יומן האליפות של מכבי (5) – חלוקת גבולות גזרה

הוא לא מלאך ולא שרף, אבל אני מקווה שינצח במאבק שהוא הכריז עליו אתמול

לאוהדי מכבי בטוויטר יש הרבה אקשן ב24 השעות האחרונות. זה התחיל עם ציוץ של רז אמיר מוואן על כך שג'ורדי לא מאוד מרוצה ממצבו, ושלא בטוח שישאר בתפקידו עוד הרבה זמן. זה הפך לכתבה מתוקשרת בוואן, שהפכה לתגובות מגורמים בקבוצה באתרים וואלה וספורט 5. בתגובות של הגורמים בקבוצה ניתן היה להבין שג'ורדי מדי פעם מאבד סבלנות, אבל אין סכנה רצינית שיתפטר.

*

על מה כל הרעש אתם שואלים? או, בשביל זה אני פה עם ראשי הקודח מחשבות.

*

נדמה לי שאפשר להתבסס על הנחת רקע פשוטה. היחסים בין ג'ורדי וג'ק אנגלידיס אינם בשיאם, וגם כנראה לא ממש קיימים. לאור הראיונות עם ג'ורדי ועם אנגלידיס בסוף העונה שעברה, ניתן להניח שג'ורדי חיפש בזמן שהיה מאמן זמני, שמכבי יביאו לו מאמן שיעבוד תחת פיקוחו הצמוד יותר עד סוף העונה. להבנתי מיטש בכלל היה מעוניין שג'ורדי יקח על עצמו לאמן עד סוף העונה, ובסוף אנגלידיס כנראה מצא מאמן שלא ממש התכוון לאמן תחת ג'ורדי, ואנגלידיס היה שמח להפוך אותו לתחליף של ג'ורדי, אבל שם המאמן הוא ליטו וידיגאל, ואנחנו כולנו ראינו שהוא לא ממש תחליף ראוי, או מועמד למשרת אימון נורמלית.

*

מיטש כנראה נכווה ברותחין. בוא נגדיר זאת כך, הרכישה של מרסלו וההשאלה של ראמון, גם אם נראו הגיוניות בשעתו (כזכור, כשהגיעו עוד לא היה ברור אם מכבי באמת נמצאת במירוץ אליפות, או שאפשר להתחיל להתכונן לשנה הבאה), אבל רכישת מרסלו ב1.2 מליון יורו, לא נראית כהשקעה מאוד הגיונית היום, כשאפילו ג'ורדי לא רואה בו שחקן המתאים לסגל שיוצא למשחקים החשובים. אם נצרף את מרסלו לרשימה הכוללת את גילי ורמוט, עדן בן בסט, אורלנדו סה (שחקן טוב מאוד כנראה, אך ג'ורדי שילם עליו הרבה כסף, ואז היה מוכן להשקיע משאבים גדולים רק כדי שילך, והכל בפחות משנה), שלומי אזולאי, ועוד, הרי שנמצא מקום לכך שמיטש מרגיש שהוא משלם הרבה מדי על מעט מדי.

עכשיו נוסיף את העובדה שבאר שבע השקיעה פחות, ולקחה שתי אליפויות רצוף, האליפות השניה ממש בלי מאמץ.

כך אנו מוצאים שאוזנו של מיטש בהחלט כרויה כאשר ג'ק אנגלידיס בא ואומר שאין תמורה לאגרה.

כאשר אין תמורה לאגרה, מיטש לא ממהר לאשר לג'ורדי רכישות חדשות. המעבר של ג'ורדי לעמדת המאמן היתה אמורה להיות פתרון טוב לעניין הזה. כידוע, המאמן במכבי לא מתעסק עם רכש, הוא אמור להתעסק בלהוציא את המקסימום מסגל השחקנים שקיים.

יוקאנוביץ' זכור לנו כמי שהיה אקטיבי לא רק בצורת ניהול המשחק שלו, אלא גם בדרישתו לחיזוק הסגל.

נדמה לי שהאקשן של אתמול והיום מראים לנו שג'ורדי למד מיוקאנוביץ' לא רק ציניות טקטית, אלא גם את הפעלת הלחץ האקטיבי על הממונים כדי שיביאו לו שחקנים שהוא רוצה, ושיקצו תקציב לכך.

*

להבנתי ממקורות יודעי דבר, ג'ורדי המשיך להיות פעיל גם ברצונו להביא שחקנים, אך שחקנים שהוא כבר חשב שהעניין סגור איתם, לא הגיעו למכבי, מיטש הודיע שהכיס סגור. יתכן ומבחינת ג'ורדי במקרה של אלירן עטר, הוא לא רק פעל על מנת להביא את אלירן למכבי, הוא גם הרגיש מחויב לאלירן שכן גרם לו לגשת לשחר ולהודיע שהוא מעוניין לעבור למכבי. כאשר מיטש הודיע שאין לו עניין לשלם על אלירן עטר, משהו בג'ורדי קפץ.

מיטש ואנגלידיס כנראה רוצים להבהיר לג'ורדי שהוא כאן כדי לאמן, ומצפים ממנו שינהג כמו פטר בוס, אוסקר, פאקו, שיוציא את מה שאפשר מהסגל שיעמוד לרשותו.

ג'ורדי מבחינתו יודע שהעונה הזאת היא קריטית ליכולת שלו להרשים אחרים ביכולות האימון שלו. הוא כנראה קיבל החלטה אסטרטגית מבחינתו, הוא רוצה לעבור קרוב יותר לדשא, ולא להשאר בעמדת הניהול, הספורט דירקטור.

במכבי יש כיום מנכ"ל שאחראי לא רק על השיווק, אלא גם בעל יכולות בהחתמת שחקנים. ג'ורדי כנראה ניסה להפעיל את מנספורד, ואנגלידיס כנראה ניצל את קרבתו למיטש ומנע עסקאות, ובראשן את עסקת אלירן.

ג'ורדי החליט לצאת למלחמה, הוא יודע שרק אליפות תרשים, והוא שונא סיכונים ידוע. ג'ורדי יצא למלחמה לא רק על אלירן, הוא יצא למלחמה כדי להגיד לצמד אנגלידיס את מיטש, יתכן ובעבר רכשתי שחקנים בכסף לא מתאים, אך רכשתי גם שחקנים במחיר מצחיק שהניב הרבה למכבי (ערן ובמידה פחות טל בן חיים). אני רוצה לקבל הזדמנות אמיתית כמאמן, לא להלחם בבאר שבע בכלים מוגבלים, אלא למצות את מלוא האפשרויות, ותבחנו את העבודה שלי כמאמן העונה.

אני מבין את שני הצדדים בסיפור, אני מאוד מקווה שג'ורדי מנצח.

מהר וחזק וגבוה, רק יותר - ארם אבירם
יומן פירוק - פרק מיוחד

123 Comments

בילבו באגינס 15 באוגוסט 2017

אתה רוצה את עטר בקבוצה שלך ? אני כירוק לא רוצה אותו אצלינו, די מבין את גולדהאר , הוא לא שווה את הכסף , שחקן לא מהיר שלא משחרר מהר את הכדור, ומידי פעם מבקיע גולים יפים. שלא לדבר על האגו.

שמעון 15 באוגוסט 2017

שחקן מאד גרוע. אחד האוברייטדים רק בוזגלו וראובן עובד אולי התעלו עליו.

