חם לי

חם לי ולא טוב לי.

erhz

 

 

כבר מיום שישי אני חווה סדרת התעצבנויות שהולכת ותופחת. הנה לכם הגורמים:

 מזג האוויר – טוב, אין מה לעשות, ככה זה במידלאיסט. שלושה חודשים נעימים והשאר גיהנום. אין לנו נפט, אין מים, כדורגל חרא, הפשע משתולל, השכנים לא משהו, אבל הקיץ כאן. עם אבק, שרב ופריחה צהובה. אגב, ניסיתם לתקן מזגן בימים האלה? זו ההזדמנות לבדוק כמה מהר אתם יכולים לחצות את הגאפ שבין מחשבות רצח לביצוען.

דני רופ – משום מה נדמה לו שהוא האורקל. כלומר, הוא לא מדווח על מזג האוויר, הוא שופט אותו ומחנך אותנו. אף פעם הוא לא מרוצה. כשיהיה קר, זה רע. כשיהיה חם, זה רע מאוד. כשיהיה עוד יותר חם, זה מסוכן.

עכשיו תשאלו, ובצדק, מה אתה בכלל מאזין לו? ובכן זה ההסבר: אני מעביר מהדורת חדשות בכל יום חמישי בחצות לפני התכנית שלי ובדרך כלל רופ מגיש את התחזית. אז זה הולך ככה: אסאד רצח עוד כמה אלפים, אחמדיניג'אד אמר שהפצצה אוטוטו מוכנה, אובמה אמר לקחת אוויר, ביבי נסע ללוויה של מגי עם שרה בכובע אידיוטי, לפיד יצא אל המפגינים ומכביסל עפה מאירופה. כל אלה, דקה ושלוש עשרה שניות. עכשיו מגיע  רופ ומספר שיהיה חם. כל זה שלוש דקות וארבעים. איך? ככה זה שחוזרים על אותו משפט שלושת אלפים שבע מאות חמישים ושלוש פעמים.

הפועל פתח תקווה – עזבו, אין לי כוח יותר, בחיי. רק הלב כואב על האוהדים שמשקיעים. הם גם היחידים במועדון שיש עוד נשמה באפם והם מבינים מה פירוש להשתייך. אה, וגם קצת ליאור ז'אן שהגיע לפני שלושה חודשים.

ליברפול – עם כל גול נוסף לחובת ניו קאסל, רציתי לשבור את המסך מחשב. כאילו, נניח אחד אפס בכל אחד משישה משחקים, לא יותר דיווידנדים? אחד יותר מסיטי/טוטנהאם וארסנל ועוד נשארים בקופה שלושה לאסטון וילה ועוד איזה קציצה אחרת, לא יותר טוב? מה שכן, קאוטיניו זו גניבה…

ועדת המשמעת של ההתאחדות האנגלית – לא אומר כלום משלי, רק אצטט את ריו פרדיננד, שאם תגידו לידו סוארז הוא יירק כאילו אמרתם המן: הם שפטו את התדמית שלו, לא את המעשה שלו.

דיוויד בלאט – סליחה חבר, אבל אתה מתנהג כמו כוסית. אז מה, נעלבת מעודד שלקח טיים אאוט? אה, זה לא אתה שהוצאת את החבר'ה שלך לשכיבות סמיכה בסיטואציה דומה? תהיה גבר ותלחץ יד אחר כך צלצל לעודד ותגיד לו מה שאתה חושב עליו.

פרנץ בקנבאואר – הוא בקלות היה יכול להיות אוהד מנצ'סטר יונייטד עם הסקנד בסט אטיטיוד שלו. באיירן קרובה יותר לגמר לג"א מאשר דרעי לרובדיה, אבל לקיסר זה לא מספיק: "לבארסה תהיה את הזכות להשתמש בכל טריק אפשרי כדי לנסות להוציא את באיירן מהמשחק. הם ישתמשו בדברים חוקיים ולא חוקיים, הם ילחמו אחרי שהגאווה שלהם נפגעה. הם יעשו הכל כדי לשנות את המשחק, יעשו פרובוקציות וכל טריק אפשרי שקיים בעולם הזה".

טוב, ככה זה שאתה גרמני, תמיד יצאת בחירוף נפש מול הסכנה.

