מניח.

*

מה שניקח בהחלט מהמשחק הזה הוא לא ברור מאליו. פעם שניה בתקופת ג'ורדי כמאמן, הקבוצה מראה אופי חזק, ולא נשברת מגול שיכול לשבור את הרוח לגמרי. השער של סכנין גרר תגובה טובה. השער של קהת גרר תגובה מצוינת.

כל אלה שטענו שוידאר הוא פלופ נוסף של ג'ורדי, אתם עדין חושבים כך? וידאר הוא הוכחה נהדרת לחולשה הנוראית של שוטא באימון. שוטא לא הצליח לבנות את המשחק של מכבי כך שיתאים ליכולות של וידאר, זה לא אמור להיות קשה, אבל זה קשה במיוחד כאשר לא חושבים שזה חשוב.

מעניין איזה שחקן כנף זר יוחתם במקום של טבח, מקווה שלג'ורדי יש תשובה לכך, אני עוד יותר מקווה שטל בן חיים עולה על טיסה לבלגיה בשעות הקרובות, הוא בטח לא נמצא כאן במחשבותיו.

מדונאינין קיבל שדר ברור מג'ורדי, אתה לא בתכניות שלי.

גולסה אתמול לא היה קיים כמעט, זה גדול עליו לשחק באמצע מול שלושה חיפאים חזקים, הוא לא קיבל שום עזרה מיוסי או מגל.

ראיקו אולי לא לקח את המסירה של זנטי, אבל ההצלה שלו מול דמארי היא זו שבסופו של דבר איפשרה לנו לקחת נקודה אתמול. נכון שמשום מה הקרדיט ניתן לשרן על כך, אבל ההצלות של לויטה בעמידה במקום היו כנראה מרשימות הרבה יותר. בעצם כל דבר שישראלי שנולד בישראל מרשים הרבה יותר.

*

כאן המקום להביע תקווה ששני הברזילאים טובים מספיק כדי לשחק בהרכב ביום שבת מול באר שבע. במצב כזה שרן מן הסתם יחזור לעמדת המגן השמאלי. מקווה שסקריונה יהיה בריא מספיק כדי לשחק את הקשר מתחת לחלוץ, מיכה בצד אחד, ומה לעשות ברק יצחקי בצד השני, או אולי בניון, ובאר שבע תפגוש את מכבי החדשה. זה בעצם הסיפור של המשחק הזה, יש לנו קבוצה חדשה, קבוצה עם אופי, קבוצה שלא אמורה להפסיד לבאר שבע ביום שבת, אבל אם היא חזקה מספיק, היא גם תנצח את באר שבע, ואז העונה נשארה בחיים. זה הרבה הרבה יותר ממה שהיה לנו לפני חודש.

ניצחנו את קליפארי
הודעה חשובה

110 Comments

רן 31 בינואר 2017

לפי התגובות בוואן. ריקן נפצה לפני המהלך של השער, טלכן לא שמר על זנטי

יובל 31 בינואר 2017

עד מתי עמב"ה…אפילו לעשות הצגה לשופט על עבירה של קהת הוא לא מסוגל.

אריק ב 31 בינואר 2017

ייני היה כל כך חשוב אתמול. אתה רואה את השקט והאופי שהוא משרה, וזה שווה גם אם הוא לא משחק טוב. ואתמול הוא היה גם טוב.

רועי 31 בינואר 2017

אתה עושה יותר מדי הנחות לראיקו, טעות גדולה בשער הראשון של חיפה, אין לדעת איך המשחק היה מתפתח אם…
ההגנה נגד התקפות מתפרצות/מעבר מאוד מטרידה לקראת ב"ש. בוזגלו יעשה מטעמים מצד שמאל שלנו ואני לא רואה את דסה מתמודד עם (נ)וואקמה.
יומיים לסןף החלון, מגן זר כנראה כבר לא ינחת כאן, יש דיבורים על שחקן התקפה, שמאוד חסר לנו במצבו הנוכחי של טב"ח, נקווה שיגיע משהו.
אולי ג'ורדי מחכה לסגירת החלון האירופאי היום שתשחרר אופציות נוספות לשוק… לא אה..

מתן גילור 31 בינואר 2017

מה שרועי כתב.
וואקמה זה הדריבל של גילי אבל ל-90 דקות. ועם יותר מהירות ויותר כוח. מה שאומר חובה לעוד קשר. מה שאומר פחות שחקן התקפה. מה שאומר שקשה מאד ללמוד מהמשחק הזה (לשבט או לחסד) כלפי המשחק שלכם נגד ב"ש.
לגבי הניתוח אד הוק למשחק אתמול, מסכים. כתבתי דברים דומים מאד בבלוג שלי.

גיא זהר 31 בינואר 2017

הרבה יותר מדי גולים על הראש של ראיקוביץ. אז אולי הוא משתפר, אבל כאמור אוברייטד

גיל שלי 31 בינואר 2017

לגבי ווקאמה, אני מעריך שהקישור שלנו יראה אחרת במשחק מול באר שבע, אבל מעניין אם ג'ורדי ילך על שלושה בלמים נגדם

אביטל 31 בינואר 2017

חולק פה על התגובות שמבקרות את ראיקו. הוא השוער הטוב בארץ ואמנם יש לו חלק מסויים בשער הראשון אבל זה כי הוא ניסה לחפות על שני הבלמים האיטיים (בעיקר במפתיע טיבי) שרצו באיטיות מדהימה לסגור את זנטי ואת דמארי. ההצלה של ההזדמנות השנייה של דמארי היא רק בזכותו. הוא השוער הטוב בליגה וזה רק הולך ומשתפר. לא יודע אם הוא שווה 3 מיליון יורו, 2.5 מיליון , 1.8 מיליון או 4 מיליון. מה שכן הוא שוער מעולה שככל שיעבור זמן יכירו בכך, כמו שקורה עכשיו עם וידאר המושמץ עד לפני 3 שבועות(חלוצים קל להם יותר להשתיק ביקורת במהירות מאשר שוערים ושחקני הגנה)

רועי 31 בינואר 2017

זה שהוא הטוב בארץ לא עוזר לנו לכלום אם הוא לא "מביא נקודות".
לא מעניין אותי בכמה קנו אותו ובכמה ימכרו אותו, מה שמעניין זה שיעזור לקבוצה לנצח.

Ollie Williams 31 בינואר 2017

הוא כבר הביא לנו נקודות. העונה למשל עם סדרת הצלות נגד הפועל חיפה שלאחריה התאפשר להחזיר את היתרון שאבד.
גם שנה שעברה דאג לנקודות במס' משחקים לקראת סוף העונה.
מצד שני גם אם יש שערים שבהם יכל לעשות יותר (כמו הראשון אתמול למשל), זו לא אשמה מלאה כמו בגולים שחטף נגד ב"ש, בדרבי, וגם בהפסד לבית"ר בבלומפילד.

דור 1 בפברואר 2017

בחאיית, הגול הראשון זה גול שלו.

אזי 31 בינואר 2017

שרן ייני הוא נכס שצריך בכל קבוצה.
שקט, קר רוח, חכם.
הוא לא שחקן מבריק, אבל הוא אדם מבריק.
במחצית הראשונה התלוננתי שפיליפנקה מעיף את כל הכדורים לקיבינימט ובטוויטר ענו לי שאין לו למי למסור.
מהרגע ששרן החליף אותו, הוא לא העיף אפילו כדור אחד בלי כתובת. אפילו לא אחד.

בפוד האחרון שלכם תהית באיזו עמדה הוא צריך לשחק במגרש, מבחינתי ג'ורדי צריך להרכיב את ה11 הכי טובים שלו בלעדיו, ואז להחליט מי השחקן הכי חלש מתוכם ולשים את ייני במקומו. לא איכפת לי באיזו עמדה.

לריקן יש יתרונות ויש חסרונות ועוד משנה שעברה ידענו שאחד החסרונות שלו הוא שהוא לא חושב כמו מגן וזה עלה לנו בשער
אבל גם טיבי אשם בשער הזה שדמארי ניער אותו כמו ילד מנערים א' ובטח ראיקוביץ' שלא ברור איך הוא לא הגיע לכדור הרוחב הזה.

