כן, מזל, אז מה?

מזל לא בא כששוכבים על הגב. צריך לעבוד בשבילו.

 

רונן דורפן כתב היום בעיתון שליברפול נהנתה ממזל במשחק בו ניצחה את טוטנהאם והוא צודק. איפה הוא טועה אסביר עוד מעט.

פעמיים שיחק לה לליברפול המזל אתמול. האחת, כשהשופט לא קנה "צלילה" של סטארידג'. למה צלילה במרכאות, כי אולי אני טועה ולא הייתה צלילה. כך או כך, לא הגיע פנדל וטוב שלא קיבלנו.

הפעם השנייה נוגעת לשער השוויון של דאונינג. כאן שוב שיחק לליברפול המזל. החזרת כדור רשלנית של הגנת טוטנהאם ללוריס שהמשיכה בהחטאת בעיטה שלו והשארת הכדור אצל דאונינג שלא נכשל הפעם. העובדה שהכדור בדרכו לרשת עבר בין רגליו של וורטונגן שהבקיע אתמול פעמיים, משהו שלא עשה מאז ילדים ג', היא רק צדק פואטי.

*

אבל דורפן מתעלם מעובדה שאפשר לבדוק בקלות: השער השני של טוטנהאם היה מתנת מזל לא פחות. כדור נגיחה של קאראגר שפגע באגר שנפל ימינה בדיוק כשג'ונסון נפל שמאלה ממש עם אנריקה שלא נפל אבל החטיא את הכדור, מה שהשאיר את וורטונגן שעשה את מה שהיה צריך. לא היה מדובר כאן באיזה תרגיל קבוצתי או אישי ייחודי, בניגוד לשער הראשון שבאמת היה ביצוע מושלם של הרמת כדור ונגיחה.

רוצה לומר, מזל זה לא רק לקבוצה שאתה שונא. לפעמים זה גם לזאת שנורא רצית שתנצח.

*

נוכחות המזל בצד של ליברפול אתמול אינה דבר מקרי. תמיד טענתי ואני חוזר וטוען כי מזל הוא לא משהו שפתאום קופץ לבקר. מזל מגיע כשעובדים בשבילו. כלומר, ליברפול לא יכלה להיות מי שהייתה במשך שנים ולצפות למזל שיושיע. ליברפול של היום היא קבוצה שיודעת מה היא רוצה, גם אם אין ברשותה שחקנים נוצצים. ליברפול תחת רוג'רס משחקת כדורגל נכון. היא אינה עוד הקבוצה המבולבלת והנבוכה של השנים האחרונות מאז העונה השנייה של בניטז. ליברפול של היום היא קבוצה שמשחקת כדורגל מסודר, עם שיטה, עם שחקנים שיודעים מה תפקידם, גם אם לעיתים אינם מבצעים אותו כראוי, וחשוב מכל, עם הבנה שמן הדין הוא שבתום תשעים דקות ירדו מהמגרש עם שלוש נקודות כי עם סימפטיה אי אפשר לכת למכולת.

*

החילוף של קאוטיניו באלן היה נכון בעיתו ומוצדק. העובדה שטוטנהאם השתלטו על מרכז המגרש ועשו בו ככל העולה על רוחם במשך דקות ארוכות, הייתה יכולה לעלות בעוד כמה שערי חובה לליברפול. זה נפסק כשאלן נתן גב ותחת ורגל במקומות הנכונים. אילו היה משחק תשעים דקות בצורה כזאת, לא בטוח שטוטנהאם הייתה זוכה להוביל. זה לא אומר רק על אלן, זה אומר גם על רוג'רס. הוא לומד ומבין לאן הגיע.

דאונינג, עד לפני שלושה חודשים, שחקן כושל עם תג מחיר נוראי. תחת רוג'רס הוא הפך פתאום למשוחרר יותר, מה שמבליט מהירות, השקעה, תרומה בהגנה ויעילות מול השער. הוא עוד לא שווה עשרים מליון פאונד, אבל בהחלט שווה את מקומו בסגל לעונה הבאה.

