כשהתקשורת יוצרת את הסיפור במקום לסקר אותו

חוסר ההגינות כלפי ליטו וידיגאל צורח לשמים

מאמן מגיע לישראל בפברואר. מנצח שבעה משחקים, בינהם משחק חצי גמר, ומפסיד משחק אחד שלווה בהחלטת שיפוט מעוררת מחלוקת. יחס השערים של הקבוצה במשחקים שלו – 15:3. הקבוצה שיחקה מול כל הקבוצות שנמצאות בין חמש הראשונות בטבלה. נדמה לי שבהסתכלות קרה על התוצאות, היינו מצפים לסיקור אוהד למאמן.

*

אנהג שניה כמו חלקים מהתקשורת, אולי אם צבע עורו של המאמן היה בהיר יותר, היינו קוראים על התוצאות שלו, ולא על מערכת היחסים בינו ובין ג'ורדי?

*

אני מבין את מחסום השפה. אולי בגלל הקושי בתקשורת יותר נח לשאול אותו שאלות על ג'ורדי ופחות על השיקולים שלו בבחירת מערכים מסוימים, על המעבר בין שיטות משחק במשחק מול סכנין?

אישית אני לא זוכר מאמן שנתקל בכאלה קיתונות של בוז למרות התוצאות שהביא. פאקו התקבל ביריקה של ערוץ הדיבורים על ספורט עם נחיתתו, אך לאחר כמה משחקים, בתקשורת דנו בעיקר ביכולת של הקבוצה, ולא ביכולתו כמאמן.

ערוץ הדיבורים על ספורט גם כיסה את משחק העונה מול הפועל באר שבע. מסתבר שהשאלות הטקטיות היחידות אליהן התיחסו השדרים במשחק היו זוויות הישיבה של ג'ורדי ווידיגאל על הספסל. לא קבלנו ניתוח שהסביר איך באר שבע הקשו על מכבי להגיע לרחבה של באר שבע. לעזאזל, אפילו על הגליש המטומטם של דסה לא דברו אפילו פעם אחת. בקושי הוזכר הצהוב המגוחך לברק יצחקי. על מה דברו? על חוסר הכבוד של ג'ורדי כלפי וידיגאל, כאילו הם נתנו כבוד כלשהוא למאמן מהרגע הראשון.

*

כאשר ג'ורדי הביא את וידיגאל קראנו ביקורות רבות על כך שג'ורדי מפסיק לאמן בעצמו, לאור התוצאות שמכבי השיגו כשאימן. למען האמת בתחילת תקופת האימון של ג'ורדי קראנו שג'ורדי מתעכב בהבאת מאמן, היציבות מעוררת השתאות.

נדמה לי שכל בר דעת הבין שג'ורדי לא מתכוון לשבת בצד כפי שישב בצד מהרגע שהגיע לפה, העונה הזאת רשומה על שמו יותר מכל עונה אחרת. ג'ורדי גם הבהיר בעצמו שהוא ישב על הספסל כדי לתמוך בוידיגאל. כל תפקוד אחר של ג'ורדי היה זוכה לביקורת לא פחותה על כך שנטש את הקבוצה.

*

אגב, ג'ורדי בראיון שלו איתנו אמר מפורשות שליטו וידיגאל הגיע לשנה וחצי, הסיכוי שג'ורדי יטיל אחריות על אי לקיחת אליפות על וידגאל, ואף יפטר אותו בסוף העונה הנוכחית הוא קלוש ברמת הסיכוי ששלג ירד היום בתל אביב. זה האיש שלא מוכן להטיל שבב של אחריות על שוטא, לוקח את כל האחריות לתקופת שוטא על כתפיו, זה האיש שיזרוק את וידיגאל מתחת לאוטובוס, נכון.

*

כאשר התקשורת מתעצלת לנתח את השינויים בצורת המשחק של מכבי מאז הגעת וידיגאל (פרט למתי מעט צדיקים בסדום, אורי קופר, טוכמן, ודור בלך שניסה לנתח טקטית את הבדלים בין ג'ורדי לוידיגאל, ממי שאני ראיתי), כאשר התקשורת מעדיפה להתעסק בהתנהגות של ג'ורדי במקום במשחק של מכבי, אנחנו מבינים דבר אחד פשוט, זו לא תקשורת ספורט, ספורט לא מעניין אותה. התקשורת הזאת מנסה לייצר סיפור במקום לסקר אותו. וכאוהד ספורט שצורך באובססיביות ספורט, זה ממש מאכזב שאני צריך לקרוא על תוכניות ריאליטי במקום ניתוחים על הספורט שהיה.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

135 תגובות ל “כשהתקשורת יוצרת את הסיפור במקום לסקר אותו”

  1. אריאל גרייזס (פורסם: 6-4-2017 בשעה 09:57)

    אתה מצחיק. אתה ואוהדי מכבי תל אביב לא מפסיקים לדבר על זה – אז בטח שהתקשורת תתעסק בזה. זה מה שמביא לה רייטינג וטראפיק. כל הפיד שלי מלא באוהדי מכבי תל אביב שבוכים על התקשורת שלא מפרגנת לוידיגאל ובתקשורת מחככים ידיים בהנאה ומפרסמים עוד כתבה בנושא.
    הבעיה היא לא התקשורת, הבעיה היא הצרכנים שלה. אם הייתם מתעלמים ממנה, זה גם היה נעלם

    להגיב
    • אריאל גרייזס (פורסם: 6-4-2017 בשעה 09:58)

      וצריך להודות באמת שההתנהלות של ג'ורדי במשחק בשבת היתה די מוזרה. לא חשבתי שזה מביך כמו השטויות של שפיגלר אבל זה בהחלט משהו שתקשורת תתעסק בו. בטח בארגון ממודר כמו מכבי תל אביב.

