לקראת משחק 5 – האם הווריורס יהפכו לקצת קאבלירס

לפני שנתיים עברו לחמישה נמוכים, מה הפעם?

משחקים שלוש וארבע הביאו איתם שינוי בסדרה. השופטים הרשו הרבה יותר מגע, וקליבלנד ניצלה זאת כדי לשבש את המשחק הקבוצתי של גולדן סטייט. כאשר מחבקים את השחקן, חסימות רחוקות מהכדור הן פחות אפקטיביות, והשטף של גולדן סטייט נפגע. מבחינת אחוזי דיוק וצבירת נקודות, גולדן סטייט לא נפגעו, אך הריצות היו קצרות יותר, ומשמעותיות פחות, וכך גולדן סטייט לא הצליחה לייצר פער משמעותי מקליבלנד, או לצמצם את הפער הגדול שקליבלנד פתחה במשחק הרביעי בריצה אחת משמעותית.

*

גולדן סטייט התעקשה עד עכשיו להשאר בתוך מה שעשתה כל העונה. העונה גולדן סטייט לא משחקת הרבה דקות של הרכב נמוך, וההרכבים הטובים שלה כוללים את זאזא או את ג'אבייל מקגי. כאשר המשחק הקבוצתי שוטף, מקגי מקבל את הדאנקים שלו, וזאזא משחרר בחסימות את סטף, וכך המשחק הקבוצתי איתם שוטף יותר מאשר בחמישיית נמוכים.

קליבלנד עשו סוויץ', במקום לתקוף את סטף בהגנה כדי לעייף אותו, הם תוקפים את זאזא ואת מקגי כדי לצבור נקודות קלות, ובהצלחה גדולה. תקיפה של אחד הגבוהים בפיק אנד רול יוצרת אחת משתי אפשרויות, או חדירה של קיירי לסל מול גבוה איטי רגליים, או משחק של ארבעה נגד שלושה שמביא לשלשות באחוזים מצוינים כמו שהיו לקליבלנד במהלך העונה.

*

מעניין האם גולדן סטייט יעשו מהפך לקראת המשחק הבוקר. האם הם יפרדו מהמשחק הרגיל שלהם בהתקפה, ויעשו לקיירי את מה שקליבלנד עשו בהצלחה לסטף בשנה שעברה. האם גולדן סטייט ינצלו את משחק ההתקפה שלהם על מנת לעייף את קיירי בהגנה, לשם כך גולדן סטייט צריכה להפוך לקבוצת פיק אנד רול ובידודים, דבר ממנו התרחקה כל השנה.

פתרון אחד חדש שעוד לא ראינו בסדרה הוא למשל פיק אנד רול שבו קליי חוסם לסטף. חסימה כזאת באם תגרור חילוף, תביא לחדירה של סטף על קיירי כל הדרך לסל, או להטעיית חדירה ועלייה לשלוש. כמובן שג'יי אר לא יוכל לצאת לדאבל עם קיירי על סטף, כי אז קליי נשאר חופשי לזריקה לשלוש. כאשר הפיק אנד רול נעשה בצד אחד של המגרש, ובצד השני מחכים שלושה שחקנים רחוקים מהאקשן, לברון לא יכול לעזור מאחר וזה יתורגם לשלשה של דוראנט, ומהעזרה של קווין לאב כחוסם מתחת לסל אין סיבה לחשוש.

במשחק הקודם גולדן סטייט הלכו להרבה אחד על אחד של דוראנט כאשר ג'פרסון שמר עליו, אולי במשחק הזה הם ילכו לדוראנט דווקא כאשר לברון ישמור עליו, שוב כדי לשבש את משחק ההתקפה של לברון.

*

ההימור שלי, גולדן סטייט תצא מעורה, תשחק הרבה יותר באחד על אחד ופיק אנד רול בין סטף וקליי, וסטף חוסם לדוראנט, וכך תחזיר את סטף לעניינים וגם תגמור את הסדרה.

 

Share on FacebookTweet about this on Twitter

85 תגובות ל “לקראת משחק 5 – האם הווריורס יהפכו לקצת קאבלירס”

  1. איציק (פורסם: 12-6-2017 בשעה 18:09)

    יחסית הסדרה זאזא ומקגי שחקו מעט ולכן לא חושב שזו הסיבה העיקרית. לדעתי לא משנה מה תעשה GS, היא לא בנויה לשחק עם שיפוט כזה. אם זה ימשיך היא אולי תנצח אבל זה יהיה סיוט עבורה. השאלה אם היא יכולה לעלות את האגרסיביות שלה ולהשתוות לקליבלנד מבחינה זו. אני מאד בספק. אני גם בספק שקליבלנד מסוגלת להמשיך כך, אך אם כן, יכולה להיות לנו סדרה ארוכה.

