אחיזת עיניים

יש יותר מקו דמיון אחד בין טרנטינו לליברפול.

7556964398_13591fcb21

 

אתמול ראיתי את ליברפול מזייפת בוילה פארק.

יצאו עם ניצחון, צריך לומר, אבל ניצול של שנים מארבעה מצבים לא מספר את התמונה במלואה. הסיפור האמיתי היא הקלות הבלתי נסבלת בה הגיעו שחקני אסטון וילה לשישה מצבים בהם ניצב שחקן שלהם בבדידות מזהרת ליד ריינה כשהכדור ברגליו. זה שהם הצליחו לנצל רק אחד מהם לא קשור לעלילה.

ההגנה של ליברפול דחפה אותי אתמול לשגר די סמוך לפתיחת המחצית השנייה מסרון סלולארי לעמית פרוסנר בזו הלשון: סמס לי כשהמשחק ייגמר, אני על סף התקף לב.

*

הבוקר ראיתי את ג'אנגו ללא מעצורים ונדמה לי שיש יותר מקו דמיון אחד בין טרנטינו לליברפול. זה מתחיל בהשענות על הצלחת עבר – טרנטינו מאז כלבי אשמורת ב 92' ועד לממזרים חסרי כבוד ב 2012, וליברפול מאז האליפות הראשונה ב 1901 ועד לאחרונה של 89' – 90'.

מצטער, אבל אתה לא יכול למכור את מה שהיית לאורך זמן. ליברפול של היום – ובמיוחד של אתמול בוילה פארק – וג'אנגו של טרנטינו, הן אחיזת עיניים, ניסיון פתטי לרכב על תהילת עבר.

*

טרנטינו רקם על גבי אחת הטרגדיות האנושיות הגדולות ביותר, סיפור די מוזר על בסיס  עלילות של כמה סרטים ישנים, חלקם מוצלחים ביותר. ג'אנגו הוא מערבון ספגטי מ 1966 בו כיכב פרנקו נרו, שהציץ לרגע גם בג'אנגו. ג'אנגו המקורי של סרג'יו קבוצ'י, היה טיפוס אלים שנון וערמומי שיצר לעצמו מצבים נוחים לניצול. הוא לא נזקק לסייד קיק לצידו וידע להסתדר לבד.

את הסיבה בשלה נזקק טרנטינו לשירותיו של ד"ר קינג שולץ הפעלתן והיוזם לצידו של ג'אנגו שלו, אפשר היה לראות אתמול גם במשחק. ללא שולץ/ג'רארד, ג'אנגו/ליברפול לא היו מגיעים לשום מקום.

*

סרט נוסף לו בחר טרנטינו לעשות כבוד הוא מנדינגו מ 75', סרט פעולה רומנטי שהתייחס לאותה תופעה זוועתית של קרבות אדם לחיים ולמוות, הציג עבד קשוח שנאלץ להילחם בעבור אישה נגד בעל האחוזה. מנדינגו ההוא הציג בתפקיד ראשי את קן נורטון שעשה הכול לבד, בלי רופא שיניים לידו. אולי בגלל זה הוא קיבל מהמבקרים את הציון אפס, לעומת מצוין שקיבל ג'אנגו של טרנטינו.

טריוויה: קן נורטון ההוא הגיע להוליווד אחרי ששבר למוחמד עלי לסת בדרך לניצחון מזהיר ב 73' ולקח לג'ורג' פורמן אליפות ב 74'. אחר כך הוא גם תרם תרומה משמעותית לפורטי ניינרס כשהבן שלו, קן נורטון ג'וניור, שיחק שם כליינבקר לא רע בכלל.

*

המישמש שרקח טרנטינו מכמה עלילות על בסיס אותה טרגדיה, לא ברור לי. כך גם לא ברורה לי המחשבה שההגנה של ליברפול בתצורתה הנוכחית יכולה להוות בסיס ראוי לקבוצה סבירה בעונות הבאות. התסריט של טרנטינו לג'אנגו, בדיוק כמו ההגנה של ליברפול, מלא חורים, איטי וזקוק לשיפוץ מיידי. מותה של סאלי מנקי, העורכת הקבועה של טרנטינו, משמעותי לו בדיוק כמו מותו של שאנקלי לליברפול. בשני המקרים הדרך אבדה, גם אם בתום תהליך של כמה שנים.