שמעון 15 באוגוסט 2017

יותר מזה איך לעזאזל שחר מוכן להחתים את בוגזלו?? פראיירים לא מתים רק מתחלפים

אוריה 15 באוגוסט 2017

הוא בא בחינם, זה שיקול משמעותי…

ירושלמי 15 באוגוסט 2017

בוזגלו דוגמה לשחקן גרוע?
בכלל לא הגזמתם.
אני די בטוח שאינטר וסאותהמפטון לא יסכימו אתכם.

שמעון 15 באוגוסט 2017

לפעמים גם תרנגול עיוור מוצא גרגיר. במשך 10 שנים שהוא משחק במצטבר הוא נתן אולי חצי עונה טובה. זה מה שנקרא אוברייטד ושחקן של תקשורת.

אורי 15 באוגוסט 2017

הם גם לא מתחלפים, הם פשוט מחדשים מנוי לסמי עופר

yaron 15 באוגוסט 2017

אם נסתמך על הדעה של אוהדי מכבי חיפה על שחקנים לא נגיע רחוק.
השאלה היחידה הרלוונטית לגבי עטר היא בכמה?
אני הערכתי שמכבי יגיעו עד 1-1.1 גג ועושה רושם ששם זה תקוע.
קרויף מכיר את עטר הרבה יותר טוב ממני ואם רוצים אותו אז סביר להניח שהוא יהיה ילד טוב.
ב-1.2-1.3 לא נראה לי שיביאו אותו וטוב שכך.

אורי 15 באוגוסט 2017

אם חאתם אבומשהו שווה 3 מיליון יורו וזריהן 2 מיליון ואינברום 2 מיליון אז כן, עטר שווה 1.2+++

גיא זהר 16 באוגוסט 2017

רק הערה לגבי הסכומים (גם של עטר דרך אגב) וקניית חצי כרטיס. מישהו חושב שאלחאמיד ימכר לקבוצה אירופית/סינית? חרטא. ולגבי הסכומים של שלושת השחקנים ממ.ס צריך לקחת בערבון מוגבל במיוחד שאחת האופציות להכניס כסף לכיס כבעלים/ מחזיק כרטיס/מחזיק זכויות ניהול הם אחוזים מהמכירה.

הסממית 15 באוגוסט 2017

מרסלו נקנה ב1.2 מיליון יורו ולא כמו שרשום (1.8), אנא תקנו.

גיל שלי 15 באוגוסט 2017

תוקן, תודה

שמעון 15 באוגוסט 2017

עטר שחקן פח. גורדי נפל הרבה עם הרכש לא יודע איך על פח עולם כמו עטר מישהו מוכן לשלם מיליון יורו. הוא לא שווה 200 אלף דח ולא הייתי משלם גרוש שחקן בן 30 גמור בלי רעב אוברייטד שאולי באיזה פוקס יתן עונה טובה סטייל בוזגלו. מיטש צודק מאה אחוז אין למכבי תא מה להביא את עטר .

אוריה 15 באוגוסט 2017

גיל,
לא בטוח שצריך שג'ורדי ינצח. לדעתי עבור שחקנים אחרים יתכן והיו משחררים כסף, אבל 1.2 מליון אירו על עטר?!?!?
גם מיטש לא כזה פראייר כמו שרוצים לעשות ממנו. נראה שג'ורדי מעורב פה רגשית, ולכן נראה לי הגיוני שמיטש לא מאשר עסקה כזאת.
אם ג'ורדי היה מבקש 600K אירו על רמי גרשון הוא היה מקבל…

גיל שלי 15 באוגוסט 2017

אני לא מדבר שינצח במלחמה על עטר, אני מדבר על זה שמיטש יפתח את הכיס ויביא לנו שני זרים נוספים במחיר טוב, אישית אני יכול לחיות טוב מאוד גם בלי אלירן בקבוצה

yaron 15 באוגוסט 2017

השאלה היותר מעניינת היא אם אתה יכול לחיות טוב מאוד גם עם עטר בקבוצה. עפ"י הדיווחים זה הולך לקרות הלילה.
כשחקן נטו אני חושב שבמחיר הנכון הוא מתאים. סומך על קרויפ שמכיר אותו וידאג שהוא יהיה ילד טוב.
ליתר בטחון הייתי משחרר את יצחקי :-)

שין 15 באוגוסט 2017

לי ממש לא אכפת אם מכבי תהיה ראשונה או אחרונה מבחינת התקציב העיקר שניקח אליפות אבל אם כבר אז איך שגיב יחזקאל חמק מרשימת ההוצאות המופרכות? ;) ואם למיטש נמאס אז שיתכבד להרים מערך יותר מסודר של סקאוטינג מאשר הקשרים של ג'ורדי והמאמנים המתחלפים ואז אולי לא נתקע בפתיחת הליגה עם ספסל של לאומית. לסגור את הברז זה יפה אבל רחוק זה לא יביא אותו
גורדי, לדעתי, לא מצטיין ברכש (בניגוד לכל היתר שם מבחינתי הוא מספר 1) וטוב יהיה אם יצא מידיו ועדיין איתך, לגמרי בצד שלו.

אוריה 15 באוגוסט 2017

אל תגזים, בשביל שיר צדק ו-וואקמה לא צריך מערך סקאוטינג מטורף.
גם אצל ב"ש, ויטור זה שיחוק, אבל עושה רושם של שחקן פציע (אם יש מילה כזאת), אוגו זו בהחלט הצלחה של סקאוטינג.
קורהוט, סוארז, והחלוץ הברזילאי של שנה שעברה לא היו אלה שעושים את ההבדל, אני בספק אם היו נכנסים להרכב במכבי (לדעתי לקורהוט היתה תקופה במגן שמאלי, יכול להיות? אם כן אז היה נכנס להרכב, מכבי מחפשת כזה כבר 5 עונות בערך :( )

שין 15 באוגוסט 2017

קודם כל הנקודה היא שלסגור את הברז זה לא פתרון בונה במיוחד. ואולי לא צריך סקאוטינג מטורף אבל עובדה שוואקמה לא במכבי ושהספסל שלנו ברמה של לאומית, חוץ משוינפלד אין שם אף אחד רלוונטי.
ואולי סוארז וקורהוט הם לא שיחוק מטורף אבל זה לא רמון ומרסלו שזאת הזיה גמורה שהם תפסו לנו מקום של זרים חצי עונה

yaron 15 באוגוסט 2017

ווקאמה לא אצלנו כי היה לנו את טב"ח.
בדיעבד כולנו יודעים שהיינו צריכים להביא אותו ולמכור את טב"ח, לא להביא את וורמוט ובן בסט, לא להביא את ליטו והכי חשוב, לא למכור את זהבי בכזה מחיר מגוחך.

Ollie Williams 15 באוגוסט 2017

אני חושב שראמון אחלה בלם, מרסלו באמת עניין לא ברור, וככה או ככה לא אתפלא אם תהיה על זה חקירה יום אחד. משהו מסריח ממש. הבאת שחקן בהשאלה ולא נתת לשחק עד למשחק האחרון של העונה ולא בעמדה שלו? זה לא רק הזוי, אני די בטוח שזה מלוכלך.

yaron 15 באוגוסט 2017

שגיב יחזקאל נרכש כדי להבטיח תשלום מלא על רייכרט. מי שהיה אחראי למהלך הזה יצא גאון!
הימור שלי, מאירי היה מעורב בטרייד הספציפי הזה.

שין 15 באוגוסט 2017

על רייכרט היו ערבויות אישיות ממני ויצמן שבסוף נפדו מול העסקה על שוינפלד.

yaron 15 באוגוסט 2017

הערבויות האישיות של ויצמן נוספו כחלק מעסקת יחזקאל.

