שלוש עשרה שנים

ציניות מחורבנת

ב 2005 ליברפול הדהימה את העולם באיסטנבול ומאז היא עושה הכל כדי לא לחזור על כך.

שלוש עשרה שנים ללא תואר – כשהערך היחיד מבחינתי של גביע הליגה ב 2012 היה לראות את המשחק עם דורפן בבודפשט ומיד אחריו לקרוע אותו בסנוקר – ולקלופ אין בעיה לוותר על עוד הזדמנות תאורטית לתואר. הרכב מוזר, שאין בו אפילו שחקן אחד המשחק באופן קבוע בהרכב הבכיר, והשחקן הבכיר בו עוד לא  ממש חזר לעצמו אחרי פציעה.

עונה הנחשבת למצוינת, עם ניצחונות משכנעים והפסד בודד, הובלה של הטבלה בהפרש של ארבע נקודות, כלום לא סגור, כלום לא מובטח, ואין בעיה לוותר על המפעל היוקרתי השני בחשיבותו בממלכה. עכשיו מתרכזים בליגה. המרחק בין ליברפול לבין סיום עוד עונה בידיים ריקות הולך ומתקצר.

בצד החיובי אפשר להודות שקלופ צדק כשהעדיף את קריוס על מיניולה.

נצחון על נתניה
נו האדל - סיכום שלב הווילד קארד

57 Comments

משה 8 בינואר 2019

מבאס אבל ברייטון בשבת חשוב יותר. האופציה הייתה לעלות עם ואן דייק, רובו, טאא, אליסון ואחרים בהגנה ואני שמח שקיבלו מנוחה.
התאכזבתי מהקישור שלנו – הייתה שם מספיק איכות כדי לעשות הרבה יותר. אני חושב שזה המשחק הכי גרוע של מילנר מאז הגיע.
קלופ צריך לתת בראש לותיקים על הגישה הצולעת שלהם.

ברוס גרובלאר 8 בינואר 2019

זכו בגביע ב- 2006 (הגול של סטיבי ג'י נגד ווסטהאם בדקה ה- 90).

אבי גלברט 8 בינואר 2019

קלופ ניסה בכל הכח לא לנצח והצליח…
בצד החיובי, קאמצ'ו. כל השאר שנהיה בריאים.
הובר זה נחמד אבל עוד בוסר ויש לו לפחות מורה טוב.
קייטה, אפשר להגיד סבלנות ואפשר להגיד הרבה דברים אחרים. אכזבה גדולה…

matipool 8 בינואר 2019

קייטה אכזבה ענקית. היה אמור להיות בעל הבית והשחקן המוביל בקישור. מעין סטיבי חדש.
די מרשים שאנחנו נמצאים איפה שאנחנו בליגה כשהוא כל כך מאכזב.

matipool 8 בינואר 2019

כל מילה, בני.
זה היה הרכב לגביע הליגה, לא לגביע האנגלי. על סף זלזול במפעל חשוב ומכובד וחוסר כבוד. אם נסיים את העונה ללא תואר, יזכרו את הערב הזה לקלופ. קראתי אתמול בצהריים בדיון על חשיבות המשחק ואיזה הרכב צריך, תגובה של מגיב באקו שכתב שיש 96 סיבות לעלות עם הרכב חזק ולנסות לזכות בתואר. צובט.
איזו מנוחה אליסון צריך? ואן דייק אמר לפני המשחק מול סיטי שהוא לא צריך שום מנוחה. למה ילד בן 16 הוא המחליף לבלמים (מה עם שני הבלמים ששיחקו בקדם העונה והרשימו לטובה? (נדמה לי שאחד מהם אולי פצוע אבל מה עם השני?)). איך נתנו לקליין ללכת כשהוא היה יכול לקבל עכשיו ריצה יפה של משחקים ברוטציה עם טאא?
בקיץ צריך להיפרד ממורנו וסטארידג'.
לסיום – האם המזל שהלך איתנו כל כך יפה עד לפני כמה ימים העונה, עושה יו טרן? הקורה של מאנה וההרחקה של סטונס, הקורה אתמול של שאקירי, שלושה בלמים פצועים במקביל מתוך ארבעה.

matipool 8 בינואר 2019

אגב – אלן שירר נשאל אחרי המשחק אם ההפסד יעזור בצורה כלשהי לליברפול בריצה בליגה (פחות עומס וכו').
התשובה החד משמעית שלו הייתה "לא".

