יומן האליפות של מכבי (4) – זכרונות מיוקאנוביץ'

שישה משחקים - שישה נצחונות

רבים מאוהדי הכדורגל עסוקים תמיד בחששות מפני העתיד לבוא. התחושה היא שזה לא יספיק, תמיד זו האמירה, זה לא יספיק לשלב הבא, לבאר שבע, לקחת אליפות, לא יספיק.

אני מעדיף להתעסק בהווה, ועד עכשיו זה הספיק, ולא בקושי, למען האמת בקלות.

אני לא זוכר את כל הקמפיינים האירופיים שלנו, אבל אני לא זוכר קמפיין בו נצחנו שישה משחקים רצוף, ספגנו רק שער אחד, וכל זאת בהרכב לא מלא עדיין, יתכן שיהיו לנו עוד ארבעה שחקני רוטציה חדשים עד ספטמבר.

*

אתם זוכרים שמול טיראנה בסיבוב הראשון עלה שלומי אזולאי בהרכב, יונתן כהן, הם לא יהיו בהרכב שלנו הרבה במהלך העונה, אני די בטוח ששלומי אזולאי לא יהיה בסגל. זה ההימור שג'ורדי לקח, הוא רצה להכנס לעונה בהדרגתיות, לא לשחוק את השחקנים שמגיעים מפגרה קצרצרה, ולתת בסיבובים הראשונים הזדמנות לכאלה שלא ישחקו תפקיד מרכזי בקבוצה בהמשך העונה.

דור מיכה זכה למנוחה ארוכה, דסה זוכה לה עכשיו. הזרים שיגיעו יהיו רעננים לעונה הארוכה שתהיה לפניהם, ושחקנים כמו אצילי ודווידזאדה לא שיחקו כלל בעונה שעברה. בקיצור, ברוטציה הרחבה בה נשתמש, יהיו הרבה שחקנים שלא נשחקו אצלנו בעונה שעברה.

*

עוד לא ראינו משחק אחד בו מכבי הרשימה, אבל הקמפיין עצמו מרשים ביותר. ג'ורדי מראה שהוא קנה את הציניות של יוקאנוביץ', ובונה קבוצה מאוד גמישה בצורת המשחק שלה. אם בסיבוב השני ראינו את דסה ודווידזאדה חורכים את הקווים במערך התקפי מאוד, אתמול דווידזאדה ושפונגין כמעט ולא הגיעו לקו הרוחב של השער היריב. שרן ייני נדמה ולא עבר את עיגול האמצע לכיוון שער היריב, וכמעט שלא הנענו כדור במטרה לייצר התקפות.

התמורה היתה בכך שכל הבעיטות של היוונים אל עבר השער של ראיקוביץ' הגיעו מקצה רחבת ה16, לא היתה התקפה אחת בה נותר שחקן במצב של אחד על אחד מול ראיקוביץ'. כל הבעיטות הגיעו תחת לחץ של שחקן אחד צהוב לפחות.

בעונה שעברה הראינו בשלבים האלה משחק התקפה מרשים יותר, אך ההגנה היתה חדירה בהרבה. גם מול קונוסים קשה לשחק שישה משחקים ולספוג שער אחד בלבד. בשביל להשיג את זה, צריך קבוצה מאוד חזקה באופי שלה, קבוצה ממושמעת מאוד, כזאת שמאמינה במאמן שלה, בקיצור כל מה שלא היה לנו בשנה שעברה, קבוצה בדמותו של שרן ייני.

*

האם זה יספיק לשלב הבתים של ליגת אירופה? אין לי מושג, אבל בינתיים ג'ורדי משיג את כל היעדים שהציב לעצמו, ואין סימנים לדאגה יוצאת דופן מצידו, כך שהגיוני להניח שהקבוצה מתקדמת בדיוק לפי התכניות שלו.

כן אלירן, לא אלירן, בקבוצה שלנו בעונה הקרובה יש הרבה שחקנים שיכולים לתת שער, אבל גם משקיעים במשחק ההגנה. אצילי לדוגמה חילץ כדורים, שוינפלד שיחק אתמול בתפקיד שנראה כמו בלם באגף השמאלי, הרבה יותר מחלוץ. וידאר קלט כדורים עם הגב לשער, וגם הצליח לשמור עליהם, וכן אנחנו אלה שהבקיעו את השער, וגם הפספוס המשמעותי היחיד היה של וידאר ממצב נייח.

זהו עוד הבדל מהעונה שעברה, המצבים הנייחים שלנו מסוכנים, ולא לנו אלא ליריבות. היריבות לא מתרגמות קרנות שלנו להתקפות מתפרצות שמסתיימות במפגשים עם ראיקוביץ'. יורדי הוא אמנם הבן של קרויף האידיאולוג, אך עושה רושם שהוא תלמיד של מוריניו, הוא יפתח לכל משחק תכנית עם מטרה, ללא התחשבות באיך זה יראה, המחשבה היחידה היא מה נכון למשחק עצמו, וכחלק מהעונה.

*

אז מה יש לנו, יש לנו קבוצה עם עמוד שדרה חזק, כזאת שלא נלחצה מהמשחק הפיסי מאוד של היוונים, וגם לא מהקפיצות של שחקני היריבה על השופט. התלהבו מהאופי של באר שבע ביום רביעי, בינתיים אנחנו מראים יכולת עמידות, וגם בפעם היחידה שפגרנו, חזרנו מכך בקלות ובמהירות. זו התחלה מצוינת לעונה, היכולת המרשימה בהחלט יכולה לחכות, האופי נמצא שם מהתחלה.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

113 תגובות ל “יומן האליפות של מכבי (4) – זכרונות מיוקאנוביץ'”

  1. צור שפי (פורסם: 4-8-2017 בשעה 11:59)

    במלים אחרות – נהייתם קבוצה של דרור קשטן.

    להגיב
    • גיל שלי (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:01)

      בשנה היחידה בה היינו קבוצה של קשטן, לקחנו דאבל קל, קונה

      להגיב
      • גיא זהר (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:58)

        קשטן של הפועל וקשטן של מכבי היו מאמנים שונים מבחינת סגנון. חוץ מזה שיוקנוביץ היה אחלה במוקדמות אבל הבתים היו לא משהו

        להגיב
    • Ollie Williams (פורסם: 4-8-2017 בשעה 20:24)

      זה דווקא נשמע הרבה יותר כמו התיאורים לקבוצה של גרנט ב 94/5

      להגיב
  2. אזי (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:09)

    בטוויטר של מכבי עשו סקר מי מצטיין המשחק.
    145 הצבעות עד עכשיו
    10% הצביעו לשויינפלד
    20% לאצילי
    70% לראיקוביץ'

    נראה שאוהדי מכבי פחות מתרשמים מההגנה המסודרת שלנו אם הם חושבים שהשוער הציל אותנו אתמול

    להגיב
    • גיל שלי (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:11)

      ראיקוביץ' היה באמת הכי טוב, זה מאפיין קבוצה ששיחקנו אתמול רוגבי, בעיטות הרחקה, תפיסת הכדור ושהיה איתו עד הסקראם

      להגיב
  3. שלו (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:09)

    ברגע שמשחק ההגנה יציב,
    אפשר לפתח את משחק ההתקפה.
    הפוך זה לא כל כך עובד…
    שנה שעברה משחק ההגנה גמר לקבוצה את הביטחון.