ועוד אחד לסיום – ריגרדלס הדעות הפרטיות שלי לגבי עמנואל רוזן וגרורותיו, אני תוהה היכן זאת שאומרת לו בקול רם וצלול: כיבינימט הקידום וכוס אימא של הפנסיה, אבל אם אתה מתקרב אלי עוד צעד אני צורחת, בועטת לך בביצים ורצה למשטרה? (או קודם בועטת אחר כך צורחת), כאילו, כל בת עשרים ורבע חושבת על העתיד גם אם זה מגיע בחבילה עם סקס מנייאק עלוב? קשה לי עם שכמותו, אבל גם לא קל לי עם נשים שמוכנות לסבול בשביל עקרון או רק בשביל שיפסיק.

ואיך אצלכם?

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

שנאת חינם
שש נקודות לשישה שערים - סיכום עונה אדומה

59 Comments

רועי מ 29 באפריל 2013

בני
בתור אוהד מכבי דיוויד מביא לי תסעיף. הוא מזלזל בואהדים עיתונאים וקולגות משום מה מאתרגים אותו. אני זוכר שהוא ופיני לקחו פסק זמן ביתרון גדול למכבי. הוא מרגיש נרדף ע"י כולם ככה זה נראה מנקודת המבט שלו כנראה.

ובקשר לליברפול היה עדיף 6 ניצחונות 1-0 מאשר הניצחון הזה.

רועי מ 29 באפריל 2013

ודרך אגב השכנים הלא נחמדים
האם זה מצר או באקה?

בני תבורי 29 באפריל 2013

אם כבר אז עין שמר…לא, שכנים בכלליות

זוהר 29 באפריל 2013

פתחת עלינו הא בני? יש לך המון קוראים מעין שמר, אני מקדם את הפוסט שלך בקיבוצינו וככה אתה מחזיר?
טוב, אני מעריך שזה מכול העשיריות שהייתם חוטפים מאיתנו קבוע במשך שנות השמונים והתשעים בליגה האזורית…..כנראה שלא התאוששת….

בני תבורי 29 באפריל 2013

בחיי לא התאוששתי… :(

שיימס 29 באפריל 2013

בני,
החום אכן מעביר אנשים על דעתם. מזדהה עם הרגשתך.
עמידה על אי דיוק קטן – דיוויד לחץ גם לחץ את ידו של עודד.
זה לא נותן לגיטימציה להתנהגותו הילדותית שבאה לאחר מכן, אבל לדעתי חשוב לדייק בפרט הזה. מבחינתי זה המינימום שיש לעשות, והוא עשה זאת.
יש מאמנים שגם את המינימום הזה לא עושים כשמשהו לא מוצא חן בעיניהם.
בברכת ימים קרירים ורגועים יותר..

בני תבורי 29 באפריל 2013

שיימס,
אני אוהד מכביסל לא בארון, כן? לא מהאוסישקינים והמלחות, אבל נגע בחטף, שמט וסירב ללחיצה שנייה. לא משהו שהוא עושה אחרי ניצחונות למשל ומאמנים אחרים לא מעניינים אותי. להפך, שלא ילחצו יד ונקרע אותם בדה באזר.

שיימוס 29 באפריל 2013

נהיה לי חם משיימס, אני שיימוס כבר שנים!!!
ועכשיו ברצינות, אם אירופה קורצת עבורי, זה בעיקר בגלל מזג האוויר, אנחנו באפריל ואני כבר שחור פחם, מזיע כמו בולדוג ורוטן כמו מישהי בחלונות האדומים באין פרנסה..
(ואולי גם בזכות הנשים, התרבות, והכדורגל בעצם..)

ניינר 29 באפריל 2013

תתנחם בניינרס. דראפט מוצלח, קפרניק עובד חזק אז יש למה לחכות, השאלה רק איך מעבירים ארבעה חודשים שהם גיהינום אקלימי

בני תבורי 29 באפריל 2013

באמבטיה עם קוביות קרח, בירה בלגית והחדש של רוקפור ברקע.