אריק 9 בינואר 2019

אם אלן שירר אמר ככה אז עכשיו אני באמת מוטרד.

שמנצ'יק 8 בינואר 2019

מסכים לכל מילה. התביישתי !
בחורים בני 25 זקוקים למנוחה, המשחק הבא בשבת…אם כך אולי לא כדאי לשחק איתם בכלל שלא יפצעו!
הפסד שכולו קלופ! היכן ללאנה במשחק כזה.
מה שבלט שיש לנו סגל בחסר לעומת סיטי בטוח.
כמו שבני כתב כבר, אלוהים ישמור…
אלוהים ישמור שהמגינים לא יפצעו, אין מחליפים!
אוריגי ראוי להרבה יותר דקות, חסון, מהיר,צעיר, בועט ונוגח נפלא, רץ על הקו מצויין ומוסר היטב- כל דקה על המגרש של סטאריד'ג ( יאללה לסין לעשות כסף) מיותרת.

אוהד 8 בינואר 2019

ללאנה נפצע לפני המשחק.

D! פה ועכשיו 8 בינואר 2019

זה שהודחנו זה ניחא, הייתי מצפה מהצוות הזה, הגם שלא מגובש כלל כקבוצה, לתת הרבה יותר. דווקא היה בכל מקום במגרש שחקן קצת יותר בכיר, חלק מהרוטציה הראשית – הם לא נתנו את העבודה

הדבר היחיד שחשוב זה לא להגרר לרצף תוצאות לא טובות – לנצח את הבא ולחזור לרצף. אין דבר יותר חשוב מביטחון, אמונה ומומנטום

אריק האדום 8 בינואר 2019

הייתי בטוח שאתם סופרים מ 1990…

רובי פאולר 8 בינואר 2019

כולנו חכמים בדיעבד.
אם היה פותח עם וירג׳יל שהיה נפצע לחודש במקום לוברן היינו קורעים לקלופ את הצורה.
כולה הסיבוב השלישי, לא חצי הגמר – מי ערב שבסיבוב הבא לא היינו מקבלים את אחת החזקות ולא איזו שרוסברי?
אם היינו מקום חמישי עשרים נק מהפיסגה הייתי אומר להתאבד על הגביע (וגם זה קרה וגם אז לא הצלחנו) אבל בעונה כזו ועם כל ערימת הפצועים (השחרור של קליין לועדת חקירה! ואי השחרור של חמורנו גם) הליגה הכי חשובה נקודה.
אני מאוד לא שמח שהפסדנו אבל גם לוקח את זה בפרופורציה של העונה הנוכחית. אם לא בגביע אז מתי ישחקו מיניולה וכל השאר? כשמישהו נפצע אתה פתאום רוצה שיהיה לך מחליף תותח, ואיך יהיה תותח אם לא ישחק לעולם?
אי אפשר גם וגם וגם וגם, צריך להמר על מה אתה שם את הכסף, וקלופ צדק לגמרי.
את התשובה ניתן בברייטון בשבת ומזל שלא נפצע עוד מישהו.
ועדיין אני לוקח את מיניולה בכל יום על קאריוס, בחייך!

סער 8 בינואר 2019

צודק. (חוץ מהשורה האחרונה)

בני תבורי 8 בינואר 2019

רובי,
אני לא מבין באם ולא יודע לנחש אם מישהו היה נפצע או משהו היה קורה. אפשר לשחק באם ולשאול מה יקרה אילו משהו יתחרבן ונסיים במקום שני? אתה לא יכול לעלות למשחק חוץ נוק אאוט בגביע נגד קבוצה צעירה וקשוחה עם מאמן מצוין שאין לה כלום חוץ מסיכוי להתקדם בגביע עם תשעה שחקני משנה.