    בליגה שלנו, זולת מול ב"ש, אגפים עם דסה/שפונגין ודוידזה זה יותר ממספיק.
    מרכז שדה של ייני וגולסה מנצח לדעתי כל מרכז שדה, שוב זול ב"ש.
    שוער הכי טוב כבר יש לנו, והתקפה הכי חזקה וורסבילית.

    להגיב
    • גיא זהר (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:37)

      השוער הכי טוב בליגה הוא זובאס.

      להגיב
      • צור שפי (פורסם: 4-8-2017 בשעה 13:07)

        אבל ראיקוביץ הכי טוב בעולם (לגילו).

        להגיב
        • צור שפי (פורסם: 4-8-2017 בשעה 13:08)

          דחקות בצד – באר שבע חייבת שוער.

          להגיב
          • איציק (פורסם: 4-8-2017 בשעה 13:10)

            השוער המחליף שלה הוא השוער הראשון של הנבחרת.

            להגיב
            • אזי (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:08)

              צחוק בצד – הנבחרת גם חייבת שוער

        • tazza (פורסם: 4-8-2017 בשעה 13:09)

          מודעים לזה שמדובר בהנפצה של התקשורת, ובמכבי רק אמרו שהוא אחד הטובים בעולם לגילו?

          להגיב
          • גיא זהר (פורסם: 4-8-2017 בשעה 13:13)

            כרגע בנבחרת סרביה סטויקוביץ מועדף על פניו.

            להגיב
            • yaron (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:53)

              עדיין?

        • yaron (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:59)

          קרויף אמר מההתחלה ולאורך כל הדרך שהוא אחד השוערים הטובים בעולם לגילו. התקשורת לא רצתה לתת קרדיט לוואן אז התעלמו מאחד…
          הוא נבחר לפני כמה שבועות לרשימת חמישים השחקנים הצעירים הטובים בעולם. מקום 50 למיטב זכרוני.
          מכבי יכולה כבר היום לעשות עליו כמה מיליונים אם היתה מעוניינת בכך.
          יש לנו מזל גדול שהוא בחור מאוד סבלני שלא ממהר לברוח ומחכה לעוד קמפיין אירופאי והרכב בנבחרת.

          להגיב
      • שלו (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:05)

        תמיד, יש אמירה כזאת.
        זה מגוחך, כאילו למילים יש כוח ואם תכתוב זה באמת יקרה.
        אם הוא היה יותר טוב מראיקו תהיה בטוח שראינקו כבר היה נמכר והוא היה בשער של מכבי.
        זה כמו שהרבה עכשיו חושבים שוואקמה הוא בדרך לכדור הזהב.
        בסה"כ חלוץ טוב שנמצא בכושר כשייתן עונה שלמה טובה, נדבר אח"כ נבדוק עקביות.

        להגיב
  4. שגיא (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:16)

    כרגיל, אתה אופטימי מאד. הלוואי וגם אני הייתי יכול להיות כזה. עד עכשיו שיחקת נגד קבוצות ברמת ליגה לאומית ותחתית ליגת על.
    מכבי הציגה עד עכשיו כדורגל בעייתי מאד ואתמול הבעיות התחדדו אפילו יותר. טיבי וייני במשחק גרוע. רק במזל ובזכות יריבה גרועה לא ספגנו לפחות 2 אתמול מטעויות של שניהם על קו האמצע. בכלל ייני מאד מאכזב עד עכשיו. אני חולה על השחקן הזה אבל בעיקר על האופי שלו, פחות על הכדורגל שהוא מציג. יותר מדי מסירות ללא כתובת.
    בנוסף על כך, לא ראיתי אפילו כדור עומק אחד טוב לוידאר. פרט לנגיחה של של גולסה. רואים שחסר ברק. יכול להיות שזה בגלל החיסרון של מיכה ויכול להיות שזה בגלל שבאטוקיו עוד לא נכנס לעניינים, אבל כרגע זה לא נראה טוב גם בעניין בזה.
    אבל הדבר שהכי מפריע לי מקצועית זה בריטיות. אין במכבי אף שחקן מהיר. אף שחקן שאתה יכול לשלוח לו כדור לשטח והוא ישיג את המגן שלו.
    נקודות אור: אופי ראיקו. דווידזה, החלוצים ואצילי שמתחיל להראות סימנים.
    צריך להביא: בלם, קשר אחורי, קיצוני מהיר ויהיה בסדר.

    להגיב
    • ארז (פורסם: 4-8-2017 בשעה 13:08)

      אתה גזען.
      אין כמו בריטיות.
      נכון, שפתיים דקות והמון הפלות בגיל העשרה. אבל זורמות טילים.

      להגיב
      • שגיא (פורסם: 4-8-2017 בשעה 13:22)

        פעם אחרונה שאני מגיב באמצעות הנייד עם המתקן שגיאות אוטומטי. הכוונה כמובן היא ל"מהירות".

        להגיב
        • ארז (פורסם: 4-8-2017 בשעה 13:36)

          :)
          ברור לגמרי.
          תדע לך שאחרי שלב הקריזה, מגיעה התפעלות מהיכולות של האוטוקורקט. חבר שהוא גם לקוח שלי רצה לכתוב על מישהי שאותה פגשנו שהיא פלרטטנית. האוטוקורט הפך את זה ל"לפרוונית". מאז זה ביטוי אצלנו לפצצת על.

          להגיב
      • yaron (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:39)

        להיפך, אני הבנתי שאם נביא כמה בריטיות הקבוצה תשחק הרבה יותר מהר ;-)

        להגיב
    • גיא זהר (פורסם: 4-8-2017 בשעה 13:15)

      חסר ברק? יש הרבה ממנו.

      להגיב
      • מאיר (חדש בשכונה) (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:36)

        ??

