התיקו עם ווסטהאם

נקודה אחת משני משחקים קלים זה מאזן מחורבן למי שבאמת מאמין בעניין הזה של משחקים קלים. אני, אגב, לא מאמין בקשקוש הזה. מאידך, מדובר בשני משחקים בהם הובלנו והעובדה שלא הפסדנו היום קשורה ללקחים שנלמדו מההפסד לבורנמות'.

מאטיפ חזר למרכז ההגנה, ואם לא נתעקש להפיל את האחריות לתיקו על הטעות שלו שהובילה לשער השני של ווסטהאם, הרי שמדובר  בשדרוג רציני ביותר. הבחור קר, חכם, מוסר מצוין, מתקל טוב, אחראי, ועושה רושם שהולך ונבנה לנו גורם יציב ומשפיע חיובי בהגנה, כזה שלא היה לנו מזמן.

ההתקפה שלנו הגיעה למצבים והבקיעה פעמיים. השער הראשון של לאלאנה הוא שער די טיפוסי לליברפול של העונה האחרונה והגיע ממצב כמותו הקבוצה מייצרת יותר ויותר פעמים במשחק. היו משחקים בהם מצבים כאלה נוצלו, היו כאלה שלא, אבל ללא ספק מדובר כאן בשינוי משמעותי לעומת עידן סוארז שעשה הכל וכמעט לבד. השער השני מהדחיקה של אוריגי מסמן גם הוא שינוי חיובי בכל הנוגע לניצול מצבים, עוד תחום די לא מכוסה בליברפול עד העונה.

הקישור שלנו התחזק בשני האספקטים החשובים של המשחק: הגנתי והתקפי, והשליטה שלנו במרכז המגרש הופכת להיות סימן היכר של הקבוצה. יש תחושה של דומיננטיות ביותר ויותר משחקים. הדומיננטיות הזאת עדיין אינה מבטיחה תשואה קבועה, אבל המגמה ניכרת וזה בהחלט מעודד. לראות את ווינאלדום מנסה שלוש פעמים ואת הנדרסון מוציא מראנדולף הנהדר של ווסטהאם הצלה הירואית, אלה סימנים מעודדים. צריך לזכור במגמה הכללית גם את השערים שקיבלנו מצ'אן שהיה פצוע היום.

אני רוצה לסגור כאן דיון שאני מסרב להשתתף בו שנסוב על יכולתו של קריוס. זה לא שאני חושב שמדובר בעילוי, אלא כי ברור לי שקלופ הביא אותו להיות שוער ראשון ומוכן לשלם את הרבה געלט, ומבחינתי כאוהד תם הוויכוח. אפשר לדון ביכולותיו באופן תאורטי בלבד, אבל כדאי לאוהדי הקבוצה להפנים שזה מה שהם הולכים לראות העונה. קריוס הוא פרוספקט והוא הולך להיות האיש באפודה הראשונה כל עוד קלופ יחשוב שהוא ראוי לקבל את הניסיון. אגב, דה חאה הגיע מאתלטיקו מדריד – בניגוד לקריוס שהגיע ממיינץ, וחלפה שנה עד שהפך להיות שוער שמרוויח נקודות עבור הקבוצה שלו.

אני לא מאושר מנקודה אחת משני משחקים אבל מאוד מרוצה מהעובדה המראה כי הניצחונות שלנו עד כה לא היו עניין מקרי אלא תוצאה של לימוד והפנמה של שיטת משחק די קטלנית, וההפסדים שלנו נבעו מגורמים ברי שליטה. על מקום שלישי ושש נקודות ממקום ראשון בתום המחזור החמישה עשר, הייתי חותם בתחילת העונה.

