לך תביא תועלת

לאור ההתפתחויות האחרונות, לו אני ג'ון הנרי, אני אומר לקוטיניו ככה:

שמע, אני מבין שאתה רוצה ללכת ומבחינתי זה בסדר גמור. בניתי עליך, אתה החלק החשוב ביותר במכונה שלנו, אך מכיוון שאיבדת את החשק להיות כאן, נסתיימה התועלת שיכולת להביא לי כשחקן. אני לא מפריד בין יכולת ומוטיבציה, וכשאחד המרכיבים נעלם, מבחינתי חבל על הזמן.

עם זאת, ונעזוב כרגע את העובדה שרק לפני חמישה חודשים חתמת על חוזה לחמש שנים ללא סעיף יציאה, אנחנו בפתחה של שנת מונדיאל ואין לי ספק שאתה רואה עצמך כאחד משחקניה המובילים של ברזיל, מועמדת קבועה ופצועה לזכייה באליפות העולם. אשר על כן, וכדי לא לבזבז זמן יקר, אני מציע לך את ההצעה הבאה – שגר את סוכנך לברצלונה ובפיו המסר הבא:

אם אתם רוצים אותי (את קוטיניו), אנא ארגנו תיק ובו 200 מיליון פאונד, אותו תניחו במושב המטוס ממש בין רקיטיץ' ודניס סוארז שיגיעו אתו לליברפול. במידה וינהגו בתבונה, אותו מטוס ייקח אותך אליהם בצירוף ברכתנו. במידה ולא, סטיבי וקני ישמחו מאוד לארח אותך ביציע.

 

 

Share on FacebookTweet about this on Twitter

103 תגובות ל “לך תביא תועלת”

  1. אלכס(אחר) (פורסם: 11-8-2017 בשעה 22:19)

    מקובל עלי בני.

    להגיב
  2. ערן (המקורי) (פורסם: 11-8-2017 בשעה 22:27)

    אהבתי

    להגיב
  3. צור שפי (פורסם: 11-8-2017 בשעה 22:56)

    יש משהו מרגיז לאללה בכפיות הטובה הזאת ואני לא אוהד ליברפול. קיבלת במה, אתה מרוויח המון כסף, בונים עליך, אתה אהוב הקהל. לא מספיק טוב לך? חזיר.

    להגיב
    • dmc (פורסם: 11-8-2017 בשעה 23:07)

      כפיות טובה? הוא רוצה לקבל יותר כסף, במועדון יותר גדול, עם שחקנים יותר טובים בעיר הרבה יותר כיפית. כולם היו עושים אותו דבר. ואל תשכח שאם, נניח, הוא נפצע מחר ויורד דרמטית ביכולת – הקבוצה תעיף אותו ברגע לספסל ואז למועדון אחר

      להגיב
      • צור שפי (פורסם: 11-8-2017 בשעה 23:19)

        נורא פשוט. טריוויאלי שמצפים שמועדון יכבד חוזה עם שחקן. טריוויאלי שגם השחקן יכבד חוזה. אלף תירוצים לא יכשירו את החזיר.

        להגיב
        • dmc (פורסם: 11-8-2017 בשעה 23:22)

          הוא לא החרים אימונים ולא עשה שביתה. רק הביע רצון לעבור. אאל"ט יש חוקים בעניין הזה והוא לא עבר עליהם. בעיני הוא מבהיר בכנות איפה הדרייב שלו נמצא

          להגיב
          • דורפן (פורסם: 13-8-2017 בשעה 03:51)

            הוא גילה את הדרייב מאוחר מדי. כבר סוף חלון ההעברות ולא דופקים את הקבוצה שלך.

            להגיב
        • עמית לבבי (פורסם: 11-8-2017 בשעה 23:43)

          חוזה זה לא till death do us part. חוזה כולל גם נקודות יציאה ופיצויים מוסכמים. אף אחד לא ניסה להשתחרר ממשהו שהוא חתום עליו.

          להגיב
          • tazza (פורסם: 12-8-2017 בשעה 11:40)

            אבל הקטע שאין סעיף יציאה, וראבק עוד לא התייבש הדיו על נייר החוזה והוא כבר מפנטז בקטאלנית…

            להגיב
      • Matipool (פורסם: 11-8-2017 בשעה 23:40)

        הוא לא ירוויח יותר כסף. להיפך – הוא מוכן לחתוך בשכר בשביל לעבור לברצלונה מכל הסיבות האחרות שציינת.

        להגיב
        • דורפן (פורסם: 13-8-2017 בשעה 03:52)

          ברור. כולם רק חולמים על ברצלונה. עד שהם מגלים שבפאריס יש יותר כסף.

          להגיב
          • אופיר.מ (פורסם: 13-8-2017 בשעה 12:12)

            נו, יש שרשרת מזון, ומה לעשות שליברפול (ורוב הקבוצות האנגליות) ממוקמות נמוך מהטופ הספרדי לדאבון לב?

            להגיב
  4. dmc (פורסם: 11-8-2017 בשעה 22:58)

    ואז ליברפול תפסיד גם את השחקן, וגם את הכסף. רוצה ללכת? שייקבעו סכום (סביר) וישחררו למי שרוצה

    להגיב
    • cookie-monster (פורסם: 12-8-2017 בשעה 12:55)

      סביר ? אין כזה דבר סכום סביר.
      לא סביר למכור אותו אז למה שיהיה ?
      אין איך להחליף אותו בשוק הנוכחי
      וגם אם היה לוקח זמן לחדש להכנס לעניינים. הגלל זה לתת לקאוטיניו ללכת לברבה היה בתוכניות לשנה הבאה ולא זו.

      מבחינת ליברפול אין לו מחיר .
      אין שחקן שאין לו מחיר ? סבבה. 500 מליון פאונד.

      להגיב
      • dmc (פורסם: 12-8-2017 בשעה 14:18)

        טוב, את חושבת על טובת הקבוצה פה אז אין בכלל דיון

        להגיב
  5. אמיר (פורסם: 11-8-2017 בשעה 23:06)

    מדהים עד כמה הגמל לא יודע שקיימות דבשות בעולם. עזבו את זה שעל שחקנים דומים שליברפול (או כל קבוצה אחרת שאתם אוהדים) לא היה לכם אכפת והייתם חושבים שהמועדון מגעיל וחסר חשיבות אם הוא אוזק אדם למקום שלא רוצה בו. גם את איה כורם צריך להושיב ביציע????