      להגיב
      • גיל שלי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:01)

        תתעסק בזה אני מבין. תתעסק רק בזה מאז ועד היום? לא ממש מבין

        להגיב
        • אריאל גרייזס (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:06)

          אתם מתעסקים בזה עד היום, אז למה שלא ימשיכו? זה מייצר טראפיק אינסופי

          להגיב
          • רועי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:11)

            תגדיר "אתם מתעסקים בזה" ?
            זה לא עניין אותי כהוא זה בזמן המשחק נגד ב"ש, התקשורת יצרה סיפור, אני נכנס לאתרים ורואה כותרות בלי סוף על השטות הזו, ולא נכנס לאף כתבה. אז למה הם ממשיכים להתעסק בזה ?

            להגיב
            • אריאל גרייזס (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:16)

              אתה אולי לא נכנס לאף כתבה, אני די בטוח שיש מלא אוהדים שנכנסים. העובדה היא שבארבעה-חמישה ימים מאז המשחק ראיתי הרבה יותר אוהדי מכבי שמתלוננים על התקשורת שמסקרת את זה מאשר ממש כתבות שמדברות על זה

            • רועי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:18)

              היו כתבות בלי סוף, בכל האתרים, כסיכום למשחק נגד ב"ש, כהכנה למשחק נגד בית"ר, הכל היה סביב זה.

            • רועי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:20)

              והרבה אוהדי מכבי שמתלוננים זה אנשים כמוני, שרוצים להתעדכן על הקבוצה, ורואים רק כותרות על השטות הזו, זה לא אומר שהם קוראים וצורכים את זה.

            • אריאל גרייזס (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:28)

              צורכים, צורכים, תאמין לי. מה לעשות, מכבי ממדרת את העיתונים אז הם כותבים על מה שיש להם. הם יודעים שיש עשרות ומאות אלפי אוהדי מכבי שצמאים לכתבות על הקבוצה שלהם.
              אני רוצה להזכיר לך – אתר הספורט המוביל במדינה הוא one. אתר שהמציא את המושג פייק ניוז ומלא כולו ברכילות.

            • ניב (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:19)

              אני צמא לכתבות על מכבי, לא על זה, גם אני לא נכנס כשהכותרת מתייחסת לליטו וג'ורדי או גורמים אומרים.
              תקשורת רדודה ובלתי נסבלת (מסכים עם אריאל שיש לנו אחריות מסוימת על זה)

            • אריאל גרייזס (פורסם: 6-4-2017 בשעה 14:11)

              אתה ומרבית המגיבים פה הם לא הלקוחות הפוטנציאלים שלהם

  2. אביטל (פורסם: 6-4-2017 בשעה 09:57)

    אחלה טור גיל. דייקת מאד. ההתנפלות על קרויף ובעיקר וידיגאל השבוע היתה הזויה.
    לדעתי ההטור הזה צריך היה להתפרסם ביום א מייד אחרי באר שבע (מבלי לחכות לניצחון חשוב שיתן לו לכאורה תוקף) ואז בכלל היית יוצא מלך

    להגיב
    • גיל שלי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:00)

      כתבתי על החרא הזה גם בטור שאחרי המשחק מול בש

      להגיב
  3. רועי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:07)

    הראיון אתמול של שירי אלג'ם עם וידיגאל אחרי המשחק היה אחד המביכים שראיתי,
    אני מנסה לדמיין אותה שואלת שאלות באותו סגנון את גיא לוזון, או מציקה לניסן יחזקאל לגבי הישיבה של יצחק שום על הספסל ואני פשוט לא מצליח.
    השיא היה הראיון שלה עם שוינפלד על היחסים של וידיגאל עם ג'ורדי.
    אובססיה.

    להגיב
    • MOBY (פורסם: 6-4-2017 בשעה 14:35)

      ראיתי רק חלק מהראיון (קפיצה להתעדכן בתוצאה והאם יש הארכה) , זה היה פשוט מביך עד כדי סינון של "ילדה חצופה" אני הייתי מזמן מסיים את הראיון הזה. להבנתי זה המשיך עוד כמה דקות , עברתי הלאה, יש לכם מאמן עם עור של פיל, סבלנות ועצבים מברזל, לפחות בזה ג'ורדי פגע בול, מאמן שמתאים לאי תקשורת הספורט הישראלי.

      להגיב
      • רועי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 15:01)

        אלה בדיוק היו תחושותי, לא ברור לי איך הוא הצליח לא לפוצץ את ה"ראיון" הזה.

        להגיב
      • shadow (פורסם: 6-4-2017 בשעה 20:02)

        בדיוק.

        גם הראיון שלו עם רועי זריהן (נדמה לי) היה פשוט מביך על גבול החצוף.

        הבנאדם מנסה לדבר על המשחק והכתב לא מפסיק לשאול אותו על ג'ורדי וקבלת החלטות ומתבל עוד קצת על איבוד אליפות כשיש עוד 24 נקודות בקופה עם הפרש 6.

        כמו שגיל אמר. מצחיק שהם מדברים על מה מביך כשהם בעצמם מייצרים רגעים טלויזיונים מהגרועים ביותר.

        להגיב
  4. אריק האדום (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:15)

    תקשורת הספורט נמצאת בשלבים סופיים של הזנייה.
    אבל כמו שאריאל רשם זה נובע בעיקר ממי שצורך אותה.
    עם כל הכבוד לדה באזר…כמות המגיבים היוניקים כאן היא פעוטה. זניחה. הייתי עכשיו במילואים. אנשים לא מכירים את האתר. צורכים one sport5 במקרה הטוב walla sport.
    כמו כל התקשורת כאן… יש מעט מאוד מקצועניים והרבה מאוד רכילאים.
    כמו המנהיגות שלנו (מכל קצוות הקשת הפוליטית)
    אבל זה מה שהציבור צורך/

    סוגה עילית זה לחלשים

    להגיב
    • ניב (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:20)

      כל כך צודק

      להגיב
      • דיזידין (פורסם: 6-4-2017 בשעה 13:00)

        לפני כמה שבועות הקפצתי טרמפיסט בסדיר למוצב שלו בגולן, וכמובן שפטפטנו על ספורט.
        ממש התרגשתי כשהוא סיפר שהוא קורא דהבאזר. יש עתיד בדור הצעיר.
        הוא גם אוהד שרוף של מכבי – אז אלון, אם אתה קורא את זה, שוב תודה לך ולחבריך ששומרים עלינו.