    להגיב
    • אריאל (פורסם: 12-6-2017 בשעה 18:47)

      לדעתי זו הנקודה המרכזית. גס לא בנויה לבושידו. לא שקליבלנד הם הבד בויס הכי גדולים שראינו אבל יש להם מספיק כדי למרר את החיים לכל אחד שם שהוא לא גרין והם נזכרו להבין את זה פתאום.
      המשחק לדעתי יקבע בשיפוט אבל הסדרה הוכרעה.

      להגיב
  2. S&M (פורסם: 12-6-2017 בשעה 18:18)

    שהווריירס יעשו מה שהם רוצים. גורל הסידרה בידיים של קליבלנד. היא קבוצה יותר טובה, ואם תצליח לבטא את זה, היא תנצח.

    אתה מנתח את הצד ההתקפי של ג"ס, וזה לא מובן לי למה. אין ולא הייתה לג"ס שום בעיה בהתקפה נגד קליבלנד. ג"ס קולעת את הנקודות שלה בלי שום קושי מיוחד.

    הבעיה של ג"ס היא בהגנה. בחוסר היכולת לשמור על אירווינג כשהוא בזון של אחד על אחד, ועל לברון כשהוא מרכז ומחליט לחדור. ובזה הטור שלך בכלל לא עוסק, למרות שזה המפתח למשחק הלילה, ולא הפיק אנ רול שיהיה או לא יהיה בין קרי לתומפסון.

    להגיב
    • גיל שלי (פורסם: 12-6-2017 בשעה 18:26)

      ממש לא הבנת אותי. בדיוק בזה הטור שלי עוסק. לתקוף אותם כשהם בהגנה כדי שיהיו עייפים יותר בהתקפה

      להגיב
    • גיל שלי (פורסם: 12-6-2017 בשעה 18:28)

      והווריורס קבוצה טובה יותר, אפילו כשקליבלנד היתה מושלמת היא התקשתה לגמור את המשחק

      להגיב
    • תומר הוותיק (פורסם: 12-6-2017 בשעה 18:29)

      רגע שאני אבין, אז קליבלנד היא היותר טובה, למרות מה שכל שאר הקוראים פה אומרים על זה שגולדן סטייט חירבה את הליגה ושהכל גמור?

      להגיב
      • גיל שלי (פורסם: 12-6-2017 בשעה 18:34)

        +100

        להגיב
      • S&M (פורסם: 12-6-2017 בשעה 19:29)

        "כל שאר הקוראים פה אומרים" זו הגרסה ההיפסטרית למשפט "יש לנו 30 מנדטים"?

        להגיב
    • איציק (פורסם: 12-6-2017 בשעה 18:42)

      האחוזים שהיו במשחק 4 לקליבלנד הם חריג אפילו בזריקות ללא שמירה בכלל. אז הסיכוי שזה יקרה קיים אבל הוא נמוך מאד. לכן לא היתי בונה על זון קבוצתי נוסף כזה. על אגרסיביות ואינטנסיביות בהחלט כן.

      להגיב
    • אורי (פורסם: 12-6-2017 בשעה 19:34)

      ברור, אין ספק שהקבוצה שבפיגור 1-3 והפסידה 3 משחקים בשבוע וחצי האחרונים טובה מזו שמובילה 3-1 והפסידה משחק אחד בחודש וחצי האחרונים

      להגיב
  3. עידו ג. (פורסם: 12-6-2017 בשעה 18:19)

    גולדן סטייט משחקת המון בהרכבים נמוכים בסדרה הזו. לא מעט כדי להתאים להרכבים הנמוכים של קליבלנד אבל מגי בקושי רואה מגרש וגם הדקות של פאצ'וליה הצטמצמו.

    להגיב
  4. טל 12 (פורסם: 12-6-2017 בשעה 20:23)

    לדעתי קליבלנד תתקשה לשבש את משחק ההתקפה של גולדן סטייט הפעם אבל הם עצמם משחקים כדורסל טוב בשני המשחקים האחרונים, לברון לא לבד. ולא רק בגלל קיירי שנתן הצגות, כקבוצה. קליבלנד שיחקו בסבלנות רבה במשחק האחרון. הם לקחו זריקות טובות. אני מהמר על משחק צמוד.

