שרן מגן שמאלי = מכבי לא סופגת

מכבי עם שרן במקום עמב"ה/ריקן בעמדת המגן השמאלי, לא סובלת מחולשות גדולות מדי

ברור לכל בר דעת שג'ורדי הביא את שרן למכבי לא לתפקיד ספציפי, אלא כדי להשתיל עמוד שדרה בקבוצה שחסרה שחקן שיעניק לה כזה. אולי זה מקרי, אולי אלו ההצלחות, אך פתאום הכתבים המלווים את מכבי נותרים חסרי מושג לגבי ההרכב הצפוי במשחק הקרוב. יתרה מכך, אנחנו כבר לא קוראים על שחקנים שחייבים לשחק בהרכב שכן ישנם שחקנים חלשים כמו וידאר למשל, שחקנים שזוכים למקום בהרכב בלי שהם ראויים לכך. כאמור, אולי זה צירוף מקרים, אך ההגעה של שרן בטח לא הפריעה למגמה ברוכה זו.

*

במשחק מול מכבי חיפה שרן נכנס אחרי השער שספגנו מהבור של אבי ריקן בעמדת המגן השמאלי. בהפסקה שרן הוסט לעמדת הבלם, ועמב"ה נכנס לעמדת המגן  השמאלי, או בעצם לעמדת מדרגת הקפיצה של רועי קהת בשער השני של חיפה. במשחק הגביע מול רעננה, שרן לא שיחק מגן שמאלי, ומכבי ספגה שער. בכל שאר הדקות של שרן במכבי, הוא שיחק בעמדת המגן השמאלי, ומכבי לא ספגה שערים.

שוב, יתכן ומדובר בצירוף מקרים. עדיין יש סיבה שמכבי הפסיקה לספוג שערים קלים שמתחילים בבור שהיה לנו באגף השמאלי של ההגנה. פתאום אין צורך לבחור את הרעל, את אבי ריקן ששוכח שהוא מגן לפני שהוא שחקן התקפה נוסף באגף, או את עמב"ה שפשוט שוכח את עצמו מדי פעם, בפעמים אחרות משתמש בכתף כדי להשיג שריקות של השופט, ובמקרים נוספים אחרים הוא משמש תמרור להכוונת התנועה אל עבר הרחבה.

אצל שרן ייני אנחנו האוהדים פתאום מוצאים את עצמנו רגועים לחלוטין, גם כאשר הוא מאבד את הכדור בחלק המגרש של מכבי, היריבה לא מצליחה לפתח התקפה מהאגף שלו. הוא משחרר את הלחץ של היריבה בקלות ראויה לציון בדרך כלל, ובעיקר הוא לא מפסיד קרבות של אחד על אחד על הקו, תשאלו את מאור בוזגלו למשל שמצא עצמו נופל על התחת על קו הרוחב של המגרש, לאחר שניסה לעשות לשרן תרגיל.

ההנחה שיש עמדות חשובות יותר ופחות, פשוט זכתה לבדיקה, ומסתבר שהעמדה הכי חשובה בקבוצה היא העמדה בה החוליה הרכה ביותר שלך נמצאת בה. אצלנו העמדה הזאת היתה עמדת המגן השמאלי במשך כל עידן ג'ורדי, ומסתבר שאין צורך במגן שמאלי טבעי על מנת לשדרג את החוליה הרכה ביותר של השרשרת המכבית, מספיקה לנו חוליית בטון כמו שרן.

*

מישהו יודע מה שוטא היה מערבב במשקה של דסה לפני משחקים בתקופה המשותפת שלהם ביחד?

*

אנחנו חייבים להיות הוגנים עם וידאר ולתת לו פקטור על התקופה בה שיחק ושוטא אימן, ברור לגמרי שוידאר נראה רע אצל שוטא בעיקר בגלל שלא היתה תבנית התקפית שאמורה היתה להתאים לכישוריו. לכן יטיבו הססטטיסטיקאים לספור לוידאר רק את המשחקים בפוסט שוטא, ורק את השערים שכבש בעידן זה.

*

אני זוכר שכולם אמרו לי לא להתלהב יותר מדי ממכבי בעידן פוסט שוטא, שכן המבחן יהיה שלושת המשחקים ב"ש, מכבי פתח תקווה, קריית שמונה. נדמה לי שתשע נקודות מתוך תשע זה ציון לא רע בבחינה.

*

הפועל באר שבע צריכה לשחק היום באצטדיון סמי וסוסו, למזלם ההרפתקה האירופית שלהם נגמרת ביום חמישי הקרוב, עדיין באר שבע עם סוארס כבלם, ווקאמה לא מרוצה מהחוזה, אוגו גם, בוזגלו ומליקסון מתחלפים בעמדת הכנף, אני לא בטוח שבאר שבע הזאת תיקח יותר מ80% מהנקודות במשחקים שנותרו לה עד סוף העונה. יודעים מה, אני די בטוח שלא.

*

איך ג'ורדי אומר לעצמו – I love it when a plan comes together. מסתבר שהוא הביא את שוטא כדי להעלות את דרגת הקושי, באמת דאבל בעונה שחצי ממנה הוקדשה לשוטא תהיה ההישג הגדול ביותר של ג'ורדי בישראל, הוא מוכיח לכולנו שג'נרל מנג'ר הוא לא שחקן פנטזי ליג, ספרו את זה לשחר.

העומק
האם ניו אורלינס יכולה להזיז את השעון לאחור

144 Comments

בילבו באגינס 19 בפברואר 2017

קיארטנסון לא פה שנה הבאה זה שחקן של 10 מיליון יורו , אין לי מושג איך הוא הגיע לישראל אבל שנה הבאה הוא לא פה.
באמת שחקן מפחיד . אני לא רואה את ב"ש לוקחים אליפות הם במומנטום מאוד שלילי עם הרבה פציעות ובלאגן בחדר הלבשה.

גיא זהר 19 בפברואר 2017

לזרוק מספרים כל אחד יכול. קיאטרסון שהוא בהחלט שחקן טוב הצליח בליגות חלשות. לקרוא לו פריצה משופר (שכזכור שיחק בצ'מפיונסשיפ ובבונדס ליג) או אפילו חמד משופר קצת מוגזם

בלייק 19 בפברואר 2017

פריצה הצליח להגיע לפרמיירליג ולבנודסליג, אבל לא ממש הצליח בהן.
את התארים הוא לקח בכל סקנדינביה וכאן.

yaron 19 בפברואר 2017

מאוד דומה לפריצה. לא משופר, פשוט הגיע צעיר בכמה שנים.

גיל שלי 19 בפברואר 2017

בעיני, לא דומה בכלל לפריצה. פריצה היה מעורב יותר בהתקפות, והיה טוב הרבה פחות בסיומת מול השער.

