לא סופי

ליברפול - מריבור 0:3. שאננים הם לא היו

קלופ חשש משאננות. ובכן, שאננים הם לא היו, וגם לא מאוד לא יוצלחים, כך מעידה התוצאה הסופית.

סיפור המשחק הזה, למעט האופנוע, סופר כבר נגד האדרספילד. שליטה מוחלטת והתקפה עקרה במחצית ראשונה – היה נדמה כי גם אם ליברפול תמשיך לתקוף בהפסקה היא לא תבקיע, ושליטה מוחלטת – עם הבלחות מריבוריות מעטות – ושלושה שערים במחצית השנייה.

קריוס היה בסדר גמור בפעם היחידה בה התבקש להיות כזה, מורנו ואלכסנדר נתנו המון התקפה ולא נדרשו למאמצים כבירים בהגנה, מאטיפ וקלאבן עשו את מה שהתבקשו במעמד צד אחד, הנדו, מילנר וצ'אן קישרו ביעילות. אגב, באיזה סרט ווינאלדום עדיף על צ'אן?

פירמינו ממש היה טוב אבל לא מספיק מסתדר עם נגיעה אחרונה. השער של סלאח – תוקנתי ואני כבר לא מתלבט היכן לשבץ את האלף בשמו – די דרדל'ה יש לומר, השער של צ'אן הוא בדיוק מה שצריך נגד קבוצות כאלה והשער של סטארידג', משחק שני ברציפות, מעורר תקוות.

סוגיית הפנדלים: בסופו של דבר, במלחמת המוחות בין בועט ושוער, מנצח זה שהכדור שלו הכי בומבה שיש, אז למה להתחכם?

בלוגרנה (11) - רדוף
ריגושים זולים

54 Comments

אריאל גרייזס 2 בנובמבר 2017

סאלח עם שער 10 ב-15 משחקים רשמיים, כמו שיש נניח כרגע ללוקאקו, יותר מלקאזט או יורנטה, וזה כשהוא בכלל לא חלוץ אלא קיצוני. אם היה לו טיפה יותר טאץ' מול השער הוא היה שחקן על, כמובן שאם היו לו את הטאץ' הזה, הוא בחיים לא היה אצלנו, בטח לא במחיר שנראה עכשיו מצחיק ששילמנו עליו. בכל מקרה, רכש אדיר. מעניין מתי כל אלו שפקפקו בו יודו שהם טעו.
ג'אן – השער הזה רק מראה מה הפוטנציאל שלו. הבעיה שהוא עושה פעולות מהסוג הזה (עם דיוק טוב) פשוט מעט מדי פעמים. חבל, היה יכול להפוך לשחקן באמת טוב.
חשוב מאוד לנצח את ווסטהאם בשבת ולצאת לפגרה עם טעם טוב. אחריה יחזרו כל הפצועים מקדימה ויהיה אפשר לבנות על שליש עונה שני קצת יותר טוב.

אריק 2 בנובמבר 2017

לגבי סלאח. אמרתי לך#344

אריאל גרייזס 2 בנובמבר 2017

היי, אני לגמרי הסכמתי איתך בזמנו. לא חשבתי שיבקיע כל כך הרבה אבל ידעתי שהוא אדיר

אסף THE KOP 2 בנובמבר 2017

משחק שאי אפשר ללמוד ממנו כלום.
טוב שליברפול ניצחה, אבל היריבה לא ראויה למפעל הזה.

אריאל גרייזס 2 בנובמבר 2017

לא תמיד צריך ללמוד משהו, לפעמים פשוט צריך לנצח

אסף THE KOP 2 בנובמבר 2017

בליברפול שום דבר לא פשוט

אריאל גרייזס 2 בנובמבר 2017

בדיוק בגלל זה

זה משנה 2 בנובמבר 2017

"לא תמיד צריך ללמוד משהו, לפעמים פשוט צריך לנצח"
true that

בני תבורי 2 בנובמבר 2017

דווקא כן אפשר ללמוד, ההתקפה שלנו לא חדה ומשוועת לגולר, ההגנה שלנו מצליחה פעמיים רצוף לעמוד מול התקפות רכות ולא מסוכנות, לא משהו שאפשר לצאת אתו למלחמות נגד הגדולות.

