כולנו קורצקי

גם אני קורצקי. עכשיו תסתכלו לי בעיניים ותגידו לי שאתם לא.

KOR

 

גם אני קורצקי. עכשיו תסתכלו לי בעיניים ותגידו לי שאתם לא.

חייו של אדם הופכים, בניואנסים כאלה ואחרים, לפרהסיה, רק משום שהוא נושא תפקיד.

יש צדק בעובדה שאדם הנושא בתפקיד ציבורי ישלם מחיר של ויתור מסוים על פרטיותו.

תפקיד ציבורי מביא אתו תשומת לב ציבורית שממנה נובעים דיווידנדים של פרסום ואפשרויות קידום עצמי. הוגן, עם זאת, שהתפקיד יאפשר במקביל שימוש באותם אמצעים גם לניגוח.

זו אינה המצאה ישראלית, אבל עובדת קיומה ביחד עם האופי וההתנהלות הישראלית, במיוחד כשמדובר בפרהסיה הציבורית, יוצרים שילוב נורא של זבל טהור.

מי שמזהה את רשות הביקורת, את זכות הדיבור ואת חופש הפרט עם החופש לחדור לפרטיותו של אדם הוא חלאה. מי שטלפן למספר הפרטי של אדם במטרה להציב בפניו מלכודת פתאים על ידי פרובוקציה מתוכננת היטב והבאתה לידיעת הציבור הוא המיץ של הזבל.

וקורצקי זה אנחנו.

 

 

 

לרוץ אולטרה (מארח את דורון צוף)
סיכום אמצע העונה (וגם דירוג עוצמה)

91 Comments

כסיפוביץ [הממוחזר] 30 באוקטובר 2014

+ ענק בני.

"מי שמזהה את רשות הביקורת, את זכות הדיבור ואת חופש הפרט עם החופש לחדור לפרטיותו של אדם הוא חלאה. מי שטלפן למספר הפרטי של אדם במטרה להציב בפניו מלכודת פתאים על ידי פרובוקציה מתוכננת היטב והבאתה לידיעת הציבור הוא המיץ של הזבל."

כל כך נכון, וכמות הצבועים שיצאה החוצה פשוט גורמת חלחלה.

אריאל גרייזס 30 באוקטובר 2014

מאה אחוז צודק.

אריאל גרייזס 30 באוקטובר 2014

ותן לי להגיד משהו שאתה פחות תאהב ומתקשר למהומת הרשת השבוע בעקבות הסדרה של חכלילי – אם היה לו צבע עור בהיר יותר לא היית שומע על זה כל כך הרבה.

כסיפוביץ [הממוחזר] 30 באוקטובר 2014

ממש לא חושב.
קח דוגמת אורנה בנאי או מנשה נוי.
אסור כבר להגיד כאן כלום בלי שאיזה עיתונאי דרגה ז יחפש לעשות כותרת בפונט 18באתר חדשות מוביל.

האג'נדה היום היא ליצור קליקים באתרים. לזה מגיעים בכותרות מפוצצות ומפחידות ושקריות.

כשמשעמם לאיזה פשחצקי אחד, אז הפיתרון הוא קל מאוד היום.

יוסי 30 באוקטובר 2014

קורצקי – זה שם משפחה אשכנזי, לא?

בני תבורי 30 באוקטובר 2014

לא חשבתי על זה, אבל על הבן טיבוגה של שרף די חגגו בעבר, ועל ברקו לא?

ניב 30 באוקטובר 2014

בני אתה צודק אבל בכל זאת ההתבטאויות האלה חריגות, אני לא הייתי מתבטא ככה אפילו אם הייתי מתבטא באלימות.
בכל מקרה זה בעייתי שהוא דיבר ככה לדעתי.
בנוגע להערה של אריאל, מה קרה לקורצקי? הוא שילם קנס? פוטר? מצורע מבחינה חברתית?
לא קצת מוקדם לקבוע את המחיר שהוא שילם? פיני גרשון שילם מחיר או לא? יותר או פחות? עמוס לוזון עם האלימות המילולית והפיזית כלפי דריקס שילם מחיר?
נורא מפתה להיות צמודים לאירוע ולחשוב שאת אותם תחושות שאנחנו מרגישים עכשיו נרגיש עוד שנתיים או עשר.
מה קרה לסוארז? נגמרה לו הקריירה?
וזה בלי להתייחס שאנשים שונים מסתכלים על אירועים בצורה שונה. בני טוען שזה כאלאם פאדי, יואב טוען שהוא היה צריך לספוג קנס..

בני תבורי 30 באוקטובר 2014

ניב,
אני לא מצדיק את קורצקי, אני מבין את הסיבות ומתעב את הצביעות שכנגד. אני חושב שהוא צריך לעמוד בפני סנקציה, אבל לא מצפה מטביב שיעשה את זה.