        להגיב
        • Amir A (פורסם: 6-4-2017 בשעה 13:10)

          1+ או איך שלא כותבים את זה.

          להגיב
        • אמיתי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 13:12)

          נתת טראמפ לעריק! מקומם של אוהדי מכבי (שרופים!!) הוא בצבא הצייצנים של ה״קרחת״ תחת פיקודם של פיגורות כטלבי וגיל שלי. פעם, כשמכבי נאבקה על אליפויות, היו יורים להם בגב

          להגיב
          • דיזידין (פורסם: 6-4-2017 בשעה 13:24)

            לא תאמין, הוא יצא למשחק של מכבי, ועצרתי לו בדרכו חזרה מהמשחק בשלוש לפנות בוקר.

            להגיב
            • אמיתי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 13:33)

              איך אומרים ההפך מצדיק?

            • איציק (פורסם: 6-4-2017 בשעה 13:40)

              קידצם

            • D! כאן ועכשיו (פורסם: 6-4-2017 בשעה 20:46)

              גדול איציק

        • צביקה (פורסם: 6-4-2017 בשעה 20:14)

          זו לא עבירה על החוק לתת לחייל טרמפ?

          להגיב
          • D! כאן ועכשיו (פורסם: 6-4-2017 בשעה 20:47)

            אם כבר זו עבירה של חייל לעלות לטרמפ

            להגיב
            • אמיתי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 21:15)

              וגם של אברך

            • צביקה (פורסם: 6-4-2017 בשעה 21:53)

              זה ברור.
              אבל כשאתה נותן טרמפ לחייל אתה מעודד אותו לעלות לטרמפים במקום לנסוע באוטובוסים (לא שזה אפשרי עם התחבורה הציבורית אצלנו), ואז בעקיפין אתה מסכן אותו.
              סוג של "לפני עיוור לא תשים מכשול".

            • אמיתי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 22:45)

              חלק לא מבוטל מהחווית הכי טובות שלי בצבא היו טראמפים. זה כמו ביצת קינדר

            • צביקה (פורסם: 6-4-2017 בשעה 23:07)

              מכיר, גם אני נסעתי בטרמפים, הנסיעות שלי בטרמפים היו ויכוח – על יחסי דת ומדינה – מתמשך.
              מצד שני אבי יכול לספר סיפורים על זמן שירותו הצבאי בלי סוף, וזה למרות שזמן השירות שלו היה כחצי שנה בלבד.

  5. יניב פרנקו (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:22)

    מילא זה. תראה בסל לדוגמא הגיע לפה מאמן זר לקבוצה במשבר שלא הוא בנה.לקח גביע והוא במקום הראשון בליגה וההנהלה שלו יוצאת בגלוי נגדו ואומרת ששנה הבאה יהיה במקומו מאמן מוביל.

    להגיב
    • רועי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:24)

      הם היו עושים אותו דבר למאמן ישראלי :)

      להגיב
      • יניב פרנקו (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:25)

        העיפו את ארז למרות ההעפלה לשלב ה16 ביורוליג. בוצ'ה

        להגיב
    • אריק האדום (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:31)

      זו כבר מזמן תרנגולת בלי ראש… כבר איבדתי עניין בלשנוא אותם…
      חסרה צלחת אדומה להשלים את הקבורת חמור הזו

      להגיב
    • איציק (פורסם: 6-4-2017 בשעה 13:42)

      זה לא נכון, הם לא אמרו שיביאו במקומו. הם אמרו ששנה הבאה יביאו מאמן מוביל. נשאר רק להכריז עליו כמאמן מוביל והוא נשאר.

      להגיב
      • גל ד (פורסם: 6-4-2017 בשעה 14:02)

        הם מביאים את גרנט. תרשום.

        להגיב
  6. השמן (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:37)

    אתה צודק לגבי היקף ההתעסקות, ולגבי רמת ההתעסקות (בובה! ביזיון! וגו') אבל אי אפשר להתעלם מכך שההתנהגות במשחק בשבת הייתה לא לעניין.
    לרגע אחד דמיין את אלי גוטמן מתנהג ככה מול גיא לוי, או קרלסן מול מולנסטיין. באמת לא הייתה לך מילה להגיד על זה?
    התקשורת ראויה לביקורת שהיא מקבלת פה בפוסט ובתגובות, אבל גם לג'ורדי מגיעה ביקורת על ההתנהגות שלו במשחק.

    להגיב
    • רועי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:40)

      אבל זה העניין, על סמך מה אפשר להחליט אם הוא ראוי לביקורת ?
      אני לא אומר שלא, אני אומר שאף אחד לא יודע מה ג'ורדי ווידיגאל סגרו ביניהם.
      מי הסמכות להחליט שמה שהיה בב"ש הוא לא לעניין ?

      להגיב
      • גיל שלי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:48)

        בול רועי, בול בפוני

        להגיב
      • השמן (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:58)

        ג'ורדי שינה את ההתנהגות שלו. באופן בולט ביותר. כל עוד הוא ישב בלי לתדרך שחקנים, לתת הוראות טקטיות ולריב עם השופטים הביקורת הייתה מזערית אם בכלל. נכון זה לא אומר כלום, אבל זה לגמרי משהו שצריך לדבר עליו, לא בהיקפים האלו, ולא רמה הזו.

        להגיב
    • יוגב (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:07)

      כשטביב או בן זקן או שרצקי מורידים הנחיות מהיציע הם לא מקבלים כזו ביקורת. שם זה "הם בעל הבית ומותר להם".

      להגיב
      • ניב (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:22)

        אגב זה ספציפית לא נכון, מבקרים אותם ועוד איך, אולי לא ככה אבל הם חוטפים ביקורת.
        הבעיה פה היא יותר מה שרועי כתב. מי יודע מה ג'ורדי ווידיגאל סיכמו ביניהם? מזכיר שג'ורדי הוא מנהל מקצועי ולא בעלים.

        להגיב
        • רועי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:27)

          לא בעוצמות האלה, לא קרוב אפילו.
          האם זכורה לך ביקורת על יצחק שום וישיבתו על הספסל של בני יהודה למשל ?

