הבלוג חוגג הוט סטריק

מסתבר שמיטש הוא קורא קבוע, ברוך הבא מיטש

לאחר שהתברר שמיטש הינו קורא קבוע של הבלוג, ולאחר שהתברר שהניחוש הנועז שלי שגולדן סטייט יפסידו שני משחקים כל הפלייאוף, היה הימור לא מספיק נועז, הגיע הזמן לחגוג מעט עם הוראות הפעלה למנג'ר החדש של מכבי תל אביב

ראשית, ברוך הבא לתפקיד המנג'ר בסגנון אלכס פרגוסון ג'ורדי, ברור שזה לא חלום חייך לקום מוקדם בבוקר ולהגיע לקריית שלום בכל ימות השבוע, אבל היי, אנחנו מכירים איך זה להסתדר בלי שעות שינה, אז ימי הקלרה לא מאחוריך לחלוטין, יש גם חדשות טובות

עכשיו כשמיטש קראת את עצתי והחליט שאתה תהיה המנג'ר, אני רוצה לבקש עוד כמה שינויים בסגנון

ראשית אני רוצה לאמר משהו על חלק מהעיתונאים המכסים את קבוצתנו האהובה מכבי תל אביב. רואים, אם כבר ממציאים, עדיף לעשות את זה על בסיס הנחות לוגיות של מה הייתי עושה אילו הייתי בתפקיד, על פני להמציא מקורבים שאין להם מושג, ולשאול לדעתם, זה לא תמיד נכון, אבל בדרך כלל המקורבים האלה לא יהיו יותר מוכשרים מכם להנחות לוגיות, והם סתם ימציאו המצאות

ג'ורדי כבר יצא מגדרו והבין כי הזרים שהביא בתחילת הקדנציה שלו, אינם מתאימים עוד למצב הנוכחי בו קשה לייצר יתרון תחרותי משמעותי באמצעות הישראלים הטובים ביותר שנשארו. כדי להסביר נקודה זו טוב יותר, נכון אפשר לשלם לטל בן חיים החלוץ פי שתיים מלמליקסון, אבל מאחר ויש כמות מוגבלת של ישראלים שמאכלסים את תפקיד שחקן הקו, אין שום הבטחה שאם נשלם לטל בן חיים פי שתיים מלמליקסון, התפוקה שלו תהיה פי שתיים יותר טובה, סביר שלא

לכן אין משמעות אדירה לכך שהתקציב שלנו הוא הגבוה ביותר, ההבדל המקצועי בין דור מיכה למשל, למיכאל אוחנה או לעידן ורד, אינו גדול עד כדי כך. כדי לנצל נכון את יתרונות התקציב הגדול ביותר, יש להשקיע הרבה בזרים שיהיו במדרגה מעל הזרים שמשחקים בארץ. זה לא קל בכלל, וצריך לקחת הימורים. אין לי בעיה עם ההימור על הברזילאים למשל, אם ההימור התבסס על עבודת מחקר רצינית של מחלקת הסקאוט של מכבי. אך אם ההימור התבסס על קשרים עם סוכן מסוים, כדאי להפסיק להמר בדרך הזו. זה נכון להמר על שני זרים צעירים מאוד מוכשרים, אבל הימור המבוסס על עבודת מחקר רצינית ועמוקה, מקווה שיש מי שעושה את זה אצלנו

אנחנו צריכים מגן שמאלי, זר, שחקן שממש משחק את התפקיד ולא פתרון פרטצ'י, תנסה את זה ג'ורדי, זה לא בהכרח כואב

אצילי זה מצוין, אם אפשר להביא את מונאס דאבור ואת בירם כיאל ואת רמי גרשון ואת ניר ביטון, אחלה. סביר שאי אפשר, אל תבזבז יותר מדי זמן על דברים בלתי אפשריים, מותר בשלב הזה כבר להמר על כשרונות בית בסגנון יונתן כהן, אולי הוא יתפתח לאצילי הבא. אין לי בעיה לתת במוקדמות הליגה האירופית גם צ'אנס חוזר לדור פרץ ולאליאל פרץ להוכיח את עצמם. זה בדיוק השלב בו אפשר לקחת הימורים, אליצור ואדוז לא אמורה להיות יריב בלתי עביר גם בהרכב שכולל שניים שלושה צעירים שמקבלים צ'אנס

תשחרר את הותיקים, על הספסל אנחנו צריכים צעירים רעבים שמנסים להתקדם, ותן להם צ'אנסים במהלך העונה. ברק יצחקי זה קל ונעים, הוא בדרך למטה (כבר כמעט זוחל על הרצפה אם לא שמת לב), והחתמה שלו גם אם במעט כסף תפתה אותך לתת לו צ'אנס במקום לשוינפלד, או ליונתן כהן, זו הבעיה האמיתית עם הותיקים מדי, הם לא משאירים מקום לצעירים