יוסי 30 באוקטובר 2014

סורי בני, לא מסכים איתך בכלל ! אני לא קורצקי !
בנאדם ש"יוצא מכליו" זורק קללה או שתיים – לא 18 דקות…
מסכים לחלוטין בזה שניצול "חופש ביטוי" להתעלל בנושאי תפקיד הוא בלתי מתקבל על הדעת, אבל לא מצפה מפרסונה שמשפיעה על דעת קהל להתנהג בצורה כזו…

כסיפוביץ [הממוחזר] 30 באוקטובר 2014

יש כאלה מלא ברחוב. גם להם אתה עומד ומקשיב 18 דקות?

יוסי 30 באוקטובר 2014

האמת שלא הקשבתי לכל 18 הדקות אלא לאיזו דקה או שתיים מתוכן… עדיין, צורת ההתבטאות ותוכן הדברים (זלזול בתושבי הדרום למשל) – לא מתאים!
הבעיה נתחילה בעובדה שבאמת לא ניתן "לעשות" לחלאות שכאלה שום דבר, בטח לא המשטרה… אני חושב למשל שאלי טביב דוגמא לדמות שחייב להוקיע, אבל גם לו לא מגיע מה שעבר (עם הקללות מחוץ לביתו) – עדיין, אם באמת הרביץ לבחור מחוץ לביתו – מגיע לו עונש!

כסיפוביץ [הממוחזר] 30 באוקטובר 2014

יוסי
אנחנו חושבים אותו הדבר, אך אני חושב שיש גבול ברור בין עבירה על החוק וטיפול של הרשויות האוכפות ובין הדרישה ל"טפל" בקורצקי על שיחת הטלפון.

יוסי 30 באוקטובר 2014

מי דרש "לטפל" בקורצקי? יש צורך בטיפול של הרשויות האוכפות כפי שכתבת. במקרה הזה, ההתאחדות (אין סיכוי שנראה מהם משהו)

כסיפוביץ [הממוחזר] 30 באוקטובר 2014

ההתאחדות לא יכולה ל"טפל" בו כי היא לא הרשות לזה [בטח שלא ההתאחדות שבראשה עומד אדם שאני בטוח שדיבר כך לפחות פעם בחיו].

בטח ובטח שזה לא נעשה בזמן משחק.

כסיפוביץ [הממוחזר] 30 באוקטובר 2014

גם בערוץ הכנסת לדעתי אתה יכול למצוא כמה דקות של אנשים משפיעים עם תת תרבות.

אף אחד לא עושה מהם "שטן מעונה"

בני תבורי 30 באוקטובר 2014

יוסי,
אשריך שאתה יכול לשלוט בזה.

ירוק שפוף 30 באוקטובר 2014

אוהד ביתר מהעבר השני של הקו כנראה חלאה אך בעיקר אידיוט מטומטם.
זה עדיין לא מצדיק את הג'ורה שקורצקי פתח עליו.
כנראה אני תמי כי באמת שלא האמנתי שאדם במעמדו מסוגל לנבל את פיו בכזו צורה.
בקיצור, זה נבלה וזה טרפה וקורצקי ואוהדים תת תרבותיים כמו חלק בלתי מבוטל מאוהדי ביתר ראוי לאדם תת תרבותי כמנחם קורצקי.

ניתאי 30 באוקטובר 2014

בדיוק.
עושים תחרות מי אשם, מי התחיל, ומי יותר לא בסדר. ובכן: שניהם לא.
ולא, אני לא חסיד אומות העולם, אבל גם ממש לא קורצקי.

וירוק – השם גדול.

yaron 30 באוקטובר 2014

הרבה גבות הורמו כשקורצקי חתם בבית"ר של טביב. שאלו למה הוא צריך את זה.
משום מה השיחה הזאת גורמת לרבים להבין את ההחלטה הזאת יותר בקלות…

טל המנצ'סטרי 30 באוקטובר 2014

אלון חרזי אויים ע"י שלושה אוהדי עכו. פעם, פעמיים ו 3 פעמים ניסה להגיע איתם להבנות, לעשות סולחה, להרגיע. אחרי הפעם השלישית וכשהם המשיכו בשלהם הוא פנה למשטרה, אותם אוהדים קיבלו צו הרחקה מחרזי, חרזי הוא לא קורצקי, גם אני לא.
כמו שיוסי כתב לפני, לצאת מהכלים זה ל 2,3 דקות, אבל 20 דקות שיחה?! וכשהדברים שאמר שם הם דפוס עברייני לכל דבר, לא איזה סוג של לצאת מהכלים.
הסיפורים על קורצקי, המשפחה שלו ברמת השרון ידועים, קורצקי עצמו הזכיר זאת בשיחה כאקט של איום.
לו היה פונה למשטרה כאחד האדם וכשמאיימים עליו אז היה לו קייס, ברגע שהוא עצמו לקח את החוק לידיים, איים על השני, באותו הרגע הוא הפסיד, הוא עצמו, המועדון שאותו הוא מייצג והכדורגל בישראל.

כסיפוביץ [הממוחזר] 30 באוקטובר 2014

שיגישו נגדו תונה במשטרה.
ייפתחו תיק פלילי ורק אז הוא לא יוכל להחזיק במשרה שלו.