    להגיב
    • צור שפי (פורסם: 11-8-2017 בשעה 23:09)

      כשאיה כורם תרוויח כמו קוטיניו אפשר יהיה להשוות…

      להגיב
  6. אמיתי (פורסם: 11-8-2017 בשעה 23:08)

    מבין את התיסכול וזה אכן סוג של כפיות טובה אבל הסייפא שלך סותרת את הרישא..
    אם כבר אין טעם שישאר אז תציעו עיסקה הוגנת. ביציע זה משפט שלמה

    להגיב
  7. Matipool (פורסם: 11-8-2017 בשעה 23:48)

    לא רע בני, אבל לא צריך להיות חזיר. גם 150 מיליון זה בסדר.
    אם אין ברירה, הייתי לוקח את סיגורדסון לפני שהוא חותם באברטון. אחלה שחקן לשחק מאחורי החלוץ ומבחינת מספרים יכול לתת את אותם מספרים של קוטיניו בשערים ובישולים.
    כבר יש דיבורים על לנסיני של ווסטהאם כמחליף.
    עד לפני חצי שעה הייתי בשוק מהסיפור. לא האמנתי על קוטיניו שיעשה את זה. עברתי לשלב ה-״מה הלאה״?

    להגיב
    • אמיתי (פורסם: 12-8-2017 בשעה 00:46)

      תמיד אפשר לשנות ניק ולפרגן לראשון לזהות

      להגיב
      • Matipool (פורסם: 12-8-2017 בשעה 10:46)

        ביבי? בחיים לא.

        להגיב
    • cookie-monster (פורסם: 12-8-2017 בשעה 12:57)

      לא זה לא חזירות. זה המצב בשוק. אם אצה מחליט ששוה לך למכור. ואין לנו סיבה למכור
      . אין סיבה בעולם.
      פשוט אין. איך שלא יסובבו את זה.
      א י ן.

      להגיב
  8. ליצ'לופ (פורסם: 12-8-2017 בשעה 01:15)

    מסכים, חוץ מהסכום. אף קבוצה לא תשלם עליו 200 מיליון פאונד, ולדעתי גם לא 150.

    להגיב
  9. גל (פורסם: 12-8-2017 בשעה 01:41)

    לדעתי עם כל הכבוד לבקשה של קוטיניו אסור למכור ואלו הסיבות:
    1. יום לפני פתיחת העונה לבקש לעזוב זה מכת מוות לליברפול. קלופ אומר שהוא השחקן החשוב במערך שלו. במצב שנוצר ליברפול לא תמצא מחליף ראוי בשבועיים הנותרים, זה לא רק הכסף.
    2. עד עכשיו בארסה הציעה הצעות מעליבות ביחס לשוק. עם כל הכבוד ל 75+15 מיליון. במיוחד אחרי שידוע כמה כסף נכנס לקופתה מעסקת ניימאר.
    3. מסכים עם בני שזו שנת מונדיאל ולכן כח המיקוח של ליברפול גדול בהרבה משנה רגילה. לדעתי ליברפול צריכה לעמוד על שלה ולהגיד לו: ״אתה לא עוזב השנה, תכיר בזה״. במידה ויסרב או לא יופיע לאימונים יש להשעותו. אני די בטוח ששבועיים- חודש ביציע והוא יתנצל ויחזור להתאמן כמו גדול. הסיכון לא לשחק במונדיאל גדול מדי.
    4. בהקשר זה מזכיר לכולם שזה קרה עם סוארס שהושעה לפני 4 שנים אבל מהר מאוד חזר לאימונים ונתן עונה אדירה(בשנת מונדיאל). גם אז טענו ש״לא יהיה לו חשק ואיך אפשר להכריח שחקן לשחק וכו׳ ״ זה לא ממש נכון, הזמן עובר והמציאות הרבה יותר מורכבת. אותו דבר עם טבס וסיטי לפני כמה שנים, ווראטי השנה.
    5. כל הדברים תקפים גם לגבי ואן דייק וסאוטהמפטון.

    להגיב
    • מאיר (חדש בשכונה) (פורסם: 12-8-2017 בשעה 11:30)

      ++

      להגיב
  10. משה (פורסם: 12-8-2017 בשעה 02:25)

    מסכים לגמרי וטוב עשה המועדון שאמר לו שהוא לא הולך לשום מקום. שיישב ביציע שניים שלושה משחקים, ייזכר במונדיאל המתקרב ויתחיל להזיז את התחת שלו על המגרש.

    להגיב
  11. vered s (פורסם: 12-8-2017 בשעה 03:45)

    מענין מאד. קודם כל אני בספק אם בליברפול לא ידעו שקוטיניו רוצה לברסה. כבר היה דיבור על זה. מה גרם להם לבנות עליו. מה גרם להם לחשוב שהוא מאה אחוז בתוך הפרוייקט. בארסה לא רצו אותו?
    זה גם מענין מאד אם ליברפול לא ימכרו וקוטיניו ישחק הייטב כי זאת שנת מונדיאל. זה ממש עושה חשק שיפרסמו פחות את מה שקורה בתוך מועדוני כדורגל.לדעתי לאוהד זה הרגשה מחורבנת. זה לא שאין אווירה כללית לפעמים מסביב לשחקן ועדיין.
    הכי חשוב תנו לו ללכת לברצלונה. גם הוא שחקן מאד פציע וגם כי הוא ככה קרוב להיו שחקן של היי לייטס. גם כי לא הביא תארים. וגם כי פאק איט קוטיניו לבד לא יביא לליברפול שום הישג. הוא לא כזה. שיסע לברצלונה. וניראה בקשר לזה.

    להגיב
    • אריק (פורסם: 12-8-2017 בשעה 07:52)

      כי לפני חודשיים קלופ ישב איתו ושאל אותו וקוטיניו הבטיח לו שהוא נשאר. אז נכון שדברים משתנים אבל זה אבסורד. כי קלופ בונה מסביבו את המשחק ואז מתחילה סאגה שבוע וחצי לפני תחילת העונה ויום לפני המשחק הראשון השחקן כבר מאבד סבלנות. טיימינג זה כל העניין. לפני חודשיים אם קוטיניו היה אומר שרוצה לעבור הלאה זה היה נותן לקבוצה זמן.