רובי פאולר 8 בינואר 2019

אבל אתה גם לא יכול לשחק שני משחקים אינטנסיביים בשבוע עם אותם שחקנים כל הזמן ואחכ להתפלא ולבכות ששחקן משמעותי נפצע.
אני חושב שזה היה הימור נכון של קלופ אבל הפסדנו ולא נורא.
נסכים שלא להסכים :-)

סהר 8 בינואר 2019

צודק גם צודק.

אסף רביץ 8 בינואר 2019

עד שלא יורידו 15-20 משחקים בשנה, זה מה שכל הקבוצות הגדולות צריכות לעשות וגם עושות, בטח באנגליה.
אי אפשר לרצות גם את הרומנטיקה של מחזורי הכריסמס, גם את הרומנטיקה של הגביע וגם לצפות מהשחקנים לשחק 60-70 משחקים בשנה בקצב של הכדורגל היום.

רובי פאולר 8 בינואר 2019

ומונדיאל… ומוקדמות… וליגת האומות… ואליפות אפריקה באמצע….

matipool 8 בינואר 2019

אליפות אפריקה כבר לא באמצע.. לפני שנתיים או משהו כזה החליטו להזיז אותה לקיץ בעקבות תלונות הקבוצות והשחקנים.

בני תבורי 8 בינואר 2019

אסף,
גם אני סבור שעומס המשחקים הוא שערורייה בלתי נסבלת, אבל עד שזה יקרה צריך אולי סגל רחב קצת יותר ולהיחפז קצת פחות עם השאלות ומכירות.

רני 8 בינואר 2019

זה לא חל על מורנו (חיוך)

אסף רביץ 8 בינואר 2019

אני מניח שקשה להשאיר בסגל שחקנים יחסית בכירים שלא נכנסים לרוטציה הקבועה ומעדיפים לקבל דקות קבועות במקום אחר, רק בשביל כמה משחקי גביע. בסך הכל אני חושב שהסגל של ליברפול עמוק, היא פשוט נקלעה למכת פציעות בשתי עמדות בהגנה וקיבלה בסיבוב הכי מוקדם בגביע משחק חוץ מול יריבה קשה מאוד.

Dr.van nostrand 9 בינואר 2019

אסף רביץ, אם זה הכתבות שלך ברשת בנושאי כדורסל וספורט, תדאג שלא יתערבו לך בקופירייטינג. דיברתי עם כמה וכמה אנשים שמוותרים מראש על מה שרשמת כי מעלים את ג'ורדן בכותרת ולכל בר דעת ברור שאין שום קשר בין מה הקרקס הנוכחי בליגה לבין הכדורסל בימים ההם.

בשביל כמה קליקים הורסים לך את העבודה לטעמי.

cookie-monster 9 בינואר 2019

עונה הבאה מתחילים רוטציה של 10 יום חופשת חורף לכל קבוצה. יתנו למחשב שמחשב מי משחק נגד מי מתי פרמטר חדש.
או משהו בסגנון.

matipool 10 בינואר 2019

סוכני הנסיעות ומנהלי המלונות בדובאי חוככים ידיים בהנאה.

איאן ראש 8 בינואר 2019

אני חי עם ההרכב הזה . זה מנוחה לרוב השחקנים והזדמנות לאחרים להיכנס לכושר משחק (לך תדע מתי נצטרך אותם הרי לא כל יום אוריגי או סטאר יתנו גול תוך דקה אחרי שלא שיחקו חודשיים.
בקשר לקליין גם אני לא הבנתי את השחרור הזה, אולי יש בקנה מישהו לחלון.
מורנו וסטאר מסיימים חוזה השנה.

גלעד בלום 8 בינואר 2019

בני מה אתה רוצה ממיניולה? שני הגולים לא באשמתו, מה שכן נראה שהוא מביא נחס ומשדר חוסר בטחון אבל ההפסד אתמול הוא לא עליו אלא על ההגנה וההרכב הלא מאוזן, לא מן הנמנע שההפסד יעזור לתמונה הכללית בסוף העונה, נצחון על ברייטון עם ההרכב החזק יוכיח את הנקודה , מה שכן זה מדרון חלקלק כי אם יאבדו נקודות בברייטון אז יתחילו הספקות, קשה עבודתו של הקלופ, הוא ייצר ציפיות, עכשיו צריך לנצח משהו כמו עוד 15 משחקים בשביל אליפות , זה מרתון

matipool 8 בינואר 2019

שוער טוב יותר (נניח אליסון למשל..) היה לוקח את הגול השני.