 

 

Share on FacebookTweet about this on Twitter

38 תגובות ל “התיקו עם ווסטהאם”

  1. D! כאן ועכשיו (פורסם: 11-12-2016 בשעה 22:14)

    יפה בני

    אף שלא ראיתי את המשחק (ולמעשה כבר אולי שלושה ברצף) אומר

    עד לפני מספר מחזורים צ'לסי נראו בדרך הנכונה לחילופי מאמנים והתפרקות – אחרי התאמות קלות הם פתאום הקבוצה שדורסת את הליגה. אני מקווה שקלופ (והשחקנים) יעשה את החושבים שלו, אין סיבה לאבד פעמיים יתרונות במשחקים כאלו.
    חוץ מזה, עדיין אין תחליף לקוטי

    להגיב
    • יריב ס. (פורסם: 12-12-2016 בשעה 14:10)

      צ'לסי משחקת עם סגל שחקנים שקרע את הליגה לפני שנתיים. היה צריך שם הכוונה והתאמות וקונטה עשה זאת נפלא.
      לשחקנים שלנו אין את הניסיון הזה ונמשיך לשלם שכר לימוד.

      להגיב
  2. ערן (המקורי) (פורסם: 11-12-2016 בשעה 22:21)

    6 גולים בשני משחקים. רובם קשורים לטעויות קשות במשחק ההגנה. עם זה לא מגיעים רחוק, ואפילו טופ 4 / אירופה יכול להתרחק אם נמשיך לספוג כך.
    ובנוגע לשוער: יכול להיות שקריוס יהיה עוד שנה-שנתיים דה-חאה (לא נראה לי). אבל אני בספק אם קלופ באמת בנה על עקומת למידה ארוכה כל כך. ומה שסר אלכס הרשה לעצמו, אני לא בטוח אם מאמן פרמייר ליג מרשה לעצמו לאור התחרות המטורפת מסביבנו.

    להגיב
  3. בא בלילות (פורסם: 11-12-2016 בשעה 22:42)

    בני – צר לי אבל אני ממש לא אופטימי כמוך. אני מסכים שהייתי חותם על מיקום כזה בנקודת הזמן הזו בתחילת העונה, אבל זה לא חוכמה. לאור התפקוד בספטמבר אוקטובר, מה שקורה בשבועיים האחרונים הוא נפילה די קשה ברמה, בעיקר בחלק האחורי. גם ההגנה לא יציבה וגם הקריוס הזה מתברר יותר ויותר כבקטוס (טוב, מישהו היה חייב, זה מתבקש…).
    במקום אחד אני מצטרף לאופטימיות שלך – קלופ. אין לי ספק שהוא מסכים חכם ומנוסה גם להבין מה קורה, גם לא להיצמד לכל מיני תבניות חשיבה נוקשות גם אם הם לא עובדות (גרמני, אני יודע, אבל בכל זאת), וגם מסתמן שיש לו את העין והיכולת לעשות רכש מוצלח בחלון הקרוב, ואני די בונה על זה.
    בינתיים יש לנו חודש שלא אמור להיות יותר מדי מאתגר, אבל מצד שני גם השניים האחרונים על הנייר לא היו אמורים לאתגר יותר מדי. לך תדע…
    שיחזור קוטיניו כבר קיבינימט.

    להגיב
  4. Matipool (פורסם: 11-12-2016 בשעה 23:01)

    ההיעדרות של קוטיניו משפיעה מאד גם על פירמינו .
    כשהוא שיחק מקדימה בשלישייה עם מאנה וקוטיניו הוא היה נפלא . לוחץ , מחלץ , מבשל , מבקיע , משגע הגנות .
    פתאום הוא הפך לפרווה כשהוא משחק בצד ונראה גם שהחבר שלו מאד חסר לו .
    זה לא היה נראה לי כך בתחילת העונה אבל הסגל קצר . 3-4 פציעות והקבוצה איבדה את זה .
    צפיתי אחרי ההפסד בשבוע שעבר שאנחנו הולכים לתקופה פחות טובה . הולכים עכשיו למשחקים כל 3 ימים ואפילו שני משחקים בהפרש של פחות מ-48 שעות . לצעירים שמשחקים בגביע הליגה יהיה לדעתי חלק לא מבוטל בחלק מהמשחקים הללו .
    באסה לגמרי אחרי החודשיים הקודמים .