        להגיב
    • yaron (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:44)

      מאכזב? שישה נצחונות ושער חובה אחד זה ייני נטו!
      חוזר על מה שכתבתי למטה, לא משנה העמדה, כשייני על המגרש כל ההגנה נראית טוב יותר.
      לדעתי חלק עיקרי מעבודתו (בטח לאחר חיזוק) יהיה כיסוי של המגנים שיוכלו לעלות בלי חשש שיש חור בהגנה.

      להגיב
      • שגיא (פורסם: 4-8-2017 בשעה 21:13)

        מצטער, לא קונה את זה.
        בסופו של דבר אני מסתכל על הפעולות שלו במגרש והן לא טובות. יכול להיות שיש לו השפעה מיסטית על משחק ההגנה, אני לא מאמין בזה.
        יותר מדי איבודי כדור. לא מספיק חילוצים. כשאני משווה אותו לקשר האחורי של ב"ש, אני רואה הבדל של 2-3 רמות לפחות.

        להגיב
      • יואב (פורסם: 5-8-2017 בשעה 00:34)

        גם אני לא שלם עם הצבתו של שרן בקישור, למרות הערכתי הגבוהה אליו כפרסונה והלוואי והיו לי עוד שלוש כאלה.
        אבל האמת חייבת להיאמר- גם בשיאו, הוא לא על המדרגה של אלברמן. סורי.
        הוא ישחק הרבה כי זאת עונה ארוכה והוא מאד ורסטילי. אני לא הוא מנהל המשחק שמכבי צריכה לשאוף אליו. וכמובן- מוכן לאכול את הכובע- רק שיצליח.

        להגיב
        • yaron (פורסם: 5-8-2017 בשעה 08:29)

          התיזה מאוד פשוטה, עם ייני בכל תפקיד שלא תשים אותו ההגנה נראית הרבה יותר טוב.
          זאת היתה בעיה קשה שלנו בשנתיים האחרונות.
          לא מצפה ממנו לנהל את משחק ההתקפה.

          להגיב
  5. ניינר \ ווריור (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:18)

    גיל אתה יכול להסביר לי מה ההתעקשות הזו של יורדי על עטר?

    להגיב
    • יניב פרנקו (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:21)

      עטר שחקן. במערכת של מכבי הסיכוי שלו להצליח גדול בהרבה . במצב הכשרון הישראלי זה לא ״התעקשות״.

      להגיב
      • ניינר / ווריור (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:22)

        בסכומים המופרכים האלה? לא מבין איך מכשלון לכשלון ערכו של שחקן רק עולה

        להגיב
        • גיא זהר (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:28)

          מה שמעניין שצ'יבוטה היה על המדף, בחינם, (אומנם כזר) ועטר הועדף. חוץ מזה נראה שאם עטר מגיע מוותרים על זר בעמדה, לפחות עד ינואר. ועטר חומר נפץ מבחינה חברתית.

          להגיב
          • יניב פרנקו (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:29)

            במציאות של היום מליון יורו לשחקן כמו עטר זה לא מופרך.

            להגיב
            • גיא זהר (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:35)

              עטר בקושי מתאים לליגה הישראלית. צ'יבוטה עולה עליו כיום בכל פרמטר (חוץ מהיכולת להבקיע).

            • yaron (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:22)

              לא שאני מסכים עם זה אבל חוץ מהיכולת להבקיע… ???

            • השמן (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:26)

              נסחפת לגמרי גיא. שחקן מוכח מאוד בליגה הישראלית. גם אם כל הכבוד למשחק של צ'יבוטה אתמול, עוד לא הייתי זורק אותו ישר להרכב של מכבי

          • קורא בין השורות (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:03)

            צ'יבוטה שייך למכבי ואני מניח שהושאל לבני יהודה רק בגלל שיש תוכניות אחרות למשבצות הזרים.
            כשיקבל אזרחות, הבנתי שמשהו כזה מתבשל, אז הוא כבר יהיה חלק מהסגל הצהוב…

            להגיב
            • גיא זהר (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:06)

              גם כזר (ויש שלוש משבצות כאלו בהנחה שמרסלו הולך) עדיף על עטר.

        • Lord Anthony (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:35)

          עטר שחקן מצויין, כנראה הטוב ביותר מבין הישראלים בליגה שלא משחקים במכבי או בב"ש.
          העובדה שהוא לא מככב במכבי חיפה, אומרת יותר על חיפה מאשר עליו.

          להגיב
          • yaron (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:20)

            עטר תפור למכבי אם הוא מגיע עם ראש בריא. אני בעניין הזה סומך על קרויף שאין מצב שעטר פותח את הפה שלו לגבי מעמדו בקבוצה אם הוא מגיע.

            להגיב
            • מאיר (חדש בשכונה) (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:43)

              מסכים ויותר. עטר ירצה להוכיח שהבעייה היא חיפה ולא הוא, יקבל אהבה מהקהל, והמטרה המשותפת שלא לומר אתגר משותף לבוא מלמטה ולקחת אליפות, כמה שמצחיק לומר על מכבי ביחס לבאר שבע שמכבי באה אנדרדוג, תייצר עטר מחוייב. היתרון המקצועי שלו הוא שהוא לא חייב לקבל כדור לרגל אלא רץ לשטחים מה שאין היום במכבי.

            • Ollie Williams (פורסם: 4-8-2017 בשעה 20:20)

              אירוני, כשטב"ח תפס את המקום של עטר אמרנו שסוף סוף יש מישהו שיקבל כדור לשטח ולא לרגל….

        • yaron (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:45)

          אתה מדבר על הסכומים המופרכים שחיפה מבקשת או על הסכומים המופרכים שמכבי מציעה?

          להגיב
  6. יניב פרנקו (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:20)

    זו המשמעות של דירוג אירופאי – מכבי השיגה דירוג מצוין שעוזר לה מאוד בהגרלות ועוזר למערכת כולה לקבל החלטות מושכלות.
    באר שבע בכיוון הנכון .
    ומכבי חיפה זרקה דירוג מעולה לפח שייקח לה שנים לשקם.
    ואף מילה על הפועל שזרקה גם את הפח לפח במובן הזה.

    להגיב
    • איציק (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:27)

      מה זאת אומרת באר-שבע בכיוון הנכון. כמו שהייתה בלתי מדורגת גם היום הייתה בלתי מדורגת. היה לה פוקס בהגרלה, ולא קיבלה את החזקות ביותר, כך שיש איזה סיכוי להתפלח לליגת אלופות, אבל לא כמדורגת. נניח שנעלה לשלב הבתים וניקח אליפות השנה (גיל סליחה, אתה מבין שזו דוגמה היפותטית לחלוטין), מה הסיכוי להפוך למדורגת?