כמה בהמות כמוהו יש בכדורגל שלנו? עשרות אם תשאל אותי.

אז בואו נתפוס את כולם בשיחות רחוב וננקה אורוות.

בני תבורי 30 באוקטובר 2014

טל,
לעתים אין ברירה אלא להבהיר לצד השני שהדמוקרטיה שלו נגמרת היכן שמתחיל האף שלך. זו תגובה טבעית ומסתברת ממעשה כזה.

טל המנצ'סטרי 30 באוקטובר 2014

בני,

ברגע שאתה הופך להיות מאיים בעצמך, למרות שהצדק איתך, אם הצד השני מגיש תלונה במשטרה, אתה זה שמסתבך וזה לא משנה שהצד השני הוא חלאה בפני עצמה.
המזל של קורצקי שלא הגישו נגדו תלונה והיה על מה, ביג טיים.
אם קורצקי היה רוצה לפגוע באותו אוהד, הוא היה צריך לעשות מעשה אלון חרזי, מעשה איציק קורנפיין ונדמה לי שמישהו פה כתב על זה פה איזה טור לא מזמן, שאותו אוהד שקורנפיין התלונן נגדו, קיבל עונש מבית המשפט, עונש כספי כבד שגרם לאותו אוהד לרדת על 4, להתנצל ולבקש שקורנפיין יסלח ויוותר לו כי לא יכול לעמוד בעונש הכספי שהוטל עליו, ולכן, תפגע באותם אנשים בדרכים המקובלות והיכן שיכאב להם באמת.

אני לא בא להתייפיף, גם לי הדם יעלה לראש ברגע הראשון שמישהו יאיים עלי, על משפחתי אבל ומניסיון אני יודע, כשחשבתי שאני גיבור גדול, כשחשבתי לקחת את החוק לידיים, הפסדתי וכל הצדק שהיה עימי לא היה שווה גרוש.

האהדה, ההבנה, התמיכה שקורצקי מקבל ומרוב רובה של התקשורת (כולל ראיונות מלוקקים עד כדי הקאה) הם הפגיעה הכי קשה שהכדורגל בישראל יכול היה לקבל כי פני הכדורגל בישראל הפכו להיות לא רק פני החלאות סטייל אותו אוהד מהיציע אלא גם פני אלה שמפעילים אותו, מהדשא וזה כבר לא רק עסקנות מאוסה שאפשר להגיד עליה הורסת כל חלקה טובה.

שוב אני כותב, הסיפורים על קורצקי בימי רמת השרון ידועים, נדמה לי שאיש עובד עירייה ברמת השרון שהיה לויד בהקשר של הקבוצה אמר אתמול כי לפני כמה שנים קיבל ממנו מכות כי זה רצה להביא שוער נוסף לקבוצה…גם אז כנראה יצא מהכלים.

D! פה 30 באוקטובר 2014

+ 1
אפילו שכמו שאני מכיר את עצמי אני גם עשוי למצוא את עצמי קורצקי באותה הסיטואציה (אם כי קשה לי להאמין שאצליח לשמוע את עצמי יותר משש שבע דקות).

עידוקוליס ליפשיץ 30 באוקטובר 2014

אנחנו חיים במדינה שבה "כולנו קורצקי". ובוא לא נתחיל להשוות את צבע העור של חרזי עם קורצקי, אוקיי?

וכשאני חושב על זה, למי בכלל היה אינטרס לפרסם את השיחה המוקלטת? מה זה נתן לאוהד הזה? כנראה שרק למרר את החיים לקורצקי.

אללה איסטר איזה סיפור בלי מרוויחים

אלעד 30 באוקטובר 2014

ואני שואל שאלה כזאת – מה מאמן צריך לעשות כדי ש-ל-א יעשו לו את המוות אוהדי בית"ר? (שאלה שתקפה גם לקבוצות אחרות). הבנאדם בא משום מקום, לקח קבוצה שלא ציפו ממנה לשומדבר, ונכון להיום מתחילת העונה עולה ב-1000% על הציפיות האלו. ועדיין האוהדים עושים לו את המוות?

טל המנצ'סטרי 30 באוקטובר 2014

אלעד

הוא המאמן הראשון שאוהדים עושים לו את המוות? גם בבית"ר?
מה אלי גוטמן עשה? נקם בהם כמה שנים לאחר מכן עם חגיגת אליפות עם הפועל ת"א שנואת נפשם ובטדי, עדיף לא? וגם כואב יותר.

אלעד 30 באוקטובר 2014

אני לא בא להגן על קורצקי. אני פשוט קצת המום מה dead-end שהמאמנים האלו עומדים בפניו. מקווה שהמשכורת לפחות מצדיקה את זה. כנראה שכן…

מיקו גוטליב אהלן סבבה 30 באוקטובר 2014

לא חובב גדול של אוהדי בית"ר, אבל האוהד הזה הוא אדם בודד, לא יציע שלם.

