יומן האליפות של מכבי (7) – הוצאת אוויר

כשמשחקים נגד האופי שלך, זה בדרך כלל לא מאוד מצליח

בדרך לאצטדיון קראנו את ההרכב הפותח. ההרכב בישר על נסיון להכריע את המשחק בהתקפה. למען האמת, זה מוזר, בכל הקמפיין האירופי ג'ורדי הדגיש שהוא מנסה להפוך את מכבי לקבוצה שקשה להבקיע מולה, אתמול זה התיאור האחרון שהייתי נותן לקבוצה שלנו.

*

כשעולים עם ברק יצחקי בכנף שמאל, מאשרים למגן הימני במקרה זה סאבו, לפעול חופשי ומאושר ללא כל חשש. מה שמוזר עוד יותר, זה שבכנף שמאל נמצא המגן התוקף היחיד שלנו בהרכב, עד שדסה יחלים, כלומר או שהאגף השמאלי שלנו פרוץ לגמרי, או שדווידזאדה לא עולה. מכבי לא הצליחה להחליט בין שני הקונספטים, וכדי להוסיף חטא על פשע, גם הצבנו את פיליפנקה לראשונה כבלם השמאלי. הגול השני היה תוצר מוחלט של צד שמאל שלנו, ברק לא ירד כדי לסגור את סאבו, אופיר יצא לסאבו שמסר לשכטר, זה עבר את פיליפנקה בלי להתאמץ, גם משום שרגל שמאל של פיליפנקה היא לא הרגל החזקה, ואז נותר מול שרן על סף הרחבה, ושרן איפשר בעיטה.

עכשיו נוסיף את העובדה שדור מיכה היה הקודקוד של הקישור, שאצילי שיחק לבד בכנף הימנית כאשר שפונגין לא מסוגל לתרום דבר בהתקפה, ובאמצע כל שנותרו לסגור את ההתקפות המהירות של ביתר היו דור פרץ, שחקן שעדיין לא נכנס לתיקול בעמדת הקישור מאז תחילת השנה, ושרן ייני שהפגין את משחקו החלש ביותר מאז שאני זוכר אותו.

*

אני לא מצליח להבין את השיקולים בהצבת הרכב שהרפתקני זה תיאור מחמיא לגביו. כנראה ג'ורדי חשב לנצל את ההגנה הלא מרשימה של בית"ר, סאבו הוא לא ממש מגן, חן עזרא לא ממש עוזר בהגנה, וקונט מרשה לעצמו להיות השחקן הכי גבוה בהתקפה מדי פעם. בדקות הראשונות עד הפנדל של ביתר הגענו למצבים. הפנדל הגיע כתוצאה מכך שפיליפנקה עלה למעלה, שרן סגר לא טוב באמצע עם טיבי, ודור פרץ נשאר למעלה גם הוא ביחד עם דווידזאדה.

ביתר היא קבוצה של התקפות מהירות, אין לה כרגע משחק מסודר. אין זה פלא שהביסה אותנו ואת באר שבע, בעוד הפסידה לקבוצה נחותה כמו הפועל אשקלון. דווקא מול ביתר הסגנון בו שחקנו כל העונה, קודם כל לא לספוג, ולנצל את יכולת ההבקעה של וידאר, היה מאוד מתאים. אך ג'ורדי כנראה חשב על מטרות נוספות חוץ מהמשחק עצמו. אולי רצה להוכיח נקודה לשחקניו, בוודאי רצה לתת מנוחה לשחקנים כמו באטוקיו, טל בן חיים, ריקן, שוינפלד ואחרים לקראת המשחק החשוב באמת ביום חמישי. אני חושש שמא אולי רצה גם להדגיש את המחסור בשחקנים, את הצורך להחתים שני זרים חדשים, היתכן שזו הסיבה שמרסלו נותר מחוץ לסגל?

*

נאמר כך, זה לא היה משחק מאוד מעודד. גם כשיצאנו טוב למחצית השניה, החטאנו מצבים קשים, אך חמור מכך נראה שחסרה אמונה ביכולת להשוות את המשחק. בערך מדקה שמונים מכבי נראתה כמו מכונית על אדי דלק, הגול של שרן, סליחה של ורד המצוין שכרגע נראה טוב מאצילי, נבע מהתשישות של שרן. עדיין, נדמה לי שזו הפעם האחרונה בה נצפה בהרכב כה רך העונה. לא רואה מצב שבו שוב נעלה למשחק בו הקישור שלנו מורכב גם מדור פרץ וגם ממיכה, ובהתקפה ברק יצחקי באגף.

הנקודה עברה, מכבי לא תנצח משחקים בתוצאה 5:3 השנה, אפשר בבקשה לחזור למה שאנחנו טובים בו? אני מאוד מקווה שג'ורדי מרוכז רק באימון הקבוצה, וראשו לא נמצא במאבקים פוליטיים על הצורך להוכיח נקודות, המשחק אתמול לא ממש הרגיע אותי בתחום זה.

*

לסיכום, זה רק משחק ראשון, אצילי עוד יוכיח את יכולתו, במיוחד כשישחקו לצידו בצד דסה ובאטוקיו, אבל אני מאוד מקווה שהרעש סביב בניית הסגל במועדון יסתיים בשבוע הבא.

ליגת העל - הערכות אוביקטיוויות ככל האפשר
אש, קרח ומה שבינהם - יומן משחקי הכס (ע' 7 פרק 6)

100 Comments

ניינר / ווריור 21 באוגוסט 2017

יושבת עכשיו חבורת אנשים אי שם באלטאך ותוהה – איך הפסדנו לקבוצה העלובה הזו?

גיא זהר 21 באוגוסט 2017

זה לא עובד ככה. מכבי באוסטריה שיחקה בהרכב אחר וגישה כל כך שונה כמאמר גלעד כהנא. מה שכן יושב לו במיאמי האדון טביב ואומר לעצמו גם הפסדתי מליון שקל מאי עליית שלב באירופה ליג בגלל ההחטאות של ורד ושכטר נגד הבולגרים וגם אני מפסיד עוד מליון בגלל הג'מבורי שעשו בקיץ (אם המשחק בשבוע הבא היה בטדי היו מגיעים 15-17 אלף במקום 12 בפ"ת).

יריב 21 באוגוסט 2017

ממש נקרע הלב על טביב

אלון 23 באוגוסט 2017

פעם אחרונה שבית"ר הביאה יותר מ12 אלף למשחק שהוא לא הפועל/מכבי/חיפה, גאידמק עוד היה מועמד לגיטימי לראשות העיר

גיא זהר 21 באוגוסט 2017

ההפסד הזה לגמרי על ג'ורדי. יצחקי לא יכול לעלות בהרכב נגד בית"ר בכל סיטואציה שהיא (אם שוינפלד לא כשיר/נח תעלה את שגיב יחזקאל או יונתן כהן ותתן להם הוראה לרדת כמו מטורפים להגנה או שים את מיכה בכנף ותשים אפילו את מרסלו באמצע). פיליפינקה וטיבי לא יכולים לשחק ביחד, עדיף כבר ייני כבלם. אם ג'ורדי עשה את כל הדברים האלו מתוך מניעים לא ענייניים זו בעיה. מה היית עושה לעובד שלך שמתנהג ככה?
וחוץ מזה, כמו קאטו הזקן: מתי תביאו כבר קשר גרזן?