    להגיב
    • יריב ס. (פורסם: 12-12-2016 בשעה 14:11)

      יותר קשור לשינוי תפקוד שלו מתשע לאגף שמאל. הוא לא מוצא עצמו שם

      להגיב
      • matipool (פורסם: 12-12-2016 בשעה 17:16)

        נכון אבל שינוי התפקיד נובע מהפציעה של קוטיניו .

        להגיב
  5. TD (פורסם: 12-12-2016 בשעה 00:19)

    מבט קצת יותר כללי על העניינים:
    קלופ מאמן מצוין ומצליח להוציא מהשחקנים יותר מסך יכולותיהם. הוא עושה זאת בזכות שיטה, התלהבות וכריזמה. (הנה מגיע ה)אבל, כדי להתמודד על הליגה הוא צריך לשנות 2 דברים –
    1. ההגנה לא מספיק טובה – והבעיות צצות כשיש מצבי הגנה סטנדרטיים, מול קבוצות שמנסות לתקוף. לוברן לא מספיק רגוע, מילנר מתאמץ אבל מוגבל, קליין נותן את ה-"7 מתוך 10" הקבוע והנדרסון מנהל מצוין בחצי המגרש השני אבל לא באמת יודע הגנה. אולי הבעיה היא שקלופ לא יודע לאמן מצבים כאלה.
    2. בלי שחקנים באמת טובים הסיכוי לקחת אליפות לא גדול (נא לא לתת לי את לסטר כדוגמא). השיטה מצוינת אבל צריך לפעמים משהו אקסטרה (ראה ערך דייגו קוסטה). בדורטמונד קלופ הצליח כי "למרות" השיטה, היו לו גם שחקנים מהטובים (אולי ה-טובים) בליגה הגרמנית (כמובן שהוא גידל/רכש/המציא אותם, זה לא משנה). אני מאוד אוהב את הקבוצה אבל חסר משהו שרק קוטיניו לפעמים נותן. זאת בניגוד לקבוצות סביבנו בטבלה (חוץ מטוטנהאם שדומה לנו מהבחינה הזאת) – לכולן יש את השחקנים האלה.

    קלופ לא יוותר העונה על מאבק עד הסוף אבל המבחן הגדול שלו הוא למצוא איך לקחת את הקבוצה הזו רמה או שתיים למעלה בשנה הבאה.

    להגיב
    • no propaganda (פורסם: 12-12-2016 בשעה 10:57)

      דווקא ללסטר היו שני שחקנים מאוד טובים ועוד אחד שתפס עונה מדהימה

      להגיב
      • TD (פורסם: 12-12-2016 בשעה 11:29)

        נכון, אבל האחד שתפס עונה מדהימה היה האקסטרה וגם אז כל הכוכבים היו צריכים להסתדר. לליברפול של 13-14 למשל לא היה את המזל הזה.

        להגיב
  6. משה (פורסם: 12-12-2016 בשעה 05:32)

    מצטער, אני רואה את זה אחרת לגמרי ואתה לא חייב להיכנס לדיון אבל בחדר יש ממותה.
    הימור על שוער חירב לנו סיכוי לתואר השנה. אפשר להתייחס אל זה בצורה מפוקחת ואפשר להיות סבלניים אבל הבחור הזה הרס לנו בשבועיים את כל התקוות. מה שהוא עשה היום בשני שערים היה שערורייתי. בגול של פאייט ראיתי איך הביטחון פשוט נשאב החוצה מהשחקנים. החלטה אומללה וגם כשאתה מאמן גדול יש כאלה. ראיתי אתמול איך החלטה שחצנית של פפ על סטונס ובראבו גומרת לסיטי עונה והיום ראיתי איך החלטה שחצנית של קלופ חירבה עונה והוא לא מוכן להודות בה. כשנהיה אחרי 20 שנות אליפות אני מוכן לתת צ'אנס ולבנות את דה חאה, בינתיים אני יושב על הספה ובא לי לשבור את הטלוויזיה. אפשר לנתח עד מחר את החיסרון של קוטיניו או ההצבה של פירמינו, בשורה התחתונה כבשנו 5 שערים בשני משחקים, מאזן יפה מאוד וספגנו 6 שערים, בחמישה מהם לשוער יש חלק גדול.