    להגיב
  5. איציק (פורסם: 12-6-2017 בשעה 20:33)

    האם יתכן שאחד המפתחות זה להחזיר את בראון לקוים. איתו GS לא הפסידה עדיין בפלאיי-אוף ואם קאר זה 1-1. אולי הוא יודע להחזיק ולנהל קבוצה טוב יותר במעמדים כאלו. קאר כנראה נחמד מידי ולא בדיוק יודע איך לוקחים טבעת. כמאמן לקח מול קבוצה פצועה עם מאמן אירופאי וכשחקן, כל אחד היה זוכה בקבוצה בה שיחק.

    להגיב
    • אנונימוס (פורסם: 12-6-2017 בשעה 20:41)

      היו צריכים להביא את שיבק. אפס הפסדים עד כה עם אימפריה אירופית

      להגיב
      • אמיתי (פורסם: 12-6-2017 בשעה 20:56)

        ניחוס יפה עד עכשיו..

        להגיב
      • איציק (פורסם: 12-6-2017 בשעה 21:48)

        יש מצב שמכבי פוקס תחליף מאמן 5 דקות לסיום המשחק?

        להגיב
    • DS (פורסם: 12-6-2017 בשעה 21:02)

      קר חזר במשחק השני אז הוא 2-1..

      להגיב
  6. yaron (פורסם: 12-6-2017 בשעה 22:01)

    לפני הגמר התערבתי עם חבר על צהריים שקליבלנד לוקחת לפחות שני משחקים, הוא טען שלא. :-)
    בלי קשר למה שיקרה הערב אני לא רואה את קליבלנד ממשיכה ככה עוד שלושה משחקים. את ג"ס אני בקלות רואה נותנת עוד משחק גדול.

    להגיב
  7. דוני דארקו (פורסם: 12-6-2017 בשעה 23:19)

    מסכנה ההנעלה של מכבי (הטעות במקור, משורש נ.ע.ל). אם רק היו מאפשרים להחליף מאמן כל רבע, או לפחות במחצית, הכל היה נראה אחרת.

    להגיב
  8. סמיר זמפיר (פורסם: 12-6-2017 בשעה 23:42)

    אני לא חושב שהקאבס מצאו עדיין פתרון לווריירס בהגנה. למרות משחק רע של קארי ותומפסון, הם נזדקקו ליום קליעה היסטורי כדי לא להגרר למשחק צמוד. והווריירס קלעו קרוב לממוצע.

    הספסל תרם, והראה גם שנה שעברה בגמר ובכלל שהוא יכול לנצח משחקים גם בלי שהכוכבים זוהרים. ככה שזה גם אופציה. אבל הכושר של קליי והבטחון של קרי מערערים קצת את יחסי הכוחות לגבי היום.

    אני תמיד מקטר על היכולות המנטליות של הכוכבים היום. משחק 7 היה בדיוק הדוגמא. כולם שבקו. בשתי הצדדים. משחק צמוד הוא כמעט טריגרי ופוגעני עבור הדור הזה. סל אחד של קיירי הכריע את התמודדות חשובה ללא תשובה ראויה. הוא נחגג כמו שער ניצחון או קליעה בשנייה האחרונה. היה עוד כמעט דקה של משחק.

    אם היום קרי וקליי לא עונים על שאלות , נלחצים, נגררים ומפסידים, הם יצטרכו לענות על עוד כמה שאלות, מסובכות בהרבה.

    להגיב
    • NoOne (פורסם: 13-6-2017 בשעה 00:48)

      מה שהכריע את משחק מספר 7 שנה שעברה היה קרי מוסר מאחורי הגב לשורה הראשונה ואיגודלה לא מבין מאיפה בא לברון לתת לו גג.
      אם שני הדברים האלה לא קורים לא הייתה עוזרת שום שלשה של אירווינג .
      בדקות האחרונות גולדן סטייט היו מבולבלים כמו עדר ללא רועה.
      לעומת זאת לברון נתן את גג השנה וקלע שלשה מצד שמאל ועלה לדאנק שאם גרין לא עושה עליו פאול היה שובר את הסל.
      לברון לקח את הקבוצה על הגב בהגנה ובהתקפה ובצד השני לא היה אף אחד שיתן את הקונטרה

      להגיב
      • סמיר זמפיר (פורסם: 13-6-2017 בשעה 03:03)

        זה נכון, זה מה שקרה. אבל גם היה שרשרת החטאות בשתי הצדדים. אף אחד לא רצה לקחת. או יכל. וקצב צבירת הנקודות בדקות האחרונות ירד לאזור של אריס סלוניקי של צביקה שרף.