אריאל גרייזס 2 בנובמבר 2017

אף אחת מהגדולות לא משחקת כמו שמאריבור משחקת. דווקא הקטנות באנגליה מאוד מזכירות אותה. מה שלא סותר את המסקנות שלך, אבל כן אולי אפשר להסיק דברים

Matipool 2 בנובמבר 2017

גם אני לא סגור על איפה לשים את ה-א׳ בסאלח אז אני מגוון.
מאריבור הייתה מביכה במחצית הראשונה ולמרות זאת לא הצלחנו להבקיע. יש מצב שהם שברו שיאים שליליים של ליגת האלופות במספר מסירות ואחוזי החזקה בכדור במחצית הזו. זה נראה כמו נערים ג׳ נגד בוגרים.
מזל שהבקענו מייד בפתיחת המחצית השנייה והורדנו לחץ. מבצע יפהפה בשער של צ׳אן.
ציון לטובה – אוקס היה טוב אחרי שהיה טוב גם כמחליף בשבת. חשוב שהוא ישתלב ויצליח וירחיב אפשרויות לקלופ.
ציון לרעה – למרות שלא ספגנו, ההתקפה הדלילה של מאריבור הביכה את מרכז ההגנה שלנו פעמיים לפחות במחצית השנייה.
נ.ב – מי בועט את הפנדל הבא?
מקווה מאד שקוטיניו יהיה כשיר לווסטהאם.

אריאל גרייזס 2 בנובמבר 2017

קלופ אמר שלא נראה לו שקוטיניו יהיה כשיר. ממש הייתי שמח לראות קצת יותר שילוב של הצעירים בהתקפה – סולנקי ו-וודברן אבל לא נראה שקלופ שש לעשות את זה. לפחות שישים את סטארידג', הבקיע פעמיים רצוף, חשוב שהוא יצבור בטחון.
מאריבור נראתה בדיוק כמו כל הקבוצות הנחותות מהליגה האנגלית שמגיעות אלינו הביתה ועושות בונקר. אחרי שהם חטפו שביעיה גם קשה להאשים אותם.

Matipool 2 בנובמבר 2017

אם כך, הייתי מנסה מול ווסטהאם שלישייה של סאלח, סטארידג׳ ופירמינו מקדימה, אוקס מאחורי החלוץ ושני קשרים דפנסיביים עם דגש על עבודת הגנה מאחורי אוקס. עדיפות להנדרסון וצ׳אן במקרה הזה.
יאללה, הולך לישון. אחת וחצי בלילה אצלנו ואני חצי שבור אחרי שפעם ראשונה בחיי, נרשמתי הערב למכון כושר במסגרת היערכות לגיל 50.

אבי גלברט 2 בנובמבר 2017

מכון כושר זה סתם .יקר וישעמם אותך מהר מאד .
תנסה אופניים .יקר גם אבל , משלב ספורט + חברה + טיולים מעניינים . תתמכר ….

ארם אבירם 2 בנובמבר 2017

מה שאבי אמר. אופניים זה הנכון.

matipool 2 בנובמבר 2017

תודה על ההצעות וההמלצות.
עשיתי ניסיון ל-3 חודשים במכון שהוא מרחק יריקה מהבית (זו הסיבה העיקרית למעשה) ומהסגנון של פעם – פרטי, לא מפונפן, בלי סאונות וג'קוזי וכו' ובהתאם גם המחיר.

בני תבורי 2 בנובמבר 2017

ראיתי אתמול סרט של SKY על החברות בין קלופ וואגנר מהאדרספילד. קלופ מספר שם שלאחר שקיבל את המינוי בדורטמונד, הזמין את ואגנר להיות חלק מצוות האימון שלו ונתן לו את ה U23 ופעמים רבות לקח לו את השחקנים הטובים ביותר שלו רבע שעה לפני משחק רק כדי להושיב אותם על הספסל של הבוגרת. נדמה לי שהבין שהשיטה הזאת, אם מיושמת באופן גורף, לא מועילה. וודבורן כרגע אס רציני בצעירה וסולנקי לא יכול לשחק לפני סטארידג' שיש חשיבות רבה לעזור לו להתחדד. בואו בשלב זה נשמח על השילוב של אלכסנדר.

אריאל גרייזס 2 בנובמבר 2017

אני לא חושב שהם צריכים לשבת על הספסל, הם צריכים לפתוח. לא שניים ביחד, אבל כן אחד מהם. בטח סולנקי יכול היה לקבל אתמול חצי שעה. בטח כשאתה משחק בבית מול קבוצה כמו מאריבור אתה יכול לוותר על אחד מבין ג'אן-ג'יני-מילנר ולתת לוודברן פתיחה או לפחות מחצית.
אני לא יודע מה זה אס בצעירה. צעירה היא אמצעי לבוגרת, לא יותר מזה.