הסצנות של טרנטינו הן מפגן של אלימות סוריאליסטית. לא משהו שסם פקינפה לא עשה לפניו בחבורת הפראים, כלבי הקש, הבריחה ופאט גרט ובילי הנער. כמו פקינפה גם טרנטינו סוגד לאלימות גרפית. זה טוב אם זה משרת רעיון, זה מבאס אם זה סתם למלא דקות על המסך. לפעמים זה נראה פתטי כמו גלן ג'ונסון שמקבל כדור בקרבה מסוכנת לשער שלו, ובמקום לייצר הגבהה לשטח היריב, הוא מנסה לחפש תעלול מוזר שבסופו מסירה לא אחראית לאחד מחבריו, בדרך כלל לוקאס הכושל (ג'ונה היל בסרט, מה שניהם עושים לטובת העניין?) או לריינה.

*

לא אהבתי את המשחק של ליברפול אתמול ולא אהבתי את ג'אנגו של טרנטינו. שניהם חייבים זעזוע. העובדה שליברפול סופגת ביקורת וטרנטינו זכה לכמה מועמדויות לאוסקר היא עניין של תפיסה אמנותית גיאוגרפית. הביקורת על ליברפול מוצדקת, ההתחנפות לטרנטינו מוגזמת. זה מעיד על מהותה של ביקורת ועל האנשים העוסקים בה.

מה שכן, אין על הפס קול שטרנטינו יצר בעצמו. מצד שני גם אין על You Never Walk Alone. נראה אתכם הולכים עם זה למכולת.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

צ'לסי בגשר. הצלסו!
אז למי אכפת בכלל?

58 Comments

באבא ימים 1 באפריל 2013

נורטון הפסיד לפורמן בנוקאאוט בסיבוב השני.

לגבי הטענה המרכזית – אם הטענה היא שליברפול טובים פחות מבעבר, ברור שזו טעה נכונה. את הטענה לפיה ליברפול מנסה "באופן פאתטי לרכב על תהילת העבר" אני לא כל כך מבין. תהילת העבר היא נכס ומן הראוי לעשות בו שימוש על מנת לגייס מזומנים עבור ההווה והעתיד, מעבר לשימוש המסחרי שליברפול עושה בתהילת העבר – שימוש מוצדק לחלוטין בעולם מסחרי – איך ליברפול מנסה לרכב על תהילת העבר?

בני תבורי 1 באפריל 2013

צודק לגמרי, נורטון הפסיד לפורמן ולא כפי שטענתי. אני משאיר את הטעות כדי שכולם יוכלו לחזות בקלוני.
לגבי ליברפול, השימוש המסחרי בתהילת עולם ראוי ומוצדק. טעויות איומות ברכש והתעלמות מהבעיות בחוליית ההגנה לאורך שנים נראות כמו ניסיון לסמוך על שיטת "תמסרו לסוארז הוא כבר יעשה משהו ויהיה בסדר". פשוט לא ייאמן כמה דם יזע ודמעות שופכים בליברפול כדי להגיע למצב נוח מול שוער יריב, כל יריב, ובאיזה קלות מגיעים חלוצי יריב, כל יריב, לתוך החמש שלנו. המשחק אתמול, אילו היה מסתיים במיצוי מלוא ההזדמנויות של כל קבוצה, היה מסתיים 6:4 לחובתנו.

באבא ימים 1 באפריל 2013

רגע, אז כל הקטע זה לומר שהקבוצה על הפנים? ברור שהיא על הפנים. זה לא ממש חדשות. מישהו ציפה שקבוצה בשנת האפס שלה תהיה קבוצה טובה? על בסיס מה? מה שמעניין זה לבדוק איך הקבוצה עומדת בהשוואה לעונה שעברה. כאן לדעתי המספרים מדברים בעד עצמם.

שבעה מחזורים לסיום העונה ליברפול עומדת על 48 נקודות. בשנה שעברה היא סיימה עם 52 נקודות. צריך לקרות משהו מאוד קיצוני כדי שהיא תסיים השנה עם פחות מ – 52 נקודות. למען האמת 60 נקודות )דהיינו 12 נק מ – 21 אפשריות) נראה די ריאלי. זו חתיכת שיפור משנה שעברה ביחוד ביחוד עם מאמן חדש ושיטת משחק חדשה.