אני בטוח שמיטש סיכם איתך את היותך מנג'ר בסגנון פרגוסון כבר לפני יותר מחודש כשהיית בפגישה איתו בטורונטו, אני מאוד מקווה שהשקעת את הזמן הזה בלחפש שחקנים טובים ויש לך בקנה כמה. ולא אופיר דווידזאזה זה לא דוגמה לשחקן טוב

גם לא אלירן עטר למרות היכולת הקסומה שלך להפיק משחקנים את מה שהם לא ידעו שיש בהם

יאללה לדרך, זו כנראה העונה האחרונה שלך איתנו אלא אם התפקיד ימצא חן בעיניך, אולי זה יאפשר לך להוכיח יכולת יוצאת דופן בשלב הבתים של ליגת האלופות בשנה הבאה למשל, אם תשקיע ותצליח אתה עשוי לפתוח בפניך דלתות חדשות לגמרי

ואחרון חביב, זה יהיה ממש נכון לקחת מישהו בסגנון עמיר תורג'מן לעבוד איתך, אנחנו צריכים לפתח גם שלד ישראלי במועדון

תודה, ותמשיכו לקרוא את הבלוג

בחברות ובאמונה, גיל

Share on FacebookTweet about this on Twitter

84 תגובות ל “הבלוג חוגג הוט סטריק”

  1. B. Goren (פורסם: 14-6-2017 בשעה 09:50)

    תודה גיל.

    להגיב
  2. גיא זהר (פורסם: 14-6-2017 בשעה 09:59)

    אם ג'ורדי הביא את הברזילאים כמחשבה לעתיד ולא נתן להם לשחק גם כשאימן בגלל עניין ההתאקלמות ובגלל שמכבי חזרה למאבק על האליפות, למה לא לתת למרסלו לשחק עכשיו נגד הדייגים?

    להגיב
    • גיל שלי (פורסם: 14-6-2017 בשעה 10:04)

      לתחושתי מי שלא נתן להם לשחק זה ליטו במסגרת המאבק הפוליטי שלו בג'ורדי, זה נורא ואיום בעיני שהיינו במצב הזה, אני באמת לא כתבתי את זה בפוסט, אבל זה שהגיע מנכ"ל מה שאומר שנפרדנו מאנגלידיס, זה אולי יותר חשוב מהכל

      להגיב
      • yaron (פורסם: 14-6-2017 בשעה 10:43)

        בזמן אמת דווקא חשבתי שדווקא ליטו (פורטוגזי) היה הסיבה שהביאו שני ברזילאים שלא יודעים מילה באנגלית.
        גם ההשאלה של מיקאל שיכל לשמש להם כמנטור (בין היתר) נראתה לי קשורה.

        להגיב
      • סחבק (פורסם: 15-6-2017 בשעה 05:27)

        מה העניין עם אינגלידיס?

        להגיב
  3. עומרי (ירוק) (פורסם: 14-6-2017 בשעה 10:00)

    גדול.
    לא יכול לחכות לראות איך הוא יתמודד עם האתגרים הטקטיים שיציב לו לוזון

    להגיב
  4. ערן (המקורי) (פורסם: 14-6-2017 בשעה 10:09)

    סחתיין גיל על הסטריק!
    מקווה ומאמין שהקורא המסור מיטש ימשיך לקבל את הצעותיך

    להגיב
  5. funfun (פורסם: 14-6-2017 בשעה 10:21)

    יאללה בהצלחה ותודה לך גיל על ההדרכה למיץ'
    ממתין בסבלנות אין קץ לרכש שובר שיוויון כי הפעם אין תירוצים
    אגב , יש מצב ליומן אליפות? :-)
    גם ככה אתה מנחוסן גדול

    להגיב
    • גיל שלי (פורסם: 14-6-2017 בשעה 10:35)

      יומן אליפות איט איזה, סגור

      להגיב
      • yaron (פורסם: 14-6-2017 בשעה 10:46)

        לללאאאא !!!
        תעשה על הניקס אם בא לך… חחח

        להגיב
      • יוגב (פורסם: 15-6-2017 בשעה 06:53)

        רק טלב"י!

        להגיב
  6. איאן ראש נטול שפם (פורסם: 14-6-2017 בשעה 10:22)

    חשבתי שתרבות הספורט במכבי אחרת…

    מאמן כדורגל שחותר מנהל מקצועי בכדי לקבל את תפקיד המאמן…בושה.

    ("ברור שהיום שג'ורדי החליט שליבו נקשר לכדורגל הישראלי זה אותו יום שהשפלתי את שמייכל" א.ברקוביץ')

    להגיב
  7. איאן ראש נטול שפם (פורסם: 14-6-2017 בשעה 10:23)

    חשבתי שתרבות הספורט במכבי אחרת…

    מאמן כדורגל שחותר תחת מנהל מקצועי בכדי לקבל את תפקיד המאמן…בושה.