      להגיב
      • ארם אבירם (פורסם: 12-8-2017 בשעה 10:22)

        בדיוק

        להגיב
    • בני תבורי (פורסם: 12-8-2017 בשעה 07:58)

      “I signed this new contract to stay here for a few more years because it’s a great honour for me,” said Coutinho.

      “It gives me great happiness because I was welcomed here with open arms by everyone at the club and the supporters right from my first day. I am very thankful to this football club for everything.”
      כך, פחות או יותר, מתבטא כל שחקן החותם על חוזה. לא חדש לא מפתיע ובוודאי לא מחייב. אלה מה, בשונה מכרגיל, הדברים האלה נאמרו רק ביולי האחרון.

      להגיב
  12. Merseyparadise (פורסם: 12-8-2017 בשעה 05:09)

    אני מניח שההרגשה של כל אוהד ליברפול הייתה טיפה שונה אלמלא זכינו להרגיש את הצד השני של המטבע בסאגות של נאבי קייטה וואן דייק. אני חושב שכרגע אני מבין את הקבוצות שלהן הרבה יותר ואפילו מעריך את הצורה בה המנהלים שם קובעים עובדות. אתה שחקן שלנו, חתמת חוזה עתק לפני זמן קצר בלי סעיפ יציאה תתמודד.
    לליברפול יש הרבה מאד כח במשא ומתן אם וכאשר יקרה בעיקר בגלל שזו שנת מונדיאל וכמות הכספ שבארסה קיבלה עבור ניימאר.
    הקבוצה יכולה לצריכה לשחררו רק אם תצא מהעסקה מחוזקת, בעיקר בגזרת כח האדם ובאמת שאין סיבה לשחררו בשביל חופן דולרים. וכאן בעצם הבעייה המקצועית שנוצרה בשל רצונו לעזוב בעיתוי הנוכחי
    מי יכול להחליפ אותו כשהעונה יוצאת לדרך היום. שחקנים טובים לא פחות ניתן למצוא אבל מי מבטיח שהם ירצו להגיע ומתי וכיצד יתאקלמו.
    ליורגן ולגון הנרי הפתרונות והמפתחות.
    ולסיום – גם טם יישאר איתנו לעונה הקרובה הביא לנו סיםתח מהאגדות ממש ואני מקווה שלבעלים יש מישהו שיכולים להביא שיראה לו שהקבוצה יכולה וצריכה להמשיך בלעדיו.

    להגיב
  13. בני תבורי (פורסם: 12-8-2017 בשעה 05:37)

    כבר סיפרתי לכם את הסיפור על ביאליק ותלמידי גמנסיה הרצליה שפרשנו לכבודו את אל הציפור וכשסיימו הוא מחא כפיים ואמר שזה ממש נהדר אבל הם פשוט לא הבינו למה שהוא התכוון? אז ממש כאן ואני אסביר:
    dmc – למעלה ממאתיים אלף פאונד לשבוע ביד, חתום ונעול אצל ההנרים, טרי מלפני חודש וחצי לחמש שנים. לנקד לך את זה?
    עמית לבבי – מה??? אני בשוק… לא יכולת לספר את זה להנרים בזמן? היית יכול לחסוך להם עגמת נפש, אחרי הכל הם אחראים רק לחוזים בארגונונצ'יק קטנטן כמו הרד סוקס….
    אמיר – אתה מגימנסיה הרצליה לצורך העניין.
    אמיתי – אתה בטח שכיר. מה זה אם לא הצעה כעסקית מצוינת שנשענת על הבנת המציאות כולה?
    Matipool – אז תכתוב הצעה משלך. זה אני בתור הנרי ואלה שציינתי הם בדיוק חלקי החילוף המתאימים למכונה שלי.
    ליצ'לופ – נראה לי שאתה דווקא הבנת.
    גל – נכון אבל. סוארז הוא חתול ביצות שייתן הכל גם מול אצטדיון מלא ווקינג דדס. קוטי ישתין במכנסיים. ואן דייק הודיע לסוטון כבר לפני חצי שנה שהוא רוצה לעזוב אלינו, קוטיניו חתם בשמחה על חוזה חדש ביולי האחרון.
    vered s – לא יודע, ניזון בעיקר מפול פירס ומליסה ראדי מהאקו.
    Merseyparadise – מציין שוב: ואן דייק הודיע בסוטון רשמית על רצונו לעבור אלינו חצי שנה לפני שקוטיניו חתם על חוזה חדש ואמר שהוא נורא שמח. לא דומה.

    להגיב
    • אמיתי (פורסם: 12-8-2017 בשעה 06:00)

      ממ. זו לא עסקה ריאלית והקטע של לשבת ביציע הוא גם לא עיסקי ולא משתלם לאף אחד. זה בטח לא שיקול עסקי אלא רגשני. הקלות שבה מעלים מישהו ליציע כאילו הוא רהיט.. לוידע. בעולם העיסקי זה לא קורה.
      אני רוב הזמן עצמאי וכפי שזה נראה להיות שכיר אצלך זה לא כזה גליק..

      להגיב
      • בני תבורי (פורסם: 12-8-2017 בשעה 06:03)

        הכי גליק, לא הייתי עצמאי יום אחד בחיי. לעצם העניין, לא עסקה ריאלית? נפלא, משוך את בקשת ההעברה ונמשיך. בינתיים משכת לי את השטיח מתחת למבנה שהשקעתי בו רבות ובוא נעבוד יחד למזער נזקים. רוצה ללכת? אלה תנאיי.

        להגיב
        • אמיתי (פורסם: 12-8-2017 בשעה 06:26)

          כן אבל גם לפי דעתך ללא מוטיבציה אין כישרון..
          עכשיו אם הוא נשאר איך זה יראה? איך זה ירגיש? ושוב יציע זו לא אופציה ריאלית או אפילו טובה לליברפול..
          חשבתי אתה קיבוצניק. כל החסרונות של שכיר עם החסרונות של עצמאי ביחד עם אפשרויות קידום מצומצמות..בית קברות לכישרון ומוטביציה. ואני קיבוצניק במקור

          להגיב
          • בני תבורי (פורסם: 12-8-2017 בשעה 06:48)

            אמיתי היקר,
            אתה תצטרך בשלב כלשהו להפסיק להכניס לדברים שלי משמעויות שאינן שם. אמרתי שאם המוטיבציה נפגעת, הכישרון לבד לא מספיק טוב ובעסקה בין קבוצה לשחקן צריכים להיות שני המרכיבים. אני לגמרי קיבוצניק שעבד מרבית השנים במערכות חיצוניות.