אם אני מנסה להתעלות מעל הרגשות שלי ליצחקי, הוא נתן משחק טוב, בעט הרבה לשער ויצר המון מצבים מאפס. חבל שלא הוחלף 10 דקות קודם, ראו מקילומטר שנגמר לו הסוס. כנראה ג'ורדי חשב שהוא יכול לסחוט מעצמו עוד יותר.

טב"ח, שלום ותודה.

וידאר קיארטנסון – יש גיבור סקנדינבי חדש בקרית שלום!

אזי 31 בינואר 2017

אגב לגבי שבת
אשמח לטעות, אבל יש לי הרגשה קשה מאוד שאנחנו מפסידים
קשה מאוד…
(ולא, אני לא מאמין בניחוסים על כל סוגיהם)

Ollie Williams 31 בינואר 2017

אני מעריך שג'ורדי חיכה עם החילוף כי נשאר לו חילוף בודד לכל המחצית השניה והיו כמה מוצהבים.

צהוב בדם 31 בינואר 2017

יצחקי עשה ב 80 דקות 10 ספרינטים. 10!!!!
כל הזמן אומרים שזה לא התפקיד שלו, שהוא אמור להיות ה״יצירתי״. רק שאם הוא לא רץ סימן שהוא לא משתתף במשחק הלחץ, מה שאומר שמכבי לא זוכה בכדורים בחצי המגרש של היריב, ותתקשה מאוד ליצור משחק מסודר עם שלישיית קישור שמורכת משני שחקנים וטרנים.

חובה חובה חובה לפחות 2 שחקני התקפה(רק לחשוב שעבאד בקיץ היה עולה פחות מיחזקל…).
מקווה מאוד ששני הברזילאים לא יאכזבו כי זה בדיוק מה שאנחנו צריכים…

ערן (המקורי) 31 בינואר 2017

פוסט מעולה, מסכים עם כל מילה.
ומילה נוספת על חולשת ונזקי שוטא: לא רק שנתן אשראי רב לעדן, אפילו קרה שסיפסל את וידאר והעלה את עדן לפניו. מזעזע.

רן 31 בינואר 2017

דבר נוסף מי שאשם בעיקר אתמול בתצוגה הנרפית במחצית הראשונה זה קרוויף
אתה לא עולה בסמי עופר נגד חיפה עם הזרים הפיזיים שנהיאו עם 2 קשרים באמצע וכל השאר רכרוכיים.
היה צריך לתת לפרץ לפתוח או לייני בקישור ולשחק את שיטת סוזה

אורי 31 בינואר 2017

פרץ קצת עסוק באימונים בהפועל חיפה…

גיל שלי 31 בינואר 2017

הוא התכוון לאליאל

אורי 31 בינואר 2017

הוא לא בקטגורית ה"רכרוכיים"?

רן 31 בינואר 2017

בהשוואה לדור, אני מפחד שישימו לי כתף, מיכה או ליוסי, נפצע מדשא גבוה, בניון.
לא, הוא קשר אחורי, אולי לא פיזי כמו אייגבור או אוגו אבל לא רכרוכי כמו מיכה ויוסי. שהתפקיד שלהם אגב לא תמיד דורש פיזיות

אבנר משער 2 (206) 31 בינואר 2017

"אולי דווקא בגלל הסוף האופטימי, נתחיל בפתיחה פסימית."
שני מגינים שמאליים שיחקו ושניהם אשמים בגולים
סוף סוף אחרי פיטוריו של שוטא הכניס ג'ורדי קצת חוכמה למשחק. הבעיה שבניון ויצחקי כבר איטיים ומסורבלים.
אני מאוד חושש מהברזילאים. לפי הקליפים שלהם הם בולמים טוב אבל המסירה ממש לא משהו. ובנוסף הם ילדים שעוברים יבשת ותרבות.
לא קל, הלוואי ואתבדה.
שרן חזר ואיתו ה"אופי" ו"הביחד". ואפילו שיחק טוב.
חובה שחקן חכם ומהיר מחשבה באמצע. כשגולסה וסקאריונה טובים זה החצי הראשון נגד סכנין אבל שניהם פציעים מאוד.

להכניס כדורים לקיארטנסון. להכניס כדורים לקיארטנסון..

אבנר משער 2 (206) 31 בינואר 2017

ובשוליים
כבר כמה פעמים נסעתי ב"אוטובוס הארוך" מהרכבת לאיצטדיון ותמיד (!) התבלבלו במכירת הכרטיסים.
בעלייה באיצטדיון הם מנסים לקרוא באותיות הקטנות את שעת הרכישה כשהכל צפוף ודחוק.
אתמול הנהג לא ידע את הדרך בחזרה ורק אחרי צעקות הוריד אותנו במרחק מהרכבת ופספסנו את הרכבת המיוחדת שיצאה כבר .
מזל שהייתה רכבת רגילה לנתב"ג אח"כ.

גיא זהר 31 בינואר 2017

אם ג'ורדי לא מביא עד חמישי מגן שמאלי (אלא אם ויתר על העונה) זה כישלון ענק שלו כמנהל מקצועי. כמו כן חסר למכבי עוד חלוץ. השחקנים של מכבי נופלים מהרגלים, מה שגם גורם לפציעות. יצחקי ובניון זו מלכודת דבש גם כשהם סבירים ושקטים. הלוואי תקחו את דודזדה. בכר להערכתי ישחק עם הובאו, אוגוסט וראדי באמצע ובוזגלו בקו של (האין) מגן שמאלי. אתם חייבים שער מוקדם, אחרת נהרוג אתכם במתפרצות

yaron 31 בינואר 2017

סביר להניח שג'ורדי יודע את זה, אם הוא לא מצליח זה בגלל שלא מצא שחקן מתאים.

גיא זהר 31 בינואר 2017

תרוץ גרוע. היו לכם בתחילת העונה חמישה זרים, לא יכולתם להביא קורהוט כזה. לא חייב להיות רוברטו קרלוס או מאלדיני, מספיק משהו סולידי.

אלון3131 31 בינואר 2017

באמת, מישהו מתאים. קבוצה שמוציאה 3.5 מיליון יורו בבת אחת על חלוץ(חלוץ תותח אבל עדיין שחקן אחד) יכולה לגרד עוד כמה מאות אלפים על מגן שמאלי נורמלי אפילו כפתרון זמני, לעזאזל אפילו סאן מנחם יותר טוב ממה שקורה באגף של הצהובים כרגע.

חיים הצהוב 31 בינואר 2017

ריקן ובן הרוש לא נופלים מקורהוט.
אם יש משהו שאני אוהב ברכש של גורדי בשנתיים האחרונות זה שהוא לא מסתפק בבינוניות הוא לא יביא שחקן רק כי צריך

אלון3131 31 בינואר 2017

ריקן ובן הרוש לא נופלים מקוהורט אולי בעמדות אחרות.

במגן השמאלי הם נופלים ובהרבה, בן הרוש זה חצי גול כל משחק.

חיים הצהוב 31 בינואר 2017

כשמכבי שיחקו טוב הם גם שיחקו טוב וככה גם קוהורט, כשב"ש הייתה בתקופה פחות טובה הוא הציג יכולת די חלשה, תציע לברקת את אחד משניהם והיא לוקחת אותם בלי לחשוב פעמיים.
הקו שגורדי נוקט בשנתיים האחרונות לדעתי הוא מצויין, זרים רק ברמה גבוה מגיעים ולא מהמרים על שחקן כזה או אחר רק בגלל שצריך, קורהוט הוא הימור כמו גם מוסא של חיפה והמגן של ביתר, אתה לא יודע מה בדיוק תקבל.

yaron 31 בינואר 2017

אז מה הטענה שלך, שקרויף לא יודע שהוא צריך מגן שמאלי?
כמו שחיים הצבהוב כתב, עמב"ה וריקן באנקרים בחצי מהליגה.
קרויף לא מחפש שחקנים כדי להרגיע את האוהדים…

יואב 31 בינואר 2017

יורדי עובד אצל גיא זוהר, ולא מהיום.
לא ידעת?