תבורי 8 בינואר 2019

אין דבר כזה באשמתו, יש שוער שצריך לבצע תפקיד ומיניולה מבצע את תפקידו ברמה נמוכה מאוד.

Dr.van nostrand 9 בינואר 2019

נאמר זאת כך- אם ליברפול מנצחת באיתיחאד, זה מרתון טבריה. עכשיו שהפער 4 ו 6 מהיריבות (אם כי אין עוד משחקים מום סיטי) זה יותר קרוב למרתון אולימפי.

Dr.van nostrand 9 בינואר 2019

כותב בריבוע שהוקצב לו:

גלעד בלום,
אתה יודע מתי בפעם היחידה ב 40 השנים האחרונות טוטנהאם היתה תלויה בעצמה בלבד מהמחזור ה 20 ואילך?
היו כמה שעות שזה אכן קרה.

9.1

רומן 8 בינואר 2019

מעניין אם זה רק כי אני מתבגר ומקבל זוית אחרת על הדברים או שזה מציאות אובייקטיבית שהגביע זה מפעל זניח לחלוטין?
כבר כמה שנים שאני אפילו לא טורח לצפות בגמרים, זה מרגיש לי לגמרי משחקי ידידות .

איאן ראש 8 בינואר 2019

זה לא מפעל זניח בכלל. יכול להיות שכלפי חוץ זה נראה כך כיוון שהזוכה בו לא בדיוק מתוגמלת באירופה (הקצפת היא ליגת האלופות). הסיבה שהוא "לא חשוב" לנו זה הנסיבות השנה.

איציק מהקיבוץ 8 בינואר 2019

לפני שבוע היה הכי כייף לקנא בקלופ
עכשיו הכי כייף לא להיות קלופ.
אז… איזה מזל שאני לא קלופ!!!
ויכול לשבת יחד אתכם על המקלדת ולומר את דעותי באופן די חופשי.

קלופ לקח סיכון ולא הצליח לו.
צריך להסתכל רק על המשחק הבא ולנצח אותו!!!
וככה הלאה עד סוף העונה – משחק אחרי משחק.

אשמח לחיזוק התקפי באחד האגפים.

סהר 8 בינואר 2019

חברה, טוב מאוד שהוא עלה עם הרכב כזה.
קורה שלא פוגעים, וחבל.
אבל אין לקלופ ברירה הליגה מאוד ארוכה, ויש ליגת האלופות על הדרך.
לא אשמתו של קלופ שמאטיפ וגומז פצועים.
אתה לא יכול להחזיק ספסל יותר עמוק ממה שיש לנו כרגע, אחרת אתה יוצר המון תיסכולים.
אז הפסדנו לוולבס הכל בסדר תרימו תראש.
יגיעו לבריטון כל החברה שנחו, ויטרפו את הדשא. ושניי השערים ממש לא היו באשמת מניולה.
גם אליסון לא היה עוצר אותם.
הגול של אגאורו היה יותר פשוט מהשניים אתמול.
תפסיקו לחפש אשמים, ובואו ניקח הפסדים כמו גברים כי זה חלק מהענין.
מה שכן סטארידג ומורנו כבר לא מתאימים.
למרות שאני מאוד אוהב את סטארידג ולא אשכח את הגול מול צלסי…

טל המנצ'סטרי 8 בינואר 2019

אני יכול להבין משחקי רוטציה כי הליגה חשובה מאוד אבל זו גם לא הפעם הראשונה שקלופ מזלזל או זונח לגמרי את האפשרות לזכות בגביע האנגלי כאשר לריצה בעוד מפעל גביע, לזו יכולה להיות השפעה חיובית גם בהקשר של הליגה.
ביטחון ועוצמה פנימית וחיצונית כאשר הקבוצה רצה בכמה חזיתות לעומת הפסד שני ברציפות שיכול להוביל לאיבוד מומנטום.
בהתחשב בהגרלה שליברפול יכולה היתה לקבל, סטוק שפיטרה את המנג'ר שלה עכשיו או שרוסברי, אז הנה הזדמנות מפוספסת להתקדם לשלב מתקדם עוד יותר של הגביע.