    ("ברור שהיום שג'ורדי החליט שליבו נקשר לכדורגל הישראלי זה אותו יום שהשפלתי את שמייכל" א.ברקוביץ')

    להגיב
  8. yaron (פורסם: 14-6-2017 בשעה 10:24)

    מיטש קורא קבוע אבל העברית שלו לא משהו. אם היית כותב באנגלית ג'ורדי היה ממשיך כמאמן וסאגת ליטו היתה נחסכת מאיתנו ;-)

    להגיב
  9. רן (פורסם: 14-6-2017 בשעה 10:36)

    אני רושם את זה כבר די הרבה.
    להביא זרים ברמה שהייתה פה פעם זה משהו כנראה בלתי אפשרי
    כל יעקובו/רוסו/אובארוב שפים יכולת להביא היום מגיעים לבלגיה או שוויץ ומקבלים פי 3 משכורת ותנאים טובים יותר.

    הדרך לפגוע בזרים זה או סטייל קיארטנסון (שחקן שנתן בעבר עונות טובות וירד מכירו בגלל עונה לא טובה בסין) או מחלקת סקאוט אמיתי, כזו שבודקת את היכולות של שחקן גם ברמה האישית וההתאקלמותית.

    בואו נהייה כנים, אין בארץ אף קבוצה שפוגעת בזרים באחוזים טובים. ב"ש פגע עם אוגו וויטור 2 זרים מתוך 13 שהיו להם מאז שאוגו הגיע. לפני זה מכבי פגעה עם קרלוס ולדעתי מיטרוביץ ונוסא לא היו גרועים כמו שעשו מהם. זה לא מספיק בשביל לייצר ייתרון
    אם מחלקת סקאוט תוכל לפגוע ב 2 שחקנים זרים כל עונה זה יהייה משהו שיהייה קשה להדביק, בנוסף אולי כמו באזל גם נמכור אותם ברווח מה שיניע את המסלול הזה של השקעה בשחקן זר איכותי ומכירתו

    להגיב
    • רועי (פורסם: 14-6-2017 בשעה 10:55)

      פריצה…

      להגיב
    • ירושלמי (פורסם: 14-6-2017 בשעה 12:25)

      איזו הגזמה, 2 מתוך 13?
      מה עם וויליאם סוארז, נוואקמה, הובאן, קורהוט.
      הרבה יותר בול פגיעה בהרבה פחות מ-13.
      חוץ מלוסיו החלוץ (שגם היה טוב) מי עוד לא הצליח?

      להגיב
      • מאיר המהיר (פורסם: 14-6-2017 בשעה 15:24)

        אם נוואקאמה הוא פגיעה של ב״ש אז אניימה הוא פגיעה של מכבי, יען, לא חוכמה.
        כל שאר החברים ברשימה הם זרים סבבה אבל לא שוברי שיוויון

        להגיב
        • גיא זהר (פורסם: 14-6-2017 בשעה 15:44)

          קבוצה לא צריכה שוברי שוויון בהכרח אלא שחקנים טובים ממה שיש לך (כמו קורהוט והובאן למשל). זה מה שלא מבינים בשנתיים האחרונות במכבי, ולכן נתקעים עם אילתורים בעמדת המגן השמאלי למשל.

          להגיב
      • shadow (פורסם: 14-6-2017 בשעה 21:04)

        מיגל ויטור הוא אחד הבלמים הזרים הכי טובים ששיחקו בארץ.

        להגיב
  10. Gil - Zimbabwe (פורסם: 14-6-2017 בשעה 10:57)

    גיל,
    למה אצילי כל כך טוב, ודוידאזה לא?

    להגיב
    • גיל שלי (פורסם: 14-6-2017 בשעה 13:36)

      כי שנה שעברה כשביתר התחילה את העונה, ראיתי כמה קשה לה להבקיע שערים בלי אצילי, והחליף אותו שחקן איכותי כמו עידן ורד. לגבי דוידזאדה, לא ראיתי בו מגן שמאלי יוצא דופן, ולראיה הרבה פעמים עמרי בן הרוש הועדף על פניו כמגן השמאלי של הנבחרת

      להגיב
      • טרנטה (פורסם: 14-6-2017 בשעה 14:05)

        מסכים שהרמה שלהם דומה אבל הראיה שהבאת לא משהו…

        להגיב
        • גיא זהר (פורסם: 14-6-2017 בשעה 15:41)

          אצילי אומנם חלוד, אבל להשוות אותו לדודזאדה שאכן ברמה של עמב"ה קצת מוגזם. למכבי יהיה שחקן כנף אמיתי בימין ולנו לא. אם היה מגיע אלינו באמת היה אפשר לסגור את הליגה.