    להגיב
    • בני תבורי (פורסם: 12-12-2016 בשעה 07:21)

      משה,
      מתחילת העונה פאייט הבקיע חמישה (5) שערים זהים לחלוטין מאותה נקודה ואפילו רחוק יותר, כולל אחד לדה חאה, שאני מקווה שתסכים אתי שנמנה על שלושת השוערים הטובים באירופה כיום. קצת הגינות לא תזיק. אתה רוצה להגדיר עונה מחורבת אחרי חמישה עשר מחזורים? זכותך, אני את הסיכומים שלי עושה אחרי המחזור האחרון.

      להגיב
      • משה (פורסם: 12-12-2016 בשעה 07:30)

        בני,
        תסכים איתי שלא כל השערים מאותה נקודה היו זהים ואם אתה בוחר לא להתעסק בזה שהכדור עבר בתוך הידיים של קאריוס זו זכותך, אם זה לא היה בהמשך לשלושה שעברו דרכן לפני שבוע וליציאה המהוססת כמה דקות לאחר מכן ייתכן וגם אני הייתי בוחר כמוך.
        אני לא סגרתי את העונה, אני כן חושב שהענקנו 5 נקודות הפרש לצ׳לסי וארסנל בצורה רשלנית.

        להגיב
        • אבי גלברט (פורסם: 12-12-2016 בשעה 09:35)

          משה ,המשפט האחרון .לגמרי .

          להגיב
      • משה (פורסם: 12-12-2016 בשעה 07:37)

        ועוד נקודה, אני מאמין כמוך בתמיכה ובעידוד עד הסוף רק שזה לא הופך את קלופ לחסין לביקורת. בחירות הרכב לא טובות וניהול משחק בינוני הן הבעיות המרכזיות כרגע, בין משחקים זה לגמרי לגיטימי בעיני לדון בכך. יתרה מזאת, קאריוס עושה נזק ברמה כזו שאני מצפה ממנהיגים כמו הנדו ומילנר לדבר על קלופ על זה בארבע עיניים.

        להגיב
        • בני תבורי (פורסם: 12-12-2016 בשעה 08:11)

          אני חסיד של ביקורת ואף אחד לא חסין מביקורת כולל לא קלופ ובוודאי שלא קריוס ואני מסכים ששמטנו נקודות ברשלנות ולדעתי זה התחיל כשלא הצלחנו לתרגם שליטה מוחלטת ועשרות מצבים נגד סאות'המפטון. עם זאת, אני רחוק מלהתייאש, אני רואה שיפור עצום בגישה ובמשחק שלנו ולראייה אנחנו מנהלים את הדיון הזה כשאנחנו במקום שלישי, שש נקודות מהמובילה שעוד צריכה לשחק אצלנו (וחטפה השפלה אצלם) וכנ"ל זו שבמקום השני, כל זה כשנותרה עוד דרך ארוכה מאוד.

          להגיב
          • משה (פורסם: 12-12-2016 בשעה 09:28)

            בהחלט.

            להגיב
    • אלי (פורסם: 12-12-2016 בשעה 10:34)

      ליברפול צריכה לנצח את ווסטהאם גם אם מקבלים גול או שניים. לא היתה שום סיבה לא לשים לפחות 4-5 אתמול כמו שארסנל עשו לפני שבוע.
      18 ניסיונות הבקעה מהם רק 3 למסגרת זאת הבעיה ולא השוער.

      אני הייתי מאשים יותר את לאלנה בשער. לא היתה שום סיבה לעשות עבירה במקום כזה בייחוד שזאת היתה סתם התקפה עומדת וכשאתה יודע שיש לקבוצה השנייה שחקן שמבקיע ממצבים כאלה. אני בטוח שקלופ אמר את זה לשחקנים לפני המשחק.

