בוזגלו vs בוזגלו

הבעיה היא, שגם האבא, בתפקידו, רואה רק צד אחד של המקצוע. אם יעקב בוזגלו היה מבין לאשורו את תפקיד האב, לא רק מרגיש אותו, אילו רק היה משלב גם שכל במקום שיש רגש ויצרים הנובעים ממנו, לכו תדעו, אולי היינו מדברים היום על המושיע.

בסיפור הזה אין אנשים רעים, רק טועים. יש מי שלא משחרר, מי שלא מתבגר ויש גם מי שלא מוותר. כל אחד מהם משוכנע שהוא עושה את הדבר הנכון. חבל, כי אם הטלנובלה הזאת לא תסתיים באורח חיובי, ההפסד בסופו של דבר, יהיה גם שלנו.

די מביך העסק הזה של הליך הבוררות בין מכבי ת"א לבוזגלו. מה שמביך יותר הוא, שבכלל לא מדובר כאן ביכולות וכישורים מקצועיים. איווניר, מאמן מצוין עם קבלות, מול כדורגלן פנטסטי שלא מסוגל להראות חצי ממה שיש לו בגלל שתי סיבות. אופי ילדותי ואבא שלא מסוגל להציב לעצמו גבולות.

ראיתי את בוזגלו כששיחק בהפועל פ"ת בהשאלה, בעונת 06' – 07'. לא שיחק יותר מידי, היה רק בן שמונה עשרה, בא מחיפה, לא התאים למאבקי תחתית. אבל במרבית הפעמים שקיבל את הצ'אנס, זו הייתה חוויה.

אתם וודאי יודעים למה אני מתכוון. זה קשור לרגש. פתאום אתה רואה שחקן שיודע לעשות קסמים. אני זוכר את זה עם מלמיליאן, אוחנה, עטר, רביבו ויותר מכולם ברקוביץ'. ולפני שחרונכם בצדק  יבער, הנה, אני משיל במו ידי את נעליו של בוזגלו מעל רגליו בטרם יוכתר כשווה למישהו מהם. אבל בכל זאת.

אפילו שנכנס למשחק רק אחרי שמונים דקות של דיכאון קליני, יכולת להרגיש שמשהו מתרחש. זה לא תמיד עזר, אבל פתאום קיבלת בעשר דקות + זמן פציעות, שלושה ארבעה מצבים מסוכנים שלך. פתאום מצאת את עצמך נעמד על הרגליים בציפייה דרוכה, יותר פעמים משעמדת בפרק הזמן שקדם לכניסתו. גם אם לא נצץ לאורך זמן, בהחלט הוכיח שיש לו משהו ושהסבלנות לגביו תשתלם.

לאכזבתי גם בהפועל פ"ת לא האמינו בבוזגלו יותר מידי ובחלוף עונה אחת הוא עבר לסכנין. משם, חתם לארבע שנים במכבי ת"א.

גם שם זה לא הלך. אומרים שהוא עצלן, לא ממושמע, אינו נוהג כמתבקש מהעוסקים בספורט מקצועני. אף אחד, לעומת זאת, אינו חולק על כישוריו.

 

רגש זה טוב, אבל מה עם קצת שכל?

 

האבא של בוזגלו הוא אב חם ואוהב. הוא דואג לבנו, כראוי. התניה משוחררת מכל חובת הנמקה. זה אבא וזה תפקידו.

הבעיה היא, שגם האבא, בתפקידו, רואה רק צד אחד של המקצוע. אם יעקב בוזגלו היה מבין לאשורו את תפקיד האב, לא רק מרגיש אותו, אילו רק היה משלב גם שכל במקום שיש רגש ויצרים הנובעים ממנו, לכו תדעו, אולי היינו מדברים היום על המושיע.

גם אני אב דואג ולעיתים חרד, וגם אני שומע את תרועת החצוצרות המזעיקות אותי כשמשהו מעכיר את שלוותו של אחד הבנים. אבל אני משתדל, בעיקר תודות לרעייתי, לרסן את עצמי. להבין שיש מצבים בהם צריך ללכת קצת אחורה. להלחם בשדים הפרטיים שלי ולתת לילד להתמודד לבד.