והמסקנה: כשקבוצה משחקת נכון, המזל לפעמים מגיע. גם כבוד משופטים, ובסוף, גם כבוד מיריבים.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

 

נטייה קלה לכיוון הביזאר
הבלוג דורש את ביטול הקיץ!

62 Comments

אהוד 11 במרץ 2013

אני אוהב את דורפן, אבל כל הידע וההבנה שלו בספורט חוטפות קצת ג'ננה שהוא צריך לרשום משהו על ליברפול. הוא כמו פרגוסון שהוא רואה את בניטז, או משהו בסגנון.

רועי מ 11 במרץ 2013

חחחח אהבתי את התגובה הראשונה ואתה צודק המזל הולך עם הטןבים

מאיר 11 במרץ 2013

לבני. אכן רואים סוף סוף שיטה. רואים הנעת כדור. רואים שחקנים שיודעים איפה מקומם גם בזמן מגננה. רואים שחקנים שמשתחררים לנקודות מתות. והכי חשוב עכשיו יש לסטיבי ג׳י עוד שחקנים טובים לשחק איתם חוץ מהאקדוחן. קאוטיניו הוא בעייני גניבת השנה וסטארידג׳ שווה כל פאונד ששמו עליו.

אלי 11 במרץ 2013

והפנדל על קוטיניו במחצית הראשונה שלא נשרק, היה יכול להיות 2-0.

והעבירה הגבולית על בייל שהובילה לשער השני.

אופיר 11 במרץ 2013

אני כנראה אוהד ארסנל די גרוע, כי אני נהנה לראות את ליברפול חוזרת לעצמה ואת רוג'רס מצרף את עצמו לאט לאט לרשימה המצומצמת של המאמנים שמשפיעים העל המועדונים שלהם באמת (ולצד החיובי).

אתם כרגע עם הפנים כלפי מעלה ואנחנו צוללים מהר למטה, אבל לא לעולם חוסן: יום אחד עוד נשתחרר מכבליהם של קרונקי, גאזידיס וארסן וונגר.

שאמ"ו 11 במרץ 2013

הי אוהדי לוזרפול שם למעלה, הצטרפו אלי בשירה (אתם מכירים את הלחן):
And you never win a championship
you never win a championship…

נחמת שועלים, נצחון על טוטנהאם. אולי תגיעו לאירופה השנה…

איתי 11 במרץ 2013

מהצורה שכינית את ליברפול אני מסיק כמה דברים.
1. שאתה בן 12 ומטה.
2. שאתה אוהד את הקבוצה לפי מיקומה בטבלה.
3. שאתה אוהד יונייטדצ'לסיסיטי.
4 מהחיבור של כל שלושת הסיבות הנ"ל אני מסיק שאין לך מושג מי אלו בובי צ'רלטון דניס וייז דניס לאו (מחק לפי המיותר על סמך הקבוצה שאתה אוהד… אני מניח שלא תדע לקשר מי לאיזו קבוצה אז כדי להקל עליך סידרתי אותם בסדר של הקבוצות שרשמתי בסיבה מס' 3)

כוכב עליון 12 במרץ 2013

איתי, באמת כתבת צ'רלטון,וויז ודניס לאו באותה שורה. וויז? לפחות היית כותב צ'רלטון,לאו, נושם 8 נשימות ורושם דניס וויז או סתם בוחר את פיטר אוזגוד לדוגמא. אני מסרב לקבל את דניס לאו כסמל של סיטי

משה 11 במרץ 2013

נשמע שיר מקורי של אוהדי מנצ'סטר, זוכים באליפויות עם פסקול שנלקח מדיסק של קרן פלס.

amitpros 11 במרץ 2013

אירופה?זה לא המקום הזה שיש לכם בו 5 גביעי אלופות?