      להגיב
    • גורביץ' (פורסם: 12-12-2016 בשעה 12:14)

      הממותה היא לא רק השוער הכושל בן כושל הזה, אלא בעיקר לדעתי משחק שני שהקבוצה ביתרון מול קבוצה נחותה מהם שנגמר בהפסד או תיקו ששווה הפסד.
      אני מקווה שקלופ מבין את משמעות הטירוף כריסטמס להמשך הליגה, כי מי שיוצא ממנו רע נזרק מהמירוץ (אליפות) או מאבד עמדות במירוץ השני (טופ 4). כרגע אנחנו נכנסים לטירוף במצב הרבה פחות טוב מארסנל, צ'לסי וגם פחות טוב יונייטד, ואיכשהו נראה שקלופ עדיין מנסה בכח לתת הכל, בכל מצב, גם יתרון.
      לפעמים 1-0 זה הניצחון הכי טוב שיש..

      להגיב
      • אלי (פורסם: 12-12-2016 בשעה 12:34)

        להזכיר לך בעונת סוארז הפסדנו גם לצ'לסי וגם לסיטי בכריסטמס ונזרקנו מהמירוץ לאליפות (שאפילו לא היינו בו) ולמרות זאת היינו במירוץ לאליפות עד המחזור הלפני האחרון.

        להגיב
        • משה (פורסם: 12-12-2016 בשעה 12:38)

          בעונת סוארס נכנסנו לכריסטמס מהמקום הראשון…

          להגיב
          • אלי (פורסם: 12-12-2016 בשעה 12:52)

            ותוך שבוע ירדנו למקום 5, ולפי התאוריה שלך נזרקנו מהמירוץ לאליפות.
            ועד המחזור ה 27 היינו במקום רביעי.
            שום דבר לא סגור בכריסטמס.

            להגיב
            • משה (פורסם: 12-12-2016 בשעה 13:08)

              אין לי שום תיאוריה.
              אתה טוען שהפסדים בכריסטמס לא זורקים מהמירוץ אבל בשביל שזה יקרה צריך להיות במירוץ, כמו שהיינו אז. זה לא עניין של מיקום, זו כמות נקודות.

  7. ran (פורסם: 12-12-2016 בשעה 06:20)

    טופ 4,
    זה המקסימום שניתן להוציא מהסגל הקיים – קצר מידי ובשיא האובייקטיביות כאוהד אחרי שני משחקים חלשים, כנראה גם לא מספיק טוב.
    קלופ בחר לא להשתגע עם כסף גדול וביחס לסכומים שהוצאו בשנתיים האחרונות,
    אנחנו שווים מתמטית באזור המקום 8
    ואני מת עליו בגלל עובדה זו, כי מה שהוא מוציא מהסגל בעיני פנומנלי וכל שחקן חדש שיגיע מוטמעת בו ההבנה שזו קבוצה של קלופ ולא עוד שכר שמן אצל מאמן שאולי שנה הבאה כבר לא יהיה פה.
    עדיין,
    בהתעלם מקריוס, היתרון של הקבוצה במשחקיה הטובים היה מעבר ללחץ שהיו אופציות התקפיות – מאנה את פירמינו את קוטיניו, בשילוב הטירוף של ללאנה. אתמול, ללאנה לא חזר לעצמו למרות הגול, פירמינו עדיין בברזיל ונותרנו רק עם מאנה, שברגעים מסוימים נראה כאילו הוא סוחב את כל הגנת ווסטהאם על גבו.
    הגולים יבואו,
    מה שמדאיג אותי שאנחנו פגיעים מדי בהגנה וחייבים לדרוס ביום רביעי הקרוב כדי לשכוח משני המשחקים האחרונים.