            להגיב
            • אמיתי (פורסם: 12-8-2017 בשעה 09:38)

              הבנתי. ולכן נשאלת השאלה אם ישאר ללא מוטיבציה מה הטעם מבחינתך? מבחינת ליברפול? או מבחינת מעסיק להחזיק בכוח עובד ללא מוטיבציה?
              זה בזבוז של כישרון. קצת כמו שהיה קורה פעם בקיבוצים שחברים היו חייבים להמשיך לעבוד בעבודות שלא רצו בהן רק כי צריך. מה הכייפ בלהחזיק שחקן/עובד בניגוד לרצונו? לא מאמין שאני כותב את זה אבל צריך ללמוד ממכבי רגל בעניין הזה

            • בני תבורי (פורסם: 12-8-2017 בשעה 09:55)

              בדיוק אמיתי, זו הנקודה שלי. מה הטעם באמת? שחקן מוכשר ככל שיהיה וחסר מוטיבציה, איפה בדיוק אנחנו רואים את התרומה שלו? לדעתי הגשת בקשת העברה בכלל, ובנסיבות הללו בפרט, היא נקודת אל-חזור ביחסים בין שחקן ומועדון, במיוחד שחקן משמעותי כמו קוטיניו ומכאן ההצעה שלי. אני לא מדבר על נקמה אלא על או קי, הבנו, עכשיו הולכים קדימה.
              ונקודה נוספת למחשבה: בהתבסס על סיפור סאקו, אני לא רואה איך קלופ וקוטיניו חוזרים ליחסים הנפלאים שלהם ואין לי ספק שזה ישפיע. הרי החיבוקים האלה על רקע היציע, הצוהל או המדוכא, הם בדיוק המהות ביחסים בין קלופ לשחקניו בכל מועדון בו אימן והבסיס להצלחות.

    • dmc (פורסם: 12-8-2017 בשעה 08:24)

      אז הוא מקבל הרבה, אבל רוצה עוד. הוא לא הראשון ולא האחרון

      להגיב
    • Matipool (פורסם: 12-8-2017 בשעה 13:08)

      בני – לא התכוונתי לחלקי החילוף שלך שמקובלים גם עלי. התכוונתי לשניהם פלוס מאה חמישים מיליון.

      להגיב
  14. cookie-monster (פורסם: 12-8-2017 בשעה 06:28)

    בכל זמן אחר הייתי איתך בני.
    אולי הייתי איתך אפילו בתחילת החלון
    לא הפעם. לא עכשיו.
    כנראה גם לא שנה הבאה.
    למכור שחקנים לספרדיות לא מקדם אותנו לשום מקום.
    200 מליון פאונד בבנק לא ישיגו לנו שום שחקן שאנחנו רוצים בדיוק כמו ש150 מליון עכשיו לא השיגו כלום במשך כ ל החלון
    אז אין שום סיבה ללכת ולמכור שום שחקן לאף אחד
    כי שוק ההעברות פשוט מת בתכלס
    העסקה שבארסה עצמה עשתה עם המיסטרים מ PSG הרגה אותו.
    אז הם יכולים להאשים רק את עצמם.

    להגיב
    • בני תבורי (פורסם: 12-8-2017 בשעה 06:52)

      חסר לך פרט משמעותי בהצעה שלי: את התיק עם הכסף יביאו רקיטיץ' ודניס סוארז שיישארו אצלנו כחלק מהמחיר שברצלונה תצטרך לשלם. אתם אנחנו מסודרים גם בלי קוטיניו. לא דיברתי על תמורה כספית בלבד – המאתיים מיליון פאונד הם יותר כדי להרחיב את השסע בעכוז הברצלונאי שנפער על ידי ידידנו מהמפרץ. על זה מבחינתי העסקה תקום או תיפול. זה בדיוק למה אני חושב שהצעד הכי נכון של קוטיניו זה לפטר את הסוכן שלו שבישל לו עסקה מטופשת בה הוא נמצא בעמדת נחיתות, לכתוב מיד מכתב התנצלות למועדון, להנרים, לקלופ ולאוהדים ולחזור לאימונים אתמול.

      להגיב
      • זה משנה (פורסם: 12-8-2017 בשעה 07:10)

        אפשר גם אומטיטי.

        אגב, אני חושב שהצעד הכי מתבקש של fsg צריך להיות לשלם את סכומי השחרור של כמה שיותר שחקנים בבארסה. בטוח שלפחות שניים יסכימו לבוא לתנאים המשודרגים שיקבלו באנגליה.

        להגיב
        • ארם אבירם (פורסם: 12-8-2017 בשעה 10:31)

          הלוואי שיעשו את זה

          להגיב
      • ארם אבירם (פורסם: 12-8-2017 בשעה 10:30)

        או, סוף סוף אני רואה אצלך מוכנות לקבל התנצלות. כן, היחסים עם קלופ והקהל לא יהיו אותו הדבר בטח לא בהתחלה כמו בכל בגידה אבל אני מאמין שאפשר עוד לתקן. שייתן עונה גדולה וילך.
        * נראה אותו הולך אחרי אליופות…

        להגיב
      • cookie-monster (פורסם: 12-8-2017 בשעה 13:00)

        אם אנחנו לא רוצים אותם אז אנחנו לא צריכים אותם. או קלופ יותר נכון. ולא נראה לי שהזבל של ברסה מענין אותו.

        להגיב
      • cookie-monster (פורסם: 12-8-2017 בשעה 13:04)

        אה ולגבי הסוכן – לא מאשימה אותו. אין קשר.
        עברו הזמנים של להאשים את הסוכן הנבלה שהשפיע על השחקן המסכן.
        קאוטיניו ידע מה הוא עושה בדיוק. את הטיפשות אני יפיל עליו ולא על הסוכן או על ברסה שנזכרה בו פתאום. הבנאדם לא טיפש. יושבים עליו – סבבה. שיגיד להם נאא. לא יכול להגיד לא לברסה – אשמתו.