בעונה שעברה ליברפול הבקיעה 47 שערים (מקום 11 בליגה) וספגה 40 שערים (מקום שלישי). אך טבעי הוא שהפוקוס של המאמן במקרה כזה יהיה ההתקפה. השנה, שבעה מחזורים לפני תום העונה היא הבקיעה 59 שערים (מקום שלישי). וספגה 40 (מקום שמיני). ההגנה אכן הלכה אחורה, אבל קשה היה לצפות מרוג'רס להתמקד בנקודה הזו לאור איך שההגנה תפקדה בעונה שעברה. מבחינת יחס השערים הכולל נכון לעכשיו ליברפול נמצאת במצב טוב יותר משנה שעברה וסביר שתסיים את העונה טוב בהרבה בעניין הזה.

ככלל, ברור שהשנה טובה יותר מאשר שנה שעברה. זה מה שבאמת חשוב. סוארס אחראי לחלק גדול מזה, אבל הוא ממש לא לבד.

דאלגליש, ראש ובארנס כבר לא גרים כאן יותר. אני חושב שלהשוות את ליברפול של היום אליהם היא ההשענות על העבר. ההשענות על העבר אינה של המועדון אלא של האוהדים.

בני תבורי 1 באפריל 2013

באבא,
השוויתי את ליברפול לג'אנגו…

amitpros 1 באפריל 2013

באבא ימים
למען ההגינות צריך גם לזכור שבעונה שעברה ג'רארד כמעט לא שיחק ולוקאס נפצע לכמעט כל העונה.
אפשר להתווכח אולי על לוקאס,אבל לסטיבי ברור שאין תחליף.אם הוא היה בריר כל העונה שעברה יכול מאוד להיות שקני היה עדיין המאמן

amitpros 1 באפריל 2013

וזו הביקורת העיקרית של על רוג'רס
4-3-3
4-2-3-1
בסופו של דבר השיטה ההתקפית -ברוב הזמן-היא תמסרו לסוארז ובואו נתפלל.
אני מקווה מאוד שבעונה הבאה נראה את זה פחות

באבא ימים 1 באפריל 2013

אחרי המילה "העתיד" צריכה לבוא נקודה.

אופיר 1 באפריל 2013

במקום ג'אנגו של טרנטינו, חזרתי לאחרונה להקשיב לג'אנגו ריינהארדט, תהילת עבר ש(בניגוד לליברפול וטרנטינו) לעולם לא נס ליחה.

בני תבורי 1 באפריל 2013

נפלא!

D! בארץ הקודש 2 באפריל 2013

+10

רועי מ 1 באפריל 2013

בני אפשר להכניס את "רומן על אמת" ויש לו קשר גם לרוצחים מלידה אם אני לא טועה.
ההגנה לא תשאר אותו הדבר, קארא פורש בסוף העונה. אני מסכים איתך בגדול בהכל מהכול.
אבל לא רק בהגנה. אלונסו יכול לעזור בדבר הזה מאוד

בני תבורי 1 באפריל 2013

רועי,
מזה בדיוק אני חושש, קרא יפרוש ונישאר עם ג'ונסון.

אוהד 1 באפריל 2013

לא מסכים עם האנלוגיה
כאוהד ליברפול וחובב טרנטינו עלי לציין כך :
ליברפול זה כאב לב לראות ולסבול
טרנטינו – הוא אולי לא בשיאו האומנותי אבל הוא נשאר ענק
שני סרטיו האחרונים גם דג'נגו וגם ממזרים היו מצויינים בדרכם, לא מושלמים אבל מצויינים גם תודות לכריסטוף וולץ המעולה
כל ההשוואה בינו לבין ליברפול בעיני קצת מופרכת .

ג'וני 1 באפריל 2013

ליברפול יותר מ20 שנה לא זכתה באליפות ולכן לא מובן למה התקשורת ממשיכה לנפח את המועדון הבינוני הזה .
רוני רוזנטל הגדול היה האחרון שהוביל את המועדון לאליפות בימיו הגדולים אבל מאז כלום.