בני תבורי 2 בנובמבר 2017

הצעירה (U23) מתקדמת יפה מאוד בליגה האנגלית ובמפעל האירופי בו היא משתתפת. אין ספק שבסופו של דבר מדובר בפס ייצור, אבל חלק שייצא ממנו מנוסה ובוגר יותר עם תבונות בכל הנוגע לצבירת תארים, רק יועיל.

אלי 2 בנובמבר 2017

זה היה אפילו יותר מבונקר אנגלי.
כל השחקנים לא יותר מ 30 מטר מהשער.
אני לא חושב שאי פעם ראיתי דבר כזה.

רובי פאולר 2 בנובמבר 2017

צלאח

מנצ'סטרי 2 בנובמבר 2017

את הא' שמים אחרי ה ל , סלאח ולא סאלח, זה שני שמות שונים

ניינר / ווריור 2 בנובמבר 2017

מתי עזוב אותך מחדר כושר. משעמם, יקר ולא בריא. קנה זוג אופני שטח ומגלה עולם מדהים ועדיף פי כמה וכמה על זוועת חדר הכושר.
מוזמן לרכיבה איתי אחרי שתתארגן.

matipool 2 בנובמבר 2017

או הא – יש כאן רוב רציני לרוכבי האופניים (גם בני אם אני זוכר נכון). הבטחתי לעצמי את הניסיון של שלושת החודשים ואחר כך אחליט.

אבי גלברט 2 בנובמבר 2017

מתי
היתרון הנוסף הגדול של אופניים בנוסף לכול מה שאמרנו פה זה שיחסית אפשר לעשות אותו אם עושים נכון ומתמידים עד גיל מאוחר יחסית בטח מעל גיל 60….
אני רוכב כביש אמנם ולא שטח ויש את הסיכונים שברכיבה בכבישים אבל זה זה ספורט מצויין לכול גיל ובכלל לכול דבר.יחד עם עבודה נוספת על שרירים נוספים ,גמישות ,כח וכו שאפשר לעשות מצויין בכול מתקני הגן למיניהם אתה מסודר .
הכי חשוב אם מתחילים מאפס לעשות בדיקת מאמץ ולהקפיד לעשות אותה כל שנה שנתיים לראות שהכול בסדר , כמו כן להתחיל בצורה הדרגתית מבוקרת ועדיף עם יעוץ לפחות בהתחלה .
ת ה נ ה .

החטיאר 2 בנובמבר 2017

לידעתכם.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3021771,00.html
https://news.walla.co.il/item/803667

לא אומר להפסיק, אבל צריך להשמר

ארם אבירם 2 בנובמבר 2017

ושוב אסכים עם אבי. אני רוכב כביש 2-4 פעמים בשבוע ורוכב שטח פעם בשבוע. בנוסף שיעור פילאטיס פעם בשבוע.

ניינר / ווריור 2 בנובמבר 2017

אני פוחד לרכוב בכביש עם הנהגים בארץ. ויש כאן כל כך הרבה סינגלים מופלאים כך שלדעתי ממש עדיף שטח (גם רכיבה יותר כיפית ומהנה בעיני). מוסיף לזה חמש פעמים שחייה בשבוע והפינה סגורה בלי זוועות חדר הכושר

ארם אבירם 2 בנובמבר 2017

מבין את החשש אבל רכיבת כביש ורכיבת שטח מאוד הם שני דברים שונים למדי. אני אוהב מאוד רכיבת שטח אבל כביש זה הדבר האמיתי בעיניי. יש שבועות שאני לא רוכב שטח אבל אין שבועות שאני לא רוכב כביש. עיקר רכיבות השטח שלי הן כדי לגוון ולהוסיף מימד שונה של כושר. שבת היא קודש לרכיבת כביש.

בני תבורי 2 בנובמבר 2017

החטיאר,
הסיכון קיים אבל לא ברמות שמישהו מאיתנו מגיע אליהן. ארם ואבי רוכבי כביש ואני רוכב שטח, אף אחד מאיתנו לא חוצה גבולות הגיון סבירים ברכיבה. אין גם כל טעם ברכיבה אינסופית, זה לא משפר את הכושר ולא מועיל למערכת השרירים. מצד שני שמעתי כבר על מישהו שחטף דום לב בשינה…

איציק מהקיבוץ 2 בנובמבר 2017

אוקס צריך לשחק!
הוא שחקן מצויין ומכיר את הליגה האנגלית טוב מאוד.
עדיף באגף כי הוא יהיה שם יותר טוב מפירמיניו. פרמיניו צריך לשחק מתחת לסטארידג'.
ווינאלדום הרבה יותר טוב מצ'אן- מסירות, כח, מיקום, הנעת כדור לחלוצים…
סלאח נותן עונה מעולה טפו טפו טפו.
אמן קלופ יתחיל לשחק עם קשר התקפי או פרמיניו מתחת לחלוץ וישחרר אותנו ממשחקים עם 3 קשרים מוגבלים יחסית. זה עבד מעולה עם ללאנה ויש לנו מספיק כלים התקפיים לזה גם השנה.
חדר כושר ובכלל ספורט עושה ממש טוב לגוף ולנפש. חשוב לעשות את זה בקצב מדורג, להנות מהגוף (לא להרוג אותו) ולשים לב שמסיימים עם חיוך. תהנה.