        להגיב
  15. שי פרנסיסקו (פורסם: 12-8-2017 בשעה 08:07)

    לקוטיניו אין שום כוח במו"מ פה. חוזה ל -5 שנים בלי סעיף יציאה יכול לסיים לו את הקריירה. לא חייבים למכור. בנוסף, יש מספיק כסף בקופה להביא מחליף גם בלי למכור.

    אם אני קלופ אני אומר לו – אתה נשאר, ומשחק כמו ענק. שנה הבאה נראה. אם לא, שב ביציע. מצידי גם 5 שנים עד תום החוזה. שיפסיד 2 מונדיאלים נראה אותו. הוא שוכח איזה הבטחה לא ממומשת הוא היה שהגיע מאינטר עם היסטוריית פציעות מטורפת, ומה ליברפול עשתה לו לקריירה.

    ואגב. אני בכלל לא אוהד של ליברפול, ההתנהגות הזו של הילדים העשירים האלו מגעילה אותי ברמות, והגיע הזמן שיחנכו אותם.

    להגיב
    • בני תבורי (פורסם: 12-8-2017 בשעה 09:34)

      לגמרי.

      להגיב
    • ארם אבירם (פורסם: 12-8-2017 בשעה 10:31)

      גם לגמרי

      להגיב
      • עמי ג (פורסם: 13-8-2017 בשעה 12:15)

        גם לגמרי וגם לחלוטין

        להגיב
  16. אריק האדום (פורסם: 12-8-2017 בשעה 08:43)

    כמה זמן סופרים כבר? 1990?

    להגיב
    • cookie-monster (פורסם: 12-8-2017 בשעה 13:05)

      ב ד י ו ק

      להגיב
  17. ניינר / ווריור (פורסם: 12-8-2017 בשעה 08:48)

    כאוהד ברצלונה אני מבועת מהאפשרות שקוטיניו יגיע אלינו ומבקש מכם לעשות כל מאמץ שיישאר בליברפול.
    וכל הסאגה סביבו מגעילה ברמות ומוציאה את החשק מהכדורגל

    להגיב
    • בני תבורי (פורסם: 12-8-2017 בשעה 09:58)

      אל תדאג אחי, לך יהיה קל יותר לקבל אותו מאשר לנו במיוחד אחרי עוד סלאלום והברשה לפינה.

      להגיב
      • עמי ג (פורסם: 13-8-2017 בשעה 12:16)

        שילך לברצלונה הכלב. כבר לא צריך אותו.
        אם 200 מיליון יכולים להביא לנו במקומו את אלבס ואת קרווחאל – אני בעד.

        להגיב
  18. יוסי מהאבטיחים (פורסם: 12-8-2017 בשעה 09:52)

    לא מבין את יפי הנפש.
    זה ביזנס בשוק פתוח. מי שרוצה מוכר, מי שרוצה קונה.
    במקרה הזה גם קוטיניו וגם ברצלונה לחיצים, וזו ממש מצווה לקחת מה שרק אפשר מהם.
    גם את קוטיניו אפשר להבין. יותר כסף בקבוצה טובה יותר, וכרטיס יציאה מהחור הזה שנקרא העיר ליברפול.

    כל אחד עושה בדיוק מה שמצופה ממנו.

    להגיב
    • בני תבורי (פורסם: 12-8-2017 בשעה 09:58)

      נכון, רק שעניין המצווה דווקא מכניס את זה לקונטקסט של נקמה ואני מדבר על ביזנס ותו לא.

      להגיב
      • יוסי מהאבטיחים (פורסם: 12-8-2017 בשעה 11:56)

        נקמה על מה? סוארס? לא מכרתם כשלא רציתם, מכרתם כשכן.
        מאמין שהוא עוד יחזור לליברפול לסיבוב פרידה אחרי שבארסה תנפנף אותו עוד שנתיים שלוש

        להגיב
  19. ran (פורסם: 12-8-2017 בשעה 09:57)

    שחקני כדורגל בשיאם הם אנשים מאד צעירים
    בעלי מנטליות ילדותית
    ולהשאיר שחקן, שברורות לו ההשלכות של בקשה לעזוב יום לפני תחילת הליגה, נראה לי לא סביר.
    מת על קוטיניו, כבר תקופה ארוכה לא זכור לי שחקן שגרם לי להתרגש כמוהו אבל הילד רוצה ללכת ועבור 120 מיליון (סכום שברסה יסכימו להוציא עליו והקהל ירגיש שהקבוצה נלחמה לפני ששחררה) שיעבור לספרד.
    לוקח בשתי ידיים את פולישיץ מדורטמונד במקומו, שאם אינני טועה סכום השחרור שלו 27 מיליון ואפילו אם ישלמו כפול, אחרי הכל הנער בן 18, ואני חי עם כל העניין בשלום.

    להגיב
  20. איציק (פורסם: 12-8-2017 בשעה 10:02)

    יש לי שאלה, מה היה ההיגיון של קוטיניו מלהתחילה לחתום על חוזה ל-5 שנים בליברפול ללא יכולת יציאה. כוכב עולה עם סיכוי להיות מבוקש על-ידי הגדולות. אז נכון שאולי באותו רגע לא היו לו הצעות אחרות אז לחתום שוב בליברפול נראה הגיוני ביותר, אבל בלי סעיף יציעה?
    בני, מסכים לחלוטין שלא ניתן להכריח מישהו לשחק, אך בהחלט אפשר לא לתת לו לשחק.

    להגיב
    • ארם אבירם (פורסם: 12-8-2017 בשעה 10:34)

      מסכים לסייפא שלך. מקווה שיבין מהר מאוד שעדיף לשחק מאשר לא לשחק.

      להגיב
  21. אריאל גרייזס (פורסם: 12-8-2017 בשעה 10:45)

    השיחה שצריכה להיות בין הנרי לקוטיניו צריכה להיות – תקשיב, העונה מתחילה עוד דקה, אין מצב שעם כל הכסף שבעולם נמצא עכשיו מחליף הולם. השנה יש מונדיאל ואתה רוצה לשחק בו. מצדי תשב ביציע כל העונה, לא מעניין אותי. בוא ותשחק את העונה הזאת, תראה לי שאתה משקיע – בסוף העונה הבאה אני מוכר אותך לבארסה. עד אז, תשחק כמו בן אדם.
    זה פחות או יותר הדיל שהיה עם סווארז בזמנו אחרי שהוא סגר עם ריאל והיה מאוד לא מרוצה.