בלייק 19 בפברואר 2017

קיארטנסון זה הבאסטון החדש.
פריצה היה נהדר, טכניקה מדהימה עם הכדור, מפנה שטחים, מוסר בנגיעה בשתי הרגליים כולל באזור הרחבה. פנטסטי. הבעיה שלו היתה הגיל.
קיארטנסון מזכיר את פריצה ביכולת לסיים בנגיעה, אבל רחוק מהשער הוא פחות טוב מפריצה, הוא לוחץ את ההגנות פחות טוב מפריצה והוא מוסר פחות טוב מפריצה. אבל, הוא צעיר ולפחות בנתיים פחות חמום מוח מפריצה.

בילבו באגינס 19 בפברואר 2017

לסיים מול השער זה פחות היותר המטרה בכדורגל

גיל שלי 19 בפברואר 2017

לגמרי, ובזה וידאר הרבה יותר קר רוח מפריצה

בלייק 19 בפברואר 2017

קיארטנסון אולי יימכר, אבל לא כל כך מהר קבוצה ישראלית תקבל 10 מיליון יורו על שחקן….. בטח אם זה לא לסין.
ב"ש במומנטום סביר, ואם היא תצליח לחזור ליכולת של תחילת העונה, עכשיו כשאירופה תהיה מאחוריהם, אז הם יקחו את האליפות. איך עושים את זה בלי ויטור (ועם כמה שחקנים שלא בטוח שיוכלו לשחזר העונה את היכולת מתחילת העונה)? זאת כבר שאלה קשה. את התשובות בכר יצטרך לספק.

יואב 19 בפברואר 2017

גיא זוהר,
תרשום לך עוד אקזיט של מכבי.
מבחינתי זה כמו תארים.

צור שפי 19 בפברואר 2017

יואב, אקזיט זה כמו תארים? כדאי שתחשוב שוב.

יואב 19 בפברואר 2017

צור,
זה הדבר הכי חשוב אחרי תארים. החוכמה היא לשלב אותם ביחד.
כל אקזיט מגביר את התיאבון, מגלגל כסף למערכת ופותח דלתות נוספות שפעם היו סגורות לנו.

yaron 19 בפברואר 2017

מסכים שאין מקום להשוואה אבל אקזיט זה סוג של תואר מקצועי. המטרה העיקרית היא מודל (מיני) באזל ובלי מכירות יפות זה לא יכול לקרות.
קשה לי להאמין שאפשר לקבל עליו 10, בשביל זה הוא צריך עונה אירופאית מצויינת אבל 5-7 אני מאמין שאפשר.
מקווה להנות ממנו לפחות עוד עונה :-)

גיא זהר 19 בפברואר 2017

באר שבע לא תחזור ליכולת של תחילת העונה אבל נגד בשיקטש שיחקה ב80 אחוז בערך שאמור להספיק מול כל הקבוצות פרט למכבי בשיאה (ומי יודע אולי ויטור באמת יחזור).

בלייק 19 בפברואר 2017

היכולת מול בשיקטש הגיעה ממאמץ מיוחד שנובע מגודל המעמד.
כדי לשחזר אותה גם נגד בית"ר או מכבי פ"ת (כשהן עולות עם המוטיבציה הגדולה להוכיח) צריך להסתמך בעיקר על יכולות מקצועיות.
נראה.

אורי 19 בפברואר 2017

הבעיה שמול בשיקטש ומכבי, קל להביא את כל האנרגיה והמוטיבציה
נגד הפועל חיפה ודומותיה, לא כ"כ
בגלל זה מכבי חיפה צברה את רב הנקודות שלה העונה מול קבוצות פליאוף עליון (והפועל, שגם מעלה מוטיבציה ללא קשר למיקומה)

טרנטה 19 בפברואר 2017

אם בשיקטש היו צריכים לשים 5 או 6 הם היו עושים את זה. לא ראיתי שהם יותר מדי התאמצו. היחיד שהם שמו עליו איזשהו דגש הגנתי היה וואקמה. את כל השאר הניחו לנפשם, ובזכות (בגלל) זה ברדה אפילו כבש והיו עוד כמה התקפות יפות כמו הבעיטה של ראשי מהאויר. בהגנה באר שבע לא ברמה הזו בכלל.
כל מה שרשמתי לא בא לגמד את באר שבע או חלילה לזלזל. זה פשוט פער הרמות בינה לבין התורכים.

בלייק 19 בפברואר 2017

זאת לא אותה הגנה בלי ויטור.

גיא זהר 19 בפברואר 2017

אין ויכוח שפערי הרמות (והתקציבים) עצומים. ורק לתקן, לא מצפה מבש לשחק ככה. אפילו 80 אחוז מה80 אחוז אמור להספיק. היום משחק מפתח. בקצב הזה שאפילו השוער מורחק לפני משחק נגדכם גם הפרש השערים ייצטמצם בקרוב.

אורי 19 בפברואר 2017

יש אגדה אורבנית שאומרת "כשנגמור אם אירופה, נבוא לפרק את הליגה"
אבל גם מכבי בשנה שעברה, גם חיפה בשנת מנצ'סטר וגם שאר הישראליות שהגיעו רחוק באירופה, איבדו את הנקודות החשובות דווקא בסוף העונה
כנראה העייפות המצטברת והאוויר שיוצא מהמפרשים בפברואר משפיעים יותר מקצת עומס בנובמבר

yaron 19 בפברואר 2017

הוא הגיע בשלושה וחצי מיליון…
אם יוכלו למכור אותו ב-6-8 אני מאמין שימכרו.

גיא זהר 19 בפברואר 2017

נתחיל מזה שאם הייתי מהמר הייתי שם את הכסף עליכם. 1. שרן ייני זה טוב ונחמד לארץ. מי שרוצה להתקדם באירופה, אפילו בליגה האירופית, צריך מגן שמאלי וייני לא כזה. 2. זרקתם את איגיבור ואת מוניטין, לא פחות חשוב מההבאה של ייני. 3. בגלל שאוגו לא מרוצה מהחוזה, הוא האריך אותו רק לפני שלושה חודשים 4. ג'ורדי הקדוש הוא זה שהביא את שוטא וזה שלא רצה לפטר אותו אז כנראה שגם למיטשענק מגיע טיפה קרדיט על הדאבל.

גיל שלי 19 בפברואר 2017

אתה לא באמת חושב שכתבתי ברצינות על ג'ורדי, נכון?

גיא זהר 19 בפברואר 2017

אתה לא, אבל צבא הצייצנים מצדיק כל דבר, גם אם ג'ורדי הביא את ייני כתחליף לראיקוביץ שעוזב לארסנל/ניוקאסל.