קורא בין השורות 21 באוגוסט 2017

יצחקי בהרכב זה מגוכח אלא אם מדובר בגביע הטוטו. דור פרץ חתם על מסמכי הנשאלה שלו במשחק הזה.
לא ברור למה כשהכל נתקע ג'ורדי לא ניסה לשלב את סושיץ, הוא לא צריך לנוח…
זה היה משחק מול יריבה טובה מידי בשביל לשחק עם מרכז ההגנה.

נשאר לקוות לטוב מול אלטאך

השמן 21 באוגוסט 2017

יצחקי היה נפלא בריצה תחת ג'ורדי שנה שעברה. גיל צודק שאין מה להרכיב אותו בתצורה הנוכחית.

גיא זהר 21 באוגוסט 2017

לכתוב יצחקי וריצה באותו משפט זה אוקסימורון.

השמן 21 באוגוסט 2017

ובכל זאת. היה מצוין. אי אפשר להכחיש את זה

גיא זהר 21 באוגוסט 2017

זה היה בציניות. יש לו חוש לשערים ומגע קסם ברגליים גם היום, אבל לא מתאים נגד קבוצות ברמה של ביתר מולם צריך לרוץ. בטח לו בפורמט הנוכחי של מכבי.

גיא זהר 21 באוגוסט 2017

לו=לא

ירושלמי 21 באוגוסט 2017

ומה עם מקלארן על תקן אברם גרנט? יציל את העונה?

גיא זהר 21 באוגוסט 2017

מה זה הדבר הזה? גיל, יש לך הסבר לזה?

גיל שלי 21 באוגוסט 2017

אין לי הסבר לזה, זה מפחיד אותי לאללה

ירושלמי 21 באוגוסט 2017

לדעתי מיטש לא יפטר את ג'ורדי, זה לא ג'נטלמני מצידו לעשות את זה אחרי כ"כ הרבה שנים.
הוא בעדינות מתחיל להראות לג'ורדי את הדרך החוצה ולמצוא אנשים שיחליפו אותו ויהיו מעליו בשרשרת הניהול, ואין דרך טובה יותר לעשות את זה מאשר להתחיל למנות יועצים מסביב כשהמטרה היא שג'ורדי יבין את הרמז ולא יסכים לשאת זאת.

מבחינתו של ג'ורדי, הוא לא טיפש, אבל 1+1 שווה 2.
ה1 הראשון הוא שלא הביאו את הרכש שהוא כ"כ רצה.
ה1 השני הוא מקלארן.
אבל אני בטוח שעד שהוא לא ימצא מקום אחר שיקח ויחתים אותו כמנהל לפני הודעת העזיבה את מכבי, הוא לא יעזור את מכבי.
כך גם הוא יוכל להציג את זה כעזיבה לצורך שדרוג ולא כפיטורין או כשלון.

גיא זהר 21 באוגוסט 2017

אף אחד לא יודע מה גולדהאר חושב, אבל לא נראה לי שהוא מערב החלטות עיסקיות ברגשות או ג'נטלמניות (גם בכדורגל הוכיח כבר במספר מקרים שהוא יודע לחתוך בלי כל סנטימנטים – בשמונה שנותיו במועדון פיטר/לא מימש חוזה למיטב חשבוני לחמישה מאמנים).

רועי 21 באוגוסט 2017

המשחק הגרוע ביותר של מכבי ב 5 השנים האחרונות, ללא מתחרים. כבוד לג'ורדי.
כשאני כתבתי באחד הפוסטים אי שם לפני חודש וחצי שהקישור שלנו הוא גם לא השני בטיבו בליגה, אנשים כאן צחקו עלי.
כמאמר נייג'ל פאראג':
You're not laughing now, are you?

בפעם המיליון – ייני יכול להיות קשר אחורי רק בקבוצה שרוב הזמן מתגוננת, לא בקבוצה שיוזמת וצריכה מישהו מאחורה שיהרוס התקפות מהירות של היריבה.
מאי שם בסוף יוני, הגד קבוצה מהליגה השניה באלבניה, זה צעק לשמיים שמכבי צריכה בדחיפות קשר אחורי ובלם זרים, כמעט חודשיים עברו וכלום לא השתנה, ג'ורדי ימשיך לחכות למציאות בסוף החלון כמו שהוא אוהב, אנחנו נשב ונספור את השעות לסגירת החלון, ואף אחד לא יגיע, בדיוק כפי שהיה עם עמדת המגן השמאלי ב 4 השנים האחרונות.

ומה הסיפור עם מקלארן ?
גיל, קח את הפוסט הקודם שלך על מכבי ואת הנוכחי, עכשיו תדמיין שמדובר במכבי ת"א כדורסל, תכתוב אותם שוב, נראה מה יצא.

גיא זהר 21 באוגוסט 2017

רועי הכל נכון חוץ מזה שהצורך בבלם וקשר אחורי זעק כבר ממרץ, אחרי שהתברר שהברזילאים לא בתוכניות. ביוני קשה להביא שחקנים טובים, אם אתה יושב עליהם ממרץ יש צ'אנס.

רועי 21 באוגוסט 2017

אפרופו הברזילאים,
אני בכלל לא בטוח שמרסלו לא היה עדיף בהרבה על דור פרץ אתמול.

גיל שלי 21 באוגוסט 2017

אני חושש שג'ורדי לא הרכיב את מרסלו כי פחד שאם ישחק סביר, הוא יתקע לו במכבי, מאוד חושש שזה היה השיקול

רועי 21 באוגוסט 2017

מה שאתה אומר במילים אחרות זה שג'ורדי זרק את המשחק.

גיל שלי 21 באוגוסט 2017

כן, לצערי

קורא בין השורות 21 באוגוסט 2017

זה מאד מטריד אם שיקולים כאלה מניעים את קבלת ההחלטות שלו. זה ממש לא במקום…

אביטל 21 באוגוסט 2017

ואף מילה על סטיב מקלארן? גיל?

D! כאן ועכשיו 21 באוגוסט 2017

גיל, יש לי הרגשה שאנשים היו שמחים לדעת מה אתה חושב על מקלארן

ניינר / ווריור 21 באוגוסט 2017

תגיד גיל, מקלארן מביא איתו את המטרייה?