לא להחליט בשבילו מה יעשה והיכן. לא להופיע כצל עיקש בכל מקום בו יהיה, לא לדברר אותו ובשבילו, לא להתעמת במקומו, במיוחד לא במקומות בהם, לו נדרש היה להתמודד בעצמו, היה העימות נמנע מלכתחילה.

מישהו צריך להסביר לבוזגלו האב שהוא תלוי כעול על צווארו של מאור. שהוא מושך אותו למטה ומעכב את התקדמותו. הוא אולי יצליח להעביר את מאור לעוד קבוצה ועוד קבוצה, ויתכן שיקבלו אותו בזרועות פתוחות ובחוזה נדיב, אבל אם כל החלטה מקצועית של המאמן תהווה קאזוס בלי למלחמה כוללת של האב נגד כל העולם, על גבו של הילד, מהר מאוד יתברר לו שהילד כבר לא ילד. הילד הפך לבחור אולי עשיר אבל לבטח מתוסכל, ששנותיו כבר חלפו וכשאת החותם היחיד על הקריירה שלו, השאיר באולמות המשפט לצדק תעסוקתי.

הטרגדיה של מאור היא שדווקא אביו מבזבז לו את הקריירה. אני לא יודע איך זה ישפיע בעתיד על יחסיהם, אבל בהווה זה רע מאוד. מאור נוהה אחריו, אני בספק אם מישהו מהם מבין את המשמעויות. הקריירה של השחקן המוכשר מאוד הזה, תסתיים מבלי שישאיר אחריו נקודות  ציון מוארות, משהו שידברו עליו שנים כמו על הנגיחה של סטלמך נגד יאשין או השער של עטר נגד צרפת. על הבעיטה של הארטסון בפרצוף של ברקו ועל האופי הדפוק שלו דיברו הרבה, אבל יותר מכך דיברו על רגעי הקסם שניפק בכל מקום בו שהה. לבוזגלו אין בינתיים אף קבלה משמעותית, אבל יש לו המון כותרות מבאסות.

 

משמעת זה טוב, מה עם קצת שכל?

הבסיס להחלטות של איווניר בנוגע לבוזגלו אינו ידוע לי. אני מניח שמדובר בהנחות המבוססות על היכרות מקצועית, אשר נשקלות ונמדדות מול צרכים ומטרות. הכישרון מול היכולת לתפקד בצוות. אני תוהה, יחד עם זאת, אם לא חסר לאיווניר קצת רגש בהתנהלות שלו מול בוזגלו. אני תוהה, כי אני לא יודע בוודאות, אם לא חסרו במארג היחסים שלהם כמה שיחות קרובות, כמה ניסיונות כנים ליצור אצל הילד מחויבות רגשית, לא רק צייתנות.

בזמן הזה אני סקרן לדעת איך היה נוהג סר אלכס פרגוסון למשל. האיש התמודד בעברו עם אגוזים קשים יותר לפיצוח מאשר מאור בוזגלו. אריק קנטונה וקין הם רק שניים מהם. איך הוא היה מדבר עם מאור בחדר ההלבשה. מעניין מה היה הילד מספר לאבא אחרי האימונים. מסקרן עם אלו תובנות הוא היה נרדם בלילה. מי שמתעצל ללכת כל כך רחוק, יוכל לבדוק איך גרנט הסתדר עם עטר למשל.

ללטש יהלום זו אמנות. הפיכת חומר הגלם למשהו איכותי זה תהליך מסובך יותר מלמכור את המוצר הסופי. מאור בוזגלו הוא כבר בן 24. אם יהיה בריא, נותרו לו עוד שש אולי שבע שנים למצות את הכישרון שלו ברמות הגבוהות. זה יעבור מהר. לא חבל?

אמרו לי פעם שאי אפשר לנהל עסק רק עם רגש. מאור בוזגלו הוא גם עסק. הוא צריך מנהל מקצועי שיראה את טובתו ויקבל החלטות על בסיס מקצועי. מנהל כזה לא יכול להתעצבן כשהמאמן לא מרוצה. במקום זה, הוא צריך לדחוף את מאור לבדוק למה ומה הוא צריך לעשות כדי לתקן.