יניב פרנקו 15 באוגוסט 2017

ירון – מכבי שילמה על יחזקאל במלואו כשהיה לה חוב פתוח מהפועל על רייכרט – בעסקת רייכרט נלקחו הערבויות.

yaron 15 באוגוסט 2017

לדעתי אתם טועים. במסגרת עסקת יחזקאל ויצמן הוסיף ערבות אישית.

yaron 15 באוגוסט 2017

יכול להיות שאתם צודקים :-)
היתה ערבות של ויצמן וכבירי מההתחלה.
למיטב ידיעתי במסגרת עסקת יחזקאל הוא לקח/התחייב שהכל עליו.

אחד העם 16 באוגוסט 2017

לשגיב יחזקאל יש הכל (חוסן, מהירות , דריבל, בעיטה , הגנה) , למעט קבלת החלטות נכונה.
מישהו צריך לעבוד לו על הראש. שיביאו לו את ההוא עם כדורי הג'אנגלינג של ייני או שיכניסו אותו לטיפולי חשמל.
יכול לצאת ממנו שחקן הקו הטוב ביותר בכדורגל הישראלי בעשור האחרון.
או ראובן עובד….

יואב 15 באוגוסט 2017

המאזן. כלכלי של יורדי במכבי בחמש שנותיו- בערך מינוס מיליון וחצי יורו. זה בוטנים לעומת ההישגים, השידרוג שהמועדון עבר ובעצם לא כולל נכסים כלכליים משמעותיים כמו ראייקו ווידאר. החלוקה הזאת לכישלון בזרים, היא פשוט לא נכונה. הוא הביא את טיבי וראדי עבור בוטנים, את קרלוס, את מיטרוביץ, את קולינאס… ועוד. הוא לפעמים נופל עם ישראלים ולפעמים נופל עם זרים. בזמן אמת וכשיש לך הזדמנות- מי לא היה מביא את סקאריונה וסה? כך שהחוכמה בדיעבד הזאת, לא עושה עלי רושם רב. וכן, היו לו עוד פעולות ותפקידים במכבי מלבד זה.
לדעתי גם היום, הסיי הסופי של הסגל, הוא רק שלו. בדיוק כמו לכל מאמן בכיר בקבוצה בכירה בליגה שלה.
מיטש הוא לא אדם פשוט לעבודה(כפרה עליו) וגם יורדי לא. אבל החתונה נכנסת כבר לשנתה השישית. יורדי לא היה מחוייב להישאר ומיטש לא היה מחוייב להשאירו.
השמועות על כך שהברזילאים הובאו על פי המלצת ההולנדי ממחלקת הנוער(בהסכמת יורדי) אולי נכונות. יורדי היה נותן להם הזדמנות אמיתית אם היה באמת מאמין בהם. אבל אלו רק שמועות.
לא מעט קייצים מתחילים עם מתיחות מדומיינת או אמיתית בין השניים. נראה…
אני יכול לתת כאן שלושה הרכבים של פלופים שהגדול מכולם (הסר) הביא. רכש בעיני זה כמו חור שחור. מאד לא ברור מה תקבל- גם אם שלמת יקר או זול, אלא אם כן קוראים לך ערן זהבי.
חמישי משחק על עונה. שיהיה לנו בהצלחה…

יואב 15 באוגוסט 2017

נ.ב
1-המאזן מתייחס רק לסכומי קניות ומכירות.
לא כולל משכורות ולא כולל רווחים אחרים.
2- ההולנדי ממחלקת הנוער- פטריק ואן לוון.

גיל שלי 15 באוגוסט 2017

אני מסכים לגמרי יואב, אבל אני יודע בוודאות שיש משהו לא פתור בין ג'ורדי לאנגלידיס, זה מאוד מטריד כנראה את העבודה במערכת. להבנתי יש גם מתח נפרד בין כולם לבין ון לייבן, כנראה על רקע מה שכתבת, לא הייתי מהמר על כך שון לייבן יהיה פה עוד הרבה

יואב 15 באוגוסט 2017

אין במקרה הזה עשן בלי אש… אבל נראה לי שטובת המועדון היא החשובה ביותר- גם בעיניהם. אתה יודע מה התרופה הכי טובה? כדור ברשת ושלב בתים(((:
והולך להיות סופר קשה לדעתי.
http://sport1.maariv.co.il/israeli-soccer/Ligat-Haal/Article-783927
זה הלינק המצורף. וגם אם הוא לא מדוייק, יורדי לא יצר אסון כלכלי במכבי…

yaron 15 באוגוסט 2017

"יורדי לא יצר אסון כלכלי במכבי" – האנדרסטייטמנט של השנה!

tazza 15 באוגוסט 2017

יואב תפיץ את זה!
שיראו כולם מה עולל ג'ורדי בעונת 12/13, הוא הביא חצי סגל ב-60% ממחיר המכירה של מוסא קונאטה. זה פאקינג פסיכי.

משה 15 באוגוסט 2017

בינתיים בגביע הטוטו ראיתי שני שחקני נוער שעלו לשחק (ק ארצה וה ג' אר) אז אולי היחסים עם וואן לוון לא כל כך גרועים

yaron 15 באוגוסט 2017

כל מילה יואב.

גיא זהר 15 באוגוסט 2017

בתור אחד שמסתכל מהצד הטענות לגבי הרכש של ג'ורדי נראות לא לעניין. גם הפלופים שלו היו הגיוניים בזמן אמיתי. מה שכן אפשר לבוא אליו בטענות (ואולי לא רק אליו) זה לגבי ההתמהמהות ולפעמים אי הבאת שחקנים בעמדות שברור לכולם שחסר אותם.

D! כאן ועכשיו 15 באוגוסט 2017

אני חושש שמכבי נפלו פה שוב עם חוסר ההצלחה להחתים את גרשון (במחירים מצחיקים לעומת מה שעטר בן 30 הולך לעלות), כמו הויתור על צדק.

גיל שלי 15 באוגוסט 2017

אתה מדבר על מקרים לא דומים. לא היתה לנו שום אפשרות להביא את רמי גרשון, למרות שג'ורדי מאוד רצה אותו, דודו דהאן לא נתן גישה

D! כאן ועכשיו 15 באוגוסט 2017

לא אתה כתבת לפני יומיים שהוא בדרך למכבי?

לשחקן אין אף מילה?

אנחנו מפסידים את הישראלים הטובים כבר תקופה. ככה זה מרגיש לי.

tazza 15 באוגוסט 2017

כולם אומרים בריש גלי שהכל פה זה דודו דהאן, למי שעדיין לא הבין שמכבי ת"א לא חלק מהעסקונה פה- הנה לכם. תרבות התן וקח משפיעה לרעה על קריירה של עוד שחקן. גרשון ישחק ביותר דקות במכבי מאשר בחיפה, עם סיכוי גבוה יותר להשתתפות במפעלים אירופים, חשיפה לאירופה, התמודדות על אליפות, שכר טוב יותר.
אבל מה? דודו דהאן עושה אחלה פוליטיקה ו"בנק טובות" מזה.
מ-ב-ח-י-ל.

yaron 15 באוגוסט 2017

דודו דהאן דאג לשחקן שלו לחוזה נחמד לחמש שנים…
אני לא יודע באיזה פציעה מדובר אבל הרושם שלי הוא שמכבי (וגם ב"ש עד הפציעה של ויטור) לא היו ממש בעניין.