בני תבורי 2 בנובמבר 2017

מסכים לגבי אוקס. לא משוכנע שאתה צודק לגבי ג'יני מול צ'אן.

משה 2 בנובמבר 2017

מסכים איתך בני, יש להם סט יכולות שונה אבל צ׳אן בדרך להיות וורלד קלאס ויש לו ניצוצות גאונות לעיתים וג׳יני הגיע לתקרה שלו להערכתי.

רובי פאולר 2 בנובמבר 2017

אוקס הבהיר הרבה פעמים שהוא רוצה לשחק באמצע ולא אוהב את האגף,למרות המהירות שלו וכו

matipool 2 בנובמבר 2017

רובי צודק. זו אחת הסיבות שגרמו לו לעזוב את ארסנל.
קראתי באיזה מקום שהוא תמיד רצה להיות סטיבי.

אריאל גרייזס 2 בנובמבר 2017

כולנו רוצים להיות סטיבי. הכישורים של צ'מברליין לזה לא שונים מהכישורים שלי, לצורך העניין.

מאיר 2 בנובמבר 2017

לגבי ה-א' של סלאח, לפי הערבית זה צריך להיות ככה: סלאח.
רומא כל כך חסרה בלעדיו..באמת שחקן מצוין, והשילוב שלו עם דז'קו סידר לשניהם עונה אחרונה מדהימה מבחינת מספרים.

בני תבורי 2 בנובמבר 2017

תודה, אני מתקן.

ערן (המקורי) 2 בנובמבר 2017

לא כוחות, לא משקף ולא מלמד, לצערי.
היריבות שלנו באנגליה הן 3 רמות מעל מאריבור.
לא הבקענו מול הבונקר של יונייטד, קיבלנו בראש חזק מול סיטי וטוטנהאם. ללא רכש מהותי בהגנה פלוס חלוץ תותח בינואר (הלוואי וניצן היה לסמוך על סטאר, אבל הוא פציע), אני לא רואה אותנו באירופה בשנה הבאה.

matipool 2 בנובמבר 2017

אירופה זה גם הליגה האירופית.. )-:

ערן (המקורי) 2 בנובמבר 2017

כרגע לדעתי אנחנו לא באיכות של טופ 6, לצערי. המיקום הנוכחי בטבלה משקף לדעתי את יכולתנו ביחס ליריבות בפרמיירליג. אפילו ארסנל עשויה לסיים עלינו, למרות מאמן גרוע, בזכות סגל עדיף.
לדעתי צריך נס בחלון ינואר (או נס רפואי – סוף לפציעות) כדי להוציא משהו מהעונה המצערת הזאת.

matipool 2 בנובמבר 2017

איך אמר אתמול שחקן של אתלטיקו (גאבי?) – הליגה האירופית זה חרא.
אם כבר נופלים לאזור הזה, אולי כדאי לעשות ט'נקינג..
אולי עדיף בלי מאשר עם.

אריאל גרייזס 2 בנובמבר 2017

אולי כן אפשר ללמוד דבר אחד (שגם קלופ דיבר עליו אחרי המשחק) וזה הסבלנות של הקבוצה. גם אתמול וגם בשבת לא הצלחנו לעשות כלום במחצית הראשונה, אבל לא ראית פאניקה, המשיכו באותה דרך וזה השתלם. אולי זה מזל, אולי זאת היריבה החלשה – אבל ראינו מספיק פעמים בעבר חוסר הצלחה בחצי הראשון שהוביל להמון תסכול שאחריו לא הצלחנו לעשות כלום.
זה עוד יותר משמעותי שבשני המקרים החמצנו פנדל שהיה יכול להעלות אותנו ליתרון. זה מסוג המקרים שאוהדים מרגישים – וזה יכול לחלחל לשחקנים – ששום דבר לא הולך ולא משנה מה נעשה, לא נצליח להבקיע.
ואולי אני קצת עושה רציונליזציה