בני תבורי 11 במרץ 2013

שאמ"ו,
ברוך הבא לבלוג שלי, שמח שאתה כאן. אתה מוזמן לתרום לנו ולהעשיר אותנו בידע שלך.

שאמ"ו 11 במרץ 2013

איתי חביב, התסכול אוכל, הא? או שזה הקנאה

אז נעים מאוד, אני בן 40, אוהד יונייטד 30 שנה (מ-83), וחיכיתי המממממון זמן לאליפות ראשונה (לפחות היה את יוז מול ברצלונה בגמר המחזיקות ב-91). את כל השלושה אני מכיר, במיוחד את לאו שהוריד אותנו ליגה כשהיה בשיטי (אוי, קראתי להם שיטי, כנראה שאני בן 8).
נוסע עוד מעט לדרבי באולד טראפורד.
וכן, חמרות שאני בן 40, אני נהנה מאוד לקרוא לקבוצה הלוזרית שלך בשמה הנכון ולדעת שעד שאהיה מאוד זקן (אם בכלל), לא תקחו אליפות…

איתי 11 במרץ 2013

התסכול ממש לא אוכל אותי. זו פריבילגיה להיות אוהד ליברפול ולהתרגש כל פעם מחדש מהקבוצה הזו. אתה כנראה לא תסכים איתי בזה וזו זכותך. אני מניח שכל התסכול שלך נובע מכך שבתור אוהד יונייטד אוהדי ליברפול ירדו עליך אי שם בשנות ה-80 ולכן אתה עכשיו מוציא את זה בכל הזדמנות אפשרית. אז יופי לך…

רועי 11 במרץ 2013

שאמ"ו, מצדי תהיה בן 700 אתה עדיין ילד קטן. תתבגר.

אייל 12 במרץ 2013

יש אנשים שהם בני 40, ויש אנשים שהם כבר 35 שנה בני 5.

משה 11 במרץ 2013

אין ספק שניצחון של ליברפול מוציא לשמחתי את הרוע מדורפן.
מה זה מזל ? שתי תוצאות תיקו עם סיטי מטעויות איומות בהגנה ? הרחקה מגוחכת של שלבי במשחק שאנחנו שולטים בו בצורה אבסולוטית עד אותה נקודה ? לדעתי היו שני פנדלים ברורים(על סטארידג' וג'ונסון) שעשה וורטוחן, זה מזל ?
מאז החיזוק בינואר אנחנו משחקים פשוט מצויין. קוטיניו וסטארידג'
נראים פגיעה בול ומה שרודג'רס עשה עם דאונינג ואנריקה זה פשוט אלכימיה. הפכנו לקבוצה שנותנת סיום חזק לעונה(דלגליש בעונה הראשונה, רפא בעונה הלפני אחרונה), אני מקווה שנצליח לסחוט משהו מסיום העונה הזה(בעזרת רפא ?) ושנדע למנף את זה בעזרת חיזוקים בעיקר בהגנה לפתיחה טובה בעונה הבאה.

amitpros 11 במרץ 2013

בני
אתה צודק
אנחנו נראים טוב בזמן האחרון,מבקיעים שערים,ומתחילים לפתח אופי.
אבל חובת ההוכחה היא גם כשיש על מה לשחק ולא רק במרדף די חסר סיכוי למקום לליגת האלופות.

בני תבורי 11 במרץ 2013

ללא ספק עמית ואני לא יוצא מפרופורציות המשחק של אתמול הוא בחזקת מים מתחת לגשר. הוא בהחלט מוכיח שיפור, אבל אנחנו עדיין לא במקום בו אני רוצה לראות את הקבוצה.
אני חייב משהו לגבי ג'ונסון: כשהגיע אלינו ראיתי שהוא חור מהלך אבל היו לו ניצוצות של דריבל, שליטה טובה בכדור, מהירות ואפילו ידע להכניס כדורים יפים לרחבה. חשבתי שיהיה נכון לשחק אתו כווינגר. כיום הוא נשאר מגן פח, לא עובר קונוס ואחוז המסירות המוצלחות שלו דומה לאחוז השלשות שלי ביורוליג. מה יהיה?