          להגיב
          • ניב (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:43)

            האמת שהייתה ביקורת, נראה לי שבאחת הפעמים שעשיתי טעות וראיתי יציע העיתונות או שזה היה בפוד של יוסיפוביץ (נחמד אגב) דיברו על זה קצת.

            להגיב
        • אלי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:27)

          ואני מזכיר שג'ורדי זה השם הפרטי שלו, אבל כל השאר הם טביב, בן זקן ושרצקי.
          למה?

          להגיב
          • אריק האדום (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:34)

            כי אי אפשר לקרוא לו קרוייף… זה שמור למישהו אחר זצ"ל.

            להגיב
            • גיל שלי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:51)

              +1000000000000

          • גיא זהר (פורסם: 6-4-2017 בשעה 14:04)

            על החולצה שלו היה רשום ג'ורדי ולא קרויף

            להגיב
    • יואב (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:45)

      שמח וגאה שיורדי לא נהג כפקיד על פי הספר במשחק העונה. האמוציות גבוהות, התשוקה בשיאה והכל בסדר גמור.

      להגיב
      • גיל שלי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:51)

        +100

        להגיב
      • השמן (פורסם: 6-4-2017 בשעה 12:09)

        אני מסכים שעדיף ג'ורדי כזה, מג'ורדי שבחול 80% מהזמן. אבל שוב, אין שום סיכוי בעולם שאם יצחק שום ויחזקאל מתנהגים ככה אתם לא מרימים גבה. מסכים שיש סיכוי גבוה מאוד שזה כלום ושום דבר, אבל זה היה לא נעים לצפייה.

        להגיב
  7. יוגב (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:39)

    ג'ורדי לא משתף פעולה עם התקשורת – ולכן היא משיבה לו בסיקור לא אוהד, בלשון המעטה.
    זה מאוד מקומם לראות ולקרוא בכל מקום את הטינופים וההמצאות, אבל ככה זה היום. אין שום אחריות של התקשורת כלפי טקסט שהוצא לאור. מרגע שהוא נחשף, הוא רלוונטי לכמה שעות – עד הטקסט הבא.
    ג'ורדי הביא את וידיגל לעונה וחצי, ואחרי המשחק בב"ש יכולת לקרוא בכולם איזה פלופ הוא ושהוא לא ימשיך. חלק כתבו שזה תלוי בתוצאות הגביע, האחרים היו נחרצים בהרבה.
    עכשיו, כלום. וידיגל מלך שעשה רוטציה טובה. עוברים הלאה.

    לסיכום, הסיקור של התקשורת מבוסס מאוד על קשרים אישיים או היעדרם. לשמחתי אני צורך רק את המשחקים, לא את הברברת שמקדימה או מסכמת.

    להגיב
    • גיא זהר (פורסם: 6-4-2017 בשעה 14:06)

      יוגב, אם אתה חושב שג'ורדי לא משתף פעולה עם התקשורת אתה תמים. הוא לא מפסיק לדבר איתם אוף רקורד ומתמרן אותם לצרכיו

      להגיב
      • יוגב (פורסם: 6-4-2017 בשעה 14:17)

        אנסח מחדש: ג'ורדי לא נותן לתקשורת את מה שהיא היתה רוצה לקבל ממנו. רחוק מזה.

        להגיב
      • yaron (פורסם: 6-4-2017 בשעה 21:42)

        התעלית על עצמך.

        להגיב
  8. עדי אבני (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:44)

    כשהם באו לאוהדי הפועל לא הגבתי. שונא את האדומים האלה.
    כשהם באו לאוהדי בית"ר, לא הגבתי גם. מה לי ולאנשי ההר?
    כשהם באו למכבי סל לא היה לי מה לומר. לא אוהד אותם שנים.
    כשהם באו לקבוצה שלי לא נשאר אף אחד שיעזור לי

    להגיב
    • Ollie Williams (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:55)

      גיל ואחרים כמוהו מתלוננים על הדברים האלה בקשר לכל הקבוצות. פשוט לא בטורים שלו בדה באזר שנוגעים למכבי.

      להגיב
  9. יניב פרנקו (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:49)

    פוסט חזק של דודו דהאן בדיוק בנושא הזה עלה עכשיו בפייסבוק שלו.

    להגיב
    • ניב (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:44)

      אמר שליטו לא מאמן מספיק טוב להיות מיוצג על ידו?

      להגיב
    • יוני (פורסם: 6-4-2017 בשעה 13:43)

      אכן פוסט מדהים. אני רואה אותו עכשיו באור אחר, רק בגלל שניזונתי מתדמית של על גבול המאפיונר. שזה אגב לא סותר, אבל עדיין הפוסט הזה מציג צדדים נוספים שלו.

      להגיב
      • יואב (פורסם: 6-4-2017 בשעה 13:51)

        מה כתב?

        להגיב
        • yy (פורסם: 6-4-2017 בשעה 18:46)

          כתב שהוא יכפכף את כולם

          להגיב
    • ברקוביץ (פורסם: 6-4-2017 בשעה 13:52)

      באמת פוסט חזק, לא בציניות

      להגיב
    • Lord Anthony (פורסם: 6-4-2017 בשעה 14:18)

      מעניין מה קרה שערוץ הספורט החליט לפתוח חזית נגד דודו דהאן, אבי נימני? אינטרסים של מישהו אחר?

      להגיב
      • יואב (פורסם: 6-4-2017 בשעה 14:25)

        לורד,
        הוא שואל שם אם הוא שחצן.
        רק לפני כמה ימים הוא ענה בשחצנות שדסה לא מספיק טוב כדי להיות מיוצג על ידו….
        איזה מצחיק פה.

        להגיב
        • Lord Anthony (פורסם: 6-4-2017 בשעה 14:33)

          יואב, זה לא רלוונטי, הפרטים עצמם לא מעניינים אלא רוח הדברים.
          אני לא עוקב אחרי דודו דהאן, אבל פוסט כזה נראה לי חריג בכל קנה מידה.
          אני לא חושב שדודו דהאן צדיק, ובטח לא אף אחד בערוץ הספורט, לכן פוסט כזה והסיפור שככל הנראה הוביל אליו נראה מעניין.