יעקב בוזגלו לא מתאים לג'וב הזה, לא בגלל שהוא לא אוהב. בגלל שהוא לא מבין. עכשיו מספרים שמאור נוסע לחתום בסטנדרד ליאז'. זה הזמן שלך אבא יעקב, תישאר בבית ותן לילד לעוף.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

 

 

 

תגובה לדורפן
מה שיש לוויין גרצקי, ג'רי רייס ואין למאור בוזגלו

37 Comments

amit pros 19 באוגוסט 2011

ברור שאתה צודק,ולצערי גם ברור שאפשר לספור את השניות לאחור עד התקרית הראשונה עם המאמן ש"לא נותן למאור לשחק בגלל דברים שלא קשורים לכדורגל"..

אזי 19 באוגוסט 2011

צריך 'אומץ' כדי לכתוב על בוזגלו ביום כזה
אחרי שלוש שאני שאני רואה את בוזגלו מתנהל לי על המגרש (זה מה שהוא עושה, הוא מתנהל, לא משחק), ובעיקר אחרי חודש-חודשיים שאני רואה את הקבוצה משחקת בלעדיו, גיבשתי עליו דעה מוצקה.
שחקן כדורגל טכני, מפונק, מאוהב בעצמו, עצלן והדבר היחיד שהוא השקיע בו זה להאריך את השיער כדי שיהיו לו תמונות יפות בעיתון עם השיער מתנפנף.
לא ראיתי אותו מעולם נותן ספרינט. ספרינט אמיתי, כזה שאחרי 2 דקות לא זורם חמצן למוח.
3 שנים הוא מרים קרנות ובועט בעיטות חופשיות!! 3 שנים!!
אני חושב שממוצע הגולים שלנו מבעיטות נייחות הוא 1 בעונה.

ואז הוא יצא מהסגל… וכולם רצים, וכולם עושים הגנה, וכולם תוקפים… העולם ורוד…

בשבוע שעבר במשחק נגד זלז'ניצאר, עם כל קרן ובעיטה חופשית שלקחו כל הילדים על המגרש קיללת את בוזגלו. החברים מסבבי כבר הסתובבו ואמרו לי "די, הלך. מה אתה רוצה ממנו?"
אבל אני לא יכולתי להפסיק לקלל אותו.
3 שנים שהוא מרים קרנות.
היום היו לנו בערך 4 קרנות. את כולם סיבב אלירן עטר ישר לתוך הרחבה.
בוזגלו עד היום מחפש את הכדורים שלו במוסכים ביפו.

אני מאחל לו שיחתום במהרה כמה שיותר רחוק.
אני אפילו מאחל לו שיצליח שם.
אני שונא אותו.

בני תבורי 19 באוגוסט 2011

אזי,
אני לא מתווכח עם העובדות שהעלית, אני תוהה על ההגיון, אם יש בכלל, מאחורי מערכת היחסים שם.

אזי 19 באוגוסט 2011

א. אין היגיון כמעט באף מערכת יחסים

אבל לעניין שלו..
אני לא יודע איך ולמה, אבל רוב הזמן בשלוש השנים האלה לא שנאתי אותו. חשבתי שאין לו עם מי לשחק, חשבתי שהוא מתאקלם, חשבתי שהוא עוד יפרע את השטרות..
באמת שכל כך שמחתי כשהחתימו אותו.
"הנה, סוף סוף יש לנו כוכב אמיתי!"
אבל הבנאדם פשוט לא מעוניין לשחק
זה לא מעניין אותו
הוא רוצה רק לכבוש ולבשל, בלי לשחק
אין לו טיפה ביקורת עצמית
אני זוכר שהוא היה "עושה הגנה" כדורים היו חולפים לידו והוא היה רק מסתכל עליהם
מוסרים לו כדור, חס וחלילה שהוא יעשה צעד לכיוון הכדור