בלייק 19 בפברואר 2017

העולם שטוח!

איציק 19 בפברואר 2017

התחלת לצטט את קיירי ארוינג?

בלייק 19 בפברואר 2017

אוהב את כל הפילוסופים המודרנים מהאסכולה ההלניסטית

בלייק 19 בפברואר 2017

או במילים אחרות, צבא הצייצנים זה מיתוס שמתוחזק ומתודלק על ידי לא מעט אנשים, 99% מהם לא ממש אוהדים את מכבי או ג'ורדי.

יואב 19 בפברואר 2017

גיא,
זה קשה אני יודע אבל מכבי תמכור את ראייקו ברווח גדול. אל תיקח ללב מידי.

גיא זהר 19 בפברואר 2017

יואב, אתה יודע מה נאמר על למי ניתנה הנבואה אחרי חורבן בית שני? ואתה בטוח לא שוטא. נחייה ונראה (למרות שלגבי הסכומים גם מכירה וגם קנייה, תוריד לפחות עשרים אחוז).

אופיר 20 בפברואר 2017

אם כתבת 'שוטא' בכוונה אתה גאון

גיא זהר 20 בפברואר 2017

חחח, טיפה קרדיט.

אופיר 20 בפברואר 2017

קיבלת יותר מטיפה :)

Ollie Williams 19 בפברואר 2017

תמיד יפה לראות איך אתה מתדלק את עצמך כנגד אוהדי מכבי על סמך דברים שאתה החלטת שהם אמרו

אורי 19 בפברואר 2017

אתה גם שמת עלינו את הכסף שנה שעברה
די לנחס

איציק 19 בפברואר 2017

גם אני שמתי עליכם שנה שעברה, והשנה אני מגדיל את הסכום בשקל 90.

גיא זהר 20 בפברואר 2017

אורי, אם אתה חושב שמדובר בענייני ניחוס, לא ראית את באר שבע לאחרונה במשחקי חוץ.

אורי 19 בפברואר 2017

ולגבי מגן שמאלי אתה צודק – שרן טוב לליגה ולא לאירופה (כנראה)
אבל השנה יש רק ליגה ועד אירופה יש עוד פגרה למקצה שיפורים מס.2 של 2017

רועי 19 בפברואר 2017

למה מקצה שיפורים ? כבר החתימו מגן שמאלי לשנה הבאה, לא ? :)

גיא זהר 19 בפברואר 2017

אם הכוונה לדודזאדה, כבר עדיף ייני

בלייק 19 בפברואר 2017

נראה לי שהכוונה היתה לבלטקסה מפ"ת.

רועי 19 בפברואר 2017

מתן בלטקסה !

גיא זהר 19 בפברואר 2017

קחו גם את ניב זריהן על הדרך

אורי 19 בפברואר 2017

לא תודה
את הזבל של דודו דהאן שמישהו אחר יאסוף

גיא 19 בפברואר 2017

אתה יכול להחשיב את פ"ת בגביע בחוץ גם כן.
12 מתוך 12!

עכשיו נשאר לקחת 9 מתוך 9 במשחקים שעל הנייר נראים לא מסובכים.
מצד שני, בני יהודה ואשקלון בסיבוב הקודם היו 6 נק' בטוחות…

גיל שלי 19 בפברואר 2017

אצל שוטא כל משחק הוא סכנה גדולה

יואב 19 בפברואר 2017

הבן שלי: "הגול הראשון זה גול של חלוץ פרמיירליג והגול השלישי זה צ'יצ'ריטו קלאסי".
מבין הילד(:
מכבי נהנית וזה מורגש. היא עדיין לא שוטפת לפרקי זמן ארוכים אבל מייצרת מצבים בקלות רבה יותר.
לא מול כל קבוצה(אם כי קש היא קבוצה קשוחה) קישור עם דפנסיבי אחד, יספיק. זה מרגיש רך לעיתים אבל מסוכן מקדימה.
ופתאום יש למכבי ספסל אמיתי, איכותי.
פרגי תמיד אמר, הכי חשוב זה לתת לעצמך צאנס.
אז נראה לי שזה מה שמכבי עושים. ולא פחות חשוב מזה, גם חוזרים להנות ולחייך.
בכלל, היה סוף שבוע בכלל לא רע…

גיל שלי 19 בפברואר 2017

לא פלא שהילד מבין לאור העובדה שאתה אביו

אופיר 20 בפברואר 2017

אולי הילד בן 30?

גיא זהר 19 בפברואר 2017

ועוד דבר, אפשר להפיל הכל על שוטא וברוך השם שמגיע לו, אבל לגבי קיאטרסון
זה המון עניין של בטחון, הוא פשוט החמיץ המון ועכשיו גם אם בועט גרוע טאהה בא לעזרתו…

גיל שלי 19 בפברואר 2017

לא ממש, אצל שוטא הוא לא קיבל כדורים מהצדדים, אצל שוטא עברנו להגבהות של טיבי מאמצע המגרש בכל פעם שפגרנו, אצל שוטא הוא כמעט לא הגיע למצבים, מגיע לשוטא המון קרדיט

גיא זהר 19 בפברואר 2017

גיל, אני מזמין אותך לעבור תקציר תקציר. יכול להיות שהפעילו אותו לא נכון, אני זוכר לא מעט משחקים שהגיע לשניים שלושה מצבים מול שוער

בלייק 19 בפברואר 2017

לא מסכים איתך.
קיארטנסון החמיץ, אבל ממש לא המון. הוא איבד כדורים, לא מעט אבדו כי נמסרו לו לעמדות לא מתאימות – רחוק מהרחבה, כדורים ארוכים לשטח, הגבהות ממרכז המגרש.
לפני כמה חודשים כתבתי כאן שאם שוטא רוצה להצליח הוא חייב לדרוש מהשחקנים למסור לקיארטנסון. הוא חייב לסיים לפחות 1 מכל 3 התקפות של מכבי. וזה כשסקאריונה משחק. מי יכבוש אם לא הוא? טב"ח יתן את הגולים שלו, יצחקי פתאום חזר להבקיע ו…זהו.

יואב 19 בפברואר 2017

כבר חשבתי שסוג השחקנים האלה נעלם מהעולם.
פיור סקורר שמרגיש דג מחוץ למים כשהוא לא ברחבה.
צריך להיות טיפוס מאד מיוחד בשביל לסיים ככה כאשר ברוב המשחק, אתה לא פקטור רציני. לשמור על העירנות והחדות לרגעים המועטים בהם היא נדרשת.
נהדר.