    להגיב
  8. אסף the kop (פורסם: 12-12-2016 בשעה 07:35)

    אין בעיה עם ההימור על קריוס שנראה יותר כמו בקטוס. רק שלאור שכר הלימוד על ההשבחה עבור ריאל או ברצלונה (בהנחה שהוא יהפוך מתישהו לאיזה חצי דה-חאה) מן הראוי שנצמצם את הציפיות שלנו למאבק על הזכות לשחק בליגה האירופאית.

    להגיב
  9. אבי גלברט (פורסם: 12-12-2016 בשעה 09:07)

    אפשר להגיד קריוס ובקטוס וקוטיניו וצ'אן וסטאר ובכלל השמיכה קצרה לא יעזור כלום .בהנחה שהילדים שישבו אתמול על הספסל עדין לא בשלים לגמרי למשחק פרמיר ליג קשוח אז אין הרבה ברירה .הטעות הגדולה של קלופ היא שגם במצב הזה הוא ממשיך לשחק הכול או כלום . אז הכול זה 6 נקודות משני משחקים שצריכים להיות שלך טוטאלית וכלום זה מה שהשגנו ….
    קלופ יהיה חייב לזרוק את הצעירים למים אין ברירה בחודש הקרוב העומס הוא גדול ,נכנסים משחקי גביע וגם בליגה נשחק השבוע שלושה משחקים בשמונה ימים .
    סטיוארט ,בארגנן (נקבר ב23 U אחרי השאלה ) ,אוג'ו ואפילו גומז .בודאי ארנולד ,אג'ירה וודבורן .אין ברירה הפציעות יבואו בגלל העומס .
    אתמול משחק לא גדול שלנו שצריך לחלק אותו לשלוש (כמו כל דבר ) .עד הגול שיוויון ,עד המחצית .ומחצית שניה .
    פתחנו טוב כרגיל בשליטה מלאה .אחרי השיויון הקבוצה איבדה ביטחון לחלוטין (מיד ארחיב) ואחרי המחצית ההינו באטרף שיכל גם להגמר ברביעיה לנו …
    לגבי בקטוס ,עוד לפני הגול הראשון ראיתי שהוא עומד מטר שמאלה מידי .אפילו נימני העילג ראה את זה .כל מאמן שוערים בילדים א אליצור ביר גפגפה יכל לראות את זה כולם חוץ מקלופ ובקטוס .
    הקבוצה נכנסה ללחץ ,ההגנה נכנסה להלם ושיתוק וקיבלה גול נוסף של ליגה ג מחוז גליל תחתון ….
    עד המחצית הגול האומלל הזה ישב על הקבוצה וככה זה נראה .
    תראו ,יכול להיות שההינו קונים את המצב היום לפני העונה זה נכון אבל ,איך שנראינו ברוב המשחקים ,הקצב ,השליטה ההבקעות ואיך שאחרים ניראים יכולנו להיות היום במצב יותר טוב .
    יכולנו לברוח פעמים לשיטי ,טוטנהאם והוורודים ולהתבסס בשלושת המקומות הראשונים בהפרש משמעותי .
    בסופו של דבר המטרה הראלית היא מקום באלופות ואת זה אסור לפספס .
    קוטיניו כבר אמרנו ?

    להגיב
  10. בני תבורי (פורסם: 12-12-2016 בשעה 09:17)

    רק רציתי להזכיר שנותרו עוד שישים ותשע נקודות בקופה, כן?

    להגיב
    • אבי גלברט (פורסם: 12-12-2016 בשעה 09:52)

      לא סותר את מה שאמרתי .
      מצד שני אופטימיות יתר גם בעיה ……

      להגיב
      • בני תבורי (פורסם: 12-12-2016 בשעה 11:20)

        למה בעיה? הכי טוב למות שמח

        להגיב
  11. cookie-monster (פורסם: 12-12-2016 בשעה 10:09)

    אני עם בני
    בלי עליהום. ויש עוד חלק נכבד מהעונה.

    להגיב
  12. ע.נ. צפון (פורסם: 12-12-2016 בשעה 11:15)

    אין משחקים קלים בליגה האנגלית!