אסף THE KOP 1 באפריל 2013

כי גם שהוא בינוני, בלשון המעטה, זה מועדון מספיק גדול בכדי לרשום בתוך עשור אחד 2 הופעות בגמר ליגת האלופות + הופעה בגמר אופ"א.

קפיש ?

סימנטוב 1 באפריל 2013

רוזנטל הוביל אותם? זה היה דויד בלאט!

ג'וני 1 באפריל 2013

דיוויד בלאט לא מסוגל לקחת אליפות בארץ עם קבוצה אחרת שהיא לא מכבי ת"א כי הוא חייב לפחות 6 זרים + 3-4 שחקני נבחרת ישראל
אכן מאמן גדול !

אילן 1 באפריל 2013

אף אחד לא מסוגל לקחת אליפות בארץ עם קבוצה אחרת שהיא לא מכבי ת"א פרט למקרים בודדים של מזל כתוצאה מהשיטה.

matipool 1 באפריל 2013

גביעים אנגליים זה כלום , אליפות אירופה זה כלום , זכייה , גמר , חצי גמר , רבע גמר ושמינית תוך 5 שנים זה כלום , מקומות 2 , 3 ,4 במספר עונות זה כלום ( כולל מקום שני בעונה מטורפת של יונייטד ורונאלדו שבכל עונה אחרת הייתה שווה אליפות ) גביע אופ"א זה כלום , גביעי ליגה זה כלום .
מועדון שגידל בשני העשורים האחרונים שחקנים כמו ג'רארד , אואן , פאולר , מקמנמן , קארגר ושיחקו ומשחקים בו שחקנים כמו אלונסו , המאן , הופייה , מסצ'ארנו , קאוט , טורס , סוארז.
צודק , ג'וני .

ג'וני 1 באפריל 2013

תהיה בטוח שליברפול הייתה מעדיפה לוותר על כל התארים שהזכרת בשביל לזכות באליפות אחת אחרי כמה עשורים משעממים.

גביע ליגה? גביע אופ"א?
שכחת להזכיר גם את גביע השוקו

בני תבורי 1 באפריל 2013

ג'וני,
אני חושב בדיוק כמוך, ליברפול היו מוותרים בשמחה על כל תואר בעבור אליפות. אתה כותב דברים של טעם, רק שנה סגנון ותהפוך לאחד המעניינים כאן.

אסף THE KOP 1 באפריל 2013

בני,

אני לא מסכים.
לא מדובר כאן על עסקת חליפין. ליברפול היא לא גלעד שליט.
מועדון גדול מנסה לקחת כל מה שאפשר. כזאת היא גם ליברפול. אממה, זה לא הולך כפי שהיינו רוצים, ועדיין, לא הייתי מוותר על שום תואר עבור אליפות. הייתי רוצה בנוסף אליהם, אני חוזר: בנוסף אליהם, גם אליפות.

matipool 1 באפריל 2013

בני – לא כתבתי שהתארים הללו חשובים מאליפות ( למרות שהזכייה באיסטנבול בטוח שלא פחות חשובה . היא החזירה אותנו לטופ , למודעות ולהגדלת קהל אוהדים צעיר ) אלא רק כתשובה למושג "מועדון בינוני" .

ג'וני 1 באפריל 2013

תודה שיש לפחות מישהו אחד פה שלא נגדי

אסף THE KOP 2 באפריל 2013

אתה נשמע כמו אוהד של לך פוזנן.

wazza 1 באפריל 2013

מה אתם מתווכחים איתו? זה בנאדם שטוען שהכדורסל בארץ יותר פופולרי מכדורגל אז ברור שמשמהו אצלו לא מחובר

תני 1 באפריל 2013

למרות שלא זכתה באליפות עשרים שנה, לאוהדים שלה עדיין אכפת ממנה. ככה פשוט.

matipool 1 באפריל 2013

בני – כל מילה על ההגנה נכונה . צריך לעשות שם חריש עמוק . גלן ג'ונסון הוא לא מגן . נקודה . הוא יכול להיות ווינגר לא רע בכלל אבל לא מגן . צריך בלם עילית קשוח בדחיפות במקום סקרטל / קארגר , לבדוק טוב טוב אם אפשר לסמוך על קלי וויזדום כמגנים קבועים ואני גם כבר לא סגור על אגר ( נחלש מאד ) ואנריקה ( נחלש ) כבאנקרים .
היה מדהים לראות את סטיבי , בן 33 בסוף מאי הקרוב , בכושר ל-90 דקות ( איזו הצלה בנגיחה מהקו ). מדברים על חוזה חדש לשנתיים עד גיל 35 ואולי על חידוש ימים כקדם עם החבר צ'אבי אלונסו .