אזי 21 באוגוסט 2017

יש הסבר למה עומר אצילי שחקן הרכב?
נכון שאתמול היה משחק רע שלו באופן קיצוני, אבל אני לא זוכר משחק טוב שלו מאז טיראנה

יצחקי ופרץ היו ממש מביכים אתמול. לא מביכים בעצם… ממש עשו נזק!

אם נדביק את שלושת הבלמים שלנו באיזולירבנד אולי נצליח להוציא מהם בלם אחד

וייני… למה אתה עושה לי את זה ייני?? אתה ממש מקשה עלי לאהוב אותך!

אני מאוד מקווה שכל ניהול המשחק אתמול ג'ורדי חשב אך ורק על אלטאך. כי אם ככה הוא ניהל משחק שהוא מנסה לנצח, זה נורא ואיום.
במחצית עלינו בלי שום חילוף. אני מאוד מאוד מקווה שזה היה כי הוא רצה שבטוקיו ושוינפלד ינוחו ולא כי הוא האמין שההרכב הזה עוד מסוגל לחזור למשחק.
השינוי היחיד שהוא עשה במחצית זה להחליף בין הצדדים של אצילי ויצחקי.
את השינוי הזה הוא יכול לעשות גם תוך כדי המחצית הראשונה אם זה משהו שהוא חשב שיכול לעזור.

זה מצחיק.. זה מחזור ראשון סה"כ…
אבל אחרי השנתיים האחרונות אנחנו יודעים כמה כל נקודה חשובה במאבק מול באר שבע.
גם אם מכבי תתאושש מזה באופן מדהים, אלו 3 נקודות יקרות מאוד שאיבדנו

גיל שלי 21 באוגוסט 2017

אצילי חייב לשחק, אם הוא לא יהיה טוב השנה, אין לנו סיכוי. לוקח זמן לחזור משנה בלי לשחק, הוא מאוד משתדל, הוא רץ הרבה, באירופה גם משתתף במשחק ההגנה יותר ממה שעשה בביתר, עוד קצת זמן ונראה ממנו את מה שצריך (מקווה מאוד)

רן 21 באוגוסט 2017

אצילי הלך כל המשחק
באיזה שלב ראית אותו רץ????

רועי 21 באוגוסט 2017

זה מחזור ראשון סה"כ כן, אבל בתוך תוכך אתה יודע שזה יהיה הסגל גם במחזור החמישי.

גיא זהר 21 באוגוסט 2017

אזי, כמו שכתבתי במקום אחר בשנתיים האחרונות במחזור החמישי הייתם בהפרש של לפחות שלוש נקודות מאיתנו. הבעיה שלכם היא לא איבוד הנקודות, במיוחד שיש ארבעה משחקים ראש בראש ואתם בית"ר אתם גם ככה אף פעם לא מנצחים. יש דברים אחרים שהיו מאוד מטרידים אותי אם הייתי אוהד מכבי.

שלו 21 באוגוסט 2017

הוא נתן כדור אחד לקריסטיאנסן שרק הכדור הזה מצדיק אותו בהרכב,
יש לו עוד דרך ארוכה, אבל לעזאזל הוא יודע לגעת בכדור.

רועי 21 באוגוסט 2017

וכמה כדורים הוא נתן להתקפת ביתר ?

שלו 21 באוגוסט 2017

את זה אפשר לתקן,
את שפונגין בחיים אי אפשר ללמד להרים ככה.

דביר 21 באוגוסט 2017

עובדתית ההגבהות של שפונגין טובות משל דסה..

היסטוריה לעניים 21 באוגוסט 2017

והדעה שלו על מקלרן , על איזה ידע אמין היא תהיה מבוססת שכל כך חשוב לכם לדעת?

גיא זהר 21 באוגוסט 2017

לא קשור, הבן אדם מנסה לנתח בכלים ראציונליים (פחות או יותר) את מה שעובר על הקבוצה שלו ויש לו זווית ראייה מהצד הניהולי, מעניין לשמוע את חוות דעתו.

גיל שלי 21 באוגוסט 2017

אין לי דעה על מקלארן, אין לי מושג מה קורה איתו, זה רק מלחיץ כל הסיפור הזה

ניינר / ווריור 21 באוגוסט 2017

אז בוא אעדכן אותך. – האיש חסר מושג וגם לוזר באופן קיצוני. לא נראה לי שהוא זה מה שאתם צריכים. זה ייגמר בפיאסקו מהדהד כמו רוב הקדנציות של האוויל עם המטרייה

גיא זהר 21 באוגוסט 2017

בטוונטה יש פסל על שמו. אבל בגדול בשלוש השנים האחרונות הקריירה שלו נראית כמו של אלי כהן (לא השריף). מאוד מוזר כל הסיפור הזה.

רועי 21 באוגוסט 2017

עזוב את היכולות שלו, אנחנו (אני מרשה לעצמי לדבר בשם רוב אוהדי מכבי) לא מבינים את עצם ההבאה שלו למערכת, איך זה יעבוד ? למה צריך את זה ? מה הולך פה ?

ניינר / ווריור 21 באוגוסט 2017

גיא, טוונטה זה הגרגיר של התרנגול העאוואר הזה

גיא זהר 21 באוגוסט 2017

ברור. גם אלי כהן אם ממשיכים את האנלוגיה לקח שני גביעים עם ר"ג (בוכה כל פעם שנזכר בראשון שבהם). הפלופ הכי גדול כמאמן הנבחרת האנגלית אפילו יותר מיקירך והמכשפות ומראש כרוב. כמו מולסטיין (וקירוש) את עיקר הקרדיט קיבל מהיותו העוזר של פרגוסון.

קורא בין השורות 21 באוגוסט 2017

עושה רושם שהוא בא למלא באופן חלקי את תפקיד המנהל הספורטיבי (כלומר לשמור על מבנה ניהולי דומה למה שהיה עד עכשיו)
כנראה מהלך של מנספורד שהופך להיות בהדרגה האיש החזק בקבוצה.

כנראה שג'ורדי לא מרוצה אבל אני לא חושב שהוא יכול להתלונן כי הוא סיפק תנאים דומים לרוב המאצנים האחרונים (חיזוק בשנייה האחרונה של החלון וכו') וכמו שהיינו כותבים על שוטא וליטו בשנה שעברה,תפקידו של המאמן הוא להוציא את המיטב מהסגל העומד לרשותו… אתמול ג'ורדי היה רחוק מלעשות את זה

יניב פרנקו 21 באוגוסט 2017

אני אציע פרשנות משלי – השוק הבריטי הוא השוק המעניין ביותר פיננסית – מיטש מכוון לשם – זה לא שיש הרבה אופציות לאנשים שמכירים היטב את השוק הזה.