מעניין אותי כמה נמני אשם במצב שלו

גיל שלי 19 באוגוסט 2011

דווקא פה לנמני אין אשם תורם. נראה לי שזה המבנה הנפשי של הבחור, מבנה שנרכש גם גנטית, וגם מדרך גידול קלוקלת

דביר 19 באוגוסט 2011

כמו שאמרת. מאור שייך לפנטזיונרים. וככזה שאני עוצם עיניים אני רואה אותו מסובב שני אדומים ושם שער. הבעיה היא שאני פותח את העיניים בדרך כלל אני רואה אותו מסדר את הפוני ליד הקרן רץ הכי חזק נותן את הבעיטה הכי חזקה שלו.. שבקושי נכנסת לרחבה. סלח לי מאור אבל אתה נורא מזכיר לי את דניאל דה רידר. שהוא הגיע לארץ שאלו עיתונאי הולנדי איך כזה כשרון הגיע להפועל אז הוא ענה שהוא כמעט מצוין בהכל. וזה מה שמאור. הכל אבל רק ליד.

רפאלז 19 באוגוסט 2011

רק בשביל לראות ולשמוע פתאום את ריצ'ארד תומפסון על הבוקר היה שווה לצלוח עוד כתבה עם בוזגלו בכותרת :)
(אבא שהבן שלו העיר אותו ב 5 וחצי כי בא לו ללכת למאפיה לנשנש בורקס.)
מסכים מאד עם התובנות שלך בני לגבי אבהות.

B. Goren 19 באוגוסט 2011

אני מסכים עם מה שאמר עליו שלמה שרף (והעובדה שאני מסכים עם שלמה היא מדאיגה לכשעצמה): אפילו משחק טוב אחד לא היה לו במכבי. מקסימום מחצית אחת טובה. בן 24 ועוד לא קרע אפילו זוג נעליים אחד. מאוד שמחתי שבא למכבי ואני גם שמח שעוזב. שיהיה בהצלחה לו ולמכבי.

חזרתי מבלומפילד ממש בלי קול. זה לא קרה לי כמה שנים.

בני תבורי 19 באוגוסט 2011

בנצ'לה,
מברוכ! רק תרדו מהאולימפוס, בראשון יש לכם את לנדאו…

B. Goren 19 באוגוסט 2011

כמו שאתה בודאי יודע, גילי לנדאו אחראי לכמה מהזכרונות הפחות נעימים שלי בכדורגל. אמרתי לו את זה לא מזמן (פגשתי אותו באיכילוב בזמן שאבי כהן היה מאושפז) והתרשמתי שהוא איש נעים ונחמד להפליא.

שלו 19 באוגוסט 2011

על בוזגלו אפשר לכתוב ולהסביר הרבה, אבל על מה שדור מיכה עושה בשלושה ארבעה משחקים אי אפשר להתווכח.
מעבר למה שכתבו מעלי אוהדי מכבי, לי יש רצון לראות אותו מתייבש,
כמו שאנחנו התייבשנו והתביישנו, כל משחק נפל, כל אמירה של אביו.
הוא קיבל את הבמה הכי גדולה, הוא קיבל הכי הרבה כסף, הוא משחק כאילו לא אכפת לו.
איך שהוא ככל שהסיפור שלו יותר מסתבך מכבי (אצלי מכבי זאת עדיין האחות הגדולה מת״א ;) ),
משחקת יותר טוב.

ניינר 19 באוגוסט 2011

אני חושב שמה שמסכם היטב את נושא בוזגלו הוא הקטע העצום שעשו על אבא שלו בבובה של לילה. לא יכולתי להפסיק לצחוק.

בני תבורי 19 באוגוסט 2011

פספסתי את זה, מחכה לשידור חוזר.

גיל שלי 19 באוגוסט 2011

אני חושב שאיווניר מראה הרבה יכולות רגשיות במכבי. דווקא בגלל זה הוא העדיף את מאור בוזגלו מחוץ לקבוצה. כאשר אני סוקר את ההרכב של מכבי אני לא רואה מקום למאור, והוא בטח לא מסוגל לעלות מהספסל באופן קבוע.