Lord Anthony 15 באוגוסט 2017

לדעתי יש פה משהו שאנחנו לא יודעים.
אם גרשון החליט לחזור לארץ וגם ב"ש וגם מכבי לא ממש היו בעניין זה אומר דרשני.
מילא מכבי שכביכול לא ביחסים טובים עם דודו דהאן, אבל ב"ש? בייחוד עם הפציעה של וויטור – שהתרחשה עוד לפני שגרשון חתם בחיפה.
כמו כן יש סכום ההעברה הנמוך יחסית, ומתחילים לעלות פה כמה סימני שאלה.

D! כאן ועכשיו 15 באוגוסט 2017

אחח, מתי יצוצו עיתונאים שיספרו לנו דברים שאנחנו לא יודעים

זיו 16 באוגוסט 2017

חוץ מזהבי איזה שחקן שחזר מחו"ל באמת נתן תקופה לפחות כמו שהיתה לו שיצא ?
לא יושב לראות ליגה בלגית אל בכלל לא בטוח שכל סיפורי הגבורה בטח של שחקני הגנה הופכים אותם לכאלו מוכשרים.

גיא זהר 15 באוגוסט 2017

שתי הערות לגבי דודו דהאן ורמי גרשון. אותו דהאן שלא עושה עיסקאות עם מכבי הוא הסוכן של דודאזדה שאירגן אחלה קומבינה עם הבלגים על מנת להתחמק מסעיף החצי מליון יורו. לגבי רמי גרשון ובש לדעתי לפני שויטור נפצע לא הגיע כי לא רצו שאחד מהשניים גרשון/צדק ישב על הספסל ממורמר. אחרי הפציעה כבר היה סגור בחיפה ואל חאמיד שהוא גם שחקן של דהאן היה בקנה.

yaron 15 באוגוסט 2017

גיא,
נשמע מאוד הגיוני.
בלי קשר, משהו מוזר בחוסר ההתעניינות (בכל זאת, ישראלי) ובסכום ההעברה הנמוך.

Ollie Williams 15 באוגוסט 2017

לי נורת האזהרה הכי גדולה סביבו היא החוזה ל 5 שנים.
נדיר בארץ ששחקן במעמדו ובגילו מבקש וגם מקבל חוזה כ"כ ארוך (יחסית).
עדיין הייתי שמח מאוד אם מכבי היתה מביאה אותו, אבל אני ממש לא אפתלא אם ייראה בערך כמו דמארי שנה שעברה.

holden 15 באוגוסט 2017

דודו דהן מניפולטור פוליטיקאי מצטין,
דודו היה גם בחינם מעביר גרשון לחיפה,
עבר בין דודו דהן לשחר חתול שחור לפני מספרשנים והחתיצה של גרשון היתה מתנת פיוס אישית ליעקב שחר, דודו לא מעוניין שוב לשרוף גשרים עם מכבי חיפה,
באשר לסוגית אלירן עטר:
הקהל החיפא חצוי באשר להישארותו של עטר, יש שמצדדים בלכתו ויש שמקללים אותו שודד זקנות וכו, ישנם כאלו גם שבעד הישארותו,

עטר עצמו אכל אותה, אם ישאר בחיפה יספוג המון קללות סטייל יוסי בניון,
ככל הנראה חיפה יביאו חלוץ אפריקאי ואיכשהו שחר יתפתל ויוריד מהאגו וישחרר את עטר למכבי תל אביב

Ollie Williams 15 באוגוסט 2017

האמת, יכלתי לומר שדודו דהאן הוא ארכי-נוכל גם לפני שדחף את רייכרט ואינברום לבלגים במליוני יורו.

yaron 15 באוגוסט 2017

"ג'ורדי החליט לצאת למלחמה" נשמע לי כמו היסחפות קלה…
והכל על סמך וואן ו"מקורות יודעי דבר"
עזוב גיל, יכול להיות שהוא קצת לחוץ וקצת ממורמר לא יותר מזה.
הבאנו בינתיים רכש ממש ממש לא רע – אצילי, דוידזאדה, באטוקיו וסושיץ'.
חסרים בלם וקיצוני ימני (בלקמן במגעים אבל יתפוס משבצת זר).
מול רשימת הכשלונות ראוי להציג גם את רשימת ההצלחות שהיא לא פחות ארוכה.
בנוסף, הגיע הזמן שתתנו לגולדהר קרדיט שחשבון הוא יודע – נכנס כסף ממש לא רע ממכירות כמעט כל שנה.

yaron 15 באוגוסט 2017

*בלקמן לא יתפוס משבצת זר.
רשימת ההצלחות – הכוונה לשחקנים מעולים שנחתו כאן וגם לכאלה שנמכרו במחירים יפים.

יואב 15 באוגוסט 2017

בלקמן יהודי(לא יחשב לזר אם יחתום), שחקן נהדר בשיאו, אבל תעלומה גדולה כרגע.

גיא זהר 15 באוגוסט 2017

למה בלקמן יתפוס משבצת זר? לא יהודי? מה הוא שונה ושוינפלד ופיליפנקה?

גיא זהר 15 באוגוסט 2017

גיל עזוב הכל, איך יכול להיות שלא הגיע למכבי גרזן באמצע? להסתמך על גולסה שיחסית אליו ויטור ומליקסון בראד פארב ועל ייני שעם כל מעלותיו לא יכול להחזיק אמצע לבד, זה הזוי. השחקן הזה היה צריך להגיע עוד שלשום.

גיל שלי 15 באוגוסט 2017

התכוונת לקייל ריפקין ג'וניור, וכנראה שיביאו זר לאמצע

יואב 15 באוגוסט 2017

גיל,
נבואה- הרכש הבאמת גדול של הקיץ יהיה קשר אחורי. השמות והסכומים, בהחלט מכוונים לזה.

Ollie Williams 15 באוגוסט 2017

הבאת כבר שני קשרים זרים חדשים, ויש לך גם את ייני וגולסה כקשרים ישראלים בכירים. קשה לי לראות עוד קשר זר מגיע ולא רואה קשר ישראלי, בטח לא גרזן, שיתאים למכבי וגם ריאלי שיגיע.

יואב 15 באוגוסט 2017

אולי,
גולסה ושרן זה לא מספיק. יגיע אחורי. שם מכבי תשים את הכסף הגדול.

Ollie Williams 15 באוגוסט 2017

אז מה ההגיון בלהביא את באטוקיו וסושיץ'? גם אם שניהם שחקנים נהדרים, הם יושבים בערך על אותה עמדה ולפחות סושיץ' מתואר כשחקן יחסית רך (עוד לא ראינו מספיק, וגם לא שיחק תקופה ארוכה).
יש מקום רק לעוד שני זרים (בהנחה שמרסלו עוזב), 3 זרים בקישור נראה לי מוגזם כשיש לך עוד חורים לסתום.

יואב 15 באוגוסט 2017

טוסיץ שחקן מאד קדמי. לא חושב שהוא יהיה חלק משלישית הקישור.

יואב 15 באוגוסט 2017

עם עטר בא, זר לקישור וזר להגנה.
נראה לי שזאת התוכנית, סתם הערכה.

yaron 16 באוגוסט 2017

הערכה שלי היא שאם עטר בא מכבי מחכה בסבלנות לכמה שחקנים שיכול להיות שאי אפשר להביא לפני הפלייאוף.

גיא זהר 15 באוגוסט 2017

עם כל הכבוד לריפקין, איש ברזל אמיתי, לפארב היה רצף מדהים בענף טיפה יותר תובעני. שניהם אגדות. ולגבי הקשר האחורי, אני זוכר הבטחות דומות בשנה שעברה לגבי מגן שמאלי ובלם. ימים יגידו.