קורא בין השורות 21 באוגוסט 2017

נשמע מעניין אבל לאיזה חלק בשוק אתה חןשב שהוא מכוון?
מכירת שחקנים, שיתופי פעולה עם מועדונים בריטיים?
כי לשוק האוהדים גם אלכס פרגוסון לא יכניס אותנו…

גיא זהר 21 באוגוסט 2017

יניב, מקלארן, כמו שכתב ניינר למעלה, נחשב כבדיחה באי הבריטי. עתידו והשפעתו מאחוריו בכל מובן.

יניב פרנקו 21 באוגוסט 2017

והנחת העבודה שאיש מקצוע מוערך באי הבריטי היה שוקל להגיע לישראל ?.
אני אגיד לך מה ראיתי אחרי הגול של וואקמה והציוץ של ליניקר – ראיתי ציוץ של מישהו מוערך בעיני שסיפר שהשדר הבריטי היה בהלם לגמרי מהשחקן, שנחשף אליו בפעם הראשונה.
ואני חושב שזה לא שלא סופרים אותנו שם, אנחנו אפילו לא על הראדאר – ורק כשקורה איזה סטייה של הנורמל כמו גול של טב״ח על בופון או שער מטורף של וואקמה במסגרת מובילה זה עולה מעל לראדאר.
עכשיו זה לא שאני מתנבא על ההצלחה פה – אני רק חושב שמנספורד מספיק מקושר ואישיות כזו זה כן משהו בשוק הכי ״פסיכי״ היום – ושם מחר מכבי שמה יד על כשרון יוצא דופן ברמת זהבי,וואקמה או טבח – היא מסוגלת לשווק את זה בעזרתם טוב יותר לשוק הבריטי – שוב, אומר טוב יותר.
וההבדל בין לשווק את טבח אפילו לקבוצת ליגה שנייה לבין ספרטה פראג יכול להחזיר את העלות שלו פי כמה.
זה ההיגיון שלי .

סלייסר 21 באוגוסט 2017

מקלארן "איש מקצוע מוערך" כמו שהקבוצה שלך "נקייה מחובות".
אף אחד אפילו לא מעמיד פנים שזה ככה.

גיא זהר 21 באוגוסט 2017

יניב, ליניקר לא מכיר את וואקמה ואי אפשר לצפות שיכיר, בטח לא באופן רציני. סקאוטים מכירים אותו ואוי ואבוי אם לא יכירו. אני לא יודע אם מנספורד וביין לפניו הגיעו בגלל היכולת שלהם למכור שחקנים לקבוצת צ'מפיונשיפ באנגליה או בזכות כישוריהם הניהולים. אני גם לא חושב שזה כל כך חשוב, במיוחד שמקרים רבים מי שבכלל קובע מי יגיע לאן הוא בכלל הסוכן (גיא לוזון הגיע לבלגיה לא בגלל הקשרים של אבי לוזון באירופה והיו לו לא רעים אלא בגלל דודו דהאן).

יניב פרנקו 21 באוגוסט 2017

אני לא אומר שהוא איש מקצוע מוערך או שזה מהלך שיצליח, אין לי כדור בדולח ואני מבין את מצבו בשוק.
אני כן אומר שהיום מכבי ממוצבת אחרת מול השוק הבריטי מלפני שלושה חודשים.
ומכבי זה לא רק מקלארן – זה שילוב של מותג, אנשים ו"סחורה" .
ואם יש היגיון עסקי במהלך – זה ההיגיון.

גיא זהר 21 באוגוסט 2017

יניב, אתה לדעתי מתוחכם הרבה יותר מהמהלך הזה. יש כאן לעניות דעתי (במקרה של מקלארן, לא מנספורד) מקרה קלאסי של חבר מביא חבר ולא שום עניין שיווקי כמו שלא היה עניין שיווקי בהבאתו של ג'ון גרגורי האגדי לאחי או לאשדוד ושל ביין להבדיל למכבי.

יניב פרנקו 21 באוגוסט 2017

אני כתבתי רק בפוסט האחרון שאיש המפתח במכבי זה מנספורד ולא ג׳ורדי – ואם יש היגיון במהלך הזה הרי שזה ההיגיון כי זה מהלך שמחזק את החוזקות של מנספורד.
להשוות את זה לגרגורי זה לא רציני – אני נותן למערכת של מכבי יותר קרדיט.
מנספורד ״מפחיד״ אותי יותר מכל מנכ״ל אחר שהיה במכבי תחת מיטש.

קורא בין השורות 21 באוגוסט 2017

יניב, תוכל לפרט לגביי מנספורד?
אני גם חושב שהוא מתפתח להיות האיש החזק במערכת וסקרן לדעת מה אתה רואה שאתה "חושש" ממנו

גיא זהר 21 באוגוסט 2017

אם הפעולות של מנספורד הן להביא את בלקמן ואח"כ את מקלארן בחוזה שמתחדש כל חודשיים לתפקיד שלא ברור טיבו וואלה לא יודע.

יניב פרנקו 21 באוגוסט 2017

הרקע שלו בשוק השחקנים והתחושה שהוא מקבל באמת מקום לנהל את המערכת – ביין מצא את קרויף בשיאו ואנגלידיס לא איש כדורגל.
פה יש סיטואציה אחרת – מה גם שהוא מקבל את מכבי עם דירוג מאוד גבוה באירופה – תנאי הפתיחה שלו ברמה האישית מאוד טובים – תוסיף על זה שתפעולית ביין עשה בשבילו את העבודה הקשה מחוץ ״למקצועי״ ותקבל מישהו שהפוקוס שלו יהיה על ״המקצועי״ ונראה שיש לו גישה לנושא.

Ollie Williams 21 באוגוסט 2017

אין לי יותר שום ציפיות מאצילי.
כשערן עלה לדרבי הראשון שלו, הוא דפק שני בישולים והטריף את הקבוצה.
אצילי במשחק הראשון נגד בית"ר נבהל מהצל של עצמו וכל שירקות בוז מיציע האורחים הרעידו לו את הביצים.
כנראה שגם הוא – כמו ורד, שכטר, עזרא – מסוגל להצליח רק בבית"ר שבה מקום שלישי וכדורגל חיובי זו הצלחה כבירה.

מעבר לזה אין מה לנתח. ההפסד על ג'ורדי שפשוט שיחק לידיים של בית"ר ובחר להגיב מעט מדי ומאוחר מדי. יותר מדי סיפורים שמריחים רע סביב המועדון בשנה וחצי האחרונות, עוד לפני שמדברים על התוצאות במגרש, וזו הבעיה הכי גדולה.

מיכאל 21 באוגוסט 2017

מסכים עם הרבה דברים חוץ מזה: "בוודאי רצה לתת מנוחה לשחקנים כמו באטוקיו, טל בן חיים, ריקן, שוינפלד ואחרים לקראת המשחק החשוב באמת ביום חמישי".
המשחק ביום חמישי הוא לא חשוב יותר.
הליגה היא הכי חשובה. תמיד.