יוסי 30 באוקטובר 2014

דרך אגב, בנוגע לקורצקי עצמו. בלי קשר למקרה הוא תמיד היה נראה טיפוס אגרסיבי…
לא אשכח שהוא התווכח עם אוסקר גרסיה בשנה הראשונה שלו במכבי (אחרי משחק) וראיתי כל מיני קללות שיוצאות מפיו (לא קורא שפתיים, אבל היה די ברור). איך אפשר לריב עם אחד כמו אוסקר???

בני תבורי 30 באוקטובר 2014

יוסי,
כבר היו לך טיעונים חזקים יותר… :)

אשר רובר זליגמן 30 באוקטובר 2014

כך אמרה גם אשתו של ערן זהבי

בני תבורי 30 באוקטובר 2014

אולי מישהו יואיל ויספר לי מה היה עם אשתו של זהבי?

ניר 30 באוקטובר 2014

אני לא קורצקי, ורוב מי שאני מכיר לא קורצקי, אבל אם אתה ואריאל אומרים שאתם כן – מאמין לכם.

כסיפוביץ [הממוחזר] 30 באוקטובר 2014

פיספסת בגדול את בני.
תעבור לבורוביץ. הוא חושב כמוך.

ניר 2 בנובמבר 2014

שמע, ״בורוביץ חושב כמוך״ יותר חזק ואפקטיבי מכל הקללות של קורצקי ביחד

בני תבורי 30 באוקטובר 2014

ניר,
היית קונה ממני רכב משומש?

ניר 2 בנובמבר 2014

למה לא? כל זמן שאתה לא טוען שכולנו גם אלי טביב :)

יוני ק. 30 באוקטובר 2014

1+

יוני (המקורי, מפעם) 30 באוקטובר 2014

אני לא הייתי מטנף 20 דקות ברצף כי היו נגמרות לי הקללות והאיומים אחרי דקה. אבל, אם הוא הצליח למנוע מהמטרידים להמשיך, כל הכבוד לו. אני לא חושב שיש לציבור היום על מי לסמוך כשמישהו מוטרד דרך הטלפון או המייל.

איציק 30 באוקטובר 2014

עד כמה שאני מבין, קורצקי חזר על עצמו מספר פעמים. כך שאם היו נגמרות לך הקללות, גם אתה יכולת לשים אותם ב-LOOP ;)

D! פה 30 באוקטובר 2014

איציק – אבל זו בדיוק הבעיה. אוצר מילים כזה מצומצם זה עלבון

איציק 30 באוקטובר 2014

אני מסכים, אבל אני לא בא לפתור את בעיית אוצר המילים, באתי לפתור ליוני (המקורי, מפעם) את בעיתו, איך למלא 20 דקות בניבולי פה ;)

יוני (המקורי, מפעם) 30 באוקטובר 2014

אני מודה לפותרי החידה השבועית לילד :)

ניתאי 30 באוקטובר 2014

מסכים עם כל מילה.

אלון רייכמן 30 באוקטובר 2014

בני, מסכים לחלוטין.
אמנם הדרך והשפה של קורצקי קצת חורגים מהנורמה, אבל הרעיון ברור.
אם מישהו יאיים על אשתי או ילדיי, לא יודע איך הייתי מגיב.

איציק 30 באוקטובר 2014

אני די מסכים עם הפוסט אך קורצקי עשה טעות אחת חמורה בזה שחתם בבית"ר אצל טביב. כאשר אתה חותם אצל אדם כזה ועוד בקבוצה עם אוהדים כאלו, צפוי שתקבל את מה שקורצקי קיבל. הוא בה מרצונו, אני מבין שזו פרנסה ואולי האופציה היחידה שהיתה לו, אך גם אם כך המצב, הוא היה אמור לדעת שיקבל זאת. מי שמפחד מהחום שלא יכנס למטבח. אני מבין את העצבים, גם מבין שכל אחד יכל להתפרץ כך… אבל דיחלקום, במידה רבה במעמד החתימה על החוזה הוא הביא את זה על עצמו. אני בטוח שאם היה חותם בבית"ר נורדיה, לא היה מגיע למצבים כאלו.

מישהו 30 באוקטובר 2014

האמת, די מאכזבות רוב התגובות כאן. אני לא מסכים עם בני ומליניאק אבל העובדה שקורצקי מקבל אמפתיה מסבירה לי לאן הדרדר הכדורגל כאן כשאנשים מנסים להגן (!) על מי שלא מבין את תפקידו ומעמדו..
חבל..

בני תבורי 30 באוקטובר 2014

מה, מליניאק גם חושב כמוני? שיט…

איציק 30 באוקטובר 2014

הוא לא חושב, רק אומר דברים. לפעמים הם דומים לשך… קורה…

כסיפוביץ [הממוחזר] 30 באוקטובר 2014

איזו אמפתיה?
אתה מודע למילה שרשמת?