בלייק 19 בפברואר 2017

כן, וקיארטנסון הוא פשוט כזה. סקורר שהוא חיית רחבות. לא צריך יותר מידי לגעת בכדור.
2 נגיעות שלו מכריעות משחקים.
אפשר רק לדמיין את מכבי עם מגן שמאלי נורמלי (ויני בקישור או בלם).

רני 19 בפברואר 2017

הדבר ששוטא ערבב לדסה במשקה היה עמב"ה/ריקן. זה בעיה לעלות כ"כ הרבה שהמגן השמאלי הוא לא בדיוק מגן. כשיש שקט שם (ייני נשאר הרבה מאחור ומטפשר לטיבי לפקוח עין על צד ימין של דסה) דסה חופשי גם להתקיף יותר.
פלוס הסבר לדסה (ולשאר הקבוצה) מה צריך לעשות כדי שוידאר יבקיע וזה פחות או יותר הכל.
כדאי לציין שהרצף הזה מושג גם עם משחקים בכלל לא רעים של יצחקי – שסוחב הגנות ומשתתף יפה עם מיכה ודסה במלאכה הכנת המצבים לוידאר.

יואב 19 בפברואר 2017

גיל,
אוסיף עוד משהו,
קבוצות ישימו עין עכשיו על דסה. נצטרך את טבח בכושר טוב על מנת לפתח איומים וקרוסים גם מהצד השני.

גיל שלי 19 בפברואר 2017

לגמרי, והשילוב המשתפר של טבח עם ייני יעזור. אגב, עוד דבר שנצטרך זה להחליף את ברק יצחקי עם מישהו שיעזור לדסה באגף הימני במשחקים הקשים, כמו שג'ורדי עלה מול באר שבע. אתמול לא סתם ראייקו צווח על יצחקי אחרי התקפה שבה הגיעו לרחבה חופשיים ומאושרים שחקנים של קש

רועי 19 בפברואר 2017

מיכה צריך לחזור לאגף במקום יצחקי, הוא לא כל כך מסתדר בחוליית הקישור כאשר ממול קבוצה עם שלושה קשרים אגרסיבים באמצע,
המסירה המצויינת שלו לדסה בגול השני באה ברגע שקשטן הימר והוציא את אחד הקשרים לטובת שחקן קדמי.

יואב 19 בפברואר 2017

זה יקרה כאשר סקריונה וגולסה יחזרו להרכב.
וגם מיקל יאבד את מקומו בסבירות גבוהה.

בלייק 19 בפברואר 2017

לא יודע, מיקאל הגיע חלוד מאוד, ועדיין נראה הכי תזזיתי ונלהב על המגרש.
עוד 2-3 משחקקים אני מקווה שהוא יהיה עוד יותר אפקטיבי. לא בטוח שהוא לא בהרכב לפני גולסה.
סקריונה באותה עמדה הוא שחקן שונה, פחות אגרסיבי, פחות חילוצי כדור, אבל יותר מסוכן לשער. תלוי ברוטציה וביריבה.

יואב 19 בפברואר 2017

כן, זה נכון.
אני לא מוריד את מיקל לספסל כי הוא לא טוב. אני חושב שגולסה מספק למכבי גם הגנה וגם תמיכה בהתקפה(אבל ללא מספרים).
לפני הרכש, חשבתי שההרכב הקלאסי של מכבי למעלה הוא,
גל גולסה סקריונה דור טבח וידאר.
כאשר סקריונה משחק קדימה יותר.
בעצם דור מחליף אותו היום ומיקל את גולסה.
צרות טובות(:

גיל שלי 19 בפברואר 2017

יש מצב שגולסה יעלה במקום גל

בלייק 19 בפברואר 2017

אל תשכח שיש גם את מרסלו. לא מכיר אותו יותר ממה שראיתי בדקות שהוא קיבל, אבל כנראה שגם הוא הגיע כדי לשחק, והוא נראה לי יותר גרזן מגולסה.

yaron 19 בפברואר 2017

לדעתי יש מצב שמיקל יתפוס את המקום של גולסה.
הוא שחקן יותר שלם והחזיר לנו הרבה כוח במרכז השדה.

בלייק 19 בפברואר 2017

אכן צרות טובות.
לא יודע מה ההרכב האידיאלי, בסגל של העונה ההפרשים די קטנים, וזה תלוי בכושר אישי, ביריבה, בלו"ז.
בכל מקרה, עכשיו כשבן בסט עזב (אתנחתא קומית), קיארטנסון שם, בכל סיטואציה…

גיל ז. 19 בפברואר 2017

יש בהחלט מגמת שיפור, אבל יש עוד הרבה מה לשפר.
לא אהבתי את ההרכב שהיה נגד פ"ת בגביע, היה חסר עוד מישהו ליד אלברמן, ומיכה לא יכול למלא את התפקיד הזה. (אגב, הוא הראה אתמול הרבה אכזבה מטרוניות הקהל על "הבעיטות" לשער שלו, במיוחד אחרי המסירה לדסה בגול השני). לשים את מיכה באמצע זה לאבד את היכולת שלו בצד ולאבד את יצחקי שזה לא מקומו.
מכבי פ"ת וגם ק"ש אתמול הראו בבירור שאלברמן לבדו לא יכול להחזיק את אמצע לבד והיו בשני המשחקים הרבה דקות שבהם נלחצנו אחורה.
ברגע שטל בן חיים יחזור לעצמו (אולי עוד העונה) אז יהיה לנו שני אגפים סוף סוף.
ושרן אחד …. דיינו.

גיל ז. 19 בפברואר 2017

התכוונתי למשחק נגד פ"ת בליגה ולא בגביע.

רן 19 בפברואר 2017

דווקא אני חושב שמיכה באגף הוא בזבוז.
אין.לו פיזיות , אין לו מהירות, והוא גם ילדה בכל.מה שקשור לפיזיות.
דווקא מאחורי החלוצים הוא יכול להביא את הנעת הכדור והמסירות הטובות, במידה ומאחוריו יש קשרים חזקים

טרנטה 19 בפברואר 2017

כרגיל – אין מה להסתכל על באר שבע או לנסות לנתח את אחוזי ההצלחה שלהם בעתיד.
צריכים רק לשפר את המשחק שלנו. אתמול יצאתי די מרוצה מהמשחק כי במשחק בינוני ומטה שלנו נתנו למעיקים האלה שלישיה וראיקו לא ממש התאמץ. אני לא מאד אוהב את הקישור שפתח במשחק – רך מאד. מיקאל ומיכה לא תורמים הגנתית ואלברמן נאלץ לעשות 70 גליצ'ים בערך כדי לעזור להגנה. בקלות אפשר היה לוותר על יצחקי החביב ולהרכיב במקומו את אחד הקשרים האחרים.