ובכל מקרה, גם אם אתה נותן לשחקנים לנוח (מי ישמע מה הם כבר עושים שהם צריכים "לנוח") אז אתה צריך מחליפים נורמלים. דור פרץ ופיליפנקה זה לא רציני. הוצאת את בן חיים ממרכז ההגנה והכל שם התפרק.

דביר 21 באוגוסט 2017

למה אתה אומר את זה מיכאל?

החשיבות של העליה לבתים גבוהה מאוד. אני חושב שאפשר יהיה גם למשוך שני זרים ברמה גבוהה יותר כשהעליה מובטחת.

מיכאל 21 באוגוסט 2017

נכון,
העליה לשלב הבתים חשובה. אבל לא עד כדי כך.
כמו שהקבוצה נראית, לא חושב שיש לנו ככ מה לחפש שם השנה לצערי. לא רואה אותנו עושים יותר משנה שעברה.
אני גם לא חושב שאם נעבור את האוסטרים אז יפתח איזה שהוא מחסום תקציבי אצל גולדהאר ופתאום נראה פה איזה הפתעה ברכש.
התחושה שלי היא שגולדהאר כבר לא ככ סומך על ג'ורדי מבחינת רכש ולכן לא משחרר כסף.

בכל מקרה, הליגה בעיני הייתה תמיד הכי חשובה. כל משחק בליגה (לפחות עד שזה נהיה גרבג' טיים).
המטרה מספר אחת בכל שנה צריכה להיות אליפות. כל השאר זה בונוס.

דביר 21 באוגוסט 2017

בלי להיכנס לעטר כן או לא.. אבל אין לי מושג מה גורדי עוד יכול לספר למיץ בכדי לרכוש אותו..

גורדי נשמע כמו מישהו עם פיצול אישיות אם מסתכלים על ההיסטוריה של הרכש בנושא זה

גיא זהר 21 באוגוסט 2017

עלייה לבתים אירופאי מכניסה כ15 מליון שקל. רק אומר.

השמן 21 באוגוסט 2017

תחושות קשות.
1. השחקנים – לא לנקות אותם מאשמה ולהפיל הכול על ג'ורדי/מיטש. הייתה פה קריסה מנטאלית, מוחלטת מהרגע שהדברים הסתבכו. אין לי בעיה ששחקן מאבד כדור, או טועה, אבל היו מהלכים שלמים שכלל שחקני השדה של מכבי פשוט ליוו במבט את הביתרים שמטיילים ברחבה שלנו, זה עניין מנטאליות נטו שהזכיר לי את עשר הדקות האחרונות מול זניט. מעל כולם כיכב אצילי בקריסה מנטאלית שלא זכורה לי כבר שנים. מי נתן לו אישור ללבוש את חולצה מספר 7?
2. ג'ורדי – כן טעה לגמרי בהרכב. רך מידי, לא מתאים למשחק מול ביתר. כל הבעיות היו ידועות, ייני, פיליפנקה פלוס טיבי, דור פרץ. היה חייב לבוא בגישה אחרת. אני כן חושב שאין לו יותר מידי עם מה לתמרן, ברור שהוא אחראי לסגל הבעייתי בתוקף תפקידו הקודם.
3. מיטש – אני מבין את הזהירות הכלכלית, מבין את הרצון לשנות את המערכת המקצועית לאור הכישלון שנה שעברה, מבין הכול. אבל לצאת לעונה הזו בלי קשר אחורי נוסף זה פשוט לא מתקבל על הדעת.

שלו 21 באוגוסט 2017

אני חושב שיורדי נתן לשחקנים מסוימים הזדמנות להסביר לעצמם למה הם לא.
שפונגין נתן משחק סיוט, והסביר לעצמו מדוע כשדסה יחזור הוא ינוע בין הספסל ליציע.
טיבי ופילפנקה יצטרכו לקבל בהבנה הבאה של בלם זר.
(לראות את טיבי מפספס את הנגיחה במהלך הגול השני היה טראגי-קומי)
שרן יבין שצריך לידו קשר אחורי קשוח.
יצחקי יבין למה הוא משחק 15 דקות ורק לפעמים.
דור פרץ יבין מדוע הוא משחק בחיפה.

אציין שראיקו לא יכניס את המשחק הזה לקלטת הסקאוט שמכינים עבורו, לא המשחק הכי גדול שנתן עד כה,
לזכותו יאמר שזה די נדיר אצלו.

בתחילה כשראיתי את ההרכב חשבתי שצוחקים עלי,
יותר מדי שינויים, יותר מדי שחקנים שלא יכולים להכיל את המשחק.
ברור לי שיורדי חשב על המשחק ביום חמישי, אבל לא חשבתי שהוא מבין את גודל הצרה.
מעבר לתוצאה, זה נראה רע מאוד אתמול.
כן, אצילי ישתפר, ודור מיכה היה סה"כ בסדר וקריסטיאנסן לא יחטיא כל כך הרבה.
אבל זה נראה רע.
מרכז שדה חלש,
הגנה פרוצה,
שפונגין לא מסוגל להשתלט על כדור.
יצחקי, השם ישמור, עדיף לעלות עם עשרה שחקנים ולדעת שחסר לך שחקן, מאשר מה שהוא עשה.
על העבירה שהוא עשה בסוף המחצית הראשונה הגיע לו אדום ישיר.

גיא זהר 21 באוגוסט 2017

https://sports.walla.co.il/item/3090727 יוסיפוביץ כרגיל מסכם את העניין היטב

מיגאל 21 באוגוסט 2017

חסרה לי חוות דעתו של יואב

ניר 21 באוגוסט 2017

אחת מהבעיות של מכבי תל אביב העונה היא המשחק מחוץ לבית. להערכתי, המשחק היה מתפתח אחרת לגמרי בבלומפילד. עוון גדול של העירייה.

השמן 21 באוגוסט 2017

לגבי מקלארן, לדעתי זה נכפה על ג'ורדי. הפסקתי להבין את מיטש באיזה שהוא שלב.
יכל העיף את ג'ורדי יחד עם שוטא שנה שעברה ולוותר על העונה עד בניית כוורת מקצועית חדשה מא' ועד ת'
יכל להביא מחליף לשוטא תוך שבוע ולשמור על המבנה הישן
יכל להשאיר את ג'ורדי מאמן עד סוף השנה ואז שיעזוב, ושוב כוורת מקצועית חדשה מא' ועד ת'
יכל להשאיר את ג'ורדי מאמן עם מנהל מקצועי חדש מעליו
יכל להשאיר את ג'ורדי מאמן כמו בחודשיים האחרונים
את מה שקורה עכשיו אני באמת לא מבין. זה לא שלא נתנו לג'ורדי חבל בכלל. אפשר לדבר על הרכש, אבל בעטו בשבילו את וידיגל וציוותו, הביאו את דני פויאטוס…. עד אתמול עמדנו לגמרי ביעדים, לא מבין את זה.