בקשר לשאנקלי – אל תשכח שהיה לו יורש אדיר שהביא לנו את השנים הכי טובות . מי יודע איזה עתיד היה יכול להיות למועדון לולא אסון הילסבורו והפרישה של דלגליש .

לגבי טרנטינו – לא ראיתי עדיין את ג'אנגו אבל שמעתי שהוא טוב . בכל מקרה , למי שחתום על כלבי אשמורת , ספרות זולה , קיל ביל וממזרים חסרי כבוד – שמור מקום בהיכל התהילה הקולנועי .

סימנטוב 1 באפריל 2013

You're not Mr. Purple. Some guy on some other job is Mr. Purple. You're Mr. Pink.
:)

בני תבורי 1 באפריל 2013

matipool,
כשג'ונסון הגיע, חולשתו בהגנה בלטה מאוד בניגוד ליכולת פריצה והגבהה טובות מאוד והוא בהחלט נראה כמנייה בטוחה כווינגר. אני לא רואה את זה ממנו בשתי העונות האחרונות, הוא מתקשה לעבור קונוס. הוא מאבד המון כדורים בהתקפה ומתקשה לחזור להגנה. הוא גם לא צעיר כדי להאמין שעוד יתפתח.

צור שפי 1 באפריל 2013

לא ראיתי את ג'נגו ובעקבות הביקורת הזו אני גם לא מתכוון לראות אותו (תודה). לטרנטינו יש הבלחות אבל הוא מטביע אותן באוקיינוס של טעם רע בדגש על פורנוגרפיה של אלימות.

סימנטוב 1 באפריל 2013

מסכים (אבל איזה הבלחות…)

אריק 1 באפריל 2013

דווקא אחרי שנים, חיבבתי את ג'אנגו. מופרך, ילדותי ומטופש היה בו משהו משעשע. ואגב You Never Walk Alone לא מזמן נתקלתי בביצוע הזה שלא הכרתי והוא הטוב ביותר לדעתי.
http://www.youtube.com/watch?v=0cYt1fXdp5w

בני תבורי 1 באפריל 2013

בהחלט אחד מהטובים. מה דעתך על זה?
http://www.youtube.com/watch?v=lIYrffNGp90

אריק 2 באפריל 2013

חזק ביותר.

amitpros 2 באפריל 2013

זה באמת מוצלח מאוד

D! בארץ הקודש 2 באפריל 2013

אהובות כמובן

יריב ס. 2 באפריל 2013

נפלא

ניינר 1 באפריל 2013

סרט לא ממש מוצלח. ארוך, מקושקש, מייגע, לא ממש שנון ואפילו המשחק מוגזם ומעצבן. טרנטינו מאבד את זה מג'קי בראון.

בני תבורי 1 באפריל 2013

בדיוק!

ליברפוליסט 1 באפריל 2013

סקרטל והשני למרות שהם ליברפוליסטים בדם ואהובים על כולם פשוט בלמים גרועים ממש מחלקים מתנות ליריב. המגינים בצדדים חלשים חלשים. אבל אני התחלתי להמר החל מהעונה על ליברפול כאלופה. השנה הלך הכסף לא נורא נשים גם בשנה הבאה. גם מכבי ת"א חזרה אז אין סיבה

שיימס 1 באפריל 2013

ראיתי את ג'אנגו לפני כמה ימים.
אני מסכים עם זה שלטרנטינו שומרים יותר מדי חסד נעורים וההשוואה לליברפול מעניינת בהקשר הזה.
דווקא מהסרט הזה נהניתי. מוזיקה, נופים, הומור משעשע, משחק מעולה, כריסטוף וואלץ אגדי- אני דווקא כן אמליץ עליו לחבריי.
מבחינתי היה עדיף לוותר על כל החלק של האלימות אבל מסתבר שיש אנשים שאוהבים את זה ואומרים "טוב נו, זה טרנטינו".
לגבי הפס קול, שוב מסכים לגמרי, אבל יש לא מעטים שבכל זאת הולכים עם זה למכולת. ליברפול אגב, ביניהם.