משה 11 במרץ 2013

גם אני לא מת על ג'ונסון אבל אנילא מכיר מגינים ימנים טובים ממנו באנגליה(סנייה, מייקון בכושרו הנוכחי, רפאל ושות' לא טובים ממנו בעיני). כשהוא טוב הוא תומך מדהים בהתקפה ומסוכן בכל מהלך, כשהוא רע הוא חור עם רגליים. חוץ מזה הוא ץורם רבות להנעת הכדור והעברת המשקל להתקפה.

משה 11 במרץ 2013

*תורם
אתה יכול להיזכר בשער השני של סוארז נגד סוואנזי כדי להבין את האיכויות שלו.

Red Angus 12 במרץ 2013

וגם לשלישי של סוארז נגד וויגאן…

אריאל גרייזס 12 במרץ 2013

כשקלי יחזור, ג'ונסון יחזור למקומו הטבעי על הספסל. האמת, אפילו וויסדום כרגע יהיה שדרוג, הוא לפחות עושה הגנה

אריק 12 במרץ 2013

לא רוצה לנחס באמת שלא, אבל ההיסטוריה מוכיחה שקלי אולי גמר את הקריירה ,זה לא קל לחזור מפציעה כמו שלו. מקווה בשבילו שהוא יצליח וגם בשבילכם שתהיה אופציה לג'ונסון.

טל 12 11 במרץ 2013

קוטיניו נהדר.בדיוק השחקן שליברפול צריכה.

עוד חלוץ,שוער טוב ואפשר לצאת לדרך.

בני תבורי 11 במרץ 2013

מגן ימני, בלם, מגן ימני, בלם, מגן ימני, בלם…

משה 12 במרץ 2013

עם הפרישה של קרא, ההתעלמות מקואטס והייבוש של סקרטל זה נראה לי יותר בכיוון של שני בלמים, אלא אם הוא בונה על וויסדום.

תורג'י 12 במרץ 2013

לא אתפלא אם הוא יביא את אשלי וויליאמס מסוואנזי.
"שחקן של מאמן"

ברכות על הנצחון! כמה שיותר קבוצות מעניינות בצמרת ככה יהיה יותר מעניין לאוהדים הנייטרלים.
נמאס ממאן יונייטד.

זה משנה 12 במרץ 2013

אל תשכח את קלי שחזר לאימונים השבוע.
יש לטעמי שני מגינים ימניים אנגליים שטובים מג'ונסון העונה. הראשון הוא וולקר של טוטנהאם, והשני הוא גיבס של ארסנל. הראשון עוד יכול לצמוח להיות מגן על, השני יכול להתפתח לסוג של ג'ונסון.
ועם כל זאת, אני משוכנע שלו היה לנו ציוות של שני בלמים טובים, ג'ונסון היה תורם הרבה יותר.

משה 12 במרץ 2013

גיבס הוא מגן שמאלי ולדעתי הוא חור הגנתי ברמה של ג'ונסון.

זה משנה 12 במרץ 2013

משה (http://debuzzer.sport5.co.il/tavory/archives/3839#comment-19066)

למיטב זכרוני, גיבס שיחק בימין וג'נקינסון בשמאל. גיבס צעיר, וגרף השיפור שלו כלפי מעלה. הוא היה טוב בתחילת העונה (מהמעט שראיתי את ארסנל) עד שסאגנה חזר מפציעה.

אופיר 12 במרץ 2013

גיבס מגן שמאלי, ואני מסכים שהוא מאוד מוכשר. הבעיה היא שיש לו חיבה יתרה להצטרפות להתקפה והפקרת ההגנה. זו תולדה של חוסר המשמעת והאימון הקלוקל שמאפיין את כל הצד ההגנתי בשנים האחרונות בארסנל.