גיא זהר 31 בינואר 2017

בסדר, ג'ורדי קדוש. ואחרי שהתקדמנו, אין מגן שמאלי נורמלי במכבי. וברור שג'ורדי לא מסתפק בבינוניות לכן ממחזר את בניון (לא זר ועדיין), איגיבור ומדוניאנין שכולכם ליקקתם את האצבעות מהשיחוק שלהביא רק לפני שנה וכבר מנסים להפטר ממנו. קורהוט לא מגן על אבל עולה על שני ה"מגינים" של מכבי. וזה שהם הכי טובים שיש כאן לא אומר כלום. כאמור, מאחל לכם את דוידזדה.

funfun 31 בינואר 2017

גיא צודק – כישלון עצום של ג'ורדי שאין מגן שמאלי אחד נורמאלי. לא טוב, לא מעולה. נורמאלי.
תגידו מה שתרצו אבל אני בטוח שבכל תדרוך של מאמן היריבה של מכבי ההוראה היא לתקוף מימין כי החור יגיע גם יגיע :(
אין מגינים שמאליים בעולם???
רק פרוספקט נבחרת מתאים לנו?

ברגע שטוואטחה לא הגיע, כי ג'ורדי ניסה בכל כוחו , הוא היה חייב להביא זר לעמדה הזו. רבאק אנחנו סוחבים בור שם עוד מימי יואב זיו העליזים!!!

לצערי אני לא רואה איך הבריזלאים משתלבים 4 ימים לפני משחק העונה – הלוואי שאתבדה.

שירן זו ברכה ווידאר זה הויקינג שלו חיכינו אבל הגמלים הולכים לקשקש אותנו באגפים ואם סקאריונה לא יהיה כשיר אז גם דרך האמצע לא נוכל לדגדג לצדק את הדגדגן :-)

יואב 31 בינואר 2017

יורדי אחלה בעיני. אבל זאת לא הנקודה. אנח לא מגיב כמעט על בש כי היא לא מעניינת אותי. שמח שמכבי מעניינת אותך עד כדי כך שבאחד הפוסטים הקודמים, ניסית לדרג לנו דרבים. הילירייוס לגמרי.

יואב 31 בינואר 2017

ולעניין,
האריס עם הצעה חזקה מאמריקה לשלוש שנים. ההפך, הוא נתן למכבי עוד קצת זמן עד שתתארגן עם הרכש. אף אחד לא נפטר ממנו למרות שזה בטח מגניב אותך לרשום את זה.שיהיה לו רק בהצלחה.
עם נוסא זה לא הצליח. קורה.
על הנייר ובזמן אמת, הוא היה החתמה טובה ואני שופט את זה רק בנקודת הזמן שבו זה קרה.
לא חושב שהתחרות פה היא למי יש את המגן השמאלי המוצלח ביותר. כאחד שלקח דאבלים עם האחים נחמן ושפונגין שלא שיחק מלבד הגמר, הכל בסדר. יש עוד עמדות, יש טקטיקה, יש כימיה קבוצתית. כן, יש עוד כמה פרמטרים.
אבל בסדר, אם יורדי נכשל עם המגן השמאלי זאת עילה לוועדת חקירה.
אחלה יורדי שבעולם אני אומר.

גיא זהר 31 בינואר 2017

שני דברים: מודה מעניינת אותי מכבי. גם פוקס. וגם חיפה וגם הפועל וגם בית"ר. ולגבי הדירוגים, נכון שלא מעורב אמוציונלית, אבל אני מקווה שאתה מרשה לי לדרג או לחוות דעה כמו גם על עניינים אחרים. וכאמור, אתם לא מעניינים אותי עד כדי כך שאכנס לפורומים שלכם וכדומה. הכל בקטנה. לגבי מדוניאנין, מזכיר לי את ההודעה על בקשתו של חרוש להשתחרר מתפקידו. מדוניאנין פלופ, בטח בחצי העונה הנוכחית וההצעה מהליגה האמריקאית (מוכן להתערב איתך שמרוויח שם פחות מבמכבי) נפלה כפרי בשל עבור שני הצדדים. ג'ורדי עשה דברים גדולים ואולי הוא יעשה אבל הוא לא אלוהים כפי שחלק מהאנשים מתייחסים אליו ככזה ועשה לא מעט טעויות.

יואב 31 בינואר 2017

האריס מחזיק בהצעה מתחילת ינואר והלך בעיתוי שטוב לשני הצדדים. בגיל 31 לקבל חוזה לשלוש שנים זה דבר נהדר. כל דימיון לחרוש הוא לגמרי על דעתך בלבד.
בקשר להיותו פלופ? אני לא חושב אבל אין ספק שרק באשמתו הוא משחק בליגה הישראלית הזניחה כי היכולות שלו היו צריכות לקחת אותו הרבה הרבה יותר רחוק.
נפרדו יפה וממשיכים להכין את הקבוצה לשנים הבאות. הכסף על טבח מבורך ובקיץ מכבי תשתחרר מרוב החוזים הכבדים שלה(נוסא, בן בסט, האריס, טבח כבר הלכו). אני רואה פה התחלה חדשה, מבטיחה ומרגשת.

יואב 31 בינואר 2017

חוזה לשלוש שנים מחפה גם על שכר יותר נמוך ואני בכלל לא בטוח ששחקן הרכב בבוסניה ירוויח שם פחות. בכלל לא.
הכל היה מכובד וראוי ותודה להאריס שנתן למכבי את הזמן להתארגן. ככה זה אמור לעבוד במערכות תומכות ומפרגנות.

יואב 31 בינואר 2017

כולם! עושים טעויות. זה לא מאד מעניין. מעניין מה משקל ההחלטות הטובות ואצלי הוא מקבל ציון גבוה.

בלייק 31 בינואר 2017

אני מסכים איתך גיא. לא הייתי מגדיר את זה ככישלון ענק כנראה, אבל ג'ורדי לא הצליח למצוא בחמש עונותיו מגן שמאלי ראוי למכבי. לבן הרוש היתה עונה אחת די טובה עם סוזה, ואחריה לא רק שהוא לא השתפר בכלום, הוא אפילו הלך אחורה (בתמיכה בהתקפה, סגירות אלכסוניות ואחד על אחד).
ג'ורדי ניסה להביא מגנים שמאליים כמו מאנה, אבל בסופו של דבר אף אחד לא בלט כולל זיו וריקן. מאוד הופתעתי שלא צורף מגן שמאלי (ואם כבר, אז גם בלם) בקיץ. אולי הוא בנה על שחקן וחיכה עד לרגע האחרון ובסוף זה לא הסתדר, אולי הוא חשב שלעמב"ה יש פוטנציאל והוא עוד ישתפר. לא יודע, זה גם לא כזה משנה.

לגבי אייגיבור ומדוניאנין – לא כולנו ליקקנו את האצבעות. שניהם תרמו פה ושם, אבל את הבעיות שלהם בהנעת הכדור, את הבעיות של אייגיבור בחלק הקידמי (לא מרוכז, מאבד כדורים, מחמיץ הזדמנויות) ושל מדוניאנין בחלק האחורי (משחק לאט, לא אגרסיבי, לא מהיר) כבר היו שזיהו מזמן. לצערי, גם כשאייגיבור ומדוניאנין טובים, החסרונות שלהם מהווים בעיה לא פשוטה למכבי. לשמחתי, זה כנראה כבר היסטוריה.

בלייק 31 בינואר 2017

אכן היסטוריה.
ראיתי עכשיו ששניהם חתמו בקבוצות חדשות.
אם הברזילאים יהיו טובים, ויגיע מגן שמאלי ושחקן כנף מהיר אחד או שניים, אז יש אפשרות שיהיה מאבק אליפות אמיתי בעונה הבאה.