D! פה 30 באוקטובר 2014

בני אתה צודק ממש והאמת היא שכמו שרונן כתב במקרה סטרלינג אנחנו (יעני כולם) שוכחים שמדובר במישהו בשיחה פרטית שצוטטו לו.

וזה כבר מטריד בתור אזרח לחשוב שמחר זה עשוי לקרות לך. אבל כרגע המרצע מחוץ לשק. שנתעלם ממנו לחלוטין?

כסיפוביץ [הממוחזר] 30 באוקטובר 2014

D!
אל תתעלם. אסור להתעלם.
אל תקנה כרטיס לקבוצה שאותה הוא מייצג.
תפסיק להיכנס לאתרים הצהובים ששמים רק כתבות על אנשים כאלה וכו'.

מדהים שמעליך אנשים חושבים שבני מצודד בקורצקי הזה [שמעולם לא ראיתי אותו מדבר ולא שמעתי אותו]

העובדה ששיחה פרטית הפכה לכותרת כזו היא בושה וצביעות לעוסקים בדבר.

אחד אחד כאן מעלינו יכולים להיתפס בשיחה פרטית.

הדבר הבא שאם תקלל את הבוס שלך בפקקים בדרך לעבודה והוא במקרה יצותת לך אז הוא יוכל לפטר אותך.

D! פה 30 באוקטובר 2014

כסיפוביץ (למה ממוחזר?)

אני לא מתעלם זו שאלה רטורית. אני לא נוסע לטדי מ-1996 כשתקפו אותי בחוץ וחבר שהיה לי אז, אוהד בית"ר, במקרה עבר שם והציל אותי. חראם על האוטו שלי.

המונח פרטי הולך ומאבד או משנה משמעות במהירות אדירה. אם הוא היה מנהל את התקשורת הזו על ה"קיר" של בפפיסבוק זה היה משנה? בשיחות פרטיות אני דברים נוראיים. בני שיחי לרוב יודעים למה אני מתכוון ולמה אני לא מתכוון. אני גם נוטה לקלל ועדיין לא מגיע למצב של קורצקי.

זה עניין למחקר סוציולוגי. אבל השיח הזה שהתגלה לאוזנינו נשמע כאילו הוא חלק משיח יומיומי ולא החלקה ולא טעות. בשילוב עם פריצת הפרטיות הגסה הזו זה מפחיד פי כמה.

כסיפוביץ 30 באוקטובר 2014

D!
אני איתך לגמרי בעניין האיש עצמו והגועל או הפחד.

עדיין, מה שנאמר באופן פרטי לא יכול לשמש כעילה לעונש במקרה הזה.
גם במקרה ההוא מהקליפרס אני לא חושב שנהגו נכון אלא חברי הקבוצה היו צריכים לשחרר את עצמם מהאיש ושם זה צריך להיגמר.

אנשים כמו קורצקי הם לא דבר נדיר כאן, ובטח לא בכדורגל שלנו.
אם לטפל בו בעקבות השיחה הזו אז ככה צריך לטפל בכולם.

D! פה 30 באוקטובר 2014

אני חושש
שלצערי
אני מסכים

גל ד 30 באוקטובר 2014

אני לא מאמין שאנשים עדיין נתפסים לרטוריקה המגוכחת הזו.

זו לא שיחה בינו לבין עצמו, זו שיחה עם בן אדם אחר. אותו בן אדם יכול לעשות מה שבא לו עם השיחה. אין עליה שום חיסיון. זה לא שקול לכך שהבוס שלך יצוטט לך, ויפטר אותך כי לכלכת עליו, זה שקול לכך שהוא יפטר אותך כי קיללת אותו בפנים (או בטלפון.)

נדב 30 באוקטובר 2014

אני קורצקי

בלאנקו 30 באוקטובר 2014

מבלי להביע דעה משל עצמי. למה היה צריך לטפל בסטרלינג בצורה כל כך קשה על הקלטה של שיחה פרטית ובקורצקי אסור בכלל לגעת כי זה יכול לקרות לכולם?

תולעת 30 באוקטובר 2014

בעבר הייתה תקרית על גבול האלימות הפיזית בין קורצקי ובין גיא לוי בעקבותיה האחרון התפטר מאימון רמה"ש (קורצקי היה המנכ"ל), ככה שלא מדובר באיזה אירוע יוצא דופן עבורו. לפי הדיבור שלו זה לא נשמע שהוא חדש בשיחות איומים וקללות.
בעיני הוא ממש לא נשמע נסער במהלך השיחה באופן מיוחד ומי שהאזין לכולה יכל לשמוע שאחרי עשר דקות של קללות האוהד וקורצקי עברו לנתח את מצבה המקצועי של הקבוצה (אח"כ חזרו לקלל).

איציק 30 באוקטובר 2014

שמעת את כל השיחה???????

יניב פרנקו 30 באוקטובר 2014

כמו שאני מכיר את התועלת יש ניתוח לשיחה הזו לפי מקטעים.