מתן גילור 29 באפריל 2013

בני, פיני הוא אדון "מאמן שכיבות שמיכה."
לא הבנתי לגבי בקנבאואר…יש גבול למה שאפשר להאשים בו בנאדם.
זה בערך כמו להגיד ליהודים שזה לא יאה שהם יצאו נגד ריבית קצוצה.

בני תבורי 29 באפריל 2013

אני יודע לגבי פיני, אבל אם אינני טועה בלאט היה אז שר ההגנה, לא? ובקנבאואר ממשיך את הל"פ, אני סתם לא סובל את זה.

אסף THE KOP 29 באפריל 2013

מילא שרה, דמיין לך קיץ עם עליזה אולמרט. או לאה רבין.

אורן 29 באפריל 2013

בני,
לכמה משחקים סוארס היה אמור להיות מורחק,לדעתך?
רבעק ,הבנאדם נשך שחקן.

בני תבורי 29 באפריל 2013

שאלה טובה, אני צריך ששחקן שאני לא אוהד יועמד לדין על עבירה דומה כדי לחוות דעה.

איציק 29 באפריל 2013

מה הבעייה,
1. הסגר 10 ימים, אם אין סימני כלבת, יכול לחזור לשחק; אם יש סימנים, ממיתים.
2. אם הדבר חוזר על עצמו, בפעם השלישית ממיתים אחרי 10 ימי הסגר ללא קשר לסימני מחלה.
הכותב הינו אוהד ליברפול.

MOBY 29 באפריל 2013

בנוגע לבלאט הוא המלך ב"לתרגל התקפה אחרונה" אתם כתבי ספורט? המינימום היה לבדוק כמה פסקי זמן בדקה האחרונה של משחקים סגורים לוקח הבלאט. ואני מאוהדי המאמן הענק הזה. מה זה הרגשי הזה?
ורוזן, פתאום כל הירידות שלו על קצב מקבלות תפנית מעניינת ולא משעשעת כלל. ופה ערוץ שלם עם ידיעה ותחקיר שחיבים היו להתפרסם. עוד יום רע של התקשורת?ם כי

שלו 29 באפריל 2013

ראשית, אני הולך להיות שכן שלך במועצה, אז תזהר לדבר על השכנים (קציר).
שנית ראיתי את ליברפול וחשבתי עליך, לא ידעתי את אתה מתבאס או מרוצה….
ולגבי הדרבי של פ"ת אפילו לי כאב הלב.

בני תבורי 29 באפריל 2013

וולקאם מיי פרנד, קציר זה אח. לא התבאסתי, אבל אצלנו בפולניה תמיד יכול להיות יותר טוב, כי איך נהנה אם לא נסבול?

איציק 29 באפריל 2013

בני,
חם, באילת עוד יותר חם, הקבוצה חרה, אילת ניצחה בצדק, לקחו לו פסק זמן 20 שניות לסיום. מה אתה רוצה, החום גרם לזאפטת שמש, מכבי העלתה לו את הדם לראש, אילת בעטה לו במבושים, נראה אותך, גם אתה היתה עושה איזו שטות.
לסיכום, פישל בגדול, ובראיון הרבה יותר מעצם ההתנהגות במגרש.

סימנטוב 29 באפריל 2013

לא כואב על פ"ת (צימצמתי את המרחב שלהם הליבי מזמן)
לגבי ה"נשים שמוכנות לסבול" איך אפשר להכליל ולשפוט מבלי לדעת איך הן עברו את הפשע הכל כך חמור הזה ומה עבר עליהן לפניו ואחריו. לא לכל אחד יש את הכלים להתמודד מול אדם סמכותי, חזק או מפורסם ולאחר האירוע הצל מסתיר כל אור. אי אפשר להכנס לנפשן של הקרבנות ובטח שלא לשפוט אותן, הפגיעה האשמה העצמית והמצוקה שלהן קשה מנשוא.

בני תבורי 30 באפריל 2013

סימנטוב,
אנא קרא שוב, תהיתי, לא הכללתי ולא שפטתי. לגבי הכלים להתמודדות, ובכן, כאן אני חולק עליך. אני חסיד גדול של השיטה האומרת כי הדמוקרטיה שלך מסתיימת היכן שמתחיל האף שלי וכל אחד יעשה את החשבון לעצמו.