אומר זאת בפשטות: אצל פרגוסון הוא כבר מזמן היה אחד הטובים בעולם בתפקידו.

אריאל גרייזס 12 במרץ 2013

שוער טוב כבר יש. עושה מדי פעם שטויות אבל הוא עדיין טוב.
כל מי שנטפל לשטויות של ריינה צריך רק להסתכל על שני הגולים של יונייטד מול צ'לסי השבוע כדי להבין שגם שוערים גדולים עושים שטויות. קורה, לא נורא. ריינה הוא עדיין שוער טופ 10 וצריך לדאוג להשאיר אותו במועדון כי כאלו אין זרוקים ברחוב כמו זבל

בני תבורי 12 במרץ 2013

לגמרי

Red Angus 12 במרץ 2013

בסה"כ הוא ירד ברמה, אתה לא יכול להשוות אותו לעונות הראשונות של בניטז, מלבד צ'ך הוא היה אולי השוער הטוב בליגה, היום הוא נוטה לעשות יותר טעויות, אבל רואים שכשלקבוצה יש ביטחון ואנחנו משחקים טוב אז הוא יציב ועושה את העבודה שלו.. בנוסף הוא עושה משהו שאין הרבה שוערים בעולם שיכולים לעשות וזה להתחיל התקפות בצורה מושלמת עם כדורים ארוכים מדוייקים לשחקני התקפה… עובדה שברצלונה מתעניינת בו…

איתי 12 במרץ 2013

נכון מאוד. ריינה שוער נהדר.
חוץ מזה שלהביא היום שוער אחר יעלה לנו סכום שעדיף להוציא אותו על עמדות יותר דחופות.

טל 12 12 במרץ 2013

לגבי ריינה,אני לא חושב שחייבים להיפרד ממנו בסיום העונה אבל המועדון צריך לקבל החלטה עם מחשבה קדימה.ריינה בגיל טוב מאד לשוער וגם שוער די טוב עדיין,אבל לקבל גול כמו השוויון מול הסיטי,מתאים יותר לשוער צעיר ופוחז.כצעיר,אולי הוא היה מקדים את החלוץ,אבל כותיק,הוא לא היה צריך כלל לצאת מהשער.

צריך לחפש גם שוער צעיר ומוכשר,אבל אם יש בלם טוב בשוק,כמובן אפשר לדחות ולרכוש בלם או מגן.

אריק 12 במרץ 2013

על איזה משחק דורפן מדבר? אני באמת שלא מפקפק ביכולותיו ויושרתו של דורפן, אבל משהו אומר לי שהוא היה עסוק באותו זמן שבו היתה ליברפול ברת מזל (ברור שהיא הייתה) במשחק בעל חשיבות אמיתית (יחסית, בהתאם לתואר) לזכיה באשכרה תואר באותו זמן.

גיל 12 במרץ 2013

אתה יודע, המציאו את הוידאו כבר לפני יותר מ40 שנה..

אריק 12 במרץ 2013

גיל, תרגע. העקיצה לא כוונה לרונן אם לא הבנת

אריק 12 במרץ 2013

בני נדמה לי שתואר אחד כן יהיה לכם השנה אבל הוא יהיה אישי ולא קבוצתי ומוצדק מאין כמוהו.

אופיר 12 במרץ 2013

מלך השערים או שחקן השנה? כי את השני לא נראה לי שמישהו באנגליה יעניק לו…

בני תבורי 12 במרץ 2013

אופיר,
אין כרגע מישהו שראוי יותר ממנו, גם כמבקיע וגם שמי שהשפעתו על קבוצה שלמה גדולה משמעותית מכל שחקן אחר בליגה. יהיה נחמד לראות אותם מתפתלים…

אריק 12 במרץ 2013

שחקן השנה. התחרות היחידה היא מצידו של בייל, בחירת השחקנים תלך לסוארז, לא יודע לגבע העיתונאים חושב שגם.