אני חושב שבאופן כללי אנו נוהים אחרי יכולות פיסיות שנראות לעין, ומגרות את המחשבה על הפוטנציאל. אבל בספורט, ובחיים בכלל, היכולות הנפשיות הן שמכריעות. לא נראה שמאור בורך בהן, וייתכן שלאבא תרומה גדולה לכך. אין שום סיבה שמכבי תמשיך לבחון את יכולתו של מאור להתבגר. זה כנראה כבר לא יקרה

Asaf the Kop 19 באוגוסט 2011

בני,

אני חושב שבוזגלו האב הוא גאון שיווקי – במו פיו הוא הצליח ליצור תדמית של גאון כדורגל לשחקן בינוני, אחד מהשורה, משעמם, עצל, השנוא על הקולגות שלו.

העובדה שמתייחסים לשחקן הזה, שיש רבים וטובים ממנו בליגה, כאל מאור הגולה היא הכל בזכות היכולת השיווקית של אבא שלו.

בוזגלו ג'וניור לא עשה עדיין כלום על מנת שניתן יהיה להזכיר אותו בנשימה אחת עם אוחנה, מלמיליאן, עטר ורביבו, ולדעתי הוא מעולם לא יהיה שייך לליגה הזאת.

כך לדוגמא את שלו מנשה – שחקן העולה על בוזגלו ג'וניור, אבל חסר כל מערך שיווקי מאחוריו.

בני תבורי 19 באוגוסט 2011

שלו מנשה בהחלט שחקן מצוין.

ריקי רומא 19 באוגוסט 2011

אוף טופיק:

בני אחרי המשחק של חיפה השבוע ראיתי את הסיכום של ערוץ 5 ודיברו שם על כך שהייבורי הפך לאזור מגורים וזרקו בדיחה על הפועל פ"ת אמרו משהו בסגנון "סביוני האורווה" והם היו מבסוטים מעצמם על הדאחקה שלהם
אני אשכרה התעצבנתי וקיללתי אותם בלב על כך שלועגים לאוהדי כדורגל שהרסו להם את הקבוצה ורמסו כל כך הרבה זיכרונות

כל זה בזכותך בני אתה בפוסטים שלך הצלחת להעביר את הרגש והמסר של האוהדים של הפועל פ"ת וגרמת לי להתחבר אליכם ולהרגיש את הכאב שלכם

נ.ב אף בנאדם לא צריך סיבה אמתית כדי לקלל את שגיא כהן אפשר ככה סתם גם בלי סיבה

שבת שלום

בני תבורי 19 באוגוסט 2011

ריקי,
זה עצוב אבל אפשר לחיות עם זה. אופטימי כמוני מאמין שעוד אראה את החיוכים נמחקים מהרבה פרצופים. שגיא כהן הוא בהחלט מעצבן, גם כשהוא כותב ביקורת מסעדות.

נעל קרועה 19 באוגוסט 2011

אם בוזגלו האב גרם לכך שהבן שלו הוא אחד מבעלי המשכורות הגבוהות בארץ ועכשיו ירוויח יותר בבלגיה,מה בדיוק רע בזה?

עצמות עצלות 19 באוגוסט 2011

כשמישהוא אומר לך ״בוקר טוב״ אתה אומר ״אבל עכשיו לילה״. נכון?

בני תבורי 19 באוגוסט 2011

נעל,
באיזשהו שלב הקסם לא יעבוד יותר ואף אחד לא ישלם רק עבור הפוטנציאל שהאבא מעכב את מימושו.

נעל 19 באוגוסט 2011

המיליונים זורמים לבנק זו השורה התחתונה ,אני עוד זוכר את האבא מהפועל ירושלים,הוא יצא מהכדורגל דלפון והסיק מסקנות
איש חכם

יניר 19 באוגוסט 2011

תפקיד מאמן כדורגל הוא ליצור תלכיד מגובש של שחקנים שישחקו ביחד ,יפרגנו זה לזה ויפגינו יכולת מנטאלית שתאפשר לקבוצה לצאת ממצבי פיגור,לחץ ותסכול.
מאור בוזגלו לא יכול להיות חלק מתלכיד כזה.שחקן מוכשר אך לא עושה הגנה, מרוכז בסטטיסטיקה האישית שלו,שנוא בחדר ההלבשה וגם אבא "תומך".אלו הן תכונות אופי שלא ניתנות ל"ליטוש".איוניר זיהה את זה ולכן העיף אותו מהקבוצה, שמסתדרת,אפאס, לא רע בלעדיו.