          להגיב
          • טרנטה (פורסם: 14-6-2017 בשעה 16:33)

            דיברתי כמובן על עמב"ה ודודזאדה. אצילי שחקן טוב!

            להגיב
      • יואב (פורסם: 14-6-2017 בשעה 15:54)

        אצילי מאד מוכשר. עין לגול, מסירה, חושב מהר, דריבל.
        מאותו מחזור אגדי של- קהת, דאבור, מיכה, ברק לוי, דסה…

        להגיב
      • Ollie Williams (פורסם: 14-6-2017 בשעה 16:40)

        אני חושב שזה קשור יותר לזה שמכבי היתה אז אלופה, ושהמגן הימני של הנבחרת היה לא מעט פעמים ייני/דסה (גם אחרי המעבר למכבי). אחד הבלמים היה טיבי כך שזה הרגיש כמו חוליה הגנתית מתואמת של הגנת האלופה דאז.
        כשב"ש עברו להיות הכח המוביל בליגה, אז גם בן ביטון פתח במקום דסה וגם דויזאדה במקום בן הרוש ואפילו טוואטחה. וככה קיבלת שוב 3/4 שחקני חוליית ההגנה של האלופה.

        להגיב
        • גיא זהר (פורסם: 14-6-2017 בשעה 18:22)

          אולי, היה למיטב זכרוני משחק אחד כזה, נגד איטליה (בו ביטון וצדק היו קטאסטרופה) כשטוואטחה היה פצוע. זה עדיין לא משנה את העובדה שדודזאדה ברמה פחות או יותר של העמבה

          להגיב
          • יואב (פורסם: 14-6-2017 בשעה 18:33)

            מה בכלל אכפת מדוידזאדה? הכי פחות מ ז י ז
            בקיץ העמוס שמגיע.

            להגיב
            • Ollie Williams (פורסם: 15-6-2017 בשעה 08:17)

              אכפת כי חייבים מגן שמאלי אמיתי, ואם אתה לא מביא זר – אז על אף מגרעותיו של דוידזאדה אני לא רואה אופציה עדיפה בהרבה.
              בינתיים הקיץ עמוס בשמועות ובחפירות, ולמרות שברור לי שעובדים -אני ארגע כשיתחילו קצת וולקאמים.

          • Ollie Williams (פורסם: 15-6-2017 בשעה 08:18)

            לא חלקתי על זה, להיפך, רק הסברתי למה לדעתי עמב"ה הועדף על דוידזאדה בנבחרת רוב הזמן למרות שהם ביכולת דומה

            להגיב
            • גיא זהר (פורסם: 15-6-2017 בשעה 09:39)

              אוף טופיק. ברק יצחקי אומנם שחקן שולי, אבל אם אתה מבזבז עליו לא מעט (לפחות לפי הפרסומים), אפילו אם החוזה לא סגור יש מצב שיתחיל את האימונים באיחור? אותו כנ"ל ואף יותר חמור אצילי. הצטרפות לאימונים באיחור, במיוחד בתחילת עונה, זה מתכון לפציעות.

            • Ollie Williams (פורסם: 15-6-2017 בשעה 13:06)

              אני יכול רק לומר שאני מקווה שהעונה לא יחכו עד לסוף אוגוסט כדי לסגור פינות.
              מעבר לזה אני לא יודע מה באמת קורה ומהם באמת השיקולים. אבל כל עוד לא יעשו מעשה אוסקר עם עב"ב ונוסא נגד מאריבור (= לזרוק אותם להרכב יום וחצי אחרי שהצטרפו לאימונים במשחק קריטי) אני מאמין שיהיה בסדר, את הסיבוב הראשון במוקדמות אמורים להצליח לעבור גם בלעדיהם.
              ויצחקי גם ככה נפצע רק כשהוא בכושר שיא.

  11. אזי (פורסם: 14-6-2017 בשעה 11:03)

    אם ג'ורדי יצליח בתור מאמן קבוע לשחזר את הקסם והרוח שהוא הפיח בשחקנים בתור מאמן בזמני ובתחילת עבודתו בתור מנג'ר, הוא יכול לשחק עם יצחקי, בניון ושני הפרצים בהרכב הקבוע ולשים אותך מגן שמאלי וזה יעבוד

    להגיב
  12. השמן (פורסם: 14-6-2017 בשעה 11:14)