קורא בין השורות 15 באוגוסט 2017

אני נוטה להסכים עם הכותרת אבל לא בטוח לגבי לחלוטין לגבי הפרשנות. לא ברור לי למה הכנסת את אנגלידיס למרק הזה, השם שלו לא מוזכר בהקשר של המועדון מאז מינוי מנספורד שהולך וצובר כוח במועדון. ג'ורדי אולי לא מרוצה מהתנאים שהוא מקבל כמאמן מכבי בכל הקשור לרכש אבל אני חושב ששום מאמן שעבד תחת ג'ורדי לא קיבל משהו טוב יותר. בשנים האחרונות מכבי מבצעת רכש מדורג בהתאם למצבה במפעלים האירופיים כשתמיד המחשבה היא שהסגל מספיק כדי לעבור לשלב הבא ושניתן יהיה להביא בהמשך רכש טוב יותר. הסגל הנוכחי, שעבר רענון קל, תחת ג'ורדי כמאמן חזר להיות יותר מלגיטימי במאבק האליפות עד שוידיגל חירב את זה ואני יכול בהחלט להבין את גולדהאר שלא מעוניין להשקיע עוד כסף משמעותי על עטר (באמת לא שווה את הסכום), זה לא יהיה שובר השיוויון במאבק האליפות.
מנספורד מסתמן כדמות דומיננטית במועדון וישפיע מאד על נושא הרכש וג'ורדי מתחיל להתמודד עם גבולות הגזרה של תפקידו החדש.
אני גם לא לגמריי מסכים איתך לגביי לקיחת הסיכונים של ג'ורדי, אני חושב שהוא לוקח סיכונים אבל לא בהכרח את הנכונים (למשל לעבור לעמדת המאמן).

אני מוטרד למדי מכל ההתכתשויות כביכול בתקשורת, אם קרוייף עדיין שולט במה שקורה מול התקשורת אז המצב לא משהו ואם שליטתו התרופפה אז יתכן שאף גרוע יותר. אני מקווה שזה לא יחלחל לחדר ההלבשה.

ואם כבר שמועות מאתרי ספורט, סטיב מקלארן מגיע למכבי?
אם זה נכון אז יתכן שהעידן ההולנדי-ספרדי בניהול הקבוצה תם ומתחיל העידן האנגלי (יחי המלך, מנספורד, החדש?)

גיא זהר 15 באוגוסט 2017

להסתמך על הסאן בעניין מקלרן זה בערך כמו להסתמך על וואן בענייני חיפה/ביתר.

קורא בין השורות 15 באוגוסט 2017

לא אמרתי שאני קונה את זה אבל בפוסט שדן במחול שדים שהתחיל בוואן אני חושב אסור להפלות את הסאן ;)

yaron 15 באוגוסט 2017

כבודם של וואן והסאן במקומם מונח אבל נאמר שהוא מועמד כיועץ לצוות האימון לא לתפקיד המאמן.

קורא בין השורות 15 באוגוסט 2017

לא התכוונתי שהוא עשוי להחליף את ג'ורדי כמאמן אלא שהתפקיד הזה נשמע כמעין השלמה למצב בו מנספורד הוא מנכ"ל ומנג'ר (ספורט דיירקטור)

צור שפי 15 באוגוסט 2017

ל-1 טל-☀️ יש כבוד? חידשת

אורי 15 באוגוסט 2017

וגם גרשון רק בא לעזור לגודס
וגוטמן לגיא לוי
ואוחנה למימר

מאיר (חדש בשכונה) 15 באוגוסט 2017

רק שהפעם לא יביא מטריה (אוקטובר 2007 אנגליה מול קרואטיה, ביזיון במגרש ועל הספסל)☺

שלו 15 באוגוסט 2017

אינגלידיס היה לפני יורדי, צריך לזכור את זה.
וגם עזב בשלב מסויים, גם את זה צריך לזכור.
ומיטש לא שכח הן את העבודה של אינגלידיס עד פיטורי נימני (ותקופת איווניר וכו) עד הבאת קרויף.
ולא שכח וגם עזב.
הוא משחק בין שניהם, פעם המטוטלת בצד של יורדי ופעם בצד של אינגלידיס.
הוא צריך את שניהם.
אני חושב שאם מכבי עוברת לשלב הבתים הוא ייתן ליורדי סוכריות, אם לא המטרות שונות ותהיה חשיבה מחדש על מה צריך כדי לקחת את הליגה.
עד כאן פרשנות שלי לגבי השלישיה.
אני לא חושב שהכסף הוא באמת בעיה / פתרון.
אלו עניינים של ניהולו ומאבקי כוח.

יואב 15 באוגוסט 2017

רק מזכיר שלו, אנגלידיס הוא אזרח קנדה היום וממשיך לעבוד עם מיטש בעסקיו האחרים.

שלו 15 באוגוסט 2017

אני רק חושב ומאמין שמיץ' מרוצה משניהם.
ומהמתח בינם כל עוד הוא לא מוגזם.
כסף והמחיר של עטר הוא לא עניין.
ואם זו לא חיפה הוא גם משלם, על חיפה הוא עוד קצת כועס כי נתן את ורמוט וחשב שגם אוהד מכבי בירוק ינהל איתו משא ומתן ג'נטלמי, טעה.
בסוף חיפה יעשו את החשבון שלהם ויגלו שיש מחיר גם לא למכור את עטר.

tazza 15 באוגוסט 2017

גיל וחלק מהמגיבים- אתם מפספסים נקודה משמעותית והיא שג'ורדי לא נעול רק על עטר אלא על עוד שחקנים.
נכון, עטר לא שווה אפילו 600,000 דולר, הוא חלוץ חלש בקבוצת מרכז טבלה, שפעם היה טוב בקבוצה שפעם הייתה קבוצה. אבל הבעיה פה היא שלא מוחתמים בלם וכנף שמאל ואנחנו רגע לפני אלטך (והחתמה עכשיו לא תעזור בשום צורה למשחק הראשון מולם) ועוד מעט ליגה.
והבעיה הכי גדולה ששני הצדדים, גולדהאר וג'ורדי, צודקים איש איש בטיעונו. כמובן שבישראל כל מחלוקת היא אוטומטית "מתיחות" כי אין סיכוי ששני אנשים יהיו חלוקים בדעתם והעולם לא יתהפך, אבל הרעש שזה מייצר עושה רע למועדון.

שלו 15 באוגוסט 2017

קצת בנושא אבל בצד,
דבר שעולה לי מהמשחקים האחרונים הוא שיורדי עושה עבודה.
בעשר דקות הראשונות נגד רעננה (לפני ההרחקה….) יחזקאל נתן שלוש פריצות עם מסירה בסוף.
הבחור שחשבתי אותו לאבוד מתקדם.
יותר שחקנים מהמקום 16 ומעלה בסדר החשיבות במכבי משחקים יותר ויותר טוב.
ההגנה נראית כאילו היא ממש הגנה.
יש שלושה בלמים סבירים לליגת העל (פיליפנקה טב"ח וטיבי) ועוד שלושה שיכולים להחליפם (ייני, דור פרץ ושון).
לליגה דסה ודוידזדה הם ממש בסדר ואפילו ריקן נראה סביר (כשחקן רוטציה בקישור).
כך שנראה לי שהחלפת המאמן היא היא המהלך שובר השיוויון.
השלושים דקות הראשונות נגד מכבי פ"ת עומדות לנגד עייני כשאני חושב על מכבי.
ביכולת כזאת מכבי לוקחת אליפות.
כן צריך גרזן במרכז השדה,
כן באגף שמאל חסר משהו ברמה גבוהה,
אבל אני לא רואה איך עטר מוצא מקום בהרכב.
בהנחה שמיכה, אצילי וקריסטיאנסן הם שלישית ההתקפה.
בקישור שירן גולסה ובטוקיו (עם דור פרץ וסושיץ' כגיבוי, אולי זר שיחליף משהו)
ובהגנה טוב עטר לא ישחק בהגנה אבל נגיד דסה, פיליפנקה, טב"ח ודוידזדה (עם אין סוף אפשרויות כולל זר בלם).
ושוער ראיקוביץ (שטננבאום הראה שהוא חיפוי סביר לליגה).
במקום מי עטר יכול לבוא?