אמיתי 19 בפברואר 2017

זה ניקרא שינוי מומנטום. כל השאר זה ווישפול תינקינג

בלייק 19 בפברואר 2017

אתה מתכוון לשינוי שהוסיפו את התאריך וזמן התגובה?

אמיתי 19 בפברואר 2017

ברוררר. במהרה בימינו גם טורים של טלבי אחרי הפסדים
וגיל שלי על שעון החול של גורדי פוגש מטוטלת.

אמיתי 19 בפברואר 2017

וכל הכבוד לפרנסי האתר על התוספת של הזמן ותאריך.
שילטון קשוב לנתיניו

איציק 19 בפברואר 2017

כוס אמו, עכשיו אין על מה להתלונן, וזו ואחד תלונה!!!

funfun 19 בפברואר 2017

הקישור שלנו חלש ועדיין שמנו שלישיה בלי להעלות הילוך.
אלברמן לבד באמצע זה מפחיד את המתים. הוא באמת עשה אתמול גליצים בשביל 4 שחקנים עד שהוא כבר לא הצליח לקום מהדשא ללא עזרת חבריו :-)
שחקן ענק
אני אולי בעמדת מיעוט אבל מיקל בינתיים לא מדליק אותי – מפסיד יותר מדי כדורים, מתעכב במסירות. רואים שיש לו את זה אבל חסר לו משהו (אולי כושר גופני או כושר משחק). ברור לי שגולסה בריא אז הוא בחוץ

לגבי שירן – כל מה שגיל כתב נכון ומדויק. לא רק בוזגלו אכל ממנו לאקרדות ובכלל השקט הזה בצד שמאל למטה הוא משהו מענג. וכוסאומו התקפות מצד שמאל – גם ככה עושים בידודים לכוכב של ברוז' אז שיעבוד המניאק :)

יצחקי סובל מחוסר מזל מטורף ב3 שבועות האחרונים – הוא שולח כדורים אדירים למסגרת אבל איכשהו השוערים דופקים את הצלות חייהם ומשאירים אותו לגרד את שיערותיו המאפירות. אוהב אותו מאוד אבל אין מה לבנות עליו יותר משחקן רוטציה ובכלל מעדיף אותו כסופר סאב…

שבוע הבא בני יהודה עם שוער נוער – לפנק לפנק לפנק :-)

רועי 19 בפברואר 2017

אני הכי שונא משחקים כשבשער שוער מחליף.

טרנטה 19 בפברואר 2017

צודק. וכאן כבר חוגגים…שכחו מהר שכבר הפסדנו לחלשים האלה העונה.

Ollie Williams 19 בפברואר 2017

אין שום לקח לקחת מהמשחק הקודם.
מכבי כרגע קבוצה אחרת לגמרי גם אם רוב הסגל אותו דבר.
למשל, תהיה בטוח שגם אם בדקה ה 70 יהיה 0-0, לא תראה על המגרש מערך של 9 חלוצים שוער ובלם.

טרנטה 19 בפברואר 2017

כמובן שאתה צודק, אבל לחגוג ניצחון שבוע לפני המשחק זה לא לעניין בכלל.

funfun 19 בפברואר 2017

ראיתי את התקציר של בני יהודה מול רעננה – השוער היה במופע מביך במיוחד!
חוגג את הנסיבות – את הנצחון אחגוג אחר כך :-)
אגב, היום לפני 4 שנים מושיקו הקטן דפק את הקופה מול בני יהודה
https://www.youtube.com/watch?v=inQ435QNF-I
כולם מוזמנים להנות למעט האוהד טל בן יהודה שבחר לחסוך זמן פקקים ויצא 4 דקות לסיום :-)))))))

Ollie Williams 19 בפברואר 2017

צודק. אבל בלי קשר לזהות השוער אני מאמין שיהיה בסדר.

יוגב 19 בפברואר 2017

מיקאל מפסיד הרבה כדורים כי הוא משום מה מקבל מעט מאוד כבוד מהשופטים.
בשני המשחקים האחרונים, מול הקישור הרך שלנו, פוצצו לשחקנים את הרגליים והם כמעט לא קיבלו שריקות.
הגדיל לעשות יפת שהצליח לסיים משחק עם צהובים לסקאריונה ומיקאל למרות שהם חטפו הרבה יותר משנתנו.
בכלל נדמה לי שיפת שורק יותר לעבירות על ישראלים מאשר על זרים. אבל אולי זה רק אצלי בראש.

זה יצחקי, תמיד וירטואוז, כמעט אף פעם לא תכליתי. לא נורא.

שלו 19 בפברואר 2017

מיקלה נראה לי אחלה שחקן.
ייני פשוט שחקן, נקודה.
לא יודע אם גולסה מסוגל לתת יותר משלושה משחקים רצוף.
לא יודע מי צריך להיות בחוץ, אבל ייני חייב לשחק, סקריונה אם בריא חייב הרכב.

יואב 19 בפברואר 2017

מסכים לגמרי.

yaron 19 בפברואר 2017

גם אני חושב. לדעתי מיקל יהיה באנקר וגם סקראיונה אם הוא בריא ושלם.
גולאסה ומיכה על הספסל.

שלו 19 בפברואר 2017

עוד משהו על ייני,
מעבר לאופי ולמנהיגות, לידיעה במה הוא טוב ואיך להסתיר את התחומים שהוא פחות טוב בהם.
מעבר לכך שבכל עמדה שהוא משחק הוא שחקן טוב,
למאמן הוא נותן דרגת חופש בחילוף.
כל תפקיד מתוך ההגנה הוא יכול לשחק, וגם בקישור האחורי.
כך שכאשר יש צורך לשנות מערך
לדוגמה כמו נגד פ"ת כשעברו לשלושה בלמים, ולבוני לקח רבע שעה וגול כדי להבין את זה,
אז אני מניח שקובי רפואה הבין את זה מייד ועד שהגיב כבר היה 1 – 0 ומכבי חזרה למבנה הישן.
לא צריך חילוף.
ואם עושים חילוף הוא יכול להיות הרבה יותר מדוייק, להוציא שחקן חלש,
להציב את ייני במקומו ולהכניס שחקן לעמדה שרצית.

אתמול למרות שהיה לו משחק סביר, זה לא היה הירואי כמו נגד ב"ש.
הוא עשה טעויות, היה צריך לקבל אדום, ועדיין לעומת עמב"ה הוא עשה את זה 70 מטר מהשער,
במצב שמכבי יכולה הייתה לשרוד.
עמב"ה עושה את זה ברחבת החמש של ראיקו. זה כל ההבדל.