תני 31 בינואר 2017

עוד לא הבנתי על מה שרק השופט בגול הראשון. ראיתי שני שחקני מכבי מתנגשים

אזי 31 בינואר 2017

גם אני תהיתי מה היה שם

funfun 31 בינואר 2017

יד

גיל ז. 31 בינואר 2017

פסימי – 120 הדקות המיותרות נגד רעננה בגביע הרסו את החצי הראשון.
ואחרי שפורסם לוח המשחקים בליגה ובגביע לחודש הקרוב, זה יהיה נס אם נצליח להתקרב לב"ש ולגמור את החודש הקרוב בצורה ראויה.
בן הרוש, איך שחקן עם נתונים כמו שלו לא מצליח להתקדם במילימטר בארבע שנים ? פשוט בור בצד שמאל בלי תחתית.

אופטימי – גורדי מראה שאפשר לבנות קבוצה בינואר, ואולי זה יחסוך לנו את בניית הקבוצה בקיץ.
שרן ייני, איזה שקט הוא הכניס לקבוצה במחצית השנייה, רכישה מצויינת.
רמון בלם ליד טיבי בשבת – הכנסתי את זה באופטימי למרות שיצטרכו לעבוד קשה על התיאום בהגנה בימים שנותרו. נקווה לטוב.

אחרי שטב"ח הכניס את המערכת לסחרור בסוף העונה הקודמת מול סכנין, הוא שוב מסחרר את המערכת. מבחינת עלות תועלת לשחרר ומהר.

רועי 31 בינואר 2017

איך זה שבסוף כולם מדברים יותר על הבלם שמגיע בהשאלה מאשר על הקשר ?
מישהו מכיר אותו ? מה הסיפור שלו ? נראה לי קצת מוזר לפתוח עם בלם בן 21 במשחק כזה אחרי שהוא שבוע עם הקבוצה.

רן 31 בינואר 2017

הבלם הזה, לפי מה שמפמפמים בעל סעיף יציאה לאירופה ב 8.5 מליון יורו .
זו הסיבה שמדברים עליו ולא על הקשר

רועי 31 בינואר 2017

תודה.

yaron 31 בינואר 2017

קשה לי להאמין שהוא יפתח בב"ש. מפמפמים הרבה דברים אבל סביר להניח שמדובר בפרוייקטים שבמקרה הטוב יבשילו בשנה הבאה.

yaron 31 בינואר 2017

לפני השבוע כתבתי שנמצא מחליף לפריצה והואשמתי בחילול הקודש… ההבדל העיקרי ביניהם הוא שקיארטנסון הגיע למכבי בשיא כושרו ופריצה אמר "חבל שלא הגעתי למכבי שלוש שנים קודם"
מקווה שטב"ח עולה על טיסה היום ומאחל לו בהצלחה מכל הלב. ההצעה מצויינת מבחינה מקצועית וכלכלית. בכל פעם שמספרים לנו על התקציב "הבלתי מוגבל" כדאי שנסתכל גם על סעיף ההכנסות. אם טב"ח הולך בעד 4 מיליון זה כבר 12 ממכירת שחקנים. מודל באזל :-)
ייני יאפשר למכבי גמישות אדירה ובראש ובראשונה לשחק עם שלושה בלמים. אתמול דאסה נתן משחק טוב אבל אני לא אתפלא אם כבר השנה נראה את קרויף מושיב אותו כשייני בלם שלישי. זה יאפשר לעלות בקישור עם שני גרזנים ובלי לוותר על אופציות התקפיות.
יצחקי ובניון לא אמורים לשחק 90 דקות ובטח שלא פעמיים בשבוע. יחסית לגילו בניון הפתיע בענק. בלי קשר, מיכה היה צריך להיכנס לפחות 10 דקות מוקדם יותר.
עם סקאריונה בריא אנחנו יכולים להיות קבוצה מפחידה!
אם אי אפשר להביא תותחים בשלוש מיליון, להביא ברזילאים צעירים עם פוטנציאל מקצועי וכלכלי גבוה זה כיוון מאוד מעניין. לצפות שהם יביאו לנו אליפות השנה קצת ילדותי.

רומן 31 בינואר 2017

יא אלללה שלכם.
לא ראיתי, (ימי שני אנחנו משחקים) אבל דקה 91 ישבתי מול הטלפון וכבר תכננתי איזו תגובה עוקצנית באיזה בלוג פה, ואז בא הקיארטנסן הזה הוציא לי את כל העוקץ.
האמת שחקן שחקן הקיארטנסן הזה.

עופר כהן 31 בינואר 2017

עזוב הוא לא חלוץ הרגנאר הזה, הוא אומר שהכדורגל בספרד טוב מהכדורגל באנגליה ושגראנדה אלופת הפריימרליג עם יד קשורה מאחורי התנוך של האוזן.

צור שפי 31 בינואר 2017

אף אחד כאן לא כתב את זה עד עכשיו אז אני אכתוב – בלי קשר לאומללות האדומה שלי הרבה זמן לא נהניתי ככה ממשחק בליגה הישראלית. היה פשוט אחלה.

yaron 31 בינואר 2017

לגמרי, רק לחשוב איך תיראה כאן ליגה עם 4-5 גדולות :-)

Ollie Williams 31 בינואר 2017

הבעיה שחיפה מרכזת את כל המאמץ והיכולת שלה למפגשים נגד מכבי. כמו הפועל כשהם עוד יכלו – מאבדים עניין מהר וכל מה שנותר להם הוא לנסות לדפוק את מכבי.
לא אתפלא אם בעוד 2-3 מחזורים לא נראה זכר ליכולת של חיפה שראינו במחצית הראשונה אתמול (השניה שלהם הייתה חלשה עד כדי 5 דקות של לחץ ומתנה מעמב"ה)

גורביץ' 31 בינואר 2017

הקטע היפה שחיפה גם בעונה יותר חלשה משנה שעברה ממלאת את סמי עופר גם נגד רעננה, מכבי ת"א במירוץ על אליפות מגרדת 7,000 אוהדים במשחק ביתי אם זה לא דרבי / חיפה / ב"ש. תחשוב מה יקרה כשתמשיכו להיות לא רלוונטיים ?
נראה לי שזאת הכוונה בקבוצות גדולות.
נ.ב. – מקום שני בליגה הישראלית זה לא הישג אם אתה לא מכבי פ"ת..

בלייק 31 בינואר 2017

חיפה לא מילאה את סמי עופר אפילו אתמול.
יש לכם מזל שהגיע בניון והגיעה מכבי תל אביב, כי בקצב שהקהל הלך והתמעט בשבועות האחרונים, בקרוב תשקלו לעבור לאיצטדיון בעכו.
מכבי ת"א לא גירדה 7,000 אוהדים במשחק ביתי. מכבי ת"א לא משחקת בבית. כששיחקה בבלומפילד כל משחק היה מלא. נראה מה יהיה בבלומפילד המשופץ.
שמישהו יחשוב מה יקרה כשלא נהיה רלוונטים? למה לחשוב, אם אפשר פשוט לשאול אותך.
מקום שני הוא לא הישג אם אתה לא מכבי פ"ת, אבל מקום 6 יהיה הישג כביר לתהליך, לא?

מתן גילור 31 בינואר 2017

רק כדי לסבר את העין, העונה למכבי היה משחק בית אחד בלבד בליגה בו האצטדיון בנתניה היה מסוגל להכיל את כמות האוהדים שהגיעו למשחק. לא משנה המצב בטבלה, היום, השעה או מזג האוויר, בשום משחק בית בליגה של מכבי באצטדיון הזה לא הגיעו פחות מחמש ספרתי.
כמו כן, אפשר לתרץ לגבי האצטדיון, רק שזה לא מסביר למה לקבוצה במקום השישי יש גם את ממוצע אוהדי החוץ הגבוה בליגה וזאת למרות המרחק הממוצע הגבוה יותר מאצטדיון הבית לעומת התל אביביות וכן למרות שהן יכולות להביא אליה יותר משהיא יכולה להביא אליהן.
הכמויות של אוהדי מכבי שמגיעים למשחקים בעונות האחרונות והרעות – בית וחוץ – זו תעודת כבוד אדירה.
עכשיו אפשר להמשיך לספר שאוטוטו אנחנו בעכו.