קורא בין השורות 15 באוגוסט 2017

שחקן זר באגף שמאל ובלם זר יעשו את העבודה. אפשר גם להמר על פריצה נוספת של יונתן כהן אם נגיע למצב שמתרכזים בליגה ואם צ'יבוטה מקבל בטעות אזרחות באמצע העונה אפשר וצריך לעשות האוול

yaron 15 באוגוסט 2017

להבנתי אם עטר בא זה במקום זר לכנף שמאל.
אני לא בטוח שמיכה ואצילי פותחים יחד בכל משחק.

שלו 15 באוגוסט 2017

לדעתי כל עוד הם בריאים הם בהרכב (במגבלות הרוטאציה כמובן).
אני מקווה שדור פרץ יקפוץ סוף סוף להרכב בין תפקיד הבלם לקשר אחורי.
רוצה לראות את יונתן כהן משחק ומצדיק את מקומו בסגל.
רוצה לראות את שגיב מתבגר, והופך את הכישורים שלו למשהו אמתי.

ברקוביץ 15 באוגוסט 2017

רוצה לראות 13 שחקנים בהרכב

tazza 15 באוגוסט 2017

ברקוביץ'- למה אתה חושב לא מחתימים בלם וחלוץ שמאלי? החתימו קוון ושופט, הודעה רשמית תצא ממש מחר בבוקר :)

אחד העם 16 באוגוסט 2017

+11

ניר 15 באוגוסט 2017

לדעתי ג׳ורדי באמת החליט שאם עטר לא מגיע הוא עוזב, לא בגלל עטר עצמו אלא בגלל הגישה, כמו שכתבת. הוא לא רוצה להתבזות כמאמן.

אגב, אני לא חושב שהוא יעזוב, וזו כבר לא הפעם הראשונה שהוא עושה ״תחזיקו אותי״ בעיתונים. גולדהר כבר לא מתרגש מזה.

ולמרות זאת, עטר יעבור בסוף, כי שני הצדדים רוצים.

yaron 15 באוגוסט 2017

שוב, היסחפות קשה…
אני בטוח שג'ורדי קיווה לשחקן אחד נוסף לפחות לקראת הפלייאוף אבל הוא אמר בעצמו שעם השחקנים (הזרים) שאנחנו רוצים אין ברירה אלא להיות סבלניים.
בכלל, ג'ורדי (או מישהו אחר במועדון) לא אמר שום דבר שמרמז על כך באף ראיון.
משהו מוזר הקטע הזה שמצד אחד מזלזלים בוואן ומצד שני לוקחים כל שטות שהם פולטים ברצינות.
לי היה ברור מההתחלה שעטר זה משחקי אגו בין שחר לגולדהר, לא קונה את זה שג'ורדי ומנספורד מציעים במו"מ סכומים שלא אושרו ע"י גולדהר.
גם אף אחד בחיפה לא טען משהו שאפילו מתקרב לזה, הם מההתחלה אומרים שההצעה לא מספקת.

ניר 16 באוגוסט 2017

בתור עיתונאי לשעבר, זה מריח מתדרוך של העיתונאים על ידי ג׳ורדי. לדעתי יש פה כמה סיבות לתדרוך: 1. הוא רוצה להפעיל לחץ על ההנהלה שלו ולשדר לעטר שהוא עושה כל מה שהוא יכול, גם כדי לקבל את ילר השחקנים שרצה.

2. להכין לעצמו תירוצים לאחרכך לכישלון (לא קיבלתי מה שרציתי).

בגדול, די בטוח שזה יסתיים בכך שעטר יהיה חתום במכבי תל אביב.

מעיין אוהד מכבי 15 באוגוסט 2017

קשקושי עונת מלפפונים. אני לא מתרגש מזה בכלל. המערכת בריאה וזה מה שחשוב.
אפשר להבין את שני הצדדים (אם אכן הדברים הם כפי שהוצגו כאן) ואני מניח שברור גם למיטשענק וגם ליורדי מה דרוש ומה המסגרת.

ההתעקשות על עטר לא ברורה לי והייתי מעדיף בהרבה לתת צ'אנס ליונתן כהן. מכבי חייבת יהפוך ליצרנית וליצואנית סדרתית על מנת שהמודל יעבוד.

מאיר (חדש בשכונה) 15 באוגוסט 2017

יונתן כהן מאוד מוכשר אבל נדמה לי שהוא יותר שחקן של כדור לרגל מאשר עטר. יונתן כהן הוא העתיד שיכול להתחיל באש קטנה השנה, עטר אמור להיות ההווה לשנתיים הקרובות

מאיר (חדש בשכונה) 15 באוגוסט 2017

הפוסט הזה כמו גם פוסטים קודמים על מכבי וכמו גם חלק מהתגובות מזכיר פיענוח של עבודת מודיעין עד לקביעת קונספציה. ככל שהידיעות מועטות קשה יותר להרכיב תמונה כללית. נכון ששלושה אתרי ספורט ראשיים העלו די ביחד כתבות על זה שגורדי ממורמר, או כועס או במועקה וכו. מישהו שמע זאת ממנו? הסיבות שכולם נתנו הן סיבות שכל אחד יכול לנחש אבל הן לא ודאיות וזה עוד חלק לא בטוח בפאזל.
מגיע מקלארן ואז כבר עושים אחד ועוד אחד ומייחסים זאת למנספלד והנה הכוח האנגלי מול ההולנדי. הכל יכול להיות, שום דבר לא בטוח.

yaron 15 באוגוסט 2017

למה אתה הורס את כל הכיף?

מאיר (חדש בשכונה) 15 באוגוסט 2017

מתנצל☺

yaron 17 באוגוסט 2017

תמשיך ;-)

השמן 15 באוגוסט 2017

לגמרי לא הבנתם. ג'ורדי הדליף את הקרע עם מיץ' כדי ששחר יחשוב שעוד רגע הוא מתפטר ואז אין עיסקה.
זה היה מתוכנן עם מיץ'

yaron 16 באוגוסט 2017

גדול :-)