      להגיב
      • יניב פרנקו (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:31)

        ולכן אמרתי בכיוון הנכון – צוברת נקודות – ואל תבלבל בין מסע של אלופה למסע של ליגה אירופאית .

        להגיב
        • איציק (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:34)

          לא מבלבל (חושב שלא), עשיתי הנחה אופטימית, נניח ונעבור את מריבור.

          להגיב
      • גיא זהר (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:32)

        איציק, גם מכבי לא היתה מדורגת (לפחות לפני נפילת חלק מהמדורגות) בשלב הפלייאוף באלופות. יש מצב שעליה לבתים באלופות/אירופית תהפוך אותנו למדורגים בשנה הבאה לכל אורך הדרך באירופית (לגבי האלופות הכל נטרף מחדש בשנה הבאה בגלל שינוי השיטה – למשל סיכוי גבוה שהאלופה תחל כבר בסיבוב הראשון).

        להגיב
        • yaron (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:16)

          איך זה מסתדר עם הטענה של כמה מהחברים כאן שהשיטה החדשה לא תפגע בליגות החלשות?

          להגיב
          • גיא זהר (פורסם: 4-8-2017 בשעה 16:30)

            אף אחד עוד לא יודע בוודאות מה השיטה, אבל כנראה שתפגע במידה כזו או אחרת גם אם הנציגות של ארבע הגדולות יתווספו על חשבון הליגות הבינוניות

            להגיב
            • גדי (פורסם: 5-8-2017 בשעה 09:35)

              שנה הבאה במסלול האלופות יהיו 4 כרטיסים לבתים ולא 5 כמו עכשיו.

              בנוסף יותר לא יהיה ניקוד מדיני. זה דווקא לטובת המדינות החלשות כמונו. למשל השמה באר שבע מדורגת 150 באירופה על בסיס ניקוד קבוצתי פלוס מדיני. בניפוי דירוג מדיני היא קופצת למקום 120. יחד עם הניקוד המינימלי שכבר צברנו אנחנו עולים עוד ומתרבים מאוד למצב בו נוכל להיות מדורגים גם בפלייאוף של הליגה האירופית. דבר גורר דבר וזה נותן סיכוי מצויין לשלב בתים כמעט כל שנה בדיוק כמו שמכבי עושה בלי מאמץ יוצא דופן.

        • רן (פורסם: 4-8-2017 בשעה 20:16)

          למכבי השנה יורדות נקודות על עונה בלי אירופה 0.6 קמפיין סביר באירופאית שווה 8-10 נקודות.היה מציב את.מכבי מדורגת באלופות כולל בפליאוף

          להגיב
      • שלו (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:08)

        עדיין אף קבוצה ששיחקה באלופות מישראל לא לקחה אליפות בארץ,
        משהו בבניית הכושר להתמודד עם העומס של ליגת האלופות גומר את הקבוצות באפריל.

        להגיב
        • יניב פרנקו (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:31)

          מכבי חיפה פעמיים בליגת האלופות הפסידה על קצה של משחק אחרון – גם הפועל באלופות הייתה מאוד דומיננטית בשנה שלה.

          להגיב
          • יניב פרנקו (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:32)

            והאמת שגם מכבי בשנה השנייה הייתה במשחק עד הרגע האחרון

            להגיב
            • שלו (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:43)

              והפסידה את האליפות.

        • Ollie Williams (פורסם: 4-8-2017 בשעה 20:16)

          לא רק זה. רמה אחרת של אינטנסיביות ונפילת מתח גדולה הרבה יותר אחרי ההדחה (תחת הנחה שקבוצה ישראלית לא תצליח להגיע לשלבי נוקאאוט מתקדמים)

          להגיב
  7. איציק (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:28)

    רק תיקון קטן, אתם לא אלו שהבקעתם. הובקע שער לטובתכם. התוצאה אותה תוצאה, אך התהליך שונה. קונה תהליך כזה בכול משחק.

    להגיב
  8. רועי (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:30)

    טור הספיגות שלנו מטעה.
    טיבי עד כה נוראי, צריך בלם זר בדחיפות.
    אכן נראה שבשלב הזה מכבי עושה את המינימום ההכרחי על מנת להתקדם, השאלה מה יהיה בהמשך,
    נקודת האור מבחינתי בשלב הזה היא שבפעם היחידה שמכבי נדרשה ממש לשחק, בפיגור 1-0 בבית לאיסלנדים, היא עשתה את זה עם שלישיה.

    כמו כן, ברכות לב"ש על העפלתה היום לליגת האלופות.

    להגיב
    • גיא זהר (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:32)

      רועי, אל תזלזל במאריבור, מי כמוכם יודע.

      להגיב
      • גיא זהר (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:33)

        נכון שהם בלי סולליך, חסרון דרמטי.

        להגיב
      • רועי (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:34)

        אנחנו היינו בלי בית, מאוד משמעותי בשלבים האלה.

        להגיב
        • גיא זהר (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:36)

          גם היום אתם בלי. וברצינות, הבעיה אז לא היתה הבית אלא יותר הגישה.

          להגיב
    • איציק (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:33)

      מה אתה, מנחס לאומי?

      להגיב
      • רועי (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:35)

        יש סרט שלא ?

        להגיב
        • איציק (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:36)

          כן!!!

          להגיב
          • רועי (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:39)

            די נו.
            מרוואן קאבא הוא השחקן הבולט שלהם.
            טיול בפארק

            להגיב
            • איציק (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:47)

              תקשיב, אני ראיתי את ההגרלה בשידור ישיר. מה שאני ראיתי זה שהם מדורגים ואנחנו לא. אז כנראה הם הגיעו בזכות להיות מדורגים ואנחנו עוד לא הרווחנו את זה. למסורת יש משמעות ואני מכבד אותם. לא מזלזל בסיכוי שלנו, אך גם לא בשלהם.

            • יניב פרנקו (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:50)

              כשומר מסורת אתה חושב שאחרי 2 אליפויות רצופות תחכו שוב 40 שנה ?

            • איציק (פורסם: 4-8-2017 בשעה 12:52)

              את זה אמרתי לפני האליפות הראשונה בסיבוב הזה, שנתיים רצוף וחזרה למדבר ;)

            • גדי (פורסם: 5-8-2017 בשעה 10:00)

              לפי אתרי ההימורים אז סיכויי העליה הם 55 -45 בערך לטובת באר שבע. זלזול שווה הדחה.

        • yaron (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:14)

          ברור שיש, הם בפלייאוף ומדורגים.
          גם לפלייאוף ב"ש הגיעה עם הרבה מזל ואני לא מזלזל לרגע בהישג שלהם רק לא מבין את הזלזול ביריבות.