בלייק 31 בינואר 2017

רק כדי לסבר את העין השניה, עניתי לגורביץ'. מה שהוא כתב היה מטופש ושקרי, ועל כן התגובה. אני מבין שלא הפריע לך כלום בתגובה שלו, שקרי, שקרי אבל "שלהם".
חיפה לא מילאה את סמי עופר העונה נגד רעננה כי המשחק הזה בכלל לא שוחק עדיין (מחזור אחרון של הליגה הסדירה אם אני לא טועה). מכבי לא רצה לאליפות השנה ולא מארחת בביתה. כשחיפה אירחה בבית שלה, רק באיצטדיון מיושן לא הבאתם כמות שמתקרבת למה שרואים בסמי עופר, ולא כי האיצטדיון היה מלא. אז עכשיו יש אוהדים חיפאים שלועגים למסע שצריך לעבור אוהד מכבי כדי להגיע לנתניה ולחזור.
נמשיך, מכבי הביאה יותר מ- 7,000 צופים ללא מעט משחקי "בית" בנתניה העונה שהם לא דרבי/חיפה/ב"ש.
איך נמשיך "לא להיות רלוונטים" בעונה שבה אנחנו "רצים לאליפות"?? אפילו לחוסר היגיון ילדותי צריך איזשהו היגיון…. לא?
נ.ב.
מקום שני זה מקום שחיפה חולמת עליו כבר כמה שנים. בנתיים התהליך ייחשב הצלחה אם חיפה תשתחל לפלייאוף העליון על חשבון סכנין.

ולך, מתן, אני אכתוב שההתיצבות של הקהל החיפאי באיצטדיון ראויה להערכה. לא תמיד זה בשביל מפני תמיכה כמו אתמול, הכל בהתחשב ביכולת על הדשא כמובן.
אבל, לא הבנתי את האמירה על האיצטדיון בנתניה. כפי שכתבתי למעלה (בחלק שהתייחס לתגובה של גורביץ'), את קריית אליעזר לא מילאתם ב- 90% מהמשחקים. לא נולדתם לפני 3 עונות, אז תשמרו את ההתנשאות שלכם לדרבים עירוניים.
"המרחק הממוצע הגבוה יותר מאיצטדיון הבית לעומת התל אביביות"….. אני מניח שהיית רציני כשכתבת את זה. מה המשפט הזה אמור להגיד? הקהל מגיע למשחקי חוץ מבלומפילד (או אולי נתניה)? הקהל של חיפה מגיע מסמי עופר? מה זה רלוונטי? לפי ההיגיון הזה, מכבי משחקת במרחק הממוצע הגדול ביותר מאיצטדיון הבית שלה העונה, כי גם במשחקי "בית" הם נוסעים די רחוק.
הכמויות של אוהדי חיפה בעונות האחרונות הן יפות, אבל "תעודת כבוד"? איפה הייתם בקריית אליעזר? למלא את הקריה היה כבוד. למלא את האיצטדיון הכי דנדש בארץ כשמנוי עולה כמו שלושה משחקי בית, כשאין טיסות לאירופה או בכלל מכירת כרטיסים למשחקים באירופה, כשמוכרים שמקום 4 הוא הצלחה…..

מתן גילור 31 בינואר 2017

היי בלייק,
לדעתי יש לא מעט חוסר דיוקים ולמעלה מכך בתגובה שלך, אך ברשותך לא אשגיח בהם.
בחרתי להגיב לך כי אותך אני מכבד וכי אני חושב שלא פעם תגובותייך מעניינות. במענה אתה שולח אותי להגיב על כתבי מגיב אחר, ולא בפעם הראשונה. מודה שזה קצת מוציא לי את החשק.
בכל מקרה, נו הרד פילינגס.
המשך ערב נעים :)

ילדיסקו 31 בינואר 2017

נהפוך הוא מתן,
יהיה מעניין לקרוא את תגובתה מנומקת ורהוטה ל 'אי הדיוקים' כביכול של בלייק..

אל תברח מהתשובה כי בלייק היה 'בוטה' ואתה מעריך אותו
(סתם חסרה לי תשובה:-) )

בלייק 31 בינואר 2017

מעריך גם את התגובות שלך, ולכן לא הבנתי איך הגבת לתגובה שלי במנותק מההקשר שלה.
אגב, לגורביץ' יש נטיה "להכניס קטנות", אבל אני בכל זאת הגבתי לו כי יש לו גם לעיתים תגובות רציניות וענייניות, ככה שתשובתי אליו לא היתה מחוסר הערכה אליו.
אגב, אין לי בעיה גם להתמודד עם תיקונים למה שכתבתי (גם כתשובה לגורביץ' וגם כשתשובה לך), בהתעלם מהסגנון או שלא…
בכל אופן, נושא הקהל ולמי יש יותר לא מעסיק אותי יותר מידי. הקהל הוא תפאורה. חשובה, נחמדה, מוסיפה. בכל אופן, נדמה לי שלחיפה מספר האוהדים הגדול ביותר, ומכאן הויכוח די מיותר בעיני.
לא התכוונתי לפגוע, מצטער

שלו 31 בינואר 2017

יש לי הסבר אחר לתופעה,
אוהדי כדורגל נורמליים יבוא לראות כדורגל אם העטיפה תהיה טובה.
האצטדיון בחיפה הוא חוויה ויש הרבה שרוצים להיות חלק מזה.
כנראה שגם בבלומפילד המשופץ זה יקרה.
זה קורה גם בב"ש.

אני מאמין שגם בשנה הבאה בנתניה לקבוצה המקומית.
אפילו מכבי פ"ת מגדילה את כמות אוהדיה, גם בגלל האצטדיון.
בטח על חשבון חולשת יריבת העירונית.

ולגבי חיפה,
מסתבר שיש שם קבוצה, וזרים לא רעים ושלושה ארבעה שחקני נוער.
וזה טוב לליגה.

אורי 31 בינואר 2017

על סמך מה אתה אומר שיש שם קבוצה? על סמך אתמול?
גם סיבוב ראשון "הייתה שם קבוצה" מול מכבי וב"ש
בינתיים הקבוצה הזאת פוזרה לה רחבי הארץ

ילדיסקו 31 בינואר 2017

השיחרור של איסמעיל ריאן נראה לי הזוי ברמות
ממה שהצלחתי לראות העונה ושעברה, הוא דווקא פוטנציאל לשחקן כנף או מגן ימני לא רע,
אם הייתי ג'ורדי הייתי מגשש (מה ההבדל בינו לבין המצחיק ההוא מהפועל שהיה במכבי ואני אפילו לא זוכר את שמו ברגע נתון זה)

לא מבין את חיפה,
גוזלן,ג'אבר,ריאן = שחקני בית שנבעטו לכל הרוחות למען הכאן ועכשיו, החלטות גרועות של קרלסן בעיני.

בדוק שיהיה כאן בכי לדורות, אחד או שניים מהם עוד יחזרו ובהרבה כסף לחיפה

yaron 31 בינואר 2017

להגיד שמקום שני זה לא הישג זה בדיוק הבעיה של חיפה, אתם חיים בעבר…
כולנו רוצים אליפות ואם אפשר כל כל שנה ולפחות 7 רצוף, אבל השתתפות קבועה באירופה גם אם זה "רק" שלב הבתים באירופאית תרומתה לא תסולא מפז.
זה כסף מצויין על השתתפות, זה חשיפה מצויינת לשחקנים שרוצים למכור וגם לשחקנים שרוצים להביא.
תמשיך לבכות על התקציב של מכבי ולהתעלם ממכירת שחקנים במיליונים ומענקי השתתפות באירופה.
אם נבדוק למי יש את התקציב הכי גבוה בליגה בניכוי הכנסות אתם במקום הראשון ובהפרש גבוה ממכבי וב"ש.