רובי פאולר 8 בינואר 2019

לריצה בכמה חזיתות יש אולי אפקט מנטלי אבל מחיר פיזי כבד. באותה מידה יכולנו לקבל את סיטי או צ׳לסי לעוד משחק אינטנסיבי שלך תדע מתי ייפול ועל איזו תקופה עמוסה ופצועה בליגה או באלופות.
קלופ עשה הערכת מצב נכון להרגע ונתן עדיפות למה שהיה צריך, ולא הלך. הוא לא העלה הרכב של פיזיותרפיסטים ומאבטחים. קורה. גם לא הלך בשנים קודמות כששמנו את כל יהבנו על הגביע. יש לנו מטרות חשובות בהרבה העונה

קרסקי 8 בינואר 2019

אתה צודק. מה שהפתיע אותי לרעה, יותר מהחלפת ההרכב הראשון, הייתה תחושה של רוח וויתור במשחק של ליברפול במטרה, כנראה, להסיר מעל גבה את משחקי הגביע. הזלזול במפעל העתיק ביותר שהביא דרמות רבות לכדורגל מעורר שאט נפש לאוהד כדורגל בעל רקע היסטורי. כשראיתי את ההרכב הימרתי מיד על ניצחון של וולבס. וולבס הצליחה לנצח את טוטנהאם לפני מספר ימים. וטוטנהאם, לעניות דעתי, משחקת את הכדורגל האיכותי ביותר בחודשים האחרונים. רק העדר שחקנים ברמה הגבוהה ביותר בכל חלקי הקבוצה (בהגנה ובקישור) הוא שימנע ממנה לקחת את האליפות.

יש להוסיף גם את גישתו של קלופ במשחק נגד סיטי. לפי ההרכב שהעמיד גישתו הייתה הגנתית במטרה לחלץ נקודה. יתכן ועדיין לא הבין שכוחה של ליברפול הוא בהתלהבות הכללית של כל הקבוצה ברגע שהיא פותחת מרגע ראשון במשחק לחץ התקפי וכך גם מונעת מצבי התקפה של היריב. במחצית הראשונה ליברפול נראתה כקבוצת תחתית. אילו היה מנסה להפעיל את היתרון היחסי של קבוצתו יתכן והיה כבר מבטיח אליפות עכשיו.
קלופ הוא קלופ. הוא יודע להביא לשוקת אך לא מסוגל לגרום לשחקניו לשתות ממנה. ליברפול לא תזכה באליפות.

רובי פאולר 8 בינואר 2019

קל מאוד לשבת בסלון ולדרוש לעלות בכל משחק עם ההרכב הכי חזק שלך ולאט לאט להגביר, ללחוץ בטירוף 90 דקות וכו וכו.
רק שאחכ באות מהר מאוד הפציעות והשחיקה והספסל שלא מנוצל – ואז כשבכיר נפצע אתה אומר המחליף חרא, ואיך לא יהיה חרא אם לא ישחק לעולם? וכשהבכירים נפצעים והשרירים נקרעים מהעומס וההתלהבות והלחץ ההתקפי אנחנו מצקצקים בלשון ואומרים למה הוא קורע אותם ככה?
אז יש בוס והוא עושה סדרי עדיפויות. נכון, אנינו מועדון שרוצה לנצח כל משחק, אבל אי אפשר גם וגם וגם, יש מציאות.

ארם אבירם 10 בינואר 2019

אז עכשיו קלופ לא מבין. פסדר…

תבורי 10 בינואר 2019

אני לא חושב שמדובר בזלזול ומשוכנע שיש מחשבות על שחיקה של הסגל הבכיר ובכל זאת כשעולים עם הרכב כזה למשחק חוץ בשלב נוק אאוט מול קבוצה כמו וולבס, קשה מאוד להתחמק ממחשבות על ויתור מראש.