          להגיב
          • איציק (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:16)

            סוף סוף תגובה עניינית.

            להגיב
          • גיא זהר (פורסם: 4-8-2017 בשעה 16:28)

            לא תראה זלזול בקרב רוב אוהדי בש

            להגיב
            • אלון3131 (פורסם: 4-8-2017 בשעה 17:28)

              זלזול או לא זה הזדמנות פז של ב"ש להגיע לליגת האלופות, ולדעתי שווה להם גם על חשבון אליפות, הכסף שזה יכניס למועדון, הנקודות דירוג והחוויה תעזור עוד יותר לבנות את ב"ש כאימפריה מקומית ל10 שנים קדימה.

            • yaron (פורסם: 4-8-2017 בשעה 17:42)

              אין ספק שזאת הזדמנות פז לב"ש.

            • איציק (פורסם: 4-8-2017 בשעה 18:06)

              זה הרע במיעותו, אם יש סיכוי אז זה בטח נגדם.

  9. יואב (פורסם: 4-8-2017 בשעה 13:23)

    זה זמן הרכש. יש חלון של שבועיים לשלב אותו.

    להגיב
    • גיא זהר (פורסם: 4-8-2017 בשעה 13:29)

      אני חושב שהרכש לא יהיה כל כך פקטור בפליייאוף (במיוחד אם הם לא שיחקו לאחרונה, וגם בגלל שהאוסטרים ישחקו בקצב גבוה), אולי לדקות בודדות. בבתים (מעריך שתעברו את האוסטרים אי כי זה מוקש, בעיקר בגלל הפיזיות) ובהמשך הליגה זה כבר משהו אחר.

      להגיב
      • יואב (פורסם: 4-8-2017 בשעה 13:32)

        אני לא יודע את מי מביאים(מעריך ששני שחקנים יוחתמו לפליאוף) כך שניתן רק לנחש. הם יכולים להיות פעילים ואולי עשו הכנה טובה במקום אחר. מכבי תשמור מקום לזר נוסף, לקראת סוף החלון.

        להגיב
        • גיא זהר (פורסם: 4-8-2017 בשעה 13:40)

          אם מכבי מביאים את עטר יש מצב שישמרו מקום לזר נוסף בינואר. בכל מקרה גם אם יגיע זר/שניים עד יום שני לא רציני יש לזרוק אותו למים הקרים גם אם הוא מגיע מליגה סקנדינבית. להשתלב לכמה דקות זה משהו אחר. לא בטוח שאפילו בכר יפתח עם פקהרט.

          להגיב
          • יואב (פורסם: 4-8-2017 בשעה 13:44)

            לא יודע. ראייקו פתח מול בש, פחות מ24 שעות לשהיתו בארץ.
            וידאר נכנס מיד להרכב.
            בכל מקרה, אתאכזב אם גם הפעם יורדי לא ינצל את מכסת הזרים שהיה כה חפץ בהגדלתה.
            מעריך- שני זרים וישראלי- בימים הקרובים.
            זר וישראלי נוסף בסוף החלון.
            ויהיו גם שיחרורים.

            להגיב
            • גיא זהר (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:10)

              ריאקוביץ עלה מחוסר ברירה וזה ניכר בתיאום הלקוח עם ההגנה. קיאטרסון שהגיע כמו ריאקוביץ כבר לבתים היה בכושר והוא היוצא מן הכלל וגם הוא עלה מחוסר ברירה. אתה באמת חושב שיגיע עוד ישראלי משמעותי חוץ מעטר? מכבי באמת צריכה מלמד כזה לדוגמא?

            • yaron (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:11)

              לא אתפלא אם זה יהיה זר וישראלי (עטר?) בתחילת השבוע ושני זרים נוספים רק לאחר הפלייאוף.

            • יואב (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:44)

              הייתי הולך על קניוק אבל הרכבת הזאת כבר יצאה מהתחנה.
              אם המחיר של מלמד הוא 300 אלף, זה חומר למחשבה. אני לא רואה בשוק המקומי, חיזוק משמעותי להגנה או לקישור(אלא אם מכבי תפתיע עם ליגיונר) ולכן לשם צריך זרים.

            • yaron (פורסם: 4-8-2017 בשעה 15:13)

              לפי מה שהבנתי מלמד רוצה אירופה אחרת לא ברור איך הוא לא נחטף במחיר הזה.

            • Ollie Williams (פורסם: 4-8-2017 בשעה 20:11)

              רק חייב לציין שחיימוב יצא מאוד ראיקו בגול השני של לודוגורץ

          • yaron (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:08)

            גיא, למי שיגיע ביון שני יש שבועיים וחצי עד הגומלין.
            בנוסף, סביר להניח שמי שמגיע בשלבים האלה הם לא שחקנים שלא שיחקו עונה שלמה (יש לנו כמה כאלה בסגל) אלא דווקא שחקנים שלא מיהרו לחתום/לשחרר.
            הם יכולים להיות פקטור.

            להגיב
            • גיא זהר (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:51)

              ירון, יש שני סוגים של שחקנים כאלו שאין להם קבוצה או שלא התוכניות שלה או כאלו מליגות סקנדינביות. הראשונים באים בלי כושר משחק והשניים רלוונטיים אבל לעמדות קריטיות כמו בלם וקשר אחורי לא קל לשלב אותם. ונכון הגומלין בעוד 17 יום מיום שני, אבל המשחק הראשון בעוד שבוע וחצי מיום שני. לוז צפוף עם טיסה באמצע ומשחק ליגה

            • yaron (פורסם: 4-8-2017 בשעה 15:03)

              ממש לא נכון בשלבים האלה.
              את אצילי ודוידזאדה הבאנו בפגרה.
              בשלבים האלה יש הרבה שחקנים וקבוצות שמחכים לראות איך הקבוצה שלהם מתקדמת באירופה ואיך מכבי מתקדמת.