היושב בגולה 29 באפריל 2013

בני אני מעריץ גדול. לא מכיר אותך באופן אישי אבל נהנה מאוד מהטורים שלך ובעיקר מכל מילה שיוצאת לך מהמקלדת וקשורה איכשהו בפ"ת. אתה יודע, אפשר להוציא את הבנאדם מהמושבה וכו'

בני תבורי 29 באפריל 2013

תודה

איציק 29 באפריל 2013

לא קשור!!!
משהו שם לב שאוסאליבן חזר לשחק, ועוד איך???
רק מזה נעשה לי חם :-)

וילי פוד 29 באפריל 2013

בני, אחד הפוסטים הנפלאים עד לפסקה של עמנואל רוזן שם חירבת לעצמך את הפוסט…
"כל בת עשרים ורבע חושבת על העתיד גם אם זה מגיע בחבילה עם סקס מנייאק עלוב?" "לא קל לי עם נשים שמוכנות לסבול בשביל עקרון".
אתה מכיר את כל פרטי ההטרדות (עשרות על עשרות יש לומר) שיש לך דעה כל כך מוצקה על מה שקרה שם? יש לך מושג מזה להיות אישה מוטרדת בעולם הזה והתגובות של כל אחת להטרדות ומה היא עוברת בעקבות ההטרדה? מזה בכלל הטרדה להגדרתך? סקס?
אני מצפה ליותר מבנאדם ביקורתי וחושב. וחוצמזה- חם נורא!!!!

סימנטוב 29 באפריל 2013

עזוב הוא לא יגיב

בני תבורי 30 באפריל 2013

סימנטוב,
ככה אתה מכיר אותי?

סימנטוב 30 באפריל 2013

בהחלט שלא, אני מאוד מעריך אותך אבל ציפיתי לתגובה לדברי שסך הכל לא הלכו עם התלם בבפוסט הזה

בני תבורי 30 באפריל 2013

וילי,
אני לא מכיר את פרטי ההטרדות כמובן ואין לי דעה מוצקה על מה שקרה שם. אני לא יודע מה תגובתה של כל אחת מהנשים להטרדות ואין לי מושג מה זה להיות אשה מוטרדת. הטרדה לטעמי היא הצעד השני שעושה גבר, אחרי שהראשון נענה בסירוב. לא צריך לגעת ולא לעשות שום דבר בכוח. כאן זה צריך להיפסק.
עכשיו משיישרנו קו, אני ממשיך: בפוסט, קרא שוב בבקשה, אני תוהה היכן זו שלא הייתה מוכנה לעבור את "המסלול" כבר אחרי הפעם שראשונה בה הודיעה שזה לא מעניין אותה, והגיבה כפי שהיה ראוי. אני שואל האם כל אשה נכנסת למהלך חישובי קריירה ופנסיה כשאיזה זבל משפריץ עליה מים או מתאר לה את מחשבותיו? או שאולי אחת מתוך אותן עשרות נהגה כפי שהצעתי ואז לא היו עוברות כל כך הרבה שנים ולא היינו נזקקים לתא העיתונאיות.
יחד עם זאת, אני לא שופט אף אחת.

אלון רייכמן 30 באפריל 2013

קודם כל – אכן – איזה חום!!!

בנוגע לבלאט – מסכים איתך לגמרי.
דווקא הוא, שמתמחה באובר קואצ'ינג וגדל על ברכי הכדורסל האמריקאי בו לוקחים טיים אאוט גם 5 שניות לסיום בפיגור 10 כי מאמינים שהמשחק לא גמור, היה צריך לדעת טוב יותר. באמת התנהגות מבישה.

ולגבי פרשת עמנואל רוזן, משהו קצת לא מסתדר לי.
כלומר, מסתמן שמדובר בחרמן סדרתי שמחפש סטוץ ללילה.
אבל כל כך הרבה נשים, שהוטרדו ע"י עשרות הודעות טקסט מביכות, טלפונים בשעות לא סבירות וביקורי פתע בבתיהן – ולא עשו עם זה כלום? נאדה? שום דבר? רק עכשיו פתאום הן אוזרות אומץ ומציפות את זה? למה אתן נתתן לזה להימשך?