    יותר מידי אופטימיות ללא סיבה.
    המחשבה מאחורי המהלך ברורה. הכישלון בבחירת מאמנים בשנה האחרונה יחד עם ההבנה שחוסר הרצף בעמדה פוגע בנו אל מול התחרות. העובדה שהתכונה הטובה ביותר של ג'ורדי היא יכולתו להניע את האנשים. הקשר המצוין שיש לו עם כל השחקנים כולל מטרות רכש. הכול טוב, על בסיס עשרה משחקים כמאמן לא הייתי ממהר לחרוץ את הדין. בינתיים ויתרנו על המבנה הניהולי המאוד הגיוני שהיה לנו במשך חמש שנים. ג'ורדי דיבר אינספור פעמים על כמה הוא לא רוצה לאמן, על כמה חשוב תפקיד המנהל הספורטיבי, פתאום זה הכל קשקוש? יש עוד קבוצה בליגה שהמנהל הספורטיבי עבר בה לתפקיד המאמן. קוראים לה הפועל חיפה. וזו רמת ההתנהלות כרגע.
    אתה ממליץ פה על שינוי מדיניות הרכש, מה הסיכוי שזה יקרה כרגע עם הסמכויות בנושא זה לא נלקחו מג'ורדי? ומה משמעות "עוזב את תפקיד המנהל הספורטיבי" האם ימונה מישהו מעליו? כמו ששחר עושה????
    בעיני זה מהלך שנעשה מסיבות פוליטיות יותר מאשר מקצועיות. דומה למה שמיטש עשה לנימני בזמנו. הוא שם אותו בפרונט עם כל האחריות כדי שתהיה לו לגיטימציה מלאה להעיף אותו כשתגיע הנפילה, ושלא יוכל יותר להסתיר את כישלון הרכש שלו במאמנים שלא ממשים את החזון שלו.

    להגיב
    • יואב (פורסם: 14-6-2017 בשעה 11:47)

      אתה טועה לדעתי.
      מיטש יכול לפטר את יורדי בהתראה של חודש. איזה לגיטימציה הוא צריך ומול מי? סיפור נמני שונה לחלוטין. דמות מיתית בעיני הקהל שרק נכשלת. מה דומה פה?
      לפי הבנתי, יורדי הוא זה שלחץ לשינוי כאשר הבין שהצלחה על הקווים יכולה לפתוח לו דלתות. זה בסדר גמור.
      שני מאמנים זרים יעבדו תחת יורדי. אם יורדי מביא זרים על פי פילוסופית משחק מסויימת, אז עכשיו הוא גם יישם אותה במגרש.

      להגיב
      • השמן (פורסם: 14-6-2017 בשעה 12:44)

        הלוואי ואתה צודק.
        המילה לגיטימציה לא מתאימה, התכוונתי שאולי הדרך של מיטש כשעובד שלו כושל, זה לתת לו עוד צ'אנס בלי גלגלי הצלה.
        אני לא מאמין שג'ורדי רצה לאמן פתאום, איפה זה היה לפני ארבעה חודשים?
        ג'ורדי רצה להחליף את וידיגל, מיטש התנה את זה בצעד הנוכחי. ברור מי הבא שיעזוב בתום העונה במקרה של כישלון.

        להגיב
        • יואב (פורסם: 14-6-2017 בשעה 13:02)

          אולי החודש האחרון, בו לא קיבל הצעות ממשיות(לאמן את הנוער של ברצלונה כן היה), הביאו לשינוי בחשיבה.
          ואולי זה היה התנאי של מיטש.
          סמכויותיו בקשר לרכש וקביעת מדיניות-לא השתנו.

          להגיב
    • היסטוריה לעניים (פורסם: 14-6-2017 בשעה 11:49)

      השמן- יש כשל לוגי במה שכתבת בשורה הראשונה. אין כזה דבר אצל גיל שלי 'יותר מדי אופטימיות ללא סיבה'. זה סוד קיסמו

      להגיב
      • ברלה (פורסם: 14-6-2017 בשעה 12:05)

        יש לי הרגשה שעשרת המשחקים של ג'ורדי השנה ייזכרו בעתיד כמו המקום השני של בנאדו – הוכחה שהצלחה נקודתית בתנאים של חוסר לחץ לא מלמדת הרבה על היכולת להוביל קבוצה לתואר

        להגיב
  13. אסף THE KOP (פורסם: 14-6-2017 בשעה 11:49)

    תרגיע עם עמיר תורג'מן…

    ראה קישור חשוב. מי תהיה האלופה השנה ?

    https://www.premierleague.com/fixtures

    להגיב
    • ארז (פורסם: 14-6-2017 בשעה 11:53)

      הגרלה נוחה ליונייטד בפתיחה.
      וגם משחקת בסטוק ב-9 בספטמבר, כך שלא תידרש להתעלות בלילה קר בסטוק.