  10. yaron (פורסם: 4-8-2017 בשעה 14:26)

    מתחילים להעריך את ייני???
    לא משנה באיזה עמדה הוא משחק, כל ההגנה נראית יותר טוב!
    גם כקשר אחורי לדעתי עיקר עבודתו תהיה כיסוי של המגנים. לא חושב שהוא חזר בגלל היכולות ההתקפיות שלו…

    להגיב
    • אחד העם (פורסם: 5-8-2017 בשעה 06:17)

      לצד חוכמת המשחק שלו, השקט הנפשי , המנהיגות והמשחק בנגיעה, שמאוד השתפר אצלו בהולנד, ישנן לקויות במהירות, ביכולת התיקול ובכדורי הגובה (שני האחרונים בעיקר בשל מימדיו הפיזיים) של ייני. אני משער כי ניתן למצוא שחקן עם "כל החבילה" בתקציב אותו ייעדה מכבי לכך.
      אם אכן ינתן לעטר חוזה יקר לשלוש שנים, הרי שבסוף העונה הזאת יהיו בקבוצה עטר וייני, בגיל 31+ עם חוזה לשנתיים נוספות, כאשר פרץ כבר בגיל בו הוא צריך לקבל דקות משמעותיות (אם יוכיח השנה שהוא מתאים) וצ'יבוטה חוזר מהשאלה , בשאיפה כאזרח ישראלי כשר. זאת עוד לפני שהזכרנו את יונתן הקטן.
      עם כל זאת, אכן יש , לעניות טעמי, סיבה לאופטימיות זהירה. מכבי קבוצה קשוחה וממושמעת שקשה להכניס לה גול. היא עדיפה בהרבה על ב"ש באיכות השחקנים המשלימים (15-23 בהיררכיה הקבוצתית) ואם יצליחו בבחירה ב 2 מ3 עמדות הרכש, יש סיכוי שתהיה גם אטרקטיבית וקטלנית.
      באר שבע קבוצה מרשימה בחוסנה הפיזי והמנטלי , התחזקה, ככל הנראה, בחוליית ההתקפה, אך נחלשה במרכז השדה (הובאן) ובמרכז ההגנה.
      אני משער שיהיו נסיונות לקטוף בלם (גוטליב?) וקשר ישראלים כשחקני רוטציה, משהבטיחו לעצמם עונה אירופית כלשהי.

      להגיב
      • yaron (פורסם: 5-8-2017 בשעה 08:34)

        עם מוזר אנחנו…
        כמה בכינו והתגעגענו אליו ואיך שהוא חוזר והופך את הקבוצה ל" קבוצה קשוחה וממושמעת שקשה להכניס לה גול" אנחנו מחליפים דיסקט ל"הוא לא מספיק טוב"…

        להגיב
        • אחד העם (פורסם: 5-8-2017 בשעה 09:15)

          אישית, לא בכיתי והתגעגעתי.
          הופתעתי לטובה מיכולתו לכשחזר.
          חסרונותיו עדיין שרירים וקיימים.
          ובלי קשר, מאוד מעריך אותו כאדם. הכדורגלן הכי רחב אופקים ואינטיליגנט שיש.
          בן דמותו של קרוייף על המגרש

          להגיב
      • גדי (פורסם: 5-8-2017 בשעה 10:12)

        בהנחה שזה ההרכב המסתמן:
        חיימוב, בן ביטון, ויטור, צדק, קורהוט, איינבינדר, אוגו, מליקסון, קוונקה, טוני ופקהרט .
        אז אלו המחליפים של באר שבע:
        גורש, אלו, טהא, אוחיון, אורן ביטון, וובה בראון, אוחנה, איינבינדר, זריהן, שהר, גאדיר וברדה.

        לפני שנתיים דובב גבאי,וגל אראל היו שחקני הרכב והג'וקר מהסבל היו נאסר ולוטם זינו.

        להגיב
        • גיא זהר (פורסם: 5-8-2017 בשעה 17:00)

          ההרכב של בש שנתן פייט לקבוצה של סוזה עד תחילת הסיבוב השלשי נראה כך: אג'ידה, אילוז, מרקוביץ', סוארס, דודאדזה, אראל, דג'ני (זינו), בוזגלו, גבאי, ברדה, פלט. בינואר הגיע הובר.

          להגיב
        • אחד העם (פורסם: 5-8-2017 בשעה 17:29)

          ספרת את אייבנדר פעמיים
          המחליפים האיכותיים שלכם הם שהר, אוחנה ובמידה פחותה טאהא וגדיר.
          ברדה הוא על תקן יצחקי.
          השאר לא ברמה.
          גם ראדי ואייבנדר- שחקני הרכב שלכם, נמצאו לא ראויים להרכב מכבי על ידי יותר ממאמן אחד.
          גם השוער הראשון שלכם.
          האמירות ענייניות, לא למטרת קינטור, לא סותר את העובדה שיש לכם תלכיד מעולה שרגיל לשחק ביחד וזרים טובים. שניים מאוד מאוד איכותיים, שניים שאיננו יודעים את מבם אך הפוטינציאל שלהם קיים, ללא ספק, ואחד שעושה את תפקידו, בעמדה בעייתית בעולם ובטח בארץ. (זאת אולי הטעות הגדולה שלכם בתכנון הסגל, שהוכיח עצמו ככמעט מושלם בשנתיים האחרונות, הייתם צריכים לדאוג להחזיר את דוידזאדה הביתה וללכת על שוער זר מעולה, זובאס או למעלה ממנו)

          להגיב
          • גיא זהר (פורסם: 5-8-2017 בשעה 17:51)

            להחזיר את דודאזדה + להביא את זובאס היה עולה לפחות עוד שני מליון יורו ןהיינו נתקעים בתחילת העונה עם שלושה זרים (סוארס, קורהוט ולוסיו). לא כזה פשוט. אלו וא. ביטון עוד לא הסתגלו אבל יש סיכוי לא רע שבשנה הבאה כבר יהיו מבושלים. יכול להיות שמכבי טובה יותר בשחקנים ה15-23 (ובטוח פחות תלויה בטאלנטים שלה). לליגה שלנו מה שיש לב"ש מספיק ואני מעריך שאם נעלה לצ'מפיונס גם יהיו חיזוקים. לגבי ראדי (וגם אייבנדר), יכול להיות שהוא רג'קט שלכם, התוצאות מדברות בעד עצמן. לגבי שוער ברור שהיה עדיף שוער למעלה מבינוני, אנחנו לא לודוגורץ, יש עמדות חשובות יותר כרגע.