קורא בין השורות 21 באוגוסט 2017

אני בכלל לא בטוח שזה נכפה עליו, ג'ורדי מאד דעתן ועצמאי אבל במקביל גם מאד מערכתי. לכן הוא גם די אניגמתי במובן מה, הוא תמיד יאמר משהו כמו "זה בדיוק המאמן/שחקן שרציתי" אבל קשה לדעת איזה צד בו בא לידי ביטוי באמירה הזאת.
הוא ידע שמקלארן מגיע וניסיון העבר מלמד שהוא מעדיף לעבוד עם אנשים שיש לו היכרות מוקדמת איתם.
בסופו של דבר המבנה נשאר דומה למה שהכרנו בעבר, מנכ"ל, מנהל ספורטיבי ומאמן. כבר בשנה שעברה התפקוד של קרויף במובן מה בשבלושת התפקידים במקביל פגע בביצוע של כל אחד מהם במובן מה ונראה לי די טבעי שגם אם יש לו סמכויות נרחבות יותר מהמאמנים שעבדו תחתיו עדיין יש דברים יוטב אם מישהו יקדיש להם את תשומת ליבו המלאה (והדבר תקף גם לתחומים מסויימים שהיו בטח תחת האחריות של מנספורד)
אם חיכינו שנה שלמה למנכ"ל שיחליף את ביין אז הפעם חיכינו כמה חודשים, לא אידיאלי אבל זה מה יש.
באשר לתפקוד/יכולות של מקלארן לא יזיק לנו לתת לו 100 ימים של חסד. גם על המינוי של ג'ורדי היו כל מיני השגות בתחילת הדרך בגלל השם וההיסטוריה… הדבר היחיד שאולי מכניס ספקות לעניין זה שעושה רושם שהוא לא נבחר ישירות ע"י מיטש (כמו ג'ורדי) וטביעת העין של מנספורד (שדווקא נבחר ישירות) לגביי כל דבר שהוא במכבי עדיין עומדת למבחן.
אני בטוח שכמו שג'ורדי ידע לשתף פעולה עם המנכ"לים השונים שעבדו מעליו והמאמנים השונים שעבדו מתחתיו (אולי למעט וידיגאל) הוא ידע לשתף פעולה גם עם מקלארן ומנספורד.

בסופו של דבר נצטרך לחכות ולראות (ולקוות שנעלה לבתים ויביאו חיזוק)

גיא זהר 21 באוגוסט 2017

הכל טוב ויפה רק שהאיש והמטרייה לא הגיע על תקן ספורט דירקטור אלא כיועץ. מה זה בדיוק יועץ למכבי פתרונים

השמן 21 באוגוסט 2017

בדיוק. לא קונה את התזה של "עוד בעל מקצוע שיכול לתרום מניסיונו וידיעותיו" אם זה לא מסודר ומובנה ומקובל על כל הצדדים מרצון ולא מכפיה זה סתם קומבינה יואב כץ סטייל.
לא נכפה על ג'ורדי? סבבה שיצא בהודאה לעיתונות שהוא רוצה את זה. כל דבר אחר סתם מייצר רעש נוראי לקבוצה.
אם הוא עוזר של ג'ורדי זה צריך להיות ברור. אם הוא מעל ג'ורדי זה צריך להיות ברור. כל דבר אחר בהנחה שג'ורדי לא עוזב אחרי יום חמישי זה קומבינה.

מאיר (חדש בשכונה) 21 באוגוסט 2017

חייב לומר שהמחשבה על קומבינה אפשרית שביום חמישי מקלארן יחליף את ג'ורדי עשתה לי כאב בטן פתאומי.

השמן 21 באוגוסט 2017

ועוד משהו, ג'ורדי עבד יפה עם מאמנים תחתיו שהוא בחר. ראינו איך הסתיים הניסיון לכפות עליו מאמן.

קורא בין השורות 21 באוגוסט 2017

אחרי שקראתי שהוא בילה על הדשא באימון הבוקר ולחש עלצאוזנו של קרויף לאורכו אני נאלץ לומר שכנראה שהייתי יותר מידי אופטימי :(

יואב 21 באוגוסט 2017

כתבתי כאן בעבר, וגם לגיל אתמול- שלושה חודשים עברו מהגמר הכי ביזיוני של מכבי אוור. ואז עולים עם דור ושרן בקישור. זה לא מתקבל על הדעת.
שרן הוא אחלה באמת. אבל אני רואה אותו בערך עשור- קשר אחורי של קבוצה טובה, הןא לא. ולעולם לא יהיה.
מסכים עם רוח הפוסט- יורדי.עלה הפוך ממה שהוא הרגיל אותנו עד עכשיו. ויש לזה כל מיני פרשנויות.
בקשר למקלארן, זאת חתיכת הזיה. ולא מהסוג הטוב.
אין לי מושג מה אנחנו מרוויחים מזה או מה הוא מרוויח מזה.

זינק 21 באוגוסט 2017

הוא מרוויח כסף שנכון להיום הוא לא יכול להרוויח בשום מקום אחר.

DS 21 באוגוסט 2017

אתם מגזימים (כהרגלכם). כולה משחק אחד, הראשון של העונה, כשלפניו משחק יותר חשוב (כרגע) בחמישי, אחרי שבאר שבע עשתה תיקו, ג׳ורדי הקריב את המשחק הזה השחקנים כדי לתת הזדמנות לשחקנים וכדי לא לשחוק אחרים, וכדי לאפשר מנוחה והכנה מיטבית לקראת חמישי. ברור שזה עליו, הוא היה מודע לזה. תסתכלו על זה ככה, אתם נקודה מבאר שבע.

רותם 21 באוגוסט 2017

אם מישהו מבין מה אצילי שווה הוא מוזמן לשטוח את ההארה שלו.
לא מדובר בשחקן שסך משחקיו בשנה האחרונה עומד על משהו כמו 4?

בלייק 21 באוגוסט 2017

בגדול, טב"ח, דסה, אגף שמאל (נניח שוינפלד כרגע) וקשר אמצע (באטוקיו או גולסה) חסרו אתמול. מנוחה או פציעה. זה הכל.
אגב, אם היו משחקים זה היה נחמד וכנראה ההגנה היתה נראית טוב יותר, ו…. זהו.
כלומר, ההרכב השני ברובו לא נופל בהרבה מהראשון (או לפחות המחליף הראשון בכל עמדה). אם נעשה השוואה בין ההרכב השני של מכבי להרכב השני של ב"ש זה יהיה מביך למדי. אם נחבר את שני הטיעונים האלה, אז יוצא מה שאמרתי כל הקיץ (והאמת שגם בעונה שעברה) – הסגל של מכבי חלש משמעותית מזה של ב"ש.
כל פעם שכתבתי את זה כאן, התבקשתי להשתתק מכל מיני סיבות (פסימיות יתר, לא מעריך את ג'ורדי, סתם הזוי…).
זאת מכבי של השנה, לצערי. בלם וקשר אחורי יעזרו מאוד, גם שחקן קו (עטר נניח).