    להגיב
    • אמיר (פורסם: 12-8-2017 בשעה 10:50)

      ואתה חושב שאתה תהנה משחקן שנשאר בנסיבות האלה? תהיה תפוקה רצינית ממנו? מה לגבי ההשפעה על חבריו לקבוצה?!

      להגיב
      • בני תבורי (פורסם: 12-8-2017 בשעה 11:18)

        גרייזס טועה בדבר אחד, זה היה עם ברצלונה לא עם ריאל. מנגד, סוארז העצבני רצח נתן עונה של 34 שערים ב 33 משחקים. גוד אינאף פור מי.

        להגיב
      • אריאל גרייזס (פורסם: 12-8-2017 בשעה 11:37)

        נהנה מאוד. יש מונדיאל, אין לו ברירה. והחברים שלו לקבוצה יבינו שהתחייבויות צריך לקיים.

        להגיב
    • ארם אבירם (פורסם: 12-8-2017 בשעה 10:53)

      צודק אריאל

      להגיב
    • אמיתי (פורסם: 12-8-2017 בשעה 11:04)

      איכשהו אני לא רואה מצב שכולכם תומכים בייבוש של שחקן עונה או חמש אם לא קוראים
      לו קוטיניו והקבוצה היא לא ליברפול. עם כל הכבוד זה לא אוטו בליסינג

      להגיב
      • אריאל גרייזס (פורסם: 12-8-2017 בשעה 11:37)

        אני חושב שסאותהמפטון צריכים לעשות בדיוק אותו דבר עם ואן דייק. לכל אחד יש את הכלים שהוא צריך לנצל

        להגיב
        • בני תבורי (פורסם: 12-8-2017 בשעה 11:50)

          רק שואן דייק הודיע לסוטון כבר לפני חצי שנה שהוא רוצה לסיים שם ולעבור אלינו. לא דומה.

          להגיב
          • אריאל גרייזס (פורסם: 12-8-2017 בשעה 11:57)

            אני מסכים שלא מדובר באותו מקרה. גם ליברפול היתה הרבה הרבה יותר הוגנת מבארסה – ברגע שסאותהמפטון אמרה שהבחור לא למכירה ליברפול התנצלה ואמרה שהיא לא מתעסקת איתו יותר. ברצלונה קבוצה עלובת נפש שעשתה את אותו טריק עם קוטיניו ועם דמבלה, שניהם יום לפני פתיחת העונה. וזה אחרי שליברפול הודיעה בהודעה רשמית שהוא לא למכירה.
            עדיין, לואן דייק יש חוזה שהוא חתם עליו והוא צריך לקיים אותו

            להגיב
            • יוסי מהאבטיחים (פורסם: 12-8-2017 בשעה 12:49)

              מה זה משנה אם ומתי רוצה לעזוב? יש חוזה, ויש תנאים להפרה שלו.
              ההצהרה הרשמית הנאצלת של ליברפול לגבי (אי) עשיקת הסוטוני התורן היא בדיוק כמו הצהרת האהבה של קוטיניו 4 דקות לפני שביקש להשתחרר. כלי במו"מ.

        • אמיתי (פורסם: 12-8-2017 בשעה 11:51)

          לשפוך את כל התינוקות עם המים..

          להגיב
    • ניק (פורסם: 12-8-2017 בשעה 11:06)

      זה מה שקרה עם רונלדו לפני שעבר ריאל… הוא רצה לעבור ופרגסון אמר שהוא מוכן לשחרר אותו בסוף העונה וכך קרה. רונלדו מצידו היה מעולה בעונה הזו והוביל אותנו לגמר אלופות שני ברצף.
      מצד שני קלופ זה לא פרגסון אז לא בטוח שכח השכנוע שלו כל כך חזק.

      להגיב
  22. Kirma der faux (פורסם: 12-8-2017 בשעה 11:18)

    פחות משעתיים וחצי לתחילת העונה, הפרפרים בבטן כבר משתוללים, מחפש דרכים להעביר את הזמן, ובכל מקום רק דיוני קוטיניו.
    מת על קוטיניו. גם אם יעבור לבארסה מאמין שהאהבה תשאר. לא חושב שעברה נקודת האל חזור, ושמוכרחים למכור עכשיו. באופטימיות שלי אני מאמין שבקיץ יהיה סעיף שחרור ברור ומוסכם והוא ילך. בינתיים ימשיך עם הקסם המופלא שלו.

    עכשיו איך מפצחים את החבר'ה הקשוחים האלה בווטפורד. בלי קוטיניו וללנה קשה להוציא יצירתיות מהקישור, ומהירות באגפים עלולה להיות פחות אפקטיבית מול הגנה שיושבת עמוק. המפתח לדעתי יהיה לזכות במצבים נייחים ולנצל אותם. אם נעלה ליתרון מוקדם הכל כבר יזרום.
    מאוד רוצה לראות את סולנקה הופך לשיחת היום במקום קוטי. דרוש הרבה אומץ מקלופ להעלות אותו היום, אבל הוא האיש החם שלנו כרגע וצריך לבחון כמה זה עומד מול קבוצת בוגרים במשחק אמיתי.

    להגיב
  23. בני תבורי (פורסם: 12-8-2017 בשעה 11:25)

    באופן אירוני למדי המצב של ליברפול הטוב ביותר עכשיו ואני אתן דוגמא ציורית: הנרי מחזיק היום את הביצים של קוטיניו ביד אחד ואת של ברצלונה ביד השנייה. שניהם לחוצים להשתחרר ויש להם את המפתח. דברו ביניכם תגיעו להסכמות וקדימה.

    להגיב
    • איציק (פורסם: 12-8-2017 בשעה 11:29)

      בני, אתה יוצא מתוך הנחה שזה כייף לתפוס בביצים. זה אולי היה נכון אם לליברפול היה חסר כסף. אבל זה לא המצב. היא לא צריכה כסף, היא צריכה שחקן תורם. לא בטוח שמקרה סוארז יצליח גם הפעם, זו רק אחת האופציות.