            להגיב
  11. בלייק (פורסם: 4-8-2017 בשעה 17:01)

    אני יותר אופטימי אחרי אתמול. ברור שלא משחק גדול, אבל זה משחק חוץ ביוון אחרי 1:0. ככה קבוצות ישראליות (בדר"כ לא) הורגות משחקים כאלה. מכבי שמרה על קור רוח אפילו אחרי טעויות, ונתנה ליוונים לצבור עוד ועוד כעס והתעסקויות עם דברים שהם לא כדורגל ול"הרוג" את עצמם. בעיני זה השפעה ישירה של קרויף בנושא הזה. תוך כדי משחק no alarms and no surprises מבחינה מנטלית.
    דבר שני שכבר די ברור הוא שהעונה מכבי תוכל לנצל בעיטות חופשיות כדי ממש לייצר מצבים (זוכרים איך זה היה פעם?). אם עטר יגיע אז אצילי יבעט מצד ימין, עטר משמאל. אצילי סחט כמה כדורים חופשיים ועשה מהם דברים טובים. במשחק אחד מכבי ייצרה יותר הזדמנויות ממצבים נייחים מאשר בכל העונה שעברה (בלי פנדלים. אם כי הגיע למכבי אחד כזה אתמול. החלטה מוזרה של השופט כשאצילי הוכשל על ידי השוער).
    והחלק הכי משמעותי בעיני מהבחינה המקצועית היא שלמרות שעוד אין שטף ויותר מידי צירופים (לא רק אתמול, גם במשחקי הבית) מכבי הרבה יותר צפופה (מרחקים בין קווי הגנה קישור והתקפה הצטמצמו) ומחויבת.
    מבחינה אישית, ראיקו נהדר, טבח ממשיך להחזיק את מרכז ההגנה (רק שישמור על הראש ולא ינסה לבנות התקפות), שפונגין מראה שהוא אופציה סבירה למחליף בעמדה שלו או במשימות ספציפיות, אצילי מתחיל להשתחרר ולהראות מה שהוא יודע (והוא יודע), גולסה זה אותו גולסה, כנראה לא יביא מספרים אבל לא מפסיק לעבוד ולדחוף קדימה, הכניסה של מיכה הראתה למה מכבי צריכה אותו ומה הוא יכול למשחק שלה (פסים נהדרים, תנועה בלי כדור ואנרגיות. רק שלא יוריד אותן). זה כמובן מחדד את "חידת מיכה" – פותח או מחליף?.
    באטוקיו נראה עדיין לא מספיק טוב, אבל יש שם משהו שאפשר לראות עליו שקשה לשים את האצבע אבל במהלכים שהוא מעורב בהם קורה משהו. הוא מאיים על השער, הוא לא מפסיק לרוץ. נקווה שישתלב טוב ויהפוך לבורג משמעותי.
    זה עדיין לא ב"ש, אבל עטר בשמאל ולפחות פגיעה בזר מצוין אחד למרכז המגרש ואולי…. לא יזיק גם עוד בלם, אבל בהנחה שפיליפנקה חוזר מהפציעה ונכנס לכושר טוב אז זה יאפשר לאוורר את טיבי מפעם לפעם בנפילות המתח שלו….
    אגב ב"ש, פשששש…. כל הכבוד! מקווה בשבילם שיעברו את מאריבור (דווקא מוקש לא קטן הקבוצות "האפורות" האלה שלא מגניב לשחק נגדן כמו נגד שמות כמו סלטיק ואולימפיאקוס כאלה. קבוצות ישראליות נפלו מול מאריבוריות כאלה לא מעט), אם כי הייתי מעדיף שלא….
    בבוקר שאחרי לודוגורץ (אחלה קבוצה יש שם, רק מעצים את ההישג של ב"ש) יצא לי לשמוע את בוקר ספורט, וכשתחיל פאנל הכדורגל בהצגת המשתתפים (פוהורילס, צביקה רוזן וטלסניקוב) רוזן העצבני נכנס באמצע הדברים כשהתחילו להגיד את השם שלו, והתלונן על הריאיון אחרי המשחק עם בכר בחדשות הספורט. זה בדיוק מה שחשבתי בזמן ששמעתי את הריאיון. ב"ש הרגע העפילה בפעם השניה ברציפות לפלייאוף האלופות, אחרי שעברה קבוצה חזקה כמו לודוגורץ, וכל השאלות היו שליליות: איך שיחקתם כל כך חלש? נראה שהמאמן שלהם עשה עבודת הכנה טובה ואתה לא… בסגנון הזה. זה היה ממש מביך. איפה זריהן כשצריך אותו? נכון שלודוגורץ שלטה במשחק וייצרה מצבים, אבל זאת קבוצה טובה, זה לא נומה קאליו או סנטה קולומה. בש הבקיעה במשחק חוץ, השיגה פנדל, קורה ועוד פעמיים אחד על אחד של גאדיר. אז לא הכל היה כל כך שלילי, אילדיס? כבוד לרוזן.

    להגיב
    • מאיר (חדש בשכונה) (פורסם: 4-8-2017 בשעה 17:18)

      מסכים לגבי רוב מה שאמרת על מכבי רק שלגבי מיכה, לטעמי, אין כלל חידה. הוא השחקן הכי חשוב בקישור של מכבי, יוצר, מקבל החלטות טובות, רגוע עם הכדור ומחבר בין השחקנים.
      לגבי הראיון עם בכר, גם אני חושב שהראיון היה הזוי במידה רבה, אבל זו דרכה של התקשורת, ליצור דרמות, להאליל אלילים (ומי כמו בכר יכול להעיד על כך….) ולהורידם בחבטה לקרקע. בכללי, נהיה פה סטנדרט של קביעת טיב ההחלטות של המאמנים לפי תוצאתם שלעיתים הקשר בין התוצאה להחלטה חלש ביותר. מישהו מבטיח שטקטיקה אחרת של באר שבע היתה מובילה לתוצאה טובה יותר במחצית הראשונה?

      להגיב
      • גיא זהר (פורסם: 4-8-2017 בשעה 19:52)

        אני אתייחס רק לעניין בכר. הראיון כמובן שלא מעניין אבל הבעיה עם בכר זו חוסר התגובה שלו. מהרגע שהוא שינה מערך אחרי הגול הראשון ועד הגול השלישי היה חוסר תגובה שלו. לא אופייני וזה בהחלט ראוי לביקורת (בכר פרפקציוניסט הוא בעצמו מבין שניהןל המשחק שלו ב60 הדקות הראשונות היה לא משהו.

        להגיב
        • בלייק (פורסם: 4-8-2017 בשעה 20:04)

          אין בעיה. הוא לא מושלם ועשה טעויות שאפשר גם לדבר עליהן ולנתח. אבל לא ככה, בריאיון של כמה דקות אחרי משחק, שבסך הכל הביא את בש לפלייאוף. לא יודע אם צפית אבל הם הספיקו לשאול 5 שאלות, 4 שליליות ועוד אחת פרווה כזאת (נדמה לי על היריבה הבאה). זה היה מאוד צורם.