          להגיב
          • יואב (פורסם: 6-4-2017 בשעה 14:39)

            מסכים.

            להגיב
        • גיא זהר (פורסם: 6-4-2017 בשעה 15:44)

          יואב הקטע עם דסה היה אביב גפן סטייל, חצי בצחוק. בלי קשר שדהאן שחצן שחבלז בפרסונה התקשורתית שלו

          להגיב
  10. B. Goren (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:50)

    שלמה שרף טען לפני המשחק שוידיגל מעלה הרכב שערורייתי ושפך עליו קיתונות של ביקורת. אף לא מילה של התנצלות בסיום המשחק.

    להגיב
    • ניב (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:48)

      נו באמת, מתי שרף התנצל על משהו?
      לא ברור לי איך בן אדם כל כך נחרץ, וולגרי, עילג, עם פגם דיבור, שלא עושה הכנות למשחקים שהוא מפרשן ושלא מביא טיפה ערך מוסף לשידורים שלו מתפרנס מפרשנות כל כך הרבה שנים, בעצם ברור לי.

      להגיב
  11. אלעד כץ (פורסם: 6-4-2017 בשעה 10:51)

    אני סבור שזה בגלל שברובם הם פשוט לא יודעים לנתח את המשחק בצורה מקצועית, ולכן מתעסקים במה שהם כן מבינים בו, רכילות. וככה גם רוב הקהל. בודדים מבינים טקטיקה, כולם מבינים רכילות.

    להגיב
  12. אמיתי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:06)

    זה מעניין. דווקא לפני חודש שיתפת איתם פעולה.. את הראיון שערכת עם ג׳ורדי קידמו בגלל התובנות שבו או בגלל הכאילו צהוב? מה נשתנה?
    נ. ב. הלוואי והיו כותבים כמוך בעיתונות הספורט המיינסטרימית

    להגיב
    • גיל שלי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:09)

      אגב וואלה לא במשחק הזה, טוכמן מסקר בהגינות את וידיגאל, היחיד שכתב גם על האימונים שהוא מעביר ועל ההערכה של השחקנים כלפיו

      להגיב
      • אמיתי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:16)

        אני לא בקיא.. טמקא היו מבקשים את הראיון עקרונית היית מתנגד? זה ניואנסים. וואלה מסקרים עוד דברים והם לא האורים והתומים של עיתונות הספורט.. פעם היו לא רעים

        להגיב
      • רועי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:23)

        גיל, אל תשלה את עצמך, וואלה לגמרי במשחק הזה, הכתבות של דויד רוזנטל וחמי אוזן יעידו על כך.
        כותרות: "איבדו את הפאסון" , "קונספט המאמנים במכבי תל אביב מת במוצ"ש".

        להגיב
        • יוגב (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:30)

          עמוק, עמוק במשחק הזה. במיוחד אחרי ב"ש.
          אפשר לחטוף סחרחורת ממהירות השינוי בטון הסיקור אחרי המשחק הזה לעומת מה שקרה לפניו.
          אפשר לחשוב שמכבי חטפה שם שביעיה.

          להגיב
          • ניב (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:49)

            נכון.

            להגיב
        • yaron (פורסם: 6-4-2017 בשעה 17:12)

          "הקרקס הפך לפארסה"…

          להגיב
      • גיא זהר (פורסם: 6-4-2017 בשעה 15:42)

        גיל אתה נאיבי אם אתה חושב שוואלה בכלל וטוכמן בפרט לא שם. מוזמן לקרוא מה כתב אחרי המשחק שלכם נגדנו. עוד חביתה מעבר לזה שהוא הפה של יצחקי.

        להגיב
        • גיל שלי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 15:47)

          אגדיר זאת כך גיא, אין ביננו מחלוקת

          להגיב
          • גיא זהר (פורסם: 6-4-2017 בשעה 16:31)

            משכת אותי בלשון, לא אוהב לכתוב על עיתונאים פרסונלים

            להגיב
  13. אלי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:26)

    מישהו יכול להסביר לבור כמוני מה קרויף (כנראה כולם חברים של "ג'ורדי") עשה?

    להגיב
    • גיל שלי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:40)

      הוא היה עצבני על הספסל מול באר שבע, חילק הוראות לשחקנים, ונטל חלק אקטיבי בניהול המשחק בניגוד למשחקים אחרים בהם נראה יושב בשקט ובעיקר מסווה את המעורבות שלו כמו במקרה שבו ניגש לברק יצחקי אחרי שהוציאו אותו במשחק מול סכנין למשל

      להגיב
      • אלי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 13:36)

        אז עשיתי בשכל שלא קראתי אף כתבה בנושא.
        תודה.

        להגיב
      • MOBY (פורסם: 6-4-2017 בשעה 14:43)

        שכחת שבכל המשחקים האלו הובלתם וניצחתם (למיטב זכרוני)?

        להגיב
    • אמיתי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:55)

      בתאכלס זה לא משנה.. הם בונים נראטיב ללא קשר לעניין עצמו. כדורגל

      להגיב
  14. שלו (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:41)