        להגיב
  9. עומר (פורסם: 13-6-2017 בשעה 01:01)

    אפשר לבקש טובה…
    תקרא לקרי – "סטף"
    לקיירי – "אירווינג"
    לקליי – "תומפסון"

    אולי זה רק אני, אבל בשטף קריאה מהיר קצת מבלבל כל השמות הדומים האלה. בטעות קראתי "קרי" במקום "קיירי" והייתי צריך לחזור אחורה כי המשפט לא היה לי הגיוני.
    אולי רק לי זה קשה, אבל אשמח אם תקלו עליי :)

    להגיב
    • צביקה (פורסם: 13-6-2017 בשעה 01:31)

      +1.

      להגיב
  10. NoOne (פורסם: 13-6-2017 בשעה 02:28)

    עוד לפני שחלמו של סטפן קרי התקווה הלבנה הגדולה היה סאבסטיאן טלפייר…

    https://twitter.com/MylesMill/status/874027830304223233/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=http%3A%2F%2Fforums.realgm.com%2Fboards%2Fviewtopic.php%3Ft%3D1575266

    חוץ מזה שהוא בדרך לעשות פיגוע אני לא רואה סיבה שיהיה לו את זה במכונית

    להגיב
    • גיל שלי (פורסם: 13-6-2017 בשעה 03:07)

      מדהים שלסטפון מארבורי יש קרוב משפחה פחות שפוי

      להגיב
      • איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 03:26)

        אתה לא מקליט?

        להגיב
  11. שמעון (פורסם: 13-6-2017 בשעה 03:44)

    איזה מפגרים הקאבס רבע ככ טוב והם מאבדים כדורים בסיטונאות לא לוקחים ריב הגנה איזה פח הדרון וויליאמס הזה אלוהים רואה 2 שחקנים על לברון ועדיין מנסה למסור לו בצבע. אה ושגולדן לא יתלוננו על שיפוט חרפה פשוט כל נשיפה נשרקת שריקות אוויר ואת לאב השביתו ישר ב2 שריקות אוויר עוד לפני שהמשחק החל בכלל פשוט חרפה הלוואי ואיכשהו הקאבס ינצחוגו לברון גו קיירי כי הישועה לא תבוא ממקום אחר רבע מפלצתי של לברון וקיירי

    להגיב
  12. איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 03:50)

    כרגע נראה שהולכים למשחק 7.

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 13-6-2017 בשעה 04:18)

      איזה 7 איך לברון וקיירי יכולים על 8 שחקנים אם לא הייתי יודע שזה 3 1 בסידרה הייתי אומר שהמשחק מכור מהרגע הראשון ניסו להעלים את הקאבס לברון וכל מי שנכנס לסל חוטף פיצוצים עלאק על טריסטו לא היה פאול בזריקה חחח אחרי שדריימונד ווסט רצחו אותו מתחת לסל כל הבריחה של גולדן הייתה רק בזכות השופטים במקום שיהיה זרירות עונשין לקאבס היו מתפרצות ושלשות מקילומטר של דוראנט וקרי אני כמעט לעולם לא מתלונן על שיפוט אבל איך שהשופטים עזרו היום לגולדן לנצח את המשחק זה אחד החרפות הגדולות

      להגיב
  13. טל טלילו (פורסם: 13-6-2017 בשעה 03:53)

    בראון מנהל משחק בדרגה מעל קר.

    להגיב
  14. שמעון (פורסם: 13-6-2017 בשעה 04:09)

    שיפוט מסעזע בחסות השופטים שנותנים את כל הבריחה של גולדן זה 8 נגד 5 חרפה. לברון כל הזמן חוטף מכות בידיים ולא שורקים לכלום מצד שני על כל נשיפה יש זריקות עונשין לדוראנט וקרי אחד ממופעי השיפוט המזעזעים שראיתי. גיים אובר

    להגיב
    • איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 04:14)

      אנחנו רואים אותו משחק? פשוט שורקים על הכל גם לטובת לברון. שיפוט ממש לא טוב בסדרה. מאפשרים ברוטליות במשחק 4, ולא נותנים לשמור בכלל ב-5.