      להגיב
      • בני תבורי (פורסם: 12-8-2017 בשעה 11:49)

        איציק,
        תחשוב ביזנס: קוטיניו רוצה ברצלונה, ברצלונה רוצה קוטיניו, ליברפול צריכה מישהו במקום קוטיניו. מסקנה? ברצלונה תתן המון כסף ותשחרר לליברפול מישהו מתאים (דניס סוארז, קקיטיץ') במקום קוטיניו שילך לברצלונה. האימא של הווינווינים.

        להגיב
        • איציק (פורסם: 12-8-2017 בשעה 11:52)

          בקשר לכסף מסכים. האם אתה בטוח שהם ישחררו שחקנים ועוד כאלו שליברפול צריכה. אם זה המצב בוודאות אז סבבה. ואם לא, נשארנו עם שחקן שלא רוצה להישאר. עד כמה שאני מבין, זה הביזנס, מצב של חוסר וודאות.

          להגיב
          • בני תבורי (פורסם: 12-8-2017 בשעה 12:09)

            נכון, חלק מביזנס אינו ודאי עד שלא מתרחש. אני לא בטוח שהם ישחררו שחקנים, אני בטוח שזה מה שהייתי אומר להם אילו הייתי הנרי.

            להגיב
    • אריאל גרייזס (פורסם: 12-8-2017 בשעה 11:39)

      המצב של ליברפול על הפנים כי מכירה עכשיו תאשיר אותם עם בחור רציני והם לא יצליחו למצוא מחליף עד סוף החודש.

      להגיב
  24. איאן ראש (פורסם: 12-8-2017 בשעה 12:46)

    מסכים חלקית עם הפוסט. עושים תוכניות, רכש וכו' ואי אפשר במיוחד בעמדה ובשחקן כזה לאפשר שחרור שניה לפני המשחק הראשון. זה גם שלא היו כל השמועות כבר לפני חודש או יותר. פשוט שישאר וזהו , יהיה לא נעים בהתחלה, לא נורא.

    להגיב
  25. אהד (פורסם: 12-8-2017 בשעה 13:23)

    מסכים לגמרי עם הפוסט. רק כמה הערות/תוספות
    1. 110 מיליון יורו + רקיטיץ + דאולפאו נשמע יותר הגיוני ויותר טוב עבור ליברפול.
    2. יתרון נוסף לליברפול אם יושיבו את קוטיניו בספסל לשנה (וכנל דורטמונד ודמבלה) זה שהם ישדרו לכולם שהם בני זונות רציניים ושלא כדאי לאף אחד להתעסק איתם.. לצאת מתקופת המועדון המוכר..
    3. מציע סכום עתק עם משכורת מגוחכת לאומטיטי או שחקן חשוב צעיר אחר מברסה (או לחלופין יוצא למסע קניות בלה מאסיה)

    להגיב
  26. שי פרנסיסקו (פורסם: 12-8-2017 בשעה 13:53)

    דרך אגב. למה הוא לא משחק? פצוע או בעונש?

    להגיב
    • אריאל גרייזס (פורסם: 12-8-2017 בשעה 14:13)

      כבר יותר משבוע לא מתאמן בגלל פציעה בגב אבל עכשיו קשה לדעת אם באמת יש פציעה או לא

      להגיב
  27. אסף the kop (פורסם: 12-8-2017 בשעה 14:14)

    אחרי 43 דקות של משחק יש לי רק שאלה אחת:
    על מה הם התאמנו שם בליברפול בכל משחקי טרום העונה, אם בכלל התאמנו ?

    להגיב
    • משה (פורסם: 12-8-2017 בשעה 14:35)

      לעבור ביטחון בנמלי תעופה במזרח הרחוק.

      להגיב
  28. דורפן (פורסם: 13-8-2017 בשעה 03:50)

    צריך להגיד לקוטיניו שהוא איחר. לא דופקים את הקבוצה שלך חמש דקות לסוף חלון ההעברות רק בגלל שנלחצו בקטלוניה בגלל ניימר. יכול כמו רונאלדו להשאר עוד עונה, ואם ישקיע ימכרו אותו בסכום המתאים בתחילת הקיץ הבא. רצוי כמובן בעיסקה. ליברפול לא בחובות ואין לה שום סיבה להכנע לגחמה הזו. ֿֿ

    לחילופין – אם ברצלונה כל כך בטוחה שהיא ״בראש שרשרת המזון״ – אפשר למכור אותו ישירות לסן ז׳רמן שיצטרף למשחקי הראווה שם.

    להגיב
    • בני תבורי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 06:45)

      השמועות טוענות שדווקא הוא נלחץ עקב מסר מברצלונה שזה או עכשיו או לעולם לא. כך או כך, המוווון כסף ושחקנים, כי גם לו וגם לברצלונה יש אינטרס להגיע לסיום מוצלח ואין סיבה שליברפול לא תצא בנזק מזערי ביותר שניתן.

      להגיב
  29. אופיר.מ (פורסם: 13-8-2017 בשעה 12:15)

    שאלה: מדוע נמחקות לי תגובות שאין בהם מאום של בעיתיות חוץ מזה שהן לא מתיישרות עם רוח הכללית הלעגנית והדי פתטית לברצלונה?

    להגיב
    • אמיתי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 12:17)

      הייתה תקלה. נמחקו עוד המון תגובות. אין צורך בפראנויה

      להגיב
    • בני תבורי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 12:35)

      אופיר מ.
      אם אתה לא מוכר ויאגרה אז התגובות שלך נמחקו בשל תקלה. כך או כך, אשמח לשמוע את עמדתך.

      להגיב
      • אופיר.מ (פורסם: 13-8-2017 בשעה 12:41)

        אני מוכר ויאגרה!

        להגיב
      • אופיר.מ (פורסם: 13-8-2017 בשעה 12:44)

        אוף טוב נו עד שהרגשתי שיש צדק בתחושת הנרדפות המזרחית שלי אתם באים והורסים! (אז בעצם יש צדק)

        בכל מקרה דעתי הייתה שאני חושב שלמרות שזה אבידה קשה לאבד שחקן כמו קוטיניו (על אחת כמה וכמה) בשלב כזה של לוח חלון ההעברות אם ליברפול תציב תנאים לא הגיוניים שימנעו את ההעברה זה עלול לעבוד גם לרעתם בעתיד בשיקול של שחקנים לחתום אצלם… כי (ואני לא אומר זאת בנימה מתנשאת, כמי שעוד לא התאושש מהסעיף שחרור שחטפנו על הראש) בשרשרת המזון אני חושב ששחקנים עדיין מעדיפים את בארסה על ליברפול (והאמת – זה ילך וישתנה כי הדור הולך ופוחת וההנהלה מזעזעת).