D! פה 30 באוקטובר 2014

חחח
אני מחכה לפוסט הבא של נבדל

תולעת 30 באוקטובר 2014

לא ספרתי, אבל להערכתי המילה "אחי" והמילה "שרמוטה" נאמרות בערך באותה תדירות.

מאמן כושר 30 באוקטובר 2014

אם משמיעים את ההקלטה הפוך במהירות 45 אפשר לשמוע את קורצקי אומר "רק אהבה מביאה אהבה"

אדם בן דוד 30 באוקטובר 2014

אתה לא קורצקי.
הדברים שאמר, מעבר לשפה ולהומופוביה (וזה מהציטוטים שקראתי) אתה לא עבריין.
ע-ב-ר-י-י-ן.
טקסקט כזה לא יכל להיווצר אצל מישהו שלא חי את זה.
מישהו שמפנה את הזולת "לברר על המשפחה שלי" ומבטיח מיני הבטחות (שדרך אגב אין בהן כל רע במידה ושני הצדדים מסכימים עליהן מראש- ואם לא אזי מדובר באיום באונס וזה נראה לי די חמור).
השיחה הזאת הייתה עוד הוכחה של מי מנהל פה את הענף.
אותם אנשים שדאגו לשים לטביב רימון מתחת לרכב אחרי שעלה להם בהרבה כסף כשלא שיחרר את תמוז, אותם אנשים שקובעים הרכבים, גוזרים קופונים ומעשית מנהליןם לנו פה הכל.

אתה לא קורצקי.
אתה לא היית יכול להחזיק תפקיד בכדורגל הישראלי כי אבא שלך היה ראש עיר ולא ראש אירגון פשע
ובישראל השני מעניק לך הרבה יותר.

יוני ק. 30 באוקטובר 2014

צודק לגמרי.
מלבד הפסקה האחרונה. יותר נכון לומר-
אם אבא שלך היה רק ראש עיר ולא גם ראש אירגון פשע…
בלי להיכנס לגופו של אדם דב תבורי, כי זה לא הענין.

רומן 30 באוקטובר 2014

"כולנו קורצקי", נדמה לי ששמעתי את מליניאק אומר את זה ברדיו
לא יפה…

מרקוביץ 30 באוקטובר 2014

אני ממש לא קורצקי ואין לי אפילו גרם אחד של הבנה או סימפטיה למני. אני בכלל לא נכנס לאם הוא דמות ציבורית או פרטית.

כל אדם באשר הוא שמסוגל לפתוח פה כזה אני לוקח ממנו 100 קילומטר.
שמעתי את ה19 דקות ומעולם אבל מעולם לא נתקלתי בכזאת שפה מלוכלכת (שנשטפה מפיו במיומנות) וירודה שמיי ביוב הם מים מינרלים בהשוואה לשפה.

להגיד שהאוהד הדפוק בלי החיים טמן לקורצקי פח זו פגיעה באינטליגנציה הגבוהה מאוד, אני חייב לציין ללא טיפת ציניות של קורצקי. אני מחזיק מאוד מקורצקי ולראיה איך בכל קבוצה בה אימן טביעת האצבע שלו ניכרת למרחוק (רמת השרון בפלייאוף עליון !!)

עד עכשיו אני מחכה לראות מה בדיוק נשלח לקורצקי -כמובן שזה חמור בפני עצמו ומי שרואה בזה איום חייב לפנות למשטרה אבל כמו שאמר קורצקי שבסביבתו לא נוהגים לפתור בעיות באמצעות המשטרה)

מי שחושב שכך צריכים לפתור בעיות אז אני מציע שייקח את ילדיו, יסביר להם את הסיטואציה ואז ישמיע להם את ההקלטה ויסביר להם שכך פותרים בעיות ב"חיים האמתיים.

מעדיף להיות "מתחסד", "יפה נפש" ואשכנזי רחמנא לצלן ולא להבין את "סערת הרגשות"

גל ד 30 באוקטובר 2014

לא. אני לא מדבר ככה.

ואם מישהו היה מטריד אותי כמו שאותו אוהד הטריד כביכול את קורצקי, הייתי פונה למשטרה.

משיח 30 באוקטובר 2014

לא מסכים עם הדברים, לא קורצקי.

מאמן שזו דמות חינוכית (כן גם מאמן בוגרים) לא צריך לדבר ככה

כנראה מתאים לביתר של לה פמליה

איציק 30 באוקטובר 2014

קורצקי כנראה לא האדם הכי נחמד; קורצקי כנראה לא האיש לשיחה מעמיקה ותרבותית; קורצקי כנראה איש שהצליח לא רע להתחבר עם טביב. לכן ניתן להבין את אופן בו הוא הגיב על ההתעמרור של האוהד במשך תקופה. רובינו כנראה הינו מגיבים אחרת, אך לא צריך להיות צבועים, יש גורם ויש תוצאה, יש מערכת סיבתית. אני לא בא לומר שכל תוצאה היא מקובלת. למשל לבוא לפוצץ את האוהד המתעמר לא היתה מתקבלת כמובן, אבל התגובה שלו היא בגדר הלא פלילית גם אם לא הכי אלגנטית (אלגנטית זה מתאים?). אז אחד היה מתקשר למשטרה, השני מקלל שתי דקות והשלישי מקטר וחופר לחברים במשך שבוע. קורצקי בחר בדרך שלו להוציא הרבה קיטור. אז אולי בני לא בדיוק קורצקי, אבל כולנו הינו רוצים להוציא הרבה קיטור במצבו. אולי הוא צריך סדנא לשליטה בקיטור, אך כל ההתלהמות הצדקנית במיוחד מיפי נפש כמו פרימו או פלג בעלי השפה הנעלה פשוט מגעילה.