בני תבורי 12 במרץ 2013

אריק,
כן, וכמעט ברור שהתואר הולך לבאיירן

kirma der faux 12 במרץ 2013

AVB אמר אחרי המשחק על הגול השני שהוא תוצאה מלחץ מהיר ומצוין של ליברפול שגרם לווקר לטעות. לא מזל ולא כדור ים שנזרק למגרש…

חוץ מזה באמת שכיף לראות את הקבוצה בזמן האחרון. הייתי עוד יותר מרוצה אם הייתי רואה שיתוף יותר מסיבי של השחקנים הצעירים, אבל אני סומך על רוג'רס שהוא יודע מה הוא עושה בתחום הזה.

לא הייתי מבטל גם שחקנים צעירים שיובשו על הספסל בתקופה האחרונה כמו סטרלינג סוסו שלבי וויזדום ובמידה מסוימת אלן. גם השיפור ביכולת של אנריקה דאונינג והנדרסון בא אחרי תקופה על הספסל.

הרצף הנוכחי מאריך את התקופה הקריטית בה רק ניצחון מתקבל. המבחן יימשך ברצף המשחקים מול וילה רדינג סאות'המפטון ווסטהאם.
12 נקודות, ואנחנו מגיעים למשחק מול צ'לסי באנפילד בעמדת איום, כל דבר פחות מזה ובאמת שאפשר להתחיל לשתף את הצעירים במחשבה על העונה הבאה.

וכן, כאוהד ליברפול מה שנותר לי זה לפנטז, אבל התרגלתי ואני די נהנה מזה. נטיה לוזרית, אני מודה, אבל לפחות קצת כיף בדרך, עדיף לי ממצב של חמיצות תמידית ועלבון קשה מכל הפסד, או הפסד פוטנציאלי.

בני תבורי 12 במרץ 2013

kirma der faux,
חושב כמוך. לפנטז זו לא נטייה לוזרית, זה כורח מציאות. אבל לא הייתי מתחלף עם אוהד יונייטד שכבר היום רואה את הבור שאחרי פרגי.

matipool 12 במרץ 2013

בני – רק הערה לגבי "הקבוצה המבולבלת והנבוכה מהעונה השנייה של בניטז" – הקבוצה שעונה להגדרה הנ"ל החלה בעונה החמישית של בניטז .
דווקא בעונות 2-4 שלו , הייתה לנו קבוצה מצוינת .

המזל ממש לא היה לצידנו במשחקים רבים בחצי הראשון של העונה . יחד עם השיפור במשחק שלנו , יש גם שיפור במזל אז כנראה שאתה צודק .

צריך לציין גם שדורפן כתב באותו מאמר שליברפול סבלה השנה רבות מאותו מזל מפורסם ומקטסטרופות הגנתיות . כשהוא כותב בעיתון על ליברפול , הוא ממלכתי והגון (-:

בני תבורי 12 במרץ 2013

התיקון כמובן נכון.