        להגיב
        • בני תבורי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 13:01)

          נתחיל מהסוף: שחקנים מעדיפים את ברצלונה על ליברפול. שחקן שיגיד לי אחרת, שקרן או לא שחקן מספיק טוב.
          מצד שני, אחרי שברצלונה עומדת מאחורי מצב לא רגיל שמשמעותו הרס קבוצה שעתיים לפני המחזור הראשון של הליגה, מה לדעתך לא הגיוני בלדרוש ממנה למזער נזקים? במילים אחרות, אם הם רוצים או השחקן הכי חשוב של ליברפול, למה שליברפול לא תרצה את השחקן השלישי לפחות בחשיבותו אצלם? לא מסי, לא סוארז, אבל אינייסטה? רקיטיץ'? דניס סוארז? ג'ורדי אלבה? המטרות של ברצלונה קדושות יותר?
          למה הדרישות של ברצלונה נתפסות אצלך כהגיוניות ושל ליברפול לא?

          להגיב
          • אופיר.מ (פורסם: 13-8-2017 בשעה 13:07)

            קודם כל, המטרות של ברצלונה ממש לא קדושות יותר ולמרות שאני חרד (באמת, מאוד) לגורלן של השנים האחרונות בקריירה של מסי מצידי שההנהלה הנוכחית תתקע בלי כלום ושיתבשלו במרק גריסים של עצמם.
            פשוט, הדרישות שכתבת הן מאתיים מיליון פאונד + שחקן חשוב מאוד (ראקיטיץ') ושחקן פחות. זה סכום יותר גבוה ממה ששולם על ניימאר, ואני חושב שקוטיניו הוא מכונת התקפה אבל עדיין לא ניימאר. אם קוטיניו באמת מעוניין לעזוב ואי אפשר להסיג אותו מדעתו, דרישה כזו היא למעשה הפלת העסקה ומעבר למרמור של השחקן (בעיה שלו – חתם על חוזה) מבחינת ליברפול אני חושב שהמסר כלפי שחקנים אחרים יכול להיות בעייתי. מצד שני יכול להיות שאני לגמרי טועה וכדאי לליברפול לעמוד על הרגליים האחוריות פה.

            להגיב
            • בני תבורי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 15:36)

              אני לא מתחיל מלפתור את המצוקות של ברצלונה, חשוב לי יותר לראות איך ליברפול לא מאבדת גובה וממזערת נזקים. קוטיניו רחוק מלהיות מסי, אבל עבור ליברפול הוא הרבה יותר מאשר מסי לברצלונה. כשעומדת על הכף שאלת מכירתו, שהיא בפועל הפחתה משמעותית בסיכויים של ליברפול להשיג את המטרות שהציבה לעצמה, ובהינתן שאת הנעשה אין להשיב (אני באמת חושב שאסור להחזיק בכוח שחקן שהראש שלו במקום אחר), הרי שליברפול חייבת למזער את הנזקים. איך עושים את זה במקרה הנ"ל? סכום כסף מאוד מאוד משמעותי בתוספת שחקן או שניים, לא מהאקדמיה ולא לספסל, אלא כאלה שיכולים מידית להשתלב בתכניות. העובדה שברצלונה בסיוע מכונה משומנת של יחסי ציבור הצליחה ליצור לעצמה מעמד עליון של מועדון שלתכניותיו נופך של קדושה שלעומתה כל השאר חייבים להכפיף ראש, לא אמורה לחייב את ליברפול, כפי שלא חייבה את פ.ס.ז'.
              אגב, הדרישות הללו הן על דעתי בלבד, לא קיבלתי אישור מהמועדון לייצג אותו במו"מ.

            • אופיר מ (פורסם: 13-8-2017 בשעה 16:54)

              א. למה לחזור לעניין של קדושת צרכיה של ברצלונה? מראש אמרתי שזה לא פקטור
              ב. בקשה כזאת תפיל את העיסקה, זה הקטע..
              ג. בוא לא נפחית מחשיבותו של מסי :_

  30. dorigil (פורסם: 13-8-2017 בשעה 16:08)

    איזה קיץ איום.
    מזל שיש תאנים עכשיו.

    להגיב
  31. שי (פורסם: 13-8-2017 בשעה 22:29)

    ברצלונה משחקת משחק כפול מול ליברפול ודורטמונד, כדי לראות מי תמכור לה במחיר נמוך יותר. אחרת היו מוציאים ממנה באמת איזה 250 מיליון פלוס שאקירה פלוס חתימה של מסי לילד. אם ליברפול לא תמצמץ הם ישימו בסוף 100-120 מיליון על דמבלה ויעברו הלאה.

    להגיב
    • בני תבורי (פורסם: 14-8-2017 בשעה 05:04)

      סביר מאוד

      להגיב
    • אלכס(אחר) (פורסם: 15-8-2017 בשעה 22:51)

      הכל שאלה של צרכים מקצועיים ומצב כספי/כלכלי של ליברפול ודורטמונד; ליברפול לא צריכה את הכסף, היא כן צריכה מישהו בסט היכולות של קוטיניו או תמורה ראויה על מנת להגשים את מטרותיה. לגבי דורטמונד, לא יודע לגבי מצבם הכלכלי (אם כי אני די בטוח שהוא לא קרוב להיות טוב כמו של ליברפול), ולא משוכנע שדמבלה הוא זה שייקבע את השוורצגלעבן במקום השני (כי המקום הראשון בבונדסליגה 'לא למכירה') וייתן להם הצלחה משמעותית באירופה, רויס, אובאמיינג, פוליסיץ', גצה, ואפילו שורלה נראים לי הרבה יותר חשובים. לפיכך, אם כבר, אז נראה שדורטמונד יעשו שיקול כלכלי, ואם זה לא קריטי עבורם, אז שגם הם לא ימכרו!

      להגיב

ספר לנו מה דעתך על מאיר (חדש בשכונה)

ביטול