אסף the kop 2 בנובמבר 2017

זה מזל וזאת היריבה החלשה

אבי גלברט 2 בנובמבר 2017

כבר משחק שלישי ברציפות (פעמים מריבור והדרספילד )שאישתי שואלת אותי " מה נגמר 0-0 ? ….לא שמעה צעקות באמצע הלילה וכו …
אדישות , סקפטיות , לא יודע אבל צריך יותר מנצחונות על מריבור העלובה והדרספילד המבוהלת כדי שנחזיר את האמון שהכול בסדר ונחזור להתלהב ולצרוח בגולים .
גם בשבת וגם אתמול נגד קבוצות שמחנות אוטובוס קומותיים בחניה כפולה קלופ לא שלף משהו שובר שיוויון או הראה יציאה מהקופסה.
ג'יני נפצע אוקי , אתה רואה שמריבור לא עושה שום מאמץ לעבור את החצי אפילו (!) , תכניס את סטארידג במקום או את סולנקה ותגרום להם להתמודד עם עוד חלוץ טבעי ברחבה .
לפחות אתמול היו לנו שני מגינים תוקפים מצויינים שיצרו את רוב המצבים ברחבה של מריבור .
אז זה נצחון חשוב לביטחון סבבה , הבטחנו כנראה עליה לשלב הבא סבבה , עדין לא ממש משכנע .
גם לי חסר היה אתמול דקות לסולנקה ורוברטסון .למה לשחוק את פרמינו וסאלח עד דק שברור לחלוטין שהמשחק גמור ?
לא ברור …ווסטהאם , מקום שדי התקשנו בו בזמן האחרון יהיה מבחן טוב למצבנו .
אין לי גם ספק שלאלאנה , מאנה וקוטיניו שיחזרו ישנו את הקבוצה לגמרי .חייבים יותר יצירתיות בקישור ההתקפי , לא יעזור .
קריוס ענק אתמול ….D

matipool 2 בנובמבר 2017

כל מילה.

טל 12 2 בנובמבר 2017

גם אני לא הבנתי למה סלאח ופירמינו לא הוחלפו בשלב מוקדם יותר.

רן ד 2 בנובמבר 2017

משחק רגוע ושקט. אפשר להגיד הכי פשוט: משחק לא ליברפול טיפוסי בעליל. ולמה אני שמח? כי זה כבר משחק 3 כזה..
נכון, נראנו רע מאוד במחצית הראשונה, המטרה הייתה לשלוט אבל לא לשכוח להגן. ככה צריך. קלאבן אגב בתיאום טוב (יחסי כמובן) עם מאטיפ. לוברן צריך זמן צינון בספסל.
השינוי הגדול מבחינתי הוא מילנר, מת עליו. הוא שחקן סופר קבוצתי ומנהיג בטבעו.. כמה שהוא עזר לנו בניהול המשחק. חייב לפתוח גם במשחק הבא כמובן, הוא משדרג אותנו והבונוס הוא השילוב הנהדר שלו עם הנדו.
נכון שהושפלנו מול טוטנהאם וסיטי, טוב שזה בא מוקדם העונה. מקווה שהמשחקים האלו לא מקריים ונמשיך לנצח קבוצות נחותות מאיתנו. זה המפתח , ניצחון על הגדולות הוא בונוס (ואנחנו בסדר שם)

משה 2 בנובמבר 2017

המסקנה ממשחקים נגד קבוצות שלא באו לשחק כדורגל נגדנו כמו יונייטד, האדרספילד ומאריבור היא שכשלא תוקפים נגדנו אנחנו לא סופגים שערים…
גם זו התחלה של משהו.

צור שפי 2 בנובמבר 2017

יונייטד, האדרספילד ומאריבור…
אני לא רוצה לסכסך (בעצם מה איכפת לי לחרחר קצת מהומות) אבל אם הייתי אוהד יונייטד לא הייתי שותק.

משה 2 בנובמבר 2017

תחרחר ותסכסך בכיף.
אני לא מזלזל ביונייטד, אני חושב שתכנית המשחק של מוריניו הייתה גרועה, כל מי שראה כדורגל בחייו מבין שכדי לנצח נגדנו צריך פשוט לתקוף ורצוי מהמרכז. הוא עשה בדיוק ההיפך.

אריאל גרייזס 2 בנובמבר 2017

לא חושב שיש למישהו ספק שיונייטד לא באו לנצח בליברפול, גם אוהדי יונייטד אומרים את זה.

אמיתי 2 בנובמבר 2017

אבל אין לנו ספק שאתם הפסדתם

Comments closed