אייל הצפון 30 באפריל 2013

לגבי מזג האוויר, לך תעביר קווי השקיה בכותנה, באוגוסט, בעמק בית שאן.
לגבי ליברפול, הסיכוי שאדם בן 85 שהתאלמן אחרי 60 שנות נישואים ימצא אישה חדשה, גדול יותר מהסיכוי שאוהד שהקבוצה שלו פגר שמסריח את הליגה כבר 8 שנים יחליף קבוצה.
לגבי פתח תקווה, ר' ליברפול, רק תוסיף 20 שנה.
בלאט, בקנבאור, פרגוסון, (ועוד המון דוגמאות), לא יודעים להפסיד, וזה מה שנותן להם את המוטיבציה, אבל אצלם זה לפחות נראה אמתי, לא כמו אצל מוריניו שאצלו אותן תגובות נראות כאילו הוא מראש חשב איך הוא יגיב אחרי ההפסד.
ולגבי הטרדות מיניות של גברים, יש להם טיפוס פסיכולוגי. הם אנשים בעלי אינטליגנציה מספיק גבוהה כדי להתחיל את ההודעות בגבול החיזור הלגיטימי, ולהתקדם בהדרגה, כשבל שלב הם מוכנים להפוך את זה לבדיחה, אם הם יקבלו סימן מהאישה שלא תהיה לה בעיה להפיץ את העניין (עוד לפני שזה מגיע לתחום הפלילי). רק נשים שמשדרות בושה מעצמן וחוסר החלטיות מקבלות את כל ההטרדה. ואתן נשים (אלו שמרגישות אשמה על המיניות שלהן), גם לא ילכו למשטרה, אלה אם מישהי אחרת כבר הלכה.
ככה יכולים לעבור הרבה שנים ומקרים (עד שהמטריד חוצה את הגבול, או שוגה בהערכה שלו את התגובה של האישה), ואז מתגלים הרבה מקרים.

בני תבורי 30 באפריל 2013

נהדר!

מאשקה 30 באפריל 2013

מה נהדר, ממתי מעבירים עוד קווים בכותנה ?
מה אין טיפטוף ? מה אין טרקטור עם וו גרירה ?

Red Islington 30 באפריל 2013

מאוד נהניתי מהפוסט ומהקליפ ; יישר כח .
והתמונה מעולה . היא שמשכה אותי לקרוא את הפוסט .
בשבילי זה בערך הקיץ השני בארץ בשתיים עשרה שנים האחרונות ומאוד מנחם אותי לקרוא שיש עוד אנשים שסובלים ; חשבתי שכולם בים . איפה עוד אפשר לראות בחורות בביקיני?
מאחל לכם רק טוב
הייתי אומר וגם לליברפול אבל אנחנו יודעים לאן זה הולך

נועם 30 באפריל 2013

בבקשה תגיד לי שאתה לא רציני בנוגע לעמנואל רוזן. עזוב שניה את הנושא של הטרדה מינית, אתה לא שם לב מה הולך כרגע במדינה מבחינת תעסוקה לצעירים? אני כרגע עושה דריסות רגל ראשונות בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בישראל. לעשות את מה שאתה מבקש זה לא להגיד כוס אמא הפנסיה, זה להסתכן בכוס אמא היכולת שלי אי פעם לעבוד בטלוויזיה בישראל.

מה אתה חושב שיקרה כשהיא תתלונן? בוא אני אגיד לך: החברים לעבודה יגידו לה שזו מחמאה ומה היא היסטרית (את במחזור?), השוטר ישאל אותה מה היא עשתה כדי לתת לרוזן את התחושה שהיא בעניין ושוב ושוב יבקש שתבהיר עד כמה היא הייתה נחרצת שהיא לא רוצה והאם היא בטוחה שהיא לא הייתה יכולה להיות יותר נחרצת, והבוס, טוב מה אתה רוצה שהוא יעשה, הוא לא באמת יכול לפטר את אחד הכתבים הבכירים שלו עד שיש לו הוכחות, יש לך הוחכות? אהה בטח פשוט לא הבנת את הכוונה האמיתית שלו.

בני תבורי 30 באפריל 2013

נועם,
שאלה: נניח שמישהי מהן תופסת אותו עם היד בארנק שלה. מתלוננת?