      להגיב
      • שמעון (פורסם: 13-6-2017 בשעה 04:20)

        לטובת לברון???אתה רואה את הריוויוס??איגי מרביץ לו עם הידיים לאורך כל השמירה כל מהלך מה לטובת לברון דוראנט חטף ממנו פוסטר והביא לו מכה בראש גם לא נשרק מצג שני דוראנט וקרי על הקו גם אם השופט נוגע בהם

        להגיב
        • איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 04:28)

          לא לטובת לברון, פשוט שורקים יותר מידי לכל הצדדים. יותר לטובת קליבלנד ברבע ראשון, יותר ל-GS ברבע שני, אבל בגדול, הרבה יותר מידי.
          חוץ מזה, ג'י. אר. סמית מחזיר את קליבלנד למשחק. אם קיירי לא היה נפצע, זה יכל להיות צמוד לחלוטין. 11 ה]רש במחצית ומי שאמור להיות מבסוט זה קליבלנד כי יכל להיגמר 25 ובמקום הם צמצמו ולקחו שליטה. החצי השני כנראה יקבע את גורל המשחק כולו.

          להגיב
          • שמעון (פורסם: 13-6-2017 בשעה 04:36)

            עובדים עליך גולדן אל תאמין להם. ה11 הפרש זה מצג שווא המשחק הזה יגמר מעל 30 הפרש. תקרא את התגובה מתחתיי של נו וואן ותבין בדיוק על מה מדובר. אני ואתה כנראה גם לא רואים אותו משחק אם אתה חושה שהשיפוט לא עזר לגולגן לעשות את כל הריצה הזאת. בלי קשר לזה הקאבס נוראים מאבדים כדורים סתמיים לא מחוייבי המציאות ולא מצליחים לקחת פאקן ריב הגנה שזה הכי מפתיע אותי למרות שזה נמשך כל הסידרה הזאת. הורג אותם הריב התקפה הזה עד שקרי או דוראנט מחטיאים הם לא לוקחים כדור ואז חוטפים שלשה. השופטים גם דאגו דלאב לא יהיה במשחק הזה והוא לא במשחק הזה.

            להגיב
            • איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 04:41)

              הכי דופק את קליבלנד זו הפציעה של קיירי.
              נוו-ואן גם לא צודק וגם פסול לעדות לפי התגובות לפוסטים קודמים.
              ממש לא מאמין שיגמר 30, אבל מבחינתי הכי חשוב זה לא לקום יותר באמצע הלילה, כל השאר משני.

            • איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 04:50)

              שמת לב איך אחרי ריבאונד ללא כידרור ללברון מותר לעשות צעדים וסל. למי עוד השופטים מאפשרים דבר כזה.
              נ.ב.: פאצוליה מחזיר את קליבלנד למשחק.

      • אמיתי (פורסם: 13-6-2017 בשעה 04:20)

        מהתגובות שלכם אני למד שווסטברוק לא משחק היום. אני בכיוון?
        שיפוט מאוזן ברמתו הנמוכה אבל יותר מעצבן כל שנייה עוצרים ובודקים מוניטורים..

        להגיב
    • פרילי (פורסם: 13-6-2017 בשעה 04:57)

      קשה לי להבין את השיפוט בליגה בכלל ובסדרות בפרט, אבל אני לא חושב שייש פה נטיה לאחד הצדדים גם הקצב מהיר מידי ומקשה עליהם, אחלה משחק עד עכשיו.

      להגיב
  15. איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 04:12)

    1. הפציעה של אירווינג דופקת הרבה לקליבלנד, נראה איך יתגבר על זה.
    2. אם המשחק 4 אפשר היה להוריד את הראש בלי שריקה פה לא נותנים לשמור, שורקים על כל נגיעה. אין אחידות שיפוט לחלוטין.
    3. יותר מידי שחקני GS חזרו מפוקסים ברבע השני, קליבלנד עוד יכולים להצטער על זה.
    4. הולכים למשחק 7… או שלא.