    1. המשחק מול באר שבע היה כנגד קבוצה עדיפה בבית שלה, אעזוב לרגע את ההחלטה על הפנדל, לטוב ולרע זה הכדורגל.
    אבל בכל זאת קצת כבוד לשתי הקבוצות ובעיקר להפועל באר שבע, נתנו מאבק, היה משחק טוב, ובאר שבע ניצחה.
    הניתוח של עריץ הספורט למשחק הוא קודם כל פגיעה במקצוע.
    ומי ישבו בין המתדיינים? השוער הלאומי לשעבר, בוני גינצבורג, שעסק בעיקר בלבקר את ראייקוביץ' והתנהלות מכבי,
    עמרי אפק הבייבי החדש של עריץ הספורט עם השפה המצוחצחת, ומודי אביר ההגינות
    (שלא יצא להגן על רסקין באותה שבת, של אמיר רנד ואליפות חיפה כאשר גברי לוי כמעט אכל אותו בסגנון מאפיה מיושן).
    2. שפה – עריץ הספורט על שלל דברי הספרדית שלו לא מסוגל להביא איש טלוויזיה אחד דובר ספרדית שיראיין את מאמן מכבי,
    ואח"כ מתפלאים מדוע מתייחסים אלינו כמו אל ילידים.
    כלומר ערוץ תקשורת שלא עושה מאמץ (יחסית פשוט) כדי להראות מקצוען. הרי אם השאלה תשאל נכון, בשפה שלמרואיין נוח,
    יש סיכוי שהאחריות על התשובה ותרגומה יהיה של העריץ, וזה מאמץ גדול מידי. וכן זו גם סיבה שיורדי מזלזל בעריץ.
    לדעתי יורדי דובר 6 שפות כשפת אם (הולנדית, גרמנית, קטלונית, ספרדית, פורטוגזית ואנגלית) והרבה פעמים כשהתראיין בתשובה שלו,
    אלו עם אוזן רגישה יכולים היו לשים לב שהוא עונה בשפה שהמראיין לא ממש מבין.
    3. המשתתפים בדיון (עיתונאים מול אנשי כדורגל) – אתמול היו שם בוני, אוחנה, ש. שרף כאילו שלושה אנשי כדורגל
    שחתכו את וידאל עוד לפני שהמשחק התחיל. אף אחד מהם לא לקח בחשבון ששחקנים עייפים (אלברמן כבר לא ילד למשל),
    שכנראה גולסה חזר לכושר משחק. שלא קנו את שוינפלד שיש ביציע.
    מה שהעסיק אותם זה לחזות מפלה כדי שאם תקרה הם יהיו הראשונים לזהות.
    מוזר שכלפי עצמם הם קצת פחות ביקורתיים.
    אז הם לא ממש עיתונאים, ולא ממש אנשי כדורגל – רכילאים.

    להגיב
  15. יואב (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:47)

    מכובד יהיה אם מכבי תצוות לליטו מתורגמן. הוא מופקר מול תקשורת צהובה והאיש לא יודע אנגלית. אין בזה שום בושה.
    גיל, כל מילה.

    להגיב
    • גיל שלי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:49)

      מסכים לגמרי, הגיע הזמן למתורגמן במסיבות עיתונאים

      להגיב
      • איציק (פורסם: 6-4-2017 בשעה 13:52)

        ג'ורדי או שורה יכולים לתרגם אותו.
        דריקס יכול לספר על התוכיות לשנה הבאה כמו בכדורסל.
        ברצינות, למה צריך מתורגמן, אז האנגלית שלו לא שותפת, אבל היא מספק טובה וברורה. אפשר לכבד אותו כמו שהו ואפשר להבין את כל מה שהוא אומר בלי מתווכים. פשוט לא צריך שהרכלנים הלו יחפשו אותו, כלומר למדר אותם. הכי טוב, להראות לו קלטות של רמי הדר שיראה איך צריך לענות להם. שתי מילים ולשאלה הבאה.

        להגיב
        • יואב (פורסם: 6-4-2017 בשעה 14:18)

          כי יש לליטו מה להגיד ועדיף שיגיד זאת בשפה שלו.

          להגיב
        • יואב (פורסם: 6-4-2017 בשעה 14:20)

          אני מכבד אותו, זה הם שמנסים להביך אותו. אז לא צריך לתת להם חומר לזה.

          להגיב
          • איציק (פורסם: 6-4-2017 בשעה 14:31)

            בגלל זה אני אומר שצריך לענות להם נוסח רמי הדר. לא מגיע להם תשובות ראויות. הרי גם אם יענה מסודר בשפתו הם ימשיכו בדרכם הנלוזה.

            להגיב
    • ניב (פורסם: 6-4-2017 בשעה 11:51)

      תקשורת אדומה וירוקה אתה מתכוון…
      (-:

      להגיב
    • קרקו (פורסם: 6-4-2017 בשעה 12:20)

      לפני כן – קורס אנגלית יסודי לכתבים. לעתים קרובות אני מוצא את עצמי מתכווץ מבושה בשביל הכתב/ת.

      להגיב
    • דני (פורסם: 6-4-2017 בשעה 17:12)

      זו הנקודה. מדובר במסע העלבה. הדחקות של מודי אחרי החצי גמר מסמנות דרך ולא אנקדוטה. אתמול- בתום המשחק נגד ביתר- הסמקתי מאי נוחות כאשר לליטו נאלץ לענות. יש פה מעבר גס של הקו בין תוכן לבין פולקלור על חשבון החלש. הצחוק היה על אי הבנת שפה. זכור לי ראיון שנעשה עם פאפא לוקס שהגיע לארץ על ידי עירד צפריר נדמה לי שבו אי ידיעת השפה הפכה קרדום להתוויית אג'נדה. אין דבר רע בדחקות לכשעצמן, הבעיה כאמור שערוץ הספורט מחליף אותן בסבסטנס.

      להגיב
  16. שכונה ד' (פורסם: 6-4-2017 בשעה 12:55)

    האנשים שטענו שדודו דהאן מנהל את הפועל באר שבע מתלוננים על תקשורת שמייצרת סיפורים. תודה על השי לחג!

    להגיב
    • גיל שלי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 13:24)

      לפחות עכשיו אני בטוח במה שחשבתי כל הזמן, אני סוף סוף יודע מי גר בשכונה ד' בלונדון

      להגיב
  17. funfun (פורסם: 6-4-2017 בשעה 13:20)

    הכלבים נובחים והשיירה עוברת…
    אין לנו על מה להתלונן לגבי הסיקור וה"פרשנות". כמו שכולם יודעים מכבי ממדרת את העיתונאים השונים וברור שהם יחכו עם המאצ'טות בכל רגע ובכל מעידה – ומה שקרה לג'ורדי בטרנר הייתה מעידה ואני בטוח שהוא מודע לזה
    אגב, דיי ברור לי שזה בגלל קשיי השפה , אבל גם אני מתקשה עדיין לנתח את ההחלטות של וידיגאל.
    מצד שני אני מבין שמאמן שמגיע בשליש האחרון של העונה, בואך פלייאוף עליון, בעיצומו של מאבק אליפות שעדיין קיים (תיאורטית לפחות) אוי ואבוי אם לא היה מקבל תמיכה מהמנהל המקצועי שגם היה המאמן עד לרגע הגעתו – מה לא ברור כאן???