    להגיב
    • אסף the kop (פורסם: 13-12-2016 בשעה 06:39)

      עושה רושם שלצלסי דווקא יש…

      להגיב
  13. kirma der faux (פורסם: 12-12-2016 בשעה 11:27)

    שמעתי את השיר הזה היום בדרך לעבודה. גישה של קרביים על השולחן, דם יזע ודמעות.
    ככה ליברפול צריכה לשחק.
    https://www.youtube.com/watch?v=JEIceHIxvtI

    אבל לא רק 14 דקות, אלא כל ה90.

    להגיב
  14. רובי פאולר (פורסם: 12-12-2016 בשעה 12:50)

    מצטרף לאווירה הפסימית. השמיכה קצרה ואין לנו נקודות לחלק בחינם. אני עד היום חושב שאמנם ההחלקה של סטיבי הייתה דרמטית והייתה הסוף, אבל את האליפות ההיא הפסדנו על פאדיחות כמו התיקו 1-1 בהות׳ורנס (היי קולו טורה). אין שום סיבה שנחטוף שני גולים ממצב וחצי, ואין שום סיבה שנחלק מתנות בחינם לאור איך שהליגה התפתחה עד כה. סיטי במשבר אגוארו ואנחנו לא מנצלים את זה… ועד שקוסטה לא יורחק וארסנל איכשהו ממשיכה לנצח אנחנו בצרות….
    בדיון לילי עם מתיפול העלינו את התהיות הבאות:
    למה הנדו לא בועט יותר
    למה ג׳יני הנגר משחק ככ למעלה ולאלאנה למטה? לאלאנה היה שם גול משלל המצבים ההם
    למה קלאבן לא שיחק מול בורנמות במקום לוקאס?
    למה כל ההגבהות המחורבנות האלה?!
    לאיפה נעלם משחק הלחץ?…
    לתשומת לב הקורא המסור י. קלופ.
    ציונים:
    קאריוס -3. למה לא? תעמוד על דגל הקרן כשיש בעיטה חופשית, לך על זה. שודד בטרנינג
    קליין -6. כרגיל
    מאטיפ -7. סהכ היה לו משחק מצוין כרגיל. כמובן לא אשם בגול השני הכדור עף לו מעל הראש כי פגע בהנדו. אם היה שוער נורמלי הוא היה יוצא וחוסם לבועט את הזווית. מצד שני הטמבלים בשידור שהאשימו אותו גם אמרו שאנדי קארול הגיע לליברפול מווסטהאם אז…
    לוברן -6. פחות טוב ממה שהתרגלנו
    מילנר -6. היה לא מדויק
    הנדו -6. לא הנהיג
    לאלאנה -6. היה יותר מדיי מאחור, פאול מיותר
    ג׳יני -6. נגר נשאר נגר
    פירמינו -4. לא חזר מברזיל לצערנו
    מאנה -8. אדיר אבל לא יכל לבד
    אוריגי -5. היה מבולבל

    להגיב
    • Matipool (פורסם: 12-12-2016 בשעה 14:09)

      ציונים משקפים . אין הערות .
      כוס אמק .

      להגיב
  15. טל 12 (פורסם: 12-12-2016 בשעה 14:48)

    מה כבר אפשר לומר על השער השני.חוסר מזל,כדורגל אנגלי משנות ה 70- הכדור פגע בשחקן עף לכיוון הרחבה הבלם קפא על שמריו שחקן ההתקפה רץ מאחורי הבלם ו…. סעמק

    אולי עדיף לתת לפירמינו לשחק באמצע ולעודד אותו לבעוט כמעט מכל מצב,בעיקר בגלל שקוטיני חסר.

    להגיב
  16. איאן ראש (פורסם: 13-12-2016 בשעה 00:34)

    אני הרגשתי את חסרונו של צאן במיוחד על רקע החולשה של ג'יני. על רקע כל כל הרבה פציעות, סביר היה שמשהו יפגם אצלנו.

    להגיב

מה דעתך?