רועי 30 באוקטובר 2014

מאוד לא מסכים.

סלח לי בני, ויסלחו לי כל הקורצקים. הטיעון של סערת רגשות ותחושה של איום לא מחזיק מילימטר, וזה מפני שקורצקי הוא היוזם של השיחה המופרעת הזו, בתגובה למיסרונים שהוא קיבל.
זה אומר שהבן-אדם שקל את מעשיו ותכנן את צעדיו ואז, עשה את המעשה הכי לא נורמטיבי ולקח את החוק לידיו. בדיוק כמו המעסיק שלו.
וכאן אנחנו מגיעים לעורב והזרזיר…..

איציק 30 באוקטובר 2014

למה אתה חושב שהוא שקל את מעשיו אם הוא זה שהתקשר??? זה ממש לא מובן מעליו. הגיע הביתה, ראה איום בנייד של ביתו, נשרף לו הפיוז ובלי לחשוב יותר מידי עשה את הפעולה האינסטינקטיבית הראשונה שבאה לו. נראה לי תסריט לא פחות הגיוני.

מרקוביץ 30 באוקטובר 2014

1. עד עכשיו לא הבנתי מה היה במסרונים.מה החריד אותו כל כך?
2. למיטב הבנתי לא הגיע שום מסר לנייד של ביתו.

עכשיו יש לי שאלה בתור צדקן, מתחסד ומתייפייף לקורצקיז:

נניח שהמטרידן לא היה מתרשם משיחת ה19 דקות(טינופת ואיומים)והיה ממשיך להטריד. מה השלב הבא ?
שיחה דומה אבל הפעם של 23 דקות או מעבר למימוש האיומים ?

בני תבורי 30 באוקטובר 2014

לך תדע

עידן. 31 באוקטובר 2014

מה זאת אומרת "לך תדע". אמרת שאתה קורצקי אז אתה אמור לדעת.

Zofo 30 באוקטובר 2014

רועי.
האיש בריון וסוג של בהמת רחוב. עד כאן אני חושב שכולם מסכימים…
אין כאן באתר קורצקי אחד כי הגולשים היו מעיפים אותו.

השאלה בדיון בכלל היא האם אדם צריך להישפט ולהענש על סמך שיחת הטלפון הזו?
או להבין שיש כאן אדם מסוכן וצריך להעיף אותו לכל הרוחות רק באמצעות חקירה מסודרת של רשויות החוק.

הבעיה שהפסטיבל שהתקשרות יוצרת וכמובן שופטת משפיעה על כל הצרכנים ומעוותת את כושר השיפוט.

זינק 30 באוקטובר 2014

העליהום על קורצקי מסוכן מאוד.
זה פרס לכל המטורפים שמבצעים את ההטרדות והאיומים האלה.

אני בהחלט מבין למה אתה מתכוון.
אני מכיר מקרה אחד באופן אישי, של אדם שהדבר האחרון שניתן לומר עליו שהוא גס רוח או אלים. סיטואציה שדחפה אותו לקצה הובילה אותו להתנהגות קיצונית מאוד.
אני מניח שלרוב האנשים יש נקודה שאם תלחץ עליה, הם עלולים לאבד את זה לרגע.
אני לא חושב שקורצקי שה תמים (והאמת יצא די אידיוט בשיחה שיזם והצורה שניהל אותה), אבל רק כדיי לא לתת פרס למטורפים בצד השני אני חושב שצריך להניח לו.

יוסי מזרחי 30 באוקטובר 2014

ישר כח בני.
רק מי שמכיר את אותו סוג של חלאה שעמד מול קורצקי,יכול להבין (גם אם לא להסכים) את התגובה שלו.
קראתי כמה תגובות של צדקנים למיניהם ואני לא מאחל לאף אחד, שיהיה בסיטואציה כמו זו שעמדה בפני קורצקי, ןלקות או להניח שרשויות החוק יעשו משהו, אבל צדקנות זה מקצוע ואנחנו חיים בדמוקרטיה גם אם היא מופקרת.

יוני ק. 30 באוקטובר 2014

תמצית העניין היא כזו:
אני קורצקי וכל אחד הוא קורצקי.
בכך שאחנו לא מתנהגים במצבי קיצון כמו במצב רגיל. לא מדברים בתקשורת כמו בבית ולא כועסים על הילדים ברחוב כמו שכועסים בבית. זה לגיטימי ומקובל. אדם לא צריך להישפט על פי חייו הפרטיים במובן הזה.