אחד העם 16 באוגוסט 2017

כמה תהיות בקשר לתוכן המאמר דלעיל:
1. לו רצה קרויף לעשות מעשה יוקה, מדוע לא התבטא בפומבי, כמוהו?
2. היתכן כי קרויף מקור ההדלפות לעיתונאים? היהפוך הולנדי עורו?
3. האם לא סביר להניח שנושא החיזוק, לרבות עלויות שלו, עלה בשיחות הקיץ עם מיטש, ערב קבלת התפקיד?
4. האם לא אמר קרויף בפומבי רק לפני שבועות מספר, כי הוא שבע רצון מההצעות שהציעה מכבי למועמדים פוטינציאלים ואף גיבה עמדה זו במאמר בטלאחרף?
5. אחרי שש שנים, ואינספור משאים ומתנים, קרויף, השקול והחכם, לא מכיר את דפוס ההתנהלות של הבעלים? נראה לך שירוץ להבטיח הבטחות לנמניעטר בטרם סגר דברים עם גולדהאר?
אינני בטוח (או לפחות מקווה אנוכי) כי יש ממש מאחורי תאוריית המשבר הבינאישי בצמרת מכבי, שהתפשטה בעיתונות הספורט בן לילה. אני, לכשעצמי, מאוד אמביוולנטי בעניין עסקת עטר, ואם כן, מחיר של 900 אלף דולר בשיטת "הכל כלול, הוא נדיב, לעניות טעמי, לשחקן בן 30.5, שימי הזוהר שלו נדחסו לחצי שנה הראשונה של אוסקר. ההימור על שחקנים שסימן שאלה מתנוסס מעליהם, בשל פציעות או שקיעה בקרירה, כמו שני הזרים האחרונים והיהודי הנודד שביקר (?) בסופ"ש בארץ הקודש, סבירים בעיני, גם אם רק אחד מהם יממש את הפוטנציאל הגלום בו, זכינו בגדול. מיטש התאהב , מן הסתם, בגישת ההשאלה עם אופציה, לאחר שראה כמה כסף הפסיד על מרסלו וכמה חסך על רמון. אני מעריך , או לפחות מייחל לכך, שיש הבנה בין ג'ורדי למיטש , שלקראת סוף חלון ההעברות, מביאים שני זרים ממש טובים, בהתאם להזדמנויות שתיווצרנה, בכסף גדול.
זה די והותר לאליפות. בעוד שבועיים נדע. וכן, הגיחה המוזרה והרינונים סביב מקלארן, מדירים שינה מעיני.

tazza 16 באוגוסט 2017

מי ישמע איזה נורא שיבוא מקלארן, מאמן מהצ'פיונשיפ. האחרון שבא משם הביא אותנו לליגת האלופות. והקודם לו הביא אותנו למקום שני באירופית.
עם כל החצי הראשון של התגובה שלך- סוף סוף תגובה מנומקת ושפויה. אנשים מתחילים להאמין ל-one ולהתחלק על השכל. חזון אחרית הדה-באזר.

yaron 16 באוגוסט 2017

הכל נכון אבל לא ברור המשפט האחרון.
מקלארן הגיע ל"ביקור רשמי", נפגש עם הצוות והשחקנים בגלוי והוא מכיר את ג'ורדי שנים, זה לא נראה כמו פוטש.
איזה סיבה יכולה להיות לגולדהר/מנספורד לטלטל ככה את הסירה ערב הפלייאוף?
תישן טוב :-)

ילדיסקו 16 באוגוסט 2017

התהיה הכי גדולה היא , עטר ? קפטן מרמרה עולה חזרה לסיפון?
באמת ? אותו עטר שג'ורדי שיחרר בקלות לריימס אחרי שעטר הכריז שחוזה טוב לכמה שנים והוא נשאר.
אותו עטר שחזר מצרפת ורצה לחזור וקיבל סטירה שהעיפה אותו עד לחיפה ?
אותו עטר כבר שנה מכריז שהוא לא רוצה להישאר בחיפה, מקבל חוזה משופר וכמה חודשים אחרי כבר לא טוב לא.
ובעצם מספר עליו הכל, איזה סוג שחקן ואדם הוא. מתמודד לקפטן מרמרה נצחי.

בשלושה שבועות האחרונים, התקשורת מפמפמת ומפמפמת על עיסקה תקועה באוויר,
בעיקר וואן, עם כותרת קבועה והצטרפותו של דמאיו למשולש הבוררות, תמונה של נמני,דמאיו ועטר בבית קפה, עטר אגב גולש כנראה בוואן דרך הסלולרי באותה תמונה.
מה קשור דמאיו ?
נניח וזה וואן, אוקיי, אין קשר למציאות, אוקיי.

זה מה שחשבתי, שעטר מנהל משא ומתן עם עצמו בעזרת העתונות ומכבי בכלל לא מעורבת באמת.
בתמימותי חשבתי שאותו ג'ורדי בחיים אל ירצה את עטר בקבוצה אותה הוא מאמן אחרי שבשיאו של אותו עטר הוא בכלל העדיף מישהו אחר, זהבי קראו לו.
ואז פתאום כותרת של ג'ורדי רוצה להתפטר..בגלל שלא מביאים לו את עטר ?
הזהו אותו ג'ורדי שהגיע הנה לפני שש שנים ? הלכתי לאיבוד.

איני צופה טובות לחדר ההלבשה של מכבי עם בואו של עטר,
אני חושש סלאש חושב ש עטר יחרבן למכבי את ההרמוניה שנבנתה שם.
הוא אף פעם לא היה חלק מקבוצה, זאב בודד שנמצא בלהקה כי אין ברירה.
גם על המגרש, על איזו משבצת הוא יבוא?
וידאר הוא האלפא דוג שלנו ברחבת היריב,
אצילי לאיטו אומנם מוריד חלודה אבל משתפר,
מיכה חייב העונה להראות של הקסם שאמור להיות לו.
עטר יידע מה זה להיות מחליף ? הוא ויצחקי שהיו פעם חברי נפש עד כדי הגליית יצחקי לקפריסין יעבירו דחקות של אהבה על הספסל ? לא מבין מה קורה פה.
מבועס רצח

Ollie Williams 16 באוגוסט 2017

הקטע הזה שלכאורה אם עטר לא בא ג'ורדי מתפטר נשמע לי הגזמה פראית במיוחד.
גם אם הוא רוצה את עטר ומוכן להשקיע סכום לא ריאלי בנושא – אני בספק רב מאוד (מאוד מאוד) שזה ברמה של דיל ברייקר, בעיקר כשהוא רק עשה את המעבר לעמדת המאמן.

אני גם לא כזה מתרגש מההבאה שלו ברמה המקצועית – כי יש בזה סגירת אוהדים נחמדה עם הקהל אבל לא חושב שהרבה מעבר – אבל אני גם לא חושב שהוא יהיה כזה רע, בטח מבחינת חדר ההלבשה. אם יש משהו שג'ורדי עדיין טוב בו, זה טיפול בשחקנים מהסוג הזה. מה גם שבניגוד לחיפה שמהרגע הראשון היה ברור שזו ברירת מחדל בשבילו – למכבי הוא רוצה להגיע ולא נראה לי שיחרבן את זה כ"כ מהר.

מה שכן, אני כבר מוכן להרים הדסטארט שישלים את הפער בין הדרישות של שחר למה שמכבי מוכנה לשלם, רק שיעזבו אותנו כבר מהסאגה המטופשת הזו

tazza 16 באוגוסט 2017

הוא השחקן היחידי שמכבי הייתה יכולה להביא בעמדה הזו, וזה למה לג'ורדי לא אכפת מה המחיר. לגולדהאר כן, כי הכסף שלו. זהו, זה מה שאנחנו האוהדים הפשוטים יכולים לדעת.
אני בצד של גולדהאר פה. עטר לא שווה את זה וגם אם ברגע זה הוא יתחיל להתאמן במרץ ובתושייה רבה, הוא לא ישפיע על העפלה לשלב בתים אירופי, ולכן אפשר לחכות עם זה.