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 13-6-2017 בשעה 04:22)

      עזוב האונס שגולדן מעבירים את הקאבס בריב התקפה הוא יותר בזיון מהשיפוט כל כדור בהתקפה הם כמעט לוקחים מה זה הדבר הזה

      להגיב
  16. NoOne (פורסם: 13-6-2017 בשעה 04:29)

    ווריירס ינצחו את המשחק 20 הפרש בעזרת השופטים.
    כשקליבלנד עלו ליתרון 8 הפרש היה פאול ברור של דוראנט כשלברון עשה עליו את הדאנק , זה היה מכה בראש שעליה קווין לאב קיבל משחק שעבר פלגרנט פאול ,בדיוק אותו דבר ,.
    אבל הם לא נתנו לדוראנט את העבירה כי זה היה הפאול השלישי שלו והוא יורד לספסל , ואז דוראנט שם משהו כמו 12 נקודות רצוף והוביל את הריצה של הווריירס.
    החלטת שיפוט שלקחה את המשחק מקליבלנד ונתנה אותו לגולדן סטייט.
    תודה אדם סילבר

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 13-6-2017 בשעה 04:32)

      בדיוק. אבל איך לעזאזל טריסטן תומפסון לא קיבל זריקות עונשין אחרי הרצח שעבר עי גרין ווסט? מה אין יותר המשיכיות?או שיש המשכיות רק שקרי זורק לשלוש?

      להגיב
      • איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 04:35)

        תומפסון לא קיבל זריקות מתוך חמלה. עם איך שהוא קולע משם עשו איתו ועם קליבלנד חסד. קיבלו כדור מהצד עם סיכוי לסל במקום שתי לבנות וסיכוי להפסקת משחק להחלפת הסל.

        להגיב
        • שמעון (פורסם: 13-6-2017 בשעה 04:38)

          חח ידעתי שזה הרמה להנחתה בעצמי רציתי להוסיף לא בטוח שטריסטן היה קולע משהו חח

          להגיב
    • BRT (פורסם: 13-6-2017 בשעה 04:34)

      +מיליון

      להגיב
    • BRT (פורסם: 13-6-2017 בשעה 05:49)

      למרות שהיו עוד מלא דקות למשחק,
      זה היה מהלך ששינה את כל המשחק ,
      ממשחק בשליטה של קליבלנד עבר לשליטה של גולדן .
      עם דוראנט בכושר כזה זה כל מה שגולדן היו צריכים,
      הוא ההבדל !
      קרי תומפסון איגודאלה וגרין לא היו מספיקים מול קליבלנד כשהמשחק צמוד
      ככה משחק 3 היה נגמר אחרת וכנ"ל היום

      להגיב
  17. גיל שלי (פורסם: 13-6-2017 בשעה 04:40)

    יא בניינים, קליבלנד שמרו אנרגיה ולא שיחקו בהגנה, זה הסיפור

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 13-6-2017 בשעה 05:11)

      אין אין לברון זה לא זה זה למה הוא לעולם לא יהיה מייקל היה 4 5 הפרש רבאק קרי עליו תשתלט תזרוק אתה תחטיא העיקר תזרוק זה שוב 8 עכשיו שוב בדרך לבריחה למה דרון על המגרש החתיכת פח סבל הזה מזל גי כר הגיע היום

      להגיב
    • שמעון (פורסם: 13-6-2017 בשעה 05:15)

      זה לא ההגנה השופטים כבר לא שורקים שריקות אוויר הריב ההגנה היה טוב עד 2 התקפות אחרונות ואיכשהו לברון וקיירי עדיין בחיים הרבה יחד עם גיאר. השאלה אם נשאר להם אוויר. כל פעם שהם מצמצמים דוראנט קרי או קליי דופקים שלשה היום לצערי גם איגי במשחק

      להגיב
  18. איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 04:43)

    שאלה בנושא אחר לחלוטין ולא קשור לעניין. האם אחרי המשחק אתמול שיבק עדיין יתוגמל?

    להגיב
    • Dr. van nostrand (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:38)

      התגמול שלו זה שנחסך ממנו להפסיד בגמר..

      להגיב
    • שמעון (פורסם: 13-6-2017 בשעה 08:59)

      ים לא תיקח. חיפה אלופה יש לה את זה ורואים את זה. ים לוזרים. תרשמו

      להגיב
      • איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 09:01)

        איך זה קשור לתגובה שלי?

        להגיב
  19. שמעון (פורסם: 13-6-2017 בשעה 05:08)

    לברון בזיוןןןן אתה במינוס 5 תעשה משהו די למסור לגרוןן וויליאמס הפח הזה דייייייייי הוא לא יקלע עוד 100 שנה תזרוק לסל אתה על קרי מה אתה מפחד מה!????