Ollie Williams 31 בינואר 2017

עזוב ירון, גורביץ' זה אוהד הפועל בתחפושת ירוקה.
מתרכז רק בצהובים, מעדיף כשלון של מכבי על הצלחה של קבוצתו, מדחיק כל נתון אובייקטיבי שמוריד מהגדולה המדומה של קבוצתו, ומשנה את רצף הזמן/מרחב תוך כדי דיון כדי להתאים לאג'נדה שלו.
רק ליציר כלאיים כזה מקום 6 עדיף על 2, גביע אחד מקרי עדיף על 3 אליפויות רצופות והדחה בסיבוב המוקדמות השני מול נמושה מאסטוניה עדיף על שלב בתים בצ'מפיונס – גם אם עלוב – ועל שלב בתים חלש יחסית בליגה האירופית.
תן לו ולרומן להמשיך להסניף את ריח האליפות שלהם כשיפרצו שוב בחגיגות ההעפלה לפלייאוף העליון

גורביץ' 31 בינואר 2017

ירון, אתה באמת חושב שמקום שני עם התקציב שלכם והשתתפות באירופה זה הישג ? ברצינות
תקציב גבוה לא מבטיח אליפות זה ברור, אבל אתה באמת חושב שמכבי ת"א התקדמו השנה ? אתה באמת חושב שמי שמנווט את הספינה ותקציב מאד גבוה יחסית לליגה הישראלית עושה עבודה טובה ? אם כן איך אתה מסביר שני פנסיונרים כמו יצחקי ובניון בהרכב.
אני באמת חושב שאחרי המכירה הצפויה של טב"ח לבלגיה, הבעיה שלכם בהתקפה תלך ותחריף, כי אין תחליף לשחקן כמוהו.
לגבי חיפה – אני חושב שאתה חותר לזה שהבעיה של חיפה זה העובדה שהיא כבר חמש שנים לא מצליחה להישאר במאבק האליפות עד הסוף, ועל זה אין ויכוח, אבל זה רק הסימפטום. הבעיה האמיתית היא שכבר חמש שנים לא משחקים כדורגל בחיפה רוב העונה, בעיקר בגלל בחירת שחקנים נוראית של מאמנים מתחלפים, שנבעה גם מאסטרטגיית קנייה / מכירה מיושנת והרסנית של שחר, שחקנים שלא מתאימים ללחץ של קבוצה גדולה, שחקנים לא מספיק טובים נקודה, והתפרקות השדרה הפיקודית הותיקה בחדר הלבשה (קטן, קייסי, דוידוביץ, בנאדו כו), אני יכול להמשיך אבל זה לדיון אחר..

yaron 31 בינואר 2017

אני חושב שלשחק בקביעות באירופה זה הישג.

גורביץ' 31 בינואר 2017

הייתה התקדמות בקמפיין האירופי שלכם השנה לעומת הקמפיין של שנה שעברה ? בוא נהיה כנים, היה לכם בדיוק 70 דקות טובות מול זניט + משחק טוב נגד אלקאמר כל הקמפיין.
אני באמת לא מבין מה ההישג בזה, ולמה אתה חושב ששנה הבאה יהיה יותר טוב

yaron 1 בפברואר 2017

אני מבין שאתה לא מבין…
שלוש שנים מתוך ארבע בשלב בתים אירופאי זה הישג, חבל שאתם לא מבינים זה ותקועים בגישה של הכל או כלום.

אופיר גולדשטיין 31 בינואר 2017

גורדי המאמן חטף על הראש בגלל טעויות של גורדי המנגר, כל השערים נבעו מטעויות של כמה שנים באגף שמאל, אולי עכשיו הוא יבין

טרנטה 31 בינואר 2017

אמן

שלו 31 בינואר 2017

רק אני שמעתי שיורדי אתמול שהחליף את פיליפנקו בגלל פציעה,
והפרשנים חשבו שזה טבעי שהכניס את עמב"ה.
ושוב פיליפנקו מקבל ביקורת כל הזמן, אבל זה שעמב"ה מחריב משחק עובר בשקט.
וייני כל כך הרבה יותר טוב מכל מגן שמאלי שיש שהשאלה שנשאלת היא בטח לא למה הכניס את ייני ולא עמב"ה (ב.צ. גינצבורג).
בכלל ערב מביך לשדרן ולפרשן.

חוץ מזה יש קבוצה יש אופי, וזה קצת מאוחר.
וגם הייתה קבוצה ממול לא קונוסים.
כיוון שאני לא מאמין שניקח אליפות, המשחק בשבת צריך להיות המשחק הראשון להחזרת ההרתעה.

עופר כהן 31 בינואר 2017

יש בישראל אנטי אוטומטי לזרים, מזמן עבר את גבול הטעם הטוב.

מכביסט שמאלני 31 בינואר 2017

ושוב חכמון הפושע שמוכר את מכבי כל משחק, בגול הראשון של חיפה הוא שרק לעברה הזויה שבכלל לא הייתה בעוד שהוא לוקח את אלברמן לשיחה ונותן לחיפה לשק בלי שהשחקנים של מכבי מוכנים. תוספת זמן בושה וחרפה רק הפציעה של זנטי הייתה 3 דקות, וכמובן ויתר לחיפה על כרטיס אדום, בסך הכל עוד יום משרד של חכמון הפחדן והאומלל.

לגבי המשחק, בגלל שהעונה הזו גמורה אני מסתכל לעתיד וללא ספק אפשר לראות את העתיד במכבי, וידאר, גולסה, מרסלו,וראמון, הקונספט של זרים יקרים מוכיח את עצמו והייתי שמח שיחתימו שחקן זר יקר על חשבון המכירה של טב"ח לבלגיה.

גיא זהר 31 בינואר 2017

מזל שלא הוספת את הפנדל. עזוב, בכיינות על שופטים זה ללוזרים. חוץ מחמש דקות ראשונות ודקה 45 מכבי לא הופיעה למחצית הראשונה, בזה חכמון לא אשם.

מכביסט שמאלני 31 בינואר 2017

נכון היה גם פנדל על וידאר, תודה שהזכרת לי. השופטים בארץ כלכך עלובים ופחדנים, ועוד משהו חמור ששמתי לב אליו כמעט תמיד מכבי מקבלת את הצהוב הראשון ולא משנה כמה פאולים היריבה תעשה לפניי.

אלון3131 31 בינואר 2017

מרשים שהצלחתם לקחת 3 אליפויות ברצף למרות שכל השופטים והמערכת נגדכם. מאוד מרשים אפילו.
מה עם התקשורת? גם היא נגדכם?

מכביסט שמאלני 31 בינואר 2017

התקשורת משפיעה מאוד, עובדה מאז סכנין בסיבוב הראשון מנשה משיח יותר לא שפט אותנו, אחרי הבכי של ב"ש והתקשורת.

חיים הצהוב 31 בינואר 2017

אין מה להתבכיין על שיפוט בסופו של דבר הכל מתאזן ואני גם חושב שקבוצה כדורגל טובה יכולה להתמודד עם טעויות שיפוט כמו שעשינו בשנים קודמות.
אבל אתה צריך להיות עיוור ואילם כדי לא לראות שהתקשורת מעדיפה באופן ברור את ב"ש ומנסה לפגוע במכבי בכל הזמדנות, הסיקור של שתי הקבוצות הוא חסר פרופורציות לחלוטין.
באופן אישי אני מעדיף את זה ככה, לא רוצה שאנשים כמו פרימו יהיו באותה דעה כמו שלי, כשזה קורה זה מרגיש לי מלוכלך קצת.

גיא זהר 31 בינואר 2017

בגלל שהתקשורת מנסה לפגוע במכבי ולא בב"ש (המאמי הלאומית כמו שקורא לנו המולטי שכניק החבר של לברון), לא מעלים כל ציטוט מהפייסבוק של יעקב בוזגלו, אפילו אם הוא מעולם לא אמר את הדברים, או עוקבים אחרי פרצוף של שחקן כזה או אחר. עזוב, בחייך.