Abby Wambach 30 באפריל 2013

ונניח שמישהו מהם תופס אותו עם היד בארנק שלו? מתלונן?
(סליחה, זאת היתה ממש הרמה להנחתה)

בני תבורי 30 באפריל 2013

אייב,
איבדת אותי.

Abby Wambach 30 באפריל 2013

לא נורא, קורה לי הרבה.
אם יורשה לי להמשיך ממקום מושבי באיבוד:
אז התהייה שלך, שלא לומר ההתקפה, לא היתה מכוונת כלפי חוסר עמוד השדרה של הנשים המדוברות, אלא של המין האנושי בכללותו?
זה מה שניסיתי לחדד כאן ללא הצלחה, שמצב שבו בוס חוצה את הגבול ללא תגובה הוא כנראה שכיח למדי, ללא קשר לסוג הגבול, ויחסי מרות יכולים להיות מנוצלים לרעה בכל המישורים, לא רק בין נשים לגברים.
להגיש תלונה נגד מישהו שעתידך תלוי בו? זה אף פעם לא קל ולא מובן מאליו. וזה בלי לקחת בחשבון את עניין הראיות, העדים, וכמובן הבושה.

austaldo 30 באפריל 2013

גם לא – זה המילה שלה נגד המילה שלו ולמי מאמינים לבכיר או לנודניקית שרק רוצה תשומת לב?
עצוב, אבל ככה זה…

חוץ מזה, תחשוב רגע כמה פעמים אתה הגבת בצעקות ואלימות פיסית (בעיטה בביצים זו אלימות…) כלפי מישהו שפגע בך או סתם עשה לך איזשהו עוול? כשאתה אומר "שתיבעט לו בביצים ותצעק" אתה למעשה אומר "שתיפתור את הבעייה שלה בעצמה ותעזוב אותנו בשקט".

בני תבורי 30 באפריל 2013

austaldo,
אה, זה מה שהבנת? חבל.

austaldo 30 באפריל 2013

???

זה לא מצב כזה פשוט כמו שאתה מציג את זה. שמע, אני לא חוויתי דבר כזה באופן אישי, אני מכיר נשים שהיו במצב כזה. ללכת למישטרה או אפילו לבוס של הבוס זה לשבור את הכלים ולאנשים בכלל – לא רק נשים – יש הרבה מה להפסיד וקשה מאוד לעשות את זה. מה שקורה זה שמתעלמים ומקווים שזה יפסק, ואז כשזה לא ניפסק וכל מי שאתה מדבר איתו על זה אומר לך "למה שתקת עד עכשיו?" ואז מה אתה עושה?
כל מה שאני אומר זה: אל תמהר לשפוט.

בני תבורי 30 באפריל 2013

Abby Wambach,
אנחנו לא משדרים על אותו גל ללא כל ספק, אך כמארח, אני לוקח את האחריות ואומר שלא הסברתי את עצמי כראוי: ובכן, לא תקפתי, תהיתי ואני עדיין תוהה. עשרות נשים נפגעו וכולן ללא יוצא מן הכלל לא התלוננו כי חששו לעתידן המקצועי. רק לי זה נראה מוזר? מה פירוש עתידך תלוי בו? היום אני שותקת כשהוא השפריץ עלי מים ופלט מילים גסות, מחר אשתוק כשאתפוס אותו עם היד בארנק שלי ומחרתיים אארוז את חפצי ואצא מהבית כי הוא השתלט עליו?