      להגיב
      • הנץ ממלטה (פורסם: 14-6-2017 בשעה 21:52)

        כל הלילות בסטוק קרים…

        להגיב
  14. יניב פרנקו (פורסם: 14-6-2017 בשעה 11:55)

    היי גיל – לדעתי מדובר במהלך משמעותי ביותר עבורכם, מכה לליגה, אבל לא בגלל ג'ורדי.
    איש המפתח לדעתי זה אנגלידיס – הוא היה זה שהביא את התובנה הקודמת שמכבי זקוקה לידע זר בבניית מועדון כדורגל ועכשיו הוא זה שלדעתי דחף לשינוי המבני.
    הההחלפה של מאמן כל חצי שנה היא לא בריאה ולא נכונה ואין מה לעטוף אותה בססמאות של "עדיף להביא טובים שיש להם ביקוש" – מאמן איכותי שנשאר שנים ארוכות ומקבל סמכות רחבה בנושא בניית סגל זה המהלך המתבקש למועדון כמו מכבי – לג'ורדי יש הזדמנות טובה לבנות את עצמו כמאמן והדרך לקבוצות גדולות תיסלל עבורו, אבל יותר מזה, לתחושתי המאמן הבא מתי שלא יהיה לא יחזור אחורה וייבחר מראש כדי להצליח בקדנציה ארוכה.

    לגביי הצעירים – אני חושב שזה לא הוגן לבקש את זה מקרויף – הוא ירצה לבנות סגל שיוכל להחזיר את התואר בהקדם ויישפט בחומרה בתקשורת וברשתות החברתיות – הוא ידרוש ויקבל תקציב גבוה למסע התחמשות גדול -זה חלק מהדיל (חבל שנשאר לנו רק גוטליב למכירה).

    להגיב
    • יניב (פורסם: 14-6-2017 בשעה 13:22)

      התאוריה שלך נראת לי הכי הגיונית.ג'ורדי ראה את ההצלחה היפה של המאמנים שהוא הביא לאחר קדנציה במכבי ואומר לעצמו אם הצליח להם למה שלא יצליח לי.

      להגיב
    • רועי (פורסם: 14-6-2017 בשעה 13:51)

      יניב פרנקו חושב שזה מהלך משמעותי.
      הלך עלינו
      :)

      להגיב
      • יניב פרנקו (פורסם: 14-6-2017 בשעה 15:19)

        אתה יודע שאשמח לטעות…

        להגיב
    • אזי (פורסם: 14-6-2017 בשעה 14:19)

      איך פיספסנו את רייכרט אייךךךךךךךך

      להגיב
      • יניב פרנקו (פורסם: 14-6-2017 בשעה 15:19)

        רייכרט היה טעות של המנהל המקצועי הקודם

        להגיב
  15. עידן. (פורסם: 14-6-2017 בשעה 12:08)

    ברכות על ההוט סטריק. מן הסתם הוא יסתיים ביומן האליפות הבא של הג'איינטס…

    להגיב
    • Dr.van nostrand (פורסם: 14-6-2017 בשעה 23:22)

      הוט סטריק חוגגים בהוטרס…

      להגיב
  16. ישי (פורסם: 14-6-2017 בשעה 12:10)

    לא בטוח שזה מוצלח.
    זה יותר מדי נראה כמו לעשות קווץ' כשלא מרוצים. כמו להעביר את אבי אבן לתפקיד עוזר מאמן. משהו לא עובד כמו שצריך ונראה שמנסים לחפש איך להסתדר עם מה שיש בכל זאת.

    להגיב
    • יואב (פורסם: 14-6-2017 בשעה 12:31)

      ישי,
      המנכל החדש הוא סוג של יורדי. עכשיו המהלך נראה הגיוני יותר. גם ואן לייבן יקבל יותר סמכויות.
      הוא לא מנכל רגיל של תיפעול.http://sport1.maariv.co.il/israeli-soccer/Ligat-Haal/Article-783398
      קצת על המנכל…

      להגיב
      • יואב (פורסם: 14-6-2017 בשעה 12:32)

        בקיצור, כוורת מקצועית חדשה שנראית מרשים על הנייר.

        להגיב
      • השמן (פורסם: 14-6-2017 בשעה 12:46)

        שוב יואב, מקווה שאתה צודק. אבל זה הכול השערות. מקווה שחלוקת התפקידים תובהר מתי שהוא בקרוב, אם כי אני בספק

        להגיב
        • יואב (פורסם: 14-6-2017 בשעה 13:04)

          אני מבסוט מזה שהמנכל בא מהתחום. זה עוד זוג עיניים, עוד דעה, עוד ידע וניסיון.

          להגיב
          • גיא זהר (פורסם: 14-6-2017 בשעה 15:36)

            אני רואה שהבחור יתחבר לעמותת "עמה יעמיק"

            להגיב
    • Ollie Williams (פורסם: 14-6-2017 בשעה 12:33)

      אני מבין מה אתה אומר, אבל במצב הנוכחי של המועדון ושל הקבוצה אני לא רואה מהלך נכון יותר שלא יגרום לזעזוע עוד יותר עמוק.
      עברת שתי עונות שבהן החלפת מאמן בינואר. אם בשנת הצ'מפיונס לפחות אלה היו מאמנים טובים (עד שהראשון איבד חשק, והשני שפשוט לא מסוגל לזכות בתואר על אף כדורגל מבריק לעתים כמו שראינו ממנו גם באייאקס), אז שנה שעברה נפלת פעמיים.