    להגיב
  20. גיל שלי (פורסם: 13-6-2017 בשעה 05:12)

    אם לא ג'יי אר המשחק הזה גמור

    להגיב
    • איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 05:15)

      נכון, וגם תומפסון קולע עונשין יותר טוב מסטף…

      להגיב
  21. shadow (פורסם: 13-6-2017 בשעה 05:36)

    לברון עם מדד 15- כמה מפתיע.

    לא שומר מאז המהפכה הצרפתית ורק עסוק בצבירת סטטיסטיקה.
    מה שהוא עושה עכשיו זה פשוט מביך.

    להגיב
    • NoOne (פורסם: 13-6-2017 בשעה 05:46)

      שלח לו הודעה בטוויטר

      להגיב
      • shadow (פורסם: 13-6-2017 בשעה 05:48)

        ומה להגיד לו? שנגמר 20 הפרש?

        להגיב
        • NoOne (פורסם: 13-6-2017 בשעה 05:51)

          תנסה להסביר לו למה אתה שונא אותו כל כך

          להגיב
        • BRT (פורסם: 13-6-2017 בשעה 05:52)

          זה לא נגמר ככה רק בגלל שקליבנד
          ולהברון בעיקר טובים כל כך…כל קבוצה אחרת מקבלת 40

          להגיב
          • shadow (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:52)

            אני לא שונא אותו. מה אתה בן 6?
            אני פשוט לא אוהד שלו. זו המטוטלת תשאל את גיל.

            להגיב
            • shadow (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:59)

              זה היה כתגובה לנווואן

          • shadow (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:59)

            יוטה עשו להם יותר צרות מקליבלנד ואין להם את לברון.

            להגיב
  22. גיל שלי (פורסם: 13-6-2017 בשעה 05:38)

    כל הרבע האחרון זה פיק אנד רול בין קיי די וסטף, וקליבלנד פשוט אבודים

    להגיב
    • shadow (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:25)

      ככה זה כשלא עושים הגנה.

      להגיב
  23. shadow (פורסם: 13-6-2017 בשעה 05:48)

    כרגיל הרבה יותר צמוד ממה שעשו מזה. ועוד טוענים שהשופטים עזרו לגולדן.
    בכל מקרה הסיפור בסידרה הזו הוא ההגנה.
    מה לעשות שקליבלנד שיחקו רק שני משחקים וחצי בצד הזה. באחד ניצחו בשני היו פסע מניצחון וגם בזה היו רוב הזמן במשחק. כשלברון הכוכב שלך זו סטטיסטיקה לא רעה.

    ואני חוזר מה שלברון עושה בדקות האחרונות הוא מביך ברמה היסטורית. איסוף הסטטיסטיקה שהוא עושה עכשיו שני ברמת הגועל רק ל"החלטה" והרבה מעל הפלופים השפלים שהוא היה עושה פעם.

    אין מה להגיד פתטי.

    להגיב
    • NoOne (פורסם: 13-6-2017 בשעה 05:49)

      פתטי וחצי , 4 דקות לסוף לברון היה צריך כל התקפה לכדרר שיהיה 24 שניות איבוד כדור , בושה איך לא עשה את זה

      להגיב
      • shadow (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:30)

        אני מבין שאצלך העולם הפוך משנים של אהדת פילדלפיה אבל המטרה במשחק זה לא להשיג סטטיסטיקה/בחירות דראפט אלא להשיג תוצאות.
        סטטיסטיקה/בחירות דראפט אלא אמורים להיות חלק מהאמצעים להשיג תוצאות.

        לברון היה אמור לעשות את מה שעשה בסוף (כשהמשחק גמור ואז אין לחץ ולא רועדות הביצים) כמה דקות לפני כשעוד היה על מה לשחק ולא כל הזמן למסור לכל העולם ואישתו או לברוח מהכדור. ולא היה מזיק אם היה מפסיק לייצר היילטים בהגנה. שוב, מביך.

        להגיב
        • shadow (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:00)

          אלא=אלה

          להגיב
  24. שמעון (פורסם: 13-6-2017 בשעה 05:49)

    הנה דוראנט אלוף ואמויפי יופי לו הייתה אליפות קשה באמת התאמץ מאד והיה צריך להזיע בשבילה

    להגיב
    • BRT (פורסם: 13-6-2017 בשעה 05:50)

      חחחחח

      להגיב
  25. איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 05:50)

    סוף סוף אפשר לחזור לישון בלילה.
    ותודה לאיגי.