חיים הצהוב 31 בינואר 2017

חחחחח תגיד אתה רציני? אתה יודע מה היה קורה אם בוזגלו היה משחק במכבי והיה איתו את הסיפור הזה?
יש סוכי סביר היה מגיע לכתבה בחדשות ערוץ 2 ולא לנושא ביציע העיתונות וכותרת וחצי בONE

גורביץ' 31 בינואר 2017

"ואני גם חושב שקבוצה כדורגל טובה יכולה להתמודד עם טעויות שיפוט כמו שעשינו בשנים קודמות" חחח הרסת אותי עכשיו.
הכמות פנדלים הגבוליים מינוס שהלכו לטובת מכבי ת"א + אדומים לקבוצה היריבה שהיו בשנים האחרונות היו תופעה חריגה אפילו בכדורגל הישראלי, ואני לא מדבר אפילו על ראייקוביץ' שרק אלוהים יודע איך הוא שיחק 3 משחקים אחרונים שנה שעברה.
אבל מי מתבכיין ? :)

חיים הצהוב 31 בינואר 2017

וויכוח על טעויות שופטים זה כל כך מיותר, לא טענתי שאנחנו מקופחים אמרתי שלא צריך להתבכיין על טעויות שיפוט וגם אם הם קורות צריך להתגבר עליהם.
אפשר להתווכח אם לאורך תקופה מכבי מקופחים או לא אבל מה נראה לך שלא היו אף פעם טעויות שיפוט נגד מכבי? שלא היו משחקים שהיינו צריכים להתאושש מטעות כזאת או אחרת?

גיל ז. 31 בינואר 2017

אני רוצה להגיב על עניין התקשורת, כשהיה מקרה רייכרט במכבי והוא החליט שלא בא לו לשחק יותר במכבי, יצאו אין ספור כתבות על כך שמכבי הרעים לא מאפשרים לילד לשחק איפה שהלב שלו רוצה.
פתאום, שאלטמן ושוינפלד לא רוצים לשחק בהפועל, שקט ודממה. הם לא שבויים של התנהלות שערוריתית ?

ילדיסקו 31 בינואר 2017

להפועל מותר הכל
ראה יומן פירוק 5444

טרנטה 31 בינואר 2017

אתה יכול ללגלג עד מחר אבל השמאלני צודק לגמרי.
עבירה הרי לא היתה שם ובזמן שחכמון מדסקס את העניין עם אלברמן ועוד שחקן (לא זוכר מי היה שם) חיפה משחקת להנאתה וכובשת. כמובן שגם כרטיס אדום לקשר החדש של חיפה היה הכרחי (עצר מתפרצת בעבירה צינית = כרטיס צהוב. גם אם הוא כבר מוצהב). אבל כאלה אנחנו מכבי. בכיינים.
לגבי הפנדל אני דווקא חושב שהוא צדק. קיארטנסון התחיל ליפול עוד לפני המגע.
אגב – אוהדי באר שבע יכולים להיות רגועים לגמרי. אדלר הולך ככל הנראה לשפוט בשבת. לא יודע אם הוא עושה את מה שהוא עושה מאהבת באר שבע או משנאת מכבי, התוצאה זהה. אתה מוזמן לראות בשמחה איך הנבל הזה ידפוק אותנו כמו שהוא אוהב: killing me softly.
נדמה לי שזה היה בעונה של פאקו שכל ההפסדים של מכבי היו בכל המשחקים שאדלר שפט (יחס חד חד ערכי) לפחות עד שהליגה הוכרעה. מה היה בגארבג' טיים אני כבר לא זוכר. הייתי אומר שזה די מוזר שקבוצה לא מפסידה למעט במקרה שאדלר שופט אותה.

גיא זהר 31 בינואר 2017

עזוב, טרנטה לא לכבודכם לא לבכות על השיפוט ולא על הסיקור התקשורתי כמו שלא מכבודם של אוהדי ב"ש (אותו חכמון בתור פאקינג שופט רחבה פעמיים התערב לרעתנו), הפועל (שטוענים במידה רבה של צדק שהפוקוס על הפירוק הרבה יותר גדול מנתניה פ"ת ובני יהודה), בית"ר (שטוענים במידה רבה של צדק שהפוקוס על התפרעויות גדול יותר עליהם), ועוד. מה זה בכלל חשוב? תהיו טובים ואז אף אחד לא יוכל לפגוע בכם.

טרנטה 31 בינואר 2017

למה לא מכבודנו? מוריניו הרי עשה על זה קריירה ;)
וברצינות – השופט אתמול השפיע על התוצאה ומהלך המשחק בצורה חמורה. מכבי דווקא פתחה היטב עד שהוא נתן לחיפה שער חינם. מכבי תאוששה, השוותה ושיחקה טוב. חיפה נפלה מהרגליים. כרטיס אדום הכרחי היה מגדיל את הסיכוי שלנו לנצח.
בכללי – אני מנוי ורואה את כל המשחקים או במגרש או בטלוויזיה (משחקי חוץ כמובן. זה נקרא "עקרון לוזון". התחיל מלא ללכת למשחקי חוץ נגד מכבי פ"ת על מנת להימנע מלתת כסף למשפחת לוזון, ובזכות ההצלחה הורחב לכלל קבוצות הליגה, עם חריג שמאפשר ללכת למשחקי אליפות). השנה הטרנד הוא לא לשלוף כרטיסים ליריבות ולתת להם לכסח ומצד שני להצהיב שחקני מכבי על כל עבירה פעוטה. כמובן שאני לא אובייקטיבי (אוהד…) אבל לדעתי כל אוהדי מכבי יחשבו כמוני.

רועי 31 בינואר 2017

זו השטות הזו של "רבע שעה ראשונה לא מוציאים צהוב", באה קבוצה ומכסחת מתחילת המשחק, ואיכשהו העבירה הראשונה של מכבי אי אשם בדקה ה 20 מזכה אותנו בכרטיס צהוב.

שלו 31 בינואר 2017

הגיע כנראה לגרי קגלמאמכר כרטיס אדום על מה שעשה לבן חיים,
מצד שני נראה לי שלא מעט אוהדי מכבי סלחו לא כי בסה"כ עשה מה שרבים הרגישו שמגיע לו.
היה משחק מאוד חזק, אבל לדעתי השופט לא היה פקטור בכלל.
היה רגעים שהוא היה על סף איבוד המשחק, אבל זה לא קרה.
ובסוף כאשר השחקנים התחבקו זה נראה לי לפחות כמו גם שהם מסכימים שהכל היה בגבולות הסביר לחלוטין.

איציק 31 בינואר 2017

שני דברים:
1. קיארטנסן חלוץ רחבה מעולה. הוא לא צריך לעצור כדור, מכין ת'רגל ובום, רק שלח לו את הכדור כמו שצריך.
2. אני מקווה שלא ישחררו את טב"ח הבלגי. אני יודע שזה עולה כסף, אבל אם מיץ' רוצה לעשות הצהרה אז הוא צריך לשלוח את טב"ח ליציע ולהבהיר לכולם שיש דרך למיקצוענות משני הצדדים ולא רק של ההנהלה כלפי השחקנים.

נולי 31 בינואר 2017

אתמול ראינו שטב"ח הבלגי גורם יותר נזק מתועלת. מסתובב בחוסר תוחלת על המגרש וכנראה גם מרעיל את חדר ההלבשה. אין ברירה אלא לשחרר אותו ושיהיה לו בהצלחה בבלגיה.
לדעתי, מכבי לא צריכה להחזיק שום שחקן בכוח. מי שלא רוצה ויש עליו הצעה כספית נורמלית – שילך.
השחרור של ראדי להפועל ב"ש – ועוד בחינם כמדומני – היה כמובן נדיב למעלה מן הצורך, אבל ייתכן שהאוהדים הגזענים אשר קיללו את ראדי על היותו ערבי לא השאירו לקרויף הרבה ברירה…

קרקו 31 בינואר 2017

יאללה מכבי!