    קשור ולא קשור – שפיגלר מזמן עבר את גבול הטעם הטוב ביחס שלו למכבי תל אביב. זה כבר על גבול האובססיה אצלו למצוא סדקים ושערוריות שכל קשר בינן למציאות הוא מקרי בהחלט – ומה שיותר חמור זה משפיע על איכות השידור ודעת הקהל הציבורית באופן מהותי עד כדי בלתי נסבל.
    דווקא חיבבתי אותו לפני שנתיים שלוש…

    להגיב
    • Lord Anthony (פורסם: 6-4-2017 בשעה 13:51)

      שפיגלר הוא מהזן של קופמן ופרימו, אם הוא לא מנסה לחמם סתם או להתעסק בצהוב זה חריג לא להיפך.

      להגיב
      • Ollie Williams (פורסם: 8-4-2017 בשעה 12:24)

        שפיגלר מרגיש לי דווקא כמו נדב יעקובי או מאיר איינשטיין ז"ל. כאלה שהתחילו מאהבה למשחק והחזיקו הרבה ידע, אבל עברו ל"צהוב" והרדוד כדי לשמור על הפרנסה.
        אני בספק ששפיגלר באמת מאמין שכל שבוע שחקן של ב"ש מבקיע את שער העונה החדש.

        להגיב
  18. חיים הצהוב (פורסם: 6-4-2017 בשעה 13:40)

    הפסטיבל חסר הפרופורציות שהתנהל באתרי הספורט בימים שאחרי ההפסד לב"ש רק מוכיח שכיום כל חמור עם מקלדת יכול להיות עיתונאי ספורט.
    אי אפשר באמת להתייחס אליהם ברצינות, הטור שבוני העלה הבוקר לאתר ספורט 5 היה מגוחך (לפי הכותרת לפחות, אני לא הטריח את עצמי לקרוא אדם שכזה) אחרי הביקורות שהעביר ללא שום הצדקה על גורדי.
    רשמתי את זה פה בעבר ואני אחזור על זה, חודשיים וחצי זה עובד ככה ואף אחד לא אמר מילה, הפסד אחד קטן של 1-0 מטעות שופט וכל העכברים יצאו מהחורים שלהם, היה לזה ריח מאוד חזק של סגירת חשבונות

    להגיב
  19. שלו (פורסם: 6-4-2017 בשעה 13:45)

    ואיך היה פיליפנקה?

    להגיב
    • יואב (פורסם: 6-4-2017 בשעה 13:53)

      הוא ושוינפלד זה שיחוק אדיר לסגל(כלא זרים).

      להגיב
  20. איציק (פורסם: 6-4-2017 בשעה 13:47)

    רק לחשוב אם אחרי ההתנהגות המבישה של ג'ורדי, חס וחלילה מכבי הייתה מנצחת. אז בנוסף לכל הלכלוך על המאמן היו אומרים שבזה שג'ורדי רמס את כבודו של המאמן הוא הציל לו את העונה. טוב שהפסידו. ככה סתם רמסו את הכבוד של וידיגאל וג'ורדי יצא חרה. להוסיף לזה ניצחון על באר-שבע.

    להגיב
  21. yaron (פורסם: 6-4-2017 בשעה 13:58)

    אחרי ההפסד לב"ש כתבת פוסט על המשחק. 197 תגובות.
    אחרי הניצחון על בית"ר כתבת פוסט על התקשורת. מעניין כמה כמה ייגמר.
    אני באופן אישי מעדיף עוד פוסט שלך על המשחק.
    מה אלמד המהפוסט הזה, שאין תקשורת ספורט בישראל? יודע.

    להגיב
    • גיל שלי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 13:59)

      יודע מה, בזכותך אכתוב גם על המשחק, תודה

      להגיב
      • yaron (פורסם: 6-4-2017 בשעה 14:02)

        שיחקת אותה כי לצערי לא הצלחתי לראות וממש חיכיתי לזה.

        להגיב
  22. רומן (פורסם: 6-4-2017 בשעה 14:13)

    נכון מאוד!
    אבל למה אתה בכלל סופר את ערוץ הברבורים?
    בצ'רלטון לדוגמא הפרשנים מדברים לעניין וניכר שהם אוהבים כדורגל ולא רק לברבר.

    להגיב
  23. ערן (המקורי) (פורסם: 6-4-2017 בשעה 15:28)

    כל מילה, גיל

    להגיב
  24. אורי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 15:32)

    אותי שעשע (טוב, לא שעשע, הטריף) שלמה הרוטן שרף
    לפני תחילת המשחק – "מה וידיגאל עושה? עולה בלי קשר מרכזי! הוא מתאבד! הוא עושה דווקא לקרויף והוא יפסיד ולא יגמור את העונה"
    אחרי הגול של שוינפלד – "וידיגאל סותם פיות!"

    גם מגוחך וגם שקרי כי שרף לא סתם את הפה לרגע

    להגיב
    • גיל שלי (פורסם: 6-4-2017 בשעה 15:32)

      גדול

      להגיב
    • yaron (פורסם: 6-4-2017 בשעה 16:29)

      רגע רגע רגע, הוא לא אינסטלטור!

      להגיב
    • ר.בקצה (פורסם: 6-4-2017 בשעה 16:31)

      לא תאמין, לשלמה שרף יש אוטוביוגרפיה (בשיתוף עם גיא ורדימון), היא כתובה כמו תמליל שלו מדבר בערוץ הספורט. איך התפתיתי לקחת אותה מהספריה, יא אללה…
      אפילו תמונת השער שלו עם הקיסם לא עצרה אותי.

      להגיב
  25. ניינר / ווריור (פורסם: 6-4-2017 בשעה 17:36)

    בוני הטיפש זרק אבן לבאר, מאה חכמים לא יוציאו אותה

    להגיב
  26. D! כאן ועכשיו (פורסם: 6-4-2017 בשעה 20:00)

    כשהמשך לדיון עם אריאל בהתחלה.

    הוא צודק.