יואב 19 בפברואר 2017

זה הרבה יותר פשוט מזה.
כשהכדור הגיע לעומרי, לא משנה איפה, המהלך הסתיים. אצל שרן לא.
וכל מה שכתבת.

בן בלי בית 19 בפברואר 2017

היה צריך לקבל אדום? על מה ומתי?
חוץ מזה מסכים עם הכל, השדרוג הכי חשוב בינואר בפער. רק חיכיתי שיחזור פחות או יותר מהשנייה שעזב, אבל עדיין, לא האמנתי שהוא יהיה עד כדי כך משמעותי ועוד כל כך מהר.

שלו 19 בפברואר 2017

על מה שקיבל צהוב הגיע לו אדום, אבל אני לא מתלונן.

איציק 19 בפברואר 2017

חסר רק שגיא כהן שישבח את ייני, ואז זה כבר יהיה סוף הדרך.
שחקן מאד טוב במושגים של הליגה הישראלית ובחור מאד נחמד, אבל כל הסופרלטיבים עושים לי חשק לקרוא ביקורת מסעדות.

איציק 19 בפברואר 2017

עוד פעם אתה עם 5 שורות הארץ…

ניב 19 בפברואר 2017

רוצה? תשלם, מישהו צריך לממן עוכרי ישראל כשהממשלה רודפת סמולנים ומדינות אויב אנטישמיות.

איציק 19 בפברואר 2017

לא יקרה, אפילו במחיר וויתור על הכתבה של שגיא כהן.

השמן 19 בפברואר 2017

חברה, מבין את האופטימיות, אבל אנשים פה נסחפים.
זה עדיין של באר שבע לאבד.
אנחנו נראים יותר טוב, וזה כבר אחלה, אבל בוא נגיד שלדעתי נראינו יותר טוב בתקופת צמצום הפער תחת בוס, וגם זה לא עזר לנו, למרות ששיחק אצלינו מר מאני טיים.
זה הולך להיות צפוף עד הסוף, וגם שנה שעברה כולם חשבו שבאר שבע לא תעמוד בלחץ, וראינו מה קרה. עדיין לא מהודק עד הסוף הגנתית, ועדיין תלוי התקפית השחקן אחד.

יואב 19 בפברואר 2017

בסך הכל נהנים יותר ונותנים לעצמנו הזדמנות. מבחינתי, אין מעבר לזה. יש כאן קבוצה לחבר, גם לעונה הבאה.
זה של בש לאבד. מסכים.

השמן 19 בפברואר 2017

נהנים הרבה יותר. אין בכלל מה להשוות:). מסכים לגמרי לגבי שנה הבאה

יוני 19 בפברואר 2017

זה נכון שבש מובילה את הטבלה ובהנחה שבש מנצחת בחיפה (דקה 40, 0:0) הפער הוא חמש ועוד נקודה וירטואלית על יחס שערים. שני המפגשים בין הטוענות לכתר יכולים להספיק למהפך, אז הרבה תלוי גם במכבי.

Ollie Williams 19 בפברואר 2017

האופטימיות היא בגלל שנראה שאנחנו במומנטום חיובי וב"ש בשלילי.
בנוסף, שנה שעברה לב"ש לא הייתה אירופה על הראש. בטוח לא צמד משחקים קשה במיוחד בפברואר.

אז נכון שזה עדיין בידיים שלהם לאבד יותר מאשר שלנו לקחת.
אבל התחושה היא שאת שלנו נצליח לעשות הפעם, בניגוד לשנה שעברה. וזה הרבה בזכות ייני אגב.
ואם אחרי הפתיחה הרצחנית של ב"ש והרצף האומלל שלנו חחת שוטא הפער הוא עדיין 5 נק' (ואולי פחות בסוף הערב) – אז זה מרגיש ריאלי. בסיכוי נמוך, אבל ריאלי. כי הם קבוצה מצויינת אבל אולי לא עד כדי כך גדולה כמו שהיה נראה בתחילת העונה. וסוארס במקום ויטור יעלה להם בכמה נק' עד סיום העונה, בוודאות.

אלון3131 19 בפברואר 2017

לא בדיוק צמד. מאמין שבכר יתן מנוחה לחברה המרכזיים בתורכיה.

שלו 19 בפברואר 2017

זה סיכון שלא בטוח שכדאי לו לקחת.
אם יקבל שם בראש זה יכול להיות אפילו יותר גרוע מבחינתם.

גיא זהר 19 בפברואר 2017

התוצאה במשחק בתורכיה תלויה בבשיקטש (שיש לה שלושה ימים אחר כך גלא בחוץ) ולא בנו יהיה ההרכב שנעלה

Ollie Williams 19 בפברואר 2017

נכון.
מצד שני להשאיר על הספסל את וואקמה, אוגו, בוזגלו, צדק, קורהוט וביטון כדי לשמור כוחות לליגה גם לא יקרה ככל הנראה, זה עלול להסתיים בצורה קשה מדי.
לא רואה את ב"ש עולה בהרכב חלקי מדי ו/או נותנת חצי כח.

שלו 19 בפברואר 2017

5 הפרש זה בני יהודה, כפר סבא ואשקלון.
אלוהים יודע איך הצלחנו לאבד שבע נקודות נגד הקבוצות האלה.

גיא זהר 19 בפברואר 2017

אנחנו לעומת זאת הפסדנו לרעננה ואיבדנו ארבע נקודות נגד הפועל. הכל מתיישר.

טרנטה 19 בפברואר 2017

ולהפסיד לחיפה וביטר 5 כל אחת יותר טוב?

גיא זהר 19 בפברואר 2017

כן. קודם כל אנחנו הפסדנו לחיפה שלוש ודבר שני הם קבוצות קצת יותר נורמאלי ות.

אורי 19 בפברואר 2017

אף אחד לא מצפה לנצח כל משחק קל, כל העונה. אחרת לא צריך לשחקף רק להעניק נקודות ודי.
אבל לטעמי (הלא אובייקטיבי כמובן) יש קבוצות נחותות שליגיטימי להפסיד מולן נקודות ויש כאלו שלא
הפועל, גם בשיא חולשתה, ליגיטימית כגונבת נקודות
גם מכבי חיפה ובית"ר
וגם רעננה ואולי גם בני יהודה
כפ"ס, אשקלון ואולי בני יהודה, ממש לא
וזה בדיוק ה5-7 נקודות שחסרות למקום הראשון