בני תבורי 12 במרץ 2013

ודורפן בהחלט הגון, אבל אסור שהוא ידע שאנחנו חושבים כך…

wazza 12 במרץ 2013

היום בעיתון הוא אפילו יצא בגילוי נאות

בני תבורי 12 במרץ 2013

מה כתב? אין באזור שלי חבר'ה עם סרבלים אדומים…

אמנון 12 במרץ 2013

הנה עוד התייחסות לאהבת "דוד ויהונתן" השוררת בין ליברפול והקבוצה השנייה של מנצ'סטר.
מתוך כתבה על ההיסטוריון החשוב צבי יעבץ שנפטר לפני זמן מה ואהב מאד כדורגל.
כתבה מעניינת ושווה שמסבירה, בין היתר, כיצד ועל איזה רקע היסטורי התפתחה האקדמיה הישראלית, מי היו הדמויות, מה הניע אותן וכו'.
http://www.haaretz.co.il/magazine/1.1952643
"מכור לכדורגל
חוש ההומור היה אחת התכונות הבולטות של יעבץ. ב–91’ התארח בתוכנית “חיים שכאלה” בערוץ 1. כשסיפר על החיים הטובים של אנשי אקדמיה בכירים בישראל, אמר: “אני נוסע הרבה. זה הפך לצחוק באוניברסיטה. אומרים שהיתה התנגשות בין שני אווירונים. אחד שיצא מתל אביב לניו יורק, ושני שיצא מניו יורק לתל אביב. יעבץ היה בשניהם וניצל פעמיים”.
לא רק חוש הומור בריא היה ליעבץ. ההיסטוריון הבכיר אף היה מכור לכדורגל. פרופ’ יוסי מאלי היה עוזר הוראה של יעבץ בסוף שנות ה–70. בחודש שעבר נזכר, כי יעבץ נהג להרשים את הסטודנטים בידיעותיו בכדורגל. כך, למשל, כאוהד ליברפול, מנה בפניהם את שמותיהם של שחקני נבחרת אנגליה שזכתה בגביע העולמי ב–66’. “באחד השיעורים תיקנתי אותו. הוא הסתכל עלי ואמר – ‘אתה הסטודנט שאני מחפש’. אומרים שקיבלתי את המשרה רק בזכות העובדה שאני אוהב כדורגל. פעם צחקתי על זה עם צבי, ואמרתי לו שיש לי מזל שאני אוהד כדורגל. בתגובה הוא אמר, ‘לא, המזל הגדול שלך הוא שאתה לא אוהד את מנצ’סטר יונייטד’".
וכמובן שכדאי לקרוא את כל המאמר.

אריאל גרייזס 12 במרץ 2013

מצוין!

בני תבורי 12 במרץ 2013

אמנון,
תודה על הקישור. תגובה נהדרת ששווה פוסט מיוחד. לא ידעתי כמובן על הצד הזה של פרופ' יעבץ למרות שזכיתי ללמוד אצלו קורס אחד קצר ומרתק.

מנחם לס 12 במרץ 2013

לצערי כשאני ניכנס מדי פעם לדה-באזר זה כבר מאוחר. רציתי רק לציין שאין דבר כזה "מזל". לכל דבר (אפילו ל-'מזל') יש סיבה.

שחר דמרי (גמל) 12 במרץ 2013

מסכים פלוס פלוס

בני תבורי 12 במרץ 2013

מנחם,
אני לא שונה ממך במובן זה. גם אני לא מקבל נוכחות של "מזל" שעושה איתנו חשבונות ואתה בהחלט צודק באשר לסיבה. טענתי שכשליברפול תחזור להיות קבוצה טובה וחזקה, תהיה סיבה לשרוק גם לטובתה.

D! בארץ הקודש 12 במרץ 2013

בני, פוסט מצויין.

הקבוצה נראית כמו קבוצה ובתוך מערך שכזה שחקנים חדשים וצעירים יכולי םלבוא לידי ביטוי ופתאום שחקנים גמורים נראים טוב.

את טביעת העין של ברנדן לשחקני החלק הקדמי נצטרך לשנה הבאה לחלק האחורי.

יש למה לצפות אבל כדאי להתחיל מתשע נצחונות.

אסף THE KOP 13 במרץ 2013

בני,

אוהדי יונייטד, מעצם הרקורד ההיסטורי של קבוצתם, הם המומחים בה"א הידיעה וללא-עוררין, בכל הקשור למזל אצל קבוצה.
הם אפילו בעלי הזכויות הרשמיות לסלוגן "התחת של פרגי".

על כן, אם דורפן טוען שלליברפול שיחק המזל, אז זה המצב.
אין צורך בחוות דעת שניה.

Comments closed