    ואתן דוגמא. כל חברי הטבעונים בפייסבוק מוצפים בפרסומות למוצרי חלב ומשחטות בשר. זה מושך אש, תגובות וטראפיק, דיונים וויכוחים.

    אני לא נותן כלכך הרבה קרדיט לשפיגלר, או לשרף של יום רביעי מול בית"ר אבל אני מתחיל, לצערי, לחשוב שאריאל צודק וזה הכל מכוון מלמעלה. התת רמה.

    להגיב
  27. צהוב כחול 48 (פורסם: 6-4-2017 בשעה 21:05)

    תקשורת חולה ומנוונת
    התקשורת תוקפת ,ממציאה ובעיקר משמיצה את מכבי ת"א
    התנפלות התקשורת על מכבי היא מראה חולה של התקשורת הישראלית

    להגיב
  28. הגולנצ׳יק (פורסם: 6-4-2017 בשעה 21:31)

    אני רק אשב פה ואחכה, כבר חודשיים, שמישהו יכתוב על זה שמכבי חיפה שיחדה (לכאורה) את פרימו.
    ואכן יש אחלה תקשורת ספורט בארץ (פודקאסטים לרוב, שאצלי כבר החליפו בצורה מלאה את תוכניות הרדיו) ואתרי בלוגים וטורים (כמו דהבאזר). מהטלפון מחקתי את כל אפליקציות הספורט חוץ מscore365 ובפייסנות הפסקתי לעקוב אחרי העמודים של אתרי הספורט ועברתי לקרוא את דסקל, קופר ואחרים. בשורה התחתונה – בחודשים האחרונים צריכת הספורט שלי השתדרגה משמעותית מבחינת האיכות והעניין (ממליץ בחום ואנסה להביא את האפשרויות האלה לידיעת האנשים שאני מכיר)

    להגיב
    • Ollie Williams (פורסם: 7-4-2017 בשעה 08:09)

      תוכל להרחיב על עניין השוחד (לכאורה)? לא בטוח שאני מכיר את הסיפור.
      לי אישית יש בעיה עם פודקאסטים, לא מצאתי עדיחן זמןצשיהיה לי נח להאזין :/

      להגיב
      • גיא זהר (פורסם: 7-4-2017 בשעה 10:24)

        פרימו הרצה בתשלום במחלקת הנוער של מכבי חיפה. דרך אגב הוא לא היחיד שמשלים הכנסה בהרצאות לקבוצות ליגת העל. הושעה בעקבות כך מערוץ הספורט לכמה שבועות.

        להגיב
        • השמן (פורסם: 7-4-2017 בשעה 16:28)

          על מה לעזאזל אדון פרימו יכול להרצות??!?!

          להגיב
          • גיא זהר (פורסם: 7-4-2017 בשעה 19:26)

            איך להחנות אוטובוס ברחבה

            להגיב
            • נפתלי חד העין (פורסם: 7-4-2017 בשעה 21:05)

              סטגדוש רציני!

          • אחד העם (פורסם: 8-4-2017 בשעה 17:56)

            הוא בוקי נאה של הספורט.

            להגיב
        • עומרי (ירוק) (פורסם: 8-4-2017 בשעה 07:23)

          די נו, אתה לא רציני.
          אין ספק, דמות מופת לנוער, מביא איתו הרבה ערכים והרבה ערך מקצועי.
          אם זה נכון, זה ביזיון שאין לתאר

          להגיב
  29. אסף (פורסם: 6-4-2017 בשעה 21:53)

    וכשמכבי לקחה את האליפויות התקשורת דיברה על צורת המשחק של מכבי או על איך ג'ורדי יודע לשמור על שקט תעשייתי ואיך הוא שהגיע מבחוץ יודע לנהל את התקשורת?

    להגיב
  30. DS (פורסם: 7-4-2017 בשעה 02:10)

    אני לא מבין, אני קורא דה באזר כדי לשמוע מה קורה באתרי הזבל? אני כבר יודע שזה זבל! וגם אתה יודע שזה זבל!! למה אתה מתעקש להמשיך לראות ולהגיב לזה? אתה חושב שאולי יום אחד יהיה לאנשים האלה משהו חכם או מעשיר לומר?

    להגיב
  31. שכונה ד' (פורסם: 7-4-2017 בשעה 22:39)

    יצירת המופת של שכניק היום ביום שישי בטמק"א שמנסה לטנף על היוזמה להביא את סימיוני לישראל מעידה על הגינות אנשי מכבי בתקשורת. ממש האנסים המתנצלים

    להגיב
    • Ollie Williams (פורסם: 8-4-2017 בשעה 10:18)

      אוקיי הוא כתב טור דבילי.
      אתה רוצה להתחיל להשוות את כתבות המופת של זריהן ושלמה וייס וחבר כתבי החצר שלהם? נתחיל לספור את כמות ההבלים שהם שחררו בקשר למכבי ולב"ש?
      ואם כבר אתה רוצה יריבות בכח גם מחוץ לדשא (פאתטי כשלעצמו) למה אתה חייבים לחקות את כל הצדדים הפאתטיים של אוהדי חיפה?

      להגיב
      • גיא זהר (פורסם: 8-4-2017 בשעה 16:12)

        הטור של שכניק במקרה הזה היה כמעט מדויק. אפשר להיות אוהד ולא להפוך את אלונה לקדושה.

        להגיב
        • Ollie Williams (פורסם: 9-4-2017 בשעה 06:48)

          ועדיין כאוהד מכבי הטור הזה מרגיש קצת טרחני ומאולץ.

          להגיב
          • גיא זהר (פורסם: 9-4-2017 בשעה 08:54)

            מסכים שלא שכניק צריך להתעסק עם זה. יש לי השערה מדוע זה הגיע דווקא ממנו. מצד שני, מפריע לי מאוד היחס אל בעלי הקבוצות בכלל וכיום אל אלונה בפרט כאל קדושה. דווקא ממניעים אגוצנטרים זה מאוד לא בריא.

            להגיב
  32. צביקה (פורסם: 8-4-2017 בשעה 14:35)

    מה חדש???

    להגיב

מה דעתך?