השמן 19 בפברואר 2017

כמו שכתבתי, שנה שעברה בשלב הזה נראינו יותר טוב לדעתי תחת בוס. אנשים פה הכתירו את אורלנדו סה לפריצה החדש. וכוווולם ישבו שב"ש תאבד נקודות בגלל לחץ, והיא אכן איבדה, ומה אתה יודע גם אנחנו.
שנה שעברה היה לנו את זהבי, קיארטנסון נפלא, עדיין לא שם. מסיים שנה רצופה של משחק עכשיו, גם הוא עייף תאמין לי.
בניון, אלברמן, טב"ח הבלם בני 35, ג
גולסה וסקאריונה לא מסיימים שלושה משחקים רצוף
מיקאל רק הגיע מהפגרה
למעט מיקאל וייני אין תרומה משמעותית כרגע מאף אחד משחקני הרכש.
שוב, ברור לחלוטין שזה נראה הרבה יותר טוב מלפני חודשיים, ושמרוץ האליפות רחוק מלהיות סגור. אבל אין סיבה לאופטימיות מעבר למה שהיה בשלב זה בשנה שעברה. ברור שלאור פתיחת העונה מצב כזה לכשעצמו הוא סיבה למסיבה

יואב 19 בפברואר 2017

וגם חשוב לזכור, אנחנו מתמודדים עם הקבוצה הביתית בליגה בשעה שלנו אין בלומפילד שהיה יכול לשאוב נקודות גם במשחקים לא טובים שלנו.
בגדול, בפנים בלב, אני מרגיש שמכבי לא מספיק טובה לאליפות. גם יחס השערים שלה מראה את זה. חסר לנו משהו ואני לא יכול לשים את האצבע עליו.
אבל איך שהקבוצה נראית עכשיו והסיומת של העונה, חשובה מאד גם לעונה הבאה.
אין עונות אבודות, בטח אם אתה איכשהוא עוד מצליח להתמודד. זה השיעור הראשון שפרגי לימד אותי.

השמן 19 בפברואר 2017

+1מסכים עם כל מילה

yaron 19 בפברואר 2017

4 נקודות הפרש ועוד 39 בקופה. הקבוצה היותר טובה אמורה לקחת את זה.
גם שנה הבאה אין בלומפילד כך שכדאי להתרגל ופשוט למחוק את זה מרשימת התירוצים.

יואב 20 בפברואר 2017

ירון,
זה לא תירוץ, זאת נחיתות ידועה מראש. הכל בסדר, מתמודדים.
וגם בעונה הבאה זאת תיהיה נחיתות ידועה מראש- ונחש מה? נתמודד.

יואב 20 בפברואר 2017

וטענתי שאני לא חושב שאנחנו הקבוצה הטובה יותר.

Ollie Williams 19 בפברואר 2017

וידאר ברצף מטורף אבל אני עדיין לא מרגיש תלות בו כמו שהורגשה בזהבי. במיוחד כשוידאר הרבה יותר מערן הוא נטו פינישר – במובן שהגולים שךו מעידים על קבוצה שמשחקת נכון אפילו יותר מאלו של ערן, לטוב ולרע.
אולי אתה צודק והאופטימיות מוגזמת, זה משהו שקצת קשה לשלוט כשחוזרים להינות מהקבוצה אחרי חודשים כ"כ מגעילים.
הקבוצה של בוס נראתה טוב יותר אבל הרגישה פחות עצמתית ויותר פגיעה ממה שראינו בחודש וחצי מאז ששוטא הלך.
וב"ש משדרת לדעתי יותר פגיעות כרגע דווקא בגלל שהיא כבר הוכיחה שהיא מסוגלת ללכת עד הסוף.

נחיה ונראה, במצב שהגענו אליו – יכולת טובה וגביע יהיו פיניש נהדר לעונה קשה.

שלו 19 בפברואר 2017

זה שחזרו לשחק כדורגל זה הישג.

שלו 19 בפברואר 2017

וזה רק 3 נקודות…

D! כאן ועכשיו 19 בפברואר 2017

המטוטלת שינתה כיוון. אבל גם בעונה שעברה זה היא כבר נטתה לכיוונו

ניב 19 בפברואר 2017

נכון והפלייאוף העליון הוא לא הליכה בפארק ועוד לא ברור באיזה פער נגיע מהם לפלייאוף.

גיא זהר 20 בפברואר 2017

ארבע כרגע, למרות שגם הפרש השערים יכול להצטמצם משמעותית.

ג'וקר 20 בפברואר 2017

במחזור הבא ב"ש נגד כ"ס בבית, הקבוצה החלשה בליגה.
יריבה מצויינת להתחיל מסע התאוששות לקראת הפלייאוף.

ג'וקר 20 בפברואר 2017

צריך לקוות שג'ורדי יסביר לוידיגאל מה החשיבות של ייני.
שלא יסתכל רק בקנקן אלא בייני שבו.

אלון3131 20 בפברואר 2017

כמה שמדברים על ויטור, בסופו של דבר החוליה שנחלשה(בזירה המקומית לפחות) בבאר שבע היא ההתקפה, במשחקי ההפסד ותיקו מול רעננה סכנין מכבי, פ"ת והפועל חיפה הם ספגו כולה 3 גולים, הבעיה היא שהם כבשו 1.

גיא זהר 20 בפברואר 2017

זה מכלול. כשיש ויטור כל האורנטציה הרבה יותר התקפית. ברור שזה הרבה יותר ממנו (עייפות פיזית ומנטאלית, יהירות, סגל קצר, קושי להתמודד עם צפיפות).

בלייק 20 בפברואר 2017

אני מסכים איתך, ויטור הוא יותר מ"רק" בלם טוב. הוא מסדר את ההגנה, נותן ביטחון לשחקנים להעז יותר ואפילו תורם לא מעט בהנעת הכדור.
בינגו אדיר של ב"ש. סוארס לא ברמה שלו.
חזרה של ויטור בשלב מוקדם של הפלייאוף עשויה להכריע את העונה, אם יחזור באותו כושר (אם גדול).

גיא זהר 20 בפברואר 2017

וגם נוגח מצוין.

Ollie Williams 20 בפברואר 2017

ע"ע אפקט ייני אצלנו. זה מעבר להיותם כדורגלנים טובים.
לא משווה נקודתית כי סט היכולות שלהם שונה, אבל ההשפעה על שאר הקבוצה מדהימה.

גיא זהר 20 בפברואר 2017

ייני כדורגלן לא רע במונחים ישראליים, אבל ויטור ברמה אחרת. ההשפעה של ויטור קודם מבחינת יכולת.

tazza 20 בפברואר 2017

הפועל ויטור באר שבע ממש :)
סתם צוחק, ובכל מקרה זה קצת מוזר לטעון שקבוצה שדרסה את הליגה סובלת כל כך מפציעה של…בלם.
ובנתיים ייני עם רזומה קצת יותר רציני משל ויטור פה, אולי כדאי לשמור על פרופורציות.