      להגיב
      • יואב (פורסם: 14-6-2017 בשעה 12:37)

        השעון מתקתק וצריך להכין קבוצה תחרותית. בנקודת הזמן הזאת- זה המהלך המתבקש.
        מה ציפו? למנהל ספורטיבי חדש, מאמן חדש ומנכל חדש? על דברים כאלה עובדים כבר מינואר, לא עכשיו.

        להגיב
  17. אריק ב. (פורסם: 14-6-2017 בשעה 12:35)

    עמיר תורג'מן סיכם לעונה נוספת בבית"ר רמלה…

    להגיב
  18. יואב (פורסם: 14-6-2017 בשעה 12:44)

    גיל,
    סחתיין(((:

    להגיב
  19. yaron (פורסם: 14-6-2017 בשעה 13:04)

    מקווה שגם בתור מאמן קרויף ייתן לכם (מכביבול) ראיון :-)
    מקווה גם שהשאלה המרכזית תהיה אם הוא לא מצטער שהביא את ליטו וחזר ליציע.
    מפחד שהיא תהיה למה לא נשאר נאמן לעצמו ולקריירה שלו כמנהל מקצועי…

    להגיב
  20. מיטש דה מענטש (פורסם: 14-6-2017 בשעה 13:50)

    גיל, אחלה. תודה רבה על העצות.
    אבל לא סיכמנו שאתה מוצא לי איזה שידעך טוב? אמא שלי כבר ממש עצבנית.

    אם לא תמצאו לי אף אחד – אני מחזיר את יוקאנוביץ, שיפתח עם ורמוט מול באר שבע.

    להגיב
    • יואב (פורסם: 14-6-2017 בשעה 15:56)

      לא התארסת לא מזמן(: ?

      להגיב
  21. רומן (פורסם: 14-6-2017 בשעה 13:52)

    נראה לי ששוינפלד נושק ל30, לא?

    להגיב
    • יואב (פורסם: 14-6-2017 בשעה 13:53)

      25, 26 לדעתי

      להגיב
      • yaron (פורסם: 14-6-2017 בשעה 14:28)

        27

        להגיב
    • מאיר המהיר (פורסם: 14-6-2017 בשעה 15:30)

      שחקן שוינפלד, דיברנו עליו יורם

      להגיב
  22. אחד העם (פורסם: 14-6-2017 בשעה 15:35)

    כל מילה.

    להגיב
  23. גדי (פורסם: 14-6-2017 בשעה 15:51)

    אני אוהב את הכתיבה שלך.
    כיף לקרוא

    להגיב
  24. קורא בין השורות (פורסם: 14-6-2017 בשעה 16:06)

    כמה תהיות…
    בשורה התחתונה, האם ההימור על וידיגאל היה מיותר? הרי בסופו של דבר ג'ורדי כבר היה המאמן בפועל ודי בהצלחה. לא יודע אם במקרה שהיה ממשיך הוא היה יכול לקחת אליפות אבל אני מניח שלא היינו שומטים את הגביע.

    גיל מרבה לומר שג'ורדי לא אוהב להמר אבל נדמה לי ששנה שעברה הוא הימר על השליש האחרון של העונה ועל איכות ההכנות לעונה הקרובה ונדמה שמרצונו או שלא הוא מהמר העונה על כל היוקרה שלו (במיוחד אם היתה אמת בשמועות על ברצלונה ואיאקס)
    ואם זו עונתו האחרונה אז אני תוהה אם הוא לא מהמר על היסודות שישאיר לבא אחריו (תמיד חשבתי שהוא יבחר את היורש עכשיו אני כבר לא בטוח)

    אני פחות אופטימי

    להגיב
    • yaron (פורסם: 14-6-2017 בשעה 21:10)

      זה שקרויף לא הבין אז את מה שהוא מבין היום זה אחת האכזבות הבודדות של ממנו לאורך כל תקופתו במכבי.
      אני מקווה שאם הוא החליט ללכת על זה אז זה יהיה כמו שצריך. אני מאמין לו שהוא באמת רוצה לאמן.
      נראה לי שקרויף לא היה סגור על עצמו אז ושלפעמים רק בפרספקטיבה לאחור אתה יכול לראות או להגיד " וואו, אני רוצה לאמן, אני מתגעגע ללאמן".