טל המנצ'סטרי 30 באפריל 2013

בני

גם במקרה של משה קצב נשים שתקו במשך שנים עד שאחת ולאחר 10 שנים היתה אמיצה מספיק להוציא את הדברים ואז תיבת הפנדורה נפתחה.
יכול להיות שכמה בחורות היו חזקות מספיק להגיד לו (לרוזן) לא וזה היה לא תקיף והוא עזב. יכול להיות שכמה נשים אמרו, אוקיי, אפשר להתקדם בקריירה גם דרך המיטה (ושכל אחת תעשה מה שבראש שלה) ויכול להיות גם שהיו כאלה צעירות, חלשות יותר באופי, מתביישות מה יגידו השכנים ואיך החברה תגיב, לא רוצות לצער את ההורים וכל מיני ו/או נוצלו או פשוט הוטרדו למשך יותר מדי זמן.
הנקודה היא שדי ברור שהיה דפוס לו קבוע ועשרות נשים שהוא פנה אליהן, קו דק מפריד בין חיזור ואפילו כזה אובססיבי לבין הטרדה ויש כאלה (הדס שטייף) שמדברות על מעבר.
די ברור ומאוד מצטער שרבים בתקשורת ידעו, שתקו, טייחו ויש כאלה שגם בימים אלה ממלאים פיהם מים או פתאום מדברים על שאין צורך להקיז דם וכל עוד לא הוכח אחרת או בגלל שעוד אין תלונה במשטרה (לטעמי, עניין של זמן קצר עד ש) וכשהוא, רוזן היה אחד הגדולים שהקיז דם של אחרים במהירות מסחררת ועל הרבה פחות. הוא שהטיף לכל העולם ואשתו על מוסר ושאר ירקות,
הוא בישל את הדייסה, עכשיו התור שלו לטעום ממנה.

איך אריק אינשטיין שר…"אז איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן" והיום יותר מתמיד.

בני תבורי 30 באפריל 2013

טל,
מסכים לחלוטין עם תוכן דבריך, ככל הנראה זו בדיוק השיטה על פיה התנהלו הדברים. אין לי רחמים על רוזן ושכמותו, אני רק לא רוצה שנשים יאלצו לחכות כל כך הרבה זמן ולהתמודד לבד עם העלבון. אני רוצה את האישה היחידה שתגיב ותפוצץ את הסיפור וקשה לי לקבל שלא הייתה אחת כזאת שאמרה לעזאזל הקידום, אני הולכת למלחמה.

רועי מ 30 באפריל 2013

בני
דבר ראשון כאשר אתה מגיע למפגש תודיע. בשבילך הייתי מנסה יותר להגיע.

בקשר לחום והלחות הבלתי נגמרים והמואזין המעצבן מכל עבר אין כנראה מה לעשות. אולי איזה אקזיט שיוציא אותנו מחוץ למזרח התכיון בחודשי הלחות הללו.

ועוד מכביסט מצער יציר התנועה הקיבוצית של השומר הצעיר. בלאט ממש ילד קטן. זאת לא הייתה לחיצת יד. זאת הייתה הושטת יד רפה של מי אתה? אלן דלון?, מה הוא משחק נעלב? בלאט כמו הרבה מאמנים נכנס לשגעון גדלות לפעמים(ואולי יותר מזה).

אני בכלל לא מבין את הקטע שמאמנים או מנהלי קבוצה אוסרים לשחקן או מאמן להתראין לאחר משחקים . לדעץי ובני ותסכים איתי ועוד רבים זאת חובתם. לא אכפת לי אם השופט דפק אותתכם או שאתה עצבני על אישתך. אתה כאן בשביל האוהדים שלך שתרחו בשביל אלא שתרחו והעבירו את הערוצים לצפות בכם. ההתאחדויות חיבות לנקוט בשיטת הקנסות הגדולה. לא מתראיין תקבל חזק בראש.

כאשר הם מנצחים הם רצים למיקרופון או כאשר הם רוצים ציון של 6 בעיתון של ראשון בבוקר.

בני תבורי 30 באפריל 2013

מסכים רועי, בלאט מתנהג כילד מפונק. מעניין אם היה נוהג כך ב N.B.A אם היה שם.

בני תבורי 30 באפריל 2013

austaldo,
וזה בדיוק מה שאני שואל, איפה ראית ששפטתי?

austaldo 30 באפריל 2013

לא יודע, להבנתי "קשה לי עם שכמותו, אבל גם לא קל לי עם נשים שמוכנות לסבול בשביל עקרון או רק בשביל שיפסיק" זה מאוד שיפוטי.

בני תבורי 30 באפריל 2013

"לא קל לי" זה לא "אני מאשים".

Abby Wambach 30 באפריל 2013

בני,
תודה על ההסבר, קודם לא הבנתי שהדוגמא של היד בארנק היתה אמורה להיות משהו חמור יותר, מסתבר שבדירוג שלי זה משהו פחות נורא מהטרדה, או אולי באותה דרגה.