אגב, הסגל של אוסקר לא היה טוב בהרבה (בטח כפי שנתפס בתחילת העונה, אבל גם בסופה). אבל אז (וגם בהמשך עם סוזה והאדים שהגיעו לתקופת פאקו) מכבי היתה קבוצה רעבה ומאומנת (כן, גם אז היו משחקי נפל). כשהקבוצה לחצה גבוה, ראינו מחציות שהיריבות לא עברו את החצי (אבל ממש, מילולית). כשהקבוצה הניעה כדור, זה היה בנגיעה, שתי מסירות באמצע ופס הצידה לאגף או עומק לחלוץ.

אפשר להניח או לקוות שאם ריקן היה פותח במקום יצחקי ובאטוקיו במקום פרץ מכבי היתה נראית נהדר. כנראה שלא.
7 משחקים באירופה – 7 נצחונות. זה בהחלט יפה, אבל הכדורגל ברמה ירודה (גם בבית וגם בחוץ), הכל מרגיש עייף ותקוע.
ועכשיו גם מקלארן בא. מישהו (אין לי מושג אם זה גולדהאר, אנגלידיס, קרויף או מאנספורד) איבד את הכיוון. חבל.

אורי 21 באוגוסט 2017

גם ההרכב השני של ב"ש חטף 3-0 מביתר בבית

ברקוביץ 21 באוגוסט 2017

אז הכל בסדר

Ollie Williams 21 באוגוסט 2017

לא
אבל אולי לא כדאי להפריז באיכותו של הסגל הרחב של ב"ש, אם כי אין ספק מי עדיף כרגע בדגש על ההרכב הראשון.

גיא זהר 21 באוגוסט 2017

באר שבע שיחקו נגד ביתר/נתניה בהרכב שני. מכבי שיחקו נגד ביתר בהרכב ראשון מינוס ארבעה. יש
הבדל.

אחד העם 21 באוגוסט 2017

כשכתבתי, בביקורו הראשון בטרה סנטה, כי מקלארן מדיר שינה מעיני. היסוני החברים , באומרם כי רואה אני צל הרים כהרים.
ומה עכשיו?
מה זה יועץ? למי?
לג'ורדי? לבן? למיטש?
אם מיטש רוצה "סקנד אופיניין" מקצועית, שיעבוד אתו עם חשבונית, או , לחילופין, שימנה אותו כספורט דיירקטור וישמור על המבנה הארגוני שהיה והצליח בעבר.
האם הוא עוזר מאמן שג'רדי בחר? מקלארן לב הארי במסעו לארץ הקודש, ללמד בני יהודה פוטבול, אחרי נבחרת אנגליה והפרמייר ואליפות הולנד?
אם זה בשביל ששמו יביא שחקני רכש? גם את זה אפשר לעשות עם חשבונית. אני כבר לא מדבר על זה שהוא הפך לבדיחה אנגלית מפוסמות' עד מנצ'סטר. הוא הכל חוץ מנביא בעירו.
ואיך יביטו עכשיו השחקנים על ג'ורדי? שהיה הדמות הכי דומיננטית בעיניהם?
זה הרבה יותר גרוע מהתבוסה.

Ollie Williams 21 באוגוסט 2017

יש מאמן אנגלי שבאנגליה לא מזלזלים בו?
כמה קבוצות בצמרת הפרמייר ליג בכלל נתנו צ'אנס למאמן אנגלי בשנים האחרונות?

לא בכדי לומר שהוא גאון שיציל אותנו (רק הזמן יגיד, יותר סיכויים שלא), או שהכל מתנהל כמו שצריך (ממש ממש ממש לא), אבל זה קצת כמו הגיון על "מה האוהדים חושבים על בלאקמן/עטר".

מאיר (חדש בשכונה) 21 באוגוסט 2017

לצערי, מתחבר מאוד לכל מה שכתבת ובעיקר דואג מהפגיעה בתדמית ובסמכות של גורדי בעיני השחקנים ובאמת לא מבין את המינוי המופרך הזה.

מעיין אוהד מכבי 21 באוגוסט 2017

עד ההחתמה של מקלארן באתי לכתוב שזה עוד יום בהיסטוריה של מכבי, כולל שכר לימוד של יורדי עם הרכב רך ולא מתאים (ייני-פרץ-מיכה בקישור זה רך מדי).
יום חמישי פתאום הופך מטיול נעים בערב קייצי בדרך לשלב בתים נוסף למשחק עם מימד של לחץ, וכאן החשיבות של יורדי אמורה לבוא לידי ביטוי.

כמה מחשבות רנדומליות:
1. ההרכב הזכיר לי קצת את הרכבי ה"תביאו לי רכש" של יוקאנוביץ', אבל כלל גם כמה טעויות גסות שלא הייתי מצפה ממאמן שמכיר את הסגל כל כך טוב כמו יורדי (פיליפנקה בלם רוטציה טוב ואפילו טוב מאוד אבל הוא לא בנוי לשמור על שכטר, פרץ לא יכול לתת את מה שגולסה ובאטוקיו מביאים למגרש, עדיף לנסות את יצחקי כקדמי בשלישיית הקישור ואת מיכה באגף שמאל).
2. ההרכב הזה רחוק מאוד מלהיות ההרכב שירוץ רוב העונה. דסה ושני שחקני מפתח (באטוקיו וגולסה) לא שיחקו (מנוחה ופציעה (כרגיל), בהתאמה), וגם בן חיים שחקן חשוב מאוד בהגנה (מייצב אותה). בלאקמן ו/או ווינגר שמאלי שאמור להגיע צפוי להשתלב ולהוסיף לנו עוד מימד של איום לשער שחסר לנו, סושיץ' הוא סוג השחקן שחסר לנו אתמול כשמיכה תפקד על תקן הקדמי (לצערי, למרות השיפור בבעיטות שלו מרחוק, הוא עדיין לא איום על השער). בקיצור, חצי מההרכב אתמול הורכב משחקני ההרכב השני.
בכללי, זה היה הרכב שההוא ההיפך הגמור מכל מה שראינו מיורדי עד עכשיו.
3. יגיע רכש. בלם, קשר אחורי, ווינגר שמאלי או גם וגם וגם.
4. יורדי הולך על העפלה לשלב הבתים האירופי. הוא שידר את זה לכל המערכת בהרכב שלו אתמול. מול יריבה נוחה יותר זה עשוי לעבוד אבל לא מול בית"ר. זה הזמן להודות שוב למנהלת הליגה שהפגינה אפס מחשבה והתחשבות (במצב בו בית"ר היו בשלב הפלייאוף גם כן, שיבוץ של מפגש כזה למחזור הפתיחה הוא חראקירי לסיכויים של הישראליות באירופה). נא לא להזכיר את המילה "הגרלה".
5. עדיף שההפסד הזה והפסד כזה יגיע במחזור הראשון בין צמד משחקים גורלי באירופה, מאשר בשלבים מוקדמים.
6. מכבי עדיין נראית עייפה וכבויה, וזה הדבר הכי מדאיג מאתמול.
7. לצד כל ענייני ההרכב והשחקנים החסרים, הרבה שחקנים היו מתחת לרמתם ולא במשחק אתמול. ראיקו עם טעויות לא אופייניות, אצילי היה די באאוט וייני נראה אבוד בצורה לא טיפוסית.