שלו 16 באוגוסט 2017

אפרופו יומן אליפות, קצת תחזית לעונה הקרובה.
1. מכבי תל אביב – כי ב"ש עייפה ופצועה ויחד עם ליגת האלופות יהיה לה קשה להחזיק מעמד.
2. הפועל באר שבע – כי השאר לא מספיק טובות לנצל את העייפות.
3. מכבי חיפה – כי יש סגל טוב ומאמן גרוע, ושחר יתעורר שזה יהיה מאוחר מדי.
4. בני יהודה – אני חושב שיש לה סגל טוב שיחוזק עם שחקני הסגל הרחב של מכבי.
5. עירוני קריית שמונה – כי בית"ר זה סקנדל או פסטיבל והשנה סקנדל.
6. בית"ר ירושלים – לדעתי, הסקנדל של אלי טביב יעלה להם במקום בפלייאוף העליון.
7. מכבי פתח תקווה – לא כל שנה קורים ניסים.
8. הפועל רעננה – אני חושב שיש להם סגל טוב וצוות אימון צעיר ומעניין.
9. הפועל חיפה – כי ניר קלינגר לא מאמן כבר 10 שנים.
10. מכבי נתניה – אולי אפילו גבוהה יותר, יש מאמנים יש שחקנים טובים, הכי חזקה בתחתית.
11. בני סכנין – נראה לא רציני ההכנה לעונה.
12. הפועל אשקלון – מבין שלושת האחרונות היא עם הכי פחות בלגאן.
13.מ.ס.ע אשדוד – כי לא נשארו שחקנים.
14. הפועל עכו – להתחיל ב 2 – זו פרווילגיה גדולה מדי.

יואב 16 באוגוסט 2017

יורדי על הקו עם אבא של אלירן כבר מאיזור ינואר. רק אומר.

גיל שלי 16 באוגוסט 2017

זו הטעות הכי גדולה של יורדי, הוא הפך את זה למשהו אישי בינו לבין שחר, כאילו יותר חשוב ליורדי לתקוע לשחר מאשר באמת להשיג את אלירן

גיא זהר 16 באוגוסט 2017

גיל, אתה חושב שזה רק בין ג'ורדי לשחר או שגם יש משקעים בין שחר לגולדהאר על רקע ורמוט. הרי דובר על העברה של עטר למכבי עוד בספטמבר במקביל לדרך ההפוכה של שלומי אזולאי ובשלב מסוים עטר נפל ואז גולדהאר (מעריך שזה הוא ולא ג'ורדי) החליט להשאיל את אזולאי לק"ש ובעצם להפסיד כסף.

גיל שלי 16 באוגוסט 2017

אני חושב שג'ורדי גרם לשחר לרצות לדפוק אותנו חזק עם אלירן, אחר כך נכנסו המשקעים בין מיטש לבין שחר וסיבכו הכל, היחיד שהתפלאתי על כך שלא שם את האגו שלו בצד הוא ג'ורדי, משום מה הוא לקח קשה את מה ששחר אומר עליו כל השנים

יואב 16 באוגוסט 2017

או שיורדי מעדיף תמיד להישאר באיזור הנוחות ולקחת את המוכר והידוע. זאת אחת מהטענות המוכרות של מבקריו.

yaron 17 באוגוסט 2017

איך בדיוק ג'ורדי גרם לשחר לרצות לדפוק אותנו חזק? בזה שהוא העביר את וורמוט ללא תמורה?

Ollie Williams 17 באוגוסט 2017

שחר, בתמורה לורמוט, דרש על עטר 2.2 מליון יורו "כי אם זהבי שווה 8 מליון עטר בטוח שבע לפחות רבע מזה" – מכבי רצו 600 אלף על שלומי אזולאי ולא הסכימו להסתפק ב 400. אולי זה מה שהטריף אותו?

yaron 17 באוגוסט 2017

אולי, אני חושב שמכבי הסכימו ל400 (ונתנו את וורמוט בחינם) בהבנה שעטר יעבור במחיר סביר ורק כששחר העלה את הדרישה ההזויה על עטר החליטו להעלות מחיר בעסקת אזולאי.

yaron 17 באוגוסט 2017

ונכון, משום מה זה הטריף אותו…

yaron 18 באוגוסט 2017

בהצלחה לעטר ושחר, בלקמן חתם במכבי :-)

גיל שלי 16 באוגוסט 2017

גם וגם

נעים(בדימוס) 16 באוגוסט 2017

עטר במכבי תל אביב למרות כל הסיפורים זה סיפור הצלחה מהשנה הראשונה שלו במכבי. חמישים שערים בשלוש עונות ,אם אני לא טועה. חלק חשוב ומלך שערי הליגה בעונה הראשונה של ג׳ורדי. אמנם עברו המון שנים ובכל זאת היתה התאמה וחיבור טוב שלו למועדון. אני חותם על כך שהתפוקה שלו תהיה לפחות כמו של טל בן חיים האוברייטד. הדבר היחיד שקצת מטריד זה הירידה הגדולה בתפוקה שהיתה אחרי שפריצה וזהבי הגיעו,משמע האם יסתדר עם קיארטנסון.

Oded 16 באוגוסט 2017

נעים בדימוס זה אומר שעכשיו כבר לא נעים?

נעים(בדימוס) 17 באוגוסט 2017

עדיין נעים(שם פרטי) חי כדורגל מהבוקר עד הלילה(בדימוס)…

שלו 17 באוגוסט 2017

שאלה:
אם עטר לא רלוונטי לשלב הפלייאוף, למה מיץ' – אינגלידיס – יורדי צריכים למהר להחתים את עטר?
יש זמן עד ה 31.8 אני לא מאמין שיש קבוצה תהיה מוכנה לשלם אפילו חצי ממה שמכבי מציעה.
אם לא יחתום בסופו של דבר הנזק שיגרם לחיפה הוא בסביבות 2 מיליון שקל עלות מעביד + נגיד 800K דולר לפחות שהיו מקבלים ממיץ'.
אז לאן יש למהר?

יואב 17 באוגוסט 2017

עכשיו? אין מה למהר.
היו צריכים למהר עם עמדות אחרות. את עטר(אם בכלל), הייתי שומר בכל מקרה לסוף.

שלו 17 באוגוסט 2017

לדעתי חיפה מעכבים את החתימה עד שבוזגלו יחתום.
יש להם פחד שאם עטר יחתום, חמש דקות אח"כ יתברר שגם בוזגלו סגר במכבי או שמיץ' מעלה את המחיר שלו.

היסטוריה לעניים 17 באוגוסט 2017

אני משתומם מפוסטים כאלו. משוכנע שיש פה חברה דיי אלגנטים שהשקיעו מאמץ אינטלקטואלי וזמן לדסקס ספקולציות, חצאי אמיתות ופסיכולוגיה בגרוש. אישית, לא רואה בזה קשר לאהדת ספורט. מכסימום לפסיכולוגיית ניהול ורכילו. וגם אז כמו שזה כאן, בלי גיבוי עובדות זה שווה מעט. מה גם שתכלס עונת המלפפונים כבר הסתיימה.

אבל מה שיפה בספורט זה שהוא משכיח דיונים מאכזבים כאלו. משוכנע שכל אוהד מכבי רוצה אליפות בלי קשר למצב רוחו ותרומתו של גורדי או כל אחד אחר. כנל בחיפה או באר שבע.

yaron 17 באוגוסט 2017

אתה צודק, אבל הקטע של דה באזר זה שברוב המקרים בלי (ועם) קשר לפוסט כמעט תמיד מתפתחים דיונים מעניינים.
חוץ מזה, גם כשמדובר בספקולציות, זה כיף.
מעדיף את זה על פייסבוק :-)

tazza 17 באוגוסט 2017

תחילת מחצית שנייה, 0:0. הימור: נגמר 1:0 לאלטך והנה מתחילה שירת הברבור. לא הייתי פסימי ככה מימי נמני.
פשוט מומנטום מחורבן.

tazza 17 באוגוסט 2017

מעולם לא שמחתי ככה לטעות

Comments closed