חוץ מזה, נראה לי שaustaldo ייצג אותי נאמנה, ואני רק רוצה להוסיף שעוד דבר שעושים זה לפנות למישהי יותר ותיקה בעבודה, ואם התגובה שלה היא שזה קרה לה גם או שאין מה לעשות, הבוס ידוע כקלפטומן, אז מה העובדת החדשה וחסרת הכוח אמורה לחשוב?

ואם כבר, אז בקשר לבלאט אף פעם לא הבנתי למה יש לו הילה כזאת, מבחינתי אחרי סיפור פסק הזמן (אפי מוסר לטלויזיה שמוסרת לבלאט שמוסר לפיני גרשון, איזה אסיסט!) הוא הוכיח שהוא מכביסט לעילא ולעילא, ובמובן הרע של המילה (כאילו שיש מובן אפשרי אחר :)).

בני תבורי 30 באפריל 2013

Abby Wambach,
אני מזהה סארקזם? יד בארנק אינה חמורה יותר מהטרדה מינית. יד בארנק זו התרסה נגד השתיקה.

בני תבורי 30 באפריל 2013

ולגבי בלאט, כאוהד מכביסל, אני בהחלט מסכים אתך. את ההילה שלו כמאמן מצוין הוא הרוויח ביושר, אבל משחקי הכבוד הם אני ואפסי עוד מבית היוצר של שמעון מזרחי. מכוער ומקומם.

razman 4 במאי 2013

פעם ראשונה אפשר להגיד שקראתי עד הסוף בלוג שלך(גם בגלל שהתמונות לא משהו) שאפו

הערות קלות: 1 סוארס בא מאורוגאי ,מנקודת מבטו, לא הבנתי איזה רע הוא עשה זה חלק מהמשחק

2 בני, תוכנית הרדיו שלך נפלאה , הכתיבה שלך נוראית אני מציע את המאמן של פ"ת במקומך

3 פ"ת מעניינת אותך, זוהר ההוא מעין שמר ,בני שוורץ ואותי בגלל המאמן הנפלא שלהם ראה
סעיף 2 בהצלחה בדרך למטה (תלוי ביחס ההימורים)

אוהד ליברפול שימיה הרבה באחוריה

זוהר 7 במאי 2013

עזוב רז. יש לנו את הפרלמנט המופלא שלנו כול שישי בצהרים בחממה של אביטל.
אני ואתה מייצגים את אוהדי ליברפול ושוורץ ואני גם שומרים את הגחלת של אוהדי פ"ת (לא מכיר מכבי באם המושבות). אמרתי לך כבר מזמן שהמאמן "המופלא" שלנו יחסל לנו את העונה תוך חודש מרגע שהוא בא. בני כותב מופלא, אני כ"כ נהנה מהפוסטים שלו (אז הוא דפק לנו בעין שמר קטנה והחזרתי ב"כאילו" כי לא רציתי לדבר על רגשי הנחישות שלכם בברקאי ומענית ומצר כלפינו בעין שמר – רגשי נחיתות היסטוריים למרות שהווה שלכם הרבה יותר טוב. זה דיון נפרד שעולה הרבה בימי בפרלמנט).
ולעולם, אבל לעולם אל תסתום את הגולל על ליברפול – אני אומר לך שוב – הימים היפים עוד לפנינו (בסוף פרגי יפרוש, לא?)
ניפגש בשישי………

בני תבורי 7 במאי 2013

יאללה, מתי הפרלמנט? אני מגיע.

זוהר 8 במאי 2013

כול יום שישי באחת בשעה אחת בחממה של אביטל – אתה מוזמן כבוד. אין אחריות על תוקפו של המזון אבל הקפה משובח (אפילו במילואים בקונטרה אין כזה שחור).
הערה- חומוס ו" החלטורה"מוציאים דיסק בקרוב והוא זוכר את ההבטחה שלך להתארח בתוכנית לילה שלך. הוא גם כול שישי מגיע לפרלמנט…….אתה יודע, קיבוצניקים……

buy toms 27 ביוני 2013

Hello everyone, I am sure you will be enjoying here — by watching these funny video lessons.

Comments closed