      להגיב
      • tazza (פורסם: 14-6-2017 בשעה 21:30)

        ירון- לדעתי צריך להיות יותר רכים איתו, הוא בא על התקן של ג'נרל מנג'ר, וראה שטוב לו, אז למה לו ללכלכך את הידיים בעבודת שטח אינטנסיבית? אז אחרי 4.5 שנים שהעסק תקתק פה טוב שם פחות טוב, האמון שלו בכך שהוא יכול לאמן פחת, וגם להפוך את עורו פתאום עלול ליצור טלטלה ואי אמון במועדון מצד האוהדים וזה לא מצב שבנאדם רוצה על אחריותו.
        בחצי שנה האחרונה הוא היסס ולכן קרה ליטו וידיגאל, וכאן אין שום דבר חדש. ג'ורדי הוא אדם הססן. במדינת הכל או כלום או פסטיבל או מחדל, אבל בואו נהיה מציאותיים- הוא איש כדורגל במדינה שהנבחרת שלה נראית כמו ש….קיצר הבנת. הגיוני שהוא לא עילוי, הוא ממש לא עילוי.

        נ.ב- ליטו וידיגאל מקבל הצעות מקבוצות חזקות בהרבה מקבוצות הצמרת פה, הוא מוערך. במכבי הוא לא התאים בדיוק מאותם סיבות שיוקא ושוטא לא התאימו- הם לא קיבלו את היכולת לבנות סגל מתאים. אי אפשר לשפוט אותם במצב אליו הם נקלעו. יוקא גם אמר את זה בפנים של כולם, ומתחת לשפם כולם כולל כולם הסכימו איתו.

        להגיב
  25. איציק (פורסם: 14-6-2017 בשעה 19:11)

    רק שאלה, הרי ידועה שמאמן מכבי עוזב באמצע העונה ומביאים מאמן חדש כשבינתיים המנג'ר מאמן אותה (או מאתר מאמן אחר). איך זה יתנהל השנה?

    להגיב
    • yaron (פורסם: 14-6-2017 בשעה 21:03)

      השנה יחליפו מנג'ר באמצע השנה והמאמן יחליף אותו :-)

      להגיב
  26. tazza (פורסם: 14-6-2017 בשעה 21:35)

    מאוד קשה להתקרב להיות אובייקטיבים כרגע, לדעתי אין טעם כרגע לפרש את המצב כפי שהוא כי הבלאגן חוגג, הרעש הזה לא יימשך והמצב יתאזן. נשארת רק האמונה, ואני אופטימי:
    מצאו מנכ"ל, ג'ורדי מאמן ויביא איתו עוזרים, החתימו את המגן שמאלי הישראלי הכי טוב שניתן, הביאו את אצילי, ועכשיו נותר רק לפגוע בזרים ואני מאמין שהפעם לא יפשלו, כי עכשיו כל האחריות על ג'ורדי.

    אגב מתי ההגרלה של הליגה האירופית, ומהם התאריכים? תודה לעונים :)

    להגיב
    • yaron (פורסם: 14-6-2017 בשעה 22:17)

      למרות האכזבה שלא עשה את זה כבר בשנה שעברה בסופו של דבר קיבלנו את המאמן שמאוד רצינו רק לפני מס' חודשים :-)
      אני מאוד שמח עם ההחלטה הזאת ומאמין שקרויף יהיה מאמן/מנג'ר ושלא יביאו מישהו מעליו. אני מאמין שהוא באמת מעוניין לאמן.
      כן הביאו מנכ"ל רציני מה שיוריד ממנו הרבה כאב ראש ויאפשר לו להתרכז אך ורק בצד המקצועי.
      דוידזאדה זה נחמד בתנאי שאתה ממשיך לחפש מגן שמאלי זר.
      אצילי זה יופי.
      שניהם עדיין לא חתמו…

      להגיב
      • יואב (פורסם: 14-6-2017 בשעה 22:45)

        שני מאמנים זרים יעבדו תחתיו. אחד כבר נחת בארץ. הסמכויות של יורדי בנוגע לסגל נשארו מוחלטות.

        להגיב
  27. יואב (פורסם: 14-6-2017 בשעה 21:59)

    m.ice.co.il/advertising-marketing/news/article/540977

    נהדר

    להגיב
  28. D! פה ועכשיו (פורסם: 15-6-2017 בשעה 17:29)

    למה אצילי, שלא הצליח לשחק בתור מחמם ספסלים בקבוצת תחתית בספרד, זה כזה דבר טוב?

    להגיב
    • גיל שלי (פורסם: 15-6-2017 בשעה 17:32)

      פשוט תזכר מה הוא עשה בביתר

      להגיב
      • D! פה ועכשיו (פורסם: 15-6-2017 בשעה 19:03)

        מבין.

        הקונספט של שחקנים בינוניים + שנותנים חצי עונה סבבה הליגה הישראלית, יוצאים לגלות שהם לא שווים הרבה וחוזרים לפה לקחת המון כסף – חשבתי שהוא כבר פס מן העולם.

        להגיב
        • אמיתי (פורסם: 15-6-2017 בשעה 19:20)

          ההיפך. שוכלל. עע בן רייכרט

          להגיב

מה דעתך?