משה 1 באפריל 2013

אני חושב שהחריש שרודג'רס עושה יסודי ומרשים. אחרי מציאת שיטת המשחק הנכונה מבחינתו לאחר ההתאמות מהשיטה בה שיחק בסוואנזי, הוא מצא את הפאזל ההתקפי הנכון. כולם חושבים שהתלות בסוארז מוחלטת אבל ליברפול עם חלוץ יותר מרוכז ופחות מושך אש כובשת אתמול עוד שער אחד לפחות. המסירה של קוטיניו בשער הראשון גאונית, סטארידג' הוא פגיעה בינגו עד עכשיו, דאונינג עבר שיקום רציני ואם הוא ימצא את השילוב הנכון עבור בוריני, סטרלינג ושלבי אני מבסוט.
כל השמועות מדברות על מהפכה בהגנה בסוף העונה. כנראה שיגיעו לפחות שני בלמים. צריך לזכור שבתחילת העונה רודג'רס הסתמך לא מעט על קלי והפציעה שלו הרסה את ההתקדמות. שאלת ריינה עדיין פתוחה ואני מקווה שיימצא גם המקום לשלב את וויזדום.
לגבי ג'נגו, היו מס' קטעים של טרנטינו במיטבו(הקטע של הקו-קלוקס-קלאן עם המסכות למשל) אבל בסה"כ יותר מדי אוברים מתנפצים ללא שום הגיון.

S&M 2 באפריל 2013

המסכות קטע אדיר. אם לא הייתי יודע מה אני רואה, הייתי בטוח שזה מערכון של מונטי פייטון. אולי זו מחווה למונטי פייטון?

האדום 2 באפריל 2013

1. לכל מועדון יש את התקופות הרעות שלו אבל עובדה שאפילו שבתקופה כזו זכינו בליגת האלופות והצמחנו שחקנים ענקיים
2. מה שרודג'רס עושה זו מלאכת קודש. קודם סידר את ההתקפה החלשה משנה שעברה, שנה הבאה את ההגנה טכל זה על יסודות מעולים של ג'רארד ולוקאס (שלדעתי תותח). לעומתו מאמנים אחרים רק ניסו לעשות שדרוגים ונכשלו(ראה הודג'סון/דאלגליש).

איזה מצחיק שאני צריך לקרוא טוקבקים כדי להנות מכתבה…

יוני (המקורי, מפעם) 1 באפריל 2013

אני גם ראיתי את דג'אנגו לפנמי כמה ימים, ונהניתי. אולי כי היה שקט בבית למשך שעתיים וחצי… המשחק של וולץ נהדר. לא כתבת על זה מילה אחת. הוא אחד הדברים החיוביים היחידים בסרט. אולי בנוסף יש את המערכון על המסכות והחורים בעיניים.

בקיצור, וולץ שווה כל רגע.

בני תבורי 2 באפריל 2013

יוני,
נכון, לא הקדשתי מספיק לוולץ שראוי לכל שבח. שחקן נפלא, אם כי גם חלק מהסצנות בהשתתפותו ארוכות וטרחניות מידי, ולא באשמתו.

amitpros 2 באפריל 2013

אני גם חושב שבעונה הקרובה לא יהיה מנוס משינויים רציניים בהגנה.
אם זה היה תלוי בי הייתי משאיר את אגר אנריקה וקלי ומחליף את כל השאר, מביא שני בלמים כשאחד ישר להרכב,מגן ימני במקום ג'ונסון ועוד מגן שמאלי שיתן לאנריקה תחרות.
גלן ג'ונסון באמת איום ונורא

נתנאל 2 באפריל 2013

זה האתר היחיד שאני נהנה לקרוא בו טוקבקים

תומר ש 2 באפריל 2013

אין מה להשוות את טרנטינו לליברפול. טרנטינו זה המנצ'סטר יונייטד של הקולנוע. כל סרט אליפות. אולי בגלל זה אתה לא אוהב אותו.