אסף the kop 8 בינואר 2019

קלופ צודק ב 100%.
הוא נתן למחליפים לשחק, הוא לא ויתר על המפעל מראש. הם אלו שפיספסו את ההזדמנות לעשות לעצמם מסע קסם בגביע (לדעתי קלופ היה מריץ את ההרכב הזה גם בהמשך, לו היינו מנצחים). הם אלו שקיבלו את חולצת ההרכב הראשון, ובמקום לעשות הכל בכדי שגם במשחק הגביע הבא ייזכו ללבוש אותה, הם זרקו את ההזדמנות לפח. זה על הראש שלהם, לא על הראש של קלופ.

מילא, צריך לנצח בברייטון (מה שיקרה) ואז גם ניתן יהיה לטעון שהתגברנו על המשבר שכולם חושבים שהוא כל כך מחוייב המציאות. הנה, יכול להיות שגם מבחינה 'פסיכולוגית' נצא מורווחים.

חוץ מזה:
1. ש מצב שוולבס יוציאו תוצאה טובה עבורנו במשחק שלהם נגד הסיטי.
2. מינולה הוא חרא של שוער (אשם, באבוהה אשם בגול השני).
3. ביבי צודק.

רומן 9 בינואר 2019

שוחד בלי כסף זה כמו אונס בלי זין

matipool 10 בינואר 2019

שטויות, רומן.
שוחד עם כסף זה של פעם. בדרגים שלמעלה מקבלים במקום כסף הקלות, רגולציות, מינויי מקורבים, סיקור אוהד, פרסום וכו'. זה שווה הרבה יותר מכסף במעטפות.

סער 8 בינואר 2019

כבר באתי לכתוב שסוף סוף אני מסכים עם כל מילה שלך ואז הגיע סעיף 3….

אסף the kop 8 בינואר 2019

הסעיף הכי נכון במה שכתבתי לדעתי…

קירקגור 8 בינואר 2019

שוחד בלי כסף זה כמו אליפות בלי החלקה של ג׳רארד

טל 12 9 בינואר 2019

אכן הרכב מוזר. עם כל הכבוד לכשרונות הצעירים, לפחות אחד מהשלישייה הקדמית היה צריך לפתוח ( לדעתי סלאח) ומה עם קליין ולאלאנה?

טל 12 9 בינואר 2019

רק עכשיו ראיתי שקליין הושאל לבורנמות ( wtf ) ולאלנה לא בדיוק כשיר.

בני תבורי 9 בינואר 2019

יש נקודה שככל הנראה לא הסברתי כראוי: לדעתי גם במשחק נגד סיטי נעשה איזשהו ויתור מצד קלופ. הרי זה לא שסיטי היו טובים יותר משמעותית והניצחון שלהם הוא חתיכת מזל פסיכי. ההרכב שכלל את חוליית הקישור של מילנר, הנדו וג'יניף לא תמכה בהתקפה שמצידה לא עשתה יותר מדי ומכאן ההפסד. ההפסד נגד וולבס לא על הכתפיים של הוואבר ואוריגי, הוא על הכתפיים של מי שמראש חשב שלא נורא אם נודח מהמפעל. הבעיה מתחילה באפקט שני הפסדים רצופים ומה שהוא עלול לגרור בעקבותיו.

אסף the kop 9 בינואר 2019

זאת הגאונות של קלופ.
יצר את המשבר המדומה שכולם חושבים שהוא המשבר האמיתי.
ננצח את ברייטון ונגיד שהתגברנו עך המשבר.

ננצח את ברייטון.
וולבס תוציא תיק"ו מול הסיטי ויונייטד וטוטנהם יצאו שתיהן מאוכזבות.

הכי חשוב, איך עברה הברית ?