באר פשוט בתקופה לא טובה, היא תצא מזה, בלי קשר לליגה אירופית או לא (לדעתי נעשה יותר מדי מתמטי כל הקטע של החישובי אנרגיות האלו) היא פשוט יותר טובה משאר הליגה וברק בכר כבר הוכיח את עצמו כמאמן שיודע למצוא פתרונות. זה לא המשבר הראשון שלהם.
לדעתי אחרי שיפרקו את כפ"ס לחתיכות, יחזרו לתלם ולא יקחו משמעותית פחות/יותר נקודות ממה שמכבי תקח בפלייאוף העליון. מה שיקבע זה המשחקים ביניהן ופה הלחץ על מכבי. לא לשכוח שב"ש עם "נקודה" יותר בזכות הפרש השערים המצוין שלה.

כאוהד צהוב, הבעיה שלי עם מכבי היא לא העונה הזו, אישית השלמתי עם אובדן אליפות כבר מזמן ורגשית לא יזיז לי אחד כזה יותר מהנזק הרגשי שכבר נעשה. הבעיה שלי עם מכבי זה שהיא קנתה בינואר שחקנים שלא נראים כמי שיכולים לקדם אותה באירופה עונה הבאה, לא מכליל, אבל רובן לא יחזיק באירופה, יש לו היסטוריה של פציעות והגיל בטוח לא עוזר. מרסלו- מנסה לא לצאת פרימו, אבל התחושה שהוא לא מסוג השחקנים שיעלו את רמת הקבוצה באירופה, הוא גרזן ולא 50:50 כפי שנהוג בכדורגל המודרני. ראמון- עוד צריך לראות מה קורה איתו, אבל הוא צעיר וכנראה לא מנוסה מספיק.
בנוסף, כמו שכתבו פה- ייני לא מגן שמאלי לאירופה. אני מאוד פסימי לקיץ הנוכחי, נראה כאילו מבחינת זרים מכבי נעלה את עצמה לכמה חלונות טובים.

tazza 20 בפברואר 2017

המשפט על ייני וויטור הוא לגיא זוהר

יואב 20 בפברואר 2017

רובן הגיע בהשאלה ללא אופציה. לא חושב שהכיוון שלו הוא להישאר. הוא פיתרון זמני.
מרסלו אולי יחליף את אלברמן שהוא גרזן ולא חמישים חמישים.
ראייקו ימכר ואולי ילכו על שוער מקומי.
בקשר לראמון, אין לדעת כרגע.
וידאר נהדר ויש גם את שאלת סקריונה.
אבל התמהיל הנכון הוא החשוב ופחות שמות פרטנית. ושאלת השאלות היא התאמת המאמן.
ינואר הזה יכול גם לבנות את מכבי לשנתיים קדימה. כרגע, רב הנסתר על הגלוי.

Ollie Williams 21 בפברואר 2017

חשבנו גם שיפרקו את אשקלון לחתיכות. בסוף גירדו נצחון.
אני גם חושב כמוך לגבי המשך העונה אבל אין לדעת. לעומת זאת עם עוד שני מפגשים ישירים ופער של 3 נקודות והפרש שערים, מכאן בוא נגיד שמכבי תלויה בעצמה רק מעט פחות ממה שב"ש תלויה בעצמה.

לגבי החלון, אולי לא כל שחקן בינגו אבל התחושה שקרויף יצא מאוזר הנוחות והשאננות שלו שווה יותר מכל שחקן כזה או אחר שהביא. ועד תחילת העונה הבאה הרבה יכול להשתנות…הרי יש סיכוי סביר שבקיץ טב"חלוץ, ראיקו ואולי שחקן נוסף יעזבו ולך תדע מה יקרה הלאה.

tazza 21 בפברואר 2017

הבעיה עם עזיבת ישראלים זה שאין זרים במכסה להביא, ולמכבי הישראלים הכי טובים שהיא יכולה להביא. אם למשל דסה עוזב- איזה מגן ימני יותר טוב ממנו יגיע עכשיו למכבי? זו בדיוק הבעיה בעידן הלגיונרים, ברגע שהם עוזבים את הארץ הגבלת הזרים מכניסה צינור לקבוצות הגדולות ופוגעת באפשרות להתקדם באירופה.

יואב בורוביץ' 20 בפברואר 2017

ראוי לכתוב את שמו הפרטי של השחקן בלבד אם הוא חבר אישי קרוב של הכותב (וגם אז, עדיף שיקרא לו בשמו הפרטי בשיחותיהם הפרטיות) או אם השחקן הוא כוכב על מסוגו של זלאטן (איברהימוביץ') או לברון (ג'יימס) (:

שלו 21 בפברואר 2017

אני לא יודע איך זה אצלך,
אבל אצלי פרנצ'סקו מבקר פעמיים בשבוע לפחות.
ראג'ה הוא הרבה יותר מסתם חבר של הבן שלי וראיקו הוא ממש בן בית.
אצלנו שם פרטי זאת תחושת קרבה, לפעמים לחברים נדבק גם כינוי,
עוד מתקופת הגן שהיו עם הילדים שלנו כמו טב"ח הבן או הבת ואף אחד לא מתבלבל.

גיל שלי 21 בפברואר 2017

שרן מבחינתי במעמד שווה לזלאטן לכל הפחות, בשבילי בעצם הוא הרבה יותר

איציק 21 בפברואר 2017

זה כי הוא נימצא, אבל אם היתה לך אפשרות לבחור להביא אחד מהם, אין ספק שעם כל החיבה לשרן הוא אפילו לא היה נבחן כאופציה. זלאטן הוא שובר שיויון מאד גדול בהרבה ליגות.

גיל שלי 21 בפברואר 2017

ברור, בשבילי כל שחקן במכבי הוא הרבה יותר מזלאטן, כמובן שאם זלאטן היה במכבי אז הוא היה הרבה יותר מכל האחרים

איציק 21 בפברואר 2017

כן, אני שאלתי אם היתה בחירה האם בכלל יש סיכוי שהית מעדיף את שרן על זלטאן. הטענה שלי שצריך להיות משוגע כדי לבחור בשרן כאשר זלאטן הוא אלטרנטיבה (היפותטית כמובן).

ניב 21 בפברואר 2017

צריך להיות משוגע בשביל לבחור בטראמפ ואנשים בחרו בטראמפ.

איציק 21 בפברואר 2017

זה הרבה יותר משוגע, אצל טראמפ יש הגיון בשיגעון.

ניב 21 בפברואר 2017

אבא של זלאטן בטח שר פחות יפה בערבי קריוקי של המשפחות.

איציק 21 בפברואר 2017

אכן לליאור יש הרבה זכויות, לפחות מבחינתי, למרות שזמר גדול הוא לא.

Comments closed