בוזגלו יזכר, בסופו של דבר לצידם של ראובן עובד,ערן לוי ושי בירוק ולא לצידם של ברקוביץ' בניון ועטר.
הפועל ניצלה בנס שלא לקחה אותו- זה כמו לבלוע גלולת רעל מרצון

א.ק 19 באוגוסט 2011

בני, ההחלטה של איווניר הייתה הכי פשוטה ( עם כל הבלגאן שיצרה), הוא אמר לעצמו שהוא רוצה שחקנים שיכולים לשחק בהרכב מבחינת היכולת שלהם אבל שגם ייתנו הכל אם יעלו לעשרים דקות. כרגע מה שקורה במכבי מהבחינה הזאת הוא בגדר נס. לראות אתמול את מדוניאנין וקולאוטי נכנסים ומשנים את המשחק היה מדהים. כמה רעל יכול היה להיות בספסל הזה וכמה טוב הם עשו כשנכנסו. בחזרה לנושא- מאור ביחד עם יעקב פשוט לא יכולים לסבול כזה מצב. יעקב בבסיסו חושב שלמאור מגיע מעמד של כוכב. כולנו שמענו מאה פעמים את המשפט האגדי "אני לא שילמתי על מאור, מכבי קבעה שהוא שווה שני מיליון אירו". הוא לא מבין דינמיקה של פרגון, של קבוצתיות ואת כל התכונות האלה העביר לבן שלו. מאור אכן מוכשר אבל הטיפול של אבא שלו גרם לו להיות אלוף בהכל חוץ מהמגרש. הוא יודע לדבר עם העיתונאים והרבה. מצידו שכל יום תהיה עליו כתבה. שקט מפחיד את משפחת בוזגלו. הוא ילך לבובה של לילה כשאין לו עדיין קבוצה רק כדי שלא ישכחו אותו. כמו שיעקב יודע- כל פרסום הוא פרסום טוב…(אני מקווה שזה המשפט). בסופו של יום מודדים שחקנים בתמורה לקבוצה. ארבעה שערים שנה שעברה הם תעודת עניות לקשר קדמי בליגה של הגנות מחוררות….מדוניאנין נתן שמונה שערים בעשרה משחקים הראשונים של השנה עד שסופסל. מאור גם לא עושה הגנה ומעל הכל קבוצה לא יכולה לסבול בלגאן תקשורתי כל פעם שהוא מוחלף דקה 80.
ולסיום ד"ש לעומר ואני מקווה שהוא לא מדאיג אותך יותר מדי- קפלן

בני תבורי 19 באוגוסט 2011

א.ק
את איווניר אני בהחלט מבין, מנהל רוצה אנשים שניתנים לניהול. ראיתי אתמול את מכבי נגד היוונים וזה נראה טוב מאוד יחסית לתחילת עונה. החידה היא משפחת בוזגלו. עומר מוסר ד"ש בחזרה ומבקש למסור שהוא לא מדאיג אותי (:

א,ק 19 באוגוסט 2011

בני תודה דבר ראשון,
לדעתי במשפחת בוזגלו רב הנסתר על הגלוי. הרי הם קיבלו מיליון יורו ממכבי רק כדי לחתום ועוד הבן קיבל 400 אלף כל שנה נטו, במיוחד בימי מחאה אלה מדובר באנשים עשירים לכל דבר. למרות כל אלה אבא שלו לקח את הדירה שמכבי נתנה לבן שלו בשכירות כשחתם על החוזה שלו. ויש עוד כל מיני סיפורים מוזרים. כשאני מחבר את העובדות האלו( יעקב הודה בזה בזמן הבוררות) עם העובדה שהוא יושב לו שנים על הקריירה, המסכנה שלי היא אחת= יעקב בוזגלו ביזבז את כל הכסף שהיה לו. ולכן הוא תקוע כמו קוץ בתחת( סליחה יעקב על השפה) של הקבוצות שהבן שלו משחק בהן. אני לא אתפלא אם נגלה עוד כמה זמן על בעיות פיננסיות של האב.