    להגיב
  26. גיל שלי (פורסם: 13-6-2017 בשעה 05:57)

    במשחק הזה הספסל של גולדן סטייט ניצח את זה של קליבלנד 35:7 אבל הסיפור האמיתי היה שלברון וקיירי לא שמרו בהגנה כדי שיהיה להם כח בהתקפה, בחיים לא ינצחו את הווריורס בהתקפה לבד

    להגיב
    • איציק (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:15)

      נכון, וברבע הרביעי הייתה לי תחושה שלברון היה הראשון שוויתר על המשחק. הרבה לפני קיירי, לאב, תומפסון ובטח שלפני ג'י. אר. סמית. זה לא קשור לסטיסטיקה היפה שלו, כי אם לשפת גוף, תחושה, השלווה בא לקח את הסלים הקלים של GS במקום להתפוצץ על השחקנים, לעודד ולהמריץ. לא יודע בדיוק על מה לשים את האצבע אבל הייתה מאד חסרה מנהיגות בדקות אלו.

      להגיב
      • shadow (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:32)

        איך תהיה מנהיג כשאתה עסוק בסטטיסטיקה?

        להגיב
        • Srtest - ארטסט (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:35)

          שעון שוייצרי. אולי כדאי שכאלה שקוראים להם צל יגיבו קצת פחות על מאורעות השבוע.

          להגיב
          • shadow (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:10)

            שעון שוויצרי זו מחמאה לא? אולי התכוונת לזה שהייתי בין היחידים שהעריך שיהיה משחק צמוד.
            תנסה לראות מעבר לאהדה.

            אני רק מעריך שעם קאוואי ב SF הם לא היו נראים ככה.

            להגיב
      • גיל שלי (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:34)

        היה העתק דהוי של ראסל ווסטברוק העונה, ברבע הרביעי לברון התרכז רק במספרים שלו, קלעו עליו במאה אחוז

        להגיב
        • Srtest - ארטסט (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:38)

          מה שראית זו התוצאה של האופן שבו כל הקבוצה משחקת והמועדון התנהל. מספיק לאליפות המזרח ולקחת משחק מגולדן. מעניין שלפני הרבע האחרון הוא לא היה מאלה שעשו דברים לא קבוצתיים.

          ג׳יי אר סמית׳ שעושה 8-9 במקום 11-18 זה כל הקבוצה. יכול להיות שהקבוצה היא לברון. מה לעשות. 400 מיליון דולר הוא שווה לאיזור.

          אם הוא לא היה ווסטברוק היו מאשימים אותו שהוא מסר לקורבר או משהו. אז הנה היום הוא לא מסר מספיק לג׳יי אר סמית׳.

          להגיב
          • גיל שלי (פורסם: 13-6-2017 בשעה 06:56)

            לא על זה, על כך שהוא לא ניסה לשמור בהגנה ברבע האחרון, הסתפק בסלי שתי נקודות בסוף כשברור היה שלא יספיקו לכלום, הרבע האחרון שלו נראה אדם שמרוכז במה יגידו עליו, במקום אחד שעושה הכל כדי לנצח

            להגיב
            • Srtest - ארטסט (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:02)

              קליבלנד לקחו שנה שעברה על התעלויות מאני טיים של לברון וקיירי. המשיכו באותה דרך. ההבדל הוא שהמשחק שלהם נראה אחרת וזה לא הספיק. יש דבר קטן שמשפיע על היכולת שלך להתגונן שנקרא קצב. יש מאמנים שבנו קריירה בתור ״מאמני הגנה״ בגלל שהם הורידו קצב. הם נשארו חסרי אדג׳ בהגנה כי ככה הם בנויים. השיטה נצחה אותם אלא שבגלל המעבר של דוראנט זה יישאר נסתר כמו העיסוק במה היה יכול לקרות. נניח מה היה יכול לקרות אם היה מדובר בקבוצה שמסוגלת לזהות את ג׳יי אר סמית׳ באחד הימים האלה שהוא מזכיר את האלטר-אגו הלא נתפס שלו ועובדת בשבילו כל המשחק וככה גם פותחת צ׳אנסים לאחרים. נו כמו שעושה איזו קבוצה עם רכז קטן וזריז שנע על חסימות אינסופיות.

            • shadow (פורסם: 13-6-2017 בשעה 07:15)

              ושום מילה על זה שהורחק שחקן חמישיה וסטף היה בחצי קלאץ'.
              בדיוק מה שאמרת. אי אפשר לבנות על ניסים כמו שנה שעברה. צריך שיטה.

מה דעתך?