          להגיב
          • גיא זהר (פורסם: 4-8-2017 בשעה 20:21)

            בלייק, ראית פעם ניתוח אמיתי מה"פרשנים" של ערוץ הספורט? לא סתם בכר מאוד קלישאי. יש טיפה את אוזן ואת קופר. השאר או פילוסופים בגרוש או רכלנים ופרובוקטורים. ברשת יש ניתוחים מעמיקים ומעשירים יותר (אתר פייסבוק מומלץ "נתחזק בינואר"). ערוץ הספורט כבר מזמן לא מהווה נקודת התייחסות מבחינתי.

            להגיב
    • yaron (פורסם: 4-8-2017 בשעה 18:36)

      חידת מיכה – לדעתי התחרות וזה שלא כל התיק עליו יעשה לו רק טוב.
      אם תהיה עונה אירופאית זאת יופי של רוטוציה.
      מי שרוצה לשחק במאני טיים יצטרך ל ש ח ק במאני טיים.

      להגיב
      • בלייק (פורסם: 4-8-2017 בשעה 20:05)

        תחרות בטח, אבל האם הוא יהיה טוב יותר כשהוא פותח או כשהוא עולה מהספסל?

        להגיב
        • yaron (פורסם: 4-8-2017 בשעה 23:40)

          ימים יגידו. אני בטוח שאם עולים לבתים יהיו לו גם וגם.

          להגיב
  12. טרנטה (פורסם: 4-8-2017 בשעה 17:37)

    ג'ורדי סיכם בדיוק את המשחק: מסוג המשחקים שצריך לשחק בהם כמו גברים. התוצאות קצת משקרות כי היריבות מאד חלשות (ותודה לדירוג. חשיבותו קריטית) אבל בהחלט ניתן לראות קבוצה ממושמעת ומחוייבת. וגם כשטועים אין פאניקה.
    מצד השני – הקישור משווע לחיזוק. גם נגד היריבות החלשות האלה לא שלטנו במרכז.
    למה הרינונים הבלתי פוסקים על עטר? אין לי מושג. אוהדי מכבי (ואני ביניהם) אוהבים אותו וזוכרים לו כמה עונות טובות מאד. אבל שוכחים שזה היה לפני הרבה זמן ומאז הוא היה בעיקר ממורמר או פצוע. הר הציפיות ותג מחיר מופרך לשחקן בגילו יכולים לפוצץ פה משהו לא טוב. במיוחד שאין לו מקום של קבע בהרכב (הי בוזגלו) וגם יצחקי שכל כך התאמצו להפריד ביניהם עוד כאן. הי בוזגלו. עליו בכלל אין מה לדבר לדעתי. נזק מול תועלת – נו בריינר. מי כן? קלטינס. וזרים. אבל טובים כמו ראיקו וקיארטנסון.
    חייב מילה על באר שבע – נכון שעברו בנס אבל עברו קבוצה טובה מהם בהרבה. היו כבר בקבר בגומלין אבל איכשהו טיפסו ממנו וגנבו את שער החוץ שלהם. הרבה כבוד. וגם הם עדיין לא בגרסתם הסופית. יש חלוץ ויש קואנקה. אם נוואקמה וקוואנקה יהיו צמד חמד יקראו להם נקוואנקה? או קואנקמה?

    להגיב
    • Ollie Williams (פורסם: 4-8-2017 בשעה 20:07)

      בוזגלו, גם בשיא הריבים בתקשורת בין המועדון לאבא שלו, עדיין נתן תפוקה במגרש.
      טב"ח למשל, ממש לא.

      להגיב
      • גיא זהר (פורסם: 4-8-2017 בשעה 20:36)

        יאמר לזכותו של בוזגלו שהוא חזר מפציעת כתף שבשקט יכל לסיים איתה את העונה למרות שהיה ללא חוזה ונתן שתי מחציות משנות מומנטום נגד מכבי פ"ת ובית"ר.

        להגיב
        • גדי (פורסם: 5-8-2017 בשעה 09:52)

          בוזגלו זה סתם ניפוח של נרטיב. שנה שעברה הוא שיחק מעט יחסית. בחלק הראשון של עונה זה היה מקצועית כי בכר העדיף את מליקסון באגף ושלושה בקישור. גם באירופה הוא שיחק מעט יחסית. שני שערים. אבל מעט מאוד משחקים. בסיבוב השני הוא שיחק הרבה מאוד בתקופה הכי גרועה שלנו ואז כאשר נפצע יצאנו לרצף של 10 נצחונות. בו זגלו היה חלק משלושה משחקי פלייאוף אבל לא בשני הניצחונות נגד מכבי.

          הוא היה ענק בשתי העונות עם אלישע שבסוף לא הביאו אותנו לכלום. כבש ובישל מעל 40 שערים.
          בשתי עונות של האליפות הוא היה הרבה פחות דומיננטי ושיחק מעט יחסית. לפחות 8 שחקנים שיחקו יותר ממנו בממוצע אם לא יותר.
          במבחן התוצאות העזיבה שלו לא קריטית.

          להגיב
          • גיא זהר (פורסם: 5-8-2017 בשעה 16:48)

            גדי עקרונית אתה צודק (אם קואנקה יהיה ברמה של השנה וחצי האחרונות בגרנדה הוא תחליף יותר מהולם), אבל צריך להזכיר שלושה דברים: 1. עם כל הבעיתיות היה דמות דומיננטית וחיובית בחדר ההלבשה. 2. בשתי העונות האחרונות עדיין שיחק בערך אותה כמות דקות כמו מליקסון. 3. שלב בתים אירופאי מופלא. אי אפשר לקחת את זה ממנו.

            להגיב
          • -Ollie Williams (פורסם: 5-8-2017 בשעה 23:03)

            בזוגלו גם הוציא אתכם מהבוץ וסידר שערים מכריעים בכמה וכמה משחקים שהייתם בהם תקועים ממש באזור אמצע העונה.
            שער בסן סירו ושער באנגליה שהעלה אתכם שלב דה-פקטו, זה לא סתם "שני שערים באירופה".
            אולי יש ניפוח של נראטיב מצד אחד, אבל נראה שאתה מצד שני מנסה לגמד אותו.
            אין ספק שגם קואנקה וגם מליקסון ממלאים את החלל בהצלחה אבל עושה רושם ששניהם ביחד וכל אחד לחוד יפספסו הרבה משחקים על פציעות.

            להגיב
          • yaron (פורסם: 6-8-2017 בשעה 18:58)

            בוזגלו של לפני הפציעה הישראלי הכי טוב בליגה. איזה ניפוח יכול להיות כאן?
            אם לא היה נפצע ואני ג'ורדי הייתי חוטף אותו למכבי בלי להניד עפעף.
            מעדיף את האבא על הבת :-)

            להגיב

מה דעתך?