בני תבורי 2 באפריל 2013

בוא'נה תומר, עלית עלי…

שחר 2 באפריל 2013

בני!
אתה טועה בגישה שלך,לצורה שבה תסימו את העונה הזאת יש חשיבות גדולה לגבי העונה הבאה, וכל ניצחון במיוחד נגד קבוצת תחתית ובמשחק חוץ היא תוצאה טובה מאוד,כמובן שצריך לשפר את הדרך כי זה ישפיע לאורך זמן.
המשימות שלכם לשנה הבאה זה להשאיר את סוארס,ולחזק את ההגנה,שואקרוס מסטוק יכול להיות יעד מעניין לחיזוק.

בני תבורי 2 באפריל 2013

שחר,
נתפסת על חם, אתה לא קורא את הפוסטים שלי… :)
כתבתי יותר מפעם אחת כי למרות שאני לא רואה את ליברפול משתלבת באחד המקומות המקנים זכות השתתפות בליגת האלופות, אני בהחלט רואה צורך בלסיים את העונה הנוכחית בניצחונות כדי להגיע לעונה הבאה עם הראש למעלה ועם בסיס טוב שעם רכש ראוי יהווה שלד לקבוצה טובה יותר בעתיד. סוארז, בצדק מבחינתו, ככל הנראה לא יישאר ושואקרוס כבר סירב להגיע אלינו בעונה הקודמת.

יוסי מזרחי 2 באפריל 2013

כדאי לראות,רק בגלל כריסטוף שולץ.
משהו יוצא דופן.

D! בארץ הקודש 2 באפריל 2013

בני בגדול אני מסכים איתך
אבל חבר שלא אוהד את ליברפול ועוסק בתחום (=רואה הרבה יותר מדי משחקים) אמר שראה את המשחק ונהנה מאד. אם הוא טרח לפרגן יש לנו על מה לבנות.
אני מקווה שסטיבי לא יהיה זקן מדי עד שברנדן יסיים את עבודות ההכנה. עושה רושם שלא רק שיש לו טביעת עין טובה (קוטיניו וסטארידג') הוא גם יודע להתנהל עם הצעירים (סטרלינג) ומה לעשות עם רכש של אחרים (דאונינג סביר + בחודשיים האחרונים והנדו שאולי בלי קשר רק צריך זמן).

בני תבורי 3 באפריל 2013

D,
החלק ההתקפי של ליברפול כיום טוב יותר עם התוספת של סטארידג' וקאוטניו ועם השיפור אצל הנדרסון ודאונינג. סוארז הוא סוארז וג'רארד חזר לעצמו. יחד עם זאת, מפחיד לראות באיזו קלות נכנסים לרחבה של ריינה ועושים בה מעשים מגונים. אני לא מתלונן על הניצחון, אני רק חושש שבלי חיזוק משמעותי ביותר להגנה ולקישור, אנחנו הולכים לדשדש באותם מקומות במקרה הטוב.

D! בארץ הקודש 3 באפריל 2013

אמרתי במקום אחר שאני חושב לוותר על האופטימיות שהחזקתי בה לאורך השנים האחרונות. זה היה לאחר המשחק הלפני אחרון.
כבר לא יודע מה לחשוב. הלב אומר לתת לברנדן קרדיט שיידע לייצב ולחזק את ההגנה ולהביא עוד שחקן גדול אחד לפחות בקיץ. הראש…
לראש כבר אין כוח…
מה עדיף? לשמר תקווה?

אני כבר כמה שנים מתווה לנו תוכנית רב שנתית. לפי התוכנית הזו היינו אמורים להאבק השנה על מקום בארבע ושנה הבאה להכנס לארבע. אנחנו עומדים בזה? לא ממש, למרות שרצף טוב ייקח אותנו למקום שיידמה לנו שכן.
נסיבות מקילות: טוטנהאם. המירוץ לאליפות אמנם הצטמצם אבל נהיו לפחות חמש קבוצות טובות מאיתנו משמעותית. זה הפער שרודג'רס יצטרך לסגור שנה הבאה. וזה יצטרך להתחיל דקה אחרי השריקה האחרונה לסיום העונה הזו (אם לא הרבה הרבה לפני).

Comments closed