בני תבורי 9 בינואר 2019

לא כאב לי בכלל… אבל איום ונורא

רובי פאולר 9 בינואר 2019

אוברדוביץ׳ תמיד היה מביים משבר בפנאתינאייקוס סביב פברואר כולל תבוסות ו״נכנס״ בשחקנים, וככה הם היו חווים מנטלית את הגרוע מכל ומגיעים לשלבי ההכרעה בעונה באפריל כמו פנתרים. נקווה שזה יתפוס גם לגבינו ונחזור לתלם מול ברייטון.
ומי שלא חווה ברית של תאומים – עד שסיימנו מסכן אחד עכשיו הכל מהתחלה עם השני – לא חווה טראומה אמיתית :-)

שי 9 בינואר 2019

ארסן ונגר זכה שלוש פעמים בגביע האנגלי בחמש השנים האחרונות (14, 15 ו-17) והפך את ארסנל לשיאנית הזכיות במפעל, לפני מנצ'סטר יונייטד. ארסנל הייתה גם הקבוצה שזכתה בהכי הרבה נקודות בליגה בין ינואר לדצמבר 2015. אבל אני לא זוכר כותב או מגיב אחד פה אומר שארסנל קבוצה תחרותית ושוונגר יכל לקחת אותם לעוד אליפות. או שזה הישג מרשים ששווה לכתוב עליו, או שצריך לקחת בחשבון באופן כלשהו.
אז מבחינת חשיבות המפעל קלופ צודק. זה גביע עם הילה רומנטית, ושחקנים ואוהדים תמיד יאהבו לזכות בו. אבל מבחינה היסטורית הוא כבר לא ממש משנה. השאלה היחידה היא איך זה ישפיע על הסיכויים של ליברפול לזכות באליפות. ואליפות לוקחת לרוב קבוצה שלא סבלה מהרבה פציעות. זה קריטי. ארסנל ההיא תמיד הייתה במרחק פציעה אחת של בלם מוביל – מרטסאקר או קוסיילני – מלהפוך למסננת שחוטפת תבוסות לא נעימות. וליברפול גם תלויה בבלם המוביל שלה. בקיצור, קלופ צודק.

שמנצ'יק 9 בינואר 2019

מותר מחשבה שניה?
אז במחשבה שניה, קלופ לא ויתר על המשחק! הוא פשוט חשב שככה ינצח – הבעיה או היתרון של קלופ שהוא אופטימי ללא תקנה!
העלה הרכב טלאים שדי נכפה עליו, והשאיר את שלושת התותחים על הספסל, עובדה שהלביש אותם.
האם היה צריך לנחש שלוברן יפצע בדקות הראשונות?
האם היה צריך לנחש שמילנר יעשה את הסיבוב המפורסם שלו מההתקפה, בהגנה כשהוא אחרון?
נכון שאיחר בחילופים שלו וזה כנראה גם מאופטימיות…
מה אני מעדיף? אופטימיות, בגלל זה גם אף פעם לא אצביע ביבי!
אהבתי את הילד ההולנדי שכמובן דרושה לו עוד מסה של עשרה קילוגרם בנפח ואני מניח שיעבדו איתו על זה, אבל ראיתם איזו מהירות יש לו, לוקח את ארנולד בהליכה….
קדימה לנצח בשבת ולרכוש עוד מגן/ בלם בפגרה.

matipool 10 בינואר 2019

צפירת הרגעה מכיוון ואן דייק לאחר שקלופ אמר אחרי המשחק מול וולבס שהוא סובל מפציעה ונשאר בבית.
נצפה אתמול מתאמן ומחייך באימון.

ערן (המקורי) 10 בינואר 2019

סגל קצר מדי מכדי להסתכן בפציעות, מה עוד שואן דייק ייעדר מהראשון נגד באיירן. ואכן לוברן נפצע דקה ראשונה- בעיה אמיתית בעמדת הבלם. ההחלטה השכלתנית שגביע הינו בעדיפות שלישית אחרי הליגה וצמפיונס – נכונה בעיניי.
שמירה על שחקנים מפני פציעות וכן הזדמנות למחליפים לקבל דקות- נגזרת של התיעודי. מבאס אבל הכרחי, בעיניי.

Comments closed