חיים הצהוב 31 בינואר 2017

חייב למכור את בן חיים
הבן אדם הפסיק לשחק כדורגל מאז שכבש נגד בופון, מטייל במגרש ולא תורם כמעט לכלום.
השחרור של ראדי היה מכיוון של גולדהאר שהעריך את ראדי מאוד (בעיקר כאדם) ואישר לו לעבור ללא תמורה

קרקו 31 בינואר 2017

אהבתי את המחצית השניה. לדעתי, עם 11 שחקנים מכבי הייתה מנצחת.

נולי 31 בינואר 2017

:) יש מצב

היסטוריה לעניים 31 בינואר 2017

חשבת לשנות מקצוע? להיות הסוכן של השוער שלכם? לא רואה אותו מחזיר 50% מההשקעה בו בשלב זה אבל כשאני קורא אותך אני מדמיין שוער שווה.

ואגב לדעתי, בגלל הליקויים הכל כך גדולים, זאת טעות לטווח ארוך לבזבז זר אחד על עמדת שוער גם אם יש לו ערך מוסף. המגבלות של הליגה (כסף, גיאוגרפיה, מעמד) מורידות מלכתחילה את הסכוי לפגוע בזרים וערך מוסף של פגיעה בול בשחקן שדה שווה יותר מהערך המוסף מול שוער ישראלי מהדרג הבכיר.

אורי 31 בינואר 2017

לפחות חיפה מצאו ספונסר חדש
http://i.imgur.com/2tsjcjg.png

שלו 31 בינואר 2017

יש מי שיכול לעשות פעם אחת סדר בתקציב של מכבי?
קונים מוכרים וטוענים כל הזמן שמיץ' שופך כסף.
אני חושב שהעונה הזאת והקודמת אמורות להיות ביחד מאוזנות, אני טועה?

יואב 31 בינואר 2017

מיטש מכניס את היד לכיס אבל הרבה פחות מפעם.
אפילו עכשיו על נוסא, ארבעה חודשים לסוף חוזה, הוא קיבל חצי מיליון, בערך הסכום בו נקנה.
מספרים מדוייקים אין לי אבל אם ההוצאות הן הגבוהות בליגה, כך גם ההכנסות, ולא בפער קטן.
וכל זאת בעונת נתניה וללא איצטדיון גדול סופג כסף(ונקודות, בוא לא נשכח).
עובדים נכון במכבי. בעיני, חלק מהמטרות השנתיות הכלכליות זה תמיד למכור באיזור העשרים מיליון. מעריך שראייקו הוא הבא בתור.

שלו 31 בינואר 2017

עם ההכנסה מזהבי וליגת האלופות מכבי לא מאוזנת?

יואב 31 בינואר 2017

אם נכניס את זה לשנת כספים אחת, אז יתכן. זה בערך 120 מיליון שקל אינקאם(:

yaron 1 בפברואר 2017

זה בדיוק מה שאני אומר לגורוביץ', התקציב אמנם הגבוה ביותר בליגה אבל בניכוי ההכנסות התקציב של חיפה גבוה יותר.

עופר כהן 31 בינואר 2017

הפער הוא 9 אם מוסיפים הפרש שערים.
למעשה, אם מכבי לא לא מנצחת כל משחק שלה נגד ב"ש מכבי לא תלויה בעצמה בכלל.
אני חושב שאפשר להוריד את הלחץ ולבנות משהו לשנה הבאה. עשו טעויות עם ארבלדזה, וטעויות מתמשכות של שנים בבניית הסגל התקבצו יחדיו לקטסרופה שנקראת 2016/2017.
אם כן רוצים להלחם על אליפות השנה אז ג'ורדי צריך לאמן עד הסוף.

ילדיסקו 31 בינואר 2017

יותר ממאה תגובות ולא הצלחתי מלבד בפוסט אחד (שדווקא פירגן במילה) מילה על המגן הימני אלי דסה,

אם לא היה עמבה באופן טבעי על הגריל של כולנו (ו ב צ ד ק) חושב אנוכי שהייתם שמים יותר טוב לדסה ומשחקו הרע.

1. שני השערים אומנם זכורים בזכות ריקן ועמבה
(אגב קהת נגח כמעט בשכיבה לאחור כשעמבה עושה מאמץ לתת לו שיווי משקל- לא יאומן)
אולם, אם ניקח אגע אחורה,נראה איך הכל התחיל ,
השער הראשון — התחיל בהתקפה של מכבי, טב'ח מקבל מסירה בפינה הימנית הגבוהה, נותן בפס כדור נפלא לדסה, שלא כהרגלו פותח למסירה בריצה קדימה, דסה יכול לעשות מה שהוא רוצה , ארבעה צהובים ממתינים בעמדות שונות ודסה מצליח למסור לאחור כמעט לקו ה-16 משם חיפה יצאו קדימה, בוצעה עבירה 15 מטר מהאמצע בצד של חיפה ואף שחקן מכבי לא ניסה להפריע לורמוט (שראו כיצד הוא מזדרז להוציא את הכדור קדימה כי ראה את זנטי פותח מבערים ומאחוריו הצב ריקן)
השער בכלל התחיל מהריסת התקפה מעולה של מכבי, מתפרצת קלאסית בשני חלקים (מדוע לא הפרענו במסירה זה אישו אחר)

השער השני —- נכון שקהת נגח בסלטה לאחור עם עין השלישית בעינים עצומות, אבל מי הרים את הכדור ?
סאן מנחם , שכל המשחק פירפר את דסה וגם בשער הזה, דסה פשוט התבונן בו מכוון את הכדור היישר לראש של קהת.

שתי הדוגמאות האלו ועוד עשרות פעמים בהם מסירה לדסה לעולם לא תמשיך תנועה של הקבוצה קדימה..

נכון, תגידו שדסה בישל את השער הראשון במסירת אומן, אבל זה בעיני תרנגול עיוור שמוצא גרגיר. בישול כזה מחביא את החולשות שלו, הוא שחקן הגנה חלש , שהצד ההתקפי שלו יותר טוב וגם הוא לא משהו.

דסה זה כשלון שעמבה מפריע לכם לראות
כמו בוזגלו שמרים ובועט 1000 בעיות נייחות במשחק ובסוף אחת מדייקת..

Ollie Williams 1 בפברואר 2017

יש ביקורת על דסה למרות שהוא במגמת שיפור מאז ששוטא הלך.
יש גם הרבה תלונות על אלברמן שעמד על הכדור בלי ממש לשים לב מה קורה מתחת לרגל שלו ואיפשר לורמוט לשחרר את הכדור לזנטי. מצד שני הצורה שבה שני הבלמים שלנו איבדו את דמארי ואת הראש גם כן מביכה, הייתה עוד אופציה לתקן את הטעות הזו.

ועדיין הנזק שלהם, בטח לאורך זמן, לא משתווה לכמות השערים שחטפנו באשמה ישירה של בן הרוש. לך לתקציר ה 2-2 נגד מאריבור לפני שנתיים וחצי ותראה אחד לאחד את הגול של קהת, וזה לפני שדסה בכלל היה במכבי.

יוגב 1 בפברואר 2017

דסה עושה עבודה כפולה משל עמב"ה כל משחק. לעמב"ה יש הוראה כמעט מפורשת לא לעבור את החצי, רואים את זה בבירור לעומת ריקן. אני מניח שהסיבה היא רצון לצמצם את הריצה האידיוטית שלו עם הכתף לאיזה שחקן שזה לא יהיה שייכנס לבור שהוא משאיר.
הגולים שאנחנו חוטפים כמעט תמיד באשמת אגף שמאל. או כיסוי מזעזע על השחקן שמרים/מוסר בחופשיות (יותר ריקן) או סגירה מחרידה על השחקן הכובש להרמה מימין (עמב"ה). כשהוא משחק הכדורים שמורמים מימין הם יותר "קשים"- מורמים יותר מרחוק, מול הגנה יחסית מסודרת. לכן הם פחות באשמת דסה ויותר באשמת אגף שמאל.

Comments closed