אני ממש ממש לא קורצקי ואני מקוה שיש עוד כמה כמוני.

בסוג התגובה ברמת הביטויים ובשגירות הלשון של הביטויים המזוהמים הללו. השיחה נשמעת כלקוחה מהקלטת משטרה לראש ארגון פשע לא סתם כהקלטה לאדם במצב מצוקה ולאחר איומים קשים. אפילו שברור שאף אדם לא היה רוצה שיושמע במצב כזה אני חושב שיש רבים מאד שלא היו נשמעים עברינים כמו קורצקי.

עצם ההקלטה ופרסומה הוא פשע בל יתואר שאין צורל להכביר בו במילים, הנושא הוא מה שהשיחה מגלה על קורצקי וכנ"ל.

עונש? אין מקום לעונש על שיחה אישית לטעמי. זה הזוי. כן צריכים להחליט אם רוצים אנשים על גבול העברינות ועם קשרים בעולם הפשע בכדורגל. במידה ונחליט שלא, אחד האנשים שנעיף יהיה קורצקי שנתגלה ככזה בעקבות השיחה. השאלה היא עם מי נשאר.

יוני ק. 30 באוקטובר 2014

וזאת הסיבה אגב שהעיפו את בעלי הקליפרס. זה לא עונש, פשוט בנ.ב.א לא רוצים אנשים כאלו, וזה לא משנה איך גילו שאתה כזה.

פורנוהוליק 31 באוקטובר 2014

ב NBA הרחיקו את סטרלינג כי הוא התגלה כגזען ובקבוצה ובליגה שמבוססת על שחורים שאיימו לפוצץ את הליגה זה לא יכל לעבור.
אם סטרלינג היה מוקלט כסתם מקלל חצי שעה זה לא היה כזה ביג דיל.

BadBoy 30 באוקטובר 2014

האמת שכבר די נמאס לשמוע סנגורים על מקרה קורצקי.
קורצקי הוא לא אני ואני לא קורצקי.
קורצקי אמנם אדם פרטי שקיבל טלפון ממטרידן אך תגובתו היא מבישה, מוגזמת ומוקצנת. קורצקי יצא מכל פרופורציה אפשרית ונתן דרור לביוב שלו להשפך החוצה בצורה שאני לא מאמין שאני יכול גם אם אנסה חזק.
אותו מטרידן לא מעניין אותי בכלל. מעניין אותי אדם שעומד בראש קבוצת כדורגל וילדים מוחאים לו כפיים ומבקשים חתימות.
מלבד העונש התדמיתי שהוא קיבל (אני הייתי מתבייש נורא) לדתי, מגיע לו גם עונש נוסף.. לא משהו כספי כי אין בזה טעם אבל לבטח משהו חינוכי..

D! פה 30 באוקטובר 2014

הוא בטוח יכול לחנך מישהו
למשהו

שלו 31 באוקטובר 2014

מוזר אין לי מושג על מה אתם כותבים מעבר לכותרת הראשית.
לא המשכתי בידיעה מעבר למה שמופיע באתרי הספורט בדף הראשי, נראה לי שאם תעשו אותו דבר זה יהיה צעד ראשון במיגור התופעה.
ידיעה שאין בה שום ערך או עניין ספורטיבי ראוי שתופיעה במדור רכילות או פלילים וכך אתרי הספורט יתנקו ואולי גם הספורט עצמו.
בהתחלה צריך ריסון, אח"כ זה יותר פשוט.

בני תבורי 31 באוקטובר 2014

יש המון הגיון במה שאתה אומר ובפועל זה הבסיס לטענותיי.

אוהד 31 באוקטובר 2014

גם אני.

אריק 31 באוקטובר 2014

אני לא!

בלייק 1 בנובמבר 2014

כולנו קורצקי? כולנו??
חשבתי על כמה קורצקים נוספים – השחקנים של אחד, מנחם קורצקי.
הרי אותו אוהד חסר חיים הטריד כמה שחקנים בנוסף למאמן. והם, אשכנזים ויפי הנפש שהם,
בחרו מסיבה לא ברורה שלא להתקשר לאותו אוהד לקלל, לאיים ולחשוף את דעותיהם על אנשי הדרום הלא מפותחים.
איך המאמן שלהם שנפל בסיטואציה שהם עמדו בה (אני לא מאמין, הם אשכרה לא התקשרו לאוהד מאותגר שכלית ששלח להם סמסים עם נאצות!) אמור להדריך אותם ולהראות להם איך מתנהגים על המגרש?
מה יגיד קורצקי לשחקן שישמע קללות מהיציע וילך לסגור חשבון?

בני תבורי 4 בנובמבר 2014

טוב, לא כולנו. רק חלק. גדול. גדול מאוד. יותר גדול מכפי שאתם יכולים לראות עם מעטה הצדקנות על העיניים.

Comments closed