השמן 21 באוגוסט 2017

באתר של אופירע כתוב עכשיו שהחוזה של מקלארן מתגלגל, בכל סוף חודש שני הצדדים יכולים לצאת ממנו.
אז מחליף לג'ורדי הוא לא.
רע מאוד

גיא זהר 21 באוגוסט 2017

אם זה נכון זו הזייה. חוזה לחודשיים? wtf

Ollie Williams 21 באוגוסט 2017

מצד אחד הזיה, מצד שני סיכון נמוך.
עדיף מאשר להחתים איזה ליטו לשנה וחצי ולהתקע עם השכר שלו, לא?

השמן 21 באוגוסט 2017

לא. לא עדיף. כשדיברו על מכבי כמערכת המסודרת ביותר בארץ, אף אחד לא דיבר על לחסוך כסף למקרה שהמאמן שנבחר לא יצליח. גם מיטש גם אנגלידיס וגם ג'ורדי דיברו על מערכת יציבה בה לכל אחד יש מחליף.
מאז, המנהל המקצועי מינה שני מאמנים שברחו אחרי חצי שנה, מאמן נוסף פוטר אחרי חצי שנה, הוחלף במנהל המקצועי, אחרי חודשיים הנחיתו למנהל המקצועי שלא רצה להיות מאמן צוות שלם על הראש, אחרי עוד חודשיים העיפו את הצוות החדש והעבירו את המנהל המקצועי לעמדת המאמן לאחר שפתאום הוא רצה לאמן, ולבסוף לאחר חודשיים הביאו יועץ מקצועי עם חוזה מתגלגל. זה גיליון מינויים שלא נופל מאלי טביב מכבי פוקס.

Ollie Williams 22 באוגוסט 2017

הלכת רחוק קצת.
דיברתי נקודתית על החוזה של מקלארן, אם הוא כבר מגיע.
אני מסכים שכבר שנה וחצי לערך (מאז חצי הגמר נגד סכנין ומותו של יוהאן) משהו נסדק, אירוע אחד שלא טופל כראוי הפך לתאונת שרשרת.

ברקוביץ 21 באוגוסט 2017

מיטש למד משהו מטביב

holden 21 באוגוסט 2017

מקלראן זו קריאת ההשכמה לגורדי או להבדיל השימוע לפני הפיטורין,
לא מזמן שבתי מחוף – הים בחיפה ממש צמוד לכביש החוף,
יש שם גזלן בשם: מרקי, הוא מוכר פחיות בירה פושטיות ב :20 ודואג להציב שמשיות ומפנק את לקוחותיו בכסאות נוח ,
מטרים ספורים ממנו שיחקתי כמה דקות כדורגל על החול החם, יחף מזיע והלום אלכוהול בכדוריות הדם,
שחקן התקפה צעיר עשה נגדי כמה טריקים, לרגע חשבתי שזה יצחקי,
רוצה לאמר יצחקי שחקן כדורגל חופים ותו לא,
שחקן פנטזיוניסט כמו שאבי רצון אוהב להגיד,
שחקן לא בשביל ליגת העל,

שירן ייני עושה רושם שכבר לא סוחב קבוצה,
שירן אדם טוב , אנושי רגיש וכו, אז מה?
גם בוזי הרצוג כזה וזה לא נתן לו כלום .
מכבי דפקה שרשרת נצחונות באירופה אבל כולם היו נגד נמושות,
אני מתחיל להפנים שהשנה חיפה עוברת את התל אביבים בטבלה,
גם עם לוזון על הקווים,
אפילו אלירן עטר כבר לא יעושיע את קרויף,
זה לא ההפסד אמש כמו ההתנהלות הקלוקלת, הדלפות מחדר ההלבשה " הסודי " של מכבי תל אביב וכאלו,
יצחקי אם אתה קורא כאן אז תגיע ביום חמישי ב :1630 לחוף של מרקי דרומית לחוף הסטודנטים , בוא שחק איתנו, הבירה עלי:)

היסטוריה לעניים 21 באוגוסט 2017

אני מאחל בריאות ולא מתנגד להצלחה אבל ההתייחסות לגולסה צריכה להיות כנון-פקטור ובודאי כאקסטרה שאולי בצרוף כוכבים נכון וליקוי החמה הקרב יהפוך איכשהו לעמיד לפציעות.

היסטוריון של ספורט 21 באוגוסט 2017

לא יודע מה קרה לגורדי אתמול …לתחושתי הוא הגיע קצת שאנן והאמין שבית"ר עם הצרות שלה לא תצליח להתמודד אפילו עם ההרכב הזה.
אך לפני ששופטים אותו חשוב לומר שמכבי היא הקבוצה היחידה ששיחקה בסיבוב הראשון בליגה האירופאית וניצחה בכל שבעת משחקיה ….ככה שצריך לקחת את ההפסד בפרופורציה .
הסיפור של מקלארן מוזר ולא מובן כלל .

צור שפי 21 באוגוסט 2017

וואלה אחרי המחזור הראשון אתם מקום אחרון ואנחנו ראשון. נכון שאתם לפנינו אבל היאוש השבוע קצת יותר נוח.

שלו 22 באוגוסט 2017

לפני אחרון עכו התחילו ב 2-…

צור שפי 22 באוגוסט 2017

שוב מקלקלים לי עם עובדות…

Lord Anthony 22 באוגוסט 2017

איזה היסחפות רבתי מתנהלת פה. כמו שב"ש הוציאה תיקו עם נתניה במשחק חסר חשיבות מבחינתם גם מכבי הפסידה לבית"ר במשחק חסר חשיבות. המטרה היא קודם כל לעלות לשלב הבתים בליגה האירופית, ואם צריך להפסיד משחק אחד בליגה בשביל, זה סביר.
מישהו באמת רוצה להגיד שאחרי שג'ורדי עלה עם הרכב שכלל את דור פרץ, יצחקי, ומיכה שעוד לא לגמרי כשיר, ג'ורדי כיוון לניצחון בכל מחיר?
זה לא שאין מסקנות שצריך להסיק מהמשחק הזה, שרובן גם לא חדשות, אבל אין מה לעשות ממנו יותר מדי. אם לא ינצחו שבוע הבא או לחילופין יפסידו לאוסטרים אז באמת יש בעיה.

Comments closed