איתן בקרמן 19 באוגוסט 2011

עשיתי חיפוש בטקסט פלוס הדיון על המילה "מבחן" (בוזגלו) ולא היה בכלל. פעם התעורר חשד, אבל בסוף זה היה "מבחינת". ברכות לכותב ולמגיבים.

שאלה לגולשים לאחרי ארוחת השבת (של היהודים), האם ניתן להגדיר את דה באזר כ"תנועת נוער למבוגרים"? (רמז: חסמב"ה)? ומה אתה אומר בני?

בני תבורי 19 באוגוסט 2011

את חסמב"ה פספסתי אז אני בהחלט חווה שוב את נעורי בדה באזר. מחכה לדורפן שיגיע ונצא לאיזה א"ש לילה…

D! במולדת 19 באוגוסט 2011

אני אומר שתומפסון ענק
(אבל יותר אהבתי אותו עם סנדי דני בעלת הקול המלאכי המכשף – הסולו שלו באוטפסי מרטיט אותי כל פעם מחדש).

ניינר 20 באוגוסט 2011

ואני הכי אוהב אותו עם אשתו/גרושתו, לינדה

בני תבורי 20 באוגוסט 2011

ניינר,
עוררת אצלי את הגעגועים..
http://www.youtube.com/watch?v=HqViJyweNV0&feature=related

ניינר 20 באוגוסט 2011

בני, אני מקווה שאתה מכיר את אלבום המופת שלהם SHOOT OUT THE LIGHTS

קרקו 23 באוגוסט 2011

כרגיל, הנקודה היהודית – מה פירוש המגן-דוד על הכומתה? גם הוא משלנו?

גלעד בלום 20 באוגוסט 2011

הכל טוב ויפה,עניין בוזגלו מוצה,לאור ההסטוריה שלו לשלם לו 400 אלף יורו לעונה זה טרוף,מסכים עם כל מה שכתוב פה חוץ ממה שהמגיב דביר כתב לגבי הדמיון בין בוזגלו לדה רידר-דה רידר היה מהמצטיינים בחצי העונה ששיחק בהפועל,הוא רץ ללא הפסקה,עשה הגנה והיה מקובל בקרב חבריו לקבוצה,הוא עלה מהספסל בהתחלה בלי לעשות פרצופים ולקראת סוף העונה עלה בהרכב הראשון,הוא גם הבקיע כמה שערים(לא הרבה,אולי 3-4,אחד נגד בני יהודה שהביא אליפות וגם בואו לא נשכח שהוא בחצי עונה זכה עם הקבוצה בדאבל כלומר לא בדיוק רכש כושל,הדבר המשותף היחיד לשניהם זה ששניהם יהודים(ויש להם שיער יפה).

מצד שני חלק ממני רצה שבוזגלו יעבור להפועל ויהפוך לכוכב וייתן גולים בדרבי,אם מישהו היה יכול להפוך אותו לבן אדם זה רק קשטן(או גוטמן).

אם יעקב בוזגלו למד משהו אז אסור לו לדרוך על אדמת בלגיה כי באירופה לא נראה לי שהשטויות שלו יעבדו.

צור שפי 20 באוגוסט 2011

היה ראיון מעניין של נחום ברנע עם מיטש גולדהאר ב"ידיעות" של יום שישי ודי ברור שלא יכול להיות מקום לעצלן ומפונק כמו בוזגלו באירגון שנמצא בבעלות של מישהו כמו הקנדי שמצטייר מהראיון כמי שבנה את עצמו בעבודה קשה ושצמד המילים השנוא עליו ביותר הוא "עיגול פינות". הבוזגלוס הם מעגלי פינות מדופלמים.

Comments closed